Gelukkig weer een beetje ontopic

.
(maar natuurlijk wel erg "niet-gaaf", diefstal van je mooie spulletjes)
Waar kopen wij, Pentax bezitters, onze lenzen? Het aanbod bij de Nederlandse webwinkels en winkels in de buurt houdt redelijk stijl op na de Canon's, Nikon's en 4/3th's. En degenen die wel een (mager) aanbod aan K-mount's hebben vragen absurde prijzen.
Ik ben namelijk op zoek naar een simpel lensje (zolang het maar niet de Pentax Kit is) die maximaal begint bij de 28mm, zoomen hoeft niet (ver) perse. Liefst onder/rond de 150 - 200 €. Heeft iemand enig advies.
De enige winkel die ik vond met een assortiment aan glas was Kamera-Express, maar wat is die site van Kamera-Express een rotzooi zeg, om van te huilen

,
Er klopt ook helemaal niks van hun product omschrijving zie deze
Tokina 28-105mm bijvoorbeeld, wat klopt hier nu niet, de afbeelding (een oude MF tokina lens met een diafragma ring) of de beschrijving.
En de medewerkers weten er al HELEMAAL niks van.
Beste Kamera-express,
Ik had een vraag bereft de Tokina AF 28-105mm F3.5-4.5 AS (Artikelnummer: 114441).
Ik kan geen informatie over dit objectief vinden en ik twijfel dan ook over de correctheid van de desbetreffende artikelpagina. Op de internetsite van Tokina staat dezelfde afbeelding bij een 28-105mm F/3.5-4.8 MF lens, dus geen AutoFocus.
Heeft u misschien een internetpagina of een andere informatiebron met meer gegevens over deze zeer onbekende lens. Het belangrijkste wat ik graag wil weten is of deze lens volledig werkt op een Pentax K110D. Dus geheel automatisch en zonder beperkingen.
Met vriendelijke groet,
M. de Vries
Na drie dagen verwachte ik dan ook alle gewenste informatie, komen ze met dit aan.
Geachte,
Dit betreft een wat ouder type lens, de foto op de site is inderdaad
niet de juiste.
Deze werkt op de Pentax K110D, maar de coating is niet aangepast op
de digitale censor.
Lekker duidelijk

, zelfs de achtjarige dochter van mijn buurvrouw snapt dat dit geen antwoord is op mijn vraag. En sinds wanneer heeft de coating iets met het functioneren met mijn camera te maken.
Wat een gefrustreerde puber moet er wel niet achter die computer zitten, niet eens de moeite nemen om de aanhef wat persoonlijker te maken, en ook geen belangstelling tonen voor de intresse in hun producten.
Ik hoop dat jullie me dus een winkel kunnen tonen die mij van wat K-bajonet glas kan voorzien, aangezien ik geen zaken wil doen met lui zoals bij Kamera Express.