Ja dat dacht ik dus ook. Ik kan/kon me ook niet voorstellen dat het aan een driver zou liggen. Maar je hebt wel exact dezelfde symptonen die ik tot voor kort ook had. Ben met opzet nog wel wat voorzichtig, maar sinds mn vorige post heb ik geen zwart scherm meer gezien. Dus als je 162.22/163.15 nog niet hebt geprobeerd zou ik dat eerst doen. Heb er overigens zelf ook Ubuntu op gehad maar die gaf idd soms ook problemen. Daarintegen heb ik ook geen last gehad bij het opstarten nadat ik de vorige keer Mac OS X draaideSjaakmeister schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 19:45:
Je hebt het over Vista en over Nvidia drivers. Ik weet 99% zeker dat mijn probleem hardware gerelateerd moet zijn aangezien ik re-installs van mijn XP het geprobeerd, heb getest met Ubuntu, meerdere videokaart drivers, verschillende BIOS-en en nog steeds het zelfde gezeur bij opstarten laptop.
Weet niet wat je nou pcies wil zeggen met: Je hebt het over Vista en over Nvidia drivers. Ik heb geen enkel probleem gehad met de NVIDIA drivers. In het begin was de performance idd niet geweldig (praten we over november-december met de final van Vista) maar ik heb gister nog ff 3Dmark06 gedraait: 2190 punten. Dat zijn er maar 21 puntjes minder als ik onder XP had dus dat stelt helemaal niks voor. Misschien wel net de vertaalslag van 32-bit naar 64-bit.
[ Voor 20% gewijzigd door GENETX op 12-08-2007 20:24 ]