/me Het Asus A6 ervaringen topic - Deel 4 * | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Introductie ... | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Welkom bij het 4e deel van het Asus A6 ervaringen topic. Deel 1 zag het daglicht op 4 maart 2005 door nickpancamo. Die het topic opende om aan te geven dat er een alternatief was voor de Asus M6 serie die al ruim 1 jaar op de markt is op moment van schrijven. Net zoals de M6 serie is de A6 serie in verschillende smaken te verkrijgen, namelijk de volgende: A6L, A6Vc, A6Va, A6V, A6K, A6U, A6G & A6Ne. In totaal zijn er dus 8 smaken, om te zien wat de grootste verschillen zijn heb ik deze in een tabel verwerkt. Zie hieronder:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doel van dit topic: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lekker ervaringen uitwisselen over deze mooie laptop, aangeven dat er nieuwe drivers uit zijn en troubleshooting. Ik zal proberen de grote & lastige problemen op mijn forum te verwerken, of anders kunnen jullie die zelf neerzetten. Dan kunnen andere A6 gebruikers makkelijker kijken of hun probleem al besproken is en wat de oplossing kan zijn. Als het daar niet te vinden is dan is het aan te raden om je probleem hier duidelijk te omschrijven zodat dit later verwerkt kan worden. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Makkelijk zoeken in dit topic: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Om iets makkelijk op te zoeken in dit topic en niet alle tig pagina's te hoeven doorzoeken doe het volgende, als je /?limit=999 achter de thread-url zet krijg je alle posts te zien in dit huidige deel. Vervolgens met Ctrl-F zoeken of scrollen. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vorige delen: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Notebook benchmark database | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kunnen jullie misschien jullie benchmarks daar posten | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Voor meer info over de Centrino/Pentium-M: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Voor de mensen die nog niets van het Centrino platform en de Pentium-M afweten verwijs ik naar het algemene Centrino topic. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De overige specs: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Card Reader Build-in card reader support (SD/MMC/MS/MS PRO) Fax/Modem/ LAN/ WLAN Intel High Definition audio modem and 10/100/1000 Base T PCI LAN on board Pass and support worldwide regulation IEEE 802.11b/g or IEEE 802.11a/b/g Built-in Bluetooth™ (Optional) Interface 1x EPP/ECP Parallel port/D-sub 25-pin 1 x Headphone-out jack 1 x Microphone-in jack 1 x Line-in Jack 1 x RJ11 Modem jack for phone line 1 x RJ45 LAN Jack for LAN insert 4 x USB 2.0 ports, 1x IEEE 1394 port 1 x TV Out (S-Video) 1 x Type II PCMCIA 2.1 compliant 1 x SIR-115.2Kbps supported Audio Built-in Intel High Definition audio compliant audio chip, with 3D effect & full duplex SoundBlaster Pro Compatible Built-in stereo speakers (1W) Battery Pack & Life - 8 cells, 4800mAh, 71Whrs - charging time: 4hrs/2.5hrs (System On/ Off) to 95% AC Adapter Output: 19 V DC, 3.42 A, 65W Input: 100— 240V AC, 50/60Hz universal Dimension & Weight 354 x 284 x 35.2 mm (W x D x H) 2.80 Kg (15", 8 cell battery pack) 2.85 Kg (15.4", 8 cell battery pack) Supplied Accessories Mouse Carrying bag Warranty & e-support - 2-year limited global hardware warranty - 1-year battery pack warranty - On-line problem resolution through web interface (BIOS, Driver update) - OS (Microsoft Windows XP) install/uninstall consultation - Bundled software install/uninstall consultation - ASUS software supporting (Liveupdate, Power 4 Gear+, ASUS Probe) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nuttige Links: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pricewatch Tweakers.net Pricewatch voor Asus notebooks in heel de Benelux Er zijn 8 versies van de ASUS A6 in de pricewatch, 14.1", 15.1" en 15.4" in verschillende configs. Dus neem zelf maar een kijkje. Asus Global site: A6 Series A6L Series A6Vc Series A6Va Series A6V Series A6K Series A6U Series A6G Series A6Ne Series Overige links: Duitse review met high res foto's Fast And Furious Notebooks vs. Battery Life Drain, review van 4200, 5400, 7200 RPM notebook harddisks ten opzichte van performance. [Laptops] Het Centrino topic deel 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Plaatjes (clickable): | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Disclaimer: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alle info die ik hier heb gebruikt is afkomstig van de sites die hierboven vermeld staan en info die ik van jullie mede-tweakers heb. Alle plaatjes worden zelf gehost dus als je ze wilt gebruiken vraag het even in verband met traffic. Tevens ben ik niet verantwoordelijk voor de info die hier verwerkt staat, mocht er iets niet kloppen ben ik bereikbaar via het e-mail adres in mijn profile. Bij deze wil ik iedereen bedanken die bijgedragen heeft aan de info in deze topic. Veel plezier in dit topic. Enjoy. |
[ Voor 5% gewijzigd door FongWan op 04-09-2005 02:21 ]
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |