[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.338 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

OMD

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:23:
Heb net zo'n anderhalf uur tegen Hard gespeelt, ik had al gewonnen na 20 minuten, maar ben doorgegaan:

[afbeelding]

Hmm, ik zal er zo even thumbnails van maken :)
De rest van de afbeelding staan hier: http://the-artfactory.com/Sebass/C&C/index.html

Settings stonden op medium :)
Wat zijn dat dan voor raketten? Heb ik iets over het hoofd gezien ofzo?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
BFmango schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:48:
[...]

Strategie games spelen op hoog niveau is niet met mass tanks. Op hoog niveau spelen is binnen een minuut of 2 je vijand al volledig van kant maken met 2a3 units. Ik ken ook wel die games waar mensen een halfuurlang tanks aan het maken zijn en dan aanvallen met 1000000 tanks. Big Deal, dat kan iedereen.
RA2 was wel mass tanks ja afaik. Heb het nooit online gespeeld. Generals/ZH/WC3 etc is wat dat betreft heel anders.

Binnen een minuut of 2 je vijand van kant maken is ook verre van hoog niveau hoor, dan ben je gewoon een noob aan het bashen. Op hoog niveau weet je tegenstander ook wat rushen is en hoe hij de jouwe zo goed mogelijk moet stoppen en hoe het daarna verder moet. Uiteraard duurt het geen uren maar toch wel wat langer dan jouw 2 minuten ;).
OMD schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:05:
[...]

Shockwave artillerie :).

[ Voor 11% gewijzigd door Wmm op 05-03-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:05:
[...]

Volgens mij(zo even snel uit m'n hoofd) heten die gebouwen 'Missile Uplink'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Is er al een money-trainer gemaakt? :P heb even zin om een mega army te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

Thrills33ka schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:03:
nouja medium is iig al te easy voor me das al heel wat na 4 potjes :P

[...]

volgens mij ging het altijd zo in RA2 hoor...warfactorys bouwen, nog meer warfactory's bouwen, tanks blijven pompen nonstop en niks afw8en rushen....tenminste das hoe ik t toen gedaan heb....als je dan van die gastjes ziet die zich gaan ingraven zijn ze zo de lul...
dus ik snap niet waarom jij dat niet als hoog nivo ziet...hhoe wil je anders winnen?:S...iemand met een klein beetje skills laat zich echt niet afmaken snel door 2 of 3 units

ik begin me trouwens serieus af te vragen, waarom mijn leger zich gewoon laat afschieten als ik ze geen opdrachten geef :S dit is echt vreemd...ik bedoel als ik me leger in de vijand zn basis zet, knallen ze gewoon helemaal nergens op :| ondertussen worden ze wel door die laser guns beschoten...beetje belachelijk hoor
inmiddels alweer een Hard enemy geownd....denk dat ik nog ff door oefen voordat ik Brutal pak, volgens mij zijn dat wel lamers :+
Je kan ze linksonder in die balk op bijv agressive zetten dan vallen ze alles aan en achtervolgen ze de tegenstander ook totdat ze hem afmaken ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
TwyLight schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:02:
Is er al een money-trainer gemaakt? :P heb even zin om een mega army te maken :D
ik denk dat er maar weinig mensen/teams intressen hebben in het maken van een trainer welke alleen een demo is( je ziet het zleden), je zult gewoon tot de release moeten wachten dan komen ze van zelf.

Maar met easy en Handycap op -95% bij de tegenstander en hem op turtle zetten dan kun behoorlijk leger op afsturen

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Razor.Timo schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:04:
[...]

Je kan ze linksonder in die balk op bijv agressive zetten dan vallen ze alles aan en achtervolgen ze de tegenstander ook totdat ze hem afmaken ;)
ja daar was ik al aant kijken, maar als je dan dat patrol doet en er staat letterlijk bij "kill enemy's on your path" of iets dergelijks, dan knalt ie dus niet de gebouwen af...maar ik zal eens kijken bij dat agressive dalijk

maar tering zeg, net echt een lekkere partij gehad...en dat tegen een Hard CPU...(wel een balanced Hard, geen turtle)
ik begon goed, vervolgens wilde hij hetzelfde tiberiumveldje inpikken waar ik al ondertussen aant bouwen was...dus daar was t echt een hele tijd oorlog...en even leek het of ik ging verliezen, ik had nauwelijks nog resources en hij kwam steeds met van die suicide dingen enzo, zwaar irritant...maar ook zijn resources waren blijkbaar op...toen ging ik rechtsonder verderbouwen en linksboven verloor hij het ook uiteindelijk....uiteindelijk nog van 3 kanten aangevallen toen was ie er geweest...
maar echt vet, van t ene op t andere moment kun je je resources kwijt zijn...en paar minuten later loopt het weer super allemaal. das wel zo spannend
als je de enemy teveel ruimte geeft, dan is het ook moeilijk om hem weer daarvan af te krijgen merk ik...hij zet constant overal gebouwen en van die irritante verdedigingsdingen neer...ook proberen ze gewoon stiekem te bouwen waar jij gewoon al gebouwd hebt
TwyLight schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:02:
hmm nee dankje...als ik 30 Juggernauths ofzo in de map heb staan heb ik een fps van 8/10 ofzo...dus met een money trainer zal het helemaal vastlopen...
vind het wel jammer dat ik niet alles op High kan om het soepel te spelen maargoed

[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 05-03-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Teunis schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:28:
[...]

ik denk dat er maar weinig mensen/teams intressen hebben in het maken van een trainer welke alleen een demo is( je ziet het zleden), je zult gewoon tot de release moeten wachten dan komen ze van zelf.

Maar met easy en Handycap op -95% bij de tegenstander en hem op turtle zetten dan kun behoorlijk leger op afsturen
Mja het gaat me niet perse om het verslaan van de vijhand, meer om het zo snel mogelijk een hele grote en mooie base te maken :P

Maar had ook niet verwacht dat er al wat zou zijn hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:31:
[...]

Volgens mij(zo even snel uit m'n hoofd) heten die gebouwen 'Missile Uplink'. :)
space uplink geloof ik :P heb maar een aantal skirmish games gedaan ken het gebouw wel maar de missiles ook niet hoor :o wat moet je dan doen om ze te launchen ? :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

daves2hd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:48:
[...]

space uplink geloof ik :P heb maar een aantal skirmish games gedaan ken het gebouw wel maar de missiles ook niet hoor :o wat moet je dan doen om ze te launchen ? :P
Idd wil ik ook wel weten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 11-09 14:30
Dat zei ik al: Shockwave artillerie.
Is een ability links in je balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

daves2hd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:48:
[...]

Kijk eens links in je bar, onderste vakje

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

hallo, ik zou graag willen weten hoe iemand alles heeft geconfigureerd met een x800 pro en 1 gb geheugen. Ik krijg het maar niet voor elkaar om het zowel soepel als mooi te krijgen.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel klapt erbij mij steeds uit op max resolutie... Dat draait dus nog niet echt lekker in combinatie met ATI drivers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
lammmetak schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:23:
hallo, ik zou graag willen weten hoe iemand alles heeft geconfigureerd met een x800 pro en 1 gb geheugen. Ik krijg het maar niet voor elkaar om het zowel soepel als mooi te krijgen.
Heb hier op mijn systeem (A64 3200+, 1 GB, X800PRO) alles op ultra-high, 2*FSAA en 1024*768 ingesteld. Meestal zit ik gewoon op de maximale 30 FPS (is namelijk gelockt in C&C3), maar soms als het heel erg druk wordt zakt ie wel eens even naar 20. Ziet er nog best leuk uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Ik heb hetzelfde als anton121, alleen dan een X800 XL. Ik heb zo'n beetje alles wel op z'n hoogst staan. Ik heb tot nu toe nog geen lag meegemaakt of wat dan ook. Ik heb de tutorial, de prologue, de demo mission en skirmish gespeeld. Moet lukken dus.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Snakiej schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:21:
[...]

Kijk eens links in je bar, onderste vakje
zoals ik al zei het gebouw ken ik, het launchen ging het om...

maar voor sander1991 en OMD het antwoord: EMP artil launchen die raketten bij,.. vreemd genoeg :S wat heeft artil nou met een rakaket nou met artil te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xdc schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:20:
[...]

even een potje gespeeld aan de hand van jou tactiekje
deze werkt perfect !!

voorheen deed ik toch wel zo'n 20 minuten over hard , met deze tacktiek is het korte metten
:) fijne taktiek vind ik zelf ook.
@haters :P : ff een potje spelen op deze manier is ook best leuk hoor.

plus als de ene rushed en de ander doet hetzelfde boksen ze tegen elkaar op. En als het gelijk opgaat moet je toch weer verder met basis bouwen oid.

@ andere taktiek: crane bouwen en mcv naar een hoek sturen. Klinkt tof :)

iemand die weet wat er gebeurd als je mannetjes bij de tegenstander in de buurt zijn gebouwen garissoned?
Nu is het altijd andersom. Komen ze met die mannetjes in "mijn" gebouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen wat de functie van tiberium silo is?
er staat bij stores tiberium, maar ik wordt er niet veel wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:38:
Vergroten je capaciteit voor tiberium, en dus voor geld. Maw, als je je geld niet snel genoeg opmaakt, heb je silo's nodig. Als je die niet bouwt, krijg je er geen geld meer bij. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:51
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:38:
die silos zorgen er voor dat je meer geld kan hebben.
^ wat hij zegt dus

[ Voor 3% gewijzigd door martijn- op 05-03-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn- schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:48:
[...]

die silos zorgen er voor dat je meer geld kan hebben.
^ wat hij zegt dus
zwaar nutteloos dus ^_^ aangezien je tanks bouwt als een gek en als je geld overhebt, railguns wilt en mss zelfs een ion cannon.

werkt dat ene truukje eigenlijk nog? iets bouwen en dan cancellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:50:
[...]

werkt dat ene truukje eigenlijk nog? iets bouwen en dan cancellen?
Lijkt me niet toch? Heb het niet geprobeerd. Met zandzakjes je tegenstander vastzetten, dat werkt vast niet meer :P .

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 00:06:
[...]

Lijkt me niet toch? Heb het niet geprobeerd. Met zandzakjes je tegenstander vastzetten, dat werkt vast niet meer :P .
Hey Jongens een vraagje, wat heel erg gek is, is dat ik op mijn pc met een 6600 GT geen heat effecten krijg, (warm wordende lucht) terwijl dit op mijn laptop met mijn ati x700 wel zo is :S, ik mag toch aanemen dat de gf 6600 GT meer functies heeft dan een x700 mobile :S

Op beide pc's zijn de instellingen het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Falch schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:47:
[...]

Vergroten je capaciteit voor tiberium, en dus voor geld. Maw, als je je geld niet snel genoeg opmaakt, heb je silo's nodig. Als je die niet bouwt, krijg je er geen geld meer bij. :9
mja zie hier geen voodeel van silo's. vroeger als je geen silo's maakte verloor je tiberian/ore omdat je harversters bleven legen, hier stoppen ze met legen als zijn ze pas half jeeg. als het vol is blijven ze wachten tot ze weer kunnen legen en de rest vult zich vast bij. je tiberian fields kunnen weer verder uitgroeien en je kan dus weer langer door. silo's kosten alleen, nemen plek en power in beslag en hebben dus meer na dan voordelen ? :p ik zie iig weinig voordeel in het oppotten van bergen cash in C&C3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 13-09 12:57
Mwah ik denk dat Silo's wel degelijk nut hebben. Want of jij nou 5000credits hebt en groeiende tiberium velden of je hebt 15000 credits direct beschikbaar.

De laatste optie is interessanter vooral omdat het bouwen zo snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat het voor de turtler is. in het begin wat minder tanks bouwen totdat je tech center hebt. En dan Mamoth's eruit poepen alsof het niks is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
anton121 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:38:
[...]

Heb hier op mijn systeem (A64 3200+, 1 GB, X800PRO) alles op ultra-high, 2*FSAA en 1024*768 ingesteld. Meestal zit ik gewoon op de maximale 30 FPS (is namelijk gelockt in C&C3), maar soms als het heel erg druk wordt zakt ie wel eens even naar 20. Ziet er nog best leuk uit :).
owja, gelockt? voordat ik mijn graka overgeclockt had, haalde ik ook niet meer dan 30fps, maar nu soms weleens 31fps :P

het is en blijft grafisch een zeer zwaar spel en het is daarom ook niet zo gek dat je niet echt hoger komt qua fps

[screen]

[ Voor 6% gewijzigd door Bitage op 06-03-2007 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
en hoe zit het met een 8800 kaart? en dit spel?
heeft ie dan constant 30 fps?
ik moet hem met mijn 6800 gs ook de settings wat naar beneden stellen, anders loopt het brak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Thrills33ka schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:50:
en hoe zit het met een 8800 kaart? en dit spel?
heeft ie dan constant 30 fps?
ik moet hem met mijn 6800 gs ook de settings wat naar beneden stellen, anders loopt het brak
GTX op 2650*1600 loopt perfect met alles open, en wat AA... Frames per sec weet ik niet echt eigenlijk, dat checked iedereen met fraps oid? (of zit er een optie in het spel?)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
maratropa schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:03:
[...]

GTX op 2650*1600 loopt perfect met alles open, en wat AA... Frames per sec weet ik niet echt eigenlijk, dat checked iedereen met fraps oid? (of zit er een optie in het spel?)
jep ik check het met fraps...gister met alles op High 8 fps met een groot leger...en dat zuigt best hard...
als ik dan weer naar een donkere plek ga op de kaart, hoor je opeens alles sneller lopen, o.a. geld sneller binnenstromen, leger verplaatst zich opeens 2 x zo soepel :P
ik moet een nieuwe videokaart voor dit spel :@
maar check het eens met fraps? met een 8800 GTS moet je wel constant 30 fps hebben lijkt me
2560x1600 :| ik heb het maar op 1280x1024 lol

[ Voor 3% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-03-2007 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Heb nog nergens iets gehoord of gelezen over het "3rde ras" (aliens)
Ik heb zo het gevoel dat er misschien 3 rassen zijn waarmee je kan spelen (zelf dus)
Ik heb het dan wel over de skirmish en online en niet campain levels.

Heb demo gespeeld alleen was nog niet opgevallen in het menu of skirmish
Misschien dat iemand hier meer vanaf weet???
Zie namelijk ook geen units en stuctures van die aliens in de TS, maar wellicht dat deze er wel zijn .......

Ben benieuwd...!!

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik lees veel verhalen over hoeveel fps iedereen wel niet haald, maar hoe zien jullie dit dan precies? Gebruiken jullie externe software (zo ja welke) of zit er iets ingebakken in C&C zelf? (ben benieuwd hoeveel ik haal) :9~

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tijgertje84 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:44:
Heb nog nergens iets gehoord of gelezen over het "3rde ras" (aliens)
Ik heb zo het gevoel dat er misschien 3 rassen zijn waarmee je kan spelen (zelf dus)
Ik heb het dan wel over de skirmish en online en niet campain levels.

Heb demo gespeeld alleen was nog niet opgevallen in het menu of skirmish
Misschien dat iemand hier meer vanaf weet???
Zie namelijk ook geen units en stuctures van die aliens in de TS, maar wellicht dat deze er wel zijn .......

Ben benieuwd...!!
ik weet er ook niks over...alleen dat ik geprobeerd heb het alien ras te selecteren zoals je ook de NOD met een trucje kunt kiezen...
maar als de game dan start, heb je meteen gewonnen dus helaas kun je het niet in de demo spelen
Stephan224 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:45:
Ik lees veel verhalen over hoeveel fps iedereen wel niet haald, maar hoe zien jullie dit dan precies? Gebruiken jullie externe software (zo ja welke) of zit er iets ingebakken in C&C zelf? (ben benieuwd hoeveel ik haal) :9~
Fraps...www.fraps.com....krijg je automatisch linksboven je fps bij elke game die je speelt

[ Voor 78% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-03-2007 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:08
kijken hoeveel FPS je hebt gebeurt veelal met fraps / atitool of iets dergelijks

* pin_point moet sneller leren typen :)

[ Voor 13% gewijzigd door pin_point op 06-03-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Laatst online: 31-10-2022
Stephan224 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:45:
... laat maar, ik las over fraps heen. :/

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Thrills33ka schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:46:
[...]
ik weet er ook niks over...alleen dat ik geprobeerd heb het alien ras te selecteren zoals je ook de NOD met een trucje kunt kiezen...
maar als de game dan start, heb je meteen gewonnen dus helaas kun je het niet in de demo spelen
Over 30 Single Player Missions
In a vast open-world 'theatre of war' where each decision you make matters, you'll experience one cohesive, epic story told from the unique perspective of all three warring factions.

Dus ze zijn er wel als ik het goed heb!! :D:D beter!

Mjah heb er nog helemaal niemand gezien die erover heeft gepost....
Kan me vaag herinneren uit enkele screens en trailers dat ik dit "3rde ras" heb gezien..

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
ik heb de indruk dat mijn 3D accelleratie niet aanstaat ofzo in die demo... ik zie echt de pixels in de schaduwen etc, speel op 1650x1080 op medium op een amd3000+ 2gb x1950pro agp 512mb

nog iemand dit gemerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
dafz0r schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:53:
ik heb de indruk dat mijn 3D accelleratie niet aanstaat ofzo in die demo... ik zie echt de pixels in de schaduwen etc, speel op 1650x1080 op medium op een amd3000+ 2gb x1950pro agp 512mb

nog iemand dit gemerk?
Waarom zet je niet alles op high/ultra-high ?? Met jouw videokaart moet dat toch wel lukken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Oops iemand was me toch al voor :) anyway hier dan nog maar een keer :P

The highly-anticipated alien race has been announced to be the third faction in Command and Conquer 3. The name has been confirmed to be "Scrin". However, it is important to note than neither the Scrin Primal or the crashed Scrin Ship have been seen in C&C3 so far, and the alien side has a somewhat different visual scheme, with metals in black and purple, not the brown and green/blue that has been seen before. Also, they are here according to EA "to mine Tiberium for themselves" which suggests that the Scrin may not have sent Tiberium themselves, but this conflicts with the fact some of their units can power up in Tiberium fields, and they have a good mastery of it compared to the two human factions.

3rde ras is er weldegelijk in de full versie.
Wel beter want vond Generals juist zo tof omdat er 3 'teams waren ipv 2, dit verhoogd de varieteit in MP. anders is het altijd de 1 tegen de ander zoals in RA en dat was wat minder imo

edit btw:

Ik denk dat ik maar weer eens mijn originele tiberian sun uit de kast trek en maar weer ff ga spelen (inlcusief Firestorm) totdat CNC3 uitkomt zodat ik weer ff trug in het verhaal kan komen :P
al is het maar easy zodat ik ff er snel doorheen ga, want op hard zoals vroeger duurt mij net iets te lang voor zon oud spel ^^, maar blijft wel een beetje nostalgie natuurlijk :+
Vond dat CnC namelijk in tegenstelling to andere games veel aandacht schenkt aan de filmpjes (met dank aan westwood toendertijd en gelukkig dat EA met dit concept verder gaat!!) die voor de SP van het spel erg gewild zijn! Hoge toevoegingswaarde van het spel imo (zeker in de tijd van 95 toen deel 1 uitkwam :9 ). Natuurlijk heeft het niets te maken als je het spel alleen speelt voor MP/LAN of whatever maar puur voor SP en het verhaal is deze manier van opzet egt zeer goed.
Mjah wie ben ik :P tis voor ieder verschillend.

[ Voor 29% gewijzigd door Tijgertje84 op 06-03-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik vraag me trouwens iets af...het verhaal gaat toch om een of andere Tiberium oorlog...waarbij de NOD Tiberium wilt verspreiden ipv veroveren...en de GDI willen het Tiberium vernietigen...
klopt dit? en waarom zitten ze dan in een skirmish game dan beiden het tiberium op te grazen om er geld voor te krijgen...dit is dan toch vreemd of zie ik het verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Gurneyhck schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:24:
[...]

Waarom zet je niet alles op high/ultra-high ?? Met jouw videokaart moet dat toch wel lukken lijkt me.
Ik denk dat zijn processor daar niet snel genoeg voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Thrills33ka schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:05:
ik vraag me trouwens iets af...het verhaal gaat toch om een of andere Tiberium oorlog...waarbij de NOD Tiberium wilt verspreiden ipv veroveren...en de GDI willen het Tiberium vernietigen...
klopt dit? en waarom zitten ze dan in een skirmish game dan beiden het tiberium op te grazen om er geld voor te krijgen...dit is dan toch vreemd of zie ik het verkeerd
Waarom ? Omdat ze anders geen spel kunnen maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
misschien leuk om er bij te zetten hoe je NOD speelt in de demo?

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
TheNymf schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:13:
als je het topic doorleest kom je dat vast en zeker tegen, tis namelijk al vaker verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik vind de blokjes in de schaduwen zeer irritant, terwijl op mijn systeem ik em kan draaien op medium-high (de shadows op de hoogst mogelijke stand)
en in de filmpjes lopen audio/video niet synchroon

voor de rest geeft hij wel weer het oude c&c gevoel..
en die icon cannon is echt tof 8)

[ Voor 19% gewijzigd door mschol op 06-03-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Pheno79 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:11:
[...]

Waarom ? Omdat ze anders geen spel kunnen maken :+
Nou, dan hadden ze het verhaal toch anders in elkaar kunnen zetten....dat Tiberium een grondstof is waar oorlog om is...en niet dat Gdi Tiberium wilt uitroeien, en NOD het wilt verspreiden...
ik weet er ook het fijne niet van, maar in dat demo filmpje kreeg ik dat zo mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

TheNymf schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:13:
Het staat zelfs in de TS sinds 1 maart... :X

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Thrills33ka schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:15:
[...]

Nou, dan hadden ze het verhaal toch anders in elkaar kunnen zetten....dat Tiberium een grondstof is waar oorlog om is...en niet dat Gdi Tiberium wilt uitroeien, en NOD het wilt verspreiden...
ik weet er ook het fijne niet van, maar in dat demo filmpje kreeg ik dat zo mee..
:S volgens mij ken je de vorige delen niet zeker......
Tiberian is een zeer gevaarlijke stof idd maar ze zijn erachter gekomen al in 95 (deel 1 :+ ) dat het ook als grondstof gebruikt kan worden affijn lees de wikis maar die ook al meerdemalen zijn gepost hier met de achtergriond inforamtie van tiberium en rassen etc (of speel deel 1 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tijgertje84 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:27:
[...]

:S volgens mij ken je de vorige delen niet zeker......
Tiberian is een zeer gevaarlijke stof idd maar ze zijn erachter gekomen al in 95 (deel 1 :+ ) dat het ook als grondstof gebruikt kan worden affijn lees de wikis maar die ook al meerdemalen zijn gepost hier met de achtergriond inforamtie van tiberium en rassen etc (of speel deel 1 :P)
ow. het verhaal is dus iets ingewikkelder dan ik dacht...
en jawel ik ken de oude delen wel, heb c&c1, Tiberian Sun enz. ook gespeeld, maar dat verhaal is me het minste van bijgebleven...is alweer euhhh 10 jaar geleden :P
yori1989 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:33:
Kan niet wachten tot de game zelf uit komt :P
ik ook niet eigelijk :P
maar is het eigelijk nodig om hem te pre-orderen of denken jullie dat die tegen eind maart wel gewoon verkrijgbaar is in Media Markt enz.?
en hoeveel gaat ie eigelijk kosten in de winkel? ik zag hem op Tweakers Pricewatch voor 40.00 bij megawebshop.nl ofzo

[ Voor 24% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-03-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Thrills33ka schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:41:
[...]

ow. het verhaal is dus iets ingewikkelder dan ik dacht...
en jawel ik ken de oude delen wel, heb c&c1, Tiberian Sun enz. ook gespeeld, maar dat verhaal is me het minste van bijgebleven...is alweer euhhh 10 jaar geleden :P
oh bedoelde het niet negatief ofzo, want weet het zelf amper en door de posts die ik tot nu toe heb gelezen en wiki net kwam het ook bij mij nu weer een beetje opdraven :9
[...]

ik ook niet eigelijk :P
maar is het eigelijk nodig om hem te pre-orderen of denken jullie dat die tegen eind maart wel gewoon verkrijgbaar is in Media Markt enz.?
en hoeveel gaat ie eigelijk kosten in de winkel? ik zag hem op Tweakers Pricewatch voor 40.00 bij megawebshop.nl ofzo
ik als trouwe cnc eigenaar (heb alle delen zowat origineel! behalve RA1 :() kan OOK niet wachten :P
je kan nu per-order doen ja maar dan heb je meteen de limited edition. niet dat eht erg is maar ik heb al me spellen hier op een rijtje staan en zit niet egt te wachten op een dikke doos ofzo heb liever een dvd hoes die max dubbel breed is :P maar kan nergens een complete afbeelding vinden van deze limited edition. ik heb het dan over een 3d afbeelding en niet van hoe de voorkant eruit ziet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tijgertje84 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:50:
[...]

oh bedoelde het niet negatief ofzo, want weet het zelf amper en door de posts die ik tot nu toe heb gelezen en wiki net kwam het ook bij mij nu weer een beetje opdraven :9

[...]

ik als trouwe cnc eigenaar (heb alle delen zowat origineel! behalve RA1 :() kan OOK niet wachten :P
je kan nu per-order doen ja maar dan heb je meteen de limited edition. niet dat eht erg is maar ik heb al me spellen hier op een rijtje staan en zit niet egt te wachten op een dikke doos ofzo heb liever een dvd hoes die max dubbel breed is :P maar kan nergens een complete afbeelding vinden van deze limited edition. ik heb het dan over een 3d afbeelding en niet van hoe de voorkant eruit ziet 8)
ben ook op de een of andere manier RA1 enz. origineel kwijtgeraakt...
laatst nog eens geprobeerd RA te downloaden en toen ging het fout bij het opstarten van het spel :S
moet The First Decade ook nog altijd maar eens halen :( ik moet echt die oude RA1 filmpjes en muziek weer eens horen :+ krijg k meteen flashbacks...
limited edition houdt in? dat je dus een dikke doos krijgt...ik hoef iig die extra's niet, ik wil ook gewoon een dvd-hoes met boekje en dvd...is al duur genoeg zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
-Thunder- schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:22:
[...]

Het staat zelfs in de TS sinds 1 maart... :X
ik zag het niet staan :/

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Thrills33ka schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:00:
[...]

laatst nog eens geprobeerd RA te downloaden en toen ging het fout bij het opstarten van het spel :S
moet The First Decade ook nog altijd maar eens halen :( ik moet echt die oude RA1 filmpjes en muziek weer eens horen :+ krijg k meteen flashbacks...
limited edition houdt in? dat je dus een dikke doos krijgt...ik hoef iig die extra's niet, ik wil ook gewoon een dvd-hoes met boekje en dvd...is al duur genoeg zo
voor 40 of 50 euro wil ik best de Limited editon hebben...
goedkoper wordt hij toch niet..
Tijgertje84 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:50:
[...]

[...]

een boxshot?

die zal er nog niet zijn aangezien de content van de L.E. nog niet bevestigd is.

[ Voor 39% gewijzigd door mschol op 06-03-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
[...]

ik zou dan wel even wachten met het kopen van zon box, dan zit er later CnC3 ook nog wel bij :P

@ heel wat reacties hiervoor:

er zijn verschillende progsels om je FPS te checken, meest gebruikte is FRAPS o.a. ook omdat je daat filmpjes mee kan maken etc. maar er zijn ook andere tools, zoals bijv. ATi Tray Tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:40
mschol schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:25:
[...]

39,99 euro (incl. verzending) bij CD-WOW voor de Kane edition ;) (is overigens al meerdere maelen voorbij gekomen in dit topic ;))

de gewone versie kost bij dezelfde winkel 36,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
-Eraser- schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:32:
[...]
39,99 euro (incl. verzending) bij CD-WOW voor de Kane edition ;) (is overigens al meerdere maelen voorbij gekomen in dit topic ;))

hmm is opzich niet verkeerd...maar vraag me af wat gaat ie in de "gewone" winkel kosten? stel dat het daar 40/45 euro is, dan kun je net zo goed daar halen...bespaart je de verzendkosten en het wachten....
ik hoop alleen niet dat ie in de winkel 60 euro ofzo gaat kosten, anders ga ik uit principe het ff wel mooi bij een webwinkel bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
-Eraser- schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:32:
[...]

moet je alleen wel even rekening mee houden dat je dan waarschijnlijk een aziatisch doosje krijgt, staat wel enegelse tekst op, engels spel etc, maar achterop staat dan dat het niet mag worden verkocht in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa en Japan :+

althans dit is bij mijn BF2142 het geval

[ Voor 3% gewijzigd door Bitage op 06-03-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:50
Ik heb volgens mij in de PC van MM gezien dat ie daar 45 of 49 euro gaat kosten en dat ie op de releasedag gewoon in de winkel licht. Het gaat om MM eindhoven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
mschol schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:25:

een boxshot?

die zal er nog niet zijn aangezien de content van de L.E. nog niet bevestigd is.
niet bekend?????
uhm... dynabyte...??

Deze Limited Edition bestaat uit; Command & Conquer Tiberium Wars, Behind the scenes, deleted scenes, bloopers, gameplay trailers, vijf extra multiplayerkaarten, drie unieke skins voor drie legers en vijf exclusieve wallpapers.

Limited edition is ongeveer even duur als de standaard versie dus geef mij maar limited :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Thrills33ka schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:35:
[...]

hmm is opzich niet verkeerd...maar vraag me af wat gaat ie in de "gewone" winkel kosten? stel dat het daar 40/45 euro is, dan kun je net zo goed daar halen...bespaart je de verzendkosten en het wachten....
ik hoop alleen niet dat ie in de winkel 60 euro ofzo gaat kosten, anders ga ik uit principe het ff wel mooi bij een webwinkel bestellen
Als je naar bijvoorbeeld Supreme Commander kijkt; Die kost in de webshops 26-35 euro en bij de FRS 59 euro. Ik verwacht dat cnc3 ook 60 gaat kosten bij de FRS. Ws zullen gameshops hem wel goedkoper aanbieden.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
m4yall schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:40:
Ik heb volgens mij in de PC van MM gezien dat ie daar 45 of 49 euro gaat kosten en dat ie op de releasedag gewoon in de winkel licht. Het gaat om MM eindhoven!
bij CDWOW is alles gewoon lekker goedkoop, geen verzendkosten etc. hele hoop voordelen, alleen je moet wel even gedudld hebben met de verzending (2 weken oid 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
StarLite schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:44:
[...]

Als je naar bijvoorbeeld Supreme Commander kijkt; Die kost in de webshops 26-35 euro en bij de FRS 59 euro. Ik verwacht dat cnc3 ook 60 gaat kosten bij de FRS. Ws zullen gameshops hem wel goedkoper aanbieden.
Dynabyte:
C&C 3 Tiberium Wars 54,99
C&C 3 Tiberium Wars L.E PREORDER 47,99

Ik ga voor de pre-order :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
StarLite schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:44:
[...]

Nja, FreeRecordShop: http://www.freerecordshop...productid=1210829&navid=4
60 euro dus :O heb k eigelijk weinig trek in...ik vind 40 euro wel een maximale prijs voor een game....maarja met die webwinkels is het ook altijd lang wachten 8)7 das een groot nadeel
weet t eigelijk nog niet zo...of 40/45 dokken en 2 weken wachten, of die 15/20 extra betalen en meteen je spel meenemen

[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-03-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Thrills33ka schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:48:
[...]

60 euro dus :O heb k eigelijk weinig trek in...ik vind 40 euro wel een maximale prijs voor een game....maarja met die webwinkels is het ook altijd lang wachten 8)7 das een groot nadeel
weet t eigelijk nog niet zo...of 40/45 dokken en 2 weken wachten, of die 15/20 extra betalen en meteen je spel meenemen
freerecordshop is dan wel een van de duurdere, en als je pre-ordered bij een winkel in NL kan je er bijna wel cker van zijn dat je je spel binnen 5 werkdagen op de mat hebt liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Thrills33ka schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:48:
[...]

edit: je kan ook naar dynabyte gaan }:O (zo goed :P)
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=4110
vraag de klantenkaart aan en je hebt weer 10% korting op elke software product dat ze hebben :)
is veel goedkoper dan waar dan ook en imo een redelijke prijs ivm internetshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
fanboy alert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
mschol schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:15:
ik vind de blokjes in de schaduwen zeer irritant, terwijl op mijn systeem ik em kan draaien op medium-high (de shadows op de hoogst mogelijke stand)
en in de filmpjes lopen audio/video niet synchroon

voor de rest geeft hij wel weer het oude c&c gevoel..
en die icon cannon is echt tof 8)
same, ik ervaar dat als "3D accelleratie werkt niet"
Vroeger had je wel zulke dingen toen 3dfx kaarten nog niet alles ondersteunden, zo zagen de niet ondersteunde games dan uit :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 02:58
Thrills33ka schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:48:[...]Nja, FreeRecordShop: http://www.freerecordshop...productid=1210829&navid=460 euro dus :O heb k eigelijk weinig trek in...ik vind 40 euro wel een maximale prijs voor een game....maarja met die webwinkels is het ook altijd lang wachten 8)7 das een groot nadeel. weet t eigelijk nog niet zo...of 40/45 dokken en 2 weken wachten, of die 15/20 extra betalen en meteen je spel meenemen
Zo gc-shop(€40,50 + €2 verz) er ook nog even bij en dan weten we het wel weer met al die prijzen ok. Iedereen weet dat je bij cdwow, bol, gcshop, dynabyte, frs.....etc.... het spel kunt halen. :z :)

Hoeveel iemand ervoor wil betalen moet die gene zelf weten, als je het die 15-20 euro niet waard vind dat je 1-2 dagen op je game moet wachten... Ik vind 1-2 dagen niet wachten, het is nog steeds hetzelfde spel en ach dat we hier dan die 2 dagen naar screenshots moet kijken van de full-version :P ach dat overleven we wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Wohoo! eindelijk na al die jaren eindelijk een nieuwe game...ik speel nogsteeds alleen maar RA2 (op 1920x1200 8) ). ik hoop dat dit een waardige opvolger is, maar als ik alles zo lees dan klinkt het goed!

Zal de demo zo eens downloaden.

[ Voor 7% gewijzigd door sjolmers op 06-03-2007 13:10 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]moet The First Decade ook nog altijd maar eens halen :( ik moet echt die oude RA1 filmpjes en muziek weer eens horen :+ krijg k meteen flashbacks...
http://www.frankklepacki.com/

Hier is de officiele site van de music composer die de muziek voor C&C1, RA1, TS en meer heeft gemaakt. De muziek is via een player op de site te beluisteren in stereo zelfs! :) (De originele audio files in C&C1 en RA waren mono ivm compressie. Yep, mp3 was er toen nog niet :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Gody schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:02:
[...]
Zo gc-shop(€40,50 + €2 verz) er ook nog even bij en dan weten we het wel weer met al die prijzen ok. Iedereen weet dat je bij cdwow, bol, gcshop, dynabyte, frs.....etc.... het spel kunt halen. :z :)

Hoeveel iemand ervoor wil betalen moet die gene zelf weten, als je het die 15-20 euro niet waard vind dat je 1-2 dagen op je game moet wachten... Ik vind 1-2 dagen niet wachten, het is nog steeds hetzelfde spel en ach dat we hier dan die 2 dagen naar screenshots moet kijken van de full-version :P ach dat overleven we wel 8)
relax...GC-shop...zal k onthouden
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:04:
[...]

http://www.frankklepacki.com/

Hier is de officiele site van de music composer die de muziek voor C&C1, RA1, TS en meer heeft gemaakt. De muziek is via een player op de site te beluisteren in stereo zelfs! :) (De originele audio files in C&C1 en RA waren mono ivm compressie. Yep, mp3 was er toen nog niet :) )
thnx, straks ff kijken, zit nu op stage :P

[ Voor 25% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-03-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Hou het nuttig: slowchatten kan buiten GoT om.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Laatst online: 13-08 14:34

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
lol, moet je eens naar zon juggernauth kijken alstie niets te doen heeft: gaat ie een kip nadoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Bitage schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:45:
lol, moet je eens naar zon juggernauth kijken alstie niets te doen heeft: gaat ie een kip nadoen :+
hmm denk dat ik de demo maar weer eens ga checken dan en kijken wat elk pupke doet als ie nix doet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Gody schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:02:
[...]

Meestal levert GCshop je game op de dag van de release, je loopt dus niet achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Xof schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:53:
[...]

Meestal levert GCshop je game op de dag van de release, je loopt dus niet achter :P
serieus? ik heb in de praktijk altijd met webshops dat het vrij lang wachten is....maar dadelijk bestel ik hem goedkoop ergens, en dan ligt ie voor 45 ofzo bij de Media Markt, dan krijg ik wel spijt....
dus ik moet wel nu bestellen wil ik hem tegen t eind van de maand hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
Kan je hem net zo goed bij mediamarkt kopen, zit hoogstends 1 ''a 2 dagen tijd tussen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
Xof schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:53:
[...]Meestal levert GCshop je game op de dag van de release, je loopt dus niet achter :P
Dat bedoelde ik ook voorzichtig aan te geven met mijn post. HL2 had ik op de dag van de release in huis maar voor het geval de levering een dag of misschien 2 duurt had ik dat maar als avg levertijd genoemd. Maar dat is alsnog netjes. :)

Ik heb nu even niet de beschikking over C&C3 hier maar wanneer je herhaaldelijk op een unit blijft klikken gaat deze dan uiteindelijk ook andere (grappige) dingen zeggen? Dat doen ze bij Warscraft namelijk wel altijd en is erg vermakelijk :), kan/kon zijn dat ze dat onderhand maar eens over hebben genomen van Blizzard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Gody schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:21:
[...]
Dat bedoelde ik ook voorzichtig aan te geven met mijn post. HL2 had ik op de dag van de release in huis maar voor het geval de levering een dag of misschien 2 duurt had ik dat maar als avg levertijd genoemd. Maar dat is alsnog netjes. :)

Ik heb nu even niet de beschikking over C&C3 hier maar wanneer je herhaaldelijk op een unit blijft klikken gaat deze dan uiteindelijk ook andere (grappige) dingen zeggen? Dat doen ze bij Warscraft namelijk wel altijd en is erg vermakelijk :), kan/kon zijn dat ze dat onderhand maar eens over hebben genomen van Blizzard...
Dat heb ik nog niet gehoord, maar wel geinig is dat ze bij de NOD Scorpion Tank volgens mij een paar sounds exact hebben gekopieerd van de Generals Scorpion Tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Is er een manier om in de demo de oude vertrouwde C&C controls in te stellen? Ik vind het redelijk irritant dat de muisknoppen voor vrij veel akties zijn omgewisseld.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Gody schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:21:
[...]

lol zat ik gister ook aan te denken of ze andere dingen gingen zeggen...maar nog niet uitgeprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
MetroidPrime schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:14:
Is er een manier om in de demo de oude vertrouwde C&C controls in te stellen? Ik vind het redelijk irritant dat de muisknoppen voor vrij veel akties zijn omgewisseld.
kwestie van met de tijd mee gaan :)
maar ik denk wel dat dat kan, want dat kon ook al met TS volgens mij gewoon ff opties checken :) misschien dat het erbij staat...

edit;
las net een hoop commentaar over de beperkte aantal units en structures van CnC3..
ik merte ook tijdens de skirmish dat je meteen begint met een geld supply van hier tot tokyo.
Hoop dat dit niet geld als men online gaat spelen. Net als bij Generals was dit wel beter geregeld en begon je met zo weinig dat je net genog had om 3 dingen te bouwen de rest moest ff wachten totdat je beetje geld hebt. Neem dan ook aan dat dit alleen in de demo is en niet in de full game, want voor MP is dat wel schraal als je altijd emt zovee lpoen begint want dan heb je inderdaad alles veel te snel.....

[ Voor 40% gewijzigd door Tijgertje84 op 06-03-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Je kunt dit d.m.v. rules instellen, met hoeveel geld je start etc. In de demo is dit uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
Heb de demo net even een tijdje uitgeprobeerd. Moet zeggen echt geweldig, zo te zien word dit weer een C&C op oud niveau. Tot nu toe waren C&C1, en Red Alert not echt de beste uit de serie, deze zou daar best nog eens verandering in kunnen gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Tijgertje84 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:22:
[...]

maar ik denk wel dat dat kan, want dat kon ook al met TS volgens mij gewoon ff opties checken :) misschien dat het erbij staat...

edit;
las net een hoop commentaar over de beperkte aantal units en structures van CnC3..
ik merte ook tijdens de skirmish dat je meteen begint met een geld supply van hier tot tokyo.
Hoop dat dit niet geld als men online gaat spelen. Net als bij Generals was dit wel beter geregeld en begon je met zo weinig dat je net genog had om 3 dingen te bouwen de rest moest ff wachten totdat je beetje geld hebt. Neem dan ook aan dat dit alleen in de demo is en niet in de full game, want voor MP is dat wel schraal als je altijd emt zovee lpoen begint want dan heb je inderdaad alles veel te snel.....
In Generals online heb je met 10,000 genoeg om een power, barracks, WF, supp, 8 MD en Cchinook te bouwen.

In C&C3 is dat zowat hetzelfde geloof ik, je hebt in t begin genoeg voor Power, Supp, WF en nog wat ventjes, dus het is toch hetzelfde? Aangezien alle units zowat hetzelfde kosten en je met 10,000 begint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Tijgertje84 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:22:
[...]

edit;
ik kom anders alstijd geld te kort (ik geef de schuld aan meerdere construction queue's , die overigens verdomde handig zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
MetroidPrime schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:14:
nee, in een patch schijnt de mogelijkheid te komen om een alternatieve muis setup te kiezen, maar das dus pas in een patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
PositiveCreep schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:12:
Heb de demo net even een tijdje uitgeprobeerd. Moet zeggen echt geweldig, zo te zien word dit weer een C&C op oud niveau. Tot nu toe waren C&C1, en Red Alert not echt de beste uit de serie, deze zou daar best nog eens verandering in kunnen gaan brengen.
ik zou het heel tof vinden als je gelijk hebt, want dat staat toch voor een aantal jaar speelplezier
ik denk alleen dat het toch wel een verdomd goede singleplayer moet zijn als deze de eerste 2 cnc's overrruled
maar ik hoop het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:12
Ik had niet verwacht dat Command en Conquer op zich wel zo leuk zouden zijn, ik snapte er vroeger helemaal niks van. Een groot nadeel van de demo vind ik wel dat je niet kunt opslaan. Hij draait trouwens aardig goed op mijn oude pc :) .

Het is volgens mij ook al weer bijna tijd voor een nieuw topic _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay mijn eerste brutal gewonnen.

ik ging meteen dus in die hoek zitten. rocket launchers in de huizen.
2refineries, 4harversters. 1 tank fabriek. die ook diende als turret (reparende tanks) wat machine guns neerzetten. en als je de eerste golven overleeft mamoth tanks en railguns O+

Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/cenc3demo.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:50:

2refineries, 4harversters. 1 tank fabriek. die ook diende als turret (reparende tanks) wat machine guns neerzetten. en als je de eerste golven overleeft mamoth tanks en railguns O+

[afbeelding]
feli *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Nice! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gedownload en gespeeld, voelt toch weer bijzonder goed :D
Al lukt het niet hoger dan easy te halen :$ Toch maar eens op hogere resolutie gaan spelen, overzicht is soms ver te zoeken. Al is het toch meer een actie-RTS geworden, de oude TS was meer tactiek gebaseerd, eerst basis alles opzetten en rustig starten met aanvallen. Nu is het mammoths spammen en afmaken die zooi. De bombers lijken soms wat bugged, ze willen niet aanvallen, of droppen niets terwijl ze full loaded zijn. Verder is het wel een heerlijk gevoel van gamen, alleen meer het gevoel van Generals/RA waar het eigelijk meer Tiberium Sun moet zijn (TS is nog steeds voor mij de beste van de hele C&C reeks).
Wel fijn dan gewone gunners in groepjes van 5 komen, waar dit vroeger elke unit apart was.

Die Ion cannon.. wat issie mooi :D Die Avatar van Nod vind ik wat jammer, als je een flametrower erbij neemt krigj je wel een flametrower op zn rug erbij, maar die beam nogwat zie je zijn linker klauw nog steeds, maar opeens kan hij er ook mee schieten.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2007 18:25 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
SinergyX schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 18:24:
Gedownload en gespeeld, voelt toch weer bijzonder goed :D
Al lukt het niet hoger dan easy te halen :$ Toch maar eens op hogere resolutie gaan spelen, overzicht is soms ver te zoeken. Al is het toch meer een actie-RTS geworden, de oude TS was meer tactiek gebaseerd, eerst basis alles opzetten en rustig starten met aanvallen. Nu is het mammoths spammen en afmaken die zooi. De bombers lijken soms wat bugged, ze willen niet aanvallen, of droppen niets terwijl ze full loaded zijn. Verder is het wel een heerlijk gevoel van gamen, alleen meer het gevoel van Generals/RA waar het eigelijk meer Tiberium Sun moet zijn (TS is nog steeds voor mij de beste van de hele C&C reeks).
Wel fijn dan gewone gunners in groepjes van 5 komen, waar dit vroeger elke unit apart was.

Die Ion cannon.. wat issie mooi :D Die Avatar van Nod vind ik wat jammer, als je een flametrower erbij neemt krigj je wel een flametrower op zn rug erbij, maar die beam nogwat zie je zijn linker klauw nog steeds, maar opeens kan hij er ook mee schieten.
als je goed kijkt zie je die beam uit zijn pols komen, en niet uit zijn hand (spiderman-achtig zeg maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe

[afbeelding]
hmmm _/-\o_
ik heb net 1 x Hard gedaan....gewonnen....daarna 1 x Brutal....verloren.....daarna weer 2 x Hard, gewonnen 8)7
Die brutal kwam me vrij snel overrunnen toen ik rechtsbeneden refinery's ging bouwen...mijn tanks waren in 2 groepen verspreid dus dat was verknald
Ben wel al bijna klaar voor Brutal denk k...nog fftjes oefenen

[ Voor 3% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-03-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

mschol schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:31:
[...]

nee, in een patch schijnt de mogelijkheid te komen om een alternatieve muis setup te kiezen, maar das dus pas in een patch
Als er bijna een maand voor de release al bekend is wat er in de eerste patch zal zitten, is er toch echt iets mis. :X

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Patsen met specs is not done.
Tech gerelateerde problemen horen in SPV thuis.

Prijzen van het spel of zoek in het topic. Prijzenvraagposts worden verwijderd.