[RTS] Supreme Commander - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Haay schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:26:
[...]

Tja, zoals ik al zei: De kracht van de Fat Boy is dat hij op grote afstand schiet en met een hoog tempo. De Monkeylord, de Galactic Colossus, de Czar, de Soul Ripper... hun sterkste wapen is alleen voor korte afstand. Maar dan moeten ze wel eerst dichterbij komen! ;)

Edit: Nadeel voor een Fatboy is natuurlijk wel dat hij lange tijd op één plek stil staat terwijl hij op een vijand staat te schieten en dus een ERG makkelijk doelwit voor een nuke is!
nukes heb ik nog nooit online gezien, dus daar maak ik me zorgen om :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
evilpin0 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:30:
[...]
nukes heb ik nog nooit online gezien, dus daar maak ik me zorgen om :)
Moet je eens een 2v2 op Isis tegen turtlers doen. Gaat snel genoeg naar nukes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Haay schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:26:
[...]

Tja, zoals ik al zei: De kracht van de Fat Boy is dat hij op grote afstand schiet en met een hoog tempo. De Monkeylord, de Galactic Colossus, de Czar, de Soul Ripper... hun sterkste wapen is alleen voor korte afstand. Maar dan moeten ze wel eerst dichterbij komen! ;)

Edit: Nadeel voor een Fatboy is natuurlijk wel dat hij lange tijd op één plek stil staat terwijl hij op een vijand staat te schieten en dus een ERG makkelijk doelwit voor een nuke is!
mjah, alsie dan toch stil staat kan je em ook wel units uit laten poepen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
M411007 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:11:
[...]

Je kunt ook met je comm een attack move order geven ipv gewoon move en dan reclaimt hij tijdens het lopen alles wat hij tegenkomt ;)
wat is daar de toetsen/muis combinatie voor?

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 17:31

KhaZ

Alfa Romeo

Risce schreef op donderdag 12 april 2007 @ 00:55:
[...]

Volgens mij A voor attack, en dan met shift meerdere locaties op de grond aanklikken (links of rechtsklikken, zou je even moeten proberen, ik denk rechts).

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
@aldermann
3v3 moet we vaker doen :)
Alleen wat betere bondgenoten zou wel fijn zijn, alhoewel adradiel (ofzo) erg goed was.

Het 2de potje veklote ik echt gruwlijk door te proberen een ACU uit te schakelen door me ACU met de TML upgrade te geven, niet wetend dat die upgrade erg lang duurt met +250 power toen die eindelijk klaar was, zat de acu al lang weer op 100% health zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:06
evilpin0 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:50:
@aldermann
3v3 moet we vaker doen :)
Alleen wat betere bondgenoten zou wel fijn zijn, alhoewel adradiel (ofzo) erg goed was.

Het 2de potje veklote ik echt gruwlijk door te proberen een ACU uit te schakelen door me ACU met de TML upgrade te geven, niet wetend dat die upgrade erg lang duurt met +250 power toen die eindelijk klaar was, zat de acu al lang weer op 100% health zat :(
hehe ja het was leuk. Alleen ik moet minder vaak dronken acu pushen. Ik ben dan veel te slordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
3v3 wil ik ook wel keertje mee doen :Y spelen jullie vaak :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
4Real schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:16:
3v3 wil ik ook wel keertje mee doen :Y spelen jullie vaak :?
Aldermann speelt meestal 2v2 ranked, maar misschien heb je geluk vanavond :)
Ik zelf ben wel altijd in voor 3v3 games, mijn gdp.net nick: johnsjon

Ben meestal na 22:00 online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Risce schreef op donderdag 12 april 2007 @ 00:55:
[...]

ctrl+alt+rechter muisknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:26:
[...]

Aldermann speelt meestal 2v2 ranked, maar misschien heb je geluk vanavond :)
Ik zelf ben wel altijd in voor 3v3 games, mijn gdp.net nick: johnsjon

Ben meestal na 22:00 online
Vanavond ben ik niet op gpgnet. Ga bij Rienzilla hachee eten en ontzettend veel bier drinken.
Misschien dat ik rond 0:00 dronken wel een potje kan spelen, maar niet heel erg goed en zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zat gisteren weer in een 2v2 potje die ik easy won met een cyberian SCU met dmg en repair uprg.
Het was een water map en ik probeerde eerste met gunships/ t3 fighters de lucht te ownen, ging niet echt vlekkeloos, mijn ally die 30 interceptors had hield deze ook liever bij ze base ipv van mijn air force te coveren.

Uiteindelijk de scu met upgrades in elkaar gezet, en het was weer raak. Ze hadden een hele lading t1/2 PD en redelijk veel T2 units. Deed me scu niks, hij kwam niet onder 85% hp en voordat me monkey lord klaar was had de scu de job al gedaan... :)

Persoonlijk vindt ik de cyberian repair upgrade overpowerd vooral omdat je de SCU mid game kan klaar hebben en je tegenstander nooit genoeg firepower kan hebben ze 550 hp/sec regen te counteren, met een airtransport erbij voor extracts als die in moeilijkheden zit (wat eigenlijk nooit gebeurt) is het gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Gisteren een potje 2v3 gespeeld (ik en iemand anders tegen 3 balanced) de eerste aanval van hun overrompelde ons een beetje, maar daarna viel het zwaar tegen met de aanvallen eigenlijk. Heeft dit nog een reden of is de computer na een tijd gewoon te simpel te verslaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Volgens mij is de AI gewoon helemaal niks, goede base macro veriest flexbilheid en dat is de AI duidelijk niet.

Na de campgain was ik nog niet klaar met supcom en wou nog ff wat skrimish potjes doen, na 1 potje zag ik het al meteen: Tegen de ai spelen is niet leuk want ze zijn gewoon veel te slecht en was ik gedwongen hem orgineel te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Hier staat een mooi filmpje met de top 5 WTF tactieken tegen/door de top 10 spelers.
Zitten een paar geweldige dropship momenten bij. 8)

Gister weer wat 1v1 ranked gedaan en ben weer gesniped door TML. De Cybran schijnt 2 missiles tegelijk te kunnen lanceren = BOOOOOOM ACU. :|

Zaterdag speel ik met 2 vrienden wat potjes. Voor 2v2 moeten we nog een speler hebben. We zijn noobs, maar hebben wel ruime TA ervaring. TS draait ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
M411007 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:15:
Hier staat een mooi filmpje met de top 5 WTF tactieken tegen/door de top 10 spelers.

Gister weer wat 1v1 ranked gedaan en ben weer gesniped door TML. De Cybran schijnt 2 missiles tegelijk te kunnen lanceren = BOOOOOOM ACU. :|

Zaterdag speel ik met 2 vrienden wat potjes. Voor 2v2 moeten we nog een speler hebben. We zijn noobs, maar hebben wel ruime TA ervaring. TS draait ook.
Ik wil wel een 1 tegen 2 spelen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
M411007 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:15:

Probeerde gisteren een cmd te sniper ermee maar na raketen had die nog 2% hp ofzo :(
Ik maak ook alleen TML als ik cyberian ben (speel altijd random) want die dubbele launch heb je gewoon nodig voor een clean kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Dat zou je waarschijnlijk nog wel winnen ook. Ik ben de enige die nog wat online gespeeld heeft. De anderen alleen de campaign.
3v1 zou alleen maar iets langer duren en hebben we afhankelijk van de map nog wel een kansje.. :P

Anders hosten we wel een 2v2 Euro-Noobs custom game.
evilpin0 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:27:
Probeerde gisteren een cmd te sniper ermee maar na raketen had die nog 2% hp ofzo :(
Ik maak ook alleen TML als ik cyberian ben (speel altijd random) want die dubbele launch heb je gewoon nodig voor een clean kill.
Ik zag een van jouw replays waar jouw ACU na 2 missiles ook nog iets van 70 hitpoints had! Dus jij hebt ook wel eens geluk.

[ Voor 34% gewijzigd door M411007 op 13-04-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Klopt, toen wist ik niet eens wat er gebeurt was en was ik nog niet bekend met het TML fenomeen :)

Toen die TML van mij mislukte had ik alsnog 50% van de pg en al ze mexes in ze main base kunnen killen, dus uiteindelijk had ik hem alsnog zo goed als dood gemaakt met me TML

We doen wel een keertje 2v2, ik en jouw of een andere noob ( :p ) tegen jouw en alder :)

[ Voor 61% gewijzigd door evilpin0 op 13-04-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
evilpin0 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:46:
We doen wel een keertje 2v2, ik en jouw of een andere noob ( :p ) tegen jouw en alder :)
Ha ha, als een goede speler + noob vs goede speler + noob gaan spelen, dan heb je al snel in het potje dat alleen de twee goede speler nog over zijn en het toch een 1 vs 1 wordt... ;)

Overigens, het gaat steeds beter. Woensdagavond hebben we (ik en goede vriend van me) weer dezelfde map (water map, 4 identieke eilanden met binnenzee) gedaan en 2 vs 2 tegen 2 Tech-AI's in een team. In tegenstelling tot de vorige keer ging het dit keer wel goed en waren beide AI's na een uurtje ofzo toast.

Gisteravond de eerste 2 Cybran campaign missies gedaan. Wel leuk om te doen, maar als je eenmaal het patroon door hebt is het niet moeilijk meer. Als je weet dat een bepaalde actie van jou een nieuwe event triggered, dan wacht je met die actie tot je eerst een enorm leger hebt gebouwd, voordat je die event triggered. En dan lach je om de zielige aanval die in no-time door jouw machtige leger in de pan gehakt wordt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Haay schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:59:
[...]

Ha ha, als een goede speler + noob vs goede speler + noob gaan spelen, dan heb je al snel in het potje dat alleen de twee goede speler nog over zijn en het toch een 1 vs 1 wordt... ;)

Overigens, het gaat steeds beter. Woensdagavond hebben we (ik en goede vriend van me) weer dezelfde map (water map, 4 identieke eilanden met binnenzee) gedaan en 2 vs 2 tegen 2 Tech-AI's in een team. In tegenstelling tot de vorige keer ging het dit keer wel goed en waren beide AI's na een uurtje ofzo toast.

Gisteravond de eerste 2 Cybran campaign missies gedaan. Wel leuk om te doen, maar als je eenmaal het patroon door hebt is het niet moeilijk meer. Als je weet dat een bepaalde actie van jou een nieuwe event triggered, dan wacht je met die actie tot je eerst een enorm leger hebt gebouwd, voordat je die event triggered. En dan lach je om de zielige aanval die in no-time door jouw machtige leger in de pan gehakt wordt. >:)
Gewoon in het begin de "noob" (niet als flame bedoelt :P ) mexxes laten bouwen en f4 give units doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Ben niet compleet noob hoor. Ik weet wat ik moet doen, maar het gaat allemaal nog niet zo soepel. Ben of te traag met upgraden of sta mass te verspillen. Vergeet nog wel regelmatig te scouten. Heb vaak engineers idle of aanvalsunits die staan te duimendraaien.
Wordt wel beter met wat oefening.

Mn vrienden kennen alleen de campaign en een paar online potjes. Die hebben geen flauw benul van online tactieken en welke units gebruikt worden. Eentje stuurde in een game dood leuk 50 scouts op me af en dacht dat ie een heftige aanval deed. ;(
De ander had tig energy en masscollectors gemaakt maar niet genoeg aanvalsunits en daar kon ik dus gewoon naar binnen lopen met mn t1 units.
Ze missen dus wat ervaring, maar zijn ervaren online TA spelers en leren dus snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Bah ik ga maar eens stoppen met sup com spelen. Die 2 vs 2 game reporting is zo ontzettend brak. Vandaag alweer een fakeloss gekregen die ons 20 punten kost.....

[edit]
Ja er is iets gefixed. Niet veel maar wel een beetje.
Er moeten nog 12 wins bij en 3 losses eraf en dan is het prima :D

1 Adlermann Rienzilla 79 12 1 86,41% 2030
2 Eshez Mentel 64 2 0 96,97% 2003
3 Aries_37 CaptainCool 79 10 1 88,33% 1992
4 ChildofAnger ChildOfPain 70 6 0 92,11% 1991
5 ELITE_BOMBER ELITE_Leprechaun 63 10 0 86,3% 1987
6 Aradiel Voeter 84 13 0 86,6% 1984
7 AnarKy_Boneck AnarKy_Ciata98 117 41 1 73,9% 1952
8 Ar-Bee RapierX 48 1 0 97,96% 1944
9 BlueScreenISU Melkor-ISU 42 4 0 91,3% 1930
10 Mentel Unconquerable 65 5 0 92,86% 1923

[ Voor 64% gewijzigd door Adlermann op 15-04-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hm, is dit topic een beetje dood aan het bloeden? C&C3 zit al in deel 5, en hier zijn eigenlijk maar een paar vaste mensen die nog af en toe wat zeggen. Zijn de meeste SupCom spelers afgehaakt? Overgestapt naar C&C3 ? Of valt er gewoon weinig te melden?

Anyway, vanmiddag met m'n vaste RTS maatje een 2vs2 tegen 2 Supreme AI's gedaan op een 20x20 km map. Was lekker aggressief begonnen en had één vijandige ACU bijna kapot (nog 500 health over). Maar toen was m'n eerste aanvalsgolf op :( ... En daarna ging hij veel harder omhoog en toen ik inmiddels 5 SCU's had waarvan er een paar al cooling upgrade en extra firepower upgrade hadden, kwamen beide AI's met Monkeylords en Soul Rippers aan. Tja... :/ Een SCU met upgrades is leuk tegen T3 Siege bots, maar maakt weinig kans tegen een Monkeylord.

Vanavond maar weer verder gegaan met de Campaign. In de 3e missie krijg je aan het eind als target om de UEF commander te grazen te nemen. Had toen inmiddels 85 T1 bombers geproduceerd die op een veldje klaar stonden. Met wat scoutplanes over de UEF basis gevlogen, z'n commander gespot, bombers en-masse erop af gestuurd. Even later... BOEM, heh heh >:) Weinig damage x heel veel units is nog steeds erg leuk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
C&C 3 is gewoon een heel ander spel, wat veel meer anticipatie heeft opgeleverd, maar als je dat spel speelt, kun je nooit goed worden in supcom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Risce schreef op maandag 16 april 2007 @ 01:57:
C&C 3 is gewoon een heel ander spel, wat veel meer anticipatie heeft opgeleverd, maar als je dat spel speelt, kun je nooit goed worden in supcom.
C&C3 is een veel traditionelere RTS volgens mij (heb C&C3 niet geprobeerd, ben gewoon altijd al Total Annihilation liefhebber geweest, en die speelt ook anders dan C&C, Starcraft en Warcraft). Traditioneel in de zin van: je hebt een bepaalde resource die je harvest voor geld, en met dat geld koop je fabrieken en units. Maar omdat je geen onbeperkte inkomsten hebt en je resource-veld leeg kan raken, moet je veel voorzichtiger zijn met je units. Het is een beperking, en je moet er maar van houden. Ik vind de onuitputtelijke inkomsten van TA en SupCom, en de mogelijkheid te bouwen tot je een ons weegt (of de unit-limiet bereikt ;) ) veel plezieriger. Denk echter dat de meeste RTS spelers van het conservatievere soort zijn die gewend zijn aan die beperkte resources en zich daar prettiger bij voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Haay schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:15:
[...]
.. Denk echter dat de meeste RTS spelers van het conservatievere soort zijn die gewend zijn aan die beperkte resources en zich daar prettiger bij voelen.
En die weten niet hoe ze honderden units tegelijk moeten besturen. })
Micro met kleine groepjes of een tankrush vinden ze al heftig genoeg.

SupCom is voor die-hard RTS spelers en veel mensen vinden het gewoon te moeilijk. Het feit dat je er ook een stevige pc voor moet hebben schrikt ook veel mensen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Haay schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:51:
Hm, is dit topic een beetje dood aan het bloeden? C&C3 zit al in deel 5, en hier zijn eigenlijk maar een paar vaste mensen die nog af en toe wat zeggen. Zijn de meeste SupCom spelers afgehaakt? Overgestapt naar C&C3 ? Of valt er gewoon weinig te melden?

Anyway, vanmiddag met m'n vaste RTS maatje een 2vs2 tegen 2 Supreme AI's gedaan op een 20x20 km map. Was lekker aggressief begonnen en had één vijandige ACU bijna kapot (nog 500 health over). Maar toen was m'n eerste aanvalsgolf op :( ... En daarna ging hij veel harder omhoog en toen ik inmiddels 5 SCU's had waarvan er een paar al cooling upgrade en extra firepower upgrade hadden, kwamen beide AI's met Monkeylords en Soul Rippers aan. Tja... :/ Een SCU met upgrades is leuk tegen T3 Siege bots, maar maakt weinig kans tegen een Monkeylord.
Ik zelf baal er ook van dat dit topic zo dood is :(
Heb ik weer minder te doen op me werk.

Ik speelde gisteren een FFA potje waarin iemand echt alleen maar glatic assault bots maakte en ze in een paar naar mijn base stuurde, zo kansloos. Eerste maakte me 10 strategic bombers en 15 t3 gunships snel een einde aan de 2 assault bots.

Toen mijn airforce kapot was liet ik 30 siege bots achter ze aan lopen, zo kansloos die dingen. Alleen handig als je ze in een enemy base krijgt, want ze worden letterlijk hard in hun arse geownt door zon beetje alles, draaien zodat hij ze laser kan mikken duurt een halve minuut onderhand en dan staan de siege bots alweer aan de andere kant.

Volgens mij kan dit ook bij de monkeylord, alhoewel die sneller is. Kun je hem volgens mij met 1 SCU hem slopen mits je goed micro'ed en achter hem blijft.

CC3 vs supcom discussie: Tsja ik speel cc3 ook op ze tijd en vermaak me er prima mee, speel dan wel alleen campaign. Geen behoevte aan online, generals heb ik wel nog eventjes online gespeelt die speelde echt vele malen beter dan CC3, die eigenlijk hetzelfde speelt als CC00,01. En tsja toen ik 12 was had ik al door dat het simpele shit was en er amper tacktiek bij komt kijken.

Alhoewel ik zeggen moet dat supcom wel een klein beetje overrated is kwa tactiek, het beste is map control proberen te krijgen en asap siege bots. je kan dan wel varieren door te gaan proberen te toweren (Heb ooit 50-0 wins gehaalt in wc3 met orc tower rush dus daar ben ik wel ervraren mee :) )of een TML snipe.

Het res systeem is wel lastig onder de knie te krijgen, soms vergeet ik nog wel eens als ik me eco uitbereid me productie ook uit te bereiden, gelukkig kun je dit meestal wel opvangen snel mexxes te upgraden zodat je alsnog niet mass verliest.

Het doet gewoon elke keer weer pijn als ik mass verknooit zie worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
evilpin0 schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:10:
[...]
..Het doet gewoon elke keer weer pijn als ik mass verknooit zie worden :)
Precies. Dit heb ik ook nog niet helemaal onder de knie. In TA heb ik meestal <10 metal excess. Dan weet je gewoon dat je efficient gespeeld hebt.
Probeer dan ook te zorgen dat mijn mass inkomen nooit 100% wordt, maar tussen 80-95% schommelt. Er is trouwens ook een user inerface mod waarbij die meter ook boven de 100% kan meten, weet je gelijk dat je aan het verspillen bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Een groot pluspunt van supcom online vindt ik de community, nog nooit heb ik zoveel vriendelijk hoge rang spelers gezien. Alhoewel er echt geen enkele top-10 speler een 1v1 wilt doen als ik hem uitdaag hebben ze nog het fatsoen te reageren.

De replay sites lijken ook wel zon beetje gerunt door de top-10 spelers, zie erg veel de zelfde mensen hun replays posten. Toevallig heb ik een paar potjes gespeelt tegen mensen die replay’s posten, maarja een replay online zetten waarin je verliest tegen een onkende speler komt niet veel voor :P

@F1ST
we moeten nog steeds een potje doen :>

Ik vind gpg.net een hell, zelfs de c&c network mode is aanzienlijk beter. Doet me denken aan de oude wc2 kali tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:39:
Een groot pluspunt van supcom online vindt ik de community, nog nooit heb ik zoveel vriendelijk hoge rang spelers gezien. Alhoewel er echt geen enkele top-10 speler een 1v1 wilt doen als ik hem uitdaag hebben ze nog het fatsoen te reageren.

De replay sites lijken ook wel zon beetje gerunt door de top-10 spelers, zie erg veel de zelfde mensen hun replays posten. Toevallig heb ik een paar potjes gespeelt tegen mensen die replay’s posten, maarja een replay online zetten waarin je verliest tegen een onkende speler komt niet veel voor :P

@F1ST
we moeten nog steeds een potje doen :>

Ik vind gpg.net een hell, zelfs de c&c network mode is aanzienlijk beter. Doet me denken aan de oude wc2 kali tijden.
Gister was er een live shoutcast van de TUC match between unconq en mentel. Erg leuk gedaan. De replays zijn nu te downloaden op supcom-live. Heel erg goede games. Deze games laten echt zien dat dit spel zoveel gaver is dan cnc3. Non stop aktie, overzicht en grote ontploffingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Adlermann schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:02:
[...]

Gister was er een live shoutcast van de TUC match between unconq en mentel. Erg leuk gedaan. De replays zijn nu te downloaden op supcom-live. Heel erg goede games. Deze games laten echt zien dat dit spel zoveel gaver is dan cnc3. Non stop aktie, overzicht en grote ontploffingen.
Shoutcast _/-\o_
Ik heb ooit 1 keer de eer gehad een game van mij geshoutcast te hebben O+
geweldig. (wc3) omg this pino is evil! (met een iers accent)

En inderdaad goede replies zijn specutalair om te kijken, alleen al omdat de gevechten tussen units er zo goed uit zien, zaterdag middag toen ik gaar me bed uit kwam me 32inch hd tv op me pc aangesloten om een paar replies te bekijken. strak strak strak :)

Ik ga me es ff voor het eerste komende tournooi inschrijven

edit:
Dit weekend heb ik ook nog een dingetje geleerd: Geen supcom spelen als je zwaar onder invloed bent, zat diep in de nacht bij een vriend thuis en ging maar ff wat potjes spelen, ik dacht de hele tijd dat de game speed op very fast stond. Tot mijn verbazing toch nog de een top40 speler(gnug125) zonder al te veel problemen geslacht.

Lig ik in me bed blijf ik maar dromen over een commander die maar niet dood ging terwijl ik me hele legers aanviel, jezus wat een nachtmerrie langer dan 2 uur heb ik dan ook niet geslapen.

[ Voor 28% gewijzigd door evilpin0 op 16-04-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Haay schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:15:
[...]

C&C3 is een veel traditionelere RTS volgens mij (heb C&C3 niet geprobeerd, ben gewoon altijd al Total Annihilation liefhebber geweest, en die speelt ook anders dan C&C, Starcraft en Warcraft). Traditioneel in de zin van: je hebt een bepaalde resource die je harvest voor geld, en met dat geld koop je fabrieken en units. Maar omdat je geen onbeperkte inkomsten hebt en je resource-veld leeg kan raken, moet je veel voorzichtiger zijn met je units. Het is een beperking, en je moet er maar van houden. Ik vind de onuitputtelijke inkomsten van TA en SupCom, en de mogelijkheid te bouwen tot je een ons weegt (of de unit-limiet bereikt ;) ) veel plezieriger. Denk echter dat de meeste RTS spelers van het conservatievere soort zijn die gewend zijn aan die beperkte resources en zich daar prettiger bij voelen.
Ik denk dat het belangrijkste is bij Supreme commander dat er haast geen sfeer in zit. Het voelt allemaal zo koud aan. Bij C&C is dat juist het tegenovergestelde. Niet alleen door alle video's, maar ook de graphics. Zal niet bij iedereen zo zijn natuurlijk, maar het is iets wat ik al vaker gehoord heb.
Ik denk dat je er niet omheen kan dat qua gameplay SupCom gewoon het beste rts van het moment is. Denk aan het zoomen, denk aan de queues, aan de superunits e.d. Maar op de een of andere manier heb ik het gewoon sneller gezien dan C&C3. Ik mis de gigantische veldslagen helemaal niet, en ik ervaar C&C juist als een veel tactischer spelletjes dan SupCom. Als ik echt strategisch wel knokken speel ik liever een potje Rome:Total War.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
quote]Timlog schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:56:
[...]

Ik denk dat het belangrijkste is bij Supreme commander dat er haast geen sfeer in zit. Het voelt allemaal zo koud aan. Bij C&C is dat juist het tegenovergestelde. Niet alleen door alle video's, maar ook de graphics. Zal niet bij iedereen zo zijn natuurlijk, maar het is iets wat ik al vaker gehoord heb.
Ik denk dat je er niet omheen kan dat qua gameplay SupCom gewoon het beste rts van het moment is. Denk aan het zoomen, denk aan de queues, aan de superunits e.d. Maar op de een of andere manier heb ik het gewoon sneller gezien dan C&C3. Ik mis de gigantische veldslagen helemaal niet, en ik ervaar C&C juist als een veel tactischer spelletjes dan SupCom. Als ik echt strategisch wel knokken speel ik liever een potje Rome:Total War.
[/quote]

Je hebt min of meer gelijk kwa sfeer, cc3 ziet er flashy uit met lichtgevende tiberium. Als je met spatiebalk het landschap bekijkt in supcom is het inderdaad erg dood en saai, maar aangezien je amper tijd hebt om eens lekker rond te kijken zul je dit niet merken. En een full shielded base met 25 SCU erin ziet er wel knus uit.

Rome: Total war heb ik een paar potjes gespeelt, werd gek van het turned based campgaign gedeelte, en alhoewel het inderdaad strategische aanvoelde kon het door de slome gameplay me gewoon niet boeien, want zoals je zegt: supcom heeft de beter gameplay.

Gameplay -> all
Eneh kwa graphics vindt ik supcom alsnog veel indrukwekkende, licht effecten, sfeer volle maps zijn 1 ding. Units die “realistische” reageren, kogels die meters kunnen missen maar door hun aoe explosie alsnog dikke dmg kunnen ect ect is om te zien indrukkend, en maakt supcom het betere spel om naar te kijken.

Kijk je liever naar een standard mamounth tank rush of zie je liever een spider bot uit het water komen en ALLES vernietigen? ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens. Vaak verbaas ik mij hoe subtiel en gebalanceerd het spel is uitgedacht.

Een siege bot assault is leuk maar met een beetje wakkere tegenstander is bijna de helft al weggebombardeerd door tech2 artillerie of een paar tech3 bombers. Dus zul je met combinaties moeten werken.

Daarnaast maakt het totale oorlog gevoel een hoop goed zodat je voor de sfeer echt geen glimmers ;) meer nodig hebt. C&C3 bevat gewoonweg een te klein gedeelte om van een oorlog te kunnen spreken. Hoe was het spreekwoord ook al weer? 10 vliegtuigen in de lucht maakt nog geen oorlog? (Hooguit een meningsverschil)

Helaas kan ik nu nog niet online spelen door een probleem met het internet maar tegen 3 team supreme ai's spelen is ook behoorlijk uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:49:
[...]

Mee eens. Vaak verbaas ik mij hoe subtiel en gebalanceerd het spel is uitgedacht.

Een siege bot assault is leuk maar met een beetje wakkere tegenstander is bijna de helft al weggebombardeerd door tech2 artillerie of een paar tech3 bombers. Dus zul je met combinaties moeten werken.

Helaas kan ik nu nog niet online spelen door een probleem met het internet maar tegen 3 team supreme ai's spelen is ook behoorlijk uitdagend.
Als je niet online speelt weet je ook niet hoe je het echt spel moet spelen. Tech 2 artillery is VEEL te duur. De meeste online games beginnen met een t1 unit spam of een t1 bomber spam, of gecombineerd. Zodra het een beetje kan doe je een geforceerde upgrade naar t3. Tussen de 10-15 minuten begin je (meestal) siege bots te produceren, maar dit verschilt per map per game. Sommige games kom ik helemaal niet in t3 terecht. Neem dit als voorbeeld tegen cow_scaffy (rank 9 op de ladder) en thelittleone(rank17 op de ladder). http://www.gamereplays.or...ttach&type=post&id=237345. Ik kom hier niet eens in t3 terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gisteravond 2 potjes met m'n vaste SupCom maatje gedaan. Eerste potje 2 vs 2 tegen twee Tech-AI's op een 10x10km map. Ging als test maar eens de taktiek van goede SupCom spelers navolgen wat ik in meerdere replays gezien had, namelijk direct T1 units pompen en samen met m'n commander richting de enemy base lopen. Dat werkte inderdaad goed en uiteindelijk ging de eerste AI ACU nova midden in z'n basis. Mijn ACU had nog 500 HP over na die blast, ha ha! Daarna volgde m'n partner mijn voorbeeld en rushde de andere AI ACU ook met een leger T1 units (alleen zonder z'n AI, want hij kijkt nooit replays, heh heh).

Tweede potje deden we op een 20x20km map, met één Supreme AI die we eerst wat de tijd gaven terwijl wij gingen turtelen en techen. Omdat de AI Aeon was kregen we op een gegeven moment de een na de ander Galactic Colossus en Czar onze kant op. Maar een groepje T3 bombers maakt snel gehakt van zo'n Colossus, en die Czar heeft wel erg weinig hitpoins dus die schiet je ook zo uit de lucht! Alleen toen de AI met z'n T3 Artillery op mijn basis ging schieten was het ff wat minder, maar toen had ik m'n Stonager nuke al af, en na zijn anti-nuke gesniped te hebben kon z'n T3 artillery daar vlak bij genuked worden. Uiteindelijk had mijn T3 Battleship de kill van de enemy ACU en ruimden onze Fatboys daarna snel de basis verder op. Was een leuk potje! :)

Overigens was de eerste ontmoeting tussen een Fatboy van mij en een Galactic Colossus fataal voor m'n Fatboy, toen hij niet snel genoeg omgedraaid was en wegreed van die Colossus. Vond het wel grappig om te zien hoe m'n T2 tanks en T3 assault bots één voor één door het magnetisch veld van die Colossus opgeslurpt werden! :D Wist niet dat ze dat effect hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
gister spee.de risce in een 2 vs 2 mee.Mooi kort en krachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Als iemand nog een goede DX10 videokaart zoekt voor SupCom is dit natuurlijk een leuke keuze. Je krijgt SupCom er zelfs bij :)

Afbeeldingslocatie: http://chinese.giga-byte.com/FileList/Image/vga_productimage_ga-nx86s256h-b_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
M411007 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:23:
Als iemand nog een goede DX10 videokaart zoekt voor SupCom is dit natuurlijk een leuke keuze. Je krijgt SupCom er zelfs bij :)

[afbeelding]
ALs je die doos ziet zou je eerder zeggen: Je krijg een videokaart bij supcom 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Adlermann schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:13:
gister spee.de risce in een 2 vs 2 mee.Mooi kort en krachtig :)
pure ownage, maar ik heb wel even de replay teruggekeken en heb je Build Order (BO) even uitgeprobeerd. Merkte al meteen dat dat niet helemaal werkt op zomaar een willekeurige map. Wat dat betreft vind ik het leuker om te harassen (zie begin van die replay). Wat ik wel overgenomen heb is om te werken met VEEL MEER factories, want eerder deed ik het gewoon rustig aan met die dingen, maar dat werkt dus voor geen meter. Is meteen een goede manier om aan veel meer ENGs te komen.

Was er een weekje uit door router problemen en ik merk toch dat ik een aardige achterstand heb opgelopen. Verlies nu 80% van mijn custom matches, terwijl ik daarvoor 80% ervan won.

Overigens vind ik het totaal geen schande om te verliezen van de no1 2v2. Kwam er nog bij dat die likedogs-ally van mij echt totaal geen idee had wat hij aan het doen was.

Ik verheug me erop om mezelf te verbeteren en te kijken of ik niet toch wat tegenstand kan bieden.

edit: BTW, supcom.hacked.in is offline. Iemand een mirror? Wilde even opzoeken of t3 bombers door een t2 shield heengaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Risce op 18-04-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Risce schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:11:
[...]

pure ownage, maar ik heb wel even de replay teruggekeken en heb je Build Order (BO) even uitgeprobeerd. Merkte al meteen dat dat niet helemaal werkt op zomaar een willekeurige map. Wat dat betreft vind ik het leuker om te harassen (zie begin van die replay). Wat ik wel overgenomen heb is om te werken met VEEL MEER factories, want eerder deed ik het gewoon rustig aan met die dingen, maar dat werkt dus voor geen meter. Is meteen een goede manier om aan veel meer ENGs te komen.

Was er een weekje uit door router problemen en ik merk toch dat ik een aardige achterstand heb opgelopen. Verlies nu 80% van mijn custom matches, terwijl ik daarvoor 80% ervan won.

Overigens vind ik het totaal geen schande om te verliezen van de no1 2v2. Kwam er nog bij dat die likedogs-ally van mij echt totaal geen idee had wat hij aan het doen was.

Ik verheug me erop om mezelf te verbeteren en te kijken of ik niet toch wat tegenstand kan bieden.
power power, mex mex, LF power power mex mex LF is behoorlijk standaard hoor :) Vooral veel replays kijken en dan ook uitproberen. Daar leer je het meeste van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Adlermann schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:14:
[...]

power power, mex mex, LF power power mex mex LF is behoorlijk standaard hoor :) Vooral veel replays kijken en dan ook uitproberen. Daar leer je het meeste van.
replays kijk ik sowieso (die tip heb ik al vaak in dit topic gezet). Ik bedoel niet die BO, maar vnl. wat je vervolgens bouwt met die LF en wanneer de ACU gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Hier kun je zien hoe je een 2 meter hoge case mod van een UEF commander kunt maken :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bit-tech.net/content_images/supreme_commander_uef_acu_case_mod/93_s.jpg

Ik heb hem helaas niet gewonnen ookal had ik de moeilijke vragen van de contest goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Risce schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:21:
[...]

replays kijk ik sowieso (die tip heb ik al vaak in dit topic gezet). Ik bedoel niet die BO, maar vnl. wat je vervolgens bouwt met die LF en wanneer de ACU gaat lopen.
Meestal gaat hij na 2 fabrieken lopen. 2 engineers bouwen even snel als 1 commander namelijk. Soms ga ik na 1 fabriek al lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
IMHO vindt ik het een beetje zwak dat elke top speler aeon is, nu is het niet zo dat zoals in de meeste rts games die ik gespeelt heb een andere partij een heel andere speel stijl vereist ofzo, hier doe je toch bijna altijd hetzelfde no matter wat je bent...maar toch ik vindt pussy :P

Ik speel echt altijd random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:09:
IMHO vindt ik het een beetje zwak dat elke top speler aeon is, nu is het niet zo dat zoals in de meeste rts games die ik gespeelt heb een andere partij een heel andere speel stijl vereist ofzo, hier doe je toch bijna altijd hetzelfde no matter wat je bent...maar toch ik vindt pussy :P

Ik speel echt altijd random
Alle naval maps zijn uit de ladder gehaald. water maps waren namelijk behoorlijk imba. Veel spelers gaan weer terug naar cybran en uef nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPGNet blijf ik maar een raar stukje software vinden. Tijdens het opstarten krijg ik vaak een invalid cd key melding. Na het afsluiten en weer opstarten gaat GPGNet wel door en anders wel na de derde keer. Ook wordt ik vaak gedisconnect in de chatroom of krijg ik niet eens verbinding.

Als het internet gedeelte van SC net zo werkt dan hoef ik het al niet eens te proberen.
Valt er nog wat aan te doen?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
    System  Joining Halcyon...  
    Error   Unable to create room Halcyon.  
    System  *** YOU HAVE LOST YOUR GPGNET CONNECTION ***    
    System  You are no longer in a chat room.   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 22:05
evilpin0 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:16:
[...]

ALs je die doos ziet zou je eerder zeggen: Je krijg een videokaart bij supcom 8)
Ik ben nog op zoek naar een leuke videokaart voor SupCom (en anderen), maar ik heb nog nergens een review gevonden met een vergelijking tussen 8600 GTS en 8800GTS 320 MB in SupCom (Anandtech belooft dat het nog komt). Iemand anders wel?

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
gjkamstra schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:13:
[...]

Ik ben nog op zoek naar een leuke videokaart voor SupCom (en anderen), maar ik heb nog nergens een review gevonden met een vergelijking tussen 8600 GTS en 8800GTS 320 MB in SupCom (Anandtech belooft dat het nog komt). Iemand anders wel?
De 8600 GTS komt overeen met de ATI 1950 Pro en de NVidia 7950GT alleen heeft hij wel Dx10 ondersteuning. Geloof dat hij 4500 punten haalt in 3DMark06 en iets van € 171 kost.
De 8800 GTS 320mb haalt 8600 punten in 3DMark06 en kost € 275.

SupCom is meer afhankelijk van CPU dan van GPU, dus deze kaart zal met een redelijke CPU goede perfomance geven in SupCom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Laatst online: 11-09 14:23
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:54:
GPGNet blijf ik maar een raar stukje software vinden. Tijdens het opstarten krijg ik vaak een invalid cd key melding. Na het afsluiten en weer opstarten gaat GPGNet wel door en anders wel na de derde keer. Ook wordt ik vaak gedisconnect in de chatroom of krijg ik niet eens verbinding.

Als het internet gedeelte van SC net zo werkt dan hoef ik het al niet eens te proberen.
Valt er nog wat aan te doen?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
    System  Joining Halcyon...  
    Error   Unable to create room Halcyon.  
Ik heb dit ook gehad, draai je heel toevallig NOD32? Voeg dan suppreme commander en gpg net toe aan je internet exceptions, niets meer aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjosh schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:29:
[...]

Ik heb dit ook gehad, draai je heel toevallig NOD32? Voeg dan suppreme commander en gpg net toe aan je internet exceptions, niets meer aan de hand.
Ik draai inderdaad NOD32. Mocht het werken dan heb ik uiteraard niets gezegd over GPGNet ;) .
Bedankt voor de tip :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Supcom ports:
6112 UDP (dit is voor het dataverkeer van online spelen)
9113 UDP
30350-30351 (dit is voor GPGnet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 22:05
M411007 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:24:
[...]
....
SupCom is meer afhankelijk van CPU dan van GPU, dus deze kaart zal met een redelijke CPU goede perfomance geven in SupCom.
Nu toch een benchmark gevonden, verschil is nog best wel groot tussen 8600 GTS & 8800GTS 320 MB. Zie: http://www.xbitlabs.com/a...ay/geforce8600gts_19.html

Ik ga toch maar voor de 8800.

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
gjkamstra schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:48:
[...]

Nu toch een benchmark gevonden, verschil is nog best wel groot tussen 8600 GTS & 8800GTS 320 MB. Zie: http://www.xbitlabs.com/a...ay/geforce8600gts_19.html

Ik ga toch maar voor de 8800.
Ze draaien daar wel op extreem hoge settings, had bij een vriend gespeelt die een x1950pro heeft en iets lagere settings draait. Draait gewoon hetzelf als op me x1900 flink overclocked. Als je puur voor supcom een videokaart aanschaft is een 1950 pro voldoende dus :)

mja dx10 support :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
evilpin0 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:24:
Ze draaien daar wel op extreem hoge settings, had bij een vriend gespeelt die een x1950pro heeft en iets lagere settings draait. Draait gewoon hetzelf als op me x1900 flink overclocked. Als je puur voor supcom een videokaart aanschaft is een 1950 pro voldoende dus :)

mja dx10 support :9~
DX10 compliant heeft pas zin wanneer er games komen met een apart DX10 codepad (Crysis bv). Maar tegen die tijd zijn er al weer opvolgers van de huidige eerste generatie DX10 kaarten uit, die vooral de DX10 games sneller zullen kunnen draaien. Heb ik me destijds ook mee in de vingers gesneden, door voor 500+ euro een Radeon 9700Pro te kopen in de week dat hij beschikbaar werd, en vervolgens een half jaar later de release van de 9800Pro te zien, die weer een stuk sneller was, en nog ruim goedkoper ook! Eerste releases van een nieuwe generatie doe ik niet meer aan. Een snelle middenklasser uit de refresh kopen is prijs / performance technisch gezien veel slimmer. Daarom heb een paar maanden geleden een X1950Pro gekocht, die in SupCom prima werkt! :) (was een upgrade vanaf een X800XL, ook zo'n snelle middenklasser uit een oudere generatie ;) )

Helaas de afgelopen dagen geen tijd voor SupCom gehad. Hopelijk kan ik vanavond weer aan m'n dosis SupCom komen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik heb al een beetje me intresse in supcom verloren, het blijft strak maar kan me niet in zijn greep houden als bv wc3. Denk toch het door gebrek aan variatie komt, elk potje is eigenlijk min of meer hetzelfde. Of misschien komt het wel dat ik geen j's meer rook, stoned rts games spelen is/was altijd erg fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Was het iemand al opgevallen dat je met vliegtuigen buiten het beeld langs kunt vliegen en zo doende gemene aanval vanuit het niets kunt uitvoeren zonder dat de vijand het ziet ookal heeft die een radar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
evilpin0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:08:
Ik heb al een beetje me intresse in supcom verloren, het blijft strak maar kan me niet in zijn greep houden als bv wc3. Denk toch het door gebrek aan variatie komt, elk potje is eigenlijk min of meer hetzelfde.
Dat komt omdat online iedereen volgens mij ongeveer hetzelfde speelt. Snel een basis neerzetten, T1 units pompen die met de ACU samen naar voren gaan en proberen de vijandige ACU op te blazen voordat hij dat bij jou doet. Dat is tenminste wat ik in de replays die ik heb gezien veel zie terug keren. Zelf vind ik het leuker om te techen naar T3/T4 en dan met grote hoeveelheden T3 units en experimentals de strijd aan gaan. Misschien is het ook wel het voordeel voor mij dat ik zo weinig tijd heb om SupCom te spelen dat het veel langer fris blijft voor mij. Als ik elke dag 4 uur SupCom zou spelen zou ik er waarschijnlijk ook veel sneller op uitgekeken raken... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ja viel me ook op, had al wat boze reactie ingame hierover ontvangen.

Moet ook niet kunnen imo, je kan undercover een heel leger afzetten met dropsships op deze manier. De radar moet dus ook op de background radar beeld geven. Want volgens mij schieten sams dan ook niet? weet dit niet zeker.

@Haay
Ja dat is toch wel weer wat in elk potje gebeurt, je speelt ook 80% van de tijd tegen aeon, geweldige variatie ook...:)

t1 units zijn echt heel slecht te microen, sieges bots zijn wel weer lekker om te microen.

[ Voor 39% gewijzigd door evilpin0 op 20-04-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:52:
[...]

Dat komt omdat online iedereen volgens mij ongeveer hetzelfde speelt. Snel een basis neerzetten, T1 units pompen die met de ACU samen naar voren gaan en proberen de vijandige ACU op te blazen voordat hij dat bij jou doet. Dat is tenminste wat ik in de replays die ik heb gezien veel zie terug keren. Zelf vind ik het leuker om te techen naar T3/T4 en dan met grote hoeveelheden T3 units en experimentals de strijd aan gaan. Misschien is het ook wel het voordeel voor mij dat ik zo weinig tijd heb om SupCom te spelen dat het veel langer fris blijft voor mij. Als ik elke dag 4 uur SupCom zou spelen zou ik er waarschijnlijk ook veel sneller op uitgekeken raken... :D
Als ze de static defenses iets sterker hadden gemaakt (of een grotere range) dan zouden de meesten zo'n rush uit hun hoofd laten. Op die manier is techen naar t2 een logischere stap.

De static point defence (t2) van eon en uef is wel heel erg beroerd.Die schiet vaker mis dan raak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
T1 defense vindt ik erg goed, hou je opzich alles met buiten in het begin als je hem op de goede locatie in je base zet en niet vooraan.

Cyberian heeft beste t2 defense doordat het een laser is die niet missed, engiste wat echt werkt tegen siegesbots, afgezien van mass t1 pd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:17:
T1 defense vindt ik erg goed, hou je opzich alles met buiten in het begin als je hem op de goede locatie in je base zet en niet vooraan.
T1 artillary units owen een T1 PD waar je hem ook zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:22:
[...]
Op Syrtis kun je zelfs een t2 oblivion stuk maken met 1 t1 artillery (de civilians). Dan kan je naar binnen wandelen en early game de quantum gateway pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:22:
[...]
Een paar pd worden idd geownt door t1 artil, vooral als je je comm even de pd laat tanken. Zet je units ervoor en je comm, is het een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:46:
[...]

Een paar pd worden idd geownt door t1 artil, vooral als je je comm even de pd laat tanken. Zet je units ervoor en je comm, is het een heel ander verhaal.
Klopt, maar pd is vrij duur. En gaat stiekem toch vrij snel stuk. Met veel units en een commander push zul je er ook wel doorheen komen. Mits de map het toelaat. Op isis wordt het al een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
evilpin0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:08:
Ik heb al een beetje me intresse in supcom verloren, het blijft strak maar kan me niet in zijn greep houden als bv wc3. Denk toch het door gebrek aan variatie komt, elk potje is eigenlijk min of meer hetzelfde. Of misschien komt het wel dat ik geen j's meer rook, stoned rts games spelen is/was altijd erg fun.
Was al eerder gemeld in dit topic geloof ik, maar Supreme Commander vind ik niet zo sfeervol als andere spellen. Neem bijvoorbeeld Warcraft III. Daarin zijn de levels, geluidseffecten, units, gebouwen, muziek en interface allemaal precies op elkaar afgestemd. Op de een of andere manier "klopt" het allemaal. Zelfde met Command & Conquer en Red alert. De muziek, geluiden ("Acknowledged!"), de filmpjes, het past allemaal bij elkaar.

Dat heb ik bij Supreme Commander niet echt. Alle tanks en vliegtuigen lijken op elkaar, ik mis coole geluidseffecten, het "verhaal" in de single player campaign is ook niet echt super .. De gameplay is hardstikke leuk maar de aankleding wat minder.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wat ik eigenlijk ook mis in SC is een counter systeem, ik herinner me dat in TA mech en tank fabs zaten. Als ze dat erin hadden gedaan en sommige mechs als tank killer hadden laten functioneren en sommige tanks weer een mech killer tank zouden hebben zou het al een stuk interessanter zijn.

Ik mis ook de peewee, dat waren echte lekker units ;)

[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 20-04-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Misschien dat ze wel iets gaan doen aan de eeuwige rush tactiek zodat ook een 2v2 op 10X10 (isis bv.) eens langer duurt dan 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Risce schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:00:
Misschien dat ze wel iets gaan doen aan de eeuwige rush tactiek zodat ook een 2v2 op 10X10 (isis bv.) eens langer duurt dan 30 minuten.
Isis duurt al een uur tegen gelijkwaardige tegenstanders. Rushen hoort gewoon bij het spel. Ranked games horen niet langer dan 15-20 minuten te duren, anders duurt het gewoon te lang. En je kan goed tegen een rush verdedigen, gewoon units bouwen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
TA heeft een hoop van z'n lange leven te danken aan de makkelijke modbaarheid en de mogelijkheden voor het toevoegen van nieuwe units. Vooral met de The Core Contingency uitbreiding kwamen er een aantal hele goede units bij die exploits van bepaalde basis units counterden. Ik ga er toch wel een beetje van uit dat SupCom uiteindelijk dezelfde mogelijkheden voor modding zal krijgen als TA had.

Heeft GPG trouwens ooit wat gezegd over het beschikbaar maken een map-creatie tool ? User generated maps zijn uiteraard OOK belangrijk om niet altijd maar op dezelfde maps te hoeven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Haay schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:09:
TA heeft een hoop van z'n lange leven te danken aan de makkelijke modbaarheid en de mogelijkheden voor het toevoegen van nieuwe units. Vooral met de The Core Contingency uitbreiding kwamen er een aantal hele goede units bij die exploits van bepaalde basis units counterden. Ik ga er toch wel een beetje van uit dat SupCom uiteindelijk dezelfde mogelijkheden voor modding zal krijgen als TA had.

Heeft GPG trouwens ooit wat gezegd over het beschikbaar maken een map-creatie tool ? User generated maps zijn uiteraard OOK belangrijk om niet altijd maar op dezelfde maps te hoeven spelen.
Volgende patch bevat een map editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
mwja, lekker boeiend. Customs maps zou ik toch amper spelen. Zal leuk zijn als je ala wc3 maps zou kunnen mapen, dus eigen gametypes aanmaken ect ect. Ik weet nog dat wc3 echt een aantal top custom maps had, vooral die met die vampieren en vampieren hunters _/-\o_ _/-\o_

Of footmen wars of zelf een lotr custom map, echt zo strak waren die.

ALs ik eraan denk ben ik geneigd spontaan wc3 weer te installeren.

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 20-04-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:21:
mwja, lekker boeiend. Customs maps zou ik toch amper spelen. Zal leuk zijn als je ala wc3 maps zou kunnen mapen, dus eigen gametypes aanmaken ect ect. Ik weet nog dat wc3 echt een aantal top custom maps had, vooral die met die vampieren en vampieren hunters _/-\o_ _/-\o_

Of footmen wars of zelf een lotr custom map, echt zo strak waren die.

ALs ik eraan denk ben ik geneigd spontaan wc3 weer te installeren.
Ik denk met je mee :D :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:52

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

evilpin0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:21:
mwja, lekker boeiend. Customs maps zou ik toch amper spelen. ....
Jij niet.. Ik echter in de TA tijd zat met name de heeeeele grote epic maps te spelen... Zeker op lannetjes op tegen custom AI kon zo'n sessie enkele uren duren met een speler of 8... En ik ken meer mensen die liever custom maps speelden.

Dus het lijkt mij wel erg fijn, als tenminste de grote maps speelbaar blijven.

[ Voor 5% gewijzigd door Stormtrooper op 20-04-2007 15:38 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Stormtrooper schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:38:
[...]

Jij niet.. Ik echter in de TA tijd zat met name de heeeeele grote epic maps te spelen... Zeker op lannetjes op tegen custom AI kon zo'n sessie enkele uren duren met een speler of 8... En ik ken meer mensen die liever custom maps speelden.

Dus het lijkt mij wel erg fijn, als tenminste de grote maps speelbaar blijven.
Mwha mensen die via internet spelen zullen toch liever de standard maps blijven spelen, ook in verband met dat ze maps beter leren kennen voor ranked. In wc3 speelde totaal niemand custom maps als normal game, hier zal het wel iets populairder worden. Maarja in wc3 was arranged en random team ook gewoon top geregelt dat mensen toch geen zin hadden moeite te doen met normale team custom games.

SP is een ander verhaal, een goede 81x81 land map zal ook wel gedigged worden online daar niet van.

[ Voor 14% gewijzigd door evilpin0 op 20-04-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Of er custom maps gespeeld gaan worden ligt aan een aantal factoren denk ik:

-De activiteit van builders binnen de community (of er veel builders komen en of ze een actieve rol gaan spelen in de community)
-De bereidheid van top30 spelers om deze mappen te populariseren (zie replayvault)
-De engine van de builder, waardoor custom maps bugvrij zouden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik maak me er compleet geen zorgen over, TA heeft 10 jaar lang fans gehad en een actieve community.

SC is beter modbaar dan TA (heeft chris wel voor gezorgd) want dat is wat je spel langer houdbaar houd.
Map building tools zijn er al wel (beta's) maar de officiele komt dus nog.
Ik mis alleen nog ff de nieuwe units en dat soort spul, was altijd erg koel om unit packs te proberen.
Maar ik heb volste vertrouwen in chris :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Het huidige spel moet eerst beter gebalanceerd worden voordat er nieuwe units komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Adlermann schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:28:
Het huidige spel moet eerst beter gebalanceerd worden voordat er nieuwe units komen.
wat moet er dan gebalanceerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Risce schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:35:
[...]

wat moet er dan gebalanceerd worden?
Aeon t1 tanks, aoen bombers, aoen destroyers O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vind het zelf best jammer dat er geen 15x15 maps zijn. 10x10 is net te klein, een artillerie kan alles raken. 20x20 is weer te groot. Hopelijk maken ze 15x15 maps in de uitbreiding :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:43:
[...]

Aeon t1 tanks, aoen bombers, aoen destroyers O-)
Aeon naval moet wat minder goed worden. Of die van cybran moet beter. aurora heeft eigenlijk geen nerf nodig. Aeon bommenwerpers zijn ook wel ok. Cybran T3 heeft wel een buff nodig. Cybran t1 en t2 moet ook flink beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Adlermann schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:22:
[...]

Aeon naval moet wat minder goed worden. Of die van cybran moet beter. aurora heeft eigenlijk geen nerf nodig. Aeon bommenwerpers zijn ook wel ok. Cybran T3 heeft wel een buff nodig. Cybran t1 en t2 moet ook flink beter worden.
cybran heeft inderdaad wat fixes nodig, maar ik vind niet dat cybran echt totale crap zijn want monkeylords zijn gewoon de beste experi die er zijn. Alleen jammer dat je geen hvy shields kunt bouwen. Aan de andere kant, je kunt wel weer shields upgraden. Dat aeon zo snel is in maps met rivieren, dat is inderdaad wel redelijk hard (maar ja, zo'n sacred bot is natuurlijk weer helemaal niets, totdat hij in je kamp staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Risce schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 22:26:
[...]

cybran heeft inderdaad wat fixes nodig, maar ik vind niet dat cybran echt totale crap zijn want monkeylords zijn gewoon de beste experi die er zijn. Alleen jammer dat je geen hvy shields kunt bouwen. Aan de andere kant, je kunt wel weer shields upgraden. Dat aeon zo snel is in maps met rivieren, dat is inderdaad wel redelijk hard (maar ja, zo'n sacred bot is natuurlijk weer helemaal niets, totdat hij in je kamp staat)
Op landmaps prefereer ik cybran t1. Keiharde mantis raids. Als je dat goed doet, kan je tegenstander nooit een economy opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik vond de balancing altijd wel ok, bedoel, cybran is wat goedkoper en zwakker (kortom, zerg) aeon is duurder maar doet dikke dmg.
en uef zit er beetje tsusen in :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
TepelStreeltje schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:44:
ik vond de balancing altijd wel ok, bedoel, cybran is wat goedkoper en zwakker (kortom, zerg) aeon is duurder maar doet dikke dmg.
en uef zit er beetje tsusen in :)
euh nee. Cybran is duurder dan aeon. De mantis kost meer energie, de subs van cybran zijn duurder en loyalists zijn duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Adlermann schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 09:00:
[...]

euh nee. Cybran is duurder dan aeon. De mantis kost meer energie, de subs van cybran zijn duurder en loyalists zijn duurder.
hmm, dan heb ik dat dus verkeerd aangenomen :P
maar ligt het dan aan mij of is alles van cybran gewoon sneller klaar??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Zou er trouwens bij deel 4 een lijstje kunnen komen met afkortingen? ACU en SCU is duidelijk, maar PD :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Lijst afkortingen en begrippen:

ACU: Armored Command Unit
SCU: Support Command Unit
RTS: Real Time Strategy, genre van een game, zoals Supreme Commander, waarbij het gaat om strategisch management van militaire operaties in een real-time omgeving (in tegenstelling tot turn-based, waarbij een game is onderverdeeld in meerdere beurten, die je om en om aangaat).
TA: Total Annihilation, game die de voorloper was van Supreme Commander.
SC/Supcom: Supreme Commander, het spel, ook gebruikt als naam voor de ACU (alhoewel incorrect)
AI: Artificial Intelligence, een computertegenstander (in tegenstelling tot online tegen andere spelers). Ook gebruikt als algemeen begrip voor routines die een computertegenstander gebruikt.
Desync: Het crashen van een game, die gebaseerd is op peer to peer dataverkeer (zoals Supreme Commander), omdat er tussen twee of meer computers onderling van de spelers een verschil bestaat tussen de uitkomst van een berekening van de processors over een bepaalde rendering of calculatie.
Nil-Ping: Het niet hebben van een verbinding met een andere speler in de gamelobby of in de game zelf. In de lobby aangegeven in het rood met 'Nil'. Andere spelers kunnen zien dat 2 of meer mensen geen connectie met elkaar hebben doordat zij de ping van deze spelers in het geel zien.
Ctrl-K: Ook als werkwoord (Ctrl-K'en), het vernietigen van 1 of meer units van jezelf door de self-destruct optie te gebruiken (shortcut: Control+K)
Micro-management: Het min of meer individueel besturen van je units.
Dancing/Dansen: Een bepaalde unit snel en afwisselend naar onvoorspelbare plekken sturen midden in een vuurgevecht, voornamelijk je ACU, zodat hij minder vaak geraakt wordt.
Turtling: Ook als werkwoord (Turtling), het jezelf terugtrekken op 1 plek, met een sterke verdediging.
Rush: Ook als werkwoord (Rush, Rushing), je tegenstander zo snel mogelijk vernietigen door een niet aflatende stroom van kleine goedkope units. Ook gebuikt om een aanval later in de game aan te duiden waarbij je een tegenstander aanvalt met een zeer grote groep units.
Peace/Peacetime: Een bepaalde afgesproken periode waarin er geen aanvallen worden gepleegd op elkaar. Vaak gebruikt om een Rush-tactiek te vermijden.
Sniping: Het concentreren van een aanval op een belangrijke vijandelijke unit of een belangrijk gebouw. In deze context wordt vaak bedoeld dat je tactical missiles op de ACU van de tegenstander schiet.
IMBA: Imbalanced, refereert aan een unit of game-element dat veel te sterk is en zorgt dat een game een bepaalde kant optrekt. Kan in uitzonderlijke gevallen ook betekenen dat het game-element juist te zwak is.
Nerf: Ook als werkwoord (Nerfed, Nerfing), het minder sterk maken van een bepaald game-element in een volgende of nieuwe patch van het spel.

Mex: Mass extractor
PG: Power generator
LF: Land Factory
AF: Air Factory
NF: Naval Factory
PD: Point Defense
AA: Anti-Air gebouwen of units, of gebruikt om te bepalen of een bepaalde unit zelfstandig vliegende vijandelijke units kan uitschakelen.
TML: Tactical Missile Launcher
TMD: Tactical Missile Defense
ML/Monkey/Spider: Monkeylord, de lopende spin experimental van de Cybran.
FB/MobFac: Fatboy, de lopende fabriek experimental van de UEF.
UFO: Czar, de vliegende schotel experimental van de Aeon.
Beetle: Experimental Gunship, de vliegende experimental van de Cybran.
GC/Sacred Bot: Galactic Collosus, de lopende experimental van de Aeon.

Ghetto Gunship: Transport opgevuld met bots die vanuit de transport kunnen schieten.
Fabtarded: Een vergissing waarbij een speler in plaats van een power generator een mass fabricator bouwt, waardoor je een vertraging in je bouwvolgorde oploopt.

[ Voor 12% gewijzigd door Risce op 22-04-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Risce schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 15:46:
Lijst afkortingen en begrippen:
[...]
Beetle: Experimental Gunship, de vliegende experimental van de UEF
Uhm, wordt daarmee niet de Cybran Soul Ripper vliegende experimental mee bedoeld? UEF heeft geen vliegende experimental...

En dan mis ik nog de Tempest en Atlantis experimentals ;)

Oh ja, dit is ook wel een interessant linkje:
http://www.jrpereira.com/supreme_commander_observations/.

[ Voor 20% gewijzigd door Haay op 21-04-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Haay schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:12:
[...]

Uhm, wordt daarmee niet de Cybran Soul Ripper vliegende experimental mee bedoeld? UEF heeft geen vliegende experimental...

Oh ja, dit is ook wel een interessant linkje:
http://www.jrpereira.com/supreme_commander_observations/.
linkje is beetje outdated, redelijke nub opmerkingen ook van die gast imo...
maar zoals ik zei, zal wel oud zijn, want ik wist dit allemaal al lang, ook van die adjendency bonusses :)
The ability to add units to a preexisting waypath - for example when you have units that you've pulled out of a patrol path for specific tasks, and then want to add back to the path.
al eens geprobeerd dat waypoint te assisten?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Haay schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:12:
[...]

Inderdaad. Edit.

Die tempest en atlantis hebben voor zover ik weet geen bijnamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
TepelStreeltje schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:10:
[...]

linkje is beetje outdated, redelijke nub opmerkingen ook van die gast imo...
maar zoals ik zei, zal wel oud zijn, want ik wist dit allemaal al lang, ook van die adjendency bonusses :)

[...]

al eens geprobeerd dat waypoint te assisten?
als die gast ze mass matrixes gaat bouwen wordt het helemaal leuk, 1 raket erop en hij is alles kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

evilpin0 schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:09:
[...]

als die gast ze mass matrixes gaat bouwen wordt het helemaal leuk, 1 raket erop en hij is alles kwijt ;)
ik bouw het meestal ook zo, omdat het toch echt het meest efficiente is. heb er dan wel stuk of 6 shields boven hangen (ook linked natuurlijk ;) ) maar goed :P
farms zijn belangrijk voor je productie, dus je kan er niet echt omheen denk ik om er zooi te bouwen en te linken..

Of hoe doen de top spelers dat?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
TepelStreeltje schreef op zondag 22 april 2007 @ 16:05:
[...]

ik bouw het meestal ook zo, omdat het toch echt het meest efficiente is. heb er dan wel stuk of 6 shields boven hangen (ook linked natuurlijk ;) ) maar goed :P
farms zijn belangrijk voor je productie, dus je kan er niet echt omheen denk ik om er zooi te bouwen en te linken..

Of hoe doen de top spelers dat?
Nooit van upgraden van mexes gehoord. Dat werkt veel beter en gaat niet zo snel stuk :) Gemiddelde potje duurt toch maar 15 minuten ofzo. Je hebt niet eens de tijd om shields te bouwen voor je farms :)

[ Voor 9% gewijzigd door Adlermann op 22-04-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hmm, ik speel (nog) niet online. Heel af en toe potje tegen wat WOW maatjes van me (die ik finaal afmaak :P ). Maar daar duurt het erg lang voordat zij wat ondernemen, tegen die tijd heb ik al zon dikke verdediging staan dat het niet meer uit maakt. ondertussen farms bouwen of ik heb ze al dood gerusht...

Moet toch maares replays gaan kijken van wat topspelers :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
TepelStreeltje schreef op zondag 22 april 2007 @ 17:13:
hmm, ik speel (nog) niet online. Heel af en toe potje tegen wat WOW maatjes van me (die ik finaal afmaak :P ). Maar daar duurt het erg lang voordat zij wat ondernemen, tegen die tijd heb ik al zon dikke verdediging staan dat het niet meer uit maakt. ondertussen farms bouwen of ik heb ze al dood gerusht...

Moet toch maares replays gaan kijken van wat topspelers :P
De truuk is zo snel mogelijk en blijven aanvallen. Liefst met je ACU erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Adlermann schreef op zondag 22 april 2007 @ 17:27:
De truuk is zo snel mogelijk en blijven aanvallen. Liefst met je ACU erbij :)
Rushen dus. :D

Weet wel dat als je de Campaign speelt, hoe je moet spelen in de laatste missies van de 3 facties, is absoluut NIET representatief voor hoe het spel online gespeeld wordt. Nietemin vind ik de campaign uitspelen ook een erg leuke tijdsbesteding.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.