als ie echt werkt lijkt het me wel gaaf voor nu lukt het nog niet erg.Wiebbe schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:54:
Hoe kan het zijn dat ik nog niemand heb gehoord over de Armory!?!?!
de PERFECTE tool van Blizzard tot nu toe
Je kan IEDEREEN zijn gear bekijken, hun skills, hun stats, hun talents en hun reputation. No more secrats! ;p
Hij is nog wel redelijk buggy, wil soms niet laden of het duurt erg lang, maar tis echt cool gemaakt!
http://armory.wow-europe.com/#index.xml
Ah, ok ... een uber versie van /inspect dus ... mjah is wel leukWiebbe schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:54:
Je kan IEDEREEN zijn gear bekijken, hun skills, hun stats, hun talents en hun reputation. No more secrats! ;p
Mwehehe, ik kan er ook mee zien dat ik mining aan heb staan ... kewl
Erg mooi gemaakt, dat wel ...
Goh, ik hier
[ Voor 20% gewijzigd door Plekuz op 01-03-2007 12:02 ]
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Ja, dat is het kloterige. Ik speel dus continue op m'n warlock alt, en je kunt gewoon NIET aangeven dat je voor je main op zoek bent. Ik heb geen zin om 2 uur in Shatt niks te zitten doen, ik ga in die tijd gewoon een alt levellen.TroX schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:31:
Denk niet dat het de oplossing is, wat je mist met de LFG tool is de passant die als hij ziet dat een groep nog iets zoekt mee wil en dus niet bewust in de lfg zit en daarnaast iedereen die op een alt zit en eigenlijk ook wel mee wil...
Buggy "wap 2.0" applicatie, niks nieuws onder de zon, en ik vind het nogal belachelijk dat ze niet de optie geven je profile te hiden.Wiebbe schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:54:
https://niels.nu
Precies, ik ben ook een echte casual speler en wat dat betreft mis ik het lookingforgroup channel echt wel. Zo kon ik altijd in de gaten houden of er nog een leuke groep op pad ging naar iets waar ik nog wel iets te zoeken had. Nu sta ik in mijn hemd en ben meer aan het questen en grinden dan dat ik een instance induik wat ik eigenlijk veel leuker vind. De enige mogelijkheid die ik nu voor mezelf zie (want zit ook in uiterst kleine guild) is om zelf lookingforgroup channel te gaan spammen voor een groep voor bijvoorbeeld UBRS. Maar aan de andere kant ben ik ook liever niet de raidleader omdat overleven voor mij soms al lastig is, laat staan dat ik dan ook mensen nog moet gaan sturen in wat ze moeten doen en vooral wat ze niet moeten doen.TroX schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:49:
[...]
Ik ben ook zo casual als maar kan, maar wat ik bedoel is dat de oplossing die ze bieden het probleem niet oplost. Het LFG channel was super en ja af en toe spam, maar het was een keuze om hem open te hebben, maar je benaderde wel iederen en dus ook de toevallige passant die aan het questen is en ziet dat er een run gaat plaatsvinden en denkt mwah ook wel prima.
Het is dus gewoon weer een halve maatregel.
Naja, eerst maar eens kijken wanneer Blizzard die nieuwe lfg tool gaat implementeren, kijken of dat een vooruitgang zal gaan zijn.
Time spend gaming is time spend well
Tja, het is inderdaad buggy en iets teveel AJAX geprobeerd te gebruiken imho. Maar dan nog, het principe is super cool. Ik zelf ben het niet eens met de "privacy" redenen die veel mensen opgeven. Het is niet alsof mensen je gear niet zouden kunnen inspecten van ingame. Dat nu ook mensen van een andere server het kunnen zien, ok jammer, maar tis niet alsof ze het "misbruiken" ?Hydra schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:03:
[...]
Buggy "wap 2.0" applicatie, niks nieuws onder de zon, en ik vind het nogal belachelijk dat ze niet de optie geven je profile te hiden.
Enige wat nadelig kan zijn is als je altijd hebt lopen braggen en je eigelijk een stuk mindere gear hebt
Maar het is "beta" en ze hebben aangegeven te kijken of ze privacy dingen gaan inbouwen. Mij persoonlijk maakt het niks uit, ik vind het best cool om te kijken wat Forte en Nihilum voor talents en gear hebben.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ja ik moet altijd wel lachen om dat hele raid leader gebeuren in PUG's
Mensen die in ramparts met sterretjes, maantjes en doodshoofden gaan werken gaan mijns inziens gewoon te ver, kom op zeg je bent met vijf man met een beetje common sense dan moet dat goed gaan, alhoewel ik daar soms ook nog wel is aan twijfel hoor
Als je met een 70 mage, 60 priest, 70 rogue, 70 druid en 63 Shaman (Ik) ramperts gaat doen en je bij de demon boss druk gaat maken over uitspreiden etc. (ik werd n00b genoemd omdat ik zei : tank heal nuke
waarom zou je juist in de ramparts niet met marks werken? genoeg 3-4 man groups, en tis handig om een sheeptarget een markje te geven en de eerste nuke target.. voorkomt verwarring en tis altijd heel duidelijk als een sheep target los komt want dan zie je zo'n kruisje voorbij racen
blup
Leuke tool idd.Wiebbe schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:54:
Hij is nog wel redelijk buggy, wil soms niet laden of het duurt erg lang, maar tis echt cool gemaakt!
Misschien moet ik daar maar eens een topicstart onderdeel van maken met eventueel links naar de characters van GoT'ers toe
Edit: heb ff een link van mn eigen char in mn sig gezet
edit 2:
Ook wel leuk dat je gelijk een online overzicht van je guild erbij hebt
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 01-03-2007 11:35 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja, dat is waar, maar ik denk dat het wel afhankelijk is van de groep, in het merendeel van de groepen is het overbodig omdat je die mobs ook allemaal tegelijk aan kan zelfs als de mage er willekeurig een sheept. En kost het alleen maar tijd. (ik doelde ook meer op de groepen die echt uren de tijd nnemen om het uit te leggen of om te bepalen welk target er gehseeped moet worden)eendje schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:15:
waarom zou je juist in de ramparts niet met marks werken? genoeg 3-4 man groups, en tis handig om een sheeptarget een markje te geven en de eerste nuke target.. voorkomt verwarring en tis altijd heel duidelijk als een sheep target los komt want dan zie je zo'n kruisje voorbij racen
You make me a sadpanda promPromWarMachine schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 02:32:
[...]
Alu, je moet ook niet op je kutalt gaan spelen, srsly.
Eigenlijk zou je het licht moeten zien, maar ja, daar spreken we nog wel eens over op een andere plaats, op een ander moment.
Oh ja, ik ben trouwens gestopt. Na 200+ dagen /played vond ik het mooi geweest. De guild is niet meer wat het geweest is en verslaafd aan het spel zelf was ik al tijden niet meer. Officieel kan ik nog 2 dagen inloggen, maar dat zal niet gebeuren. Heb TBC een maand in beta gespeeld en ook nog een maand of 1,5 in retail. Uiteraard wel een CE. Ik kijk zeker met een smile naar m'n 2 CE's die ik dagelijks zie staan en denk met weemoed terug aan laten we zeggen 12 februari 2005 toen we voor het eerst de - later berucht geworden - Barrens chat zagen \o/
Zo zou ik nog wel 2000 verhalen kunnen vertellen en een veelvoud daarvan aan screenshots kunnen posten, maar daar zitten, behalve wellicht wat (ex-)guildies, vast weinig mensen op te wachten
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Yup, maar dat ik vind dat mensen dat moeten kunnen doen. Voorbeeld:Wiebbe schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:11:
Enige wat nadelig kan zijn is als je altijd hebt lopen braggen en je eigelijk een stuk mindere gear hebt
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=202790509
Kerel word enorm geowned omdat 'ie helemaal niet zo veel HP heeft als 'ie beweert. Goed? Ik vind het ook wel grappig, maar aan de andere kant nogal treurig. Ik vind dat mensen zelf moeten kunnen kiezen. Als je je profile hide, prima, maar als je dan op gaat lopen scheppen geloven mensen je gewoon niet.
Daarnaast laat het niet alleen je gear zien, maar ook je rep en talent spec, en dat zegt toch wel erg veel over je hoor...
Euh, dat je een group hebt die de isntance makkelijk aan moet kunnen zegt niks. Heb zelf ook wel "lal just nuke" types meegemaakt die nadat we wipeten gingen lopen schelden omdat de rest noobs waren. Doe het gewoon goed, dan doe je de instance het best. Als je gaat lopen kutten gaat het gewoon een keer mis. En marken van sheep en de main target werkt gewoon super. Je bent veel sneller door een instance heen als je allemaal dezelfde target nuked, scheelt nl. ook in downtime.TroX schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:13:
Als je met een 70 mage, 60 priest, 70 rogue, 70 druid en 63 Shaman (Ik) ramperts gaat doen en je bij de demon boss druk gaat maken over uitspreiden etc. (ik werd n00b genoemd omdat ik zei : tank heal nuke)
Als ik willekeurig een mob sheep in een 3-mob pull betekent dat dat ik statistisch gezien elke 3 pulls een andere mob moet sheepen omdat de warlock net die mob DoT. Je gaat een instance gewoon sneller door als je het gewoon goed doet.TroX schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:20:
Ja, dat is waar, maar ik denk dat het wel afhankelijk is van de groep, in het merendeel van de groepen is het overbodig omdat je die mobs ook allemaal tegelijk aan kan zelfs als de mage er willekeurig een sheept. En kost het alleen maar tijd. (ik doelde ook meer op de groepen die echt uren de tijd nnemen om het uit te leggen of om te bepalen welk target er gehseeped moet worden)
[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 01-03-2007 11:40 ]
LOL zelfs de buffs die je overhad toen je uitlogde voor het laatst staan in dat Armory overzicht
Alleen dat trage
Alleen dat trage

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
focused dps is sneller als spread dps.. makkelijker om onder controle te houden en makkelijker te tanken. 1x aan het begin uitleggen skull=nuke star=sheep werkt gewoon prima. Iedereen weet wat ie moet doen, en je gaat sneller door je instance heenTroX schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:20:
[...]
Ja, dat is waar, maar ik denk dat het wel afhankelijk is van de groep, in het merendeel van de groepen is het overbodig omdat je die mobs ook allemaal tegelijk aan kan zelfs als de mage er willekeurig een sheept. En kost het alleen maar tijd. (ik doelde ook meer op de groepen die echt uren de tijd nnemen om het uit te leggen of om te bepalen welk target er gehseeped moet worden)
blup
Die reputation tab in de Armory vind ik misschien wel net iets te ver gaan. Je kunt daar precies uit afleiden hoeveel iemand pvp't of geraid heeft, etc. etc. Hoeft van mij niet iedereen te weten eigenlijk.
Bedoel je niet WEB 2.0?Hydra schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:03:
[...]
Buggy "wap 2.0" applicatie, niks nieuws onder de zon, en ik vind het nogal belachelijk dat ze niet de optie geven je profile te hiden.
Het is buggy, want het is nog beta. Anders wel een briljante tool. En waarom zou je je profile willen hiden
Ik vind het jammer dat bijv. je bags inhoud niet kan inzien.Bosmonster schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:56:
[...]
Bedoel je niet WEB 2.0?
Het is buggy, want het is nog beta. Anders wel een briljante tool. En waarom zou je je profile willen hidenTis nou niet dat er erg waardevolle informatie instaat ofzo, tenzij je iets slechts op je geweten hebt...
Geld hetzelfde voor inactive characters. Als je 2 dagen niet ingame geweest ben wordt je character al als inactive beschouwd en kan je het profiel ook niet inzien. Na 2 dagen al inactive vind ik overigens wel erg snel.
En op sommige realms komen namen dubbel voor van mensen die bijv. van Horde naar Alliance gerolled zijn. Maarja het is nog beta dus zal nog wel gefixed worden. Net als de snelheid, al heb ik daar mn twijfels over of blizzard dat sneller krijgt.
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 01-03-2007 12:03 ]
Bag-inhoud en gold vind ik juist wel prive.Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:00:
[...]
Ik vind het jammer dat bijv. je bags inhoud niet kan inzien.
Geld hetzelfde voor inactive characters. Als je 2 dagen niet ingame geweest ben wordt je character al als inactive beschouwd en kan je het profiel ook niet inzien. Na 2 dagen al inactive vind ik overigens wel erg snel.
En op sommige realms komen name dubbel voor van mensen die bijv. van Horde naar Alliance gerolled zijn.
Is ook wel zo, maar het zou leuk zijn dat bijv. een inlogfunctie had en dat je dan wel de bags/gold/mail/quests etc.. kan zien van je char. Dus dan is het wel afgeschermt.Bosmonster schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:02:
[...]
Bag-inhoud en gold vind ik juist wel prive.
Ehm ok.. maar dit is een EERSTE BETA... wie weet wat ze er allemaal nog aan gaan doen...Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:04:
[...]
Is ook wel zo, maar het zou leuk zijn dat bijv. een inlogfunctie had en dat je dan wel de bags/gold/mail/quests etc.. kan zien van je char. Dus dan is het wel afgeschermt.
Geef je ze uit het niets 90% gaan ze zeuren over de overige 10%... Lijken wel klanten O.o
Hangt van zoveel factoren af. Was zelf ik geloof 70g kwijt voor mn swift saber.NoTimeRemains schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:36:
wat kost een epic ground mount nou? ik zie door de bomen het bos niet meer ...
Zijn wij toch ook.Bosmonster schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:06:
Geef je ze uit het niets 90% gaan ze zeuren over de overige 10%... Lijken wel klanten O.o
Maar ik net ff een topic aangemaakt in de suggestion subforum op het WoW forum over dit. Misschien dat er nog leuke ideeen uit voortkomen
Liefhebbers om mee te lullen daar: klik
Tja, op mijn chars werkt ie in ieder geval nietWiebbe schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:54:
Krijg de melding dat met mijn chars kennelijk al een tijdje niet gespeeld wordt (duh, vanochtend nog!)
Nuja, maar wachten op de definitieve versie.
hij kan mijn naam wel vinden, maar de rest nie. kijk maar http://armory.wow-europe....cio&searchType=charactersTao schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:36:
[...]
Tja, op mijn chars werkt ie in ieder geval niet
Krijg de melding dat met mijn chars kennelijk al een tijdje niet gespeeld wordt (duh, vanochtend nog!)
Nuja, maar wachten op de definitieve versie.
Jouw profile doet het prima hierremcio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:50:
[...]
hij kan mijn naam wel vinden, maar de rest nie. kijk maar http://armory.wow-europe....cio&searchType=characters
Ik heb ff een vraagje:
Welke one-handed weapons kan een mage naast wands nog meer dragen??
Ik weet wel dat er orbs zijn, maar die zijn allemaal off-hand ofniet??
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 01-03-2007 12:59 ]
Verwijderd
Ik heb nog een leuk vraagje over druids, en ik denk dat meer mensen er wat aan hebben.
Bij druids heb je faerie fire, maar voor elke shapeshift een, zodat je in elke shapeshift faerie fire moet zetten. Ik wil nu faerie fire buiten de shapeshiftbars zetten, maar wel dat die ene knop voor elke vorm als faerie fire gebruikt kan worden. Is dit te doen met een macro of addon?
Bij druids heb je faerie fire, maar voor elke shapeshift een, zodat je in elke shapeshift faerie fire moet zetten. Ik wil nu faerie fire buiten de shapeshiftbars zetten, maar wel dat die ene knop voor elke vorm als faerie fire gebruikt kan worden. Is dit te doen met een macro of addon?
Opzettelijk verkeerd gespeld lieve schat
Ik hou er niet van dat die beslissing voor me genomen hebt. Je kunt volgens mij ook wel zien dat ik m'n profle gewoon in m'n sig heb staan.Het is buggy, want het is nog beta. Anders wel een briljante tool. En waarom zou je je profile willen hidenTis nou niet dat er erg waardevolle informatie instaat ofzo, tenzij je iets slechts op je geweten hebt...
Maar vooral je reputation tab vertelt precies waar je veel tijd aan besteed hebt, ik vind dat redelijk prive, en wil dus zelf de beslissing kunnen nemen of ik dat laat zien.
En wat betreft dat buggy verhaal: het gaat me er vooral om dat ze een traag ajax verhaal ervan gemaakt hebben waarbij je bovendien niet gewoon een stel profiles in aparte tabs kunt openen omdat die links via fucking javascript werken. Wat mij betreft knikkeren ze dat hippe webdesignbedrijf eruit en nemen ze mensen aan die wel weten hoe je een goed acessible site maakt.
Gister weer eens Sunken Tempel in geweest met de guild. Was zeker wel weer lache, en erg makkelijk; Rogue(54), Warlock(53), Paladin(56), Paladin(56) en ik Druid(55). Aangezien een van de Paladins healer was, ben ik voor het eerst als DPSer mee gegaan.
Moet zeggen dat het wel een leuke ervaring was, maar niets voor mij. De andere Paladin was deze keer tank, misschien dat me dat ook wel bevalt, maar ik denk dat healer mij toch wel het beste ligt. Stond wel boven aan de dmg-meters, dat was dan wel weer leuk; een paar 1200+ crits geeft toch ook wel een goed gevoel. Maar nee, ik ga binnenkort toch maar boom speccen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
bear en cat hebben dezelde fearie fire (nl feral fearie fire oid).Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:00:
Ik heb nog een leuk vraagje over druids, en ik denk dat meer mensen er wat aan hebben.
wat je kan doen is een addon zoals Bartender 3 gebruiken waarbij je kan instellen dat bijvoorbeeld bar3 moet veranderen in bar4 als je in cat gaat, en bar3 in bar5 als je in bear zit (zo doe ik het op het moment)
boom speccen terwijl je nog geen lvl70 bent? ik zou het niet doen...
[ Voor 4% gewijzigd door Bezulba op 01-03-2007 13:09 ]
blup
stave 2 handedRakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:56:
[...]
Jouw profile doet het prima hier
Ik heb ff een vraagje:
Welke one-handed weapons kan een mage naast wands nog meer dragen??
Ik weet wel dat er orbs zijn, maar die zijn allemaal off-hand ofniet??
of een off hand met dagger of zwaard
http://wowmacros.com/?page_id=76Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:00:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Mwah.. Ik heb nog nooit boom spec gehad, en aangezien ik gold zat heb, wil ik die spec ook wel eens proberen. Zeker omdat ik van plan ben de komende tijd bijna alleen maar instances te gaan doen.eendje schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:09:
[...]
boom speccen terwijl je nog geen lvl70 bent? ik zou het niet doen...
Grote kans dat ik inderdaad snel weer terug bij Feral ben, maar ik was eerst heel blij met Balance, tot ik (o.a. door jou
Als je net begint, wat is dan het leukste om te spelen?
En kun je ergens een trial account krijgen, zonder dat ik daarbij mijn cc gegevens moet invullen?
En kun je ergens een trial account krijgen, zonder dat ik daarbij mijn cc gegevens moet invullen?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik vind het idee van die armory wel mooi, echter het is idd wel traaaaag.
Over of het privé is of niet, de characters zijn eigendom van Blizzard. Dus het is feigelijk hun beslissing of ze het tonen of niet. Al heb ik persoonlijk ook liever niet dat de inhoud van je bags / gold te zien is.
Over of het privé is of niet, de characters zijn eigendom van Blizzard. Dus het is feigelijk hun beslissing of ze het tonen of niet. Al heb ik persoonlijk ook liever niet dat de inhoud van je bags / gold te zien is.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Verwijderd
probeer deze eensIk heb nog een leuk vraagje over druids, en ik denk dat meer mensen er wat aan hebben.
/cast [stance:1] Faerie Fire (Feral)(); [stance:3] Faerie Fire (Feral)(); [nostance] Faerie Fire
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 13:34 ]
Ik ben mage Ik kan geen zwaard. Dagger weet ik niet zeker, maar volgens mij ook niet.remcio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:09:
[...]
stave 2 handed
of een off hand met dagger of zwaard
LOL
Verwijderd
Ik vind de tool een groot risico en dan wel om 1 reden:
Hackers kunnen mensen uitkiezen met epic equipment en enchanting 375. Ik weet niet in hoeverre hackers de PC dan kunnen vinden van zo'n persoon maar niks zal me verbazen. Ik ben zelf pre TBC het slachtoffer geweest van een hack (vriend van me ging niet zorgvuldig genoeg met zijn pc om en werd gehacked terwijl hij op mijn acc speelde) en een volgende hack zal denk ik het einde betekenen van mijn wow plezier.
Hackers kunnen mensen uitkiezen met epic equipment en enchanting 375. Ik weet niet in hoeverre hackers de PC dan kunnen vinden van zo'n persoon maar niks zal me verbazen. Ik ben zelf pre TBC het slachtoffer geweest van een hack (vriend van me ging niet zorgvuldig genoeg met zijn pc om en werd gehacked terwijl hij op mijn acc speelde) en een volgende hack zal denk ik het einde betekenen van mijn wow plezier.
Je kan met /script toch geen spell laten casten afhankelijk van de situatie?Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:21:
/script for i=1,8 do local t=UnitBuff("player", i) if (t and string.find(t,"Form")) then CastSpellByName("Faerie Fire (Feral)"); return; end; end; CastSpellByName("Faerie Fire")
Kan je dit niet doen met iets als
/cast [stance1] Faerie Fire, [stance2] Faerie Fire (Feral)()
Waarbij die stances dan de shapeshift form aanduiden?
Dat had je mij dan wel eerder mogen zeggen. Mijn mage loopt verdorie al maanden rond met een zwaard, als ik dat had geweten ..Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:23:
Ik ben mage Ik kan geen zwaard. Dagger weet ik niet zeker, maar volgens mij ook niet.
[ Voor 25% gewijzigd door Nephilim op 01-03-2007 13:25 ]
...
[ Voor 98% gewijzigd door Nephilim op 01-03-2007 13:25 ]
Verwijderd
http://www.wowwiki.com/MageRakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:23:
[...]
Ik ben mage Ik kan geen zwaard. Dagger weet ik niet zeker, maar volgens mij ook niet.
They begin with the ability to use staves and wands but they can learn dagger and one-handed swords from weapon masters. Wands go in the ranged slot and have the autoshoot ability.
Sja, smijt die meuk dus maar weg...Nephilim schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:24:
[...]
Dat had je mij dan wel eerder mogen zeggen. Mijn mage loopt verdorie al maanden rond met een zwaard, als ik dat had geweten ..
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 13:25 ]
Verwijderd
Een mage kan wel een 1h-sword en dagger gebruiken (main-hand).Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:23:
[...]
Zal ik straks meteen doen. Ben wel blij dat ik er nog geen 40 spell damage op heb, die laat ik dan wel doen op een groene dagger die ik straks van AH haal.
Verwijderd
Ik ben zelf een mage en je kan wel een 1 handed sword gebruiken, echter geen 2 handed sword. Tevens kun je daggers gebruiken.Ik ben mage Ik kan geen zwaard. Dagger weet ik niet zeker, maar volgens mij ook niet.
dan moet je dat nog trainenRakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:23:
[...]
Oh LOLVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:25:
[...]
http://www.wowwiki.com/Mage
They begin with the ability to use staves and wands but they can learn dagger and one-handed swords from weapon masters. Wands go in the ranged slot and have the autoshoot ability.

Wist ik niet. Ik ga maar eens zoeken naar een goeie orb/dagger combi. Eens kijken of dat bevalt/voordeel krijg tegenover een staff.
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:21:
[...]
probeer deze eens
/script for i=1,8 do local t=UnitBuff("player", i) if (t and string.find(t,"Form")) then CastSpellByName("Faerie Fire (Feral)"); return; end; end; CastSpellByName("Faerie Fire")
Zoals ik eerder al aangaf, al was mijn post (met alleen één linkje misschien niet duidelijk)...Nephilim schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:24:
[...]
Je kan met /script toch geen spell laten casten afhankelijk van de situatie?
Kan je dit niet doen met iets als
/cast [stance1] Faerie Fire, [stance2] Faerie Fire (Feral)()
Waarbij die stances dan de shapeshift form aanduiden?
Ik heb 'm niet zelf getest, maar zoals op WOWMacro.com staat, moet het hier mee lukken:
code:
1
2
| # show Faerie Fire (Feral)() /cast [nostance] Faerie Fire; Faerie Fire (Feral)() |
zie mijn specs van die nieuwe tool, ik heb een zwaard met 121 spelldamege +40 enchant +28 off hand dat tegenover een stave is een off hand combi beterRakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:27:
[...]
Oh LOL
Wist ik niet. Ik ga maar eens zoeken naar een goeie orb/dagger combi. Eens kijken of dat bevalt/voordeel krijg tegenover een staff.
ik speel ook veel instances en ik ben main tank, off tank, dps of healer. Als ik tree spec zou ik alleen nog maar kunnen healen.. en dan alleen maar HOT"s dus niet even een snelle grote heal.. Nee tree is imho leuk voor raids, maar om leuk te lvlen en leuk instances te doen en volledig gebruik te maken van je druid abilities zou ik toch kiezen voor een feral/resto mix. ik zit op 0/41/20 atm, maar dat zou ook 35/26 oid kunnen zijn. Je hebt de leuke dingen uit feral (leader of the pack, imp leader of the pack) maar genoeg resto om met je healing gear (die natuurlijk wel iets beter moet zijn dan een volledige resto druid om te compenseren) leuk te kunnen healenOkkE schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:12:
[...]
Mwah.. Ik heb nog nooit boom spec gehad, en aangezien ik gold zat heb, wil ik die spec ook wel eens proberen. Zeker omdat ik van plan ben de komende tijd bijna alleen maar instances te gaan doen.![]()
Grote kans dat ik inderdaad snel weer terug bij Feral ben, maar ik was eerst heel blij met Balance, tot ik (o.a. door jou) Feral ben gaan proberen. Ik wil het gewoon eens testen, en als het niks is ben ik zo terug gespecced.
blup
Beetje een non-argument. Ze kunnen je character ook deleten, maar dat is ook niet erg klant-vriendelijk.Katala schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:20:
Verwijderd
ik heb vaak zat een zwaard of dagger gehad als mage, ga eens gauw sword- en daggerskill leren bij een weaponmaster.Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:23:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 13:36 ]
Zwaard van revered keepers of time, en sethek halls offhandremcio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:30:
[...]
zie mijn specs van die nieuwe tool, ik heb een zwaard met 121 spelldamege +40 enchant +28 off hand dat tegenover een stave is een off hand combi beter
gokje? ; )
Dus jij hebt er geen problemen mee als Blizzard van tijd tot tijd even je gold eraf plukt en wat gear delete. Tenslotte hun characters.Katala schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:20:
Ik vind het idee van die armory wel mooi, echter het is idd wel traaaaag.
keeper of time time ja, en nog steeds bwl offhandImdaMned schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:36:
[...]
Zwaard van revered keepers of time, en sethek halls offhand
gokje? ; )
Das het eerste wat ik ga doen vanavond is dagger/sword skill lerenVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:35:
[...]
ik heb vaak zat een zwaard of dagger gehad als mage, ga eens gauw sword- en daggerskill leren bij een weaponmaster.
Ik heb net overigens gevonden dat het voor mijn lvl nog niet interessant is om een een sword/dagger/orb combi te gaan nemen.
Overigens wel jammer dat ik mn Cruel Barb al gedisenchant heb

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 01-03-2007 13:44 ]
Link is hier geblokkeerd, dus kon het niet zien.OkkE schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:28:
Zoals ik eerder al aangaf, al was mijn post (met alleen één linkje misschien niet duidelijk)...
Ik heb 'm niet zelf getest, maar zoals op WOWMacro.com staat, moet het hier mee lukken:
code:
1 2 # show Faerie Fire (Feral)() /cast [nostance] Faerie Fire; Faerie Fire (Feral)()
Maar goed, we zijn het er over eens dat t een goeie macro is.
Daar zou ik wel problemen mee hebben, maar de armory een private iets? komop.. het zorgt er alleen voor dat mensen een stuk eerlijker worden, geen 'ik heb 20k hp, 25k armor en kom harder aan dan een trein' verhalen, men kan het gewoon meteen controleren. Juist dit is een van de dingen die ik zo goed vind aan dit systeem.Kaap schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:38:
[...]
Dus jij hebt er geen problemen mee als Blizzard van tijd tot tijd even je gold eraf plukt en wat gear delete. Tenslotte hun characters.
Je wil niet weten hoeveel genepte applications een beetje goede guild krijgt.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Valt een leuk Dagger/Orb combi in SM.Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:42:
[...]
Das het eerste wat ik ga doen vanavond is dagger/sword skill leren
Ik heb net overigens gevonden dat het voor mijn lvl nog niet interessant is om een een sword/dagger/orb combi te gaan nemen.
ps. Als mage zijnde heb je echt niks aan Cruel Barb...
Verwijderd
attack power op een mage?Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:42:
[...]
jij moet nog veel leren
verzamel de volgende dingen op mage:
tot aan level 58 vooral intellect en stamina (eventueel spirit maar nooit te koste van eerste 2)
voorbij level 58 kan je intellect en stamina gaan inleveren voor +spell damage +crit rating op spells +hit rating op spells +spell penetration +resiliance
Spirit is een erg leuke bijkomstigheid maar de rest gaat voor imo.
in principe zijn natuurlijk items met veel verschillende stats van bovenstaand en ook nog een redelijker hoeveelheid de beste.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 14:07 ]
Zo. zojuist de demo eens geinstalleerd om te kijken waar iedereen het hierover heeft. Pfff, lastige registratie alwaar je eerst al je gegevens moet opofferen voordat je spelen kan..
Wel nog een "propleempje"; ik moet mn drivers van mn netwerkkaart updaten. Tot nog toe werkt alle prima maar alleen WOW niet; aanmelden gaat wel maar het updaten niet. Nu is het probleem dat ik m.i. de nieuwste versie (uit 2003 van de ASUS site) van mn drivers gebruik.
3Com Gigabit LOM (3C940) op mn asus p4p800 deluxe. Ook op de 3com site kan ik niets beters vinden.
Is hier een weg omheen?
Wel nog een "propleempje"; ik moet mn drivers van mn netwerkkaart updaten. Tot nog toe werkt alle prima maar alleen WOW niet; aanmelden gaat wel maar het updaten niet. Nu is het probleem dat ik m.i. de nieuwste versie (uit 2003 van de ASUS site) van mn drivers gebruik.
3Com Gigabit LOM (3C940) op mn asus p4p800 deluxe. Ook op de 3com site kan ik niets beters vinden.
Is hier een weg omheen?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Wat heeft een mage precies aan een Cruel Barb?Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:42:
[...]
In het begin zijn staves beter voor stats, maar de flexibilitiet van sword/dagger + offhand is gewoon heerlijk imho.
Leg uit?? Ik moet idd nog veel leren danVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:49:
[...]
attack power op een mage?
jij moet nog veel leren
Verwijderd
lol je moet niet verwachten dat je als mage zijnde een mob gaat dood melee'en.Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:42:
Gewoon iets pakken met stats erop zoals hier boven al word gezegd dropt er wel iets leuks in sm dagger + orb, maar er dropped ook een mooie staf.
Niet naar luisteren. Hoe meer AP, hoe harder je die critters kan critten!
/me wil nog steeds Thunderfury
Verwijderd
Waarschijnlijk dat je router het downloaden blokkeerd. Je moet de onderstaande porten op je router laten forwarden.bombadil schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:52:
Zo. zojuist de demo eens geinstalleerd om te kijken waar iedereen het hierover heeft. Pfff, lastige registratie alwaar je eerst al je gegevens moet opofferen voordat je spelen kan..
Is hier een weg omheen?
TCP ports 3724, 6112, 6881en 6999.
Mocht je niet weten hoe dit moet kun je altijd nog de patches hier downloaden.
http://www.wowwiki.com/Patchmirrors
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 13:58 ]
thunderfury met +40 spelldmgNephilim schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:55:
[...]
Niet naar luisteren. Hoe meer AP, hoe harder je die critters kan critten!
/me wil nog steeds Thunderfury
Ik dacht dat attack power voor zowel melee power als spell power geld.
Idd, lekker critten is fijn
@ Helox-in-a-box,
ja daar was inmiddels al wel achter
Idd, lekker critten is fijn
@ Helox-in-a-box,
ja daar was inmiddels al wel achter

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 01-03-2007 14:03 ]
lol, mages kunnen 1h sword en daggers vasthouden.Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:23:
[...]
//edit: ff reloaden de volgende keer, gaat nogal snel deze topic
[ Voor 11% gewijzigd door Helox-in-a-box op 01-03-2007 15:08 ]
M'n warlock build tot level 66, iemand een idee waar ik de laatste 4 puntjes het beste kan doen? 
De rest gaat bij mij in elk geval zo blijven, vind het perfect
Destruction is voor (fire)mages, en full affliction/demonlogy vind ik ook niet alles, dus...
De rest gaat bij mij in elk geval zo blijven, vind het perfect
[ Voor 33% gewijzigd door Muthas op 01-03-2007 14:05 ]
Verwijderd
zie edit bovenRakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:53:
[...]
Leg uit?? Ik moet idd nog veel leren dan
Wat doet spirit nu precies dan??
Dan begrijp ik nog steeds niet eigenlijk
Nee hoor, Crusader natuurlijk. En dan volop rats killen op AB Farm.
sta = meer hpRakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:07:
[...]
int = meer mana +hogere crit kans voor spells(dacht ik)
spi = snellere hp/mana regeneration
Verwijderd
Spirit verhoogt je "regeneration", dus hoe meer spirit je hebt, hoe sneller je health en mana regenerate.Wat doet spirit nu precies dan??
//edit: Ik snap trouwens na 70 levels nog steeds het verschil niet tussen Defence en Resilience, beide geeft toch minder kans dat iemand een crit op je land?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 14:12 ]
Verwijderd
volgens mij kan je die omschrijving ingame zien.Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:07:
[...]
Hoe meer spirit des te hoger je regen is van mana en hp, dit is out of combat. Ik ben nog een stat vergeten en dat is +x aantal mana per 5 sec (in combat en buiten), dit is ook wel een leuke stat maar in veel situaties heb je liever meer damage dan deze.
Ah ok. Duidelijk.
Thanx
Is het de moeite waard om informatie over de strength, Agility, Stamina, Intellect, spirit etc.. op te nemen in de Ts met uitleg erbij??
Thanx
Is het de moeite waard om informatie over de strength, Agility, Stamina, Intellect, spirit etc.. op te nemen in de Ts met uitleg erbij??
Daar heb ik inderdaad problemen mee, maar dat is toch wel iets anders dan het tonen van gegevens. Als ze zoiets zouden doen hou je maar weinig spelers over, maar het is wél hun recht.Kaap schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:38:
[...]
Dus jij hebt er geen problemen mee als Blizzard van tijd tot tijd even je gold eraf plukt en wat gear delete. Tenslotte hun characters.
probleem ligt erin dat als mage zijnde je mana-regen pas op gang komt nadat je 5 (VIJF) seconden niets gecast hebtVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:11:
[...]
volgens mij kan je die omschrijving ingame zien.
Hoe meer spirit des te hoger je regen is van mana en hp, dit is out of combat. Ik ben nog een stat vergeten en dat is +x aantal mana per 5 sec (in combat en buiten), dit is ook wel een leuke stat maar in veel situaties heb je liever meer damage dan deze.
beetje rogue heeft je dan wel neer mag ik hopen
Laat ik nu net van rogues erg weinig last hebben in instances, en daar loop ik rond met mage armor waardoor m'n totale mana regen op 45% van het normale komt tijdens het casten.Levo schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:17:
probleem ligt erin dat als mage zijnde je mana-regen pas op gang komt nadat je 5 (VIJF) seconden niets gecast hebt
beetje rogue heeft je dan wel neer mag ik hopen
Ook wanneer ik zit te grinden, heb ik steeds mage armor actief, dan kan ik me tenminste bezig houden met grinden ipv drinken.
Verwijderd
Neem wowiki eens goed door als je precies wil weten welke stat wat doet. Voor meer globale informatie kan je gewoon ingame met je muis over de stats heengaan (in char. screen), daar wordt het ook uitgelegd.Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:13:
Ah ok. Duidelijk.
Thanx
kwam pas een mage tegen met een sword met agi-str geloof ik.. omdat een staff een "te trage attackspeed" had..Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:49:
[...]
attack power op een mage?
jij moet nog veel leren
verzamel de volgende dingen op mage:
tot aan level 58 vooral intellect en stamina (eventueel spirit maar nooit te koste van eerste 2)
voorbij level 58 kan je intellect en stamina gaan inleveren voor +spell damage +crit rating op spells +hit rating op spells +spell penetration +resiliance
Spirit is een erg leuke bijkomstigheid maar de rest gaat voor imo.
in principe zijn natuurlijk items met veel verschillende stats van bovenstaand en ook nog een redelijker hoeveelheid de beste.

zucht, wat een kutkneus. wilde ook niet aannemen dat wat hij zei, bullshit was..
Wat is een leuke class om mee te beginnen, maar ook 1 waar je nog wat aan heb als je hoger lvl wordt?
Verwijderd
Da's vol-le-dig persoonlijk.henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:28:
Wat is een leuke class om mee te beginnen, maar ook 1 waar je nog wat aan heb als je hoger lvl wordt?
Probeer alles even een paar levels en kies dan wat uit.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 14:32 ]
Persoonlijk vind ik de casters (warlock/mage/priest, in mindere mate shaman) de leukste class. Maar het ligt maat net aan jou smaak.henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:28:
Hou je van close combat -> warrior / rogue / paladin.
ranged -> warlock / mage / priest / hunter
Verder heb je nog classes die een beetje een mix zijn, zoals druid / shaman. Die hebben allemaal de mogelijkheid tot melee / ranged.
Aan iedere class heb je wat als je hoger level wordt. Maar de vraag naar zo'n class verschilt per guild/server. (Ons guild kan bijv. wel een lvl 70 mage gebruiken)
Verwijderd
Haha ja zo'n verhaal ken ik ook. 2 weken geleden kwam ik een mage tegen met een staf die 200 nogwat healing had (dus geen damage en healing, alleen maar healing). Hij wou maar niet geloven dat het alleen voor healing was en loopt naar alle waarschijnlijkheid nogsteeds rond met dat wapen.kwam pas een mage tegen met een sword met agi-str geloof ik.. omdat een staff een "te trage attackspeed" had..
zucht, wat een kutkneus. wilde ook niet aannemen dat wat hij zei, bullshit was..
welke server zit je eigenlijk ?Katala schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:35:
[...]
Persoonlijk vind ik de casters (warlock/mage/priest, in mindere mate shaman) de leukste class. Maar het ligt maat net aan jou smaak.
Verder heb je nog classes die een beetje een mix zijn, zoals druid / shaman. Die hebben allemaal de mogelijkheid tot melee / ranged.
Aan iedere class heb je wat als je hoger level wordt. Maar de vraag naar zo'n class verschilt per guild/server. (Ons guild kan bijv. wel een lvl 70 mage gebruiken)
WTS: Caesartje!Katala schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:35:
[...]
(Ons guild kan bijv. wel een lvl 70 mage gebruiken)
Je kan de classen wel indelen in bepaalde categorieen:henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:28:
- Melee (warrior, rogue)
- Casters (mage, priest)
- Pet Melee (Hunter, warlock)
Hopelijk heb je hier wat aan.
Nee
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 01-03-2007 14:41 ]
Tarren Mill, guild Resurrected, pve guild, recentelijk opnieuw begonnen. Doorstart van oud guild dat destijds was opgeheven. (genaamd After Life) dáárvoor zaten we op de server Deathwing, in guild Resurrected =)
Okt thnx, is het ook makkelijk om aan geld te komen?Katala schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:35:
[...]
Persoonlijk vind ik de casters (warlock/mage/priest, in mindere mate shaman) de leukste class. Maar het ligt maat net aan jou smaak.
Niet net zoals lineage 2 waar je "moet" ebayen voor een beetje gaer!
Verwijderd
die armory is echte en wereld ding:p
hier dit is mij main
http://armory.wow-europe....ml?r=Arathor&n=Tamiltiger
en trouwens wat vinden jullie van mij build
hier dit is mij main
http://armory.wow-europe....ml?r=Arathor&n=Tamiltiger
en trouwens wat vinden jullie van mij build
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 14:47 ]
Verwijderd
Hey das toevallig, ik zit in Iacta Alea Est op Tarren MillTarren Mill, guild Resurrected, pve guild, recentelijk opnieuw begonnen. Doorstart van oud guild dat destijds was opgeheven. (genaamd After Life) dáárvoor zaten we op de server Deathwing, in guild Resurrected =)
Het is gewoon een kwestie van een goeie balans vinden in het gebruik van je professions. Daarnaast heb je natuurlijk nog de verkoop van de items die vind en de quest rewards.henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:44:
[...]
Okt thnx, is het ook makkelijk om aan geld te komen?
Dan bestaat er ook iets als een Auction House. Als je daar slim op handelt dan kun je ook bakken met geld verdienen
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 01-03-2007 14:49 ]
als jullie echt iemand nodig hebben, kan ik nog gan migraten. wat toch to van plan om van Mazrigos weg te gaan, alleen op veel servers is het vol met mages.Katala schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:43:
[...]
Tarren Mill, guild Resurrected, pve guild, recentelijk opnieuw begonnen. Doorstart van oud guild dat destijds was opgeheven. (genaamd After Life) dáárvoor zaten we op de server Deathwing, in guild Resurrected =)
Ik heb het dan ook niet over dode firemages nee. Een goede (fire)mage weet elke keer zoveel damage te doen dat hij net onder het aggro niveau zit, soms er net over, maar in ieder geval zo dat hij niet al te lang de mob op zich heeft. Als je hiermee een fire en frost mage vergelijkt, staat de firemage zeker bovenaan qua dps. Hij heeft dan misschien wel z'n mana pool in no-time verbruikt, maar daar gaat het hier even niet over.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 08:47:
[...]
- ik dps fire mages eruit in instances en in raids (ZG,AQ20,MC,BWL) met vergelijkbare equipment. Dit heeft niet alleen met veel damage te maken maar ook met het feit dat wanneer ik mages zie doodgaan het vrijwel altijd fire mages zijn. Een dode mage doet weinig dps is het niet?
Als mobs in instances niet immune voor slowing zijn dan kan je als frost mage ook net iets langer doorknallen als je aggro hebt. Daarna doe je dan een frost nova en de tank pakt de mob weer op.
- Dat gear meer hybride is TBC is gewoon niet waar. Blizzard dwingt mages juist voor 1 spec te gaan om daarna niet meer te wisselen. Er zijn veel items die puur frost of fire zijn, ook epics (kara drops oa). De keuze die je moet maken in tailoring verraad de intenties van blizzard compleet. Spellfire = Fire + Arcane en shadoweave = frost + meer stats. Dit is equipment die een aantal k aan gold kost om te maken dus de kans dat je de equip dumpt om even snel te respeccen is zeer klein.
Tier 4 of 5 is natuurlijk een ander verhaal, maar dat is ook equipment van een classe apart ook al valt erover te discusiëren of je met tailoring niet betere epics kan craften dan tier4.
In PUG's en raids heb ik ook bijna niet anders meegemaakt dat men liever een frost mage meeheeft dan een fire mage. Een fire mage is gewoon een risico, 90% van de fire mages zijn doodgewoon roekeloos en hebben daarnaast geen ontsnappingsmogelijkheden.
En dat van die fire of frost items. Tot nu toe zijn alle TBC items die ik tegen ben gekomen hybride qua damage. Nergens wordt specifiek fire of frost damage genoemd, de tailoring items daar buiten gelaten. Surf naar thottbot, selecteer de cloth's en sorteer ze op level. De eerste 2 pagina's voor zover ik heb gekeken zijn allemaal hybride. Dus dat Blizzard hier niet meer aandacht op heeft gezet is onzin.
PS5 PSN: UnrealKazu
Ja ik ken jou welVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:47:
[...]
Hey das toevallig, ik zit in Iacta Alea Est op Tarren Mill
Ik geloof dat we 2 actieve mages hebbenremcio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:48:
[...]
als jullie echt iemand nodig hebben, kan ik nog gan migraten. wat toch to van plan om van Mazrigos weg te gaan, alleen op veel servers is het vol met mages.
Ben zelf nooit zo'n fan van migraten om dan een ander guild in te gaan, maar dat is natuurlijk jou keuze
Ik kan je niets garanderen, mijn officer dagen zijn voorbij, wou wat meer van het raiden genieten. Bemoei me dus niet met recruitment.
[ Voor 54% gewijzigd door Katala op 01-03-2007 14:56 ]
Oke thnx, heb je nog een tip voor een server om op te spelen?Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:47:
[...]
Het is gewoon een kwestie van een goeie balans vinden in het gebruik van je professions. Daarnaast heb je natuurlijk nog de verkoop van de items die vind en de quest rewards.
Dan bestaat er ook iets als een Auction House. Als je daar slim op handelt dan kun je ook bakken met geld verdienen
je kan em controleren op armory, heheheSMulTiE schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:58:
[...]
Loop je echt nog in Magister rond of ben je te beroerd om je ctprofile te updaten?
http://armory.wow-europe....eet.xml?r=Draenor&n=Docno
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!