klopt bijna, aeon T3 heeft maar 680m range wat bijna hetzelfde is als de 3de upgrade van cybran shield (660m). de 4de cybran upgrade coverd 780meter en de uef zit op 860 meter.
maar die laatste cybran upgrade is veel te duur, en daarom bouw ik die ook nooit.
een shield met 3 van de 4 upgrades is VEEL goedkoper, sneller klaar, en heeft maar 1000 minder hitpoints (13k vs 14k)
goed het gecoverde gebied is kleiner (van 780m naar 660m) maar een 2de 3/4 geupgrade t2 shields erbij bestrijkt meer gebied heeft totaal meer hitpoints en is nogsteeds goedkoper in mass, (3/4 shield kost 160 + 300 + 1000+ 1500 = 2960 mass vs 3000mass voor de 2de upgrade alleen.
de shields van de andere facties kosten 2400 voor de aeon en 3000 voor de UEF.
als je dus een voor 3/4 upgrade cybran shield gens neerzet ben je nog niet eens zo veel duurder uit dan de andere
goed, iets meer stook kosten, maar tegen die tijd maakt dat geen bal meer uit.
en wat minder hitpoints natuurlijk (maar 2k minder als UEF 13kvs15k, wel 5k minder als aeon 13k vs 18k), maar van de andere kant ze rechargen wel weer 20% sneller als de andere (20 sec vs 24 sec voor de aeon)
en met een t3 engineer om te assistent zijn de eerste 2 upgrades zo gedaan opzich en hoeft je alleen wat langer te wachten up upgrade 3.
meer micro ja, maar er valt mee te leven.
al had ik die upgrades wel graag queue-able gezien eigenlijk.
cybran shields zijn dus idd minder goed en wat meer werk maar niet zo bar slecht als iedereen lijkt te denken dat ze zijn, zolang je die 4de upgrade maar niet bouwt.
[
Voor 8% gewijzigd door
Countess op 30-03-2007 18:26
]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!