Qua reputatie zijn ze met BG+E groot geworden, maar verder was het een commerciele ramp. (En ik vind dat nog steeds on-be-grij-pe-lijk)Deddiekoel schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:18:
Ik hoop dan ook nogmaals dat Ubi inziet dat ze groot zijn geworden dankzij game als BG&E.
Anoniem: 206350
Neem zou Zelda, is in principe ook een port, maar die is dan wel wel goed.. daarom hangt het er mijn inziens helemaal van af hoeveel aandacht er besteed word aan een spel..Ubisoft is groter geworden doordat ze originele kwaliteitsgames neerzetten, kom dan niet ineens met al die poortcrap. Ik ben niet helemaal tegen poorten hoor (Ik koop ze zelf nooit). Als ze de games voor max 29,- neerzetten, prima, .maar dit is gewoon bagger.
En dat is iets wat voor mij al heel lang mist bij EA, langzaam aan gaat Ubisoft hetzelfde doen.
Dan krijg je games die niets schelen van de voorgangers, behalve het nrtje aan het einde van de naam...
Zelda is niet echt een poort te noemen, deze is uiteindelijk naar de Wii verhuist omdat het zo lang in ontwikkeling was dat de Wii launch in het vizier kwam. Voor de Wii launch had je nog geen TP op een ander systeem. Niet te vergelijken dus. Koop ik PoP: RS dan speel ik hetzelfde als 2 jaar geleden. Koop ik TP, dan niet. Ik zie TP gewoon als een Wii game met wat verouderde graphics omdat het in eerste instantie bedoeld was als GC game.Anoniem: 206350 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:30:
[...]
Neem zou Zelda, is in principe ook een port, maar die is dan wel wel goed.. daarom hangt het er mijn inziens helemaal van af hoeveel aandacht er besteed word aan een spel..
[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 28-01-2007 19:43 ]
Heb sinds vorige week regelmatig last van een uitvallende Wiimote.
Heel vaag. De eerste keer gebeurde dit na een bezoekje aan het internetkanaal. Toen ik hierna weer Zelda wilde gaan spelen kon ik geen enkele knop of beweging meer gebruiken om de Wii aan te sturen.
Vanzelfsprekend geprobeerd de Wiimote opnieuw te syncen, echter zonder resultaat. Pas na de Wii enkele malen te hebben aan- en uitgezet deed 'ie het weer.
Dit gegeven herhaalde zich afgelopen donderdag, maar nu zonder enig resultaat (ben daarna niet meer thuis geweest).
Heb met Nintendo contact opgenomen, en van hen mocht ik de Wiimote opsturen. Ben 'em echter wel twee weken kwijt. En een vervangende Wiimote is nergens te krijgen.
Iemand bekend met het bovenstaande? Zo ja is er een softwarematige oplossing voor gevonden?
Heel vaag. De eerste keer gebeurde dit na een bezoekje aan het internetkanaal. Toen ik hierna weer Zelda wilde gaan spelen kon ik geen enkele knop of beweging meer gebruiken om de Wii aan te sturen.
Vanzelfsprekend geprobeerd de Wiimote opnieuw te syncen, echter zonder resultaat. Pas na de Wii enkele malen te hebben aan- en uitgezet deed 'ie het weer.
Dit gegeven herhaalde zich afgelopen donderdag, maar nu zonder enig resultaat (ben daarna niet meer thuis geweest).
Heb met Nintendo contact opgenomen, en van hen mocht ik de Wiimote opsturen. Ben 'em echter wel twee weken kwijt. En een vervangende Wiimote is nergens te krijgen.
Iemand bekend met het bovenstaande? Zo ja is er een softwarematige oplossing voor gevonden?
Wii polo's en sweaters staan nu ook in de Belgische catalogus. Alleen spijtig dat ze zo gortlelijk zijn, wil hier geen 5500 punten aan besteden
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik heb dat ook al iets van 3x gehad, heb niet het idee dat het aan je Wiimote ligt, bij mij hielden ze er allebei mee op.. alleen 4 knipperende lampjes als ik iets aanraakte.Kayce schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:41:
De Wii van stroom af, en weer aanzetten verhielp het alle keren bij mij, hoefde niet te syncen oid.
Ik had het trouwens elke keer als ik een game opstarte, vanaf het zwarte scherm...
Hmpff.. kom toevallig de volgende pagina tegen:Kayce schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:41:
http://forums.nintendo.co...wii_tech&message.id=11415
Nu is Zelda natuurlijk ook tegelijk uitgebracht met de cube versie. Het was wat anders geweest wanneer Zelda al vorig jaar was uitgekomen en nu even snel was overgezet. Of dat ze Wind Waker nog eventjes snel gingen poorten om wat extra te verkopen. TP vind ik persoonlijk ook niet echt een port. Ze zijn al ruim een jaar bezig geweest om het een echt Wii spel te maken. De Wii versie is in mijn ogen ook de "echte" versie. De cube versie is in mijn ogen gemaakt om toch hun belofte na te komen. Als ze die belofte niet hadden gemaakt, dan hadden ze TP volgens mij nooit meer uitgegeven op de Cube.Anoniem: 206350 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:30:
[...]
Neem zou Zelda, is in principe ook een port, maar die is dan wel wel goed.. daarom hangt het er mijn inziens helemaal van af hoeveel aandacht er besteed word aan een spel..
En dat is iets wat voor mij al heel lang mist bij EA, langzaam aan gaat Ubisoft hetzelfde doen.
Dan krijg je games die niets schelen van de voorgangers, behalve het nrtje aan het einde van de naam...
uhm...
Anoniem: 120448
Hebben mensen hier ook last van het "kraken / scheuren" van de kleine boxen in de wiimote? Vooral met zelda heb ik zo nu en dan dat het geluid verschrikkelijk "scheurt". Mijn eerste gedachte erachter was dat het heeft te maken met een happering in het beeld waardoor het geluid ook begint te schokken, maar ik weet dit niet zeker. Verder werken de boxen (wii sports) naar behoren.
Mijn tweede vraag was of iemand enig idee heeft hoe het puntensysteem bij Wii sports werkt? Mijn broertje is al een tijdje pro met tennis (1019 punten) maar er komen zelden punten bij! Gaat het bijvoorbeeld om het aantal tegenpunten dat je krijgt of maakt dat niks uit.
ps. iemand al met zelda geprobeert een kip zo vaak te slashen dat je het beestje kan besturen?
Mijn tweede vraag was of iemand enig idee heeft hoe het puntensysteem bij Wii sports werkt? Mijn broertje is al een tijdje pro met tennis (1019 punten) maar er komen zelden punten bij! Gaat het bijvoorbeeld om het aantal tegenpunten dat je krijgt of maakt dat niks uit.
ps. iemand al met zelda geprobeert een kip zo vaak te slashen dat je het beestje kan besturen?
Anoniem: 26457
Wiimote probleempje !
Bij Golf (Wii Sport) is de 2e wiimote veelal niet goed bij het putten. De fijne sensoriek/gevoeligheid is onvoldoende zeg maar (wat zeeeer grote frustraties oplevert
) . Deze is dan duidelijk minder als de 1e wiimote.
Bij andere spellen (en bij lange meppen bij het golf) lijkt het nog niet zo te zijn (of is nogt niet opgevallen...).
Herkenbaar en zo mogelijk oplosbaar (zonder direct terug te hoeven sturen) ?
Bij Golf (Wii Sport) is de 2e wiimote veelal niet goed bij het putten. De fijne sensoriek/gevoeligheid is onvoldoende zeg maar (wat zeeeer grote frustraties oplevert
Bij andere spellen (en bij lange meppen bij het golf) lijkt het nog niet zo te zijn (of is nogt niet opgevallen...).
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 28-01-2007 21:41 ]
Dat heb ik met alle drie mijn Wiimotes eigenlijk. Gewoon een knikje vanuit je pols maken als je een korte put moet maken. Of betekent dat dat al mijn Wiimotes kapot zijn ?
...dat gaat dus prima met nr.1 maar nummer 2 mist zeer duidelijk die gevoeligheid voor "het knikje met de pols"... en daarmee dus minder goed speelbaar, en dus imo niet geheel in orde..KeN. schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:52:
Dat heb ik met alle drie mijn Wiimotes eigenlijk. Gewoon een knikje vanuit je pols maken als je een korte put moet maken. Of betekent dat dat al mijn Wiimotes kapot zijn ?
Edit: Weet niet of het toeval is, maar die 2e wiimote moet ik ook soms opnieuw aanmelden (via de 2 rode knopjes), dus als "vaste wiimote". Lijkt mij ook niet geheel te kloppen... ?!
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 28-01-2007 22:34 ]
Houden mensen er rekening mee dat batterijen op kunnen gaan?
Ik vind dat nieuws kanaal wel een waardevolle toevoeging. Er staat aardig wat nieuws op, en hier en daar een leuk artikel. OA over mobieltjes en economische groei was zowaar interesant om te lezen
. Alleen ik hoop dat ze hem blijven updaten!(Mijn Wii staat wel in het engels btw).
Ik vind dat nieuws kanaal wel een waardevolle toevoeging. Er staat aardig wat nieuws op, en hier en daar een leuk artikel. OA over mobieltjes en economische groei was zowaar interesant om te lezen
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Anoniem: 87302
Ha. De D-Component kabel. Deze kabel is exact hetzelfde als deze kabel van Nintendo voor de Gamecube.Richard schreef op zondag 28 januari 2007 @ 10:27:
Ik kwam van de week een kabel tegen; om precies te zijn een GameCube DOL-009 D-Terminal Cable:
[afbeelding]
Navraag bij Captain N bleek dat je de aansluiting zegmaar moet zien als een connector die alleen in JAP wordt gebruikt (net als de Scart in EUR).
Enfin; ik zit dus wat te zoeken op Google wat die kabel allemaal kan/doet; en dan vind ik dat er mensen zijn die er een RGB/VGA mod mee uitvoeren; wat makkelijker gaat met deze kabel dan met een Composite Component.
Echter...begrijp ik niet echt wat er nu precies mee bedoeld wordt; over een standaard RGB krijg je toch ook RGB naar je TV.
Iemand die mij een klein hintje kan geven?

Maar in plaats van een Rood Groen en Blauw kabeltje heb je een Japanse Component Connector. Het is een gescheiden RGB signaal waarbij Rood Groen en Blauw gescheiden worden doorgegeven.
Maar niet elk RGB signaal is hetzelfde. Een RGB signaal van je SCART RGB kabel is ook gescheiden maar niet hetzelfde als de Component RGB.
Het signaal dat in de Japanse gewone component en in de japanse D-component kabel zit is het Y Pr Pb RGB signaal.
Op plasmas en LCD TV's groter dan 23 inches zit in meer dan 90% van de gevallen zo een Y Pr Pb component aansluiting.
Nu is het zo dat sommige van die schermen ook een VGA aansluiting hebben en dan wil die wel eens ook het Y Pr Pb signaal bevatten. Dan is het een kwestie van een adaptertje ertussen.
Ik dacht dat er ook TV's zijn met een SCART aansluiting die het Y Pr Pb signaal pakken, dan kun je zo een adapter ertussen doen

Dus die kabel die je hebt of gaat kopen is zeker te doen. Maar dan heb je dus een adapter nodig of moet je de kabel 'verknippen'.
Het toeval wil dat ik net een High definition videocamera uit Japan heb gekocht en ik dus ook een D-Component kabel heb gekregen terwijl ik een gewone europese component kabel nodig heb. Ik heb hier een topic over gestart
technische vraag over videokabel
Ik moet dus die kabel openknippen maar heb twee linkerhanden en dat gaat me niet lukken. Ik zal dus wachten totdat de kabel verkrijgbaar is in Nederland (3 maanden).
mijn ouders, broertje en zus waren hier vanavond, op een gegeven moment de Wii natuurlijk ff aan (hadden ze nog niet gezien), tennis ff laten zien, vonden ze wel grappig, ff potje tennis gespeeld tegen mijn broertje en zus, daarna ff bowlen, zelf mijn moeder wou het wel ff proberen
en daarna mijn vander tegen mijn zus, was best lachen.
laat wel ff zien dat de Wii met die minigames echt een familie apparaat is, er zit altijd wel wat bij wat iemand leuk vindt.
laat wel ff zien dat de Wii met die minigames echt een familie apparaat is, er zit altijd wel wat bij wat iemand leuk vindt.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Mijn ouders vinden de wii ook echt leuk, terwijl me vader video spelletjes verafschuwt! Goede zet van nintendo!
[ Voor 11% gewijzigd door Snippertje op 29-01-2007 08:45 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Anoniem: 178962
@davidgilmour:
Component pinnen zijn een onderdeel van de SCART standaard, en er zijn redelijk veel TV's die het kunnen (vooral de duurdere).
Ik heb mijn Wii via een component kabel aangesloten op mijn SCART aansluiting en ook het kastje van digitale TV heeft een tijdje via component over SCART (dat was zonder extra adaptertje om van SCART tulp te maken, dus gewoon een echte SCART kabel).
Component pinnen zijn een onderdeel van de SCART standaard, en er zijn redelijk veel TV's die het kunnen (vooral de duurdere).
Ik heb mijn Wii via een component kabel aangesloten op mijn SCART aansluiting en ook het kastje van digitale TV heeft een tijdje via component over SCART (dat was zonder extra adaptertje om van SCART tulp te maken, dus gewoon een echte SCART kabel).
Ja, met name de duurdere tvs kunnen YUV via SCART RGB aan.Anoniem: 178962 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 00:05:
@davidgilmour:
Ik heb overigens de D-terminal component adapter gevonden. Kijk goed in dit plaatje, daar staat ie tussen:

Dat was ook het eerste wat ik dacht; maar via google kom ik op een forum toch dit soort teksten tegen:Anoniem: 87302 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:06:
[...]
Ha. De D-Component kabel. Deze kabel is exact hetzelfde als deze kabel van Nintendo voor de Gamecube.
[afbeelding]
Maar in plaats van een Rood Groen en Blauw kabeltje heb je een Japanse Component Connector.
De jongen die dat schrijft blijkt/bleek nogal een grote speler te zijn m.b.t. het moden van cubes en cables m.b.t. video-output; helaas is het stuk nogal oud (2002) en is zijn site downWhen modding your Cable, use the D-Terminal instead of the Component Cable. This provides a much neater solution for the switching voltage issue. See Section 5 on "Modding the Q" for full instructions. I no longer use the Component Cable in any of my mods.
Aan zijn stukje te horen lijken de kabels niet hetzelfde omdat zijn voorkeur uitgaat naar D-Terminal cables omdat die een mooiere oplossing bieden voor het "switching voltage" probleem.
20*350ZO45°
Komt omdat je je Wii op de Nederlandse taal hebt staan. Dan krijg je alleen de in het Nederlands vertaalde nieuwsberichten, en dat zijn er nu eenmaal veel minder dan wat er in het Engels aan nieuws beschikbaar is. Heb zelf afgelopen weekend mijn Wii van Nederlandstalig op Engelstalig gezet en was verrast door het veel grotere nieuwsaanbod, met o.a. een erg interessant artikel over mobiele telefonie in relatie tot economische ontwikkeling van 3e wereld / ontwikkelings landen in de groep "Technology" !Anoniem: 105012 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:34:
Hmm, hebben jullie ook nog maar zo weinig onderwerpen staan bij het nieuwskanaal. Het was al niet veel, omdat sport en zakelijk het niet deden (als in, er stond geen nieuws). Nu hebben alleen continentaal en internationaal nieuws onderwerpen...
Valt me toch wel een beetje tegen, of ligt het aan mij?
Anoniem: 120448
any1?Anoniem: 120448 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:01:
Hebben mensen hier ook last van het "kraken / scheuren" van de kleine boxen in de wiimote? Vooral met zelda heb ik zo nu en dan dat het geluid verschrikkelijk "scheurt". Mijn eerste gedachte was dat het heeft te maken met een happering in het beeld waardoor het geluid ook begint te schokken, maar ik weet dit niet zeker. Verder werken de boxen (wii sports) naar behoren.
Anoniem: 24394
Wep/WPA settings al gecontrolleerd. Wellicht staat jouw router ook wel op de trust-only mode en moet je je Wii nog toekennen.Armageddon_2k schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:17:toon volledige bericht
hey luitjes, ik heb mijn vriendin gister blij gemaakt door haar een Wii te geven,
dingetje draait prima, leuk apparaat (controllers zijn Teh Vet).
Maar...
Nu wil ik graag het internet op, wireless Router heb ik al (Linksys WRT54G), laptop draait al tijden draadloos dus dat gaat lukken..... niet dus
Geprobeerd (na doorlezen van forums enzo):
- Channel 1 of 11 instellen (schijnt beter te zijn).
- Firewall op de Router uitzetten
- Mixed mode(ipv G of B ), maar daar stond hij al op
- WPA encriptie veranderd naar WEP en daarna naar Onbeveiligd.
- Keys 300 keer ingevoerd
- Handmatig SSID invullen, IP, DNS enz enz.
Ik kan mijn router wel vinden als ik zoek naar Accespoints, en krijg ook een vrolijk groen icoontje voor de signaal sterkte.
Maar ik kom NIET op internet....zie ik nouw iets over het hoofd???
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
Volgens mij bakken ze hem dan gewoon als volledig seizoen op één disc. Episode 1 tot 7.MetroidPrime schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:33:
[...]
Ik zou niet te vroeg juichen. Telltale Games heeft ook CSI: 3 Dimensions of Murder ontwikkeld in opdracht van Ubisoft. Het zou mij niet verbazen als Ubisoft ook dit spel naar de Wii gepoort zou willen hebben.![]()
Hopelijk is het wel Sam & Max, maar ik vraag me af hoe ze die op de Wii willen uitbrengen. Episode 1 was al meer dan 70 megabyte groot en de Wii heeft maar 200 megabyte aan beschikbare opslagruimte voor channels en saves. De latere episodes zouden wel artwork uit Episode 1 kunnen gebruiken, maar dat zal toch wel erg krap worden.
overbodig, hij had het 2 posts later al opgelostAnoniem: 24394 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:04:
[...]
Wep/WPA settings al gecontrolleerd. Wellicht staat jouw router ook wel op de trust-only mode en moet je je Wii nog toekennen.
in de 10 uurtjes dat ik Zelda heb gespeeld heb ik daar niets van gemerkt, maar eigenlijk heb ik ook geen haperingen in het beeld (of ik merk daar niets van).
Waarschijnlijk al een vraag die al eerder is gesteld, maar ik kan hem niet zo snel vinden:
Ik heb net een Wii en vraag me af of het slecht is om hem lang standby te laten staan, hij blijft namelijk warm als ik dat doe. Is het dan niet beter om de stekker er gewoon uit te halen na het spelen?
Ik heb net een Wii en vraag me af of het slecht is om hem lang standby te laten staan, hij blijft namelijk warm als ik dat doe. Is het dan niet beter om de stekker er gewoon uit te halen na het spelen?
Naar mijn weten is hier niks over bekend. Ikzelf had het hier vrijdag nog gemeld. Ik zit nu op +/- 2100 punten en nu komt er echt niks meer bij lijkt t. Ik heb vooral 'best-of-1' games gespeeld. Zelfs met een lovegame krijg ik nog maar 15 punten, met een matchpoint op 40-15 5 punten en met een matchpoint op 40-30 1 punt. (Als ik met deuce win, dan gaan er soms zelfs punten af!)Anoniem: 120448 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:01:
Ik denk dat het vooral om het aantal verloren games/slagen gaat. Als je bijvoorbeeld een 'best-of-3' of 'best-of-5' doet, dan wordt het al lastiger om geen/weinig punten tegen te krijgen. Hier scoor je naar mijn mening dan ook het slechtst om je Wii Sports punten op te krikken.
Ik heb inmiddels de mod van de D-Terminal kabel kunnen vinden; op veel sites zijn mooie linkjes maar die sites zijn down; gelukkig heeft iemand hetzelfde als mij geconcludeerd en de mod nog even online gezet in een mooie PDF; ik zet niet de directe link hier neer omdat die gast toch wel andere leuke Nintendo mods op deze site heeft staan:
http://www.mmmonkey.co.uk/console/index.htm
Daar staat dus beschreven dat de D-Terminal cable interessanter is om te gebruiken omdat die wat goedkoper is; en verder nog wat extra draadjes heeft die je kan misbruiken om het 12V signaal over te sturen om van kanaal te switchen welke niet aanwezig zijn bij de component.
http://www.mmmonkey.co.uk/console/index.htm
Daar staat dus beschreven dat de D-Terminal cable interessanter is om te gebruiken omdat die wat goedkoper is; en verder nog wat extra draadjes heeft die je kan misbruiken om het 12V signaal over te sturen om van kanaal te switchen welke niet aanwezig zijn bij de component.
20*350ZO45°
wat trouwens mij is opgevallen is dat als je bij het golfen de wiimote niet vasthoud zoals het hoort (knopjes van je af) maar met de knopjes naar de zijkant (dus zijkant van de wiimote naar je toe en je wijsvinger op de A) dan is ie véél nauwkeurigerAnoniem: 26457 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:40:
Wiimote probleempje !
Bij Golf (Wii Sport) is de 2e wiimote veelal niet goed bij het putten. De fijne sensoriek/gevoeligheid is onvoldoende zeg maar (wat zeeeer grote frustraties oplevert) . Deze is dan duidelijk minder als de 1e wiimote.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Mijn gedachte was dat mijn zweet poten wat zweet in de speaker hebben gewerktAnoniem: 120448 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:01:
Hebben mensen hier ook last van het "kraken / scheuren" van de kleine boxen in de wiimote? Vooral met zelda heb ik zo nu en dan dat het geluid verschrikkelijk "scheurt". Mijn eerste gedachte erachter was dat het heeft te maken met een happering in het beeld waardoor het geluid ook begint te schokken, maar ik weet dit niet zeker. Verder werken de boxen (wii sports) naar behoren.
Heb het dus ook met de WiiMote die bij mijn Wii zat... gelukkig heb ik er nog een dus als het heel erg wordt dan stuur ik hem op !! Gebruik je trouwens toevallig oplaadbare GP batterijen ??
Ik snap er ook weinig van maar ja het leukst is tegen elkaar spelen gewoonMijn tweede vraag was of iemand enig idee heeft hoe het puntensysteem bij Wii sports werkt? Mijn broertje is al een tijdje pro met tennis (1019 punten) maar er komen zelden punten bij! Gaat het bijvoorbeeld om het aantal tegenpunten dat je krijgt of maakt dat niks uit.
Tell me moreps. iemand al met zelda geprobeert een kip zo vaak te slashen dat je het beestje kan besturen?
Bijna helemaal vergeten :
Ik speelde gisteren dat eene ROLLBALL ofzo spel in Zelda en OMFG nu vind ik die WiiMote nog toffer gewoon ook al dacht ik dat het niet mogelijk zou zijn om nog toffere dingen mee te maken
Reageerde echt super precies gewoon
[ Voor 9% gewijzigd door nero355 op 29-01-2007 10:16 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Er is ook zo'n D-Terminal kabel voor de Wii, mocht dat nog niet naar voren zijn gekomen.
Check: link
Check: link
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
Ik bestuur meestal 2 spelers op 1 speelhelft en dan krijg je er elke keer nog wel een hoop punten bij als je wintAnoniem: 120448 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:01:
Ik vond het geluid sowieso al te slecht uit die wii motes. Ik heb het volume extra laag gezet, zodat ie niet kraakt... Misschien kunnen we dat speakertje vervangen voor een betere van bij de plaatstelijke electronica zaak...Anoniem: 120448 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:01:
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
Je moet het volume van je wiimote gewoon op de helft zetten, dan is het geluid goed genoeg en niet krakend ofzo.
Even een vraagje aan de mensen die wario ware nu een week hebben. Ik heb het gevoel dat je dat spel na een tijdje spelen toch wel een beetje zat wordt. Of ik heb ik het mis? Ben binnekort jarig dus zou een leuk kadootje zijn, maar als het snel gaat vervelen vraag ik gewoon geld ofzo.
Even een vraagje aan de mensen die wario ware nu een week hebben. Ik heb het gevoel dat je dat spel na een tijdje spelen toch wel een beetje zat wordt. Of ik heb ik het mis? Ben binnekort jarig dus zou een leuk kadootje zijn, maar als het snel gaat vervelen vraag ik gewoon geld ofzo.
Ach ja, ik lees in volgordejaapstobbe schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:10:
[...]
overbodig, hij had het 2 posts later al opgelost
Dat ligt er maar net aan of het spel je ligt. Na een weekje ben je sowieso wel door de singleplayer heen. Wat dan rest is het breken van records en multiplayer (het leukste gedeelte van het spel, dat wel). Maar als je niet vaak multiplayer speelt en niet echt voor de records gaat, blijft een erg kort, maar wel erg leuk spel over. Multiplayer is het spel dan wel tot 12 mensen te spelen met 1 wiimote.fuzzyeyebrows1 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:59:
Je moet het volume van je wiimote gewoon op de helft zetten, dan is het geluid goed genoeg en niet krakend ofzo.
uhm...
Die optie nog niet gevonden. Waar doe je dit dan?fuzzyeyebrows1 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:59:
Tijdens het spelen op huisje klikken et voila je zit in een instellingen menu-tje voor de wiimote.Anoniem: 24394 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:09:
[...]
Die optie nog niet gevonden. Waar doe je dit dan?
20*350ZO45°
Dacht ik ook maar helpt nietfuzzyeyebrows1 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:59:Je moet het volume van je wiimote gewoon op de helft zetten, dan is het geluid goed genoeg en niet krakend ofzo.

** Apart : Een X-Box 360 addict vond hem ERG leukEven een vraagje aan de mensen die wario ware nu een week hebben. Ik heb het gevoel dat je dat spel na een tijdje spelen toch wel een beetje zat wordt. Of ik heb ik het mis? Ben binnekort jarig dus zou een leuk kadootje zijn, maar als het snel gaat vervelen vraag ik gewoon geld ofzo.
Trouwens Wii Sports + Beamer == Hoop LOL
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
... het verschil in houding is inmiddels wel duidelijkBaRF schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:05:
[...]wat trouwens mij is opgevallen is dat als je bij het golfen de wiimote niet vasthoud zoals het hoort (knopjes van je af) maar met de knopjes naar de zijkant (dus zijkant van de wiimote naar je toe en je wijsvinger op de A) dan is ie véél nauwkeuriger
En dus daarbij het feit dat die 2e wiimote moet ik ook soms opnieuw aanmelden (via de 2 rode knopjes), dus als "vaste wiimote". Lijkt mij ook niet geheel te kloppen... ?!
Had je de batterijen al gecontroleerd?Anoniem: 26457 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:33:
En dus daarbij het feit dat die 2e wiimote moet ik ook soms opnieuw aanmelden (via de 2 rode knopjes), dus als "vaste wiimote". Lijkt mij ook niet geheel te kloppen... ?!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Da's klote, dan lijkt het er toch wel op dat hij gewoon overleden c.q. brak is.Anoniem: 26457 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:43:
...ze zijn vers, en heb ze er al even uit gehaald. Maar dat haalde niks uit.
Is er trouwens al meer bekend over leveringen afgelopen weekend/week?
Ben benieuwd of ik alweer wat opgeschoven ben op de lijst.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 178962
Heb trouwens van de week ook Wario smooth moves gespeeld.
Op het eerste gezicht denk je echt dat het een dom spel is, maar het is echt super leuk om te spelen.
Er zit veel meer in als je in eerste instantie zou denken.
Op het eerste gezicht denk je echt dat het een dom spel is, maar het is echt super leuk om te spelen.
Er zit veel meer in als je in eerste instantie zou denken.
... bij de rest van de spellen doet wel goed (althans voor zover wij merkenGonadan schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:46:
[...]Da's klote, dan lijkt het er toch wel op dat hij gewoon overleden c.q. brak is.
Omg...
Zaterdag kreeg ik een nieuw bericht dat het nieuwskanaaltje beschikbaar is.
Ik dus direct firmware updaten. Daarna ff het nieuwskanaaltje gecheckt. Niks bijzonders. Dus ik deed mijn wii uit..
1 uur later bleek dat mijn wii gewoon aan was, maar het rare is dat de wii een foutmelding weergeeft. ZWART BEELD MET ALS TEKST "system files are corrupt, pls refer to the manual nog wat...."
Ik dus direct de wii rebooten. Bij het opstarten gaat het nog wel goed en dan druk ik op A. Dan kom ik in het menu terecht en na 3 sec krijg ik weer dezelfde foutmelding.... "system files are corrupt, pls refer to the manual nog wat...." ERRUG>.<
iemand hier een oplossing hiervoor?
Ik dus direct firmware updaten. Daarna ff het nieuwskanaaltje gecheckt. Niks bijzonders. Dus ik deed mijn wii uit..
1 uur later bleek dat mijn wii gewoon aan was, maar het rare is dat de wii een foutmelding weergeeft. ZWART BEELD MET ALS TEKST "system files are corrupt, pls refer to the manual nog wat...."
Ik dus direct de wii rebooten. Bij het opstarten gaat het nog wel goed en dan druk ik op A. Dan kom ik in het menu terecht en na 3 sec krijg ik weer dezelfde foutmelding.... "system files are corrupt, pls refer to the manual nog wat...." ERRUG>.<
Anoniem: 136075
Volgens mij was hier al eerder een keer in de topics genoemd dat je de wii ff helemaal van stroom moet halen en dan weer opstarten, werkt dat niet, dan proberen een aantal uurtjes van stroom te halen en daar weer kijken. Mocht dit allemaal niet helpen, dan wordt het de Big N bellen ben ik bang.fong06 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:14:
Omg...
I Know! ROLLGOAL is de bomb! Echt vet coole minigame! Ben ook helemaal hooked! Is alleen fucking moeilijk, voor de *-7 en *-8 levels! Die zijn echt kut! Zeer frustrerend maar erg leuk! Ben nu bij level 4-7!nero355 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:14:
Bijna helemaal vergeten :
Ik speelde gisteren dat eene ROLLBALL ofzo spel in Zelda en OMFG nu vind ik die WiiMote nog toffer gewoon ook al dacht ik dat het niet mogelijk zou zijn om nog toffere dingen mee te maken
Reageerde echt super precies gewoon
Gisteren Zelda uitgespeeld... wat een game! Wat een verschil ook in controls met een game als Red Steel.
Red Steel ook al menig uurtje gespeeld maar ik ben toch van mening dat je daarbij teveel gedwongen wordt om de wiimote te gebruiken. Bij Zelda is het meer een toevoeging en dat werkt erg lekker.
Red Steel ook al menig uurtje gespeeld maar ik ben toch van mening dat je daarbij teveel gedwongen wordt om de wiimote te gebruiken. Bij Zelda is het meer een toevoeging en dat werkt erg lekker.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Krijg je er nog wat voor of niet ?? Vind het maar een beetje een vaag gedeelteAnoniem: 136075 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:22:I Know! ROLLGOAL is de bomb! Echt vet coole minigame! Ben ook helemaal hooked! Is alleen fucking moeilijk, voor de *-7 en *-8 levels! Die zijn echt kut! Zeer frustrerend maar erg leuk! Ben nu bij level 4-7!
Ik weet niet wie hier die tip gaf over de Scart verdeler die ze bij de Gamma verkopen, maar het ding werkt niet echt geweldig. Hij geeft verbazingwekkend genoeg wel RGB door, maar wanneer ik naast mijn Wii nog een ander apparaat aansluit krijg ik via de Wii geen geluid meer.

Hoe zit het eigenlijk met de verkrijgbaarheid van de Wii? Alles wat ik tegenkom zijn wachtlijsten, en ik heb opgevangen dat de consoles met slechts enkelen per week binnenkomen. Als er dan 150 man op de backorder lijst staan kun je nog tot na de zomer wachten.
Vandaar dat ik zaterdag even naar Duitsland wil hoppen (anderhalf uur rijden) maar is de situatie daar beter? Een paar weken geleden ben ik er wel een stel tegengekomen (stom genoeg toen niet gekocht) maar inmiddels zie ik bij verschillende online shops ook alleen maar backorders, en ik heb ook niet veel zin om voor niks naar de heimat te cruisen
Vandaar dat ik zaterdag even naar Duitsland wil hoppen (anderhalf uur rijden) maar is de situatie daar beter? Een paar weken geleden ben ik er wel een stel tegengekomen (stom genoeg toen niet gekocht) maar inmiddels zie ik bij verschillende online shops ook alleen maar backorders, en ik heb ook niet veel zin om voor niks naar de heimat te cruisen
Ik heb mijn Wii van de stroom proberen af te halen, maar dit hielp niet. Het enige wat bij mij hielp was om de Wii een aantal uur standby te laten staan(met WiiConnect24 aan dus). Daarna werkte de Wii weer als een zonnetje.fong06 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:14:
Omg...
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
echt waar??MetroidPrime schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:39:
[...]
Ik heb mijn Wii van de stroom proberen af te halen, maar dit hielp niet. Het enige wat bij mij hielp was om de Wii een aantal uur standby te laten staan(met WiiConnect24 aan dus). Daarna werkte de Wii weer als een zonnetje.
ik ga zo direct ff uitproberen als ik thuis ben.
Weet jij toevallig of het door het nieuwkanaaltje update komt?
Of komt dit probleem random voor???
Als je het probleem niet direct na de update had, dan ligt het waarschijnlijk niet aan het nieuwskanaal. Ik had er zelf last van na het spelen van Wii Play, bijna twee weken geleden.fong06 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:59:
[...]
echt waar??
ik ga zo direct ff uitproberen als ik thuis ben.
Weet jij toevallig of het door het nieuwkanaaltje update komt?
Of komt dit probleem random voor???
[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 29-01-2007 14:12 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Even zeggen dat het in Duitsland is voordat iedereen als een idioot op zoek gaat waar Lingen ligt (net als ikAnoniem: 127279 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:24:
Er liggen 93 Wii's in de mediamarkt van Lingen.
Ik heb sinds dit weekend mijn Wii gescoord (overigens zeer blij mee na een paar weken moeten wachten
). Ik overweeg om de SCART-kabel te vervangen door een component cable (heb een 32" LCD TV), maar scheelt dit veel of nauwelijks? En is het prijskaartje van €35 te rechtvaardigen met de kwaliteit die je ervoor terug krijgt?
-Sander schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:36:
Ik weet niet wie hier die tip gaf over de Scart verdeler die ze bij de Gamma verkopen, maar het ding werkt niet echt geweldig. Hij geeft verbazingwekkend genoeg wel RGB door, maar wanneer ik naast mijn Wii nog een ander apparaat aansluit krijg ik via de Wii geen geluid meer.
offtopic:
Je hebt dat andere apparaat toch wel op stand-by staan hoop ik? Ik heb op mijn Gamma scart-verdeler 3 apparaten aangesloten en zolang 2 van de 3 op stand-by staan als de 3e aanstaat heb ik geen enkel probleem. Je zou ook kunnen proberen met de Wii in één van de andere poorten op de verdeler te stoppen?
Je hebt dat andere apparaat toch wel op stand-by staan hoop ik? Ik heb op mijn Gamma scart-verdeler 3 apparaten aangesloten en zolang 2 van de 3 op stand-by staan als de 3e aanstaat heb ik geen enkel probleem. Je zou ook kunnen proberen met de Wii in één van de andere poorten op de verdeler te stoppen?
Heb overigens vandaag m'n 2e Nunchuck gekocht, zodat er bij mij thuis nu ook multiplayer geboxed kan worden!
[ Voor 8% gewijzigd door Haay op 29-01-2007 14:57 ]
Zie topicwarning en topicstart.fraQ schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:46:
Ik heb sinds dit weekend mijn Wii gescoord (overigens zeer blij mee na een paar weken moeten wachten). Ik overweeg om de SCART-kabel te vervangen door een component cable (heb een 32" LCD TV), maar scheelt dit veel of nauwelijks? En is het prijskaartje van €35 te rechtvaardigen met de kwaliteit die je ervoor terug krijgt?
De RGB kabel is niet hetzelfde als de component kabel.Chaoss schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:04:
kleine toevoeing, die RGB kabel kost 30,- en ja hij is de moeite waard
[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 29-01-2007 15:09 ]
kleine toevoeing, die RGB kabel kost 30,- en ja hij is de moeite waard 
maar euh 93 Wii's in een mediamaakrt, das best veel! waar verdelen ze dat niet wat meer? beetje meer richting nederland ofzo
maar euh 93 Wii's in een mediamaakrt, das best veel! waar verdelen ze dat niet wat meer? beetje meer richting nederland ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 29-01-2007 15:06 ]
Dat ik geen geluid heb op de Wii kwam blijkbaar door mijn PS2 (kabel), maar als ik nu bijvoorbeeld op de Dreamcast speel terwijl de Wii ook aangesloten is (en op standby staat) kraakt het geluid de op de Dreamcast weer.Haay schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:55:
[...]
offtopic:
Heb overigens vandaag m'n 2e Nunchuck gekocht, zodat er bij mij thuis nu ook multiplayer geboxed kan worden!

Dat ROLLGOAL waar ergens zit dat in Zelda? ik ben zelf nog niet zo ver, maar ben wel benieuwd..
En is het waar dat van die kip?
En waar zaten die spoiler tags?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
In welke manier is dat een spoiler dan?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Thanx voor de tip!! Ik ga de mijne deze week ophalen.Anoniem: 127279 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:24:
Er liggen 93 Wii's in de mediamarkt van Lingen.
What's the point of living if you can't feel alive?
Anoniem: 205243
op http://www.mapwii.com/wii-number/index.cfm staan nu 632 Wii's in Nederland geregistreerd.
Daarmee staan we op de vierde plaats, spanje zit net boven ons met 680.
Is er ook al meer bekend over de mogelijkheden die een nintendo DS bied samen met de Wii? of is het laatste nieuws dat pokemon voor de wii "iets" samen met de pokemon voor DS kan doen.
[ Voor 34% gewijzigd door Magic op 29-01-2007 16:15 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ok, dan doen we het zoAnoniem: 206350 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:30:
Dat ROLLGOAL waar ergens zit dat in Zelda? ik ben zelf nog niet zo ver, maar ben wel benieuwd..
spoiler:
RollGoal kun je vinden in de fishing hole, bij Upper Zora's River, in het huisje waar je een boot om te gaan vissen kunt huren. Als je binnenkomt zie je rechts in de hoek op een plank iets liggen, kijk met de C knop naar de plank et voila ROLLGOAL! WTF! Volgens mij krijg je niets boeiends met het uitspelen van RollGoal, alleen rupees (schijnt dat je hele wallet gevuld wordt als je level 8-8 uitspeeld). Die kip, dat schijnt waar te zijn ja, maar heb het nog nooit geprobeerd!
Suc6
spoiler:
na het uitspelen krijg je ook het kikker aas 
Ignorance Is Bliss
In de zin dat ik niet wil weten wat en waar je iets met een kip kunt doen, en wat voor mini-games het spel bevat.
Dus bedankt voor de tags in de posts hierboven.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
D3ft0n3 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:24:
[...]
spoiler:na het uitspelen krijg je ook het kikker aas
spoiler:
Na het uitspelen van level 1-8 krijg je inderdaad het kikkeraas, maar Rollgoal gaat door tot level 8-8 en wordt steeds frustrerender
Als je level 8-8 voltooit zal de chick van het vissen je wallet vullen met rupees
Dat met die kip is echt waar, heb ik gelijk geprobeerd daar bij Lake Hylia. Was wel lachen.
Dit lijkt me wel mooi: Een standaard voor je Wii met licht en ventilatortje, voor de heethoofden die het blauwe licht continu aan willen hebben
niet eens zo duur!

http://www.futura-online....wii+light+stand+with+fan/
ze hebben daar wel meer coole dingen zoals die Skins enzo

http://www.futura-online....wii+light+stand+with+fan/
ze hebben daar wel meer coole dingen zoals die Skins enzo
Ik vind het echt dom dat er in Duitsland blijkbaar overal Wii's liggen stof te happen, terwijl ze hier in NL niet aan te slepen zijn.
Dan heeft iemand z'n werk niet goed gedaan imo.
Signatures are so subliminal...
Ik moet zeggen dat ik ook niet geheel blij ben met de melding dat er in duitsland tientallen liggen terwijl ik al weken wacht.stduke schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:40:
Ik vind het echt dom dat er in Duitsland blijkbaar overal Wii's liggen stof te happen, terwijl ze hier in NL niet aan te slepen zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 129073
Is het trouwens niet gewoon mogelijk de wii in duitsland te kopen?
Kun je niet gewoon de taal instellen, of is er inderdaad een verschil tussen de duitse en nederlands?
De manual zal wel duits zijn maar wie leest die nu
Kun je niet gewoon de taal instellen, of is er inderdaad een verschil tussen de duitse en nederlands?
Dat zou idd mooi zijn weet iemand of dit mogelijk is ?Anoniem: 129073 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:51:
Inderdaad het is echt erg gesteld met de levering van de wii in nederland. Ik had bijna overwogen om een 360 te halen in plaats van de wii.
Na het zien van de 360 screenshots van Turok ging ik bijna van stag, maar ik houdt nog vol met in gedachte dat ik weet dat ik op de 8ste plaats sta. En dat ik vrijdag mischien een telefoontje kan verwachten dat mijn wii binnen is en ik hem afkan halen
[ Voor 58% gewijzigd door Rj- op 29-01-2007 17:00 ]
De Wii zelf is voor heel Europa hetzelfde. Volgens mij was zelfs de handleiding meertalig, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet. Maar goed, het gaat om de Wii zelf en die vraagt keurig in het begin om het land en de taal, die je ook achteraf aan kunt passen. Een duitse Wii mag dus echt geen probleem zijn.Anoniem: 129073 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:51:
Misschien moet ik maar eens gaan bellen naar de MM, om te vragen hoeveelste ik sta, en er zo maar wat druk achter te zetten. 
Helpt waarschijnlijk geen zier, maar dan gebeurt er tenminste wat.
Helpt waarschijnlijk geen zier, maar dan gebeurt er tenminste wat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Idee voor een inkoopactie??? Ik ben van de partij, ben het wachten spuugzat!!!Is het trouwens niet gewoon mogelijk de wii in duitsland te kopen?
Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)
Anoniem: 129073
Nou... dan rij ik straks ff naar duitsland. Aangezien ik 5 min van de grens woon
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 129073 op 29-01-2007 17:05 ]
Relaxed, ik woon zelf in Heerhugowaard dus dat is wat langer rijden (uurtje of 3 minimaal)
Als we nou gewoon met ze alle een busje huren en laten we zeggen die Wii's naar utrecht slepen?
Dan kom ik er vanavond nog naar toe
Als we nou gewoon met ze alle een busje huren en laten we zeggen die Wii's naar utrecht slepen?
Dan kom ik er vanavond nog naar toe
Signatures are so subliminal...
Ik heb me ook geregistreert, als mensen mij nog toe willen voegen:Anoniem: 205243 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:11:
op http://www.mapwii.com/wii-number/index.cfm staan nu 632 Wii's in Nederland geregistreerd.
7974 2384 6075 1395 is me Wii nummer.
Anoniem: 127279
Ai idd, dat was ik vergetenRickstur schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:29:
[...]
Even zeggen dat het in Duitsland is voordat iedereen als een idioot op zoek gaat waar Lingen ligt (net als ik)
Ik hoorde het van een vriend die de Mediamarkt daar had gebeld. 93 is wel v*rd*md veel. Lingen is voor mij iets van een half uurtje rijden. En in Nordhorn zit ook nog een Mediamarkt, weet niet of die nog wat op voorraad heeft. Zou wel lache zijn als iemand een stuk of 50 ging kopen. En hier in NL doorverkopen. Moet je wel aardig wat geld hebben.
Heb je toegevoegd! Nog nooit gedaan, moest er toch een keer van komenRazor.Timo schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:39:
[...]
Ik heb me ook geregistreert, als mensen mij nog toe willen voegen:
7974 2384 6075 1395 is me Wii nummer.
http://www.gamebrink.com/forums/showthread.php?t=13265
[edit] oplaadbare batterijen voor de wii met usb kabel. link werkt niet meer.
[edit] oplaadbare batterijen voor de wii met usb kabel. link werkt niet meer.
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 29-01-2007 21:00 ]
'error message disabled'?
Nou, ik ben er geweest 
Bij Nintendo Benelux that is.
Ik kwam binnen (redelijk onopvallend kantoorgebouw trouwens... Ik had anders verwacht.) en het eerste wat opviel is dat niet iedereen een blauwe tuinbroek aanhad en een pet met de eerste letter van hun voornaam erop. Wel stoer is dat er een zootje erg grote gamebeelden staan. Een lifesized Link bijvoorbeeld, erg mooi.
Anyway. Ik lever mij Wii daar af met de magische woorden "Hij is kapot!".
Ik werd naar een wachtkamertje gestuurd met alle ouwe Nintendo consoles en een speelbare DS Lite en GBA SP en een demo-draaiende Cube. Na zo'n 10 minuten kwam de techneut mij een nieuwe Wii geven
Kortom, ik heb dus niet zonder Wii gezeten. Al mijn gedownladde meuk s overgezet, dus das ook mooi
Hierbij:
* Willybubba duwt een dikke veer in de kont van Nintendo Benelux qua service.
Mijn complimenten.
Bij Nintendo Benelux that is.
Ik kwam binnen (redelijk onopvallend kantoorgebouw trouwens... Ik had anders verwacht.) en het eerste wat opviel is dat niet iedereen een blauwe tuinbroek aanhad en een pet met de eerste letter van hun voornaam erop. Wel stoer is dat er een zootje erg grote gamebeelden staan. Een lifesized Link bijvoorbeeld, erg mooi.
Anyway. Ik lever mij Wii daar af met de magische woorden "Hij is kapot!".
Ik werd naar een wachtkamertje gestuurd met alle ouwe Nintendo consoles en een speelbare DS Lite en GBA SP en een demo-draaiende Cube. Na zo'n 10 minuten kwam de techneut mij een nieuwe Wii geven
Kortom, ik heb dus niet zonder Wii gezeten. Al mijn gedownladde meuk s overgezet, dus das ook mooi
Hierbij:
* Willybubba duwt een dikke veer in de kont van Nintendo Benelux qua service.
Mijn complimenten.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Lees anders de topicwarning eens

[ Voor 135% gewijzigd door Crash op 29-01-2007 23:15 ]
Edit: Voordat een modje het weghaald, doe ik het zelf maar
[ Voor 93% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 29-01-2007 19:30 ]
*kuch* Topicwarning *kuch*
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
- DVD-R / DVD+R supportOscar Mopperkont schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:08:
Waar lees je dat? Er staat alleen dat je de boel (games) op DVD-R en DVD+R kunt fikken
dat staat er. Films kun je bijv branden op een dvd+ of -. Vandaar dat ik dat dacht.
Anoniem: 105012
Heb je er nou echt zin in dat het topic wordt dicht gegooid? Modchips worden hier niet besproken

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 29-01-2007 19:20 ]
Ik heb jou ook toegevoegdAnoniem: 136075 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:32:
[...]
Heb je toegevoegd! Nog nooit gedaan, moest er toch een keer van komenAls er mensen zijn die mij willen toevoegen, Wii code in mn sig!
Mag je er dan ook geen melding van maken dat ze er zijn?Anoniem: 105012 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:19:
[...]
Heb je er nou echt zin in dat het topic wordt dicht gegooid? Modchips worden hier niet besproken
Ik zie sowieso het nut niet om er steeds weer over te beginnen.Anoniem: 127279 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:24:
Mag je er dan ook geen melding van maken dat ze er zijn?
Ook al zou je het wel mogen melden, dan mag je er verder toch niet over discussieren.
Laat het gewoon achterwege, als het topic gesloten zou worden word ik daar niet vrolijk van.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goed argument. Sta ik achterGonadan schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:30:
[...]
Ik zie sowieso het nut niet om er steeds weer over te beginnen.
Ook al zou je het wel mogen melden, dan mag je er verder toch niet over discussieren.
Laat het gewoon achterwege, als het topic gesloten zou worden wordt ik daar niet vrolijk van.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!