Gaap je verhaal klopt van geen kant, eerst was het een druid die zijn spelldmg op jou wilde testen, nu was jij ook dmg aan het doen blijkbaar. Daarbij hadden jullie beide bakken met hp want jij reflecte 3 x dikke hits (tenmisnte dat denk ik als ie op jou al 3k crits deed), deed ondertussen dmg om rage op te bouwen. Hij deed tussen door ook nog flink wat dmg op jou zodat je genoeg rage had.evilpin0 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:35:
[...]
Ik weet niet waar je het over hebt, ik kan met gemak 3x spell reflect casten in duel. Een 3000+ crit geeft wel degelijk rond de 25-30 rage. Tsja als je niet eens weet dat je 7 sec kan stunnen als prot warrior kan ik jouw opmerking ook niet echt serieus nemen though. Met 11k hp leef je zo lang dat je alleen al met je eigen klappen 75 rage opbouwt onderhand. Shield bash = 3 sec silence, zie het verband met intercept stun and concussive blow stun niet.
Misschien je warrior eens naar lvl 70 lvlen?
Dat je rage opbouwt met je eigen klappen snap ik maar net ging je alleen wat testen, ben toch wel benieuwd hoeveel hp die druid wel niet had.
Ben ook wel benieuwd waarom je terug naar dmg wil speccen want als ik het zo hoor ben je als prot warrior on overwinnelijk.
Bloodfury??? is dat een nieuwe warrior skill als je bloodrage bedoelt is dat maar 20 (26 met talents)evilpin0 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:55:
[...]
@ Galva
Ik ontvang zelf wel degelijk genoeg rage als ik genuked wordt om spell reflect te uppen. + bloodfury is al 2x genoeg rage voor reflect in minder dan 10 seconde.
edit: vergeet ook niet dat warrior buffed is op nog een vlak : beserker rage en heel veel andere warrior skills kun je nu gewoon aanzetten in zerk stance en weer def stance gaan terwijl het effect blijft, gecrit worden met zerk rage aan = heeeel veel rage gain.
bij mij is dat genoeg rage voor 1 reflect maar oke. Daarbij 2 x reflect in 10 sec kan niet he.
Daarbij blijft die rage bar bij jou non stop op 100 lijkt het wel en dat terwijl je non stop aan het switchen bent
Leer jij eerst maar je class kennen voor je andere verwijten gaat maken.
[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 02-03-2007 13:43 ]