Bedankt voor de reacties. Dan hou ik em lekker met SCART aangesloten.
Werkt nog steeds tot nu toe!
Werkt nog steeds tot nu toe!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 91579
Anoniem: 178962
Anoniem: 125499
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 125499 op 18-03-2007 11:45 ]
Zelfde hier, 2x twintuner en beide springen regelmatig van de tijd af.Anoniem: 125499 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:44:
Zijn er Samsung twintuner gebruikers die last hebben dat de tijd van de twintuner soms niet klopt? Hierdoor gaat de twintuner niet (op de juiste tijd) in de "REC" status na het programmeren, komt er geen signaal en neemt de DVD/Video recorder dus een zwart beeld op. Heb twee twintuners die beide dit probleem hebben.
The difference between men and boys is the size of their toys
Anoniem: 156915
Heb ik ook gehad. Helpdesk gebeld en de twintuner laten omruilen voor een ander. Probleem opgelost!Anoniem: 125499 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:44:
Zijn er Samsung twintuner gebruikers die last hebben dat de tijd van de twintuner soms niet klopt? Hierdoor gaat de twintuner niet (op de juiste tijd) in de "REC" status na het programmeren, komt er geen signaal en neemt de DVD/Video recorder dus een zwart beeld op. Heb twee twintuners die beide dit probleem hebben.
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
je kan de 2e tuner bijv. op marktplaats kunnen scoren, zie er de laatste tijd veel voorbij komen.knuppelhout schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:09:
heb nu digi TV van upc, maar zou evt wel eens willen overstappen op een goedkopere variant. enige voorwaarde is dat ik animal planet kan kijken. ben zo'n kleuter die de hele dat AP kan kijken.
Heb 2 tv's en opnemen hoeft niet per se te kunnen. Mag natuurlijk wel.
ik zou dus 2 single tuners moeten hebben. beste aanbieding zoek ik nog, kom niet veel verder dan 90 euro voor 2e tuner, 30E aansluitkosten, en dan 10 euro per maand. zijn er nog betere deals?
Anoniem: 164734
Ik heb 2 nieuwe single tuners te koop staan. Interesse?knuppelhout schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:09:
heb nu digi TV van upc, maar zou evt wel eens willen overstappen op een goedkopere variant. enige voorwaarde is dat ik animal planet kan kijken. ben zo'n kleuter die de hele dat AP kan kijken.
Heb 2 tv's en opnemen hoeft niet per se te kunnen. Mag natuurlijk wel.
ik zou dus 2 single tuners moeten hebben. beste aanbieding zoek ik nog, kom niet veel verder dan 90 euro voor 2e tuner, 30E aansluitkosten, en dan 10 euro per maand. zijn er nog betere deals?
Anoniem: 200017
heb zeker interesse in eentje. laat even weten hoe en waar ik je kan bereiken?Anoniem: 164734 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:24:
[...]
Ik heb 2 nieuwe single tuners te koop staan. Interesse?
Anoniem: 207462
[ Voor 3% gewijzigd door JasperE op 19-03-2007 13:48 ]
_██_
(ಠ_ృ)
en doen die het gewoon bij mij dan? heb ik geen smartcard oid nodig? of kan ik gewoon 2 cards bestellen via kpn?Anoniem: 164734 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:24:
[...]
Ik heb 2 nieuwe single tuners te koop staan. Interesse?
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Je hebt natuurlijk wel een abonnement nodig en inderdaad 2 smartcards.knuppelhout schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:07:
[...]
en doen die het gewoon bij mij dan? heb ik geen smartcard oid nodig? of kan ik gewoon 2 cards bestellen via kpn?
Uiteraard doen dezen het bij jou, je hebt dan alleen toegang tot Nederland 1, 2 en 3. Koop je daarbij 2 smartcards en neem je een abonnement op Digitenne, dan ontvang je het hele pakket (mits je in een regio woont waar het hele pakket te ontvangen is).knuppelhout schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:07:
[...]
en doen die het gewoon bij mij dan? heb ik geen smartcard oid nodig? of kan ik gewoon 2 cards bestellen via kpn?
Anoniem: 114719
_██_
(ಠ_ృ)
Anoniem: 125499
Eerst automatisch scannen en opslaan, daarna handmatig scannen. de kanalen waar je handmatig op scant wisselen per regio. hier zitten ze op 34 (2162)Anoniem: 207462 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:15:
Iemand een idee hoe ik die 500 kanalen terug kan krijgen?
stb:VNX 5000 of zo
Er bestaan speciale tussenstukjes om je coax via het raam- of deurkozijn te laten lopen.d_marf schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:18:Zijn er mede tweakers die een creatieve manier hebben gevonden om die dikke kabel toch buiten te krijgen, of zijn er andere mogelijkheden op het gebied van kabels?
Anoniem: 178962
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 20-03-2007 14:19 ]
Anoniem: 174330
Inderdaad, maar dat hoeft geen 6 euro te kosten: http://www.srt-versand.de...g/index.php?cPath=479_539The_Doman schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:41:
[...]
Er bestaan speciale tussenstukjes om je coax via het raam- of deurkozijn te laten lopen.
platte coax kabel voor raam- of deurkozijn
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Nee hoor idem in Haarlem. Ik ben zelf even naar de antenne gelopen die toch al een paar maanden op hetzelfde plekje staat zonder problemen te hebben. Het gaat dan voornamelijk om de bekende blokjes tot en met een minuut GEEN signaal te hebben een paar dagen geleden.cOOlrUnnINgs schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:00:
Zijn er meer mensen die sinds een aantal dagen last hebben van een zeer slechte ontvangst van Tien. (En nu graag geen flame m.b.t. Tien, er zijn mensen die er nog wel naar willen kijken).
Er is in de situatie in huis niets gewijzigd, maar het beeld stoort ontzettend en de uitzendingen zijn gewoonweg niet te volgen.
Bij het zoeken naar een oplossing viel het mij op dat ik in het scherm om de zenders opnieuw te scannen 0% ontvangst heb.
Als ik vervolgens de kanaalkeuze handmatig instel, kom ik bij sommige kanalen wel een ontvangst tegen (ca 70%) maar vervolgens worden er maar een stuk of 5 TV-zenders gevonden.
Ik heb geprobeerd om de (binnen-)antenne te draaien, maar dit heeft niet geholpen.
Ik woon zelf in Almere en heb, na berichten op Internet, de antenne in de richting van Lelystad gedraaid aangezien daar een zender van 20Kw staat.
Ik heb geen zin in de standaard berichtgeving van KPN, waarin vrijwel zeker gemeld wordt om eens de antenne op een andere plek neer te zetten, etc. etc. Daar heb ik geen TV van KPN voor genomen, om eens in de zoveel tijd met m'n antenne rond te lopen om weer een goede ontvangst te krijgen.
Bij CanalDigitaal is het verhaal vergelijkbaar hoor. Alleen de Duitsers, Britten en Fransozen halen de hoogste kwaliteit op de satelliet. Voor Nederlandse zenders kan alleen de kabel met de publieken, TMF NL/Party en Film1/Sport1 de hoogste SD kwaliteit halen (komt allemaal op glas binnen).xon schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:39:
Het kan natuurlijk een gevoel zijn maar ik begin me ook steeds meer te storen aan de compressie op mijn lcd tv. Je gaat er aan wennen maar eigenlijk moet je er niet aan willen wennen. Steeds meer mensen gaan naar LCD en zelfs al de tweede generatie LCD's die ook vaak nog een stuk groter zijn. Hier kan KPN toch niet weg mee blijven komen?
[ Voor 11% gewijzigd door Mentalist op 20-03-2007 20:49 ]
Anoniem: 213216
Op www.digitenne.nl staat sinds kort een overzicht met alle wijzigingen die ze in het netwerk doorvoeren. Voor Almere en Lelystad stonden er alleen wijzigingen in februari 2007 bij, Vreemd er zou dus niets gewijzigd moeten zijn.cOOlrUnnINgs schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:00:
Zijn er meer mensen die sinds een aantal dagen last hebben van een zeer slechte ontvangst van Tien. (En nu graag geen flame m.b.t. Tien, er zijn mensen die er nog wel naar willen kijken).
Er is in de situatie in huis niets gewijzigd, maar het beeld stoort ontzettend en de uitzendingen zijn gewoonweg niet te volgen.
Bij het zoeken naar een oplossing viel het mij op dat ik in het scherm om de zenders opnieuw te scannen 0% ontvangst heb.
Als ik vervolgens de kanaalkeuze handmatig instel, kom ik bij sommige kanalen wel een ontvangst tegen (ca 70%) maar vervolgens worden er maar een stuk of 5 TV-zenders gevonden.
Ik heb geprobeerd om de (binnen-)antenne te draaien, maar dit heeft niet geholpen.
Ik woon zelf in Almere en heb, na berichten op Internet, de antenne in de richting van Lelystad gedraaid aangezien daar een zender van 20Kw staat.
Ik heb geen zin in de standaard berichtgeving van KPN, waarin vrijwel zeker gemeld wordt om eens de antenne op een andere plek neer te zetten, etc. etc. Daar heb ik geen TV van KPN voor genomen, om eens in de zoveel tijd met m'n antenne rond te lopen om weer een goede ontvangst te krijgen.
€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
_██_
(ಠ_ృ)
Anoniem: 210709
[ Voor 28% gewijzigd door Mentalist op 21-03-2007 15:10 ]
[ Voor 6% gewijzigd door marcelsmit op 22-03-2007 08:56 ]
€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
Anoniem: 213407
Ik heb hier digitenne op proef en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Het beeld is goed en ik heb weinig last van storingen, bij snelle beeldveranderingen zie je soms wel wat artifacts, maar echt storend is dit niet. Ik zit hier 8 km van de mast af (Apeldoorn,20 kW) en heb de antenne op de eerste etage staan. In de huiskamer heb ik teveel last van storingen. De EPG is erg handig. Het vreemde is wel dat ik vorige week van KPN een bevestiging kreeg waarop staat dat ik 7,95 per maand ga betalen ipv 9,95.FlowDesign schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:51:
Kan iemand een beetje objectief vertellen hoe het er nu voorstaat met KPN-Digitenne?
Dan bedoel ik vooral qua beeldkwaliteit en ontvangst. Zijn er over het algemeen veel problemen met de ontvangst en/of slecht beeld?
Ik word waarschijnlijk binnenkort afgesloten van UPC analoge kabel (in Eindhoven) vanwege verhuizing, maar is het verstandig om nu al over te stappen op Digitenne?
Tja hoe dat bij jouw pioneer moet weet niemand natuurlijk ;-)marcelsmit schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:55:
allemaal leuk dat je idd de twintuner met zijn epg kan instellen dat ie aangaat bij een bepaald programma op een bepaald kanaal,maar ik kan dus niet in het opneem kanaal van mijn pioneer recorder komen en dat is nou net het probleem.ik krijg dat scherm niet in beeld dus kan ook niks instellen op mijn pioneer.
p.s mijn tv heeft maar 1 scart uit/ingang
Het is net zoals met GSM, het licht heel erg aan de locatie waar je zit. En het is lang niet altijd duidelijk waarom het slecht is.d_marf schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:55:
Bedankt beide tweakers op de vorige pagina die wat handige tips hadden voor een plattere coaxkabel... Zo leer je weer eens wat...
Ik eens wat volgelen.
trouwens: Sinds een paar dagen is het signaal nog eens behoorlijk verslechterd. Ik kon op 1 plek al niet alle kanalen ontvangen, maar de kanalen die ik nog ontving hebben echt fors meer storing ineens. Wat dat betreft is het echt een dramatisch slecht produkt. Behoorlijk instabiel, veel te lage bitrate enz....
Toegegeven, het is niet duur, maar zelfs upc levert veel betere kwaliteit over de kabel voor tv, nou en dat is echt geen compliment ofzo...
Alles valt of staat met wat je hebt, en hoe die kwaliteit is.FlowDesign schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:51:
Kan iemand een beetje objectief vertellen hoe het er nu voorstaat met KPN-Digitenne?
Dan bedoel ik vooral qua beeldkwaliteit en ontvangst. Zijn er over het algemeen veel problemen met de ontvangst en/of slecht beeld?
Ik word waarschijnlijk binnenkort afgesloten van UPC analoge kabel (in Eindhoven) vanwege verhuizing, maar is het verstandig om nu al over te stappen op Digitenne?
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
Anoniem: 210422
4 tv-kanalen voor MPEG-2 DVB-T tegen 10 of meer voor H.264/MPEG-4 AVC! Dat is een heel verschil. Het zal in Nederland nog wel even duren, want er zijn nog maar weinig mensen die een decoder hebben die H.264 aan kan, maar in de toekomst lijkt me zo'n overstap toch onvermijdelijk.Also for DVB-T, H.264/AVC is an interesting option. Assuming the transmission parameters which have been selected for Germany (8k mode, 16-QAM, code rate 2/3, and ³ Guard Interval), a bitrate of 13.27 Mbit/s is available in each 8 MHz channel. Using MPEG-2 coding, the number of TV programmes per channel is restricted to four whereas, by using H.264/AVC, the number of programmes could be raised to ten or even more, because not only the coding efficiency but also the statistical multiplex gain for variable bit-rates is higher due to the higher number of different programmes. Another interesting option, relating to the discussions on "electro-smog", is to use QPSK, code rate ² in conjunction with H.264/AVC. This combination would allow us to retain four programmes per channel, but to decrease the transmitted power by 15% in comparison to the transmission mode mentioned above (16 QAM, 2/3).
Via UPC analoog heeft talpa bij mij ook de balken boven en onderAtomsk schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:12:
Ned 1, 2, 3, Talpa, VRT en KETNET zenden veelal in anamorpisch breedbeeld uit. Bij de overige zenders (RTL enzo) is het nog 4:3 formaat, of nepbreedbeeld met zwarte balken onder en boven. Op termijn gaan alle commerciele zenders echter naar 16:9 anamorphisch breedbeeld (waarbij dus alle horizontale beeldlijnen gebruikt worden)
[ Voor 10% gewijzigd door JasperE op 25-03-2007 21:53 ]
Dan zit ik 4km van de zender af, line-of-sight geblokkeerd door een aantal muren van mijn eigen flat. Ben benieuwd hoe goed of slecht dat zal gaan
JA!Koffie schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:41:
Sinds de overgang naar de zomertijd, loopt mijn Topfield TF5300 2 uur achter.
De EPG klopt wel (hij geeft dus aan dat het 18:00 is als het 20:00 is, maar een programma wat op dat moment uitgezonden word (officieel van 20:00 tot 20:30 bijv.) word door de EPG aangegeven als een programma wat van 18:00 tot 18:30 loopt.
Hebben andere hier ook last van
4km is peanuts, zal prima werken..JasperE schreef op zondag 25 maart 2007 @ 23:26:
[...]
Dan zit ik 4km van de zender af, line-of-sight geblokkeerd door een aantal muren van mijn eigen flat. Ben benieuwd hoe goed of slecht dat zal gaan
Damn, welke show was dat ook alweer vroeger waarop iemand was die nooit wist of de klok nu voor- of achteruit ging?Thijs74 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 00:12:
[...]
JA!
Volgens mij hebben ze de klok een uur teruggezet i.p.v. vooruit...![]()
Geachte heer/mevrouw Koffie,
Hierbij ontvangt u de factuur van Digitenne van KPN. Het bedrag
zal binnen drie dagen van rekening xxx worden afgeschreven.
- Standaard abonnementsprijs (van 24-03-2007 t/m 31-03-2007)
euro; 3,60
- Standaard abonnementsprijs (april 2007)
euro; 13,95
- Eenmalige entree kosten
euro; 29,95
Totaalbedrag van deze factuur incl. BTW:
euro; 47,50
Een gedeelte krijg je volgens mij weer terug gestort.
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Heb je niets aan, omdat je een Digitenne ontvanger nodig heb die met Conax om gaat.... Dus met alleen een smartcard heb je alsnog niets- Kan je bij KPN ook zonder ontvanger een abbonement nemen? Dus alleen de smartcard?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Moet gewoon kunnen, je koopt inderdaad een losse smartcard,Juan schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:24:
Hoi Jassy,
Ik snap dus dat ik zelf een decoder moet aanschaffen, dus mijn vraag is dus.. of het 'kan' .
Dus digitenne nemen, zonder kpn decoder, maar wel de smartcard, en zelf een decoder aanschaffen..
Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...
Inderdaad.Dennis_dude schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:12:
[...]
Moet gewoon kunnen, je koopt inderdaad een losse smartcard,
zodra jij je smartcard laat activeren krijg je automatisch een abonnement.
Dus 9,95 per maand en eenmalig aansluit/activeringskosten van 29,95.
Tja dan kan je beter met de actie meedoen, je krijgt precies het bovengenoemde inclusief een gratis decoder.
Hier nog steeds 2 uur te vroegOceria schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:05:
"Spring forward, fall back" Bij mij staat alles op auto qua tijd, maar mijn Topfield 5300 van KPN heeft bij weergave zichzelf netjes op zomertijd gezet.
Als ik jou was zou ik nog eens controleren of de de tijdinstelling wel op 2xAutomatisch staat en dan de stekker er een paar minuten uit trekken.
Deze stond altijd op 2x automatisch, en heb ik dus moeten aanpassen naar automatisch en 2 uur tijdverschil.asmi schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:04:
[...]
Als ik jou was zou ik nog eens controleren of de de tijdinstelling wel op 2xAutomatisch staat en dan de stekker er een paar minuten uit trekken.
De hele zomertijdovergang ging hier overigens vanzelf goed, alleen viel me zaterdagavond op dat de EPG-tijden van zondag een uur te vroeg waren.
[ Voor 21% gewijzigd door Mentalist op 26-03-2007 22:59 ]
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Afgelopen vrijdag bleek de recorder ineens helemaal te hangen, kwam niet meer uit het menu.cOOlrUnnINgs schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:00:
heel verhaal
De DCB360 is een decoder voor HD-TV via de kabel als ik dat zo snel bekijk.Juan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 06:13:
Koffie, Dennis_Dude of Jassy....
Weten je dan ook een antwoord op mijn laatste vraag?
Enige suggesties betreffende decoder? (twintuner, ongeveer rond de 100 euro)
Dan heb ik nog een andere vraag. Ik zie bij samsung ook ontvangers die gelijk HDTV aankunnen???? (DCB360)
Is het niet logisch, dat de bijgeleverde dat ook aan kan?
Het model van KPN geeft op de Samsung website een resolution van 720
http://www.samsung.com/nl...r.asp?page=Specifications
Terwijl de DCB360 1080i aangeeft....
http://www.samsung.com/nl...r.asp?page=Specifications
Wat heb ik aan een HDTV tuner, als deze dat niet zo weergeeft... dan is mijn beeld toch nog steeds niet beter??? of ben ik nu gek?
zelfde verhaal hier dus.Xtremelead schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 07:34:
gister, 26 maart, was het de dag dat regio Rotterdam het zaakje moest resetten
Dat deed ik gister dus. Tijdens het zoeken naar de zenders zag ik ze allemaal voorbij komen, maar uiteindelijk miste ik er 8.
Opnieuw de reset uitgevoerd en zenders gezocht -> alle zenders waren er weer.
Toen ik vanmorgen de tv aanzette, was de ontvangst zo beroerd, dat ik het nog maar eens probeerde.
Weer mistte ik dezelfde 8 zenders, ook na een tweede reset. Toen maar eens zonder te resetten de zenders laten zoeken. Resultaat: 8 wijzigingen gevonden, maar ze komen er niet bij te staan.
Even uit mijn hoofd: ik mis: 7,8,9,10,11,20,21 en 22
Ik heb een Samsung singletuner
mijn oplossing voor niet gelijk lopende tijd: ik ga altijd naar systeem instellingen -> overige instellingen -> even wachten -> exit, exit, exit en de tijd staat weer goed
[ Voor 75% gewijzigd door paQ op 27-03-2007 12:58 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
[ Voor 9% gewijzigd door Dutch_guy op 27-03-2007 16:32 ]
Pay peanuts get monkeys !
[ Voor 20% gewijzigd door Atomsk op 27-03-2007 17:03 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Ja dat klopt. Ik heb er ook last van. Gisterenvroeg moest ik de zenders opnieuw zoeken. Dat ging opzich wel goed. Alleen ik kreeg Net5 en Belgische zenders niet.Xtremelead schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 07:34:
gister, 26 maart, was het de dag dat regio Rotterdam het zaakje moest resetten
Dat deed ik gister dus. Tijdens het zoeken naar de zenders zag ik ze allemaal voorbij komen, maar uiteindelijk miste ik er 8.
Opnieuw de reset uitgevoerd en zenders gezocht -> alle zenders waren er weer.
Toen ik vanmorgen de tv aanzette, was de ontvangst zo beroerd, dat ik het nog maar eens probeerde.
Weer mistte ik dezelfde 8 zenders, ook na een tweede reset. Toen maar eens zonder te resetten de zenders laten zoeken. Resultaat: 8 wijzigingen gevonden, maar ze komen er niet bij te staan.
Even uit mijn hoofd: ik mis: 7,8,9,10,11,20,21 en 22
Ik heb een Samsung singletuner
mijn oplossing voor niet gelijk lopende tijd: ik ga altijd naar systeem instellingen -> overige instellingen -> even wachten -> exit, exit, exit en de tijd staat weer goed
Anoniem: 44269
Anoniem: 139386
http://home.planet.nl/~pl...dvbt/digitenne-kpntv.htmlDirkson schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:01:
Na herindeling van 26-3 in Gorinchem (weer) belabberde ontvangst voor zender blok Net5/TIEN/Belgie/Disc/...
Weet iemand op welke kanaal ik deze handmatig kan vinden/zoeken?
[ Voor 69% gewijzigd door Mentalist op 27-03-2007 21:27 ]
Anoniem: 214056
In R'dam is 't idd heel slecht.Anoniem: 44269 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:13:
Ook hier grote problemen... merendeel van de kanalen is heel slecht te ontvangen, of kan helemaal niet ontvangen worden. Automatisch zenders zoeken werkt helaas niet![]()
Ook maar even per email aan KPN zelf gemeld, want het is de laatste tijd wel bar en boos!
Gelukkig heb ik door handmatig te zoeken wel alle zenders uiteindelijk kunnen vinden. RTLx en SBS zitten op kanaal 60, NET5 en anderen zitten in Rotterdam op kanaal 27! Door deze zenders te scannen heb ik uiteindelijk wel weer het compelete aanbod op mijn ontvanger!
Anoniem: 99464
Dit is nu al diverse malen voorbij gekomen in dit topic.Anoniem: 99464 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:50:
Moet je voor digitenne een abbo nemen, of kan ik ook gewoon los een decoder kopen en gewoon de free-to-air kanalen kijken? NL1,2,3 en tv oost?
Anoniem: 153782
Anoniem: 153782
Bij mij heeft een betere scart kabel (goed gescheiden kabeltjes) het beeld veel goed gedaan, echter in vergelijking met het satellietbeeld blijft het beeld op mijn LCD 92 cm veel minder scherp. Goed te zien vanaf de meter of 4 dat er van af zit. Ik heb het nog 3 weken op proef ben er nog lang niet zeker van dat ik de boel hou. Enige voordeel is dat ik de schotel van het dak kan halen en dat ik met hetzelfde abonnement op de laptop mobiel tv kan kijken.koentjek schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:18:
Ik heb nu een LCD TV maar ik vind het beeld echt heel erg lelijk.
Hoe kan ik dit verbeteren? Ik heb de standaard decoder en gebruik de standaard kabels.
Gaat een andere kabel iets veranderen want ik heb gemerkt dat ik minder tv ben gaan kijken door de kwaliteit.
Ahh!cOOlrUnnINgs schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 07:53:
...KPN in het geheel niet tevreden is over de kwaliteit van de Topfield-recorders...
...Ook kwam aan het licht dat er eind april weer een update voor deze machine's uit moet komen...
Atomsk schreef op maandag 26 maart 2007 @ 01:06:
Ja nee Jack, het zit zo...
edit: dat was Peter Heerschop in Kopspijkers destijds.
Weet je het zeker? Hier vertoont het signaal ook schommelingen. Bij de mijne schommelt het tussen de 55 en 70%. Af en toe heb ik dan ook last van blokjes. De antenne staat in de vensterbank. Ik wil hem nog hoger plaatsen, want: bij de andere Topfield staat de antenne hoog in de kast. Daar is het signaal bijna altijd 98%. Bij deze heel af en toe een hapering als er een brommer of zo langsrijdt.Bra1niac schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:48:
...Mijn topfield recorder is kaduuk...
...het antennesignaal vertoonde van begin af aan schommelingen en nu heb ik helemaal geen signaal meer...
Waar vind ik het infokanaal? Of is dat alleen voor abonnee's?Xtremelead schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:00:
...op het kpn info kanaal
Dit is inderdaad de link voor iedereen met klachten. Ik wil daar deze aan toevoegen:
Nee is FTA maar ze zenden het niet overal uit geloof ikThijs74 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:39:
[...]
Waar vind ik het infokanaal? Of is dat alleen voor abonnee's?
Zie mijn eerdere 'rants' hierover in dit topic.Anoniem: 153782 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:07:
Ik heb vandaag de bevestiging binnen van het 9,95 aanbod plus gratis tuner. Wat schetst mijn verbazing in de brief wordt nu over een maand bedrag van 13,95 gesproken. HD gebeld, deze vertelde mij dat ik dit bedrag in Mei moet betalen (1e maand gratis) en daarna wordt het 9,95. Dit staat echter nergens in de voorwaarden noch in de bevestigingsbrief.
Verder heb ik eerder al een vraag aan de HD gemaild, echter net als met internetplusbellen ook hier het stomzinnige antwoord dat je moet bellen omdat er meerdere oplossingen voor het probleem zijn. Ik denk dan als je de oplossingen kent mail die dan, dan probeer ik het, lukt het dan nog niet kan je altijd nog een half uur aan de phone gaan hangen.
Hmm, nooit gehoord van zo'n infokanaal ?W3ird_N3rd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 01:57:
[...]
Nee is FTA maar ze zenden het niet overal uit geloof ik. Ik kan het in Bergen op Zoom wel ontvangen though, ik dacht uit Rotterdam. Jaja antenneplaatsingskillz.
[ Voor 12% gewijzigd door Koffie op 28-03-2007 08:08 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq