Nederlands Kampioenschap Casemodden 2007

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 2.064 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 02:36:
Ik wilde zondag gewoon even komen kijken naar wat jullie allemaal gebouwd hebben. Rond een uurtje of 12 binnenwandelen, kijken, stemmen, de uitslag afwachten en weer naar huis.

Dan kan toch gewoon? Kaartje aan de deur?
Voor zover ik weet is dat helemaal mogelijk ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

En hoe herkennen de GoTTers elkaar ? \o/ (mensen die komen kijken bijvoorbeeld..)

Ik zal er ook proberen om er zondag rond 12:00 te zijn, moet normaal geen probleem zijn.
Komen er nog meer mensen vanaf RICHTING helmond ? (deurne, venlo etc..)

Misschien dat ik mijn vriendin mee neem, moet even kijken of die zin heeft (guess not)

[ Voor 78% gewijzigd door sky- op 19-04-2007 08:59 ]

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

k8skaaay schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:57:
En hoe herkennen de GoTTers elkaar ? \o/ (mensen die komen kijken bijvoorbeeld..)
Een cdtje met hun naam erop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We scheren ons allemaal kaal. :) Maar geen bomberjack, nazibroek en kisten aantrekken, want dan wordt je waarschijnlijk verward met een skinhead. :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

:X

Misschien op een bepaalde plek, op een bepaalde tijd afspreken ? Anders gewoon veel kabaal maken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

k8skaaay schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:57:

Ik zal er ook proberen om er zondag rond 12:00 te zijn, moet normaal geen probleem zijn.
Komen er nog meer mensen vanaf RICHTING helmond ? (deurne, venlo etc..)

Misschien dat ik mijn vriendin mee neem, moet even kijken of die zin heeft (guess not)
Bleek, set gereedschap in broekzak, zonder vriendin etc. etc. :+

Vandaag op mijn werk voor elkaar gekregen dat ik morgen als het goed is voor een klus richting eindhoven sta gepland. Dat zint me dus wel :) Wel kans dat ik dan net als Ed de zaterdag oversla qua aanwezigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Zaterdag gaat het dan rustig worden, gezien ik er dan ook niet ben (vier dan m'n verjaardag namelijk :). Maar goed, zondag zal het vast gezellig zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Terw_Dan schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:16:
Zaterdag gaat het dan rustig worden, [...] (vier dan m'n verjaardag namelijk :).
Ook echt zaterdag jarig ?

* Carpento wordt zaterdag weer een jaartje ouder, mooi toch, The Party

Trouwens, vanavond tussen 20:00 en 20:30 allemaal Business News Radio luisteren, er komt een item over het NKCM langs:)

* Carpento vertrekt nu dus richting de studio van BNR 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Carpento op 19-04-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:04
Ik zie dat er op bnr.nl ook een archief staat, kan ik dat mooi terug luisteren. :)

Hoe staat het verder met de media aandacht? Vorig jaar was Panorama natuurlijk leuk, nu iets als Editie NL? (In het kader van ambitieus blijven 8) )

* Godric verwacht zondag natuurlijk wel een stukje overgebleven taart van Terw_Dan en Carpento!

Edit:
Leuk stukje! Voor de mensen die het archief induiken, vanaf 20.04 uur komt Carpento een aantal minuten aan het woord over het NKCM.

[ Voor 31% gewijzigd door Godric op 19-04-2007 20:15 ]

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Carpento schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:23:
[...]

Ook echt zaterdag jarig ?

* Carpento wordt zaterdag weer een jaartje ouder, mooi toch, The Party

Trouwens, vanavond tussen 20:00 en 20:30 allemaal Business News Radio luisteren, er komt een item over het NKCM langs:)

* Carpento vertrekt nu dus richting de studio van BNR 8)
Nee, was gisteren jarig, maar ik vier het zaaterdag, immers, niemand kan op een doordeweekse dag.
Toevallig linkje naar waar ik BNR kan beluisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

http://www.bnr.nl/RadioStreamer.asp

Daar kun je er naar luisteren. Werkt hier overigens niet, mis weer een plugin ? (Waarschijnlijk dus WMP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2020
Helaas ben ik Zaterdag ook niet aanwezig ;( , word wel heel rustig zo.

Ik kom de case vrijdag brengen en dan vertrek ik vrijwel direct daarna weer richting huis, zaterdag heb ik dan ook een drukke dag maar zondag zal ik er vanaf een uur of 10 zijn tot het einde. Laten we daar dan maar een gezellige dag van maken :P Ik vind het jammer dat ik er niet heel de tijd aanwezig kan zijn maar ik heb helaas ook andere verplichtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Direct linkje naar de player, vanaf het begin van het programma.

Was leuk om te doen, relaxte sfeer bij BNR, kwam om tien over half acht daar aan, ff gezellig met de presentator en de andere gasten zitten kletsen, toen de uitzending, en nadien weer lekker verder kletsen. Het was negen uur geweest voor ik weer buiten stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Iemand ook een directlink naar dat ding? Heb weinig zin om m'n complete install te verneuken door mediaplayer 11 op m'n bak te gooien :P

Mijn kast staat in elk geval ingepakt :) dus dat gaat helemaal goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Zie je DM ;)

En wellicht dat deze (save as) ook werkt, maar dat weet ik niet zeker.

[edit]

Lijkt te werken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Carpento op 20-04-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ook ik ben zaterdag helaas niet aanwezig, maar dat laat de pret niet drukken.
Leuk fragment van de radio, goed verduidelijkt in die paar minuten. Volgens mij heb je daar op geoefent ;) .

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Nee, niet echt om eerlijk te zijn.

(naja, in je hoofd probeer je wel wat dingen op een rijtje te zetten als je in de trein erheen zit, maar verder niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Zo, ik ben er klaar voor. *O*

Mijn PSU blijkbaar niet, wat ik ook probeerde, telkens ging ie weer uit.
Dus daarvoor toch wat anders moeten maken: 2 losse voedingen voor 5v en 12v. Verlichting werkt dus gewoon zoals het hoort, computer zelf niet, maarja, buiten een paar led's op het mobo die nu uit staan zie je dat toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Tot vanmiddag / morgen guys :)

Mijn taxi schuift zo voor, hoop troep inladen, en dan richting Eindhoven, met vereende krachten het beursplein inrichting.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VINK_jr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-01-2023
ik zal er denk wel op alle bij de dagen aanwezig zal zijn 8)
ik kom aleen jullie mod eens live bekijke :P (mooie mods trouwens die er mee doen dit jaar _/-\o_ ) is maar een kort stukkie rijde (bovendien bezit ik mijn eigen auto dus ik ben er zoo 8)
meschien doe ik volgendjaar zelf mee met het NKCM >:) ,maar eerst nog wat ontwerpen af maken voor mijn lian-li G70 silver >:)

http://specs.tweak.to/15309 mijn pc bakkie :P AMD3200+2GHz s939 @2422,9MHz 3xhyperx kingston DDR400 512mb asus a8m vm-csm s939 asus n6600 extreme 265mb PCIe16x @16x lian li G70 bigtower 1xcooremaster extr 380w 1x 300w goedkoopgevalleutje 280gb tot sata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Damn, ik haat boerderijen met te lage deurposten :P

M'n baas vroeg zich af waarom ik vrij had, dus ik uitgelegd dat ik naar het NK casemodden ging. Hij had alleen nog nooit gehoord van casemodden dus ik ging m'n kast even uit de auto halen. Doordat ik echter dat ding in m'n handen had zag ik niet echt dat die deurpost zo laag was, gevolg dat ik en m'n kop stootte en dat ik met m'n kin op de case kwam waardoor ik ook nog een stuk van m'n kin openhaalde :P

Casemodden is echt bloed, zweet en tranen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-09 00:22
hehe, het is toch een knuffelkubus? >:)

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VINK_jr
lol nu is die roze met rooie vlekken :+

http://specs.tweak.to/15309 mijn pc bakkie :P AMD3200+2GHz s939 @2422,9MHz 3xhyperx kingston DDR400 512mb asus a8m vm-csm s939 asus n6600 extreme 265mb PCIe16x @16x lian li G70 bigtower 1xcooremaster extr 380w 1x 300w goedkoopgevalleutje 280gb tot sata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Pixxel schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:02:
hehe, het is toch een knuffelkubus? >:)

:+
Die gaat volgende keer mee, die is tenminste zacht en pluizig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Woei, de kast is enigszins heelhuids aangekomen, het was net al erg gezellig hoewel nog niet iedereen er was (ik miste Farried, Ediejo en Godric nog toen ik naar huis ging).

In ieder geval gaat het zeker een gezellig weekend worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Ediejo is intussen ook gearriveerd zag ik, de andere twee mods weet ik niet, kan ik niet zien vanaf mn redactiestekje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 16-09 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl komt bij deze iedereen heel veel succes wensen!! en nogmaals balen dat hij niet kan komen :'(

Zet 'm op allen, maar elkaar niet teveel beconcureren hè, het moet wel gezellig blijven ;)

edit:
Carpento schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:16:
Zie je DM ;)

En wellicht dat deze (save as) ook werkt, maar dat weet ik niet zeker.

[edit]

Lijkt te werken :)
hoezo niet groter dan 1m3 en niet praktisch als een mod groot is? :( O-)

verder zeer netjes gedaan! d:)b

[ Voor 55% gewijzigd door floriske.nl op 20-04-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

floriske.nl schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:18:
hoezo niet groter dan 1m3 en niet praktisch als een mod groot is? :( O-)

verder zeer netjes gedaan! d:)b
Meer dan 1 kubieke meter moet kunnen, mits je er iets gaafs van maakt zoals floriske.

Net dat stukje kunnen beluisteren, altijd leuk als je genoemd wordt als bijzondere creatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

%*^%&*^&*(&*(^%$#$# Eindelijk terug, fijn hoor, zo'n gratis parkeerplaats.
Zet dus nooit je auto op dat pakeervak voor de beurs als je eerder dan zondag weg wilt.

Mijn auto staat dus lekker ingebouwd. Zou ik op zich schijt aan hebben, en lekker daar blijven pitten, maar helaas, mijn ma is jarig, groot feest hier, en morgen ook een feest. Dus ik _moest_ wel terug.
Toen dus met de trein gegaan, auto achter gelaten.

Maargoed, als ik morgen weer nuchter ben (ff de frustratie zometeen gaan wegspoelen :P ) Dan zal ik de foto's online zetten, heb ze er allemaal op staan, behalve de laatste 2 :P

Oh, en de troffee is uber vet :D
* _ferry_ mompelt iets over overkill en triball :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

_ferry_ schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 22:01:
%*^%&*^&*(&*(^%$#$# Eindelijk terug, fijn hoor, zo'n gratis parkeerplaats.
Zet dus nooit je auto op dat pakeervak voor de beurs als je eerder dan zondag weg wilt.

Mijn auto staat dus lekker ingebouwd. Zou ik op zich schijt aan hebben, en lekker daar blijven pitten, maar helaas, mijn ma is jarig, groot feest hier, en morgen ook een feest. Dus ik _moest_ wel terug.
Toen dus met de trein gegaan, auto achter gelaten.

Maargoed, als ik morgen weer nuchter ben (ff de frustratie zometeen gaan wegspoelen :P ) Dan zal ik de foto's online zetten, heb ze er allemaal op staan, behalve de laatste 2 :P

Oh, en de troffee is uber vet :D
* _ferry_ mompelt iets over overkill en triball :P
Dat parkeren is idd een hel, zeker die parkeerwachters die er stonden, waren nou niet bepaald vriendelijk ofzo. De parkeergelegenheid bij zo'n evenementenhal viel me ook nogal tegen, maar goed het is gelukt, en zondag zien we wel weer :P (gaat leuk worden als iedereen in 1 keer weg gaat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

@ Bezoekers,

Het beste is ook niet direct NAAST het beursgebouw parkeren, maar meer richting de MyCom gaan, daar is een klein parkeerplaatsje , wat wel zon 5 min lopen is.. Maar je PC kan op een karretje :). Of anders bij 't strijp, maar dat is erg ver lopen, voor bezoeker wel te doen.. Niet voor iemand met een case :-).

Dat zijn de enigste echte plekken die ik zo ken, woon niet in eindhoven , maar ben er wel vaak

[ Voor 36% gewijzigd door sky- op 20-04-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Idd te hopen voor Farried dat hij dat ding afkrijgt, zou anders zo zonde zijn.
zo te zien zijn de spotjes die ik vandaag gekocht heb ook geen slecht idee geweest :P Kast staat er mooi verlicht bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Succes Farried, zorg dat ie loopt en je gewoon mee kunt doen.
Terw_Dan zondag heb ik die moederborden bij me voor je, winnen of niet je gaat dus niet met lege handen naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemmy18
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10-2024

Lemmy18

H2O-cooling addict

indeed, hopen dat farried z'n stacker afkrijgt, zou anders zonde zijn van het werk, en op de foto's was te zien dat ie bijna klaar was, dus succes farried _/-\o_

verder de rest ook veel succes daar op het NKCM ;)

Duality: i5 4670K@4.2Ghz || Gigabyte Z87X-UD4H || 32GB Corsair 1600 || EVO 250GB + 2x4TB WD RE R1 || Radeon HD6970 || Lian Li V1000b || Seasonic 650w S12g || X-fi || => EK Supreme HF Ni-EK Supremacy GPU Ni-PA120.3-PA120.1-MCP355-MIPS ramfreezer 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

waterkoud schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:46:
Terw_Dan zondag heb ik die moederborden bij me voor je, winnen of niet je gaat dus niet met lege handen naar huis.
_o_
Je zult me zondag vanzelf wel rond zien hangen bij m'n TRmod, nog geen idee hoe laat ik er ben, maar probeer enigszins op tijd te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
De stacker van Faried staat nu ook in de tunnel te pronken :)

Het verslag van CaseJunkies staat intussen ook online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:27

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

k8skaaay schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:26:
@ Bezoekers,

Het beste is ook niet direct NAAST het beursgebouw parkeren, maar meer richting de MyCom gaan, daar is een klein parkeerplaatsje , wat wel zon 5 min lopen is.. Maar je PC kan op een karretje :). Of anders bij 't strijp, maar dat is erg ver lopen, voor bezoeker wel te doen.. Niet voor iemand met een case :-).

Dat zijn de enigste echte plekken die ik zo ken, woon niet in eindhoven , maar ben er wel vaak
GELOOF ME en niet naast het beurs gebouwe parkeren, want je krijgt 100% een boete.. vorig jaar ook 1 gehad.. :X

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Carpento schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:09:
De stacker van Faried staat nu ook in de tunnel te pronken :)

Het verslag van CaseJunkies staat intussen ook online :)
Jammer dat er alleen foto's van de voorkant zijn genomen van de Régional. Ik heb wat foto's upgeload van de achterkant toen hij aanstond en nog eentje van de voorkant. Wellicht kun je die nog even in je verslag verwerken als je even tijd hebt.
Hoge resolutie, dus je kunt het casejunkies logo er nog mooi in verwerken. (Sorry voor de mensen met een trage internetverbinding).

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y259/Goesiman/Afbeelding005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y259/Goesiman/Afbeelding004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y259/Goesiman/Afbeelding003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, Goesiman. Beetje treurige mededeling maar jouw systeem staat uit. 10 minuten na je vertrek vrijdag begon de pomp te piepen en een rode led te knipperen. Na gevoeld te hebben aan de pomp is besloten om het systeem uit te zetten om overhitting van het systeem te voorkomen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

mydogisgone schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:56:
[...]

GELOOF ME en niet naast het beurs gebouwe parkeren, want je krijgt 100% een boete.. vorig jaar ook 1 gehad.. :X
Hmm, goed dat je het zegt, daar stond m'n auto gisteren ook heel even. Gezeur allemaal met die rare parkeerplekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Blackcrown: dat is oud nieuws, ik had hier de crew voor mijn vertrek al over ingelicht. Jammer, maar het is even niet anders (zie mijn topic op casejunkies). Toch bedankt dat je het nog even hebt willen mededelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VINK_jr
ik was vandaag langs geweest bij het NKCM en de mods zien er echt uber uit in het echt _/-\o_ RESPECT _/-\o_ voor alle deelnemers ik heb natuurlijk ook gestemt maar ik verklap nog nie op welke

maar ik ga morge weer ben benieuwt wie er gaat winne 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Ik meld me voor morgen af, ik kan helaas (wegens omstandigheden) niet komen kijken. Ik wacht wel op foto's van een maat van me Maandag.

Succes, may the best win :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooot! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Heb het ook nog een stukje gezien, maar ik was al te laat. Ik heb alleen een paar gamers in beeld gezien, en dat was het :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03 12:28

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Iemand nog iets gehoord over een tussenstand? O-)
Ben namelijk wel heel erg benieuwd. :9

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Zo, verassende uitslag.

Gefeliciteerd Terw_Dan :-)

offtopic:
ALtijd leuk om te weten, wat was de preciese prijzenpot ?

[ Voor 44% gewijzigd door sky- op 22-04-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Jammer dat de overige 13 niks krijgt.

Gefeliciteerd iedereen in de top 5 d:)b Voor mij vrij verrassend!

[ Voor 13% gewijzigd door TEAMIKKE op 22-04-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Zo ik ben weer thuis, en de kast staat alweer naast me zijn noeste arbeid te doen.

Het was een mooi NK, ik was trots op hoe mijn kast erbij stond en met de aandacht die hij kreeg :*).
Ben benieuwd wat ik uiteindelijk geworden ben, het zou nog online komen. Helaas geen top 5 :'(.

Iedereen die wel in de top 5 stond gefeliciteerd en vooral Terw_Dan natuurlijk ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

TEAMIKKE schreef op zondag 22 april 2007 @ 19:27:

Ja, daar baalde ik (en meerdere van de andere 12 ook) best wel behoorlijk van. :(
Dan staat er een tafel vol prijzen, niets bekend over de verdeling, en je bent tenslotte een finalist, dus hoop je ook dat dat beloond wordt. Ik zag mijzelf ook niet zosnel in de top 5 staan, maar ging er wel vanuit dat het reizen+de tijd die je ervoor neemt een beetje gecompenseerd worden.
Vol terecht dat de winnaar een dikke lading spullen krijgt, maar bijv. 2 kasten en 2 voedingen is dan ook weer krom IMHO. Vorig jaar was het geloof ik zelfs zo dat elke deelnemer standaard met een kast+PSU+nog wat spul naar huis toe ging. Da's hardstikke leuk, heb je namelijk toch weer wat als basis voor een nieuw project. 20kasten+PSU's+andere dingetjes is misschien niet zo makkelijk om te regelen, maar dan zou je een top 10 moeten nemen ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door _ferry_ op 22-04-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TEAMIKKE schreef op zondag 22 april 2007 @ 19:27:

Eerlijk gezegd vond ik het belachelijk dat de overige 13 niks kreeg. Al was het maar een troostprijsje of weet ik het wat. ;( Laat dan niet 18 deelnemers overkomen als je toch al weet dat er maar 5 met iets terug gaan. Doe dan 10, dan is het de helft niets en de rest veel, dat vind ik nog acceptabel. Maar 18 deelnemers waarvan maar 5 iets krijgen vind ik extreem krom. Als al eerder bekend was gemaakt dat alleen de eerste 5 iets zouden krijgen had ik sowieso niet meegedaan omdat ik hoe dan ook wel wist dat ik met een vakantiemodje nooit zo hoog zou eindigen.

Maargoed, het was wel gezellig. Desalniettemin zie je mij volgend jaar ws. niet als deelnemer terug, tenzij het aantal finale deelnemers terug geschroefd wordt naar 10, 18 is gewoon te onzinnig. :|

Gefeliciteerd aan de mensen die wel iets hebben gekregen! Het was hoe dan ook wel gezellig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Woei, ik ben blij.

1e plaats had ik echt NOOIT verwacht, zeker niet nadat ik 3e was geworden op tBCL en de concurrentie nog wat zwaarder was (meer casemods en maar 1 categorie). Maar ben echt ongelovelijk blij met de ongelooflijk grote prijzenpot die ik mee naar huis gesleept heb (en ja, het paste in m'n Primera :D)

De prijzenpot bestaat uit:
• De tribal overkill troffee
• De normale troffee
• Een MSI M667 Turion notebook
• Dremel scrollstation
• NZXT Adamas alu kast
• 850W BQT voeding
• ACryan 15" Touchpanel
• 3x ACryan mesh en acrylplaten
• ACryan aluboxduo USB behuzing 2x S-ATA
• Gigabyte tas
• MSI tas
• Dremel Stylus
en dan hebi k als het goed is alles gehad :)

Bij deze nogmaals alle casejunkiecrewleden bedankt (ik heb gepoogd jullie allemaal persoonlijk nog even te bedanken, maar heb volgens mij niet iedereen gehad).
En natuurlijk ook de overige prijswinnaars van harte gefeliciteerd.

En natuurlijk dank aan Waterkoud voor het Asus plankje en Godric voor het slikje dimms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2020
Ik ben het met Blackcrown en _Ferry_ eens dat het gewoon lomp geweest is om het zo te doen. Het is een finale, je ziet toch liever 18 blije mensen dan 13 treurige mensen. Ik vind het voor mijzelf niet zo erg dat ik geen prijzen heb omdat ik met deze kast al een keer heb gewonnen maar er zijn zat andere mensen die tot de laatste avond keihard hebben zitten zwoegen, het hele weekend erbij blijven en daarvoor alles afzeggen, toch helemaal naar eindhoven komen afreizen en blij dat ze in de finale zitten om vervolgens met helemal niks weer naar huis te kunnen. Ik vind het belachelijk :/

Voor 18 man was het dan niet zo'n superpot als dat er belooft was (immense afmetingen, mega-partij EA games, geldprijzen, een flinke donatie van CoolerMaster etc) maar waarom moet degene die 1e is geworden dan voor dik € 2000 (ik heb het niet nagerekend ofzo maar het is een gok) aan prijzen krijgen terwijl Terw_dan ook vast heel blij was met alleen de laptop oid :P Dan hadden jullie de andere dingen kunnen verdelen onder de andere 13 en had iedereen toch wat...

Verder was het wel mooi in de Darktunnel en ik heb gezellig met mensen/ mod-collega's gepraat.Buiten dat.. De top 5, absoluut verdiend hoor ;) nogmaals gefeliciteerd! Ik ben aleen teleurgesteld in de Crew van Casejunkies.

Edit: En dat er dan 3 stemmers nog prijzen krijgen zoals een Dremel of Custom case.. Een Dremel is toch meer iets voor casemodders zou je zeggen ? en zijn de deelnemers zelf niet belangrijker... geef de stemmers dan een goodiebag ofzo :?

[ Voor 8% gewijzigd door X-GAMER-X op 22-04-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feli natuurlijk!

No offence, maar een hele erge verassende top 5 imho.. |:(
Dat is het nadeel van publiek :P

@ Organisatie, niet echt handig 5 mensen prijzen geven en 13 niks...
Was een behoorlijke domper... Snap dat jullie natuurlijk ook geen wonderen kunnen verrichten.
Maar nu zijn er dus 13 mensen met een dode mus naar huis gestuurd.
Een leuk klein presentje was op zijn plaats geweest.
Regel dan een leuke goodiebag ofzo :S
Iedereen zet toch maar ff zn kast erneer, waar ie ook vandaan moest komen...
En reken maar dat het klote is als je je kast net af hebt kunnen krijgen om daar te zijn dat toch best ff flink tegenvalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemde uitslag ;-) zegt waarschijnlijk iets over de gemiddelde leeftijd van de stemmers en de vakjury. De echte CASE modders hebben weer het nakijken .... maar goed evengoed iedereen gefeliciteerd,..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:43:
Vreemde uitslag ;-) zegt waarschijnlijk iets over de gemiddelde leeftijd van de stemmers en de vakjury. De echte CASE modders hebben weer het nakijken .... maar goed evengoed iedereen gefeliciteerd,..
Definieer echte casemodder zou ik zeggen. Met alle respect, maar wil je zoiets winnen dan zul je uniek moeten zijn en lang niet alle kasten waren uniek genoeg. Natuurlijk ben ik min of meer bevooroordeeld omdat ik m'n eigen case natuurlijk het mooiste vind, maar het waren wel de unieke cases die eruit sprongen en dus ook redelijk hoog eindigden.

Dus eerlijk gezegd snap ik je reactie over echte casemodders niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Hmm raar, ik dacht dat iedereen een prijs kreeg. Dan laat volgende keer wat minder mensen doorgaan.. Al die reiskosten etc.. Hmm

Beter zoiets als TBCL ?

Ik snap je reactie ook niet Neander, de mod zoals die van Terw_dan heb ik nog nooit gezien : is gemaakt met materiaal wat iedereen zo kan kopen / krijgen. Weegt wel mee vind ik, als je bijv naar kasten als die van Ediejo (alle respect hoor Ed , topwerk ;-)) die de kast een stuk goedkoper heeft kunnen bouwen, wat natuurlijk wel scheelt ! (8800's, dikke processor etc.. veel carbon -> DUUR.. etc etc. etc.)

[ Voor 65% gewijzigd door sky- op 22-04-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verrasende score...
Ik had Ediejo toch wel wat verder bovenaan gezien, en _ferry_ had ik zeker wel in de top 5 gezien.
Maar ik had dit zeker niet verwacht!
Maar dat maakt allemaal ook niet uit!, Terw_Dan gefeliciteerd!(en de rest ook)
Ik hoop dat ik bij tBCL er wel bij ben, zodat jullie toch een beetje concurentie krijgen :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:00:
[...]

Definieer echte casemodder zou ik zeggen. Met alle respect, maar wil je zoiets winnen dan zul je uniek moeten zijn en lang niet alle kasten waren uniek genoeg. Natuurlijk ben ik min of meer bevooroordeeld omdat ik m'n eigen case natuurlijk het mooiste vind, maar het waren wel de unieke cases die eruit sprongen en dus ook redelijk hoog eindigden.

Er is een verschil tussen een carnavals wagen en een casemod :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

Gefeliciteerd aan degene die gewonnen hebben, maar inderdaad erg jammer dat de andere 13 deelnemers niks kregen, is toch ook iets waar je samen voor leeft en bouwt en dan dit, is beetje afgezaagd en jammer. Maargoed volgend jaar moet de organisatue datmaar beter regelen! Nogmaals gefeliciteerd

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:00:
[...]

Iedere kast is IMHO uniek :X

Maar snap wel dat gevoel wat neander.biz zegt...
Je kast heeft idd een bepaalde wow factor, daarom heb je gewonnen ;)

Ik zelf kijk meer naar details hoe een kast in elkaar zit...
Niet naar bv die piepschuim die er tegenaan is gesmakt... :P

Ben trouwens wel errug benieuwd hoe de casejunkies crew gaat reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:42:
[...]

Iedere kast is IMHO uniek :X
Dat klopt ook wel, maar het is natuurlijk wel zo dat er een aantal uitspringen tov wat er staat.q]
Maar snap wel dat gevoel wat neander.biz zegt...
Je kast heeft idd een bepaalde wow factor, daarom heb je gewonnen ;)
[/]
Is dat niet het hele idee achter casemodding? een wowfactor proberen te creëren? En tja, ieder doet het op een andere manier, dat is logisch. Voor mij is het gewoon zo'n lijp mogelijke casemods maken (maar dat moge duidelijk zijn) en dat dat gewaardeerd wordt is altijd leuk meegenomen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, idd van de 13 verliezers. Heb vorig jaar ook mee gedaan, kwas 6de, en was erg blij met mijn grote berg prijzen toen! Is toch een stukje waardering voor wat je hebt gedaan! En ik begrijp Neander wel een beetje.... is weer een discussie of je een kast zelf fabriceerd of een bestaande kast veranderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha, ik dacht al waar blijf je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

X-GAMER-X schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:27:
Voor 18 man was het dan niet zo'n superpot als dat er belooft was (immense afmetingen, mega-partij EA games, geldprijzen, een flinke donatie van CoolerMaster etc) maar waarom moet degene die 1e is geworden dan voor dik € 2000 (ik heb het niet nagerekend ofzo maar het is een gok) aan prijzen krijgen terwijl Terw_dan ook vast heel blij was met alleen de laptop oid :P Dan hadden jullie de andere dingen kunnen verdelen onder de andere 13 en had iedereen toch wat...
Ik heb zelf niet mee georganiseerd maar als CJ-crewlid natuurlijk wel een hoop contact gehad met de NKCM-organisatie dit weekend. En als sponsors een hoop toezeggingen doen en daarna ineens niets laten horen of terug komen op hun beloften, dan is dat mijns inziens niet aan de organisatie te verwijten.

Ik heb zelf erg genoten van dit weekend, veel inspiratie opgedaan voor het casemodden en ook erg fijn gepraat met de meeste deelnemers van het NKCM. Mijns inziens een zeer geslaagd weekend. (al ben ik het er mee eens dat de prijzen niet alleen onder de beste 5 deelnemers verloot hadden moeten worden)
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:43:
Ik was ook erg verbaasd over de uitslag, met een publiek dat voor een groot deel uit gamers bestaat krijg je toch een andere uitslag dan wanneer je er casemodders naar laat kijken. Wat betreft de vakjury kan ik alleen maar zeggen dat ik deze mensen deskundig acht op het gebied van casemodding. Zij hebben geprobeerd om de mods op diverse punten zo objectief mogelijk te beoordelen en persoonlijke smaak er niet in mee te nemen. Waarschijnlijk heb jij de meeste van deze mods enkel op de foto gezien en kan je dus weinig zeggen over de afwerkingsgraad en de details in de casemods. Ik heb ze allemaal uitgebreid kunnen bekijken en vind dat je met de opmerking "de echte casemodders hebben weer het nakijken" alle deelnemers enorm tekort doet.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

X-GAMER-X schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:27:
Ik vind idd ook wel dat de 'verliezers' (wat een k*twoord is dat, je bent immers door de voorrondes heen, dus echt verliezen kun je al niet meer) wel iets hadden mogen krijgen, al was het maar zo'n Gigabyte tas vol met goodies (wat cdtjes of dvdtjes, wat games en wat leuke kleine dingetjes).

Natuurlijk is dat ook een beetje afhankelijk van de sponsoren, maar een wat eerlijkere verdeling was misschien voor iedereen wat leuker geweest.
X-GAMER-X zit idd aardig in de buurt van wat ik aan prijzen heb meegesleept (2000€ is het allemaal wel bij elkaar) wat natuurlijk veel is.

Maar goed, hopelijk leert de crew hier ook van an hebben ze de mogelijkheid om het in 2008 nog beter te doen dan dit jaar :)
@Terw_dan, yep dat klopt je case hebt die wow factoor en daarmee heb je gewonnen. Nogmaals van harte. En ik ben benieuwd waar je mee naar de tBCL komt
Als ik van m'n vader de muur mag uitbreken dan kom ik gewoon met m'n muurmod :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Goh van je mening uiten krijg je echt geen IP ban hoor Ediejo :).

Ik vind opzich de winnaars zeer terecht, alleen wat er gebeurt is met de overige 13 is ronduit niet netjes. (Een vergoeding van reiskosten etc. is al genoeg !! De mensen komen naar een evenement die word georganiseert, ze komen.. maar krijgen er niets voor terug ??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Ik wil morgen een uitgebreide reactie plaatsen maar alvast de volgende puntjes:

De afmeting van de prijzenpot viel voornamelijk tegen omdat een aantal sponsors onbegrijpelijk laat afhaakten. Van die beloofde 16 (!) games van EA is er uiteindelijk eentje (...!) opgestuurd. CoolerMaster, beoogd hoofdsponsor, schuift de schuld richting CJ, dat wij niet aangaven welke prijzen we wilden hebben. Simpelweg onjuist, ieder bedrijf heeft te horen gekregen dat we voor de prijzenpot aannamen wat men kwijt wilde. Wij weten ook prima dat de NKCM-prijzenpot een ideaal platform is om je hardware in de picture te krijgen. Buiten dat: het Beursgebouw heeft de gesprekken met CM gevoerd, en daarin is CJ niet eens een partij geweest. Omdat CM een stand zou betrekken heeft het Beursgebouw die contacten gevoerd, en daarbij direct de prijzen geregeld. Uiteindelijk krijgen we afgelopen dinsdag de flame om onze oren dat CaseJunkies niet reageert op mails, terwijl die communicatie niet eens via ons verliep. Trieste resultaat: vrijdag helemaal geen CM prijzen. Moet ik dan nog er bij vertellen dat ik dat een dergelijke firma zeer onwaardig, en diep diep triest vind ?

Ik heb samen met Thadeez vrijwel de gehele voorbereiding van het event gedaan, en eerlijk gezegd: ik vind het een mooie taak, maar heb mezelf flink leren kennen dit weekend. Ik ben toch iemand die graag het overzicht behoudt, en op een gegeven moment loopt niet alles zoals je wilt, en ben je de absolute controle kwijt. Dat was gelukkig op een moment dat alles al min of meer rolde (vrijdagavond rond een uur of tien) maar ik kon er ff niet goed tegen. Heb nog wat dingen geregeld, wat rondgelopen, en ben toen gaan slapen. Zaterdag liep het best lekker, er kwamen nog wat prijzen binnen die Pureoptical binnengehaald had. De rest van de dag liep ook best goed.

Omdat ik zelf zondag niet aanwezig zou zijn moest ik dingen gaan delegeren voor zover dat nog niet gedaan was. De exacte verdeling van de prijzenpot moest nog gebeuren, een aantal stemmen van de vakjury moesten nog ontvangen en verwerkt worden, en de nodige reportages online. Die verdeling van de prijzen is uiteindelijk zaterdagavond gemaakt, en toen ik daar navraag naar deed kreeg ik de verdeling te zien zoals die uiteindelijk bijna helemaal geworden was. Ik was het daar pertinent mee oneens. Dat er lullige dingen gebeuren zoals hierboven staan, dat kan, maar laat dat terugkomen door iedereen wat minder te geven, niet alles aan een klein groepje. Een uitgangspunt voor een stevige interne discussie, en ik heb er nu al spijt van dat ik die verdeling niet directer gevolgd heb.

Ik vind niet dat alle 18 deelnemers een prijs zouden hebben hoeven krijgen (hoewel daar ook iets voor te zeggen was, maar dan zou het met relatief kleine dingen ophouden), maar de verdeling zoals die er nu was is simpelweg niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Demoniac schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:04:

Ik was ook erg verbaasd over de uitslag, met een publiek dat voor een groot deel uit gamers bestaat krijg je toch een andere uitslag dan wanneer je er casemodders naar laat kijken. Wat betreft de vakjury kan ik alleen maar zeggen dat ik deze mensen deskundig acht op het gebied van casemodding. Zij hebben geprobeerd om de mods op diverse punten zo objectief mogelijk te beoordelen en persoonlijke smaak er niet in mee te nemen. Waarschijnlijk heb jij de meeste van deze mods enkel op de foto gezien en kan je dus weinig zeggen over de afwerkingsgraad en de details in de casemods. Ik heb ze allemaal uitgebreid kunnen bekijken en vind dat je met de opmerking "de echte casemodders hebben weer het nakijken" alle deelnemers enorm tekort doet.
Precies, ik geloof best dat de jury een goed oordeel kan geven wat betreft afwerking, originaliteit etc. En gamers zullen inderdaad iets anders kiezen dan casemodders. Maargoed, dat geeft niet, gewoon zorgen dat je iets maakt wat bij de gamers in de smaak valt als je wil winnen ;) Je kan ze ook moeilijk laten beoordelen door casemodders, want dat zijn er niet zoveel. Wat betreft beoordeling was dit IIG beter dan de voorgaande 2. En als ik kijk naar het stemmende publiek+invloed van de jury kan ik best begrijpen dat dit de top5 is, en de kasten zijn het ook stuk voor stuk waard! Ja, in feite zijn ze allemaal mooi, maar er kan er maar 1 de winnaar zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door _ferry_ op 22-04-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even alle reacties aan het nalezen en enkele terechte opmerking gezien. Tja veel kunnen we er niet aan veranderen, noch aan de verdeing van de prijzen, nch aan de uitslag.
De vak jury ( waaronder ikzelf ) let inderdaad naar alles wat de mensen met hun "mod"hebben gedaan.
Afwerking, moeilijkheidsgraad, gebruikte materialen, cablage van bekabeling, lak enz..... Bij ons speelt dat allemaal een hele grote rol.
De publieksjury gaat alleen af op het wauw effect die een case maakt en dat hadden oa. die tombraider nu eenmaal en een kast zoals de carbon-li of red rogue lijkt dan in het niets te verdwijnen.
In ieder geval hartelijk gefeliciteerd aan de winnaars en wat mezelf betreft, ik heb alle mods van heel dichtbij bekeken en gekeurd en voor mij waren het allemaal stuk voor stuk staaltjes van echte casemodders.
Proficiat aan iedereen !!!
Voor de rest een flinke opsteker voor al CJ mensen die toch maar weer alles netjes voor elkaar hebben gekregen en uiteindelijk toch wel een mooie prijzenpot hebben bij elkaar gekregen.

Tot op een volgende event,
Groeten.
Soefkenijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle winnaars van harte.

Maar ik wil toch even wat kwijt.

Niks ten nadele van welke kast/kubus of casemods dan ook.
De uitslag, ja als ik heel eerlijk mijn mening geef en bekijk wat er heeft gewonnen is het zeer bedroeft gesteld met de casemod kunsten van Nederland.

Domme woorden van mij , hier weg gehaald

Ik zeg dit hier niet om vijanden te maken maar omdat ik zoveel jaren heb gecasemod en weet dat er veel meer qualiteit in Nederland is en rondloopt dan wat er nu in mijn ogen gebeurd met een uislag zoals daar vandaag.

sorry voor iedereen die ik tegen het zere been schop maar komop zeg,

nee dan gewoon maar een leuk dagje met ze alle en niet zo`n aanfluiting als uitslag voor een
NEDERLANDS kampioenschap CASEMODDING( in mijn ogen betekend dat iets anders als een gestoffeerde kubus)

Sorry nog maals voor iedereen die ik pijn doe met deze woorden.

PS als ik alle kritiek hier soms op casemods hier lees dan had ik mijn woorden die ik hier schrijf al direct na de uitslag verwacht van veel meer mensen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Ik denk dat je even wat mist, Terw_Dan heeft helemaal niet mee gedaan en gewonnen met zijn knuffelkubus maar met zijn Tombraider mod die hij ook op de tBCL had staan. Ik weet niet of je mening dan nog hetzelfde is, maar dat merken we wel ;).

Nog even een toevoeging:
Ik vond het een mooi evenement, inderdaad zoals vele zeggen jammer dat niet iedereen een prijsje mocht meenemen. Maarja echt gepast in de auto had het toch niet :+. Wel ben ik erg benieuwd naar de uitslag, die had ik wel even willen horen. Maar, ik zal geduldig wachten :O.

Als reactie op de discussie, ik denk dat een aantal mensen hier wel wat vergeten, aan wedstrijden mee doen is leuk! Het is een eer om je case aan zoveel mensen te kunnen tentoonstellen. Ik kan er bijvoorbeeld erg van genieten als ik mensen aandachtig naar mijn case zie kijken >:). Verder vond ik dit een mooie gelegenheid om mijn case de laatste finishing touch te geven.

CJ Crew bedankt voor de organisatie, goede organisatie en de mods stonden er mooi bij!. Ik ga kijken of ik volgend jaar met een andere mod weer present kan zijn.
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:32:
en een kast zoals de carbon-li of red rogue lijkt dan in het niets te verdwijnen.
Dankjewel voor het compliment :), inderdaad tot een volgend evenement

[ Voor 63% gewijzigd door Godric op 22-04-2007 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godric schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:41:
[...]

Ik denk dat je even wat mist, Terw_Dan heeft helemaal niet mee gedaan en gewonnen met zijn knuffelkubus maar met zijn Tombraider mod die hij ook op de tBCL had staan. Ik weet niet of je mening dan nog hetzelfde is, maar dat merken we wel ;).
super mooi ding maar een casemod???? nee denk ik niet.
Een casemod is in mijn ogen een>>> case modificeren of wat niet orgineel een case is er heel erg geschikt voor maken of een case maken zodat hij nog meer voordelen heeft.

Helaas is het in mijn ogen zo dat wanneer ik de tombraider zie ik zeker waardering heb voor de kunst om dit te maken, maar is het te ver weg van een Computerkast(op zijn nederlands).
Het is ook heel knap als je een houten modelboot kan maken, jeweetwel zo een groot piratenschip,
en nou komt het, dan kan mijn opa dus ook mee doen wanneer hij er een pc in zet.
En dat is het probleem in mijn ogen wanneer een case als dit gaat winnen.
Niks casemod, gewoon een zeer goed staaltje werk en heel erg mooi maar geen casemod.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:44:
[...]

Waarom niet als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:44:
[...]
Ik zou het eerder een caseconstuctie noemen :+

Maar goed, vergeleken met de vorige NKCM winnaars is dit weer eens wat anders. Ik ben het desondanks niet met je eens dat het triest gestelt is met het casemodden in Nederland. Juist die vernieuwing helpt ook mee het casemodden naar een ander plan te trekken. Of dat een hoger of lager niveau is, is natuurlijk een persoonlijke mening. Ik vind dat casemodden niet alleen beperkt moet worden tot het modden van een bestaande case en als een complete dwaas qua casemodden ( *O* ) dan wint, is dat alleen maar mooi :). Het houdt de boel weer in beweging, casemodden kan op alle manieren.

[ Voor 4% gewijzigd door Godric op 22-04-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bevestiging van de trend van vorig jaar:

Als je hoog wil eindigen, maak dan een bizzare mod (kunstwerk is mss een beter woord), want iets bizzar wint het toch altijd van gesofisticeerd en doordacht handwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Godric schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:53:
[...]

Maar goed, vergeleken met de vorige NKCM winnaars is dit weer eens wat anders. Ik ben het desondanks niet met je eens dat het triest gestelt is met het casemodden in Nederland. Juist die vernieuwing helpt ook mee het casemodden naar een ander plan te trekken. Of dat een hoger of lager niveau is, is natuurlijk een persoonlijke mening. Ik vind dat casemodden niet alleen beperkt moet worden tot het modden van een bestaande case en als een complete dwaas qua casemodden ( *O* ) dan wint, is dat alleen maar mooi :). Het houdt de boel weer in beweging, casemodden kan op alle manieren.
Ok, misschien is het wel een caseconstructie (hoewel er toch nog echt een metalen frame inzit, je ziet het alleen niet :P

Verder heb ik idd niet echt iets aan je post toe te voegen, casemodden kan op allerlei manieren en wat mij betreft, hoe lijper hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godric schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:53:
[...]

dan spreken we niet over CASEMODDEN, en ik zeg niet dat het triest gesteld is in nederland, integendeel, ik denk juist dat nederland bij de top3 landen ter wereld hoort.

nee ik heb het over de uitslag, vergelijk alle kasten nu eens goed,

done? dan kan je het gewoon niet eens zijn met de uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 18% gewijzigd door Ediejo op 23-04-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

(Even de discussie doorbreken, sorry guys ;)).

Proficiat allemaal. Ben zelf helaas niet wezen kijken (ziek enzo) maar goed, volgend jaar beter! :)

[ Voor 20% gewijzigd door TommyGun op 23-04-2007 00:09 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Er komen toch een aantal vragen bij me op na deze sof op 22 april 2007, wat ik het zeer zeker kan noemen na dit, bij gebrek aan een beter woord, zooitje wat ik heb meegemaakt. Als Carpento, of ander crewmember zo vriendelijk zou willen zijn om deze vragen te beantwoorden.
  • Wie is precies die vakjury, uit welke mensen bestaat deze en vanuit welke firma('s) komen ze?
  • Vanuit welke bekritiseringspunten is de zogenoemde vakjury uitgegaan?
  • Waarom bepaal je zoiets belangrijks als de verdeling van de prijzenpot pás op de avond voor de prijstuitreiking, terwijl het evenement al lang aan de gang is?
  • Hoe zijn jullie als crew, die samen verantwoordelijk zijn voor het evenement, op het idee gekomen de prijzenpot op een dergelijke manier te verdelen, zodat 72,2% van de deelnemers, die ook erg veel moeite hebben gedaan om hun mods op tijd af te krijgen en naar Eindhoven te verschepen, waar veel kosten (brandstof, parkeermeter, tijd) in gaan zitten met letterlijk lege handen naar huis te sturen? En dan gaat het mij helemaal niet om het geld, maar meer uit fatsoen en respect voor degenen die zoveel moeite hebben gedaan, om die mod maar op casejunkies live te krijgen.
  • Waarom is er niet beter overleg geweest met de organisatie van het NK gamen qua tijdstip van de prijsuitreiking? Wellicht hebben mensen er rekening mee gehouden dat de prijsuitreiking om 3 uur was, omdat dit ook op de site van casejunkies beweerd werd. Zelf had ik nog een verjaardag van een vriendin van me, dus daar kon ik ook niet eerder dan 7 uur zijn omdat het meer dan 2 uur rijden is voor mij (ongeveer €100,- aan brandstofkosten voor 2 keer op en neer, als het niet meer is).
  • Dachten jullie als crew werkelijk dat het motiverend zou zijn om mensen met lege handen naar huis te sturen, zodat ze volgend jaar meer hun best zouden gaan doen? Een beetje een lachertje als je het mij vraagt, zelf ben ik, en als ik zo vrij mag zijn om te spreken: net als anderen van mening dat een volgende NKCM voor hen niet meer voor herhaling vatbaar is.
Niet meer van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Laatst online: 13:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Heb je de rest van de reacties in dit topic gelezen?
Er zijn problemen geweest met bedrijven die de prijzen aan zouden leveren. Mede daardoor zijn de prijzen pas laat verdeeld en na een flinke discussie in die verhouding.

Carpento geeft al aan dat ze dit als leermoment mee gaan nemen. Jouw insteek van 'niet voor herhaling vatbaar' werkt net zo motiverend voor de organisatie als hun prijzen verdeling. Prima om je kritiek te uiten, maar doe het opbouwend. Druk de organisatie gewoon op het hart dat ze die zaken meenemen in de organisatie voor de volgende.

Door je puntenstelling (met underline) in je eerste twee punten kom je trouwens op mij over als een slecht verliezer.

[ Voor 8% gewijzigd door sopsop op 23-04-2007 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:59:
[...]

dan spreken we niet over CASEMODDEN, en ik zeg niet dat het triest gesteld is in nederland, integendeel, ik denk juist dat nederland bij de top3 landen ter wereld hoort.

nee ik heb het over de uitslag, vergelijk alle kasten nu eens goed,

done? dan kan je het gewoon niet eens zijn met de uitslag.
Smaken verschillen nu eenmaal, heel simpel is het en iedereen casemod gewoon op zijn eigen manier.

Wat ik heel erg jammer vind is dat je andermans werk gewoon niet lijkt te waarderen, dat valt me behoorlijk tegen van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
sopsop schreef op maandag 23 april 2007 @ 01:37:
[...]

Heb je de rest van de reacties in dit topic gelezen?
Er zijn problemen geweest met bedrijven die de prijzen aan zouden leveren. Mede daardoor zijn de prijzen pas laat verdeeld en na een flinke discussie in die verhouding.

Carpento geeft al aan dat ze dit als leermoment mee gaan nemen. Jouw insteek van 'niet voor herhaling vatbaar' werkt net zo motiverend voor de organisatie als hun prijzen verdeling. Prima om je kritiek te uiten, maar doe het opbouwend. Druk de organisatie gewoon op het hart dat ze die zaken meenemen in de organisatie voor de volgende.

Door je puntenstelling (met underline) in je eerste twee punten kom je trouwens op mij over als een slecht verliezer.
Toen ik mijn bericht aan het tikken was is zijn er hoop reacties bijgekomen, wat het een en ander verduidelijk heeft. Ook zie ik mezelf niet als een verliezer (ik was immers door naar de finale), maar ik wilde deze dingen (punt 1 en 2) gewoon wel eens weten om te zien hoe dat nou precies verlopen is. Het kan best zijn dat het allemaal prima geregeld was, maar het enigste wat nu in mij opkomt als het daar om gaat zijn vraagtekens. Mijn niet voor herhaling vatbaar insteek is een gevolg van het NK op de manier hoe het dit jaar verlopen is, ik zie het niet als kritiek maar als een conclusie die ik, en wellicht ook andere deelnemers in hun achterhoofd hebben zitten.

Pardon als het negatief over komt, maar het zijn/waren toch een aantal vragen waar ik graag antwoord op zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op maandag 23 april 2007 @ 07:19:
[...]

Smaken verschillen nu eenmaal, heel simpel is het en iedereen casemod gewoon op zijn eigen manier.

Wat ik heel erg jammer vind is dat je andermans werk gewoon niet lijkt te waarderen, dat valt me behoorlijk tegen van je.
ik zeg meerdere malen groot respect te hebben voor jouw qaliteiten met deze mod, maar zeg daarbij dat het in mijn ogen geen CASEmod is maar een caseconstruktie of iets in die richting.

Dus gewoon meerdere groepen maken om vervolgens uit de verschillende cat. elk een winnaar te halen.
Jouw mod is mooi en een vak apart, maar ik vind dat je hem gewoon niet kan vergelijken met een vaste case die gemodificeerd is.

Dus nogmaals ik waardeer wel jouw werk _/-\o_ en kan veel respect hebben voor je kunsten maar zeg hier alleen dat het niet kan zoals het daar gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Goesiman schreef op maandag 23 april 2007 @ 00:15:
Er komen toch een aantal vragen bij me op na deze sof op 22 april 2007, wat ik het zeer zeker kan noemen na dit, bij gebrek aan een beter woord, zooitje wat ik heb meegemaakt. Als Carpento, of ander crewmember zo vriendelijk zou willen zijn om deze vragen te beantwoorden.
  • Wie is precies die vakjury, uit welke mensen bestaat deze en vanuit welke firma('s) komen ze?
  • Vanuit welke bekritiseringspunten is de zogenoemde vakjury uitgegaan?
  • Waarom bepaal je zoiets belangrijks als de verdeling van de prijzenpot pás op de avond voor de prijstuitreiking, terwijl het evenement al lang aan de gang is?
  • Hoe zijn jullie als crew, die samen verantwoordelijk zijn voor het evenement, op het idee gekomen de prijzenpot op een dergelijke manier te verdelen, zodat 72,2% van de deelnemers, die ook erg veel moeite hebben gedaan om hun mods op tijd af te krijgen en naar Eindhoven te verschepen, waar veel kosten (brandstof, parkeermeter, tijd) in gaan zitten met letterlijk lege handen naar huis te sturen? En dan gaat het mij helemaal niet om het geld, maar meer uit fatsoen en respect voor degenen die zoveel moeite hebben gedaan, om die mod maar op casejunkies live te krijgen.
  • Waarom is er niet beter overleg geweest met de organisatie van het NK gamen qua tijdstip van de prijsuitreiking? Wellicht hebben mensen er rekening mee gehouden dat de prijsuitreiking om 3 uur was, omdat dit ook op de site van casejunkies beweerd werd. Zelf had ik nog een verjaardag van een vriendin van me, dus daar kon ik ook niet eerder dan 7 uur zijn omdat het meer dan 2 uur rijden is voor mij (ongeveer €100,- aan brandstofkosten voor 2 keer op en neer, als het niet meer is).
  • Dachten jullie als crew werkelijk dat het motiverend zou zijn om mensen met lege handen naar huis te sturen, zodat ze volgend jaar meer hun best zouden gaan doen? Een beetje een lachertje als je het mij vraagt, zelf ben ik, en als ik zo vrij mag zijn om te spreken: net als anderen van mening dat een volgende NKCM voor hen niet meer voor herhaling vatbaar is.
Ach, TBCL is er ook nog O-).

Ook al heb ik niet mee gemod, en zou ik eigenlijk geen mening mogen geven, maar omdat ik vanaf deze week aan mijn case ga beginnen (dus wellicht voor volgend jaar..) geef ik m'n mening toch maar . Zorg dat alles duidelijk op papier staat ; om nu te horen dat CM afgevallen is als sponsor is natuurlijk niet fijn. (En ik snap ook niet waarom Beursgebouw Ehv contact met hun moet houden voor sponsoring ?? Jullie , ja jullie zijn de organisatoren van het NKCM. En ook niet "The Party" (volgens mij, correct me if im wrong) Ik denk ook dat het stemmen niet "eerlijk" is gegaan, een kast/kunstwerk zoals die van Terw_Dan is natuurlijk mooi, maar niet van dergelijke kwaliteit van bijv de Carbon Li (Die imho had moeten winnen als je kijkt naar de kwaliteit), misschien om het dan maar op te delen in (zoals TBCL) 2 categorien ? Zo krijg je (zie ediejo's post) geen gezeik zoals wat er nu aan de hand is. Misschien een idee (hard one :X ) om maar het TBCL uit te roepen tot "Onofficeel NK" _/-\o_ . Lijkt een beetje hard, maar zo aan de reacties te lezen is het TBCL beter geregeld en eerlijker.

Dit is geen flame, maar mijn mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k8skaaay schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:10:
[...]

Ik denk ook dat het stemmen niet "eerlijk" is gegaan, een kast/kunstwerk zoals die van Terw_Dan is natuurlijk mooi, maar niet van dergelijke kwaliteit van bijv de Carbon Li (Die imho had moeten winnen als je kijkt naar de kwaliteit),
Dit vind ik dus helemaal nergens op slaan..
Het stemmen is dus gegaan op de mening van het publiek.
En dat jij de Carbon Li mooier vindt dan de mod van Terw_Dan, en dat Terw_Dan wel gewonnen heeft, heeft natuulijk niks te maken met of het stemmen eerlijk is verlopen.
Het publiek bepaalt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:19
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:16:
[...]

Dit vind ik dus helemaal nergens op slaan..
Het stemmen is dus gegaan op de mening van het publiek.
En dat jij de Carbon Li mooier vindt dan de mod van Terw_Dan, en dat Terw_Dan wel gewonnen heeft, heeft natuulijk niks te maken met of het stemmen eerlijk is verlopen.
Het publiek bepaalt het.
Ik ben het wel met hem eens. Niks tegen de mod van Terw_Dan, maar persoonlijk vind ik er ook geen een in de buurt komen van de mod van Ediejo.
Het probleem met dat het publiek stemt is gewoon dat mensen niet verder kijken, 95% van de stemmers hebben waarschijnlijk nooit iets echt gemod (window & paintjob daargelaten) deze mensen zien dan ook niet de kwaliteit die de Carbon Li bezit.
Nogmaals niks tegen de uiteindelijke winaars ! Deze hebben eerlijk gewonnen volgens de regels en verdienen uiteraard alle respect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op maandag 23 april 2007 @ 07:19:
[...]

dus nogmaals je bent wel een winnaar met jouw mod maar dan in jouw cat.
er hadden gewoon 3 cat. moeten zijn.

1. casemods (gemodificeerde tekoop zijnde kasten)
2. zelf gemaakte kasten
3. jouw cat. bv de oude mod van ED, van vorig jaar, jouw Tombraider/ kubus enzv.

ALs er niet genoeg sponsors zijn voor prijzen om alle cat. te voorzien van prijzen moet je het gewoon niet organizeren en dan niet alles maar bij elkaar gooien en beoordelen zodat er wel genoeg prijzen zijn.

Ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer er 20 casemods moeten komen opdraven naar de andere kant van Nederland het voor sommige mensen een behoorlijke uitgave is om daar te komen met hun mod en dus voor hun een grote uitgave is, niet elke deelnemer heeft al een volledig inkomen.
Het had dus beter geweest als er voor elke deelnemer een leuke vergoeding was in de vorm van een prijs zoals bv een voeding. Deze had naderhand verkocht kunnen worden en dan was iedereen uit de kosten geweest.
Dus gewoon eerst de sponsors organizeren(weten wat je hebt en kan doen) en dan pas een kampioenschap organizeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goesiman schreef op maandag 23 april 2007 @ 07:57:
[...]

Toen ik mijn bericht aan het tikken was is zijn er hoop reacties bijgekomen, wat het een en ander verduidelijk heeft. Ook zie ik mezelf niet als een verliezer (ik was immers door naar de finale), maar ik wilde deze dingen (punt 1 en 2) gewoon wel eens weten om te zien hoe dat nou precies verlopen is. Het kan best zijn dat het allemaal prima geregeld was, maar het enigste wat nu in mij opkomt als het daar om gaat zijn vraagtekens. Mijn niet voor herhaling vatbaar insteek is een gevolg van het NK op de manier hoe het dit jaar verlopen is, ik zie het niet als kritiek maar als een conclusie die ik, en wellicht ook andere deelnemers in hun achterhoofd hebben zitten.

Pardon als het negatief over komt, maar het zijn/waren toch een aantal vragen waar ik graag antwoord op zou willen hebben.
Snap wel wat Goesiman bedoeld.
Voor mijzelf was het ook ff 400km totaal wat je ff heen en weer rijd...
Net te veel van het goede :P

Zelf heb ik mn case vrijdag afgekregen.
Dit is met veel stress en gedoe gepaard gegaan.
Ruzie met mn vriendin, f***ing klote stress om je case af te krijgen.
Dan is het het niet waard om voor nop 400km heen en weer te knallen...
Sorry, mis niet motiverend voor crew, maar het is wel het gevoel wat ik er persoonlijk aan over heb gehouden.

@ Hierboven, over dat prijzen gedoe klopt helemaal.
Dat is iets wat wel vantevoeren geregeld moet zijn eigenlijk...
Probleem is als je iets wil regelen je beter niet van andere mensen af kunt laten hangen.
Je moet er altijd achteraan zitten... Helaas...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Volgend jaar de sponsors de prijzen een maand van te voren laten inleveren/opsturen.
Een publieksprijs (web gebaseerd en daar gehouden) instellen.
Een vakjury prijs instellen.

Verder een onkostenvergoeding om mee te doen is een beetje flauw, als mensen aan sport doen is er ook een grote kans dat ze niet winnen en zelf de KM's moeten betalen. Ik krijg ook geen startgeld als ik de marathon van Rotterdam wil gaan lopen of met de Nijmegse vierdaagse wil meedoen (niet dat ik zo sportief ben).

Stel voor de volgende ronde ook een loting voor de mensen die buiten de top 5 zijn gevallen voor. Als je bij de laatste 13 hoort en je hebt kans op een gratis mod pakket, dan is er toch nog wat motivatie.

Verder vond ik dat Le Regional had mogen winnen, maar ik ben er niet geweest en heb dus ook niet kunnen stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Voor een Marathon / Vierdaagse is ook geen selectie van te voren. Hier wel !

Bij bijv topsport wint iedereen wel wat (Reiskosten, etc etc..), casemodden is ook topsport ;-)

[ Voor 80% gewijzigd door sky- op 23-04-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribbi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-04-2022

ribbi

master of modding

Voor ons simpel belgen was het een geslaagd weekend.
Hele mooie mods, toffe mensen en een hoop sfeer.
Alle kasten in de tunnel verdienden respect.
Proficiat aan iedereen in de tunnel, keep modding zou ik zeggen !

over het overige gezeik hier....

Overal ( ! ) tijdens elke organisatie loopt er wel eens iets verkeerd.
En daar zullen ze dan wel van leren en volgende keer aanpassen.
Mensen die klagen omdat ze hun kast moeten verzetten, daarvoor nationale aandacht krijgen en een weekend in de kijker staan met hun hobby?
Dat is er wat over...
Niemand is/was verplicht om mee te doen en te komen.
En om te gaan zeuren over een onofficiële wedstrijd die georganiseerd word op kompleet vrijwillige basis vind ik erover.
Deze mensen verdienen respect en niet dit gezever.
Zij doen alle moeite om toch maar aan prijzen te geraken op hun eigen kosten en in hun vrije tijd.
En geloof me dat het tegenwoordig moeilijk is om iets los te krijgen van fabrikanten tegenwoordig.
(vraag het aan iedereen die sponsoring zoekt)
Casemodding doe je voor jezelf en niet om in de prijzen te vallen.
Als je je case hebt verzet en dan denkt dat je recht hebt op een prijs, ben je fout.
Dit soort denken verziekt de community een beetje, op den duur gaan we denken dat we casemodden voor het prijzengeld.
Over de uitslag is er altijd betwisting, maar daarvoor hebben er dus honderden mensen gestemd.
Leg je erbij neer....

Hopelijk komt er weer een volgend event en loopt het dan iets beter.
Zoals gezegd respect voor iedereen in de tunnel!
Het was een geslaagd weekend voor ons simpel belgen.

Airbrush Studio Ribbi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen krijgen respect, maar ik denk dat het om de modders draait en niet om de organisatie welke iets wil organiseren en dat niet(na 2 keer eerder oefenen) compleet goed heeft gedaan.
In Nederland hebben we hier een spreekwoord voor. 3x is scheepsrecht.
Het had deze keer gewoon goed kunnen zijn qwa organisatie en niet te vergeten: De opzet goedzijn.
Jullie zouden toch helemaal moeten weten dat je een caseconstruktie niet kan vergelijken met een casemod of freestyle casebouw. ;)

en over het verzetten van een case, jij, ik en sommige anderen hebben meer financieele middelen dan de gemiddelde modder die een partime baantje heeft na school en dan zijn reiskosten enzv. wel van belang.
Bij een finale???? want er is voorselectie geweest,( net als bij de olympische spelen) is het wel gepast om iedere finalist met wat naar huis te laten gaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 12:36 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste