Je moet eens online gaan met gpg net en dan online gaan spelen. En het allerbelangrijkste en snelste leren: replays kijken. Het klinkt duf, maar het is een soort tv-kijken, maar dan naar iets wat je zelf ook kunt doen. Serieus, zo word je echt heel snel veel beter erin en kun je makkelijk 2 supreme (of 3) aan met zijn tweeën. En echt interessant wordt het dan natuurlijk om het online te gaan proberen (je zult verbaasd zijn hoeveel beter mensen online zijn dan computer-tegenstanders, al is het alleen al omdat ze allerlei sneaky truukjes doen, zoals bots in je kamp droppen en met bombers je 1e massextractors weer tot pulp reduceren). Kun je ook meteen leren hoe je efficiënt de eerste 5 minuten van een game speelt (dus snel naar tech2/tech3).Haay schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:26:
Gisteravond een potje samen met een vriend van me gedaan. Wij samen in één team, en een Balanced AI tegenover ons. Na een uur spelen liep de AI steeds verder op ons uit in score, en toen hij met een Soul Ripper de basis van hem binnen kwam vliegen was het snel afgelopen met zijn basis.
Gaat nog wel ff duren voordat wij samen tegen één Balanced AI kunnen winnen volgens mij!
(+verhaal over traagheid)
(over de traagheid: ik heb ook audigy, maar het ligt gewoon aan de game, die elke kanonskogel berekend, ipv trajectory gedoe. Het is gewoon een heel zwaar spel. Kan helpen om de unit-limit op 500 of 250 te zetten.)
Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.