Het is een chaos armor.
Wat houd dat bugged in? Extra veel sockets inbouwen?
Frunz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 01:03:
[...]
wat voor 1 was het, denk dat een ornate plate nog wel wat opbrengd, die kan namelijk gebugged worden, maar ik weet niet of dat met al gesoxede armors ook werk
edit: dit was post 999 dus hier gaan we maar weer verder
nee dan wordt de eth bonus van 50% ED nog een keer doorberekend, zo kan je dus 1xxx def armors krijgenXthinkZ schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 01:13:
Het is een chaos armor.
[...]
Workaround, geen ander willekeurige andere template kiezen 
Barbje van me is nu level 74 en hakt zich aardig door nm heen, nu nog 2 pul, 1 ist and he's ready for hell
Hij is iig klaar om wat mules door heel te trekken, samen met die necrolijer van me.
Barbje van me is nu level 74 en hakt zich aardig door nm heen, nu nog 2 pul, 1 ist and he's ready for hell
Anoniem: 113568
Gisteren een leuke trade gemaakt, ik enter een game met o keyset n offer, dus ik offer 2 HR per keyset.. blijkt dat die jongen denkt dat een keyset 3x terror 3x hate 3x destruction is..... ik dus meteen 6 keysets gekocht
meteen ubers mee gerunned met me zmiter (tjeeee wat easy ... niet grappig gewoon) resultaat: 20/13 ama + 15/17 sorc torch. Niet echt slecht .. eens kijken of ik er wat fg voor kan vangen!
Ik ben toch niet voor niks een Zmiter aan het maken, Chaffy? Ik wist niet dat je er al eentje had. Die van Kwakke gaan iedere keer dood, dus ik dacht laat ik er maar eentje maken.Anoniem: 113568 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:34:
Gisteren een leuke trade gemaakt, ik enter een game met o keyset n offer, dus ik offer 2 HR per keyset.. blijkt dat die jongen denkt dat een keyset 3x terror 3x hate 3x destruction is..... ik dus meteen 6 keysets gekochtmeteen ubers mee gerunned met me zmiter (tjeeee wat easy ... niet grappig gewoon) resultaat: 20/13 ama + 15/17 sorc torch. Niet echt slecht .. eens kijken of ik er wat fg voor kan vangen!
Ik dacht dat jij vooral die turbo-rambo-enigma-windy had...... Maar goed, ben met Zmiter nu lvl58 en op weg naar Hell (nu Baalies NM).
Ik sta alweer een paar weken droog, qua D2LoD, maar hoe is het met de lag, nowadays?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hehe we kunnen ook samen smitentollo71 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:54:
[...]
Ik ben toch niet voor niks een Zmiter aan het maken, Chaffy? Ik wist niet dat je er al eentje had. Die van Kwakke gaan iedere keer dood, dus ik dacht laat ik er maar eentje maken.
Ik dacht dat jij vooral die turbo-rambo-enigma-windy had...... Maar goed, ben met Zmiter nu lvl58 en op weg naar Hell (nu Baalies NM).
Ik speel eigenlijk idd altijd mijn turbo rambo ninja enigma zoofy zoofy teleport wind druid maar nadat ik zag hoe kwakke die ubers aant euwnen was wilde ik natuurlijk ook
Goed, dan ga ik ook maar een smiter maken om ubers te solo'en, gezien iedereen dat van plan is.
Ik dacht dat we dat als een groep wilde doen....Het zal mijn misinterpretatie wel zijn geweest.
Ik heb die lo nog, dus een grief is met een mal compleet, in ieder geval heb ik dan al wat
Duped gores etc kopen met pgems op bnet en dan maar even gaan. Met die mules die ik naar de hellforges stuur moeten er toch genoeg flawless en perfects vallen.
Mocht men willen bumpen op d2jsp: roep hier maar even. Ik zal eens kijken of ik dat wachtwoord ooit eens verander, misschien wilt mijn broer mijn account daar nog.
Gezien we torchruns ook niet doen hoor ik net heb ik geen reden om op d2jsp te blijven met traden, ik heb toch geen fatsoenlijk bedrag om uberhaupt een fatsoenlijke torch of gear voor mijn chars te kopen.
Jammer, ik dacht dat we iets van een clan waren, blijkbaar niet.
Ik dacht dat we dat als een groep wilde doen....Het zal mijn misinterpretatie wel zijn geweest.
Ik heb die lo nog, dus een grief is met een mal compleet, in ieder geval heb ik dan al wat
Duped gores etc kopen met pgems op bnet en dan maar even gaan. Met die mules die ik naar de hellforges stuur moeten er toch genoeg flawless en perfects vallen.
Mocht men willen bumpen op d2jsp: roep hier maar even. Ik zal eens kijken of ik dat wachtwoord ooit eens verander, misschien wilt mijn broer mijn account daar nog.
Gezien we torchruns ook niet doen hoor ik net heb ik geen reden om op d2jsp te blijven met traden, ik heb toch geen fatsoenlijk bedrag om uberhaupt een fatsoenlijke torch of gear voor mijn chars te kopen.
Goed, lag everywhere dus het staat er goed mee 
Lag is niet erg
maar je krijg er altijd een stuk of 5 ftj's door 
Mijn Kodiak gaat lekker, moet nog een aantal lvl's en dan hopen op een pul om weapon te upgraden
of een lightsaber vinden
LightSaber is 6frame attack.
GintersRift is 5frame (na upgrade)
Nog steeds geen 4sox chu ko nu / demon crossbow gevonden.
Vigor is wel handig namelijk
ren niet zo hard als hawk doet kom door de goblin toe.
3sox dusk tot whyrm en ap is dat te vinden @ nm cows ?
Lag is niet erg
Mijn Kodiak gaat lekker, moet nog een aantal lvl's en dan hopen op een pul om weapon te upgraden
of een lightsaber vinden
Vigor is wel handig namelijk
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Tsja, ik wil gerust met zijn allen torch runs doen pheno, maar dan moet ik natuurlijk niet de enige zijn die keys aanlevert, dan kan ik idd net zo goed solo runs doenPheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:10:
Goed, dan ga ik ook maar een smiter maken om ubers te solo'en, gezien iedereen dat van plan is.
En bovendien het groepje waar we mee torch-runde zijn er 2 van de 3 dood gegaan, schiet ook niet op natuurlijk. Vervolgens wordt er niet echt hard opnieuw geleveled dus dan ga ik er vanuit dat het niet leuk genoeg was
Denk niet dat je AP / Dusk / Wyrmhide in nm cows kunt vinden, op hell cows iig zekerDerr_Hans schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:13:
Goed, lag everywhere dus het staat er goed mee
Lag is niet ergmaar je krijg er altijd een stuk of 5 ftj's door
of een lightsaber vinden![]()
Vigor is wel handig namelijkren niet zo hard als hawk doet kom door de goblin toe.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 12-01-2007 09:55 ]
Tja, je weet wat er met mijn fg is gebeurd, dus keys kopen wordt nogal lastig zoals je gisteren hebt kunnen doenAnoniem: 113568 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:20:
[...]
Tsja, ik wil gerust met zijn allen torch runs doen pheno, maar dan moet ik natuurlijk niet de enige zijn die keys aanlevert, dan kan ik idd net zo goed solo runs doen
En bovendien het groepje waar we mee torch-runde zijn er 2 van de 3 dood gegaan, schiet ook niet op natuurlijk. Vervolgens wordt er niet echt hard opnieuw geleveled dus dan ga ik er vanuit dat het niet leuk genoeg was
Uhm, mijn barb is al weken weer klaar.
Maar goed, solo dus.
[ Voor 26% gewijzigd door Pheno79 op 12-01-2007 09:58 ]
Je kunt ook zelf keyrunnen natuurlijk
Heb ik ook tijden gedaan.
ik dacht iets te horen over legit puls en hotos en dat je char nog niet klaar was..
Kan ik niet ruiken natuurlijkPheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:56:
[...]
Tja, je weet wat er met mijn fg is gebeurd, dus keys kopen wordt nogal lastig zoals je gisteren hebt kunnen doen
Maar goed, solo dus.
[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 12-01-2007 10:24 ]
heb je gekeken naar je goldlog, dan kan je zien waar het naartoe is getransferred. als hier niets staat, zou ik een pm naar een modje sturen dat je dit toch wel raar vindt. mss helpt het!Pheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:56:
[...]
Tja, je weet wat er met mijn fg is gebeurd, dus keys kopen wordt nogal lastig zoals je gisteren hebt kunnen doen
Maar goed, solo dus.
@ barry; had hem al gezien, maar toen had ik hem al verkocht...
[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 12-01-2007 11:18 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
hans heb nog niet gekeken naar die flail, als hij een HR kost ^^ zou jij dat voor me willen regelen aangezien je aktief ben op d2jspkwakke01 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:39:
[...]
heb je gekeken naar je goldlog, dan kan je zien waar het naartoe is getransferred. als hier niets staat, zou ik een pm naar een modje sturen dat je dit toch wel raar vindt. mss helpt het!
4s flail verkopen voor een hr; welke?Derr_Hans schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:55:
[...]
hans heb nog niet gekeken naar die flail, als hij een HR kost ^^ zou jij dat voor me willen regelen aangezien je aktief ben op d2jspmocht ik hem hebben .
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Met een niet-tele necro keyrunnenAnoniem: 113568 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:09:
Je kunt ook zelf keyrunnen natuurlijkHeb ik ook tijden gedaan.
Mijn sorc kan dat gewoonweg niet, die ligt na 6 teleports al uit te blazen. Je vergeet dat je op hell wel enigszins items nodig hebt om te kunnen keyrunnen.
Ik heb het toch gehad met d2jsp hans, ik heb in 2 maanden tijd 20 fg (door vooral pgems) kunnen vergaren, waar je niet zo heel veel mee kan kopen. Het kost me meer tijd dan dat het oplevert
Om nu gems te gaan sparen voor weinig fg heb ik gewoonweg geen trek in. Als je iets koopt is er een grote kans op dupe, dus dan doet het nog extra pijn als het poofed.
[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 12-01-2007 11:26 ]
als het om een eni gaat; ik heb nog wel een eni bp liggen voor je hoor!Pheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:25:
[...]
Met een niet-tele necro keyrunnenDan kan ik beter beginnen met alle afleveringen van GTST kijken.
Mijn sorc kan dat gewoonweg niet, die ligt na 6 teleports al uit te blazen. Je vergeet dat je op hell wel enigszins items nodig hebt om te kunnen keyrunnen.
Ik heb het toch gehad met d2jsp hans, ik heb in 2 maanden tijd 20 fg (door vooral pgems) kunnen vergaren, waar je niet zo heel veel mee kan kopen. Het kost me meer tijd dan dat het oplevert
Om nu gems te gaan sparen voor weinig fg heb ik gewoonweg geen trek in. Als je iets koopt is er een grote kans op dupe, dus dan doet het nog extra pijn als het poofed.
oh, en btw, zelfs full rejuvs kan je verkopen hoor
[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 12-01-2007 11:30 ]
same same..kwakke01 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:29:
[...]
als het om een eni gaat; ik heb nog wel een eni bp liggen voor je hoor!
oh, en btw, zelfs full rejuvs kan je verkopen hoordus alles kan
full rejuvs voor .01 fg of zo, daar maken we een klapper meekwakke01 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:29:
[...]
als het om een eni gaat; ik heb nog wel een eni bp liggen voor je hoor!
oh, en btw, zelfs full rejuvs kan je verkopen hoordus alles kan
Dan heb ik 4000 pots nodig om een fatsoenlijke hoz bv te kopen
of
22 # Necro 20-15 -> 45 FG FT Special Price -> 35 FG FT
dan maar 3500
[ Voor 14% gewijzigd door Pheno79 op 12-01-2007 11:35 ]
Zat te denken aan een Lo, heb de rest van de runes al wel
Forti op een Bowie zie ik wel zitten i.c.m. WWS bow (
WWS heb ik wel ergens, weet bij god niet welke mule van mij of broer die nu heeft stashen.
WWSPheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:39:
WWS heb ik wel ergens, weet bij god niet welke mule van mij of broer die nu heeft stashen.
WildWitch revived
Niet zo zuur, Pheno (zelfs voor jouw doenPheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:56:
[...]
Maar goed, solo dus.
Mijn intentie is/was om het als GoT-team te doen. Omdat Kwakke's Pala's ieder keer een ongelukje krijgen en ik niet wist dat Chaffy er ook een had/maakte ben ik er eentje gaan maken. Niet om solo te spelen. Met mijn Necro ben ik ook aan het key-runnrn. Gaat heel eenvoudig (Enigma) maar de statistieken zijn tegen mij (2xH, 2xD in 70+ runs).
Ik vind zowiezo teamplay veel leuker (zoals gister de GotNM-serie). Het valt me vaak op dat als ik online kom jullie allemaal in verschillende games zitten ipv samen te spelen. Kan toeval zijn natuurlijk..... Enigma is trouwens te krijgen voor het equivalent van 30 Pgems( = 3 fg = 2HR's), mits je zelf armor hebt. Maar Chaffy en Kwakke hebben er allebei dus nog eentje.
Anoniem: 204142
even voor de vraag hele tijd terug
de meeste dupers laten servers crashen met op hun merc 2 de zelfde aura's aan te zetten ( via items ) en hele tijd in item verwijderen en weer terug erop zetten tot ze rond de 4000 ping zitten
maar wat ik van de voorgaande berichten begrijp is dat jullie wel keys kunnen gebruiken
ik ben zelf nog lang nie sterk genoeg om ubers te doen en heb meestal wel wat terror en hate keys intussen
doe er verder niks mee en in trades vertrouw ik het allemaal niet
dus als iemand ze free wil of in ruil voor simpel low lv java spul
op softcore ladder dus
msg me maar eens acc: mystic-q
maar wat ik van de voorgaande berichten begrijp is dat jullie wel keys kunnen gebruiken
ik ben zelf nog lang nie sterk genoeg om ubers te doen en heb meestal wel wat terror en hate keys intussen
doe er verder niks mee en in trades vertrouw ik het allemaal niet

dus als iemand ze free wil of in ruil voor simpel low lv java spul
op softcore ladder dus
msg me maar eens acc: mystic-q
ik moet zeggen dat ik me de laatste paar dagen met de gotnm serie goed geamuseerd heb.
sowieso vind ik het altijd wel lekker om met meer man te spelen (dat is immers een v/d redenen om überhaubt een spel online te spelen vlgns mij?)
@tollo -> kunnen we ergens een up too date lijst met hc/sc account aanmaken dat voorkomt ook weer dat mensen in apparte games spelen.
@BarryW -> weet ik eindelijke wie chaf is
uberen.. ik kan met mijn L-sorc (veel mana potten zuipen) en pala keys zoeken; ik heb vlgns mij iets van 4 keys, al zou ik zo ff niet weten hoeveel van elk.
Verder is diezelfde pala een combi tussen hammer en smite dus kan ik ook meedoen aan uberruns (moet alleen nog een CoH en goed res. amu -> liefst mara maar die zijn vooralsnog onbetaalbaar)
@ het clan gedeelte: misschien een "trainingsavond" introduceren, als soort vaste teamavond?
en als we als "clan" gaan opereren moeten we vind ik ook als zodanig erkenbaar zijn.. dat is nu niet het geval (misschien iets voor bij een toekomstige ladder-reset ^^)
Een ander idee is om bij [BBT] te komen, die hadden een D2 gedeelte, maar bij gebrek aan spelers is die opgeheven. (www.bigbadteam.com).
sowieso vind ik het altijd wel lekker om met meer man te spelen (dat is immers een v/d redenen om überhaubt een spel online te spelen vlgns mij?)
@tollo -> kunnen we ergens een up too date lijst met hc/sc account aanmaken dat voorkomt ook weer dat mensen in apparte games spelen.
uberen.. ik kan met mijn L-sorc (veel mana potten zuipen) en pala keys zoeken; ik heb vlgns mij iets van 4 keys, al zou ik zo ff niet weten hoeveel van elk.
Verder is diezelfde pala een combi tussen hammer en smite dus kan ik ook meedoen aan uberruns (moet alleen nog een CoH en goed res. amu -> liefst mara maar die zijn vooralsnog onbetaalbaar)
@ het clan gedeelte: misschien een "trainingsavond" introduceren, als soort vaste teamavond?
en als we als "clan" gaan opereren moeten we vind ik ook als zodanig erkenbaar zijn.. dat is nu niet het geval (misschien iets voor bij een toekomstige ladder-reset ^^)
Een ander idee is om bij [BBT] te komen, die hadden een D2 gedeelte, maar bij gebrek aan spelers is die opgeheven. (www.bigbadteam.com).
Hawk, dat van lijst van accounts is iets voor de mannen die de topic-strats doen. Maar ik speel vaak met : jouHawkEyez schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:14:
ik moet zeggen dat ik me de laatste paar dagen met de gotnm serie goed geamuseerd heb.
Enige kleine nadeel van samenspelen met Morp2 is dat het lijkt alsof er helemaal geen mooie drops zijn. Terug in camp krijg je dan de vraag of je dit of dat kunt gebruiken. Morp2 is zo f*cking snel dat de buit al weg is voordat ik Alt heb gedrukt
Qua Clan-gedeelte: mijn pala heet niet voor niks SonOfGoT. En heb DaughterOfGoT ook al gezien.
hehe.. niet geschoten is altijd mis zo ik willen zeggen 
zou best wel n leuke toevoeging aan de clan zijn...
is toch n behoorlijk grote groep
overigens is het maar n proefballonnetje...denk er gewoon is over na
als er echt een team avond komt, wil ik ook wel meedoen, heb op dit moment een summoner lvl 13 op HC, maar dat is niet echt mijn ding. vind melee char toch wel veel leuker (ondanks dat ik op scl toch al lvl 72 ben met een non-boost necro, volgens mij ook nog niet doodgegaan)HawkEyez schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:29:
hehe.. niet geschoten is altijd mis zo ik willen zeggen
maar als er dan zo'n avond komt, gaat iedereen dan opnieuw beginnnen, of blijft iedereen met z'n huidige chars spelen.
@hierboven: nooit geschoten is altijd kogels bewaren, volgens dedl
[ Voor 4% gewijzigd door Frunz op 12-01-2007 13:40 ]
ik zie dat ook wel zitten
. en als er iemand een key van expansion over heeft --> my way, please
.
Anoniem: 159816
Net connection interputed, durf niet te kijken. Denk dat ik weer RD heb
. Teveel hammerspam ofzo? 
Mijn volgende char wordt een uberrunner. Speciaal voor alle uberbosses gemaakt. Maar geen lame zmiter/smiter
. Dual last wish PB Frenzy Barb
. Dan nog bloodgloves met 10% CB en gaan met die hap
.

Mijn volgende char wordt een uberrunner. Speciaal voor alle uberbosses gemaakt. Maar geen lame zmiter/smiter
Anoniem: 170953
Tollo... Ik weet dat ik niet heel vaak online ben, maar vergeet me niet he!!! Kom dit weekend zeker weer spelentollo71 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:24:
[...]
Hawk, dat van lijst van accounts is iets voor de mannen die de topic-strats doen. Maar ik speel vaak met : jou, Pheno, Dedl, Frunz, Kwakke, Morp2 (Pheno's broer) en Chaffy. Allemaal beetje gelijkgestemd en vaak heel bedreven en zo'n beetje alwetend op LoD-gebied.
Enige kleine nadeel van samenspelen met Morp2 is dat het lijkt alsof er helemaal geen mooie drops zijn. Terug in camp krijg je dan de vraag of je dit of dat kunt gebruiken. Morp2 is zo f*cking snel dat de buit al weg is voordat ik Alt heb gedrukt.
Qua Clan-gedeelte: mijn pala heet niet voor niks SonOfGoT. En heb DaughterOfGoT ook al gezien.
Sorry BlomAnoniem: 170953 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:56:
[...]
Tollo... Ik weet dat ik niet heel vaak online ben, maar vergeet me niet he!!! Kom dit weekend zeker weer spelen
Ach volgende char wordt er 1 in der naam der GOT.
Key Runnen is niet mijn ding, maar zag net een guide.
Summoner Key Runner en de Summoner Uber Killer
Schijn safe te zijn volgens de schrijver
Key is CE Skellies en Revive's vooral ULDARS die killen Diablo, Baal, Mephi in No-Time
Deze gast heeft lvl 20 revive met +skills en Enigma.
Als summoner kan je buiten de range van conv staan
Key is CE Skellies en Revive's vooral ULDARS die killen Diablo, Baal, Mephi in No-Time
Whehehehehe, en dan houd ik me nog intollo71 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:24:
[...]
Hawk, dat van lijst van accounts is iets voor de mannen die de topic-strats doen. Maar ik speel vaak met : jou, Pheno, Dedl, Frunz, Kwakke, Morp2 (Pheno's broer) en Chaffy. Allemaal beetje gelijkgestemd en vaak heel bedreven en zo'n beetje alwetend op LoD-gebied.
Enige kleine nadeel van samenspelen met Morp2 is dat het lijkt alsof er helemaal geen mooie drops zijn. Terug in camp krijg je dan de vraag of je dit of dat kunt gebruiken. Morp2 is zo f*cking snel dat de buit al weg is voordat ik Alt heb gedrukt.
En ik heb een kutping met chello, dus ik heb een nadeel tov hem. Vroeger op scl konden we altijd zo leuk in pub baalparties de boel grabben, met z'n tweeen de hele drop
Toen zaten we op dezelfde connectie, ik denk in april over te stappen, het contract met chello is dan toch voorbij en ik zie geen reden om extreme te behouden (7mbit snelheid ipv 20mbit en een rotping).
Pickit is voor n00bs
En moomoofarm, daar heb ik nog bij gezeten, leuke clan, veel info en veel kennis aanwezig.
maar waarom zo moeilijk doen als je gewoon solo ernaartoe kan lopen, beetje smiten, en weer wegloopte met een stapeltje vlaggen en een unique LC?Derr_Hans schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:29:
grrr, tempban omdat ik aan het tristen was... moet niet gekker worden
btw, hoorda van iemand @d2jsp dat he ubers runnt met een charge java binnen 10 sec dood zegt ie, en ik ben geneigd hem te geloven

-edit-
tempban omdat ik aan het tristen was... moet niet gekker worden
[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 12-01-2007 15:00 ]
Je hebt wel gezien wat voor gear er bij betrokken is. De video is cool btwDerr_Hans schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:29:
Urdars misbruik ik ook als uberdc zijn hoofd laat zien en zij er zijn. Helaas bij hans waren ze er niet, dus moest het met wat meer tijd en meer tornado kracht van hans. Ik had ze misschien ook kunnen zoeken bij memphi of in act 5, maar dan hij zo lang moeten wachten
En tornado zou uberdia moeten p0wnen.
Ik heb mijn barb nu iig zo ver als ik hem wil hebben in nm, qua level, dus ik ga met hem hell doen, als iemand zich geroepen voelt om hem te rushen mag dat
Nu kan mijn ubergast ook eens gemaakt worden, alleen wordt dat geen smiter maar kicksin. Ze is 18 jaar oud en gek op leer en hoge hakken
Vanavond zal het wel of haar wat levelen worden en wat uitdossen met midgear.
Voor de mensen die denken: "hoeveel chars heeft die idioot wel niet?"
Reviva (summoner lvl 90)
MadMurdock (singer barb met beserk, lvl 75)
Happyfeet (kicksin, lvl 18)
Hydradius (hydrasorc, lvl 67)
Valt dus wel mee, 1 char die het op hell makkelijk heeft, 2 chars die op nm hun tanden nog poetsen en 1 beginnende. En zo'n 7 mules en nog 2 mulekartrekkers, die de questen doen voor ze
Heb er meer 
Windy Druid lvl 72 en klaar (op posion res na) voor hell
Hunger Bear lvl 56 bezig met baalies
LeapZerker Barb lvl 54 same als bear
lvl 22 Summoner 2 lvl en klaar voor ancients + nodige baals
lvl 17 Spearazon staat op freez vanwege resist, Items wel bijna compleet
- Build is gebasseerd op de Hit Causes Monsters to Flee mod, dat word toe gebracht door fend.
- Puur om groepen uit 1 te brengen om zo met de laaste hit Lightning strike uit te voeren vanwege de next delay.
- Hone sundan nodig voor de 45% CB en om 3x een eth in te doen -75% defence.
- Lastige build
vandaar op freeze 
To come een Bowie (
) en een pala (rift weapon en conviction Gul en Pul nodig
haast geen physical damage)
- Build is gebasseerd op de Hit Causes Monsters to Flee mod, dat word toe gebracht door fend.
- Puur om groepen uit 1 te brengen om zo met de laaste hit Lightning strike uit te voeren vanwege de next delay.
- Lastige build
To come een Bowie (
Als je een schop nodig hebt met die lowlevel scum weet je hoe heDerr_Hans schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:45:
Heb er meer
- Lastige buildvandaar op freeze
To come een Bowie () en een pala (rift weapon en conviction Gul en Pul nodig
haast geen physical damage)
Ik heb wel een stone raven voor je spearzone, als je die wilt hebben.
Anoniem: 177333
Ahh, ik ben ook bezig met mijn kodiak bear, errug leuk om the spelen. (lvl 50 nu)Derr_Hans schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:13:
of een lightsaber vinden![]()
Vigor is wel handig namelijkren niet zo hard als hawk doet kom door de goblin toe.
Ik ben hard bezig om magical Feral Axes te craften (blood). en dan maar hopen op Cruel, 2 sockets en 40% IAS. maar je moet magical feral axes hebben, en die kan je niet shoppen..erg lastig. je kan ze gamblen in A5 hell, maar dat is maar 1 op de 20 axes..oof..tot nu toe pas 5 x kunnen craften..
ik Hunger nu rond met een triple shaeled Aldurs Rithm.. gaat redelijk..
Ik kan niet wachten totdat ik hogere level ben, eerst met azurewrath, later hopenlijk met een dit:
Cruel Mechanist’s Feral Axe of Storms Of Quickness.
360% ED
40%IAS
2 Open sockets
4%LL
1-120 Lightning damage
+20 life.
dan een Shael en een 40/15 erin, en hup..4 frame attack
mijn uiteindelijke setup:
Helm: Guilliame´s met socket...??? ideeen??
Armor: Duress in Helforge plate
Weapon:Cruel Mechanist’s Feral Axe of Storms Of Quickness.
Gloves: Steelrends of Bloodcrafted met 10% CB.
Boots: Gore riders
Belt: Verdungo
Amulet: Angelic of Blood crafted
Ring: Raven 250/20
Ring:Angelic of blood crafted
Hopenlijk krijg ik het voor elkaar..ooit..
Anoniem: 170953
Gehehe als je het zo wil noemen wel ja! Ben bezig met meer chars van scl weg te doen, had het alleen wat druk op m'n werk de afgelopen weken.tollo71 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:00:
[...]
Sorry Blom. Ben je ook definitief over naar de "Dark Side" dan
?
Wat mij eigenlijk heel erg opvalt is dat er bijna geen bowazons meer rondlopen. Waren vroeger toch een van de beste chars.
Zijn ze zo slecht geworden?
Anoniem: 182205
Nou het lijkt erop dat D3 wordt aangekondigd op de E3!
Ik stel voor mocht D3 komen, en IN het spel zelf beschikbaar is voor rond de 15 man in 1 game?
allemaal GoT namen gebruiken voor als een clan
GoT Margootje bv...
GoT Weasel^
bla bla

Ik stel voor mocht D3 komen, en IN het spel zelf beschikbaar is voor rond de 15 man in 1 game?
allemaal GoT namen gebruiken voor als een clan
GoT Margootje bv...
GoT Weasel^
bla bla

Je bedoelt: de bugs zijn er uit gehaaldXthinkZ schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:42:
Wat mij eigenlijk heel erg opvalt is dat er bijna geen bowazons meer rondlopen. Waren vroeger toch een van de beste chars.
Amas met guided arrow zijn nu tppkers (in wording). De enige bug die er niet uit is gehaald
Wat een rotavond, geen drops, geen levels, er was geen fatsoenlijke game waarin ik in normal kon levelen.
Morgen maar eens naar de vakantiebeurs, daar ben ik aan toe met al die lag
Zondag hopelijk "mulerush to hell" day
Morgen maar eens naar de vakantiebeurs, daar ben ik aan toe met al die lag
Zondag hopelijk "mulerush to hell" day
Grr, mijn eerste tempban.
hoe lang duurt zoiets?
hoe lang duurt zoiets?
Tegenwoordig al rap een half uur, niet teveel proberen in te loggen is de boodschap...XthinkZ schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:07:
Grr, mijn eerste tempban.
hoe lang duurt zoiets?
*Don_holio
Zijn er hier "arme" mensen die graag wat willen verdienen? Ik zoek mensen die keys kunnen runnen. Als we een paar man keys runnen hebben we er zo genoeg. Ik ga binnenkort ( volgende week of zondag al) namelijk een barb maken die tristram kan doen. Ik vind dat tof om te doen. Dus dit is de deal. We zoeken met z'n allen keys. Als we er genoeg hebben maken we portals en doet mijn barb alles mollen. Roep dan later iemand op de torch op te pakken. Die mulen we dan naar een gezamelijke mule. Die torch verkopen we weer op d2jsp en splitten fg
hoi hoi
als ik dit lees begint het toch weer te kriebelen, maar ik ga lekker toch niet beginnen
heerlijk spel toch, maar het kost toch teveel tijd, geen zin in
maar toch, het kriebelt ergens in mijn maag en mijn handen tintelen
als ik dit lees begint het toch weer te kriebelen, maar ik ga lekker toch niet beginnen
heerlijk spel toch, maar het kost toch teveel tijd, geen zin in
maar toch, het kriebelt ergens in mijn maag en mijn handen tintelen
En als toevoeging:Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:59:
Zijn er hier "arme" mensen die graag wat willen verdienen? Ik zoek mensen die keys kunnen runnen. Als we een paar man keys runnen hebben we er zo genoeg. Ik ga binnenkort ( volgende week of zondag al) namelijk een barb maken die tristram kan doen. Ik vind dat tof om te doen. Dus dit is de deal. We zoeken met z'n allen keys. Als we er genoeg hebben maken we portals en doet mijn barb alles mollen. Roep dan later iemand op de torch op te pakken. Die mulen we dan naar een gezamelijke mule. Die torch verkopen we weer op d2jsp en splitten fg
Als iemand hier aan mee wil doen; geef mij eens 2x 0/6s phaseblade en een 3 sock sup dusk
Ik wil best meedoen, als iemand me uitlegt wat ik moet doenAnoniem: 159816 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:59:
Countess/Summoner/Niklatak op hell runnen, en dan keys verzamelen (destruction/hate/terror je weet wel).XthinkZ schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 03:54:
[...]
Ik wil best meedoen, als iemand me uitlegt wat ik moet doen.
Ik wil zondag trouwens wel mules naar hell rushen mensen, wil ik wel 1 mule spot
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 13-01-2007 05:53 ]
Ik vlieg wel even langs de keybosse smet mijn scl light sorc indien gewenst, die biatch fheeft genoeg fcr om een server te laten desyncenAnoniem: 159816 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:59:
Ik kan de fg goed gebruiken (0 is erg weinig). Daar kan ik dan torch of andere meuk op hcl mee kopen, want de drops zijn om te huilen (al een week niets bijzonders). En om nu constant pgems te sparen om voor weinig te verkopen voel ik ook weinig voor, ik craft liever zelf
Anoniem: 177333
ik doe ook wel mee, ik kan de fg goed gebruiken..ksta ook nog steeds op 0..sigh...
ik heb al een aantal keys.. roep maar waarheen ze moeten
ik heb al een aantal keys.. roep maar waarheen ze moeten
hmmm nah ik sla dit aanbod af, maar mochten jullie ooit hulp nodig hebben met de ubers mun zsmiter staat altijd klaar om te helpen ^^.
ik wil jullie wel een deel op weg helpen hoor, ik doneer jullie wel 9 destruction keys. wisp me maar als jullie een mule hebben ofzo om ze te deponeren.
ik wil jullie wel een deel op weg helpen hoor, ik doneer jullie wel 9 destruction keys. wisp me maar als jullie een mule hebben ofzo om ze te deponeren.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
is dat op sc of hc gedacht dat keyrunnen?
Den mule account is geen probleem, maar denk dat we beter ingame elkaar de accountnaam kunnen whisperen op naam, en niet de hele friendslist.
Ik heb twee accountkeys, dus muleparking is geen probleem.
ps. couyntess is dat act 1 burial ground? of was dat act1 q5?
Ik zit steeds meer te denken om weer te spelen.
Veel gespeeld in de tijd van MMF, Nantasquiad, Phobos en consorten. Leeft Neo eigenlijk nog?
Enige probleem is, heb CD's aan vriend uitgeleend denk/dacht ik, alleen hij zegt dat hij ze niet heeft
toch maar n's kijken voor nieuwe CD's. Heb toen voor 25 eur D2+LoD battlechest gekocht met D1 erbij... hmmm
bol.com 45 euro pvd. Iemand enig idee online shop waar ik het kan bestellen met iets scherpere prijzen liefst met ideal?
Veel gespeeld in de tijd van MMF, Nantasquiad, Phobos en consorten. Leeft Neo eigenlijk nog?
Enige probleem is, heb CD's aan vriend uitgeleend denk/dacht ik, alleen hij zegt dat hij ze niet heeft

toch maar n's kijken voor nieuwe CD's. Heb toen voor 25 eur D2+LoD battlechest gekocht met D1 erbij... hmmm
bol.com 45 euro pvd. Iemand enig idee online shop waar ik het kan bestellen met iets scherpere prijzen liefst met ideal?
[ Voor 14% gewijzigd door RedHat op 13-01-2007 12:00 ]
www.dynabyte.nl of www.freerecordshop.nl voor 9,95 euro p/s. Als je de keys nog hebt, dan kan je het ook gewoon downloaden. Bij dynabyte krijg je trouwens ook nog een 10% korting met een klantenpas, weet niet of dat voor online geldt. www.play.com rekent geen verzendkosten.
RedHat schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 11:57:
Ik zit steeds meer te denken om weer te spelen.
countess is in de forgotten tower lvl 5, act 1 dus in de black marshXthinkZ schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 11:53:
Den mule account is geen probleem, maar denk dat we beter ingame elkaar de accountnaam kunnen whisperen op naam, en niet de hele friendslist.
summoner (act 2 arcane sanctuary) dropped ook een key
nihilathak (act 5 hals of vaught, of iets daar in de buurt) is de moeilijkste (levert destruction keys)
HC of SC koei?Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 05:53:
[...]
Countess/Summoner/Niklatak op hell runnen, en dan keys verzamelen (destruction/hate/terror je weet wel).
Ik wil zondag trouwens wel mules naar hell rushen mensen, wil ik wel 1 mule spot
Heb nog een stapetje keys liggen...
Ik run enkel Nila, dat die is het makkelijkste te vinden en met een natures peace is ie echt welk een eitje...countess is in de forgotten tower lvl 5, act 1 dus in de black marsh
summoner (act 2 arcane sanctuary) dropped ook een key
nihilathak (act 5 hals of vaught, of iets daar in de buurt) is de moeilijkste (levert destruction keys)
[ Voor 33% gewijzigd door yago op 13-01-2007 13:26 ]
*Don_holio
beide moet je hebben om het te spelen (online), dus als je met 2 compu's online wilt heb je 4 keys nodig: 2 classic en 2 LoDyago schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:13:
Heb je eigenlijk de LoD of de Gewone diablo nodig voor een nieuwe keyset?
Dus dan kost een extra keyset voor mules te maken, 2x10 = 20 euro?Frunz schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:19:
[...]
beide moet je hebben om het te spelen (online), dus als je met 2 compu's online wilt heb je 4 keys nodig: 2 classic en 2 LoD
Damn, dacht er met 10 euro vanaf te zijn...
*Don_holio
Anoniem: 130853
Kijk anders eens op ebay voor keys van diablo + LOD
Hier heb ik een setje keys gekocht en werkt prima
Hier heb ik een setje keys gekocht en werkt prima
Ik wisp je straks wel. Moet even account maken ervoor. Kan Xthinz die even muleparken.mrboomblaster schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 11:01:
hmmm nah ik sla dit aanbod af, maar mochten jullie ooit hulp nodig hebben met de ubers mun zsmiter staat altijd klaar om te helpen ^^.
Als iedereen die mee wil doen mij pm-ed (of emailed).
Ik roep wel om je smiter als mn barb niet werkt, which I doubt. 6k life, 85% CB, stacked resists. 5 attacks per sec (4.2 is smite max, ik raak minder maar dus totaal net zoveel) xD
Dit is SCL
edit: GoT_keys acc gemaakt. Mensen die mee willen doen krijgen password. Kan iemand met 2 keys deze account even permen? Even 2 uur volmaken,.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 13-01-2007 16:46 ]
@xthinkz
kreeg een temp ban: zal vanaaf nog denk nog wel ffies online zijn, misschien nog wel meer zooi voor je.
kreeg een temp ban: zal vanaaf nog denk nog wel ffies online zijn, misschien nog wel meer zooi voor je.
Vind ik net een 5% bk ring van andariel...jeej. Behoorlijk wat FGtjes waard. Kan ik eindelijk de laatste gear voor mijn MF sorc kopen.
Was ook pas de eerste goeie drop van haar, en meteen een beste
Was ook pas de eerste goeie drop van haar, en meteen een beste
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Ging vandaag wel lekker, Um en Pul gevonden. Onderhand meer dan ik ladder 3 gevonden heb

gisteren mun ama laten grushen en daarna diaruns gedaan. vond ik tijdens die runs gewoon een mal! lkkr hoor.Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:59:
Ging vandaag wel lekker, Um en Pul gevonden. Onderhand meer dan ik ladder 3 gevonden heb
SCL doe ik niet meer aan, dus veel succes!Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:36:
[...]
Ik wisp je straks wel. Moet even account maken ervoor. Kan Xthinz die even muleparken.
Als iedereen die mee wil doen mij pm-ed (of emailed).
Ik roep wel om je smiter als mn barb niet werkt, which I doubt. 6k life, 85% CB, stacked resists. 5 attacks per sec (4.2 is smite max, ik raak minder maar dus totaal net zoveel) xD
Dit is SCL
edit: GoT_keys acc gemaakt. Mensen die mee willen doen krijgen password. Kan iemand met 2 keys deze account even permen? Even 2 uur volmaken,.
ben nu met mn pally bijna lvl 30; dus baalies normal aan het afstruinen. Gaat redelijk wel, op naar lvl 50
Ik ben nu ook een zmiter aan het bouwen. Paladins zijn sowieso wel tof.
Zou iemand men topic trouwens een bumpje willen geven?
topic
Bedankt mr. boomblaster!!
Als iemand ooit een bump op d2jsp nodig heeft, roep maar!

Ga denk ik lvl 9 duelertje mee maken op HCL.
Zou iemand men topic trouwens een bumpje willen geven?
topic
Bedankt mr. boomblaster!!
Als iemand ooit een bump op d2jsp nodig heeft, roep maar!

Ga denk ik lvl 9 duelertje mee maken op HCL.
[ Voor 32% gewijzigd door Down op 13-01-2007 20:42 ]
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Als je 40 bent kan je beter naar nightmare worden doorgerushed en dan asap naar hellkwakke01 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:22:
[...]
SCL doe ik niet meer aan, dus veel succes!
ben nu met mn pally bijna lvl 30; dus baalies normal aan het afstruinen. Gaat redelijk wel, op naar lvl 50
En daar chaos leechen
@ koei, hij speelt hcl, dus daar is het niet zo makkelijk op scl (hij mag niet dood, maar dat snap je natuurlijk ook wel), er zijn geen public dia runz op HCL, en als ze er zijn heb je grote kans op een tppk-er
Nog steeds geen nieuw ladderseizoen? Wat een misselijke ventjes bij blizzard....
Ik heb jullie ff gebumpt trouwens
Ik heb jullie ff gebumpt trouwens
net weer een anni erbij
met m'n uber-zmiter, die er nog geen hout van bakt, maja toch gelukt
iemand een id wat een 20-11-6 anni waard is??
(liefst in ist, heb geen d2jsp)

met m'n uber-zmiter, die er nog geen hout van bakt, maja toch gelukt
iemand een id wat een 20-11-6 anni waard is??
(liefst in ist, heb geen d2jsp)
Anoniem: 197755
Na een tal rasha armor gescoord te hebben ben ik op zoek naar de amulet ervan,
met dat erbij heb ik dan de tal set compleet,
Iemand die me hierbij kan helpen (op scl) ?
heeft er hier iemand op scl een van deze setitems?
- cow king's leathers: hooves (helm)
- sander's folly: paragon (helm)
- sazabi's grand tribute: ghost liberator (armor)
- bul katho's childeren: sacred charge (wapen)
- arcanna's tricks: head (wapen)
- cleglaw's brace: Cleglaw's Claw (shield)
echt wat een lag weer vanacht, paar keer dood gegaan op nightmare, de honden lusten er geen brood van
yup wisp maarAnoniem: 197755 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:57:
Na een tal rasha armor gescoord te hebben ben ik op zoek naar de amulet ervan,
*Don_holio
zelfs op NM zijn er al geen parties meer; heck op nm zijn uberhaupt geen public gamesFrunz schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:47:
@ koei, hij speelt hcl, dus daar is het niet zo makkelijk op scl (hij mag niet dood, maar dat snap je natuurlijk ook wel), er zijn geen public dia runz op HCL, en als ze er zijn heb je grote kans op een tppk-er

HCL is tot eind normal overleven, en uit de greep van de pk-ers blijven (wat mijn pally gister niet gelukt is...) en daarna solo of met trusted friends
moet dus weer overnieuw beginnen met mn pally... humpf!
Heej, ik ben dus sinds 1.09 weer begonnen, maar snap het 1 en ander nog niet. Als ik het goed begrepen heb volgens: http://strategy.diabloii.net/news.php?id=512 kun je niet echt meer boosten? Of hoe zit dat?
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
je kan nog wel boosten, alleen kan je niet voor lvl 20 voorbij ancients (lvl 40 Nightmare, lvl 60 hell)Locutus-of-Borg schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:02:
Heej, ik ben dus sinds 1.09 weer begonnen, maar snap het 1 en ander nog niet. Als ik het goed begrepen heb volgens: http://strategy.diabloii.net/news.php?id=512 kun je niet echt meer boosten? Of hoe zit dat?
of je moet een bugged run doen, dat betekend dat je een xtra char hebt, die wel aan die eisen voldoet en die doet dan de ancients quest en daarna meteen baal (dit terwijl jij in town staat). hierdoor zal je de baalquest halen (anci kan je later nog doen voor xtra xp), waardoor je naar het volgende niveau kan
edit: en de tabel die jij laat zien, is het aantal xp dat je krijgt. 5% lijkt erg weinig, maar op lage levels heb je niet veel xp nodig om te levelen. zo kan je in de choas sanctuary als lvl 20 char ongeveer 10 levels per run omhoog gaan, dus dan ben je zo weer hoog, waardoor je wel weer xp krijgt
edit2: @koei hieronder, is dat positief of negatief??
[ Voor 18% gewijzigd door Frunz op 14-01-2007 13:52 ]
Haha, jij gaat voor een verrassing komen te staan op hellLocutus-of-Borg schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:02:
Mag ik wat meer mensen op me friends list toevoegen. Heb echt wat cheap free MF gear voor me sorc nodig en wat boost dan
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Anoniem: 142039
Heee mensen!
ik ben vandaag bezig geweest om fortitude te maken, maar heb lo nog nodig... Iemand zin om mij een enorm plezier te doen en Lo voor legit Vex te ruilen? heb em al een tijdje dus poof - proof
Alvast bedankt!
- jongens ik heb er een, ty all
ik ben vandaag bezig geweest om fortitude te maken, maar heb lo nog nodig... Iemand zin om mij een enorm plezier te doen en Lo voor legit Vex te ruilen? heb em al een tijdje dus poof - proof
Alvast bedankt!
- jongens ik heb er een, ty all
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 142039 op 14-01-2007 14:58 ]
2 hate keys in 1x van de summoner, wij summoners onder elkaar snappen het wel 
Tal rasha belt #3 is ook gevallen, bijna 2 tr sets compleet en dus nu kan ik alvast beginnen met set #3.
IK set is nu compleet
En een near death experience sinds lange tijd, met dank aan lag en might/fana pack
Tal rasha belt #3 is ook gevallen, bijna 2 tr sets compleet en dus nu kan ik alvast beginnen met set #3.
IK set is nu compleet
En een near death experience sinds lange tijd, met dank aan lag en might/fana pack
Ik was vandaag maar weer eens ff met D2 begonnen 1e game waar ik nu in zit zie ik in 1 keer staan 2098 stones of jordan sold to merchants of zoiets.
Game name is new beginning
Weet niet of iemand intresse daarin heeft maar ik post het maar
A great thought in a small mind is a dangerous thing
als je in een hell-game zit, kan diablo clone komen, en die laat een charm vallen (annihilus), met 1 to all skills, 10-20 stat points, 10-20 all resistMystic_X schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:35:
Ik was vandaag maar weer eens ff met D2 begonnen 1e game waar ik nu in zit zie ik in 1 keer staan 2098 stones of jordan sold to merchants of zoiets.
als je hulp nodig hebt /w *frunz help
[ Voor 3% gewijzigd door Frunz op 14-01-2007 14:37 ]
Dat wil zeggen dat uberdiablo straks gaat lopen op elk spel op hellniveau. Zelf zul je er dus niet veel aan hebben, gezein je op normal zit. De beruchte annihilius charm wordt door hem gedropt. Hij komt alleen maar als er heel veel sojs worden verkocht, die logischerwijs geduped zijn.Mystic_X schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:35:
Bliz heeft dit event gemaakt om alle duped sojs uit het spel te krijgen, maar helaas is er nog een exploit, waardoor het dweilen met de kraan open is
Had dat al gelezen wist alleen niet dat het alleen op hell was.
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Mystic_X schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:08:
Had dat al gelezen wist alleen niet dat het alleen op hell was.

hippy. d2 is redelijk bespeelbaar vandaag, heb een unid torch gekocht voor 10 fg wat een pally 17/10 blijkt te zijn, en heb het eerste echte bod binnen op m'n anni (120fg) wheee dus!

wat zijn de stats van je anni??kwakke01 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:31:
[...]
![]()
hippy. d2 is redelijk bespeelbaar vandaag, heb een unid torch gekocht voor 10 fg wat een pally 17/10 blijkt te zijn, en heb het eerste echte bod binnen op m'n anni (120fg) wheee dus!
edit @ hieronder, was niet mijn sharktooth
[ Voor 6% gewijzigd door Frunz op 14-01-2007 15:49 ]
Hmm werd net met zn allen uit een mulegame gekicked. (goede spullen dus niet via de grond mulen). Heb sharktooth armor op de grond laten liggen (Sorry Frunz).
De got_keys account is gepermd. Dus het verzamelen kan beginnen. Ik ben met een nieuwe mf sorc bezig en heb de nodige spullen gekregen. Aangezien ik alles van frunz en koei krijg mogen zij bepalen wat ik met de gevonden spullen doe.
De got_keys account is gepermd. Dus het verzamelen kan beginnen. Ik ben met een nieuwe mf sorc bezig en heb de nodige spullen gekregen. Aangezien ik alles van frunz en koei krijg mogen zij bepalen wat ik met de gevonden spullen doe.
Dit topic is gesloten.