[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.365 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat is normaal ja.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Sir_Hendro schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:16:
[...]

Bedoel je Act on Instinct misschien?

klik hier!!

_/-\o_
Aaaah, waarom heb je die daar neergezet!
Haha, zit hem hier op mn werk te luisteren, maar ik wil meteen aan de gang met de oude cnc!
Welke versie was dat? Command and Conquer 1?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:42:
Is het normaal dat bij een hogere resolutie de UI en de grootte van het gebied even groot blijven als bij een lagere resolutie???
Volgens mij wel. Ik speel het op 1920x1200 en ik vind de units e.d. wel erg groot. Het zal wel gedaan zijn om ervoor te zorgen dat mensen met een hogere in multiplayer geen voordeel hebben. Nadeel is wel dat alles er wel heel knullig groot en speels uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:28:
Nou, ik vind dat ze wel degelijk een punt hebben. TibSun heeft gewoon een hele hoop nieuwe technologien geintroduceerd zoals dus die speciale Banshee waar NOD nu helemaal niks meer mee te maken heeft. Cyborgs die konden healen op tiberium vind je nergens meer terug... blue tiberium ook niet, een tiberium missile?

In de intelligence database stond wel wat over het constante evolueren van tiberium wat dus op zich een verklaring kan zijn voor het verdwijnen van blue tiberium en tiberium veins hoewel niet heel erg logisch.. Wat ik tot dusver heb gelezen over het verloren gaan van de Mammoth MkII en walker technologie op zich vind ik prima. Ik was toch niet zo'n fan van de Mammoth MkII, hoewel de Titans wel tof waren. Ik ben wel blij dat ze de railgun technologie terug laten komen. Niet omdat het zo'n geweldig concept was maar omdat het gewoon logisch is dat die krachtige technologie nog gebruikt wordt en niet weer vervangen is door conventionele kogels.

Ik vind de Zone troopers ook wel cool en een goede opvolger van de jumpjet troopers. Ik hoop wel dat ze de Scrin een beetje goed uitgedacht hebben en dat het aansluit op de hints die reeds gegeven zijn in TibSun en Renegade.

Maar ik moet eerlijk zijn, het spel ziet er tot nog toe best goed en leuk uit. En ik herhaal nogmaals, het leuke aan RA2, urban combat waarbij je van flatgebouw naar flatgebouw kunt hoppen vind ik erg leuk.
ja banshee was NOD's nieuweste unit :( gemaakt na dat ze de Tacitus uit het alien schip gejat hadden, blijkbaar een afdankertje. NOD is zo van stijl veranderd verder om op EA's versies van de aliens te lijken. als je kan zien in het "intro filmpje" zie je op de achtergrond een soort monitoren met vreemde tekens, dit zijn nml wel de tekens van the scrin. maar ze lijken niets op de hints van de vorige delen van C&C. zie wiki
The name has been confirmed to be "Scrin". However, it is important to note than neither the Scrin Primal or the crashed Scrin Ship have been seen in C&C3 so far, and the alien side has a somewhat different visual scheme, with metals in black and purple, not the brown and green/blue that has been seen before. Also, they are here according to EA "to mine Tiberium for themselves" which suggests that the Scrin may not have sent Tiberium themselves, but this conflicts with the fact some of their units can power up in Tiberium fields, and they have a good mastery of it compared to the two human factions.
^hier dus enigsins een verandering van stijl & sfeer. en blijkbaar zijn deze hier om ruzie te maken over Tiberian en hebben ze niets met NOD te maken (Wat nog niet zeker is gezien er daar niets over het verhaal bekend is), maar in voorgaande C&C delen werd gesuggereerd dat Kane contact met de aliens gemaakt had.

edit: verklaard btw ook wat waarom Cabal in TS-fs flipt na het ontcijferen van de tacitus :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:46:
Het zal wel gedaan zijn om ervoor te zorgen dat mensen met een hogere in multiplayer geen voordeel hebben. Nadeel is wel dat alles er wel heel knullig groot en speels uitziet.
Dan zou 't toch wel een goed alternatief zijn geweest dat ze je het playfield wel laten vergroten als je in de Campaign levels bezig bent

[ Voor 51% gewijzigd door TheRookie op 01-03-2007 16:48 . Reden: +quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

O ja, wat ik wel leip vond in de demo was het volgende:

A. je schiet met wat mammoth tanks en artillery op building.
B. brokstukken beginnen van het gebouw af te vallen
(tegenvaller: met Generals was al rondspringend glas uit de sponningen beloofd, niet dus :( )
C. het gebouw wordt in zijn geheel vernietigd

D. Alle brokstukken die van het gebouw af aan het vallen waren, zijn ineens WEG...

Eén woord (eigenlijk twee): fake, NEP :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De resolutiekwestie is nogal wiedes. Een hogere resolutie heeft als doel dat het er mooier uitziet, dus meer detail en grafische pracht. Dit is naar mijn weten altijd zo geweest bij 3d spellen. Voor de bitmap spellen was dit anders omdat een bitmap niet zo makkelijk 'scherper' gemaakt kon worden en dus het overzicht gewoon vergroot werd. In het geval van TibSun vond ik het prettig om de resolutie op 1024*768 te zetten zodat je meer overzicht had en het zag er wat mij betreft wat beter uit. Wel jammer dat je daarvoor een configuratie bestandje moest editen, maar het werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:19
Jejking schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:56:

aan de andere kant: Je hebt geen quad core CPU met SLI setup nodig om het spel op te starten.
al die graphics voegen weinig toe aan de gameplay. en zonder al die overbodige dingen kunnen ook mensen die niet 3000 euro per jaar aan hun PC uitgeven het spel spelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024

(tegenvaller: met Generals was al rondspringend glas uit de sponningen beloofd, niet dus :( )

D. Alle brokstukken die van het gebouw af aan het vallen waren, zijn ineens WEG...

wat vind je daar nep aan? alleen dat de brokstukken 'ineens' weg zijn, zou je nep kunnen vinden. zelf vind ik eigenlijk hardstikke echt

en zoals de meneer boven mij al zei: het voegt niet veel toe aan de gameplay, dat de brokstukken blijven liggen. ik stoor me er iig niet aan :z

[ Voor 9% gewijzigd door Bitage op 01-03-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 15:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FragNeck schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:46:
[...]

Aaaah, waarom heb je die daar neergezet!
Haha, zit hem hier op mn werk te luisteren, maar ik wil meteen aan de gang met de oude cnc!
Welke versie was dat? Command and Conquer 1?
Yup, het allereeste level begon met dat nummer :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
ben het nu in me media player herhalend aan het afspelen tijdens het draaien vd demo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 19:27
Wat ik wel jammer vind aan de burger-gebouwen is dat ze niet meer te repareren zijn nadat ze te erg kapot geschoten zijn. Ik heb in ieder geval het nog niet voor elkaar gekregen om een engineer een burger-gebouw te laten repareren. Hij kruipt er wel in maar doet dan niks voor zover ik weet.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerodian
  • Laatst online: 28-07-2021
Hey ik had nog een vraagje:

is hetr mogelijk om je view zegmaar groter te maken in het spel, dus dat je meer van de map ziet terwijl je speelt? En hoe doe je dat dan precies? Ik heb hem nu op de grootste resolutie mogelijk draaien (1280x1024) op mn 17 inch scherm en wilde graag meer zien. Nu zit ik constant met mnn muis te schuiven.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

lees even een paar posts omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:19
zerodian schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:01:
Hey ik had nog een vraagje:

is hetr mogelijk om je view zegmaar groter te maken in het spel, dus dat je meer van de map ziet terwijl je speelt? En hoe doe je dat dan precies? Ik heb hem nu op de grootste resolutie mogelijk draaien (1280x1024) op mn 17 inch scherm en wilde graag meer zien. Nu zit ik constant met mnn muis te schuiven.

Alvast bedankt
nope
is ook eerlijker in MP.
bij oude versies had je MP games waar iedereen gedwongen werd op 800*600 te spelen, om zo mensen die een snelle PC hadden geen voordeel te geven van meer overzicht.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

maar goed ook,... kun je je voorstellen als alles blijft liggen wat voor puinhoop het word, helemaal niet meer overzichtelijk. dat brokstukken ed ervanaf vliegen hoeft van mij ook niet, doe mijn maar oude stijl gebouw heel, damaged, badly damaged, kapot zondat dat er dingen van af vliegen enz, gewoon boem.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:34
peeter123 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:51:
Ik heb de demo gespeeld en ik vind hem wel goed in elkaar zitten. Alleen zoals al gezegd is, gaat het wel heel erg snel op niveau boven medium. Graphics zijn goed en niet te zwaar. Die superwapens zijn wel leuk, maar te makkelijk vind ik.

Voor de rest, kijk uit naar de full version.

Nog wat leuke screenshots:

Superwapen van NOD:

[afbeelding]

Een of ander goedje wat reageert met Tiberium:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Leuke verdedigingslinie:

[afbeelding]

NOD basis:

[afbeelding]

Aan silo's en stroom wel genoeg:

[afbeelding]

Daar komt geen NOD meer langs, ook hier weer wat silo's :+ :

[afbeelding]
Vind ik mijn dubbele defensie muur toch iets beter :9

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/cnc/t004.jpg

Achter de gunner torens en voor die sonic towers 8)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het onderhand wel gezien met de skrimisch..

easy, medium + hard te saai voor woorden
brutal te moeilijk .. zit tussen hard en brutal een toch wel erg groot gat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Laatst online: 09-10 14:45
Sir_Hendro schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:29:
[...]

Vind ik mijn dubbele defensie muur toch iets beter :9

[afbeelding]

Achter de gunner torens en voor die sonic towers 8)
Die is inderdaad ook wel geniaal. Tja als Nod zou ik er met vliegtuigen overheen vliegen >:)

Maar tegen wagens en infanterie goede verdediging :o

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
peeter123 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:53:
[...]

Die is inderdaad ook wel geniaal. Tja als Nod zou ik er met vliegtuigen overheen vliegen >:)

zal ook wel verschikkelijk veel werk zijn geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 23:48
Snakiej schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:27:
[...]

Lijkt me dat je geheugen op het 'einde' kapot is.

Gebruik eens memtest86. nachtje laten draaien :)
Geprobeerd van de klaargemaakte ISO een bootable disc er van te maken, maar het werkt gewoon niet. Ik zie wel even staan dat er een floppy disc van 1.44MB in de PC zit (is dus gesimuleerd), maar voor de rest gebeurd er niks.
Er staat in Nero dat hij IMA bestanden zoekt :s.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
peeter123 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:53:
[...]

Klopt, die potjes erna gingen ze wel met vliegtuigjes kutten dus heb ik besloten er ook nog wat AA guns er tussen te gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:47

Woohooo

Smilie, James Smilie

Eerst indruk van die demo is dat het er allemaal nogal groot en knullig uit ziet waar ik op af haak.
Verder leuk spel, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerodian
  • Laatst online: 28-07-2021
Woohooo schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:21:
Eerst indruk van die demo is dat het er allemaal nogal groot en knullig uit ziet waar ik op af haak.
Verder leuk spel, meer niet.
Ja inderdaad, dat heb ik ook. Nu alles er zo groot uitziet en ik constant aan het schuiven ben met mn muis, krijg ik juist het generals gevoel ipv c&c. Het is jammer dat je dat niet kan stellen. Waarom maken ze het gewoon niet way kleiner?? Zijn er mensen die daar bezwaar op hebben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 08-10 19:42
Als ik goed zie staat ook bij skiremise de speed helemaal op max (zie opties)
daar staat ook dat je met 10k begint, das aardig opluchting
dat die snelheid dus naar beneden kan.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd ver ingezoomt, verder kan ik het spel op max detail vloeiend draaien, wellicht zal dat niet meer kunnen met 4vs4 maps.
En de inzoomcapaciteit kun je bij C&C Generals veranderen, die heb ik zelf ook wat hoger gezet zodat je wat meer ziet (Werkt niet voor MP, tenzij je beide de mod hebt). Waarschijnlijk ook bij C&C3, die zou ook de "sage" engine gebruiken?

Ramon ziet DemoMovies.big / DemoStreams.big / Demogame.dat
Ik ga het even proberen met een BIG Extractor.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Teunis schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:13:
Als ik goed zie staat ook bij skiremise de speed helemaal op max (zie opties)
daar staat ook dat je met 10k begint, das aardig opluchting
dat die snelheid dus naar beneden kan.
Je speelt liever in slow-motion? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraagje tussendoor; kan het op de verschillende screens niet echt beoordelen, zijn er meer mensen waarbij een soort van waas aanwezig lijkt te zijn op de meest uitgezoomde stand?

Als ik beetje inzoom (1 tik zegmaar), wordt het een stuk scherper/kleurrijker. Klopt dit of is dit een driverzaakie ofzeau? (overigens op een 7900gto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 08-10 19:42
@Angeloonie
jep, ik vind ook de pause knop bij SupCom helemaal top :D
gaat nu echt vaak te snel
(hou gewoon van lekker langzaam, maar liefst instelbaar tijdens het pellen),
je kan onderhand niet voorwerken, voornamelijk als je resources beetje opgang zijn

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:34:
@Angeloonie
jep, ik vind ook de pause knop bij SupCom helemaal top :D
gaat nu echt vaak te snel
(hou gewoon van lekker langzaam, maar liefst instelbaar tijdens het pellen),
je kan onderhand niet voorwerken, voornamelijk als je resources beetje opgang zijn
Jij moet geen multiplay games spelen.

30 vs 30

Teunis ziet de pauze knop "Hey wat gaaf! Klik"
Game has been paused :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 16:24
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:32:
Even een kort vraagje tussendoor; kan het op de verschillende screens niet echt beoordelen, zijn er meer mensen waarbij een soort van waas aanwezig lijkt te zijn op de meest uitgezoomde stand?

Als ik beetje inzoom (1 tik zegmaar), wordt het een stuk scherper/kleurrijker. Klopt dit of is dit een driverzaakie ofzeau? (overigens op een 7900gto).
Klopt, heeft iedereen denk ik. Je krijgt het als je AA boven een bepaald niveau instelt. Iig bij mij komt het dan voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 09:09
Je kan in multiplayer ook nod zijn he hebben jullie dat al geprobeerd?

Erg grappig als je het "onbekende" team bent dan ben je 13 sec in leven zonder enige unite en dan verslagen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:41:
[...]

Klopt, heeft iedereen denk ik. Je krijgt het als je AA boven een bepaald niveau instelt. Iig bij mij komt het dan voor.
Ah, i see, heb het al, shader gebeuren op low zetten does the trick bij mij, AA staat gewoon op hoogst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe t me gelukt is maar ik ben tegen een bug aan gelopen >.<
link
als die link niet werkt zou
link
moeten werken

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41

nFo

zerodian schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:07:
[...]

Ja inderdaad, dat heb ik ook. Nu alles er zo groot uitziet en ik constant aan het schuiven ben met mn muis, krijg ik juist het generals gevoel ipv c&c. Het is jammer dat je dat niet kan stellen. Waarom maken ze het gewoon niet way kleiner?? Zijn er mensen die daar bezwaar op hebben ofzo?
Wat dacht je van uitzoomen met de muis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:15:
link
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:45:
[...]

Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen? :9
Het ging vanzelf :p. toen ik erop klikte en de counter niet opnieuw begon bleef ik klikken tot opeens me fps opeens dropte ... toen werd me halve map rood en wist ik genoeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
cool , kun je filmpje anders ff op youtube gooie ofzo? dit gaat echt zeer traag... vet koel eerste exploit is een feit lol, en nou ben ik dus benieuwd hoeveel updates ea game er voor nodig heeft om deze bug er uit te halen, als ze m er al uit halen.

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:14
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:47:
[...]

Het ging vanzelf :p. toen ik erop klikte en de counter niet opnieuw begon bleef ik klikken tot opeens me fps opeens dropte ... toen werd me halve map rood en wist ik genoeg :p
Even uploaden naar youtube, want dit is niet te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:15:
link
als die link niet werkt zou
link
moeten werken
Erg vet! :P Krijg je nu een reward van EA? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 09:33:
mah.. alle dune, c&c en RA games met plezier (naja.. emperor was mijninziens kut) gespeeld
Emperor vond ik nou juist zo leuk (Mongoose at the ready) :P
Misschien niet in het begin, maar ik heb het in de loop der jaren sporadisch nog eens gespeeld. En heel eerlijk gezegd zie je bij elke "replay" steeds vaker hoe goed dat spel eigenlijk in elkaar zit. Drie speelbare factions, ieder met goede en slechte kanten. De variatie/balans is erg goed te noemen. Dan heb ik het wel over singleplayer, dat boeit me gewoon meer dan multiplayer wat RTS betreft.

Voor XP moet je wel een patch hebben voor de setup, anders installeert ie niet eens (EMPENGINSTFIX10.ZIP, staat op ftp.westwood.com). Daarnaast moet vsync aan, anders gaat ie ook raar doen. Maar mocht je je ooit nog eens vervelen kan ik Emperor echt wel aanraden. Probeer het gewoon nog 's, en laat je verrassen. Met het huidige aanbod van videokaarten (FSAA/AF) ziet 't er nog vrij goed uit ook.

Back on topic: als ik mezelf een beetje ken, zal ik C&C3 waarschijnlijk gewoon kopen. Ondanks dat ik het een minder goeie toevoeging aan de serie vind, hoort ie er gewoon bij. Heb alle delen al origineel gehad, dus why not (heb zelfs the First Decade, alles netjes op 1 schijfje). That reminds me; als iemand nog een originele Generals - Deluxe editie zoekt voor nop, mag je me een PM sturen want die heb ik nu dubbel (woon in Wormer, dus zit je in de buurt kun je 'm zo op komen halen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:01
lol toen ik die bug zag lachte ik nod dik uit "je word geownt kane xD door een leger van transports!"
Coole bug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou de enige die de graphics vind tegenvallen :o. Allemaal heel tof dat het bij iedereen super loopt maar wat wil je als het nou ook niet zo spetterend is op "ultra high". Ik ga nou niet beweren dat het lelijk is, maar het werd toch een beetje gehypt dat het wel erg mooi ging worden en dan vind ik dit tegen vallen. Een spel als COH is mooier en kan je inzoomen met details daar word je eng van :D.
Misschien komt het ook wel weer omdat je beeld op een vast punt als max. hoogte heeft gekregen en het er op een 15" scherm wel super uitziet :?
Je zou kunnen zeggen >> "Je had het toch aan de screenshots kunnen zien", maar ik vind screens nooit echt een goed beeld geven. Bewegend ziet het er meestal toch anders uit.

Voor de rest trouwens wel leuk om dit weer te doen. Ik vind dat het drama goed overkomt in de campaign (voor zover) dus goed gedaan. Echt het gevoel dat je er iets aan moet doen.
Ik vind alle tankswel sterk enzo, miss ook omdat het wat sneller gaat maar gebouwen zijn er binnen no-time geweest en eigenlijk alles :>.

En toch vind ik het wel leuk :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een tweak zodat je meer kunt uitzoomen dat het standaard niveau?
Ik vind dat ik zo weinig overzicht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:34:
Ben ik nou de enige die de graphics vind tegenvallen :o. Allemaal heel tof dat het bij iedereen super loopt maar wat wil je als het nou ook niet zo spetterend is op "ultra high". Ik ga nou niet beweren dat het lelijk is, maar het werd toch een beetje gehypt dat het wel erg mooi ging worden en dan vind ik dit tegen vallen. Een spel als COH is mooier en kan je inzoomen met details daar word je eng van :D.
Misschien komt het ook wel weer omdat je beeld op een vast punt als max. hoogte heeft gekregen en het er op een 15" scherm wel super uitziet :?
Ik vind ook dat het meer zoiets is als Red Alert 2 op een hogere resolutie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 14:50
Pheno79 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 08:25:
[...]

Uh, ION canon?

En ik vind het snelle spelen wel lekker, het is verdomme skirmish, geen gezapig Freddy Fish spelletje.
In de demo campaign merk je al dat je tijd zat hebt, dus wat iedereen nu eigenlijk bedoelt snap ik niet.
Daar kun je in alle rust bouwen. En verder hoop ik dat de gates en firestorm defense weer terugkomen, die vond ik zo leuk O+ Banshees (waar zijn ze? waar zijn ze?) die aan komen vliegen en dan hop, defense aan, plezier verzekerd :)

[...]

Laat me raden, je turtled graag :P
Voor strategie ben ik bang dat je naar SupCom moet, want de C&C reeks strategisch noemen....Nee, met een beetje rush kun je een missie vrij snel spelen.
Overigens kun je de AI ook op turtle zetten, dan kun je iets rustiger bouwen waarschijnlijk..
Hoor ik daar nou ECHT mijn naam? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:36:
[...]

Ik vind ook dat het meer zoiets is als Red Alert 2 op een hogere resolutie :S
Ja, precies. Ik moet er overigens wel aan toevoegen dat ik de hitte die achter de motoren van vliegtuigjes vandaan komt en het water wel erg mooi vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Een spel als COH is mooier en kan je inzoomen met details daar word je eng van :D.
CoH draait voor geen meter op veel systemen. Bijvoorbeeld op de mijne. C&C3 draait daarintegen perfect, omdat het ook misschien wat minder gedetailleerd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

youtube link is eindelijk klaar...
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Laatst online: 09-10 14:45
Je zou kunnen zeggen >> "Je had het toch aan de screenshots kunnen zien", maar ik vind screens nooit echt een goed beeld geven. Bewegend ziet het er meestal toch anders uit.

En toch vind ik het wel leuk :9.
Ik speel hier op 1600x1200 op een 21" monitor. En ik vind het er wel goed uitzien. Alleen als je heel erg ver inzoomt zie je wel dat de randen een beetje pixel-lig zijn. Maar je speelt toch nooit op het verst ingezoomd. Dus van veraf ziet het er goed uit hoor ;)

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

londonertje schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:07:
[...]

is goed te vertrouwen, tis alleen een Amerikaanse doos vaak genoeg. versturen duurd rond de week a 2 weken voordat je het hebt (althans mijn ervaring toen ik COD2 bestelde van hun)
Maakt mij niet uit.. Goedkoop dus bestel hem daar wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje;
Ik heb nu inmiddels ook al heel vaak de Demo gespeeld, en vind het zeker een super Game :)

Maare, ik las dus dat iedereen de Game gewoon in breedbeeld kan spelen, maar bij mij lukt dit om de een of andere manier niet?
Ik gebruik een 32'' Sony LCD Tv als monitor, maar als ik dan een resolutie kies hoger dan de standaard 1024x....(weet even niet meer wat het was :P), dan krijg ik steeds de melding:

''Niet ondersteund Signaal, pas de Pc uitgang aan''
Dit terwijl de LCD gewoon een Resolutie heeft van 1376x768. en in andere games kan ik ook gewoon Breedbeeld/Fullscreen spelen?

Op de standaard resolutie heb ik nu steeds 2 grote zwarte balken aan de zijkant, en ik wil het liefst natuurlijk het scherm helemaal benutten :P
Iemand enig idee misschien?

Windows XP Pro SP2
E6600 @ 2.4 Ghz
2 GB DDR2 RAM
256 Mb ATI Radeon x1300 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf wrom kan je dat spammen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10 01:22

Stoney3K

Flatsehats!

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:42:
Even een vraagje;
Ik heb nu inmiddels ook al heel vaak de Demo gespeeld, en vind het zeker een super Game :)

Maare, ik las dus dat iedereen de Game gewoon in breedbeeld kan spelen, maar bij mij lukt dit om de een of andere manier niet?
Ik gebruik een 32'' Sony LCD Tv als monitor, maar als ik dan een resolutie kies hoger dan de standaard 1024x....(weet even niet meer wat het was :P), dan krijg ik steeds de melding:

''Niet ondersteund Signaal, pas de Pc uitgang aan''
Dit terwijl de LCD gewoon een Resolutie heeft van 1376x768. en in andere games kan ik ook gewoon Breedbeeld/Fullscreen spelen?
Staat C&C3 zelf wel op een resolutie die ie ondersteunt? Misschien dat C&C breedbeeld een beetje niet snapt :)

Needless to say moet ie wel op HDMI aangesloten zitten, maar als je er games op kan spelen moet dat goed zijn.

Introfilmpjes lopen wel? In principe kun je hem gewoon in 1280x720 (720p) spelen.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartje321
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 16:19
die eene gast meen ik te herkennen als carter (vader van sam) of selmak als ik me niet vergis van de tok'ra in stargate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 11-10 01:22

Stoney3K

Flatsehats!

bartje321 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 04:29:
die eene gast meen ik te herkennen als carter (vader van sam) of selmak als ik me niet vergis van de tok'ra in stargate
Nope, das Carmen Argenziano, in C&C is Michael Ironside... heeft evenveel weg van Jacob Carter als van Mitch Pileggi (Col. Caldwell, Atlantis), er gingen bij mij eerst ook belletjes rinkelen.

Grace Park en Tricia Helfer kom je overigens wel tegen ;)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
Geweldig spelletje dit..Demo doet het bij mij met alles op 'Low' (p4 3.2 1GB pc 3200 (dual channel) FX5600).
Goed verhaal, mooie decors, leuke missies (wat ik heb gezien). Echt de moeite van het proberen waard!

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:18:
[...]

Emperor vond ik nou juist zo leuk (Mongoose at the ready) :P
Misschien niet in het begin, maar ik heb het in de loop der jaren sporadisch nog eens gespeeld. En heel eerlijk gezegd zie je bij elke "replay" steeds vaker hoe goed dat spel eigenlijk in elkaar zit. Drie speelbare factions, ieder met goede en slechte kanten. De variatie/balans is erg goed te noemen. Dan heb ik het wel over singleplayer, dat boeit me gewoon meer dan multiplayer wat RTS betreft.

Voor XP moet je wel een patch hebben voor de setup, anders installeert ie niet eens (EMPENGINSTFIX10.ZIP, staat op ftp.westwood.com). Daarnaast moet vsync aan, anders gaat ie ook raar doen. Maar mocht je je ooit nog eens vervelen kan ik Emperor echt wel aanraden. Probeer het gewoon nog 's, en laat je verrassen. Met het huidige aanbod van videokaarten (FSAA/AF) ziet 't er nog vrij goed uit ook.

Back on topic: als ik mezelf een beetje ken, zal ik C&C3 waarschijnlijk gewoon kopen. Ondanks dat ik het een minder goeie toevoeging aan de serie vind, hoort ie er gewoon bij. Heb alle delen al origineel gehad, dus why not (heb zelfs the First Decade, alles netjes op 1 schijfje). That reminds me; als iemand nog een originele Generals - Deluxe editie zoekt voor nop, mag je me een PM sturen want die heb ik nu dubbel (woon in Wormer, dus zit je in de buurt kun je 'm zo op komen halen) :)
Ha ja precies! Ik weet niet wat mensen zo enorm tegen emperor hebben. Dat je het niet zo leuk vind omdat het Dune is daar kan ik inkomen, maar het is als een spel op zich gewoon heel goed. Mooie filmpjes met o.a. Micheal Dorn a.k.a. Worf. En het spel was mogelijk de meeste strategische titel ooit van westwood. Het had de ECHTE westwood controls en feel nog zoals dubbel klikken om te deployen, linker muisknop besturing, muziek van frank klepacki, tonnetjes om op te blazen, etc..

Daarnaast had het toch wel een geweldige nieuwigheid in de vorm van subhouses die je kon kiezen wat ervoor zorgde dat je je eigen factie toch wat verder kon specificeren. Ik heb overigens nooit moeite gehad met installeren op XP of de Vsync, maar dat verschilt per PC.

Ik snap trouwens niet dat mensen zeggen dat ze C&C 3 er uit vinden zien als een geupgrade RA2. Een geupgrade Generals kan ik uiteraard inkomen, maar de overeenkomsten met RA2 zijn toch eigenlijk wel op 1 hand te tellen. Je hebt gebouwen om infantry in te stoppen maar daar stopt het volgens mij eigenlijk ook wel. Een veredelde bitmap engine vs. een toch wel nette 3d engine vind ik toch best wel verschillend.

Hoe dan ook, er worden zo te zien al wel een paar bugs ontdekt en ik hoop dat daar nog wel wat aan gedaan word. Zo is het ook niet erg mooi om te zien hoe een riflemen squad opzij 'geschoven' wordt door een tank die er langs wil ipv. dat ze ook daadwerkelijk naar de kant lopen. Maar dat zijn meer kleinigheden die hopelijk wel verbeterd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney3K schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 02:37:
[...]

Staat C&C3 zelf wel op een resolutie die ie ondersteunt? Misschien dat C&C breedbeeld een beetje niet snapt :)

Needless to say moet ie wel op HDMI aangesloten zitten, maar als je er games op kan spelen moet dat goed zijn.

Introfilmpjes lopen wel? In principe kun je hem gewoon in 1280x720 (720p) spelen.
Ehm, wat bedoel je eigenlijk met 'op een resolutie die ie zelf wel ondersteunt?'' :P
Ik heb overigens de Pc gewoon aangesloten dmv een VGA kabel (D-Sub), maar met Games zoals Supreme Commander kon ik wel de resolutie gewoon op 1360x760 zetten of een andere breedbeeld resolutie :>

En de introfilmpjes van C&C lopen allemaal wel, maar daarbij heb ik ook weer hetzelfde verhaal dat ik aan de zijkant 2 van die grote zwarte balken heb
Zou het misschien door de aansluiting komen dan? Omdat ik de Pc niet digitaal heb aangesloten? (de LCD heeft helaas geen DVI)

Opzich dan toch best wel raar, want mijn Desktop en bij andere games lukt het wel gewoon Fullscreen...
Misschien omdat het nog een demo is ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 08:54
Ik vind die NOD mech unit toch zwak hoor, volledig upgegrade heb je er

2000
+
stealth tank
beam tank
fire tank

Zon 5000 voor uitgegeven en 1 mammoth owned je nog, geef mij maar een mammoth ^^

Beetje zwak had toch graag ook een vette NOD unit gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Laatst online: 10-10 19:27
Johann0r schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:54:
Ik vind die NOD mech unit toch zwak hoor, volledig upgegrade heb je er

2000
+
stealth tank
beam tank
fire tank

Zon 5000 voor uitgegeven en 1 mammoth owned je nog, geef mij maar een mammoth ^^

Beetje zwak had toch graag ook een vette NOD unit gezien...
Ja dat vond ik ook een btje scheef. Ook vind ik het jammer dat die mech niet (eenmalig natuurlijk) vijandelijke units in zichzelf kan integreren. Dat ik bijv een bulldog tegen kom en die dan pak en ik dan een mortar op mn nek krijg (bulldog was toch dat karretje?). Dat lijkt me leuker. Maakt de mech ook wat gevaarlijker en nuttiger. Nu moet ik er onwijze dure tanks voor opofferen en dan nog is ie maar lafjes.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Laatst online: 31-08 09:13
Bij mij schoot een juggernaut vanuit zijn kamp naar de mijne: lekkere bug dus. Ik zie van afstand opeens een geel stipje in de bovenhoek en een powerplant aangevallen worden in de onderhoek.

Nuke heeft de bug wel opgelost, maar wel erg raar. Ik mag aannemen dat dat nog opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Pheno79 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:35:
Bij mij schoot een juggernaut vanuit zijn kamp naar de mijne: lekkere bug dus. Ik zie van afstand opeens een geel stipje in de bovenhoek en een powerplant aangevallen worden in de onderhoek.

Nuke heeft de bug wel opgelost, maar wel erg raar. Ik mag aannemen dat dat nog opgelost wordt.
Had ik ook, dacht dat dat een optie was van de juggernaut, niet dus.
Hopelijk wordt het gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:35:

Ik weet niet of dat een bug is. Je moet wel weten dat de Juggernaught de bombard functie heeft die je kunt gebruiken in combinatie met een sniper. Dat betekent, de sniper zorgt voor de line of sight en de Juggernaught kan op grote afstand bombarderen alsware een echte artillerie. Ik weet alleen niet hoe groot de range is van deze functie. Ik mag hopen dat er wel een limiet aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:39:
[...]

Ik weet niet of dat een bug is. Je moet wel weten dat de Juggernaught de bombard functie heeft die je kunt gebruiken in combinatie met een sniper. Dat betekent, de sniper zorgt voor de line of sight en de Juggernaught kan op grote afstand bombarderen alsware een echte artillerie. Ik weet alleen niet hoe groot de range is van deze functie. Ik mag hopen dat er wel een limiet aan zit.
Laat ik het zo zeggen:
als er een sniper door mijn verdediging heeft kunnen komen, dan zijn er inderdaad ondergrondse apcs.
Maar misschien is de bug dat de limiet veel te groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een sniper kan ook in een gebouw zitten en zo voor de Line of Sight zorgen. Maar ik weet niet hoe het in jouw situatie was dus daar kan ik verder niks over zeggen. Maar tot nog toe vind ik de juggernaughts eigenlijk uberhaupt te krachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
Vuurvoske schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:41:
ik besef me nu net, ik zit hier een startpost ed te maken. Maar ik heb Vista home premium 64bits. Dus ben niet eens zeker of ik deze game wel kan spelen. Kan er iemand uitsluitsel geven of het nu wel of niet mogelijk is om Tiberium wars op Vista 64bits te spelen? :)
supported = ondersteuning, zover ik weet, installed het geen extra drivers ofzo, dus... verder emuleerd vista gewoon 32bits stuff, dus... try de demo, als dat werkt zeer grote kans dat de full ook wel werkt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Een limiet zou eigenlijk best vreemd zijn, IRL kan arty vanaf 16 km ofzo schieten, zo groot zijn de maps in C&C 3 niet, en t lijkt me niet aannemelijk dat deze afstand in de toekomst minder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:48:
Een sniper kan ook in een gebouw zitten en zo voor de Line of Sight zorgen. Maar ik weet niet hoe het in jouw situatie was dus daar kan ik verder niks over zeggen. Maar tot nog toe vind ik de juggernaughts eigenlijk uberhaupt te krachtig
Welk gebouw >:)
Nah, hij zal zich misschien voordat ik mijn verdediging had gebouwd zich in een hoekje beneden hebben kunnen verschansen, dat weet ik dan ook niet, maar dan nog, vanaf rechtsboven naar linksonder schieten vind ik nogal triestig overpowered. Ik krijg de overpowered artillery van de NOD in Tiberian Sun weer op mijn netvlies. En natuurlijk is die later gepatched, maar als GDI vond ik ze toch minder unpatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Razor schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:56:
Een limiet zou eigenlijk best vreemd zijn, IRL kan arty vanaf 16 km ofzo schieten, zo groot zijn de maps in C&C 3 niet, en t lijkt me niet aannemelijk dat deze afstand in de toekomst minder wordt.
Nee maar aangezien tanks in real life ook op kilometers afstand kunnen schieten ipv 40 meter max moet het wel enigszins in verhouding staan. En een Juggernaught kan zo een basis van de vijand vernietigen van achter de eigen verdediging. Dat kan ook niet de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Dutch2007 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:52:
[...]

supported = ondersteuning, zover ik weet, installed het geen extra drivers ofzo, dus... verder emuleerd vista gewoon 32bits stuff, dus... try de demo, als dat werkt zeer grote kans dat de full ook wel werkt ;-)
ik had ergens gelezen (frontpage?) dat iemand het geprobeerd had op x64, maar dan een error kreeg. kwestie van even proberen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 20:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Bitage schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:01:
[...]

ik had ergens gelezen (frontpage?) dat iemand het geprobeerd had op x64, maar dan een error kreeg. kwestie van even proberen, denk ik.
ik heb de demo draaien op mijn vista 64bit ,werkt zonder problemen :) had al her en der in het topic gelezen dat meerdere het zonder problemen hebben draaien :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:39:
[...]

Iig in deze demomap schiet dat ding de hele map over. Het is een fijne oplossing tegen bunkeraars.
Als je merkt dat je op die manier aangevallen wordt kun je er ook vrij simpel wat aan doen: die snipers moeten in de buurt van dat gebouw dat aangevallen wordt liggen dus daar ff met stealth detect kijken en die snipers afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
tikkietrugjaap schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:27:
[...]

Ja dat vond ik ook een btje scheef. Ook vind ik het jammer dat die mech niet (eenmalig natuurlijk) vijandelijke units in zichzelf kan integreren. Dat ik bijv een bulldog tegen kom en die dan pak en ik dan een mortar op mn nek krijg (bulldog was toch dat karretje?). Dat lijkt me leuker. Maakt de mech ook wat gevaarlijker en nuttiger. Nu moet ik er onwijze dure tanks voor opofferen en dan nog is ie maar lafjes.
Ja zoiets had ik ook gehoopt, nu kun je alleen je eigen units naar de klote helpen om de domme 2 voeter iets sterker te maken :P

Was leuker geweest als hij ook kon upgraden van vijandige units...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:59:
[...]

Nee maar aangezien tanks in real life ook op kilometers afstand kunnen schieten ipv 40 meter max moet het wel enigszins in verhouding staan. En een Juggernaught kan zo een basis van de vijand vernietigen van achter de eigen verdediging. Dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Wel als je supreme commander hebt.
Maargoed:

Ik gisteren naar utrecht, alle winkels afgerent maar nergens CC3...
Mhhh wat vreemd, ik zag op inet toch echt 29 Feb staan.
Na wat denken was dat de datum waarop de demo uit kwam 8)7
Nog een maandje wachten op de volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
hmmm net oppercrash gehad in de prologue... eerst stond alles stil, toen sloegen wat kleuren over naar zwart en toen kwam er een dikke vette artifact over mn scherm en toen werd alles zwart... heb geen screens want kon alleen nog maar op de reset knop drukken...

andere mensen ook probelemen met de proloog? skrimich draait verders prima hiero...

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:13:
[...]

Wel als je supreme commander hebt.
Maargoed:

Na wat denken was dat de datum waarop de demo uit kwam 8)7
Nog een maandje wachten op de volledige versie.
Ik wil geen rant veroorzaken :-P, maar ook in Supreme Commander is het niet echt realistisch :-). Het komt wel meer in de buurt dan C&C3 natuurlijk maar als je voor realisme wilt gaan zit je er ook met supreme commander flink naast. Eigenlijk is wat dat betreft alleen de Close Combat serie enigszins realistisch voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
autodidact schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:24:
hmmm net oppercrash gehad in de prologue... eerst stond alles stil, toen sloegen wat kleuren over naar zwart en toen kwam er een dikke vette artifact over mn scherm en toen werd alles zwart... heb geen screens want kon alleen nog maar op de reset knop drukken...

andere mensen ook probelemen met de proloog? skrimich draait verders prima hiero...
nope, alles draait hierzo perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets wat ik heb opgemerkt over de Avatar Warmech van Nod;
Kunnen zij niet Promoted worden?

Ik ging met een groepje van 3 Avatars op pad, en had zo'n beetje een halve basis vernietigd, maar niemand die Promoted werd?
Ik denk dus dat het blijkbaar niet kan, of is het iemand anders wel gelukt :P

Overigens vind ik de Avatar wel een heel fijne Unit, vooral als je hem een Flamethrower Upgrade geeft :)
(Hij gebruikt trouwes de Flamethrower alleen als hij heel dichtbij Units/Structures staat)

In ieder geval, kan niet wachten tot de volle Game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
ixl85 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:13:
[...]
Euh, 29 februari bestaat dit jaar zelfs niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:28:

Ik ging met een groepje van 3 Avatars op pad, en had zo'n beetje een halve basis vernietigd, maar niemand die Promoted werd?

Overigens vind ik de Avatar wel een heel fijne Unit, vooral als je hem een Flamethrower Upgrade geeft :)
(Hij gebruikt trouwes de Flamethrower alleen als hij heel dichtbij Units/Structures staat)

In ieder geval, kan niet wachten tot de volle Game :)
Dus wel, je moet 1 unit alles laten doen. Op het eind krijgt die regeneration en een andere kleur straal.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberAmp schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:36:
[...]

Dus wel, je moet 1 unit alles laten doen. Op het eind krijgt die regeneration en een andere kleur straal.
Ooh, ok
Ik ga het nu gelijk even proberen :)
Het leek in ieder geval dan dat hij niet promoted kon worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Is het eigenlijk nou al bevestigd dat alle units die je in de demo als GDI/NOD tot je beschikking hebt ook de uiteindelijke units zijn? Is er een lijst ergens? Units en structures bedoel ik.

Ik mis de mogelijkheid om muren/gates enzo te bouwen echt enorm. Het mist gewoon diepgang. De demo ziet er schitterend uit, speelt super smooth. Maar de beperkte camera zoom en weinig diepgang qua structures/upgrades/ranks/skills etc vind ik enorm tegenvallen. Het kon wel iets strategischer en ik vind t altijd heerlijk om een mooie basis te bouwen. Maargoed volgens mij is dit al 100x gezegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

daves2hd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:22:
[...]

maar goed ook,... kun je je voorstellen als alles blijft liggen wat voor puinhoop het word, helemaal niet meer overzichtelijk. dat brokstukken ed ervanaf vliegen hoeft van mij ook niet, doe mijn maar oude stijl gebouw heel, damaged, badly damaged, kapot zondat dat er dingen van af vliegen enz, gewoon boem.
Ok duidelijker dan...

Als je op een gebouw schiet, vallen er brokstukken af, op de grond, die zakken weg (logisch).
Als je op een gebouw schiet, en er vliegen brokstukken rond, en je verniétigt het gebouw, zijn álle brokstukken (zelfs al hebben ze de grond nog niet geraakt) INEENS weg, m.a.w. die hele animatie wordt gewoon gecanceled. Geen schoonheidsprijs, AoE III was véél beter daarin (alleen dan zonken die debris niet weg maar werden ze onzichtbaar, ook dom :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 20:12
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:28:

Grappig genoeg ownen die Avatar Warmechs dat hele spel, je moet ze eerst ff stealthen met zon speciale actie die je kan kopen eens in de zoveel tijd(links in je scherm). Dan 1tje helemaal laten promoten en dan ben je echt onverslaanbaar, ze repairen dan sneller dan dat iemand je kapot kan schieten. En een leuk base defenceje maakt je ook niks want je kan verder schieten :9

Trouwens ook leuk is om van die Laser Beam wagentjes allemaal aan zon obelix of light te koppelen. Dan kunnen ze mega veel damage doen met 1 schot en ook nog verder. Niemand die nog bij je basis in de buurt komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:56

Snippertje

Light up your life

Duurt het bij jullie ook zo lang eer de demo volledig is afgesloten? Mijn bureablad achtergrond staat helemaal raar en hij is super lang aan het laden. Heb overigens 1gig ram en een gf6800GT.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:08:
[...]

Grappig genoeg ownen die Avatar Warmechs dat hele spel, je moet ze eerst ff stealthen met zon speciale actie die je kan kopen eens in de zoveel tijd(links in je scherm). Dan 1tje helemaal laten promoten en dan ben je echt onverslaanbaar, ze repairen dan sneller dan dat iemand je kapot kan schieten. En een leuk base defenceje maakt je ook niks want je kan verder schieten :9

Trouwens ook leuk is om van die Laser Beam wagentjes allemaal aan zon obelix of light te koppelen. Dan kunnen ze mega veel damage doen met 1 schot en ook nog verder. Niemand die nog bij je basis in de buurt komt >:)
Jah, ik vind die Avatar ook supersterk :9
Maar dat met die Beam Cannon icm Obelisk wist ik nog niet, zo ook maar even proberen :P

Maar nog even over die Juggernauts, het hoort dus zo dat ze zo ver kunnen schieten?
Ik was net ook even aan het spelen, en ineens komen daar gewoon schoten uit het niets mijn basis beetje kapot knallen...
Hoe doen ze dat nou precies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Een sniper in de buurt, die zorgt voor het zich. dan kan een Jugernaut binnen het gezichtsveld van de sniper schieten.

ps, iemand die al weet waar mijn laserfence of andere hek/muur vormen blijven?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:38:
[...]

Jah, ik vind die Avatar ook supersterk :9
Maar dat met die Beam Cannon icm Obelisk wist ik nog niet, zo ook maar even proberen :P

Maar nog even over die Juggernauts, het hoort dus zo dat ze zo ver kunnen schieten?
Ik was net ook even aan het spelen, en ineens komen daar gewoon schoten uit het niets mijn basis beetje kapot knallen...
Hoe doen ze dat nou precies :P
Sniper teams moeten een doel zien, dan pak je een Juggernaut en die laat je bombarderen, tool tip vertelt ook wel hoe het moet.

Net een bug gevonden. Pak twee Avatars en laat ze beiden op precies hetzelfde moment, van dezelfde afstand een ability pakken van een van je andere tanks. Hoewel je maar een tank als doelwit gegeven hebt pakken ze beiden de ability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Yes net voor de eerste keer een hard army verslagen :D Dalijk maar eens brutal proberen? Heeft iemand misschien nog wat leuke tips/strategien? Ik heb het topic al doorgelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Hard Army is net weer te moeilijk voor mij. AI bouwt gewoon veel te snel....
Is er nog een manier om superweapons uit te zetten trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik heb geen geluid bij EA logo en derna heb ik gewoon zwart scherm, als ik het opstart met -noaudio parameter dan werkt het spel maar geen geluid dus.
Heb al meerdere personen gezien met dit probleem, weet iemand hier al een fix voor ?
audigy 2 zs hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BFmango schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:06:
Yes net voor de eerste keer een hard army verslagen :D Dalijk maar eens brutal proberen? Heeft iemand misschien nog wat leuke tips/strategien? Ik heb het topic al doorgelezen.
hard is vrij simpel.. hard cheat namelijk niet :p
brutal heeft 200% income wat hem vrijwel onmogelijk maakt; je kunt het beste zo snel mogelijk de 2e harvest plek boven je pakken en wat mannetjes in de gebouwen in het midden stoppen om zo wat tijd te winnen. Dan moet je geluk hebben dat je tijd genoeg hebt om zijn 2e base rechts onder te kunnen slopen zodat jij die resources kan pakken en het ongeveer gelijk spel is kwa income.

brutal met 10% handicap ging redelijk soepeltjes.. volgende keer maar 5% proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh ik word helemaal gek! Ik krijg gewoon Brutal Army niet eronder! Ongelofelijk hoe hard hij spamt. Denk je poeh net 3 flanken legers weggewerkt moet het grootste leger van 2309423902348 scorpions nog komen... Stomme is dat een Hard Army zowat simpel is; daar klif je zo doorheen... Maar het zal me ooit lukken >: ) Stomme is dat het een vriend van me al gelukt is :'( Heeft iemand nog tips/trucs om een brutal te verslaan? Many thanks! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Brutal army is in 5 minuten te verslaan als je engineers abused :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Je bedoelt met je engineers hun basis veroveren? Dat lukt bij mij dus niet, dan komen ze altijd net op tijd met die stomme scout achtige gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:39:
Brutal army is in 5 minuten te verslaan als je engineers abused :P.
Nee dan krijg ik weer een Stuiterbal achter me aan die me gaat doodflamen ;) Haha :P Ik zou het kunnen proberen maar al zou het lukken zou het nou niet echt bevredigend zijn als je snapt wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 22:28
Leuk spel, en ook erg netjes dat het goed draait op oudere of mindere hardware. Ik draai hem op mijn laptop met een x1150 met shared video geheugen. Alles op low welliswaar, maar dan ziet het er nog heel acceptabel uit =) Wel jammer dat ik op m'n gewone computer toch xp moet installeren. Op w2k draait hij blijkbaar niet.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
Brutal army is gewoon onmogelijk, binnen 4 minuten heeft hij 25000 recources. Heb em een tijdje van me af kunnen houden met 3 mammoths en die rail gun mannetjes maar daarna kwamen er nog 50 scorpions en lukt het je nooooit meer.

Ik heb ook al geprobeerd basis linksonder te verplaatsen, toen was ik nog sneller dood.

Tiberium veld boven pakken is geen optie aangezien er binnen 1 minuut al 10 scorpions aankomen.

Iemand al gelukt op brutal?

Veel verschil met hard iig, hard is niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb brutal 50min vol gehouden alles ging goed ik had een mooie basis met genoeg mamoets en verdediging torens maar toen was het geld + geldbronnen op.
met me leger links boven aangevallen wat redelijk ging, mijn basis rechtsonder + een deel van mijn gewone basis verkocht om nog wat mamoets te kopen en uiteindelijk zijn 2e basis bijna kapot gekregen maar kwamen onwijs veel soldiers en mijn basis werd aangevallen met van alles en nog wat.

wat me op viel was dat er bij brutal geen vliegtuigen kwamen maar wel enorm veel mannetjes (weet niet wat voor) en robots ofzo.

zo nog is proberen met handicap van 25%.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Patsen met specs is not done.
Tech gerelateerde problemen horen in SPV thuis.

Prijzen van het spel of zoek in het topic. Prijzenvraagposts worden verwijderd.