Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 78 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.023 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09 09:12
Al die mensen die hier op die Wii zitten te wachten, moeten toch eens na gaan denken over wat ze precies willen.

Persoonlijk heb ik redelijk spijt van mijn Wii, eigenlijk is het gewoon een dure Gamecube. Heb die Wii al weken niet meer gebruikt. Alleen mijn vriendin wil altijd marioparty spelen op de Wii, maar das een cube spel. Verdere games behalve Zelda heb ik ook niet. Soms komt er iemand langs, spelen we een stukje tennis / boksen, maar verder niks. Het is echt een familieconsole terwijl ik eigenlijk een game-console zocht. Hoevaak is nou je hele familie bij mekaar. Ik kom thuis uit mijn werk, en wil even raggen! Dan wil ik niet eventjes "tenissen" met jan-en-alleman.

Ga van de week een 360 halen, maar betwijfel of die Wii wel ernaast wil houden 8)7. Zeker nu er volgende week ook een HD-Ready TV bijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:25
Als je alleen Wii Sports hebt wat ik een beetje opmaak uit jouw verhaal is er inderdaad geen drol aan. Daar vond ik na een week of 2 ook niks meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe damn.. ik heb mijn Wii alweer langer dan een maand, maar ik speel nog steeds geregeld Wii sports :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Woodsy schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:00:
Al die mensen die hier op die Wii zitten te wachten, moeten toch eens na gaan denken over wat ze precies willen.
Dat lijkt me altijd verstandig om te doen voor je een console koopt ;) Als je vooral shooters wil spelen met een joypad en übergrfx dan moet je geen Wii kopen nee. Wil je een andere spelervaring en niet slaan door op een knopjete drukken en de bekende Nintendo franchises dan moet je voor de Wii gaan. Maar neem aan dat mensen dat ook wel voor zichzelf kunnen bedenken. Ik heb al behoorlijk wat plezier aan mijn Wii gehad, maar zit wel te wachten op nieuwe spellen die ik wel zou willen hebben, want nu zit er voor mij niks tussen. Dat wist ik echter van tevoren. Het duurt gewoon even voordat de spellenstroom op gang komt. In maart komt er dacht ik weer een nieuwe lichting spellen en dan zal ik wel weer een nieuw spel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Smoonshine schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:57:
[...]

Ik heb het even nagekeken, maar bij Resident Evil 4 zaten al sterren :)
Resident Evil 4 is alleen niet uitgegeven door een third-party. Als je goed op de achterkant van de doos kijkt, dan zie je dat dat spel door Nintendo zelf is uitgegeven in plaats van door Electronic Arts.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Woodsy: Klinkt inderdaad of jij meer iemand bent voor een Xbox360. Zelf hou ik niet van dat soort spellen, maar speel ik liever met een hoop vrienden tennis, bowlen oid.

Je kan natuurlijk het nog een kans geven met Call of Duty 3, Red Steel of nog heel even wachten op Metroid voor je hem weg doet. De nieuwe controls zouden zeker bij die laatste toch echt wel heel veel aan de ervaring toe moeten voegen.

Zelf kijk ik ook nog uit naar Mortal Kombat en Prince of Persia, misschien is dat ook wel iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:06:
[...]

Resident Evil 4 is alleen niet uitgegeven door een third-party. Als je goed op de achterkant van de doos kijkt, dan zie je dat dat spel door Nintendo zelf is uitgegeven in plaats van door Electronic Arts.
CAPCOM!!!!!!!!

@Woodsy
WiiSports vind ik zelf ook niet veel meer aan, Zelda blijft daarentegen geweldig en Red Steel is ook heel vet. Als ik jouw was zou ik de console niet direct na een maand of 3 afschrijven, het apparaat is pas net uit heel veel toffe spellen zijn nog in ontwikkeling. Als je liever direct aan de gang wilt met 30+ titels dan moet je gewoon geen console kopen met de lancering. Een hoop 360's stonden ook al na 2 maandjes alweer op Marktplaats. Nintendo doet het nog best wel netjes met de software flow, binnenkort Excite Truck! :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 15:17
Ik heb al 4 wii spellen (incl wii play) en een rgb kabel maar nog steeds geen wii :( hij staat al sinds 19 december in de bestelling bij de wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Helaas, je hebt het fout en gaat niet door voor de koelkast. De Europese distributeur van Capcom spellen is : EA!

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
eigenlijk is het gewoon een dure Gamecube.
Dat is voor mij precies de reden waarom ik hem wil.
Ik wil GC spellen en SNES kunnen spelen. De Wii spellen zijn mooi meegenomen. :+
En dat dan zoiets als Zelda erbij zit maakt het alleen maar mooier. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:13:
[...]

Helaas, je hebt het fout en gaat niet door voor de koelkast. De Europese distributeur van Capcom spellen is : EA!
Ik schrok me te pletter...
En heb gelijk even wat doosjes gepakt, nergens een EA logo(gelukkig)
Killer 7: Capcom Europe
Megaman Battle Network: Ubisoft(daar ben je denk mee in de war)
Resident Evil 4: Nintendo/Capcom Europe

Het zou best kunnen dat ze ooit een keer met EA hebben samengewerkt maar volgens mij zijn niet alle spellen uitgegeven door Electronic arts, die hadden dan namelijk wel ergens hun logo opgestampt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 18:43

Persoonlijk heb ik redelijk spijt van mijn Wii, eigenlijk is het gewoon een dure Gamecube. Heb die Wii al weken niet meer gebruikt. Alleen mijn vriendin wil altijd marioparty spelen op de Wii, maar das een cube spel. Verdere games behalve Zelda heb ik ook niet. Soms komt er iemand langs, spelen we een stukje tennis / boksen, maar verder niks. Het is echt een familieconsole terwijl ik eigenlijk een game-console zocht. Hoevaak is nou je hele familie bij mekaar. Ik kom thuis uit mijn werk, en wil even raggen! Dan wil ik niet eventjes "tenissen" met jan-en-alleman.

Ga van de week een 360 halen, maar betwijfel of die Wii wel ernaast wil houden 8)7. Zeker nu er volgende week ook een HD-Ready TV bijkomt.
Ik snap helemaal wat je zegt. Ik heb zelf nu ook soms wat twijfel over m'n keuze. Er zitten alleen twee aspecten aan. Bij mij is het vooral dat ik nu gewoon nauwelijks leuke spellen heb en dat het even duurt voordat er weer het één en ander uit komt. In maart komen er weer een aantal leuke spellen uit en daarnaast is er ook al aardig wat aan moois beloofd voor de rest van het jaar. Dat moet ik mezelfs soms echt even goed voorhouden. Dat is het nadeel als je bij de launch koopt en dat heb je met vrijwel elke console. Daarnaast in jouw geval kun je je afvragen of de Wii de beste keus is. Als je even wilt raggen met supervette graphics dan is de 360 misschien wel de betere keus, terwijl er natuurlijk ook genoeg shooters voor de Wii uitkomen. Alleen denk ik dat daar vooral het online aspect van de 360 doorslaggevend is.

Ik zou de Wii iig sowieso nog tot en met maart de tijd geven om zich te bewijzen. Dan komen er geloof ik iets van 15 spellen uit, daar moet toch wel iets naar je zin tussen zitten. Bevalt het niet, kun je altijd je Wii nog verkopen en een 360 kopen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:32

Snippertje

Light up your life

Wtf, ik speel net ff potje tennis. Reageert me wii mote niet :? Ik moet dan een knop indrukken eer die weer reageert. 1x was het zelfs zo erg dat ik de batterijen eropnieuw in moest doen... Zitten nog de orginele batterijen in en hij geeft aan dat die nog 3 streepje heeft.... Dus hij is niet leeg. Iemand dit probleem ook weleens meegemaakt?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:06:
[...]
Hij had het over Resident Evil en ik meende me te herinneren dat daar sterren bij zaten. Dus een 3rd party spel met sterren. Hoezo heeft Nintendo Resident Evil 4 zelf uitgegeven eigenlijk. Wou EA dat niet doen, omdat er geen Xbox en PS2 versies bij zaten ofzo?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:55:
[...]
Hij had het over Resident Evil en ik meende me te herinneren dat daar sterren bij zaten. Dus een 3rd party spel met sterren. Hoezo heeft Nintendo Resident Evil 4 zelf uitgegeven eigenlijk. Wou EA dat niet doen, omdat er geen Xbox en PS2 versies bij zaten ofzo?
Misschien gunstigere voorwaarden, bijv. een speciale deal met Nintendo. Voor de Wii gaat Nintendo in Europa bijv. ook Wing Island en Pangya Golf uitgeven. Dus Nintendo doet het wel vaker (als is het eerste spel van Hudson en die twee hebben natuurlijk al een innige relatie ;))

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:39:
Wtf, ik speel net ff potje tennis. Reageert me wii mote niet :? Ik moet dan een knop indrukken eer die weer reageert. 1x was het zelfs zo erg dat ik de batterijen eropnieuw in moest doen... Zitten nog de orginele batterijen in en hij geeft aan dat die nog 3 streepje heeft.... Dus hij is niet leeg. Iemand dit probleem ook weleens meegemaakt?
meerdere malen als je de wiimote een bepaalde periode niet gebruikt (niet bewegen en geen knoppen indrukt) krijg je de melding dat de verbinding weg is en je op a moet drukken (en dan ook alleen de A toets) meerdere malen gehad soort standby functie.

logisch alles wordt doorgestuurd via bluetooth en dat vreet batterijen dus slaapfuntie is goed :) bij mij elke keer reconnect als ik op A drukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:08:
[...]

meerdere malen als je de wiimote een bepaalde periode niet gebruikt (niet bewegen en geen knoppen indrukt) krijg je de melding dat de verbinding weg is en je op a moet drukken (en dan ook alleen de A toets) meerdere malen gehad soort standby functie.

logisch alles wordt doorgestuurd via bluetooth en dat vreet batterijen dus slaapfuntie is goed :) bij mij elke keer reconnect als ik op A drukte
Het gebeurt tijdens het tennissen dus het lijkt me niet dat het de standby functie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:51
YES!!! ik ga vrijdag mijn Nintendo Wii halen. Heb er lang over nagedacht om te doen. En vandaag besloten en vrijdag heb ik hem al. Zijn er nou nog dingen die je er echt bij MOET hebben. Ik ga zowiezo Zelda halen maar wat nog meer ook qua hardware is een must?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

CreativeMind schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 00:00:
YES!!! ik ga vrijdag mijn Nintendo Wii halen. Heb er lang over nagedacht om te doen. En vandaag besloten en vrijdag heb ik hem al. Zijn er nou nog dingen die je er echt bij MOET hebben. Ik ga zowiezo Zelda halen maar wat nog meer ook qua hardware is een must?
Hoe doe je dat zo makkelijk dan? Als ik jou was zou ik er wiiplay (dat is incl. remote) en een nunchuck eventueel bijkopen, kan je ook multiplayeren. Eventueel nog een RGB/component kabel als je de beste beeldkwaliteit wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:19:
Het zou best kunnen dat ze ooit een keer met EA hebben samengewerkt maar volgens mij zijn niet alle spellen uitgegeven door Electronic arts, die hadden dan namelijk wel ergens hun logo opgestampt.
Ik had me vergist, Electronic Arts heeft pas later de distributie van Capcom titels overgenomen, maar kennelijk alleen voor niet-Nintendo platforms. RE4 PS2 en Dead Rising zijn allebei door EA uitgebracht. Op de doos van Dead Rising wordt alleen Capcom genoemd, maar in de handleiding staat dat distributie en support door EA verzorgd worden.

Ik vermoed dat Nintendo de distributie van Capcom spellen voor de Wii en DS tegenwoordig voor zijn rekening neemt.

EDIT: Ik zou Killer 7 nog maar eens goed bekijken, want voor dat spel heeft EA ook de distributie verzorgd. Het staat alleen in de handleiding en niet op de doos van het spel.

[ Voor 50% gewijzigd door MetroidPrime op 01-02-2007 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
ik heb een vraag, ben benieuwd of iemand het antwoord erop weet.

Ik heb een europese Wii. Maar ik woon nu in Amerika en heb de PAL wii meegenomen. Voor de stroom heb ik een step-up converter en die werkt prima.

Alleen is het lastig de Wii aan te sluiten op Amerikaanse tv's. De meeste tv's hier hebben enkel een S-video (achtige) aansluiting. Sommige hebben wel een mogelijkheid om een gele, rode en witte plug in te steken, maar dan heb ik zwart-wit beeld (geluid is goed).

In krijg het geheel dus wel aan de praat, maar geen kleurenbeeld. Weet iemand daar de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij moet je dan de TV op PAL of multi zetten als dat mogelijk is.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Laatst online: 19-09 14:06

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Razor.Timo schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:39:
De originele batterijen waren bij mij een beetje smaller dan andere batterijen. Bij het slaan verschoven ze wel eens wat en had ik hetzelfde. Een papiertje tussen batterij en klepje verhielp het probleem dan.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexxodus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:13
YES!!! ik ga vrijdag mijn Nintendo Wii halen.
Hoe doe je dat zo makkelijk dan?
Dat wil ik ook wel eens weten, hoe je dat doet. Ennuh....neem er voor mij ook meteen 1 mee ;)

Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 08:48
Jerox schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 04:06:
ik heb een vraag, ben benieuwd of iemand het antwoord erop weet.

Ik heb een europese Wii. Maar ik woon nu in Amerika en heb de PAL wii meegenomen. Voor de stroom heb ik een step-up converter en die werkt prima.

Alleen is het lastig de Wii aan te sluiten op Amerikaanse tv's. De meeste tv's hier hebben enkel een S-video (achtige) aansluiting. Sommige hebben wel een mogelijkheid om een gele, rode en witte plug in te steken, maar dan heb ik zwart-wit beeld (geluid is goed).

In krijg het geheel dus wel aan de praat, maar geen kleurenbeeld. Weet iemand daar de oplossing voor?
Hm.... Enige dat ik kan bedenken is een Wii component kabel kopen en je Wii dan op 480p zetten als je hem op een EDTV/Plasma/LCD scherm aansluit. Dan stuurt je Wii een 60Hz 720x480 progressive signaal dat NTSC TVs zouden moeten begrijpen (i.t.t. het 50Hz 720x576 PAL signaal dat wij hier gebruiken).

Misschien zou een losse Amerikaanse Wii s-video aansluitkabel ook werken, en dan je Wii op 480i zetten (als er geen HD-ready TV voorhanden is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:04

S2S

Hoedje schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:27:
[...]

Ik snap helemaal wat je zegt. Ik heb zelf nu ook soms wat twijfel over m'n keuze. Er zitten alleen twee aspecten aan. Bij mij is het vooral dat ik nu gewoon nauwelijks leuke spellen heb en dat het even duurt voordat er weer het één en ander uit komt. In maart komen er weer een aantal leuke spellen uit en daarnaast is er ook al aardig wat aan moois beloofd voor de rest van het jaar. Dat moet ik mezelfs soms echt even goed voorhouden. Dat is het nadeel als je bij de launch koopt en dat heb je met vrijwel elke console. Daarnaast in jouw geval kun je je afvragen of de Wii de beste keus is. Als je even wilt raggen met supervette graphics dan is de 360 misschien wel de betere keus, terwijl er natuurlijk ook genoeg shooters voor de Wii uitkomen. Alleen denk ik dat daar vooral het online aspect van de 360 doorslaggevend is.

Ik zou de Wii iig sowieso nog tot en met maart de tijd geven om zich te bewijzen. Dan komen er geloof ik iets van 15 spellen uit, daar moet toch wel iets naar je zin tussen zitten. Bevalt het niet, kun je altijd je Wii nog verkopen en een 360 kopen :)
Ik sluit me hier bij aan. Mijn Wii al weken niet gebruikt. Ik houd de Wii wel, want op den duur komen er toppers op uit. Maar gelukkig heb ik ook een 360 en DS.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
S2S schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:22:
[...]

Ik sluit me hier bij aan. Mijn Wii al weken niet gebruikt. Ik houd de Wii wel, want op den duur komen er toppers op uit. Maar gelukkig heb ik ook een 360 en DS.
Zo denk ik ook ja. Ik speel er ook nauwelijks nog op, misschien 1x in de week ff een potje tennis en af en toe even verder met Zelda. Daarentegen heb ik ook een 360 maar ik vind die games echt retesnel vervelen. Ik wacht dus ook met smart op wat nieuwe, vernieuwende wii games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Neoflip schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:06:
[...]

Zo denk ik ook ja. Ik speel er ook nauwelijks nog op, misschien 1x in de week ff een potje tennis en af en toe even verder met Zelda. Daarentegen heb ik ook een 360 maar ik vind die games echt retesnel vervelen. Ik wacht dus ook met smart op wat nieuwe, vernieuwende wii games :)
Op het moment vermaak ik me meer met de 360 en de spellen, demo's downloaden, en bijna iedere game heeft een online multiplayer.

Nintendo mag de boel wel snel klaar maken voor online mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik had dat "vervelings probleem" ook. Toen ben ik maar is in het winkel kanaal gaan kijken, en nu speel ik elke dag donkey kong en mario kart 64 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Maar wat jullie dus beweren is dat jullie allemaal compleet geen vrienden hebt? Mijn Wii wordt dagelijks gebruikt, maar het gaat mischien wat makkelijker als je in een studenten flat woont. Verder hebben we allemaal last van hetzelfde we wachten op de echte games. Ik vind het ook vervelend want ik kijk rekhalzend uit naar Trauma Center, dat DBZ spel en erkomen er nog wel meer die beter zijn. Ik haat wachten alleen xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Zolang ik ZeldaTP nog niet uitgespeeld heb is mijn Wii nog niet aan het verstoffen. En met mijn vrouw speel ik nog regelmatig de minigames van Play, en de Sports games. Op termijn komen er wel weer nieuwe interessante games, en in de tussentijd (na uitspelen van Zelda) ga ik me wel vermaken met VC games of games op m'n PC. Ik heb in ieder geval ZEKER geen spijt dat ik m'n Wii gekocht heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb ook zeker geen spijt van m'n wii. Maar er is wel ff een leegte qua games.
Red Steel kan me af en toe een uurtje boeien en multiplayer is zeker leuk.
En natuurlijk af en toe een vc game. Maar het is ff wachten op de knallers.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Wii nu ff en ik speel er nog vaak mee, Wii sport blijf ik leuk vinden en Play is fun als je het met andere speelt.

Ik ben niet zo een zelda fan ik w8 wel op andere games die me trekken, ik weet dat dat wel ff kan duren maar ik vermaak me nog wel met wat ik heb. Mij verveelt hij niet en anders heb ik nog altijd VC games die ik ff kan downloaden of wat laffe gratis spelletjes die je op internet kan spelen.
Voor die 249 (+extra controller/play)... en al die uurtjes plezier..dat is zo terugverdient. Daarnaast met de launch is het overschot aan leuke spellen meestal niet aanwezig. Met de tijd komen er wel weer titels die me aanspreken en wellicht nieuwe kanalen die het extra leuk maken. Daarnaast heb ik ook nog een leven naast het gamen ;-)

Voor games zoals Pro Evo etc, die kan ik nog op mn oude xbox spelen. Als Halo 3 uitkomt en ik heb t geld, koop ik wellicht de XBOX 360 en verkoop ik mn oude XBOX. De twee consoles vullen elkaar prima aan! (al zal dat niet heel snel gebeuren dat ik de 360 koop..met al die snoerendie ik heb weggewerkt en mn meubel die precies op maat is gemaakt voor mn DVD set en daarnaast mn oude xbox (xbox360 past niet). Dus een nieuw meubel maken..pfff... gelukkig is de Wii super klein.

Ik moet wel zeggen dat de VC controller me wat tegenvalt, maar dat kan ook gewenning zijn, heb er nog maar heel ff mee gespeeld en ik was de xbox controller natuurlijk gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De Wii zit nu helaas in een software droogte. In februari komen er maar 4 spellen uit, maar in maart komen er minstens 15 spellen uit(Virtual Console spellen niet meegeteld). De DS had in het begin ook zo'n droogte, het is dus niet zo'n heel grote ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:56

-MM-

D'oh!!

Vraagje, hebben mensen al ervaring met het spel: Super monkey Ball Banana Blitz? Ik heb ervaring met de monkeyball op de Cube en die vond ik altijd erg leuk om met vrienden te spelen, ik hoop dus dat de Wii versie net zo goed is.

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

IEDERE console heeft bij launch zo'n periode. Komt vanzelf wel, kijk maar naar de DS. Het hele eerste jaar was daar zo ongeveer niks boeiends op te krijgen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:19:
De Wii zit nu helaas in een software droogte. In februari komen er maar 4 spellen uit, maar in maart komen er minstens 15 spellen uit(Virtual Console spellen niet meegeteld). De DS had in het begin ook zo'n droogte, het is dus niet zo'n heel grote ramp.
Hij is toch niet leverbaar, dus heel veel mensen hebben er ook niet last van ;)

Ben wel benieuwd hoe de spellenstroom er bij andere consoles uitzag. Voor de PS3 ziet de stroom met spellen er trouwens wel goed uit moet ik zeggen. Als hij in maart gelanceerd wordt dan is er best wel een indrukwekkende line-up met echte PS3 spellen, en niet zoals helaas bij de Wii veelal het geval is, oude spellen met nieuwe besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:29:
[...]

Ben wel benieuwd hoe de spellenstroom er bij andere consoles uitzag. Voor de PS3 ziet de stroom met spellen er trouwens wel goed uit moet ik zeggen. Als hij in maart gelanceerd wordt dan is er best wel een indrukwekkende line-up met echte PS3 spellen, en niet zoals helaas bij de Wii veelal het geval is, oude spellen met nieuwe besturing.
Als je X360 poorts eraf trekt, en te bedenken dat de PS3 1 jaar is uitgesteld. Vind ik de line-up ook mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 00:00:
Al 2x gezegd; Hoe the f*ck? Waar heb je hem besteld / is hij op voorraad dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3gA schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:11:
Ik heb al 4 wii spellen (incl wii play) en een rgb kabel maar nog steeds geen wii :( hij staat al sinds 19 december in de bestelling bij de wehkamp
Same here, behalve de spellen dan ;) zit ik sinds 27 december te wachten op mijn bestelling bij Neckermann.

Maar wat iemand zei over dat je goed moet weten wat je zoekt in een console, en is voor mij precies deze. De besturing van de wii spreekt me erg aan, de xbox 360 of ps 3 geloof ik wel. Die hebben misschien wel supergrafics, maar voor de rest is het hetzelfde oude liedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:36:
[...]

Al 2x gezegd; Hoe the f*ck? Waar heb je hem besteld / is hij op voorraad dan?
Ik haal mijn Wii zaterdag in Duitsland. Er werd aan het begin van de week door iemand gepost dat ze er in Duitsland 93 hadden bij de MM in Linden. Even met die mensen gebeld en ze houden er 1 achter voor mij die ik zaterdag dus kan ophalen. Dus het kost wel een hoop moeite maar het is opzich wel te doen om een Wii te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:29:
[...]

S2S schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:33:
[...]
Als je X360 poorts eraf trekt, en te bedenken dat de PS3 1 jaar is uitgesteld. Vind ik de line-up ook mager.
Inderdaad, daarnaast was de lineup van de Wii ook ongelofelijk indrukwekkend geweest als die in maart in Europa was gelaunched. Dan begin je met iets van 30-40 spellen, de VC niet meegerekend. Dan heb ik er toch liever nu meteen al plezier van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Bedoel je niet in "Lingen"? Overweeg je niet om er meer dan 1 te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

notgib schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:50:
[...]
Bedoel je niet in "Lingen"? Overweeg je niet om er meer dan 1 te halen?
Je hebt helemaal gelijk! :) Ik zou er meer kunnen halen (als ze die dan nog hebben) maar kost me een beetje teveel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09 09:12
Postius schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:39:
Maar wat jullie dus beweren is dat jullie allemaal compleet geen vrienden hebt?
Wat een verschrikkelijk domme opmerking... Dat bij jouw iedereen over de vloer ligt sinds je een Wii hebt. Waarschijnlijk kan iedereen wel genoeg man op trommelen om op die Wii te gaan spelen, maar wil je dat? Ik kom thuis na een dagje (hard) werken, denk je dat ik dan elke avond in die drukte wil staan. Tuurlijk in het weekend is het hartstikke gezellig. Maar heb vaak een uurtje vrij voor het trainen bijv. of je gaat een uurtje later slapen. Denk je dat ik dan jan-en-alleman even ga zitten uitnodigen omdat het met meer mensen "leuker" is. Dan wil ik gewoon gamen, en de pak even snel een game-factor vind ik bij de Wii nogal laag. Ja het is wel leuk, in het weekend met vrienden. Maar doordeweeks heeft niet iedereen daar elke dag behoefte aan. Koop je die console nou voor je eigen of voor andere? Een keertje iets als lekker beetje GoW of een Potje Unreal Tournament 2007 lekker snel ipv in je eentje bowlen omdat je even een uurtje de tijd hebt. Daarom toch maar besloten voor de Xbox360 te gaan, omdat ik een console koop voor me eigen vooral... Weekend is leuk, maar ben doordeweeks geen opvangtehuis, en dan valt er bar weinig verder te doen met die Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
-MM- schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:21:
Vraagje, hebben mensen al ervaring met het spel: Super monkey Ball Banana Blitz? Ik heb ervaring met de monkeyball op de Cube en die vond ik altijd erg leuk om met vrienden te spelen, ik hoop dus dat de Wii versie net zo goed is.
Ik heb nooit een cube gehad, maar ik heb wel SMB: BB op m'n wii. Ik vind 't een geweldig spel, de single player is echt verslavend, leuke muziek, lekker moeilijk, en de besturing werkt gewoon perfect imo.

De minigames die erbij zitten zijn soms echter compleet bagger, dit lees je ook vaak in reviews. Laat je hier echter niet door afschrikken, want ik vind zo'n 60-70% van de 50 minigames wél gewoon goed te spelen, met een aantal toppertjes er tussen.(monkey target, monkeysmith, met monkey wars heb je een klein fps-je, en bijvoorbeeld een kogelstoot spel, en zo nog wat anderen)

Ja sommige mingames zijn waardeloos, maar kijk je daar doorheen dan is het echt een super spel, en ik heb in ieder geval geen spijt van m'n aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Woodsy schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:55:
[...]

Wat een verschrikkelijk domme opmerking... Dat bij jouw iedereen over de vloer ligt sinds je een Wii hebt. Waarschijnlijk kan iedereen wel genoeg man op trommelen om op die Wii te gaan spelen, maar wil je dat? Ik kom thuis na een dagje (hard) werken, denk je dat ik dan elke avond in die drukte wil staan. Tuurlijk in het weekend is het hartstikke gezellig. Maar heb vaak een uurtje vrij voor het trainen bijv. of je gaat een uurtje later slapen. Denk je dat ik dan jan-en-alleman even ga zitten uitnodigen omdat het met meer mensen "leuker" is. Dan wil ik gewoon gamen, en de pak even snel een game-factor vind ik bij de Wii nogal laag. Ja het is wel leuk, in het weekend met vrienden. Maar doordeweeks heeft niet iedereen daar elke dag behoefte aan. Koop je die console nou voor je eigen of voor andere? Een keertje iets als lekker beetje GoW of een Potje Unreal Tournament 2007 lekker snel ipv in je eentje bowlen omdat je even een uurtje de tijd hebt. Daarom toch maar besloten voor de Xbox360 te gaan, omdat ik een console koop voor me eigen vooral... Weekend is leuk, maar ben doordeweeks geen opvangtehuis, en dan valt er bar weinig verder te doen met die Wii.
Sluit ik me bij aan. Maar je moet niet vergeten dat de doelgroep van de Wii een stuk jonger is, vaak op school zit en veel uren vrij heeft. En dan lullen de meeste zo: MP met vrienden TOF TOF who needs online, fuck online.

Ik ben ook vaak moe na het werk en bel eigenlijk alleen door de weeks met mijn vrienden, moet er iedere morgen om 06:00 uit.

En in het weekend gamen we, Wii,360,DS, online mp offline mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

na het werk reageer ik me meestal eerst wat af in UT2004, om dan eventueel wat te consolegamen.
Ik zou graag zeggen dat de Wii deze console is, maar door gebrek aan content momenteel blijft dat de ps2 :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
S2S schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:00:
[...]

Sluit ik me bij aan. Maar je moet niet vergeten dat de doelgroep van de Wii een stuk jonger is, vaak op school zit en veel uren vrij heeft. En dan lullen de meeste zo: MP met vrienden TOF TOF who needs online, fuck online.

Ik ben ook vaak moe na het werk en bel eigenlijk alleen door de weeks met mijn vrienden, moet er iedere morgen om 06:00 uit.

En in het weekend gamen we, Wii,360,DS, online mp offline mp.
Sorry maar mischien eerst een post goed intepreteren voordat je meteen verontwaardigd gaat zijn en denken dat je alles beter weet. Moet ik echt bij alles smiley's gaan gebruiken om aan te geven dat iets sarcastisch is of gewoon grappig bedoeld? Ik zal mijn les maar trekken en het voortaan wel doen voor weer alle hardwerkende niet vrienden hebbende mensen op de kast zitten.... ;) (<-Zie je knipoog smiley! Het was niet serieus! ik leer snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Postius schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:22:
[...]

Sorry maar mischien eerst een post goed intepreteren voordat je meteen verontwaardigd gaat zijn en denken dat je alles beter weet. Moet ik echt bij alles smiley's gaan gebruiken om aan te geven dat iets sarcastisch is of gewoon grappig bedoeld? Ik zal mijn les maar trekken en het voortaan wel doen voor weer alle hardwerkende niet vrienden hebbende mensen op de kast zitten.... ;) (<-Zie je knipoog smiley! Het was niet serieus! ik leer snel)
Ik zal deze post maar door de vingers zien ;) :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Terug naar de games: http://www.youtube.com/watch?v=yCplzkpFeCo&eurl=. Een trailer van Sonic and the Secret Rings. Helaas is de beeldkwaliteit vrij slecht. Maar er zitten toch wel wat leuke dingen in. Ik ben echt heel benieuwd naar de reviews...Eindelijk een goede 3D sonic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Hoedje schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:33:
Terug naar de games: http://www.youtube.com/watch?v=yCplzkpFeCo&eurl=. Een trailer van Sonic and the Secret Rings. Helaas is de beeldkwaliteit vrij slecht. Maar er zitten toch wel wat leuke dingen in. Ik ben echt heel benieuwd naar de reviews...Eindelijk een goede 3D sonic?
Is even kijken.
Laten we hopen dat deze 3d Sonic wel te pruimen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Postius schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:22:
Moet ik echt bij alles smiley's gaan gebruiken om aan te geven dat iets sarcastisch is of gewoon grappig bedoeld?
Eigenlijk wel :P

Ik vond het ook altijd overdreven maar je vergeet snel dat alle intonatie mist dus je sarcasme is meteen minder opvallend. En dan krijg je geheid mot, en dat verziekt vaak weer een hele pagina van het topic.
Dus net als jij heb ik snel geleerd en gebruik ik waar twijfel kan bestaan smileys. En vaak wat meer zodat ik het maar zeker weet. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van WarioWare. Ik lees hier toch een beetje verschillende verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
S2S schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:35:
[...]

Is even kijken.
Laten we hopen dat deze 3d Sonic wel te pruimen is.
So far vond ik alle 3d Sonic's goed te spelen hoor :P

Maar dan vooral de chao's op de een of andere manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren m'n Wii binnen gehad!
Online besteld op 15-11-2006 bij Dynabyte... Maar goed hij is er eindelijk!!

Wii sports is grappig, tennis tijdens training reageert soms wat vreemd.
Wii play was nergens meer te krijgen, dan maar losse remote + nunchuck erbij gekocht.

Warioware erbij gekocht, in het begin echt een vaag spel, maar toch wel grappig en leuk bedacht.
M'n vriendin heeft nog een nooit een game gespeeld, was hier gelijk verslaafd aan... :*)

Wel minder dat de lan-adapter nog niet verkrijgbaar is! zit 2,5m van me router af... en wireless gebruik ik verder toch nergens voor... Iemand al een idee wanneer dit ding te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:02:
Wat vinden jullie van WarioWare. Ik lees hier toch een beetje verschillende verhalen over.
Wario Ware is echt geweldig. Ik heb zelf enkel de DS versie, maar Smooth Moves heb ik bij een vriend gespeeld. De games zijn heel kort en snel, en ze slaan nergens op. Maar het speelt gewoon zo lekker. Echt een topper imo :)
Capital_G schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:11:
[...]

So far vond ik alle 3d Sonic's goed te spelen hoor :P

Maar dan vooral de chao's op de een of andere manier :P
Ze waren wel speelbaar ja, maar imo komen ze lang niet in de buurt van de oude 2D sonic games.

[ Voor 27% gewijzigd door Vanitas op 01-02-2007 13:22 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexxodus
  • Laatst online: 06:13
Je hebt helemaal gelijk! Ik zou er meer kunnen halen (als ze die dan nog hebben) maar kost me een beetje teveel geld.
Tjah, als je te vertrouwen bent kan er ook vooruit geld mee gegeven worden natuurlijk ;)
Maar, denk er eens over na of je er niet meer mee wil nemen....ik hou me aanbevolen!!!

Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D&#039;oh!!

Plexxodus schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:34:
[...]
Tjah, als je te vertrouwen bent kan er ook vooruit geld mee gegeven worden natuurlijk ;)
Maar, denk er eens over na of je er niet meer mee wil nemen....ik hou me aanbevolen!!!
LOL, stel dat ik op je aanbod in zou gaan, hoe zou je dan kunnen testen of ik wel/niet te vertrouwen ben? :D

Maar serieus, ik beloof nix maar ik zal ff kijken of ze er nog meer hebben en of ik eventueel extra kan meenemen. Mocht het lukken geef ik dit weekend wel ff een brul via het forum, maar nogmaals: houd er geen rekening mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 19:18

BaRF

bijna kerst

Gisteren Zelda binnen gekregen en toen ik de wii aanzette kreeg ik netjes de melding over veiligheid enzo (zwart scherm) maar NIET de melding dat ik op A moest drukken. Ding reageerde verder niet op reset knop ofzo, dus na een harde uit & aan en zonder dvd erin nog eens geprobeerd. Toen ging ie verder, maar toen ik de dvd er in stopte bleef het disc-kanaal op blank. Erop geklikt en het game schermpje bleef zwart. Ik heb toen toch op 'beginnen' geklikt en de game startte wel, maar elke keer tijdens de intro, cutscenes en als ik over hout liep, kraakte het geluid als een gestoorde!

andere games geprobeerd maar geen van allen had hetzelfde dus ik dacht ik dacht ik ruil het spel wel even om, zal wel defect schijfje zijn. Maar toen ik diezelfde middag alles weer opstartte was alles helemaal ok. Nu stond mijn wii eerst op standby, en na al dat gezeik heb ik hem helemaal uitgezet (rode lampje) dus zou het dan toch daarmee te maken kunnen hebben?

uber game trouwens!!!!!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:22

SilencerNL

No remorse

Pas geleden heb ik Zelda TP uitgespeeld, dus weer op zoek naar iets anders.

Las ik ergens op het internet dat er voor de Cube een limited edition van Zelda WW is. Dat is een uitvoering met 2 schijven, inclusief Zelda OoT! 2 games in één dus! _/-\o_

Aangezien ik de N64 en Cube had overgeslagen, deze maar even opgezocht op Ebay, en gekocht voor 25 euro. Kan ik weer vele tientallen uren lekker 'Zelda'en' 8) :*)

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zelda: TWW is een erg goede en leuke game. Maar veel korter dan de meeste Zelda's (Veel tijd wordt toegevoegd/gerekt dor het zoeken naar vervelende items), makkelijker dan de meeste Zelda's en uiteindelijk toch minder dan b.v. OoT, LttP en TP. OoT is overigens brljant :)

Veel plezier dus, verwacht alleen geen TP met TWW :) Verder is het alsnog een 8 tot 8,5 waard hoor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 01-02-2007 14:26 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:02:
Ik vind het een draak van een spel. Op de DS heb ik me goed kunnen vermaken met Wario, maar op de Wii vond ik 'm veel minder:
  • De filmpjes voordat je een 'level' begint, duren te lang,
  • De muziek is bij sommige levels erg grappig, maar de rest is irritant,
  • Het is te makkelijk: binnen 3 uurtjes had ik de aftiteling al gezien
  • De mini-games zoals het opvangen van verschillende blokjes is te makkelijk (meteen lvl 50 gehaald)
  • Multiplayer zuigt: je moet elke keer snel de wiimote doorgeven aan een ander, want je kan maar 1 wiimote gebruiken
  • Nog meer multiplayer: Er zijn ook opdrachten waarbij je de Wiimote uit je handen moet laten vallen, maar je hebt niet eens de tijd om de strap vast te maken.
Gelukkig had ik het spel geleend, dus het is nu weer weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

wel, ik vind hem goed. Slechts 1 nadeel: Ashley heeft geen echte theme song meer ;(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Max|Burn schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:21:
Zelda: TWW is een erg goede en leuke game. Maar veel korter dan de meeste Zelda's (Veel tijd wordt toegevoegd/gerekt dor het zoeken naar vervelende items), makkelijker dan de meeste Zelda's en uiteindelijk toch minder dan b.v. OoT, LttP en TP. OoT is overigens brljant :)

Veel plezier dus, verwacht alleen geen TP met TWW :) Verder is het alsnog een 8 tot 8,5 waard hoor :)
Maar TWW is wel moeilijker dan TP, wat ik vind die makkelijksheidgraad toch wel een afknapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Postius schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:50:
[...]

Maar TWW is wel moeilijker dan TP, wat ik vind die makkelijksheidgraad toch wel een afknapper.
WW is de makkelijkste Zelda uit de hele serie. Als je Wind Waker moeilijker vind dan Twilight Princess, doe je toch echt iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Plexxodus schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 08:49:
[...]

Dat wil ik ook wel eens weten, hoe je dat doet. Ennuh....neem er voor mij ook meteen 1 mee ;)
Euhm ja ik heb een bedrijf benaderd waar ik altijd veel spul koop. Maar dan alleen als ik op vakantie ben want dan ben ik daar in de buurt. En laat het nou net uitkomen dat we morgen de vakantie stek weer vakantie klaar gaan maken en dat hij nog een paar wii''s heeft staan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

CreativeMind schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:03:
[...]

Euhm ja ik heb een bedrijf benaderd waar ik altijd veel spul koop. Maar dan alleen als ik op vakantie ben want dan ben ik daar in de buurt. En laat het nou net uitkomen dat we morgen de vakantie stek weer vakantie klaar gaan maken en dat hij nog een paar wii''s heeft staan :P.
als ie er een paar heeft staan wil je vast wel even delen met ons welke winkel het dan is....

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 12:33
DoD Cerberus schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:22:
[...]

als ie er een paar heeft staan wil je vast wel even delen met ons welke winkel het dan is....
Ik zeg nog een keer: bezoek regelmatig de MediaMarkt, in ieder geval in Amsterdam. Misschien krijgen ze vrijdagmiddag weer voorraad (net als vorige week). Een collega die ook een Wii wil, heb ik zover gekregen dat ie morgenmiddag de Wii voorraad daar gaat checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:55:
[...]

WW is de makkelijkste Zelda uit de hele serie. Als je Wind Waker moeilijker vind dan Twilight Princess, doe je toch echt iets verkeerd.
Nou dat vond ik eigenlijk ook. Ik liep echt veel te makkelijk door TPP heen. Niet één keer dood gegaan bij een bossfight. En misschien in het hele spel 2 keer of zo.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:03
[...]

De boss fights zijn in ZWW iig moeilijker dan die in ZTP. Ik vond bijv. de eindbaas van de water tempel echt een anti-climax qua moeilijkheidsgraad.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
RayNbow schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:51:
[...]

De boss fights zijn in ZWW iig moeilijker dan die in ZTP. Ik vond bijv. de eindbaas van de water tempel echt een anti-climax qua moeilijkheidsgraad.
Hij was inderdaad wel makkelijk, maar ik vond em wel heel erg vet :D En dat is eigenlijk het algemene verhaaltje over de bazen in TP.
Postius schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:50:
[...]

Ga dan Zelda 2 maar es spelen :P

[ Voor 23% gewijzigd door Vanitas op 01-02-2007 16:53 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
quexy schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:42:
[...]
  • 1 De filmpjes voordat je een 'level' begint, duren te lang,
  • 2 De muziek is bij sommige levels erg grappig, maar de rest is irritant,
  • 3 Het is te makkelijk: binnen 3 uurtjes had ik de aftiteling al gezien
  • 4 De mini-games zoals het opvangen van verschillende blokjes is te makkelijk (meteen lvl 50 gehaald)
  • 5 Multiplayer zuigt: je moet elke keer snel de wiimote doorgeven aan een ander, want je kan maar 1 wiimote gebruiken
  • 6 Nog meer multiplayer: Er zijn ook opdrachten waarbij je de Wiimote uit je handen moet laten vallen, maar je hebt niet eens de tijd om de strap vast te maken.
1. dat is een mening, ik vind dat zelf prima meevallen.
2. Ook een mening, juist de irritante en steeds sneller wordende muziek zorgt voor een sfeer
3. True, maar het spel moet je alleen single-player spelen om multiplayer te unlocken. (idioot trouwens, ik neem altijd een sd-kaartje met save mee als ik bij iemand anders ga spelen)
4. inderdaad waar, maar je koopt het spel ook niet daarvoor.
5. Ervaring leert mij dat er met 12 personen meer dan genoeg tijd is om door te geven. wii strap hoef je niet vast te maken als je bewust van je acties bent.
6. oh? ik ben ze nog nooit tegengekomen.

Mijn conclusie is dat als je een partygame zoekt, deze uitstekend voldoet.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week bij Van Leest in Gouda een WII gereserveerd. Kon hem vanochtend ophalen; dus meteen gedaan. Vanmiddag even bij Free Record Shop in Alphen geweest; hebben ze daar nog een WII staan in de losse verkoop (om 15.30uur).

Nou ja, ik heb m'n WII.

Meteen ff bij Intertoys in Alphen WII Play meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
DoD Cerberus schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:22:
[...]

Als ie er nog heeft staan zal ik dat uiteraard even doorgeven. ik denk alleen niet dat het voor iedereen in de buurt zal zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
[...]

Nou ik vind TP toch echt 10 keer zo simpel, hele spel amper dood gegaan en niks is echt moeilijk. Eigelijk is het gewoon te makkelijk. Ik wil interesante gevechten alles in TP is makkelijk en dat vind ik gewoon jammer. Bij TWW had je nog die sneak objectives ect, of ik ben gewoon een held in TP;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

News Channel heeft een briljant foutje vandaag(of hoe lang het nieuws ook blijft staan). Moet je ff naar Belgie gaan op de Wereldbol, en dan helemaal inzoomen. Je kan dan Gent kiezen als plaats.

Enjoy the news. ;)

offtopic:
echt een hele domme grap van me =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:28:
News Channel heeft een briljant foutje vandaag(of hoe lang het nieuws ook blijft staan). Moet je ff naar Belgie gaan op de Wereldbol, en dan helemaal inzoomen. Je kan dan Gent kiezen als plaats.

Enjoy the news. ;)

offtopic:
echt een hele domme grap van me =)
gaaf! wintersporten in gent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 15:17
Eindelijk mijn Wii :) wehkamp heb ik maar geanuleerd.. stond 6 weken in bestelling en opeens kwamen er nog 6 bij ..stelletje idioten.. heb de FRS gebeld en die hadden er nog eentje staan..:) vandaag even geprobeerd alle 5 spellen die ik had liggen te proberen :) bevalt me goed maar merk wel dat de wii echt een console is om vrienden iets te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 09:02
Voor Wii-play kun je idd het beste bij intertoys zijn, enige nadeel is dat ie daar 50 is en bij de andere winkels (behalve vanleest en frs) 40!

Ik heb sinds gisteren ook een wii kunnen bemachtigen en ben ook direct aan de slag gegaan.
Zelda is idd wel gaaf; is ook de eerste zelda die ik speel dus ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld en ben ook van plan om alle cube versies van zelda ook te gaan spelen.

Ik ben linkshandig, nu is hier al het een en ander over gesproken maar ik ben er nog niet helemaal uit. Wat doen de meeste? Wii-mote links en nunchuk rechts, dan is het wel anders dan in de game maar verder geen probleem. Verder is de vraag of developers hier iets aan gaan doen. Maar wat je ook kan doen, leek mij best een goede oplossing; wii mote rechts en nunchuk links, zoals ook rechtshandige spelen. In het begin misschien even wennen, maar bijna alle linkshandigen muizen toch ook beter met rechts dan met links, puur door de oefening! Ook ben je gewend van andere consoles om de analoge stick met links te besturen en dat moet vaker toch ook secuur zijn!

Zijn er nog andere "lefties" die hun licht hierover willen laten schijnen?

WII ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkovic schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:08:
Voor Wii-play kun je idd het beste bij intertoys zijn, enige nadeel is dat ie daar 50 is en bij de andere winkels (behalve vanleest en frs) 40!

Ik heb sinds gisteren ook een wii kunnen bemachtigen en ben ook direct aan de slag gegaan.
Zelda is idd wel gaaf; is ook de eerste zelda die ik speel dus ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld en ben ook van plan om alle cube versies van zelda ook te gaan spelen.

Ik ben linkshandig, nu is hier al het een en ander over gesproken maar ik ben er nog niet helemaal uit. Wat doen de meeste? Wii-mote links en nunchuk rechts, dan is het wel anders dan in de game maar verder geen probleem. Verder is de vraag of developers hier iets aan gaan doen. Maar wat je ook kan doen, leek mij best een goede oplossing; wii mote rechts en nunchuk links, zoals ook rechtshandige spelen. In het begin misschien even wennen, maar bijna alle linkshandigen muizen toch ook beter met rechts dan met links, puur door de oefening! Ook ben je gewend van andere consoles om de analoge stick met links te besturen en dat moet vaker toch ook secuur zijn!

WII ze!
ik ben rechts en heb de nunchuka links en de wiimote dus rechts bevalt mij prima. zo spelen volgens mij (vrijwel) alle rechtshandigen. lijkt me dus logisch dat linkshandigen het omdraaien maar das mijn logica meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014

WII ze!
Ja, de meeste spellen zijn toch voor rechthandigen gemaakt, dus ik hou mn wiimote gewoon met rechts beet en de nunchuck met links. Uiteindelijk zijn dit dingen die eigenlijk geen drol uitmaken; je went er zo aan. Je gebruikt immers toch beide handen vrij intensief. Net als met gitaarspelen; linkshandige gitaren heb ik ook nooit begrepen.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe VC games!

Bonanza bros
Comix Zone
Gain Ground
Gradius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn vriendin is links en speelt met de 'mote in haar linker hand en de 'chuck in haar rechter.
Gaat 'r prima af. Maar dit verschilt natuurlijk per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Konami kondigt Dewy's Adventure aan voor Wii

Filmpjes

Screens
Konami on Thursday revealed to IGN Wii its original new Wii title, Dewy's Adventure. Don't let the name fool you, though, because the game is built by the same team responsible for the critically-acclaimed action effort, Elebits -- a title that IGN selected as best Wii action project of last year.

In Dewy's Adventure, gamers take control of a recently incarnated water droplet, Dewy, whose Elder Tree master has fallen ill at the hands of the evil Don Hedron. It's up to Dewy to find a way to save the Elder Tree and restore order to the once-flourishing forests.

Players use the Wii remote to navigate the character through an assortment of environments and harness his special abilities. In terms of control, gamers tilt the Wii remote to angle and rotate the landscapes in order to position Dewy in the correct spots for puzzle-solving. Dewy can also modify the temperature of his immediate surroundings, changing ice to mist, for example. Using his elemental powers, Dewy can freeze or heat different parts of the worlds in order to trigger a variety of puzzles and advance. In addition, players can induce earthquakes, lightning bolts or even damaging gusts of wind, among other things, by shaking and waving the Wii remote respectively during certain situations.

The title features six massive stages, each with its own unique visual style. On top the single-player experience, Dewy's Adventure boasts an Elebits-like edit mode that enables players to build complete stages with fully customizable puzzles, different landscape types and enemies. According to Konami, the stages can be played alone or cooperatively with a friend.

"Dewy's Adventure emphasizes Konami's commitment to creating innovative software for the Wii with one of a kind gameplay, unique motion sensitive controls, and a colorful game world packed with memorable characters," said Wilson Cheng, product manager with Konami. "Building upon the success of Elebits, Dewy's Adventure is poised to deliver another exciting and accessible gaming experience that is only possible through the immersive Wii hardware."
Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/760/760616/exclusive-dewys-adventure-for-wii-20070201031323677-000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ziet er niet onaardig uit, dat Dewy's Adventure. Misschien wel erg gericht op kids, maar goed...

Wat betreft het linkshandig / rechtshandig verhaal... Bij Wii-Sports kun je per speler en per sport-onderdeel afzonderlijk instellen of je links- or rechtshandig bent. Omdat je hier zoveel mogelijk de natuurlijke bewegingen nadoet is dat ook wel terecht. Bij Wii-Play zijn de spelletjes zodanig simpel dat het niet uitmaakt of je de wiimote links of rechts vasthoudt. En bij games als Zelda of Red Steel moet je als links-handige maar negeren dat als je links-handig speelt en de wiimote dus in je linkerhand houdt, dat het poppetje op het scherm het zwaard of de gun in z'n rechterhand houdt. Maar ik ben ook rechtshandig, en spreek dus niet uit ervaring hierover ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wii sports, Wii play en Wario ware speel ik linkshandig. Zelda heb ik volledig rechtshandig gespeeld omdat de linkshandige optie ontbrak.
Dusja, als ze me de keuze geven speel ik linkshandig, kan ik zoveel nauwkeuriger mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Maar wat maakt het dan uit of je zelda links of rechtshanding speelt? Een cursor is een cursor, of je hem nu links, of rechts bestuurt. Een linkse optie of rechtshandig spelen is dan toch niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

February 1, 2007 - After reporting sales numbers for the third quarter at $1.28 (nearly identical to last year's numbers for the same quarter), EA chairman and CEO Larry Probst has released an official statement on EA's future, speaking specifically on the company's next-generation efforts:

"We are pleased with the performance of our products on next-generation consoles. In the year ahead, we plan to build on our leadership position on both the Xbox 360 and the PlayStation 3, and to significantly increase our support for the Nintendo platforms."

While this could be taken as classic crowd-pleasing jargon, it's important to note that EA's relationship with Nintendo has grown substantially over just the last few months, primarily because of the release of Wii. In just a matter of months, the company has helped Nintendo launch the system with Madden 07, and Need for Speed Carbon, and is already working to keep support continuing with the addition of SSX Blur, Tiger Woods 07, The Godfather: Blackhand Edition, and Medal of Honor Vanguard for just the first half of 2007 alone.

To top things off, the CEO stated that EA already has 15 titles in development for Wii at this point. From the looks of it, Wii may be just what the doctor ordered for Nintendo sports fans.

We'll have more on EA's Wii support as it develops, as well as new information on SSX Blur, Tiger Woods 07, The Godfather, and Medal of Honor as news breaks.
Goed nieuws qua third party support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wel jammer dat zo'n ronde doorgang er dan zo hoekig uit moet zien, zie niet waar de polygonen die daarvoor nodig zijn, nu voor worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 09:10:
[...]

Wel jammer dat zo'n ronde doorgang er dan zo hoekig uit moet zien, zie niet waar de polygonen die daarvoor nodig zijn, nu voor worden gebruikt.
In bijna geen enkel spel is rond ook echt rond... Lijkt wel of dat heel moeilijk is oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Razor.Timo schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 09:15:
[...]

In bijna geen enkel spel is rond ook echt rond... Lijkt wel of dat heel moeilijk is oid.
Tja, als je iets ronder wilt maken heb je veel meer polygonen nodig. En dat vraagt weer meer rekenkracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

WaWaWiiiiWa schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:51:
Maar wat maakt het dan uit of je zelda links of rechtshanding speelt? Een cursor is een cursor, of je hem nu links, of rechts bestuurt. Een linkse optie of rechtshandig spelen is dan toch niet nodig?
het*voelt* gewoon niet correct aan om met je linkerhand te zwaaien en link rechts te zien zwaaien.
Daarom dat je in pc shooters de guns linkshandig kunt zetten (links op het scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Willybubba schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:59:Goed nieuws qua third party support.
Mwah, ik kan niet echt enthousiast worden van 15 EA titels... Ik zie liever dat Japanse studio's massaal Wii spellen gaan ontwikkelen. Dat levert veel betere kwaliteit op.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

ari3 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:27:
[...]
Mwah, ik kan niet echt enthousiast worden van 15 EA titels... Ik zie liever dat Japanse studio's massaal Wii spellen gaan ontwikkelen. Dat levert veel betere kwaliteit op.
Je hebt ze wel of je hebt ze niet. Het is toch alleen maar mooi dat een grote uitgever als EA de Wii beter gaat ondersteunen. Ik zit persoonlijk echt wel te wachten op een Wii Fifa. Ook een goed uitgewerkte NFS lijkt me echt wel mooi. Of echte bodychecks doen in NHL. EA heeft wel degelijk goede franchises en de aanwezigheid van EA draagt in Europa en de VS meer bij aan het succes van de Wii dan die Japanse studio's.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Klopt, maar het wil wel zeggen dat ook third party toch wel voor de Wii gaat.

Veel EA dingen trekken toch wel kopers namelijk, en dat is dan weer goed om anderen over de streep te trekken.

Trouwens, waar EA nu mee bezig is op de Wii (ik denk aan SSX Blur en Godfather: Blackhand) ziet er toch best OK uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ari3 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:27:
[...]
Het gaat volgens mij niet zozeer over de kwaliteit van 3rd party titels, het gaat om het feit dat ze er zijn. Het idee is dat de cube semi-ten-onder is gegaan aan het gebrek van 3rd party titels.

Het zou als volgt gaan: 3rd party developers maken weinig spellen voor de cube, minder mensen kopen een cube vanwege gebrek aan spellen, 3rd party developers zien het gebrek aan verkoop van de cube en maken nog minder spellen voor de cube, nog minder mensen kopen een cube etc etc. Althans, zo heb ik het begrepen. En we willen niet dat dat ook met de Wii gebeurt natuurlijk :P

[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 02-02-2007 11:12 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Met de links-rechtshandig discussie kom ik op iets dat ik al een tijdje wil posten.
Namelijk dat de Wiimote de eerste controller is die perfect zowel links als rechtshandig te gebruiken is.
Het is dan wel een beetje jammer dat ontwikkelaars toch niet even de moeite nemen om een lefty optie in te bouwen (zoals gun aan de rechterkant). Maar ik vind dit toch wel een mooi punt.

Wat me verder ook opviel is dat de uiteindelijke Wiimote toch wel een samenraapsel is geweest van verschillende geruchten rondom de Revolution controller. Zal even nog wat plaatjes proberen te vinden.
Met name deze:
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:5IaOD-sA9tp0UM:http://blog.ronin64.com/files/revolution-controller-2.gif
Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/5558/revcontrollerdiagram3ck.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Deddiekoel op 02-02-2007 11:37 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Hier nog een lefty ;), om gewoon bewegingen te maken maakt het niet veel uit of je links of rechts gebruikt. Het wordt (bij mij) lastiger als ik (bijv. in de duck hunt clone in wii play of cod3) precies moet richten met de cursor. Dan richt ik dus met de wiimote in de linkerhand.
Vergelijk het met het schrijven met je andere hand, dat voelt ook niet natuurlijk (al is het uiteraard wel aan te leren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 22-09 21:31
Ik ben ook links, maar heb de nunchuck gewoon in mijn linkerhand en de Wiimote gewoon in de rechter, maar ik doe verder het meeste ook met rechts ( schrijven nog wel met links... voor zover ik nog iets schrijf dan :P )
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!