[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.339 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ik vind sterke units altijd wel gaaf, word het tenminste een uitdaging.
Net als die zeppelins in RA2, uber sterk (wel zwakke armor).
Maar als je die 4 had was de tegenstander wel de sjaak!
Of de Apocalyps tank (met volle rank).
Dan is het juist extra gaaf om met een groepje die units neer te halen.

Als de units echt te sterk zijn (heb te kort gespeeld om die tanks te kunnen bouwen) vind ik wel dat er een speciale unit moet zijn die bijv echt puur tegen tanks is, net als germany in RA2, die hadden een speciale tank-buster... lekker handig :D

Hoe kan je de comp btw instellen om te turtellen? Zelfde manier als dat je de NOD moet selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
ixl85 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:39:

Hoe kan je de comp btw instellen om te turtellen? Zelfde manier als dat je de NOD moet selecteren?
turtle gaat hetzelfde als met NOD.

en de Zeppelins in RA2, ik vond dat hun armor erg sterk was. Je moest echt wel genoeg AA hebben om ze af te schieten anders had je een probleem.
Ik vond hun grote nadeel dat ze zo extreem traag waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

Heeft niemand last dat het geluid appart doet onder vista (x86-32)? Onder XP happerd het geluid niet, maar onder vista wel.. iemand een idee wat het is?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:48

Als de units echt te sterk zijn (heb te kort gespeeld om die tanks te kunnen bouwen) vind ik wel dat er een speciale unit moet zijn die bijv echt puur tegen tanks is, net als germany in RA2, die hadden een speciale tank-buster... lekker handig :D

T ingedrukt houden idd.

Denk dat je dan moet denken aan de defence cannon die je hebt, doet geen reet tegen mannetjes maar wel goed tegen tanks. Helaas zitten er inderdaad geen 'generals' of factions in dit spel voor meer variatie, maar zal er misschien komen in CNC3 - Zero Hour?

Anyway, die Kirov's in RA2 hebben HEEL VEEL pantser, zijn enkel heel sloom en met een kleine radius van aanval. Dat spel heb ik al doodgespeeld ;).

@Hahn,

Je hebt wel gelijk dat Mammoths overpowered zijn, mijn mening staat daar ook naar. Echter zijn die tanks ook ontzettend sloom, dat wel, je kan ze niet echt rond laten rennen om veel acties uit te voeren.

Dat doet me er aan denken. Situatie:

- Jij hebt een stel Mammoths en stuurt ze naar de NOD basis
- NOD basis heeft een 'onzichtbaar-maak' dingetje.
- Dat ding is OMSINGELD door gebouwen
- Jouw tankjes schieten niet door die gebouwen heen, dus staan ze stom rond te rijden. Allemaal dood.

Gebeurde mij 1 of 2 keer, wat een klerebug is dat! Dan moet je wel met vliegtuigjes gaan werken, tegenwoordig heb ik ze dus ook maar. Wel leuk, trouwens, die dingen.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Maar als je die 4 had was de tegenstander wel de sjaak!
Of de Apocalyps tank (met volle rank).
Dan is het juist extra gaaf om met een groepje die units neer te halen.

Zeppelins met volle rank + Apocalyps met volle rank en een Boris die rondloopt met volle rank was toch wel ERG ultiem vond ik altijd >:) >:) >:)

* nero355 mist toch wel stiekem die goeie ouwe 2D tijd waarin je WEL overzicht had O+ :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
ik vind het trouwens erg slecht dat de harvesters nog steeds geen fatsoenlijke AI hebben. lekker door een warzone crossen om de kortste route naar een nieuw tiberiumveldje te nemen, naar een veraf gelegen refinery rijden ipv even te wachten bij de refinery waar ze al zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Vraagje, hoe ziet de nuclair missle silo eruit van de NOD wordt de hele tijd gebombardeerd door dat ding.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Praten over balance issues is wel heel vroeg nu. Daar kun je pas echt wat over zeggen als er flink online gespeeld is. Een AI telt niet echt mee want die denkt niet na.

Stealth tanks zijn ook wel vrij aardig tegen Mammoets denk ik, je moet het alleen aardig microen.
Zoals ik het nu bekijk is GDI makkelijker om te spelen dan NOD. GDI heeft veel betere tanks dan NOD, zelfs met upgrades zijn GDI tanks nog beter zonder upgrades.

Edit: moet F5'en, over die Mammoets is alweer x posts geleden :P.
Cyrus The Virus schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:56:
Vraagje, hoe ziet de nuclair missle silo eruit van de NOD wordt de hele tijd gebombardeerd door dat ding.
Nuke zit in de Temple of NOD :).

[ Voor 27% gewijzigd door Wmm op 04-03-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Cyrus The Virus schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:56:
Temple of NOD :)

Afbeeldingslocatie: http://www.cybergooch.com/images/tibsunarchive/nt_01.jpg
Is van een andere C&C-versie, maar in C&C3 lijkt ie er wel sterk op.

[ Voor 3% gewijzigd door Cpt.Iglo op 04-03-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:26

rapture

Zelfs daar netwerken?

Byte_Me schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:53:
ik vind het trouwens erg slecht dat de harvesters nog steeds geen fatsoenlijke AI hebben. lekker door een warzone crossen om de kortste route naar een nieuw tiberiumveldje te nemen, naar een veraf gelegen refinery rijden ipv even te wachten bij de refinery waar ze al zijn...
Het moet nog C&C-realistisch blijven, beetje zoals ventjes/tanks die op sandbags vastlopen en van die dingen. En mamoettanks zijn mamoettanks.

Juggernauts zijn naar mijn mening (is nogal on-C&C) overpowered, je zet 2 batterijen van die dingen in je base. Wat snipers + zone troopers voorop zetten en bouwsels slopen maar. Afhankelijk van de tactieken kan je een "artillery barrage" opstellen als een harde muur tov vijand. Alles dat erdoor probeert te rijden gaat eraan, krachtig materiaal om de vijand te "pinned downen". Tegen een medium vijand had ik geen tanks gebruikt, puur met artillerieondersteuning gespeeld.
coptician schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:46:
Dat doet me er aan denken. Situatie:

- Jij hebt een stel Mammoths en stuurt ze naar de NOD basis
- NOD basis heeft een 'onzichtbaar-maak' dingetje.
- Dat ding is OMSINGELD door gebouwen
- Jouw tankjes schieten niet door die gebouwen heen, dus staan ze stom rond te rijden. Allemaal dood.

Gebeurde mij 1 of 2 keer, wat een klerebug is dat! Dan moet je wel met vliegtuigjes gaan werken, tegenwoordig heb ik ze dus ook maar. Wel leuk, trouwens, die dingen.
C&C staat per definitie ook gelijk aan units commanderen, vooral omdat ze lekker dom kunnen doen (oa infanterie dat veel te graag door Tiberium loopt). Regelmatig moet je dus tanks "babysitten" en dingen overriden. Je kan speciaal commanderen dat je tanks op "zand" moeten schieten en ze doen damage aan onzichtbare bouwsels.

[ Voor 30% gewijzigd door rapture op 04-03-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
SDH schreef op zondag 04 maart 2007 @ 19:01:
[...]
Temple of NOD :)

[afbeelding]
Is van een andere C&C-versie, maar in C&C3 lijkt ie er wel sterk op.
Thanks want easy lukt me nog wel maar medium lukt me al niet meer :+ en waar is dat handicap voor bij de instellingen ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe upgrade je eigenlijk :o zie iedereen daar over praten namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik begin wel benieuwd te worden als ik die screenshots nu zo zie...
en het duurt nog maar een maandje....misschien toch maar geld opzij houden voor deze game ;)

hoe kunnen jullie die nu allemaal al spelen dan? is dat een demo? of hebben jullie hem gedownload ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 15:33

OMD

demo ;)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:34
Ik wordt dus gek van die domme AI. Ik drop een team snipers en zone troopers bijna midden in het vijandelijke kamp. Omdat ze door veel vijandelijke infanterie aangevallen worden dacht ik om het mijn units zelfs te laten oplossen en zet ik hen op aggresive stance. Maar terwijl ze onder vuur liggen door enemy units vallen ze zelf een power generator aan?? 8)7 8)7 Ik ga terug eens C&C First Decade en Total Annihilation installeren. Ik denk dat ik me meer zal amuseren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Mhh my bad, jullie hebben idd gelijk dat ze veel armor hadden...

Ik had altijd zwermen van die jetpack mannetjes overal in het level hangen :+

Ik heb nog niet genoeg gespeeld om te oordelen over de overzichtelijkheid van het spel.
Wel vind ik het vet dat je nu teams van mannetjes krijgt ipv 1 ventje :D
En de rijdende base-defence is zeker welkom! heel fijn als je even snel wilt uitbreiden of een stukje land wilt beschermen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

ixl85 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 19:58:
Mhh my bad, jullie hebben idd gelijk dat ze veel armor hadden...

Ik had altijd zwermen van die jetpack mannetjes overal in het level hangen :+

Ik heb nog niet genoeg gespeeld om te oordelen over de overzichtelijkheid van het spel.
Wel vind ik het vet dat je nu teams van mannetjes krijgt ipv 1 ventje :D
En de rijdende base-defence is zeker welkom! heel fijn als je even snel wilt uitbreiden of een stukje land wilt beschermen!
Ja idd! Rocketeers tegen kirovs werkte het best. Je AA in je base maakte hem of te langzaam af of je had er enorm veel van nodig. Ik schrok me altijd een hoedje als ik hoorde: kirov reporting en ik had geen rocketeers :o

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Razor.Timo schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:07:
[...]

Ja idd! Rocketeers tegen kirovs werkte het best. Je AA in je base maakte hem of te langzaam af of je had er enorm veel van nodig. Ik schrok me altijd een hoedje als ik hoorde: kirov reporting en ik had geen rocketeers :o
hmm ik gebruikte ook vaak anti air ventjes...weet nie eens meer hoe je ze noemde :P
gewoon een paar van die bazooka ventjes neerpleuren wat door je base heen die haalden dat makkelijk neer...
ben nu demo aan't dlen...gaat wel nog 3 uur duren maar goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Nog weer over de juggernauth, als ik goed zag heeft NOD dus geen artillery unit :?

hebben ze dan niet geleerd van de vorige versie waarin alleen nod artillery had
(oke met combo stealth waren ze nog erger)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Heb je hier trouwens nog steeds superweapons? zoals Atoombom??
vond ik niet prettig in vorige C&C games...maarja je kunt ze altijd uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 09:48
Razor.Timo schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:07:
[...]

Fout. Het beste is een setje elite IFV's. Die dingen halen ze in drie seconden neer, niks tegen te doen. ook gewone zijn erg goed, 6 of zo houden wel een kirovje tegen.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Teunis schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:33:
Nog weer over de juggernauth, als ik goed zag heeft NOD dus geen artillery unit :?

hebben ze dan niet geleerd van de vorige versie waarin alleen nod artillery had
(oke met combo stealth waren ze nog erger)
Waarschijnlijk komt zoiets in de extension pack, want ze moeten het toch uitmelken niet? :+

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

coptician schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:37:
[...]

Fout. Het beste is een setje elite IFV's. Die dingen halen ze in drie seconden neer, niks tegen te doen. ook gewone zijn erg goed, 6 of zo houden wel een kirovje tegen.
Yup, die elite IFX waren gewoon de max, ongelofelijk sterk qua raketten. Maar een setje? 2 waren al genoeg. Alleen jammer dat ze amper armor hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
He ik had een vraag, ik heb best wat moeite om tegen een medium AI te kunnen winnen. Wat is nou de beste volgorde om je gebouwen te bouwen? Is het ook slim om je basis over een zo groot mogelijke oppervlakte te bouwen? Ik ben nogal een n00b in RTS games maar ik vind c&c tiberium wars toch wel heel erg vet!

GR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

filmpjes van de tijden lukken niet.
fraps is vernaggelt en gamecam loopt vast.

1. bouw energie, en barracks (richting een spike). refinery
2. bouw engineer,(spike1) rocket(middelste gebouw boven je garisonnen hij houdt de tank bezig die je engineers wilt killen), engineer spike 2 (pas op dat hij niet stopt met lopen bij plaatsen van gebouw in zijn loop), en dan minimaal een rocket (2kan ook en mss een rifler) die stop je bij gebouw links boven in de map bij de tegenstander's brug (taak doodschieten tanks, maar vooral stopzetten outpost)
3. warfactory. 2harversters, hoop tanks
4. refinery
5. (stroom toevoer barracks uit) warfactory, hoop tanks (als je zes of acht tanks hebt naar tiberium field rechts gaan om te kijken of de tegenstander daar niet wilt uitbouwen)
6. ondertussen heb je even voldoende geld dus kun je en tanks blijven bouwen en energy plus mss wat turrets voor bij je spikes

bij een stuk of 10 tanks kun je beginnen met aanvallen via de rechterbrug. gooi de waypoints van de factory in de rechterhoek. en blijf ze omhoog sturen terwijl je aan het aanvallen bent. Concentreer op barracks en tanks1 (rij rocketlaunchers dood), bouwmast2, warfactory3 en de factory4

deze manier had ik hard in vijf en een halve minuut klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
coptician schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:37:
[...]

Weer fout :+
Aegis Cruisers waren hét middel tegen Kirovs. Vooral met online spelen vergaten sommige Soviet spelers nog wel eens dat die dingen echt ontzettend sterk zijn tegen air-units.
Ze bouwden 10 Kirovs, vlogen over mijn bootjes heen, kijken even waar ze gebleven waren en konden ze niet meer vinden >:)

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://cannisrules.cannis.net/imgicon/agisicon.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starwave schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:26:
[...]

Nouja, in RA2 was stalin dood en Kane verdwenen (allies winnen in RA1) en in C&C was er Kane en Nod (sovjets winnen in RA1). Maar ik heb al in het gamespy verhaal gelezen dat dat dus waarschijnlijk niet klopt. RA2 valt dan overal buiten. :X
Nou, ik weet niet precies hoe het zit, volgens mij kun je er meer over vinden op planetcnc.com maar ik geloof dat de storyline opgesplitst is. Namelijk in RA-C&C:TD-C&C:TS en in RA-RA2. Red Alert is dus de basis voor beide series. Kane is in Red Alert niet doodgegaan dus hij kan gewoon verdwenen zijn en verder zijn gegaan met NOD. Ook al was Stalin dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb flink last van grafische glitches. Er schieten de hele tijd zwarte lijnen verticaal door m'n beeld.
Lijken wel springende textures. De grafische instellingen aanpassen helpt niet echt.
M'n systeem zal het ook niet zijn. In andere games heb ik nergens last van.
Iemand ook last van gehad (en wellicht een oplossing)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:11:
Ik heb flink last van grafische glitches. Er schieten de hele tijd zwarte lijnen verticaal door m'n beeld.
Lijken wel springende textures. De grafische instellingen aanpassen helpt niet echt.
M'n systeem zal het ook niet zijn. In andere games heb ik nergens last van.
Iemand ook last van gehad (en wellicht een oplossing)?
Dat zijn 100% zeker artifacts. Check je videokaart eens op errors met ATITool bijvoorbeeld.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:12:
[...]

Dat zijn 100% zeker artifacts. Check je videokaart eens op errors met ATITool bijvoorbeeld.
Werkt dat ook op een Nvidia kaart? :+?
En waarom heb ik er geen last van in andere games? (Supreme Commander, WoW, FEAR.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:16:
[...]

Werkt dat ook op een Nvidia kaart? :+?
En waarom heb ik er geen last van in andere games? (Supreme Commander, WoW, FEAR.)
Werkt ook met nVidia kaarten :)

Ik heb het met Generals ook gehad (zelfde engine), en toen was het ook alleen bij Generals. Testje gedaan en ja hoor, artifacts. Nieuwe videokaart gekocht: artifacts weg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:18:
[...]

Werkt ook met nVidia kaarten :)

Ik heb het met Generals ook gehad (zelfde engine), en toen was het ook alleen bij Generals. Testje gedaan en ja hoor, artifacts. Nieuwe videokaart gekocht: artifacts weg :Y)
Ehm, dat vind ik wel een beetje een extreme ingreep alleen voor C&C 3.
Fijne game hoor, maar zo goed nou ook weer niet dat ik voor een paar 100 euro een nieuwe kaart ga kopen. :P.
Maar tnx, ik ga het eens proberen :).

[edit]
Hij loopt nou al een paar minuten, maar nog geen artifacts...
Als ik op scan artifacts druk, staat die kubus wel stil opeens. Hoort dat zo? :')?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
Dat hoort zo! ;)

tnx voor de tips trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furbyk1ller schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:42:
Dat hoort zo! ;)

tnx voor de tips trouwens :)
Cool, tnx!
Geen artifacts dus.. Maar wat zou het nou wel kunnen zijn?
Heb een verse install, de nieuwste NVIDIA drivers voor m'n 7800GTX en m'n nForce680i.
Niemand nog die grafische issues heeft gehad hier? :P. Google helpt me ook niet echt. :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het speelt op zich lekker weg, alleen een paar gemiste kansen. Waar is bijvoorbeeld de GDI Advanced Guard Tower, de MRLS, en uberhaupt Concrete Walls? :)

Bij de NOD, leuk dat gebeuren met die torens en die zenuwen, maar het wordt erg snel een zooitje. Ook snap ik niet waarom die temple of nod zo ontzettend klein is, dat is niet meer naar verhouding.

Ik kijk al uit naar de full version :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
coptician schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:21:
[...]
Ah, ja, die dingetjes zijn inderdaad leuk, maar ik prefereer uiteindelijk dnek ik de MCV.

Build queue erbij is toch wel fijn. Discuss!
Waarom ik een radar unit prefereer boven een MCV wagentje: Een outpost unit kun je maken vanaf het begin zonder war factory. Hij kan zo uit je hoofdbasis komen rollen.

Snel twee outpost units maken en je kan de tiberium fields innemen. Voordat je dure MCV's kan maken moet je eerst een refinery, energy en een factory hebben. Kost een hoop tijd en centen die je anders al had gehad met een outpost unit. Uiteraard kun je later alsnog een MCV sturen, een tweede basis is nooit weg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
zo de demo is best vet zeg...dit spel ga ik kopen
veel + punten...
Juggernauts ownen :P
ik had een easy enemy na 10 minuten over de knie...alleen een gemiddelde fps van 14/20...wel met alles op high maarja...
alleen die enemy kwam met alleen maar ventjes steeds, wel irritant als ie al die gebouwen gaat innemen, maar als ik eenmaal doorramde naar z'n base was het zo gedaan...
ook beter dat resources teruggroeien, er is niks zo vervelend als geen resources meer dan wordt het een camp gevecht...
ook beter is dat soldaatjes snel dood zijn tegen tanks...bij de oude C&C games moest je soms 20 keer knallen op 1 ventje...
dit spel heeft iig mijn aand8 :)
oja en ik heb 'm nu op vista x64 lopen, dus dat zit ook wel goed...heb er geen aanpassingen/administratorrights voor hoeven te doen

even 2 screenshots van me 1e Skirmish gevechtje ;)
Afbeeldingslocatie: http://img150.imagevenue.com/loc21/th_46877_C_C3_Tiberium_Wars_2_122_21lo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img171.imagevenue.com/loc36/th_46876_C_C3_Tiberium_Wars_1_122_36lo.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-03-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
dr snuggles schreef op zondag 04 maart 2007 @ 23:07:
[...]

Waarom ik een radar unit prefereer boven een MCV wagentje: Een output unit kun je maken vanaf het begin zonder war factory. Hij kan zo uit je hoofdbasis komen rollen.

Snel twee outpost units maken en je kan de tiberium fields innemen. Voordat je dure MCV's kan maken moet je eerst een refinery, energy en een factory hebben. Kost een hoop tijd en centen die je anders al had gehad met een outpost unit. Uiteraard kun je later alsnog een MCV sturen, een tweede basis is nooit weg :).
is een MCV bouwen wel slim? als je die 2 torentjes inneemt voor constante stroom van Tiberium en je hebt een 3 of 4 van die refinery karretjes, dan heb je toch genoeg geld...opzich....maarja een 2e basis is niet verkeerd opzich, als je t geld hebt....
waar zitten trouwens die super weapons? zit er geen atoombom of iets dergelijks in de demo?
toch blijf ik het trouwens irritant vinden, dat je die tiberium karretjes moet blijven in de gaten houden....in multiplayers zal dit natuurlijk weer een rape festijn worden van die dingen....vind het opzich beter als ieder gewoon een beveiligd graangebied heeft, en dat je je beter kan focussen op het bouwen van je units...maarja das wel minder strategisch natuurlijk

[ Voor 16% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-03-2007 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Ik zie telkens terugkomen dat mensen sync-problemen hebben met audio. Ik weet niet of het al gepost is maar in de readme die bij de demo zit staat:

You may experience audio and video going out of sync during the
movie cut-scences if you are running on a computer that has Windows
Vista as well as an ATI 9000 series video card.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Thrills33ka schreef op zondag 04 maart 2007 @ 23:35:
[...]

waar zitten trouwens die super weapons? zit er geen atoombom of iets dergelijks in de demo?
Ion Cannon voor GDI, A-bomb voor NOD? Niet gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Vroeger kon je met CTRL+ALT units laten beschermen (handig voor harvesters). Dit kan nu niet weer. Wel jammer als een harvester in zijn eentje besluit de halve map af te reizen.

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Angeloonie schreef op zondag 04 maart 2007 @ 23:46:
[...]

Ion Cannon voor GDI, A-bomb voor NOD? Niet gezien?
ze staan bij je base defenses tab ;) ergens onderaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
jep zag 'm bij me 2e potje...nog niet kunnen testen, enemy ging al dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
dr snuggles schreef op zondag 04 maart 2007 @ 23:07:
[...]

Waarom ik een radar unit prefereer boven een MCV wagentje: Een output unit kun je maken vanaf het begin zonder war factory. Hij kan zo uit je hoofdbasis komen rollen.

als je de AI op hard zet kun je het shaken met deze taktiek, dan ben je te laat met je war factory, waardoor hij je overrompelt met een paar tankjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
Radagast2005 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 23:53:
Vroeger kon je met CTRL+ALT units laten beschermen (handig voor harvesters). Dit kan nu niet weer. Wel jammer als een harvester in zijn eentje besluit de halve map af te reizen.
mja heel de gameplay is niet meer op die manier gericht helaas, maar ja met het bedrag wat 1 harvester tegenwoordig op haalt en de snelheid waarmee hij vult is 1 harv bij maken niet het probleem lijkt het. hoop dat ze iniedergeval wel het gedrag van die dingen aanpassen ja :p dat spontaan over de hele map rijden voor tib slaat ook nergends op :o

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
daves2hd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 02:20:
[...]

mja heel de gameplay is niet meer op die manier gericht helaas, maar ja met het bedrag wat 1 harvester tegenwoordig op haalt en de snelheid waarmee hij vult is 1 harv bij maken niet het probleem lijkt het. hoop dat ze iniedergeval wel het gedrag van die dingen aanpassen ja :p dat spontaan over de hele map rijden voor tib slaat ook nergends op :o
ik heb het idee dat er over de AI van die harvesters juist wel is nagedacht, want volgens mij rijden die dingen naar velden waar nog geen harvesters rijden. dus stel, je hebt 3 harvesters, dan rijdt er 1 naar links-boven, 1 blijft bij je base, en de ander rijdt naar rechts-onder.

lijkt mij meer efficiënt, anders rijden die dingen mekaar alleen maar in de weg

[ Voor 5% gewijzigd door Bitage op 05-03-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Bitage schreef op maandag 05 maart 2007 @ 08:57:
[...]

ik heb het idee dat er over de AI van die harvesters juist wel is nagedacht, want volgens mij rijden die dingen naar velden waar nog geen harvesters rijden. dus stel, je hebt 3 harvesters, dan rijdt er 1 naar links-boven, 1 blijft bij je base, en de ander rijdt naar rechts-onder.

lijkt mij meer efficiënt, anders rijden die dingen mekaar alleen maar in de weg
Jammer dat ze dan naar harvestvelden rijden die bij het vijandelijke kamp liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Wat ook een gemis is, is het werderom ontbreken van boten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo is zeker stoer en geeft me weer de oldskool C&C feeling. Ik vind het behoorlijk uitgebreid en moet wel heel erg wennen. Ook de grafics zijn ultiem alles op ultra en hoogste resolutie (op me delletje laptop) en loopt lekker smooth. Nu nog afwachten hoe de multiplayer zal zijn en ik hoop dat dit niet zoals Generals is dat je pas na 23 keer proberen een keer online een spelletje kan opstarten!! (connection problems)

Ik heb er wel alle vertrouwen in omdat EA sinds battle for middle earth 2 een goeie pre-connection in de gamelobby heeft gebouwd. Ik ben zeer positief op dit moment. Nu afwachten of online net zo leuk is als de demo en dat we niet weer van die unbalanced onzin krijgen. De Amerikanen in Generals waren gewoon uber machtig met hun stealth bombers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Razor.Timo schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:19:
Wat ook een gemis is, is het werderom ontbreken van boten :(
waar zie jij water dan, in demo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Bitage schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:54:
[...]

waar zie jij water dan, in demo? :+
Campaign ...daar liggen 2 schepen van NOD :+

[ Voor 3% gewijzigd door Tranzy op 05-03-2007 11:56 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
afijn, de campaign 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 13-09 21:08
Boten zullen waarschijnlijk gewoon niet in de game voorkomen. Nog nooit geweest binnen C&C. Alleen Red Alert kende zeeslagen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:55:
[...]

Campaign ...daar liggen 2 schepen van NOD :+
dankzij deze posts ben ik toch maar een keer de demo gaan bekijken (afgezien van de uren en uren skirmish) op zoek naar dat level.
en ja gevonden :D O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Van het weekend nog een paar potjes gespeeld. Ik kan alle grafische settings op max zetten en dan loopt het nog lekker. Ik snap nu ook wat men bedoelde met dat een hogere resolutie geen betere overview maakt. Dat heb ik gemerkt en wat is dat ruk zeg. Kwart van je scherm wordt door die radar gebruikt en hou je nog een stukkie over voor je base. Overzicht houden is er niet echt bij.

Dat vind ik wel erg ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:35:
Van het weekend nog een paar potjes gespeeld. Ik kan alle grafische settings op max zetten en dan loopt het nog lekker. Ik snap nu ook wat men bedoelde met dat een hogere resolutie geen betere overview maakt. Dat heb ik gemerkt en wat is dat ruk zeg. Kwart van je scherm wordt door die radar gebruikt en hou je nog een stukkie over voor je base. Overzicht houden is er niet echt bij.

Dat vind ik wel erg ruk.
Haal een widescreen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
1920x1080 wordt niet voor niets ondersteund ;)

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Wat echt ziekelijk is om een brutal enemy te nemen en dan als personality houd je T in gedrukt en druk je op Turtle. Dan gaat hij niet rushen/aanvallen maar defensief te werk. Kan je "rustig" een basis bouwen en verdediging, ik verplaats mn basis altijd naar zo'n groot tiberium field in het hoekje en daarvanuit bouwen. En dan heeft ie echt honderden units overal maar die rushen niet.

Is natuurlijk wel 10x makkelijker als Balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem

ndat ik opstart en de EA teken krijg, gebeurt er niks, alleen maar zwart scherm

iemand idee hoek dit verhelp

heb al op niew geinstalled met nieuwe demo enzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 14:10:
Ik heb een probleem

vreemd.. wat zijn je specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 14:10:
Ik heb een probleem

Nieuwste videokaartdivers + DirectX9.0c geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
nudie schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:52:
Wat echt ziekelijk is om een brutal enemy te nemen en dan als personality houd je T in gedrukt en druk je op Turtle. Dan gaat hij niet rushen/aanvallen maar defensief te werk. Kan je "rustig" een basis bouwen en verdediging, ik verplaats mn basis altijd naar zo'n groot tiberium field in het hoekje en daarvanuit bouwen. En dan heeft ie echt honderden units overal maar die rushen niet.

Is natuurlijk wel 10x makkelijker als Balanced.
Ja, maar als je dit spel ooit online gaat spelen, kun je beter meteen de echte aanvals methodes gebruiken en daarmee oefenen....zoiets als: Tiberium Refinery, Powerplant, Warfactory, nog een Refinery...en maar tanks pompen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:13:
[...]

Ja, maar als je dit spel ooit online gaat spelen, kun je beter meteen de echte aanvals methodes gebruiken en daarmee oefenen....zoiets als: Tiberium Refinery, Powerplant, Warfactory, nog een Refinery...en maar tanks pompen
jaaaa :) ik wil tegen jou spelen.

alleen ga ik wel de spikes in het begin pakken

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cpt.Iglo schreef op maandag 05 maart 2007 @ 14:27:
[...]
Nieuwste videokaartdivers + DirectX9.0c geinstalleerd?
yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Weet iemand hoe het komt dat als ik tegen een "Turtle" enemy speel er nauwlijks schade wordt toebracht aan mijn tanks? Zelfs een obelisk kan niets tegen een Predator beginnen, hij schiet en er is maar een heel klein stukje groen weg :S Normaal gesproken zou een Predator in eén schot kapot moeten zijn.
Hetzelfde geldt voor andere units, vooral vliegtuigen. Het lijkt wel of ze immuun zijn voor raketten etc. :P

Komt dit doordat hij ingesteld staat op turtle, of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Cpt.Iglo schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:21:
Weet iemand hoe het komt dat als ik tegen een "Turtle" enemy speel er nauwlijks schade wordt toebracht aan mijn tanks? Zelfs een obelisk kan niets tegen een Predator beginnen, hij schiet en er is maar een heel klein stukje groen weg :S Normaal gesproken zou een Predator in eén schot kapot moeten zijn.
Hetzelfde geldt voor andere units, vooral vliegtuigen. Het lijkt wel of ze immuun zijn voor raketten etc. :P

Komt dit doordat hij ingesteld staat op turtle, of is dit een bug?
Bug. Turtle is alleen dat hij defensief speelt. C&C AI neemt het wel erg letterlijk, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
iedereen die medium wat makkelijk vind, gooi em eventjes lekker op guerillia, dan valtie tenminste constant aan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:17:
[...]

jaaaa :) ik wil tegen jou spelen.

alleen ga ik wel de spikes in het begin pakken
haha, nee maar ik heb wel RA2 gespeeld op een vrij hoog nivo....was echt altijd mass tanks...enige wat je dan moet doen is wat pillboxes of dat soort shit bouwen zodat je niet opeens een verrassing in je base krijgt...wat zijn spikes precies dan? ik ga weer verder oefenen met de demo :Y)
heb trouwens ook nog geen vliegtuigen of water units gezien...waar zitten ze onder? heb airfield nu ook ontdekt 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door SuX DeLuXe op 05-03-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Thrills33ka schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:47:
[...]

haha, nee maar ik heb wel RA2 gespeeld op een vrij hoog nivo....was echt altijd mass tanks...enige wat je dan moet doen is wat pillboxes of dat soort shit bouwen zodat je niet opeens een verrassing in je base krijgt...wat zijn spikes precies dan? ik ga weer verder oefenen met de demo :Y)
heb trouwens ook nog geen vliegtuigen of water units gezien...waar zitten ze onder? heb airfield nu ook ontdekt 8)7
spikes zijn die dingen links en rechts van je basis waar je een engineer in kan frotten en constant een tiberium supply geeft

orca doelwit nummer 1 denk ik voor 1v1 games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
trouwens wat belachelijk, dat die harvesters steeds weer terugkeren naar plekken om graan te halen waar je ze helemaal niet wilt :S
ik zit nou tegen een medium te spelen, die gast heeft gewoon een 2e basis gebouwd bij een graanveld....en mijn harvesters gaan er steeds terugdoorheen 8)7 achterlijke dwazen...waar slaat dit op? ik kan wat harvesters blijven bijbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje:

is er ook ergens een lijstje met de te gebruiken keyboards commands te vinden?
ik mis bijvoordeeld de "dubbel E" (zoals in c&c generals) om alle units van een bepaald type in 1x te selecteren
tis al weer een tijdje geleden dat ik c&c speelde en weet niet meer de keys uit mijn hoofd :+ }:O

alvast dank _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

voor de rest een heel cool spel - heb hem meteen in de preorder gezet (bol.com) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readme.txt staat hele lijst in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
mwhaha hard geownd door een medium enemy...gaat ie een beetje mijn gebouwen innemen en shit...en als ik me units erop uit stuur staan ze gewoon wat stom elkaar te blokkeren terwijl ze worden afgeknald...
harvesters die in vijandelijk gebied gaan rondrijden, + ze rijden naar 3 km om terwijl ik extra een Refinery bij het graan zet? oke aan dit spel moet nog een hoop gebeuren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battler schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:23:
1920x1080 wordt niet voor niets ondersteund ;)
Het echte spel zal wel degelijk breedbeeld ondersteunen, verder:
Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Thrills33ka schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:45:
mwhaha hard geownd door een medium enemy...gaat ie een beetje mijn gebouwen innemen en shit...en als ik me units erop uit stuur staan ze gewoon wat stom elkaar te blokkeren terwijl ze worden afgeknald...
harvesters die in vijandelijk gebied gaan rondrijden, + ze rijden naar 3 km om terwijl ik extra een Refinery bij het graan zet? oke aan dit spel moet nog een hoop gebeuren :S
met die harvesters ligt dat volgens mij aan jezelf, je moet nniet teveel harvesters bouwen per refinery want anders raken ze idd de kluts kwijt, ik pak ongeveer 2 per ref. of als er 2 ref. bij elkaar staan max. 5 erbij, ik heb er zelf nmlk nooit problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:31
Thrills33ka schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:45:
Graan?? Foei! Ga je mond spoelen!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
hmmm nja 2e ronde gaat iig beter...
heb nu een 2e basis bijgebouwd (moet wel) en van daaruit 3 war factory's extra..die elk afzonderlijk kunnen produceren, nu loopt het ineens als een trein...
toennet zat ie me de hele tijd te irriteren met air units 8)7
nu ram ik er met 30 Predator tanks overheen
Luuk1983 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:55:
[...]

Graan?? Foei! Ga je mond spoelen!
ok speciaal voor jou dan: Tiberium ook goed

[ Voor 25% gewijzigd door SuX DeLuXe op 05-03-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 22:03

xdc

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:38:

2. bouw engineer,(spike1) rocket(middelste gebouw boven je garisonnen hij houdt de tank bezig die je engineers wilt killen), engineer spike 2 (pas op dat hij niet stopt met lopen bij plaatsen van gebouw in zijn loop), en dan minimaal een rocket (2kan ook en mss een rifler) die stop je bij gebouw links boven in de map bij de tegenstander's brug (taak doodschieten tanks, maar vooral stopzetten outpost)
4. refinery
5. (stroom toevoer barracks uit) warfactory, hoop tanks (als je zes of acht tanks hebt naar tiberium field rechts gaan om te kijken of de tegenstander daar niet wilt uitbouwen)
6. ondertussen heb je even voldoende geld dus kun je en tanks blijven bouwen en energy plus mss wat turrets voor bij je spikes

bij een stuk of 10 tanks kun je beginnen met aanvallen via de rechterbrug. gooi de waypoints van de factory in de rechterhoek. en blijf ze omhoog sturen terwijl je aan het aanvallen bent. Concentreer op barracks en tanks1 (rij rocketlaunchers dood), bouwmast2, warfactory3 en de factory4

even een potje gespeeld aan de hand van jou tactiekje
deze werkt perfect !!

voorheen deed ik toch wel zo'n 20 minuten over hard , met deze tacktiek is het korte metten

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
vraag me trouwens ook af, hoe zit het bij jullie met de performance?
ik heb een 6800 GS, maar ik heb gemiddeld 14/20 fps, en zojuist 8 fps gemeten bij een legertje van 30 juggernauts....t'gaat dan wel erg langzaam allemaal...
ik heb wel alle settings op High, maargoed tijd voor nieuwe videokaart dus? 8)7
hoe loopt dit spel op een 8800 GTS ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:28:
vraagje:

is er ook ergens een lijstje met de te gebruiken keyboards commands te vinden?
ik mis bijvoordeeld de "dubbel E" (zoals in c&c generals) om alle units van een bepaald type in 1x te selecteren
tis al weer een tijdje geleden dat ik c&c speelde en weet niet meer de keys uit mijn hoofd :+ }:O

alvast dank _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

voor de rest een heel cool spel - heb hem meteen in de preorder gezet (bol.com) :P
Dubbel W ;)
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:48:
[...]

Het echte spel zal wel degelijk breedbeeld ondersteunen, verder:
Klik!
Dude, leer lezen. "Niet voor niets" => zit er WEL in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

4. refinery

Dit is echt sad.. (vind ik).

Leuk voor je dat je in 5,5 min. gewonnen kunt hebben maar waar haal je dan precies het speelplezier uit? En wat motiveert je dan om een nieuw spel te starten? Kijken of het nog sneller kan? En als je dan online speelt tegen een 'echte' tegenstander en je rush lukt niet? Ga je dan door, wetende dat je nu in het nadeel bent, of verbreek je dan je verbinding zodat er geen 'loss' achter je naam erbij komt?

Dit soort tegenstanders is precies de reden dat ik gestopt ben met Generals online. Ik hoop dat ze bij dit spel online een verdeling maken tussen spelerstypes of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Laatst online: 13-09 09:44
DJT schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:38:
[...]

Leuk voor je dat je in 5,5 min. gewonnen kunt hebben maar waar haal je dan precies het speelplezier uit? En wat motiveert je dan om een nieuw spel te starten? Kijken of het nog sneller kan? En als je dan online speelt tegen een 'echte' tegenstander en je rush lukt niet? Ga je dan door, wetende dat je nu in het nadeel bent, of verbreek je dan je verbinding zodat er geen 'loss' achter je naam erbij komt?

Dit soort tegenstanders is precies de reden dat ik gestopt ben met Generals online. Ik hoop dat ze bij dit spel online een verdeling maken tussen spelerstypes of iets dergelijks.
Ja ik snap ook nooit zo wat mensen leuk vinden aan tanks poepen. Ik vind lekker basisje tegen basisje veel leuker. Krijg je ook veel meer plezier uit als je dan na lang vechten iemand toch op zn knieen krijgt. Maar ja we moeten wel onthouden dat niet iedereen hetzelfde is en er dus ook mensen zijn die onze manier van spelen verafschuwen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Thrills33ka schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:29:
vraag me trouwens ook af, hoe zit het bij jullie met de performance?
ik heb een 6800 GS, maar ik heb gemiddeld 14/20 fps, en zojuist 8 fps gemeten bij een legertje van 30 juggernauts....t'gaat dan wel erg langzaam allemaal...
ik heb wel alle settings op High, maargoed tijd voor nieuwe videokaart dus? 8)7
hoe loopt dit spel op een 8800 GTS ofzo?
Vast en zeker perfect, ik heb nu een 7800gtx en draai alles op het hoogst met AA x4 op 1280x1024 zonder enig framedrop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal Army 0% handicap :>
Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

tikkietrugjaap schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:43:
[...]

Ja ik snap ook nooit zo wat mensen leuk vinden aan tanks poepen. Ik vind lekker basisje tegen basisje veel leuker. Krijg je ook veel meer plezier uit als je dan na lang vechten iemand toch op zn knieen krijgt. Maar ja we moeten wel onthouden dat niet iedereen hetzelfde is en er dus ook mensen zijn die onze manier van spelen verafschuwen.
Vind inderdaad ook het leukst om basis te maken, liefst met poort en muren, maar die zijn er niet meer :'( En als ik dan eenmaal goede base defence heb ergens een stukje reserveren om me leger op te bouwen en dan eerst aanvallen met vliegtuigen ed. Dat ownt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die filmpjes zijn op 800x600, hd daarintegen is op 1280x720 of 1920x1080 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 14:41
[...]
Leuk voor je dat je in 5,5 min. gewonnen kunt hebben maar waar haal je dan precies het speelplezier uit?
Uit die 5,5 min. dat je het maximale uit je leger haalt door alles zo goed en snel mogelijk te doen.
En wat motiveert je dan om een nieuw spel te starten?
Inderdaad om te..
Kijken of het nog sneller kan?
En als je dan online speelt tegen een 'echte' tegenstander en je rush lukt niet?
Deze rush is aangepast op de CPU, dus ik denk dat hij zich ook wel aan kan passen op mensenlijke tegenstanders.
Ga je dan door, wetende dat je nu in het nadeel bent, of verbreek je dan je verbinding zodat er geen 'loss' achter je naam erbij komt?
Sorry hoor, dat je een hekel hebt aan mensen die aanvallen met hun leger wanneer dat kan, kan ik enigsinds (maar eigenlijk ook niet) begrijpen. Maar waarom denk je dat hij gaat disconnecten? Dat is puur speculeren wat je nu doet, slaat nergens op. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij potjes van 3 uur speelt en gaat huilen als iemand binnen 5 minuten je basis platwalst?
Never gonna happen.
[...]
Ja ik snap ook nooit zo wat mensen leuk vinden aan tanks poepen. Ik vind lekker basisje tegen basisje veel leuker. Krijg je ook veel meer plezier uit als je dan na lang vechten iemand toch op zn knieen krijgt.
Dit zal altijd zo blijven, je hebt altijd mensen die liever rushen en mensen die liever sim city spelen.
Maar ja we moeten wel onthouden dat niet iedereen hetzelfde is en er dus ook mensen zijn die onze manier van spelen verafschuwen.
:$
Zet er dan op zijn minst bij hoe lang je er over hebt gedaan. Brutal verslaan is niet zó lastig eenmaal je het onder de knie hebt. Heb je al geprobeerd met NOD te spelen? Dat vind ik persoonlijk wat lastiger namelijk. Het lukt wel maar je raakt veel meer units kwijt.

[ Voor 27% gewijzigd door Roet op 05-03-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je niet beter screen van de stats op het eind kunnen maken, want dit kan ook easy zijn, toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:11:
[...]

Had je niet beter screen van de stats op het eind kunnen maken, want dit kan ook easy zijn, toch? :D
Linksonder staat, vrij wazig, Brutal has been defeated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
[...]

vind het anders wel vet om 5 warfactory's naast elkaar uit de grond te stampen, en daarmee Tanks/Juggernauths te gaan pompen...ik bedoel met Prism towers en al die shit zul je echt niet winnen....maar ik snap het wel...ik hou ook wel van base bouwen enzo, maar doe het dan wel in dienst van het maken van units. hier weer ff screenshot hoe ik toennet m'n enemy ging rushen :D
Afbeeldingslocatie: http://img133.imagevenue.com/loc114/th_14993_C_C3_Tiberium_Wars_4_122_114lo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net zo'n anderhalf uur tegen Hard gespeelt, ik had al gewonnen na 20 minuten, maar ben doorgegaan:

Afbeeldingslocatie: http://the-artfactory.com/Sebass/C&C/images/anyc00021.jpg
Afbeeldingslocatie: http://the-artfactory.com/Sebass/C&C/images/screenshot013.jpg

Hmm, ik zal er zo even thumbnails van maken :)
De rest van de afbeelding staan hier: http://the-artfactory.com/Sebass/C&C/index.html

Settings stonden op medium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat op de SS dat het brutal is, geen handicap, maar ben vergeten om ss's te maken van de stats. Zal het wel de volgende keer doen :) Ik heb de volgende strat gebruikt:
- Power - expansion truck, deze stuur je omhoog
- Crane (vanaf nu dus 2 gebouwen tegelijk)
- Refinery - Refinery
- Refinery - power <--- alle 3 de refinerys in main
- power - barracks (deze zet je boven bij je karretje, stop dan 3 rocketmen in dat gebouw bovenaan)
- een HELE hoop turrets bovenaan om jezelf in te campen
- refinery voor exp. - power
- wf voor main (spam tanks)

Vanaf nu is het turrets blijven spammen en tanks, let vooral goed op je harvesters. Probeer dan nog een refinery bij je expansion te zetten en te techen (outpost dan meteen techcenter) en koop METEEN de railgun upgrade. Koop ook meteen alleen maar ovie's wanneer dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Afbeeldingslocatie: http://the-artfactory.com/Sebass/C&C/images/anyc00008.jpg

Zie ik daar bunkers/pillboxen? :o

Heb ik die compleet gemist ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

4. refinery

Ik heb een andere manier uitgedacht die het mogelijk maakt een hard balanced in een lage 6 minuten af te maken. Het lukt niet altijd want het ligt er een beetje aan hoe de AI bouwt in z'n base (waar defence, waar hij besluit te expanden) magoed:
1: bouw crane
2: pak mcv in en rijd hem ongeveer naast de AI. Op die groene vlakte bij de spike, tegen het water aan, weg van de stad
3: bouw tijdens het rijden power en 2 refs, verkoop de 2e weer.
4: laat crane beginnen met bouwen warfac
5: mcv moet er nu zo ongeveer zijn (halverwege warfac ongeveer) en unpack hem. Laat hem rax bouwen
6: plaats warfac bij mcv

Vervolgens bouw je 4-5 apc's met missile squads. Deze ownen alles wat de AI te bieden heeft in deze fase. Je moet ze wel goed micro'en. Maak gelijk daarna 2 apc's met engineers. Hierna ga je gewoon predators massen. Rijd met alle apc's z'n kamp in maar zorg dat je er geen verliest (zeker niet die met de engineers). Zoek nu mcv en warfac van AI op en neem ze in (lukt niet, worden verkocht maar #care). Sloop gelijk daarna de crane en rijd naar de expansion van de AI (kan maar op een plek zitten, andere plek hield je zelf al tegen met je basis). Mol alles daar (als je pech hebt heeft ie daar al een warfac, in dat geval haal je de 5-6 mins niet). Ondertussen laat je je predators de main base van de AI mollen (bouw extra engineers om het afmaken van de base te versnellen).

@ Angeloonie: rifle squads kunnen zichzelf ingraven en dan krijg je die dingen. Staat gewoon op de normale plek van unit abilities.
Thrills33ka schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:16:
[...]

vind het anders wel vet om 5 warfactory's naast elkaar uit de grond te stampen, en daarmee Tanks/Juggernauths te gaan pompen...ik bedoel met Prism towers en al die shit zul je echt niet winnen....maar ik snap het wel...ik hou ook wel van base bouwen enzo, maar doe het dan wel in dienst van het maken van units. hier weer ff screenshot hoe ik toennet m'n enemy ging rushen :D
[afbeelding]
Die screen, dat is toch geen rushen meer. Je zit dan al even in de game... :/

[ Voor 12% gewijzigd door Wmm op 05-03-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Laatst online: 15-12-2024
Thrills33ka schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:47:
[...]

Strategie games spelen op hoog niveau is niet met mass tanks. Op hoog niveau spelen is binnen een minuut of 2 je vijand al volledig van kant maken met 2a3 units. Ik ken ook wel die games waar mensen een halfuurlang tanks aan het maken zijn en dan aanvallen met 1000000 tanks. Big Deal, dat kan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Medium enemy is toch wel erg makkelijk en vermakelijk :P straks eens hard proberen. Hier shot van een gedeelte van me leger ;)
Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/384/mediumou6.th.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Snippertje op 05-03-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Laatst online: 15-12-2024
[...]

Doe eens even liev en niet zo jaloers. Het is juist de kunst om nu veel te oefenen zodat je dalijk als het spel uit is al een mooie voorloop hebt op de rest en al op hoog niveau kan beginnen oefenen. Alle pro matches worden op hoog tempo gespeeld, en met rushen leer je nou eenmaal de essentie en waarde van een enkele unit. Ik vind het ook voor een dagje wel leuk om eens 100 tanks te bouwen en dan aan te vallen, maar zo leer je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Thrills33ka schreef op zondag 04 maart 2007 @ 23:35:
[...]

is een MCV bouwen wel slim? als je die 2 torentjes inneemt voor constante stroom van Tiberium en je hebt een 3 of 4 van die refinery karretjes, dan heb je toch genoeg geld...opzich....maarja een 2e basis is niet verkeerd opzich, als je t geld hebt....
Het is heel simpel: Degene met het meeste geld wint. Laat jij Tiberium liggen voor de tegenstander, dan kan hij meer harvesten, meer war factories maken en veel meer tanks maken. Geld maakt machtig :P
Byte_Me schreef op maandag 05 maart 2007 @ 01:55:
[...]

als je de AI op hard zet kun je het shaken met deze taktiek, dan ben je te laat met je war factory, waardoor hij je overrompelt met een paar tankjes.
Met de AI op hard gaat het prima. Ik doe niet anders :D.

Je bent namelijk net zo snel met je war factory als normaal. Verdedigen doe je met een combo van geschut, rocketeers en een verdwaalde tank uit je versie war factory. Als jij bijna al het tiberium hebt met veel harvesters, dan is de verdediging een eitje. Probeer het maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Nu online

Thermometer

Whoop Whoop!

Angeloonie schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:29:
[afbeelding]

Zie ik daar bunkers/pillboxen? :o

Heb ik die compleet gemist ofzo?
Je kan een GDI Rifleman laten diggen(zichzelf ingraven) en dan word het een soort huisje/bunkertje waar 1 groepje poppetjes in kan, normaal zit er een rifleman in(omdat die het bouwen) maar als ze eruit worden geflamed/gehaald dan kan je er ook bijvoorbeeld een rocket groepje in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
nouja medium is iig al te easy voor me das al heel wat na 4 potjes :P
BFmango schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:48:
[...]

Strategie games spelen op hoog niveau is niet met mass tanks. Op hoog niveau spelen is binnen een minuut of 2 je vijand al volledig van kant maken met 2a3 units. Ik ken ook wel die games waar mensen een halfuurlang tanks aan het maken zijn en dan aanvallen met 1000000 tanks. Big Deal, dat kan iedereen.
volgens mij ging het altijd zo in RA2 hoor...warfactorys bouwen, nog meer warfactory's bouwen, tanks blijven pompen nonstop en niks afw8en rushen....tenminste das hoe ik t toen gedaan heb....als je dan van die gastjes ziet die zich gaan ingraven zijn ze zo de lul...
dus ik snap niet waarom jij dat niet als hoog nivo ziet...hhoe wil je anders winnen?:S...iemand met een klein beetje skills laat zich echt niet afmaken snel door 2 of 3 units

ik begin me trouwens serieus af te vragen, waarom mijn leger zich gewoon laat afschieten als ik ze geen opdrachten geef :S dit is echt vreemd...ik bedoel als ik me leger in de vijand zn basis zet, knallen ze gewoon helemaal nergens op :| ondertussen worden ze wel door die laser guns beschoten...beetje belachelijk hoor
inmiddels alweer een Hard enemy geownd....denk dat ik nog ff door oefen voordat ik Brutal pak, volgens mij zijn dat wel lamers :+

[ Voor 29% gewijzigd door SuX DeLuXe op 05-03-2007 19:46 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Patsen met specs is not done.
Tech gerelateerde problemen horen in SPV thuis.

Prijzen van het spel of zoek in het topic. Prijzenvraagposts worden verwijderd.