Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 78 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.842 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11-2022

stduke

Hail to the king baby!

Anoniem: 37835 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:29:
[...]

mag ik vragen bij welke Intertoys dit was??? Heb me namelijk ook aangemeld bij 4 Intertoys winkels.
Intertoys Heerhugowaard (Middenwaard)

Ze gaan overigens morgen pas open, denk dat ze nog bezig waren met de laatste beetjes van de verbouwing.

Signatures are so subliminal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:29
Anoniem: 24394 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:42:
[...]

Toch knap dat het polletje nu al dicht is.
Hou toch eens een keer op man. Het topic wordt niet gesplitst. Wat jij nu steeds doet vervuilt het topic veel meer dan een wanneer iemand af en toe een Gamecube vraag stelt.

[ Voor 24% gewijzigd door MetroidPrime op 30-01-2007 19:50 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
MetroidPrime schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:12:
[...]

Square-Enix heeft al support voor de Virtual Console toegezegd en Rare werkt ook al mee voor alle Rare-spellen die eigendom van Nintendo zijn. Square-Enix is zelfs van plan een nieuwe directe sequel op Secret of Mana exclusief voor de Virtual Console te ontwikkelen.

[...]
Ik geloof toch echt dat square juist gezegd heeft geen titels beschikbaar te zetten voor VC

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:00

Ankh

|true

Vraagje, vandaag wilde ik virtual console eens gaan proberen.
Enkel tot mijn verbazing krijg ik mijn component verbinding geen beeld op mijn wii, waardoor mij wii compleet vast loopt (tv zegt dat hij geen signaal krijgt). Als ik dan de uit-knop op de remote vast houdt gaat hij wel gewoon uit en gaat ook weer gewoon aan. Maar afspelen gaat dus niet.
Best wel vaag..
gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem: http://www.wiichat.com/ni...onent-cable-problems.html
Ik zal donderdag nintendo nederland eens bellen hierover.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Laryx schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:52:
[...]

Ik geloof toch echt dat square juist gezegd heeft geen titels beschikbaar te zetten voor VC
Ik heb op de vorige pagina een link gepost waarin meerdere medewerkers van Square-Enix het tegendeel beweren. Square-Enix is juist enthousiast over de Virtual Console.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37835

stduke schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:40:
[...]

Intertoys Heerhugowaard (Middenwaard)

Ze gaan overigens morgen pas open, denk dat ze nog bezig waren met de laatste beetjes van de verbouwing.
Mmmm jammer, das beetje aan de andere kant van het land zeg maar :'(
Nouja die van mij komt binnenkort vast wel binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 14:11

job

Ankh schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:53:
Als ik dan de uit-knop op de remote vast houdt gaat hij wel gewoon uit en gaat ook weer gewoon aan. Maar afspelen gaat dus niet.
Dat lijkt niet op vastlopen.
Als je Wii vastloopt reageert hij nergens meer op. (powerknop niet, reset knop niet, wii-mote niet. alleen de eject knop werkt nog).
Maar het doet natuurlijk niets af aan de bizarriteit van dit probleem.
Zo zitten er nog genoeg foutjes in de software die er toch echt niet in mogen zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door job op 30-01-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexxodus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-05 10:46
Nouja die van mij komt binnenkort vast wel binnen
Dat hou ik mezelf ook voor, maar begin steeds meer te twijfelen om toch ff naar Duitsland te rijden.
Als ik al die verhalen van iedereen lees hoe leuk en geweldig het allemaal wel niet is......wordt ik eigenlijk een beetje jaloers!!!
Iemand die toevallig omgeving Dordt nog een winkel weet die wii's heeft?

Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:29

SmidsY

hallo!?.............

Plexxodus schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:20:
[...]
Iemand die toevallig omgeving Dordt nog een winkel weet die wii's heeft?
Ik zou mijn adem niet inhouden in ieder geval. Meeste werken met reserveringslijsten, die goed vol zitten. Heb de mijne bij de dixons (centrum) vandaan, lijst met aanbetaling, was 2e toen ik 23 december reserveerde. En heb hem nu één week. In die hele periode hebben ze er 2 gehad. Lijst was bij ophalen 5 lang.....

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

SmidsY schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:51:
[...]

Ik zou mijn adem niet inhouden in ieder geval. Meeste werken met reserveringslijsten, die goed vol zitten. Heb de mijne bij de dixons (centrum) vandaan, lijst met aanbetaling, was 2e toen ik 23 december reserveerde. En heb hem nu één week. In die hele periode hebben ze er 2 gehad. Lijst was bij ophalen 5 lang.....
vorige week liet een vriendin mij weten een wii te willen. de dag erna wat winkels gebeld en diezelfde dag een wii gescoord. echt wachten hoeft niet meer iig niet lang maar je moet er wel wat voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 20:51

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

vorige week liet een vriendin mij weten een wii te willen. de dag erna wat winkels gebeld en diezelfde dag een wii gescoord. echt wachten hoeft niet meer iig niet lang maar je moet er wel wat voor doen.
Ik heb 5 winkels gebeld die allemaal melden er zo'n 4 gemiddeld per week te krijgen en een wachtlijst hebben van 20-40+. Zo makkelijk is het niet. Je moet maar net mazzel hebben.

Omdat het jou lukt geld dat niet automatisch voor de x-duizend wachtenden.

2 Bart smit's, beide zo'n 15-20 wachten en 1-3 per week binnen.
Mediamarkt iets van 27 wachtenden en ook maar enkelen / week.
Interoys HHW: Eeen zootje, althans toen ik er was.
Intertoys Enkhuizen: Krijgen er wekelijks 1 of 2 en hadden ook een redelijke wachtlijst.

De echte gameshops leken helemaal kansloos, waarschijnlijk dankzij Nintendo NL's brakke beleid t.o.v kleine afnemers.

Dan sta ik online wel op de lijst bij E-plaza/Bsmit maar dat lijkt ook nergens heen te gaan.
Ik heb het dus ook opgegeven en wacht wel tot Nintendo een keer de troep op orde heeft... Ik heb geen tijd om constant er maar mee bezig te zijn. Als Nintendo fan zou ik er bijna een 360 van kopen.... ;)
Dat je snel geholpen was zal dan zijn omdat het idd een grote bouwkeet was. Toen ik er was 2 weekenden geleden was het een ongeregeld zootje en kon niemand me helpen.. Dan wordt je reserveringslijst niet veel langer nee.. :P

[ Voor 65% gewijzigd door Max|Burn op 30-01-2007 22:25 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke

stduke

Hail to the king baby!

Max|Burn schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:10:
[...]

[...]
Dat je snel geholpen was zal dan zijn omdat het idd een grote bouwkeet was. Toen ik er was 2 weekenden geleden was het een ongeregeld zootje en kon niemand me helpen.. Dan wordt je reserveringslijst niet veel langer nee.. :P
euhm volgens mij ben je in de war, 2 weekenden geleden waren ze nog niet aan het verhuizen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

stduke schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:18:
[...]
euhm volgens mij ben je in de war, 2 weekenden geleden waren ze nog niet aan het verhuizen. :)
Nee hoor, de oude winkel was open maar 1 grote klerezooi. Er lag ook al bijna niets meer aan overig speelgoed en ze waren al meer bezig met opbreken dan je te helpen. Ik snap niet dat ze het niet gewoon in 1 of 2 dagen hebben gedaan, wat heb je er nou aan om weken je winkel als bouwput/verhuisput te hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 30-01-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke

stduke

Hail to the king baby!

Max|Burn schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:20:
[...]
Nee hoor, de oude winkel was open maar 1 grote klerezooi. Er lag ook al bijna niets meer aan overig speelgoed en ze waren al meer bezig met opbreken dan je te helpen. Ik snap niet dat ze het niet gewoon in 1 of 2 dagen hebben gedaan, wat heb je er nou aan om weken je winkel als bouwput/verhuisput te hebben.
volgens mij heb ik m'n Wii daar twee weken geleden juist gereserveerd. Dat was op een zaterdag afaik.
In ieder geval zou ik het nog eens proberen, ik was toendertijd iets van 25e op de lijst. Terwijl ik bij E-plaza op 15 stond en daar een week eerder gereserveerd had. Weer lekker logische distributie maar ja :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Bezoekers van de website van Nintendo zullen bekend zijn met de zogenaamde sterren. Deze sterren krijg je bij Nintendo producten en kun je omruilen op de website voor merchandise.

Sinds de launch van de Wii gaat het gerucht dat je deze sterren in de toekomst zou kunnen omruilen voor Virtual Console games. Dit is nu bevestigd en Nintendo heeft aangegeven dat je binnenkort de sterren 4:1 in kunt ruilen. Met 4000 sterren kun je 1000 punten voor de Virtual Console kopen. Aangezien je normaal gesproken 250 sterren voor een Nintendo game krijgt, moet je dus 16 games kopen om Mario Kart 64 gratis te kunnen downloaden. Een andere optie is om 8 keer een Nintendo DS te kopen, heb je meteen een leuk verjaardagscadeau voor je hele vriendenkring.

Ander sterren gerelateerd nieuws is dat Nintendo hiervoor een houdbaarheidsdatum gaat invoeren. De VIP sterren op de Nintendo site zullen komen te vervallen na 12 maanden(!).
Bron: Fok games.

Mocht dit waar zijn dan zou dat toch wel naaistreek #1 zijn van nintendo. Al is het denk wel zeker dat dit niet waar is want als die punten echt maar 12 maanden mee gaan dan moet je dus 16 titels van nintendo kopen in 12 maanden. Nou kopen de meeste mensen al geen 16 titels per jaar laat staan dat ze 16 nintendo titels kopen. Hell, nintendo maakt volgens mij geeneens 16 titels per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:08:
[...]

Bron: Fok games.

Mocht dit waar zijn dan zou dat toch wel naaistreek #1 zijn van nintendo. Al is het denk wel zeker dat dit niet waar is want als die punten echt maar 12 maanden mee gaan dan moet je dus 16 titels van nintendo kopen in 12 maanden. Nou kopen de meeste mensen al geen 16 titels per jaar laat staan dat ze 16 nintendo titels kopen. Hell, nintendo maakt volgens mij geeneens 16 titels per jaar.
Nogmaals, Nintendo is jou niets schuldig. Het is een extratje en niet iets waar je recht op hebt en zo moet je het ook zien. Bij consoles en spellen van Sony en Microsoft krijg je helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaaap. Je kan nintendo altijd wel blijven verdedigen maar dat neemt nogsteeds niet weg dat mocht dit waar zijn het gewoon te debiel voor woorden is. Hoeveel mensen geven nou 800 euro binnen 12 maanden uit aan nintendo games? juist, niemand. Geef dan gewoon geen sterren. Nu gaan ze net doen van kijk ons eens vrijgevig zijn naar onze fans terwijl ze eigenlijk iedereen erbij naaien omdat 99,99% toch nooit zoveel sterren zal hebben. Nee lekker gebaar naar je fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Die sterren vervallen sinds jaar en dag al na 12 maanden. Alleen nu je ze kan inruilen voor wii points ga je je druk maken. Nogal logisch.

Nougoed, weet je dat ook weer. Staat ook gewoon in de algemene voorwaarden van nintendo als je je registreerd op nintendo.nl. Dus tsja had je maar moeten lezen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 17:30
Als het echt 4000:1000 is is het wel genaaid. Lijkt me toch dat dat ook wel moet kunnen voor kleinere aantallen sterren :S

Ik was niet van plan om 16 spellen op een jaar te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:24
Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:08:
[...]
Sterker nog als je bijv. alleen een Wii hebt en geen DS, dan kun je het waarschijnlijk niet eens voor elkaar krijgen om 16 titels per jaar te kopen omdat er gewoon niet zoveel uitkomen per jaar |:(

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:19:
Gaaap. Je kan nintendo altijd wel blijven verdedigen maar dat neemt nogsteeds niet weg dat mocht dit waar zijn het gewoon te debiel voor woorden is. Hoeveel mensen geven nou 800 euro binnen 12 maanden uit aan nintendo games? juist, niemand. Geef dan gewoon geen sterren. Nu gaan ze net doen van kijk ons eens vrijgevig zijn naar onze fans terwijl ze eigenlijk iedereen erbij naaien omdat 99,99% toch nooit zoveel sterren zal hebben. Nee lekker gebaar naar je fans.
Ik heb nooit gezegd dat ik het er mee eens zou zijn. Ik probeer alleen te benadrukken dat je aan het overdrijven bent. Bovendien hoef je niet 16 spellen in een jaar te kopen, je hoeft ze alleen binnen 12 maanden van elkaar te registreren. Dus dan spaar je de registratiekaarten en registreer je je sterren pas als je ze wilt gaan gebruiken. Mocht het waar zijn, dan is het zeer eenvoudig om te omzeilen.

Je kunt trouwens ook per jaar meer dan 1800 sterren verdienen door de Nintendo website te bezoeken. Dan heb je nog maar 9 spellen nodig of 8 spellen en een console.
disjfa schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:24:
[...]

Die sterren vervallen sinds jaar en dag al na 12 maanden. Alleen nu je ze kan inruilen voor wii points ga je je druk maken. Nogal logisch.

Nougoed, weet je dat ook weer. Staat ook gewoon in de algemene voorwaarden van nintendo als je je registreerd op nintendo.nl. Dus tsja had je maar moeten lezen.
Op dit moment vervallen sterren niet. In de algemene voorwaarden staat alleen dat Nintendo een houdbaarheid van 12 maanden kan invoeren.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 30-01-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:24:
[...]

ok niemand leest die algemene voorwaarden toch vind ik het ook niet netjes (ookal staat het er duidelijk wat ik direct van je aanneem) verder vind ik 4 op 1 erg slecht.

ik zit nu bijna op 3500 punten daar kan ik dus een game mee halen van 800 punten en dan is het weg en ik heb aardig wat dingen geregistreerd.

spijtig hoop dat nintendo dit nog wat prettiger gaat maken betere verhouding (b.v. 2 op 1) en langer houdbaar anders is het wel heel lastig om het met enig fatsoen te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dit is lekker, de algemene voorwaarden zijn dus op 31 december 2006 verandert:
4. Het aantal te verdienen sterren en verval van sterren

Het maximale aantal door jou te verdienen sterren kan in totaliteit beperkt worden door Nintendo. Hiervan word je één week van tevoren in kennis gesteld. Dit geldt niet voor sterren die je al verdiend hebt op het tijdstip van die kennisgeving.

Twaalf maanden nadat de sterren verdiend zijn, vervalt hun geldigheid. Niet-ingeruilde sterren die ouder zijn dan twaalf maanden worden van je rekening weggestreept. Sterren die je verdiend hebt in de periode voor de introductie van nieuwe Algemene Voorwaarden, vervallen twaalf maanden na de introductie van de nieuwe Algemene Voorwaarden; uiterlijk dus op 31 december, 2007.

Als je aangemeld bent voor de Nintendo-nieuwbrief, zul je geïnformeerd worden over het aantal sterren op je account en over hoeveel sterren er gedurende de volgende vier weken weggestreept zullen worden. Maandelijks zullen er sterren weggestreept worden die meer dan 12 maanden oud zijn en die verdiend zijn na de introductie van de nieuwe Algemene Voorwaarden.
Kortom je sterren vervallen na 12 maanden :(

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Het hele verhaal van die 12 maanden is onzin. De oorspronkelijke bron zegt dat die melding ineens in de algemene voorwaarden staat, terwijl die melding er al sinds de opening van de site in 2002 staat. De originele site heeft hun huiswerk dus niet gedaan en daar de verkeerde conclusies uit getrokken.

Sterren vervallen dus niet.

De oplossing is dus om sterren pas te registreren zodra je ze wilt gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 31-01-2007 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Hoedje schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:43:
[...]
Kortom. Leuke spellen spelen. Nintendo site elke dag f5`en en leuke dingen halen die je gratis krijgt van nintendo :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Hoedje schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:43:

[...]

Wat een klote zooi zeg. Dat wordt wel heel lastig sparen dan :X
Nou maar hopen dat ze een beetje opschieten met het kopen van VC point van je sterren, dan besteed ik het daar wel aan. Ik heb al bijna 6000 sterren, en die wil ik zeker wel behouden of iig kunnen gebruiken.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:45:
Het hele verhaal van die 12 maanden is onzin. De oorspronkelijke bron zegt dat die melding ineens in de algemene voorwaarden staat, terwijl die melding er al sinds de opening van de site in 2002 staat. De originele site heeft hun huiswerk dus niet gedaan en daar de verkeerde conclusies uit getrokken.

Sterren vervallen dus niet.

De oplossing is dus om sterren pas te registreren zodra je ze wilt gebruiken.
beetje laat voor mij heb alles tot nu toe al geregistreerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Er staat iig wel dat de sterren die je voor die wijziging hebt verkregen niet aan die regel voldoen. Maar allemachtig zeg, die catalogus was al brak, maar het kan blijkbaar nog altijd brakker. Die 4:1 ratio was wel te verwachten, maar die houdbaarheidsdatum is echt belachelijk. Wat nu als ik geen Wii heb, maar ik wil m'n sterren toch maar ergens voor gebruiken... dan moet ik dus maar ringtones kopen, omdat er verder geen hol in die catalogus staat? In Japan hebben ze ook een houdbaarheidsdatum, maar die geldt op die papiertjes waarop de code staat, niet op de punten die je krijgt als je die code eenmaal ingevoerd hebt. Wat een poep zeg.

[ Voor 0% gewijzigd door Captain N op 31-01-2007 03:15 . Reden: Verkeerd gelezen. :P ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Wat een vieze streek, zeker voor mensen zoals ik die niet zo snel sparen.
Heb ik eindelijk meer dan 5000 worden ze straks weer langzaam aan weggeschreven :S.
Als ze vanaf nu dan ook de catalogus gaan bijhouden en ook vaker leuke dingen erin zetten
maarja dat zullen ze dan wel weer niet doen. Nu maar hopen dat die VC punten maar snel komen (en de Lan Adapter) dan koop ik daar gelijk een hele zooi van...

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

MetroidPrime schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:13:
[...]

Nogmaals, Nintendo is jou niets schuldig. Het is een extratje en niet iets waar je recht op hebt en zo moet je het ook zien. Bij consoles en spellen van Sony en Microsoft krijg je helemaal niets.
Eens, ze kunnen echter wel de prijzen een beetje normaal houden. N64 games zouden ongeveer 1000 punten zijn. Nu komt Zelda straks voor 1200 punten.

VC games zijn pure winst. Spelletjes hebben hun geld al lang opgebracht en worden weer opnieuw uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Anoniem: 24394 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:24:
[...]

Eens, ze kunnen echter wel de prijzen een beetje normaal houden. N64 games zouden ongeveer 1000 punten zijn. Nu komt Zelda straks voor 1200 punten.

VC games zijn pure winst. Spelletjes hebben hun geld al lang opgebracht en worden weer opnieuw uitgegeven.
Dat is nou commercie jongen :)

Als jij een bedrijf hebt en je krijgt de kans om een product van 10 jaar terug nog eens te verkopen en mensen hebben er nog interesse in ook, ga jij dat product toch ook weer verkopen? Ook al heb je het geld al 10 keer terugverdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke

stduke

Hail to the king baby!

jip_86 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:32:
[...]

Dat is nou commercie jongen :)

Als jij een bedrijf hebt en je krijgt de kans om een product van 10 jaar terug nog eens te verkopen en mensen hebben er nog interesse in ook, ga jij dat product toch ook weer verkopen? Ook al heb je het geld al 10 keer terugverdient.
offtopic:
bah dat vind ik eerder een reden voor een :( ipv een :)

[ Voor 4% gewijzigd door stduke op 31-01-2007 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05 13:39

Snippertje

Light up your life

Omfg 4:1 had ik echt niet verwacht zo veel als dat waar is... Hoop dat het niet waar is, maar 2:1 kan ik nog leven hoewel dat eigelijk ook raar is.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:50

SD5k

>4&X

Ik ben er ook niet bepaald blij mij, zit sinds kort weer boven de 10000 punten en dat terwijl ik ooit een Zelda soundtrack van 2000 punten uit de catalogus heb gehaald, maar nu baal ik wel dat ik niet voor een DS game ben gegaan onlangs, als dat van die 4:1 ratio waar is tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 04:38
Die 4:1 inruilverhouding zou wel erg zuigen als het waar is. Wanneer je nu zo af en een game kunt krijgen waarbij het aantal sterren ongeveer overeen komt met de europrijs in de winkel dan ga ik er toch geen Wii points voor halen. Dat levert veel te weinig op.

Die VC games moeten ze trouwens toch zo af en toe wat in aanpassen voordat ze te koop zijn op het winkelkanaal. Een flink aantal games heeft nu de originele 60Hz speed op onze PAL systemen. De meeste Megadrive en SNES carts die je op Marktplaats kunt kopen kosten trouwens ook al gauw 5, 6 euro en dan hebben we het over de PAL versies en ik kan je verzekeren dat deze zeker niet 480P ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Volgens mij krijg je ook al niet meer je sterren als je die site bezoekt, volgens mij heb ik net zoveel sterren als gisteren :|

[ Voor 25% gewijzigd door jip_86 op 31-01-2007 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 11:17

Willybubba

Nut up or shut up.

De 4:1 vind ik niet zo heel erg, gratis is gratis zeg maar dus dat moet Ninty zelf weten. De houdbaarheid daarentegen vind ik wel jammer.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke

stduke

Hail to the king baby!

jip_86 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:56:
Volgens mij krijg je ook al niet meer je sterren als je die site bezoekt, volgens mij heb ik net zoveel sterren als gisteren :|
cookies deleten misschien? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:27

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik snap het probleem niet echt, de sterren zijn toch 12 maanden geldig?
Ruil ze dan gewoon om voor punten, daar is toch geen geldigheid voor?
Dus staat er niets leuks in de catalogus, ruil ze gewoon om voor punten, dan kan je langer sparen dan een jaar. :)
Max|Burn schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:10:
*knip*
Mediamarkt iets van 27 wachtenden en ook maar enkelen / week.
*knip
Ik neem aan dat je MM Alkmaar bedoelt?
Dan ga ik vanmiddag nog even bellen om te kijken hoeveelste ik onderhand sta.
Ik stond namelijk begin januari 27e, mag toch wel aannemen dat ik onderhand wat opgeschoven ben. :P
Ik zal dan ook gelijk melden hoeveel ik opgeschoven ben, dan kunnen we zien hoe snel die lijst daar loopt. :)

@Haay hieronder:
spuit11 :+ :P

[ Voor 53% gewijzigd door Gonadan op 31-01-2007 09:18 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 20:26
Willybubba schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:59:
De 4:1 vind ik niet zo heel erg, gratis is gratis zeg maar dus dat moet Ninty zelf weten. De houdbaarheid daarentegen vind ik wel jammer.
Hoezo, wat is er jammer aan die houdbaarheid? Zolang de optie er is om je VIP sterren om te wisselen voor Wii-punten is er toch geen probleem? Of zijn de Wii-punten ineens ook maar 12 maanden houdbaar op je Wii ? :P Koop je een Nintendo game en krijg je 250 sterren, wissel je die meteen om naar Wii-punten en heb je weer 62 of 63 (zou Nintendo naar boven of naar beneden afronden?) punten erbij op je Wii. En daar staan ze redelijk veilig, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Mijn vaste synchronistie van de Wiimote blijkt niet zo vast als zou moeten:
VASTE SYNCHRONISATIE - [...] Als de afstandsbediening gesynchroniseerd is met een systeem blijft dit zo, tenzij je deze instelling overschrijft door de afstandsbediening met een ander systeem te syncen.
... bij mij wil het nog wel eens zo zijn, dat als ik de Wii aanzet, ik de 2e Wiimote weer opnieuw moet "vast synchroniseren".... herkenbaar ? Oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 26457 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:17:
Mijn vaste synchronistie van de Wiimote blijkt niet zo vast als zou moeten:
[/quote]VASTE SYNCHRONISATIE - [...] Als de afstandsbediening gesynchroniseerd is met een systeem blijft dit zo, tenzij je deze instelling overschrijft door de afstandsbediening met een ander systeem te syncen. [/quote]... bij mij wil het nog wel eens zo zijn, dat als ik de Wii aanzet, ik de 2e Wiimote weer opnieuw moet "vast synchroniseren".... herkenbaar ? Oplossing ?
Herkenbaar? Ja.
Oplossing? De Gamecube topic search :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...Nou, daar wil het zoeken niet echt lukken hoor. 'Wiimote" geeft al geen resultaat :( ...
Zou prettig zijn als je misschien een link geeft waar ik wel mee uit de voeten kan ;) (of lapje tekst waar oplossing in staat....)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 31-01-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:59

Smoonshine

Feyenoord!!

Willybubba schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:59:
Nou ja, je sterren worden wel ineens heel wat minder waard. In het verleden kon je DS games kopen van een waarde van ongeveer 35 euro. Dat kostte je dan 4500/5000 sterren. Nu kun je voor dat aantal net een VC game kopen van 12 euro. Dan gaat je waarde ineens met 2/3 naar beneden.

Tuurlijk is het een extraatje, maar dit is wel heel radicaal snijden in je toch wel vertrouwde extraatje. Ik snap het eigenlijk ook niet helemaal. Ik kan me niet voorstellen dat deze dienst Nintendo enorm veel kost. Zeker als je bedenkt wat er doorgaans in de NL catalogus staat. Zo af en toe een keer een restpartij spelletjes, een trui of shirt, beschermtasjes. Dat zijn nou ook geen dingen die je als bedrijf de kop kosten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerl
  • Laatst online: 20:12

bakkerl

Let there be light.

Na een vorige week op iemands wii een weekje gespeelt te hebben (klein lannetje), afgelopen vrijdag de mediamarkt te amsterdam binnen gelopen. En daar stonden er 'gewoon' nog 3 in de schappen. Een doos opgepakt en meegenomen. Geen last gehad van enige vorm van wachtlijsten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 26457 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:32:
[...]
...Nou, daar wil het zoeken niet echt lukken hoor. 'Wiimote" geeft al geen resultaat :( ...
Zou prettig zijn als je misschien een link geeft waar ik wel mee uit de voeten kan ;) (of lapje tekst waar oplossing in staat....)
[search=wii remote synch probleem] :P
Ik moet er evenveel naar zoeken als jij hoor. ;)

Edit
Kunnen we dit topic renamen naar:
"Het Grote ik heb per ongeluk een Wii gevonden en ga dit even bij de wachtlijsters onder de neus wrijven Topic"
Dit komt ook steeds vaker voor.
En dan net doen alsof ze hem niet graag willen. :(

jaloezie zuigt :9

[ Voor 23% gewijzigd door Gonadan op 31-01-2007 09:42 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gonadan schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:40:
[...][search=wii remote synch probleem] :P
...is nu wel een andere link ;) ...die eerdere link doet het nog steeds niet hoor. En om hier nu die megatopics compleet te doorlopen ...oeff.

[tipje]Misschien iets om in de TS een rubriekje te maken met dit soort vaste terugkerende probleempjes ?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 31-01-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Gonadan schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:40:
[...]

[search=wii remote synch probleem] :P

Edit
Kunnen we dit topic renamen naar:
"Het Grote ik heb per ongeluk een Wii gevonden en ga dit even bij de wachtlijsters onder de neus wrijven Topic"
Dit komt ook steeds vaker voor.
En dan net doen alsof ze hem niet graag willen. :(

jaloezie zuigt :9
Weet hoe je je voelt, heb mijn Wii nu net een week. En ik had hem al op 20 november besteld 8)7 Geduld is een schone zaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Haay schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:14:
[...]

Hoezo, wat is er jammer aan die houdbaarheid? Zolang de optie er is om je VIP sterren om te wisselen voor Wii-punten is er toch geen probleem? Of zijn de Wii-punten ineens ook maar 12 maanden houdbaar op je Wii ? :P Koop je een Nintendo game en krijg je 250 sterren, wissel je die meteen om naar Wii-punten en heb je weer 62 of 63 (zou Nintendo naar boven of naar beneden afronden?) punten erbij op je Wii. En daar staan ze redelijk veilig, toch?
Beetje lastig als je per 1000 wii-punten moet afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik vind de ruilverhouding op zich wel ok (omdat het toch gratis blijft en je ook sterren krijgt door elke dag op de site te komen), maar die houdbaarheid is een typsich geval van jammer.
Ik wil nl. niet mijn sterren inruilen voor Wii points, maar mooie exclusieve dingen scoren als die ooit komen.
Wat voor mij dit een beetje goed zou maken is als je nu sterren bij alle games krijgt. Of dat je 100 Wii points bij een Wii game krijgt ;-).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-05 13:11
Voor de geïnteresseerden:

In België is er momenteel bij de Dreamland ketens een promotie:

Wii + Zelda + extra controller voor 305 €.

Maar momenteel zijn ze wel overal uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Hoe kun je trouwens sterren inwisselen voor Wii points?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Deddiekoel schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:21:
Hoe kun je trouwens sterren inwisselen voor Wii points?
Kan nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

h8bal schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:18:
Voor de geïnteresseerden:

In België is er momenteel bij de Dreamland ketens een promotie:

Wii + Zelda + extra controller voor 305 €.

Maar momenteel zijn ze wel overal uitverkocht :(
Slim, er is niets te krijgen, maar met zo'n actie kunnen ze wel weer een mooie reserveringlijst aanleggen, beetje vooruit betalen en ze moeten wel. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 19:49

notgib

ach, wat zal ik zeggen

bakkerl schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:40:
Na een vorige week op iemands wii een weekje gespeelt te hebben (klein lannetje), afgelopen vrijdag de mediamarkt te amsterdam binnen gelopen. En daar stonden er 'gewoon' nog 3 in de schappen. Een doos opgepakt en meegenomen. Geen last gehad van enige vorm van wachtlijsten ofzo.
He? Echt? En je hebt er natuurlijk gelijk twee extra gekocht voor je medetweakers die wel al tijden lopen te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Gonadan schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:32:
[...]

Slim, er is niets te krijgen, maar met zo'n actie kunnen ze wel weer een mooie reserveringlijst aanleggen, beetje vooruit betalen en ze moeten wel. ;)
Ik zie die actie helemaal niet op de site staan? Waar komt dat gerucht vandaan?
Of wordt het enkel in de winkels gecommuniceerd?

offtopic:
je kan wel ps3 preorederen btw :+

gondadan :w ga 's aan het werk joh :o

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Eerlijk gezegd vind ik de 4:1 ratio niet eens slecht. In combinatie met de prijzen van de VC-games vind ik het echter een beetje hoog. Het gaat mij er echter meer om dat de VC-games te duur zijn. Die punten krijg je gratis bij een spel, Nintendo is niets verplicht ten opzichte van ons. Dat ze het in een 4:1 ratio omzetten, is dan wel niet erg genereus, maar het kan stukken erger. Het is en blijft voor noppes, dus alles is eigenlijk al lief van Nintendo.

Stel dat de VC-games prijzen nu, laten we zeggen, 25% omlaag gaan, dan vind ik zelf dat Nintendo nog best aardig is voor ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Gonadan schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:32:
[...]

Het zal vast wel zo zijn dat die prijs enkel maar geldt voor de lading consoles die ze op dat moment hadden :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Meesterlijk commentaar hier op de omruilratio hoor :D. Vrijwel niemand is er blij mee. Maar er zijn ook mensen die het er wel mee eens zijn, of eigenlijk toch niet :P.

"Ja, ik vind het eigenlijk niet slecht/duur, als ze nou 100 Wii points bij een spel doen of de prijzen van de VC games met 25% omlaag gooien."

Laten we eerst maar even wachten op de officiele aankondiging van Nintendo, het valt me namelijk wel op dat dit nieuws alleen op Fok is verschenen en nergens anders...

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 31-01-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Kijk wii.headliner.nl maar eens na. Daar staan wel een aantal berichten over de omruilkoers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Kent iemand het tijdschrift N-Zone? Daar moet dit nieuws dus uitkomen.

Hmm, het is dus een Duits tijdschrift en dit is hun website.

[ Voor 43% gewijzigd door Hoedje op 31-01-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Laatst online: 16-05 13:11
J2pc schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:24:
[...]

Ik zie die actie helemaal niet op de site staan? Waar komt dat gerucht vandaan?
Of wordt het enkel in de winkels gecommuniceerd?

offtopic:
je kan wel ps3 preorederen btw :+

gondadan :w ga 's aan het werk joh :o
Toch wél. Gewoon cataloog valentijn en dan op "bonnen" klikken.

Hier ff een linke:
http://www.dreamland.be/d...og_carnavalentijn_n.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Eh.ik heb even wat gemist..ik heb 9000 sterren en die ga ik nu dus allemaal kwijt raken als ik niets koop of ze tegen een bagger exchange rate omzet? Lekkere prutzooi dan. Ik kan er toch ook niets aan doen dat sinds ACWW beschikbaar kwam op de catalog, er niets interresants meer is geweest?

Hopen dus Nintendo eindelijk eens iets normaals/nuttigs in die catalogus zet voor 31-12-07.

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 31-01-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

h8bal schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:33:
[...]

Toch wél. Gewoon cataloog valentijn en dan op "bonnen" klikken.

Hier ff een linke:
http://www.dreamland.be/d...og_carnavalentijn_n.shtml
aha, ok
Ik had even op de site gekeken bij acties :+
Hoe zit dat eigenlijk, is dat zolang de voorraad strekt?
actie loopt trouwens tot 3-3-07
dus misschien wel handig om even in 't achterhoofd te houden.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 20:24
Ik heb de wii via marktplaats kunnen verkrijgen, nu kan ik hem vandaag ophalen. Waar moet ik rekening mee houden? Want het apparaat is in Duitsland gekocht.

Dacht zelf aan de straps en uiterlijk.

P.S. goede prijs ook nog :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woekele schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:00:
[...]

Beetje lastig als je per 1000 wii-punten moet afnemen.
dus je MOET 4000 punten hebben anders heb je pech en moet je maar 100 ringtones downloaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Scheelt dat ik net sinds vandaag 4000 sterren heb... Kan ik ze tenminste in 1x opmaken aan iets nuttigs, want er heeft nooit iets nuttigs gestaan in die catalogus... Enkel misschien een Zelda beeldje of zo, maar dan moest je ook meteen 15000 sterren hebben... En zelfs die is volgens mij alleen interessant voor de echte Zelda verzamelaars onder ons... Want wat moet je nou eigenlijk met een beeldje?

En natuurlijk kunnen jullie nu berichten gaan posten met: "ja maar ik heb een Wii slee" of "ik heb een Wii polo", maar is dat niet gewoon promotiemateriaal? Daarnaast moet je voor een beetje sneeuw een wintersport vakantie boeken en in zo'n polo wil je ook niet dood gevonden worden, tenzij je zelf geen andere kleding hebt...

Ik ben allang blij dat er zometeen een exchange mogelijkheid is, al is de exchange rate 4:1...

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Venxir schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:35:
Ik heb de wii via marktplaats kunnen verkrijgen, nu kan ik hem vandaag ophalen. Waar moet ik rekening mee houden? Want het apparaat is in Duitsland gekocht.

Opletten dat er geen gas uitkomt? :p

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

xsive schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:37:
Opletten dat er geen gas uitkomt? :p
:') Het is geen HK hoor. :P

Net de MM Alkmaar gebeld, en ik sta onderhand 8e op de lijst.
Dus met veel geluk deze week, met een beetje geluk volgende week en anders de week daarna...
...of daarna...
...of daarna...
...of daarna...
}:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Venxir schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:35:

Ik heb ook een Deutsche Wii :) maakt niks uit het is 1 regio europa. Wel op engels zetten en niet op nederlands ;-). Ohja ide Wii sports manual in het duits is best grappig xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129073

Punt 1) Sinds gisteren heb ik mijn wii, YES gaaf ding, na 3 uur tennis en golf heb ik nu vandaag spierpijn :D

Punt 2) Ik snap niet waarom mensen boos kunnen zijn dat hun GRATIS sterren omgezet kunnen worden naar Wii Points straks met een ratio 4:1. Al was het een ratio van 8:1 dan nog kreeg je GRATIS Wii points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 129073 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:03:
Punt 2) Ik snap niet waarom mensen boos kunnen zijn dat hun GRATIS sterren omgezet kunnen worden naar Wii Points straks met een ratio 4:1. Al was het een ratio van 8:1 dan nog kreeg je GRATIS Wii points.
4000 Sterren ~= 32 Euro
1000 Wii points ~= 10 euro.

Je gaat er dus dik op achteruit. De sterren zjn gewoon deel van je aankoop. Je betaald er voor. Voor x euro krijg ik 1 game en 250 sterren, waar je weer games van kan (of kon..de catalogus is dramatisch de laatste 6+ maanden) kopen.

Ik weet wel zeker dat als de air miles van mensen in NL ineens door 4 gedeeld worden qua waarde het hele land op zjn kop staat. Of het gratis is maakt dan geen reet uit.

Ik hoef die Wi points niet. (Kan toch geen Wii krijgen.. :P) De sterren zijn veel meer waard. Zet gewoon wat leuke dingen in die catalogus ffs :S

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 31-01-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 11:17

Willybubba

Nut up or shut up.

Heatseeker ziet er toch stiekem best leuk uit :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Max|Burn schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:12:
Ik weet wel zeker dat als de air miles van mensen in NL ineens door 4 gedeeld worden qua waarde het hele land op zjn kop staat. Of het gratis is maakt dan geen reet uit.
Airmiles hebben altijd al een bepaalde waarde gehad, daar hoor je weinig over.
En de sterren van Nintendo zijn helemaal niet van waarde veranderd. Ze krijgen nu pas een waarde.
Deze vergelijking gaat dus niet op in mijn ogen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Gonadan schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:17:
[...]

En de sterren van Nintendo zijn helemaal niet van waarde veranderd. Ze krijgen nu pas een waarde.
Maar je kunt wel een vergelijking maken met wat je er eerst voor kreeg en wat je er nu voor gaat krijgen. Dan kun je de (relatieve) waarde dus delen door 3. Ondanks dat het gratis is, is dat nog een flinke ingreep.

Ik vind dat trouwens een beetje een non-argument. Omdat het gratis is, moet je alles maar slikken wat ze er mee doen. Internet Explorer is ook gratis, dus moeten we maar slikken dat ze zich niet aan de w3c richtlijnen houden.

In feite kun je het ook nog anders zien. Je betaald 50/60 euro voor een spel en daar koop je dan ook meteen 250 punten bij in. Dat is ook gewoon waarde die je aanschaft bij het pakket. Dat stukje waarde delen ze dan ook door 3.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Smoonshine schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:24:
In feite kun je het ook nog anders zien. Je betaald 50/60 euro voor een spel en daar koop je dan ook meteen 250 punten bij in. Dat is ook gewoon waarde die je aanschaft bij het pakket. Dat stukje waarde delen ze dan ook door 3.
Zo kan je het zien ja, maar dat vind ik wat krom. Zo'n beetje alle spellen voor alle systemen kosten ongeveer 50/60 euro. Dus dat zou dan inhouden dat de spellen van Nintendo in principe goedkoper zijn? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205243

mensen zijn niet boos, maar teleurgesteld. Ene kant begrijpelijk, maar ik zie het puntensysteem (ook) als extraatje.. dat het een extra is die klein uitpakt maakt het extraatje minder leuk dan anders, maar het blijft extra.

reacties hebben vooral te maken met het verwachtingspatroon van mensen. Die is nu in elk geval bijgesteld dus is het voor Nintendo in het vervolg alleen maar makkelijker om jullie weer blij te maken.

het leven is zo veel mooier (en makkelijker) om naar de positieve kant te kijken van dingen ..en ja je kan reeel en positief tegelijk zijn ... moet je is proberen ;)

mensen die in de toekomt hun Wii niet ombouwen zouden wat mij betreft wel veel wii point mogen krijgen van Nintendo (al weet ik niet of ik tot die groep behoor, maar daar is dit het forum ook niet voor...voordat die discussie weer opkomt)...bovendien is dat door Nintendo niet in kaart te brengen.

peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Smoonshine schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:24:
[...]
Ik vind dat trouwens een beetje een non-argument. Omdat het gratis is, moet je alles maar slikken wat ze er mee doen. Internet Explorer is ook gratis, dus moeten we maar slikken dat ze zich niet aan de w3c richtlijnen houden.
...of je gebruikt internet explorer NIET, net omdat ze zich niet aan de richtlijnen houden. Net zoals niemand een geweer aan je hoofd houdt en je verplicht om je sterren in te ruilen. Mooie vergelijking dat je daar geeft :)

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 31-01-2007 14:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Gonadan schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:17:
[...]
Als je de retail waarde van een produkt in de catalogus pakte en omrekende naar sterren kwam je wonderbaarlijk genoeg altijd exact of bijna exact dezelfde waarde. Voor mij hadden ze dus wel een waarde :) 1 Ster is +/- 0,078 Euro. (Soms hoger, console games leken relatief voordeliger)

Laten we nu maar niet over IE beginnen, dat is gewoon een slecht voorbeeld. Ik gebruik thuis geen IE maar voor het merendeel gebruik ik wel IE angezien dat gewoon vanuit diverse organisaties afgedwongen wordt als kantoorstandaard. Ik vond het leuk sterren te sparen maar deze actie is gewoon ff minder :)
Dus dat zou dan inhouden dat de spellen van Nintendo in principe goedkoper zijn?
Nou..dat roepen ze zelf wel altijd maar daar komt in de praktijk weinig van terecht :)

[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 31-01-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Boeboe schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:36:
[...]

...of je gebruikt internet explorer NIET, net omdat ze zich niet aan de richtlijnen houden. Net zoals niemand een geweer aan je hoofd houdt en je verplicht om je sterren in te ruilen. Mooie vergelijking dat je daar geeft :)
Daar heb je gelijk in. Maar het gaat om het idee dat wanneer dingen gratis zijn, je er alles maar van moet slikken. Ik ben zelf al lang blij dat je ze straks om kunt ruilen voor Wii points, maar het is natuurlijk krom dat de waarde van je punten met meer dan de helft daalt. Want een waarde vertegenwoordigen ze natuurlijk wel.

Ik heb het idee dat met het succes van de Wii het Nintendo een beetje hoog in de bol is geschoten. Mensen kopen het toch wel, ondanks dat het verhoudingsgewijs gewoon duur is. Alles wat Nintendo doet op dit moment lijkt wel in goud te veranderen. Nintendo heeft op mij altijd een klantvriendelijke indruk gemaakt, die ook eens wat extra's doen richting hun trouwe klanten. Dat is er wel een beetje af na de onverwacht hoge introductieprijs, vrij prijzige VC games en nu ook het flink inkorten van het sterrensysteem.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:43:
[...]
Ik heb het idee dat met het succes van de Wii het Nintendo een beetje hoog in de bol is geschoten. Mensen kopen het toch wel, ondanks dat het verhoudingsgewijs gewoon duur is. Alles wat Nintendo doet op dit moment lijkt wel in goud te veranderen. Nintendo heeft op mij altijd een klantvriendelijke indruk gemaakt, die ook eens wat extra's doen richting hun trouwe klanten. Dat is er wel een beetje af na de onverwacht hoge introductieprijs, vrij prijzige VC games en nu ook het flink inkorten van het sterrensysteem.
Hier kan ik me eigenlijk volledig in vinden _/-\o_ . Naast wat Maxburn al zei dat de prijzen van de games niet helemaal meevallen en ook de accessoires niet echt goedkoop zijn.

Maar ja, aan de andere kant is de Wii wel heel fijn O+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Smoonshine schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:43:
[...]
maar het is natuurlijk krom dat de waarde van je punten met meer dan de helft daalt. Want een waarde vertegenwoordigen ze natuurlijk wel.
welke waarde? Tot nu toe hadden je sterren helemaal geen waarde, hoe kan deze dan dalen?

en nee, je "koopt" je sterren niet bij je game. Ik heb genoeg DS games in België gekocht waar geen sterren bijzitten, en bij degene waar ze wel bijzitten zie ik niet staan "titelvanspel + 250 sterren!". Het is een extraatje van nintendo. Een manier om trouwe klanten te belonen met ringtones die niemand wil en foeilelijke kledij die je heteroseksualiteit in vraag stelt. Nu komen daar ook nog VC punten bij. Wat mij betreft is dat juist een STIJGING in waarde :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Boeboe schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:23:
[...]

welke waarde? Tot nu toe hadden je sterren helemaal geen waarde, hoe kan deze dan dalen?

en nee, je "koopt" je sterren niet bij je game. Ik heb genoeg DS games in België gekocht waar geen sterren bijzitten, en bij degene waar ze wel bijzitten zie ik niet staan "titelvanspel + 250 sterren!". Het is een extraatje van nintendo. Een manier om trouwe klanten te belonen met ringtones die niemand wil en foeilelijke kledij die je heteroseksualiteit in vraag stelt. Nu komen daar ook nog VC punten bij. Wat mij betreft is dat juist een STIJGING in waarde :p
Op die manier komen we er toch niet uit. Laten we het er op houden dat de relatieve waarde van je sterren daalt als je bekijkt wat je eerst voor je sterren kon kopen en wat de omruilwaarde voor Wii point is. De 250 sterren zitten wel degelijk bij in het pakket wat je koopt, ondanks dat het een extraatje is.

Maar om kwa prijzen een voorbeeld te stellen. Ik heb laatst een N-Gamer abbonement aangeschaft met mijn sterren. Dat kostte 2000 sterren en dat vertegenwoordigd een waarde van € 22,50 (volgens de Ngamer website). Nu krijg ik met de 4:1 ratio 500 Wii points terug voor 2000. Wii points hebben wel een waarde en 500 Wii points komt overeen met € 5,00. Je bent dus in feite gek als je Wii points voor je sterren koopt, aangezien de vertegenwoordigde waarde een stuk lager ligt dan bij andere cadeaus. Wat dus in feite terechtkomt op een kromme omrekenkoers.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juist, dat zeg je goed. Het is een beloning voor trouwe fans. Als je dan met zo'n achterlijke exchange rate komt zie ik het eerder als een belediging. Je moet 800 euro uitgeven om iets van een tientje kadeau te krijgen. En zelfs dat klopt niet want per VC game durf ik te wedden dat nintendo uiteindelijk maar een paar cent kwijt is voor een vc titel. De normale consument geeft geen reet om sterren, de normale consument koopt in 5 jaar tijd waarschijnlijk geeneens 16 titels van nintendo dus die boeit het niet. Je hebt er alleen je fans mee en dat zijn nou juist de mensen die je imo af en toe wel eens wat extra mag geven zelfs al zou het je als bedrijf een paar euro kosten. Uiteindelijk leveren die fans veel meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

xsive schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:36:
er heeft nooit iets nuttigs gestaan in die catalogus...
Ik vond onder andere die pre-order DS-pakketten / Limited edition Zelda boxen / Metroid Prime Echoes / Geist anders behoorlijk nuttig. Ik heb MP:E, toen 'ie nog ~60 euro was toch even voor 5000 punten gescoord destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 12:37

rajackar

Blood Minister

Juist daarom vind ik het nogal vaag dat ze nu met zoiets komen. Het was altijd best een goede deal en je kon rustig door sparen tot je echt iets cools kon halen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Inderdaad. Ik had niet veel anders verwacht dan die 4:1 ratio, ik had zelfs een minder gunstige koers verwacht. Dus dat is allemaal wel best. Maar het is vooral die houdbaarheidsdatum die me tegen staat. Hoeveel mensen zijn er nu die 4000 sterren in 1 jaar verzamelen? Dat is 16 spellen! Oftewel meer dan 1 spel per maand. En dan ook nog eens een spel waar punten bij zitten.

De Japanse catalogus is VEEL beter geregeld.

1. Je krijgt bij vrijwel ieder spel punten (sterren).

2. De houdbaarheid geldt voor de codes, niet voor de eenmaal verkregen punten (sterren). Je kunt de punten dus eindeloos meenemen als je die code eenmaal hebt ingevoerd.

3. De catalogus is hier altijd gevuld met dingen. En dan niet van die nutteloze crap als ringtones en wallpapers. Wanneer iets uitverkocht is, is het binnen korte tijd gewoon weer aangevuld.

4. Voor de mensen die een x aantal punten in een jaar hebben geregistreerd, geeft Nintendo een gratis presentje. Afgelopen jaar was dat bijvoorbeeld de Game & Watch Collection voor de DS. Dit jaar een versie van Balloon Fight met Tingle of een Wii-mote met je eigen avatar erop gedrukt.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb genoeg DS games in België gekocht waar geen sterren bijzitten
Nintendo games hebben altijd sterren. Jij verwijst naar non-Nintendo games voor de GBA, DS, GC en Wii.

Ik heb al eerder Animal Crossing gekocht voor de GC met die sterren. Erg leuk dus. Laat mij nou lekker vredig wachten op nog iets leuks? Maar nee, de met moeite gespaarde punten verdwijnen straks allemaal in de prullenbak.

Zullen we met zijn allen maar even gaan klagen ? Uiteraard op een nette onderbouwde manier he :)

[ Voor 47% gewijzigd door Max|Burn op 31-01-2007 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Max|Burn schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:28:
Zullen we met zijn allen maar even gaan klagen ? Uiteraard op een nette onderbouwde manier he :)
Als je een petitie start, ben ik wel bereid hem te tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zal wat opzetten mits ik tijd heb. (Ben gewoon erg druk met werk altijd :) )

edit:
Ben al begonnen met schrijven van de petitie. Morgen hoop ik klaar te zijn. Ik leg het sterrensysteem uit, wat we verstaan onder leukere artikelen en hoeveel games men moet kopen om dat te bereiken. (4500 sterren, 18 games, als maatstaf). Vervolgens zet ik dit af tegen de 12 maanden tijdslimiet.

[ Voor 66% gewijzigd door Max|Burn op 31-01-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 17:50

SD5k

>4&X

Captain N schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:16:
4. Voor de mensen die een x aantal punten in een jaar hebben geregistreerd, geeft Nintendo een gratis presentje. Afgelopen jaar was dat bijvoorbeeld de Game & Watch Collection voor de DS. Dit jaar een versie van Balloon Fight met Tingle of een Wii-mote met je eigen avatar erop gedrukt.
Dat was toch een batterijklepje met je eigen Mii erop? Geen complete Wiimote dacht ik. Maar je hebt wel gelijk dat de Japanse catalogus veel leuker geregeld is.

Ik verheugde me er net op dat ik met mn sterren een karrevracht aan VC titels zou kunnen downloaden, en nu baal ik dus gewoon omdat er van dat vooruitzicht niks over blijft. Ja, 2 N64 games en 1 van de NES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Ach wie weet wordt die catalogus hier in europa langzaam maar zeker net zo goed als die in Japan. En zo niet, dan is het denk ik gewoon jammer denk ik.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Max|Burn schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:49:

edit:
Ben al begonnen met schrijven van de petitie. Morgen hoop ik klaar te zijn. Ik leg het sterrensysteem uit, wat we verstaan onder leukere artikelen en hoeveel games men moet kopen om dat te bereiken. (4500 sterren, 18 games, als maatstaf). Vervolgens zet ik dit af tegen de 12 maanden tijdslimiet.
count me in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smoonshine schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:46:
[...]

Op die manier komen we er toch niet uit. Laten we het er op houden dat de relatieve waarde van je sterren daalt als je bekijkt wat je eerst voor je sterren kon kopen en wat de omruilwaarde voor Wii point is. De 250 sterren zitten wel degelijk bij in het pakket wat je koopt, ondanks dat het een extraatje is.

Maar om kwa prijzen een voorbeeld te stellen. Ik heb laatst een N-Gamer abbonement aangeschaft met mijn sterren. Dat kostte 2000 sterren en dat vertegenwoordigd een waarde van € 22,50 (volgens de Ngamer website). Nu krijg ik met de 4:1 ratio 500 Wii points terug voor 2000. Wii points hebben wel een waarde en 500 Wii points komt overeen met € 5,00. Je bent dus in feite gek als je Wii points voor je sterren koopt, aangezien de vertegenwoordigde waarde een stuk lager ligt dan bij andere cadeaus. Wat dus in feite terechtkomt op een kromme omrekenkoers.
precies en DAAROM hebben ze die 12 maanden ingevoert zodat iedereen nu binnen een jaar zijn punten moet omzetten of een harddiskvol aan ringtones en telefoon achtergrondjes moet downloaden.

lijkt me duidelijk nintendo wil van de mensen met heeeeeeeeel veel sterren af. ik heb alle kraskaarten al gebruikt heb er dus niks aan tenzij ze nog iets leuks aanbieden voor 3500 punten zo niet heb ik 1 keus wii punten halen tegen een slechte inwisselkoers. en als je dan ook nog minimaal 4000 punten moet hebben om dat te bereiken dan is dat dubbel triest. want als je dan de 4000 punten niet haalt heb je dus NIKS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Anoniem: 66797 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:48:
[...]

precies en DAAROM hebben ze die 12 maanden ingevoert zodat iedereen nu binnen een jaar zijn punten moet omzetten of een harddiskvol aan ringtones en telefoon achtergrondjes moet downloaden.

lijkt me duidelijk nintendo wil van de mensen met heeeeeeeeel veel sterren af. ik heb alle kraskaarten al gebruikt heb er dus niks aan tenzij ze nog iets leuks aanbieden voor 3500 punten zo niet heb ik 1 keus wii punten halen tegen een slechte inwisselkoers. en als je dan ook nog minimaal 4000 punten moet hebben om dat te bereiken dan is dat dubbel triest. want als je dan de 4000 punten niet haalt heb je dus NIKS
Of nu je het weet registreer je je punten gewoon niet tot je wat leuks ziet, of genoeg hebt om in te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
Max|Burn schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:49:

edit:
ook ik doe mee...gewoon belachelijk die wissel koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-05 10:27

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

elke dag inloggen geeft je 5 punten per dag. 365 x 5 = 1825 punten. Je moet dus in een jaar 9 Nintendo games kopen en elke dag inloggen voor 1000 Wiipunten. Enquêtes niet meegerekend. Het is haalbaar, maar zal wel moeilijk worden. Nintendo mag van mij dan ook wel sterren bij top 3rd party games stoppen zoals Resident Evil ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Fuzzy: Deels waar. De praktijk is anders. Niet iedereen opent de site elke dag. Ik heb nintendo.nl als startpagina, maar het cookiesysteem is er zo gaar, dat je regelmatig toch weer opnieuw in moet loggen. Je login wordt gewoon niet onthouden. Kijk ik niet goed naar de site dan zie ik niet dat hij geen sterretjes verzamelt :) Logt Tweakers.net je pas weer uit (cookie ongeldig) als je ip veranderd of je al een jaar ben ingelogd met dezelfde cookie, Nintendo.nl doet dat dus mega vaak.

Edit: Trouwens dan moet je wel die 9 games op de allerlaatste dag registreren en meteen iets kopen. Nu ga jij ook uit van 4000 maar de meeste interresante dingen beginnen op 4500+.
Edit2. Plus ik heb nu dus 9000 staan al.. totaal al aan de 15000.

[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 31-01-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:33:
[...]

Of nu je het weet registreer je je punten gewoon niet tot je wat leuks ziet, of genoeg hebt om in te wisselen.
ja leuk maar ik heb een DS en een Wii alle games tot nu toe allemaal al geregistreerd tegen de tijd dat er dus iets is wat ik wil moet ik +/- 18 spellen gekocht hebben van nintendo die kans acht ik niet groot. dus rest er 1 optie inwisselen voor wii points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:45:
elke dag inloggen geeft je 5 punten per dag. 365 x 5 = 1825 punten. Je moet dus in een jaar 9 Nintendo games kopen en elke dag inloggen voor 1000 Wiipunten. Enquêtes niet meegerekend. Het is haalbaar, maar zal wel moeilijk worden. Nintendo mag van mij dan ook wel sterren bij top 3rd party games stoppen zoals Resident Evil ofzo.
Ik heb het even nagekeken, maar bij Resident Evil 4 zaten al sterren :)

uhm...

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!