[Ervaringen] Partyfotografie deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.439 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

In de discotheek waar ik werk was alcohol voor personeel ook verboden, toch kwam het nog wel eens voor. Opzich kan het weinig kwaad, maar zoals altijd met alcohol moet je de grenzen weten. Af en toe iets pakken kan weinig kwaad, maar bij ons werkten er op dat moment zo'n 25-30 man personeel op een avond en dan zitten er ook een paar gasten tussen die geen grenzen kennen. Volgens mij is dat nog het grootste probleem van alcohol.
Ikzelf drink sowieso geen alcohol :)
Mja, als fotograaf ben je al snel het pispaaltje als je een nee verkoopt bij een zat figuur. Echt respect kan zo'n figuur niet snel opbrengen. Voor dat soort momenten heb ik nette "werkschoenen". Sowieso komen schoppen van leren zolen harder aan dan van die sport schoentjes . Al gaat het bij deze schoenen meer om de neus dan om de zool
WTF, het is bij mij ook wel een paar keer tot een klein opstootje gekomen maar geslagen/geschopt heb ik nog nooit. Ik naai er liever snel uit als woorden niet meer helpen. Bij ons hangen er achter elke bar kastjes waarmee we mensen kunnen oproepen, zo ook beveiliging. Als personeel moet je dan inschatten hoeveel beveiliging erop afgestuurd moet worden. Works fine, enige nadeel is dat niet al het personeel in de gaten heeft als het fout gaat omdat ze druk aan het werk zijn. Als je zelf rondloopt merk je het gelukkig wel snel op, alleen lastig als je er zelf middenin staat :)
Als er eenmaal beveiliging ter plekke is dan is het ook snel opgelost, of ze worden zo onopvallend naar achter gehaald om via de achterdeur te verdwijnen.
Nee 900 foto's op 2 avonden, respectievelijk 330, en 570 per avond. Van die 570 waren nog wel 520 goeden hoor.. en dan heb ik best selectief uitgezocht.
Meer dan 500 foto's op een avond :o
Zoveel foto's kijkt men niet eens door lijkt me.
Ik zit tussen zo'n 100-150 foto's per avond. Veel meer kijkt niet prettig lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jules schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:18:
[...]
Kitlens op F7.1, schijnbaar toch nog goed :P
Duh, DOF van hier tot ginter. Serieus, dat ding moet naar Nikon voor een hercalibratie. :) Bij Gerard wordt het trouwens gewoon gezellig, gaat helemaal goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Tom schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:21:

Ik zit tussen zo'n 100-150 foto's per avond. Veel meer kijkt niet prettig lijkt me.
Sja, ik kom er toch echt niet onder als het druk is. Zelfde als met de jeugd disco, daar was het ook redelijk druk, en stonden ze in de rij om op de foto te mogen. Dat waren er 580 op 2 uur tijd, dat hadden er wel 700 kunnen zijn als ik ook 3 uur had geschoten.

Vandaar dat ik gewoon niet snap hoe jullie in een discotheek/grote gelegenheid zo weinig shots kunnen maken. Ligt dat mischien gewoon aan het publiek ofzo?

Oke carnaval is extreem, maar normaal op een normale avond zat ik sowieso op de 270. Meestal was dan mn 2gb kaartje vol. Nu ik een 4GB kaartje heb, gaat die ook vol :X. Mischien gewoon een kleiner kaartje meenemen vandaag..

Neo: :X :X :X
Is het publiek dan zo fotoschuw ofzo?, ik zit geen seconde stil. Als ik rustig wat wil drinken moet ik serieus mn cam wegleggen.b :/

[ Voor 20% gewijzigd door Timo op 18-02-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ehm, dat red ik nog niet eens op een Qlimax met 20K bezoekers :X :X Ik pak alleen datgeen wat me boeit, de rest mag lekker het heen en weer krijgen. Ik ben niet verplicht om van alles een foto te nemen ofzo :)

[ Voor 51% gewijzigd door neographikal op 18-02-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Het ligt vaak aan de leeftijd. Als ik op zo'n jeugdparty (van 12 t/m 15, zonder alcohol) foto's maak staan ze letterlijk in de rij. Maargoed, dan vind ik 200 foto's inderdaad wel genoeg. Leeftijd 16-20 wil ook graag op de foto, maar dan kun je nog, tenzij je op de dansvloer staat, gewoon rondlopen en wat drinken. Als ze ouder zijn dan dat geven ze er weinig om heb ik het idee, dan moet je bij sommige ook wat meer moeite doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
fooker schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:00:
Neo: :X :X :X
Is het publiek dan zo fotoschuw ofzo?, ik zit geen seconde stil. Als ik rustig wat wil drinken moet ik serieus mn cam wegleggen.b :/
Nee, ik pak gewoon niet alles en soms loop ik gewoon strak door. Gewoon wat vreemds roepen helpt ook vaak om er vanaf te komen, "ik heb een balk in m'n voet!" en dan hard door lopen. Ze zijn zo van de kaart dat tegen de tijd dat het doordringt jij allang weg bent. In een discotheek kun je dit niet doen, maar op de grotere evenementen is het uiterst effectief. Hoe dan ook, 4GB volknallen in een gemiddeld cafe/pub is gekkenwerk imo. Dan kan ik ook geen afwerking meer leveren :)

Ik ga vaak vrolijk door met schieten, maar men ziet ook dondersgoed aan me wanneer het genoeg is. Dat helpt ook, ik word niet zo snel lastig gevallen, kwestie van een beetje uitstraling hebben :)

[ Voor 11% gewijzigd door neographikal op 18-02-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Ditto. Ik ben selectief en zet niet iedereen op de foto.

Ik heb daarvoor diverse redenen, bijv:
- je bent te 'ver weg'
- je ziet er niet representatief uit voor het feest dat er gaande is.
- je wilt niet meewerken met hoe ik je op de foto wil zetten.
- je bent al op de foto geweest. Misschien zelfs meerdere keren. Ik werk er om een sfeer reportage te geven van een feest, niet voor een privé fotoshoot van bepaalde personen. Zo vierde laatst iemand z'n verjaardag in onze VIP room. Die wilde dus eerst op de foto met vriendin 1. toen met vriendin2. toen met die, toen met die... Nou.. gefeliciteerd.. maar dan bedank ik en loop ik na die tweede foto dus lekker verder.

Dan mogen ze bij mij gerust de hele nacht in de rij gaan staan, als ik je niet op de foto wil, dan zet ik je ook niet op de foto. Ik ben er niet om alle aanwezigen op de plaat te zetten, ik werk immers niet voor een community-based-website. Dat scheelt dus een hoop kliks.

[ Voor 17% gewijzigd door guillaumemay op 18-02-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Precies, gelukkig is het minder aan het worden, maar het ge-"PARTYFLOCK??!!!" was echt om gek van te worden. Nee, niet iedereen met een camera werkt aan die site mee, gaat fietsen. Ik ga trouwens meestal ook geen hele nachten, ik pak m'n shots en doe m'n ding: ik maak een leuke reportage. Daarna ben ik weg of gooi ik de camera aan de kant en borrel nog wat na.
guillaumemay schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:28:
Ik werk er om een sfeer reportage te geven van een feest, niet voor een privé fotoshoot van bepaalde personen. Zo vierde laatst iemand z'n verjaardag in onze VIP room. Die wilde dus eerst op de foto met vriendin 1. toen met vriendin2. toen met die, toen met die... Nou.. gefeliciteerd.. maar dan bedank ik en loop ik na die tweede foto dus lekker verder.
Herkenbaar, en beledigd dat ze soms zijn 8)7 Ik wil je best een keer matsen als je een aardige kerel bent en je nog een keer door de set mengen, maar na twee stuks houdt het écht op :)

[ Voor 59% gewijzigd door neographikal op 18-02-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Tom schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:21:
Af en toe iets pakken kan weinig kwaad, maar bij ons werkten er op dat moment zo'n 25-30 man personeel op een avond en dan zitten er ook een paar gasten tussen die geen grenzen kennen. Volgens mij is dat nog het grootste probleem van alcohol.
Was laatst ook op een feest na het einde nog even naar het toilet gegaan. Zat er iemand op het toilet nog heftig te nekken. Bleek het iemand te zijn die er die avond gewerkt had. Tsja... Doe je toch iets fout naar mijn idee ;).
Ikzelf drink sowieso geen alcohol :)
Is alleen maar makkelijk.
WTF, het is bij mij ook wel een paar keer tot een klein opstootje gekomen maar geslagen/geschopt heb ik nog nooit. Ik naai er liever snel uit als woorden niet meer helpen. Bij ons hangen er achter elke bar kastjes waarmee we mensen kunnen oproepen, zo ook beveiliging.
Een ingehuurde fotograaf word niet op de hoogte gebracht van dit soort middelen, dat weet alleen het eigen personeel. Uiteraard kun je wel op personeel/beveiliging afstappen natuurlijk ;)
Ik kan er op een normaal avondje maar een 300 kwijt. Dat moet voldoende zijn, sterker nog, dat is ruim voldoende. Sowieso verslapt de aandacht al snel bij de kijker. In het begin zette ik er nog wel eens 250 online, maar tegenwoordig zit ik veelal tussen de 80-100 in voor een normaal avondje.
fooker schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:00:
[...]

Sja, ik kom er toch echt niet onder als het druk is. Zelfde als met de jeugd disco, daar was het ook redelijk druk, en stonden ze in de rij om op de foto te mogen. Dat waren er 580 op 2 uur tijd, dat hadden er wel 700 kunnen zijn als ik ook 3 uur had geschoten.
Had afgelopen vrijdag ook dat men op een gegeven moment in de rij stond. Zo kom je wel erg makkelijk aan je shots... Maar het is een tweede of het dan een boeiende serie word...
Vandaar dat ik gewoon niet snap hoe jullie in een discotheek/grote gelegenheid zo weinig shots kunnen maken. Ligt dat mischien gewoon aan het publiek ofzo?
Ligt eraan wat de opdrachtgever wil, wat voor type mensen er rondlopen, wat voor beeld je er zelf neer wilt zetten, en uiteindelijk ook met wat voor houding je er rondloopt. Kwantiteit is nog geen kwaliteit. Ik ga liever voor dat laatste.
Oke carnaval is extreem, maar normaal op een normale avond zat ik sowieso op de 270. Meestal was dan mn 2gb kaartje vol. Nu ik een 4GB kaartje heb, gaat die ook vol :X. Mischien gewoon een kleiner kaartje meenemen vandaag..
Kan me goed voorstellen dat het met carnaval hard gaat. Iedereen is uitgedost en wíl ontzettend graag op de foto. Maar of er nu 80 man rondlopen, of 1200 man, ik zal altijd met ongeveer een zelfde lading (als in hoeveelheid) aan shots thuiskomen.
Tom schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:21:
Het ligt vaak aan de leeftijd. Als ik op zo'n jeugdparty (van 12 t/m 15, zonder alcohol) foto's maak staan ze letterlijk in de rij. Maargoed, dan vind ik 200 foto's inderdaad wel genoeg. Leeftijd 16-20 wil ook graag op de foto, maar dan kun je nog, tenzij je op de dansvloer staat, gewoon rondlopen en wat drinken. Als ze ouder zijn dan dat geven ze er weinig om heb ik het idee, dan moet je bij sommige ook wat meer moeite doen :)
Dat zijn wel de hoofdlijnen idd. Al hangt het ook af van tijdstip en hoeveelheid alcohol. Afgelopen vrijdag had ik publiek van 20-40 jaar grofweg. Richting het einde werd ik ook gek van het op m'n schouder getik. Leek weer bijna de Danzig 1,5 jaar geleden. 2-3 m lopen, in de rondte fotograferen en weer opnieuw 2-3 m lopen.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Sja kijk, het is wat anders als je niet afhankelijk bent van 1 cafe of kroeg maar als ik het daar verneuk, alsin teveel boze mensen, niet tevreden mensen, ruzies om foto's. Kan ik het wel vergeten. Zo groot is het hier allemaal niet, ons kent ons zeg maar. :) Als ik toch enige toekomst in deze streek wil hebben, zal ik toch zo min mogelijk mensen voor het hoofd moeten stoten. Je weet nooit wat die voor mij kunnen betekenen, of andersom dingen kunnen verpesten als ik ze kut behandel.
Een uitzondering is wel, je blijft aardig. :) Op de jeugddisco heb ik luttele keren mensen gewoon geweigerd, maar dat was omdat ze zeiden *nieuwe* foto zonder dat ze hem gezien hadden.

Ik ken dus bijna de helft van de mensen die naar binnen lopen, daar kan ik niet bot tegen gaan doen en verkondigen dat ze niet op de foto mogen van mij. Althans, dat wil ik ook niet. Want ik ben veel liever aardiger en maak gewoon die foto. Juist omdat ik iedere foto maken leuk vind.
Heb meer een kut avond als ik maar 80 foto's kan maken, dan is het echt niet leuk voor mij. :(

Denk dat ik vanavond toch ga proberen om echt selectiever te zijn, maar moet oppassen dat ik mensen dus niet voor het hoofd stoot. :)

Qua mijn houding ben ik daar gewoon aan het feesten, enige verschil, ik feest met een camera in mn handen. :) Daarnaast is het leuk als ik mijn sociale contacten kan uitbreiden, ik ken nu zoveel mensen. Goed kennen, relatief begrip natuurlijk, maar het is beter als vroeger toen moest ik 10 mensen afbellen om er vervolgens achter te komen dat ik maar alleen uit moest gaan.

@jules, aan die babbel werk ik nog aan ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Timo op 18-02-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

neographikal schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:26:

Ik ga vaak vrolijk door met schieten, maar men ziet ook dondersgoed aan me wanneer het genoeg is. Dat helpt ook, ik word niet zo snel lastig gevallen, kwestie van een beetje uitstraling hebben :)
Yupz, bepaalde attitude helpt...
guillaumemay schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:28:
Ditto. Ik ben selectief en zet niet iedereen op de foto.
... en selectief zijn ook :Y). Alleen heb ik wel wat andere redenen dat jij hebt.

Zit me ook te bedenken, heb nu een grip onder m'n D200 hangen, dat valt natuurlijk ook veel meer op. Je hebt een bakbeest van een camera vast in je klauwen. Voor de party ganger is dat ontzettend makkelijk te vinden. Met m'n good old 'kleine' D70 viel ik een stuk minder op :P
Ik werk er om een sfeer reportage te geven van een feest, niet voor een privé fotoshoot van bepaalde personen.
Zo werkt dat bij mij idd ook :Y)

@fooker
Kwestie van de juiste babbel hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Mja, opvallen, ik ren eigenlijk altijd met de cam op de schouders rond. Flitser rust op de schouder, zo heb ik het minste risico op beschadiging :) Opvallen doe ik dus toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Same here, camera met flitser hoog in de lucht (of op je schouder) en de meeste mensen gaan wel opzij of laten je voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik ben nieuw op dit forum, en eigenlijk ook op het gebied van party fotografie, maar heb dit weekend voor het eerst een shoot gedaan voor Beatfreax bij Voltt in Paradiso. Je ziet hier een aantal plaatjes.

lelle

1 Bart Skills; heerlijke set
Afbeeldingslocatie: http://www.lelle.nl/tweakers/DSC_2786.jpg
2 beetje spelen met curves
Afbeeldingslocatie: http://www.lelle.nl/tweakers/DSC_2945.jpg
3 Ricardo Villalobos; need I say more?
Afbeeldingslocatie: http://www.lelle.nl/tweakers/DSC_3101.jpg
4 Genieten geblazen
Afbeeldingslocatie: http://www.lelle.nl/tweakers/DSC_3054.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

@lelle: Welkom allereerst ;)

Jij had nog wel kaarten kunnen bemachtigen voor gisteren dus! Ik wilde ook maar was uitverkocht. Spaar me de hoe leuk het toch niet was details hahaha ;) Zelfs gastenlijst was vol.

Ik vind foto 1 erg goed, en foto 4 spreekt me ook aan (mooie bewerking). 2-3 vind ik niet zo maar weet niet precies wat het is.

[ Voor 4% gewijzigd door J3roen op 18-02-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik vind het jammer dat op foto 1 de ogen dicht zijn. Op de laatste kan het weer wél. Netjes voor de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi pics Jules!
Doen die meiden dat altijd spontaan, of is daar wat lobby werk voor nodig? :)
Hier in België zijn ze iets preutser op dat vlak denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ja de yashica , maar ja die camera heeft me ook maar 100 gulden gekost met 50mm 1.7 carl zeiss lens :P en de lens had de aanvaring met de overstekende stoeprand overleefd :+

nou nog even de fotos erbij gezocht http://thehospages.com/pictures/zirk/2003-11-15/

jeetje ik zie nu dat het feesie ook in november was, precies 2 jaar voordat het kraakpand afbrande na een feesie waar ik net een half uur ervoor was weggegaan en toen om 12 uur smiddags uit mijn bed werd gebeld dat ik het nieuws moest kijken

alle heel kleurrijke fotos zijn nog met de gebroken yashica gemaakt (oftewel het knopje voor de sluitertijd was afgebroken wat ik niet doorhad) , ik weet er zelf niks meer vanaf totdat ik even achter werd gelegd en ben gaan slapen. en ik had toen geeneens veel whisky op :? alhoewel de bardame zeer content was over 1 van haar fotos en wel heel ruim schonk :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 23:08:
Mooi pics Jules!
In het begin lobbyde ik daar nog wel eens voor, maar als je een regelmatig aandachtsgeile dames voor je camera hebt dan ga je er niet snel meer voor lobby-en. Ik denk dat ze overal wel zo ver te krijgen zijn. Het is nu ook weer geen tong werk natuurlijk. Gewoon een kusje mond op mond, ziet er overigens veel mooier uit dan dat kluifwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 22:17
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 23:08:
Mooi pics Jules!
België, preuts? No way! ;)

Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2007/01/27/20070127_Reverze/20070127_Reverze_Kiss.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Die linker heeft het anders niet zo naar de zin hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ach, sommige dames zijn nog gewoon wat onwennig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jules schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:54:
ach, sommige dames zijn nog gewoon wat onwennig ;)
misschien een cursus geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

1# De enige 3 dames die er nog een beetje leuk uit zagen :P
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/144/395212306_2123c0c92f_o.jpg
2# Dj Action :) iemand enig idee hoe deze gozer heet?
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/127/395212304_1f851f16d8_o.jpg
3# Nog meer Dj
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/162/395212301_dcfd68f74b_o.jpg
4# uuuhhh
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/129/395212298_d5713340a4_o.jpg
5# Niet al te vrolijk kijkend richting de MC.
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/144/395212295_3091eab4b5_o.jpg

Avondje P3 purmarend.... Tja mensen dansen daar niet.... Zijn jong.... Al met al niet iets waar ik weer snel nog een keer naar toe zal gaan. Maar toch ondanks ik iets wat gedemotiveerd was toch me best gedaan om er een paar goede shots uit te halen van de mensen die het wel naar hun zin hadden.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
al doende leert men he :+

het is mij gelukt om eens niet met een overdaad aan foto's te komen, 195 foto's op een avond. Wat was ik lui eigenlijk, heb meer gefeest dan daadwerkelijk geschoten :+ Maar dit scheelt natuurlijk wel weer uitzoeken.
Paar foto's van gisteravond:
1: Meisje met de konijnenoortjes weer :+.. leuk meisje trouwens, nog mee gepraat en gezoend gister O-)
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/got1.jpg

2: "Wie zat er nou weer aan mn kont!?!"
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/got2.jpg

3:Mijn baas met masker :+
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/got3.jpg

4:Toen ik deze foto maakte dacht ik "hmm, ik zal maar niet te veel bukken, want dan schiet ik dalijk recht een shot die niet policy-proof is :X " :+
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/got4.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door Timo op 19-02-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

neographikal schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:22:
Die linker heeft het anders niet zo naar de zin hoor :+
het is altijd beetje wennen de Eerste keer _O-

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Die dames op mijn foto die konden het al, doe mij die op de foto van Mittnick maar :P
Sterker nog, ik had er laatst een paar, die snapte niet wat ik bedoelde. Wilden wel graag meewerken, alleen het voordoen werkte niet zo goed omdat hun vriendjes op 3 m afstand stonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit weekend op 2 feesten foto's gemaakt, O-Days met darkraver etc, en Illegal Vibes..

Zal even een selectie maken :)

Komen weekend Flockers! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke fotos fooker :+

oh en dit weekend carnaval of freaks in rijk v/d keizer en misschien ook nog ruigoord meepikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:10:
leuke fotos fooker :+

oh en dit weekend carnaval of freaks in rijk v/d keizer en misschien ook nog ruigoord meepikken :+
Je hebt het wel druk he :P Ik denk dat ik de 24e aanwezig ben bij de peppermill. Waarschijnlijk gewoon uit hobby, maar lijkt me wel leuk om wat pittige foto's te maken van wat playmates ;) Het is tenslotte night of the playmates dan :P :9

[ Voor 28% gewijzigd door Timo op 19-02-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fooker schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:11:
[...]

Je hebt het wel druk he :P Ik denk dat ik de 24e aanwezig ben bij de peppermill. Waarschijnlijk gewoon uit hobby, maar lijkt me wel leuk om wat pittige foto's te maken van wat playmates ;) Het is tenslotte night of the playmates dan :P :9
pfff en je kan de lieve konijntjes nu al niet met rust laten, hoe moet dat dan straks met je als je tussen hele roedels van die bunnies zit :P

oh en 3 maart wordt pas druk voor me, dan zijn er maar liefst 4 te gekke feesies en heb ik ook nog een verjaardag 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:18:
[...]
pfff en je kan de lieve konijntjes nu al niet met rust laten, hoe moet dat dan straks met je als je tussen hele roedels van die bunnies zit :P

oh en 3 maart wordt pas druk voor me, dan zijn er maar liefst 4 te gekke feesies en heb ik ook nog een verjaardag 8)7
Ja konijntjes zijn liev :+.. BUNNYYYYYSSSSSSS :+ en playmates zijn uhuhhhhh :+ Laten we maar zeggen dat ik daar het best leuk ga hebben :+

[ Voor 6% gewijzigd door Timo op 19-02-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aantal foto`s gemaakt met carnaval in een cafe the butler.

Afbeeldingslocatie: http://www.thebutler.nl/album/slides/001.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.thebutler.nl/album/slides/002.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.thebutler.nl/album/slides/012.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.thebutler.nl/album/slides/017.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.thebutler.nl/album/slides/065.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wederom in club zalinaz met carnaval voor 11 t/m 15 jaar the teenageclub.

Afbeeldingslocatie: http://www.teenageclub.nl/4images/data/media/26/008.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.teenageclub.nl/4images/data/media/26/017.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.teenageclub.nl/4images/data/media/26/065.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.teenageclub.nl/4images/data/media/26/078.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.teenageclub.nl/4images/data/media/26/174.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.teenageclub.nl/4images/data/media/26/219.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.teenageclub.nl/4images/data/media/26/265.JPG

[ Voor 133% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer in club zalinaz met Jumping is NOT a Crime.

Afbeeldingslocatie: http://www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//2007-02-17%20Jumping%20is%20NOT%20a%20Crime/164.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//2007-02-17%20Jumping%20is%20NOT%20a%20Crime/149.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//2007-02-17%20Jumping%20is%20NOT%20a%20Crime/124.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//2007-02-17%20Jumping%20is%20NOT%20a%20Crime/077.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//2007-02-17%20Jumping%20is%20NOT%20a%20Crime/085.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//2007-02-17%20Jumping%20is%20NOT%20a%20Crime/050.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//2007-02-17%20Jumping%20is%20NOT%20a%20Crime/152.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//2007-02-17%20Jumping%20is%20NOT%20a%20Crime/138.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Je gaat vooruit, hoewel de compo's vaak nog wat centraal zijn. Maaruh, tipje, editknop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
@ RvanGils,

Ik snap dat je 't leuk vindt om foto's te plaatsen, maar waarom plaatsen om het plaatsen? 3 posts achter elkaar vindt ik een beetje overdreven, combineer dan gewoon wat in één post, en neem iig de moeite om ze te resizen naar het juiste formaat. :?

Verder denk ik dat je nog even moet opletten hoe je inflitst, want dat vind ik persoonlijk niet altijd even top.. er kan wat meer contrast en spanning in de platen wat ze een stuk leuker zou maken om naar te kijken..

Ook zou ik je "Rob van Gils Fotografie-Watermark" met die witte letters weghalen, dat is echt te cheesy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joove
  • Laatst online: 10:06
Zou persoonlijk soms het contrast nog wat verhogen, er lijkt soms een beetje een grijze waas over de foto te zitten. Bijvoorbeeld bij meisje met konijnenoren en die daar onder 2 jongens met zonnebrillen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

fooker schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:11:
[...]

De playmate van het jaar kan ik zowat wekelijks op de foto zetten :P. Hangt aan de muur in één van 'mijn' clubs. Zelf geschoten :Y)

Afbeeldingslocatie: http://image.julius.area61server.nl/getimg/jules_silly_20070122_086.jpg

Overigens ook al een tijdje aanwezig op m'n desktop, alleen dan in een andere smaak

Afbeeldingslocatie: http://image.julius.area61server.nl/getimg/DSC_4150.jpg

@rvangils

3 posts achter elkaar doen er meer op lijken dat je post om reclame van je eigen fotografie diensten te doen dan om er daadwerkelijk iets van te leren of om echt wat top werk van je te zien. De momenten/personen/composities zijn wat mij betreft niet uber boeiend. Wel is goed te zien dat je de techniek van draging the shutter steeds beter onder de knie krijgt.
Doordat je foto's iets groter zijn dan de hier toegestane 600 pixels breed, worden de afbeeldingen verkleind door de browser. Helaas gaat er dan wat kwaliteit van de afbeelding verloren...

[ Voor 27% gewijzigd door jules op 19-02-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joove schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:27:
[...]

Zou persoonlijk soms het contrast nog wat verhogen, er lijkt soms een beetje een grijze waas over de foto te zitten. Bijvoorbeeld bij meisje met konijnenoren en die daar onder 2 jongens met zonnebrillen op.
yep, in sommige gevallen zijn de gezichten nogal vrij vlak, iets waar ik ook nogal tegen aan loop. in ieder geval niet te veel onderflitsen heb ik gemerkt. kijk nu ook heel anders als ik een foto maak, dan let ik meer op de contrasten en bepaal daarop mijn flits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
@marty: gave foto #2 man. Geen idee hoe de DJ heet trouwens.

rvangils: Soms de 'actie' iets dichterbijer halen. (knippen mag ook trouwens). ik zie daar bijv. twee schaarsgeklede dames, maar ook twee gasten links ernaast die het plaatje eigenlijk verpesten. Of de meiden op het podium, met de niet zo enthousiaste entourage zittend links in de hoek (knip die eruit lol).

[ Voor 3% gewijzigd door guillaumemay op 19-02-2007 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guillaumemay schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:37:

rvangils: Soms de 'actie' iets dichterbijer halen. (knippen mag ook trouwens). ik zie daar bijv. twee schaarsgeklede dames, maar ook twee gasten links ernaast die het plaatje eigenlijk verpesten. Of de meiden op het podium, met de niet zo enthousiaste entourage zittend links in de hoek (knip die eruit lol).
het viel me ook al op dat dat soort figuren heel vaak bij rvangils op de foto staan, volgens mij zijn het ook steeds dezelfde die daar de huisfotograaf teroriseren. ik zou ze gewoon neermeppen rvangils :+ (of zijn het soms vrienden van je :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mittnick schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:16:
@ RvanGils,

Ik snap dat je 't leuk vindt om foto's te plaatsen, maar waarom plaatsen om het plaatsen? 3 posts achter elkaar vindt ik een beetje overdreven, combineer dan gewoon wat in één post, en neem iig de moeite om ze te resizen naar het juiste formaat. :?

Verder denk ik dat je nog even moet opletten hoe je inflitst, want dat vind ik persoonlijk niet altijd even top.. er kan wat meer contrast en spanning in de platen wat ze een stuk leuker zou maken om naar te kijken..

Ook zou ik je "Rob van Gils Fotografie-Watermark" met die witte letters weghalen, dat is echt te cheesy..
Ik had nog een 4e ook maar die laat ik maar zitten :) maargoed het enige wat ik doe met mijn foto`s is dat ik er het contrast met PS aanpas en daarna de foto via batch image resizer verklein en watermerk plaats.

Het watermerk bij de foto`s van the teenageclub plaatst het album automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:08:
[...]

het viel me ook al op dat dat soort figuren heel vaak bij rvangils op de foto staan, volgens mij zijn het ook steeds dezelfde die daar de huisfotograaf teroriseren. ik zou ze gewoon neermeppen rvangils :+ (of zijn het soms vrienden van je :+ )
nou ik denk het niet dat dit een soort vrienden zijn waar ik op zit te wachten, ik heb een uitstekend geheugen en dus de volgende keer hoor of zie ik niks als zo`n persoon vraagt voor een foto :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 01:03:
[...]

nou ik denk het niet dat dit een soort vrienden zijn waar ik op zit te wachten, ik heb een uitstekend geheugen en dus de volgende keer hoor of zie ik niks als zo`n persoon vraagt voor een foto :?
bedenk dan wel dat je met de fotos die je maakt wel je club z uitdraagt naar de buitenwereld. als je allerhande vreemde figuren prominent erop zet zal je er ook meer vreemde figuren bijkrijgen ;)
zo was er laatst een trance feesie in club mystery in amstelveen , en ook al was de lineup goed maar toen ik op hun website keek en de fotos zag van wat voor publiek er normaal kwam heb ik toch maar mijn plan veranderd :+

en zo te zien kunnen ze daar ook nog wel een goeie fotograaf gebruiken http://club-mystere.nl/ :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

guillaumemay schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:37:

Dank je wel man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gave foto!!
Zou ik fier op zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 07:24:
[...]

bedenk dan wel dat je met de fotos die je maakt wel je club z uitdraagt naar de buitenwereld. als je allerhande vreemde figuren prominent erop zet zal je er ook meer vreemde figuren bijkrijgen ;)
zo was er laatst een trance feesie in club mystery in amstelveen , en ook al was de lineup goed maar toen ik op hun website keek en de fotos zag van wat voor publiek er normaal kwam heb ik toch maar mijn plan veranderd :+

en zo te zien kunnen ze daar ook nog wel een goeie fotograaf gebruiken http://club-mystere.nl/ :P
Ben ik hellemaal met je eens ik probeer die waku`s ook te vermijden maar jumpers zijn echt niet van deze werld denk ik. 8)7
Ik ga er op letten dat deze figuren er niet meer op komen.
bedankt voor je advies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hela als je baas het wel leuk vind dan vooral wel blijven vastleggen hoor . Elke tent heeft zo zijn eigen publiek en wil ook zo zijn eigen publiek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:35:
hela als je baas het wel leuk vind dan vooral wel blijven vastleggen hoor . Elke tent heeft zo zijn eigen publiek en wil ook zo zijn eigen publiek :+
Over welke mensen gaat het hier eigenlijk? :P Ben al die foto's eens na gaan kijken, maar zie niet over wie dat gaat. :)

Nou, gister vrij en vanavond magmoet ik weer. Nu hebben we wel wat goeie DJ's in huis, dus verwacht maar wat shots van Billy the Klit en DJ FLASH :) Ben alleen sterk aan het twijfelen welke lens ik ga meenemen. De 17-55 of de 18-55... :? Dillemma :+

[ Voor 8% gewijzigd door Timo op 20-02-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:44
fooker schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:55:
[...]

Over welke mensen gaat het hier eigenlijk? :P Ben al die foto's eens na gaan kijken, maar zie niet over wie dat gaat. :)

Nou, gister vrij en vanavond magmoet ik weer. Nu hebben we wel wat goeie DJ's in huis, dus verwacht maar wat shots van Billy the Klit en DJ FLASH :) Ben alleen sterk aan het twijfelen welke lens ik ga meenemen. De 17-55 of de 18-55... :? Dillemma :+
OMG, das waar ook, Billy gaat straks om 17:00 uur naar Heerlen. Ik zou bijna meegaan, maar heb een belangrijk overleg om 20:00 uur :( Jammer, anders had ik je effe kunnen pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
GerardHenninger schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:04:
[...]

OMG, das waar ook, Billy gaat straks om 17:00 uur naar Heerlen. Ik zou bijna meegaan, maar heb een belangrijk overleg om 20:00 uur :( Jammer, anders had ik je effe kunnen pesten.
Ohja kut :( ... Dat had ik wel extreem vet gevonden eigenlijk :( kenker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach gerard gaat toch binnen kort een workshop geven, kunnen we gezellie meeten :+

peppermil, jeetje moet meteen weer terugdenken aan mijn schooluitje in simpelveld of zoiets van ver in de vorige eeuw 8)7

@fooker, het ging om die foto van die 2 dames waar dan die gast achter loopt de springen. kan een leuk effect geven maar het kan ook zwaar iritant zijn als je gewoon een foto van iemand wil maken en dat er dan onbekenden doorheen springen. bekenden die hun vrienden of vriendinnen van achter komen verassen hebben meestal weer wel een leuk effect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:26:
ach gerard gaat toch binnen kort een workshop geven, kunnen we gezellie meeten :+

peppermil, jeetje moet meteen weer terugdenken aan mijn schooluitje in simpelveld of zoiets van ver in de vorige eeuw 8)7

@fooker, het ging om die foto van die 2 dames waar dan die gast achter loopt de springen. kan een leuk effect geven maar het kan ook zwaar iritant zijn als je gewoon een foto van iemand wil maken en dat er dan onbekenden doorheen springen. bekenden die hun vrienden of vriendinnen van achter komen verassen hebben meestal weer wel een leuk effect :+
Ah die foto dus :) Haha, ja ik woon in simpelveld, niet de ideaalste plek maar best centraal :)
Peppermill is paar minuten lopen :P

Een meet/workshop ben ik wel voor lijkt me te gaaf :P Beetje leren van een prof zeg maar ;) Of iig goed afkijken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer al woensdag, staan er dit weekend leuke opdrachten op het programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
*O* *O* *O* Best of Billy The Klit @ Jeans *O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: http://philharmoniebocholtz.nl/atfook.nl/slides/best-of-billy-01-border.jpg
Afbeeldingslocatie: http://philharmoniebocholtz.nl/atfook.nl/slides/best-of-billy-02-border.jpg

Op verzoek van gerard :P :
Afbeeldingslocatie: http://philharmoniebocholtz.nl/atfook.nl/slides/best-of-billy-06-border.jpg

Afbeeldingslocatie: http://philharmoniebocholtz.nl/atfook.nl/slides/best-of-billy-09-border.jpg
Afbeeldingslocatie: http://philharmoniebocholtz.nl/atfook.nl/slides/best-of-billy-11-border.jpg
Afbeeldingslocatie: http://philharmoniebocholtz.nl/atfook.nl/slides/best-of-billy-15-border.jpg
Afbeeldingslocatie: http://philharmoniebocholtz.nl/atfook.nl/slides/best-of-billy-17-border.jpg
Afbeeldingslocatie: http://philharmoniebocholtz.nl/atfook.nl/slides/best-of-billy-23-border.jpg

Amen zeg wat kan die gast draaien _O_ Heb nog nooit zo erg genoten en gefeest, het was echt fokking vet :D En dan dacht ik dat de huisDJ best redelijk was, nu weet ik dat het veel beter kan.
Billy had een extra draaitafelcd-ding meegenomen, zodat hij met 3 dingen kon werken echt vet.

Was echt een geslaagde avond, zelfs met 3liter zweet want het was fucking warm was het toch fucking cool om te doen. Daar mogen ze me vaker voor wakker maken :o

Gerard, volgende keer wel erbij zijn he ;)

Opbouwende kritiek is zeer welkom overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toffe set, wat voor genre draait die Billy the Klit?
Heeft iemand soms ergens een online setje staan?
Heb hem nog nergens weten draaien in België.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
beetje veel groen in je platen fooker...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Simon schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:45:
beetje veel groen in je platen fooker...
Ik weet niet waar je groen ziet, maar aan de lampen die constant heen en weer zwiepen kan ik niks aan veranderen :) De lightjockey kan de kleur niet eens instellen, anders had ie dat wel gedaan :)

Denief, beetje verschillend, wel mainstream muziek. Dan half uurtje dit dan schakelt ie ineens over naar dat, perfect :)

[ Voor 15% gewijzigd door Timo op 21-02-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
In de gezichten, lijkt me eerder kwestie van witbalans...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
paar plaatjes van de februari die bijna afgelopen is ;( Dit weekend niet werken, lig hier met een longontsteking aan de antibiotica. Jammer, want zou haar weer zien deze zaterdag.

1. Danseres
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guillaumemay/new/got/newfebruari/ILHousemusic090207005.jpg

2. Leuke hartjes.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guillaumemay/new/got/newfebruari/ILHousemusic090207010.jpg

3. De eigenaresse van alle hartjes.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guillaumemay/new/got/newfebruari/ILHousemusic090207027.jpg

4. DJ Roog heeft een groter hart. (weet je ook meteen de naam van het feest ;) )
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guillaumemay/new/got/newfebruari/ILHousemusic090207017.jpg

5.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guillaumemay/new/got/newfebruari/ILHousemusic090207022.jpg

6.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guillaumemay/new/got/newfebruari/MMoneypennys030207006.jpg

7. Verder nog wat DJs.. Gregor Salto, met op de achtergrond MC Andy Sherman, Roog, Baggi Begovic en de organisator van het feest:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guillaumemay/new/got/newfebruari/ILHousemusic090207046.jpg
Laidback Luke en Benny Rodrigues:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guillaumemay/new/got/newfebruari/Looks270107030.jpg
Leroy Styles:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guillaumemay/new/got/newfebruari/RICH190107028.jpg
Lucien Foort:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guillaumemay/new/got/newfebruari/RICH190107051.jpg

Dit keer geen overzichtsfoto's, de tent was niet verassend versierd en ik denk dat jullie al inmiddels weten hoe het er ongeveer uit ziet
Bleh.. had dit weekend echt zin om te werken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi set Guillaumemay, knappe kleuren in je pics!! :)
Dat probeer ik ook te bekomen...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
* neographikal knuffelt Gium, beterschap.

Ik mag zaterdag weer eens de club in duiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
@fooker : GEWELDIG! HAHAHA. Ik ga die gasten effe wakker MMSen met je pics als dat mag. Ik lig hier dubbel. BTW, Jeans had 3 CDJ-1000's klaar moeten hebben staan, dat staat in z'n rider. Had hij niet z'n effectsmachine meegenomen, want ik kan me niet voorstellen dat hij een extra CD-speler meeneemt.

@Denief : BTK draait voornamelijk Eclectic en dat mengt hij graag met wat R&B en wat oudere gouwe ouwe platen tussendoor. Hij mixt bijna alles op trance dan na. Daarnaast remixt hij graag wat oudere plaatjes met een nieuwe beat erdoor (bijvoorbeeld. Beasty Boys - Intergalactic met een moderne beat erin)

@gium : jij schiet echt lekkere shots! Vooral zo doorgaan!

[ Voor 23% gewijzigd door GerardHenninger op 21-02-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
GerardHenninger schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:44:
@fooker : GEWELDIG! HAHAHA. Ik ga die gasten effe wakker MMSen met je pics als dat mag. Ik lig hier dubbel

@Denief : BTK draait voornamelijk Eclectic en dat mengt hij graag met wat R&B en wat oudere gouwe ouwe platen tussendoor. Hij mixt bijna alles op trance dan na. Daarnaast remixt hij graag wat oudere plaatjes met een nieuwe beat erdoor (bijvoorbeeld. Beasty Boys - Intergalactic met een moderne beat erin)
Haha succes ;) Nee er stonden 2 dinges waar je een cd in kunt duwen, en ook aan kunt draaien oid :P En hij zette er een 3e neer. Hoorde dat het nog een betere versie ook was, zeiden wat collega's van me. :) Zou best een effectendinges kunnen zijn, maar het leek verdacht veel op de andere die er stonden :)

Zie deze img:
Afbeeldingslocatie: http://philharmoniebocholtz.nl/atfook.nl/slides/best-of-billy-14-border.jpg
Die helemaal achteraan staat had hij dus of bij zich of werd toen net neergezet, maar was volgens mij wel van hem :)

[ Voor 32% gewijzigd door Timo op 21-02-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerardHenninger schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:44:

Mmm, lijkt me wel wat, effe googlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Dat plaatje van de Beasty Boys is gewoon een remix ;) Zijn meerdere bootlegs van, onder andere door Erick E, Don Diablo, Mylo en van Fedde le Grant... Ze zijn er maar druk mee.

Dit weekeinde moet ik weer acte de presence geven in de HMH: Lekker snoeiharde ter*ingt*f*stakkeherrie van Promo om me heen... :P Maar ik heb er wel al zin an!!

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
Floris schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 17:06:
Dat plaatje van de Beasty Boys is gewoon een remix ;) Zijn meerdere bootlegs van, onder andere door Erick E, Don Diablo, Mylo en van Fedde le Grant... Ze zijn er maar druk mee.

Dit weekeinde moet ik weer acte de presence geven in de HMH: Lekker snoeiharde ter*ingt*f*stakkeherrie van Promo om me heen... :P Maar ik heb er wel al zin an!!
Uh? Dat is 24 maart pas.. Jij moet richting Arnhem denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guillaumemay schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:54:
Jammer, want zou haar weer zien deze zaterdag.
Haar zou ik ook wel is willen tegenkomen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paar plaatjes van de februari die bijna afgelopen is ;( Dit weekend niet werken, lig hier met een longontsteking aan de antibiotica. Jammer, want zou haar weer zien deze zaterdag.
hela doe haar nog de groetjes mocht je haar weer zien :+

oh en fooker, deze serie vind ik niet zo sterk tov je carnavalspics. maar zo te zien waren het ook hopeloze lichtomstandigheden, ps waren die carnpics nu met je 17-55IS geschoten ??

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 19:09:
[...]

hela doe haar nog de groetjes mocht je haar weer zien :+

oh en fooker, deze serie vind ik niet zo sterk tov je carnavalspics. maar zo te zien waren het ook hopeloze lichtomstandigheden, ps waren die carnpics nu met je 17-55IS geschoten ??
Carnavals pics gewoon met kitlens genomen, was het me iets te druk voor. Ben er trouwens ook achter gekomen dat mn 17-55IS niet helemaal 100% is. Dus daar ga ik eventjes mee terug naar de winkel.

mijn 55-200 is namelijk op f/8 scherper als de 17-55IS. Dat zou dus echt niet mogen voor die prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Billy zie ik de laatste tijd vaker draaien met een effecten doosje. Of ja, meer zo'n kermis attractie ding met sampeltjes in die hij op commando kan laten afspelen. Hij weet wel hoe hij het publiek kan bespelen, vorig jaar met oud en nieuw vroeg ie aan me of het publiek klaar zou zijn voor Mariah Carey - All I want for X-mas, dat zou het eerste nummer zijn waar ie de set van een andere DJ mee zou over nemen. Samen lagen we serieus dubbel in de booth :Y). Toffe gast, een serieuze rising star! Z'n stijl van draaien is best hot. Staan nog steeds wat piccies van mij op z'n site. Vorig jaar tijdens 2 avonden geschoten. Op 2 lokaties, helaas bij allen ontzettend k*t licht... Bij eerste feest moest hij het publiek warm draaien, maar was er een storing bij de techniek waardoor de LJ gedurende z'n gehele set afwezig was en alles op de automaat stond. Bij het 2e feest en de 2e avond draaide hij in de kleine zaal van het Paard. Als ik ergens een lokatie haat, dan is het die kleine zaal wel... Een klein zwart gat, kan er niets anders van maken....

g.may, dikke foto's weer :Y)

Verwijderd

Gisteren toch ook de 50mm 1,8 besteld, voor portretjes lijkt me dit wel een leuk lensje om wat mee te experimenteren! :)

Wat jullie over BTK vertellen spreekt me wel aan!
Niemand ergens een online setje?
Mss kan ik wat partyorganisators in België overhalen deze man is te boeken...

• GerardHenninger
@Denief, volgens mij zijn er geen echte online sets van hem....... 1x per maand is hij in Maastricht; ik weet niet waar je woont, maar dat is misschien nog te doen voor je.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Hot Damn ... Er is een nieuwe Canon aangekondigd, de EOS 1D Mk III. 10,1 Mpixel, 10 fps, ISO 3200 native plus extended ISO 6400, verbeterede AF enzovoorts enzovoorts. Wat een beest :9~ :9~

Het is dat het zware overkill is, maar dat ding is echt Über voor low-light actiefotografie. Nou nog de loterij winnen, of een bank overvallen :+

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Timo
JumpStart schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:37:
Hot Damn ... Er is een nieuwe Canon aangekondigd, de EOS 1D Mk III. 10,1 Mpixel, 10 fps, ISO 3200 native plus extended ISO 6400, verbeterede AF enzovoorts enzovoorts. Wat een beest :9~ :9~

Het is dat het zware overkill is, maar dat ding is echt Über voor low-light actiefotografie. Nou nog de loterij winnen, of een bank overvallen :+
Wat kost dat wel niet :P Ik hoop zelf dat er nog een 40D uitkomt. Zodat allemaal mensjes hun 30D gaan dumpen en ik die goedkoop kan overkopen :+

[ Voor 10% gewijzigd door Timo op 22-02-2007 12:41 ]

• GerardHenninger
Behalve dat allemaal Jumpstart is de interface ook helemaal anders; 30D/5D thumbwheel met SET-knop in het midden. AF-point knop boven de quickdial zoals een 30D/5D. Veel kleinere accu........ EN... een soort van Nikon-Flash-Commander menu zodat je je 580EX II's in kan stellen op de camera... :)

Echt een heerlijk ding...... Nu Nikon weer :P

• neographikal
  • Niet online
$3999,- , zal wel een €4200 worden ofzo.

• Timo
neographikal schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:41:
[...]

JEZUS :o ... daar beginnen we hier maar niet aan denk ik zo :P

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

3. De eigenaresse van alle hartjes.
[afbeelding]
Ze ziet er geweldig uit!! :)

Verwijderd

fooker schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:40:
[...]

Wat kost dat wel niet :P Ik hoop zelf dat er nog een 40D uitkomt. Zodat allemaal mensjes hun 30D gaan dumpen en ik die goedkoop kan overkopen :+
[x] ook mijn idee :+

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

[...]

Ben benieuwd wat Nikon voor tegenhanger op het menu zet. Volgens mij is dat redelijk do-able. Maar waarschijnlijk ook nog steeds niet betaalbaar voor de gemiddelde party fotograaf ;)

• Triplefox
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 16:25
[...]

Ik denk eerder aan €3499,= gezien de koers van de dollar en omdat ze nu al aangeven dat hij het prijsniveau van de voorganger heeft, het is trouwens de adviesprijs en geen winkelprijs.

Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl

• simon
Nee, Canon france heeft 4500 euro gezegd :X

|>

• neographikal
  • Niet online
Triplefox schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:02:
[...]

Ik denk eerder aan €3499,= gezien de koers van de dollar en omdat ze nu al aangeven dat hij het prijsniveau van de voorganger heeft, het is trouwens de adviesprijs en geen winkelprijs.
Not really, ze steken die wisselkoers gewoon in eigen zak, as usual. 4200-4500 lijkt me realistisch als introductieprijs :X Het zal vast rap gaan dalen hoor, maar de introprijs klopt vaak redelijk met de winkelprijs, in eerste instantie :)

Als partykanon, mja, degelijk maar wel érg prijzig... Niks voor mij in ieder geval.

[ Voor 18% gewijzigd door neographikal op 22-02-2007 14:13 ]

• Triplefox
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 16:25
neographikal schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:09:
[...]

Not really, ze steken die wisselkoers gewoon in eigen zak, as usual. 4200-4500 lijkt me realistisch als introductieprijs :X Het zal vast rap gaan dalen hoor, maar de introprijs klopt vaak redelijk met de winkelprijs, in eerste instantie :)

Als partykanon, mja, degelijk maar wel érg prijzig... Niks voor mij in ieder geval.
offtopic:
Kijk voor de grap even naar de introprijzen v/d 1D2n de 30D en 400D dan zal je zien dat het verschil niet zo groot is, de prijzen gingen van $ -> € en vaak nog iets er onder.
De 1D2n heeft vlak na intro de winkelprijs van 3799,= meegekregen bij de meeste grote zaken en zat snel daarna op 3499/3599,=, het lijkt mij heel bijzonder als het dit keer anders zal gaan.

Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl

• neographikal
  • Niet online
True, nouja, we zullen wel zien. Ik ben wel benieuwd naar de iso-prestaties, dan kunnen we eens zien wat ons te wachten staat in het lagere segment over een tijdje :) Voorlopig voldoet de 30D ruimschoots, zowel qua snelheid als beeldkwaliteit, dus ik zal nu nog geen overstap gaan maken :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Ben ik toch blij dat ik een laptop kocht in plaats van de 5D en dat ik genoeg geld van de blauwe enveloppen brigade terug ga ontvangen voor een 1D3... Misschien, heel misschien doe ik mijn 1D2 wel in de verkoop dan :o

Bericht hierboven

Verwijderd

zo vanavond naar palazo toe (bedrijfsuitje met mijn werk alwaar ik mijn hobby mee kan bekostigen) met mijn camera, weer eens wat anders dan het hillbilly feest en housewarming van afgelopen weekend :P

heb wel meteen gevraagd of ik niet mijn nieuwe apparatuur kon declareren als ik toch fotos moet maken :P

• Timo
Leuk hos, leuk :P.. Zelf heb ik het waarschijnlijk minder rooskleurig. Mijn 17-55IS schijnt niet zo te presteren als hij zou moeten doen, onscherp veel te onscherp ;( . Heb eens getest, de foto's van mijn 55-200 usm lensje kwamen scherper uit de bus als die van de 17-55IS !? :?

Zaterdag maar ff langs de winkel, ff testen wat er met dat kreng aan de hand is...(volgens mij is namelijk mn body ook niet 100%.)

Maargoed, life goes on.. :z

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Hebbie wel een mooie backup cam dan ;). Kan die 10D in de verkoop ;)

• guillaumemay
Ziet er inderdaad geweldig uit, die 1D III. Alleen wil ik niet de overstap maken van FF naar 1.3x crop. Ben nu net gewend aan deze brandpuntsafstanden. Ach ja.. overbodig gezeur eigenlijk.. ik ben tevreden met wat ik nu heb.

Maar ben toch best verbaasd over de 1D MKIII. Ik dacht dat de opvolger van de 1Ds II eindelijk deze PMA aangekondigd zou worden. Maar goed.. das weer erg off topic.

Waar de Canon fotografen hier wel misschien naar uit zouden kunnen kijken is de nieuwe Speedlite 580EX II. Deze is nu ge-weather-sealed. Misschien een aantrekkelijke functionaliteit voor deze tak van fotografie?

[ Voor 21% gewijzigd door guillaumemay op 22-02-2007 18:15 ]

• neographikal
  • Niet online
Ik denk niet dat dit alles is wat er gaat komen :) Dit is slechts pre-pma, dus wie weet. Misschien komen er nog wat voor ons interessante objectiefjes uit :9 *hoopt op een update van de 50/1.4

Over die flitser: dat is nou een van de dingen waar ik de sealing wel kan waarderen (bewegende delen), maar m'n 550EX'jes leven allebei nog helemaal :)

[ Voor 5% gewijzigd door neographikal op 22-02-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

wat ik ook zag, is dat die nieuwe 580EX II de 10 fps van de 1D III kon bijhouden. Denk dat dat met name voor persfotografen handig is, zie het nut niet zo in van de party fotograaf, of je moet echt complete filmpjes willen schieten :X. Mogen ze wel grotere koelblokken op die flitsbuizen gaan monteren, of fans oid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-07 23:52
Hoi ik ben nieuw in de wereld van club fotos
kan ik hiermee mooie partyfotos maken? heb nu heel lang een fujifinepix 5500 gehad maar die voldoet lang niet aan de lage lichtomstandigheden. wat ik wilde weten vooral is of de lens die hierbij zit bied wat ik moet hebben. heb ik een flitser nodig met de d400 of kan ik het met die doen die er op zit?

Canon EOS 400D + 17-85 kit - NLset3:

NEDERLANDS MODEL

Canon EOS 400D inclusief EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM zoomobjectief en BG-E3 vertical grip.
- incl. Lowepro Rezo 170 AW tas
- incl. Sandisk CF 2 Gb Ultra II geheugenkaart
- incl. Screenprotector - voor bescherming tegen displaybreuk en krassen.

De Canon EOS 400D biedt met een 10 Megapixel CMOS sensor ongekende hoge kwaliteit met ruisarme resultaten bij hoge ISO instellingen. De compacte Canon EOS 400D is de ultieme digitale reflexcamera die uw fotografische mogelijkheden op een uiterst gebruiksvriendelijke manier verruimt.
Echte vrijheid met een licht, hoogwaardig, snel en veelzijdig "standaard" zoomobjectief. De EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM is een perfect allround objectief voor EOS camera's met EF-S fitting.

Belangrijkste eigenschappen EOS 400D body:

Belangrijkste eigenschappen EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM objectief:
- Groot zoombereik voor alle camera's met EF-S fitting
- Perfecte beeldkwaliteit
- Licht in gewicht en compact
- Beeldstabilisatie – compensatie tot maximaal 3 stops
- Geruisarme USM AF
- Super Spectra coatings
- Cirkelvormig diafragma
(De zonnekap wordt niet standaard meegeleverd. Deze is optioneel verkrijgbaar op onze site. De juiste zonnekap is de Canon EW-73B.)

Technische specificaties:
even weg gehaalt dan maar :)

[ Voor 31% gewijzigd door Spanjard op 23-02-2007 10:55 ]

Domoticz + Fotografie + Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff je hoeft hier echt niet de complete specs te posten hoor van de 400d, we zijn hier niet geheel onbekend met de verschillende type cameras :X

en ik zou zoizo een extra flitser erbij kopen zoals de 430EX of 580EX

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrigi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:42
Spanjard schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:36:
Hoi ik ben nieuw in de wereld van club fotos
kan ik hiermee mooie partyfotos maken? heb nu heel lang een fujifinepix 5500 gehad maar die voldoet lang niet aan de lage lichtomstandigheden. wat ik wilde weten vooral is of de lens die hierbij zit bied wat ik moet hebben. heb ik een flitser nodig met de d400 of kan ik het met die doen die er op zit?

...onnodige specs...
Met je finepix S5500 zou het al aardig moeten lukken anders.. Behoorlijk lichtsterke lens die erop zit :). Een 400D icm die lens (of liever eentje die lichtsterker is) moet werken. Een externe flitser is zeker handig, al heb ik er op het moment zelf ook nog geen. Achja, sparen maar :).
Ik zou eerst nog met je S5500 wat spelen. Als ie echt niet voldoet, dan denken over een vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-07 23:52
Arrigi schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:56:
[...]

Met je finepix S5500 zou het al aardig moeten lukken anders.. Behoorlijk lichtsterke lens die erop zit :). Een 400D icm die lens (of liever eentje die lichtsterker is) moet werken. Een externe flitser is zeker handig, al heb ik er op het moment zelf ook nog geen. Achja, sparen maar :).
Ik zou eerst nog met je S5500 wat spelen. Als ie echt niet voldoet, dan denken over een vervanger.
wat zou een lichtsterkere lens zijn? en ik heb die camera al jaren en neem fotos van mijn broertjes bij concerten maar het is nooit echt wat ik wil maar dat kan aan mijn gebrek aan kennis liggen met sluitertijden/ en dat f dinges :P maar ik heb begrepen dat je met een dslr een hoger lichtinval hebt vandaar dat ik overweeg om een spiegelreflex te halen maar ik ben benieuwd wat jullie vinden. ik weet nu al lang genoeg dat ik het niet weet :P

Domoticz + Fotografie + Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Spanjard, met een 400D en de 18-55/17-85 kitlens kan je geweldige partypix schieten. Met een externe flitser zal dat net iets makkelijker gaan, maar ook zonder 430EX/580EX lukt dat.

Het is meer een kwestie van je camera kennen en daarnaast de basisbegrippen van fotografie in het algemeen. En laten wij nou net die basiskennis hier niet zomaar geven omdat we er vanuitgaan dat je die al hebt.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Gebruik de [check images] knop voordat je een bericht met foto's post.
* Plaats band- en concertfoto's niet hier maar in dit topic.
* Stel hier géén open Welke-instellingen-moet-ik-gebruiken vragen. Wij kennen de exacte situatie niet en er is niet zo iets als een "met-deze-instelling-ga-je-het-redden" setting. ;)
* Voor vragen over welke gear je als starter het beste kan kopen is dit ook niet de juiste plek. Het is volledig afhankelijk van je budget, je wensen, je kunnen en de plekken waar je je gear wilt gaan gebruiken. Meer info vind je o.a. hier hier en in de startpost.

Informatie over "Dragging the shutter"

NIEUW!! Nu ook zonder wallpaper-verzoeken.