Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 78 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.023 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:12:
[...]

Wat maakt die oude strap nou uit? Ik heb de wii-mote nog geen 1x uit me handen laten vallen. Vind dat mensen wel erg zeuren over die straps, zo belangrijk zijn ze niet :?
Voor Nintendo maakt het wel uit, aangezien ze anders rechtzaken kunnen verwachten. Ze hebben zelf ook al toegegeven dat de vorige straps niet goed waren, waarom zullen ze anders allemaal andere uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:56

-MM-

D'oh!!

Thund3r schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:46:
Leuk dat er in Duitsland nog wel wii's te krijgen zijn, als ik in Duitsland een wii wil halen, is het menu van de wii en de games die ik er haal dan ook in het Duits? Of kan ik dit gewoon veranderen (nu spreek ik zelf als halve Duitser vloeiend Duits, maar mijn vriendin niet, en ik heb zelf ook liever Engels of Nederlands)

Straks iig ff MM Krefeld bellen, het is wel 3 kwartier rijden, maar dan kan ik meteen ff bij mijn oude werkgever langs die er tegenover zitten :P
Zoals al eerder vermeld: De Wii is een europese uitgave, dus je kan alles instellen en je hebt geen duitse versie oid. Ik weet niet zeker of dat bij de games ook zo is, die heb ik voor de zekerheid wel in Nederland gekocht.

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:16

Pubbert

random gestoord

-MM- schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:58:
[...]

Zoals al eerder vermeld: De Wii is een europese uitgave, dus je kan alles instellen en je hebt geen duitse versie oid. Ik weet niet zeker of dat bij de games ook zo is, die heb ik voor de zekerheid wel in Nederland gekocht.
Ik heb destijds wel eens Xbox360 games in Duitsland gehaald, deze waren meestal Duits.

De meegeleverde WiiSports is wel gewoon Multilanguage?

Hmm, MediaMarkt in Krefeld heeft ze dus niet.

-MM- bij welke MediaMarkt heb jij hem gekocht?

[ Voor 8% gewijzigd door Pubbert op 05-02-2007 10:28 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Thund3r schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:18:
[...]

Ik heb destijds wel eens Xbox360 games in Duitsland gehaald, deze waren meestal Duits.

De meegeleverde WiiSports is wel gewoon Multilanguage?

Hmm, MM in Krefeld heeft ze dus niet.

-MM- bij welke MM heb jij hem gekocht?
WiiSports zit bij de europese uitgave van de Wii, dus dat zit wel goed! Ik heb mijn Wii gehaald in Lingen. Zaterdag lagen er nog 30 ofzo maar ik zou wel ff bellen voor de zekerheid, je mag daar reserveren. Ik had mijn Wii aan het begin van vorige week gereserveerd dankzij een berichtje op GoT van een mede-tweaker.

Media Markt Lingen, Lookenstraße 22-24, 49808 Lingen, Tel: 0049-(0)591-61090

[ Voor 5% gewijzigd door -MM- op 05-02-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

-MM- schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:29:
[...]

WiiSports zit bij de europese uitgave van de Wii, dus dat zit wel goed! Ik heb mijn Wii gehaald in Lingen. Zaterdag lagen er nog 30 ofzo maar ik zou wel ff bellen voor de zekerheid, je mag daar reserveren. Ik had mijn Wii aan het begin van vorige week gereserveerd dankzij een berichtje op GoT van een mede-tweaker.

Media Markt Lingen, Lookenstraße 22-24, 49808 Lingen, Tel: 0049-(0)591-61090
Oke bedankt, gebeld.... ze hebben er nog een paar, maar even gereserveerd. Ik ga eerst wat MM's in de buurt afbellen, aangezien Lingen niet echt in de buurt ligt.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Thund3r schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:44:
[...]
Oke bedankt, gebeld.... ze hebben er nog een paar, maar even gereserveerd. Ik ga eerst wat MM's in de buurt afbellen, aangezien Lingen niet echt in de buurt ligt.
Ik ben zaterdag dan ook van 13:00 tot 21:00 onderweg geweest (Den Haag - Lingen). Was gelukkig wel erg gezellig, ik heb er een soort van roadtrip van gemaakt met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb weer een Nederlands rondje 'zoek-de-Wii' gedaan.

Ik heb gebeld met vijf MM's en vijf FRS's, overal kreeg ik ongeveer hetzelfde verhaal te horen. Bij een MM kreeg ik te horen dat ze een wachtlijst van 85 personen hadden, volgens mij kan je bij de MM geen Wii reserveren? :? Bij een andere MM kreeg ik te horen dat ze morgen misschien binnen komen, uiteraard ga ik hen morgen weer bellen. Het is echt hopeloos om aan een Wii te komen, tenzij je veel geld uit gaat geven op een veilingsite of naar Duitsland rijdt.

Als iemand toevallig naar Duitsland rijdt voor een Wii: ik houd me sterk aanbevolen! (Overigens woon ik in het westen van Noord-Brabant; bij je afhalen is ook een optie.) :Y)

@ Thund3r: ik heb je ge-DM-d; thanks! _O_

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 05-02-2007 12:44 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Is dat Demochannel nu WEL of NIET officieel? Ik lees tegenstrijdige berichten namelijk.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Niet officieel, het komt uit een zeer onbetrouwbare bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen zaterdag 16:00 even de Saturn in Kleve (Dld) gebeld en in m'n beste duits gevraagd of ze "die neue Nintendo nog haben." (Wie bitte? Ja die!)
De dame aan de telefoon meldde dat die er nog was.

Met m'n dochter de wagen in (ze zijn tot 20:00u geopend) en in 40 min. naar Kleve gereden.
Kom ik daar binnen, schap leeg!!!
Ik grijp zo'n jong bij z'n staart en vraag hem hoe het zit...: "Montag..." zegt ie.
Nadat ik had uitgelegd dat ik net gebeld heb en helemaal uit Nederland ben komen rijden ging hij toch even voor me kijken...en ja hoor, 10 minuten later komt hij de lift uit met 2 Wii's.

Heb ze allebei meegenomen (1 voor m'n zwager) en was dus uiteindelijk met 1 telefoontje en 1,5 uur later de blije eigenaar van een Wii (en spierpijn :) ).
Zoals vaker gezegd, alleen het boekje bij de games is in het duits, de rest is allemaal Engels of Nederlands.

Moraal van het verhaal: als je hem snel wil hebben en je bent in de gelegenheid om naar duitsland te gaan...doen! Even bellen voor de zekerheid maar ik hoor alleen maar verhalen over schappen vol vlak over de grens...

nu nog even netjes afmelden van de vele reserveringslijsten waar ik op stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 12:19:
Heb afgelopen zaterdag 16:00 even de Saturn in Kleve (Dld) gebeld en in m'n beste duits gevraagd of ze "die neue Nintendo nog haben." (Wie bitte? Ja die!)
De dame aan de telefoon meldde dat die er nog was.

Met m'n dochter de wagen in (ze zijn tot 20:00u geopend) en in 40 min. naar Kleve gereden.
Kom ik daar binnen, schap leeg!!!
Ik grijp zo'n jong bij z'n staart en vraag hem hoe het zit...: "Montag..." zegt ie.
Nadat ik had uitgelegd dat ik net gebeld heb en helemaal uit Nederland ben komen rijden ging hij toch even voor me kijken...en ja hoor, 10 minuten later komt hij de lift uit met 2 Wii's.

Heb ze allebei meegenomen (1 voor m'n zwager) en was dus uiteindelijk met 1 telefoontje en 1,5 uur later de blije eigenaar van een Wii (en spierpijn :) ).
Zoals vaker gezegd, alleen het boekje bij de games is in het duits, de rest is allemaal Engels of Nederlands.

Moraal van het verhaal: als je hem snel wil hebben en je bent in de gelegenheid om naar duitsland te gaan...doen! Even bellen voor de zekerheid maar ik hoor alleen maar verhalen over schappen vol vlak over de grens...

nu nog even netjes afmelden van de vele reserveringslijsten waar ik op stond...
Thnx voor de tip! Mediamarkt in Krefeld, Duisburg en Essen hadden er geen meer op vororaad. Net ff Saturn in Krefeld gebeld, en hadden er nog "ausreichend auf lager" :)

Vanavond 1tje ophalen *D

@ pven, mocht je interesse hebben dat ik er ook 1 voor jou meeneem, contact me dan ff. Ik woon in Limburg, net bij de grens met brabant.

[ Voor 3% gewijzigd door Pubbert op 05-02-2007 12:39 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuuan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:37
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:01:
Ik heb eindelijk een Wii kunnen bestellen bij Amazon Germany

http://www.amazon.de/gp/p...PRCNE/028-0039939-0545353

bedankt voor de tip.
Artikel - Lieferung voraussichtlich: 7. Februar 2007 - 15. Februar 2007
Lieferung Nr. 1: wird bald versandt Wir bereiten diese(n) Artikel gerade für den Versand vor, daher sind Änderungen oder Stornierungen nicht mehr möglich.
Bedankt voor de tip, heb er net ook eentje besteld, waren op moment voorradig. Voor die 6 euro verzendkosten ga ik niet helemaal vanuit Den Haag naar Duitsland rijden :*) ... en die paar dagen extra wachten gaat vast ook wel goedkomen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het bestellen van Zelda: TP voor de gamecube bij GCshop? Ik heb hem daar namelijk een maand geleden besteld en nog niks gekregen. De verwachte levertijd was 2 weken, dus ik heb ze vorige week woensdag een mailtje gestuurd maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. Ik heb al wel vaker wat besteld bij ze en dan ontving ik het spel altijd (ruim) binnen de verwachte levertijd.

Dus weet iemand toevallig wat er aan de hand is met de GCshop en/of de leveringen van Zelda: TP (voor de cube) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo na een tijdje toch weer even een update :P

op http://www.mapwii.com/wii-number/index.cfm zijn inmiddels meer dan 10.000 Wii geregistreerd en dagelijks blijven er registraties bijkomen :)

Nederland staat nog op een 4e plek met 679 registraties (al komt Engeland dichterbij).

Nogmaals ik heb zelf geen direct verband met deze site, maar het is naar mijn weten de grootste community met geregistreerde Wii's (Wii Friend Codes).

Weet iemand overigens of er al adapters/ connectors zijn die werken zodat je ipv je VC controler voor de Wii bijvoorbeeld je XBOX controller of PS2 controller kan gebruiken op de Wii? Of mag dit ook niet besproken worden omdat dit niet van Nintendo mag? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien zijn er diverse mensen naar duitsland geweest en hebben nu ook een wii bemachtigd. Zou het ook wel graag willen doen, maar ik heb twee kleine problemen: kan niet direct 250 euro betalen en heb geen vervoer voor lange afstanden. Is dan de enige mogelijkheid om er eentje op afbetaling bij een neckermann of wehkamp te bestellen (die voorlopig geen wii's op voorraad hebben :| , heb wel daar al weken een bestelling staan.)? Of is er nog een andere mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Ik ben nu dus sinds zaterdag de gelukkige bezitter van een Wii, en ik heb er een LAN adapter bijgekocht. Inmiddels heb ik de browser al gedownload en ik zit er nu ook aan te denken om wat oude games via VC te kopen. Ik heb daar nog wel een paar vraagjes over:
1. Waar slaat de Wii de games op? Nemen de VC's een aantal blokken in en kan je het dan ook bijvoorbeeld op je SD kaart zetten?
2. Is er ook al iets bekend over het "formaat" van de VC games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
-MM- schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:31:
Ik ben nu dus sinds zaterdag de gelukkige bezitter van een Wii, en ik heb er een LAN adapter bijgekocht. Inmiddels heb ik de browser al gedownload en ik zit er nu ook aan te denken om wat oude games via VC te kopen. Ik heb daar nog wel een paar vraagjes over:
1. Waar slaat de Wii de games op? Nemen de VC's een aantal blokken in en kan je het dan ook bijvoorbeeld op je SD kaart zetten?
1. De games worden opgeslagen op de Wii zelf en nemen inderdaad een aantal blokken in (dit kun je zien voordat je de game koopt). Voor zover ik heb kunnen vinden kan je games niet op de SDkaart opslaan, maar kun je wel de savegames erop backuppen. (backuppen, dus hiermee bespaar je nog steeds geen ruimte, daarvoor moet je na de backup nog de savegames verwijderen van de wii, maar dan kun je de savegames niet gebruiken totdat je ze terug hebt gezet van de SDkaart naar de wii... erg onhandig allemaal).

Wat ik me afvraag is of je de games kunt verwijderen en onbeperkt opnieuw downloaden... Durf de stap niet echt te wagen omdat ik het niet zeker weet, maar anders houdt het op een gegeven moment op met de aankoop van nieuwe VC games.

2. geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:17:
Nogmaals ik heb zelf geen direct verband met deze site, maar het is naar mijn weten de grootste community met geregistreerde Wii's (Wii Friend Codes).
Dat je niets met die site te maken hebt zorgt er niet voor dat het geen spammen is. Het is behoorlijk irritant om eens in de zoveel pagina's weer een post te lezen die neerkomt op "ga naar die site". Je bedoelt het vast goed, maar ik denk dat het beter is om het in je sig ofzo te zetten dan dat om die link eens in de zoveel dagen te posten.
Ja, Nintendo gebruikt een formaat met genoeg DRM om illegaal kopieren tegen te gaan.
DJMurtz schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:43:
Voor zover ik heb kunnen vinden kan je games niet op de SDkaart opslaan, maar kun je wel de savegames erop backuppen.
Je kunt van de spellen zelf ook een backup maken op een SD kaart. Kijk maar eens in het "Channels" menu onder "Data Management".

[ Voor 32% gewijzigd door MetroidPrime op 05-02-2007 16:24 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:37
[...]

1. De games worden opgeslagen op de Wii zelf en nemen inderdaad een aantal blokken in (dit kun je zien voordat je de game koopt). Voor zover ik heb kunnen vinden kan je games niet op de SDkaart opslaan, maar kun je wel de savegames erop backuppen. (backuppen, dus hiermee bespaar je nog steeds geen ruimte, daarvoor moet je na de backup nog de savegames verwijderen van de wii, maar dan kun je de savegames niet gebruiken totdat je ze terug hebt gezet van de SDkaart naar de wii... erg onhandig allemaal).

Wat ik me afvraag is of je de games kunt verwijderen en onbeperkt opnieuw downloaden... Durf de stap niet echt te wagen omdat ik het niet zeker weet, maar anders houdt het op een gegeven moment op met de aankoop van nieuwe VC games.

2. geen idee
Ik heb het dus wel geprobeerd om een VC game te verwijderen. Dan issie ook weg, maar daarna kan je m gewoon weer downloaden in de shop en dan kost het geen geld. Er wordt namelijk bijgehouden welke games er met jou wii zijn gekocht ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:31:
Zo te zien zijn er diverse mensen naar duitsland geweest en hebben nu ook een wii bemachtigd. Zou het ook wel graag willen doen, maar ik heb twee kleine problemen: kan niet direct 250 euro betalen en heb geen vervoer voor lange afstanden. Is dan de enige mogelijkheid om er eentje op afbetaling bij een neckermann of wehkamp te bestellen (die voorlopig geen wii's op voorraad hebben :| , heb wel daar al weken een bestelling staan.)? Of is er nog een andere mogelijkheid?
Waarom zou je een Wii kopen als je geen geld hebt? :?

Ander vraagje (ik kan het niet vinden of ik lees er overheen): heeft een Wii standaard WiFi-mogelijkheden, net als de DS Lite, of moet je daar zo'n 'stickie' voor kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk stoor ik me eerder aan andere dingen hier..maargoed...

in elk geval zijn er wel weer een paar extra registraties in Nederland, dus wellicht hebben sommige het toch gewaardeerd. Maareh....ik zal de link niet meer vermelden de komende maanden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:15
pven schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:35:
[...]

Ander vraagje (ik kan het niet vinden of ik lees er overheen): heeft een Wii standaard WiFi-mogelijkheden, net als de DS Lite, of moet je daar zo'n 'stickie' voor kopen?
Standaard WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:45:
Persoonlijk stoor ik me eerder aan andere dingen hier..maargoed...

in elk geval zijn er wel weer een paar extra registraties in Nederland, dus wellicht hebben sommige het toch gewaardeerd. Maareh....ik zal de link niet meer vermelden de komende maanden :-)
Zet de link in je signature en post berichten die inhoudelijk wel wat toevoegen. Dan heeft en niemand last van het gespam van de URLs, en er bezoekt wellicht iemand het af en toe. ;) Twee vliegen in 1 klap. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Captain N op 05-02-2007 17:00 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke LAN adapter en waar had je die gekocht?

Ik kan nergens nog de officiele vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Australische Eledees verpakkingskunst
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/eledeesboxart.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De art is best aardig, maar die tekst... waarom niet gewoon Elebits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:40:
De art is best aardig, maar die tekst... waarom niet gewoon Elebits?
Ik vind eledees veel leuker klinken, beetje referentie naar LED's :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
In Frankrijk schijnt "Et let bites" "En de piemels" te betekenen. Lijkt me op zich wel reden genoeg. In Canada het wel gewoon Elebits though. Misschien dat ze er daar veel reacties op hebben gekregen? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net Red Steel uitgespeeld in een kleine 10 uur, maar waarom blijft mijn status bar op 77% staan? ik kan ook alleen nog maar de aftiteling bekijken en heb als het goed is wel het ''goede'' einde gezien (heb die gozer verslagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

2. geen idee
je kan de VC games ook op je SD kaart backuppen alleen kan je ze niet spelen vanaf de SD kaart. en ja je kan ze zo vaak downloaden als je wilt dus je kan ze met een gerust hart verwijderen.

wel (denk ik) dat je je vip account gekoppelt moet hebben maar dat weet ik dus niet zeker (ik zou het wel voor de zekerheid doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Laatst online: 16:56

uFx

Ben ik de enige die zo verslaafd is aan de minigame Pyoro S in Wario Ware Smooth Moves? :*) O+

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uFx schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:44:
Ben ik de enige die zo verslaafd is aan de minigame Pyoro S in Wario Ware Smooth Moves? :*) O+
smooth moves heb ik niet en ga hem niet kopen ook. lijkt me leuk voor pak um beet 30 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:34:
Heb net Red Steel uitgespeeld in een kleine 10 uur, maar waarom blijft mijn status bar op 77% staan? ik kan ook alleen nog maar de aftiteling bekijken en heb als het goed is wel het ''goede'' einde gezien (heb die gozer verslagen).
100% haal je alleen door in elk level elke statistiek op A te hebben en elk wapen en elke kata geunlocked te hebben geloof ik. Lijkt me zo goed als niet te doen eigenlijk.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:10

zwelgh

-**-

Ik heb mijn Wii ook even toegevoegd bij de Wii Consolecode Database en op WiiMap.com. Mijn plein is nog geheel leeg dus wie wie nog een paar Mii's aan de wandel wil zetten, ga je gang: 3410 6639 1013 7731 :P .

Heeft een van jullie Gottlieb Pinball al aangeschaft en is het wat? Ik heb veel flipperkastspellen op de pc gespeeld en wil deze ook wel eens proberen, maar ik heb het idee dat maar een paar van de kasten leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 21:45

Zym0tiC

^_^

Zym0tiC schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 00:19:
Dikke pech met mijn cube, of beter gezegd de memorycard. Sinds een paar dagen weer bezig met SSX on Tour. Bijna uitgespeeld maar sinds vandaag krijg ik tijdens het laden dat mijn memorycard corrupt is en of ik deze wil formateren. Nee gekozen, cube uit. Eens goed blazen over de contactjes. Weer netjes erin gestoken en cube aan. Na geen probleem met lezen/schrijven meer. Totdat de cube weer uitgaat. Daarna weer zelfde liedje.
Natuurlijk was ik zo stom geweest om een imitatie memorycard te kopen |:( blijkt toch weer dat het prut is. Maar daar heb ik nu niet meer zoveel aan. Hij doet het atm dus nog na wat geklooi maar wil alle savedata zo snel mogelijk backuppen.
Vandaag heel Roermond door op zoek naar een originele van Nintendo nergens te krijgen meer. Iemand toevallig nog adresjes in Heerlen of Eindhoven? Liefst 251 bloks bol.com heeft alleen de 59blocks nog maar.
nou eindelijk een originele memorycard in een winkel kunnen vinden, was nog een hoop werk, Netjes alle data overgekopieerd. Maar nu hoor ik dus wat rammelen als ik met het kaartje beweeg. Lijkt me toch niet normaal? Misschien iemand die dat even wil checken voor me.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Zym0tiC schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:17:
[...]

nou eindelijk een originele memorycard in een winkel kunnen vinden, was nog een hoop werk, Netjes alle data overgekopieerd. Maar nu hoor ik dus wat rammelen als ik met het kaartje beweeg. Lijkt me toch niet normaal? Misschien iemand die dat even wil checken voor me.
Het is alweer een tijdje geleden sinds ik zo'n memory card geschud heb, maar volgens mij is het ratelen normaal.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:01:
Ik heb eindelijk een Wii kunnen bestellen bij Amazon Germany

http://www.amazon.de/gp/p...PRCNE/028-0039939-0545353

bedankt voor de tip.
Artikel - Lieferung voraussichtlich: 7. Februar 2007 - 15. Februar 2007
Lieferung Nr. 1: wird bald versandt Wir bereiten diese(n) Artikel gerade für den Versand vor, daher sind Änderungen oder Stornierungen nicht mehr möglich.
Dank voor de tip! Ook ik heb er een kunnen bestellen. _O_

Bij mij staat de levertijd op 8 tot 15 februari. Overigens wilde ik het versneld met DHL laten komen, maar die optie kan ik nergens vinden. :?

Zo te zien, zijn ze nog steeds snel leverbaar via amazon.de. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:34:
Heeft met scores te maken volgens mij. Misschien kun je ergens nog meer missies doen? Ik ben er iig nog niet achter waar het aan ligt. Maar, deel je mijn mening dat ie op het einde echt heel erg vet wordt?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Een vraagje over Wii-sports: kan je met twee controllers 'realtime' tegen elkaar spelen of is het een 'turn-based'-gebeuren?

(Ik heb tot-op-heden nog niet het genoegen gehad om met een Wii te spelen of om een kennis te hebben die er een heeft, vandaar dat ik het niet uit kan zoeken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 21:45

Zym0tiC

^_^

MetroidPrime schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:37:
[...]

Het is alweer een tijdje geleden sinds ik zo'n memory card geschud heb, maar volgens mij is het ratelen normaal.
schudden is dus wel een populair iets onder de cube-ers :p thanks man. hoef ik me niet zo druk te maken.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 15:17
pven schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:57:
Een vraagje over Wii-sports: kan je met twee controllers 'realtime' tegen elkaar spelen of is het een 'turn-based'-gebeuren?

(Ik heb tot-op-heden nog niet het genoegen gehad om met een Wii te spelen of om een kennis te hebben die er een heeft, vandaar dat ik het niet uit kan zoeken.)
gewoon tegen elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:54

Snippertje

Light up your life

Je kan zelfs met z'n vieren met tennis ;) bijv.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:28
Razor.Timo schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:12:
[...]

Wat maakt die oude strap nou uit? Ik heb de wii-mote nog geen 1x uit me handen laten vallen. Vind dat mensen wel erg zeuren over die straps, zo belangrijk zijn ze niet :?
het is niet het gezeur, maar meer het feit dat ik dacht dat alleen de nieuwere verbeterde straps bij de wii motes geleverd werden. Als je iets bestelt, en je verwacht het ene, maar krijgt het andere, vind je dat dan ook niet vreemd? Ik heb zelf ook nooit de wii mote uit mijn klauwen laten droppen, maar wat meer zekerheid/veiligheid is nooit weg of wel?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realtime. Let wel de na elkaar sporten, golf bowlen baseball, zal je wel om beurten moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 01:06
zwelgh schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:12:
Ik heb mijn Wii ook even toegevoegd bij de Wii Consolecode Database en op WiiMap.com. Mijn plein is nog geheel leeg dus wie wie nog een paar Mii's aan de wandel wil zetten, ga je gang: 3410 6639 1013 7731 :P .

Heeft een van jullie Gottlieb Pinball al aangeschaft en is het wat? Ik heb veel flipperkastspellen op de pc gespeeld en wil deze ook wel eens proberen, maar ik heb het idee dat maar een paar van de kasten leuk zijn.
ik heb m gehaald.. een uur gespeeld en weer terug gedaan.
ik vind pinball games normaal wel leuk maar kvond Gottlieb niet zo.. zo..

mn broer daarentegen is een pinball freak maar tot mijn verbazing vondt hij het ook niet zo goed.

ik wil m niet afkraken.. eigenlijk kan ik je niet verder helpen maar wat wil je...
kep maar een uurtje gespeeld. :/

misschien kun jij dat ook doen, als er een spel is die je zeker wil, ff Gottlieb proberen en
als het tegenvalt ruilen met dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nounou. Ik heb ruzie met Call of Duty 3 :P

Dat Jeeprijden is op papier wel cool, nunchuck en wiimote vasthouden alsof het een stuur is. Maar het werkt niet heel lekker :P

Ik stond tegen alle bomen in Frankrijk aan zo'n beetje. En de AI zit me steeds in de weg in shootouts zodat ik geen dekking kan zoeken, van die gasten naast, achter en voor me zodat ik klem zit.

Irri.

Maar toch wel een coole game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Razor.Timo schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:09:
[...]

Je kan zelfs met z'n vieren met tennis ;) bijv.
Maar met zijn zessen bowlen kan dan weer niet..
Kwam ik gisteren achter. Vrij gaar als je 4x 10 beurten moet wachten kan ik je vertellen :P
Gasten gaan voor natuurlijk.
Gemiste kans wat mij betreft. Waarom 4 personen max. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Willybubba schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:50:
Nounou. Ik heb ruzie met Call of Duty 3 :P

Dat Jeeprijden is op papier wel cool, nunchuck en wiimote vasthouden alsof het een stuur is. Maar het werkt niet heel lekker :P

Ik stond tegen alle bomen in Frakrijk aan zo'n beetje. En de AI zit me steeds in de weg in shootouts zodat ik geen dekking kan zeken, van die gasten naast, achter en voor me zodat ik klem zit.

Irri.

Maar toch wel een coole game.
Later in de game word dit gecombineerd door "lagg" word het helemaal een feest :) bin there, done that. Als er multiplayer in zat (zowel LAN als ONLINE) en iets minder bugs (of snel een bugfix :p) en dan was dit toch wel een goede launchgame geweest :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 07:41:
[...]

Later in de game word dit gecombineerd door "lagg" word het helemaal een feest :) bin there, done that. Als er multiplayer in zat (zowel LAN als ONLINE) en iets minder bugs (of snel een bugfix :p) en dan was dit toch wel een goede launchgame geweest :)
Die Lagg is inderdaad enorm irritant. Daarnaast zijn de controls niet altijd even soepel (teruggooien van handgranaten lukt 9 van de 10 keer niet hoeveel tijd je er ook voor hebt).

Over het algemeen vind ik het wel een goede game, alleen jammer van de kleine 'foutjes'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
.KeN. schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 02:25:
[...]

Maar met zijn zessen bowlen kan dan weer niet..
Kwam ik gisteren achter. Vrij gaar als je 4x 10 beurten moet wachten kan ik je vertellen :P
Gasten gaan voor natuurlijk.
Gemiste kans wat mij betreft. Waarom 4 personen max. ?
Volgens mij heb ik wel een keer gebowlt met 7 personen, alleen je moet dan samen doen met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Magic schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 08:49:
[...]

Volgens mij heb ik wel een keer gebowlt met 7 personen, alleen je moet dan samen doen met controller.
Lijkt me stug, je kunt namelijk maar 4 spelers max. selecteren ;)

Wat echter wel kan, is dat je speelt met meer mensen dan je controllers hebt (met een max van 4). Dan moet je gewoon onderling wisselen van controller. Zo speel ik bowling nog wel eens met 3 man op 2 controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:00:
[...]
Welke LAN adapter en waar had je die gekocht?

Ik kan nergens nog de officiele vinden :(
Ik heb het wellicht niet goed omschreven. Ik heb namelijk die USB WiFi station gekocht voor de DS & Wii. Je Wii heeft al standaard WiFi dus je moet alleen maar ervoor zorgen dat je PC WiFI heeft. Vervolgens is het configureren erg makkelijk met je Wii.

Er komt ook nog een "echte" lan adapter dus je dan met je Wii (USB) en je CAT kabel kan schakelen. Maar ik had begrepen dat die nog niet vooradig zijn.

Plaatje: http://www.dixons.nl/De_o...ngle.7082268/default.aspx

[ Voor 10% gewijzigd door -MM- op 06-02-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 10:39
Ik heb besloten nog geen Wii te kopen, wel sta ik op de 1ste plaats bij Dixons en verwacht de Wii deze week te mogen kopen. Echter ik wacht nog een tijd en heb wat andere zaken die voor gaan op dit moment.........ga vannavond m'n €50 aanbetaling terug vragen.

Wel heb ik nu een Component Kabel te koop (die had ik al gekocht), nieuw in de doos, gewoon voor dezelfde prijs als in de winkel. De bon zit erbij.

Ik woon in Tilburg dus laar maar weten als iemand hem wil kopen!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Ik heb gisteravond ook een wii gekocht :)

In Krefeld, 25 min over de grens bij Venlo, bij Saturn stond nog een hele! pallet! vol met wii's.

Je kunt gewoon NL taal kiezen in het begin, en 2 jaar garantie.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Cleetje schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 08:57:
[...]

Lijkt me stug, je kunt namelijk maar 4 spelers max. selecteren ;)

Wat echter wel kan, is dat je speelt met meer mensen dan je controllers hebt (met een max van 4). Dan moet je gewoon onderling wisselen van controller. Zo speel ik bowling nog wel eens met 3 man op 2 controllers.
hmm, misschien dat er dan toch iets meer drank in het spel was dan dat ik dacht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Wellicht een idee om MapWii.comtoe te voegen aan de TS. Het is namelijk wel een goede (internationale) Wii code database.
Aap schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 07:41:
[...]
Ik hoop dat bugfix updates niet mogelijk zijn op de Wii. Allereerst omdat het extra plaats in zal nemen op het toch al beperkte geheugen. Daarnaast wil ik gewoon zeker van zijn dat een game "af" is als hij in de winkel ligt en niet dat ik moet hopen dat de juiste fixes komen om de game af te krijgen. Om van dit soort gezeur af te zijn is mede reden geweest voor mij om PC gaming vaarwel te zeggen. Ik hoop dan ook dat dit gewoon niet mogelijk zal zijn. Maar aangezien extra content al wel mogelijk zou moeten zijn vrees ik het ergste (hoewel dit natuurlijk ook nog steeds goed mogelijk is door map files oid van SD te lezen).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:54:
[...]

Heeft met scores te maken volgens mij. Misschien kun je ergens nog meer missies doen? Ik ben er iig nog niet achter waar het aan ligt. Maar, deel je mijn mening dat ie op het einde echt heel erg vet wordt?
Nouja heel erg vet is een beetje overdreven maar op het einde word het idd wel een stuk leuker. Zo zou eigenlijk de hele game moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Laatst online: 13:59

NetAmp

"for indoor use only"

Thund3r schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:49:
Ik heb gisteravond ook een wii gekocht :)
In Krefeld, 25 min over de grens bij Venlo, bij Saturn stond nog een hele! pallet! vol met wii's.
Je kunt gewoon NL taal kiezen in het begin, en 2 jaar garantie.
Maf hoor... ;) Duitsland 'komt om' in de Wii consoles, terwijl in NL de planken (bij Bart Smit, Intertoys, etc.) leeg zijn 8)7
Nouja ik heb nog geen Wii gekocht, wacht even af (net als Pedr0 hierboven). Games zoals Luigi's Mansion 2 of Super Paper Mario kunnen me wel overhalen :P. Voorlopig heb ik nog genoeg te spelen op mijn DS en GameCube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Hebben overigens meer mensen die "BIG BEN WiFi Max USB-dongle" gekocht? Bij mij is iets heel erg vreemds gebeurd en als ik de forums online doorlees ben ik zeker niet de eerste.

De install ging prima en mijn Wii herkende hem ook meteen. Twee dagen plezier van gehad en opeens werkte het zaakje niet meer. Mijn USB Accespoint geeft opeens de melding "Unable to obtain an ip address". Ik hoorde dat meer mensen dat hebben en dat het iets met SP2 te maken zou kunnen hebben,... Heeft iemand hier gelijke ervaring?

Ik heb al reinstall geprobeerd en andere USB poorten, switch gereset etc etc.. maar nix wil helpen,...:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:35:
[...]

Omdat ik er een hebben wil en wel kan betalen over een langere periode. 8)7 En ik weet niet of je het weet, maar je kunt zoiets wel in termijnen betalen bij zo'n postoder bedrijf.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexxodus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:36
Pedr0 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:37:
Ik heb besloten nog geen Wii te kopen, wel sta ik op de 1ste plaats bij Dixons en verwacht de Wii deze week te mogen kopen. Echter ik wacht nog een tijd en heb wat andere zaken die voor gaan op dit moment.........ga vannavond m'n €50 aanbetaling terug vragen.

Wel heb ik nu een Component Kabel te koop (die had ik al gekocht), nieuw in de doos, gewoon voor dezelfde prijs als in de winkel. De bon zit erbij.

Ik woon in Tilburg dus laar maar weten als iemand hem wil kopen!
Als je de reservering nou ook gewoon aanhoud, dan wil ik ook meteen de wii wel overnemen :)
PM me even....

Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:10:
[...]

Omdat ik er een hebben wil en wel kan betalen over een langere periode. 8)7 En ik weet niet of je het weet, maar je kunt zoiets wel in termijnen betalen bij zo'n postoder bedrijf.
no offence maar een aankoop van € 250,- op afbetaling :/ ken niet je gehele situatie (en dat hoef ik ook niet te weten) maar komt op mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd. verder is het natuurlijk je eigen zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 08:34
-MM- schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:26:
Hebben overigens meer mensen die "BIG BEN WiFi Max USB-dongle" gekocht? Bij mij is iets heel erg vreemds gebeurd en als ik de forums online doorlees ben ik zeker niet de eerste.

De install ging prima en mijn Wii herkende hem ook meteen. Twee dagen plezier van gehad en opeens werkte het zaakje niet meer. Mijn USB Accespoint geeft opeens de melding "Unable to obtain an ip address". Ik hoorde dat meer mensen dat hebben en dat het iets met SP2 te maken zou kunnen hebben,... Heeft iemand hier gelijke ervaring?

Ik heb al reinstall geprobeerd en andere USB poorten, switch gereset etc etc.. maar nix wil helpen,...:'(
Vreemd hoor MM... ik heb m zien liggen maar niet gekocht. Ik ben van plan de LAN-adapter te kopen. Mocht ik van gedachten veranderen --> Zijn er meer mensen met dat WiFi probleem??

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:48
Hangt een beetje van af welke Sport je speelt:
  • Bowling: maximaal 4 spelers, om de beurt je ballen rollen, 1 tot 4 wiimotes nodig;
  • Golf: maximaal 4 spelers, om de beurt slaan, 1 tot 4 wiimotes nodig;
  • Tennis: maximaal 4 spelers tegelijk tegen elkaar, mits je 4 wiimotes hebt;
  • Boxing: maximaal 2 spelers tegelijk tegen elkaar, mits je 2 wiimotes + 2 nunchucks hebt;
  • Baseball: maximaal 2 spelers tegelijk tegen elkaar, mits je 2 wiimotes hebt.
Bij Baseball mag de ene speler gooien (pitchen) en de andere speler slaan, tot er 3 x uit is gehaald, dan is het omwisselen. Bij Bowling en Golf is het logisch dat je om de beurt gaat, omdat dat nu eenmaal onderdeel van het spel is. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Haay op 06-02-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Woei! Na een uur of 200 a 250 is het dan eindelijk zover! Zelda uitgespeeld! Ik weet niet precies hoeveel uur het heeft gekost, omdat ik hem wel eens een nachtje heb aan laten staan, maar ik denk dat het wel een goede schatting is zo. Van die tijd zal 80% of zo in het vertalen van de Japanse teksten zijn gegaan. Kost even wat moeite, maar dan heb je ook wat. Zeer bevredigend einde ook trouwens. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:06:
Wellicht een idee om MapWii.comtoe te voegen aan de TS. Het is namelijk wel een goede (internationale) Wii code database.
DeddieKoel dat vind ik nog is een goede tip!
Ik zal die mensen bij mapwii is contacten om te kijken of ze een functie kunnen toevoegen zodat er wat extra features bijkomen op de site (zoals zoeken op naam) Ik ga het weekend is kijken of ik iemand aan de andere kant van de wereld kan communiceren (netwerken :-) ) en goed om eventueel een andere taal te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Captain N schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:33:
Woei! Na een uur of 200 a 250 is het dan eindelijk zover! Zelda uitgespeeld! Ik weet niet precies hoeveel uur het heeft gekost, omdat ik hem wel eens een nachtje heb aan laten staan, maar ik denk dat het wel een goede schatting is zo. Van die tijd zal 80% of zo in het vertalen van de Japanse teksten zijn gegaan. Kost even wat moeite, maar dan heb je ook wat. Zeer bevredigend einde ook trouwens. :)
Volgende keer toch maar weer gewoon de engelse versie kopen dan ? :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:45

Richard

Kuru Kuru Kururin

Weet iemand of dit toetsenbord werkt op een Wii in bijvoorbeeld de Opera browser of bij het versturen van mailtjes? (lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk omdat de GC-poorten dacht ik alleen werken als de Wii in GameCube modus doorstart; maar dat kan ik mis hebben)

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/350/PA.02498.007.jpg

Van deze site wordt ik iig niet veel wijzer:

http://www.wiikeyboard.com

Weet iemand misschien welke games er nog meer "Keyboard Controller" compatible zijn behalve PSO?

[ Voor 17% gewijzigd door Richard op 06-02-2007 12:14 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel, ik zag toevallig dat je vandaag jarig bent... gefeliciteerd

om het niet helemaal offtopic te laten zijn.:?
alle Wii bezitters gefeliciteerd met de Wii ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Laatst online: 13:59

NetAmp

"for indoor use only"

dfun schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:10:
[...]Omdat ik er een hebben wil en wel kan betalen over een langere periode. 8)7 En ik weet niet of je het weet, maar je kunt zoiets wel in termijnen betalen bij zo'n postoder bedrijf.
tip: NOOIT doen. Je kan beter even geduld hebben en geld sparen. Bij zo'n afbetaling (vooral postorder bedrijven zoals Neckermann (disclaimer: no offence!) e.d.) ben je bijna(?) altijd meer geld kwijt.
Okee, je hebt misschien je aankoop (Wii) eerder in huis, dan als je eerst moet sparen, maar dan heb je na al je termijn-betalingen geen geld over om een spel te kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:33
Zo, vanavond ruil ik mijn Xbox 360 tegen een Wii. Die jongen zocht een 360, zijn Wii vond hij niks aan. Ik speel zelf zelden op mijn 360, maar mijn vriendin wou graag een Wii dus besloten hem te ruilen.

Krijg er een extra chuck bij, een extra Wii mote, Wii play, Rayman spel en de Wii sportspack.

Ik heb dan dus 2 Wii motes en 2 Wii chucks.

Kun je dan met zijn 4'en spelen of maar met 2 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

Richard schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:13:
Weet iemand of dit toetsenbord werkt op een Wii in bijvoorbeeld de Opera browser of bij het versturen van mailtjes? (lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk omdat de GC-poorten dacht ik alleen werken als de Wii in GameCube modus doorstart; maar dat kan ik mis hebben)

[afbeelding]

Weet iemand misschien welke games er nog meer "Keyboard Controller" compatible zijn behalve PSO?
ROFL, lijkt me dikke nep dat keyboard. Ziet er grappig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:13:

[afbeelding]

ik denk dat het zou kunnen werken. het is niet zo dat GC controllers alleen werken in GC mode je kan ze namelijk ook gebruiken voor (de meeste) VC games. dus dit toetsenbord zou ook (kunnen) werken.

jij bent in de war met de GC mode dan werkt niets van de wii zelf (Wiimote, bluetooth, wii memmory, USB sloten enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Een NunChuck sluit je op je WiiMote aan, dus je kunt met 2 man spelen :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:29:
[...]

ik denk dat het zou kunnen werken. het is niet zo dat GC controllers alleen werken in GC mode je kan ze namelijk ook gebruiken voor (de meeste) VC games. dus dit toetsenbord zou ook (kunnen) werken.

jij bent in de war met de GC mode dan werkt niets van de wii zelf (Wiimote, bluetooth, wii memmory, USB sloten enz)
Oh ja inderdaad dat was het; in VC werkt een NGC controller ook ja.
Patriek schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:29:
[...]

Uh nee dat Keyboard is niet nep; is op de markt gebracht door zowel ASCII als Sammy; is bij beiden hetzelfde keyboard wat official licensed is door Nintendo.

Hier vind je plaatjes van alle hoeken en wat nudies: http://mineko.fc2web.com/...gc-keyboardcontroler.html

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:28:
Zo, vanavond ruil ik mijn Xbox 360 tegen een Wii. Die jongen zocht een 360, zijn Wii vond hij niks aan. Ik speel zelf zelden op mijn 360, maar mijn vriendin wou graag een Wii dus besloten hem te ruilen.

Krijg er een extra chuck bij, een extra Wii mote, Wii play, Rayman spel en de Wii sportspack.

Ik heb dan dus 2 Wii motes en 2 Wii chucks.

Kun je dan met zijn 4'en spelen of maar met 2 :?
het zijn wiimote`s en nunchuka`s daarmee kan je maximaal met 2 spelers spelen de nunchuka is een extra controller die je aansluit op je wiimote dus je hebt dan in de ene hand de wiimote en de nunchuka in de andere (nunchuka is niet bij alle games nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Vanitas schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:13:
Volgende keer toch maar weer gewoon de engelse versie kopen dan ? :P
Gaat wat lastig met een Japanse Wii (hoewel er binnenkort wel de mogelijkheid is om ook US spelen te spelen eventueel met een chippie). Maar heb me er ook prima mee vermaakt hoor. Is nog eens waar voor je geld. :D

Kom er overigens net in Wii Sports achter dat je met Tennis beter kunt spelen met twee keer je eigen mannetje, dan met je eigen mannetje en een computer ventje. Ik vind het niet echt lekker spelen met twee keer jezelf, maar kom er net achter dat het veel meer punten oplevert. Zit rond de 800 punten. Verloor keihard, maar kreeg nog +20 punten of zo. Terwijl ik als ik alleen de achterste positie inneem dan -20 krijg oid. Krijg nu net ook +46 punten voor een potje dat ik met 40-30 won. Zo schiet het wat sneller op. Daar kreeg ik eerst 5 punten voor of zo. :P
ROFL, nee. Gewoon een officieel gelicenceerd product. ;) Lijkt me alleen niet dat het werkt in de Opera Browser, aangezien je daar ook niks met je Cube controller kunt (toch?).

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 06-02-2007 12:36 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Het is anders toch gewoon te koop (geweest).
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:29:

Lijkt me sterk dat de Wii toetsenbord input ondersteunt via de GC aansluitingen, in de final zal het misschien wel een USB toetsenbord kunnen ondersteunen denk ik, maar ze gaan geen moeite doen voor die paar mensen die een GC controller/keyboard hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:33
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:34:
[...]

het zijn wiimote`s en nunchuka`s daarmee kan je maximaal met 2 spelers spelen de nunchuka is een extra controller die je aansluit op je wiimote dus je hebt dan in de ene hand de wiimote en de nunchuka in de andere (nunchuka is niet bij alle games nodig)
Ah das beter dan alleen spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hm, het is ook even wennen, maar het is ook veel makkelijker om de CPU te verslaan met twee keer jezelf op de baan. Vond het al zo bizar dat er mensen met 2000 punten hier waren, maar nu snap ik wat ik fout deed. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

En zelfs dan vind ik het bizar :o vanaf ~1100 ging het bij mij ook super langzaam ook al won ik dik dan nog kreeg ik maar +10 of +5 mja tis wel leuk daar niet van.

Bij mij staat de Wii al een tijdje niks te doen, ook al heb ik Zelda nog niet eens uitgespeeld maar daar heb ik nu niet echt voor, ik zal blij zijn wanneer wat 'snellere games' erbij komen zoals SSX Blur want zelda vind ik gewoon zonde om 'ff een half uurtje' te spelen.
Overigens heb ik zondag die Datel Lan Adapter besteld zodat ik van de week ook eindelijk online kan ;) kan ik ook eens kijken wat voor leuks erin de Shop staat ^^

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

heb er zelf zo eentje, enkel bruikbaar in de PSO games voor zover ik weet. Voor welk ander spel zou je namelijk een toetsenbord gebruiken? 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:54

Snippertje

Light up your life

Captain N schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:44:
Hm, het is ook even wennen, maar het is ook veel makkelijker om de CPU te verslaan met twee keer jezelf op de baan. Vond het al zo bizar dat er mensen met 2000 punten hier waren, maar nu snap ik wat ik fout deed. :P
Wat pas moeilijk is, is tegen jezelf dubbelen :P Onmogelijk! Heb trouwens nog nooit met een computer erbij gespeeld eigelijk.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

psychoclown schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:05:
En zelfs dan vind ik het bizar :o vanaf ~1100 ging het bij mij ook super langzaam ook al won ik dik dan nog kreeg ik maar +10 of +5 mja tis wel leuk daar niet van.
Boven de 2000 gaat het pas langzaam, sta ik op iets van 2160, elke keer paar punten erbij sprokkelen (1 of 2 punten verliezen bij een best of 3) verlies ik gvd net... echt alles mislukte en hoppa 86 punten eraf. Dat duurt dus gewoon weer iets van 6 potjes om die schade te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Magic schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 08:49:
[...]

Maar dan deel je dus ook een Mii neem ik aan ?
Of was iedereen echt apart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

-MM- schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:26:

Een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem gehad. Ik heb daar ook een beetje zitten kloten en uiteindelijk werkte het weer (was 2 weken geleden, weet niet of het nog steeds werkt). Wat ik heb gedaan is de draadloze verbinding zelf een ip adres te geven, ipv dat deze dat zelf doet. Ook heb ik het mac adres ingevoerd bij de software van die Wifi Max bij die instellingen ergens (je kan disable kiezen maar ook nog 2 anderen, iets van enable of acces). Hoop dat het werkt.

Edit: Ik zocht een maand geleden even mijn officiele Nintendo Wifi stick op, blijkt deze plotseling niet meer te werken. Ik Nintendo mailen, maar krijg nooit antwoord :S een beetje belachelijk om zomaar mailtjes te negeren (is namelijk lang niet de eerste keer).

[ Voor 8% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 06-02-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:22:
[...]

Een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem gehad. Ik heb daar ook een beetje zitten kloten en uiteindelijk werkte het weer (was 2 weken geleden, weet niet of het nog steeds werkt). Wat ik heb gedaan is de draadloze verbinding zelf een ip adres te geven, ipv dat deze dat zelf doet. Ook heb ik het mac adres ingevoerd bij de software van die Wifi Max bij die instellingen ergens (je kan disable kiezen maar ook nog 2 anderen, iets van enable of acces). Hoop dat het werkt.
gouden regel als het gaat om wifi NOOIT en dan bedoel ik ook NOOIT USB wifi zooi kopen. ik heb een AP aan mijn modem hangen via fixed IP ingesteld en dat werkt ALTIJD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
Yup... WiFi is vragen om problemen! Geef mij maar een fysieke verbinding ;-)

[ Voor 36% gewijzigd door ttb_82 op 06-02-2007 14:32 ]

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Boeboe schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:07:
[...]

heb er zelf zo eentje, enkel bruikbaar in de PSO games voor zover ik weet. Voor welk ander spel zou je namelijk een toetsenbord gebruiken? 8)7
Animal crossing bijvoorbeeld; ik heb het zelf niet gespeeld; maar ik kan me herinneren dat mijn vriendin iedere keer dezelfde brief typte: "Fossil for research" ofzo.

Doe je er nog wat mee?; lijkt me wel een leuk ramplankje eigenlijk.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Zo, via de Duitse Amazon ook een Wii besteld. Even op en neer naar Duitsland zit er namelijk niet in voor mij dus dan maar zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

ttb_82 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:30:Yup... WiFi is vragen om problemen! Geef mij maar een fysieke verbinding ;-)
Ook als het gaat om een 230 € kostende Draytek 2910VG ?!?! :P
Krijg ik vandaag binnen namelijk \o/ Na lang twijfelen maar gewoon voor high end kwaliteit gegaan en daarnaast zat features om i.c.m. FreeBSD mee te spelen :Y) :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

fuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:22:
[...]
Ik ga het proberen, bedankt voor je reactie iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:12
Het is hier geen marktplaats ;)

[ Voor 102% gewijzigd door Crash op 06-02-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
nero355 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:45:
[...]

Ook als het gaat om een 230 € kostende Draytek 2910VG ?!?! :P
Krijg ik vandaag binnen namelijk \o/ Na lang twijfelen maar gewoon voor high end kwaliteit gegaan en daarnaast zat features om i.c.m. FreeBSD mee te spelen :Y) :D
Euh... ja. Ik ken niet alle producten uit mijn hoofd. Mijn reactie was voor een deel gebaseerd op de gare WiFi aansluitingen bij mijn ouders. Dat was zo ontzettend bagger, dat er nu toch maar UTP in huis ligt. Verder is WiFi op mijn werk ook bagger te verkrijgen. Ik bespaar je de verhalen. Wat dat betreft heb ik het alweer helemaal gehad met draadloos internet. Ik steek mijn tijd liever in het gamen achter de Wii \o/ (met in de toekomst een LAN adapter).

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Woodsy schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:54:
Na wat nachten slapen over enkele eerdere posts van mij heb ik besloten om mijn Wii de deur uit te doen... salespitch.... blabla....
ehm misschien heb je ooit gehoord van www.marktplaats.nl, www.speurders.nl of Tweakers V&A?

[ Voor 74% gewijzigd door Phusebox op 06-02-2007 15:02 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ttb_82 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:30:
Yup... WiFi is vragen om problemen! Geef mij maar een fysieke verbinding ;-)
niet perse mijn AP maakt via wifi verbinding met de wii en dat gaat altijd goed nooit problemen. heb dan ook alles handmatig ingesteld. (gebruik WPA + mac filter tevens SSID aangepast en braodcast uitgezet) afstand AP en wii is 4 meter zonder obstakels (nou ja mijn bank staat ertussen) no problem whatsoever maar ja als je met USB dongels gaat kloten tja dan kan je wel wat problemen verwachten. dus mijn tip neem een wifi AP die kosten echt niet veel wel iets meer dan die USB dongels maar ja dat is gewoon niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:12
Phusebox schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:02:
[...]

ehm misschien heb je ooit gehoord van www.marktplaats.nl, www.speurders.nl of Tweakers V&A?
Ik hoop een wat meer tweakers publiek te bereiken. Marktplaats en Speuders voel ik vrij weinig voor. Als ik kijk met de gemiddelde persoon waarmee in aanraking kom via zo'n website krijg ik liever wat minder reactie's en plaats hem dan alleen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Phusebox schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:02:
[...]

Misschien dat hij z'n mede-tweakers een plezier wil doen?
Er worder hier immers ook dealtjes gesloten over kabels, kopen in duitsland en het overnemen van reserveringen.

het klinkt echter wel een beetje als een ad. met prijs+motivatie erbij, dat kan je beter via dm/mail/msn regelen

edit:

spuit11 :+

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Laatst online: 22:51
Wat voor type router kan je het beste kopen??? Ik ga ergens deze week namelijk een router kopen, maar ik zou niet weten welke ik zou willen. Ik weet wel de eisen van de nintendo site, maar de meeste routers hebben dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Voor de mensen die graag verbeteringen willen zien in de Wii browser heeft Opera een feedback formuliertje op hun website gezet, die je op je Wii kunt invullen op http://my.opera.com/community/wii.

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!