Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 78 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.853 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
theezeefje schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:41:
Dikke pret met m'n Wii, lekker tennissen enzo.

Enige 'probleem' waar ik tegenaan loop, is dat ie soms niet uit standby wil.
Zowel niet door de powerbutton op de Wiimote als de powerbutton op de Wii zelf.
Standby ? Bedoel je dat als je controller uit gaat dat het beeld dan iets donkerder wordt?

Als dat zo is, dan duurt het altijd ff voordat ie weer aan gaat. De Wiimote moet dan ff syncen met de Wii.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 09:56

BaRF

bijna kerst

FoggyFreek schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 01:25:
[...]

Even saven naar een remote in de enige oplossing volgens mij..
nou ik heb wel eens van iemand een mii via de remote gekregen en die kan ik ook niet aanpassen, plus saven is niet toegestaan? Weet even niet of ik toen rechtstreeks uit de remote speelde of dat ze eerst naar de wii gekopieerd zijn :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:38

Willybubba

Nut up or shut up.

Gisteren ook eindelijk mijn nieuwe bandjes gehad. Een van m'n wiimotes had al een nieuwe maar goed, een reserve kan nooit kwaad.

Trouwens Legolas, als die van jou er hetzelfde uitzien had je al dikke. Er zijn in NL maar heeeel weinig Wii's geleverd met dunne bandjes.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-04 13:29
Ik heb ff een vraagje over Zelda:

Ik weet ff niet hoe het heet waar ik nu zit. Maar het is een ruimte met een soort plateau (altaar) in het midden. Daar boven hangen aan draden een kist en een paar potten. Verder zijn er nog drie eilandjes waar je naartoe moet maar hoe je daar moet komen is voor mij nog de vraag. Je hebt ook een nog een aapje achter je kont aan lopen en er is een beest die kan ontploffen. Weet iemand hoe je daar verder kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:10

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
rowyroald schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 10:50:
*spoilert*
Mensen, is het nu echt zo moeilijk om spoilere tags te gebruiken? }:|

Ik heb nog geen Wii en wil Zelda graag helemaal onwetend verkennen. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:08

Snippertje

Light up your life

Ik weet ff niet hoe het heet waar ik nu zit. Maar het is een ruimte met een soort plateau (altaar) in het midden. Daar boven hangen aan draden een kist en een paar potten. Verder zijn er nog drie eilandjes waar je naartoe moet maar hoe je daar moet komen is voor mij nog de vraag. Je hebt ook een nog een aapje achter je kont aan lopen en er is een beest die kan ontploffen. Weet iemand hoe je daar verder kan komen?
spoiler:
Je moet eerst nog even de gale boomerang hebben. Het aapje kan je daarbij helpen ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
spoiler:
spoiler:
als ik me niet vergis moet je je lantaarn gebruiken om die paaltjes aan te steken, waarna er een trap naar boven komt waardoor je rechtdoor kan lopen. Met die bomplant kan je dat rotsblok vernietigen, en die kist die zweeft kan je pas nemen als je je volgende item hebt gekregen van de mid-boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nunchuck, het lijkt wel alsof die in Nederland net zo zeldzaam zijn als een Wii-console. :/ (Een Wii-mote kwam ik toevallig bij de Intertoys tegen, was de laatste. :))

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:45
Weet iemand toevallig of de wii op voorraad is bij de famila in Leer. Ik weet dat ik ook kan bellen, maar mijn Duits is niet meer wat het geweest is. Ben van plan om daar eventueel vandaag heen te rijden vanuit Groningen (eventueel mensen die mee willen?=benzine kosten delen vandaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Gisteren verjaardags feestje gehad en kreeg gewoon te horen dat men mij ee Wiimote wilde geven maar dat ze die nergens konden vinden! Heb toch nog wel een classic controller gekregen, maar ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat die Wii hardware zo schaars is...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

pven schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 12:08:
Ik ben op zoek naar een nunchuck, het lijkt wel alsof die in Nederland net zo zeldzaam zijn als een Wii-console. :/ (Een Wii-mote kwam ik toevallig bij de Intertoys tegen, was de laatste. :))
MediaMarkt doet echt wonderen wat betreft Wii spullen ;) Dixons is ook een goeie geweest bij mij vooral voor GameCube dingen !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Deddiekoel schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 13:56:
Gisteren verjaardags feestje gehad en kreeg gewoon te horen dat men mij ee Wiimote wilde geven maar dat ze die nergens konden vinden! Heb toch nog wel een classic controller gekregen, maar ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat die Wii hardware zo schaars is...
De controllers zijn i.t.t. de Wii zelf hier in Japan helemaal niet schaars. Vitrinekasten met stapels controllers en nun-chucks zie ik hier geregeld. Stapels als in een stuk of 50 oid.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:20
Intertoys Zaltbommel heb ik ook genoeg wiimotes zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:55

Zym0tiC

^_^

Misschien dat iemand iets aan het volgende heeft:

De mediamarkt in Eindhoven heeft From Russia with Love voor 10 euro liggen en de Bart Smit King Kong voor 10 euro. Beide voor de cube. Voor die prijs kon ik ze iig niet laten liggen :)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-05 23:16
jip_86 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:33:
Intertoys Zaltbommel heb ik ook genoeg wiimotes zien liggen.
Die heb ik anders niet gezien. Evenals de RGB kabels voor 480p beeld. Ja alleen die zut van Mad Catz lag er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
CreativeMind schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:20:
[...]

Die heb ik anders niet gezien. Evenals de RGB kabels voor 480p beeld. Ja alleen die zut van Mad Catz lag er.
In die vitrine onder de Wii spellen niet? Dan zijn ze op zeker :)

Japan krijg een demo van Sonic lees ik net. Niet te downloaden ofzo maar zo te lezen gewoon af te halen of te kopen ofzo > link <

[ Voor 23% gewijzigd door jip_86 op 10-02-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

CreativeMind schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:20:
[...]

Met RGB kan je ook geen 480P kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Laatst online: 16-03 17:51

theezeefje

Poehee

Vanitas schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 01:58:
[...]

Standby ? Bedoel je dat als je controller uit gaat dat het beeld dan iets donkerder wordt?

Als dat zo is, dan duurt het altijd ff voordat ie weer aan gaat. De Wiimote moet dan ff syncen met de Wii.
Nee, wanneer je de powerbutton om je Wiimote ingedrukt houdt, zet je je Wii zelf uit/standby

Echter, wanneer ik na een nacht standby weer die power indruk, of de power op de Wii zelf, gebeurt er niks, en moet ik hem zonder spanning zetten, of de powerknop van de wii enige secondes ingedrukt houden.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
jip_86 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:23:
Japan krijg een demo van Sonic lees ik net. Niet te downloaden ofzo maar zo te lezen gewoon af te halen of te kopen ofzo > link <
Die site is weer lekker geïnformeerd. Japan krijgt de game niet eerder, maar pas 15 maart. Dat is vrijwel 2 weken later dan Europa. Bovendien zijn er maar 1000 exemplaren van aan gelukigge winnaars worden uitgereikt.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Ik heb *EINDELIJK* m'n vervangende polsbandjes binnen :) Voor iedereen die ook al eindeloos wacht, ze komen echt. En dit zijn de bandjes in de vorm van de Wii die ik gekregen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208366

Joooh, new to the forum !
Help me out !

Ik ben ook al 8 weken op de Wii aan t wachten in NL, ben t beetje beu...en wil graag aan het gamen gaan dus wil eigelijk ook via amazon gaan bestellen. Kan iemand mij even het volgende bevestigen?
Als ik bij amazon.de bestel heb ik dan inderdaad over 3 dagen alles binnen?
En het spel Wii-sports zelf die erbij zit is die ook gewoon engels-talig (gesproken en tekst er rondom heen) of toch in het duits gesynchroniseerd??

Bedankt .....mates !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anoniem: 208366 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:29:

Ik ben ook al 8 weken op de Wii aan t wachten in NL, ben t beetje beu...en wil graag aan het gamen gaan dus wil eigelijk ook via amazon gaan bestellen. Kan iemand mij even het volgende bevestigen?
Ik denk dat het momenteel wat langer zal duren, omdat heel Tweakend Nederland aldaar aan het bestellen is. :Y)
En het spel Wii-sports zelf die erbij zit is die ook gewoon engels-talig (gesproken en tekst er rondom heen) of toch in het duits gesynchroniseerd??
Duits gesynchroniseerd ?!? :D

Het spel is gewoon in het Engels.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Anoniem: 208366 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:29:
Joooh, new to the forum !
Help me out !

Bedankt .....mates !!
Een aantal mensen hebben inderdaad gemeld dat het zo'n 3 dagen duurt ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Laatst online: 14-05 19:00

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

philippevk schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 13:55:
Weet iemand toevallig of de wii op voorraad is bij de famila in Leer. Ik weet dat ik ook kan bellen, maar mijn Duits is niet meer wat het geweest is. Ben van plan om daar eventueel vandaag heen te rijden vanuit Groningen (eventueel mensen die mee willen?=benzine kosten delen vandaar).
Ik ben er eind december nog geweest, toen hadden ze helemaal geen Nintendo spullen.
(ik ga er altijd heen om een voorraad heerlijk Duits bier en goedkopere sterke drank te halen)

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Vandaag na 3 dagen ook mijn Wii binnengekregen. Besteld via Amazon Duitsland *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gefeliciteerd! Mag ik ajb de eerste 4 cijfers van je serienummer? LEH .... Heb er ook een bij Amazon besteld.

[ Voor 17% gewijzigd door wian op 10-02-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
Zie topicwarning ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 11-02-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Grote kans inderdaad, maar je weet maar nooit. Als ik hem binnen heb zal ik het even laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-05 23:32

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Gisteren ook bij Amazon DE besteld.
Vandaag een mail gehad dat hij is verzonden.
Hoop 'm maandag of dinsdag te krijgen.
Was het zoeken in Nederland erg zat aan het worden.
En die 6 Euro verzendkosten kan er ook nog wel bij.
Gek eigenlijk dat ze in Duitsland zo'n grote voorraad hebben, terwijl er hier schaarste is.
Nintendo Nederland lijkt zijn zaakjes niet zo goed voor elkaar te hebben.
Leve internet en de creditcard.
He eindelijk, volgende week met de Wii aan de slag!
De wimotes zijn trouwens bij heel veel winkels nog volop in voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 13-05 23:16
Razor.Timo schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:28:
[...]

Met RGB kan je ook geen 480P kiezen...
Ik bedoelde dus die component kabel.:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zie topicwarning ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 11-02-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Zag trouwens bij de mediamarkt zo'n demo pod staan. Maar daarop werden allemaal coole spellen geshowed, zoals Wii Music. Is dit gewoon E3 demo? Of komt Wii music echt uit net als de andere spellen die geshowed werden? (Kan ff niet op de namen komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Deddiekoel schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 23:15:
Nieuwe CD-Chip? Heb ik iets gemist? Wat is er zo boeiend aan de CD-Chip?
Mod-chip praat. Schijnt op nieuwere modellen Wii's niet te werken.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Captain N schreef op zondag 11 februari 2007 @ 01:33:
[...]

Mod-chip praat. Schijnt op nieuwere modellen Wii's niet te werken.
vind ik niet boeiend ik ga niks modden...

anyway laatste tijd paar keer gehad dat mijn wii ging ratelen heel maf. ik speelde op dat moment een VC game dus DVD drive verwacht je niet maar het klonk wel alsof iets mechanisch niet helemaal soepel liep. meer mensen dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Anoniem: 66797 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 01:50:
vind ik niet boeiend ik ga niks modden...
Zolang die dingen puur voor het afspelen van backups zijn komt er hier ook geen. Maar ik meld alleen even waarom iemand over die CD-chip zou willen praten. Omdat ze te karig zijn om games in de winkel te kopen dus. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Paar vraagjes:
• ik heb een extra Wii-mote en nunchuk gekocht; kan ik daar ook nog de bekende sterren mee scoren?
• mijn DS vindt de Wii niet; is het iemand al gelukt om de DS met de Wii te verbinden?
• ik lees hier regelmatig iets over het demo-kanaal, die heb ik echter niet. Bestaat dat kanaal al en zo ja: hoe kan ik me daarvoor aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

pven schreef op zondag 11 februari 2007 @ 09:03:
Paar vraagjes:
• ik heb een extra Wii-mote en nunchuk gekocht; kan ik daar ook nog de bekende sterren mee scoren?
• mijn DS vindt de Wii niet; is het iemand al gelukt om de DS met de Wii te verbinden?
• ik lees hier regelmatig iets over het demo-kanaal, die heb ik echter niet. Bestaat dat kanaal al en zo ja: hoe kan ik me daarvoor aanmelden?
• Nee bij accesoires zitten geen sterren.
• Daar heb ik geen antwoord voor je
• Nee die is er (nog) niet dus daar hoef je je nu nog niet druk over te maken

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Thanks @ hierboven!

Aanvullend op het DS-verhaal: mijn Wii kan wel online komen en in mijn router kan ik de Wii dan ook terugvinden. Ook de DS kan online komen via dezelfde router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Wat wil je precies met je DS doen dan? Online gaan via je Wii? Je Wii kan dacht ik niet als AP voor de DS dienen. Wel kun je je DS linken met de Wii bij games die dat ondersteunen, zoals de GC en GBA link functionaliteit.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:38

Willybubba

Nut up or shut up.

Kanaal bestaat nog niet en DS / Wii connectivity ook nog niet. Ik dacht wel ergens gelezen te hebben dat de DS bruikbaar gaat zijn als draadloze controller in Final Fantasy: Crystal Chronicles Wii.

Spuit elf :+

[ Voor 7% gewijzigd door Willybubba op 11-02-2007 10:20 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 12:06
Zie topicwarning ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 11-02-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-05 16:08
De DS Connectivity is er al wel bij Pokémon Revolution, maar die is hier nog niet. Of Captain N, weet jij daar al iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 19-05 09:56

BaRF

bijna kerst

Zie topicwarning ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 11-02-2007 13:31 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Zie topicwarning ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 11-02-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 12:06
Zie topicwarning ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 11-02-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Zie topicwarning ;)

[ Voor 141% gewijzigd door Crash op 11-02-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Captain N schreef op zondag 11 februari 2007 @ 10:18:
Wat wil je precies met je DS doen dan? Online gaan via je Wii? Je Wii kan dacht ik niet als AP voor de DS dienen. Wel kun je je DS linken met de Wii bij games die dat ondersteunen, zoals de GC en GBA link functionaliteit.
Ik had ergens gelezen dat je je DS met de Wii kon verbinden om bv. demo's naar de DS te downloaden. Is allemaal niet spannend, maar ik wilde even checken of het echt werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Zie topicwarning ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 11-02-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
me_mrtn schreef op zondag 11 februari 2007 @ 10:28:
De DS Connectivity is er al wel bij Pokémon Revolution, maar die is hier nog niet. Of Captain N, weet jij daar al iets van?
Dat klopt ja. :)
pven schreef op zondag 11 februari 2007 @ 11:34:
Ik had ergens gelezen dat je je DS met de Wii kon verbinden om bv. demo's naar de DS te downloaden. Is allemaal niet spannend, maar ik wilde even checken of het echt werkt. :)
Die service is (nog?) niet beschikbaar helaas.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-05 11:22

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Zie topicwarning ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 11-02-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kabelvraagje

ik kan een componentkabel kopen voor de wii voor € 15,- nou heeft mijn TV geen component aansluiting. is het mogelijk om daar een scart verloopje voor te krijgen (en zo ja wat kost dat?) dan zou ik namelijk gewoon een RGB kabel hebben maar zodra ik een LCD scherm heb hoef ik geen nieuwe kabel te kopen (anders zou ik een RGB kabel kopen en later een componentkabel)

klopt mijn redenering?

edit: ps niemand heeft hetgeen ik eerder poste ervaren? Anoniem: 66797 in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 11-02-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Een component kabel heeft geen scart aansluiting. DUs ik zou wachten op je nieuwe beeldscherm en dan een component kabel kopen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Postius schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:13:
Een component kabel heeft geen scart aansluiting. DUs ik zou wachten op je nieuwe beeldscherm en dan een component kabel kopen.
dat weet ik, maar wat ik wil weten is of er een verloop stukje bestaat om van component naar scart te gaan. dan zou ik effectief een RGB kabel hebben en als ik dan een nieuw scherm heb (hopelijk duurt dat niet al te lang) dan kan ik dezelfde kabel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:34
Anoniem: 66797 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:41:
[...]

dat weet ik, maar wat ik wil weten is of er een verloop stukje bestaat om van component naar scart te gaan. dan zou ik effectief een RGB kabel hebben en als ik dan een nieuw scherm heb (hopelijk duurt dat niet al te lang) dan kan ik dezelfde kabel gebruiken.
Ja, er zijn wel verloopstukjes, maar die werken alleen op TV's die component over scart ondersteunen en die zijn er vrijwel niet. Jouw TV dus ook waarschijnlijk niet. Kortom, het handigst is om de componentkabel te kopen en opzij te leggen totdat je nieuwe TV er is.
Anoniem: 66797 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 01:50:
[...]
anyway laatste tijd paar keer gehad dat mijn wii ging ratelen heel maf. ik speelde op dat moment een VC game dus DVD drive verwacht je niet maar het klonk wel alsof iets mechanisch niet helemaal soepel liep. meer mensen dit gehad?
Daar heb ik nog nooit last van gehad.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Omdat ik al door al mijn Wii games heen ben heb ik Super Mario Bros 1 maar eens te voorschijn gehaald (via de VC).
Allereerst snap ik waarom ik deze game nog nooit heb uitgespeeld. Ik vind het nl. echt een pittige game. maar wat me bovenal opvalt is hoe enorm goed deze game is en hoe briljant hij destijds moet zijn geweest. Ook verbaas ik me erover hoeveel van de vertrouwde Mario concepten al in die eerste game zitten. Het niet kunnen saven draagt natuurlijk bij aan de old skool ervaring en uitdaging maar de old skool frustratie keert daardoor ook weer terug. Ben daarom blij dat ze die warpzones er in hebben zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Je speelt Super Mario Bros binnen een half uur uit... en dan heb je ineens in alle levels andere vijanden rondlopen... Tof zeg... een beetje dezelfde soort domper als het einde van Bassie & Adriaan en de Plaaggeest... Maar inderdaad het blijft een topgame die je altijd zult blijven spelen :D

[ Voor 38% gewijzigd door xsive op 11-02-2007 16:15 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 07:03
xsive schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:14:
Je speelt Super Mario Bros binnen een half uur uit... en dan heb je ineens in alle levels andere vijanden rondlopen... Tof zeg... een beetje dezelfde soort domper als het einde van Bassie & Adriaan en de Plaaggeest... Maar inderdaad het blijft een topgame die je altijd zult blijven spelen :D
Dat lukt je alleen als je de Warp Zones gebruikt. Zonder Warp Zones ben je uren bezig. Het mooie van de Virtual Console is dat je dankzij de suspend-functie toch kunt saven:

spoiler: Continues gebruiken in SMB1
Als je in Super Mario Bros. het "Game Over" scherm krijgt, dan moet je op controller 2 de A-knop ingedrukt houden en met controller 1 een nieuw spel beginnen. Je begint dan weer in het eerste level van de wereld waarin je dood bent gegaan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116063

Ik heb zojuist the Windwaker uitgespeeld, ik kreeg toen de mogelijkheid om een nieuwe save file aan te maken wat ik dus gedaan heb, ik ben daar alleen al me hartjes kwijt etc. Moet ik nu alles weer opnieuw gaan halen? en kan ik niet gewoon Ganon verslaan en verder met mijn huidige savefile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55449

Anoniem: 116063 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:40:
Ik heb zojuist the Windwaker uitgespeeld, ik kreeg toen de mogelijkheid om een nieuwe save file aan te maken wat ik dus gedaan heb, ik ben daar alleen al me hartjes kwijt etc. Moet ik nu alles weer opnieuw gaan halen? en kan ik niet gewoon Ganon verslaan en verder met mijn huidige savefile?
Nee de bedoeling van die nieuwe file is jusit om de game opnieuw te spelen met sommige veranderingen (o.a. nieuwe kleren en Jabu Jabu die niet meer in code spreekt). Ganon nog een keer verslaan kun je gewoon in je oude file doen, anders zou die nieuwe file nergens op slaan natuurlijk. Zoiets noemt men een New Game+, zie bijv. ook Tales of Symphonia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 15:06
Pff, het is erg jammer dat de Wii-spellen niet in de Pricewatch staan... Ik ben op zoek naar een goedkope, goede webwinkel die pre-orders aanneemt voor SSX Blur en Excite Truck... Ik zit zelf naar de Bart Smit, FreeRecordShop en de Megawebshop (Rotterdam) te kijken...

Iemand nog andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116063

Anoniem: 55449 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:50:
[...]

Nee de bedoeling van die nieuwe file is jusit om de game opnieuw te spelen met sommige veranderingen (o.a. nieuwe kleren en Jabu Jabu die niet meer in code spreekt). Ganon nog een keer verslaan kun je gewoon in je oude file doen, anders zou die nieuwe file nergens op slaan natuurlijk. Zoiets noemt men een New Game+, zie bijv. ook Tales of Symphonia.
Dus ik zou mijn oude savefile dus kunnen laden, Ganon wederom verslaan en ervoor kiezen om geen nieuwe game te doen, zodat ik met all me items & hearts etc, alle sidequests kan halen?

Of is het leuker om dat met een New Game filme te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Jainoxi schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:56:
Pff, het is erg jammer dat de Wii-spellen niet in de Pricewatch staan... Ik ben op zoek naar een goedkope, goede webwinkel die pre-orders aanneemt voor SSX Blur en Excite Truck... Ik zit zelf naar de Bart Smit, FreeRecordShop en de Megawebshop (Rotterdam) te kijken...

www.budgetgaming.nl is een goede prijsvergelijking site. Helaas kun je op weinig sites nog SSX Blur preorderen. Excite Truck is wel al mogelijk op een aantal sites. Budget Gaming is sowieso handig om goedkope winkels te vinden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Jainoxi schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:56:

Ten eerste: zie startpost.

Een andere mogelijkheid(die nog niet in de startpost staat) is Dynabyte. Daar betaal je €44,99 voor Excite Truck als je een klantenkaart hebt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
MetroidPrime schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:13:
[...]

Een andere mogelijkheid(die nog niet in de startpost staat) is Dynabyte. Daar betaal je €44,99 voor Excite Truck als je een klantenkaart hebt.
Startpost ken ik al helemaal uit m'n hoofd, natuurlijk :D. Ik zal 's kijken wat er bij de Dynabyte te scoren valt. Volgens budgetgaming.nl is de Megawebshop in R'dam vaak de goedkoopste...

[ Voor 15% gewijzigd door jpiscaer op 11-02-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 11:14

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:13:
[...]

Ik heb hem besteld bij GcShop.nl. Daar kost hij inclusief verzendkosten €42,50. Goedkoper zul je hem denk ik niet vinden.

Ik moet trouwens zeggen dat Nintendo wel zijn woord houdt over de prijzen van haar games. Op Zelda na zijn alle Nintendo games nog €49,99 geweest voor de Wii. Dat is toch 10 euro minder dan de prijzen op de Cube. Alleen jammer dat andere developers niet volgen. Zeker met die ports allemaal moet een schappelijker prijskaartje toch wel mogelijk zijn.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:33:
[...]

Ik heb hem besteld bij GcShop.nl. Daar kost hij inclusief verzendkosten €42,50. Goedkoper zul je hem denk ik niet vinden.

Ik moet trouwens zeggen dat Nintendo wel zijn woord houdt over de prijzen van haar games. Op Zelda na zijn alle Nintendo games nog €49,99 geweest voor de Wii. Dat is toch 10 euro minder dan de prijzen op de Cube. Alleen jammer dat andere developers niet volgen. Zeker met die ports allemaal moet een schappelijker prijskaartje toch wel mogelijk zijn.
Hmm, daar heb je wel een punt. Excite Truck en Wing Island (uitgegeven door Nintendo) worden ook €49,99. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen in Q2, als (hopelijk) de echte toppers gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Smoonshine schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:33:
[...]

Megawebshop is nog net iets goedkoper, daar kost Excite €39,49. Jammer dat beiden SSX Blur niet hebben, die wil ik ook graag pre-orderen..

Voor V&A doeleinden is dit topic niet bedoeld ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 11-02-2007 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoedje schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:45:
[...]

Ja, er zijn wel verloopstukjes, maar die werken alleen op TV's die component over scart ondersteunen en die zijn er vrijwel niet. Jouw TV dus ook waarschijnlijk niet. Kortom, het handigst is om de componentkabel te kopen en opzij te leggen totdat je nieuwe TV er is.
hmmm moet toch mogelijk zijn lijkt me. componentkabel is gewoon rgb over tulp of ben ik gek? mijn TV is een panasonic 100Hz bredbeeld TV heb meerdere scarts en een tulp video in (naam ff kwijt) zou wel ruk zijn als dat het geval is maar goed de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Component video is YPrPb, geen RGB. Zie de tientallen keren dat het al is uitgelegd in dit topic. :P ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 66797 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 18:01:
hmmm moet toch mogelijk zijn lijkt me. componentkabel is gewoon rgb over tulp of ben ik gek?
Helaas, je bent gek. Maar goed we kunnen oneindig vaak uitleggen in dit topic hoe het nu zit met composiet, component, rgb, s-video en wat een scart-aansluiting is, maar ik ben bang dat we toch elke paar pagina's weer dezelfde vragen en opmerkingen zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-05 12:54
zie www.zuiderpark-computers.nl waar ze nu bijna het hele wii assortiment in de aanbieding hebben. Hoop spellen voor 39,98 (incl. zelda)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
<knip>

Sorry! :X

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 11-02-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

pven schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:26:
[...]

Is dit spam ofzo? :/

Zelda kost er 52,98 euro (zie hier). Is nog steeds minder dan de 60 euro die ze elders vragen, maar zeker niet de 39,98 euro die jij noemt.
http://zuiderpark-compute...fo.php/products_id/155530 ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik trek mijn woorden weer in. Wat raar; hebben ze tweemaal hetzelfde spel met een verschillende prijs op de site staan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198606

pven schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:26:
[...]

Is dit spam ofzo? :/

Zelda kost er 52,98 euro (zie hier). Is nog steeds minder dan de 60 euro die ze elders vragen, maar zeker niet de 39,98 euro die jij noemt.
als je nou is bij aanbiedingen kijkt zie je hem wel degelijk voor 39,98 staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

pven schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:34:
Ik trek mijn woorden weer in. Wat raar; hebben ze tweemaal hetzelfde spel met een verschillende prijs op de site staan? :?
Waarschijnlijk is dit als extra artikel in de aanbieding gezet. En word deze (zodra die op is) weer op (automagisch: if vooraad = 0, show = 0 oid) onzichtbaar gezet zodat hij alleen weer voor de normale prijs in de winkel staat :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De startpost heeft een grondige update gekregen, vanaf nu staan er ook de releasedata van spellen in. De releasedata haal ik met behulp van een zelf geschreven tootlje bij GameFAQs vandaan, dus het is vrij makkelijk bij te houden.

Mochten er nog aan- en/of opmerkingen zijn, dan kun je die altijd via DM aan mij doorgeven.

[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 11-02-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-05 11:22

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

[quote]Collaborator schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:33:
[...]

http://zuiderpark-compute...fo.php/products_id/155530 ;)
[/quote]

Wat is het verschil tussen die twee?

Laat maar, niet verder gelezen :X

[ Voor 8% gewijzigd door Zinu op 11-02-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Zo, heb vanmiddag en vanavond op mijn dooie gemak de laatste twee dungeons van Twilight Princess maar gedaan. Wat een game. Er zijn maar weinig games die ik heb gespeeld die qua verhaal je ook echt raken. Zo was Ocarina of Time er één, Metal Gear Solid 3: Snake Eater was ook echt fantastisch. Wat voelde ik mij daar kut op het einde. En Twilight Princess behoort daar zeker toe. De allerlaatste cutscène! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
MetroidPrime schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:55:
De startpost heeft een grondige update gekregen, vanaf nu staan er ook de releasedata van spellen in. De releasedata haal ik met behulp van een zelf geschreven tootlje bij GameFAQs vandaan, dus het is vrij makkelijk bij te houden.

Mochten er nog aan- en/of opmerkingen zijn, dan kun je die altijd via DM aan mij doorgeven.
Hulde, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-05 12:54
En nee pven, dat was dus geen spam. Dan had ik wel een berichtje over viagra hier neergezet.

Als dit soort aanbiedingen door jou al gezien worden als spam, ben je wel heel paranoide...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Ik heb even een vraagje over het omruilen van spellen bij Bart Smit (Wii Tony Hawk's Downhill Jam in dit geval) met een spel dat morgen niet op voorraad zal zijn..

Ik wil een spel dat ik nu heb, afgelopen vrijdag gekocht (in de lokale winkel), ruilen tegen een spel dat vrijdag pas uitkomt (Excite Truck). Ik 'mag' dus nog morgen Tony Hawk inleveren, maar ik weet niet of ik dan mag ruilen tegen een spel wat ze niet op voorraad hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:49
Jainoxi schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:02:
Ik heb even een vraagje over het omruilen van spellen bij Bart Smit (Wii Tony Hawk's Downhill Jam in dit geval) met een spel dat morgen niet op voorraad zal zijn..

Ik wil een spel dat ik nu heb, afgelopen vrijdag gekocht (in de lokale winkel), ruilen tegen een spel dat vrijdag pas uitkomt (Excite Truck). Ik 'mag' dus nog morgen Tony Hawk inleveren, maar ik weet niet of ik dan mag ruilen tegen een spel wat ze niet op voorraad hebben...
Moet je een tegoedbon oid vragen, of natuurlijk gewoon je geld terug, zodat je, zodra Exite truck uit is, hem gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
zwAf schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:05:
[...]

Moet je een tegoedbon oid vragen, of natuurlijk gewoon je geld terug, zodat je, zodra Exite truck uit is, hem gaat kopen.
Geld terug gaat helaas niet bij de BS, maar ik zit dus ook te denken aan een tegoedbon of een bestelling op naam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-05 17:05

SD5k

>4&X

Jainoxi schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:18:
Geld terug gaat helaas niet bij de BS, maar ik zit dus ook te denken aan een tegoedbon of een bestelling op naam...
Tegoedbon doen ze ook niet aan, en daarnaast moet je je gekochtte game binnen één dag inruilen, je bent dus eigenlijk al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
-Sander schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:20:
[...]

Tegoedbon doen ze ook niet aan, en daarnaast moet je je gekochtte game binnen één dag inruilen, je bent dus eigenlijk al te laat.
Te laat ben ik niet, ik kan 'm nog de gehele maandag inwisselen, aangezien ik 'm zaterdagmiddag heb gekocht. Hoe ik 't verder met omruilen doe, tsja... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Jainoxi schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:02:

Jainoxi schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:24:
Te laat ben ik niet, ik kan 'm nog de gehele maandag inwisselen, aangezien ik 'm zaterdagmiddag heb gekocht. Hoe ik 't verder met omruilen doe, tsja... Iemand een idee?
Beetje in de war? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Oeh, you got me there :D. Ik heb 'm inderdaad zaterdagmiddag gekocht, dus dat zit dan wel goed :D. Goed dat je 't opviel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Laatst online: 29-04 22:12

Patriek

edit koning

Is er nog iemand wakker? Ik sta op het punt om de Wii te kopen op www.alternate.de, maar een vriend van me zei dat er misschien geen sterren bij zitten, of dat ik `m niet kan registreren op nintendo.nl ... nu weet ik amper wat sterren zijn, dus vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Patriek schreef op maandag 12 februari 2007 @ 00:11:
Is er nog iemand wakker? Ik sta op het punt om de Wii te kopen op www.alternate.de, maar een vriend van me zei dat er misschien geen sterren bij zitten, of dat ik `m niet kan registreren op nintendo.nl ... nu weet ik amper wat sterren zijn, dus vandaar mijn vraag.
Alle Europese Wii consoles hebben sterren en deze zijn gewoon op de Nederlandse site te registreren. Voor uitleg wat sterren zijn, zie nintendovip.com.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 12-02-2007 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Laatst online: 29-04 22:12

Patriek

edit koning

MetroidPrime schreef op maandag 12 februari 2007 @ 00:26:
[...]

Alle Europese Wii consoles hebben sterren en deze zijn op in alle Europese landen te registreren. Voor uitleg wat sterren zijn, zie nintendovip.com.
Thanks!

Gelijk dus een tip voor andere wachtende Nederlanders; www.alternate.de
Wii`s op voorraad voor €254,95 inclusief verzendkosten via DHL! (en dan gewoon met internet bankieren vooruit betalen). Nadeeltje is dus de duitse handleiding (die ik toch nooit lees) van de game Wii Sports. En bij het verhalen van garantie moet je gaan opsturen op eigen kosten (neem ik aan) en dus ook langer wachten.

[ Voor 10% gewijzigd door Patriek op 12-02-2007 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Laatst online: 16-03 17:51

theezeefje

Poehee

Ik heb weer een geniaal spel gevonden: 'Rampage: Total Destruction'

Met een paar monsters volledige steden tot puin rammen :D

Nog een vraag, misschien weet iemand dat.
Ik heb een gamecube liggen met broadband adapter erin.
Wanneer ik mario kart doubledash start, kan ik LAN game kiezen.
Echter kan ik in mijn Wii deze optie niet kiezen :(
Kan ik met de Wii uberhaupt dat spel via LAN spelen ?

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb nog geen VC-game gedownload. Voordat ik dat doe wil ik graag weten of die spellen echt niet goed speelbaar zijn met een Wii-mote. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

theezeefje schreef op maandag 12 februari 2007 @ 07:21:
Ik heb weer een geniaal spel gevonden: 'Rampage: Total Destruction'

Met een paar monsters volledige steden tot puin rammen :D

Nog een vraag, misschien weet iemand dat.
Ik heb een gamecube liggen met broadband adapter erin.
Wanneer ik mario kart doubledash start, kan ik LAN game kiezen.
Echter kan ik in mijn Wii deze optie niet kiezen :(
Kan ik met de Wii uberhaupt dat spel via LAN spelen ?
Dat werkt inderdaad niet, ik begrijp ook wel dat Nintendo geen moeite daarvoor wil doen aangezien er maar enkele games zijn die dat ondersteunen en dat bijna niemand daar gebruik van heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-05 15:08

Richard

Kuru Kuru Kururin

-Sander schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:04:
[...]

Dat werkt inderdaad niet, ik begrijp ook wel dat Nintendo geen moeite daarvoor wil doen aangezien er maar enkele games zijn die dat ondersteunen en dat bijna niemand daar gebruik van heeft gemaakt.
Eigenlijk is het natuurlijk ook kostenbesparend om de Wii-NIC niet te laten ondersteunen in NGC games; daar hadden ze weer een heel team op moeten zetten.

Aan het hele LAN-gaming van Nintendo zit weinig positiefs:

Minsten 2x Gamecube
Minstens 2x het spel
Minstens 2x een BBA

En dan alleen maar om non-split-screen te spelen of met meer dan 4 spelers.

Helaas ook alleen ondersteuning voor:

-MK:DD
-1080
-Kirby Airride

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 20-05 14:48
pven schreef op maandag 12 februari 2007 @ 07:55:
Ik heb nog geen VC-game gedownload. Voordat ik dat doe wil ik graag weten of die spellen echt niet goed speelbaar zijn met een Wii-mote. Iemand?
Kijk voor reviews van VC-games op deze SITE. Staat per spel ook bij of het voor 50Hz (PAL) geoptimaliseerd is of niet, en met welke controller het speelbaar is.
Met de Wii-mote kun je sowieso alle NES en TurboGrafx-16 games spelen. Sommige SEGA Megadrive games kunnen ook met de Wii-mote gespeeld worden, maar dat moet je dan per game ff nakijken.

Uit eigen ervaring... Ik heb Super Mario Bros (NES), Bomberman'93 (TG16) en R-Type (TG16) gehaald. SMB en Bomberman start ik regelmatig op en zijn prima te spelen met de Wii-mote. R-Type viel tegen, voornamelijk omdat het gewoon TE MOEILIJK is! :X Ligt niet aan de controller, maar aan m'n niet zo snelle reactievermogen voor dit soort 2D side-scroller schietspelletjes. :P
Wil binnenkort nog de SEGA games "Dr. Robotnik's Mean Bean Machine" en "Gunstar Heroes" gaan halen.

[ Voor 27% gewijzigd door Haay op 12-02-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dailyleaf
  • Laatst online: 15-05 13:38

dailyleaf

...

Hoewel ik inmiddels een Nintendo fan ben geworden was ik dat eerst niet. Dus is de Nintendo-community en daarmee ook de website van nintendo nieuw voor me.

Daarom had ik een vraag over de sterren. Ik heb er nu 205, registreren=200 en vandaag inloggen = 5. Maar hoe krijg ik sterren voor mijn spellen en console bijvoorbeeld?

Heb inmiddels een linkje gevonden naar 'registreer een product' (rechtsonder als je bent ingelogd).
Maar waar in mijn verpakking vind ik die pincode? Ik heb nu Wii+sports+zelda maar kon zo snel niet ontdekken waar ik die code vandaan moest halen.

En als laatste, wat doen jullie eigenlijk om aan sterren te komen? Standaard elke dag inloggen, dan wel met een scriptje? Of misschien nog wel meer dingen.
Ik zag ook iets over vragenlijsten invullen en dergelijken. Hoe kom je dan aan die vragenlijsten en hoeveel punten levert zoiets op?

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Je krijgt een lullig klein kaartje, met een krascode erop. Even wegkrassen met een sleutel of muntje en daar is je code. Die invullen op de homepage van Nintendo.nl, en zie daar.. je sterren! Vragenlijsten worden opgestuurd via de e-mail. En om aan punten te komen, gewoon games kopen en inloggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
dailyleaf schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:41:
Hoewel ik inmiddels een Nintendo fan ben geworden was ik dat eerst niet. Dus is de Nintendo-community en daarmee ook de website van nintendo nieuw voor me.

Daarom had ik een vraag over de sterren. Ik heb er nu 205, registreren=200 en vandaag inloggen = 5. Maar hoe krijg ik sterren voor mijn spellen en console bijvoorbeeld?

Heb inmiddels een linkje gevonden naar 'registreer een product' (rechtsonder als je bent ingelogd).
Maar waar in mijn verpakking vind ik die pincode? Ik heb nu Wii+sports+zelda maar kon zo snel niet ontdekken waar ik die code vandaan moest halen.

En als laatste, wat doen jullie eigenlijk om aan sterren te komen? Standaard elke dag inloggen, dan wel met een scriptje? Of misschien nog wel meer dingen.
Ik zag ook iets over vragenlijsten invullen en dergelijken. Hoe kom je dan aan die vragenlijsten en hoeveel punten levert zoiets op?
Als het goed is vind je in de verpakking van je spelletjes een papiertje met een afkrasbaar laagje (bij de wii zelf hoef je het niet af te krassen, daar is de code direct zichtbaar). Vul die code in op de site en klaar.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205243

Hoedje schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:09:
[...]

De database is hiero: http://wii.xin-evil.com/ccdb/?p=list.

XiN-eVIL, ik heb trouwens wel twee verzoekjes. Zou je een soort mail functie toekunnen voegen, zodat je een mail krijgt na het toevoegen. Daarnaast zou je evt. alleen de games toe kunnen voegen met online functie, dat lijkt me een stuk handiger, aangezien je dan mensen kunt toevoegen die dezelfde game hebben (zodat je die met elkaar kunt spelen). Al is het natuurlijk nog even afwachten hoe de online functie precies gaat werken. Verder _/-\o_
Is dat een goede Wii registratie site? Moet je ingelogd zijn om reeds geregistreerde te bekijken en hoeveel zijn er al geregistreerd?

En ondanks dat mensen schijnbaar erg geirriteerd reageren op een aantal van mijn berichten in dit forum. Post ik toch nog even iets over de site waar ik het over had (en ik stuur nu geen link mee).
Ik heb een DM (direct message gestuurd) naar een beheerder van dit topic om de site op te nemen in de start topic, deze is afgewezen omdat de site op dat moment geen genoeg toegevoegde waarde zou hebben (fair enough) Ik heb inmiddels echter contact gehad met de makers van de site en ze hebben een aantal features toegevoegd (welke nog verder uitgebreid gaan worden). Zoals zoeken op registratie naam en een forum. Ik hoop dat jullie inzien dat dit geen goedkope spam is maar een update waar ik jullie van op de hoogte wil brengen.

Graag krijg ik van jullie input om de site nog beter te maken (aangezien de makers erg positief reageerde op mijn mail en deze functies hebben toegevoegd!) Er komen dagelijks meerdere registraties bij, en ik zie niet welke registratie site voor wii friend codes dezelfde aantallen haalt.

De reden dat ik hier effort in stop is omdat een dergelijke site alleen maar handig is. Je kan nu snel vrienden/kennissen/collega's etc (over de hele wereld) vinden en ze eventueel registeren. En als Nintendo een dergelijke site zou hebben weet ik zeker dat jullie er vet enthousiast over zouden doen.
Ik bericht niet meer over deze site tenzij er noemenswaardige extra features zijn bijgekomen of er vragen/opmerkingen zijn.

alvast bedankt

peace
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!