Hmm, raar gebeuren allemaal. Ik heb het net nog geprobeerd en nu krijg ik niet de melding "Geen toegang", maar gewoon zwart beeld 
Morgen maareens KPN bellen.
Morgen maareens KPN bellen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 101536
Je kan wel 100 kaartjes "kwijtraken", ze worden alleen wel geblokkeerd wanneer je doorgeeft dat ze weg zijn. Dus uiteindelijk werken er maar drie.Neophyte_NL schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:29:
Heeft iemand ervaring met het aanvragen van een vierde smartcard op hetzelfde abo bij de KPN? Ik heb vier samsung tuners (3 thuis, 1 in vakantiehuis) en het blijft irritant dat je constant met smartcards in de weer moet zijn (en ze ook regelmatig vergeet).
De restrictie is afaik altijd drie geweest, maar kan me voorstellen dat je ook cardjes kan 'kwijtraken'.
Nouja geblokkeerd, waarschijnlijk krijgen ze gewoon geen updates meer, en zijn ze dus na een maandje of wat dood.Anoniem: 101536 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:21:
[...]
Je kan wel 100 kaartjes "kwijtraken", ze worden alleen wel geblokkeerd wanneer je doorgeeft dat ze weg zijn. Dus uiteindelijk werken er maar drie.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Nou dan gaan we even hard lachen, ten eerste is een reader iets wat leest, je zou dan een writer moeten hebben die schrijft.zAo schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:13:
Ik weet niet hoe goed die dingen beveiligd zijn, maar in een cardreader stoppen en een 1:1 copy maken zou best nog weleens kunnen werken.
Klopt, je zoekt dan een programmer, kan je onder de €20 kopen.aart44 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:41:
[...]
Nou dan gaan we even hard lachen, ten eerste is een reader iets wat leest, je zou dan een writer moeten hebben die schrijft.
En uiteraard zijn die kaarten zo beveiligd zonder in details te treden dat dat niet gaat lukken.
Gewoon proberen dan weet je het, een veelgebruikte progger als de Mastera heeft een kopieer funktie bij andere proggers bestaat er voldoende software die dat kan.W3ird_N3rd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:34:
[...]
Dan nog zou ik niet weten in hoeverre het mogelijk is je eigen kaartje te kopiëren..
Dich bis echt unne foëzen haas
Maar wat in ieder geval volstrekt legaal is om twee kaarten thuis te gebruiken in e1n in je vakantiehuis.Neophyte_NL schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:52:
Lol ik zie dat ik een aardige discussie op gang gebracht heb die eigenlijk niet de bedoeling was.
Het was een mooiere oplossing van de KPN geweest als ze je gewoon in een bepaalde regio gelocked hadden; dwz dat alle op dat moment actieve kaartjes en tuners binnen een bepaalde regio gelocked zouden zijn. Daarmee hadden ze én voorkomen dat mensen tegelijk op verschillende geografische locaties gebruik kunnen maken én tegelijkertijd wel meer kaartjes per huishouden toe kunnen staan (=meer tuners.)
Als ik me niet vergis is Apeldoorn vandaag aangestoken, dat zou betekenen dat kanaal 30 van IJsselstein (Lopik) niet meer voor TV Gelderland gebruikt hoeft te worden en dat die plek dus naar CNN kan. Maar het kan ook zijn dat ze wachten tot de 27e als de regionalen beperkt worden tot hun eigen gebied.slaay schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:17:
Ik zie op http://www.digitenne.nl/pagina_46.html staan dat er een groot aantal gebieden een frequentiewijziging zouden krijgen.
Betekend dit dat Eindhoven bijv. nu ook CNN en dergelijke krijgt, of is dit pas het geval op 27 maart als geheel Nederland aangepast gaat worden?
Anoniem: 197402
Post lezen die KPN je stuurtAnoniem: 197402 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:54:
Hmmz, sinds gisternacht 1:00 uur een zwart beeld op alle kanalen met de melding "zoekt signaal". Het was tijdens televisiekijken dat ie er opeens uitknalde. Ik heb niets veranderd aan antenne of wat dan ook.
Ik zit in Den Haag. Op de TV beneden doet digitale televisie het wel gewoon.
Iemand die weet wat dit kan zijn?
[ Voor 40% gewijzigd door Speedmaster op 05-03-2007 21:33 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 197402 op 05-03-2007 22:01 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Mentalist op 07-03-2007 02:16 ]
Antenne kan ook los besteld worden bij KPN. Wie weet heeft de Primafoon hem ook wel
Die snap ik niet ?
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
Anoniem: 174330
Omdat de BBC daar geen toestemming voor geeft !yorrik schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:31:
wij hebben nu al een tijdje digitenne en op me ouders kamer en nu sinds een week ook in de huiskamer met een harddisk recorder![]()
maar in tegenstelling tot casema hebben we geen BBC 2 meerik kan geen topgear meer zien.
waarom bied kpn geen BBC 1/2 aan?
_zer0_ schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:41:
[...]
Omdat de BBC daar geen toestemming voor geeft !
Wat, daar is hij maar 15 euroHageneis schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:33:
[...]
Antenne kan ook los besteld worden bij KPN. Wie weet heeft de Primafoon hem ook wel
Wat valt er niet aan te snappen?
[ Voor 42% gewijzigd door Mentalist op 07-03-2007 15:37 ]
Ohw, mijn definitie van ontvanger is dat kastje met kaartlezer, tuner en MPEG2 decoder enzoKoffie schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:24:
De ontvanger (is dus antenne) heeft daar toch geen enkele invloed op
Is gewoon een stukkie ijzer met een touwtje eraan.
[ Voor 20% gewijzigd door Mentalist op 07-03-2007 17:16 ]
Houd het wel in de gaten, want meestal moet je die vouchers binnen een maand verstuurd hebben om aanspraak te maken op de korting.... En als je daar niet aan voldoet, is het lastig om dat alsnog voor elkaar te krijgen. Ook al heeft een medewerker het toegezegd, wordt dit soms over het hoofd gezien of niet goed in het systeem vastgelegd. Ik heb meerdere van dit soort akkefietjes gehad met KPN....Anoniem: 174330 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:24:
Heb sinds anderhalve maand ook Digitenne van KPN.. Tot nu toe bevalt het goed, bij aansluiting geen problemen o.i.d. gehad...
Geen problemen? Hmm.. Nooit te vroeg juichen: bij de bevestiging van het nieuw afgesloten abbonement, hoort ook een voucher bijgevoegd te zijn, waarmee de aanschafkosten a 89,95 euro terugbetaald kan worden.. Hebben ze bij KPN vergeten de juiste voucher bij te voegen, nu zit ik er met eentje waarmee 50 euro teruggevraagd kan worden voor "Digi-tv van kpn: Mine", terwijl wij dat helemaal niet hebben..
Uiteraard geprobeerd contact te leggen met KPN, in een reactie kreeg ik te horen dat er contact met mij zou worden opgenomen, maar daar hoor ik nu ook al een aantal weken niets meer van. Iemand suggesties waarmee ik op een andere manier alsnog aan de juiste voucher kan komen?
Kaart omdraaienzAo schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:45:
Nou, ik weet het niet meer hoor. Na een reset krijg ik "verkeerde kaart" en soms "geen kaart". Ik heb net 25min in de wachtrij gestaan bij de helpdesk en maar opgehangen.
Iemand een idee wat ik het beste kan doen?
Thanks, maar oppoetsen heb ik al geprobeerd en de andere heb ik niet gedaanW3ird_N3rd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:47:
[...]
Kaart omdraaien.
Heb je de kaart gebogen? Kunnen ze niet tegen.
Kaart oppoetsen.
Heb je de kaart vaak in/uit je ontvanger gehaald? Kunnen ze ook niet tegen..
Anoniem: 83328
Zo vreemd is dat niet, de cardreader in m'n hauppauge dec2540 zit op z'n kop, chipje naar beneden dus.
zelfde hier met topfield en daarna KPN/Samsung, welde chip in de decoder houden he ?Anoniem: 83328 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:07:
[...]
Zo vreemd is dat niet, de cardreader in m'n hauppauge dec2540 zit op z'n kop, chipje naar beneden dus.
1e keer activeren duurde dus ook erg lang![]()
[ Voor 6% gewijzigd door franssie op 07-03-2007 23:20 . Reden: edits zijn zo leuk dat ik misschien wel editor wil worden ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Anoniem: 164734
Hier ben ik het toch niet helemaal met je eensEen Funke buitenantenne (leverbaar via KPN) levert stabieler en mooier beeld
Anoniem: 164734
Dat zeg ik niet, maar de Samsung tuners zijn van belabberde kwaliteit. De Topfield tuners zijn gewoon een stuk meer helder en scherper. Die bitrate moet gewoon omhoog, daarom begon ik ook "we moeten roeien met de riemen die we van KPN krijgen, oftewel de bitrate is laag op dit moment en die kunnen we zelf niet verhogen"Vinnienerd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:12:
Dus dat het een blokkenfeest is op de gemiddelde digitennezender is te wijten aan de decoder? En niet aan de miezerige bitrate van 2-3 Mbps?
Wist je dat er mensen satellietschotels van 1meter+ installeren omdat ze denken dat ze dan betere beeldkwaliteit hebben..Koffie schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:06:
[...]
Hier ben ik het toch niet helemaal met je eens
JA, een goede antenne (lees: ontvangst) kan een stabieler beeld verzorgen.
Echter zal een rukkie rukkie antenne geen mooier beeld geven dan een hark van 5 bij 5 bovenop een flat.
Simpelweg omdat het een digitale stream is. Is de ontvangst ruk, dan mis je data en krijg je artefactes/stotteren en anders krijg je zoals het verzonden word.
Op gigabit komt ontslag.doc ook niet in een mooier formaat binnen dan over een draadloos verbindingkje
Dat werkt niet nee.Koffie schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:47:
Ach, zolang ze dan maar wel dure HQ HDMI kabels gebruiken
* Koffie heeft een FireDTV binnen en zit nu te rommelen om met MyTheatre de FTA digitenne kanalen binnen te krijgen maar hoe ik ook scan, ik ontvang niets
Heb er even de antenne van KPN aan gehangen, op dezelfde plek.
[ Voor 15% gewijzigd door Mentalist op 08-03-2007 21:49 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Mentalist op 08-03-2007 22:07 ]
...Koffie schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:06:
Laptop gereboot en nu vind hij iig iets
[ Voor 14% gewijzigd door Mentalist op 08-03-2007 22:09 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Koffie op 08-03-2007 22:51 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Wat ook een belangrijke rol kan spelen is HR++ isolatie glas, dit wordt vaak in nieuwbouw huizen geplaatst. In dit glas zit een bepaalde metaalcoating (t.b.v. isolatie) met het gevolg dat radiostraling flink wordt gedempt. Als je relatief vlakbij een zender woont, dan komt het er wel doorheen. Maar woon je verder, dan kan je isolatieglas dus een reden zijn dat het niet zomaar werkt met een binnenantenne. Heb je nog ouderwerts enkellaags glas, dan zou het zomaar wel 60 km verder kunnen werken.W3ird_N3rd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:28:
[...]
De wilde verhalen van Rotterdam 60km verderop ontvangen lijken dus toch vooral te komen door vrij zicht.
Sitckje net binnen - no name maar met een AF9005 chipset due helaas door OSX en iTele niet ondersteund wordtfranssie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:49:
[...]
Drivers die ik hoop te gaan gebruiken heb ik hier vandaan:
http://www.defyne.org/dvb/driver.html
http://www.defyne.org/dvb/iTele.html
idd hoop ik net als jij dat het redelijk generieke zooi is, deze is het overigens geworden
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hier is nergens dubbel glas. Wel dakpannen, die dempen ook goed. Maar wie weet als ik mijn antenne op het topje van de bovenzolder zet, effectief bijna de top van het huis dus. Maar vooralsnog alleen Goes (28km) met moeite.robertwebbe schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 14:13:
[...]
Wat ook een belangrijke rol kan spelen is HR++ isolatie glas, dit wordt vaak in nieuwbouw huizen geplaatst. In dit glas zit een bepaalde metaalcoating (t.b.v. isolatie) met het gevolg dat radiostraling flink wordt gedempt. Als je relatief vlakbij een zender woont, dan komt het er wel doorheen. Maar woon je verder, dan kan je isolatieglas dus een reden zijn dat het niet zomaar werkt met een binnenantenne. Heb je nog ouderwerts enkellaags glas, dan zou het zomaar wel 60 km verder kunnen werken.
Uit eigen ervaring heb ik overigens ook gemerkt dat je bij HR++ glas beter je antenne niet vlak bij het raam kunt zetten. Blijkbaar is de demping vlak bij het raam nog groter...
Dat is wel eigenaardig, mijn PCI DVB-T Twinhan Mantis ding heeft duidelijk beter beeld dan mijn topfield recorder. Ook in Mediaportal.Koffie schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:55:
De kwaliteit van het beeld (van FireDTV) is minder dan mijn Topfield tuner, maar voor PC's is er mee te leven.
Wat heb ik nu precies nodig dan, want ik wil een sony 40p2530 kopen, kan ik daar gewoon een smartcard insteken, en mijn knp antenne op aan sluiten? Want de kwaliteit van mijn samsung single tuner is niet echt geweldig of zo.J-air schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:30:
Waarom iets meer betalen voor een tv met ingebouwde DVB-t tuner (een sony dus)
Hiervoor!
Mijn dvb-T avontuur is about 2 begin!
In apeldoorn sinds gister serieus ontvangst Nld 1-2-3 en oa digitenne zenders maar deze worden niet weergeven door ontbreken camkaart en digitenne abbo
de antenne moet helaas zo hoog blijven staaan, want het signaal is nog niet zo sterk. Ik verwacht dat als digitenne officieel in apeldoorn uitkomt (17 maart) dit beter zal zijn en ik de antenne op en betere hoogte kan plaatsen.
Het beeld is wel erg mooi en erg strak
De antenne is een Hirschman D-16 actief met een Konig powerinserter. Die hirschmann is echt de beste binnen antenne die je kan hebben en heeft in duitsland prijzen gewonnen. Ik heb hem via ebay voor 45 euro inclusief verzendkosten; veel geld, maar liever in een keer optimaal voor wat meer dan na een paar jaar optimaal voor wat minder
Exact hetzelfde bericht als gepost in het sony bravia topic maar het is voor beide informatief
Als dat een TV met DVB-T tuner én common interface is kan je daar een Conax CAM in stoppen, en daar past je smartcard dan weer in.StephaN900 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:31:
[...]
Wat heb ik nu precies nodig dan, want ik wil een sony 40p2530 kopen, kan ik daar gewoon een smartcard insteken, en mijn knp antenne op aan sluiten? Want de kwaliteit van mijn samsung single tuner is niet echt geweldig of zo.
[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 11-03-2007 11:45 ]
Anoniem: 83328
Ah die zijn nog best prijzig (79,00), kan je hiermee dan ook meer zenders ontvangen, of blijft dat gewoon hetzelfde?W3ird_N3rd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:39:
[...]
Als dat een TV met DVB-T tuner én common interface is kan je daar een Conax CAM in stoppen, en daar past je smartcard dan weer in.
Bij DVBshop kost die maar €50, ik weet niet waar jij winkelt..StephaN900 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 12:08:
[...]
Ah die zijn nog best prijzig (79,00), kan je hiermee dan ook meer zenders ontvangen, of blijft dat gewoon hetzelfde?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Volgens mij moet je die smartcards ook bijkopen, kost €10-15 per stuk.rimave schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:37:
- De digitale ontvanger heeft toch een smartcard nodig?
Als je drie ontvangers op 1 abbo hebt dan heb je toch ook drie smartcards nodig?
Eén reden dat ik eraan denk naar Digitenne over te stappen..- Kun je op deze manier op elke tv naar een ander kanaal kijken?
Bij Canaal Digitaal kan dit namelijk niet mits je drie afzonderlijke ontvangers en abbo's hebt.
Als je een SmartWi gebruikt niemand. Anders krijg je de 4de smartcard uiteraard nooit geregt.- Controleert KPN die 4e TV?
Ik bedoel, wie controleert of ik er nu 3 of 4 tv's op 1 abbo aansluit?
Nou de beeldkwaliteit is lager. Dat kan ik je vast vertellen. Voor de rest zijn er haast alleen maar voordelen (zeker als je de FTA sat ernaast wilt behouden). VRT zenders goedkoper, meer smartcards, en ik gok dat KPN administratiever misschien ook wel een fijnere partij kan zijn. Goedkopere smartcards, goedkopere simpelere apparatuur.Ik vergelijk het een beetje met wat ik nu heb: TV via de schotel (DVB-S), maar gelukkig heeft KPN sinds kort een zender in Groningen geplaatst, dus ik wil Digitenne wel eens proberen, mits het natuurlijk net zo goed is als Canaal Digitaal.
Digitenne van KPN heeft een minimale contractduur van één jaar.
Hierna geldt een opzegtermijn van één maand.
[ Voor 115% gewijzigd door rimave op 12-03-2007 20:43 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ze zetten er helaas niet bij dat die smartcard verstopt zit in de zijkant van de KPN doos (die in mijn geval dezelfde avond nog meeging met het vuil)rimave schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:36:
Ik lees nu net in de manual dat iedere ontvanger 1 smartcard bevat.
Dus die hoef je niet los aan te schaffen.
[...]
Ja als je van KPN ontvangers uitgaat, iets waar ik niet vanuit ga gezien de provider-beperkingrimave schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:36:
Ik lees nu net in de manual dat iedere ontvanger 1 smartcard bevat.
Dus die hoef je niet los aan te schaffen.
[ Voor 15% gewijzigd door Mentalist op 12-03-2007 21:02 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Mentalist op 12-03-2007 21:06 ]
Denk dat dit komt doordat het een maandelijkse automatische incasso word ofzo.W3ird_N3rd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:02:
Dat het reggen niet anoniem is lijkt me logisch, maar kan je beeld krijgen zonder die gegevens door te geven? Dat het dan na 1 of 2 weken wegvalt kan ik begrijpen, maar kan dit?
Grappig, legitimatie.. Had ik niet nodig voor Canal Digitaal.
Anoniem: 91579
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 91579 op 12-03-2007 23:02 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Mentalist op 12-03-2007 23:11 ]
Dat zal je leren om afval in het vervolg te scheidenAnoniem: 197402 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:44:
[...]
Ze zetten er helaas niet bij dat die smartcard verstopt zit in de zijkant van de KPN doos (die in mijn geval dezelfde avond nog meeging met het vuil)
Ook helemaal niets. Ik heb dat ding al, buiten, op de vensterbank, bij mijn tv, op de grond, op de dakkappel en in alle hoeken gezet, maar er komt gewoon niets uit.Koffie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:39:
En wat als je 'm op de grond zet ipv zo hoog mogelijk ?
Ha ik heb er hier ook al 3 kapotte gehad. Ik zoek eigenlijk ook naar een betere, is die tuner met harde schijf beter dan de standaard tuner? Want het beeld stottert ook vaak bij mij (Amsterdam)Pindasaus schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:02:
Voor de tweede keer is er hier nu een digitenne antenne stuk gegaan, het betreft de antennes die gratis bij de Samsung KPN decoder kwamen.
Met stuk doel ik op het feit dat er iets mis is met het stekkertje van de antenne die in de decoder gaat, als je er even aan draait brand het lampje op de antenne weer en is het beeld goed maar een minuut of wat later is er weer geen of blokjes beeld en is het lampje uit.
Enfin, dat bij twee verschillende decoders en antennes dus ik wil nu een andere antenne kopen en wel eentje voor binnen en niet voor buiten dus de standaard buiten-antenne die ze bij de Primafoon hebben is geen optie.
Kan iemand mij er wellicht eentje aanraden die ik kan aansluiten op de Samsung decoder?
Die zender is één kilowatt.. That is some kind of explanationAnoniem: 91579 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:16:
Sorry. Ik woon in Almere...oftwel..vlakbij de mast zou ik zo zeggen.
Groen? Ik dacht dat die van mij geel was. Dan heb jij nog een oude antenne als ik me niet vergis, die presteren slechter.Anoniem: 91579 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:04:
ok,dit is vaag..
Op dit moment maakt het niet uit waar ik em neer zet..ik heb 99% ontvangst. En het groene lampje brand opeens..
Nu maar ff kijken of ie dit vol blijft houden.
[ Voor 14% gewijzigd door Mentalist op 13-03-2007 18:28 ]
Ja hij is groen. Denk dat ik al weet waar het aan lag.W3ird_N3rd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:27:
[...]
Groen? Ik dacht dat die van mij geel was. Dan heb jij nog een oude antenne als ik me niet vergis, die presteren slechter.
Dat het lampje eerst niet aanging geeft een kabelbreuk of defecte ontvanger aan. Volgens mij was hier nog iemand met die problemen.
En 1kW is niet zo heel veel, in Rotterdam b.v. heb je 10kW, in Goes 10kW, in Breda straks 20kW. Dus 1kW is niet zoveel.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 91579 op 13-03-2007 19:09 ]
Maar dan zou hij toch wel die 20kW van Lelystad moeten kunnen ontvangen, of is dat te ver ?W3ird_N3rd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:27:
[...]
Groen? Ik dacht dat die van mij geel was. Dan heb jij nog een oude antenne als ik me niet vergis, die presteren slechter.
Dat het lampje eerst niet aanging geeft een kabelbreuk of defecte ontvanger aan. Volgens mij was hier nog iemand met die problemen.
En 1kW is niet zo heel veel, in Rotterdam b.v. heb je 10kW, in Goes 10kW, in Breda straks 20kW. Dus 1kW is niet zoveel.
RGB scart.Anoniem: 91579 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:09:
[...]
Ja hij is groen. Denk dat ik al weet waar het aan lag.
De antenne kabel lag onder de tuner. Tussen de DVD-recorder en de tuner in. Misschien heeft dat het verstoord.
Wat is trouwens mooier -> Tuner met SCART of met een coax aansluiten?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
SCART sowieso omdat het minder ruis heeft. Maar ook omdat coax anamorph breedbeeld niet aankan en dat dus letterboxed moet worden - funest als je een breedbeeld TV hebt.Anoniem: 91579 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:09:
Wat is trouwens mooier -> Tuner met SCART of met een coax aansluiten?
Kilometer of 25 zo te zien. Dat lukt niet meer met een binnenantenne ergens op de BG lukraak neergekwakt. Voor een raam, wat hoger, gericht op Lelystad, niet teveel obstakels lukt dat wel.Koffie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:06:
[...]
Maar dan zou hij toch wel die 20kW van Lelystad moeten kunnen ontvangen, of is dat te ver ?
[ Voor 36% gewijzigd door Mentalist op 13-03-2007 20:42 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq