Had ook de Wii veelste laat besteld bij Bol.com. Afgelopen vrijdag
Collega van me moest vandaag naar een klant in Duitsland aan de grens. En je raad het nooit. Ze hadden slechts 20 consoles liggen bij de MediaMarkt =) Vanavond dus lekker spelen op mijn nieuwe console..
Ik ga vandaag mijn 1ste wii-games halen (heb Wii Sports en Play al)
Na lang twijfelen toch maar Carbon (mn vriendin is gek op racegames, GT en 4x4 vallen tegen volgens de reviews) en Red Steel (voor mezelf, singleplayer lijkt me vooral vet)
Zelda en Rayman heeft een vriend van mij al, dus kunnen na een tijdje gewoon wisselen
Na lang twijfelen toch maar Carbon (mn vriendin is gek op racegames, GT en 4x4 vallen tegen volgens de reviews) en Red Steel (voor mezelf, singleplayer lijkt me vooral vet)
Zelda en Rayman heeft een vriend van mij al, dus kunnen na een tijdje gewoon wisselen
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Dat ligt er maar net aan wat je al aan apparatuur hebt thuis liggen.kees89 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:22:
Wat voor type router kan je het beste kopen??? Ik ga ergens deze week namelijk een router kopen, maar ik zou niet weten welke ik zou willen. Ik weet wel de eisen van de nintendo site, maar de meeste routers hebben dat...
Misschien/waarschijnlijk wil je er ook pc's op aansluiten of misschien heb je daarvoor al iets liggen.
Als dat zo is, dan is een Access Point genoeg om jouw verbinding draadloos te maken.
Of wil je de router kopen om de Wii met een draadje te verbinden, dan is het ook de moeite waard om eens naar een switch te kijken als je ADSL hebt.
Bij ADSL fungeert de modem (speedtouch 510) namelijk al als router en is een simpele switch genoeg.
Dus vertel ons eens iets meer of open er een apart topic over,
Je kan natuurlijk ook de zoekfunctie gebruiken om ervaringen te zoeken over typen routers die jou al aanspreken.
Mijn post is interessanter dan mijn Sig..
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 20-09 10:11
Turn it up loud, captain!
TopicstarterEen kleine tip voor Carbon: vergeet de default controls. Die zorgen er alleen voor dat menu navigatie onnodig verwarrend wordt en ze werken ingame ook niet al te best. De vierde controlscheme is al een enorme verbetering.Thund3r schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:37:
Ik ga vandaag mijn 1ste wii-games halen (heb Wii Sports en Play al)
Eind volgende week komt Excite Truck uit en dat schijnt een beter spel te zijn dan Carbon en het spel is €10,- goedkoper.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
ik heb een linksys bevalt me primakees89 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:22:
Wat voor type router kan je het beste kopen??? Ik ga ergens deze week namelijk een router kopen, maar ik zou niet weten welke ik zou willen. Ik weet wel de eisen van de nintendo site, maar de meeste routers hebben dat...
Second that... kheb nu +/- 2320 puntenCaptain N schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:44:
Hm, het is ook even wennen, maar het is ook veel makkelijker om de CPU te verslaan met twee keer jezelf op de baan. Vond het al zo bizar dat er mensen met 2000 punten hier waren, maar nu snap ik wat ik fout deed.
Dat is de beste tip die je kunt krijgen. Vergeet Carbon en ga over een weekje voor ExciteTrucks. Carbon werkt in mijn ogen echt niet. Ik had nergens het idee dat ik echt aan het racen was.MetroidPrime schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:52:
[...]
Eind volgende week komt Excite Truck uit en dat schijnt een beter spel te zijn dan Carbon en het spel is €10,- goedkoper.
Carbon is echt gerushed en dat merk je aan alles. EA kennende komt er over een half jaar wel een nieuwe NFS en ik verwacht persoonlijk dat die al heel wat beter is dan Carbon. Puur, omdat ze dan wel tijd hebben om het spel af te maken.
uhm...
Hmm, die is echt al zo vaak voorbij gekomen. Maar hij is idd goed :-)
Nou ik denk dat ik vrijdag gewoon een leuk en goedkoop typje haal bij de MM, heb ik meteen een smoes om daar weer heen te kunnen
Leuk en goedkoop gaat in veel gevallen niet goed samen. Ook hier geld weer goedkoop is duurkoop.kees89 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 20:17:
[...]
Nou ik denk dat ik vrijdag gewoon een leuk en goedkoop typje haal bij de MM, heb ik meteen een smoes om daar weer heen te kunnen
Hey, ik heb sinds kort een gamecube gekocht (ja ik weet het, maar heb niet echt het geld voor een wii), weet iemand nog een site/winkel dat gamecube spellen verkoopt?
Alle speelgoedwinkels, Muziekwinkels, warenhuizen en electronica-zaken verkopen nog NGC games; alhoewel het gestaag afneemt (uiteraard ook vanwege de nieuwe Wii-gebruikers die ook nog wat NGC games meesnoepen) verder alle online gamestores en uiteraard Marktplaats.Sander1991 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 20:40:
Hey, ik heb sinds kort een gamecube gekocht (ja ik weet het, maar heb niet echt het geld voor een wii), weet iemand nog een site/winkel dat gamecube spellen verkoopt?
20*350ZO45°
Verwijderd
Gamecube spellen zijn zo goed als verdwenen uit de gewone winkels, alleen gamewinkels en grotere winkels als Mediamarkt hebben een groot assortiment. Voor de rest vind je er alleen maar Zelda, Happy Feet, Avatar en hooguit een verdwaalde players choice.Sander1991 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 20:40:
- MetroidPrime
Topicstarter
De gesprekken tussen Rockstar en Nintendo blijken hun vruchten te hebben afgeworpen. Rockstar komt namelijk met een Wii versie van Manhunt 2. Ik vraag me af of we binnenkort ook een GTA-gerelateerde aankondiging mogen verwachten?
EDIT: Als ik het zo lees is Manhunt vele malen geweldadiger dan dat GTA is. Een GTA voor de Wii is dan niet zo heel erg vergezocht meer.
EDIT: Als ik het zo lees is Manhunt vele malen geweldadiger dan dat GTA is. Een GTA voor de Wii is dan niet zo heel erg vergezocht meer.
[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 06-02-2007 21:38 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ze zullen redelijk lange tijd nog wel te krijgen zijn hoor, o.a. online.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:18:
[...]
Gamecube spellen zijn zo goed als verdwenen uit de gewone winkels, alleen gamewinkels en grotere winkels als Mediamarkt hebben een groot assortiment. Voor de rest vind je er alleen maar Zelda, Happy Feet, Avatar en hooguit een verdwaalde players choice.
Wij hebben hier thuis op onze TV maar twee SCART aansluiten die beide gebruikt worden, is er nog een andere manier om de Wii aan te sluiten op onze TV zonder dat het er opvallend uit ziet (dus niet in die ingangen voorop de TV)?
Ben ook volledig met je eens, dat een game af moet zijn voordat het uitkomt.. maar als er dan nog bugs inzitten, graag een bugfixDeddiekoel schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:06:
Wellicht een idee om MapWii.comtoe te voegen aan de TS. Het is namelijk wel een goede (internationale) Wii code database.
[...]
Ik hoop dat bugfix updates niet mogelijk zijn op de Wii. Allereerst omdat het extra plaats in zal nemen op het toch al beperkte geheugen.
Vandaag, King Kong gekocht (10euro, Eplaza, gamecube) benieuwd of het wat is
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Er zijn in dit topic al een aantal scart-splitters aanbevolen, elk met voor en nadelen en van redelijk goedkoop (onder de 10e) tot 50e of meer. Even zoeken dus.Zinu schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:31:
Wij hebben hier thuis op onze TV maar twee SCART aansluiten die beide gebruikt worden, is er nog een andere manier om de Wii aan te sluiten op onze TV zonder dat het er opvallend uit ziet (dus niet in die ingangen voorop de TV)?
Als een van die apparaten die aan de scart hangen een videorecoder/dvdrecorder is dan zullen deze ook wel een scart-in hebben. Dan wordt het simpelweg doorlussenZinu schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:31:
Daarnaast heeft de wii standaard een composiet aansluitine (gele tulp) genoeg tv's die naast scarts ook een composiet aansluiting hebben.
Verwijderd
Ik heb zelf op dit moment een xbox360 en dit irritteert mijn vriendin. Ze heeft het niet zo met gaming. Vorige weekend heeft ze een metamorfose ondergaan en kwam na een avondje bij haar vriendin terug met 'we moeten een Wii halen'. Dit kwam natuurlijk erg vreemd bij mij over
Ik heb het niet zo met de Wii maar omdat zij zo enthousiast hierover is wil ik natuurlijk haar blij maken met een Wii. Helaas hoor ik overal dat ze uitverkocht zijn. Wie kan mij vertellen wanneer er weer een nieuwe partij binnenkomt en welke versie ik moet kopen? (misschien is er ook een premium uitvoering net als bij de Xbox?)
Verwijderd
Ik heb de mijne maandagavond besteld...ik kreeg vandaag een berichtje met een trackingnummer dat me Wii verzonden is....ben benieuwd. Die 7 euro verzendkosten is niks vergeleken met het heen en weer rijden en maar zoeken naar een Wii in de Randstadpven schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:50:
[...]
Dank voor de tip! Ook ik heb er een kunnen bestellen.
Bij mij staat de levertijd op 8 tot 15 februari. Overigens wilde ik het versneld met DHL laten komen, maar die optie kan ik nergens vinden.
Zo te zien, zijn ze nog steeds snel leverbaar via amazon.de.
http://www.amazon.de/gp/p...PRCNE/028-0039939-0545353
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 22:46 ]
Hm, nu 2 keer gehad met CoD3 dat het leek alsof mijn controller gewoon niet reageerde. Vreemd.
Anyway, ik vind qua shooter Red Steel toch leukerder. Maar ach, CoD 3 is toch een leen-game die ik ff heb geleend om het wachten op Excite Truck te vergemakkelijken
Anyway, ik vind qua shooter Red Steel toch leukerder. Maar ach, CoD 3 is toch een leen-game die ik ff heb geleend om het wachten op Excite Truck te vergemakkelijken
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Tsjongejonge lees eens een pagina of 6-7 en lees de startpost eens door zegVerwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:36:
Ik heb zelf op dit moment een xbox360 en dit irritteert mijn vriendin. Ze heeft het niet zo met gaming. Vorige weekend heeft ze een metamorfose ondergaan en kwam na een avondje bij haar vriendin terug met 'we moeten een Wii halen'. Dit kwam natuurlijk erg vreemd bij mij overIk heb het niet zo met de Wii maar omdat zij zo enthousiast hierover is wil ik natuurlijk haar blij maken met een Wii. Helaas hoor ik overal dat ze uitverkocht zijn. Wie kan mij vertellen wanneer er weer een nieuwe partij binnenkomt en welke versie ik moet kopen? (misschien is er ook een premium uitvoering net als bij de Xbox?)

Vandaag Carbon en RedSteel gekocht
Vermakelijk, maar wel even wennen.
In Mei iig nog MarioParty8 erbij, en mss Zelda nog.
In Mei iig nog MarioParty8 erbij, en mss Zelda nog.
[ Voor 41% gewijzigd door Pubbert op 07-02-2007 00:22 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Ik zie 30 pagina's vol met postsjip_86 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 23:01:
[...]
Tsjongejonge lees eens een pagina of 6-7 en lees de startpost eens door zeg

Maar ik ben er al over uit .. Geen Wii voor mij..
Verwijderd
vanwege 1 reactieVerwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 00:27:
[...]
Ik zie 30 pagina's vol met posts![]()
Om op je eerste vraag te beantwoorden, Dat weet niemand.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:36:
Wie kan mij vertellen wanneer er weer een nieuwe partij binnenkomt en welke versie ik moet kopen? (misschien is er ook een premium uitvoering net als bij de Xbox?)
Gewoon lekker wachten of even naar Duitsland op en neer.
Antwoord op je tweede vraag, er is maar 1 variant. Wel zo duidelijk...
Ik heb sinds gisteren mijn Wii en vermaak me heel erg. Vooral Baseball en Boksen vind ik super. De besturing is geniaal.
Maar ik heb toch wel een vraagje. Als voetbal fannaat zou ik toch graag een voetbalspel op mijn Wii willen hebben. Fifa 07 en PES6 zijn nog niet uit voor de Wii, en komen mischien ook niet. Maar ik bedacht me net, de Wii is backwards compatible met de GameCube. De GC heeft wel Fifa 07.
Kan ik de GC versie van Fifa 07 spelen op de Wii? Heb ik dan een GC controller nodig of kan ik de Wii classic controller ook gebruiken? Die classic controller heb ik namelijk ook.
Maar ik heb toch wel een vraagje. Als voetbal fannaat zou ik toch graag een voetbalspel op mijn Wii willen hebben. Fifa 07 en PES6 zijn nog niet uit voor de Wii, en komen mischien ook niet. Maar ik bedacht me net, de Wii is backwards compatible met de GameCube. De GC heeft wel Fifa 07.
Kan ik de GC versie van Fifa 07 spelen op de Wii? Heb ik dan een GC controller nodig of kan ik de Wii classic controller ook gebruiken? Die classic controller heb ik namelijk ook.
Vet, Manhunt met de wii: dan kun je wsch echt slaan met je wii/knuppel/bijl/zwaard whateverMetroidPrime schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:29:
De gesprekken tussen Rockstar en Nintendo blijken hun vruchten te hebben afgeworpen. Rockstar komt namelijk met een Wii versie van Manhunt 2. Ik vraag me af of we binnenkort ook een GTA-gerelateerde aankondiging mogen verwachten?
Same bij GTA, zou vet zijn als dat er komt, met een goede besturing dmv gekantelde wiimote etc
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Reageer er gewoon niet op.
Jups, dat kan. Je hebt er een GC controller voor nodig. Overigens beveel ik je ten zeerste Winning Eleven 6: Final Evolution aan, die ook op de Cube is verschenen. Wel alleen in Japan, maar zo tekstintensief is het natuurlijk niet. Moet je alleen wel wel Japanse games kunnen draaien (bijvoorbeeld mbv een Freeloader of GCOS).Kaap schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:04:
Ik heb sinds gisteren mijn Wii en vermaak me heel erg. Vooral Baseball en Boksen vind ik super. De besturing is geniaal.
Manhunt is idd niet heel erg kindvriendelijk. Je eerste moord moet je plegen door net zo lang een plastic zakje over iemand's hoofd te trekken en te worstelen om te voorkomen dat het eraf gaat tot 'ie stikt. Vrij bizar op zich. Daar was destijds ook veel controversie over btw. Als ik me goed herinner had een ventje z'n vriendje z'n schedel ingeslagen met een klauwhamer, net zoals in dat spel (omdat 'ie een spelletje niet wilde terug geven oid).MetroidPrime schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:29:
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 11:53 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Fifa 07 kun je spelen op de Wii. Je hebt dan wel een Cube controller nodig. Cube spellen werken niet met de classic controller. Overigens zou ik nog even afwachten met het kopen van Fifa 07. Binnenkort komt dat CL spel uit en de kans zit erin dat Fifa dan een stukje goedkoper wordt.Kaap schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:04:
Over Manhunt. Misschien krijgen wij wel een speciale Nintendo versie, waarmee je Bob-ombs onschadelijk moet maken met een bloemetjes schietende Peach
Zonder gein, op manhunt zit ik zelf niet echt te wachten. Typisch zo'n spel dat weinig om het lijf heeft behalve het geweld. Het is mooi dat het een beetje de weg vrijmaakt voor een GTA, al hoop ik dan niet dat we van die opgepoetste Vice City stories enz krijgen, maar een echte nieuwe Wii GTA.
uhm...
Jep, mode 4 is echt het fijnsteMetroidPrime schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:52:
[...]
Een kleine tip voor Carbon: vergeet de default controls. Die zorgen er alleen voor dat menu navigatie onnodig verwarrend wordt en ze werken ingame ook niet al te best. De vierde controlscheme is al een enorme verbetering.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Een GC controller kan ik wel krijgen van iemand. Heb ik perse een GC memorycard nodig?Smoonshine schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:24:
[...]
Fifa 07 kun je spelen op de Wii. Je hebt dan wel een Cube controller nodig. Cube spellen werken niet met de classic controller. Overigens zou ik nog even afwachten met het kopen van Fifa 07. Binnenkort komt dat CL spel uit en de kans zit erin dat Fifa dan een stukje goedkoper wordt.
Wij hebben al een tijdje NFS Carbon op de wii, het eerste uur heb ik alleen maar zitten schelden op de wii-mote en de graphics, maar daarna begint het echt lekker te racen.
de gewone races zijn wat eenvoudig maar multiplayer en de boss races zijn echt heel leuk en een flinke uitdaging. ik vind het een prima spel. mensen die een race spel zoeken kan ik het best aanraden, speel eerst een uurtje, dan nog eens en begin dan gewoon opnieuw met een schoon profiel. als je de besturing eenmaal in de vingers hebt is het echt een leuk spel.
de gewone races zijn wat eenvoudig maar multiplayer en de boss races zijn echt heel leuk en een flinke uitdaging. ik vind het een prima spel. mensen die een race spel zoeken kan ik het best aanraden, speel eerst een uurtje, dan nog eens en begin dan gewoon opnieuw met een schoon profiel. als je de besturing eenmaal in de vingers hebt is het echt een leuk spel.
If you don't stand for something you'll fall for everything
damn, wat lijkt me SSX Blur een vet spel.
Dat wordt volgens mij dé reden om de Wii weer onder het stof vandaan te halen. Maarja, SSX komt pas in de loop van maart uit(verwacht).
Dat wordt volgens mij dé reden om de Wii weer onder het stof vandaan te halen. Maarja, SSX komt pas in de loop van maart uit(verwacht).
Play-Asia heeft wederom een loterij. Ik had deze zomer een Wii gewonnen, dus wie weet gaat er dit keer ook een Wii naar een Tweaker. Om deel te nemen moet je iets kopen. Veel dingen zijn daarom afgeprijst:
Monster 4x4 voor € 25
Ennichi no Tatsujin voor € 25
Kororinpa voor € 25
Odoru Made in Wario voor € 34
Super Monkey Ball voor € 34
Wing Island voor €34
Monster 4x4 voor € 25
Kororinpa voor € 25
Wing Island voor €34
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Aan de ene kant zegt hij goede dingen aan de andere kant reageert hij wel erg vreemd.
Tuurlijk we weten niet wat zijn situatie is etc. maar om nou zo te reageren op een post die me niet zo aanvallend overkomt vind ik erg overdreven.
Ik kan me best voorstellen dat je 250 euro niet zo 1 2 3 op kan hoesten als je een uitkering hebt
maarja 250 euro op afbetaling is niet erg slim imo. spaar dan iets langer door zoals al eerder werd geopperd dan heb het je de Wii maar iets later maar betaal je het gewone bedrag
Tuurlijk we weten niet wat zijn situatie is etc. maar om nou zo te reageren op een post die me niet zo aanvallend overkomt vind ik erg overdreven.
Ik kan me best voorstellen dat je 250 euro niet zo 1 2 3 op kan hoesten als je een uitkering hebt
maarja 250 euro op afbetaling is niet erg slim imo. spaar dan iets langer door zoals al eerder werd geopperd dan heb het je de Wii maar iets later maar betaal je het gewone bedrag
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Voor zover ik weet schreef Legolas dat hij niet wou oordelen over zijn situatie, maar dat hem 250 euri op afbetaling een beetje vreemd leek. Wat hij terugkrijgt is een stukje vol ongefundeerde kreten. Als je 250 eruo op afbetaling moet nemen, dan kan ik me voorstellen dat je het geld wel beter kunt gebruiken dan voor de afbetaling van een Wii. Gamen is geen goedkope hobby. En dat is ook precies wat Legolas wou zeggen.psychoclown schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:23:
Aan de ene kant zegt hij goede dingen aan de andere kant reageert hij wel erg vreemd.
uhm...
En ontopic:Kaap schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:50:
Een GC controller kan ik wel krijgen van iemand. Heb ik perse een GC memorycard nodig?
Ik geloof het wel, sowieso als je wilt saven moet dat op een GC memorycard.
Ik weet niet of je sowieso kan spelen op een GC zonder memorycard, zo niet dan zal het op de Wii ok niet kunnen neem ik aan.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
En nu met een argumentatie erbij en je gaat toch niet hoop ik zeggen: door de problemen die de Wii heeft, want die zijn niet noemenswaardig.Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 00:27:
[...]
Ik zie 30 pagina's vol met posts![]()
Spellen zijn gewoon speelbaar zonder memory card. Alleen kun je dan niet opslaanGonadan schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:37:
[...]
En ontopic:
Ik geloof het wel, sowieso als je wilt saven moet dat op een GC memorycard.
Ik weet niet of je sowieso kan spelen op een GC zonder memorycard, zo niet dan zal het op de Wii ok niet kunnen neem ik aan.
uhm...
Verwijderd
Leuk maar aangezien ze alleen US en JAP versies verkopen lijkt het mij voor 98% van de aanwezige hier niet zinvol. No flame maar meer een waarschuwingari3 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:13:
Play-Asia heeft wederom een loterij. Ik had deze zomer een Wii gewonnen, dus wie weet gaat er dit keer ook een Wii naar een Tweaker. Om deel te nemen moet je iets kopen. Veel dingen zijn daarom afgeprijst:
Monster 4x4 voor € 25
Kororinpa voor € 25
Wing Island voor €34
Ah, dat wist ik niet, Wii wordt mijn eerste console (hoop ikSmoonshine schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:45:
Spellen zijn gewoon speelbaar zonder memory card. Alleen kun je dan niet opslaan
Maar welk spel zou je willen spelen zonder opslaan?
Ik speel dingen als Mario Kart, Mario Party of Zelda.
Als je dan een cup wint krijg je extra auto's of karakters, die bewaart hij dan toch niet?
Of als je een extra bord wint met party, dat moet je ook opslaan.
En Zelda spreekt voor zicht?
Vreemd eigenlijk dat het dan wel kan.
PS: MM krijgt toch op dinsdag geleverd? Ben weer niet gebeld
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als je MM Arena bedoelt kan je het mooi vergeten, die namen geen reserveringen meer aan en sommige reserveringen hebben ze gewoon door verkocht aan een klant in de winkelGonadan schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:51:
[...]
Ah, dat wist ik niet, Wii wordt mijn eerste console (hoop ik).
Maar welk spel zou je willen spelen zonder opslaan?
Ik speel dingen als Mario Kart, Mario Party of Zelda.
Als je dan een cup wint krijg je extra auto's of karakters, die bewaart hij dan toch niet?
Of als je een extra bord wint met party, dat moet je ook opslaan.
En Zelda spreekt voor zicht?
Vreemd eigenlijk dat het dan wel kan.
PS: MM krijgt toch op dinsdag geleverd? Ben weer niet gebeld
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
MM Alkmaar gelukkig.AzN_cRzY schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:56:
Als je MM Arena bedoelt kan je het mooi vergeten, die namen geen reserveringen meer aan en sommige reserveringen hebben ze gewoon door verkocht aan een klant in de winkel
En daar ben ik de laatste tijd aardig opgeschoven op de lijst dus dat zal wel goedkomen
@Conqueror:
on-topic a.u.b.
Het heeft geen zin om er over door te gaan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja ja ja, dat bedoelde ik ookSmoonshine schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:29:
[...]
Voor zover ik weet schreef Legolas dat hij niet wou oordelen over zijn situatie, maar dat hem 250 euri op afbetaling een beetje vreemd leek. Wat hij terugkrijgt is een stukje vol ongefundeerde kreten. Als je 250 eruo op afbetaling moet nemen, dan kan ik me voorstellen dat je het geld wel beter kunt gebruiken dan voor de afbetaling van een Wii. Gamen is geen goedkope hobby. En dat is ook precies wat Legolas wou zeggen.
beetje raar stukje idd maar ten tijde van het schrijven waren er ook weer 2 andere berichten bijgekomen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Sinds de Wii zijn er o.a. twee interresante titels doorgeschoven naar de Wii, Super Paper Mario en DK Bongo Blast.
Zojuist aan het zoeken naar wat info over DK Bongo Blast omdat het daar nogal stil over is geweest sinds de aankondiging
Vindt ik net een stukje op IGN dat het naar de Wii gaat komen maar niet met de Bongo maar met de Wiimote zou gaan werken. Op deze manier is de hilariteit toch al wat minder als je met 4 man met de wiimote moet spelen ipv meppen op de bongo's
Iemand die ook nog naar het spel in oude vorm uitkeek?
de info vond ik hier http://wii.ign.com/objects/752/752137.html
Zojuist aan het zoeken naar wat info over DK Bongo Blast omdat het daar nogal stil over is geweest sinds de aankondiging
Vindt ik net een stukje op IGN dat het naar de Wii gaat komen maar niet met de Bongo maar met de Wiimote zou gaan werken. Op deze manier is de hilariteit toch al wat minder als je met 4 man met de wiimote moet spelen ipv meppen op de bongo's
Ik keek eigenlijk meer uit naar de oude versie, dan naar deze nieuwe. Het leuke aan die DK spellen waren gewoon de Bongo's. Zonder Bongo's is er toch een gedeelte van de lol verdwenen. Ik ben bang dat je nu een spel overhoudt dat niet zoveel voorstelt. Net als Jungle Beat. Eigenlijk een heel simpel spel, maar ontzettend leuk, puur door die bongo's. En die Bongo's ga je denk ik gewoon missen. Net doen alsof je op iets slaat is anders dan echt op iets slaan.Staip schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 10:23:
Sinds de Wii zijn er o.a. twee interresante titels doorgeschoven naar de Wii, Super Paper Mario en DK Bongo Blast.
uhm...
^Jungle Beat was echt geweldig
Alleen jammer dat het een beetje kort spel was.
Ik zie niet in, waarom ze ook niet de bongo's zouden ondersteunen? Het spel is daar immers voor gemaakt en je kunt prima een bongo op de Wii aansluiten. Daarnaast is het wel prettig dat het spel ook met de Wiimote+Nunchuk gespeeld kan worden, zodat je niet verplicht wordt om een Bongo aan te schaffen.
Ik ben overigens al lang blij dat die spellen alsnog gaan uitkomen en als we IGN mogen geloven vrij snel ook!
Ik zie niet in, waarom ze ook niet de bongo's zouden ondersteunen? Het spel is daar immers voor gemaakt en je kunt prima een bongo op de Wii aansluiten. Daarnaast is het wel prettig dat het spel ook met de Wiimote+Nunchuk gespeeld kan worden, zodat je niet verplicht wordt om een Bongo aan te schaffen.
Ik ben overigens al lang blij dat die spellen alsnog gaan uitkomen en als we IGN mogen geloven vrij snel ook!
[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 07-02-2007 10:53 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Blijft me toch verbazen dat er nog steeds zoveel Euro PAL machines verkocht worden. De aanschaf v.d. Wii is mischien iets duurder wegens verzendkosten, maar dat verdien je erg snel terug door de veel lagere prijs van de spellen. Vind het onbegrijpelijk dat mensen nog steeds Europese consoles en software kopen.Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:49:Leuk maar aangezien ze alleen US en JAP versies verkopen lijkt het mij voor 98% van de aanwezige hier niet zinvol. No flame maar meer een waarschuwing
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Nu ik mijn Wii wat langer heb ben ik het wel met je eens (ik heb op dit moment een PAL om precies te zijn). Probleem is echter dat een NTSC-J niet echt een optie is omdat ik RPG's wel kan vergeten vanwege de dingen die ik op moet lossen. Een NTSC-U zou wel leuk zijn geweest; maar op het moment van release van de Wii was het voor mij veel makkelijker aan een PAL te komen dan aan een NTSC-U.ari3 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:29:
[...]
Blijft me toch verbazen dat er nog steeds zoveel Euro PAL machines verkocht worden. De aanschaf v.d. Wii is mischien iets duurder wegens verzendkosten, maar dat verdien je erg snel terug door de veel lagere prijs van de spellen. Vind het onbegrijpelijk dat mensen nog steeds Europese consoles en software kopen.
Het nadeel dat het 110V is is ook niet meer een legitieme reden om het niet te doen; want één maal een verhuistrafo te hebben gekocht; kun je die voor al je import gebruiken.
20*350ZO45°
Is dit echt zo onverstandig? Waar koop je dan een US versie? Ebay? Play-asia?ari3 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:29:
[...]Vind het onbegrijpelijk dat mensen nog steeds Europese consoles en software kopen.
Deelt iedereen deze mening overigens?
Ik deel die mening niet. Ik heb er geen moeite mee om wat extra te betalen zodat ik het gewoon uit de winkel mee kan nemen.notgib schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:46:
Is dit echt zo onverstandig? Waar koop je dan een US versie? Ebay? Play-asia?
Deelt iedereen deze mening overigens?
Al moet ik wel toegeven dat de verschillen soms wel erg groot zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kan me er zeker wel in vinden ja. Play-Asia is al jaren mijn vaste 'leverancier' 
Wilde de Wii eigenlijk in een opwelling hebben en heb er toen maar hier een besteld en gekocht.
Stond er niet bij stil dat ik dan geen spellen meer bij PA zou kunnen kopen.
Misschien dat ik van de zomer nog even omswitch, maar ik kijk het voorlopig nog even aan.
Vooral ook hoe het zal gaan lopen wat betreft de omwisseling sterren/Wiipoints.
Wilde de Wii eigenlijk in een opwelling hebben en heb er toen maar hier een besteld en gekocht.
Stond er niet bij stil dat ik dan geen spellen meer bij PA zou kunnen kopen.
Misschien dat ik van de zomer nog even omswitch, maar ik kijk het voorlopig nog even aan.
Vooral ook hoe het zal gaan lopen wat betreft de omwisseling sterren/Wiipoints.
[ Voor 40% gewijzigd door Ken. op 07-02-2007 12:03 ]
Idem, hoewel ik geen ervaring heb met US/JAP apparaten. Vind het gewoon prettig dat ik een spel uit de winkel kan meenemen en het daar ook kan ruilen mocht het nodig zijn. Ik heb geen zin om die moeite te doen van het importeren. Ook kwa garantie enz. vind ik het fijn om gewoon een NL Wii te hebben. Dat het dan iets duurder is, dat maakt me niet zoveel uit.Gonadan schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:51:
[...]
Ik deel die mening niet. Ik heb er geen moeite mee om wat extra te betalen zodat ik het gewoon uit de winkel mee kan nemen.
Al moet ik wel toegeven dat de verschillen soms wel erg groot zijn.
uhm...
Verwijderd
Die weer op duistere wijze verdwenen zijnpsychoclown schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 10:02:
[...]
Ja ja ja, dat bedoelde ik ookik had het meer over dfun en was tegen -MM- gericht
beetje raar stukje idd maar ten tijde van het schrijven waren er ook weer 2 andere berichten bijgekomen.
Goed om te zien dat de admins hier op letten.
Maar denk ook eens aan het feit dat je online gewoon makkelijk spellen kunt vinden ipv tig winkels te bezoeken voor je net dat ene spel hebt gevonden (bijv. niet in de collectie, uitverkocht, geen idee waar u het over heeft meneer)
Natuurlijk is dit niet snel het geval met de grote spellen, maar het komt mij toch te vaak voor.
Plus dat het vaak meer dan € 30 euro scheelt.. nou, dan is het voor mij toch vrij snel duidelijk.
Natuurlijk is dit niet snel het geval met de grote spellen, maar het komt mij toch te vaak voor.
Plus dat het vaak meer dan € 30 euro scheelt.. nou, dan is het voor mij toch vrij snel duidelijk.
Bedankt ari3, heb even Mega Man X Collection en Nintendo Puzzle Collection voor de Cube besteld.
Die Wii games zijn niet heel erg interessant, en anders zelfs met deze aanbieding nog een stuk goedkoper hier in de winkel. Play-Asia moet wel flink verdienen aan die handel in Japanse games, want ze vragen echt woekerprijzen. Maar dan nog is het vaak zelfs goedkoper dan de games in NL. 
Ik koop zelf de console zelf liever in een gewone winkel. Geen gedoe met versturen, en makkelijker met garantie. Games koop ik echter vrijwel altijd online. Zal waarschijnlijk ook niet al te lang meer duren voordat US games op een Jap Wii willen draaien, dus zodra dat kan zal ik naast Jap ook US games importeren.
Ik koop zelf de console zelf liever in een gewone winkel. Geen gedoe met versturen, en makkelijker met garantie. Games koop ik echter vrijwel altijd online. Zal waarschijnlijk ook niet al te lang meer duren voordat US games op een Jap Wii willen draaien, dus zodra dat kan zal ik naast Jap ook US games importeren.
Dat is voor mij juist een extra reden om het wel te doen. Ik surf naar Play-asia/vgp.ca/ebay oid, typ de naam van het spel in dat ik wil hebben, klik op bestellen, en een paar dagen later ligt het spel in m'n brievenbus. Nooit gedoe dat je een half uur hebt gefietst naar een winkel om er dan achter te komen dat ze hem niet hebben, en vervolgens in de hele stad verscheidene winkels moeten bezoeken om daar overal hetzelfde te horen. Nooit grote stickers op je doosjes die je hele doosje kapot maken wanneer je ze eraf haalt (GBA games bij de BS, anyone?). Nooit games die al door iemand anders gespeeld zijn en waar de krassen op zitten. Vrijwel altijd de games eerder in huis (dagen, maanden, of soms zelfs meer dan een jaar!). En games voor de helft van de prijs. Ik koop eigenlijk vrijwel nooit meer bij de standaard winkels als BS, FRS, Intertoys, etc. Alleen af en toe als ik er toevallig ben en een aanbieding zie liggen die te mooi is om niet mee te nemen. Verder alles import (of Marktplaats).Smoonshine schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:56:
Ik heb geen zin om die moeite te doen van het importeren.
[ Voor 45% gewijzigd door Captain N op 07-02-2007 12:36 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Normaal gesproken ben ik het met je eens, maar zeg nou zelf eerlijk : USB + Wat voor networking functie dan ook <= Is toch eng om alleen al te lezen laat staan gebruikenttb_82 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:56:Euh... ja. Ik ken niet alle producten uit mijn hoofd. Mijn reactie was voor een deel gebaseerd op de gare WiFi aansluitingen bij mijn ouders. Dat was zo ontzettend bagger, dat er nu toch maar UTP in huis ligt. Verder is WiFi op mijn werk ook bagger te verkrijgen. Ik bespaar je de verhalen. Wat dat betreft heb ik het alweer helemaal gehad met draadloos internet. Ik steek mijn tijd liever in het gamen achter de Wii \o/ (met in de toekomst een LAN adapter).
Dat mijn Wii niet compleet freezed bij een crash van de browser zou fijn zijnCaptain N schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:59:
Voor de mensen die graag verbeteringen willen zien in de Wii browser heeft Opera een feedback formuliertje op hun website gezet, die je op je Wii kunt invullen op http://my.opera.com/community/wii.
* nero355 gisteravond voor het eerst heeft "ge-Wii-Surft" \o/
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik wil dat filmpje kijken maar helaas doet die het niet. ik klik op Verify Your Age en submit en dan blijft dat er staan.MetroidPrime schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:29:
Edit: Nevermind, nu opeens lukt het wel
[ Voor 3% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 07-02-2007 13:07 ]
Typisch een reactie van iemand die het spel niet kent en niet heeft gespeeld! Manhunt was een verassend goed en ook spannend spel. Het was alleen donker, naar en gritty(weet geen goede nederlandse vertaling). Het stelde meerdere aspecten van mens zijn in vraag en andere dingen, dit is niet zo ver gezocht als het klonk. Het geweld waar zoveel over te doen was was niet echt bijzonder, Manhunt vind ik zelf nog 1 van de betere sneak titels met een ijzersterke ziekelijke sfeer.Smoonshine schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:24:
[...]
Zonder gein, op manhunt zit ik zelf niet echt te wachten. Typisch zo'n spel dat weinig om het lijf heeft behalve het geweld. Het is mooi dat het een beetje de weg vrijmaakt voor een GTA, al hoop ik dan niet dat we van die opgepoetste Vice City stories enz krijgen, maar een echte nieuwe Wii GTA.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Man Hunt2 ziet er wel apart uit. Wat voor spel het precies is word niet precies duidelijk, maar word vast interessant. Misschien word dit wel een opstapje naar een GTA. Eerst wat ervaring opdoen voordat je zo'n goede serie gaat overzetten naar een nieuwe console die een heel andere benadering vraagt door zijn geheel andere controls.
Ik heb het spel inderdaad niet gespeeld, maar wat ik uit reviews e.d. kon opmaken was het toch wel voornamelijk te doen om het extreme geweld in het spel. En dat vind ik persoonlijk altijd maar een beetje makkelijk scoren. Lekker voor opschudding zorgen, dan verkoopt het wel. Niet echt mijn ding. Maar dat we uberhaupt Rockstar games krijgen, dat is al erg mooi. Volgens mij hebben zij de Cube compleet links laten liggen.Postius schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:09:
[...]
Typisch een reactie van iemand die het spel niet kent en niet heeft gespeeld! Manhunt was een verassend goed en ook spannend spel. Het was alleen donker, naar en gritty(weet geen goede nederlandse vertaling). Het stelde meerdere aspecten van mens zijn in vraag en andere dingen, dit is niet zo ver gezocht als het klonk. Het geweld waar zoveel over te doen was was niet echt bijzonder, Manhunt vind ik zelf nog 1 van de betere sneak titels met een ijzersterke ziekelijke sfeer.
Ik hoop eigenlijk ook dat we weer eens een nieuw Burnout spel krijgen op de Wii. Dat was wel 1 van mijn favoriete Cube spellen en ik ben wel weer eens toe aan een nieuw deeltje na deel 2
uhm...
Burnout is als ik het goed heb van EA en laat die nou juist veel support hebben toegezegd. Een nieuwe Burnout is dus helemaal niet zo onwaarschijnlijk
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Die puzzle-collection is een aanrader! Verder kun je eigenlijk Kururin Squash ook niet laten liggen hoor!Captain N schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:28:
Bedankt ari3, heb even Mega Man X Collection en Nintendo Puzzle Collection voor de Cube besteld.
20*350ZO45°
Verwijderd
wow, als ik eerder had geweten dat amazon de wii gewoon op voorraad had, had ik al veel eeder besteld! De spellen op amazon.de zijn die in het duits of gewoon engels?
Kun je dat iets verder toelichten? Want het zijn inderdaad een videorecorder en een dvd-speler.job schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:36:
[...]
Als een van die apparaten die aan de scart hangen een videorecoder/dvdrecorder is dan zullen deze ook wel een scart-in hebben. Dan wordt het simpelweg doorlussen
Ja, maar achterin de TV? Composiet zit toch voorin? (en trouwens, composiet geeft niet erg mooie beeldkwaliteit, zelfs niet op een grote non-LCD volgens mij (ik weet niet hoe normale TVs genoemd worden)).job schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:36:
[...]
Daarnaast heeft de wii standaard een composiet aansluitine (gele tulp) genoeg tv's die naast scarts ook een composiet aansluiting hebben.
- MetroidPrime
TopicstarterAls ik het goed heb, draait Manhunt op exact dezelfde middleware engine als GTA 3, Vice City en San Andreas. Het zou na het uitbrengen van Manhunt een eitje moeten zijn om een GTA naar de Wii te poorten met uitzondering van, zoals jij al zegt, de controls. Het gerucht gaat zelfs dat Rockstar een Gamecube beta van GTA3 heeft liggen omdat de engine al een keer naar de Gamecube is gepoort.jip_86 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:19:
Man Hunt2 ziet er wel apart uit. Wat voor spel het precies is word niet precies duidelijk, maar word vast interessant. Misschien word dit wel een opstapje naar een GTA. Eerst wat ervaring opdoen voordat je zo'n goede serie gaat overzetten naar een nieuwe console die een heel andere benadering vraagt door zijn geheel andere controls.
De controls zijn dan inderdaad het enige probleem, maar ik denk dat daar wel eenvoudig uit te komen is.
EA heeft onlangs een nieuwe current-gen Burnout aangekondigd(PS2 en PSP) naast Burnout 5 voor de Xbox 360 en PS3, maar geen van beide spellen is momenteel voor de Wii aangekondigd.Hoedje schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:38:
Burnout is als ik het goed heb van EA en laat die nou juist veel support hebben toegezegd. Een nieuwe Burnout is dus helemaal niet zo onwaarschijnlijk
Aan de andere kant, EA heeft een week geleden gemeld dat er 15 (!) titels in ontwikkeling zijn voor de Wii. Het grootste gedeelte daarvan hebben we nog niet gezien, dus wii weetMetroidPrime schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:24:
EA heeft onlangs een nieuwe current-gen Burnout aangekondigd(PS2 en PSP) naast Burnout 5 voor de Xbox 360 en PS3, maar geen van beide spellen is momenteel voor de Wii aangekondigd.
Cryterion heeft wel aangegeven dat ze de Wii erg interressant vinden en een spel willen ontwikkelen voor de WiiMetroidPrime schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:24:
[...]
Als ik het goed heb, draait Manhunt op exact dezelfde middleware engine als GTA 3, Vice City en San Andreas. Het zou na het uitbrengen van Manhunt een eitje moeten zijn om een GTA naar de Wii te poorten met uitzondering van, zoals jij al zegt, de controls. Het gerucht gaat zelfs dat Rockstar een Gamecube beta van GTA3 heeft liggen omdat de engine al een keer naar de Gamecube is gepoort.
De controls zijn dan inderdaad het enige probleem, maar ik denk dat daar wel eenvoudig uit te komen is.
[...]
EA heeft onlangs een nieuwe current-gen Burnout aangekondigd(PS2 en PSP) naast Burnout 5 voor de Xbox 360 en PS3, maar geen van beide spellen is momenteel voor de Wii aangekondigd.
Kijk eens achterop je Videorecorder (of DVD) daar zitten wsl. 2 SCART ingangen op, 1 SCART IN, 1 SCART OUT. De Out, daar sluit je de kabel voor naar de TV op aan, en de IN, hier kun je bijv. je DVD op zetten (Als je DVD 2x SCART heeft, dan je Videorec. op SCART IN)Zinu schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:11:
[...]
Kun je dat iets verder toelichten? Want het zijn inderdaad een videorecorder en een dvd-speler.
[...]
Ja, maar achterin de TV? Composiet zit toch voorin? (en trouwens, composiet geeft niet erg mooie beeldkwaliteit, zelfs niet op een grote non-LCD volgens mij (ik weet niet hoe normale TVs genoemd worden)).
Zodra nu je videorecorder uit staat, en je DVD speler aan, dan geeft je Videorecorder het DVD signaal door aan de TV, via dezelfde kabel als die op je TV zit nu. Hierdoor heb je nog 1 SCART vrij, voor je wii.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Die heb ik al.Richard schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:50:
Die puzzle-collection is een aanrader! Verder kun je eigenlijk Kururin Squash ook niet laten liggen hoor!
Mijn foto's op Flickr.
Ik ben al 2 weken bezig met het zoeken naar een Wii (woon in dongen, omgeving tilburg/breda). Ik heb via amazone.de geprobeerd te bestellen, maar dat kan alleen maar als je een creditcard oid hebt, of heb ik het nu mis?
Maar als iemand een tip heeft waar ik een Wii kan vinden in de buurt, stuur maar een mailtje naar nielsuiterwijk @ gmail.com (of als Pedr0's aanbod nog steeds geld
)
Maar als iemand een tip heeft waar ik een Wii kan vinden in de buurt, stuur maar een mailtje naar nielsuiterwijk @ gmail.com (of als Pedr0's aanbod nog steeds geld
Ik heb ook 2 maanden lang zitten zoeken, maar dat is me ook niet gelukt. Uiteindelijk eergisterenavond besteld bij Amazon.de, en hij komt als het goed is morgen aan! Ik zou dus iemand stalken die een creditcard heeftGorion3 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:18:
Ik ben al 2 weken bezig met het zoeken naar een Wii (woon in dongen, omgeving tilburg/breda). Ik heb via amazone.de geprobeerd te bestellen, maar dat kan alleen maar als je een creditcard oid hebt, of heb ik het nu mis?
Maar als iemand een tip heeft waar ik een Wii kan vinden in de buurt, stuur maar een mailtje naar nielsuiterwijk @ gmail.com (of als Pedr0's aanbod nog steeds geld)
Verwijderd
Zo net zelda uitgespeeld
einde was vet maar wel een beetje zielig. Alleen wat ik me af vraag is, waarom kan ik niet saven? heb ik dat spel uit, wil ik dat opslaan maar zit je fijn vast bij het the end scherm. Dan kan je alleen terug naar het titelscherm maar dan staat er dus niet bij dat je het spel uit hebt, dat word schijnbaar gewoon niet opgeslagen.
spoiler:
Wat ik toch vrij lame vind want ik moet nog wat bugs vinden en naar die ene gigantische dungeon in de woestijn geloof ik.
- MetroidPrime
Topicstarter
Let op het gebruik van spoilertags!
Verwijderd
Dat de gamen op de wii goed voor de spierontwikkeling was, wisten we natuurlijk al.
Nu blijkt gamen op zich ook al zeer goed voor je zicht te zijn
http://www.nu.nl/news/969...goed_voor_de_ogen%27.html
Dus, kom uit die tuin en ga binnen spelen.
(ok, ok, het is een beetje off-topic...maar het is wel een leuk bericht)
Nu blijkt gamen op zich ook al zeer goed voor je zicht te zijn
http://www.nu.nl/news/969...goed_voor_de_ogen%27.html
Dus, kom uit die tuin en ga binnen spelen.
(ok, ok, het is een beetje off-topic...maar het is wel een leuk bericht)
Verwijderd
Hmm zo spoilerig is het toch niet? maar is er nog een reden waarom je niet kan saven? of is dat gewoon zo gemaakt?MetroidPrime schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:03:
Let op het gebruik van spoilertags!
laat ons het even omkeren: om welke reden zou je WEL moeten kunnen saven op het einde?
TWW had die functie en ik had de eindsave per ongeluk over men hoofdsave gezet waardoor ik daarop niet meer kon verderspelen om de resterende secrets te vinden. Dan vloek je wel even zwaar
TWW had die functie en ik had de eindsave per ongeluk over men hoofdsave gezet waardoor ik daarop niet meer kon verderspelen om de resterende secrets te vinden. Dan vloek je wel even zwaar
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
zo net even mijn 2e wavebird gehaald heb nu 2 complete sets
meteen Metroid Prime 2 gekocht voor 2 tientjes en een nieuwe krascode voor VC games. pfff nou heeft ie ff zat gekost ghehe
ik wil graag SNES mariokart en super ghouls en ghosts
verzoekje iemand die die link heeft om spelletjes op je wii te spelen met de wii browser?
ik wil graag SNES mariokart en super ghouls en ghosts
verzoekje iemand die die link heeft om spelletjes op je wii te spelen met de wii browser?
Verwijderd
Goed nieuws, vandaag mijn wii binnen gehad wat een service van amazon deutschland en dat voor ongeveer 7 euri !!. Alleen de handleiding van sports in het duits. voor de rest zit er een nederlandse handleiding bij en de sterrenVerwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:01:
Ik heb eindelijk een Wii kunnen bestellen bij Amazon Germany
http://www.amazon.de/gp/p...PRCNE/028-0039939-0545353
bedankt voor de tip.
Artikel - Lieferung voraussichtlich: 7. Februar 2007 - 15. Februar 2007
Lieferung Nr. 1: wird bald versandt Wir bereiten diese(n) Artikel gerade für den Versand vor, daher sind Änderungen oder Stornierungen nicht mehr möglich.
Ik begrijp niet dat ninty ook deze handleiding in meerdere talen heeft gedaan, dan was de distributie nog makkelijker geweest.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 20:10 ]
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:04:
[...]
Goed nieuws, vandaag mijn wii binnen gehad wat een service van amazon deutschland en dat voor ongeveer 7 euri !!. Alleen de handleiding van sports in het duits. voor de rest zit er een nederlandse handleiding bij en de sterren
Ik begrijp niet dat ninty ook deze handleiding in meerdere talen heeft gedaan, dan was de distributie nog makkelijker geweest.
ik heb vandaag besteld bij Amazone.de, ben benieuwd wanneer mijn levering er is
Heb ik ook gedaan, je kan gewoon verder en alles vinden en dan de laatste dungeon nog een keertje doen. Naja, ik heb dan niet alles verder gezocht maar nog wel ff naar de Cave of Ordeals.Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:24:
Zodat ik gewoon veder kan spelen om de nog ontbrekende items te vinden?
Zo erg is dat niet.Toegegeven, savemogelijkheid aan het einde zou makkelijker zijn maar ach.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
NFS is als sinds NFSU bagger man. (Ok NFSU1 vond ik hier en daar nog wat vermakelijks brengen..maar zoals de ouwe NFS's was het niet meer..)mazzl schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:01:
Wij hebben al een tijdje NFS Carbon op de wii, het eerste uur heb ik alleen maar zitten schelden op de wii-mote en de graphics.
Deze game is nu echt een van de typische PS2 port games. Niet kopen dus. Focus liever meer op Wii-only games of multiplatform games die wel voor elk platform geoptimaliseerd zijn. (Lees o.a. reviews)
Eindelijk vandaag een Wii
......moet zeggen het is nu al verslavend.
Laat de echt vette games maar komen!!!
Laat de echt vette games maar komen!!!
Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)
Heb ook net Zelda uitgespeeld na 50 uur
, 16 hartjes, alle golden bugs en 34 poe souls. Jammer dat je niet kunt saven nadat je hem hebt uitgespeeld net als bij windwaker, ik had namelijk tog 2 save files, en dan weer zon easter egg als dat pakje in WW was wel cool geweest, of dat je in ieder geval kon zien dat je hem had uitgespeeld.
Ps4/switch gamer
De officiele Sonic and the Secret Rings site is open: http://www.sega.com/gamesite/sonicrings/index.php.
Er staat best veel info op. Helaas lijkt het multiplayeraspect slecht uitgewerkt. Het zijn veelal dezelfde minigames die we al kennen uit Rayman, Wario Ware en Monkey Ball. Daarnaast zijn de graphics erg slecht. Het gaat natuurlijk om de single player, maar ik had ergens gehoopt dat ze het oude Monkey Ball team op de multiplayer van dit spel hadden gezet. Monkeyball 1 & 2 op de Gamecube hadden weinig minigames, maar ze waren goed uitgewerkt en hadden veel diepgang. Daardoor had je er heel veel plezier van. Helaas heeft Sega dat nu dus opzij gezet door te kiezen voor kwantiteit boven kwaliteit.
De releasedate is 20 februari voor Amerika en 3 maart voor Europa.
Er staat best veel info op. Helaas lijkt het multiplayeraspect slecht uitgewerkt. Het zijn veelal dezelfde minigames die we al kennen uit Rayman, Wario Ware en Monkey Ball. Daarnaast zijn de graphics erg slecht. Het gaat natuurlijk om de single player, maar ik had ergens gehoopt dat ze het oude Monkey Ball team op de multiplayer van dit spel hadden gezet. Monkeyball 1 & 2 op de Gamecube hadden weinig minigames, maar ze waren goed uitgewerkt en hadden veel diepgang. Daardoor had je er heel veel plezier van. Helaas heeft Sega dat nu dus opzij gezet door te kiezen voor kwantiteit boven kwaliteit.
De releasedate is 20 februari voor Amerika en 3 maart voor Europa.
Verwijderd
ik denk dat mn vraag een beetje onduidelijk was (of ik ongeduldig) maar er was een site waarin je nintendo spellen kon spelen via de wii browser iemand die die link weet dan kan ik hem bookmarken
http://www.wiicade.com ???Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:17:
ik denk dat mn vraag een beetje onduidelijk was (of ik ongeduldig) maar er was een site waarin je nintendo spellen kon spelen via de wii browser iemand die die link weet dan kan ik hem bookmarken
20*350ZO45°
Verwijderd
Ow die poes moet ik ook nog, maar ik heb echt geen idee hoe je aan 60 van die dingen kan komen. Dan moet je echt alle dungeons opnieuw doen denk. Wat is de reward die je daarvoor krijgt eigelijk?NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:15:
Heb ook net Zelda uitgespeeld na 50 uur, 16 hartjes, alle golden bugs en 34 poe souls. Jammer dat je niet kunt saven nadat je hem hebt uitgespeeld net als bij windwaker, ik had namelijk tog 2 save files, en dan weer zon easter egg als dat pakje in WW was wel cool geweest, of dat je in ieder geval kon zien dat je hem had uitgespeeld.
Ok... kwam er doorheen... bleek dat er geen enkele Wii bij de lading zatPatriek schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:11:
Je krijgt echt grappige taferelen als een winkel niet aan pre-orders/reserveringen doet. Komende woensdag krijgt een lokale winkel 7 stuks Wii binnen. Wetende dat in de andere winkels zo`n 50 wachtenden zijn, moet je snel zijn. Bedoeling is om nog voor dat de winkel opent bij de eerste 7 bellers te zijn.
* Patriek gaat vanaf 8 uur continu nummerherhaling doen
met twee telefoons
gvd
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 23:00:
[...]
Ow die poes moet ik ook nog, maar ik heb echt geen idee hoe je aan 60 van die dingen kan komen. Dan moet je echt alle dungeons opnieuw doen denk. Wat is de reward die je daarvoor krijgt eigelijk?
spoiler:
giant wallet, kan je 1000 rupies dragen 
Oh noes.. No more TreinTijden :(
- MetroidPrime
TopicstarterWiebbe schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 23:23:
[...]
spoiler:giant wallet, kan je 1000 rupies dragen
spoiler: Zelda spoiler
Nee, dat is voor het verzamelen van alle bugs.
en over TWW klaag je dan NIET?Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:24:
Zodat ik gewoon veder kan spelen om de nog ontbrekende items te vinden?
met wind waker laat ik hem die laatste save maken met de gedachte "kan ik hierna nog wat items gaan zoeken". Niet dus, die save is compleet onbruikbaar, je kan enkel opnieuw beginnen met een ander pakje aan.
Niet saven op het einde zorgt er juist voor dat je WEL nog op je gemak de ontbrekende items kan gaan zoeken zodat je voor de perfecte save kan gaan.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
spoiler: Zelda
Als je alle poe souls hebt, zal Jiovanni als je bij hem langs gaat elke keer je portemonnee tot het maximale bedrag aanvullen
Ps4/switch gamer
Dit topic is gesloten.
Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!