[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.341 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
BFmango schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:43:
Je bedoelt met je engineers hun basis veroveren? Dat lukt bij mij dus niet, dan komen ze altijd net op tijd met die stomme scout achtige gevallen.
Nee, overnemen lukt niet eens. Dat is het punt.
Je maakt asap een stuk of 4 engineers. Die laat je vervoeren met dat vlieggeval naar de base van de AI. Drop ze erg dicht tegen een gebouw aan (ieder een eigen) en probeer hem over te nemen. Dat lukt niet, AI verkoopt ze als je te dichtbij komt / ze over wilt nemen. Doe dit eerst bij z'n key buildings en de AI heeft al een enorme achterstand. Nog een wave en je hebt gewonnen.

Hier een video ervan: http://mooff.united-forum.de/Ox-35-Rush.rar .
Heb het dus niet zelf bedacht voor de duidelijkheid ;). Copyright Mooff :P.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:46:
[...]

Nee dan krijg ik weer een Stuiterbal achter me aan die me gaat doodflamen ;) Haha :P Ik zou het kunnen proberen maar al zou het lukken zou het nou niet echt bevredigend zijn als je snapt wat ik bedoel ;)
Hehe. Ik vind het leuker om de AI dood proberen te rushen dan steeds van die lange potjes. Hoewel het vaak in wat langere potjes ontaard. Het is niet moeilijk een hard AI bij z'n startpunt weg te jagen in een paar minuten. Vervelende is dat hij altijd enorm snel wil expanden en dat karretje wil je nog wel eens ontglippen :). Uiteraard probeer ik wel steeds wat nieuws :).

Fast tech naar zonetrooper drops is denk ik best succesvol tegen een persoon die niet bunkert. Die gasten maken snel gehakt van gebouwen en units, zo'n drop early game in je basis doet best pijn dus.

[ Voor 35% gewijzigd door Wmm op 02-03-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:55

nFo

Wmm schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:36:
[...]

Je maakt asap een stuk of 4 engineers. Die laat je vervoeren met dat vlieggeval naar de base van de AI. Drop ze erg dicht tegen een gebouw aan (ieder een eigen) en probeer hem over te nemen. Dat lukt niet, AI verkoopt ze als je te dichtbij komt / ze over wilt nemen. Doe dit eerst bij z'n key buildings en de AI heeft al een enorme achterstand. Nog een wave en je hebt gewonnen.

Lol, zal ik is proberen. :P
Had al moeite met medium, maar: Speed staat dan ook op het maximum bij de rules. :X
Vandaar dat het zo lastig is.

[ Voor 32% gewijzigd door nFo op 02-03-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
[...]

[...]

Hehe. Ik vind het leuker om de AI dood proberen te rushen dan steeds van die lange potjes. Hoewel het vaak in wat langere potjes ontaard. Het is niet moeilijk een hard AI bij z'n startpunt weg te jagen in een paar minuten. Vervelende is dat hij altijd enorm snel wil expanden en dat karretje wil je nog wel eens ontglippen :). Uiteraard probeer ik wel steeds wat nieuws :).

Fast tech naar zonetrooper drops is denk ik best succesvol tegen een persoon die niet bunkert. Die gasten maken snel gehakt van gebouwen en units, zo'n drop early game in je basis doet best pijn dus.
Whaha vet. Met die truc lukt het inderdaad. Ik heb nog een vraag waar jij waarschijnlijk wel antwoord op weet. Heeft GDI een unit die in een schot alle vijandelijke units uit een building cleared?
*Gaat C&C 3 demo weer ff doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
BFmango schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:53:
[...]

Whaha vet. Met die truc lukt het inderdaad. Ik heb nog een vraag waar jij waarschijnlijk wel antwoord op weet. Heeft GDI een unit die in een schot alle vijandelijke units uit een building cleared?
*Gaat C&C 3 demo weer ff doen.
Grenadiers ;). Kun je maken in barracks maar heb je eerst een command post voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-08 12:17
Ik heb een vraag, bij mij gaat de demo meteen naar de C:/ extracten, alleen wil ik dat niet omdat daar niet genoeg plaats is, hoe kan ik ervoor zorgen dat het .exe bestand extract naarde de D:/ of E:/ ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
ik zit hier naast mn broertje met zn laptop druk de demo te spelen, ziet hij toch echt meer als dan maar en ik! hij heeft namelijk breedbeeld...

1024-768

1920-1200

dus breedbeeld is beter?! hmmz

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
siddler schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:54:
Ik heb een vraag, bij mij gaat de demo meteen naar de C:/ extracten, alleen wil ik dat niet omdat daar niet genoeg plaats is, hoe kan ik ervoor zorgen dat het .exe bestand extract naarde de D:/ of E:/ ???
Winzip / winrar installeren, rechtsklik op die exe en dan extract to... Dat zeg ik uit m'n hoofd, dus kan iets verschillen maar dat moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
Wmm schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:10:
[...]

Winzip / winrar installeren, rechtsklik op die exe en dan extract to... Dat zeg ik uit m'n hoofd, dus kan iets verschillen maar dat moet werken.
... oops dacht dat het over install ging, niet over de auto extract soz.

[ Voor 17% gewijzigd door autodidact op 02-03-2007 23:15 ]

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
autodidact schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:59:
ik zit hier naast mn broertje met zn laptop druk de demo te spelen, ziet hij toch echt meer als dan maar en ik! hij heeft namelijk breedbeeld...

1024-768

1920-1200

dus breedbeeld is beter?! hmmz
Jouw resolutie staat gewoon erg laag. Als jij op 1280x960 (4:3) of 1280x1024(5:4, voor tft) speelt dan zie je al een stuk meer. Als je een goede CRT hebt kun je ook op 1600x1200 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een 4:3 20" TFT kun je ook 1600x1200 spelen ;)

Stomme spellen. Ze zouden ze verticaal moet benadelen ipv horizontaal voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Laatst online: 31-10-2022
Dit topic is er niet voor tech support, daar hebben we SPV voor ;) Neem dan wel even de stickies en de faqs door voor de eisen aan een topicstart :)

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 03-03-2007 18:19 ]

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Laatst online: 31-10-2022
Vergeten de specs te melden (daar komen vast vregen over)

AMD Athlon 3800+ x2
Radeon x1600 256 Mb
1 Gb DC

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:43:
[...]

Ehm, wat bedoel je eigenlijk met 'op een resolutie die ie zelf wel ondersteunt?'' :P
Ik heb overigens de Pc gewoon aangesloten dmv een VGA kabel (D-Sub), maar met Games zoals Supreme Commander kon ik wel de resolutie gewoon op 1360x760 zetten of een andere breedbeeld resolutie :>

En de introfilmpjes van C&C lopen allemaal wel, maar daarbij heb ik ook weer hetzelfde verhaal dat ik aan de zijkant 2 van die grote zwarte balken heb
Zou het misschien door de aansluiting komen dan? Omdat ik de Pc niet digitaal heb aangesloten? (de LCD heeft helaas geen DVI)

Opzich dan toch best wel raar, want mijn Desktop en bij andere games lukt het wel gewoon Fullscreen...
Misschien omdat het nog een demo is ofzo :P
Je LCD TV heeft toch wel een HDMI aansluiting hoop ik :? Die kun je met een verloop kabel gelijk aan DVI hangen en dus je LCD digitaal aansluiten. Geeft ook nog eens mooier beeld :)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zitten er in deze game ook muren, wachttorens en deuren die je in de muren kan stoppen :P?
Vond dat altijd erg vet in Tiberium Sun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb EA link verwijderd, waarmee ik C&C3 heb gedownload e.d., nu wil c&c3 niet meer opstarten ;(

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Stephan224 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:46:
Had ik net een mooie basis en wilde ik net tot de aanval overgaan krijg ik dit:
[afbeelding]

Drama, maar toch blijft het een super spel! :)
Hm, er staat OUTOFMEMORY, misschien moet je je instellingen omlaag schroeven? Of je geheugen eens testen, misschien dat het niet helemaal OK meer is.
-Thunder- schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:21:
Ik heb EA link verwijderd, waarmee ik C&C3 heb gedownload e.d., nu wil c&c3 niet meer opstarten ;(
Heb je al geprobeerd het opnieuw te installeren en met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen?

[ Voor 25% gewijzigd door Jozz op 03-03-2007 00:27 ]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney3K schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:07:
[...]

Je LCD TV heeft toch wel een HDMI aansluiting hoop ik :? Die kun je met een verloop kabel gelijk aan DVI hangen en dus je LCD digitaal aansluiten. Geeft ook nog eens mooier beeld :)
Jah, hij heeft wel HDMI :P
Maar zou het echt daardoor komen dan? Maar ik zal binnenkort wel even zo'n kabeltje kopen, en kijken of het dan lukt

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Jozz schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:25:
[...]

Hm, er staat OUTOFMEMORY, misschien moet je je instellingen omlaag schroeven? Of je geheugen eens testen, misschien dat het niet helemaal OK meer is.

[...]

Heb je al geprobeerd het opnieuw te installeren en met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen?
Helaas werkt dat niet, ik download de demo wel na het weekeind denk ik opnieuw zonder ea link. Of ik wacht gewoon tot mijn order binnen is eind v.d. maand :) Ik kan iig niet wachten om weer mooie potjes te spelen en ik hoop echt dat er een goede multiplayer in zit!

Tip voor de mensen die C&C3 demo met EA Link gedownload hebben:
Deinstalleer EA Link niet, dan kan het voorkomen dat de demo van C&C3 niet meer werkt, EA Link opnieuw instaleren heeft geen nut. Je zult de demo opnieuw moeten downloaden.

[ Voor 15% gewijzigd door -Thunder- op 03-03-2007 00:49 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet alleen de brutal enemy dat met die engineers?

Ik had net ff snel getest met een easy enemy en nam zo z'n hele basis over. Had ik em ook in 3 min verslagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:53
Demo gedownload en gespeeld.
Ben er niet echt kapot van. Vind het een halfgeslaagde kruising tussen Generals en de Tiberian-reeks. Het recyclen van oude units vind ik leuk en de terugkeer naar de MVC vind ik ook positief.
De gameplay lijkt echter te sterk op die van Generals en dat vind ik beduidend minder.
Veel punten van herkenning dus, maar verder vind ik het maar een grauw en sfeerloos geheel en dat is de doodsteek wat mij betreft. Geen must-have.

[ Voor 39% gewijzigd door Kwistnix op 03-03-2007 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:58:
Doet alleen de brutal enemy dat met die engineers?

Ik had net ff snel getest met een easy enemy en nam zo z'n hele basis over. Had ik em ook in 3 min verslagen :P
Met iedere moeilijkheidsgraad wordt het minder. Op medium kun je z'n refs niet meer innemen, nog een hoger de rest niet behalve mcv en op hoogste dus niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

topic gesearched op tijden. niks gevonden :)

Net mijn best gedaan.

gdi vs nod
hard
6:01

Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/cenc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/cenc2-1.jpg
edit: zie net dat truukje met die engineers. Grappig, maar niet echt eerlijk :P
edit2: hij maakt op die manier brutal in :o _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Laatst online: 19:55

rapture

Zelfs daar netwerken?

De demo gespeelt, gameplay is op bepaalde vlakken hetzelfde en andere vlakken anders.
  • Mamoettanks blijven mamoettanks, met 10 van die dingen kan je een map platwalsen.
  • Vliegtuigen/helicopters herladen opvallend sneller, vliegtuigen gebruik ik eerder voor air superiority.
  • Bestoken van doelwitten doe ik eerder met juggernauts icm met sniper/spotters, artillerie schiet over de hele map. Leuk en lekker overpowered artillerieondersteuning voor je infanterie.
  • Handig dat je hardvesters stoppen als de silo's volzitten.
Speelstijl met medium, rush naar de overige tiberiumvelden. Dat speciaal karretje zo snel mogelijk neerzetten, ervoor zorgen dat ik overal kan hardvesten, alle linies verdedigen en ondertussen techs opjagen. Wat infanterie in de bouwels verstoppen, na verloop van tijd heb ik zone troopers en snipers die ik voorop zet. Ondertussen rollen de mamoettanks en juggernauts eruit zodat ik artillerieondersteuning hebt in combinatie met snipers is erg handig om bouwsels op grote afstand neer te halen. Vliegtuigen liggen klaar voor het neerhalen van vliegtuigen en de mamoettanks erover laten rollen om het boeltje te beëindigen.
Wmm schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:13:
Iig in deze demomap schiet dat ding de hele map over. Het is een fijne oplossing tegen bunkeraars.
Als je merkt dat je op die manier aangevallen wordt kun je er ook vrij simpel wat aan doen: die snipers moeten in de buurt van dat gebouw dat aangevallen wordt liggen dus daar ff met stealth detect kijken en die snipers afmaken.
Beetje arty van tegenwoordig doet 30 à 40km, dus altijd de hele map overschieten.

[ Voor 17% gewijzigd door rapture op 03-03-2007 05:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:33

Snippertje

Light up your life

Ik vind trouwens dat het aantal units en gebouwen behoorlijk tegenvalt tegenover bijvoorbeeld RA2. Het lijkt ook allemaal een beetje op elkaar. Ik vind het wel een leuk spel, maar lang niet zo leuk als RA of Tiberian Sun. Het pakt me op de een of andere manier niet zo.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Hoe kan je het spel eigenlijk over 2 beeldschermen krijgen? Ergens een optie gemist?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Laatst online: 19-05-2024
autodidact schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:12:
[...]

... oops dacht dat het over install ging, niet over de auto extract soz.
mja, dit vind ik zelf wel erg overdreven van EA: eerst zippen ze de hap, in de zip zit weer een zip-executable, in de zip-exec. zit de echte install :/

hoezo overbodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:38
Ik heb zojuist de demo eindelijk eens gespeelt. Ik moet zeggen, ik ben vaak tegen demo's omdat ze incompleet etc zijn. Dat is in dit geval niet zo. Het geeft je een heel goed beeld wat er gaat komen.

Ik vond de cutscenes weer erg sterk. Deed me echt denken aan C&C1, en dat is een pluspunt.

Het enigste wat ik zwaar vervelend vond was dat op 1280*1024 het nog steeds voelde alsof ik op 640*480 aan het spelen was. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik was lekker aan het spelen word opeens mijn hele speelveld blauw :? Zijn dit artifacts of gewoon een bug in het spel? Speelde namelijk niet zo heel lekker :P

Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/6131/liekwtfcd3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al een oplossing voor?

Naast mijn scherm hangt mijn tv er aan en wanneer ik dus met mijn muis het beeld naar rechts wil laten bewegen, schiet mijn cursor de tv op. Erg irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:40:

Naast mijn scherm hangt mijn tv er aan en wanneer ik dus met mijn muis het beeld naar rechts wil laten bewegen, schiet mijn cursor de tv op. Erg irritant!
euh :)
rechtermuis knop proporties, settings 2de beeldscherm, not attached.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Laatst online: 08-09 00:05
Gisteren voor het eerst gespeeld in easy mode, waarmee ik 2 uurtjes zoet mee was. :+

Bij mij draait alles vloeiend op een resolutie 1280x800 en alle settings op high.

Wat mij direct opviel, was de grootte grafische verschillen met de voorgaande versies. Als ik een cijfer zou moeten geven voor de gameplay, zou ik 8 geven. De overige 2 van 10 missen, omdat ik het menutje in het spel erg onhandig vind werken en dat er naar mijn mening weinig keuze uit units is.

Overigens had ik gisteren wel eerst een probleem voordat ik kon spelen, op één of ander manier kreeg ik voor het opstarten van de spel een d3dx9_29.dll error. Deze was gelukkig eenvoudig op te lossen door een update te draaien die te vinden is op de Microsoft site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Stephan224 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:46:
Had ik net een mooie basis en wilde ik net tot de aanval overgaan krijg ik dit:
[afbeelding]

Drama, maar toch blijft het een super spel! :)
Heb je Windows Vista? Ik had deze elende eerder ook telkens :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Janie op 03-03-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:21
Razor.Timo schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 09:19:
Ik vind trouwens dat het aantal units en gebouwen behoorlijk tegenvalt tegenover bijvoorbeeld RA2. Het lijkt ook allemaal een beetje op elkaar. Ik vind het wel een leuk spel, maar lang niet zo leuk als RA of Tiberian Sun. Het pakt me op de een of andere manier niet zo.
Het is geen RA2 of RA, dat is een andere reeks! Maar verder geeft ik je wel gelijk dat het minder is dan C&C en Tiberian Sun. Velen vinden Tiberian Sun minder geslaagd dan zijn voorhanger maar dan raad ik aan om Tiberian Sun eens te spelen in multiplayer! Uren fun heb ik daar aan beleefd :D
FallenAngel666 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 01:08:
Demo gedownload en gespeeld.
Ben er niet echt kapot van. Vind het een halfgeslaagde kruising tussen Generals en de Tiberian-reeks. Het recyclen van oude units vind ik leuk en de terugkeer naar de MVC vind ik ook positief.
De gameplay lijkt echter te sterk op die van Generals en dat vind ik beduidend minder.
Veel punten van herkenning dus, maar verder vind ik het maar een grauw en sfeerloos geheel en dat is de doodsteek wat mij betreft. Geen must-have.
Inderdaad geen topper, het lijkt teveel op Generals. Waar ik me trouwens aan erger is dat de sidebar verdwenen is. Dat is toch een typisch kenmerk van C&C. Het menu van C&C3 zit gewoon teveel in de weg. Zoiets hoort helemaal aan de rand van het scherm te zitten en niet in beeld! Ik heb al meermaals gehad dat units "verstopt" zaten achter dat menu. Niet dat ik dat niet doorhad maar het is gewoon vervelend.

Zelfs de "Red Alert 3"-mod voor Generals heeft een echte C&C sidebar!! http://mods.moddb.com/2263/red-alert-3/ :)

[ Voor 12% gewijzigd door D-Three op 03-03-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:57
-Thunder- schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:37:
Tip voor de mensen die C&C3 demo met EA Link gedownload hebben:
Deinstalleer EA Link niet, dan kan het voorkomen dat de demo van C&C3 niet meer werkt, EA Link opnieuw instaleren heeft geen nut. Je zult de demo opnieuw moeten downloaden.
Mhh kom ik te laat achter, dank je voor de Tip. Vond het al gek dat het niet meer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
gisteren gespeeld. 2e basis aangemaakt, let ff niet op, boem, basis 1 weg.. ik vind het te onoverzichtelijk, en het spel trekt me eigenlijk niet.. dacht eindelijk mn 8800GTX aan het werk te kunnen zetten, maar vind het em niet waard.

ik droom momenteel nog van ET quake wars.. dát spel gaat em worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan btw ook de enemy GDI laten zijn door G in te drukken en vervolgens GDI te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jullie begin te vervelen met de tijden moet je maar zeggen :P

net nog een keer geprobeerd

Gdi vs Nod, hard, balanced. 5:20
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/cencb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/cencb2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/cencb3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/cencb4.jpg

@GoT 90kb moet je niet over zeuren :P

Hoe maak je trouwens van die ingame filmpjes? zoals die ene kerel met die engineers bijvoorbeeld

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
Laagvliegerke schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:33:
[...]

Het is geen RA2 of RA, dat is een andere reeks! Maar verder geeft ik je wel gelijk dat het minder is dan C&C en Tiberian Sun. Velen vinden Tiberian Sun minder geslaagd dan zijn voorhanger maar dan raad ik aan om Tiberian Sun eens te spelen in multiplayer! Uren fun heb ik daar aan beleefd :D

Zelfs de "Red Alert 3"-mod voor Generals heeft een echte C&C sidebar!! http://mods.moddb.com/2263/red-alert-3/ :)
niet helemaal waar, C&C tiberian en red alert zijn/waren namelijk gelinkt tot EA zich er mee ging bemoeien :p
Tiberian and Red Alert series connection
Though Electronic Arts is poised to take the story on a different course with Command & Conquer 3: Tiberium Wars, former Westwood employees have responded to questions about the original timeline—noting each time that their information is only speculative, as EALA now controls creative rights and information. According to those who worked at Westwood, the Command & Conquer series as a whole began with Red Alert when Einstein removed Adolf Hitler from the time line. As Einstein worked for the Allies, Tesla labored for the Soviets as a sort of dueling scientist.[1] The latter succeeded in contacting aliens—presumed to be the Scrin—which set in motion the events of the Command & Conquer games and the introduction of Tiberium.[1][At the end of the Soviet canpeign in Red Alert 1, Kane assassinates the assassin of Stalin and starts the Brotherhood of Nod.] Later, the events of Command & Conquer 3—taking place after Command & Conquer: Tiberian Sun—would lead to another split in history, branching off to a universe future Command & Conquer games and one in which Red Alert 2 took place. Whether Red Alert 2 predated Tiberian Dawn or followed the comparative era of Tiberian Sun in this split universe is unknown, as it is likely that the fictional time line was drafted before Electronic Arts gained a controlling interest in Westwood and officially developed Red Alert 2.
dus ra en C&C horen wel degelijk aan elkaar voor de echte C&C fans, die horen er nog heilig in te geloven :p. al zal het echte C&C verhaallijn nooit meer worden uigewerkt helaas (waar EA denk ik toch een grote blunder mee maakt). EA is namelijk meer van het losse 'verhaal loze' (niet gelinkt aan iets of kloppend, maar gewoon zelfde setting maar dan anders elke keer)delen uitbrengen, zie FIFA, battlefield, generals, battle for middle earth en C&C3 nu?. in mijn ogen is dit gewoon een RTS met wat dingen van C&C het is zeker geen opvolger, tiberian verhaal is gestopt bij tiberian sun firestorm na het zien van C&C3.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:56:
Als ik jullie begin te vervelen met de tijden moet je maar zeggen :P

net nog een keer geprobeerd

Gdi vs Nod, hard, balanced. 5:20
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

@GoT 90kb moet je niet over zeuren :P

Hoe maak je trouwens van die ingame filmpjes? zoals die ene kerel met die engineers bijvoorbeeld
Zou je in spoilertags willen vertellen hoe je die hard zo snel afmaakt? Ik probeer verschillende dingen maar zo snel lukt echt niet. Een medium zo snel afmaken is nog aardig lastig, hij expand gewoon zo snel. Maar wil nog even blijven proberen :). Heb nog lang niet alles geprobeerd.

Filmpjes kun je maken met b.v. Fraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Weet iemand of het al mogelijk is superweapons uit te zetten in de demo met bijv. een hack ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:21:
[...]

Zou je in spoilertags willen vertellen hoe je die hard zo snel afmaakt? Ik probeer verschillende dingen maar zo snel lukt echt niet. Een medium zo snel afmaken is nog aardig lastig, hij expand gewoon zo snel. Maar wil nog even blijven proberen :). Heb nog lang niet alles geprobeerd.

Filmpjes kun je maken met b.v. Fraps.
Ik zal het dit weekend eens frappen dan, als mijn pc het aankan.
Komt er op neer dat je veel tanks bouwt, hem niet laat uitbreiden en hem aanvalt via een flank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moddervette demo. Ik heb sinds C&C1 en RA1 geen C&C-games gespeeld maar dit is toch wel echt weer die smooth oldskoel vanilla C&C gameplay. Lekker vloeiende, intense & snelle gameplay.
De AI is ook uitdagend genoeg, Hard kost toch wel wat inspanning en Brutal is echt vechten voor je leven (Brutal verslaan is mij nog niet gelukt).

Ik zou wel iets meer overzicht willen hebben, is er al een truukje ontdekt om verder uit te kunnen zoomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
daves2hd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:11:
[...]

niet helemaal waar, C&C tiberian en red alert zijn/waren namelijk gelinkt tot EA zich er mee ging bemoeien :p
Ja, OK, er is wel een link. Er is toch al genoeg over gespeculeerd :P Waar ik vooral op doelde, is dat het verschillende reeksen zijn qua units/gebouwen/facties en dat is waar Razor.Timo het over had ;) Maar eigenlijk moet ik hem wel gelijk geven. De gebouwen lijken teveel op elkaar, men heeft niet verder geborduurd op Tiberian Sun, ... De units in TS en RA2 zijn veel gevarieerder dan datgene wat we nu zien. En ik denk dat het dat is wat Razor.Timo bedoelde, ik had het verkeerd begrepen.

Ik heb zo uitgezien naar SupCom en C&C3 maar ik heb de demo van beide gespeeld en beide lossen mijn verwachtingen niet in. Alhoewel ik toch overweeg om beide te kopen want Maelstrom waar ik toch ook veel van verwacht had, is echt niet goed :P Ik hoop gewoon dat de mappen in C&C3 vele malen groter zijn dan datgene wat de demo ons tot nu toe getoond heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:23:
[...]

Ik zal het dit weekend eens frappen dan, als mijn pc het aankan.
Komt er op neer dat je veel tanks bouwt, hem niet laat uitbreiden en hem aanvalt via een flank
Dat dacht ik al ja @ mass tanks. Ik probeer het via de meest vreemde buildorders.
B.v. power en crane bouwen, mcv inpakken, naar flank van AI sturen en daar warfac en rax bouwen. Werkt niet echt geweldig tegen hard though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Laagvliegerke schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:17:
[...]

Ja, OK, er is wel een link. Er is toch al genoeg over gespeculeerd :P Waar ik vooral op doelde, is dat het verschillende reeksen zijn qua units/gebouwen/facties en dat is waar Razor.Timo het over had ;) Maar eigenlijk moet ik hem wel gelijk geven. De gebouwen lijken teveel op elkaar, men heeft niet verder geborduurd op Tiberian Sun, ... De units in TS en RA2 zijn veel gevarieerder dan datgene wat we nu zien. En ik denk dat het dat is wat Razor.Timo bedoelde, ik had het verkeerd begrepen.

Ik heb zo uitgezien naar SupCom en C&C3 maar ik heb de demo van beide gespeeld en beide lossen mijn verwachtingen niet in. Alhoewel ik toch overweeg om beide te kopen want Maelstrom waar ik toch ook veel van verwacht had, is echt niet goed :P Ik hoop gewoon dat de mappen in C&C3 vele malen groter zijn dan datgene wat de demo ons tot nu toe getoond heeft.
is ook, maar dat komt omdat EA een beetje is van "alles in 1 en alles is klaar"
kijk maar naar radar? waar is m'n radar heen om te zien, een command centre is het niet want ik heb al een radar vanaf het begin,...
repair depot,.. duw maar weer in de WF bij generals was dat dus is het hier ook de oplossing ? :s in alle C&C's heb je repair depo's (Behalve in TS heeft NOD een repair voertuigje)
gebouwen zijn inderdaad onherkenbaar, eerste wat me zo een beetje op viel. Beide grote RTS namen voor 07 hebben inderdaad aardig af gedaan, zowel leuke puntjes als slechte puntjes moet ik zeggen dat ze allebei aardig veel slechte puntjes in afwerking weten te scoren.

zo zie ik niet wat hier bijv gepraat word over "goede oude C&C feel back". een sidebar en een paar units/gebouwen wat op het oude lijkt vind ik het niet doen. is zat op aan te merken nog maar ik zal het maar laten voor nu :o
EA moet eens ophouden te expirimenteren met C&C games als het idee nog niet is uitgwerkt. feit dat een blog tijdends ontwikkeling EA hun spul al heeft moeten aanpassen als blauwe tib in het spel brengen, viceroids en GDI dingen die niet klopte (wat het nu nog steeds niet doet :P) vind ik erg apart voor een team dat beweerd zoveel van C&C games te houden en gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ach het probleem altijd met deze reeks is. Dat er niks veranderd. En dat vinden veel mensen klote. En als ze wel wat veranderen schreeuwen alle C&C nerds moord en brand. Ik denk dat ik dit spel download. Even speel en waarschijnlijk weer binnen een week op uitgekeken ben omdat de gameplay gewoon precies hetzelfde gaat zijn als alle voorgaande delen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Postius schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:58:
Ach het probleem altijd met deze reeks is. Dat er niks veranderd. En dat vinden veel mensen klote. En als ze wel wat veranderen schreeuwen alle C&C nerds moord en brand. Ik denk dat ik dit spel download. Even speel en waarschijnlijk weer binnen een week op uitgekeken ben omdat de gameplay gewoon precies hetzelfde gaat zijn als alle voorgaande delen.
weet niet welk spel jij gespeeld hebt maar dit speelt weinig zoals de oude C&C's dat je een sidebar hebt en een MCV betekend niet dat het het zelfde is... een fiat panda en f1 ferarri zijn allebei auto's maar toch compleet verschillend in meerdere opzichten, maar ook weer gelijk in andere dingen.
er word niet 'geschreeuwd' over dat er verandering is maar over de grote fouten in sommige veranderingen die gewoon slecht zijn voor zowel gameplay als sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb dus ook problemen met het geluid. Verder loopt het perfect op mijn computer.

Ik heb een Soundblaster Audigy. Het geluid doet het in het menu maar met heel veel kraken. In het spel zelf werkt het niet.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

IK heb het nu wel een beetje gezien met GDI/NOD skirmish en die campaign. Ik kan haast niet wachten tot de release >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:59

Pieroman

/me

Weet iemand of de demo ook in windowed mode kan draaien? -w in de shortcut zetten werkt niet en ook alt enter ingame doet niks.
Vind het soms handiger om een spel in windowed te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Pieroman schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:04:
Weet iemand of de demo ook in windowed mode kan draaien? -w in de shortcut zetten werkt niet en ook alt enter ingame doet niks.
Vind het soms handiger om een spel in windowed te spelen :(
-xres 1024 -yres 768 -win
Aan de shortcut toevoegen dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Wmm op 03-03-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg cool spel, ik vind hem niet zo goed als generals ik mist toch de general promotions en ik vind de untis ook een beetje aan de lage kant.

Ik heb dus ook even een engineer in de vijand zijn basis gestopt om de NOD dingen te bouwen, en wat ik erg nadelig vond is dat bijna alles het zelfde was als GDI :S

Wat ik dan wel een plus punt vind is de ontzettend hoge kwalitijd van de movies in de game, lijkt onderhand wel HD :D

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Voor de mensen die het gemist hebben, je kan ook de NOD spelen in skirmisch.

Druk je N knop in bij het selecteren en klik dan op de NOD ipv van de GDI.
Op dezelfde manier kan je ook de PC GDI laten spelen (op G drukken bij selecteren).

Ik dacht slim te zijn maar de scrin zit niet in de demo, en je krijg respectivelijk een win of loss net of je ze speelt of de pc ze speelt ;)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:20:
Erg cool spel, ik vind hem niet zo goed als generals ik mist toch de general promotions en ik vind de untis ook een beetje aan de lage kant.

Ik heb dus ook even een engineer in de vijand zijn basis gestopt om de NOD dingen te bouwen, en wat ik erg nadelig vond is dat bijna alles het zelfde was als GDI :S

Wat ik dan wel een plus punt vind is de ontzettend hoge kwalitijd van de movies in de game, lijkt onderhand wel HD :D
is HD :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

Kom ik net tegen, leuk leesvoer, vooral als je het ook echt destijds gespeeld hebt :)

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=49038

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 18:53

Blauw

De Schreeuw

ik heb m gedownload, maar ik had dat onnozele probleem dat ie wou uitpakken op een plek waar daar niet genoeg ruimte voor is..maar nu ik die plaatjes zie denk ik: oooooh lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Blauw schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:06:
ik heb m gedownload, maar ik had dat onnozele probleem dat ie wou uitpakken op een plek waar daar niet genoeg ruimte voor is..maar nu ik die plaatjes zie denk ik: oooooh lekker :9
gewoon verkennen met winzip ofzo, en dan de inhoud ergens naartoe slepen, setup.exe draaien en klaar is kees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Ikke_Niels schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:28:
Voor de mensen die het gemist hebben, je kan ook de NOD spelen in skirmisch.

Druk je N knop in bij het selecteren en klik dan op de NOD ipv van de GDI.
Op dezelfde manier kan je ook de PC GDI laten spelen (op G drukken bij selecteren).

Ik dacht slim te zijn maar de scrin zit niet in de demo, en je krijg respectivelijk een win of loss net of je ze speelt of de pc ze speelt ;)
ja, das wel erg jammer ja :(
heb even een videotje gemaakt voor de geinterreseerden [XviD]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een tegenvaller zeg, niks vernieuwend tov Generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 00:28:
Wat een tegenvaller zeg, niks vernieuwend tov Generals.
Onderbouwing?

It's called progress, en ge kunt niet goed doen voor iedereen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Bitage schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:39:
[...]

ja, das wel erg jammer ja :(
heb even een videotje gemaakt voor de geinterreseerden [XviD]
Jammer? Ik vind het fijn ;)

Save the best for the last ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:07
Net installed en ff gespeeld.
Moet zeggen dat ik nog niet teleur gesteld ben :D zou bijna zeggen dat EA het begint te leren.

Vind de filmpjes erg leuk, echt oldskool C&C. En de game zelf vind ik ook wel lekker weg spelen.
Oude bouw que was weer ff wennen maar werkt nog steeds erg lekker.

Kan niet wachten tot de full, denk dat dit weer een spel is wat ik maar ga kopen :) en dat ondanks dat ik niet echt een RTS fan ben :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 08:52
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:40:

Workaround: Tijdens het spelen Windows-D (terug naar bureaublad) en weer terug naar het spel, dan werkt het hier wel goed >:)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag is dit: Wie of wat is Kane?

Kane maakte zijn debuut in C&C1 dat zich afspeelde rond 1995 (de storyline), maar dik 50 jaar later waarin C&C3 zich afspeelt ziet Kane er nog net zo jong uit als in 1995. Wat zou het verhaal achter de kale man met ringbaard zijn? :)

Mogelijkheden:

1. Kane is een cyborg.
2. Kane is een alien met een langere levensverwachting dan mensen.
3. NOD heeft met het experimenteren van Tiberium op mensen het ultime verjongingskuur gevonden.
4. Kane gebruikt Nivea.

"From God, to Kane, to Seth" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraps lukt niet :Y) problemen met kopen enzo en beveiligingen zodat het niet meer opstart.

morgen gamecam proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 02:23:

Kane maakte zijn debuut in C&C1 dat zich afspeelde rond 1995 (de storyline), maar dik 50 jaar later waarin C&C3 zich afspeelt ziet Kane er nog net zo jong uit als in 1995. Wat zou het verhaal achter de kale man met ringbaard zijn? :)

Mogelijkheden:

1. Kane is een cyborg.
3. NOD heeft met het experimenteren van Tiberium op mensen het ultime verjongingskuur gevonden.
4. Kane gebruikt Nivea.

zelfde verhaal als donald duck denkk :Y)
Snakiej schreef op zondag 04 maart 2007 @ 00:53:
[...]

Jammer? Ik vind het fijn ;)

Save the best for the last ;)
Mja, wel vaag dan dat er uberhaupt afbeeldingen van in het spel zitten :/

[ Voor 15% gewijzigd door Bitage op 04-03-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31

Mogelijkheden:

1. Kane is een cyborg.
4. Kane gebruikt Nivea.

Ik denk 4 :+

C&C1 speelde voor zover ik weet zich niet af in 1995 maar een tijdje later. Volgens mij ergens in 2010 - 2020 (kan zo het juiste jaartal niet vinden).
Tiberian Sun speelde zich af in de jaren 30 van de 21e eeuw, en C&C3 dus in 2047. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:06
SDH schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:12:
[...]
Ik denk 4 :+

C&C1 speelde voor zover ik weet zich niet af in 1995 maar een tijdje later. Volgens mij ergens in 2010 - 2020 (kan zo het juiste jaartal niet vinden).
Tiberian Sun speelde zich af in de jaren 30 van de 21e eeuw, en C&C3 dus in 2047. :)
Het is nog sterker. Kane zit ook al in Red Alert 1. En ondanks dat er bij het introotje staat 'Present Day' leefde Einstein nog. Dat zal dus wel rond 1940 geweest zijn. Dus dan ziet Kane er al 100 jaar hetzelfde uit... _/-\o_

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
starwave schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:25:
[...]

Het is nog sterker. Kane zit ook al in Red Alert 1. En ondanks dat er bij het introotje staat 'Present Day' leefde Einstein nog. Dat zal dus wel rond 1940 geweest zijn. Dus dan ziet Kane er al 100 jaar hetzelfde uit... _/-\o_
einstein had toch een tijdmachine uitgevonden en zichzelf naar het 'heden' gatransporteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
starwave schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:25:
[...]

RA1 speelde zich inderdaad in de jaren 50 af.
Ik heb trouwens laatst ook een filmpje gezien van die vrouw die Stalin vermoord samen met Kane. Daarna doodt Kane die vrouw. Is dit een officieel filmpje van RA1? Ik namelijk het laatste level van de Soviet van RA1 niet kunnen uitspelen omdat ik het te moeilijk vond :P

Misschien dat Einstein wel met de tijdmachine gerommeld heeft en dat Kane daardoor nog zo jong lijkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
SDH schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:29:
[...]
RA1 speelde zich inderdaad in de jaren 50 af.
Ik heb trouwens laatst ook een filmpje gezien van die vrouw die Stalin vermoord samen met Kane. Daarna doodt Kane die vrouw. Is dit een officieel filmpje van RA1? Ik namelijk het laatste level van de Soviet van RA1 niet kunnen uitspelen omdat ik het te moeilijk vond :P

Misschien dat Einstein wel met de tijdmachine gerommeld heeft en dat Kane daardoor nog zo jong lijkt. :+
Jup, die bedoelde ik dus. Ik krijg al zin om het weer eens door te spelen :9

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
Bitage schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:27:
[...]

einstein had toch een tijdmachine uitgevonden en zichzelf naar het 'heden' gatransporteerd
Dat kan ik me niet herinneren. Voor zover ik weet ging het zo:

rond 1940 > einstein vind tijdmachine uit
rond 1924 > einstein vermoord Hitler en flitst meteen terug
rond 1940 > sovjetunie invasie van europa

Het hele cartoony verhaal van RA2 laten we dan nog buiten beschouwing.
Daarin leeft Einstein ook nog, maar hij is in 1879 geboren, en in RA2 zijn ook al harriers (1967). Terwijl hij er niet echt zo oud uit ziet. Het kan natuurlijk zijn dat ontwikkeling van wapentuig door al die oorlog wat sneller is gegaan, en RA2 zo rond 1955/60 zou zijn.

Maar RA2 zou dan een 'what if' zijn als de allies winnen in RA1, en C&C een 'what if' als de sovjets winnen in RA1? Geef je mening!

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
starwave schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:39:
[...]
in RA2 zijn ook al harriers (1967)
Grmbl ik ben de 'edit' knop kwijt. 8)7 Blijkt dat het eerste prototype rond 1960 vloog.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hawker-Siddeley_Harrier#P.1127

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
@ starwave : je hebt gelijk, stom van me |:(

was in de war mer RA2, met dat geklooi met die tijdmachine etc. long time no play :P

even tussen haakjes: hoe is het eigenlijk verder met 'CABAL' uit firestorm gegaan? of komtie in CnC 3 terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Bitage schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:46:
@ starwave : je hebt gelijk, stom van me |:(

was in de war mer RA2, met dat geklooi met die tijdmachine etc. long time no play :P

even tussen haakjes: hoe is het eigenlijk verder met 'CABAL' uit firestorm gegaan? of komtie in CnC 3 terug?
Dat vroeg ik me ook al af :P
In dit topic wordt hier wel e.e.a over uitgelegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Bedankt SHD, en ik denk dat ik het raadsel van Kane nu ook opgelost heb :9

Lees de tekst op GameSpy maar, mensen, en je zult zien wat ik bedoel.

Leesvoer:

"We have waited centuries for this moment. The rivers will flow with the blood of those who oppose us."

This quote from Kane refers to a Global Net Interpol file #GEN 4:16. This reference however, is also biblical and leads us to the early days of the creation of Earth and mankind. It leads us to the 4th chapter of Genesis.

"Now the man lay with Eve his wife, and she conceived and bore Cain; and she said, "I have created a man with the Lord!" Then she gave birth to his brother Abel. Abel was a shepherd of the flocks, while Cain was a tiller of the ground.

The Hebrew text is taken from Genesis 4:4 of the Bible. The Hebrew on the coffin says Abel.

At the end of the season Cain brought some of the fruit of the ground for an offering to the Lord. But as for Abel - he also brought from the firstborn of his flock, the fattest of them. And the Lord had respect for Abel and for his offering; but for Cain and his offering he did not have respect. So Cain became very angry, and his expression was downcast.

Then the Lord said to Cain, "Why are you angry, and why is your expression downcast? Is it not so that if you do what is right, you will be fine? But if you do not do what is right, sin is crouching at the door, and its desire is to have you, but you can have the mastery over it." And Cain said to Abel his brother...and when they were in the field, Cain attacked Abel his brother and killed him. Then the Lord said to Cain, "Where is Abel your brother?" And he said, "I don't know! Am I the keeper of my brother?"

But the Lord said, "What have you done? The voice of your brother's blood is crying out to me from the ground! So now, cursed are you from the ground that opened its mouth to receive your brother's blood from your hand. When you work the ground it will no longer yield its best for you. You will be a ceaseless wanderer in the earth."

And Cain said to the Lord, "My punishment is too great to bear!" Since you are driving me out from the land today and I must hide from your presence, I will be a ceaseless wanderer in the earth; anyone finding me will kill me."

But the Lord said to him, "Therefore, if anyone kills Cain he will be avenged seven times." Then the Lord put a sign on Cain so that anyone finding him would not strike him. So Cain went out from the presence of the Lord; and he lived in the land of Nod, east of Eden."

This, however, is not an accurate translation of the original Hebrew text. 'Nod', in Hebrew, is the root of the verb "To Wander":

So by saying "Banished to the land of Nod" one does not mean to a land called Nod. It is meant to say that he, Cain, was banished to wander (nod) the earth for eternity. Eternity being for Cain, not for all time. Hence Cain was cursed to become a "ceaseless wanderer in the earth".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
"Ja? Was ist loos?" 8)7

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
wja, dat krijg je he, met amerikanen :P

ik werd eigenlijk wel aangestoken door dat Philadelphia Project, ik heb dat altijd met bijzondere wetenschappelijke expirirmenten, en ben eens gaan kijken op YouTube (ja, brakke videos, maar who cares) bekijk dit eens

toen ik het zag, zat ik echt opt puntje van mijn stoel. zullen we gewoon eens een keer een T.net wetenschapsbeurs houden en dan 1 milj. volt op zon ding zetten en kijken wat er gebeurt? :+

[ Voor 63% gewijzigd door Bitage op 04-03-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
Bitage schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:10:
[...]
ik werd eigenlijk wel aangestoken door dat Philadelphia Project, ik heb dat altijd met bijzondere wetenschappelijke expirirmenten, en ben eens gaan kijken op YouTube (ja, brakke videos, maar who cares) bekijk dit eens

toen ik het zag, zat ik echt opt puntje van mijn stoel. zullen we gewoon eens een keer een T.net wetenschapsbeurs houden en dan 1 milj. volt op zon ding zetten en kijken wat er gebeurt? :+
Hmm ja, het filmpje is eigenlijk maar weird. Het is niet echt duidelijk waar het nu over gaat. Maar het Philadelphia experiment is toch echt uitgevoerd? Niet zoals in die film, maar wel een expiriment om een elektromagnetisch veld op te wekken rond een schip, waarschijnlijk om te zien wat het effect is op radar. (en we kunnen ondertussen wel bedenken dat dat een slecht idee is :'( )

Ook al is er dan weinig officieels over bekend, dat is ook niet zo vreemd met die komplottheorieën waardoor het allemaal nog ingewikkelder wordt gemaakt. Dat gedoe met het werk van Tesla dat na zijn dood 'plotseling' verdwenen was maakt het geheel wel erg raar.

Nouja, in elk geval was het wel mooi dat ze dat in RA1 gestopt hebben :)

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
starwave schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:33:
[...]

Hmm ja, het filmpje is eigenlijk maar weird. Het is niet echt duidelijk waar het nu over gaat. Maar het Philadelphia experiment is toch echt uitgevoerd? Niet zoals in die film, maar wel een expiriment om een elektromagnetisch veld op te wekken rond een schip, waarschijnlijk om te zien wat het effect is op radar. (en we kunnen ondertussen wel bedenken dat dat een slecht idee is :'( )

Ook al is er dan weinig officieels over bekend, dat is ook niet zo vreemd met die komplottheorieën waardoor het allemaal nog ingewikkelder wordt gemaakt. Dat gedoe met het werk van Tesla dat na zijn dood 'plotseling' verdwenen was maakt het geheel wel erg raar.

Nouja, in elk geval was het wel mooi dat ze dat in RA1 gestopt hebben :)
het philadelphia project is uitgeprobeerd op een schip ja, ze zeggen dat het door de tijd is gereisd etc. Filmpje
zit inderdaad wel een hoop complot crap tussen, jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Nog bedankt voor de tip om met de NOD te kunnen spelen. Met de evil NOD spelen is echt veel leuker dan de standaard GDI. De units zijn veel leuker, stealth kunnen zijn en gave stemmetjes als je je units selecteert. Net als dat met de Harkonnen spelen bij Dune altijd veel leuker was :P.

Wat zijn trouwens de trucs om tegen een hard tegenstander te spelen :? De standaardtechniek was altijd om zoveel mogelijk geld te regelen en ondertussen verdediging op te bouwen. Maar met een hard tegenstander komen er teveel units op één plek. De beste verdediging is natuurlijk een aanval, maar daar heb je tijdens het bouwen geen tijd voor :D.

Edit: Standaard truc werkt ook met de hard enemy :P.

[ Voor 4% gewijzigd door dr snuggles op 04-03-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Wat nog verontrustender is; de acteur is in al die jaren ook bijna niet veranderd! :P
[...]

Heb het dus niet zelf bedacht voor de duidelijkheid ;). Copyright Mooff :P
Dit heb ik eens geprobeerd maar je moet echt nog razendsnel zijn hoor. Toen ik de eerste keer probeerde, had de AI al SAM-sites gebouwd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

Mogelijkheden:

1. Kane is een cyborg.
4. Kane gebruikt Nivea.

Kane is geen alien maar heeft wel accaess gehad tot de alien databse met de tacitus. cyborg issie zeker ook niet gezien cyborg technologie later pas in TS werd uitgevonden en niet echt perfect was en cyborgs dus meer metaal dan mens leken.
Tiberian expiriment is mogelijk maar denk dat wat wel mutant effecten zou opleveren net als alle andere NOD tiberian expirimenten dus lijkt me ook niet. en je vergeet de mogenlijkheid en een waarschijnlijke optie, er zijn 100e klonen van Kane. wat te zien is aan het einde van Tiberian sun - firestorm. een combo tussen klonen en dat van de aliens waarmee hij gedachten kan overzetten ofzo ? :P
starwave schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:39:
[...]

Dat kan ik me niet herinneren. Voor zover ik weet ging het zo:

rond 1940 > einstein vind tijdmachine uit
rond 1924 > einstein vermoord Hitler en flitst meteen terug
rond 1940 > sovjetunie invasie van europa

Het hele cartoony verhaal van RA2 laten we dan nog buiten beschouwing.
Daarin leeft Einstein ook nog, maar hij is in 1879 geboren, en in RA2 zijn ook al harriers (1967). Terwijl hij er niet echt zo oud uit ziet. Het kan natuurlijk zijn dat ontwikkeling van wapentuig door al die oorlog wat sneller is gegaan, en RA2 zo rond 1955/60 zou zijn.

Maar RA2 zou dan een 'what if' zijn als de allies winnen in RA1, en C&C een 'what if' als de sovjets winnen in RA1? Geef je mening!
1946 vind hij de tijd machine uit geloof ik in 1943 valt staling aan ofzo.
de allies winnen btw in ra1? snap dat deel niet zo ? :P
C&C gaat altijd er van uit dat de "good guys" winnen. what if staat er niet echt in ^^ ra2 verhaal is een beetje vast gelopen omdat EA er ook wat aan had lopen vervelen met verhaal. waardoor de link tussen C&C en RA nu niet echt meer mogenlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo is wel moeilijk, op medium red ik het gewoon niet.
Ik heb heel fijn een mooie basis, en ik heb 5 mammoet tanks.
De enemy maakt een nuclear missile vrij dichtbij (Denk aan de demo map, ik zit links onder en de enemy maakt hem links boven)
Ik denk ik ga met mijn 5 tanks die zooi daar plat walsen, maar ik kom er gewoon niet doorheen, poging 2 om nog een keer 5 tanks er doorheen te walsen (Mammoet) en het lukt weer niet. Naja ik dacht, dan maar een nuclear missile verdragen en alles repareren en opnieuw opbouwen.
Gooit de enemy de nuclear missile, ik probeer alles netjes op te bouwen, en gooien ze alles plat met bommenwerpers, en de kloof tussen easy en medium is ernstig groot, net als medium en hard, en hard en brutal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 09:48
Ik kan nu hard enemies wel aan, niet ECHT een uitdaging meer. Mijn enige tip is het verhuizen van je MCV naar onderen, naar de grote lappen Tiberium. Daar gaan bouwen (als eerste een crane is wat ik doe) en helemaal volgooien met defence. Geld verzamelen en verdedigen is daar een stuk makkelijker. Na een tijdje ook maar bovenin bouwen, airfields, mammoth tanks, etc, en enemy overspoelen.

Nu nog Brutal temmen.

Ook, is er een speciale printscreen optie in het spel?

@Ramon,

Airfields.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:45:
De demo is wel moeilijk, op medium red ik het gewoon niet.
Ik heb heel fijn een mooie basis, en ik heb 5 mammoet tanks.
De enemy maakt een nuclear missile vrij dichtbij (Denk aan de demo map, ik zit links onder en de enemy maakt hem links boven)
Ik denk ik ga met mijn 5 tanks die zooi daar plat walsen, maar ik kom er gewoon niet doorheen, poging 2 om nog een keer 5 tanks er doorheen te walsen (Mammoet) en het lukt weer niet. Naja ik dacht, dan maar een nuclear missile verdragen en alles repareren en opnieuw opbouwen.
Gooit de enemy de nuclear missile, ik probeer alles netjes op te bouwen, en gooien ze alles plat met bommenwerpers, en de kloof tussen easy en medium is ernstig groot, net als medium en hard, en hard en brutal?
Je moet je units wat meer balanceren, alleen mammoets red je het niet mee. Goede luchtafweergeschut en units in gebouwen proppen werkt ook goed. Daarna kan je het beste altijd 2 plekken hebben om tiberium te oogsten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
coptician schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:51:
Ik kan nu hard enemies wel aan, niet ECHT een uitdaging meer. Mijn enige tip is het verhuizen van je MCV naar onderen, naar de grote lappen Tiberium. Daar gaan bouwen (als eerste een crane is wat ik doe) en helemaal volgooien met defence. Geld verzamelen en verdedigen is daar een stuk makkelijker. Na een tijdje ook maar bovenin bouwen, airfields, mammoth tanks, etc, en enemy overspoelen.
Waarom zou je je MCV verhuizen? Je kunt ook gewoon 2x een radar post bouwen en de grote stukken tiberium daarmee innemen. Zo heb je alle stukken tiberium en de tegenstander niets meer :P. Hoe meer geld je hebt, hoe sneller je verdediging kunt opbouwen. Dus de drie stukjes land verdedigen is ook niet echt lastig.

Nadeel is wel dat na een minuutje of 15 de tegenstander lam geslagen is zonder dat je hoefde aan te vallen. Z'n geld is op terwijl jij bulkt van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
dr snuggles schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:06:
[...]

Waarom zou je je MCV verhuizen? Je kunt ook gewoon 2x een radar post bouwen en de grote stukken tiberium daarmee innemen. Zo heb je alle stukken tiberium en de tegenstander niets meer :P. Hoe meer geld je hebt, hoe sneller je verdediging kunt opbouwen. Dus de drie stukjes land verdedigen is ook niet echt lastig.

Nadeel is wel dat na een minuutje of 15 de tegenstander lam geslagen is zonder dat je hoefde aan te vallen. Z'n geld is op terwijl jij bulkt van het geld.
Hoe bedoel je, radar posts? Snap het niet helemaal, moet je dan helemaal naar dat tiberium toe bouwen?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

coptician schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:33:
[...]

Hoe bedoel je, radar posts? Snap het niet helemaal, moet je dan helemaal naar dat tiberium toe bouwen?
Je moet zo'n karretje bouwen (radar post) die rijdt je naar tiberium, daar zet je outpost op. En dan bouw je er een refinery naast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Razor.Timo schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:49:
[...]

Je moet zo'n karretje bouwen (radar post) die rijdt je naar tiberium, daar zet je outpost op. En dan bouw je er een refinery naast ;)
Een Surveyvor heet ie bij GDI. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
SDH schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:49:
[...]
Een Surveyvor heet ie bij GDI. ;)
Ah, ja, die dingetjes zijn inderdaad leuk, maar ik prefereer uiteindelijk dnek ik de MCV.

Build queue erbij is toch wel fijn. Discuss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
daves2hd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:41:
1946 vind hij de tijd machine uit geloof ik in 1943 valt staling aan ofzo.
de allies winnen btw in ra1? snap dat deel niet zo ? :P
C&C gaat altijd er van uit dat de "good guys" winnen. what if staat er niet echt in ^^ ra2 verhaal is een beetje vast gelopen omdat EA er ook wat aan had lopen vervelen met verhaal. waardoor de link tussen C&C en RA nu niet echt meer mogenlijk is.
Nouja, in RA2 was stalin dood en Kane verdwenen (allies winnen in RA1) en in C&C was er Kane en Nod (sovjets winnen in RA1). Maar ik heb al in het gamespy verhaal gelezen dat dat dus waarschijnlijk niet klopt. RA2 valt dan overal buiten. :X

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

coptician schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:21:
[...]

Ah, ja, die dingetjes zijn inderdaad leuk, maar ik prefereer uiteindelijk dnek ik de MCV.

Build queue erbij is toch wel fijn. Discuss!
Met een kraan heb je ook een extra queue ;)

BTW het is toch ook C&C:RA2? Dan is C&C toch zoiezo gelinkt met RA2 :? (Of denk ik nu te simpel)

[ Voor 13% gewijzigd door Snippertje op 04-03-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coptician schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:51:

Nu nog Brutal temmen.

Ook, is er een speciale printscreen optie in het spel?

@Ramon,

Airfields.
Standaard C&C tactics idd. Aan de rand van de map zo dicht mogelijk bij de tiberium bouwen. Je hoeft dan vaak maar 2 kanten te verdedigen, in sommige gevallen zelfs maar 1... Maakt het stukken makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
ik had nooit supreme commander moeten installeren, nu ben ik verpest. ik kan niet uitzoomen in CnC3 en daar wordt ik gek van :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Dat ligt niet aan SupCom, dat ligt aan C&C3 zelf. Ik heb nog nooit SupCom gespeeld maar heb ook last van de gelimiteerde zoom.

[ Voor 50% gewijzigd door NitroX infinity op 04-03-2007 18:15 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
Om nog maar door te bleren,

Net een potje tegen een Turtle gedaan. Belacheljk hoe ik een MCV naar boven stuur (Na mijn eerste basis dus bij de odnerste Tiberium patch te bouwen) om het lege gebied in te nemen. Ding wordt niet aaangevallen, had al een War Factory en Refinery klaar, zet ze neer, bouw een beetje defence, en, pats, boem, enemy base sighted. Nou ja, jammer voor hem had ik geld genoeg, Mammoths gebouwd en langzaam hele map overhoop gegooid.

Ik ben geen fan van de Juggernauts, alhoewel ze niet unbalanced zijn en zeker wel goed kunnen zijn, vind ik ze niet leuk. Hele map over schieten is wel cool.

Mammoths zijn te sterk, wat werkt is vliegtuigen om ze neer te halen, maar dan wel erg veel, want die krengen zijn niet dood te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
2 bombers vs 1 mamoth tank zou genoeg moeten zijn, en 2 bombers plus airfield zou ongeveer even duur moeten zijn dus het klopt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
Dutch_Razor schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:30:
2 bombers vs 1 mamoth tank zou genoeg moeten zijn, en 2 bombers plus airfield zou ongeveer even duur moeten zijn dus het klopt perfect.
No way dat dat even duur is. Die twee bombers halen een Mammoth er al uit.

Of heb je het over NOD? NOD is trouwens volgens mij hetzelfde verhaal.

2 is volgens mij ook niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
Juggernauts zijn wel wat meer gebalanceerd, ze knallen hard, maar ze zijn ook snel dood en ze zijn tergend traag :P Mammoths zijn heerlijk overpowered 8)7

The devil is in the details.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Patsen met specs is not done.
Tech gerelateerde problemen horen in SPV thuis.

Prijzen van het spel of zoek in het topic. Prijzenvraagposts worden verwijderd.