Het is eigenlijk te achterlijk voor woorden dat KPN maar blijft kloten met de zenders en dat je dit soort truuks moet gaan uithalen om de zenders te kunnen blijven ontvangen. Vanmiddag was het weer raak, opeens geen beeld meer op discovery (signaalsterkte op 99%, beeldkwaliteit op 1 a 2 %), heel dat bouquet weg. Mag nu wel aannemen dat Digitenne al een beetje de speeltuinfase is ontgroeid.driedees schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:45:
@ SteveZ: dat heb ik (Utrecht) dus ook gehad, na het herstellen van de fabrieksinstellingen en opnieuw zenders zoeken bleven er erg veel kanalen 'weg'. Ik kon het oplossen door alles handmatig te zoeken (menu > installeren > handmatig zoeken). Via Radio.nl heb ik gekeken welk bouquet op welk kanaal zit, alle kanalen nagelopen en alles was weer terug. Hetzelfde maakte ik ook mee bij 2 mensen in Amersfoort die ook Digitenne hebben, ook hier moest ik een en ander handmatig zoeken.
Net als vele anderen in dit topic wás ik tevreden over Digitenne, goeie beeldkwaliteit, genoeg zenders en goedkoop. Sinds december heb ik erg veel last van storingen, lijkt het wel of die antenne steeds gevoeliger wordt en het signaal valt regelmatig weg. Om maar te zwijgen over de "blokjes" tijdens het zappen. Blij als m'n contract afloopt, dan maar de iets duurdere kabel.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me