Nee, overnemen lukt niet eens. Dat is het punt.BFmango schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:43:
Je bedoelt met je engineers hun basis veroveren? Dat lukt bij mij dus niet, dan komen ze altijd net op tijd met die stomme scout achtige gevallen.
Je maakt asap een stuk of 4 engineers. Die laat je vervoeren met dat vlieggeval naar de base van de AI. Drop ze erg dicht tegen een gebouw aan (ieder een eigen) en probeer hem over te nemen. Dat lukt niet, AI verkoopt ze als je te dichtbij komt / ze over wilt nemen. Doe dit eerst bij z'n key buildings en de AI heeft al een enorme achterstand. Nog een wave en je hebt gewonnen.
Hier een video ervan: http://mooff.united-forum.de/Ox-35-Rush.rar .
Heb het dus niet zelf bedacht voor de duidelijkheid
Hehe. Ik vind het leuker om de AI dood proberen te rushen dan steeds van die lange potjes. Hoewel het vaak in wat langere potjes ontaard. Het is niet moeilijk een hard AI bij z'n startpunt weg te jagen in een paar minuten. Vervelende is dat hij altijd enorm snel wil expanden en dat karretje wil je nog wel eens ontglippenVerwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:46:
[...]
Nee dan krijg ik weer een Stuiterbal achter me aan die me gaat doodflamenHaha
Ik zou het kunnen proberen maar al zou het lukken zou het nou niet echt bevredigend zijn als je snapt wat ik bedoel
Fast tech naar zonetrooper drops is denk ik best succesvol tegen een persoon die niet bunkert. Die gasten maken snel gehakt van gebouwen en units, zo'n drop early game in je basis doet best pijn dus.
[ Voor 35% gewijzigd door Wmm op 02-03-2007 20:40 ]