Het Grote World of Warcraft topic - Deel 106 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.555 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Anoniem: 210804 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:21:
[...]

probeer deze eens

/cast [stance:1] Faerie Fire (Feral)(); [stance:3] Faerie Fire (Feral)(); [nostance] Faerie Fire
Yeah het werkt, maar er is geen icoontje van faerie fire :( maar goed.. TY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208583

Levo schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:17:
[...]

probleem ligt erin dat als mage zijnde je mana-regen pas op gang komt nadat je 5 (VIJF) seconden niets gecast hebt

beetje rogue heeft je dan wel neer mag ik hopen :p
Mjah dat vind ik wel erg beperkte visie. Je bekijkt het puur vanuit het pvp standpunt. Voor pvp kan je mana regen in en buiten combat compleet schrappen (voor mage dan). Als je wat verder komt in PVE wordt mana regen voor een mage ook belangrijk op de langere gevechten.

Je zit er trouwens behoorlijk naast met je theorie. Het is waar dat je spirit pas inschakeld nadat je 5 seconden niet hebt gecast maarrrrrr je hebt Mage armor wat 30% mana regen toestaat tijdens casten, een arcane talent die daar nog eens 15% bij doet + dat wanneer er 10 mana regen per 5 sec staat dit in en buiten combat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Muthas schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:04:
M'n warlock build tot level 66, iemand een idee waar ik de laatste 4 puntjes het beste kan doen? :)

De rest gaat bij mij in elk geval zo blijven, vind het perfect :) Destruction is voor (fire)mages, en full affliction/demonlogy vind ik ook niet alles, dus...
Die laatste vier puntjes?

Improved master conjurer en improved enslave demon. Dan is je manke build compleet :P

Nu weet ik waarom sommige warlocks Voidwalker gebruiken... hun build is te mank om fatsoenlijk te kunnen grinden :X

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 01-03-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
Kees schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:46:
[...]
Daar zou ik wel problemen mee hebben, maar de armory een private iets? komop.. het zorgt er alleen voor dat mensen een stuk eerlijker worden, geen 'ik heb 20k hp, 25k armor en kom harder aan dan een trein' verhalen, men kan het gewoon meteen controleren. Juist dit is een van de dingen die ik zo goed vind aan dit systeem.
Ik neem wat mensen me vertellen toch al met een korrel zout, zal me een zorg wezen. Mensen die daarover liegen heb je toch al door.
Je wil niet weten hoeveel genepte applications een beetje goede guild krijgt.
En? Dan stelt dat guild toch als eis dat je je profile publiceert? Dan is het nog aan die persoon om de keuze te maken. Ik zeg niet dat die armoury weg moet, je moet een hide optie krijgen.
Anoniem: 208583 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:49:
tot aan level 58 vooral intellect en stamina (eventueel spirit maar nooit te koste van eerste 2)
Euh, nee? Gewoon "of frozen wrath" spul pakken. Aan int en sta heb je niks als je aan 't levellen bent.
Levo schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:17:
probleem ligt erin dat als mage zijnde je mana-regen pas op gang komt nadat je 5 (VIJF) seconden niets gecast hebt
Check de mage armor spell. Niet dat spirit nuttig is overigens, +dam FTW :)
Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:40:
Je kan de classen wel indelen in bepaalde categorieen:
  1. Melee (warrior, rogue)
  2. Casters (mage, priest)
  3. Pet Melee (Hunter, warlock)
Euh, melee? Warlocks zijn zo spellcaster als 't maar kan.
Anoniem: 208583 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:10:
Je zit er trouwens behoorlijk naast met je theorie. Het is waar dat je spirit pas inschakeld nadat je 5 seconden niet hebt gecast maarrrrrr je hebt Mage armor wat 30% mana regen toestaat tijdens casten, een arcane talent die daar nog eens 15% bij doet + dat wanneer er 10 mana regen per 5 sec staat dit in en buiten combat is.
Dan nog ga je niet voor spirit en mp5, da's voor priests.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 01-03-2007 15:17 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:16:
[...]

Ik neem wat mensen me vertellen toch al met een korrel zout, zal me een zorg wezen. Mensen die daarover liegen heb je toch al door.

[...]

En? Dan stelt dat guild toch als eis dat je je profile publiceert? Dan is het nog aan die persoon om de keuze te maken. Ik zeg niet dat die armoury weg moet, je moet een hide optie krijgen.

[...]

Euh, nee? Gewoon "of frozen wrath" spul pakken. Aan int en sta heb je niks als je aan 't levellen bent.

[...]

Check de mage armor spell. Niet dat spirit nuttig is overigens, +dam FTW :)

[...]

Euh, melee? Warlocks zijn zo spellcaster als 't maar kan.

[...]

Dan nog ga je niet voor spirit en mp5, da's voor priests.
als je nou eens de eerdere posts ook leest dan zeg ik toch duidelijk dat mana regen na alle andere stats komt. En + damage onder lvl 58, dan heb je dus totaal geen andere stats meer omdat die equip over het algemeen alleen die + damage heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:54
Hydra schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:16:
....
.....
Nee, na elke mob 30 seconden drinken is lekker 8)7. Die paar +dmg die daar op zit is het echt niet waard tegenover goede gear met int/spi.
Ben bezig met mijn 2e mage en vind persoonlijk int/spi belangrijkste. Wil zo min mogelijk downtime. Vanaf level 45 ofzo misschien wat meer +dmg gear verzamelen.

Het is maar net hoe je speelt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19
Kazu schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:50:
[...]
En dat van die fire of frost items. Tot nu toe zijn alle TBC items die ik tegen ben gekomen hybride qua damage. Nergens wordt specifiek fire of frost damage genoemd, de tailoring items daar buiten gelaten. Surf naar thottbot, selecteer de cloth's en sorteer ze op level. De eerste 2 pagina's voor zover ik heb gekeken zijn allemaal hybride. Dus dat Blizzard hier niet meer aandacht op heeft gezet is onzin.
Maar maar... Je hebt toch ook wel door dat de items met alleen +fire of alleen +frost dmg wel HOGERE dmg hebben dan items van hetzelfde niveau met +magical dmg?

Zo heb ik een belt in karazhan geloot met +54 fire spelldmg, 1 crit en 15int. Er zijn bijv andere belts te krijgen in karazhan met magical dmg die maar 40dmg hebben, en 1 crit en wat stats..
Wat je zegt is dus niet helemaal waar, blizzard wil je zeker wel een kant uit pushen. Welke, dat mag je zelf invullen. Natuurlijk heb je dan minder aan je items als je effe een andere school gebruikt, maar met je gespecte school own je dan weer wel, als je die kan gebruiken...
Consequenties alom!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Nephilim schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:20:
[...]

Laat ik nu net van rogues erg weinig last hebben in instances, en daar loop ik rond met mage armor waardoor m'n totale mana regen op 45% van het normale komt tijdens het casten.

Ook wanneer ik zit te grinden, heb ik steeds mage armor actief, dan kan ik me tenminste bezig houden met grinden ipv drinken.
aah ja ofc, dan word het wel belangrijk, maar zolang je nog geen beschikking hebt tot mage armor (en ik kon volgens mij uit z'n opmerkingen wel uitmaken dat hij lowlvl was) is het wel degelijk relevant, zeker als je opeens oom bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hooli-gan schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:27:
[...]

Nee, na elke mob 30 seconden drinken is lekker 8)7. Die paar +dmg die daar op zit is het echt niet waard tegenover goede gear met int/spi.
Ben bezig met mijn 2e mage en vind persoonlijk int/spi belangrijkste. Wil zo min mogelijk downtime. Vanaf level 45 ofzo misschien wat meer +dmg gear verzamelen.

Het is maar net hoe je speelt dus.
Het blijft in het begin een combinatie als dmg gear nog niet zo makkelijk verkrijgbaar is als het is bij 60+. Daarna wordt het veel eenvoudiger +dmg/heal gear met int/sta te verzamelen.

Over het algemeen boeit regen echter niet voor mages, omdat het effect te minimaal is. Het is beter om een efficiente kill wijze te ontwikkelen, zodat je slechts om de paar mobs hoeft te drinken. Over het algemeen compenseer je het drinken met snelle kills als mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:49
BootVluchteling schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:27:
[...]

kwam pas een mage tegen met een sword met agi-str geloof ik.. omdat een staff een "te trage attackspeed" had.. 8)7
ik zeg: ebay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:46
Bosmonster schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:13:
[...]

Improved master conjurer en improved enslave demon. Dan is je manke build compleet :P

Nu weet ik waarom sommige warlocks Voidwalker gebruiken... hun build is te mank om fatsoenlijk te kunnen grinden :X
Inderdaad, zon build heb ik nog nooit gezien. Een heleboel van alles maar van alles niet een heleboel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 10:16
Bosmonster schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:32:
[...]

Het blijft in het begin een combinatie als dmg gear nog niet zo makkelijk verkrijgbaar is als het is bij 60+. Daarna wordt het veel eenvoudiger +dmg/heal gear met int/sta te verzamelen.

Over het algemeen boeit regen echter niet voor mages, omdat het effect te minimaal is. Het is beter om een efficiente kill wijze te ontwikkelen, zodat je slechts om de paar mobs hoeft te drinken. Over het algemeen compenseer je het drinken met snelle kills als mage.
nee het lollige met sommige warlocks of mages in instances, ze blijven 2.5 sec cast gebruiken terwijl de mob op 2.5 k hp zit gebruik dan merendeel instant cast tussenduur. scheelt ook mana en in de plaats van meer mana gebruikende 2.5 sec cast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Bosmonster schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:32:
[...]
Regen in Int boeien niet echt, maar een mage zit eigenlijk constant oom. Als ik nog eens een nieuwe mage zou starten wil ik proberen met zoveel mogelijk +int twink gear rond te lopen om super snel te kunnen grinden.

En mijn eigen mage probeerd nu ook veel meer +int te nemen dan +damage, ze gaan toch wel snel dood als ik maar mana en health over heb.

[ Voor 10% gewijzigd door barfieldmv op 01-03-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
remcio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:38:
[...]

nee het lollige met sommige warlocks of mages in instances, ze blijven 2.5 sec cast gebruiken terwijl de mob op 2.5 k hp zit gebruik dan merendeel instant cast tussenduur. scheelt ook mana en in de plaats van meer mana gebruikende 2.5 sec cast
8)7 8)7 ....zoveel instant casts heeft een mage niet en mana efficient zijn ze al helemaal niet. Bovendien zit er op de meeste instant casts een behoorlijke cooldown.

[ Voor 6% gewijzigd door Bulligan op 01-03-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is trouwens echt een eeuwenoude discussie of mages spirit nodig hebben of niet. Tijdens het levelen is het fijn, maar niet bij elite quests bijvoorbeeld. Mages met veel spirit hebben hier meestal stamina voor ingeleverd dus overleven is er niet bij. Spirit is imo erg fijn om erbij te hebben, dit kan je ook goed zien aan de epics van mages. Waar een warlock bijvoorbeeld 40 stamina en 40 intellect heeft, heeft de mage 30 stamina 30 intellect en 15 spirit. Door naar de tier sets te kijken kan je goed zien welke stats blizzard belangrijk vindt voor welke class en in welke verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Bosmonster schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:13:
[...]

En wat is er mis met het gebruiken van de voidwalker??? Ik heb praktisch altijd mijn voidwalker aanstaan. Goed hij kan niet echt aggro houden, maar met 3 of 4 mobs tegelijkertijd is ie hartstikke handig (is mijn mening). Ik laat em dan gewoon alle targets aanvallen en dot ondertussen alles wat op de voidwalker in staat te hakken. Als ik dan aggro trek zijn ze meestal al praktisch dood en hoef ik er alleen nog maar een conflagrate er tegenaan te gooien en ze gaan neer.

Dus leg uit, waarom ben je een noob als je je voidwalker gebruikt?

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

barfieldmv schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:39:
[...]

Regen in Int boeien niet echt, maar een mage zit eigenlijk constant oom. Als ik nog eens een nieuwe mage zou starten wil ik proberen met zoveel mogelijk +int twink gear rond te lopen om super snel te kunnen grinden.

En mijn eigen mage probeerd nu ook veel meer +int te nemen dan +damage, ze gaan toch wel snel dood als ik maar mana en health over heb.
het komt zelden voor dat ik oom ben, hier heb je evocation voor, mana ruby+emerald en in het meest extreme geval potions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 208583 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:23:
als je nou eens de eerdere posts ook leest dan zeg ik toch duidelijk dat mana regen na alle andere stats komt. En + damage onder lvl 58, dan heb je dus totaal geen andere stats meer omdat die equip over het algemeen alleen die + damage heeft.
Ten eerste: learn2quote. Als je ff alles wegknipt waar je niet reageert blijft het wat overzichtelijker.

Daarnaast: voor de 1-60 grind heb je voor de rest ook niks nodig.
Hooli-gan schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:27:
Vertel eens. Wat maakt je main nuke meer mana efficient. Meer int/spi of meer +damage? Daarnaast, waarmee gaat een mob sneller dood: +damage of meer int/spi? Tenslotte: waarvan is efficient grinden afhankelijk?
Holy fuck, jij snapt echt het concept mana/damage niet he? Reken eens uit hoeveel mana per punt damage je lange casts en je instant casts doen.
barfieldmv schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:39:
Hehehehe.
OMFG... :D
Anoniem: 208583 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:43:
Het is trouwens echt een eeuwenoude discussie of mages spirit nodig hebben of niet. Tijdens het levelen is het fijn, maar niet bij elite quests bijvoorbeeld. Mages met veel spirit hebben hier meestal stamina voor ingeleverd dus overleven is er niet bij. Spirit is imo erg fijn om erbij te hebben, dit kan je ook goed zien aan de epics van mages. Waar een warlock bijvoorbeeld 40 stamina en 40 intellect heeft, heeft de mage 30 stamina 30 intellect en 15 spirit. Door naar de tier sets te kijken kan je goed zien welke stats blizzard belangrijk vindt voor welke class en in welke verhouding.
Als je door melee elites geraakt wordt als mage doe je toch echt iets fout. En spirit is, afgezien voor Evoc, compleet waardeloos voor mages. Elke punt spirit had ook in +damage kunnen zitten. Dat mages veel spirit krijgen is gewoon een kwestie van slechte itemization.

Heh: 4 nub mages in 1 post, yay :D

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 01-03-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
was een level 15 char :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Muthas schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:04:
M'n warlock build tot level 66, iemand een idee waar ik de laatste 4 puntjes het beste kan doen? :)

De rest gaat bij mij in elk geval zo blijven, vind het perfect :) Destruction is voor (fire)mages, en full affliction/demonlogy vind ik ook niet alles, dus...
lol nofi, maar hoe verkracht ik een talentbuild..? de shizzle zeg.. flikker eerst ff óf alles uit demon, óf alles uit affliction, maar ga geen half om half build maken.. neem dan minimaal dark pact of je felguard.. wat je nu heb, zuigt kont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 17:29
Ik wilde m'n nieuwe (scorch/arcane blast) build posten om vanavond in karazhan te gebruiken... maar na bovenstaande "pr0" tips sla ik dat maar over.... (omg, hydra en ik zijn het eens :D)

oh crap, why not

http://www.wowhead.com/?talent=obxVc0fzLhZVgMzcccoe

fuck fireball, scorch/arcane blast all the way !

combustion is crap aangezien ik met scorch toch 35 a 40% crit kans heb. Fireball ga ik toch niet gebruiken, daarom heb impact gekozen. Als opener gebruik ik dan wel of pyroblast of fireball. En als openen is imp fireball slechter dan de normale fireball : )

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 01-03-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Een warlock en instants? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
shadowburn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dampie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:43:
[...]

En wat is er mis met het gebruiken van de voidwalker??? Ik heb praktisch altijd mijn voidwalker aanstaan. Goed hij kan niet echt aggro houden, maar met 3 of 4 mobs tegelijkertijd is ie hartstikke handig (is mijn mening). Ik laat em dan gewoon alle targets aanvallen en dot ondertussen alles wat op de voidwalker in staat te hakken. Als ik dan aggro trek zijn ze meestal al praktisch dood en hoef ik er alleen nog maar een conflagrate er tegenaan te gooien en ze gaan neer.

Dus leg uit, waarom ben je een noob als je je voidwalker gebruikt?
Omdat ik geen fatsoenlijke build kan bedenken waar je voidwalker zou willen gebruiken.

Affliction: drain tanken dus imp met dark pact
Demonology: Fel Guard
Destruction: imp/succubus, VW kan met je genuke toch geen aggro houden
PvP: Succubus/Felhunter
Raiden: imp

Waar zou je een voidwalker gebruiken? Wat is je build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 21:38
Hydra schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:47:

Heh: 4 nub mages in 1 post, yay :D
rofl gast als ik in jouw signature kijk en ik check je mage en zijn EQ dan zeg ik---->
over nub mage gesproken man. belachelijk zo een grote eigendunk en dan komt ie aan met zijn gear T_T |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:18
Yellow|A schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 09:30:
Moroes konden we vorige week echt niet doen. Hadden toen druid/warrior als tanks en twee priests en een paladin als healers. Deze week twee warriors als tanks en druid/pala/2xpriests als healers en het was een koekje.
Wij deden Moroes vorige week ook met te weinig healers, 2 heal specced priests en een Shadowpriest in shadowform voor VE healing. Dit omdat onze resto druid moest respeccen naar Feral omdat onze 2de tank niet kon opeens en er geen andere available was. Duurde 4 tries geloof ik om de strat goed te krijgen met zo weinig healers en een feral druid als tank zonder feral gear. Toen we dat eenmaal doorhadden kregen we em toch makkelijk neer zonder doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

ph4nt0m schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:59:
[...]

rofl gast als ik in jouw signature kijk en ik check je mage en zijn EQ dan zeg ik---->
over nub mage gesproken man. belachelijk zo een grote eigendunk en dan komt ie aan met zijn gear T_T |:(
Last Update: 2007-02-09 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 01-05 10:16
(Holy fuck, jij snapt echt het concept mana/damage niet he? Reken eens uit hoeveel mana per punt damage je lange casts en je instant casts doen.)

ik bedoelde dit als mob op low hp was, en niet als mana besparing. maar er zijn cast die gewoon korter zijn en op een mob met low hp vmeer nut hebben dan een 2.5 sec cast klaar te hebben en hij is al dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Das een talent die dus niet iedereen heeft :) Warlocks staan nu eenmaal niet bekend om hun instant DD spells :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

[...]

Gear staat niet gelijk aan kennis, onthoud dat.
Sowieso, je moet Hydra leren kennen... hij bedoelt het goed, alleen zonder zn pillen issie wat aggressief soms ;)

Neemt niet weg, dat hij 90% van de tijd gelijk heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

idd zeg, die hydra snapt er echt niks van. Maargoed als hydra het beter denkt te weten dan blizzard moet hij maar eens gaan solliciteren.

Verder ben ik ook benieuwd hoe hydra ervoor zorgt dat ranged elites hem niet raken, petje af hoor (dodge specced mage? en dan meer dan die 5% die je in frost kan speccen).

Hydra denk eens na voordat je post en schrijf je gedachten ook eens op (dat wordt lachen :D) en dat ik geen zin heb om mooie quotes te maken omdat me dat teveel tijd kost moet ik helemaal zelf weten :)

die vergelijking van 1 punt spirit voor 1 punt damage gaat misschien op voor non epic gear waar hydra aan gewend is. Bij de betere epics heb je: en de damage, en dat beetje extra spirit zonder te hoeven inleveren op de rest.

Je weet dat ik gelijk heb alleen doet het je pijn om toe te geven. Maakt me niet uit, ik begrijp het wel.

/lick /hug

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 208583 op 01-03-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-05 12:25
Shadowburn wordt dan bedoeld natuurlijk.
Ik zelf gebruik het ook vaak tegen het eind van een gevecht. En als ik het risico loop dat de mob niet doodgaat binnen de tijd dat de buff duurt (4 seconden dacht ik) dan wil ik ook nog wel eens een DeathCoil gebruiken om toch die gebruikte shard weer terug te krijgen. Meestal in instances is die toch van cooldown af mocht ik hem een keertje uit nood echt nodig hebben.

In MC heb je op een gegeven moment ook wel door vanaf welk moment het geen zin meer heeft om nog een bolt te casten. Is gewoon zonde als de mob doodgaat en je bolt hangt nog in de lucht en is onderweg een al-dode-mob te raken. Kan je beter een Shadowburn doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:37
Of een LotR fan, in het laatste deel zie je Gandalf zowaar een staff en zwaard dual wielden ;)

Het valt mij eigenlijk op dat Gandalf als nickname minder voorkomt dan pakweg de standaard verbasteringen van Legolas, Arwen, Gimli, etc... Eergisteren heb ik weer zo'n nelf chick hunter zien rondlopen met als nick Arewen |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Buckwhead schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:05:
[...]

Shadowburn wordt dan bedoeld natuurlijk.
Ik zelf gebruik het ook vaak tegen het eind van een gevecht. En als ik het risico loop dat de mob niet doodgaat binnen de tijd dat de buff duurt (4 seconden dacht ik) dan wil ik ook nog wel eens een DeathCoil gebruiken om toch die gebruikte shard weer terug te krijgen. Meestal in instances is die toch van cooldown af mocht ik hem een keertje uit nood echt nodig hebben.

In MC heb je op een gegeven moment ook wel door vanaf welk moment het geen zin meer heeft om nog een bolt te casten. Is gewoon zonde als de mob doodgaat en je bolt hangt nog in de lucht en is onderweg een al-dode-mob te raken. Kan je beter een Shadowburn doen dan.
Zoals ik al zei, misschien een derde van de warlocks heeft Shadowburn, misschien zelfs nog wel minder met de huidige populariteit van Affliction en Demonology ;)

Ik gebruik in zo'n situatie eigenlijk altijd drainlife, omdat die redelijk direct damage doet en per seconde (heb dus geen shadowburn). Of ik laat anderen het afmaken die wel die capaciteit hebben zoals mage/hunter/rogue. Warschijnlijk tikken mijn DoT's toch nog door op dat moment.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 01-03-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hydra schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:47:

Vertel eens. Wat maakt je main nuke meer mana efficient. Meer int/spi of meer +damage? Daarnaast, waarmee gaat een mob sneller dood: +damage of meer int/spi? Tenslotte: waarvan is efficient grinden afhankelijk?
De nuke zelf is misschien beter af met +damage, maar op lagere levels is dat verschil nauwelijks te merken. (had het ook over het levelen van een mage, en zei ook nog dat bij 45+ wat meer damage gear lekker zou zijn). Daarvoor kan je in mijn ogen beter voor +int/spi gaan. Je word nauwelijks geraakt door mobs (+sta nutteloos) en ik heb liever dat ik zo weinig mogelijk op de grond moet zitten om te drinken.
remcio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:02:

ik bedoelde dit als mob op low hp was, en niet als mana besparing. maar er zijn cast die gewoon korter zijn en op een mob met low hp vmeer nut hebben dan een 2.5 sec cast klaar te hebben en hij is al dood
Dat is alleen maar mooi, scheelt weer mana. ;) Mana gaat namelijk pas weg als je gecast hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door Bulligan op 01-03-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 208583 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:05:
[...]

idd zeg, die hydra snapt er echt niks van. Maargoed als hydra het beter denkt te weten dan blizzard moet hij maar eens gaan solliciteren.

Verder ben ik ook benieuwd hoe hydra ervoor zorgt dat ranged elites hem niet raken, petje af hoor (dodge specced mage? en dan meer dan die 5% die je in frost kan speccen).

Hydra denk eens na voordat je post en schrijf je gedachten ook eens op (dat wordt lachen :D) en dat ik geen zin heb om mooie quotes te maken omdat me dat teveel tijd kost moet ik helemaal zelf weten :)

die vergelijking van 1 punt spirit voor 1 punt damage gaat misschien op voor non epic gear waar hydra aan gewend is. Bij de betere epics heb je: en de damage, en dat beetje extra spirit zonder te hoeven inleveren op de rest.
zommeg, ranged elites, dat zijn er toch wel een heeeeeeeeeeeeeeleboel ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Bosmonster schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:58:
[...]

Omdat ik geen fatsoenlijke build kan bedenken waar je voidwalker zou willen gebruiken.

Affliction: drain tanken dus imp met dark pact
Demonology: Fel Guard
Destruction: imp/succubus, VW kan met je genuke toch geen aggro houden
PvP: Succubus/Felhunter
Raiden: imp

Waar zou je een voidwalker gebruiken? Wat is je build?
Ik heb een full destruction build, als ik mij niet vergis 47 punten daarin en de rest in demonic embrace en improved corruption. Ben meer dan gewend aan het feit dat de voidwalker niet echt goed aggro kan houden, dus weet precies wanneer de mob op mij af komt rennen. Dat is meestal als de eerste shadowbolt op de mob landt. Tot die tijd kan ik redelijk mijn dots erop zetten, ik moet alleen een beetje uitkijken met mijn immolate, als die crit komt de mob wat eerder.

Ik denk meer dat je went aan een bepaalde speelstijl. Heb alle levels eigenlijk altijd met de voidwalker gedaan en de rest van mijn demons staat meer stof te vangen behalve dan mijn imp, die staat altijd naast me in een instance.

[ Voor 0% gewijzigd door Dampie op 01-03-2007 16:13 . Reden: typo ]

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:10:
[...]

Bedoel je dit sarcastisch en moet ik een lijst op gaan sommen? Alle hunter classes of caster elites zijn toch wel degelijk ranged en aangezien de cooldown op counterspell van de mage nog steeds huge is kan je het onvermijdelijke alleen maar uitstellen (dat je een aantal keer geraakt gaat worden).

Dit hoort trouwens in de discussie spirit en/of stamina tijdens levelen voordat het verkeerd begrepen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-05 13:21
ImdaMned schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:10:
[...]

kiten ftw 8-)

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Afgezien van 't feit dat ik 1) m'n mage een tijd niet geupdate heb en 2) nu een warlock aan 't levellen ben, zie ik niet in wat mijn gear te maken heeft met het feit dat melden dat INT je meer efficient maakt gewoon een van de meest n00b opmerkingen is die ik in tijden gezien heb? En sorry, maar in dit geval heb ik gewoon gelijk. +dam > int, spirit and stam als je aan 't levellen bent. Sowieso is damage en efficienty je focus, mana pool heb je niks aan.
RaseriaN schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:04:
Gear staat niet gelijk aan kennis, onthoud dat.
Sowieso, je moet Hydra leren kennen... hij bedoelt het goed, alleen zonder zn pillen issie wat aggressief soms ;)

Neemt niet weg, dat hij 90% van de tijd gelijk heeft :P
Hehehe. Thanks. Wat dat goed bedoelen betreft valt het wel mee hoor, maar als iemand gaat lopen beweren dat spirit nut heeft voor mages. Tja... :)
Anoniem: 208583 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:05:
Misschien moet je eens op de mage forums de mage concerns threads door gaan spitten, daar staan ook wat vergelijkingen dussen mage en warlock gear bijvoorbeeld waar mages niet over te spreken zijn, omdat er in mage gear erg veel item points opgaan aan spirit, waar je geen fuck aan hebt.
Ik had het specifiek over melee elites geloof ik? Ranged elites zijn sowieso kut, en dan heb ik het dus niet over een level 60 die je raakt met 100 per hit ofzo, maar die elites die je 2-shotten. Als ze melee zijn kun je die prima kiten, als ze ranged zijn 2-shotten ze, dan maakt dat beetje extra stam niet uit.
Mijn gedachten? Volgens mij schrijf ik die op? :S En wat betreft die quotes: tja, post dan ook zonder hoofdletters en interpunctie, dan hoeven we je helemaal niet meer serieus te nemen :)
Check m'n priest profile ff, humour me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 208583 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:14:
Bedoel je dit sarcastisch en moet ik een lijst op gaan sommen? Alle hunter classes of caster elites zijn toch wel degelijk ranged en aangezien de cooldown op counterspell van de mage nog steeds huge is kan je het onvermijdelijke alleen maar uitstellen (dat je een aantal keer geraakt gaat worden).

Dit hoort trouwens in de discussie spirit en/of stamina tijdens levelen voordat het verkeerd begrepen wordt.
Hoeveel ranged elites kom jij dan wel niet tegen tijdens het levelen op de lagere levels?
Trouwens, kom maar op met die lijst dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Anoniem: 208583 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:14:
[...]

hmmm, als jij een caster elite pulled vind ik het erg knap dat je erg veel problemen hebt met de cooldown van 30sec. Tis niet dat je met 4 casts in 10sec een elite dood hebt.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:15:
[...]

Hoeveel ranged elites kom jij dan wel niet tegen tijdens het levelen op de lagere levels?
Trouwens, kom maar op met die lijst dan.
doe zelf maar ff thotten en natuurlijk kom je ranged elites zat tegen in lower level instances die veel mensen niet overslaan en aangezien goede tanks op low level moeilijk te vinden zijn...

Levelen is trouwens een vak apart wat een ieder op zijn/haar eigen manier doet.

Maargoed ik ga er niet meer op in, print mijn posts maar uit, hang ze boven je bed, misschien leer je dan nog wat ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 208583 op 01-03-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hooli-gan schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:08:
De nuke zelf is misschien beter af met +damage, maar op lagere levels is dat verschil nauwelijks te merken. (had het ook over het levelen van een mage, en zei ook nog dat bij 45+ wat meer damage gear lekker zou zijn). Daarvoor kan je in mijn ogen beter voor +int/spi gaan. Je word nauwelijks geraakt door mobs (+sta nutteloos) en ik heb liever dat ik zo weinig mogelijk op de grond moet zitten om te drinken.
Ja, maar denk even na. Wat doet int voor je? Je kunt langer tussen drink-pauzed grinden, maar je pauzes duren evenredig langer. Als je meer mana hebt dan je met 1 bottle kunt hervullen heb je gewoon echt te veel manapool voor je level. Daarnaast is het echt niet zo dat je weinig +frost spul krijgt, sowieso heb je vanaf level 40 dreamweave spul bijvoorbeeld. Op level 40 is 100 +damage geen enkel probleem (helemaal omdat dat of frozen wrath in verhouding erg veel +damage geeft), en daarmee voeg je dus wel tussen de 81-91 damage per frostbolt toe. Voor een frostbolt die 224 tot 247 damage doet is dat erg veel, en bovendien komen daarbovenop nog eens je talents die je damage verhogen.
Anoniem: 208583 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:20:
Maargoed ik ga er niet meer op in, print mijn posts maar uit, hang ze boven je bed, misschien leer je dan nog wat ;)
Zo hee, wat een zwaktebod. Uitgeluld dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 01-03-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

doe zelf maar ff thotten en natuurlijk kom je ranged elites zat tegen in lower level instances die veel mensen niet overslaan en aangezien goede tanks op low level moeilijk te vinden zijn...

Nee, jij wilde een lijst posten omdat je je eigen zo stoer vind, nou kom maar op met die lijst dan.

Levelen is zeker een eigen keuze, maar wat Hydra zegt klopt gewoon. Als je mainnuke meer damage doet voor hetzelfde aantal mana, heb je toch minder mana nodig en heb je toch minder downtime, in verhouding?

Wat moet ik met jouw posts? Een stuk onsamenhangend verhaal waarmee je probeert andere voor gek te zetten? No thnx, ben al favoriet van mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

morpheus schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:17:
[...]

hmmm, als jij een caster elite pulled vind ik het erg knap dat je erg veel problemen hebt met de cooldown van 30sec. Tis niet dat je met 4 casts in 10sec een elite dood hebt.
counterspell schakelt maar 1 magic school uit en wanneer deze improved is silence je maar voor 4 seconden, nu jij weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Ranged elites in instances.... heb je nog meer non argumenten?

't kan bijna niet missen dat jij gewoon een flame char bent van iemand die dit forum leest... de retardness druipt er vanaf en helaas moet ik daarop reageren : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:23:
Wat moet ik met jouw posts? Een stuk onsamenhangend verhaal waarmee je probeert andere voor gek te zetten? No thnx, ben al favoriet van mezelf.
Typisch gevalletje van kop in 't zand steken als 'em verteld wordt dat 'ie geen gelijk heeft. Als hij gewoon de discussie aan zou gaan zou hij misschien moeten toegeven dat 'ie het bij het verkeerde eind heeft.
ImdaMned schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:24:
Ranged elites in instances.... heb je nog meer non argumenten?
Die soloed 'ie allemaal, gewoon een level 30 instance op level 30 in z'n eentje. Jeweettog... :)

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 01-03-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:24:
[...]

Typisch gevalletje van kop in 't zand steken als 'em verteld wordt dat 'ie geen gelijk heeft. Als hij gewoon de discussie aan zou gaan zou hij misschien moeten toegeven dat 'ie het bij het verkeerde eind heeft.

[...]

Die soloed 'ie allemaal, gewoon een level 30 instance op level 30 in z'n eentje. Jeweettog... :)
Pro!

May I touch him?

[/bashing]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Anoniem: 208583 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:23:
[...]

counterspell schakelt maar 1 magic school uit en wanneer deze improved is silence je maar voor 4 seconden, nu jij weer
In mijn ervaring lopen 90% van de mobs die casten op je af als je counterspell goed timed. Blijkbaar zijn er niet veel mobs die meerdere schools hebben.

Elites wel ja... waar kom je elites tegen? In instances die je met een party raid doet. Wat is daar je taak? Zoveel mogelijk damage in korte tijd, de agro moet de tank pakken.

Kortom +dam/crit > sta > int > mana/tic > spi

Dit geldt tevens voor grinden en lvlen. Je wilt altijd zo veel mogelijk damage doen in zo'n kort mogelijke tijd als mage. Je brood en water vreet je als je leeg bent en opgeteld heb je dan minder tijd verspilt dan een malloot met int en spi. SPI is gewoon super inefficient....

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Effe Hydra trots maken: Robus, m'n eerste char. :P

(staat nu in de koelkast overigens)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 01-03-2007 16:31 . Reden: pun intended ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:22

MeNTaL_TO

The future is not set

henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:18:
Als je net begint, wat is dan het leukste om te spelen?

En kun je ergens een trial account krijgen, zonder dat ik daarbij mijn cc gegevens moet invullen?
Ik hoefde dat niet te doen bij de 2 euro 14 dagen test dvd van de FRS en Bart Smit, ik moet wel een CC opgeven bij de testaccount voor 10 dagen die bij WoW zelf zit.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 121555 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:29:
Effe Hydra trots maken: Robus, m'n eerste char. :P

(staat nu in de koelkast overigens)
_/-\o_

:D

Ook een aparte set PvP gear? Ik had dus 2 sets, 1 met alleen +dam en 1 met eigenlijk alleen +sta. Ik deed in PvP vrijwel geen damage, maar het duurde eeuwen voordat ze me dood hadden :D
ImdaMned schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:29:
[...]

Pro!

May I touch him?

[/bashing]
Ik vrees dat 'ie dat alleen maar lekker vindt ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 01-03-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:34:
[...]

_/-\o_

:D

Ook een aparte set PvP gear? Ik had dus 2 sets, 1 met alleen +dam en 1 met eigenlijk alleen +sta. Ik deed in PvP vrijwel geen damage, maar het duurde eeuwen voordat ze me dood hadden :D
Nee, toen had ik echt geen enkel flauw benul wat ik eigenlijk moest hebben, alleen dat +frost damage me wel nuttig leek voor een frost specced mage. Speel er nooit meer mee, nu alleen nog maar met m'n priest en soms m'n lock. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 121555 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:38:
Nee, toen had ik echt geen enkel flauw benul wat ik eigenlijk moest hebben, alleen dat +frost damage me wel nuttig leek voor een frost specced mage. Speel er nooit meer mee, nu alleen nog maar met m'n priest en soms m'n lock. :)
Op zich wel grappig dat bij sommige mensen die eerste ingeving wel goed is. op m'n priest ging ik trouwens voor +dam en +spi aanvankelijk, vooral vanwege spirit tap. Als je dat een beetje lekker balanceert heb je eigenlijk geen downtime meer. Ik dronk eens elke 20 mobs ofzo, en was echt aan 't chainpullen. Downtime is sowieso saai, daarom ben ik ook voor frost gegaan, met fire moet je te vaak drinken.

Heb je met die 1500 health wel eens AV gedaan trouwens? :D

[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 01-03-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
morpheus schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:29:
[...]
In mijn ervaring lopen 90% van de mobs die casten op je af als je counterspell goed timed. Blijkbaar zijn er niet veel mobs die meerdere schools hebben.
Pas in tbc zie ik mobs die niet direct op mij af komen lopen na een normale counterspell. Je schakelt er even hun spells mee uit en dus gaan ze door naar hun volgende, meestal staff swing attack. In tbc zie ik ze vaak doorgaan met casten van bijv. shadowbolts die ontzettend pijnlijk zijn (500) damage each.

Als beste counterspell gebruik ik nu eigenlijk altijd impact, zosnel mogelijk flink wat scorches erin gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Heeft er iemand nog een tip voor een server om te beginnen?
Wel een druk bevolkte met ook een aantal nederlanders graag :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hydra schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:22:
[...]

Ja, maar denk even na. Wat doet int voor je? Je kunt langer tussen drink-pauzed grinden, maar je pauzes duren evenredig langer. Als je meer mana hebt dan je met 1 bottle kunt hervullen heb je gewoon echt te veel manapool voor je level. Daarnaast is het echt niet zo dat je weinig +frost spul krijgt, sowieso heb je vanaf level 40 dreamweave spul bijvoorbeeld. Op level 40 is 100 +damage geen enkel probleem (helemaal omdat dat of frozen wrath in verhouding erg veel +damage geeft), en daarmee voeg je dus wel tussen de 81-91 damage per frostbolt toe. Voor een frostbolt die 224 tot 247 damage doet is dat erg veel, en bovendien komen daarbovenop nog eens je talents die je damage verhogen.
idd...denk ff na. Kill, drink, Kill, drink, Kill, dink OF kill, kill, kill, kill, drink, kill, kill, kill, kill. Dat beetje meer damage die je doet op een mob, onder level 45 ,is echt niet noemenswaardig en zorgt er echt niet voor dat je zoveel sneller klaar bent met een het afmaken van een mob.

Maar goed, zoals ik al vanaf mijn eerste post zei. Iedereen speelt zoals hij wil en voor mij is int/spi beter op een mage dan +damage/sta (LET WEL.....tot een bepaald level natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Hydra schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:46:
[...]

Op zich wel grappig dat bij sommige mensen die eerste ingeving wel goed is. op m'n priest ging ik trouwens voor +dam en +spi aanvankelijk, vooral vanwege spirit tap. Als je dat een beetje lekker balanceert heb je eigenlijk geen downtime meer. Ik dronk eens elke 20 mobs ofzo, en was echt aan 't chainpullen. Downtime is sowieso saai, daarom ben ik ook voor frost gegaan, met fire moet je te vaak drinken.

Heb je met die 1500 health wel eens AV gedaan trouwens? :D
Ik vind dat het op zich nog te betwijfelen is wat voor nut Spirit heeft voor een Mage. Een klein beetje zit bij de stats en in combinatie met Mage Armor en Arcane ding (+15% regen) is het niet eens zo belabberd. Maar het feit is dat een Mage nauwelijks Mana Regen nodig heeft. In PVP heb je liever +spelldamage, stamina (en int in mindere mate). Als je oom bent moet je gewoon dood gaan, das het makkelijkst :p In PvE heb je als Mage zijnde een hoop manieren om je mana weer op peil te krijgen. Je hebt Evocation (4,5k mana krijg ik er van, met een 8,8 pool), Mana gems (1500) en Mana Potions. Je hebt dus al snel 2 complete mana pools. En ik kan je vertellen, met alleen Nuken is dat niet snel op, tenzij je gaat AoE'en. Bovendien gebruik ik tegenwoordig Mage Armor maar weinig, omdat Molten Armor gewoon meer DPS geeft. Alleen bij gevechten waar ik wéét dat ik veel mana nodig ga hebben, pak ik Mage Armor.

Feit blijft natuurlijk wel dat er een beetje Spirit op de meeste mage-items zitten. Het is jammer, maar omdat er relatief weinig spirit op zit, ten opzichte van +damage, int en sta, maakt het me niet gigantisch veel uit, omdat (wanneer die spirit er niet op had gezeten) je nauwelijks meer stats had gehad. Laat niet weg dat ik liever gewoon +dmg had gehad natuurlijk :z

Tijdens het lvl'en is +spelldamage opzich wel fijn, maar het moet niet te erg worden. Wanneer ik bijvoorbeeld 4 frostbolts nodig heb om een mob te slopen, maar ik kan er +20 damage bij krijgen, wil dat dus niet zeggen dat ik minder frostbolts nodig heb. Daar heb ik in TBC veel last van gehad, ik ging meer damage doen door een gear-upgrade, maar mobs gingen er niet sneller door dood. :P

Onder lvl 60 zou ik persoonlijk gaan voor een combinatie. +dmg is leuk, maar zorg dat je ook nog wat Intellect over houdt. Stamina is (afhankelijk van je build) van minder belang, vooral bij Frost.

[ Voor 13% gewijzigd door Mojo op 01-03-2007 17:10 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hooli-gan schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:01:
idd...denk ff na. Kill, drink, Kill, drink, Kill, dink OF kill, kill, kill, kill, drink, kill, kill, kill, kill. Dat beetje meer damage die je doet op een mob, onder level 45 ,is echt niet noemenswaardig en zorgt er echt niet voor dat je zoveel sneller klaar bent met een het afmaken van een mob.
90 meer damage op een 230 damage frostbolt niet noemenswaardig? Euh? Ik had op level 40 nog meer als ik het goed herinner. Als ik 1 frostbite of 1 crit had, waren mobs dood voordat ze bij me waren, geen frostnova nodig dus. Daarnaast cast je, omdat je bolts veel meer damage doen, gewoon veel minder. Kill / drink? Euh, nee. Ik dronk 1 maal om de 5 minuten. Dus ik wisselde ongeveer af met evoc en 1 keer drinken rond level 40 (heb toen veel wastewanders gegrind).
Maar goed, zoals ik al vanaf mijn eerste post zei. Iedereen speelt zoals hij wil en voor mij is int/spi beter op een mage dan +damage/sta (LET WEL.....tot een bepaald level natuurlijk).
Nouja, het probleem is, dat er maar 1 meest efficiente manier van spelen is. Kijk dat jij liever een grote manapool hebt is prima, maar ik weet zeker dat ik sneller grinde / questte in XP/hour dan jij, simpelweg omdat de mobs een heel stuk sneller dood gaan.
Mojo schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:07:
Ik vind dat het op zich nog te betwijfelen is wat voor nut Spirit heeft voor een Mage. Een klein beetje zit bij de stats en in combinatie met Mage Armor en Arcane ding (+15% regen) is het niet eens zo belabberd. Maar het feit is dat een Mage nauwelijks Mana Regen nodig heeft. In PVP heb je liever +spelldamage, stamina (en int in mindere mate). Als je oom bent moet je gewoon dood gaan, das het makkelijkst :p In PvE heb je als Mage zijnde een hoop manieren om je mana weer op peil te krijgen. Je hebt Evocation (4,5k mana krijg ik er van, met een 8,8 pool), Mana gems (1500) en Mana Potions. Je hebt dus al snel 2 complete mana pools. En ik kan je vertellen, met alleen Nuken is dat niet snel op, tenzij je gaat AoE'en. Bovendien gebruik ik tegenwoordig Mage Armor maar weinig, omdat Molten Armor gewoon meer DPS geeft. Alleen bij gevechten waar ik wéét dat ik veel mana nodig ga hebben, pak ik Mage Armor.
Voor evoc moet ik nog een keer een goeie spi staff regelen, want m'n evoc levert maar 50% mana op (3k ongeveer, op dit moment zuigt m'n gear nog maar ik ga later wel een keer meer instancen, eerst sowieso m'n warlock naar 35 om als disenchant alt te fungeren).

Idd is in instances als frost mage je mana nooit zo'n probleem, hoef haast nooit te evoc-en, en als de nood aan de man is pot ik wel, ben toch alchemist.
Feit blijft natuurlijk wel dat er een beetje Spirit op de meeste mage-items zitten. Het is jammer, maar omdat er relatief weinig spirit op zit, ten opzichte van +damage, int en sta, maakt het me niet gigantisch veel uit, omdat (wanneer die spirit er niet op had gezeten) je nauwelijks meer stats had gehad. Laat niet weg dat ik liever gewoon +dmg had gehad natuurlijk :z
Ja, idd. Dat is het vooral, op warlock items zit sta, int and +dam. Op de onze komt daar +spi bij, en dat gaat dan vaak evenredig ten koste van die 3 andere stats. En juist van +dam wil ik zoveel mogelijk hebben voor PvE. Heb nu tegen de 600, maar m'n goal is natuurlijk ruim richting de 900.

[ Voor 44% gewijzigd door Hydra op 01-03-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

Om maar even in te gaan op de mage discussie,
Mij is altijd verteld dat int/sta en spi het best zijn voor een mage,
ergens kan ik me hier wel in vinden aangezien meer mana minder snel drinken is.

Maar nu ik deze discussie volg begin ik toch ook te twijfelen, ik durf van iemand als Hydra namelijk best aan te nemen dat hij gelijk heeft dus ik ga het denk ik maar eens uittesten (helaas heb ik op level 26 nog amper +damage gezien maar dat komt dan wel)

Wat vinden jullie dan de beste stats voor een mage tijdens het levellen?
+Frost damage zal wel op 1 komen dan maar wat komt daarna?
Spirit lijkt me niet echt heel belangrijk aangezien ik toch ga zitten drinken.
Int zal wel nodig zijn maar misschien niet al te veel?
en ik moet toegeven dat ik een stamina-addict ben dus dat zal waarschijnlijk wel op 2 komen bij mij dan.

Is dit een beetje de goeie volgorde? :)
+dmg/sta/int/spi

En dan nog een vraagje.
Wat is nu een handige volgorde voor een 26 mage, ik heb nu zoveel spells dat het me niks zou verbazen als ik het helemaal fout doe maar atm doe ik het zo:
Frostbolt tot de mob bij me is --> fn-->afstand nemen-->fb totdat de mob dichtbij is---> CoC en desnoods een Fireblast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 147917 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:11:
Maar nu ik deze discussie volg begin ik toch ook te twijfelen, ik durf van iemand als Hydra namelijk best aan te nemen dat hij gelijk heeft dus ik ga het denk ik maar eens uittesten (helaas heb ik op level 26 nog amper +damage gezien maar dat komt dan wel)
Gewoon regelmatig de AH checken en zoeken op "frozen wrath". Dat zijn items met alleen +frost damage (als je een frost mage bent natuurlijk). Voor m'n lock zoek ik dus shadow wrath items. Later zijn er ook aardig wat items te craften met +frost en +dam stats. Op level 40 heb je bijvoorbeeld dreamweave items.
Wat vinden jullie dan de beste stats voor een mage tijdens het levellen?
+Frost damage zal wel op 1 komen dan maar wat komt daarna?
Spirit lijkt me niet echt heel belangrijk aangezien ik toch ga zitten drinken.
Int zal wel nodig zijn maar misschien niet al te veel?
en ik moet toegeven dat ik een stamina-addict ben dus dat zal waarschijnlijk wel op 2 komen bij mij dan.
Eigenlijk is het enige waarin je geinteresseerd bent +damage, omdat dat het enige is wat je damage spells meer mana efficient maakt. Drinken moet je toch wel, en je gebruikt het liefst zo weinig mogelijk frostbolts per mob.
Is dit een beetje de goeie volgorde? :)
+dmg/sta/int/spi
Voor solo grinden +damage, en verder genoeg int om een beetje een manapool te hebben en wat spi zodat je evoc ongeveer een volle mana bar geeft. Vooral tegen de 60 haal je dat sowieso niet, en op level 70 krijg ik max 50%. Evoc schaalt slecht :)
En dan nog een vraagje.
Wat is nu een handige volgorde voor een 26 mage, ik heb nu zoveel spells dat het me niks zou verbazen als ik het helemaal fout doe maar atm doe ik het zo:
Frostbolt tot de mob bij me is --> fn-->afstand nemen-->fb totdat de mob dichtbij is---> CoC en desnoods een Fireblast
Grinden is erg saai. Frostbolten tot 'ie bij je is, rank 1 frost nova, stukje wandelen, en frostbolten weer. Fireblast is te mana ineffiecient. CoC is helemaal inefficient voor 1 target omdat het een AoE (cone) spell is.

Als je meer talents hebt merk je dat, omdat die talents je damage versterken, erg veel aan de extra + frost hebt. Vooral frostbite (15% kans dat iedere keer als een frostbolt raakt of de mob op een andere manier geslowed wordt), shatter (50% kans op een crit op een bevroren target) en iceshards (50% extra damage op een crit) werken enorm lekker samen.

Ter vergelijking, m'n base frostbolt spell doet zo'n 650 damage. Met m'n talents en gear doet 'ie 1150 damage per hit, en crit op 2300. 15% van m'n frostbolts freezen de target, en dankzei al m'n talents en crittate is zo'n 70% van de casts op bevroren targets ook een crit. Level 70 mobs zijn vaak dood voordat ze bij me zijn, en ik heb dus helemaal geen erg goeie gear ofzo. Icelance is helemaal geweldig, instant die voor 1700 damage crit op frozen targets. Als ik een frostbite proc krijg, cast ik dus een frostbolt en meteen daarna een icelance, welke op ongeveer hetzelfde moment de target raken. Met een beetje geluk crit je in 1 keer voor 4k damage.

[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 01-03-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hydra schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:07:
.....

Nouja, het probleem is, dat er maar 1 meest efficiente manier van spelen is. Kijk dat jij liever een grote manapool hebt is prima, maar ik weet zeker dat ik sneller grinde / questte in XP/hour dan jij, simpelweg omdat de mobs een heel stuk sneller dood gaan.
....
Die mening deel ik dus niet met je. Op een bepaald level ben ik het met je eens maar onder de 45 echt zeker niet. Die mobs gaan namelijk niet zoveel sneller dood dat jij het je kan veroorloven om 30 seconden still te zitten terwijl ik nog 3 mobs kill.

Anyway, ik laat het hierbij wat dit betreft. Anders zijn we morgen nog bezig en we worden het waarschijnlijk toch niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hartstikke bedankt voor de tips, ik ga het eens proberen :)
Vooral het idee dat fireblast en CoC teveel mana gebruiken staat me wel aan, erg logisch opzich.

Nog 1 laatste vraagje dan:
Ik weet dat AOE'en helemaal niet geweldig is enzo als ik de forums moet geloven maar ik vind het gewoon leuk om te doen, lukt dat nou nog een beetje op deze manier?

ik begrijp dat +dmg erg handig zal zijn maar moet je niet een lading mana hebben voor AOE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hooli-gan schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:25:
Die mening deel ik dus niet met je. Op een bepaald level ben ik het met je eens maar onder de 45 echt zeker niet. Die mobs gaan namelijk niet zoveel sneller dood dat jij het je kan veroorloven om 30 seconden still te zitten terwijl ik nog 3 mobs kill.
Ik hoef maar 10 seconden still te zitten, omdat we beiden evenveel mana/sec drinken ;)
Anyway, ik laat het hierbij wat dit betreft. Anders zijn we morgen nog bezig en we worden het waarschijnlijk toch niet eens.
:( Damn, ik hoopte nog vandaag een zieltje te winnen. Ah toe? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

+Spelldamage (en +frost/fire/etc des te meer) equipment is gewoonweg heerlijk als je caster bent. Priest, mage of warlock, allemaal merken ze het verschil enorm. Zoals Hydra al aangaf verhoogt het gewoon je mana-efficiency en dat is nooit verkeerd. Voor de grap moet je eens de add-on Theorycraft draaien, die kan je keurig per spell laten zien wat de gemiddelde DMG is voor en na +spelldamage equipment en kan bovendien je damage-per-mana (DPM) tonen. Oftwel, in 1 oogopslag zie je wat voor effect bepaalde gear op je heeft.

Altijd leuk om te weten, zijn de co-effciënts van +spelldamage:
  • 3.5s: 100%
  • 3s: 86%
  • 2.5s: 71%
  • 2s: 57%
  • 1.5s: 43%
  • Instant: 43%
  • DoT*: 100%
*Onder damage-over-time (DoT) worden ook alle channeled spells verstaan in dit geval. De bonus damage wordt vervolgens evenredig verspreid over het aantal tikken dat de spell doet (5x dmg=20%).

Volgens mij is de minimale spelldamage bonus voor spells 43%. Er zijn uitzonderingen, zoals Shaman weaponbuffs en Paladin Seals. Naar mijn weten hebben de caster classes echter geen spells die onder de 43% komen.

Overigens heeft een van de meest recente patches wel een extra addertje onder het gras verstopt. Je kunt nu namelijk niet meer zonder penalty lagere ranks gebruiken om dezelfde coefficient te halen. Een ruwe stelregel is dat spells 3 ranks lager minder spelldamage krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Iemand nog een tip voor een leuke server waar ook nederlanders komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 23:46
henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:58:
Heeft er iemand nog een tip voor een server om te beginnen?
Wel een druk bevolkte met ook een aantal nederlanders graag :)
Outland (PVP) is druk zat... De guild waar ik in zit is een NL guild, en erg behulpzaam. Is alliance btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Capa schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:55:
[...]

Outland (PVP) is druk zat... De guild waar ik in zit is een NL guild, en erg behulpzaam. Is alliance btw :)
Oke thnx ga ik daar ff kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Capa schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:55:
[...]

Leg dan ook even uit wat PVP betekent zodat Henky weet waar ie aan begint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Person versus person toch?

Ik heb ook lineage 2 gespeeld dus weet er een beetje vanaf! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:18
Voordegen met intresse in het bekijken van andersmans profiles, bij deze mijn Warlock

http://armory.wow-europe....xml?r=Agamaggan&n=Chronia Te zien binnen de nieuwe blizzards armory :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:16:
Person versus person toch?

Ik heb ook lineage 2 gespeeld dus weet er een beetje vanaf! :)
Klopt, maar weet je ook wat het in de praktijk betekent?
Het komt er in feite op neer dat je op elk moment kan aangepakt worden door een
speler van 'de andere factie'. Er wordt geen rekening gehouden met het verschil in level
of klasses. Dat wil zeggen dat bv een level 70 char jou kan 'afmaken' met 1 muisklik
en dat jij als nieuwe char er niks tegen kan doen. Zelfs als jij op level 70 bent aangekomen
hangt het nog af van welke klasse jij speelt of jij al dan niet iets kan terugdoen.

Een normal server heeft deze mogelijkheden niet, daar kan men alleen andere spelers
bevechten als die expliciet hun toestemming geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Kapoen schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:24:
[...]

speler van 'de andere factie'. Er wordt geen rekening gehouden met het verschil in level
of klasses. Dat wil zeggen dat bv een level 70 char jou kan 'afmaken' met 1 muisklik
en dat jij als nieuwe char er niks tegen kan doen. Zelfs als jij op level 70 bent aangekomen
hangt het nog af van welke klasse jij speelt of jij al dan niet iets kan terugdoen.

Een normal server heeft deze mogelijkheden niet, daar kan men alleen andere spelers
Hmm.
Das wel minder.
Bij lineage 2 was het dan zo dat degene die zonder aangevallen te worden een ander doodt een rode naam kreeg. Zodat hij weer dood te maken was zonder dat de ander daardoor rood ging.
Hier kunnen mensen dus een ander dood maken zonder daar een "berisping" voor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Loopt alleen een beetje achter die armory... last update: 22 feb.
http://armory.wow-europe....ml?r=Earthen+Ring&n=Unain
Zit nu op lvl 32 namelijk. En dit is mijn eerste karakter dus tips zijn welkom ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:29:
[...]

Hmm.
Das wel minder.
Bij lineage 2 was het dan zo dat degene die zonder aangevallen te worden een ander doodt een rode naam kreeg. Zodat hij weer dood te maken was zonder dat de ander daardoor rood ging.
Hier kunnen mensen dus een ander dood maken zonder daar een "berisping" voor te krijgen.
Inderdaad. Sommige mensen vinden deze manier van spelen fijn, anderen weer niet.
Daarom dat ik het gewoon even wou toelichten :) Ik ben zelf onwetend op een PvP realm
gestart en ik heb me dat al vaak beklaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:24:
[...]

Dan moet je er wel bij vertellen dat je echt niet om de 5 minuten wordt gekilled, ik niet althans.
Al blijf je weg van beruchte plekken (STV, Hillsbrad) dan wordt je(ik) zelfs bijna niet gekilled door andere spelers. En zo afentoe zelf met wat mensen een stadje aanvallen is natuurlijk ook leuk als dat kan zonder eerst toestemming enzo te gaan vragen.

oftewel:
PvP kan soms een "pain in the ass" zijn maar heeft ook weer zo z'n leuke kanten.
PvE ben je er zeker van dat je niet snel lastig wordt gevallen maar je mist ook weer een klein maar heel leuk gedeelte van het spel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
jarnotjuh schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:27:
[...]
Maar maar... Je hebt toch ook wel door dat de items met alleen +fire of alleen +frost dmg wel HOGERE dmg hebben dan items van hetzelfde niveau met +magical dmg?

Zo heb ik een belt in karazhan geloot met +54 fire spelldmg, 1 crit en 15int. Er zijn bijv andere belts te krijgen in karazhan met magical dmg die maar 40dmg hebben, en 1 crit en wat stats..
Wat je zegt is dus niet helemaal waar, blizzard wil je zeker wel een kant uit pushen. Welke, dat mag je zelf invullen. Natuurlijk heb je dan minder aan je items als je effe een andere school gebruikt, maar met je gespecte school own je dan weer wel, als je die kan gebruiken...
Consequenties alom!
Tuurlijk, dat ontken ik ook niet. Specifieke damage spullen zijn vrijwel altijd beter. Maar mijn eerste argument was dat er met de TBC content méér hybride spullen waren. Niet dat deze beter waren.

En ja, ik was te lui om m'n ctprofiel te updaten, ik loop al 12 levels niet meer rond in magisters. Dus heb m'n sig maar even veranderd in de armory url. (en damn wat is dat armory tof zeg :9 )

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05 00:07
Kapoen schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:28:
[...]

*mierenneukmodus* De AV mount kost 50 AV tokens, niet 3x 30. Pre TBC kon je als
Horde op Kor'gall ongeveer 3 winning games per uur spelen, dus die AV mount was ideaal als je
snel een epic mount bij elkaar wou scharellen ;) Die mount stak ook nog eens leuk af tegen
al die zwarte raptors in Orgrimmar :)
Haha, ja van korgall weet ik het, ik was daar vroeger alliance, en toen had je ook nog niet dat je 1 token kreeg bij een verloren ronde, maar gewoon 0. Man wat een pret, maar niet heus :P

Ben gererolled naar horde op een pve, wat een verschil, een 10-19 of 20-29 wsg/ab met halfbakken spelers had al meer organisatie dan welke ally tier dan ook op korgall.
En een gankloos bestaan is ook een verademing, maar dat terzijde :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Cleetje schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:52:
Altijd leuk om te weten, zijn de co-effciënts van +spelldamage:
  • 3.5s: 100%
  • 3s: 86%
  • 2.5s: 71%
  • 2s: 57%
  • 1.5s: 43%
  • Instant: 43%
  • DoT*: 100%
*Onder damage-over-time (DoT) worden ook alle channeled spells verstaan in dit geval. De bonus damage wordt vervolgens evenredig verspreid over het aantal tikken dat de spell doet (5x dmg=20%).

Volgens mij is de minimale spelldamage bonus voor spells 43%.
DoT's: Lengte in sec : 15 = bonus

Channeled spells gaan afaik gewoon met casttime, dus lengte in sec : 3.5 = bonus

AoE spells krijgen ook minder dan 43%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202125

Ik heb een vraag, is er een guild met alleen maar nederlanders en dan op lvl 70 die nog iemand aannemen ?

ik heb een lvl 70 druid en wil graag een nederlandse guild joinen, bij voorbaat dank.

Tevens horde en alliance dus faction geen probleem

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 202125 op 01-03-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Laatst online: 11-03 19:25
Hallo!

Ben net met m'n priest lvl53 geworden en heb al m'n talent points in Shadow zitten. Is het nu verstandig om nu ook wat in Holy te doen, of kan ik ze beter in Disc. stoppen?

mvg

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ilya

💩

Nog een vraag dan maar :P
Ik ben hunter en ik wil MM speccen voor PVP en raids (ben nu BM om te levelen), maar op welk level is het slim te respeccen, 70, 60 of misschien eerder al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Dennism schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:17:
Voordegen met intresse in het bekijken van andersmans profiles, bij deze mijn Warlock

http://armory.wow-europe....xml?r=Agamaggan&n=Chronia Te zien binnen de nieuwe blizzards armory :P
Nou volgens mij zijn ze nog niet bij Turalyon aan geland. Krijg wel mijn guild te zien maar chars zijn nog niet ge-update.

Maar op zich wel leuke tool. Hoop alleen niet dat het geld gaat kosten om bijv meer te gaan zien zoals Sony deed bij EQ1&2..dat zuigt namelijk.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Anoniem: 202125 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:03:
Ik heb een vraag, is er een guild met alleen maar nederlanders en dan op lvl 70 die nog iemand aannemen ?

ik heb een lvl 70 druid en wil graag een nederlandse guild joinen, bij voorbaat dank.

Tevens horde en alliance dus faction geen probleem
Je hebt zowel een 70 ally druid en 70 Horde druid? Of zie ik het nu verkeerd?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:48

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren voor het eerst Arcatraz ingeweest met 4 andere guildies. Een daarvan was er wel eens eerder geweest, de andere 4 waren daar voor het eerst. Ik had al van horen zeggen dat het een moeilijke instance was, maar onze group had eigenlijk totaal geen moeite in deze instances. Alleen een paar trash-whipes, maar de bazen gingen allen 1st try neer. Moet wel zeggen dat we 2 healers in onze groep hadden (priest-pally), wat het enigzinds makkelijker maakte. Voor de run had ik even gerespecced van full-MM naar MM-Surv build met Imp.Traps en clever traps, wat het CC'en makkelijker maakte. Zo kan je dus chain freeze trappen omdat de duur van de traps ongeveer 26 seconden is. Komt zowieso wel van pas in Karazhan. In ieder geval nog 1 keyfragment te gaan, plus het maken van de sleuten in BM.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Mischien een Noob-vraag, maar ben nu lvl 4 :X en ben een human mage, ik moet een aantal mobs dood maken, maar voor 1 mob ben ik een halve mana bar kwijt.

Doe ik iets verkeerd of hoort dit zo ?

En ook mijn backpack zit al vol.

[ Voor 8% gewijzigd door henkyyyyyyy op 02-03-2007 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshal1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-03-2022
Op level 4 maakt het weinig uit wat je mana bar doet , duurt toch niet lang...
En je backpack ? lol moest hier toch om lachen :)

sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:12:
Mischien een Noob-vraag, maar ben nu lvl 4 :X en ben een human mage, ik moet een aantal mobs dood maken, maar voor 1 mob ben ik een halve mana bar kwijt.

Je krijgt de mob dood? Dan is het dus haalbaar :)

backpack vol? verkoop spul in je backpack dat je niet gebruikt.... krijg je money voor terug.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

geloof mij maar, je kan weinig fout doen op lvl 4, dus wat je ook doet, over het algemeen doe je het goed..

ow. kleine tip.. de attackspeed op een staff maakt niet uit, en ga niet op wapens rollen met +attackpower :P

als je low lvl ben, zal je ook wel een paar bags vinden.. als mage moet je op zoek naar sta(mina) en int(ellect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 16:10
Even een vraagje voor de holy priests/resto shamans/holy paladins/resto druids etc. onder ons. Ik ben nu een aantal dagen level 70 en full resto gespecced. Ik vind het leuk om resto te zijn, maar dan alleen in instances. Buiten de instances om kan ik geen ene drol alleen aan. 2 kills kosten mij ~4k mana, en wanneer ik 2 mobs op me af krijg ben ik vaak de lul. Ik kan op deze manier geen één normale quest doen, laat staat grinden voor gold of iets in die richting. Hoe lossen jullie dit op?

@Henkyyy..
Misschien moet je zelf gewoon een beetje rondkijken hoe/wat, en niet steeds hier vragen. Het is niet erg dat je dingen vraagt, maar er is ook een grens. :P Imo leer je meer van dingen zelf ontdekken dan dat je alles voorgeschoteld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:48

vhal

ಠ_ಠ

BootVluchteling schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:21:
[...]
geloof mij maar, je kan weinig fout doen op lvl 4, dus wat je ook doet, over het algemeen doe je het goed..
en toch zie ik regelmatig melee battle mages, laatst nog een lv70 mage met 3 x + 4crit/stam (melee fgs) gems in d'r head-item. :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Oke dank jullie wel.

Ik zal ook wat meer zelf proberen uit te zoeken, sorry.
Maar wilde weten ofdat ik niet verkeerd bezig was, dat ik dalijk op lvl 24 zit en dan ik het al die tijd verkeerd of te langzaam bezig ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
deadsy33 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:01:
Gisteren voor het eerst Arcatraz ingeweest met 4 andere guildies.

Komt zowieso wel van pas in Karazhan. In ieder geval nog 1 keyfragment te gaan, plus het maken van de sleuten in BM.
Vraag: hoe kan je karazhan in terwijl je nog een key-fragment moet halen en black morass moet doen ?? Naar mijn weten moet iedereen de sleutel hebben om naar binnen te kunnen

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-05 07:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

eh hij bedoelt dat z'n nieuwe spec handig zal zijn in Karazhan. niet dat ie er al in kan :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gisteren eindelijk LvL64 gedinged met mn Warrior :Y)

Gisteren ook een rondje Slave Pens gedaan met een Shaman, Paladin, Rogue, Warrior, Warrior.
Ging allemaal hartstikke lekker , geen echte problemen (mjah een wipe links of rechts door een fear waardoor je een extra patrol pulled maargoed).

Komen we bij die grote krab baas (Rokmar) en ik kan me van elke PuG herinneren dat we hier echt 5 a 6x whipen voordat dat kreng ook maar down gaat.
Nu chargen we erin, tanken en DPSen dat kreng, en de Paladin houd _3_ melee mensen gewoon zonder problemen up, waar eerder een Priest/Druid het niet voor elkaar kregen :/

Paladin was wel een grappig figuur... zijn enter en spatie knop was kapot dus kon niet veel typen.
Als er tekst uit kwam was het zoiets als "yes-i-can-heal-holy-specced" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

deadsy33 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:29:
[...]

en toch zie ik regelmatig melee battle mages, laatst nog een lv70 mage met 3 x + 4crit/stam (melee fgs) gems in d'r head-item. :+
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-05 07:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

Dekay schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:24:
Even een vraagje voor de holy priests/resto shamans/holy paladins/resto druids etc. onder ons. Ik ben nu een aantal dagen level 70 en full resto gespecced. Ik vind het leuk om resto te zijn, maar dan alleen in instances. Buiten de instances om kan ik geen ene drol alleen aan. 2 kills kosten mij ~4k mana, en wanneer ik 2 mobs op me af krijg ben ik vaak de lul. Ik kan op deze manier geen één normale quest doen, laat staat grinden voor gold of iets in die richting. Hoe lossen jullie dit op?

@Henkyyy..
Misschien moet je zelf gewoon een beetje rondkijken hoe/wat, en niet steeds hier vragen. Het is niet erg dat je dingen vraagt, maar er is ook een grens. :P Imo leer je meer van dingen zelf ontdekken dan dat je alles voorgeschoteld krijgt.
ik ben gewoon nog voornamelijk feral specced juist om die reden. ik heb ook nog resto specs, maar om nog een beetje leuk te kunnen questen is het toch wel noodzakelijk om genoeg pewpewspec te hebben :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RaseriaN schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:44:
Gisteren eindelijk LvL64 gedinged met mn Warrior :Y)

Gisteren ook een rondje Slave Pens gedaan met een Shaman, Paladin, Rogue, Warrior, Warrior.
Ging allemaal hartstikke lekker , geen echte problemen (mjah een wipe links of rechts door een fear waardoor je een extra patrol pulled maargoed).

Komen we bij die grote krab baas (Rokmar) en ik kan me van elke PuG herinneren dat we hier echt 5 a 6x whipen voordat dat kreng ook maar down gaat.
Nu chargen we erin, tanken en DPSen dat kreng, en de Paladin houd _3_ melee mensen gewoon zonder problemen up, waar eerder een Priest/Druid het niet voor elkaar kregen :/

Paladin was wel een grappig figuur... zijn enter en spatie knop was kapot dus kon niet veel typen.
Als er tekst uit kwam was het zoiets als "yes-i-can-heal-holy-specced" :D
hihi.. was zn spatieknop "flash heal rank X" ofzo? :P

maaruh, holy specced paladins kunnen echt, mits fatsoenlijke gear, ONWIJS goed healen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:42

Gewoon de quests afmaken die je tegenkomt, dan komt alles goed.

en wat die bags betreft: Neem tailoring als profession (heb je als mage zijnde overigens best veel aan ook), dan kun je op gegeven moment bags maken. Probleem (tijdelijk) opgelost :Y)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!