[RTS] Supreme Commander - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.680 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Nieuwe patch!

If you are already logged into GPGnet, log out to receive the automatic update.

SupCom 3217 Release Notes:

* Build 3217 represents a full integration from the game's main development branch, reflecting many changes to the game's code base. Only the partial highlights are included here.
* Fully updated release notes regarding balance and gameplay changes forthcoming.
* Support for Direct2Drive download version enabled.
* Several color, prop, texture, normal map and effects adjustments throughout the game.
* Several animation and animation speed adjustments throughout the game.
* Note that Build 3217 does not include an update to GPGnet. Current GPGnet version is 1.5.52.
* Add open/close slot functionality.
* Fix observer button appearing/disappearing
* Chat history should now only display the senders name on the first line of every message.
* Fixed an issue with the chat window that was making the allies and all buttons function incorrectly.
* Pausing the game then opening and closing a menu that pauses the game will no longer unpause the game. It will remain paused until the user unpauses.
* Game no longer hangs when minimizing during a non-interactive sequence.
* Rules for reclaiming building have changed significantly, reducing a possible game exploit.
* Commanders can no longer overcharge each other.
* Commander nuke detonation set at 4000 damage.

There's a minimal UI in the patch too. Hit alt + up until you see it.

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Ik ben benieuwd of de performance ook vooruit is gegaan. Iemand al de patch getest?

Verwijderd

Cheapprice at the new Mediamarkt in Cruquius: 39 euros !!!

http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/177/

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Kan iemand voor mij de .exe van de nieuwe patch ff on-line zetten ofzo? Ik had nog een crack geinstalleerd staan zodat ik niet elke keer de DVD nodig zou hebben, maar nu is mijn exe dus niet gepatched, en ik kan de patch nergens terugvinden....

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Zo te zien geen performance verbeteringen. Wel jammer want het loopt nu giga ruk.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:03
Ik heb nu 3 levels gespeeld en irriteer me eraan dat als je een hele berg units wilt verplaatsen dat super langzaam gaat (FPS is prima). Als ze dan eenmaal aan het rollen zijn dan blijven ze ook niet bij elkaar :( Iemand een oplossing hiervoor?

In het 3de level van de UEF heb je zo'n rivier. Ik heb daar een berg schepen gemaakt. ALs ik ze wil verplaatsen verder de rivier op dan duurt dat ook een hele tijd. Lijkt wel of er dan een blokkeert en de rest blijft er maar wat bij hangen :'(

[ Voor 33% gewijzigd door Bart1983 op 22-02-2007 12:17 ]

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Bart1983 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:13:
Ik heb nu 3 levels gespeeld en irriteer me eraan dat als je een hele berg units wilt verplaatsen dat super langzaam gaat (FPS is prima). Als ze dan eenmaal aan het rollen zijn dan blijven ze ook niet bij elkaar :( Iemand een oplossing hiervoor?
Doormidden van de rechtermuis knop langer ingedrukt te houden kun je formaties maken en als je de knop in gedrukt houdt en op links drukt dan kun je door de formaties heen.

• Gurneyhck
  • Laatst online: 18-08 11:10
Bart1983 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:13:

In het 3de level van de UEF heb je zo'n rivier. Ik heb daar een berg schepen gemaakt. ALs ik ze wil verplaatsen verder de rivier op dan duurt dat ook een hele tijd. Lijkt wel of er dan een blokkeert en de rest blijft er maar wat bij hangen :'(
Je eerste probleem is al opgelost, zie boven. En dat van die boten dat is idd. nog een beetje buggy. Ik heb ook al gemerkt dat een boot soms gewoon vastzit. Dat ie dan bijvoorbeeld tegen de kant opvaart en dan moet je honderd keer klikken voordat ie los is.

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Gaan er in de toekomst ook net zoals in TA nieuwe units uitgebracht worden voor sup com ? Ik mis voornamelijk wat aanbod qua Tier3 units.. :)

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Wat mij betreft een goed teken dat ze nu al met een patch uitkomen.

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
iemand een manuele download locatie gevonde? ipv gpgnet

• Morax
Het vragen naar copyrighted materiaal is _niet_ toegestaan op GoT, ookal beschik je over het orgineel! :o

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 23-02-2007 12:52 ]

Verwijderd

Ik kan je op het moment niet helpen maar ik zou geen crack willen installeren. Ik heb hem legaal en wie weet wat dat ding allemaal kan verzenden...

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 23-02-2007 12:52 ]

• Envy007
Ff opnieuw installeren misschien?

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 23-02-2007 12:52 ]

Verwijderd

Lees het nieuws op de index pagina van GPG-Net ook even m.b.t. het gebruiken van cracks e.d. Je riskeert een blokkade van je serienummer.

• Morax
Envy007 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:10:
[...]

Ff opnieuw installeren misschien?
Dat probeer ik nou juist te voorkomen :P
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:30:
Lees het nieuws op de index pagina van GPG-Net ook even m.b.t. het gebruiken van cracks e.d. Je riskeert een blokkade van je serienummer.
Dat zou wel erg lomp zijn. Ik vind het maar irritant om van elk spel wat ik speel de DVD naast me te moeten hebben liggen, en de hele tijd van DVD te moeten switchen om een ander spel te moeten spelen. Daarom installeer ik cracks...

• Envy007
Morax schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:55:
[...]

Dat probeer ik nou juist te voorkomen :P

[...]

Dat zou wel erg lomp zijn. Ik vind het maar irritant om van elk spel wat ik speel de DVD naast me te moeten hebben liggen, en de hele tijd van DVD te moeten switchen om een ander spel te moeten spelen. Daarom installeer ik cracks...
Tussen 11:50 toen je de eerste vraag stelde en 16:00 nu, had je het al 16 keer opnieuw kunnen installeren. Je had allang weer kunnen spelen. Tis niet of je iets kwijtraakt ofzo.

Hmmm, dat met die DVD is wel irritant, da's het nadeel van iets legaal draaien, maar een image werkt ook niet?

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Envy007 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:03:
Hmmm, dat met die DVD is wel irritant, da's het nadeel van iets legaal draaien, maar een image werkt ook niet?
De gedownloaden image draait prima op deamon hoor
(ja heb ook legaal herinstalleerd (vanwege key), maar dat krijg je als je inet sneller is dan de post)
Morax schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:55:
ook als je vaker no-dvd exe gebruikt moet je toch wel onderhand weten dat je de orginele bestanden altijd moet bewaren :X aangezien je die dus altijd nodig hebt tijdens de update.

[ Voor 23% gewijzigd door Teunis op 22-02-2007 16:22 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Envy007
Teunis schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:21:
(ja heb ook legaal herinstalleerd (vanwege key), maar dat krijg je als je inet sneller is dan de post)
Know the feeling ;)

Verwijderd

Zelfs weten met die cracks, toch is het zo ;)

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ook de naam van zulke sites noemen is niet de bedoeling

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 21:05 ]

Nukezone FTW

Verwijderd

Kan iemand nog ff wat hamachi servers posten ? Ik vind bijna nooit iemand in scmd.gamer.nl ( pass : fenix ) en supreme_commander_nl (pass : nlownage ). Andere servers die op google rondzwerven zitten allemaal vol of bestaan niet meer. Mijn brievenbus was nog steeds leeg... wie helpt me aan een mp potje ?

• Morax
Teunis schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:21:
ook als je vaker no-dvd exe gebruikt moet je toch wel onderhand weten dat je de orginele bestanden altijd moet bewaren :X aangezien je die dus altijd nodig hebt tijdens de update.
Die staat er ook, maar dan met de naam "Supreme Commander.exe.ori". En meestal heb je die dus niet nodig, aangezien over het algemeen de exe gewoon overschreven word, of het nou een crack is of niet. SupCom is 1 van de zeer weinig spellen waarbij ook echt naar de inhoud van de file gekeken word bij het patchen.

Maargoed, als het teveel werk is om even een exe van een paar MB voor iemand on-line te zetten, dan ga ik wel herinstalleren...

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 22:10
Helaas, kan nu niet bij de computer waar ik Supreme Commander op draai anders had ik het graag voor je gedaan.

Gisteren echt een heerlijk turtle potje gehad, 2 challenge en 1 balanced AI ingemaakt samen met m'n broer. Rij schilden, daarna artillery en daarna point / air defense werkt heel goed.

Hij bestookt mij heel de tijd met Artillery, als je inzoomt zie je dat het (kleine) missiles zijn, werkt Missile defense daar ook tegen? Maakt het dan nog uit welke Tier? Bijvoorbeeld deze

Afbeeldingslocatie: http://www.supcomuniverse.com/unitdb/data/pics/URB4302.png
CYBRAN - Tier 3
Guardian
Strategic Missile Defense

Afbeeldingslocatie: http://www.supcomuniverse.com/unitdb/data/pics/URB4201.png
CYBRAN - Tier 2
Zapper
Tactical Missile Defense

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 13:45

Brainless-NL

lolkipo

Voor de mensen met enorme lag in het spel terwijl de fps goed is: Audio acceleratie in je (config>audio>advanced) op basic zetten. Er is een bug met audigy kaarten die het spel erg traag laat lopen die op deze manier te ontwijken is.

• Astennu
Brainless-NL schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 20:40:
Voor de mensen met enorme lag in het spel terwijl de fps goed is: Audio acceleratie in je (config>audio>advanced) op basic zetten. Er is een bug met audigy kaarten die het spel erg traag laat lopen die op deze manier te ontwijken is.
Ook met X-Fi kaarten ? Anyway Ik denk dat Ik TA nog steeds wat beter vind. En in deze game is artillerie gewoon te sterk. Vooral die super van de Cybran dat ding is mass bombard en daar kun je dus niets tegen doen. Aanvallen heeft meestal geen nut als je die artillerie goed inbouwt met allemaal AA en Ground cannons en een Anti Nuke installatie en wat schilden.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Zo campaign rond gespeeld en wa krijg je op het eind; een filmpje en dan alleen zwart beeld .Zie alleen mijn muis cursor nog.Enige wat ik kan doen is het spel beeindigen met taakbeheer.Iemand hier ook last van?

Verder loopt ie bij mij met vista Ult. 64 bit beter dan op xp.Zie bij xp wel eens vaak de beeld
bevriezen.

E6600@3.6
2gb
7900gto
xi-fi

|2600k|Asus 290|

Verwijderd

IK heb net wat mods gedownload, maar dit zijn lua files, een soort programeer taal.
In welke map moeten deze worden geplaatst of hoe moet ik de scripts runnen zodat de mods werken ??

• Teunis
FreeShooter schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 18:14:
[...]
Hij bestookt mij heel de tijd met Artillery, als je inzoomt zie je dat het (kleine) missiles zijn, werkt Missile defense daar ook tegen? Maakt het dan nog uit welke Tier? Bijvoorbeeld deze
[...]
Strategic Missile Defense
[...]
Tactical Missile Defense
kort antwoordt, nee
Daar zijn shields voor. (is wel jammer wat je houd niet echt lang uit tegen goede Artillery.
Je hebt ook balistic defense volgens mij werken wel tegen T2: Artillery (cybran: de auto versie))
Die jij noemt zijn voor de counters
T2: Strategic Missile Launcer
T3: Tactical Missile Launcer (en onderzeeërs met nukes)

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-07 22:23
Hey, ik speel het spel ook sinds kort... had 1 spelletje tegen de computer gedaan en toen voor de grap maar es een 1v1 tegen iemand... cadaverous1 dacht ik :) mja.... dat word dus nog maar wat oefenen voor mij :D

hoi

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:37
Mmm, na het installeren van de patch was m'n save game onbruikbaar en werd er een verkeerde resolutie gebruikt, hetgeen met een beetje pielen weer te herstellen was... Niet helemaal 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Bullus schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 22:29:
Zo campaign rond gespeeld en wa krijg je op het eind; een filmpje en dan alleen zwart beeld ...
Dit hebben ze met de patch gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:21:
[...]

En in deze game is artillerie gewoon te sterk. Vooral die super van de Cybran dat ding is mass bombard en daar kun je dus niets tegen doen. Aanvallen heeft meestal geen nut als je die artillerie goed inbouwt met allemaal AA en Ground cannons en een Anti Nuke installatie en wat schilden.
Nu duurt het ook zowat een half uur vordat zo'n ding gebouwd is. Dus het brengt risico's met zich mee. Als je een half leger aan engineers aan het werk zet ben een hoop mass kwijt. Dan moet je ook nug stunts gaan uithalen met reclaimen. Dus als tegenstander geeft het mogelijkheden.
Maar eenmaal up and running ben je wel een sitting duck ;) .
De standaard tech3 artillerie is ook sterk maar is niet echt gericht als er een fog of war over het gebied ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Voor de liefhebbers de .exe versie van de patch:

http://thq.vo.llnwd.net/o...om_patch_3189_to_3217.exe
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:24:
[...]

Nu duurt het ook zowat een half uur vordat zo'n ding gebouwd is. Dus het brengt risico's met zich mee. Als je een half leger aan engineers aan het werk zet ben een hoop mass kwijt. Dan moet je ook nug stunts gaan uithalen met reclaimen. Dus als tegenstander geeft het mogelijkheden.
Maar eenmaal up and running ben je wel een sitting duck ;) .
De standaard tech3 artillerie is ook sterk maar is niet echt gericht als er een fog of war over het gebied ligt.
True. Maar ook bv die Tech 2 dingen. Gaat niet heel ver maar die heb je ze in elkaar gezet. En als je daar een batterij van 20 van hebt richt je ook veel schade aan :) Maar ik zal eens tegen me broers spelen 1 vs1 ipv de comp.

[ Voor 76% gewijzigd door Astennu op 23-02-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, toegevoegd aan SP :)

Ik heb laatst met m'n broertje + CPU op een 1 vs 1 vs 1 map gespeeld, niet Sentry Point maar die andere met het water en de 3 kleine roteilandjes :P

Was erg interessant omdat je echt de ruimte op dat eiland goed moest benutten.. Je had ruimte voor 2 of 3 T2 power gens en misschien 1 T3 shield gen, wat artillery echt dodelijk maakte op die map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 22:49
Die Mavor is ook uber :) wel niet zo extreem sterk of snel maar je kunt de vijand wel op elk punt van de map raken. Wat ook handig is, is die Atlantis Submersible Carrier :). Vooral tegen newbies die geen sonar hebben kun je die right next to base laten opduiken en zo tog bombers launchen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pirate-Bozz schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:41:
Die Mavor is ook uber :) wel niet zo extreem sterk of snel maar je kunt de vijand wel op elk punt van de map raken. Wat ook handig is, is die Atlantis Submersible Carrier :). Vooral tegen newbies die geen sonar hebben kun je die right next to base laten opduiken en zo tog bombers launchen :D.
Die Atlantis schopt idd kont, zeker als je er 2 van heb i.c.m. met een support fleet T2 cruisers/destroyers. Zo had ik dus 2 aircraft carriers gevuld met broadswords, gevolg was een hele kapotte naval base van de vijand 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Heeft iemand al wat meer mods gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt een fan van de long range artillery geworden, dat is echt het beste ooit.

Die redelijk goedkope level 3 kan ongeveer de helft van de map bereiken, en heb je een lucky hit op een (sub)commander van de enemy is het eigenlijk alsof je een nuke in z'n basis gooit.

Ook kun je er zovaak mee schieten dat hij niet de kans krijgt iets groots te bouwen, dan heb je het alweer overhoop geschoten. Als ie bijna een dure missile launcher af heeft dan knal je het zo kapot.

Ondertussen natuurlijk een mooie vloot vliegtuigen om aanvallen af te slaan en z'n resources kapot te maken. En natuurlijk ook de grote heavy ass artillery zodat je em overal kunt raken.

De enemy heeft altijd de neiging om meerdere subcommanders te laten komen via de portal, maar doet er vervolgens niets mee. Gewoon daarop mikken en z'n hele basis is in no-time kapot.

Ook leuk is om een ally te hebben en die vervolgens ook een paar nukes op z'n kop te gooien.
Wel jammer is dat je niet kunt onderhandelen met AI, dus vrienden worden en dan toch elkaar weer verraden. Dat is iets wat tussen mensen altijd zo leuk is.

Als je met z'n 3en vecht met z'n 2en tegen 1 gaan en ondertussen in het geheim troepen en wapens bouwen om ook je vriend aan stukken te schieten... evil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:24:
Ik ben echt een fan van de long range artillery geworden, dat is echt het beste ooit.

Die redelijk goedkope level 3 kan ongeveer de helft van de map bereiken, en heb je een lucky hit op een (sub)commander van de enemy is het eigenlijk alsof je een nuke in z'n basis gooit.

Ook kun je er zovaak mee schieten dat hij niet de kans krijgt iets groots te bouwen, dan heb je het alweer overhoop geschoten. Als ie bijna een dure missile launcher af heeft dan knal je het zo kapot.

Ondertussen natuurlijk een mooie vloot vliegtuigen om aanvallen af te slaan en z'n resources kapot te maken. En natuurlijk ook de grote heavy ass artillery zodat je em overal kunt raken.

De enemy heeft altijd de neiging om meerdere subcommanders te laten komen via de portal, maar doet er vervolgens niets mee. Gewoon daarop mikken en z'n hele basis is in no-time kapot.

Ook leuk is om een ally te hebben en die vervolgens ook een paar nukes op z'n kop te gooien.
Wel jammer is dat je niet kunt onderhandelen met AI, dus vrienden worden en dan toch elkaar weer verraden. Dat is iets wat tussen mensen altijd zo leuk is.

Als je met z'n 3en vecht met z'n 2en tegen 1 gaan en ondertussen in het geheim troepen en wapens bouwen om ook je vriend aan stukken te schieten... evil ;)
Aaaah, dat doet me denken aan die goeie ouwe AoE2 tijd :). Dat kon ik ook wel altijd goed, vriendjes verraden, net voor de vernietiging van de vijand (allied victory) diplomacy switchen van ally naar enemy en de andere helft van je leger zijn basis insturen :o

Ontopic: waarmee kun je eigenlijk een tech3 nuke vernietiging (zo eentje uit een silo) behalve met zon counternuke gebouw. Want ik val zon tech 1 CPU player aan en de nuke wordt net voor inslag vernietigd en hij heeft niet zon gebouw :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 19:57
Voor de 3e missie moet ik een long range radar bouwen (LR). Echter kan ik deze bij de tech 2 engineers niet vinden :S? Hoe kan ik deze bouwen? Essentieel als ik verder wil met mijn missie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Upgraden van de radar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
@Vinny_B
ook handig om te vermelden welke kant je dan aan het spelen bent
Die staan gewoon bij de t1
je moet ze even in de aangeven plekken neer zetten

[ Voor 32% gewijzigd door Teunis op 23-02-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik heb eigenlijk twee dingen die ik niet kan vinden:

1. Hoe verhoog ik de unit limiet?
2. Hoe kan ik bestaande gebouwen en units deleten?

Ik kijk er OF overheen OF het kan gewoon niet.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 13:45

Brainless-NL

lolkipo

Astennu schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:21:
[...]

Ook met X-Fi kaarten ? Anyway Ik denk dat Ik TA nog steeds wat beter vind. En in deze game is artillerie gewoon te sterk. Vooral die super van de Cybran dat ding is mass bombard en daar kun je dus niets tegen doen. Aanvallen heeft meestal geen nut als je die artillerie goed inbouwt met allemaal AA en Ground cannons en een Anti Nuke installatie en wat schilden.
Ik heb zelf een audigy en weet dus niet of het bij xfi's ook gaat werken :)
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:25:
Hi,

Ik heb eigenlijk twee dingen die ik niet kan vinden:

1. Hoe verhoog ik de unit limiet?
2. Hoe kan ik bestaande gebouwen en units deleten?

Ik kijk er OF overheen OF het kan gewoon niet.

Alvast bedankt
Voordat je een skirmish oid start kan je de unit count om max 1000 gooien

Ctrl + k of met een engineer/commander reclaimen (icon met honingraat structuur om het maar zo te zeggen)

[ Voor 31% gewijzigd door Brainless-NL op 23-02-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Net een potje 4vs 4 aan het doen. Loopt het hele game weer vast. Ik heb dit al vaker gezien. Game gaat eerst heel traag en op een gegeven moment zit alles muur vast. Hebben meer mensen dit ?

Zo i zo is het al zo traag dat je een gameplay speed van -8 hebt. Alle pc's hadden een dual core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
ff een paar vraagjes
hoe zet je je fps aan?

en mijn spel crashed elke keer na ongeveer 10 minuten spelen..
Opteron146, 1gb geheugen en een 7900Gtx
van alles de nieuwste drivers... iemand een idee?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Nja echte crashes vallen wel mee wel een keer gezien bij de pc van me broer. Maar vooral dat de game op alle pc's gaat hangen of ja hangt niet echt maar alle units staan stil je kunt gewoon rond kijken menu en alles open doen. Maar dat was het dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doxick
  • Laatst online: 14-05 10:34
kan goed zijn dat dat aan je internet ligt dan he... het klinkt als een lag issue (ofwel disconnect in dit geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Yeah heb hem ook :D is wel vet maar vind wel dat de wagentjes nogal erg traag rijden... * Chip. heeft geen last van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-08 16:51
pathfinding is echt frustrerend.
troepen zouden echt bij elkaar moeten blijven.
hoeveel troops ik al kwijt ben door idiote movement.
ben nu de patch aant downloaden hopelijk helpt dat al een beetje.
voor de rest draait dit spel echt super vlot op me C2D E6600 3,4GHz + 8800GTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
doxick schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:06:
kan goed zijn dat dat aan je internet ligt dan he... het klinkt als een lag issue (ofwel disconnect in dit geval)
Het was een lan game met 4 Pc's. Maar dan zit het spel niet goed in elkaar want het gebeurt elke keer als de comps veel units hebben. Spel is nog best buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Het netwerk spel gaat maar zo snel als de langzaamste PC in je netwerk. Dus ja mischien overschatten jullie je pc's? probeer het eerst is met minder.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainless-NL schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:37:
[...]

Ik heb zelf een audigy en weet dus niet of het bij xfi's ook gaat werken :)

[...]

Voordat je een skirmish oid start kan je de unit count om max 1000 gooien

Ctrl + k of met een engineer/commander reclaimen (icon met honingraat structuur om het maar zo te zeggen)
Ik bedoel eigenlijk meer in Singleplayer mode. Ik ben nu met één van de missies bezig waarin je een megakanon moet afmaken (een onderdeel ligt op het eilandje) en ik heb als bescherming een megahoeveelheid air-to-air guns gebouwd. Nu mag ik geen schepen enzo meer bouwen en dus kan ik niet meer aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
hij valt hier uit als je veel units heb of game speed te hoog en wat minder units... lijkt wel een proccesor probleem ofzo.. spel fout gemaakt? ofzo :S

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik denk dat je pc wat te warm wordt. Ik heb dat ook wel is gehad op mijn PC bij andere spellen. Was best raar normaal hapert ie, maar toen viel die gewoon uit. Probeer eens wat details omlaag te schroeven kijken hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Postius schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:19:
Het netwerk spel gaat maar zo snel als de langzaamste PC in je netwerk. Dus ja mischien overschatten jullie je pc's? probeer het eerst is met minder.
SLoomste PC was een Dual core 2500 MHz. En het 2e potje een 1600 MHz Turion X2 dual core. Dus zo traag waren die niet en ik had details al heel laag gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
SwornEnemy schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:44:
pathfinding is echt frustrerend.
troepen zouden echt bij elkaar moeten blijven.
hoeveel troops ik al kwijt ben door idiote movement.
ben nu de patch aant downloaden hopelijk helpt dat al een beetje.
voor de rest draait dit spel echt super vlot op me C2D E6600 3,4GHz + 8800GTS
Is je eigen schuld.
Je moet ook formation movement gebruiken. Wanneer je op de besteming rechtsklikt... moet je de rechtermuisknop ingedrukt houden, wanneer je dan met de muis beweegt zie je de formatie waarin ze naar dat punt toe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 19:57
Teunis schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:16:
@Vinny_B
ook handig om te vermelden welke kant je dan aan het spelen bent
Die staan gewoon bij de t1
je moet ze even in de aangeven plekken neer zetten
Mee eens, probleemomschrijving was niet duidelijk genoeg. Nogmaals:

Ik speel de UEF, de 3e missie. De objective is als volgt:
Afbeeldingslocatie: http://vinnyb.tweakdsl.nl/got/objective.jpg

@Teunis, ik zie geen "aangewezen plekken" op de map. Zie hier:
http://vinnyb.tweakdsl.nl/got/complete.jpg

Bij geen enkele engineer kan ik de zogenaamde Longe Range (LR) radar vinden, en een tech 1 of tech 2 radar upgraden is ook geen optie volgens mij.

Wat doe ik verkeerd, wie o wie kan mij helpen?

[ Voor 7% gewijzigd door Vinny_B op 23-02-2007 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Refragmental schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 20:47:
[...]

Is je eigen schuld.
Je moet ook formation movement gebruiken. Wanneer je op de besteming rechtsklikt... moet je de rechtermuisknop ingedrukt houden, wanneer je dan met de muis beweegt zie je de formatie waarin ze naar dat punt toe gaan.
Ik wil niet veel zeggen maar ook dat werkt niet super lekker. Ze moeten ook Line of sight introduceren. Want soms schieten je units tegen een berg aan of gebouw omdat er een unit achter loopt. Niet echt logies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Vinny_B schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:11:
[...]

Mee eens, probleemomschrijving was niet duidelijk genoeg. Nogmaals:

Ik speel de UEF, de 3e missie. De objective is als volgt:
[afbeelding]

@Teunis, ik zie geen "aangewezen plekken" op de map. Zie hier:
http://vinnyb.tweakdsl.nl/got/complete.jpg

Bij geen enkele engineer kan ik de zogenaamde Longe Range (LR) radar vinden, en een tech 1 of tech 2 radar upgraden is ook geen optie volgens mij.

Wat doe ik verkeerd, wie o wie kan mij helpen?
De Long Range radar, is een tech 2 radar. De 3 plekken zijn volledig uitgezoomd alleen niet zo duidelijk zichtbaar:
- Rechtsboven de bovenste twee mass tekens van je eerste basis
- Een stukje ten noorden van de gate
- Links van de bovenste twee mass tekens in de basis waar de enemy commander zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Goh, vandaag ff snel het spel gescoord bij de lokale Bart Smit. Echt leuk om te spelen, nu alleen nog een snellere cpu om het aantal FPS bij grote gevechten wat op te krikken. Niks is leuker om 100 units te selecteren en dan control-rechtermuisklik in een vijandige basis te doen. :)

Overigens erger ik mij wel een tikkeltje aan't feit dat de control panel zo groot is, waardoor je wat minder van het slagveld ziet. Ik heb wel gelezen dat ze dat in een volgende patch gaan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch genoemd in de startpost waar komt die vandaan? Op de officiële webpagina kan ik deze nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:00:
De patch genoemd in de startpost waar komt die vandaan? Op de officiële webpagina kan ik deze nergens vinden.
Ik heb die op het forum gevonden van Supreme Com.Daar waren er mensen die ook de .exe wouden omdat ze dial up hadden en dus niet online kunnen spelen. En iemand had em daar gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

OCTheEagle schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 22:26:
Goh, vandaag ff snel het spel gescoord bij de lokale Bart Smit. Echt leuk om te spelen, nu alleen nog een snellere cpu om het aantal FPS bij grote gevechten wat op te krikken. Niks is leuker om 100 units te selecteren en dan control-rechtermuisklik in een vijandige basis te doen. :)

Overigens erger ik mij wel een tikkeltje aan't feit dat de control panel zo groot is, waardoor je wat minder van het slagveld ziet. Ik heb wel gelezen dat ze dat in een volgende patch gaan verbeteren.
Sterker nog , de nieuwe patch die net uit is heeft al een minimal UI.
Hoewel ik moet zeggen dat op 1920x1200 met de gui links ik het wel vind meevallen met de grootte van de gui :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:12:
[...]

Ik heb die op het forum gevonden van Supreme Com.Daar waren er mensen die ook de .exe wouden omdat ze dial up hadden en dus niet online kunnen spelen. En iemand had em daar gepost.
Dan wacht ik toch maar even met het downloaden van deze patch tot hij ook op de officiële pagina staat.
Ik heb hem toch al via de multiplayer client (maar het is altijd makkelijk om een setup geval als backup te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:46:
[...]

Dan wacht ik toch maar even met het downloaden van deze patch tot hij ook op de officiële pagina staat.
Ik heb hem toch al via de multiplayer client (maar het is altijd makkelijk om een setup geval als backup te hebben).
Ik heb em er overal al op staan. Werkt verder prima. Niet veel verbetering gemerkt TOV de vorige versie.

Edit:

Nog een vraagje bij veel games heb je de optie om atack move te doen. Zit dat er hier ook in ? ik zag dat ze op zig ook zelf wel aanvallen alleen voor vliegtuigen is dat misschien wel handig. En kun je ook gebouwen draaien voordat je ze laat bouwen ? Dat is iets wat ik nog niet heb kunnen vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door Astennu op 24-02-2007 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Astennu schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:28:
[...]

Ik heb em er overal al op staan. Werkt verder prima. Niet veel verbetering gemerkt TOV de vorige versie.

Edit:

Nog een vraagje bij veel games heb je de optie om atack move te doen. Zit dat er hier ook in ? ik zag dat ze op zig ook zelf wel aanvallen alleen voor vliegtuigen is dat misschien wel handig. En kun je ook gebouwen draaien voordat je ze laat bouwen ? Dat is iets wat ik nog niet heb kunnen vinden.
Attack move is ALT+rechtermuisknop [is overigens al tig keer voorbij gekomen, misschien een idee om het in de startpost te zetten?]
Draaien kan niet voor zover ik weet, maar aangezien alle gebouwen vierkant zijn, maakt dat ook niet zoveel uit :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Ik hoop dat er snel een mod uitkomt die de units wat balanceert, wat ik hiermee bedoel is dat niet alle factions een soort van basisunits hebben. Zo heeft de UEF bijvoorbeeld geen airtransport, die mis ik wel (UEF-fanboy hiero :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
StarLite schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 03:00:
[...]

Attack move is ALT+rechtermuisknop [is overigens al tig keer voorbij gekomen, misschien een idee om het in de startpost te zetten?]
Draaien kan niet voor zover ik weet, maar aangezien alle gebouwen vierkant zijn, maakt dat ook niet zoveel uit :P
Ah bedankt. Dat draaien is soms wel handig. Met Zee havens of in een map die schuin is dan kan ik toch een rechte muur maken.
Pirate-Bozz schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 08:11:
Ik hoop dat er snel een mod uitkomt die de units wat balanceert, wat ik hiermee bedoel is dat niet alle factions een soort van basisunits hebben. Zo heeft de UEF bijvoorbeeld geen airtransport, die mis ik wel (UEF-fanboy hiero :D )
Ik zou ook graag een mod willen waar je er voor kan zorgen dat je geen Exprimentals meer kan of max 1. Ik speel vaak tegen UEF maar elke keer ga ik er aan door die StommeFatboy ( Zelf Aeon ) Mijn Ufo kan niet dichtbij komen want daar is die AA van de Fatboy al te goed voor en mijn Walker heeft hetzelfde probleem. Cybran Air ship werkt wel goed die is ook veel sterker dan de Ufo. Echter kan de ufo wel veel vliegtuigjes opslaan.

En sommige soorten hebben ook Tech 3 gunships ( UEF ) de rest moet het met Tech 2 doen. Zo heeft iedereen wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Astennu schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 08:30:
[...]

Ah bedankt. Dat draaien is soms wel handig. Met Zee havens of in een map die schuin is dan kan ik toch een rechte muur maken.

[...]

Ik zou ook graag een mod willen waar je er voor kan zorgen dat je geen Exprimentals meer kan of max 1. Ik speel vaak tegen UEF maar elke keer ga ik er aan door die StommeFatboy ( Zelf Aeon ) Mijn Ufo kan niet dichtbij komen want daar is die AA van de Fatboy al te goed voor en mijn Walker heeft hetzelfde probleem. Cybran Air ship werkt wel goed die is ook veel sterker dan de Ufo. Echter kan de ufo wel veel vliegtuigjes opslaan.

En sommige soorten hebben ook Tech 3 gunships ( UEF ) de rest moet het met Tech 2 doen. Zo heeft iedereen wat anders.
Als je Aeon bent kan je toch Omen boten maken? 3 of 4 van die battleships gericht op de fatboy = verdampte fatboy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

heb zelf meestal iets van 50-100 t2 gunships als mobile base defense. dat maakt korte metten met de meeste t4's

daarnaast gaat een fatbooi zo traag dat je ze ook gewoon neer kunt nuken :) of maak een klein t2 arti basis langs zijn pad. zijn de meeste dingen zo plat.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderbij
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-06 20:59
Ik had anders totaal geen problemen met die fatboys vs Ufo's. Vrij kansloos is een fatbot, zijn aa is erg matig (2 kleine minigunnetjes ofzo). Fried fatboy in no time! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Speel nu net de 4 of 5e missie van de UEF waar je dat wapen moet defenden voor ze hem afvuren, maar daar begint het toch wel erg traag te lopen allemaal overal vliegen units en de vijand valt aan van meerdere kanten. Heb het probleem ook bij grotere mappen in skirmish, daar loopt het gelijk al slecht.

Had gezocht maar zijn er tips om het wat soepeler te laten lopen?

Heb een AMD x2 4200, Gforce 7800gtx, 2 gig mem.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
heuveltje schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 10:33:
heb zelf meestal iets van 50-100 t2 gunships als mobile base defense. dat maakt korte metten met de meeste t4's

daarnaast gaat een fatbooi zo traag dat je ze ook gewoon neer kunt nuken :) of maak een klein t2 arti basis langs zijn pad. zijn de meeste dingen zo plat.
je zet een paar torpedo bombers op z'n fatboy en dan is het ook heel snel afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
De Uef heeft volgens mij 3 verschillende soort Air transport xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

De UEF heeft zeker wel air-transports, het zijn die hele lange enorme transports, volgens mij zijn de UEF air transports juist de beste uit het spel :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Hmm.. hebben anderen hier ook het idee dat het verschil tussen de challenge en supremecomputer AI een groot verschil zit? Ik kom er echt niet langs bij een supreme-grote-legers-bouwen terwijl een challenge geen uitdaging biedt..

-edit-
Overigens werken torpedo bombers heerlijk tegen de fatboy als hij submergerd is

[ Voor 24% gewijzigd door cheiron op 24-02-2007 14:53 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:49:
Hmm.. hebben anderen hier ook het idee dat het verschil tussen de challenge en supremecomputer AI een groot verschil zit? Ik kom er echt niet langs bij een supreme-grote-legers-bouwen terwijl een challenge geen uitdaging biedt..

-edit-
Overigens werken torpedo bombers heerlijk tegen de fatboy als hij submergerd is
Die supreme AI heeft een paar nukes nodig en hij is niks... win er makkelijk van... potje duurt alleen wel heel lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Postius schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 20:25:
Ik denk dat je pc wat te warm wordt. Ik heb dat ook wel is gehad op mijn PC bij andere spellen. Was best raar normaal hapert ie, maar toen viel die gewoon uit. Probeer eens wat details omlaag te schroeven kijken hoe dat gaat.
dan zou die bij 8 uur prime 95 of 10 rondjes 3dmark ook problemen moeten geven... en daar heb ik dus geen last van!!! dus tjah... beetje vreemd...

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
By the way hier staat een leuke faq:
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/928861.html

Ik was op zoek naar hotkeys en vond dit (4 pagina lange) onderdeeltje van die FAQ zeer interessant :)

Nooit geweten ook dat als een Interceptor 0,975 mass verbruikt dat afgerond wordt naar 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:23:
[...]

Die supreme AI heeft een paar nukes nodig en hij is niks... win er makkelijk van... potje duurt alleen wel heel lang..
Toenet twee uur er over gedaan, lekker turtle game. Netjes mijn weg naar binnen geknokt om daar z'n nuke schilden kapot te maken en toen heb ik het in style afgemaakt, met een hele grote knal :Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07-2021

Draconis

The Creator

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:23:
[...]

Ik doe er een half uur over om een Supreme AI af te maken, dus duratie valt wel mee. De grote fout van de Supreme AI is gewoon dat hij zijn commander onbeschermt op je leger af stuurt. Waardoor hij met Gunships zo af te maken is.

Veni Vidi Vici

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Net ontdekt: die grote robot van de aeon weerstaat een directe hit van een nucleaire raket. Sterk hoor

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
cheiron schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:01:
Net ontdekt: die grote robot van de aeon weerstaat een directe hit van een nucleaire raket. Sterk hoor
Als het goed is 2 , ik heb er 2 dichtbij en 1 direct erop afgevuurd (toen was ie dood), was wel van een ally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
De 2e nuke had ik voor de tegenstander nodig :o

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:24
Ik heb em bij play.com besteld. Ik kreeg vorige week donderdag een mailtje dat ie verzonden was. Ik heb em alleen nog steeds niet ontvangen :|
Duurt dit altijd zo lang/hebben julie em al van play.com ontvangen?

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 17:30
Zag hem bij Dixons in de schappen staan en de verleiding was groot, maar ik heb zo m'n twijfels of m'n systeem het wel trekt (zie sig). Voldoet aan de aanbevolen eisen voor zover ik kon zien, maar ik wil eerst even wat ervaringen horen van mensen met soorgelijke systemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Draait perfect hier. Ik heb hetzelfde moederbord en geheugen, maar een 3200+ en een X800.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07-2021

Draconis

The Creator

Rostvertol-Mil schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:27:
Ik heb em bij play.com besteld. Ik kreeg vorige week donderdag een mailtje dat ie verzonden was. Ik heb em alleen nog steeds niet ontvangen :|
Duurt dit altijd zo lang/hebben julie em al van play.com ontvangen?
Ik heb hetzelfde probleem, ik vraag me ook af waardoor het komt. Normaliter zijn ze vrij snel.

Veni Vidi Vici

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Hier nog een die op z'n Play.com bestelling wacht, en een vriend van me die SupCom bij Play besteld heeft wacht er ook nog op. Maar in mijn ervaring met Play.com komt het meestal op dinsdag of woensdag aan. Nog maar ff geduld hebben dus... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Ik kon vandaag de verleiding niet weerstaan en heb hem ook gekocht. En nu is het 8 uur later...
Lekker draait het niet, vanwege mijn trage computer, maar qua gameplay helemaal top. Had in de eerste missie vd campagn (UEF) al vrij snel een crash. Nieuwste direct x geinstalleerd, daarna geen vastlopers meer gehad gelukkig.

Nu ga ik maar eens slapen... en dromen over een snellere pc ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

hoi

ik ben zwaar van plan deze game te gaan kopen.
ik speel nu nog de demo, en als ik een skirmish speel of missies dan gaat het allemaal lekker soepel op 1024 x 768 @ High Settings
nu las ik ook meerdere malen dat de game erg bar liep bij sommige van jullie.

nu is me vraag is het voor mij wel de moeite om de game te kopen, of zal het ook erg slech spelen op mijn pc

AMD 4000+
2gb DDR
X1950Pro 512mb

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:00
Dutch_Razor schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:03:
[...]

Als het goed is 2 , ik heb er 2 dichtbij en 1 direct erop afgevuurd (toen was ie dood), was wel van een ally.
Hij heeft 240.000 hitpoints als ik mij niet vergis en een nuke doet ongeveer 70.000 schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou nou eens op met die posts over SPECS !!!! Het gaat over het spel in dit topic ! Opzouten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik wel ronduit gillend gek van word is het feit dat er met 2on2's op internet in grotere maps altijd wel een zo'n dork bij zit met een te trage pc. Gevolg: 2 fps gedurende de laatste 1,5 uur van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:03
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:27:
Waar ik wel ronduit gillend gek van word is het feit dat er met 2on2's op internet in grotere maps altijd wel een zo'n dork bij zit met een te trage pc. Gevolg: 2 fps gedurende de laatste 1,5 uur van de game.
Weet je wel zeker dat het niet door je eigen pc komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:34:
[...]

Weet je wel zeker dat het niet door je eigen pc komt :?
Als ik de enige ingame ben die uberhaupt een dualcore heeft denk ik dat dat wel mee zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik wacht ook nog steeds op men CE van play.com...
als het niet opschiet cancel ik em, ben nu al bijna 2 weken aant wachten...

heb ondertussen de cybran campaign uitgespeeld, krijg beetje het gevoel dat die de makkelijkste was, daarna UEF en daarna Aoen...
is wel vet though, die laatste Cybran missie was wel koel, lekker met experimentals kloten :D
Wat die artilery unit precies doet van cybran moet ik nog uitvinden, maar hij ziet er wel erg koel uit, mobiele vulcan.
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 11:16:
Hou nou eens op met die posts over SPECS !!!! Het gaat over het spel in dit topic ! Opzouten !
Eensch!

Als je wil weten hoe die draait, download de demo!!!

[ Voor 22% gewijzigd door TepelStreeltje op 25-02-2007 12:44 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TepelStreeltje schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:43:
ik wacht ook nog steeds op men CE van play.com...
als het niet opschiet cancel ik em, ben nu al bijna 2 weken aant wachten...
same here
De 15e verstuurd, nog niks ontvangen :(
Wat die artilery unit precies doet van cybran moet ik nog uitvinden, maar hij ziet er wel erg koel uit, mobiele vulcan.
het ís een mobiele vulcan, het is de "I WIN button" op de kleinere multiplayer maps :)

\o/

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.