Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 78 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.022 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

persoonlijk raad ik deze site aan: http://www.mywiiweb.com

Ik zie ook graag nog een reactie (of heb ik die over het hoofd gezien?) op het verzoek / tip om mapwii.com op te nemen in het start topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dailyleaf
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-08 16:50

dailyleaf

...

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:09:
spoiler: title
Als je alle poe souls hebt, zal Jiovanni als je bij hem langs gaat elke keer je portemonnee tot het maximale bedrag aanvullen
Graag ook even aangeven waar je spoiler over gaat. Dan weet ik tenminste dat ik hem niet moet bekijken.
Ik heb immers pas 3 uur Zelda erop zitten en moet nog genoeg ontdekken.

En dan nog iets anders.
Ik heb een gamecube controller aangeschaft ipv een classic controller vanwege de prijs. Simpel dingetje van Big Ben bij Bart Smit inclusief Memory Card voor een tientje.
Hij is wat kleiner dan de normale, maar dan maakt me nog niet eens zoveel uit. Hij doet zijn werk en daar gaat het me om.
Maar waar ik wel het heen en weer van krijg is die veel te korte draad. Die is maar 1,5m of iets in die richting.
Dus ga ik denk ik maar 2 verlengkabels (1 extra omdat ik nog een controller wil halen) op ebay. Daar heb ik ze zien staan voor 4,50. Nergens anders nog goedkoper gevonden.
Maar zijn die kabels aan te raden of erg brak? Het merk is SNAP.

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb een gamecube controller aangeschaft ipv een classic controller vanwege de prijs. Simpel dingetje van Big Ben bij Bart Smit inclusief Memory Card voor een tientje.
A: Die Big Ben controllers zjn kwalitatief echt prut. B: o.a. Snes games zijn echt niet lekker te spelen op de GC controller. Wat Nintendo betreft, koop Nintendo hardware.De controllers zijn veel beter, de memory cards zijn veel beter, etc. De draadloze wavebird controllers zijn nu ook niet meer zo duur dacht ik. (In bepaalde winkels/webshops althans!)

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 08-02-2007 09:59 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
RMC heeft even voor detective gespeeld: http://gonintendo.com/?p=12897. Lees even het artikel, het is best interessant.

In het kort, het blijkt dat de Unreal Engine 3 momenteel ook geschikt wordt gemaakt voor de Wii!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexxodus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:36
is maar 1,5m of iets in die richting.
Dan is dit misschien een oplossing voor je..... dit dus

Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dailyleaf

dailyleaf

...

Max|Burn schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:56:
[...]
A: Die Big Ben controllers zjn kwalitatief echt prut. B: o.a. Snes games zijn echt niet lekker te spelen op de GC controller. Wat Nintendo betreft, koop Nintendo hardware.De controllers zijn veel beter, de memory cards zijn veel beter, etc. De draadloze wavebird controllers zijn nu ook niet meer zo duur dacht ik. (In bepaalde winkels/webshops althans!)
Gelukkig hoef ik ook geen Snes games te spelen met die GC controller want ik heb nog een originele Snes staan met de beste spellen (imo).

2 controllers met 2 verlengkabels zou me dan €29,- kosten. Dat is nog niet eens de prijs van 1 wavebird controller, want die kon ik niet vinden goedkoper dan 35-40 euro.
Normaal gesproken maakt me de prijs niet zo heel veel uit als ik in kwaliteit maar vooruit ga. Maar aangezien het alleen voor de N64 VC spellen is neem ik genoegen met wat minder.

Om als voorbeeld aan te geven, als er straks B-merk wiimotes uitkomen ga ik die niet halen. Maar kgeloof dat mijn punt helder is :)
Plexxodus schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:05:
[...]

Dan is dit misschien een oplossing voor je..... dit dus
Ik ga er vanit dat konig net zo b-merk is als big ben. Zeg het maar als dat anders is.
Maar vanuit dat standpunt denk ik niet dat dat iets voor mij gaat zijn. Nog steeds duurder en 3!! aaa batterijen per controller vind ik ook erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 18:12

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:03:
RMC heeft even voor detective gespeeld: http://gonintendo.com/?p=12897. Lees even het artikel, het is best interessant.

In het kort, het blijkt dat de Unreal Engine 3 momenteel ook geschikt wordt gemaakt voor de Wii!
Nou ja, het is niet bevestigd. Hoe ik het interpreteer is dat het mogelijk is dat de engine gedowngrade kan worden, maar dat Epic het in ieder geval niet gaat doen. Gearbox zou er volgens de geruchten mee bezig zijn.

Het zou in ieder geval wel gigantisch goed nieuws zijn. De vorig Unreal engine was ontzettend schaalbaar en ook erg effectief, dus dat zou er op de Wii nog best eens goed uit kunnen zien. De engine hoeft in ieder geval niet in 720p te draaien, dus dat is al een aardig stukje performance winst.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:46

Richard

Kuru Kuru Kururin

Waarom maakt niemand een verloopje van <5euro die achterin je Wii A/V-out kan; en die aansluiting omzet in de "oude" Nintendo analog aansluiting (en digitaal uiteraard); Dan kun je gewoon je oude kabel gebruiken :)

Verder nog een vraag over LAN gamen (Gamecube) met consoles uit verschillende regio's:

Bijvoorbeeld:

NTSC-J Gamecube met een PAL MK:DD via FreeLoader met een NIC eronder geklikt
PAL Gamecube met een PAL MK:DD met een NIC eronder geklikt.

Gaat dat werken?

Een NTCS-J MK:DD in de NTSC-J lijkt me sowieso problemen te geven omdat die niet lekker zal babbelen met die PAL-versie.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Een Wii compatible Unreal 3 engine zou wel erg goed nieuws zijn. Daarmee zouden next gen games makkelijker ook naar de Wii kunnen komen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:40:
[...]

Nou ja, het is niet bevestigd. Hoe ik het interpreteer is dat het mogelijk is dat de engine gedowngrade kan worden, maar dat Epic het in ieder geval niet gaat doen. Gearbox zou er volgens de geruchten mee bezig zijn.
Tja, je zult het natuurlijk pas bevestigd zien als het spel officieel aangekondigd wordt. Maar dat Gearbox ermee bezig is, mag duidelijk zijn. M. Rein van Epic zegt dat letterlijk in het interview. Daarnaast moet het spel volgens veel releaselijsten al in de zomer uit gaan komen, dus dan is het wat laat om nu nog over te stappen naar een andere engine :P. Tot slot, zijn er dan ook nog de geruchten die eerder bij IGN opdoken (en geruchten bij IGN, blijken meestal 100% te kloppen).

Anyway, dit is altijd goed nieuws. Het zet de deur open naar meer en nieuwere ports. Op een gegeven moment houdt de spellenstroom voor de PS2 er ook mee op ;). Maar nog veel belangrijker is dat de mogelijkheden veel groter worden en er zeer waarschijnlijk veel meer uit de Wii geperst zal worden. Al moet ik zeggen dat het tweede gedeelte van Red Steel toch ook zeer indrukwekkend is _/-\o_

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Guitar Hero is door Activision aangekondigd voor de Wii of de DS(ik acht een Wii versie het meest waarschijnlijk):
The key difference in our strategy versus the prior cycle, is that in addition to full support on Sony and Microsoft platforms, we will aggressively target the Nintendo platforms consistent with our multi-platform strategy and Nintendo’s expected growth. In fiscal 2008, we will double our offerings on the DS and the Wii, including Spider-Man, Shrek, Transformers, and Guitar Hero.
Bron

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 08-02-2007 13:02 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Thund3r schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:49:
[...]

Kijk eens achterop je Videorecorder (of DVD) daar zitten wsl. 2 SCART ingangen op, 1 SCART IN, 1 SCART OUT. De Out, daar sluit je de kabel voor naar de TV op aan, en de IN, hier kun je bijv. je DVD op zetten (Als je DVD 2x SCART heeft, dan je Videorec. op SCART IN)

Zodra nu je videorecorder uit staat, en je DVD speler aan, dan geeft je Videorecorder het DVD signaal door aan de TV, via dezelfde kabel als die op je TV zit nu. Hierdoor heb je nog 1 SCART vrij, voor je wii.
Oh ja, ik herinner me nu dat onze videorecorder en onze UPC MediaBox op hetzelfde kanaal zitten. Dat is natuurlijk je bedoeling.

Zou ik dan ook het DVD-speler-kanaal moeten kunnen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 10:39

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:02:
Guitar Hero is door Activision aangekondigd voor de Wii of de DS(ik acht een Wii versie het meest waarschijnlijk):

[...]

Bron
Lijkt me voor de Wii.

Kijk de 3th party titels beginnen nu te komen. Een heel goed teken dat Nintendo weer op de juiste weg zit. Dit soort games hadden we bij de Cube nooit gekregen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 21:03
Ik heb een vraag over de het koopkanaal. Ik heb zojuist een account aangemaakt bij Club Nintendo, echter zegt mijn Wii dat mijn e-mailadres en wachtwoord verkeerd zijn. Na 4 keer correct intikken snap ik even niet waarom het verkeerd gaat. Iemand een idee?

Daarnaast heb ik een Wii kaart gehaald en zou graag vanavond nog Mario64 spelen en ik ben benieuwd of als ik nu mijn punten invoer ik later nog mijn account kan koppelen zonder ergens punten kwijt te raken. Iemand ook hier een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
cardinal808 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:58:
Daarnaast heb ik een Wii kaart gehaald en zou graag vanavond nog Mario64 spelen en ik ben benieuwd of als ik nu mijn punten invoer ik later nog mijn account kan koppelen zonder ergens punten kwijt te raken. Iemand ook hier een idee?
Volgens mij zou dat gewoon moeten kunnen. Je punten worden aan je Shop Channel account gekoppeld en niet aan je VIP account.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

cardinal808 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:58:
Ik heb een vraag over de het koopkanaal. Ik heb zojuist een account aangemaakt bij Club Nintendo, echter zegt mijn Wii dat mijn e-mailadres en wachtwoord verkeerd zijn. Na 4 keer correct intikken snap ik even niet waarom het verkeerd gaat. Iemand een idee?
Omdat je te snel bent.
De database van club nintendo (nintendo benelux dus) moet eerst nog weer gesynct worden met de database van nintendo. Dat kan een paar uur duren.
Probeer het gewoon morgen nog een keer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wiimote charger

Afbeeldingslocatie: http://www.thanko.jp/wiirech/image/top_photo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thanko.jp/wiirech/image/photo03.jpg

Bron: Thanko.jp

Super Paper Mario verpakking?
Afbeeldingslocatie: http://cubed3.com/media/2007/February/jesusraz/spmwiibox.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Icelus op 08-02-2007 20:16 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woow vet, die charger, die wil ik heeeeel graag hebben, zit al op 5 setjes batterijen die ik er doorheen heb gewerkt. Me ouders vinden het nu te gek worden, ze blijven batterijen kopen (jaja ik weet oplaadbare batterijen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 14:06

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:25:
Woow vet, die charger, die wil ik heeeeel graag hebben, zit al op 5 setjes batterijen die ik er doorheen heb gewerkt. Me ouders vinden het nu te gek worden, ze blijven batterijen kopen (jaja ik weet oplaadbare batterijen :P)
Nou zou je natuurlijk ook zelf batterijen kunnen kopen ;)

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:40:
[...]

Het zou in ieder geval wel gigantisch goed nieuws zijn. De vorig Unreal engine was ontzettend schaalbaar en ook erg effectief, dus dat zou er op de Wii nog best eens goed uit kunnen zien. De engine hoeft in ieder geval niet in 720p te draaien, dus dat is al een aardig stukje performance winst.
Om UE3 op de Wii te krijgen is zo'n beetje een complete engine re-write nodig omdat de Wii geen shaders ondersteunt zoals de ps3 en x360 dat doen dus moet alles herschreven worden voor de TEV unit en de Wii is gewoon niet krachtig genoeg voor het grootste gedeelte van de effecten terwijl UE3 juist wel voor krachtige hardware is gemaakt. Ik twijfel eraan of je echt een heel erg efficiente engine overhoud, ik denk dat je wat dat betreft beter een speciale wii engine kan maken maar het zal wel vooral om de tools van UE3 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DGTL_Magician schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:39:
[...]

Nou zou je natuurlijk ook zelf batterijen kunnen kopen ;)
Ben ook maar een arm studentje(A). En ben aan het sparen voor die oplaadstation :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe VC games!!!

Super Mario World
Vigilante
Zelda II: The Adventures of Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 19:39

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is er al een update (oid) geweest over een VGA aansluiting voor de Wii?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
MrVegeta schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 00:20:
Is er al een update (oid) geweest over een VGA aansluiting voor de Wii?
Nee, helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:17:
[...]

Ben ook maar een arm studentje(A). En ben aan het sparen voor die oplaadstation :9
Hmm dat wortdt flink sparen dan, want ik heb ze nog nergens anders gezien dan op die japanse site. En als je dan naar Japan gaat om ze te halen, dan doe ik je ook wel ff wat centen, want ik moet er ook een paar hebben.

Kortom, heeft iemand enig idee wanneer zoiets hier te krijgen is en wat het kost, want van die japanse karakters wordt ik alleen maar misselijk, en snap ik niets van.

Can`t live without the mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:37

Willybubba

Nut up or shut up.

Super Mario World?

* Willybubba wants!!1!1!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Nogsteeds geen 'A link to the past'. ;(

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 09-02-2007 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn Wii van amazon.de is inmiddels ook binnen! _O_

Uiteraard heb ik deze meteen via WiFi aangemeld, zodat deze online kan komen. Is bekend of ik vanaf bv. mijn PC de Wii kan benaderen? (Ik heb FTP, telnet en HTTP geprobeerd.)

Is Wario Ware trouwens leuk genoeg om 50 euro aan uit te geven? Ik lees er wisselende reacties over.

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 09-02-2007 08:44 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Je kan de data die de Wii via WiFi zend en ontvangt wel onderscheppen, maar het is niet dat je daar iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Daar heb ik idd niet veel aan. Ik vroeg me gewoon af of er in de Wii bv. nog een HTTPservertje verstopt zat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dailyleaf

dailyleaf

...

pven schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 08:40:
Is Wario Ware trouwens leuk genoeg om 50 euro aan uit te geven? Ik lees er wisselende reacties over.
Ik heb hem gehaald en is af en toe toch wel geinig, maar wel een heel hoog kiddo gehalte.

Maar erg lang speelbaar vind ik hem niet omdat sommige spelletjes te ontduidelijk zijn.
Ze vragen namelijk soms van je of je een bepaalde beweging wil maken met je wiimote terwijl een ander spelletje juist wil hebben dat je op je scherm een punt aanwijst.

Zo zijn er dus voor mij nog steeds van die spelletjes waarbij ik niet weet wat ze nu precies van me verwachten en loop daardoor meer te kloten met besturing dan dat ik er van kan genieten.
Inmiddels uitgespeeld en heb weinig zin om hem nog eens te spelen.

Eerlijk is eerlijk, als ik had geweten wat ik nu weet had ik hem niet gekocht.

just my 2 cents

Ik vermaak me nu lekker met mario64 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 22:16
pven schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 08:40:
Mijn Wii van amazon.de is inmiddels ook binnen! _O_

Uiteraard heb ik deze meteen via WiFi aangemeld, zodat deze online kan komen. Is bekend of ik vanaf bv. mijn PC de Wii kan benaderen? (Ik heb FTP, telnet en HTTP geprobeerd.)

Hoelang duurde de bestelling bij jou? Ik heb afgelopen maandagavond ook besteld bij Amazon.de, en het pakket is ook al verzonden, maar de verwachtte leverdatum staat op de 19e... Moet ik die maar gewoon negeren en hopen dattie vandaag komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Jainoxi schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:09:
[...]

Hoelang duurde de bestelling bij jou? Ik heb afgelopen maandagavond ook besteld bij Amazon.de, en het pakket is ook al verzonden, maar de verwachtte leverdatum staat op de 19e... Moet ik die maar gewoon negeren en hopen dattie vandaag komt?
Maandag besteld, gisteren ontvangen. Als het pakket verzonden is, krijg je een mailtje van amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuuan
  • Laatst online: 08:37
pven schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:15:
[...]

Maandag besteld, gisteren ontvangen. Als het pakket verzonden is, krijg je een mailtje van amazon.de.
Heb er ook maandag eentje besteld, mijn mailtje dinsdag avond gekregen ... volgens tracking is mijn Wii "Auf dem Transportweg" ... dus hoop toch echt wel dat ie vandaag wordt afgeleverd ... heb me niet voor niets ziek gemeld ... :*)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
Tuuan schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:20:
[...]

Heb er ook maandag eentje besteld, mijn mailtje dinsdag avond gekregen ... volgens tracking is mijn Wii "Auf dem Transportweg" ... dus hoop toch echt wel dat ie vandaag wordt afgeleverd ... heb me niet voor niets ziek gemeld ... :*)
Dat meen je niet? Ziek gemeld? Werk je of zit je op school?
Man, voor die poen dat dat kost had je ook wel naar Duitsland kunnen rijden(auto of trein). :P
Anyway, hoop dat ie dan wel komt voor je. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuuan
  • Laatst online: 08:37
Zephaniah schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:58:
[...]

Dat meen je niet? Ziek gemeld? Werk je of zit je op school?
Man, voor die poen dat dat kost had je ook wel naar Duitsland kunnen rijden(auto of trein). :P
Anyway, hoop dat ie dan wel komt voor je. :9
Ach ja, voelde me niet zo lekker ... en als ict freelancer kan je toch beetje je eigen tijd indelen, dus dat valt allemaal wel mee. En je moet af en toe iets anders doen dan werken toch?

Anyways ... nog geen DHL gezien hier ... ;(

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten er nadelen aan de Amazon Wii's. Taal, menu etc??

Ik heb de mijne 8 november bij Wehkamp besteld en ik hem nog steeds niet.
Ze werken daar met een verwachte levertijd indicator, maar die verspringt net zo erg als de secondenwijzer op mijn klok. Dat is erg frustrerend, als je ziet staan 'levering binnenkort' en een dag later weer 5 weken ziet staan, hoewel ik natuurlijk ook wel weet dat als niemand ze heeft, Wehkmap ze ook niet kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:12:
De Europese Wii is overal hetzelfde. Een Wii gekocht in Spanje, Duitsland... Finland, allemaal zijn ze in te stellen op Nederlands/Engels en heb je (EU) garantie. Je krijgt wel een handleiding in een andere taal d'r bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwvds
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-06 20:32
De bezorgtijd van de Wii met Amazon.de is 3 werkdagen. De inschatting op de site is veel te ruim.

Het pakket is te traceren op de Duitse DHL site. (http://www.dhl.de/exittra...ort_popup.jsp%3Flang%3Dde) De tracering loopt wel een dag achter.

In Nederland wordt de bezorging door TNT gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door jwvds op 09-02-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:46

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:12:

Ik de mijne op 16 november @ Wehkamp en 1 dag na de release (9 december) in huis. Dus er klopt dan echt iets niet.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je komt bij Wehkamp niet verder dan de helpdesk. Probleem is nu dat de levertijd op 5 weken staat, maar wat flikken ze daarna weer? Daarom loop ik sterk aan amazon te denken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Icelus schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:20:
[...]
De Europese Wii is overal hetzelfde. Een Wii gekocht in Spanje, Duitsland... Finland, allemaal zijn ze in te stellen op Nederlands/Engels en heb je (EU) garantie. Je krijgt wel een handleiding in een andere taal d'r bij.
De handleiding van 'Wii sport' is in het Duits, maar de handleidingen van de Wii zijn (bij mij dan) in vier talen waaronder Nederlands en Engels. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
pven schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:37:
[...]

De handleiding van 'Wii sport' is in het Duits, maar de handleidingen van de Wii zijn (bij mij dan) in vier talen waaronder Nederlands en Engels. :Y)
Hoevaak heb je die handleiding al gebruikt? :>

Als je de Wii opstart kun je zelf kiezen welke taal je wilt. En de documentatie is in meerdere talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Laatst online: 22-09 16:31

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

hmmm

ik ben al 4 weken aan het wachten op van leest en heb zo eens wat rondgebeld en zo maar lees dit nu op amazon.de
Sie möchten diesen Artikel am Samstag, 10. Februar geliefert bekommen? Bestellen Sie innerhalb der nächsten 8 Stunden und 42 Minuten und wählen Sie Overnight-Express. Siehe Details.
in hoeverre is dit betrouwbaar ? ik lees dat iemand hem de dag erna idd heeft gekregen en iemand zegd dat het eigenlijk 3 dagen is

de van leest hoef ik niet op te rekenen de komende weken dus ik zat erover te denken om bij amazon.de te bestellen, het lijkt me namelijk leuk om hem voor mijn verjaardag (zondag) in huis te hebben, is meteen goede reclame voor familie leden :P ;)

BVD

hoe langer je moet wachten hoe meer en meer zin je krijgd :X (geduld is een schone zaak :P)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwvds
  • Laatst online: 16-06 20:32
Voor zover ik heb gezien is de overnight delivery alleen voor bezorging in Duitsland beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overnight service is volgens mij niet beschikbaar voor Nederland. Ik heb afgelopen maandagavond me Wii ook via dat Amazon linkje besteld en donderdagmiddag was me Wii afgeleverd ;)

Eindelijk na 1.5 maand af en toe zoeken door allerlei familieleden hier en daar, kan iedereen in me familie een keer daadwerkelijk spelen...
HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:57:
hmmm

ik ben al 4 weken aan het wachten op van leest en heb zo eens wat rondgebeld en zo maar lees dit nu op amazon.de

[...]

in hoeverre is dit betrouwbaar ? ik lees dat iemand hem de dag erna idd heeft gekregen en iemand zegd dat het eigenlijk 3 dagen is

de van leest hoef ik niet op te rekenen de komende weken dus ik zat erover te denken om bij amazon.de te bestellen, het lijkt me namelijk leuk om hem voor mijn verjaardag (zondag) in huis te hebben, is meteen goede reclame voor familie leden :P ;)

BVD

hoe langer je moet wachten hoe meer en meer zin je krijgd :X (geduld is een schone zaak :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Wehkamp gecanceld en bij Amazon besteld. Verwachte afleverdatum: 13-21 februari!
Als dat toch eens waar mocht zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Bij Wii play met Find Mii, moet je op een gegeven moment 2 odd mii's zoeken. Wat is de bedoeling daar :? Ik vind sommige er vreemd uitzien, maar de computer niet :?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Razor.Timo schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:13:
Bij Wii play met Find Mii, moet je op een gegeven moment 2 odd mii's zoeken. Wat is de bedoeling daar :? Ik vind sommige er vreemd uitzien, maar de computer niet :?
spoiler:
Je moet de Mii's vinden die die anders lopen of een andere richting op kijken dan de andere Mii's. Het kijken lijkt mij wel duidelijk, maar bij het lopen moet je naar de Mii's zoeken die een andere voet voor zetten bij het lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Hebben jullie wel als voordeel dat jullie dadelijk in maart meteen goede games erbij kunnen kopen ipv al die huidige bagger! Mijne staat al sinds de derde week van december stof te happen, alleen af en toe een Mii gemaakt en als er iemand op bezoek komt die wii sports effe wil doen... Heb er alleen de eerste twee weken flink aangezeten met Zelda, daarna was het toch echt wachten op de volgende generatie spellen...

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

hehe ik weet ook niet precies wat ze nou precies willen daarbij
maar meestal gok ik goed dus niet echt een probleem :P

-Edit-
Ah thnx MP weer iets geleerd :D

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 09-02-2007 12:19 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
job schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:12:
[...]
Omdat je te snel bent.
De database van club nintendo (nintendo benelux dus) moet eerst nog weer gesynct worden met de database van nintendo. Dat kan een paar uur duren.
Probeer het gewoon morgen nog een keer :).
Is Club Nintendo hetzelfde als je aanmelden via nintendovip.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

Ze wijken niet zozeer af in uiterlijk, maar wel in gedrag.
Bij het tennis veld volg je de bal (mii's kijken van links naar rechts).. de Odd mii's kijken dan de verkeerde kant op.

Op het plein lopen alle mii's op een rijtje.. De odd mii's zetten de verkeerde been voor.
pven schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:24:
[...]

Is Club Nintendo hetzelfde als je aanmelden via nintendovip.com?
Jep.. nintendovip.com wordt je doorverwezen naar de juiste nintendo site.
Lid worden op de Nederlandse nintendo site moet je doen.

[ Voor 22% gewijzigd door job op 09-02-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

xsive schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:17:
Hebben jullie wel als voordeel dat jullie dadelijk in maart meteen goede games erbij kunnen kopen ipv al die huidige bagger! Mijne staat al sinds de derde week van december stof te happen, alleen af en toe een Mii gemaakt en als er iemand op bezoek komt die wii sports effe wil doen... Heb er alleen de eerste twee weken flink aangezeten met Zelda, daarna was het toch echt wachten op de volgende generatie spellen...
WTF ?!?! Heb jij teveel vrije tijd of heb je Zelda in Turbo Tempo uitgespeeld :? Beetje zonde van je geld dan ...
Gewoon wat leuke GameCube games halen + controller(s) mocht je die niet hebben gehad zoals ik en anders tja ... zonde !!

* nero355 heerlijk lang over Zelda doet en elk grassprietje omkeert :P :Y)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:12:Zitten er nadelen aan de Amazon Wii's. Taal, menu etc??

Ze werken daar met een verwachte levertijd indicator, maar die verspringt net zo erg als de secondenwijzer op mijn klok. Dat is erg frustrerend, als je ziet staan 'levering binnenkort' en een dag later weer 5 weken ziet staan, hoewel ik natuurlijk ook wel weet dat als niemand ze heeft, Wehkmap ze ook niet kan krijgen.
Richard schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:30:Ik de mijne op 16 november @ Wehkamp en 1 dag na de release (9 december) in huis. Dus er klopt dan echt iets niet.
Dat vind ik ook ja : 28-11-2006 besteld en op het nippertje net voor het nieuwe jaar binnengekregen :) :)
Ik flip al als ik op iets meer dan 1 week wacht dus ik zou echt gaan klagen bij Wehkamp !!! }:|

Wat dat betreft vind ik het van "de wachtenden" in dit topic erg knap dat ze zooo lang kunnen wachten ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twwe mii's die iets anders doen dan de rest... niet voor wat betreft uiterlijk maar hun gedrag.
Denk hierbij aan mii's die de andere kan opkijken dan de rest, of mii's die slapen en de rest niet.

peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Val schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:54:
ik geloof dat ik m'n pagina vaker moet refreshen was al een antwoord gegeven :S

[b]en aan de beheerder van de site, er staat nog een vraag open met betrekking tot de inhoud van de starttopic[b\]
Dude, leer editten, en als je iets zo graag wilt weten, zeg het hem dan persoonlijk, dit is echt zo irritant. Eerst zette je om de pagina de site neer, en nu is het dit wéér.

Mij wii staat nu een beetje stof te happen, alleen voor het internet gebruik ik het nu wel redelijk vaak. Computer is weg uit mijn kamer :+ Anyway, ikwacht in ieder geval PES, maar dat duurt nog een tijdje, en op de gebruikelijke shit(MP, SMG, SSX, SSB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me duidelijk: men is het gedoe rondom die ene site zat. Ik raad je dan ook sterk aan er gewoon niet meer over te beginnen.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xsive schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:17:
Je kan altijd, Rayman, Red Steel, Monkey Ball of Call of duty 3 erbij kopen.
Daarnaast komt volgende week Excite Truck en begin maart Sonic, tel daar binnenkort SSX en hopelijk ook Metroid Prime 3 bij op en je hoeft je voorlopig niet te vervelen.
Nintendo doet het de eerste maandjes nog best goed vind ik, vlak na de launch is het spellen aanbod altijd karig. Kijk naar de DS bijvoorbeeld, Yoshi Touch&Go als enige titel in de lente... gelukkig was dat apparaat regio vrij en kwam Kirby in Amerika uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik wil Wii games. Heb nu alles uitgespeeld wat ik heb en dus niks meer te doen. Iemand interrese in het ruilen van Red Steel tegen monkey ball?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

job schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:25:
[...]

spoiler:
Ze wijken niet zozeer af in uiterlijk, maar wel in gedrag.
Bij het tennis veld volg je de bal (mii's kijken van links naar rechts).. de Odd mii's kijken dan de verkeerde kant op.

spoiler:
Op het plein lopen alle mii's op een rijtje.. De odd mii's zetten de verkeerde been voor.

[...]

Jep.. nintendovip.com wordt je doorverwezen naar de juiste nintendo site.
Lid worden op de Nederlandse nintendo site moet je doen.
doe 's spoiler-tags doen :(
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:51:
[...]

spoiler:
Twwe mii's die iets anders doen dan de rest... niet voor wat betreft uiterlijk maar hun gedrag.
Denk hierbij aan mii's die de andere kan opkijken dan de rest, of mii's die slapen en de rest niet.

peace
:( :(

[ Voor 22% gewijzigd door J2pc op 09-02-2007 14:23 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

J2pc schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:19:
[...]

doe 's spoiler-tags doen :(
jouw definitie van spoilers is wel vrij extreem moet ik zeggen :)

Nog een spoiler voor jou: als je alle ballen omvergooit in wii bowling komt het woord "STRIKE" tevoorschijn :7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben (met vele anderen) al een tijd op zoek naar een Wii en hier in Nederland wil dat niet echt lukken. Een vriend van mij woont in de buurt van de Duitse grens vlakbij Oberhausen. Weet iemand een gameswinkel in die buurt die ik zou kunnen bellen om een wii te reserveren??

Bedankt alvast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Boeboe schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:24:
[...]

jouw definitie van spoilers is wel vrij extreem moet ik zeggen :)

Nog een spoiler voor jou: als je alle ballen omvergooit in wii bowling komt het woord "STRIKE" tevoorschijn :7
Hmm, als een spel zo 'lastig' is dat er vragen over gesteld worden..

Ik kreeg het idee dat ik de antwoorden van de puzzels zo even op m'n scherm kreeg. En ik ben nog niet in de gelukkige gelegenheid om ze zelf uit te zoeken, dus dan wil ik ze niet vantevoren al lezen.

0_o moet je ballen omver gooien dan??

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Laatst online: 22-09 16:31

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:25:
Hallo allemaal,

Ik ben (met vele anderen) al een tijd op zoek naar een Wii en hier in Nederland wil dat niet echt lukken. Een vriend van mij woont in de buurt van de Duitse grens vlakbij Oberhausen. Weet iemand een gameswinkel in die buurt die ik zou kunnen bellen om een wii te reserveren??

Bedankt alvast!!
ik begrijp dat in duitsland de Wii's goed op voorraad zijn, (mediamarkt) (.de) en ik zou er 1 kunnen vinden met 1 uur rijden, maar dat weegd niet op tegen de benzine kosten

je zou ook net als ik waarschijnlijk ga doen via amazon.de kunnen bestellen, of hem er idd eentje uit duitsland laten halen je kunt op de mediamarkt site zien waar er liggen en eventueel met behulp van googlemaps/googleearth zien (en anwb routeplanner) hoe je er kunt komen

:)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
nero355 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:28:
[...]

WTF ?!?! Heb jij teveel vrije tijd of heb je Zelda in Turbo Tempo uitgespeeld :? Beetje zonde van je geld dan ...
Gewoon wat leuke GameCube games halen + controller(s) mocht je die niet hebben gehad zoals ik en anders tja ... zonde !!

* nero355 heerlijk lang over Zelda doet en elk grassprietje omkeert :P :Y)
Ik had Zelda al in de kerstvakantie uitgespeeld. Ik heb zo'n beetje alles gehaald, maar ja ik was ziek in de kerstvakantie en dan gaat 't hard. Ik ben nu nog vrolijk aan 't Red Steel spelen. Het spel valt me echt 100% mee. Het begin is echt redelijk slecht, maar zodra je wat verder in het spel komt wordt het hartstikke leuk (en zoals gezegd worden de graphics ook mooier). Volgens klopt de teller van gespeelde tijd van geen kant, als ik namelijk de tijd optel in de Wii en die vergelijk met die aangegeven bij de savegame van Red Steel dan is het verschil iets van 10 uur. Ik heb het hooguit 4 uur gemultiplayerd en ik ben niet zo slecht dat ik elk stuk twee keer moest doen :P. Wie weet hoe dat zit?

* Hoedje wacht met smart op SSX :9
HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:52:
[...]
...vinden met 1 uur rijden, maar dat weegdt niet op tegen de benzine kosten
:>
J2pc schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:28:
[...]
0_o moet je ballen omver gooien dan??
spoiler:
Boeboe was waarschijnlijk wat in de war, bij bowlen moet je natuurlijk pinnen omgooien (wel met een bal) ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 09-02-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:11:
Damn, ik wil Wii games. Heb nu alles uitgespeeld wat ik heb en dus niks meer te doen. Iemand interrese in het ruilen van Red Steel tegen monkey ball?
hmm.. ik heb mss wel interesse weet niet of het in de buurt is ofzo.
Ik woon in Arnhem dus laat maar iets van je horen.

Trouwens is TNT net weer langs gekomen met de Datel Lan Adapter net in 5 minuutjes geupdate dus ik zal zo een stoot mensen uit de db van Xin-Evil toevoegen.
Zal ook mijn Wii nummer dan aanpassen (staat nu nog 0000...) dus..

-Edit-

owja wel goed om te weten mijn console nickname = kyozu
wellicht kan Xin-Evil dit voor mij veranderen in de database? want psychoclown past niet als nickname :P

nvm vul gewoon in zover het kan :D

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 09-02-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wanneer kwam SSX Blur ook weer? Half maart toch?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Laatst online: 22-09 13:21
Wie weet wanneer de zwarte versie Wii uitkomt?

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:25:
Hallo allemaal,

Bedankt alvast!!
Centro Mall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Willybubba schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:20:
Wanneer kwam SSX Blur ook weer? Half maart toch?
15 of 16 maart, dat verschilt per site.

Zie hier trouwens nog een leuke filmpje: http://media.wii.ign.com/media/842/842200/vid_1902552.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die nog een Wii zoeken: ik heb em besteld via Gamefreax.de (webshop). Levering duurde 3 dagen, verzendkosten zijn 15 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:35:
Voor degene die nog een Wii zoeken: ik heb em besteld via Gamefreax.de (webshop). Levering duurde 3 dagen, verzendkosten zijn 15 euro. :)
Zal ze leren bij Nintendo Benelux! ;) Eigen schuld dikke bult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja..sta nu een maand op de reserveringslijst bij Bart Smit/E-plaza. Daarnaast een week op intertoys, dat lijkt meer op te schieten. Vorige week zaterdag #13, nu #7 en wellicht halen 2 mensen hun Wii niet op, dan ben ik #5. Nog 2 weken ongeveer dus :(

@Hang-Buik-Zwijn:
Zo graag wil je de Wii dan ook niet :) Een uur rijden is +/- 10 Euro. (7 euro met diesel, 6 euro met gas) Rijd je ook een uur terug dan ben je 20/14/12 euro kwijt. Als je er gewoon een uitje naar Duitsland van maakt (even wat leuks in de buurt opzoeken?) Dan valt het wel mee :)

[ Voor 42% gewijzigd door Max|Burn op 09-02-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Hmm nice filmpje hoedje :)

offtopic:
Ik heb net een aantal mensen toegevoegd en vind het wel weer ff genoeg voor nu :P
maar laat dit je niet weerhouden als je mij wilt toevoegen he hoe meer 'friends' hoe meer vreugd zeg maar :D (heb niet echt veel naste vrienden die een wii bezitten dusja dan houd het in je vriendenkring snel op he met toevoegen :P)
Deze mensen heb ik tot nu toe toegevoegd:
Boeboe, Cleetje, jip_86, Smoonshine, iNSaNe-oNe, Collaborator, apNia, XiN-eViL, me_mrtn, UlyssesNL, Fuzzyeyebrows1, Deddiekoel, Alien BOB, Postius en Haay.
btw hoedje je nr staat niet helemaal goed in de db

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

@Hang-Buik-Zwijn:
Zo graag wil je de Wii dan ook niet :) Een uur rijden is +/- 10 Euro. (7 euro met diesel, 6 euro met gas) Rijd je ook een uur terug dan ben je 20/14/12 euro kwijt. Als je er gewoon een uitje naar Duitsland van maakt (even wat leuks in de buurt opzoeken?) Dan valt het wel mee :)
Kan jij dan toch ook doen als je zo graag wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Als ik al die verhalen allemaal lees van de wachtende mensen op een wii. dan had ik wel heel erge mazel.
Eén week van te voren had ik de Wii gepreordert bij de intertoys in Amersfoort. en een week naa de relees had ik het wondertje in hius uiterraard had ik alle spellen en extra spullen van te voren aangeschaft.

Groeten Bitfighter

[ Voor 8% gewijzigd door Bitfighter op 09-02-2007 18:14 ]

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:19:
[...]

hmm.. ik heb mss wel interesse weet niet of het in de buurt is ofzo.
Ik woon in Arnhem dus laat maar iets van je horen.

Trouwens is TNT net weer langs gekomen met de Datel Lan Adapter net in 5 minuutjes geupdate dus ik zal zo een stoot mensen uit de db van Xin-Evil toevoegen.
Zal ook mijn Wii nummer dan aanpassen (staat nu nog 0000...) dus..

-Edit-

owja wel goed om te weten mijn console nickname = kyozu
wellicht kan Xin-Evil dit voor mij veranderen in de database? want psychoclown past niet als nickname :P

nvm vul gewoon in zover het kan :D
Arnhem is niet echt in de buurt. Of je moet toevallig in Leiden komen. Zet anders even de PM functie in je profiel aan of geef je email dan kunnen we misschien even veder praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

psychoclown schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:08:
Hmm nice filmpje hoedje :)

offtopic:
Ik heb net een aantal mensen toegevoegd en vind het wel weer ff genoeg voor nu :P
maar laat dit je niet weerhouden als je mij wilt toevoegen he hoe meer 'friends' hoe meer vreugd zeg maar :D (heb niet echt veel naste vrienden die een wii bezitten dusja dan houd het in je vriendenkring snel op he met toevoegen :P)
Boeboe, Cleetje, jip_86, Smoonshine, iNSaNe-oNe, Collaborator, apNia, XiN-eViL, me_mrtn, UlyssesNL, Fuzzyeyebrows1, Deddiekoel, Alien BOB, Postius en Haay.
offtopic:
ik zal jou straks ook wel even toe voegen

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Willybubba schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:25:
[...]
Kan jij dan toch ook doen als je zo graag wilt :)
Ik wil hem wel graag maar niet zo graag. Heb er weinig tijd voor dus voor mij is het "gewoon" leuk :) Vergeet niet dat het voor mij heen+terug zo'n 6-8 uur rijden is. Dat is nogal wat :) Als het een uurtje, misschien 2, was, had ik het al gedaan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Amazon.de is een aanrader, heeft 3 dagen geduurd :D en is keurig te volgen via de tracking site van DHL. Hij is inmiddels aan het updaten (duurt wel erg lang?).

• 6 februari 14:36: besteld met creditcard
• 7 februari 16:55: verzonden vanaf Amazon
• 8 februari 5:33: aangekomen in Nederland. Nog 2 updates om 12:52 en 17:47 dat hij door verschillende depots wordt gestuurd.
• 9 februari ~15:00: pakket ontvangen :)

Edit: updaten bleef hangen, na de Wii even uit en weer aangezet te hebben gaat hij verder. Wel ff schrikken, net zoiets als een BIOS flash die verkeerd gaat :P

[ Voor 12% gewijzigd door Rafe op 09-02-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
psychoclown schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:08:
offtopic:
Voor iedereen die me nog wilde toevoegen, ik heb de code aangepast. Hij had idd problemen met codes die met een 0 beginnen. Heb je me toegevoegd, stuur dan even een direct message via het forum (wel aanzetten via myreact --> voorkeuren) of een email :).

De database is hiero: http://wii.xin-evil.com/ccdb/?p=list.

XiN-eVIL, ik heb trouwens wel twee verzoekjes. Zou je een soort mail functie toekunnen voegen, zodat je een mail krijgt na het toevoegen. Daarnaast zou je evt. alleen de games toe kunnen voegen met online functie, dat lijkt me een stuk handiger, aangezien je dan mensen kunt toevoegen die dezelfde game hebben (zodat je die met elkaar kunt spelen). Al is het natuurlijk nog even afwachten hoe de online functie precies gaat werken. Verder _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Hoedje op 09-02-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:26:
[...]

Arnhem is niet echt in de buurt. Of je moet toevallig in Leiden komen. Zet anders even de PM functie in je profiel aan of geef je email dan kunnen we misschien even veder praten :)
dom.. dacht er aan ten tijde van het typen maar daarna toch vergeten aan te zetten 8)7
Hoedje schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:09:
[...]

Voor iedereen die me nog wilde toevoegen, ik heb de code aangepast. Hij had idd problemen met codes die met een 0 beginnen. Heb je me toegevoegd, stuur dan even een direct message via het forum (wel aanzetten via myreact --> voorkeuren) of een email :).

De database is hiero: http://wii.xin-evil.com/ccdb/?p=list.

XiN-eVIL, ik heb trouwens wel twee verzoekjes. Zou je een soort mail functie toekunnen voegen, zodat je een mail krijgt na het toevoegen. Daarnaast zou je evt. alleen de games toe kunnen voegen met online functie, dat lijkt me een stuk handiger, aangezien je dan mensen kunt toevoegen die dezelfde game hebben (zodat je die met elkaar kunt spelen). Al is het natuurlijk nog even afwachten hoe de online functie precies gaat werken. Verder _/-\o_
ja idd vooral die 'mail/pm functie' zou zeer gewenst zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn nieuwe polsbandjes van nintendo gehad maar ze zijn even dik (overduidelijk de dunne versie) vaag hoor :? zijn dat weer nieuwere polsbandjes ? dunner EN sterker of gewoon de oude slappe polsbandjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Kans is groter dat je de dikke gewoon al had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Ik heb ff pics gemaakt van RGB kabel en Composiet, hoop dak verschil beetje duidelijk kan maken aangezien foto's maken van TV nou niet echt optimaal is, maar je ziet wel duidelijk verschil:

Eerst composiet:
Afbeeldingslocatie: http://img240.imageshack.us/img240/1342/composietdm2.jpg

En dan RGB:
Afbeeldingslocatie: http://img240.imageshack.us/img240/2992/rgbus9.jpg

Ziet er alleen beetje gaar uit met die strepen zo, maar die ziet je niet als je gewoon gamed. Let vooral op gezicht van de Zora en de kleuren op links schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Eh ik denk dat je je camera settings ofzo moet aanpassen :P De onderste heeft wel betere kleuren maar ook groen/rode strepen. (Maar goed dat geef je zelf ook al aan :))

[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 09-02-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Max|Burn schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 21:28:
Eh ik denk dat je je camera settings ofzo moet aanpassen :P De onderste heeft wel betere kleuren maar ook groen/rode strepen. (Maar goed dat geef je zelf ook al aan :))
Ben camera n00b dus hier moet je het mee doen :P (Weet niet hoe je aanpast, is een Nikon E3700) Wou alleen even laten dat de verschillen heel duidelijk zijn en een RGB kabel dus geen miskoop is ;) Aangezien ik zelf ook nogal zat te twijfelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Snippertje op 09-02-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
RGB heeft scherpere kleuren, ik weet alleen nog niet of ik het de aankoop waard vond. Maar mischien ben ik gewoon snel gewend. Zelda ziet er wel echt beter uit, dus ik denk dat het de aankoop uiteindelijk wel waard is, als er meer games zijn waarbij je duidelijk verschil merkt. Het enige dat ik bij wii sports zie is dat het hele spel "brighter" lijkt.

btw. Welke games wacht iedereen nou eigelijk op?
-Zelf kijk ik het meest uit naar Trauma Center(spel intrigeerd me enorm, iets heel nieuws en een zeer sterke gameplay+overal lovende reviews), en Dragon Ball Z: Budokai Tenchai 2(ofzoiets) Waarom? Omdat een kamehama doen me geweldig lijkt, het erg gelikt uitziet en ik gewoon een dragon ball z fan ben (al werd het na de android saga wel snel minder) en dit het eerste DBZ spel wordt wat goed is en een vechtspel voor de Wii! (ik ben nooit een fan geweest van smash brothers, weet niet waarom maar heb het nooit echt heel leuk gevonden. Mischien omdat ik al vanaf kinds af aan mortal Kombat heb gedaan :p )
En natuurlijk de eerste goede FPS die uitkomt met online functie :D dan kan je pas echt testen hoe goed dat mikken werkt, want hectischer dan online wordt het nooit :p

Verder zien de filmpjes van No More Heroes en Sadness er enorm strak uit vooral het veel meer volwassen thema spreekt me aan. En stelt me gerust dat er op de Wii niet alleen maar kiddy games uitkomen maar ook strakke geweldadige meer donkere en "volwassen" spellen uitkomen.
Vooral het filmpje/trailer van No More Heroes kan ik aanraden ziet er echt cool uit.

[ Voor 20% gewijzigd door Postius op 09-02-2007 22:04 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 21:19:
Kans is groter dat je de dikke gewoon al had..
nee echt niet dat plaatje op internet is vrij duidelijk daarbij had ik een oud serienr en dus de oude bandjes en de nieuwe die ik net ontvangen heb zijn even dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:02:
[...]

nee echt niet dat plaatje op internet is vrij duidelijk daarbij had ik een oud serienr en dus de oude bandjes en de nieuwe die ik net ontvangen heb zijn even dik
Pff stomme polsbandjes hype. Sorry maar ik snap dat mensen liever safe than sorry zijn. Maar ik heb dat ding nog nooit uit mijn handen laten vliegen. Of 1 keer maar toen hield de strap het netjes, ik heb de oude. Maar als je niet lomp bent is de kans dat dat ding uit je handen vliegt minimaal. En het zou natuurlijk jammer zijn als www.wiigotdamage. www.wiigotaproblem.com geen nieuw materiaal krijgen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:05:
[...]

Pff stomme polsbandjes hype. Sorry maar ik snap dat mensen liever safe than sorry zijn. Maar ik heb dat ding nog nooit uit mijn handen laten vliegen. Of 1 keer maar toen hield de strap het netjes, ik heb de oude. Maar als je niet lomp bent is de kans dat dat ding uit je handen vliegt minimaal. En het zou natuurlijk jammer zijn als www.wiigotdamage. www.wiigotaproblem.com geen nieuw materiaal krijgen xD
ik ook niet maar het zal je gebeuren... daarbij ben ik niet de enige die erop speelt je krijgt ook weleens wat vrienden over de vloer enzo dan is het wel prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
ja oke maar nintendo spul is stevig. Hier is er een keer 1tje vollebak tegen de muur gegaan (lees ik denk dat er een goede kans was dat je KO was gegaan als je hem tegen je hoofd had gehad) en werkt nog prima! Degelijk spul wel. Ohja....het was niet eens tijdens een spel.

Btw hoe verstuur je PM's? Ik heb Psycho clown ge pm'ed geloof ik, maar weet het niet zeker(don't ask ;) )
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:18:
[...]

ik ook niet maar het zal je gebeuren... daarbij ben ik niet de enige die erop speelt je krijgt ook weleens wat vrienden over de vloer enzo dan is het wel prettig :)
Ja oke, vrienden zijn wel echt lomp ja. Ik weet niet waarom maar vrienden zijn gewoon altijd lomp met spullen.

[ Voor 35% gewijzigd door Postius op 09-02-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Laatst online: 18-09 20:51

theezeefje

Poehee

Dikke pret met m'n Wii, lekker tennissen enzo.

Enige 'probleem' waar ik tegenaan loop, is dat ie soms niet uit standby wil.
Zowel niet door de powerbutton op de Wiimote als de powerbutton op de Wii zelf.

Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben ?

btw, kennen jullie http://www.wiihaveaproblem.com al ? :D
Afbeeldingslocatie: http://www.wiihaveaproblem.com/images/p53/01.jpg

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Heel oud, en grotendeels (zoals die foto) heel erg nep :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Zinu schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:05:
[...]

Oh ja, ik herinner me nu dat onze videorecorder en onze UPC MediaBox op hetzelfde kanaal zitten. Dat is natuurlijk je bedoeling.

Zou ik dan ook het DVD-speler-kanaal moeten kunnen delen?
Schopje daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:02:
[...]

hier precies zo zijn even dik als de straps die ik al had en toch zien ze er dunner uit dan degene die dik zouden moeten zijn.

Trouwens hebben die polsbandjes hier heen moeten kruipen ofzo? Het zal vast wel een eind zijn maar wat heeft dat een tijd gekost hey :P bijna anderhalf tot 2 maanden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Laatst online: 15-09 22:16
Ik heb laatst op de Wii van m'n broer een Mii aangemaakt. Nu ik m'n eigen Wii heb, zou ik natuurlijk ook die Mii overgezet zien. M'n broer en ik hebben elkaars Wii gekoppeld, en hij heeft mijn karakter doorgestuurd. Nu ben ik al m'n punten bij Wii Sports Tennis kwijt, en mag ik m'n Mii niet meer aanpassen...

Is er een manier om de Mii alsnog op de correcte manier van eigenaar te laten wisselen, of kan ik maar beter een nieuwe Mii aan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Jainoxi schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 00:31:
Ik heb laatst op de Wii van m'n broer een Mii aangemaakt. Nu ik m'n eigen Wii heb, zou ik natuurlijk ook die Mii overgezet zien. M'n broer en ik hebben elkaars Wii gekoppeld, en hij heeft mijn karakter doorgestuurd. Nu ben ik al m'n punten bij Wii Sports Tennis kwijt, en mag ik m'n Mii niet meer aanpassen...

Is er een manier om de Mii alsnog op de correcte manier van eigenaar te laten wisselen, of kan ik maar beter een nieuwe Mii aan maken?
Even saven naar een remote in de enige oplossing volgens mij..

-- Altijd blijven prutsen --

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!