[Ervaringen] Asus A6 serie deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.302 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Ok, ik heb de vraag al eerder gesteld maar geen antwoord gekregen:

Weet iemand wat de maximale output van de d-sub aansluiting is? Ik kan echt nergens het antwoord vinden. Niet in de handleiding, niet op de website en niet via google... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wat bedoel je met maximale output? Want indien je daarmee resolutie bedoeld, zal dat een heleboel zijn: ik draai hier moeiteloos 1920*1200@60Hz op flink TFT-ding en heb niet de indruk dat er iets verkeerd gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecteinascidin schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:35:
Wat bedoel je met maximale output? Want indien je daarmee resolutie bedoeld, zal dat een heleboel zijn: ik draai hier moeiteloos 1920*1200@60Hz op flink TFT-ding en heb niet de indruk dat er iets verkeerd gaat.
Yp, resolutie bedoel ik :) Mijn oog is gevallen op een flips 20"TFT met een widescreen reso (1680*1050). Mijn vorige Asus laptop kon tot max 1600*1200 qua externe resolutie, maar dat is een ouder type met een 4:3 scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wat ik mij nog steeds afvraag: hoeveel toeren maakt de standaard schijf welk er in de A6 zit?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511

Scheelt per type. De meesten hebben een 4200rpm schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 22:40
Ik heb er nu nog een 4200rpm schijf in zitten maar ik kan niet zeggen dat de laptop daar nou super traag van wordt.
Sindsdien ik er 1024 DDR2 in heb zitten loopt alles als een trein.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^^^ same here
Al moet ik toegeven dat ik de laptop niet zo heel veel gebruik :P
Ik gebruik 'm (bijna) alleen voor m'n studie en als ik een vriend op bezoek heb i.v.m. multiplayer gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Trivian schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:49:
Ik heb er nu nog een 4200rpm schijf in zitten maar ik kan niet zeggen dat de laptop daar nou super traag van wordt.
Sindsdien ik er 1024 DDR2 in heb zitten loopt alles als een trein.
Hoe duur is dat ? En waar kan je dat halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Ik heb een extra reepje Kingston 512 DDR2 bij 4launch in Eindhoven gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83626

Weet iemand of de A6 van USB kan booten??

Heb een behuizing voor de hd gekocht (apacer share steno) en daar mn schijfje van 40GB ingedaan.
Nu heb ik een 80 GB 7200rpm besteld (en 1 GB extra geheugen, straks 1,5 GB :P ) en wil ik van mn 40 GB schijf de windows partitie clonen naar mijn nieuwe 80 GB schijf die ik in mn laptop stop.
Dus ik dacht:
Ik boot vanaf USB waar mn 40GB inzit en clone dan naar mn ingebouwde 80 GB.

Of gaat dat niet werken?

Anders kan ik altijd windows opnieuw installeren op de 80 GB schijf, maar dat is denk ik toch meer werk. (zeker om daarna alles weer te installeren).

(kan het zelf nu niet testen omdat mn laptop leeg is (accu) en de oplader 80 km verderop ligt (vergeten |:( ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Mijn A6 is in staat om van USB te booten, dus die van jou waarschijnlijk ook.
Heb al meerdere malen bijna een hartstilstand gekregen omdat de laptop aangaf dat er geen Operating System gevonden werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Trivian schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:15:
Ik heb een extra reepje Kingston 512 DDR2 bij 4launch in Eindhoven gekocht.
Direct bij het bestellen of naderhand?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik ben van plan om binnenkort een laptop aan te schaffen, ik zal zo rond de €700 aan de laptop uit willen geven. Mijn oog is gevallen op de Asus Z92U-B072H. Opzich een mooie laptop, zal geen topprestaties leveren maar dat verwacht ik ook niet. Ik zal hem hoofdzakelijk voor word, internet en msn gebruiken.

Nu zag ik echter alleen dat er een SIS M760GX Integrated Graphics Chip inzit. En hier op het forum las ik dat deze echt erg slecht was... ook met 2d-weergave. Met google vond ik echter niet bijster veel over deze chipset...als die echt zo slecht was zou dr wel wat over geschreven worden lijkt mij toch?

Is dit nu echt een slechte videochip of zijn de mensen die dit zeggen er kieskeurig/verwend?

Ik vraag mij nu eigenlijk af of ik niet voor een iets duurdere Toshiba L20-155 moet gaan met een 5400 rpm schijf, celeron m 1.4Ghz en een Ati x200 ..

Zou iemand mij wat meer info kunnen geven over die SIS M760GX chip?

P.S.
Ik ben nu een Geforce4 MX440 64MB gewend.. (desktop, crt monitor) met een AMD Athlon 2000+je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:21

Mentalist

[avdD]

kingrichard47 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 00:04:
Nu zag ik echter alleen dat er een SIS M760GX Integrated Graphics Chip inzit. En hier op het forum las ik dat deze echt erg slecht was... ook met 2d-weergave. Met google vond ik echter niet bijster veel over deze chipset...als die echt zo slecht was zou dr wel wat over geschreven worden lijkt mij toch?
Dat dacht ik ook over mijn Deltachrome.. Ook weinig kwade woorden..

Als je echt alleen maar wilt internetten en tekstverwerken, okay. Maar zelf zou ik nog liever Intel integrated graphics hebben, daar zitten tenminste nog een beetje nette drivers bij.

Het is me wel opgevallen dat bij een Acer laptopje met Sempron 2800+ dat de fan nogal vaak aanslaat, en ik heb het vermoeden dat dat bij Celerons ook het geval zal zijn. Als je stilte en/of energiezuinigheid wilt is een mobiele processor tóch aan te raden.. Kost je €100 meer ofzo.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 02:12:
[...]

Dat dacht ik ook over mijn Deltachrome.. Ook weinig kwade woorden..

Als je echt alleen maar wilt internetten en tekstverwerken, okay. Maar zelf zou ik nog liever Intel integrated graphics hebben, daar zitten tenminste nog een beetje nette drivers bij.

Het is me wel opgevallen dat bij een Acer laptopje met Sempron 2800+ dat de fan nogal vaak aanslaat, en ik heb het vermoeden dat dat bij Celerons ook het geval zal zijn. Als je stilte en/of energiezuinigheid wilt is een mobiele processor tóch aan te raden.. Kost je ¤100 meer ofzo.
Hmm...weinig slechte woorden zegt dus niet zoveel...toch is er over jouw kaart wel een stuk meer te vinden dan over de SIS M760GX, hier vindt ik namelijk echt weinig over (geen specs, geen bechmarks...:( )

Hm, ik meende dat in de Asus Z92U een Mobile Sempron zat? Houd dit niet in dat die gebruik maakt van Speedstep? Of zit dit alleen op de Athlons..? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chevy454 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:40:
[...]
Ik bij het bestellen, dan kun je er ook voor kiezen dat ze 'm er gelijk in prikken. Dan ben je iig 100% zeker van je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Chevy454 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:40:
[...]

Naderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-05 14:09
-

[ Voor 100% gewijzigd door Mentox op 10-01-2006 11:24 ]

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnaggnag
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-05 00:01
Ik heb zelf de de Z92u-072. De grafische kaart is geen wereldwonder maar zeker in 2d heb ik nergens last van gehad. Met spellen merk je toch wel dat je wat tekort komt, maar daar is die dan ook niet echt voor bedoelt.
Verder is het in mijn geval een mobile sempron (25 watt) met 64 bit ondersteuning.
Ik ben erg tevreden over de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slings
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06-2021
Er komt een nieuwe A6 uit, de A6J

A6JA-Q001H

* 15,4 Zoll WXGA Color Shine Glare Type LCD Display (1.280 x 800 Pixel)
* Intel Core Duo Prozessor T2300 (1,66 GHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2 Cache)
* Intel i945PM Chipsatz
* 1 GB DDR2-667 Arbeitsspeicher (2x 512 MB)
* ATi Mobility Radeon X1600 mit 256 MB Speicher
* 80 GB Festplatte (5.400 UPM)
* 8x Super Multi Double Layer DVD-Brenner
* 4-in-1 Multi-Card-Reader
* Gigabit Ethernet und 802.11a/b/g WLAN
* 1,3 Megapixel Web-/Videokamera
* DVI Port (DVI-D), VGA, SPDIF, 4x USB 2.0, Firewire, TV Out, Audio DJ
* Gewicht: 2,9 kg Gewicht
* Abmessungen: 354 x 284 x 35,2 mm
* Akkulaufzeit bis zu 2,5 Stunden
* Windows XP Home Edition
* Preis: 1.599 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
weeh die wil ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Omg, DVI. Worden ze dan toch eindelijk wakker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-05 19:00

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Anoniem: 151099 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:56:
weet iemand wanneer de a6vm en de a6km in NL uitkomen?
Weet iemand of de A6Km al uitgekomen is in Nederland? Ik wil een dezer dagen mijn vorige laptop vervangen en deze laptop lijkt een goede kandidaat.
Ik wil een Turion64 met nVidia namelijk ivm mijn gebruikte besturingssysteem (Linux.)

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Nu online
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:32:
Omg, DVI. Worden ze dan toch eindelijk wakker?
Het hangt ook van de markt af natuurlijk, persoonlijk heb ik liever een D-SUB adapter, dan hoef je geen DVI-VGA adapter mee te nemen voor Beamers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Eddos schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:39:
[...]

Het hangt ook van de markt af natuurlijk, persoonlijk heb ik liever een D-SUB adapter, dan hoef je geen DVI-VGA adapter mee te nemen voor Beamers..
Ik vind het een beetje zeuren, beamers zijn er ook met DVI en je kan met DVI ook je laptop mooi digitaal op je LCD TV aansluiten (of op een externe monitor natuurlijk, hoe on-origineel).

Als je dan toch zo nodig een D-sub apparaat wil gebruiken erop stop je er zo'n adapter tussen, niet zeuren. Omgekeerd kan niet dus om er dan maar een D-sub op te zetten omdat jouw beamer toevallig geen DVI heeft vind ik niet handig, DVI icm. een adapter geeft dezelfde +meer mogelijkheden..

[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 10-01-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Nu online
Daarom stond er ook persoonlijk bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Eddos schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:17:
Daarom stond er ook persoonlijk bij ;)
Dan nog vind ik het niet verstandig. Wat als die beamer eens vervangen zou worden door een exemplaar met DVI? Wil je die mogelijkheid dan weggooien alleen maar vanwege een piepklein adaptertje waarvan er wel 100 in de bijgeleverde laptoptas passen, naast je laptop?

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 10-01-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies, DVI is een stuk beter, ook voor als je met een externe monitor wil gaan werken :) Zelf vind ik het wel jammer dat al die Dual-Core versies een Ati x1600 krijgen. Ik gebruik zelf de snelheid van de x700 in mijn laptop niet eens, spellen speel ik wel op mijn XBOX360. Maar door de aanwezigheid van die videokaart verbruikt hij meer energie, wordt hij warmer, en nog belangrijker, hij wordt duurder in aanschaf.

Maar ach, als het goed is komt Apple binnenkort met laptops gebaseerd op deze processoren :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Anoniem: 83626 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:10:
Weet iemand of de A6 van USB kan booten??

Heb een behuizing voor de hd gekocht (apacer share steno) en daar mn schijfje van 40GB ingedaan.
Nu heb ik een 80 GB 7200rpm besteld (en 1 GB extra geheugen, straks 1,5 GB :P ) en wil ik van mn 40 GB schijf de windows partitie clonen naar mijn nieuwe 80 GB schijf die ik in mn laptop stop.
Dus ik dacht:
Ik boot vanaf USB waar mn 40GB inzit en clone dan naar mn ingebouwde 80 GB.

Of gaat dat niet werken?

Anders kan ik altijd windows opnieuw installeren op de 80 GB schijf, maar dat is denk ik toch meer werk. (zeker om daarna alles weer te installeren).

(kan het zelf nu niet testen omdat mn laptop leeg is (accu) en de oplader 80 km verderop ligt (vergeten |:( ))
Een andere manier om te clonen is via de ultimate boot cd http://www.ubcd4win.com/ . Je kan dan Windows booten vanaf een CD en vanaf daar een image maken en ook restoren. Je USB schijf werkt ook, als je die maar voor het opstarten van de cd hebt aangesloten. Van USB booten is dan overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153296

W3ird_N3rd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:18:
[...]

Dan nog vind ik het niet verstandig. Wat als die beamer eens vervangen zou worden door een exemplaar met DVI? Wil je die mogelijkheid dan weggooien alleen maar vanwege een piepklein adaptertje waarvan er wel 100 in de bijgeleverde laptoptas passen, naast je laptop?
Als als als.... Dan mag hij dus een prachtige nieuwe laptop kopen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
wat krijgen de mensen hier eigenlijk als ze met de nieuwste Everest:
http://www.lavalys.com/downloads/everestultimate250.exe
bij scherm > monitor > fabricagedatum kijken,
hier week 45 2002, dat leek mij erg oud voor het scherm :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Nu online
Ik heb week 30, 2005. lijkt me wel aardig te kloppen

[ Voor 4% gewijzigd door Eddos op 10-01-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Nu online
Week 29, 2005 hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150984

Weet iemand of het mogelijk is om zelf een bluetooth in te bouwen in de A6Vc en zo ja, wat dat grapje dan gaat kosten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eddos schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:20:
Mijn A6 is in staat om van USB te booten, dus die van jou waarschijnlijk ook.
Heb al meerdere malen bijna een hartstilstand gekregen omdat de laptop aangaf dat er geen Operating System gevonden werd.
Zou je mij willen vertellen hoe?

Heb zojuist mn HD gekoppeld in de USB behuizing aan mn laptop en aangezet, maar: "invalid boot disk blabla"
Kan in bios ook geen USB kiezen als boot-bron.
Slechts vijf keuzes: HDD (ingebouwde), Network, Removable devices, CD/DVD en Disabled...

Ikke niet snap niet. :O

Edit
De Externe hdd staat uiteraard aan, en is aangesloten op zijn eigen voeding.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 83626 op 12-01-2006 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Morgen ga ik voor mijn A6VA een mogelijke 3e RMA aanvragen. :(

Zit nu al voor de tweede keer met de accu, de eerste accu hield het net een uurtje uit, met wifi en alles uit, onacceptabel, tevens blijft deze batterij tijdens het laden gedurende 20 min op 99% hangen, om daarna weer doodnormaal verder te laden naar 100%.

Nu heb ik de accu laten vervangen door nieuwe, en nu tot mijn verbazing wil deze helemaal niet meer verder laden dan 99%, leuk en aardig, bijna vol maar ik erger me aan het feit dat het ding maar doet alsof hij aan het opladen is.

Aan een battery calibration begin ik ook nooit meer, deze laat de accu volledig leeglopen. Door deze actie is mijn vorige accu behoorlijk versleten, deze had al 10% van zijn capaciteit verloren. Deze nieuwe accu heeft op dit moment een slijtage niveau van 2%.

Toch iets te snel geweest, deze accu laadt wel volledig op en geeft mij meer dan 2:30. Dan is er geen probleem. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Frietsaus op 11-01-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
ervaren jullie ook dat de inkijkhoek (vooral vertikaal) niet zo optimaal is van het beeldscherm van de a6? ik merk dat je met je zithouding goed het contrast kan regelen, je verschil ziet met onder en boven kwa contrast, is dat normaal? ik heb een colorshine scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Nu online
Anoniem: 83626 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:58:
[...]

Zou je mij willen vertellen hoe?

Heb zojuist mn HD gekoppeld in de USB behuizing aan mn laptop en aangezet, maar: "invalid boot disk blabla"
Kan in bios ook geen USB kiezen als boot-bron.
Slechts vier keuzes: HDD (ingebouwde), Network, CD/DVD en Disabled...

Ikke niet snap niet. :O

Edit
De Externe hdd staat uiteraard aan, en is aangesloten op zijn eigen voeding.
Ik kan daar ook nog kiezen uit 'Removable Devices'
Als ik die selecteer boot hij vanaf USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Nokko schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:54:
Morgen ga ik voor mijn A6VA een mogelijke 3e RMA aanvragen. :(

Zit nu al voor de tweede keer met de accu, de eerste accu hield het net een uurtje uit, met wifi en alles uit, onacceptabel, tevens blijft deze batterij tijdens het laden gedurende 20 min op 99% hangen, om daarna weer doodnormaal verder te laden naar 100%.

Nu heb ik de accu laten vervangen door nieuwe, en nu tot mijn verbazing wil deze helemaal niet meer verder laden dan 99%, leuk en aardig, bijna vol maar ik erger me aan het feit dat het ding maar doet alsof hij aan het opladen is.

Aan een battery calibration begin ik ook nooit meer, deze laat de accu volledig leeglopen. Door deze actie is mijn vorige accu behoorlijk versleten, deze had al 10% van zijn capaciteit verloren. Deze nieuwe accu heeft op dit moment een slijtage niveau van 2%.

Toch iets te snel geweest, deze accu laadt wel volledig op en geeft mij meer dan 2:30. Dan is er geen probleem. :)
Volgens mij is het nodig om om de zoveel tijd battery calibration toe te passen helaas, mijn battery wear zit nu al rond de 12% geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Hmm, als dat echt moet, ja dan moet het. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eddos schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:54:
[...]

Ik kan daar ook nog kiezen uit 'Removable Devices'
Als ik die selecteer boot hij vanaf USB.
Klopt, die was ik even vergeten.. maar zelfs als ik die op plek 1 zet boot hij er niet van..

Als ik die hdd weer inbouw in mn lappie boot hij er wel van..

Zou het aan mn behuizing liggen (Apacer Share Steno) ?

Van wat voor USB-ding boot jij?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 83626 op 13-01-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
nogmaals heeft niemand de ervaring met de kwaliteit van het scherm, ik merk gewoon dat dit scherm erg snel afgeleid is vanuit verschillende hoeken, dat de backligt erg fel aan de onderkant van het scherm vandaan komt, tenzij je weer met de klep gaat zitten stellen pakt het weer anders uit.
met de klep recht is het scherm heel erg uitgewassen, te ver naar achteren heb ik met het asus driver cdtje, de zwarte puntjes in het plaatje bovenenaan in het autorun menu al negatief.
nvidia logojes van nvidia setup (zwart op wit) zelfde verhaal.
kweet gewoon af en toe niet hoe ik dat scherm moet stellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Nu online
Ik boot vanaf een USB stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
@Duncan,

Dat had ik dus met mijn oude scherm (alleen dat stukje van het licht onderin), sinds mijn laptop in RMA is geweest en het scherm is vervangen is de backlight leakage een stuk minder geworden. Ook heb ik geen last van de verschijnselen die jij opnoemt. Is ook een Glare scherm overigens.

[ Voor 8% gewijzigd door Frietsaus op 13-01-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
duncanvdlinden schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:22:
nogmaals heeft niemand de ervaring met de kwaliteit van het scherm, ik merk gewoon dat dit scherm erg snel afgeleid is vanuit verschillende hoeken, dat de backligt erg fel aan de onderkant van het scherm vandaan komt, tenzij je weer met de klep gaat zitten stellen pakt het weer anders uit.
met de klep recht is het scherm heel erg uitgewassen, te ver naar achteren heb ik met het asus driver cdtje, de zwarte puntjes in het plaatje bovenenaan in het autorun menu al negatief.
nvidia logojes van nvidia setup (zwart op wit) zelfde verhaal.
kweet gewoon af en toe niet hoe ik dat scherm moet stellen :(
Ja vanaf de bovenkant erop inkijken geeft een erg slecht beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150984

Anoniem: 150984 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:14:
Weet iemand of het mogelijk is om zelf een bluetooth in te bouwen in de A6Vc en zo ja, wat dat grapje dan gaat kosten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Nokko schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:39:
@Duncan,

Dat had ik dus met mijn oude scherm (alleen dat stukje van het licht onderin), sinds mijn laptop in RMA is geweest en het scherm is vervangen is de backlight leakage een stuk minder geworden. Ook heb ik geen last van de verschijnselen die jij opnoemt. Is ook een Glare scherm overigens.
maar ik neem aan dat als je het beelscherm behoorlijk naar achter doet dat er dan ook negatief beeld verschijnt?
dat is een eigenschap van bijna iedere laptop helaas (active matrix techniek), maar ik vind het nogal snel tov andere schermen zoals crystalbrite van acer wat ik gezien heb. ook heb ik niet echt diep zwart door de backlight.

verder vind ik het wel vreemd dat everest week 45 2002 aangeeft, nu heb ik wel een a6k, misschien dat ie het niet goed ziet.
vraagt me uberhaupt af waar ie het vandaan haalt :p, want de laptop van mijn ouders die geeft 1990 aan :D nou toen waren er volgensmij nog niet eens laptopschermen van het type XGA 1024x768, dus volgensmij is het lariekoek.
ben echter wel benieuwd welk type scherm ik heb tov de a6va van jullie.

hier wat foto's gemaakt waar je het op kan zien http://members.home.nl/duncan/a6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik ga zo even voor je kijken, hoe het precies met mijn scherm zit. Achteraf gezien zit ik niet eens zo heel veel achter mijn laptop. :P

Sja, als je het scherm zo ver naar achteren doet is het logisch dat het nagetief wordt, maar ik kan mijn scherm toch behoorlijk achteroverklappen en voorover voordat het echt negatief wordt.

Zwart is bij mij een licht grijs tintje doorheen te zien, maar het is niet zoals mijn oude scherm dat ik onderin helemaal een 'vlek' van licht zie.

Oja, heb je trouwens een BisonCam of een D-MAX USB2.0 1.3M Webcam?

[ Voor 66% gewijzigd door Frietsaus op 13-01-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Nokko schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 21:49:
Ik ga zo even voor je kijken, hoe het precies met mijn scherm zit. Achteraf gezien zit ik niet eens zo heel veel achter mijn laptop. :P

Sja, als je het scherm zo ver naar achteren doet is het logisch dat het nagetief wordt, maar ik kan mijn scherm toch behoorlijk achteroverklappen en voorover voordat het echt negatief wordt.

Zwart is bij mij een licht grijs tintje doorheen te zien, maar het is niet zoals mijn oude scherm dat ik onderin helemaal een 'vlek' van licht zie.

Oja, heb je trouwens een BisonCam of een D-MAX USB2.0 1.3M Webcam?
hoe kan ik dat zien?
in apparatenbeheer zie ik staan USB 2.0 1.3M Web Cam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ok, dat is een D-MAX, een BisonCam had namelijk BisonCam NB Pro oid geheten. :)

Persoonlijk vind ik de D-MAX toch van mindere kwaliteit dan de BisonCam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Nu online
Mischien een domme vraag, maar zijn hier meer mensen met een A6Va waarbij de X700 badge ook aan het wegslijten is?Denk dat dit bij mij komt omdat mijn handpalmen er overheen wrijven, maar het gaat de laatste tijd wel erg hard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Is dat erg?
Ik heb al die pimp-stickers weggehaald, het gaat niemand aan dat ik 1337 hardware heb en volgend jaar is het juist weer non-1337......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:18

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Eddos schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:16:
Mischien een domme vraag, maar zijn hier meer mensen met een A6Va waarbij de X700 badge ook aan het wegslijten is?Denk dat dit bij mij komt omdat mijn handpalmen er overheen wrijven, maar het gaat de laatste tijd wel erg hard..
Hier geen last van. Ik zag eerder deze avond wel dat de grijze sticker met het fabricagenummer op de onderkant aan het wegslijten is.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Nu online
Ecteinascidin schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:22:
Is dat erg?
Ik heb al die pimp-stickers weggehaald, het gaat niemand aan dat ik 1337 hardware heb en volgend jaar is het juist weer non-1337......
Het is niet erg, maar vind het lichtelijk vreemd dat hij zo slijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zet net mn trouwe laptop aan... geen beeld :'( 8)7 |:(

Lichtjes gaan branden, HDD spint op.. maar NIETS geen asus-logo noppes.

Ik heb de versie met de geforce 6200TC, maar vrees dus dat er iets echt stuk is ;(

De HDD ratelt overigens ook niet alsof hij doorboot..
Het ledje brandt ongeveer een halve minuut, en gaat dan uit (het power-on-ledje blijft branden)

Iemand dit ook gehad?
Kutzooi.. kan ik zo ASUS gaan bellen

Mogelijke invloeden:
Heb gister een aardig tijdje Fable: The lost chapters zitten spelen
Heb afgelopen vrijdag een andere HDD ingebouwd (Hitachi 80 gieg 7200 rpm)
Heb toen ook een gieg mem erbij geprikt.

Maar na alledrie die dingen heb ik vanmorgen nog wat voor de studie erop zitten werken.
Maar nu dus nop..

Frustratie!!!!

EDIT
Hij doet het weer :D 8) :*)

Zat in de trein en heb nog een paar keer achter elkaar hem geprobeerd aan te zetten (en dus telkens een sec of 4 op de powerknop om hem weer af te sluiten) en ineens deed hij het weer!

Blijft wel vreemd natuurlijk.. Heb het ook al eerder een keer gehad als hij op stand-by stond, en nu stond hij in hibernate-stand. Hoop niet dat hij de volgende keer echt niet meer aan wil :/

Shit, hij heeft het nu dus weer gehad... en dit keer kreeg ik hem pas na zeker 40x proberen weer aan.. dit wordt opsturen

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 83626 op 17-01-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:14
heb ik ook wel eens gehad.
Het wordt toch echt wel eens tijd dat asus weer wat updates uitgeeft. Een bios update die er voor zorgt dat de fan ook weer uit gaat als de temperatuur zakt en pas weer aan gaat bij meer dan 50 graden oid.
En graag ook een firmware update voor de brander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En, hoe kreeg jij hem dan weer aan?

Lijkt bij mij een gevalletje van mazzel te zijn...

Na een keer of tig aan en uit, wil hij pas echt aan.
Laatste keer had ik het echt zowat opgegeven..

HD eruit, mem eruit, met of zonder voeding, maakt allemaal geen zier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:14
1 keer hielp het om gewoon een minuut te wachten na het drukken op de aan button, andere keer moest ik de laptop resetten. Ik had het niet zoals jij het precies had: ik had het maar 1 keer achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Opzich vind ik deze laptops goed genoeg, alleen de resolutie is tegenwoordig aan de lage kant. Alles wat een beetje betaalbaar is (tot 1200 euro) is 1200x800. Zijn er nog laptops te vinden welke een grotere resolutie hebben en onder de 1200 euro kosten? Of loont het om even te wachten?

[ Voor 14% gewijzigd door jelmervos op 18-01-2006 11:10 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik denk niet dat je onder de 1200 euro een beter scherm vindt. Daarom heb ik zelf voor de Asus M6Va gekozen met SXGA+ (1400x1050) scherm. Deze is er vanaf ca 1350 euro denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Maar waarom kon je een paar maanden terug makkelijk een hogere resolutie krijgen voor minder geld. Ik heb een beetje het gevoel dat we op het gebied van resolutie achteruit zijn gegaan, of zit ik er naast?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Mijn systeem (4 maanden oud) is nu ca 100 euro goedkoper (M6Va-8004p). Dat is geen achteruitgang. Die breedbeeld ellende, dat is wel achteruitgang (kwestie van smaak, ok). 4:3 schermen zijn steeds minder te vinden (in het segment waar ik keek). Als je echt een gevoel van prijzen wilt hebben, zie de pricewatch. Zo'n grafiekje 'liegt' niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97420

Is er al meer bekend over de A6R van Asus.

Ben aan het zoeken naar een nieuwe laptop, gebuik voor office, dvd, muziek.

Een celeron is daarvoor wel voldoende lijkt mij. Heb het liefst wel een lange accu tijd en alles wat ik lees over de intel celeron geeft aan dat de accu tijden niet super zijn.

Maaar mijn vraag is wie heet er meer info over de A6R, GOT elk geval niet !

Er is wel info, maar niet over gebruikers ervaringen ;(

De specs enzo heb ik allemaal wel, maar wat er meer haalbaar is niet.
Games niet belangrijk, wel misschien nog een keertje fotobewerken (simpel) en website maken ( simpel)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 97420 op 21-01-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BirminghamB
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-04-2021
a

[ Voor 100% gewijzigd door BirminghamB op 21-01-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slings
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06-2021
Hi all
Ik heb een test met wat benchmarks gevonden van de A6J centrino duo.

http://www.vr-zone.com/print.php?i=3114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62328

Hoi allemaal ben sinds donderdag in bezit van de ASUS A6JA gewoon een machtig aparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weekkey394
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10-2023
Anoniem: 62328 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 16:54:
Hoi allemaal ben sinds donderdag in bezit van de ASUS A6JA gewoon een machtig aparaat.
vertel, vertel, hoe is tíe ? performance, beeld, batterijduur, waar heb je 'm gekocht, etc ?
ik wil er volgende week 1 bestellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo ja wat kan ik er over zeggen, het ziet er allemaal zeer strak uit moet ik zeggen het beeld is zeer strak met die ATI Mobile Radeon X1600 256MB mooi glad beeld en ja bij normaal gebruik van batterij kun je wel 2,5uur voor uit alleen jammer dat maar 512MB standard in zit in single channel nu heb ik 1024Mb er in gezet dan wel dual channel dan haal deze de max preformance, de hard disk is 100GB 5400Rpm nou dat is ruim voldoende, en voor de mensen die van stil houden hij is muis stil dat is ongelooflijk ja gewoon zeer strak moet je gewoon zien en voelen.
en voor de mensen de processor ondersteund ook VT wat ergens zag staan dat het pas bij de T2700 aan zou staan, ik heb een T2300 dus allemaal niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62328 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 08:51:
Hallo ja wat kan ik er over zeggen, het ziet er allemaal zeer strak uit moet ik zeggen het beeld is zeer strak met die ATI Mobile Radeon X1600 256MB mooi glad beeld en ja bij normaal gebruik van batterij kun je wel 2,5uur voor uit alleen jammer dat maar 512MB standard in zit in single channel nu heb ik 1024Mb er in gezet dan wel dual channel dan haal deze de max preformance, de hard disk is 100GB 5400Rpm nou dat is ruim voldoende, en voor de mensen die van stil houden hij is muis stil dat is ongelooflijk ja gewoon zeer strak moet je gewoon zien en voelen.
en voor de mensen de processor ondersteund ook VT wat ergens zag staan dat het pas bij de T2700 aan zou staan, ik heb een T2300 dus allemaal niet waar.
Sorry, heb hem bij Mycom gehaald en kost 1499,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Anoniem: 97420 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 09:55:
Is er al meer bekend over de A6R van Asus.

Ben aan het zoeken naar een nieuwe laptop, gebuik voor office, dvd, muziek.

Een celeron is daarvoor wel voldoende lijkt mij. Heb het liefst wel een lange accu tijd en alles wat ik lees over de intel celeron geeft aan dat de accu tijden niet super zijn.

Maaar mijn vraag is wie heet er meer info over de A6R, GOT elk geval niet !

Er is wel info, maar niet over gebruikers ervaringen ;(

De specs enzo heb ik allemaal wel, maar wat er meer haalbaar is niet.
Games niet belangrijk, wel misschien nog een keertje fotobewerken (simpel) en website maken ( simpel)
A6R heeft een maat van mij, gekocht bij www.aragorn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan zou ik graag willen weten of die goed bevalt.

Er zit een ati express 200 kaart in voor de video hoeveel mb heeft die kaart, 128mb?
Ben ook benieuwd naar de accu duur. Wil er toch minimaal 2,5 uur op kunnen werken.

Hopelijk kun je mij hierop antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik zat juist wat informatie te zoeken over de nieuwe A6Ja, zien of het de moeite waard is om op te wachten. Want ik heb wel veel interesse in de A6Va, maar dual core is toch wel interessant.

Ik had wel meer verwacht van de X1600, die is natuurlijk wel sneller dan de X700, maar toch niet zoveel als ik had gehoopt.

http://www.hexus.net/content/item.php?item=4359&page=9
Anoniem: 62328 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 08:53:
[...]

Sorry, heb hem bij Mycom gehaald en kost 1499,-
Heb je wat benchmarks gedraait? 3dmark, superpi etc?

Want de versie in die review heeft een 2ghz cpu en die is toch 340mhz sneller dan de 1.66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 18:12
ik heb een asus A4 amd 3400+ 1024ddr, en een ati 9700pro

En ik heb last van witte schermen, de laptop ligt nu bij asus.

dus nu weer afwachten:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmerwood
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
// bjavandijk

Mijn moeder heeft sinds vorige week een A6R.
Voor haar voldoet hij prima. Beetje internetten en briefje typen.

Ik heb er geen rundowntest mee gedaan, maar volgens de accumeter gaat hij zo'n 2,5 uur mee.
Het is jammer dat die celly niet terug klokt op de accu. Hij draait fulltime op 1,6 Ghz, terwijl 800 Mhz ook wel zou voldoen.
Er zat standaard 512 MB geheugen in waarvan 128 MB door de videokaart gebruikt wordt. In het bios kon ik geen optie vinden om dit te veranderen. 32 MB lijkt me namelijk ook meer dan genoeg.

Als je meer info wilt kan ik altijd ff kijken wat ik voor je kan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Anoniem: 97420 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:01:
Dan zou ik graag willen weten of die goed bevalt.

Er zit een ati express 200 kaart in voor de video hoeveel mb heeft die kaart, 128mb?
Ben ook benieuwd naar de accu duur. Wil er toch minimaal 2,5 uur op kunnen werken.

Hopelijk kun je mij hierop antwoord geven.
Ja hij heeft de oude A6R zie ik nu, die is met IGP (integrated graphics processor)
Dus geen Ati Express. De nieuwe A6R die jij opnoemd heeft dat wel.
Die van hem gaat zeker wel 2 uur en 20 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de reacite farewood

2,5 uur accu is voormij prima. Zit alleen nog steeds te twijfelen of ik wat meer in investeer in een centrino notebook, lekker zuinig, maar wel duur.

Nog wel een vraagje, hoe is de behuizing voelt die stevig aan, ben vandaag ff wezen kijken bij mycom en mediamarkt. Biede hadden geen A6, maar wel een A5, hij leek er sprekend op. Voor mijn gevoel zat die wel goed stevig in elkaar, maar wat vind jij.

Damn this soms te moeilijk keuzes te maken met zoveel keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komt steviger op mij over dan de meeste Acers. Heb zelf Acer TravelMate 800 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmerwood
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hij is vrij degelijk ja. geschikt voor vervoer iig :)

Heb zelf een M6Va gekocht trouwens. Om 2 redenen:
- Groot scherm ivm werk
- Zuinig.( getuned haal ik 4.5 - 5 uur op de accu nu )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi heb even 3D mark06 erop los gelaten op mijn M6v 730 X600 128Mb en A6Ja maar dat verschil is zo groot ik helaas even geen pic terbeschikking maar de punten waren voor de M6v 350pt en voor de A6Ja 1827pt dat is nog al wat in 3Dmark05 behaalde ik met de M6v 1248pt en A6Ja 3478pt voor de rest nog geen testjes uit gevoerd even kijken van de week voor rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hmm, het klopt ongeveer met wat in de review staat. De X600 is idd een stukje trager.

Wat me ook opviel, ik heb 2 kameraden beide met een Acer 5024, een 1.8ghz turion en een X700. Ze halen beide rond de 2200 punten in 3dmark05 (5300 in 3dmark03 en ongeveer 15000 in 3dmark01se), terwijl een ander kameraad met een Acer 1692 1.73ghz en ook een X700 2700 punten haalt in 3dmark05.
Ik heb in dit topic al score gezien van 17 000 3dmark01se en 6200 voor 03, toch wel een pak sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
iemand enig idee hoe lang de rma duurt bij asus?

mijn laptop is al 4werkdagen weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-05 23:54
ik heb net mijn Asus A6Va binnengekregen. Ik vind hem helemaal fantastisch, alleen kom ik een raar verschijnsel tegen als ik de kleurdiepte op 32 bit zet. Dan verschijnt er namelijk bij een bepaalde kleur grijs (de achtergrond van fotoshop bijvoorbeeld, of als je als bureaublad achtergrondkleur die donkere grijstint neemt) een verticale streep van ca 3 cm breed in het midden van het scherm van helemaal boven tot beneden. Dat gebeurt alleen bij die specifieke kleur grijs, verder is het beeld overal perfect.

Als ik hem terugzet op 16bit doet hij het wel perfect... resolutie is gewoon standaard 1280x800 bij 60Hz. Het betreft de standaard Windows XP Home installatie die er al op stond. Heb op dit moment geen internet, dus kan geen drivers updaten nog, maar mij lijkt dat het niet meteen daaraan kan liggen, toch? Ik wil hem best opnieuw installeren, maar ik ging er eigenlijk vanuit het af-fabriek eigenlijk ook wel zo'n beetje zou moeten kloppen...

Ik heb dit topic al doorzocht met een aantal zoektermen, kom alleen niets tegen wat erop lijkt. Heeft iemand een idee?

EDIT1:
ik heb net de nieuwste display drivers gedownload een geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen. Echt wazig, alleen in 32bit en alleen bij die specifieke kleur grijs verschijnt er in plaats van grijs een pixelachtige, blauwige, wazige band van 3 cm breed. Bij alle andere kleuren werkt het display perfect...

het gebeurt in het display zelf, ik kan er bijvoorbeeld geen screenshot van maken...

EDIT2:
ik heb het opgelost, alleen nu weet ik niet of het verder kwaad kan, wie wel?
ik heb in de ati display instellingen de Gamma verhoogd van 1.00 naar 1.05

Afbeeldingslocatie: http://www.lachmaar.nl/gamma.gif

EDIT3:
Als ik dan opnieuw opstart, is het probleem weer terug, totdat ik naar bovenstaand venster ga en (zonder verder iets te veranderen) op ok klik...

EDIT4:
Het bleek een defect, niet duidelijk of het nu in het LCD of in de videokaart zat. Maakt ook niet zo veel meer uit. Hij is DOA en ik heb een nieuwe laptop die helemaal perfect werkt!!!

[ Voor 41% gewijzigd door djeejdjeej op 26-01-2006 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
aj viasco schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:37:
iemand enig idee hoe lang de rma duurt bij asus?

mijn laptop is al 4werkdagen weg :'(
Heb geduld... de 2 RMA's die ik heb gehad duurden ongeveer 5-7 werkdagen (wat overigens best snel is).

[ Voor 8% gewijzigd door Frietsaus op 24-01-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Nu online
Zijn er hier nog meer mensen die problemen hebben met de bijgeleverde optische muis(bij de A6Va)?
Dit is zo'n Logitech® Notebook Optical Mouse Plus, en die van mij is nu al defect.

De usb connector heeft een vage bobbel op de plek waar de connector verbonden zit met de kabel, dus aan het begin van de kabel zeg maar. Waarschijnlijk komt dit van het vele oprollen, maar omdat het een notebook muis is(veel verslepen) zou je er toch vanuit mogen gaan dat zo'n muis iets langer mee gaat dan 4,5 maand.
Heb al contact met Asus hierover gehad, maar die leveren geen ondersteuning op gratis accesoires, en Logitech wil eigenlijk geen zaken doen met een gewone klant.Iemand hier een idee wat ik het beste zou kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Als ik het zo bekijk heeft mijn muis er geen last cvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:51
gisteren een nieuwe notebook besteld een A6K type: A6K-Q042H

Hopelijk heb ik een goeie keuze gemaakt want ik ben ook maar een beetje op het advies van de winkel af gegaan, wel was ik benieuwd wat voor tas krijg je hier nu bij ?
Heb verschillende hier voorbij zien komen in het topic weet alleen niet welke ik heb ?

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-07-2022
Eddos schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:45:
Zijn er hier nog meer mensen die problemen hebben met de bijgeleverde optische muis(bij de A6Va)?
Dit is zo'n Logitech® Notebook Optical Mouse Plus, en die van mij is nu al defect.

De usb connector heeft een vage bobbel op de plek waar de connector verbonden zit met de kabel, dus aan het begin van de kabel zeg maar. Waarschijnlijk komt dit van het vele oprollen, maar omdat het een notebook muis is(veel verslepen) zou je er toch vanuit mogen gaan dat zo'n muis iets langer mee gaat dan 4,5 maand.
Heb al contact met Asus hierover gehad, maar die leveren geen ondersteuning op gratis accesoires, en Logitech wil eigenlijk geen zaken doen met een gewone klant.Iemand hier een idee wat ik het beste zou kunnen doen?
Mijn Logitech muisje heeft ook op de 1 op andere dag de geest gegeven. Maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Ik zou er niet zo'n punt van maken voor een "gratis" muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 01:18

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Mijn muis heeft een knik in de kabel van het oprollen, maar verder geen problemen. Ik had voor de aanschaf van deze laptop al precies dezelfde muis in bezit (maar dan in grijs) en die heeft hetzelfde "probleem". :) Die doet het ook nog steeds.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weekkey394
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10-2023
Anoniem: 62328 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 08:51:
ok, dank je voor de response, ik heb de A6Ja-Q001H besteld bij Laptops4U, met een T2500.
Hoop 'm eind volgende week te ontvangen. afwachten maar, vol ongeduld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
Nokko schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:08:
[...]

Heb geduld... de 2 RMA's die ik heb gehad duurden ongeveer 5-7 werkdagen (wat overigens best snel is).
Yeah, ik heb net mijn laptopje weer binnen :-) hij doet het weer perfect, goeie service van asus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24301

Ik bezit een A6R en heb net gisteren de standaard installatie verwijderd.
één partitie van 60GB gemaakt, geformatteerd in NTFS en Win XP Prof erop.

Ik heb alle drivers geinstalleerd maar er staat nog 1 uitroeptekentje in apparaatbeheer: Base System-apparaat.

Welke driver moet ik installeren om van dat laatste uitroeptekentje af te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is eerder gevraagd, staat op je Asus cd-rom. Kon 'm destijds ook niet op de Asussite vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-05 23:54
wordt het niet langzaam tijd voor deel 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Arie26 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:12:
gisteren een nieuwe notebook besteld een A6K type: A6K-Q042H

Hopelijk heb ik een goeie keuze gemaakt want ik ben ook maar een beetje op het advies van de winkel af gegaan, wel was ik benieuwd wat voor tas krijg je hier nu bij ?
Heb verschillende hier voorbij zien komen in het topic weet alleen niet welke ik heb ?
Ik heb ditzelfde type, ik ben er erg tevreden mee,
ik zocht een laptop die op zijn minst eigen videogeheugen had, maar hoef er niet op te gamen.
een over de top videokaart was dus zowiezo overboden, en kost je alleen maar extra accu.
Turion sprak mij ook wel aan, vooral omdat hij 64bit is. Een ander overwegingspunt is de compabiliteit in linux dat gaat iets lekkerder met en nvidia adapter.
De hdd is helaas niet zo heel erg snel, is een 4200rpm, ik heb hier wel een hdd nog voor liggen in een externe behuizing, die ga ik ook een keer omwisselen.
met de tijd doe ik er ook een reepje geheugen bij.
ander is dat de wireless lan adapter niet zo heel erg sterk is, dat is thuis geen probleem, op school is ie wat zwakjes, echter met een indicatie van zeer laag signaal of zelfs bij geen signaal kan ik wel blijven door internetten.
de batterijtijd heb ik nog nooit zo heel erg goed getest, ik gok zo'n 3 uur maximaal, maar heb dat nog niet echt helemaal getest. maar aangezien een a6va met een x700 ook wel wat batterij lust zie ik dat niet echt als een nadeel.
het is gewoon een goede laptop voor de toekomst, met 64bit ben je net een stapje voor voor de toekomstige windows versies. (ik hou dan ook wel van testen en bekijk wel is een beta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:51
Ik heb hem gisteren eergisteren gehaald en inderdaad hij werkt heerlijk en alles loopt lekker hoor.
alleen is het geluid wat minder maar dat is eigenlijk wel bij alle laptops.

Nu heb ik alleen een vraag betreffende het syncroniseren van mijn outlook versie met de outlook versie op mijn XP PC.
Op welke manier is dat het beste mogelijk zodat ik zo gelijk mogelijke outlook versie heb kwa berichte/agenda/tasks/contactpersoenen.
Heb iets gelezen over easy2sync van http://www.easy2sync.com/en/produkte/e2s4o.php?M alleen met de freeware versie kan je alleen 1 mailbox en je inbox syncroniseren en verder niks iemand vervaring met een soort gelijk programma of met de "Business Edition".

Of helemaal andere tips om de boel een beetje te gelijk te houden.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik SynchPST, maar dat is totaal niet relevant in dit topic. Op GoT is genoeg te vinden over het synchroniseren van Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-05 22:37

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
djeejdjeej schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:53:
wordt het niet langzaam tijd voor deel 5?
Komt eraan .... als mensen nog dingen hebben die in de startpost moet komen gebruik maar het e-mail adres in mijn profiel. Ik zal deze dan zo snel mogelijk verwerken maar aangezien zondag Chinees Nieuwjaar is en van maandag tot en met woensdag ik druk bezig ben met een evenement. Kan een update van de startpost even duren.

Maar deel 5 komt zo ... ff copy pasten ;)

edit:
Deel 5 daar verder gaan aub

[ Voor 8% gewijzigd door FongWan op 27-01-2006 22:07 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.