Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 78 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.023 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:31:
Met de links-rechtshandig discussie kom ik op iets dat ik al een tijdje wil posten.
Namelijk dat de Wiimote de eerste controller is die perfect zowel links als rechtshandig te gebruiken is.
Het is dan wel een beetje jammer dat ontwikkelaars toch niet even de moeite nemen om een lefty optie in te bouwen (zoals gun aan de rechterkant). Maar ik vind dit toch wel een mooi punt.

Wat me verder ook opviel is dat de uiteindelijke Wiimote toch wel een samenraapsel is geweest van verschillende geruchten rondom de Revolution controller. Zal even nog wat plaatjes proberen te vinden.
Met name deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het niet zo dat het met een gamecontroller eigenlijk niets uit maakt? Mijn jongere broer is ook linkshandig en ik heb van hem nog nooit gehoord dat het lastig is.

Ervaringen van anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn broertje ook nog nooit horen klagen en die is ook linkshandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wat is de beste site om een online petitie te houden ? Ik kan er wel zat vinden maar gaat me even om eigen ervaringen. Er zijn er zat maar het moet wel lekker werken :)
Petitie is bijna af m.b.t. VIP sterren. Jaja ik weet dat het gratis is maar leuk is het ook niet. Best een petitie waard.

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 02-02-2007 15:01 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Max|Burn schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:01:
Wat is de beste site om een online petitie te houden ? Ik kan er wel zat vinden maar gaat me even om eigen ervaringen. Er zijn er zat maar het moet wel lekker werken :)
Petitie is bijna af m.b.t. VIP sterren. Jaja ik weet dat het gratis is maar leuk is het ook niet. Best een petitie waard.
Ik zou je willen aanraden de petitie Engelstalig te maken. In de nieuwsgroep uk.games.video.nintendo is bijvoorbeeld ook nogal wat ophef ontstaan rond het plan van NoE.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verdomme, ik dacht er nog aan :D Maar dacht dat ik misschien toch alleen NoNL kon aanspreken hierover. De voorwaarden zijn op NoE niveau aangepast?..mooi dan vertaal ik de boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag red steel of far cry kopen. welke game is nou mooier en heeft een hogere gameplay. kan iemand mij een beetje helpen want ik vind het moeilijk.
het gaat er bij mij ook om dat ik het spel blijf spelen. savonds thuis en dan nog ff een leveltje of een missie of iets ff snel en dan volgende dag weer ff
dat als ik het spel heb uitgespeeld heb zo iets heb dat ik het nog steeds leuk blijf vinden.
iemand punten waarom ik welke game nou echt MOET hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Red steel, far cray is zo slecht. Met een beetje reviews checken had je dat zelf ook kunnen zien :)
Red steel is geen must have, maar tis beter dan niks. Maar far cry is bedroevend.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Geen van beiden zijn ECHTE must haves helaas. Kies je tussen de 2 dan wordt het Red Steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

Je krijgt echt grappige taferelen als een winkel niet aan pre-orders/reserveringen doet. Komende woensdag krijgt een lokale winkel 7 stuks Wii binnen. Wetende dat in de andere winkels zo`n 50 wachtenden zijn, moet je snel zijn. Bedoeling is om nog voor dat de winkel opent bij de eerste 7 bellers te zijn.

* Patriek gaat vanaf 8 uur continu nummerherhaling doen :)
met twee telefoons :+

[ Voor 3% gewijzigd door Patriek op 02-02-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nou ik snap nu waarom iemand zo snel een Wii bij Intertoys HHW kreeg :) I.v.m. de opening hadden ze van zowel intertoys centraal als van nintendo rechtstreeks extra Wii's gehad. Ze hadden er dus 30 !

Toen ik uitlegde dat ik er 2 weken ervoor nog was maar niet reserveerde omdat het zo'n zootje was, zei hij dat hij dat wel kon begrijpen. Echter had ik dan wel een wii gehad :P

Ach ja..ben nu #13 en dat duurt zeker nog 3-4 weken naar verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer een dieptepunt in mijn gamehistorie bereikt. Ik vraag me echt af of dat stelletje apen bij ubisoft hun games wel speelt voordat ze het in de verkoop doen. Ik was Red Steel aan het spelen, opzich een aardige game tot nu toe. Ik kom bij dat mietje van een Harry en die moet ik verslaan met zwaardvechten. Dat Harry opeens kan zwaardvechten is al een wonder want het hele spel door kan die niks. Maar wat nog verbazingwekkender is dat Harry wel de meest godlike samurai ooit is. Om te beginnen heeft ie een zwaar dat niet kapot kan. Iedereen is het spel heeft een zwaard wat kapot kan, behalve Harry. Harry heeft ook een magic block attack. Je kan hem namelijk niet rechtstreeks aanvallen want dan blokt ie altijd. Je kan hem alleen raken als hij aanvalt en jij vlug terug slaat. Probleem hierbij is alleen dat je wiimote 9 van de 10 keer voor geen meter reageert, ook uniek in het spel. En het lijkt erop dat Harry ook saiyan armor heeft want als je hem al weet te raken doe je minimaal damage. Je kan namelijk ook met alleen normaal zwaardslaan aanvallen. Een combo oid doen kan niet. Wat ook grappig is als Harry met zijn moves komt die je gewoon niet kan dodgen, van die leuke aanvallen waarin je ''klem'' komt te zitten.

Op dit soort momenten vraag ik me toch af wat voor retards dit soort dingen maken en of ze zichzelf nou niet kapot schamen als ze zelf de moeite zouden nemen om door hun game heen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand trouwens iets meer over Wii Music? Dat was op de E3 beurzen en in alle presentaties toch een toekomstige game? Maar ik kan er nu nauwelijks iets meer over vinden, afgezien dat ie aangekondigd is en dat de releasedatum To Be Announced is. Komt die game uberhaupt nog een keer uit of was het gewoon een demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:51
Wohoo ik heb mijn wii. Heb wie sport dat erbij zit en zelda gehaald. Even kijken wat nog meer toffe games zijn voor op de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:04:
Net weer een dieptepunt in mijn gamehistorie bereikt. Ik vraag me echt af of dat stelletje apen bij ubisoft hun games wel speelt voordat ze het in de verkoop doen. Ik was Red Steel aan het spelen, opzich een aardige game tot nu toe. Ik kom bij dat mietje van een Harry en die moet ik verslaan met zwaardvechten. Dat Harry opeens kan zwaardvechten is al een wonder want het hele spel door kan die niks. Maar wat nog verbazingwekkender is dat Harry wel de meest godlike samurai ooit is. Om te beginnen heeft ie een zwaar dat niet kapot kan. Iedereen is het spel heeft een zwaard wat kapot kan, behalve Harry. Harry heeft ook een magic block attack. Je kan hem namelijk niet rechtstreeks aanvallen want dan blokt ie altijd. Je kan hem alleen raken als hij aanvalt en jij vlug terug slaat. Probleem hierbij is alleen dat je wiimote 9 van de 10 keer voor geen meter reageert, ook uniek in het spel. En het lijkt erop dat Harry ook saiyan armor heeft want als je hem al weet te raken doe je minimaal damage. Je kan namelijk ook met alleen normaal zwaardslaan aanvallen. Een combo oid doen kan niet. Wat ook grappig is als Harry met zijn moves komt die je gewoon niet kan dodgen, van die leuke aanvallen waarin je ''klem'' komt te zitten.

Op dit soort momenten vraag ik me toch af wat voor retards dit soort dingen maken en of ze zichzelf nou niet kapot schamen als ze zelf de moeite zouden nemen om door hun game heen te spelen.
Ik adviseer je de sword movement op small te zetten. Dat werkte bij mij subliem en eindelijk kon ik die harry afmaken :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:04:
Volgens mij trek jij bugs aan of iets dergelijks, toegeven, hij is lastig, maar na een paar keer proberen kwam ik er wel langs hoor.

Als ik het goed herinner had je ook al moeite met wii sports en zelda niet? :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik zie hier al meerdere mensen voorbij komen die vragen naar Wii music. Ik had zelf meer het idee dat het een mooie tech demo was voor op de E3. Kan het mis hebben natuurlijk, maar ik zou er niet heel hard op hopen dat je het ooit zal kunnen kopen in de winkel.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe spellen van deze week zijn:

NES: (500 Wii Points)
Gradius (1 speler)

SEGA Mega Drive: (800 Wii Points)
Bonanza Bros. (1-2 spelers)
Comix Zone (1 speler)
Gain Ground (1-2 spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:22:
Ik zie hier al meerdere mensen voorbij komen die vragen naar Wii music. Ik had zelf meer het idee dat het een mooie tech demo was voor op de E3. Kan het mis hebben natuurlijk, maar ik zou er niet heel hard op hopen dat je het ooit zal kunnen kopen in de winkel.
Jah die indruk krijg ik ook. Al zie ik wel dat Digifan Wii Music in de releaselijst heeft staan voor 2006. Google geeft echter een hoop sites die het vermelden als Wii Demo. Zou op zich wel jammer zijn, vond het concept leuk gevonden (voor muziekliefhebbers misschien dan). De Wii leent zich prima voor dit soort concepten lijkt me. Vond het ook ontzettend tof om Myamoto te zien dirigeren op de muziek van Zelda op die persconferentie, heel erg cool. Zou het wel jammer vinden als hier niets meer mee gedaan wordt.

Aan de andere kant is het natuurlijk ook lastig. Verzin maar eens een interessant spelconcept om het dirigeren en muziek maken heen. Het moet wel uitdagend zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Tja, er zijn zat rythm games, dus je zou zeggen dat je ook vast wel zoiets dergelijks met het dirigeren van muziek kunt doen. Maar ja, ik moet het nog zien dat dit als spel uitgebracht wordt.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Uhm even een eerste post in de wii reeks.. in de OP zie ik niks over release data, maar een maat van me heeft een wii besteld bij de dynabyte en wacht sinds de release data al op de wii, die hij nog steeds niet heeft.. is er een landelijke afspraak over de release van wii's? hij wil graag zijn wii hebben (en ik ook wel :P ) dus was wel benieuwd of iemand iets wist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het ding kwam toch echt begin December uit hoor. Er is gewoon een tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:34:
[...]
Aan de andere kant is het natuurlijk ook lastig. Verzin maar eens een interessant spelconcept om het dirigeren en muziek maken heen. Het moet wel uitdagend zijn natuurlijk.
*kuch* :)

Afbeeldingslocatie: http://www.megghy.com/immagini/PS2/M/Mad_Maestro_Ps2.jpg
lang geen slecht spel btw.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Thrilled schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:53:
Uhm even een eerste post in de wii reeks.. in de OP zie ik niks over release data, maar een maat van me heeft een wii besteld bij de dynabyte en wacht sinds de release data al op de wii, die hij nog steeds niet heeft.. is er een landelijke afspraak over de release van wii's? hij wil graag zijn wii hebben (en ik ook wel :P ) dus was wel benieuwd of iemand iets wist
Ur kiddin right? heb je ook maar iets gelezen of gezocht (is het niet op dit forum danwel op google)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:18:
[...]

Volgens mij trek jij bugs aan of iets dergelijks, toegeven, hij is lastig, maar na een paar keer proberen kwam ik er wel langs hoor.

Als ik het goed herinner had je ook al moeite met wii sports en zelda niet? :P
Thats me :*)

Nee maar het is gewoon gaar dat het opeens totaal anders is dan de andere gevechten.

Was Dewy's adventure hier eigenlijk al gepost? dat lijkt me wel een coole game. Ziet er kwa stijl wel vet uit, een stuk beter dan elebits imo.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=16063

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Euh? Die Harry is toch nie moeilijk..?

Anyway, Dance Dance Revolution komt ook op Wii, controls zijn een combi van een dansmat en een Wiimote / nunchuck.

Zie IGN voor een preview :)

EDIT: Spore is ook eindelijk officieel aangekondigd op de DS, en aangezien EA die uitgeeft en vriendjes is met de Wii hoop ik stiekem dat die ook op Wii komt :D

Online Spore zou echt goed zijn op Wii :D

[ Voor 35% gewijzigd door Willybubba op 02-02-2007 22:35 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 22:20
Zo mijn Wii is compleet. HEb nu 2 controllers + 2 nunchucks + wii play + wii sports. Misschien later Wario en Zelda erbij.

Rest lijkt vrij crappy zo te horen.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Je Wii is niet compleet zonder Zelda.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venxir schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:46:
Zo mijn Wii is compleet. HEb nu 2 controllers + 2 nunchucks + wii play + wii sports. Misschien later Wario en Zelda erbij.

Rest lijkt vrij crappy zo te horen.
2 gamecube en of 2 classic controllers
2 Gb geheugenkaart
1 of 2 gamecube geheugenkaarten
RGB of component kabel
puunten voor VC games

en zelda is een must!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

theezeefje

Poehee

Yay,

In heel nederland een wachttijd van 2 á 3 maanden op de Wii,

bij de MediaMarkt in Nordhorn (Duitsland) waren ze nog volop.
(stonden een paar pallets).

Rayman is trouwens een aanrader.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:45

Zym0tiC

^_^

Dikke pech met mijn cube, of beter gezegd de memorycard. Sinds een paar dagen weer bezig met SSX on Tour. Bijna uitgespeeld maar sinds vandaag krijg ik tijdens het laden dat mijn memorycard corrupt is en of ik deze wil formateren. Nee gekozen, cube uit. Eens goed blazen over de contactjes. Weer netjes erin gestoken en cube aan. Na geen probleem met lezen/schrijven meer. Totdat de cube weer uitgaat. Daarna weer zelfde liedje.
Natuurlijk was ik zo stom geweest om een imitatie memorycard te kopen |:( blijkt toch weer dat het prut is. Maar daar heb ik nu niet meer zoveel aan. Hij doet het atm dus nog na wat geklooi maar wil alle savedata zo snel mogelijk backuppen.
Vandaag heel Roermond door op zoek naar een originele van Nintendo nergens te krijgen meer. Iemand toevallig nog adresjes in Heerlen of Eindhoven? Liefst 251 bloks bol.com heeft alleen de 59blocks nog maar.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Volgens Matt van IGN komt Wii Music wel als game overigens, alsook DK Bongo Blast, Kirby en Wii Health. En hoe vet is dit:

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/wii_boxing_glove01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/wii_boxing_glove02.jpg

:+

[ Voor 38% gewijzigd door Captain N op 03-02-2007 09:46 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexxodus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-09 07:36
bij de MediaMarkt in Nordhorn (Duitsland) waren ze nog volop
En toen heb je er even 10 meegenomen.... :)
Onbegrijpelijk dat er in Duitsland een overvloed is aan wii's en hier in Nederland (bijna) geen wii te krijgen is!!!

Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:30

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Zym0tiC schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 00:19:
Dikke pech met mijn cube, of beter gezegd de memorycard. Sinds een paar dagen weer bezig met SSX on Tour. Bijna uitgespeeld maar sinds vandaag krijg ik tijdens het laden dat mijn memorycard corrupt is en of ik deze wil formateren. Nee gekozen, cube uit. Eens goed blazen over de contactjes. Weer netjes erin gestoken en cube aan. Na geen probleem met lezen/schrijven meer. Totdat de cube weer uitgaat. Daarna weer zelfde liedje.
Natuurlijk was ik zo stom geweest om een imitatie memorycard te kopen |:( blijkt toch weer dat het prut is. Maar daar heb ik nu niet meer zoveel aan. Hij doet het atm dus nog na wat geklooi maar wil alle savedata zo snel mogelijk backuppen.
Vandaag heel Roermond door op zoek naar een originele van Nintendo nergens te krijgen meer. Iemand toevallig nog adresjes in Heerlen of Eindhoven? Liefst 251 bloks bol.com heeft alleen de 59blocks nog maar.
Doe jezelf een lol en bestel een 1019-blocks card van Nintendo zelf op videogamesplus.ca. Met porto erbij ben je misschien iets duurder uit dan een 251-blocks card te kopen hier in NL (totaal iets van 35 euro?), maar veel lol heb je er wel van. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb net met de MediaMarkt in Breda gebeld: de lading die ze afgelopen maandag hadden ontvangen was natuurlijk al op (?!?), volgende week krijgen ze weer wat maar hoeveel of wanneer is niet te zeggen.

Bij de MediaMarkt in R'dam Alexandrium en Eindhoven krijg ik ongeveer hetzelfde te horen. :/

offtopic:
IK WIL EEN WII !!! :P

[ Voor 25% gewijzigd door pven op 03-02-2007 11:48 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:32

Snippertje

Light up your life

Gister de hele avond gewiied met de hele familie :P ( Vader, moeders, mijn 3 zussen, vriend van me zus en mijn vriendin :P ) Tennistoernooi en gebowld. Echt super de wii :P Me eerste set batterijen was nu ook al op. Ging ongeveer 30 uur mee denk ik.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:10
Vandaag eindelijk het verlossende telefoontje van de E-plaza dat mijn (gereserveerde) Wii binnen was. Gelijk maar Zelda erbij gehaald en volgende week Wii play en RRR halen.

Gelijk aangesloten gespeeld. Sinds de Nes is dit ook weer mijn eerste console. en heb nog nooit met een console zo'n wauw gevoel eraan overgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
Gister was ik met m'n vriendin bij haar ouders in Emmen. We zijn even in Meppen (D) boodschappen wezen doen en daar in een Marktkauf Elektro hadden ze er nog een! Gelijk WiiPlay er even bij gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Zo te horen is er maar 1 optie als je NU een wii wilt, met de auto naar een duitse mediamarkt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
  • Laatst online: 23-03-2022
notgib schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:17:
Zo te horen is er maar 1 optie als je NU een wii wilt, met de auto naar een duitse mediamarkt... :(
Hmm, minder...dan moet dat maar voor mijn tweede beestje :D.

Owner of http://scorpei.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik wil toch even gezegd hebben dat het me opvalt dat hoe verder je komt in Red Steel hoe gaver het spel wordt. De gameplay wordt beter, (meer moves, slowmo etc) en de graphics gaan echt x10 omhoog. Detail textures en normal mapping. Zekers zekers gaaf! De kritieken zijn juist want met een 2 maanden extra tijd hadden ze ook de beginlevels super kunnen maken. Deze zijn echt onder de maat.

Vooral de missie op het schip vond ik SUPER!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
Welke site is betrouwbaar voor de release dates van PAL games? Wil graag weten wanneer DBZ uitkomt. Momenteel denk ik 23 Maart, maar als hij nog in feb komt dan koop ik die. Anders gaat eerst Excite truck er nog wel komen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

FoggyFreek schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:50:
Ik wil toch even gezegd hebben dat het me opvalt dat hoe verder je komt in Red Steel hoe gaver het spel wordt. De gameplay wordt beter, (meer moves, slowmo etc) en de graphics gaan echt x10 omhoog. Detail textures en normal mapping. Zekers zekers gaaf! De kritieken zijn juist want met een 2 maanden extra tijd hadden ze ook de beginlevels super kunnen maken. Deze zijn echt onder de maat.

Vooral de missie op het schip vond ik SUPER!
Ik vermoed stiekem wel dat de slechte reviews alleen de beginlevels gespeeld hebben of zo.

Mijn favomissie is trouwens Geisha House, die vond ik zo stoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwvds
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-06 20:32
Even een tip: Amazon.de heeft Wii's etc. op voorraad. Verwachte verzenddatum maandag a.s. (5 feb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwvds schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:21:
Even een tip: Amazon.de heeft Wii's etc. op voorraad. Verwachte verzenddatum maandag a.s. (5 feb).
Verzending naar Nederland duurt 7-21 werkdagen, das best lang. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:33:
[...]

Verzending naar Nederland duurt 7-21 werkdagen, das best lang. :X
je kan natuurlijk ook in de auto springen hé. voor mij is het half uurtje rijden ofzo dan zit ik in duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 16:07
YES!!! heb nu een week de wii binnen... lag er nog 1 bij de V&D achter... eerst niet, maar na een half uur de winkelier aangestaart te hebben ging ie toch maar kijken O-) en jahoor :D

Ik heb wat vragen die waarschijnlijk al honderd keer langs zijn geweest... en ik zou graag alles willen lezen, alleen heb ik geen breedband internet... gaat dus ontiegelijk traag om al die paginas te laden, daarom vraag ik het maar :(

ik heb de update(s) gedaan, duurde wel ffies (geschat 10 uur lang)... maaruhm, hoe kan ik nou bijvoorbeeld internetten op de wii? en dat gedoe met die mii's.... hoef je verder niks voor te doen toch?

bijvoorbaat dank ^^

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Laatst online: 16-09 14:59

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Plexxodus schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:05:
[...]

Onbegrijpelijk dat er in Duitsland een overvloed is aan wii's en hier in Nederland (bijna) geen wii te krijgen is!!!
Een grote misser van Nintendo Nederland!
Er is toch iets mis daar bij het management, of ze worden niet serieus genomen door Nintendo Europe.
Ben ook al weken op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 09:09:
Volgens Matt van IGN komt Wii Music wel als game overigens, alsook DK Bongo Blast, Kirby en Wii Health. En hoe vet is dit:

[afbeelding]

[afbeelding]

:+
Kijk dit soort zaken maken de Wii een echte MUST HAVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

Plexxodus schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:05:
[...]

En toen heb je er even 10 meegenomen.... :)
'maar' 5 stuks :D

sta ik daar, mag ik met Rabo maar max 500 pinnen per dag in het buitenland :D
maar om de hoek stond een pinautomaat, daar kon ik de rest pinnen :D

Btw,
de Mediamarkt in Nordhorn ligt 2 km over de grens bij Denekamp
Zodra je duitsland binnen gaat, zie je als eerste de Mediamarkt :D

[ Voor 14% gewijzigd door theezeefje op 03-02-2007 17:49 ]

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

Narf717 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:08:
YES!!! heb nu een week de wii binnen... lag er nog 1 bij de V&D achter... eerst niet, maar na een half uur de winkelier aangestaart te hebben ging ie toch maar kijken O-) en jahoor :D

Ik heb wat vragen die waarschijnlijk al honderd keer langs zijn geweest... en ik zou graag alles willen lezen, alleen heb ik geen breedband internet... gaat dus ontiegelijk traag om al die paginas te laden, daarom vraag ik het maar :(

ik heb de update(s) gedaan, duurde wel ffies (geschat 10 uur lang)... maaruhm, hoe kan ik nou bijvoorbeeld internetten op de wii? en dat gedoe met die mii's.... hoef je verder niks voor te doen toch?

bijvoorbaat dank ^^
Om te internetten, moet je naar het winkelkanaal gaan.
hier kun je bij Wii-software (voorlopig) gratis Opera downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
theezeefje schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:46:
[...]

'maar' 5 stuks :D

sta ik daar, mag ik met Rabo maar max 500 pinnen per dag in het buitenland :D
maar om de hoek stond een pinautomaat, daar kon ik de rest pinnen :D

Btw,
de Mediamarkt in Nordhorn ligt 2 km over de grens bij Denekamp
Zodra je duitsland binnen gaat, zie je als eerste de Mediamarkt :D
Kosten ze in Duitsland ook 249 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Laatst online: 31-03 21:41
pven schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:51:
[...]

Kosten ze in Duitsland ook 249 euro?
Jep, zelfde prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand persoonlijk ervaring met de LAN-adapter van Datel voor de Wii ?
Kan hem wel kopen maar als het toch niet werkt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:52:
Welke site is betrouwbaar voor de release dates van PAL games? Wil graag weten wanneer DBZ uitkomt. Momenteel denk ik 23 Maart, maar als hij nog in feb komt dan koop ik die. Anders gaat eerst Excite truck er nog wel komen!
Komt 23 maart idd.

http://www.nl.atari.com/index.php?pg=release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-09 14:36

Daniel

Kapitein NCC-1701
Zo, ik ben vandaag ook even naar Duitsland geweest, bij de Saturn in CentrO Oberhausen lagen er ook nog minimaal 20, en waarschijnlijk meer op voorraad. Drie meegenomen :) Lachen hoor, dat ding, vooral tennis is cool :)

Prijs is hetzelfde en de handleiding is ook gewoon in het Nederlands. Het kost je dus ff wat benzine maar bij onze oosterburen zijn ze er dus wel 'in overvloed'. Er geldt wel hetzelfde als hier: vooral bij de grote ketens (MediaMarkt, Saturn etc.) hebben ze er veel, de kleinere gameshops zijn net zo als hier snel uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Weet iemand een site waar je de noten van zelda liedjes kunt krijgen? Geen album waarvoor je moet betalen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:41
En weet iemand hoe dat zit kwa garantie met een duitse Wii ?
Heeft iemand hem al zonder problemen kunnen registreren via nintendo.nl ?

[ Voor 38% gewijzigd door Wisey op 04-02-2007 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisey schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:26:
zelfde als in nederland garantie wetten zijn europees. 2 jaar verplichte garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 20:33:
geen ervaring mee ik heb een wifi AP gekocht maar het zal vast wel werken. zo niet ga je ermee terug lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe

gister de frs in hoog catharijne ingelopen er stond een wii doos
even grvraagd joh zit er ook een in of is het een lege doos

binnen 3 min een wii gevonden zonder er naar te hoeven zoeken

ze zijn dus blijkbaar nog wel in nl hier en daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.vc-reviews.com...super-ghouls-n-ghosts.php

ik ben benieuwd welke VC games eraan komen. zelf wil ik de bovenstaande graag hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
Die werkt prima, ik heb er geen problemen mee. Kwestie van aansluiten, je Wii even de juiste instellingen laten opzoeken en klaar. Het enige verschil met de officiële is volgens mij dat op de Datel twee ledjes zitten om ingaand/uitgaand verkeer te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Misschien dat de verkrijgbaarheid iets te maken heeft met het feit dat het hoofdkantoor van Nintendo Europe nabij Frankfurt zit? Duitsers zijn natuurlijk een tikkeltje nationalistisch aangelegd, dus misschien dat ze zoiets hebben van: Eigen rijk eerst? :P

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb die wii drivers gedownload zodat ie ook in windows werkt maar hoe verbind ik dat ding met mn pc? Heb een gewone bluetooth stick maar er gebeurt niks automatisch, klopt dit of...?

edit: het is gelukt...dat ene knopje onderin was de sleutel ;) nu nog werkend krijgen met software...

[ Voor 22% gewijzigd door Cartman! op 04-02-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexxodus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-09 07:36
Nou, gisteren en vandaag weer op jacht geweest in Rotterdam/Dordrecht en omgeving, maar weer geen geluk. Nu nog even afwachten of er iets mee komt uit Duitsland en anders wordt het zelf maar even naar Duitsland rijden volgend weekend. Zal eerst Kleve maar eens proberen, dat is het dichtste bij.
*zucht* ..... To Wii or not to Wii, that's the question.

Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler: zelda vraag
kan iemand me vertellen waar ik die brug kan vinden ? zit nu in wolfvorm en kwam bij een plek waar de brug weg is en toen moest ik terug en de brug zoeken. mirna zegt was there a place that stuck in your memory? look for something that grabs you. nou weet ik dat ik ergens gepakt was maar dat was bij dat helende vijvertje toch? en daar ben ik geweest, hell ben overal geweest.

ja ik kan een walktrough erbij pakken maar dan lees ik mogelijk van alles dat ik zelf wil uitzoeken (of iig een dappere poging doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plexxodus schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:48:
Nou, gisteren en vandaag weer op jacht geweest in Rotterdam/Dordrecht en omgeving, maar weer geen geluk. Nu nog even afwachten of er iets mee komt uit Duitsland en anders wordt het zelf maar even naar Duitsland rijden volgend weekend. Zal eerst Kleve maar eens proberen, dat is het dichtste bij.
*zucht* ..... To Wii or not to Wii, that's the question.
je moet de free record shop dagelijks bellen rond 11:00 a 11:30 dan krijgen ze hun leveringen binnen. ze nemen geen pre orders aan dus dan bellen en vragen of ze hem achter willen houden en dat je hem meteen komt ophalen. zo heb ik een wii geregeld voor een vriendin dag nadat ze tegen me zei dat ze er 1 wilde heb ik gebeld voor haar en hoppa een wii :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:51:
kan iemand me vertellen waar ik die brug kan vinden ? zit nu in wolfvorm en kwam bij een plek waar de brug weg is en toen moest ik terug en de brug zoeken. mirna zegt was there a place that stuck in your memmory? look for something that grabs you. nou weet ik dat ik ergens gepakt was maar dat was bij dat helende vijvertje toch? en daar ben ik geweest, hell ben overal geweest.

ja ik kan een walktrhough erbij pakken maar dan lees ik mogelijk van alles dat ik zelf wil uitzoeken (of iig een dappere poging doen)
spoiler:
Volgens mij ligt die brug in de buurt van de winkel van die vogel, vlak voor de eerste tempel.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:51:
kan iemand me vertellen waar ik die brug kan vinden ? zit nu in wolfvorm en kwam bij een plek waar de brug weg is en toen moest ik terug en de brug zoeken. mirna zegt was there a place that stuck in your memory? look for something that grabs you. nou weet ik dat ik ergens gepakt was maar dat was bij dat helende vijvertje toch? en daar ben ik geweest, hell ben overal geweest.

ja ik kan een walktrough erbij pakken maar dan lees ik mogelijk van alles dat ik zelf wil uitzoeken (of iig een dappere poging doen)
spoiler:
Hij ligt inderdaad in the forest, vlak bij een warp point. Kan goed zijn dat het dat punt is bij die vijver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx metroid en deddie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een 2Gb SD kaart in mijn wii zitten hij ziet hem ook keurig. nou wilde ik al mijn spellen daarheen kopieeren en dat lukt ook maar als ik ze uit het wii geheugen wis dan zie ik ze niet meer. als je wii geheugen vol is kan je er dus geen games meer bijzetten dan moet je spellen gaan wissen (je kan ze backuppen op SD)

dat vind ik wel jammer niet dat ik nu al te weinig geheugen heb maar gaat best hard :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook sinds gisteren, werkt prima hier.
Kan dus ook eindelijk online met m'n wii! :*)

Heb me nu ook bij de wii consolecode database geregistreerd onder de naam Drayson :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisey schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:26:
Heeft iemand hem al zonder problemen kunnen registreren via nintendo.nl ?
Garantie = garantie

Registreren = kein problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand de OP aanpassen ?

er staat wel hoe je spoilertags maakt maar je kan ook nog een beschrijving geven dit doe je alsvolgt

spoiler: beschrijving van de spoiler
leek me wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:37:
[...]

Heb me nu ook bij de wii consolecode database geregistreerd onder de naam Drayson :)
Ik heb het denk ik even gemist, maar waar doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:54:
[...]
zo heb ik een wii geregeld voor een vriendin dag nadat ze tegen me zei dat ze er 1 wilde heb ik gebeld voor haar en hoppa een wii :)
Dat is alleen een optie voor:
- Scholieren/Studenten
- Werklozen (Of mensen die toevallig dicht bij zo'n winkel zitten)
- Gepensioneerden

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:06:
kan iemand de OP aanpassen ?

er staat wel hoe je spoilertags maakt maar je kan ook nog een beschrijving geven dit doe je alsvolgt

spoiler: beschrijving van de spoiler
leek me wel handig :)
Dat staat ook al in de faqs, dus het is niet erg nuttig om dat ook nog in de topicstart te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik vroeg mij af,

ik heb sinds kort een homecinema set (panasonic SC-HT855)... Nu heb ik hierop een knop 'DD PLII' (prologic II). Ik heb de wii nu met de gele kabel aangesloten op de TV en de rode en witte kabels rechtstreeks op de AUX van de homecinema set. Als ik op het knopje DD PLII klik dan staat er "ERROR" op mijn HT855. Dit komt (neem ik aan) omdat hij geen signaal ontvangt dat kan worden omgezet naar PLII. Ik heb in de opties wel al aangegeven dat ik een surround systeem gebruik.

Wat kan ik verder nog doen om het surround geluid wel werkende te krijgen (bij zelda)?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:30:
[...]
- Scholieren/Studenten
- Gepensioneerden

ik ben geen van allen toch is het me gelukt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Kunnen er trouwens alle SD geheugenkaartjes in de Wii. Ik kan namelijk aan Dane Elec high speed 2gb kaartjes komen. Geen Hong-Kong fake maar gewoon goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoriox schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:10:
[...]

Ik heb het denk ik even gemist, maar waar doe je dat?
staat in de OP, hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:54:
[...]

je moet de free record shop dagelijks bellen rond 11:00 a 11:30 dan krijgen ze hun leveringen binnen. ze nemen geen pre orders aan dus dan bellen en vragen of ze hem achter willen houden en dat je hem meteen komt ophalen. zo heb ik een wii geregeld voor een vriendin dag nadat ze tegen me zei dat ze er 1 wilde heb ik gebeld voor haar en hoppa een wii :)
Dank voor de tip! Ga ik deze week proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
ik weet niet of het al gemeld is maar het Wii demo kanaal komt er aan!
tenminste dat meld WiiareFree. Voor de genen die duits kunnen:
Wii-Besitzer mit Internet-Anschluss werden sich Demoversionen von Wii-Spielen herunterladen können.
Vermutungen gab es ja schon länger, jetzt aber ist es offiziell:
Neben Virtual-Console-Spielen werden Wii-Besitzer mit Internetzugang auch Demoversionen von Wii-Titeln herunterladen können.

Dies würde von einem Sprecher von Nintendo of Europe gegenüber der “Games Aktuell” bestätigt. Die Demos kann man dann entweder im 512 MB großen Flashspeicher der Konsole oder auf einer separat erhältlichen SD-Karte speichern.

Welche Demos den Anfang machen, will Nintendo in Kürze bekannt geben.

Da kann man sich ja drauf freuen. Dann muss man sich beim Kauf eines Spiels nicht mehr nur auf Tests verlassen, sondern man kann das Spiel dann endlich selber vorher ausprobieren.
goed nieuws als het echt zo is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

De lineup van Konami voor 2007 is trouwens op verscheidene sites te lezen. De meeste spellen zijn al wel bekend. Er komt buiten de bekende titels nog een Wii spel bij, namelijk Dance Dance Revolution. Ditmaal geen Mario Mix, maar een volwaardige DDR.

Teleurstellend is wel dat er geen PES tussen staat voor de Wii. Ik had toch echt gehoopt die dit jaar nog te zien. PES 2007 komt echter alleen naar de X360 next-gen. Misschien dat we geluk hebben met PES7 die wel tegen september zal komen. PES7 stond nog niet op de lijst, maar die zal er ongetwijfeld wel komen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:48:
Kunnen er trouwens alle SD geheugenkaartjes in de Wii. Ik kan namelijk aan Dane Elec high speed 2gb kaartjes komen. Geen Hong-Kong fake maar gewoon goede.
yep dat kan, maar meer dan 2 Gb zal hij niet pakken (misschien ook wel dus als ik het fout heb hoor ik het graag) maar dat stond in de gebruiksaanwijzing ik heb geen SD kaarten van meer dan 2 Gb dus kan het niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

DJMurtz schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:36:
Ik vroeg mij af,

ik heb sinds kort een homecinema set (panasonic SC-HT855)... Nu heb ik hierop een knop 'DD PLII' (prologic II). Ik heb de wii nu met de gele kabel aangesloten op de TV en de rode en witte kabels rechtstreeks op de AUX van de homecinema set. Als ik op het knopje DD PLII klik dan staat er "ERROR" op mijn HT855. Dit komt (neem ik aan) omdat hij geen signaal ontvangt dat kan worden omgezet naar PLII. Ik heb in de opties wel al aangegeven dat ik een surround systeem gebruik.

Wat kan ik verder nog doen om het surround geluid wel werkende te krijgen (bij zelda)?

Alvast bedankt
Eigenlijk zoals je het hebt aangesloten...Dolby PL (II) zet een stereo signaal om in 5 kanaals geluid. Dus, rood/witte stekkertje van de Wii naar een ingang op je versterker zoals je hebt gedaan. Druk de kabeleltjes eens goed aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Smoonshine schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:06:
De lineup van Konami voor 2007 is trouwens op verscheidene sites te lezen. De meeste spellen zijn al wel bekend. Er komt buiten de bekende titels nog een Wii spel bij, namelijk Dance Dance Revolution. Ditmaal geen Mario Mix, maar een volwaardige DDR.

Teleurstellend is wel dat er geen PES tussen staat voor de Wii. Ik had toch echt gehoopt die dit jaar nog te zien. PES 2007 komt echter alleen naar de X360 next-gen. Misschien dat we geluk hebben met PES7 die wel tegen september zal komen. PES7 stond nog niet op de lijst, maar die zal er ongetwijfeld wel komen.
Ik had begrepen dat PES 2007 (zoals die in die lijst stond) de US versie is van PES6 en dat die daarom niet voor de Wii is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Exorcist schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:34:
[...]

Eigenlijk zoals je het hebt aangesloten...Dolby PL (II) zet een stereo signaal om in 5 kanaals geluid. Dus, rood/witte stekkertje van de Wii naar een ingang op je versterker zoals je hebt gedaan. Druk de kabeleltjes eens goed aan?
Ik heb de handleiding van de homecinema set er nog eens op na gelezen... Wat blijkt, de PL2 functie werkt alleen als er gebruik gemaakt word van de digitale aansluiting, en laat de wii die aansluiting nu net niet hebben.

Erg vreemd, en spijtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:22:
[...]

yep dat kan, maar meer dan 2 Gb zal hij niet pakken (misschien ook wel dus als ik het fout heb hoor ik het graag) maar dat stond in de gebruiksaanwijzing ik heb geen SD kaarten van meer dan 2 Gb dus kan het niet testen.
Ohja tja 1 gb is er ook en dat leek mij meer als voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Cubic X schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:05:
ik weet niet of het al gemeld is maar het Wii demo kanaal komt er aan!
tenminste dat meld WiiareFree. Voor de genen die duits kunnen:

[...]

goed nieuws als het echt zo is:)
Die site neemt alleen oud nieuws van andere sites over en is dus absoluut niet betrouwbaar. Zie bijvoorbeeld de blog van Surrounded voor meer info.
DJMurtz schreef op zondag 04 februari 2007 @ 20:52:
[...]

Ik heb de handleiding van de homecinema set er nog eens op na gelezen... Wat blijkt, de PL2 functie werkt alleen als er gebruik gemaakt word van de digitale aansluiting, en laat de wii die aansluiting nu net niet hebben.

Erg vreemd, en spijtig.
Dat is wel erg vaag. DPLII heeft helemaal geen enkel nut over een digitale verbinding. Als je toch al een digitaal signaal hebt voor het geluid, kun je beter meteen voor DD of DTS gaan in plaats van DPLII.

[ Voor 34% gewijzigd door MetroidPrime op 04-02-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op zondag 04 februari 2007 @ 21:49:
[...]

Ohja tja 1 gb is er ook en dat leek mij meer als voldoende.
mjah maar voor de huidige prijzen kan je net zogoed 2 Gb halen, wat ik dus heb gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 23-09 07:28
Afgelopen zaterdag 2 extra wii remotes gescoord bij de intertoys in Amersfoort (was daar toevallig shoppen met mijn meisje). Wat blijkt: zitten er nog oudere dunne bandjes bij. Zonet nintendo gemaild over de situatie, eventjes afwachten op reactie. Want heb namelijk al via het formulier voor mijn oude controllers nieuwe bandjes aangevraagd en gekregen. Wel raar dan dat het via de serienummer van je wii gaat ipv de serienummer van je wii remote.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:30:
[...]
- Scholieren/Studenten
- Gepensioneerden

WAO-ers
WIA-ers
Part-time werkenden
Huisvaders
Huismoeders
Flexwerkers
Free Lancers
Er zijn meer mensen met vrije tijd in Nederland dan werkenden. 7 miljoen werkenden tegenover 9 miljoen niet werkenden.... En van die 7 miljoen werkt een flink deel 4 dagen of part-time. De mensen die 40 uur per week over 5 dagen werken zijn minder dan 4 miljoen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 23:23:
[...]

WAO-ers
WIA-ers
Part-time werkenden
Huisvaders
Huismoeders
Flexwerkers
Free Lancers
Er zijn meer mensen met vrije tijd in Nederland dan werkenden. 7 miljoen werkenden tegenover 9 miljoen niet werkenden.... En van die 7 miljoen werkt een flink deel 4 dagen of part-time. De mensen die 40 uur per week over 5 dagen werken zijn minder dan 4 miljoen.
je vergeet mensen met onregelmatige diensten. zo had ik toen ik het regelde een vrije dag omdat ik in het weekend had gewerkt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 23:13:
Afgelopen zaterdag 2 extra wii remotes gescoord bij de intertoys in Amersfoort (was daar toevallig shoppen met mijn meisje). Wat blijkt: zitten er nog oudere dunne bandjes bij. Zonet nintendo gemaild over de situatie, eventjes afwachten op reactie. Want heb namelijk al via het formulier voor mijn oude controllers nieuwe bandjes aangevraagd en gekregen. Wel raar dan dat het via de serienummer van je wii gaat ipv de serienummer van je wii remote.
daarom heb ik er meteen 4 besteld echter heb ik maar 2 wiimotes, altijd handig om reserve te hebben. mijn geliefde kat wil nog weleens wat slopen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Je kan op je werk ook even "naar de wc" gaan natuurlijk om een snel belletje naar de FRS te plegen. Mochten ze ze hebben wordt het in de lunchpauze snel de auto in stappen. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk een Wii kunnen bestellen bij Amazon Germany

http://www.amazon.de/gp/p...PRCNE/028-0039939-0545353

bedankt voor de tip.
Artikel - Lieferung voraussichtlich: 7. Februar 2007 - 15. Februar 2007
Lieferung Nr. 1: wird bald versandt Wir bereiten diese(n) Artikel gerade für den Versand vor, daher sind Änderungen oder Stornierungen nicht mehr möglich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:56

-MM-

D'oh!!

Ik heb ook eindelijk mijn Wii :) Ik vind het echt ongelooflijk dat ze bij elke Media Markt in Duitsland genoeg Wii's hebben, en zodra je de grens over gaat zijn de schappen leeg (dat heb ik nog even getest toen ik zaterdag naar Duitsland ben geweest).

Volgens mij ben ik redelijk compleet,
Console: Wii ;)
Games: Zelda, Monkey Ball, Sports, Play
Controllers: 2x Remote & 2x Nunchuk
Other: Wii Wifi LAN (werkt perfect) & RBG kabel.

Dus wederom voor iedereen die geen weken wil w88 op zijn Wii: Ga naar een MM in Duitland!

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:32

Snippertje

Light up your life

Mouki_9 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 23:13:
Wat maakt die oude strap nou uit? Ik heb de wii-mote nog geen 1x uit me handen laten vallen. Vind dat mensen wel erg zeuren over die straps, zo belangrijk zijn ze niet :?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 11:16

Pubbert

random gestoord

Leuk dat er in Duitsland nog wel wii's te krijgen zijn, als ik in Duitsland een wii wil halen, is het menu van de wii en de games die ik er haal dan ook in het Duits? Of kan ik dit gewoon veranderen (nu spreek ik zelf als halve Duitser vloeiend Duits, maar mijn vriendin niet, en ik heb zelf ook liever Engels of Nederlands)

Straks iig ff MM Krefeld bellen, het is wel 3 kwartier rijden, maar dan kan ik meteen ff bij mijn oude werkgever langs die er tegenover zitten :P

[ Voor 26% gewijzigd door Pubbert op 05-02-2007 09:52 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!