In de discotheek waar ik werk was alcohol voor personeel ook verboden, toch kwam het nog wel eens voor. Opzich kan het weinig kwaad, maar zoals altijd met alcohol moet je de grenzen weten. Af en toe iets pakken kan weinig kwaad, maar bij ons werkten er op dat moment zo'n 25-30 man personeel op een avond en dan zitten er ook een paar gasten tussen die geen grenzen kennen. Volgens mij is dat nog het grootste probleem van alcohol.
Ikzelf drink sowieso geen alcohol

Als er eenmaal beveiliging ter plekke is dan is het ook snel opgelost, of ze worden zo onopvallend naar achter gehaald om via de achterdeur te verdwijnen.
Zoveel foto's kijkt men niet eens door lijkt me.
Ik zit tussen zo'n 100-150 foto's per avond. Veel meer kijkt niet prettig lijkt me.
Ikzelf drink sowieso geen alcohol
WTF, het is bij mij ook wel een paar keer tot een klein opstootje gekomen maar geslagen/geschopt heb ik nog nooit. Ik naai er liever snel uit als woorden niet meer helpen. Bij ons hangen er achter elke bar kastjes waarmee we mensen kunnen oproepen, zo ook beveiliging. Als personeel moet je dan inschatten hoeveel beveiliging erop afgestuurd moet worden. Works fine, enige nadeel is dat niet al het personeel in de gaten heeft als het fout gaat omdat ze druk aan het werk zijn. Als je zelf rondloopt merk je het gelukkig wel snel op, alleen lastig als je er zelf middenin staatMja, als fotograaf ben je al snel het pispaaltje als je een nee verkoopt bij een zat figuur. Echt respect kan zo'n figuur niet snel opbrengen. Voor dat soort momenten heb ik nette "werkschoenen". Sowieso komen schoppen van leren zolen harder aan dan van die sport schoentjes . Al gaat het bij deze schoenen meer om de neus dan om de zool
Als er eenmaal beveiliging ter plekke is dan is het ook snel opgelost, of ze worden zo onopvallend naar achter gehaald om via de achterdeur te verdwijnen.
Meer dan 500 foto's op een avondNee 900 foto's op 2 avonden, respectievelijk 330, en 570 per avond. Van die 570 waren nog wel 520 goeden hoor.. en dan heb ik best selectief uitgezocht.
Zoveel foto's kijkt men niet eens door lijkt me.
Ik zit tussen zo'n 100-150 foto's per avond. Veel meer kijkt niet prettig lijkt me.