[Ervaringen] Partyfotografie deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.440 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:36

Garyu

WW

GerardHenninger schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:16:
Het is meer een kwestie van je camera kennen en daarnaast de basisbegrippen van fotografie in het algemeen. En laten wij nou net die basiskennis hier niet zomaar geven omdat we er vanuitgaan dat je die al hebt.
Iets vriendelijker geformuleerd misschien: Spanjaard, lees de verschillende delen van dit topic eens door (alweer 6 ondertussen), en je merkt zeker dat je heel veel leert!

[rml][ Ervaringen] Hoe en wat over partyfotografie[/rml]
[rml][ Ervaringen] Hoe en wat over partyfotografie deel 2[/rml]
[rml][ Ervaringen] Hoe en wat over partyfotografie deel 3[/rml]
[Ervaringen] partyfotografie deel 4
[Ervaringen] partyfotografie deel 5

Vragen over het wel-en-wee van een spiegelreflexcamera vind je beantwoord in een zee van topics in het forum, waaronder bijvoorbeeld:

Fotografie technische FAQ en Koopadviezen
[discussie] budget / start-dSLR, welke te kiezen? *deel 3*
[discussie] mid-budget / semipro-dSLR topic
'prosumer' of dSLR ?
[discussie] De fotograaf, de camera, en de foto

Dan vind je informatie specifiek voor lenzen in deze topics:
Het grote Canonmount-objectieven-topic V6.0
Het grote Nikonmount-objectieven-topic V5.0

Leren flitsen:
Centraal Canon-dedicated Flits-topic
Centraal Nikon-dedicated Flits-topic

Al met al genoeg leesvoer voor de komende paar dagen lijkt me :). Kijk ook voorgaande deeltjes eens even door voor een schat aan informatie.

[ Voor 17% gewijzigd door Garyu op 23-02-2007 11:29 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanjard schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:36:
Canon EOS 400D + 17-85 kit - NLset3:
Foto's gemaakt met deze kit...

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/182/386530888_dc68267455_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/129/386532156_7ed2cd3579_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/158/386532612_e799d262e2_o.jpg

Ik ben ook newbie, oefenen, en veel prutsen is de boodschap!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-07 23:52
Garyu schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:27:
[...]

Iets vriendelijker geformuleerd misschien: Spanjaard, lees de verschillende delen van dit topic eens door (alweer 6 ondertussen), en je merkt zeker dat je heel veel leert!

[rml][ Ervaringen] Hoe en wat over partyfotografie[/rml]
[rml][ Ervaringen] Hoe en wat over partyfotografie deel 2[/rml]
[rml][ Ervaringen] Hoe en wat over partyfotografie deel 3[/rml]
[Ervaringen] partyfotografie deel 4
[Ervaringen] partyfotografie deel 5

Vragen over het wel-en-wee van een spiegelreflexcamera vind je beantwoord in een zee van topics in het forum, waaronder bijvoorbeeld:

Fotografie technische FAQ en Koopadviezen
[discussie] budget / start-dSLR, welke te kiezen? *deel 3*
[discussie] mid-budget / semipro-dSLR topic
'prosumer' of dSLR ?
[discussie] De fotograaf, de camera, en de foto

Dan vind je informatie specifiek voor lenzen in deze topics:
Het grote Canonmount-objectieven-topic V6.0
Het grote Nikonmount-objectieven-topic V5.0

Leren flitsen:
Centraal Canon-dedicated Flits-topic
Centraal Nikon-dedicated Flits-topic

Al met al genoeg leesvoer voor de komende paar dagen lijkt me :). Kijk ook voorgaande deeltjes eens even door voor een schat aan informatie.
bedankt voor de wegwijzer ik was zelf ook niet zo te spreken over de vorige reactie die tweakers soms op amateurtjes hebben, ergens moet je toch beginnen en ja ik heb al lang frustratie over de onscherpe fotos die ik maak en dacht misschien is dit de oplossing maar ik zal zowieso die topics doornemen. maar hoofdrede is de vraag of ik als amateur ook al heb ik weinig kennis beter een eos 400 kan aanschaffen omdat ik het dan ook liever op een goede camera leer. :9~ en misschien leert dat wat sneller dan met een die meer beperkingen heeft?

Domoticz + Fotografie + Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:20

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Garyu schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:27:
[...]

(reek linkjes)

Een post als deze zal ik nog wel eens gaan quoten geloof ik, erg fijn, want er worden vaak genoeg zulke post neer gezet dat dit als antwoord heeft :)
Spanjard schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:51:
[...]

bedankt voor de wegwijzer ik was zelf ook niet zo te spreken over de vorige reactie die tweakers soms op amateurtjes hebben, ergens moet je toch beginnen en ja ik heb al lang frustratie over de onscherpe fotos die ik maak en dacht misschien is dit de oplossing maar ik zal zowieso die topics doornemen. maar hoofdrede is de vraag of ik als amateur ook al heb ik weinig kennis beter een eos 400 kan aanschaffen omdat ik het dan ook liever op een goede camera leer. :9~ en misschien leert dat wat sneller dan met een die meer beperkingen heeft?
Er zijn topics voor beginners en er zijn topics voor meer ervaren tweakers. Jij had wat pech, je zat in het verkeerde topic hiervoor. Andere topics zullen beter passen en daar helpen ze je graag. De links ernaar zijn al wel gegeven.

[ Voor 42% gewijzigd door Nomad op 23-02-2007 11:59 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Volgens mij gaat dit het defacto standaard antwoord worden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-07 23:52
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:49:
[...]

Foto's gemaakt met deze kit?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben ook newbie, oefenen, en veel prutsen is de boodschap
die fotos zien er erg goed uit heb je dit met een externe flitser gedaan? zo ja welk type?

Domoticz + Fotografie + Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeps, Speedlite 430EX

Met de interne flits lukt het ook wel hoor, maar dat hangt af van feest tot feest!

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/debremaeker/Reverze%20kl%20-%2058.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Vet shot! :9
Spanjard schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:51:
bedankt voor de wegwijzer ik was zelf ook niet zo te spreken over de vorige reactie die tweakers soms op amateurtjes hebben
Ik vraag je één ding te overwegen: hoeveel mensen die partyfotografie helemaal de shit vinden en vervolgens hier voor de zoveelste keer dezelfde vraag stellen.

Zo heel bot werd je door Gerard niet afgeserveerd, hij geeft je nb tips mee die ook alweer tig keer zijn gegeven. :)
Spanjard schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 12:00:
[...]

die fotos zien er erg goed uit heb je dit met een externe flitser gedaan? zo ja welk type?
Type flitser boeit amper tot niet, ga jezelf eerst eens inlezen en ga eens lekker spelen met een dSLR voordat je meteen hier het diepe in wilt duiken.

[ Voor 120% gewijzigd door neographikal op 23-02-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb denk ik alle vorige topics doorgelezen en bekeken, en heb daar veel aan gehad!
Blijven posten die strakke shots, Gerard, Neo, Mitnick, Jules, Guillaumemay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil je je camera echt leren kennen zou ik eerst eens zonder flits gaan schieten. dan ben je gedwongen om te begrijpen waar je mee bezig bent.
zoals gisteren kwam mijn tot voor kort flitsloze bestaan heel goed uit bij palazzo omdat het daar verboden was om te flitsen aangezien dat de acrobatiek zou kunnen verstoren (fotos volgen later) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:44
Nog even en dan barst het echte partygeweld weer los; de zomer, de periode van alle grotere feesten.

Dus om te beginnen, wie gaat er zondag naar Super Sunday en wie is er volgende week zaterdag allemaal op Trance Energy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 22:17
GerardHenninger schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:42:
Nog even en dan barst het echte partygeweld weer los; de zomer, de periode van alle grotere feesten.

Dus om te beginnen, wie gaat er zondag naar Super Sunday en wie is er volgende week zaterdag allemaal op Trance Energy?
*Meld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok en hier dan wat fotos van dames van bellisimo in palazzo geschoten met de 60mm 2.8 lens en zoals gezegd er mocht absoluut niet geflitst worden daar

de dames
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-02-22-palazzo/thumb2/image47.jpg

hmmmmm
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-02-22-palazzo/thumb2/image48.jpg

oei dat is knap
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-02-22-palazzo/thumb2/image50.jpg

8)7 8)7 8)7
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-02-22-palazzo/thumb2/image51.jpg

:X :X :X :X :X :X :X
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-02-22-palazzo/thumb2/image52.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

pfff, hos, ik doe het ze niet na! Met concert fotografie ervaring kom je ook een heel eind :Y). Mooie momenten iig! Mooi werk :D

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
De scherpste "hosjes" sinds tijden, maar ik vraag me stiekum af wat het resultaat met IS geweest had kunnen zijn. Welke sluitertijden heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
auw gek hos, op wat voor geniale plekken kom jij :D Mijn geweldig idee om naar night of the playmates te gaan gaat waarschijnlijk niet door. Denk dat ik een weekje zonder cam kom te zitten. |:( ;(

[ Voor 59% gewijzigd door Timo op 23-02-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Toff schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:18:
De scherpste "hosjes" sinds tijden, maar ik vraag me stiekum af wat het resultaat met IS geweest had kunnen zijn. Welke sluitertijden heb je gebruikt?
haha, onhossige foto's :P (zoals hij zelf al zei)

Ik gok overigens dat het resultaat niet veel anders zou zijn geweest. Onderwerpen bewegen ook dusdanig dat IS weinig nut heeft...
fooker schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:35:
auw gek hos, op wat voor geniale plekken kom jij :D Mijn geweldig idee om naar night of the playmates te gaan gaat waarschijnlijk niet door. Denk dat ik een weekje zonder cam kom te zitten. |:( ;(
Uitje met z'n werk :), sterkte zonder cam, keertje gewoon stappen is ook gezond. Doe al 4-5 weken niet anders :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toff schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:18:
valt mee, ik had mijn camera op Panic gezet ivm snel veranderende lichtomstandigheden. sluitertijden liggen tussen de 1/100 en 1/250 op F 3.5 tot 5.6 en iso vast op 800 en alle met de 60 mm 2.8 geschoten

ja fooker , ik had ook niet gedacht dat een bedrijfsuitje tot zulke fotos zou leiden. dat heeft het de afgelopen 11 jaar dat ik op de VU werk ook echt niet gedaan met de bedrijfsuitjes tot nu en tot marc die wist dat ik fotos maakte me vroeg of ik nu ook fotos wou maken. ach laat ik mijn camera maar eens meenemen dan :p

en hier kan je ze nog scherper gaan bekijken
http://thehospages.com/pi...rties/2007-02-22-palazzo/

;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jules schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 03:24:
Uitje met z'n werk :), sterkte zonder cam, keertje gewoon stappen is ook gezond. Doe al 4-5 weken niet anders :Y).
hmmm als ik mijn cam niet bij me zou hebben zou ik juist gaan drinken , iets wat ook niet echt gezond is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 03:48:
[...]

hmmm als ik mijn cam niet bij me zou hebben zou ik juist gaan drinken , iets wat ook niet echt gezond is :+
Mja, en wat is daar dan mis mee? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Gisteren weer een avond in mijn vaste stek wezen schieten, en beetje geprobeerd verandering te brengen in mijn standaard portretten en groepsdinges.
Afbeeldingslocatie: http://www.docgonzo.com/albums/upload/2007-02-23-Slices/normal_2007-02-24_00h53_Slices-029.jpg
Groepsdinges dus
Afbeeldingslocatie: http://www.docgonzo.com/albums/upload/2007-02-23-Slices/normal_2007-02-24_00h15_Slices-004.jpg
The Booze Shot™ :9
Afbeeldingslocatie: http://www.docgonzo.com/albums/upload/2007-02-23-Slices/normal_2007-02-24_01h16_Slices-044.jpg
Beetje Zoom-Zoom®
Afbeeldingslocatie: http://www.docgonzo.com/albums/upload/2007-02-23-Slices/normal_2007-02-24_02h40_Slices-092.jpg
En nog kjoete dames om af te sluiten...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Leuke link! Groter zijn ze ineens een stuk scherper? Als ik verklein doe ik meestal een klein beetje USM erover, jij niet?
Met die sluitertijden zal IS niet direct veel verbetering geven, al denk ik dat de "bewegingsonscherpte" van de dames (jules) wel mee zal vallen - er lijken voldoende stille momenten in de acts te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toff schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 21:14:
[...]
Leuke link! Groter zijn ze ineens een stuk scherper? Als ik verklein doe ik meestal een klein beetje USM erover, jij niet?
Met die sluitertijden zal IS niet direct veel verbetering geven, al denk ik dat de "bewegingsonscherpte" van de dames (jules) wel mee zal vallen - er lijken voldoende stille momenten in de acts te zitten.
usm ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Unsharp Mask. In veel beeldbewerkingsprogramma's aanwezig. Al zal subsampeling ook wel helpen :) (met dank aan Jst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Geweldig, dan spreek je af dat ze de huiscamera voor je klaar leggen. Kom je daar, geen camera te bekennen :D

Dusja, dan maar een avondje betaald feestuhh :+ *O*

Sjieke foto's trouwens hos :) Je schiet echt vet gaaf available light. Mischien moeten we jouw toch's een IS lens in de handen geven ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Timo op 25-02-2007 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrigi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 00:42
fooker schreef op zondag 25 februari 2007 @ 02:58:
Geweldig, dan spreek je af dat ze de huiscamera voor je klaar leggen. Kom je daar, geen camera te bekennen :D

Dusja, dan maar een avondje betaald feestuhh :+ *O*

Sjieke foto's trouwens hos :) Je schiet echt vet gaaf available light. Mischien moeten we jouw toch's een IS lens in de handen geven ;)
Lucky bastard :o. Zelf heb ik een leuke avond gehad, met pics ;). Maar nu ga ik maffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Arrigi schreef op zondag 25 februari 2007 @ 05:57:
[...]

Lucky bastard :o. Zelf heb ik een leuke avond gehad, met pics ;). Maar nu ga ik maffen..
Ach had net zo graag (liever zelfs) foto's gemaakt. Er was nog iemand jarig daar, heb ik dus geen foto's kunnen maken. Volgende keer beter :)

Ik ga wel eventjes vragen *welke* camera het is. Kan ik tenminste ff wat opzoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff zo ik en weer thuis. leuk rondje gemaakt. eerst een trance feesie in rijk vd keizer, toen naar ruigoord en op de terugweg nog bij dupa beland . en nu eerst eens gaan slapen geloof ik voordat ik iets zinnigs ga doen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Vooruit, even hier in het draadje dan, in plaats van via de route door de spreekwoordelijke achtertuin:

De zin, of onzin, van JPG Color subsampling, voor low light / available light fotografie.

JPG werkt met 3 data stromen, bekend als YCbCr. De eerste is Luminance (helderheid) en de andere is Component Blue en Component Red. (Afkomstig van digitale TV. Analoge TV is YPbPr.) Deze scheiding lijkt misschien arbitrair, maar het is te verklaren aan de hand van wat biologie van het menselijk oog: Het menselijk oog neemt het meeste contrast waar in groen.

http://en.wikipedia.org/wiki/YCbCr

Deze opsplitsing maakt het mogelijk dat je bij JPG compressie heel eenvoudig de chroma informatie zwaarder kan comprimeren dan helderheid, deze data stromen zijn immers gescheiden. Daar kom je gemiddeld genomen nog goed mee weg ook omdat voor het menselijk oog helderheid belangrijker is voor contrast dan kleur.

http://en.wikipedia.org/wiki/Chroma_subsampling

Maar, in platen waarbij veel overgang in de gekleurde delen voorkomen wil je juist liever niet dat de kleur componenten op halve resolutie in de JPG datastroom zit. Dan toch liever net zo gedetailleerd als de helderheid.

Voorbeeld, real-life plaat, uit m'n New Eclectic Order shoot met o.a. Gerard, Eek, Marty en nog wat:

JPG 90/10, color subsampling disabled, 88,5 Kb
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/portfolio/NEO2k6/CRW_4813_768.jpg

Om het verschil te versterken heb ik nogmaals de plaat opgeslagen, met behulp van IrFanView, maar dan 80/20. Dit versterkt de compressie artefacts en maakt zo het verschil tussen wel en niet subsamplen duidelijk.

4:2:2 subsampling, 200% pixel zoom, volledige plaat is nu 42,3 Kb
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/portfolio/NEO2k6/CRW_4813_768_80-20_CSS.png

4:4:4 (dus géén subsampling), 200% pixel zoom, volledige plaat is nu 57,2 Kb.
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/portfolio/NEO2k6/CRW_4813_768_80-20_NoCSS.png

Ok, en hoe zet ik dit nu zelf aan of uit? :?

Dat hangt af van de applicatie...

In Paint Shop Pro, vanaf versie 8, kan je bij de JPG opties subsampling instellen.
Bij Photoshop CS2 is het niet zelf in te stellen, maar hangt het af van de quality settings:
  • Photoshop Save As Quality 0-6 - 2x2 Chroma Subsampling
  • Photoshop Save As Quality 7-12 - 1x1 No Chroma Subsampling
  • Photoshop Save For Web Quality 0-50 - 2x2 Chroma Subsampling
  • Photoshop Save For Web Quality 51-100 - 1x1 No Chroma Subsampling
IrFanView (ideaal voor batch processing) en GIMP (basic editing) hebben ook controle over subsampling. Beide freeware, ook nog eens.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Irfanview heeft alleen een handje van het produceren van JPEG-artifacts, ik gebruik het in ieder geval nooit meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

neographikal schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:08:
Irfanview heeft alleen een handje van het produceren van JPEG-artifacts, ik gebruik het in ieder geval nooit meer :)
Wetenschappelijke publicatie, http://stefan.winklerbros.net/Publications/adip2004.pdf
For JPEG compression, we used the encoders that come with Adobe Photoshop version 7.0 and IrfanView version 3.91. For our comparisons, we looked at compression ratios between 2:1 and 100:1.
Our comparison of JPEG encoders showed that the IrfanView JPEG encoder produces consistently better images than the Adobe Photoshop JPEG encoder at the same data rate.
Dus daar is de jury nog niet over uit :+

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik weet alleen dat elke batch die ik een half jaar terug door Irfanview trok artefacts opleverde die ik in eerste instantie niet kon plaatsen. Totdat ik de boel door Bridge trok en nergens last meer van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Het geblaat begint nu wel aardig technisch te worden, maar die jpg artifacts is ook afhankelijk van de verschillende stappen in je proces. De reden waarom ik 1,5 jaar geleden op een workflow in alleen bridge/PS gekozen heb, is om de verschillende tussenstappen over te slaan. Juist daar treed ook verlies op. Bij iedere tussenstap comprimeert de JPG converter de handel weer opnieuw met dito kwaliteitsverlies tot gevolg. Waar ik in het begin nog 3 programma's gebruikte (RAW converter voor het converten van de NEFjes, irfanview voor het schalen en bordermaker om er een border omheen te knallen), doe ik nu alles in één keer vanuit de bron bestanden. In bridge trek ik alle schuifjes juist waar dat nodig is, om ze vervolgens met de imageprocessor uit te poepen. Als er een logootje in moet, dan vink ik de juiste action aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren onverwacht toch nog mijn toestel uit gehaald voor wat dansacts shots!
Had nog geen ervaring met beweging in partyfotografie, weer hele aanpassing :)
Commentaar welkom

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/175/401997623_e2ba8d1df5_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/151/401998656_0b7c3e3eb5_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/185/401998444_0630a467d2_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/164/401999618_49477c2df1_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/179/401999443_aa6f2bb4ee_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/185/401999721_03f0ca7ad5_o.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdagavond X-plosion in club zalinaz een paar plaatjes.

# 1 zonder flits
Afbeeldingslocatie: http://www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//2007-24-02%20X-plosion/232.JPG

# 2 zonder flits
Afbeeldingslocatie: http://www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//2007-24-02%20X-plosion/223.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//2007-24-02%20X-plosion/035.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//2007-24-02%20X-plosion/022.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//2007-24-02%20X-plosion/119.JPG

Was weer lekker donker, maarja ze blijven je aan je jas trekken foto foto ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep gisteren ook weer wat partyflockers die foto foto wilden op ruigoord 7(8)7

2e vind ik mooi geslaagd rvgils. ps ik zou toch ook eens kijken of je je logo niet iets meer profi kan maken. het verstoord de foto te veel naar mijn smaak ;)

en hier nog mijn bijdrage van dit weekend

ruigoord
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/ruigoord/2007-02-24-tox/thumb2/image01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/ruigoord/2007-02-24-tox/thumb2/image12.jpg

houtkachel in de chillout bus
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/ruigoord/2007-02-24-tox/thumb2/image20.jpg

partyflockers
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/ruigoord/2007-02-24-tox/thumb2/image24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/ruigoord/2007-02-24-tox/thumb2/image37.jpg

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ben net 10 minuten terug van de verjaardag van Hitmeister D (Jimmy Woo, Amsterdam). Had m'n 30D + fish meegenomen voor wat kiekjes....

#1 - DJ Hardwell
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.net/GoT/2007/feb/20070225_hitmeister001.jpg

#2 - Chick
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.net/GoT/2007/feb/20070225_hitmeister064.jpg

#3 - Hitmeister D en Billy The Klit
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.net/GoT/2007/feb/20070225_hitmeister081.jpg

#4 - Hitmeister D, Hardwell, Bill The Klit en Melly Mel
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.net/GoT/2007/feb/20070225_hitmeister109.jpg

En die laatste foto is in scene gezet, want die vier zijn nou precies de DJ's die gaan draaien op m'n verjaardag 15 maart........ Leuke flyer voor de uitnodiging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hos: Jij vind altijd leuke attributen op die party's, goed inzicht!!!

@ Gerard: Mooie shots, zo'n fish geeft toch altijd leuke effecten, mocht iemand hier is eentje te koop weten voor m'n 400d, zou ik er wel is over nadenken...
Line up voor je party is ook wel sterk!! :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2007 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
@ Gerard
Nette foto's, zoals altijd.. #3 en #4 zijn m'n favo's, lekkere kleurtjes :)

Super Sunday · 2 Year Anniversary Festival
Ook ik mocht gisteravond weer 's aan de bak. Super Sunday, een maandelijks evenement uit Club Monza vierde haar 2 jarig bestaan in de Central Studios in Utrecht!

#1. Super Sunday
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2007/02/25/20070225_SuperSunday/20070225_ss_0036.jpg

#2. DJ Roog
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2007/02/25/20070225_SuperSunday/20070225_ss_0108.jpg

#3. Gregor Salto
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2007/02/25/20070225_SuperSunday/20070225_ss_0129.jpg

#4. Dans-Act
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2007/02/25/20070225_SuperSunday/20070225_ss_0174.jpg

#5. Central Studios: Ball Room
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2007/02/25/20070225_SuperSunday/20070225_ss_0270.jpg

#6. ..Dragging the shutter..
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2007/02/25/20070225_SuperSunday/20070225_ss_0294.jpg

#7. ..Dragging the shutter..
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2007/02/25/20070225_SuperSunday/20070225_ss_0306.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
GerardHenninger schreef op maandag 26 februari 2007 @ 05:24:

[afbeelding]
Gave plaat man! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en denief de 3e en de laatste vind ik het mooist. de eerste 2 komt ze niet echt leuk over.
wel mooi het tegenlicht gebruikt 8)

en gerard ? wat las ik daar , verjaardagsfeesie de 15e :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens een post van mij, ik lees hier zeer veel en wilde eens reageren. Zelf geen partyfotograaf, heb zelfs nog niet eens zo lang een camera ;) Technisch onderbouwd kan ik dus geen commentaar geven. Maar ik vind het onwijs leuk om jullie plaatjes te bekijken

@Denief, leuke serie. Ik vind 3 ook het best gelukt!
@rvgils, niet je sterkste serie die ik hier heb gezien. Maar vooral 2 vind ik goed gelukt. Uitdrukking op haar gezicht maakt het af, netjes getimed dus :D
@Hos, 2 vind ik zo relaxed! Die dj doet me denken aan een oude snowboardleraar. Echt nette plaat.
@Gerard, erg nette serie weer. voor mij springt nummer 3 er het meeste uit.
@Mittnick, mooie serie, ik kan er alleen niet eentje uitkiezen die er voor mij echt uitspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
@gium : thanks.....
@hos : yep.. 15 maart, Scheveningen.. the Line-up weet je.....persaanvragen kunnen naar gerard ~AT~ gerardhenninger.net :P

@Mittnick : euh.. dat lijkt niet echt op Gregor :) Wel gave foto's voor de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo van de partyfotografie maar vond het wel leuk om afgelopen zondag tijdens SuperSunday wat foto's te schieten. Ik moet het ook ergens leren... Ik moet wel zeggen dat als ik eerder gemaakte foto's van Gerard Henninger zie, ik wel jaloers ben.. Dat is wel een stijl die mij bevalt.

#1 Ball Room;
Afbeeldingslocatie: http://www.eventfile.eu/tweakers/ballroom.jpg
#2 Eyes;
Afbeeldingslocatie: http://www.eventfile.eu/tweakers/eyes.jpg
#3 Not;
Afbeeldingslocatie: http://www.eventfile.eu/tweakers/not.jpg
#4 Roog;
Afbeeldingslocatie: http://www.eventfile.eu/tweakers/roog.jpg
#5 Salto;
Afbeeldingslocatie: http://www.eventfile.eu/tweakers/salto.jpg
#6 Tong;
Afbeeldingslocatie: http://www.eventfile.eu/tweakers/tong.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@eventfile, nr 4 vind ik echt te gek. de rest doet me vrij weinig.

oh en dat logo is echt wel groot in verhouding tot de foto ;)

@protestboarder. de dj is roland aka morrieman. ongeveer de huisdj van ruigoord. draait echt heerlijk vette trance *O* *O* *O* *O*
een van de moeilijkst te fotograferen djs, die gast is echt neurotisch achter de draaitafels. denk dat die afgelopen weekend moe was aangezien ik hem normaal kon vastleggen :p

nou hier dan nog eentje van hem uit het archief
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/ruigoord/2007-01-27-tranceorientexpress/thumb2/image26.jpg

;)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

@eventfile, je hebt het licht aardig te pakken, alleen denk dat er bij de conversie toch het één en ander is misgegaan. De kleuren vallen immers wat tegen. Overigens is logo het grootste wat ik tot nog toe hier gezien heb in dit topic, word niet echt geäppriciëerd hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was niet de bedoeling om het logo zo groot te plaatsen. Ik heb het snel gedaan en dacht dat de grootte wel mee viel. Zal er volgende keer rekening mee houden ;)

Ik heb overigens de cross-processing toegepast van: http://www.deviantart.com/deviation/28658861/

Misschien is het inderdaad iets te dik aangezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie fotos Eventfile, mss zijn de kleuren wel iets te hard gemaakt?

Het cross-processing dink durf ik al niet meet toepassen, iedereen heeft het hier al gehad precies :)
Al moet ik zeggen dat Gerard wel de master blijft. Hij heeft zijn eigen stijl qua crossen.

What's next? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:28:
Mooie fotos Eventfile, mss zijn de kleuren wel iets te hard gemaakt?

Het cross-processing dink durf ik al niet meet toepassen, iedereen heeft het hier al gehad precies :)
Al moet ik zeggen dat Gerard wel de master blijft. Hij heeft zijn eigen stijl qua crossen.

What's next? :P
Dat iedereen 1D's en 5D's gaat kopen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Denief, Ik zie nu zelf ook wel achteraf dat ik de foto's iets te hard aangezet heb. What's next? Dit was mijn eerste partyfotografie dus we blijven gewoon door oefenen op spannende feestjes :-) Ik vind jouw foto http://farm1.static.flick...01998444_0630a467d2_o.jpg overigens erg spannend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gerard, als ik jouw foto's zie die je met de 30D gemaakt heb tijdens de verjaardag van Hitmeister D (Jimmy Woo, Amsterdam) dan hoeven we aan jou geen 1D of 5D te slijten. Geef jou de 30D en het is klaar!! Je schiet trouwens toch ook met de 1D MK II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:49:
@Gerard, als ik jouw foto's zie die je met de 30D gemaakt heb tijdens de verjaardag van Hitmeister D (Jimmy Woo, Amsterdam) dan hoeven we aan jou geen 1D of 5D te slijten. Geef jou de 30D en het is klaar!! Je schiet trouwens toch ook met de 1D MK II?
yep 30D/1Dmk2N voor evenementen (lees : feestjes dus). Ik heb 2 jaar met een 20D gewerkt en eigenlijk zijn alle Canon camera's vanaf een 350D/400D goed genoeg voor dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:22:

@protestboarder. de dj is roland aka morrieman. ongeveer de huisdj van ruigoord. draait echt heerlijk vette trance *O* *O* *O* *O*
een van de moeilijkst te fotograferen djs, die gast is echt neurotisch achter de draaitafels. denk dat die afgelopen weekend moe was aangezien ik hem normaal kon vastleggen :p

nou hier dan nog eentje van hem uit het archief
[afbeelding]

;)
Geweldig zo'n persoon :P Knap inderdaad dan dat je die ene foto zo scherp erop gekregen hebt. Deze vind ik overigens ook wat hebben lekkere foto. Lekker dromerig(mooie trip?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen kom ik wss mee met Dj Massiv naar Zalinaz en zaterdag moet ik een reportage maken van Return to Yesterday, jumpparty in Lennik (Brabant, België).
Weekendje Jump dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Degene die voor mij een Canon 30D koopt regel ik een shoot met Dance Valley voor :*)

spoiler:
ik heb gewoon nog steeds te weinig geld voor mijn cammie ;(

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paxlie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:37:
Degene die voor mij een Canon 30D koopt regel ik een shoot met Dance Valley voor :*)

spoiler:
als ik een 30D voor mezelf koop, regel je dan ook nog die shoot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:33:
[...]

als ik een 30D voor mezelf koop, regel je dan ook nog die shoot :+
dan sta je achteraan :P

nog teveel mensen die nog een vriendendienst tegoed hebben op dat gebied ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger

spoiler:
Je mag mijn 30D hebben en dan regel jij DV voor mij (of ik bel C.) maar dan stuur ik wel een vette factuur achteraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paxlie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:43:
[...]

dan sta je achteraan :P

nog teveel mensen die nog een vriendendienst tegoed hebben op dat gebied ;)
hela tweakersdiensten staan toch altijd boven vriendendiensten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:00:
[...]

hela tweakersdiensten staan toch altijd boven vriendendiensten :Y)
Vraag dan maar aan de oldbie fotografen hier wie ik ben en wat ik deed ;)

(ja het mag public tegenwoordig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj's kennen helpt op da vlak,
die kunnen je wel binnenloodsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:39:
Dj's kennen helpt op da vlak,
die kunnen je wel binnenloodsen ;)
ik ken geen dj's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

GerardHenninger schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:46:
[...]

Dat iedereen 1D's en 5D's gaat kopen ? :P
Sorry, maar de eer (of de schuld zo je wilt) van het besmetten van mij met 1D-verlangen ligt toch echt bij iemand anders :+

Maar gelijk heb je wel, een 1D Mk II, en een Mk III al helemaal, is :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

spoiler:
Waarom geen Nikon? Heb nog wel een body in de aanbieding ;)

spoiler:
gebruik hem toch liever zelfs als backup, you'll never know

[ Voor 11% gewijzigd door jules op 01-03-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gerard: Nice spin on that #4 pic man ;-) !

Da Frog
GerardHenninger schreef op maandag 26 februari 2007 @ 05:24:
Ben net 10 minuten terug van de verjaardag van Hitmeister D (Jimmy Woo, Amsterdam). Had m'n 30D + fish meegenomen voor wat kiekjes....

[afbeelding]

En die laatste foto is in scene gezet, want die vier zijn nou precies de DJ's die gaan draaien op m'n verjaardag 15 maart........ Leuke flyer voor de uitnodiging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Paxlie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:01:
[...]

Je bent mijn sletje O+
Trouwens heb voor donderdag nog wel een leuk tentje waar we ff hapje kunnen doen :Y

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Paxlie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:01:
[...]
VIP in tha house! Rode loper! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

CRiSiS schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:06:
[...]

VIP in tha house! Rode loper! :?
ook niet :P
ik ga niet meer helpen, je vraagt het maar aan de wat langer rondlopende mensen hier :P
Denk dat Froggy me ook wel kent alleen beseft ie het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Oke nou voor de mensen die hem niet kennen....
Paxlie werkte voor UDC dus zorgde er voor dat veel mensen naar binnen konden komen op verschillende events van udc.

Zo nou is dat ook duidelijk. *O*

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Nou ik vind het maar een slechte omschrijving eigenlijk. :X Dat moet je beter kunnen :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Floris schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:45:
Nou ik vind het maar een slechte omschrijving eigenlijk. :X Dat moet je beter kunnen :)
Dan moet ik me liefdes verklaring online zetten?
Als jij nou wat aanvult doe ik ook weer wat er bij schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Laat het niet teveel in slowchat verzanden iig :P

Komende zaterdag mag ik iig weer eens schieten. Helaas niet met een eigen cammy, maar dat mag de pret niet drukken. Eens kijken of ik nog een beetje met zo'n apparaat om weet te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Chat-gehalte +10 :P

Anyway, Paxlie, jij gaat morgen dus met Floris mee naar TE? Ga je me dan wel herkennen enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

GerardHenninger schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:52:
Chat-gehalte +10 :P

Anyway, Paxlie, jij gaat morgen dus met Floris mee naar TE? Ga je me dan wel herkennen enzo? :)
whehehe, wie weet deze keer wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
ik ga misschien ook nog effe naar trance energy, maar komt me eigelijk nogal slecht uit (volgende dag familiebezigheden) dus ik laat het denk ik maar schieten.

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
hehe schieten

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

hoezo hehe?
je gaat toch plaatjes schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Damn... TE = GoT meet? :) Gezellie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
Ik ben er in ieder geval bij.. lijkt me leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
En dan smst Floor het verkeerde nr... :P Have fun lui, TE lijkt me erg goed te doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Schaamteloze Crosspost: fooker in "[Testcase] Ixus at Jeans"

Beviel redelijk die Ixus, maar wil toch maar snel mijn 350Dtje terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsss nou gisteren wezen trancedancen bij nataraj. best wel grappig , met een blinddoek op gaan dansen. lekker relaxed is dat , hoef je niet steeds na te denken welk shot je nu weer mist :)

voor de rest niet veel fotos gemaakt, deze vond ik nog wel grappig (maar ja zoals is te zien heb ik deze niet gemaakt O-) )

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/temp/caro1.jpg

en vanavond diepzeeduiken in de kring. zometeen maar weer eens mijn snorkel zien te vinden :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Gister op een feestje geweest van Van Deijne Dakar (voor sponsoren en bekenden e.d.).

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/7306/img4960ap1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/5291/img4987cm3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/3299/img5009lb8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/830/img5044mx5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/3451/img5110nl1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/9875/img5117yi4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/288/img5127jf0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Uitermate vaag publiek gisteren, dus ik ben lekker gaan experimenteren met kleuren en meer beweging. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik er happy mee ben tbh, maarja, als je vaker ergens rondloopt moet je wat om het interessant te houden :) Ik heb ook een gewone serie shots van de avond, maar die kennen jullie onderhand wel :P Aldus, een ietwat vagere serie :)

1
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-03-02-Inferno-450/IMG_5225.jpg

2
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-03-02-Inferno-450/IMG_5333.jpg

3
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-03-02-Inferno-450/IMG_5407.jpg

4
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-03-02-Inferno-450/IMG_5475.jpg

5
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-03-02-Inferno-450/IMG_5500.jpg

6
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-03-02-Inferno-450/IMG_5579.jpg

7
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-03-02-Inferno-450/IMG_5639.jpg

8
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-03-02-Inferno-450/IMG_5642.jpg

9
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-03-02-Inferno-450/IMG_5696.jpg

10 Niet echt apart ofzo, wel leuk :)
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-03-02-Inferno-450/IMG_5746.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door neographikal op 03-03-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hele recente muziek :+
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-03-02-nataraj/thumb2/image01.jpg

en nog een fototje van de dansvloer
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-03-02-nataraj/thumb2/image09.jpg

en voetjes van de vloer
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-03-02-nataraj/thumb2/image14.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
1:
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/ixus/Ixus41.jpg

2:
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/ixus/Ixus40.jpg

3:
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/ixus/Ixus52.jpg

4:
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/ixus/Ixus54.jpg

Nieuwste foto's met de Ixus. Heb gemerkt dat hoge iso's niet handig is, krijg ik veel te snel overbelichte foto's (lees: Flitser moet tever af :P)

Ik doe het met dit compactje beter als menigeen huisfotograaf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hela crisis waar was je nu :P

en fooker de laatste had je van rechts moeten flitsen ;)
2e is echt kunstzinnig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ga ik hier spijt van krijgen?

Trance Energy 2007

Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.net/misc/20070303_te238_600.jpg

*klik voor wallpaper-formaat en gebruik hem als desktop-background!*

Morgen de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

GerardHenninger schreef op zondag 04 maart 2007 @ 06:12:

Trance Energy 2007

[afbeelding]

Morgen de rest!
Woeste geilheid in extreme vormen :o :9~ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

*kuch* :D

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
..Okay guys, jullie hebben 't dus gezellig gehad? :p

Anyway.. ik ben ook net terug uit de Jaarbeurs, hierbij een plaatje.. en de rest volgt later nog wel.. nu slapen, want om 10:00 gaat de wekker weer 0_o

en ohja gerard.. Ja.. daar ga je spijt van krijgen ;)

Johan Gielen @ Trance Energy 2007
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2007/03/03/20070303_TranceEnergy/20070303_te_531.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Mittnick op 04-03-2007 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Paxlie schreef op zondag 04 maart 2007 @ 07:15:
[...]

Woeste geilheid in extreme vormen :o :9~ :*)
De Floris, de Paxman, en wie is dat (voor de kijker) rechts dan ? :?

@ Mittnick: Erggg fijne plaat van meneer Gielen, vooral de fraaie combinatie van kleuren!

[ Voor 16% gewijzigd door JumpStart op 04-03-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
JumpStart schreef op zondag 04 maart 2007 @ 09:52:
[...]

@ Mittnick: Erggg fijne plaat van meneer Gielen, vooral de fraaie combinatie van kleuren!
offtopic:
Hell Yeah, weer wakker inmiddels.. mag zo weer pleitos!

Mr. Right-Guy is Gerard...en bedankt voor 't compliment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 05:34:
hela crisis waar was je nu :P

en fooker de laatste had je van rechts moeten flitsen ;)
2e is echt kunstzinnig :+
Heb de flitser in mn linkerhand, ben nog niet zo ver in de acrobatiek dat ik mijzelf driedubbel kan vouwen ;) Mensen vinden het overigens ook niet leuk om te wachten tot ik mn camera goed vast heb :X

* Timo nog 2 weken *zucht*

[ Voor 3% gewijzigd door Timo op 04-03-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
GerardHenninger schreef op zondag 04 maart 2007 @ 06:12:

Trance Energy 2007

[afbeelding]

Morgen de rest!
rrrrrrrrrrrrraw :9 :9 _O-

Zou er bijna spijt van krijgen dat ik alsnog niet meeging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Samen met Floris echt de meest vage dingen gedaan. Foto's van elkaar maken als je een foto van iemand staat te nemen. Samen publieksfoto's maken en naar elkaar flitsen waar de ander is en vervolgens geholpen worden door lieve dames die je wel even de richting wijzen _O-

De lijst gaat door en door en door qua vage acties wat dat betreft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Afgelopen nacht ben ik naar DJ Maurice / Après Ski Party geweest. Even lekker losgaan en de cam weer eens meepakken. Het was namelijk weer even geleden. Commentaar is welkom.

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3288.jpg
I feel like dancing.

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3309.jpg
We're drunk and having fun.

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3313.jpg
Rechtse dame is echt mega lekker (heb nog andere foto's van d'r, maar die mag ik niet posten).

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3331.jpg
Let there be light.

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3335.jpg
Ja zoveel licht hoeft nou ook weer niet! (andere fotograaf maakte ook een foto)

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3351.jpg
If you're happy and you know it snap your fingers!

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3369.jpg
Voetjes op de vloer.

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3384.jpg
Het podium doet het altijd goed...

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3390.jpg
Goh, welk apres ski nummer zou er nu gedraait worden?

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3428.jpg
Doe de hos2!

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3502.jpg
2 dames, 1 sjawl?

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3519.jpg
De meeste dromen, zijn bedrog.

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3521.jpg
Gewoon een te wazige foto!

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3544.jpg
Wie zijn fotostyle is dit?

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3547.jpg
Bier uit de helm...

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3557.jpg
Kleurtjes!

Afbeeldingslocatie: http://www.guide2party.nl/got/IMG_3584.jpg
Paaldansen!

Overigens, dit is dezelfde lokatie als waar ik laatst was met DJ Jean. De verlichting was deze keer iets beter, maar doordat ik mijn instellingen beter wist te krijgen, kon ik gelukkig nog wat sfeer in de foto's brengen. Bedankt voor alle tips vand e vorige keer, tips zijn nu ook weer welkom, want het kan nog stukken beter!

[ Voor 4% gewijzigd door Nik op 04-03-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
JumpStart schreef op zondag 04 maart 2007 @ 09:52:
[...]

Wel potverdomme! Ik heb je bij Delft centraal afgezet tijdens Neo... en me dan niet herkennen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

ik begin een tendens te zien Gerard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Vorig weekend mn eerste Partypic shoot gehad :) Locatie: HouseQuake @ Cruise Terminal, Rotterdam.

Alle fotos zijn geschoten met:
-Nikon D70s
-Nikkor 18-70mm F3.5-4.5
-Nikon Speedlight SB600

Be gentle ;) , alle tips + commentaar zijn welkom. (Ik heb ze niet gecropped btw)

1. 4 Dames voor het podium
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/139/405930672_356b831e1e.jpg

2. Roog & Erick E
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/91/405930679_486246f42b.jpg

3. Roog & Erick E @ Back2Back
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/175/405930683_817e641872.jpg

4. MC Gee doing his thing
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/168/405930687_4b6fffe9e0.jpg

5. 2 Dames voor het podium
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/137/405930692_afb8c4b203.jpg

6. 2 Dudes @ Green lights
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/152/405930696_f0cfd6d18c.jpg

7. Lovely Dancer
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/167/405935716_94aa71d8d9.jpg

8. 2 Vriendinnen
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/170/405935725_822796c2ff.jpg

9. Erick E bedankt het publiek
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/169/405935729_c4e634a71a.jpg

Instagram / YouTube

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Gebruik de [check images] knop voordat je een bericht met foto's post.
* Plaats band- en concertfoto's niet hier maar in dit topic.
* Stel hier géén open Welke-instellingen-moet-ik-gebruiken vragen. Wij kennen de exacte situatie niet en er is niet zo iets als een "met-deze-instelling-ga-je-het-redden" setting. ;)
* Voor vragen over welke gear je als starter het beste kan kopen is dit ook niet de juiste plek. Het is volledig afhankelijk van je budget, je wensen, je kunnen en de plekken waar je je gear wilt gaan gebruiken. Meer info vind je o.a. hier hier en in de startpost.

Informatie over "Dragging the shutter"

NIEUW!! Nu ook zonder wallpaper-verzoeken.