vorige week liet een vriendin mij weten een wii te willen. de dag erna wat winkels gebeld en diezelfde dag een wii gescoord. echt wachten hoeft niet meer iig niet lang maar je moet er wel wat voor doen.
Ik heb 5 winkels gebeld die allemaal melden er zo'n 4 gemiddeld per week te krijgen en een wachtlijst hebben van 20-40+. Zo makkelijk is het niet. Je moet maar net mazzel hebben.
Omdat het jou lukt geld dat niet automatisch voor de x-duizend wachtenden.
2 Bart smit's, beide zo'n 15-20 wachten en 1-3 per week binnen.
Mediamarkt iets van 27 wachtenden en ook maar enkelen / week.
Interoys HHW: Eeen zootje, althans toen ik er was.
Intertoys Enkhuizen: Krijgen er wekelijks 1 of 2 en hadden ook een redelijke wachtlijst.
De echte gameshops leken helemaal kansloos, waarschijnlijk dankzij Nintendo NL's brakke beleid t.o.v kleine afnemers.
Dan sta ik online wel op de lijst bij E-plaza/Bsmit maar dat lijkt ook nergens heen te gaan.
Ik heb het dus ook opgegeven en wacht wel tot Nintendo een keer de troep op orde heeft... Ik heb geen tijd om constant er maar mee bezig te zijn. Als Nintendo fan zou ik er bijna een 360 van kopen....

Ze gaan overigens morgen pas open, denk dat ze nog bezig waren met de laatste beetjes van de verbouwing.
Dat je snel geholpen was zal dan zijn omdat het idd een grote bouwkeet was. Toen ik er was 2 weekenden geleden was het een ongeregeld zootje en kon niemand me helpen.. Dan wordt je reserveringslijst niet veel langer nee..
[
Voor 65% gewijzigd door
Max|Burn op 30-01-2007 22:25
]