En heb je ook nog eens een paar Mii's gestuurd (volgens mij:p)
Ik zit net even gametrailers te kijken op www.computerandvideogames.com
en ik kijk dus momenteel naar GRAW2 (Ghost Recon Advanced Warfighter 2)
Maar ben ik nou scheel of staat er Wii Game Footage beneden in beeld?
Want het ziet er echt retevet uit! Zien jullie dit ook staan?
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
Laten ze maar eens wat wii's in NL droppen eerst. Ben verslaafd eraan geraakt op iemands feest en nu kan ik niet zonder. En toch zit ik zonder 
Op marktplaats e.d. durven ze echt astronomische bedragen te vragen :x
Op marktplaats e.d. durven ze echt astronomische bedragen te vragen :x
If it aint broke, fix it till it is!
join the club...
Signatures are so subliminal...
Anoniem: 134033
Reken er maar niet op dat ie voor de Wii uitkomtxsive schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:08:
Anoniem: 168765
Ik ben bang dat je scheel bentxsive schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:08:
Er staat WIP Game Footage (of ben ík nou scheel) onderin, heeft dus niets met de Wii te maken en ik vrees dat de Wii grafisch nooit zoiets zal krijgen...
Hmm heb nog geen MII's ontvangenAnoniem: 136075 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:01:
[...]
En heb je ook nog eens een paar Mii's gestuurd (volgens mij:p)
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Of het is Wii met een "registered" tekentje erbij, maar het zal wel WIP, van Work In Progress zijn ofzo. Zou mooi zijn als dit op de Wii komt, de auto's zag er erg hoekig uit, maar de rest best aardig. Wii zou het trouwens denk ik best aankunnen, alleen zijn de beelden niet heel makkelijk te beoordelen aangezien het nogal lage kwaliteit is.Anoniem: 168765 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:34:
Ik ben bang dat je scheel bent
Er staat WIP Game Footage (of ben ík nou scheel) onderin, heeft dus niets met de Wii te maken en ik vrees dat de Wii grafisch nooit zoiets zal krijgen...
Vraag:
Als ik WiiConnect24 aanzet en Standby Connection uit, gaat de console dan op standby of echt UIT?
Dit is ivm het nieuws- en het weerkanaal, die wil ik toch wel kunnen gebruiken en als ik WiiConnect disable (dan weet ik ZEKER dat m'n wii gewoon uitgaat) doen die het niet. En ivm de vorige Wii die dus kapot ging wil ik hem nu dus niet in standby hebben.
Als ik WiiConnect24 aanzet en Standby Connection uit, gaat de console dan op standby of echt UIT?
Dit is ivm het nieuws- en het weerkanaal, die wil ik toch wel kunnen gebruiken en als ik WiiConnect disable (dan weet ik ZEKER dat m'n wii gewoon uitgaat) doen die het niet. En ivm de vorige Wii die dus kapot ging wil ik hem nu dus niet in standby hebben.
[ Voor 54% gewijzigd door Willybubba op 29-01-2007 20:47 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Klopt het dat het blauwe ledje van de wii tijdens het gamen niet gaat branden? Er werd hier vertelt dat je een e-mail moest sturen naar nintendo. Nintendo kon vervolgens de blauwe led ''activeren''. Echter kreeg ik een email terug dat alleen de demo wii's @ speelgoedzaken alleen over de blauwe led beschikken tijdens het spelen van spellen... Iemand?
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Anoniem: 136075
Hoe zet je die poppetjes op het plein dan? Freek is idd een mii van meRazor.Timo schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:37:
[...]
Hmm heb nog geen MII's ontvangenWel stond er een freek op het plein
Niet. Als je bij een Mii Mingle aanzet, dan gaat hij vanzelf naar het Wiiplein op Wiis die in jouw adresboek staan.Anoniem: 136075 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:57:
[...]
Hoe zet je die poppetjes op het plein dan? Freek is idd een mii van me
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 136075
En mingle = migreren of iets dergelijks? Sorry als dit noobish klinkt hoor, maar heb me nooit echt verdiept in die Wii code Miigratie shit
Mingle is inderdaad de Engelse term voor Migreren. Gewoon altijd migreren aanzetten, doet niemand kwaadAnoniem: 136075 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:05:
En mingle = migreren of iets dergelijks? Sorry als dit noobish klinkt hoor, maar heb me nooit echt verdiept in die Wii code Miigratie shit
Op het 4e filmpje is het 100% duidelijk dat er WIP staat en die graphics zien er te next-gen uit naar mijn meningOscar Mopperkont schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:41:
[...]
Of het is Wii met een "registered" tekentje erbij, maar het zal wel WIP, van Work In Progress zijn ofzo. Zou mooi zijn als dit op de Wii komt, de auto's zag er erg hoekig uit, maar de rest best aardig. Wii zou het trouwens denk ik best aankunnen, alleen zijn de beelden niet heel makkelijk te beoordelen aangezien het nogal lage kwaliteit is.
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 168765 op 29-01-2007 21:36 ]
Bekijk mijn post hiervoor nog eens: http://forums.nintendo.co...wii_tech&message.id=11415Gonadan schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:46:
[...]
Da's klote, dan lijkt het er toch wel op dat hij gewoon overleden c.q. brak is.
Is er trouwens al meer bekend over leveringen afgelopen weekend/week?
Ben benieuwd of ik alweer wat opgeschoven ben op de lijst.
Heeft het probleem (voorlopig???) opgelost.
Is overigens een officiele reactie van Nintendo op hun user-forums zelf!
Als ik jou was zou ik er maar een Engels woordenboek op naslaan.Anoniem: 168765 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:35:
[...]
Mingle is inderdaad de Engelse term voor Migreren. Gewoon altijd migreren aanzetten, doet niemand kwaad
Mingle betekent letterlijk mengen. In dit geval betekent het zelfs omgaan met andere mensen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 120448
Anoniem: 206350 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:30:
Dat ROLLGOAL waar ergens zit dat in Zelda? ik ben zelf nog niet zo ver, maar ben wel benieuwd..
En is het waar dat van die kip?
spoiler:
jaa dat van die kip is zeker waar! ik herinnerde me nog dat je in OOT de kip kon slashen en dat het beest je dan oplaatst aan ging vallen
ik ging het daarom in ordian village proberen, maar na ongeveer 15x slaan kon ik het beest besturen (gedurende 15 sec) wel grappig! try it zou ik zeggen!
ik ben met zelda nu in de desert, komt die rollgoal mini game erna of heb ik die gemist?
edit/
sorry wat posts boven me gemist

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 120448 op 29-01-2007 22:37 ]
Gaarne spoiler tags gebruiken bij Zelda spoilers (en ook andere spoilers). Er zijn mensen die die dingen zelf uit willen vinden en nog niet willen weten waar ze komen. Onder andere mijn reden om nooit in het Zelda topic te kijken
uhm...
LoL heb je Mii's ontvangenAnoniem: 136075 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:05:

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik weet ook wel dat het geen 1:1 vertaling is, maar het is dezelfde functie in elk gevalMetroidPrime schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:55:
[...]
Als ik jou was zou ik er maar een Engels woordenboek op naslaan.
Mingle betekent letterlijk mengen. In dit geval betekent het zelfs omgaan met andere mensen.
Net zoals dat Parade geen Plein is.
Nee, maar 'plaza' weer welAnoniem: 168765 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:33:
[...]
Net zoals dat Parade geen Plein is.
Wel goed kijken hehe
Anoniem: 120448
Na een avondje wii'en met mn vrienden (tennis), sloeg een vriend van mij een beetje te enthousiast met die wiimote ... tegen mijn bureau, vandaar mijn posts over het kraken van het boxje. Ik heb het gevoel dat er iets stuk is. Het is dus geen schel geluid maar zo nu en dan schokt het geluid gewoon (geluid-stil-geluid). In het hoofdmenu van de Wii, wil de cursor van die wiimote ook wel eens schokkend over het beeld gaan. Weet iemand toevallig ook of er een relatie tussen batterij en de precisie / werken van de wiimote is?nero355 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:14:
[...]
Mijn gedachte was dat mijn zweet poten wat zweet in de speaker hebben gewerkt
Heb het dus ook met de WiiMote die bij mijn Wii zat... gelukkig heb ik er nog een dus als het heel erg wordt dan stuur ik hem op !! Gebruik je trouwens toevallig oplaadbare GP batterijen ??
@ nero355; ik gebruik oplaadbare philips batterijen
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 120448 op 29-01-2007 22:47 ]
Anoniem: 104593
Wat nieuwe screenshots van MarioParty 8 en Fire emblem =)
http://www.wii-gamer.nl/?section=fullview&id=154
http://www.wii-gamer.nl/?section=fullview&id=153
Anoniem: 66797
inderdaad ik heb het ook al een keer geroepen.Smoonshine schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:31:
Gaarne spoiler tags gebruiken bij Zelda spoilers (en ook andere spoilers). Er zijn mensen die die dingen zelf uit willen vinden en nog niet willen weten waar ze komen. Onder andere mijn reden om nooit in het Zelda topic te kijken
Het lijkt erop dat Mario Party eindelijk eens een fatsoenlijke grafische update heeft gehad. Die N64 graphics hebben hun langste tijd ook wel gehad. Ik zie veel meer details dan bij eerdere Mario Parties, of heb ik het nu mis?Anoniem: 104593 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:38:
Wat nieuwe screenshots van MarioParty 8 en Fire emblem =)
uhm...
Denk je dat ie dan kapot is gegaan doordat hij standby stond? Volgens mij heeft iedereen hem op standby staan, dan zou ie dus bij iedereen kapot moeten gaan....Willybubba schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:44:
Vraag:
Anoniem: 24394
Ik heb dit ook al twee of drie maal gehad. Vooral als er een Classic controller aan hing. Reboot van Wii was ook bij mij enige optie.Kayce schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:41:
Heb sinds vorige week regelmatig last van een uitvallende Wiimote.
Heel vaag. De eerste keer gebeurde dit na een bezoekje aan het internetkanaal. Toen ik hierna weer Zelda wilde gaan spelen kon ik geen enkele knop of beweging meer gebruiken om de Wii aan te sturen.
Vanzelfsprekend geprobeerd de Wiimote opnieuw te syncen, echter zonder resultaat. Pas na de Wii enkele malen te hebben aan- en uitgezet deed 'ie het weer.
Dit gegeven herhaalde zich afgelopen donderdag, maar nu zonder enig resultaat (ben daarna niet meer thuis geweest).
Heb met Nintendo contact opgenomen, en van hen mocht ik de Wiimote opsturen. Ben 'em echter wel twee weken kwijt. En een vervangende Wiimote is nergens te krijgen.
Iemand bekend met het bovenstaande? Zo ja is er een softwarematige oplossing voor gevonden?
Anoniem: 26457
....zijn alle behaalde resultaten en gemaakte Mii's dan nog aanwezig na een reboot?Anoniem: 24394 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:22:
[...] Reboot van Wii was ook bij mij enige optie.
Ik heb geprobeerd om WiiConnect24 aan te laten en standby uit. Orange lampje blijft dan branden (Standby dus) WiiConnect24 uit en Standby aan zorgt er voor dat een heleboel zaken niet werken.Willybubba schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:44:
Vraag:
Wat ik dus doe. Stekker eruit
Toen ik gisteren thuis kwam ging ik mijn wii aanzetten (stekker er weer in het stopcontact) en kreeg weer dat zwart scherm met deze foutmelding " corrupt system files etc."MetroidPrime schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:12:
[...]
Als je het probleem niet direct na de update had, dan ligt het waarschijnlijk niet aan het nieuwskanaal. Ik had er zelf last van na het spelen van Wii Play, bijna twee weken geleden.
Dus ik probeer maar ff wat jij mij uitlegde.
WII in standby mode gezet en dan hem vanzelf ff laten updaten.
Na 5 uren... geen effect. Ik bedoel ik zag dat blauwe ledje niet eens meer branden
Het probleem is dus dat hij niet meer gaat updaten =S
Iemand nog een andere oplossing om het snel op te kunnen lossen?
[ Voor 45% gewijzigd door fong06 op 30-01-2007 08:49 ]
Klopt, zal er mogelijk niks mee te maken hebben. Maar ik ben nu gewoon een beetje in de "zekere voor het onzekere" modus.deltaquad_1979 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:20:
[...]
Denk je dat ie dan kapot is gegaan doordat hij standby stond? Volgens mij heeft iedereen hem op standby staan, dan zou ie dus bij iedereen kapot moeten gaan....
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Kan ik mij goed voorstellen, ik ben zelf ook van plan om m'n (toekomstige) Wii aan te sluiten op m'n versterker (stroom dus).Willybubba schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:12:
Klopt, zal er mogelijk niks mee te maken hebben. Maar ik ben nu gewoon een beetje in de "zekere voor het onzekere" modus.
En de versterker zal alleen aan staan als ik film kijk, muziek luister of Wii speel.
Dus dan beperk ik meteen de tijd dat de Wii op standby staat.
Ook al zal het er waarschijnlijk niets mee te maken hebben.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je moet niet een mailtje naar nintendo sturen, maar naar je Wii. Een ongelezen mailtje zorgt voor een blauwe discdrive.Possible schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:57:
Klopt het dat het blauwe ledje van de wii tijdens het gamen niet gaat branden? Er werd hier vertelt dat je een e-mail moest sturen naar nintendo. Nintendo kon vervolgens de blauwe led ''activeren''. Echter kreeg ik een email terug dat alleen de demo wii's @ speelgoedzaken alleen over de blauwe led beschikken tijdens het spelen van spellen... Iemand?
Zo kwam ik 's morgens in het donker wel eens in de kamer, en dan is die helemaal blauw verlicht. Blijkt het de Wii te zijn die post heeft ontvangen.
PSN: djmurcielago
Volgens NU.nl krijgt Japan in februari "The Legend of Zelda: Ocarina of Time" (N64) op de Virtual Console beschikbaar voor 1200 punten! Maar hopen dat Europa snel volgt!
Vreemd is dat ze in Japan pas in februari Mario Kart 64 krijgen, terwijl wij die al weer bijna een week hebben op de Virtual Console.
Meer info: http://www.nu.nl/news/960...n_op_Virtual_Console.html
Vreemd is dat ze in Japan pas in februari Mario Kart 64 krijgen, terwijl wij die al weer bijna een week hebben op de Virtual Console.
Meer info: http://www.nu.nl/news/960...n_op_Virtual_Console.html
Maar blijft je discdrive ook blauw branden TIJDENS het spelen van een spel of blijft het ledje dan gewoon uit ?Murcielago schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:32:
[...]
Je moet niet een mailtje naar nintendo sturen, maar naar je Wii. Een ongelezen mailtje zorgt voor een blauwe discdrive.
Zo kwam ik 's morgens in het donker wel eens in de kamer, en dan is die helemaal blauw verlicht. Blijkt het de Wii te zijn die post heeft ontvangen.
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Geen system reboot. Ik bedoelde stekker eruit en er weer inAnoniem: 26457 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:28:
[...]
....zijn alle behaalde resultaten en gemaakte Mii's dan nog aanwezig na een reboot?
Ik ben van plan zaterdag even naar Duitsland te blazen. Als ik er genoeg kan vinden kan ik er wel een paar (2-3) voor mede-Tweakers meenemen. Voor zover ik weet zit er geen enkel verschil tussen de Duitse exemplaren en die uit Nederland. Hooguit qua garantie kan het iets schelen maar ik denk eerder dat dat ook voor heel Europa hetzelfde zal zijn.Anoniem: 127279 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:25:
Ik hoorde het van een vriend die de Mediamarkt daar had gebeld. 93 is wel v*rd*md veel. Lingen is voor mij iets van een half uurtje rijden. En in Nordhorn zit ook nog een Mediamarkt, weet niet of die nog wat op voorraad heeft. Zou wel lache zijn als iemand een stuk of 50 ging kopen. En hier in NL doorverkopen. Moet je wel aardig wat geld hebben.
oh man! daar zou je mij (ons) echt een groot plezier mee doen.
maareh, waar breng je ze dan heen?

maareh, waar breng je ze dan heen?
Naar huis (Hilversum) c.q. naar kantoor (Amersfoort)
Anoniem: 205243
Je plaatst me net iets teveel URLs, stop eens met dat spammen.
[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-01-2007 12:36 ]
De eerste keer hadden we het wel door. Je hoeft niet op iedere pagina die URL te spammen.Anoniem: 205243 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:32:
en als jullie die Wii hebben bemachtigd, registreer dan gelijk ff op
*knip*
Nee, (dat zeiden ze bij nintendo toch ook tegen je).Possible schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:52:
[...]
Maar blijft je discdrive ook blauw branden TIJDENS het spelen van een spel of blijft het ledje dan gewoon uit ?
Zodra je je wii dan aandoet gaat het licht meteen uit.
[ Voor 8% gewijzigd door job op 30-01-2007 11:56 ]
Hey, even een vraagje. Iedereen weet dat er sd kaartjes in je wii kunnen, maar nu Mario kart 64 op de VC uit is heb ik daar misschien eindelijk een nut voor. Is het mogelijk om MK64 op een SD kaart te zetten en dat vervolgens mee te nemen naar anderen om het daar te spelen? En welke speed SD kaart heb ik nodig dan? MK64 is voor mij nog altijd de beste mario kart ooit en heb filmpjes gezien van hoe strak het er uit ziet op VC en ik moet em gewoon hebben, maar het mist zijn nut als iedereen naar mij zou moeten komen of het zelf zou moeten kopen om het met een groep te spelen. Alle Info is welkom
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
kijk dat zijn tenminste afstanden die te overbruggen zijn.Daniel schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:25:
Kan niet, anders zou je ook gewoon de games kunnen kopiëren naar andere SD kaartjes of kunnen downloaden van illegale sites.
Thanks! Ik heb echt de vreemdste dromen waarin ik in elke winkel Wii's koop!Anoniem: 205243 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:32:
Ik gun stduke zeker snel een Wii.. heb je er nog steeds geen (wel elke dag gebeld naar winkels (FRS/Fame/MM?)
(...)

En ik bel minstens 2x per week elk FRS filiaal hier in de buurt af. (dinsdag en vrijdag krijgen ze voorraad
Nee dit is niet mogelijk. Het spel is gekoppeld aan je Wii niet aan je user of iets dergelijks.ye-roon schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:01:
Is het mogelijk om MK64 op een SD kaart te zetten en dat vervolgens mee te nemen naar anderen om het daar te spelen?
BarôZZa was mij net voor.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 30-01-2007 12:46 ]
Mijn Wii op een donderdag gehaald bij de FRS. Ik zou dus gewoon elke dag blijven bellen. Nintendo levert ook uit zonder dat het FRS hoofdkantoor er tussen zit.stduke schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:11:
[...]
Thanks! Ik heb echt de vreemdste dromen waarin ik in elke winkel Wii's koop!![]()
En ik bel minstens 2x per week elk FRS filiaal hier in de buurt af. (dinsdag en vrijdag krijgen ze voorraad)
Anoniem: 205243
Ik had mijne inderdaad ook op een donderdag gehaald (de beruchte donderdag toen het zo stormde)Anoniem: 24394 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:45:
[...]
Mijn Wii op een donderdag gehaald bij de FRS. Ik zou dus gewoon elke dag blijven bellen. Nintendo levert ook uit zonder dat het FRS hoofdkantoor er tussen zit.
even een vraagje. Waarom werd de link naar die tweede modchip een paar pagina's terug verwijderd door een mod, terwijl het bericht gewoon op de frontpage staat en er daar wel over gediscussieerd wordt?
Jij ook al! Mooie Wii dag geweest.Anoniem: 205243 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:49:
[...]
Ik had mijne inderdaad ook op een donderdag gehaald (de beruchte donderdag toen het zo stormde)
Goeie vraag inderdaadlosealot schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:52:
even een vraagje. Waarom werd de link naar die tweede modchip een paar pagina's terug verwijderd door een mod, terwijl het bericht gewoon op de frontpage staat en er daar wel over gediscussieerd wordt?
Omdat het hier niet mag, punt.losealot schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:52:
Discussies over modchips leiden altijd tot vragen over hoe je het beste illegaal spellen kan kopiëren of waar je spellen illegaal kunt downloaden. Bovendien is het storend voor de mensen die wel legaal hun spellen kopen als dit hele topic alleen nog maar over illegale kopiëren en modchips gaat.
Er zijn nu al zat waarschuwingen van de modjes geweest dat het niet mag, maar als je er steeds over blijft doorgaan, dan moet je niet raar opkijken als dit topic ineens op slot gaat. Het is in het verleden al eerder gebeurd(en terecht IMHO), dus het kan zomaar opnieuw gebeuren.
[ Voor 47% gewijzigd door MetroidPrime op 30-01-2007 13:04 ]
Misschien een overbodige vraag, maar is het wellicht niet handig om een los Wii topic te starten.
Nu hebben twee groepen users, Wii en Gamecube eigenaren, "last" van elkaars berichten en kan er wellicht verstoring onstaan.
Daarbij zijn volgens mij de meeste berichten op dit moment Wii gerelateerd.
Nu hebben twee groepen users, Wii en Gamecube eigenaren, "last" van elkaars berichten en kan er wellicht verstoring onstaan.
Daarbij zijn volgens mij de meeste berichten op dit moment Wii gerelateerd.
nee, wii en gc wordt niet gesplit
[ Voor 94% gewijzigd door boe2 op 30-01-2007 13:47 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
maar is het wel mogelijk op die VC games op een SD kaart te zetten en zelf te spelen? aangezien die 512mb intern wel beetje weinig isBarôZZa schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:04:
Kan niet, anders zou je ook gewoon de games kunnen kopiëren naar andere SD kaartjes of kunnen downloaden van illegale sites.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
En als je wilt weten waarom niet(en dit is echt de allerlaatste keer dat ik dit post):
Kijk maar naar andere topics die gesplitst zijn, met name de Xbox en Xbox 360 topics en GBA en DS topics. In het GBA en het Xbox topic komt niemand meer, dus als je daar een vraag stelt, is de kans dat je nog binnen dit millennium een antwoord krijgt nihil. Sterker nog, als een Xbox 360 bezitter een Xbox spel op de 360 spel speelt en een vraag stelt, dan stelt hij/zij die vraag in het Xbox 360 topic en niet in het Xbox topic. In het DS topic wordt er ook veel meer gediscussieerd over GBA spellen dan in het GBA topic zelf, want in het GBA topic krijg je nooit een antwoord op je vragen.
Als je de topics zou splitsen en je zou als Wii of Gamecube bezitter een Gamecube vraag stellen in het Gamecube topic, dan is de kans dat je ooit een antwoord zal krijgen klein. Door de topics samen te houden, zorg je er voor dat eventuele Gamecube gerelateerde vragen sneller beantwoord worden. In dit topic zijn alle Gamecube vragen nog binnen een dag beantwoord, dat haal je gewoon niet in een gesplitst topic.
Kijk maar naar andere topics die gesplitst zijn, met name de Xbox en Xbox 360 topics en GBA en DS topics. In het GBA en het Xbox topic komt niemand meer, dus als je daar een vraag stelt, is de kans dat je nog binnen dit millennium een antwoord krijgt nihil. Sterker nog, als een Xbox 360 bezitter een Xbox spel op de 360 spel speelt en een vraag stelt, dan stelt hij/zij die vraag in het Xbox 360 topic en niet in het Xbox topic. In het DS topic wordt er ook veel meer gediscussieerd over GBA spellen dan in het GBA topic zelf, want in het GBA topic krijg je nooit een antwoord op je vragen.
Als je de topics zou splitsen en je zou als Wii of Gamecube bezitter een Gamecube vraag stellen in het Gamecube topic, dan is de kans dat je ooit een antwoord zal krijgen klein. Door de topics samen te houden, zorg je er voor dat eventuele Gamecube gerelateerde vragen sneller beantwoord worden. In dit topic zijn alle Gamecube vragen nog binnen een dag beantwoord, dat haal je gewoon niet in een gesplitst topic.
Dat is uiteraard wel mogelijk ja.ye-roon schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:04:
[...]
maar is het wel mogelijk op die VC games op een SD kaart te zetten en zelf te spelen? aangezien die 512mb intern wel beetje weinig is
Maar wat is dan precies de toegevoegde waarde van een SD kaart?
Volgens de TS kan je namelijk ook een flashdrive gebruiken, en iedereen heeft wel een USB stick.
Volgens de TS kan je namelijk ook een flashdrive gebruiken, en iedereen heeft wel een USB stick.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En de reden is? Beetje kort door de bocht dit!Boeboe schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:44:
nee, wii en gc wordt niet gesplit
De reden is al om de 3 a 4 pagina's gegeven in de laatste 10 delen.Anoniem: 24394 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:39:
En de reden is? Beetje kort door de bocht dit!
Het is ook een keer mooi geweest.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij heeft jouw antwoord te maken met het feit dat gebruikers het forum niet goed gebruiken. Als iedereen gewoon zijn vragen in het juiste topic stelt zal men ook een goede reactie moeten kunnen verkrijgen.MetroidPrime schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:19:
En als je wilt weten waarom niet(en dit is echt de allerlaatste keer dat ik dit post):
Jouw stelling doortrekkend, waarom zullen we überhaupt meerdere topic's aanmaken. Alles kan dan toch in één topic, weten we in ieder geval zeker dat iedereen het leest!
Mijns inzien dus geen goede reden om niet op te splitsen.
Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant ben ik ook tegen het opsplitsen.Anoniem: 24394 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:45:
Volgens mij heeft jouw antwoord te maken met het feit dat gebruikers het forum niet goed gebruiken. Als iedereen gewoon zijn vragen in het juiste topic stelt zal men ook een goede reactie moeten kunnen verkrijgen.
Jouw stelling doortrekkend, waarom zullen we überhaupt meerdere topic's aanmaken. Alles kan dan toch in één topic, weten we in ieder geval zeker dat iedereen het leest!
Nu is GC en Wii niet zo'n probleem maar wat als er meer bij komt? Dan worden het 3 consoles in een topic.
Wat dat betreft ben ik weer voor de opsplitsing, maar de meeste GC vragen die hier nu langskomen hebben stiekum toch betrekking op de Wii, dus zal het GC topic snel overlijden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
M'n ouders wonen in Amersfoort! Als je er nog eentje extra hebt laat ik die graag ophalenDaniel schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:25:
offtopic:
ondertussen ben ik er ook achter gekomen hoe je personal messages moet sturen ja
ondertussen ben ik er ook achter gekomen hoe je personal messages moet sturen ja

[ Voor 17% gewijzigd door laurensl op 30-01-2007 14:59 ]
3 consoles? Dan zijn we ook weer 5jr verder ofzo, dan wordt er amper meer over de GC gediscusseerd.Gonadan schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:53:
[...]
Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant ben ik ook tegen het opsplitsen.
Nu is GC en Wii niet zo'n probleem maar wat als er meer bij komt? Dan worden het 3 consoles in een topic.
Wat dat betreft ben ik weer voor de opsplitsing, maar de meeste GC vragen die hier nu langskomen hebben stiekum toch betrekking op de Wii, dus zal het GC topic snel overlijden.
Je hebt helemaal niets begrepen van wat ik postte. Het probleem is dat je een vraag stelt in een topic dat niet meer gelezen wordt en effectief dood is. Dan krijg je nooit een antwoord op je vraag.Anoniem: 24394 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:45:
[...]
Volgens mij heeft jouw antwoord te maken met het feit dat gebruikers het forum niet goed gebruiken. Als iedereen gewoon zijn vragen in het juiste topic stelt zal men ook een goede reactie moeten kunnen verkrijgen.
Dat is dikke bullshit en weer zo'n drogreden voor een splitsing. De meeste Gamecube vragen hebben ook betrekking op de Wii, terwijl de meeste Gamecube vragen geen betrekking hebben op de nieuwe features in Java versie 6.Jouw stelling doortrekkend, waarom zullen we überhaupt meerdere topic's aanmaken. Alles kan dan toch in één topic, weten we in ieder geval zeker dat iedereen het leest!
Wat mij betreft is de discussie nu gesloten. Dit is al zo vaak al besproken en de meeste vaste topicbezoekers zijn tegen splitsing.
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 30-01-2007 15:05 ]
Anoniem: 206149
Om heel eerlijk te zijn ben ik nog altijd een beetje telleurgesteld in de VC.
Natuurlijk is het prachtig dat Mario Kart 64 uitgekomen is en dat OoT en Alttp eraan komen is ook alleen maar positief, maar Nintendo moet echt de oude contacten opzoeken uit de SNES tijd.
Het is zo jammer dat Square-Enix en Rare nu eigenlijk meer gebruikt worden door de concurenten. Vooral omdat Sony behoorlijk wat aandelen heeft in Squere-Enix en Rare gewoon van Microsoft is, maar ik sta echt te springen om een game zoals Secret of Mana, Terranigma en Conker's Badfur day op mijn VC. Daarom moet Nintendo toch kijken naar die publishers van toen om daar toch iets mee te kunnen afspreken. De Final Fantasy series verwacht ik echt niet op de VC, die zijn toch al Geremaked voor de GBA, maar enkele oude games van Enix zou ik heel graag nog willen zien!
Tevens....ik wil Paper Mario op de Vc
Natuurlijk is het prachtig dat Mario Kart 64 uitgekomen is en dat OoT en Alttp eraan komen is ook alleen maar positief, maar Nintendo moet echt de oude contacten opzoeken uit de SNES tijd.
Het is zo jammer dat Square-Enix en Rare nu eigenlijk meer gebruikt worden door de concurenten. Vooral omdat Sony behoorlijk wat aandelen heeft in Squere-Enix en Rare gewoon van Microsoft is, maar ik sta echt te springen om een game zoals Secret of Mana, Terranigma en Conker's Badfur day op mijn VC. Daarom moet Nintendo toch kijken naar die publishers van toen om daar toch iets mee te kunnen afspreken. De Final Fantasy series verwacht ik echt niet op de VC, die zijn toch al Geremaked voor de GBA, maar enkele oude games van Enix zou ik heel graag nog willen zien!
Tevens....ik wil Paper Mario op de Vc
Ik stel dat je even wat post gaat terug lezen. Ik denk dat er weinig mensen zijn die zin hebben om deze discussie nog een keer te voeren. En om nog wat constructiefs toe te voegen: over verwarring gesproken... wat als er twee topics zijn en ik speel een Gamecube spel op m'n Wii? Welk topic moet ik dan zijn?Anoniem: 24394 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:45:
[...]
[ Voor 72% gewijzigd door Captain N op 30-01-2007 15:17 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 87302
Goeie vraag. Ik ga even een topic openen over het spelen van Homebrew op de Wii. Er is al een topic over homebrew op de DS dus daar kunnen we dan verder praten over homebrew en de Wii.losealot schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:52:
Met die huidige chips kun je geen Wii homebrew spelen, dus die smoes gaat niet op.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Square-Enix heeft al support voor de Virtual Console toegezegd en Rare werkt ook al mee voor alle Rare-spellen die eigendom van Nintendo zijn. Square-Enix is zelfs van plan een nieuwe directe sequel op Secret of Mana exclusief voor de Virtual Console te ontwikkelen.Anoniem: 206149 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:06:
Paper Mario zal ongetwijfeld komen, maar je daar maar geen zorgen over.Tevens....ik wil Paper Mario op de Vc
Als het het spel betreft het Gamecube topic, als het hardware betreft het Wii topic. Gamecube spel is namelijk ontwikkeld voor Gamecube niet voor de Wii.Captain N schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:08:
[...]
wat als er twee topics zijn en ik speel een Gamecube op m'n Wii? Welk topic moet ik dan zijn?
Ja, maar ik ben een developer die homebrew wil ontwikkelenCaptain N schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:12:
Met die huidige chips kun je geen Wii homebrew spelen, dus die smoes gaat niet op.

Ok, dan stel je daar je vraag en vervolgens krijg je maar geen antwoord omdat het topic simpelweg niet meer gelezen wordt. Dit is al eerder gebeurd bij zowel het Xbox als het GBA topic en daarom komt er geen splitsing van dit topic.Anoniem: 24394 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:15:
[...]
Als het het spel betreft het Gamecube topic, als het hardware betreft het Wii topic. Gamecube spel is namelijk ontwikkeld voor Gamecube niet voor de Wii.
Dan is er nog hoopMetroidPrime schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:12:
[...]
Square-Enix heeft al support voor de Virtual Console toegezegd en Rare werkt ook al mee voor alle Rare-spellen die eigendom van Nintendo zijn. Square-Enix is zelfs van plan een nieuwe directe sequel op Secret of Mana exclusief voor de Virtual Console te ontwikkelen.
[...]
Paper Mario zal ongetwijfeld komen, maar je daar maar geen zorgen over.

Dan missen we alleen nog de Onlinefunctie voor de VC games, maar vraag me af of dat ooit gaat gebeuren.
En dat kan dus niet met deze chips.Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:23:
Ja, maar ik ben een developer die homebrew wil ontwikkelen
[ Voor 70% gewijzigd door Captain N op 30-01-2007 15:28 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ach ja, laat maar zitten ook. Blijkbaar is niet iedereen in staat goed forum gebruik te hanteren.MetroidPrime schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:24:
[...]
Ok, dan stel je daar je vraag en vervolgens krijg je maar geen antwoord omdat het topic simpelweg niet meer gelezen wordt. Dit is al eerder gebeurd bij zowel het Xbox als het GBA topic en daarom komt er geen splitsing van dit topic.
dan word ik een chipontwikkelaar die chips wil ontwikkelen waarmee je homebrew kunt ontwikkelen op de Wii
heus? waar heb je dat vandaan? (niet dat ik je niet geloof ofzo, ben gewoon benieuwdMetroidPrime schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:12:
[...]
Square-Enix heeft al support voor de Virtual Console toegezegd en Rare werkt ook al mee voor alle Rare-spellen die eigendom van Nintendo zijn. Square-Enix is zelfs van plan een nieuwe directe sequel op Secret of Mana exclusief voor de Virtual Console te ontwikkelen.
- mogen we dan ook hun oude rpg's verwachten, zelfs degene die naar de gba geport waren?
- hoe zit het met games die nooit in Europa gereleased zijn?! Nintendo heeft laten weten geen VC games buiten hun originele regio te releasen. Gaat square/enix zich hier ook aan houden? Het zou dood, maar dan ook DOODzonde zijn mochten wij hier bv chrono trigger moeten missen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Het heeft helemaal niets met "goed forum gebruik" te maken. Er zou een gigantische overlap tussen een Gamecube en een Wii topic zijn, maar je snapt kennelijk niet dat "goed forum gebruik" dicteert dat je bij een grote overlap, zoals in dit geval, één topic houdt.Anoniem: 24394 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:28:
[...]
Ach ja, laat maar zitten ook. Blijkbaar is niet iedereen in staat goed forum gebruik te hanteren.
Die vraag zag ik al aankomen. Het stond o.a. hier.Boeboe schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:33:
[...]
heus? waar heb je dat vandaan? (niet dat ik je niet geloof ofzo, ben gewoon benieuwd).
[ Voor 35% gewijzigd door MetroidPrime op 30-01-2007 15:36 ]
Doe je ding. En ik vind het prima als je ons op de hoogte houdt van je homebrew-chip in een apart topic.Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:31:
dan word ik een chipontwikkelaar die chips wil ontwikkelen waarmee je homebrew kunt ontwikkelen op de Wii
Het heeft meer te maken met welke granulariteit je wilt hebben op het forum. Aan de ene kant kun je zeggen "we kunnen alle vragen/onderwerpen op het forum wel in 1 topic stoppen". Dat zou niet echt overzichtelijk zijn. Aan de andere kant kun je voor elke vraag/onderwerp een nieuw topic maken. Dus voor elk spel dat er bestaat een nieuw topic, of zelfs voor elke vraag afzonderlijk. Maar dat is ook weer niet heel praktisch, of wel?Anoniem: 24394 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:28:
Ach ja, laat maar zitten ook. Blijkbaar is niet iedereen in staat goed forum gebruik te hanteren.
Imo is het een goede granulariteit wanneer je wil topics redelijk gescheiden houdt zodat de inhoud per topic aan elkaar gerelateerd is, maar verder opsplitsing geen dode topics en/of redundante informatie zal veroorzaken, en ook niet te groot wordt zodat je elke vorm van overzicht kwijtraakt. Het topic zoals het nu is voldoet imo hier dus prima aan.
[ Voor 110% gewijzigd door Captain N op 30-01-2007 15:43 ]
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 104593
ModChips nu al..
Het zal niet lang meer duren voordat een of andere handige de Virtual Console hackt en iedereen "leuk" gratis alle huidige VC games kan downloaden... de Virtual Console games zullen wel snel gestaakt wroden als dat het geval is.
Koop de spellen gewoon en als je ze eerst wilt proberen ga dan naar een gameshop die mogelijkheid bied. Maar nee tegenwoordig besteld men liever voor 2 euro minder online als het niet downloadbaar is dan tenminste...
En over 2 jaar wordt er gezeurd dat er geen software meer uitkomt... nee gek heh?

Het zal niet lang meer duren voordat een of andere handige de Virtual Console hackt en iedereen "leuk" gratis alle huidige VC games kan downloaden... de Virtual Console games zullen wel snel gestaakt wroden als dat het geval is.

Koop de spellen gewoon en als je ze eerst wilt proberen ga dan naar een gameshop die mogelijkheid bied. Maar nee tegenwoordig besteld men liever voor 2 euro minder online als het niet downloadbaar is dan tenminste...
En over 2 jaar wordt er gezeurd dat er geen software meer uitkomt... nee gek heh?
Ik denk dat als die eenmaal goed gehackt is dat je *alle* SNES, Megadrive, PC Engine en NES spellen op je Wii kunt spelen. Zonder de regels van Nintendo met regiocodes, 50 hz snelheid, balkjes etc.Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:37:
ModChips nu al..![]()
Het zal niet lang meer duren voordat een of andere handige de Virtual Console hackt en iedereen "leuk" gratis alle huidige VC games kan downloaden... de Virtual Console games zullen wel snel gestaakt wroden als dat het geval is.![]()
Maak een poll zou ik zeggen wie wel en wie niet voor het splitsen van de topics is, maar houd aub op met dat stomme gezeik erover. Niet echt boeiend om te lezen ofzo.
ja, polletje is dicht, 10 tegen 2 en we zijn er van af. 
Correct, en kan dan nu iemand mijn vraag van vorige pagina (alweer) beantwoorden?
Correct, en kan dan nu iemand mijn vraag van vorige pagina (alweer) beantwoorden?
[ Voor 65% gewijzigd door Gonadan op 30-01-2007 16:48 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
SD kaart is toch vooral voor backup en het Fotokanaal?Gonadan schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:30:
Maar wat is dan precies de toegevoegde waarde van een SD kaart?
Voor de rest zie ik ook geen toegevoegde waarde erin.
Dit slaat echt nergens op, wat geeft het nou dat mensen games online kopen voor minder? Daar kan inderdaad geen gameshop tegenop, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij moet gaan neerkijken op mensen die dat doen, het is namelijk 100% legaal.Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:37:
En voor de rest, als iedereen illegaal VC games gaat spelen stopt Nintendo ook wel met die service denk ik.
$%&*ç$£#
zijn ze er verdomme nu WEER met hun "opsplitsen" poll? Nog maar de tiende keer ofzo dat er een of andere speciale persoon zo'n poll maakt....
[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 30-01-2007 16:08 ]
Ik bedoel dan ook de toegevoegde waarde boven een USB-stick.Anoniem: 206149 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:58:
SD kaart is toch vooral voor backup en het Fotokanaal?
Voor de rest zie ik ook geen toegevoegde waarde erin.
Als je daar namelijk exact hetzelfde mee kan doen dan gebruik ik liever m'n USB-sticks.
Maar volgens wikipedia werkt het foto kanaal alleen met SD kaart.
@hierboven:
Heb hem al gesloten.
Het was even om een punt te maken.
@boeboe:
lol @ edit
[ Voor 14% gewijzigd door Gonadan op 30-01-2007 16:14 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, er was zo'n afbeelding ten tijde van de TGS waarop alle uitgevers stonden die hun toezegging hadden gedaan, incluis Square Enix. Ik kan het zo 1-2-3 niet weer vinden, maar het staat op de Wiki van Virtual Console. WikipediaBoeboe schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:33:
[...]
heus? waar heb je dat vandaan? (niet dat ik je niet geloof ofzo, ben gewoon benieuwd). Komen direct enkele bedenkingen:
- mogen we dan ook hun oude rpg's verwachten, zelfs degene die naar de gba geport waren?
- hoe zit het met games die nooit in Europa gereleased zijn?! Nintendo heeft laten weten geen VC games buiten hun originele regio te releasen. Gaat square/enix zich hier ook aan houden? Het zou dood, maar dan ook DOODzonde zijn mochten wij hier bv chrono trigger moeten missen.
offtopic:
@Gonadan: na mijn eerdere vraag over je avatar, doet ook je naam me ergens aan denken trouwens. Dit filmpje, wat ook wel een klein beetje betrekking heeft op de Weeeeeeeeeeeii.
@Gonadan: na mijn eerdere vraag over je avatar, doet ook je naam me ergens aan denken trouwens. Dit filmpje, wat ook wel een klein beetje betrekking heeft op de Weeeeeeeeeeeii.
[ Voor 12% gewijzigd door Captain N op 30-01-2007 16:27 ]
Mijn foto's op Flickr.
ROFL, mijn naam heeft een ietwat ongelukkige vergelijking met een zeker engels woord ja.Captain N schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:26:
offtopic:
Geheel onbedoeld uiteraard.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toch knap dat het polletje nu al dicht is.Gonadan schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:53:
Poll: Moet het topic gesplitst worden?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Is het ook mogelijk om amerikaanse games af te spelen op de europese wii ? Als de spellen namelijk goedkoper zijn in de us of a dan zou ik ze graag daar willen bestellen
[ Voor 3% gewijzigd door Possible op 30-01-2007 18:33 ]
not possiblePossible schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 18:32:
Is het ook mogelijk om amerikaanse games af te spelen op de europese wii ? Als de spellen namelijk goedkoper zijn in de us of a dan zou ik ze graag daar willen bestellen
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Anoniem: 164354
Is de officiële nintendo lan adapter al ergens te koop?
Ik zag bij bol.com dat hij morgen uit komt, maar bij een andere webshop zag ik ergens in april staan.
Ik zag bij bol.com dat hij morgen uit komt, maar bij een andere webshop zag ik ergens in april staan.
ooooh wat vet! ze belden me net op van de Intertoys dat ze m'n Wii hebben binnengekregen!
Uitgerekend de winkel waar ik als laatste besteld heb!
~ I'm so excited, I just can't hide it...

Anoniem: 37835
mag ik vragen bij welke Intertoys dit was??? Heb me namelijk ook aangemeld bij 4 Intertoys winkels.stduke schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:12:
ooooh wat vet! ze belden me net op van de Intertoys dat ze m'n Wii hebben binnengekregen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!