Gorkum is beroerd! (wijdschild voor de locals) De antenne staat (of zou moeten staan volgens de locale primafoon) ergens midden op de brug. Dat is hemelsbreed een km of 4, en zelfs met update 1.20 (de laatste voor mijn samsung single tuner) veel storingen, beeld freezes, of een cremig-wit beeld voor enkele seconden. Afgelopen vrijdag de melding om opnieuw te moeten scannen en dan geen Veronica meer hebben (daaaaaag topgear), dan met koninginnedag ineens geen omroep brabant meer (is leuk als beatrix + fam in je brabantse 'home-town' langskomt) etc etc.
Oja, mijn buitenantenne steekt net niet boven mijn platte dak uit....
Bellen met de helpdesk levert alleen tips op als 'Heeft u de scart al omgedraaid??' *with stupid*
Nahja, is aantekening gemaakt en de volgende keer krijgen we de tweede lijns... kijken wat die weten...
{edit 1}
hmm.. leuk.. volgens de helpdesk is de 1.20 de laatste versie, maar nu vindt mijn tuner in eens de 1.50.. hmmm.... zou het helpen???
{edit 2}
oke, 1.50 er op (nog steeds DVB-t loader 1.20 bij opstarten.. (moet de stekker er weer uit en alles weer een keer opnieuw binnenhalen????)
Weinig verschil.
[
Voor 13% gewijzigd door
surfpunk op 03-05-2007 22:17
]
Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...