Mijn sharktooth, dikke care echt. Toch maar waardeloos ding 
edit: 2 destr keys gedumpt op mule.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 16:00 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 16:00 ]
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Verwijderd
70fgImodium schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:58:
Vandaag BK5% op d2jsp verkocht voor 70FG. Maar een eth cv. gekocht en insight gemaakt, lvl 17 meditation![]()
Alleen komt men merc 13 str. tekort
Heb je nog meer nodig, dan dump ik iig een organ.Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:56:
Mijn sharktooth, dikke care echt. Toch maar waardeloos ding
HCL. bk's zijn er bijna net zoveel waard als SOJs..erg in trek.Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:00:
[...]
70fgSCL of HCL?
Ik wil dat ook, heb ook een Bk5. Had de buyer er meer nodig?
Noem dat maar speelbaar: pings van 500.....kwakke01 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:31:
[...]
![]()
hippy. d2 is redelijk bespeelbaar vandaag, heb een unid torch gekocht voor 10 fg wat een pally 17/10 blijkt te zijn, en heb het eerste echte bod binnen op m'n anni (120fg) wheee dus!
Verwijderd
SCL is het he.Pheno79 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:01:
[...]
Heb je nog meer nodig, dan dump ik iig een organ.
Nu je het zegt, blizzard zou de merc ook mulebaar moeten maken dmv een inventoy. kunnen ze str charms dragen en andere shit. ^^.Imodium schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:58:
Vandaag BK5% op d2jsp verkocht voor 70FG. Maar een eth cv. gekocht en insight gemaakt, lvl 17 meditation![]()
Alleen komt men merc 13 str. tekort
Verwijderd
*koeitje ,maar zit al iemand op de keychar te idlen
Verwijderd
Verwijderd
Meph kan met elke ghetto sorc runnen. Zelfs naakt. Hij raakt je niet eens. /w *Koeitje en ik laat je het ziengakkethijs schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:02:
hmm
hoe kan ik het beste een mf sorc maken kwa gear? ik kan op moment met mijn lvl 78 geen meph runs doen. ik heb een maxblock blizzard sorc met 650life 600mana.
gear is op moment wel vrij goed.
shako/skulders/goldwarp/mfgloves
als wapen en schild occu/lidles wiz/maxblock shield en op switch ali met rhyme.
Maar mijn res is zacht gezegd waardeloos zelfs met wiz heb ik nog te weinig res om bij mep een kans te maken. Anni/torch heb ik niet.
Verwijderd
Ok, hem geleerd meph te runnen. Eerste game die hij daarna maakt: SOJ SOLD. 5 minuten laten: HELPPPPP DIABLO WALKS THE EARTH xD.Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:23:
[...]
Meph kan met elke ghetto sorc runnen. Zelfs naakt. Hij raakt je niet eens. /w *Koeitje en ik laat je het zien
JA echt super, je bent een goed geluk charmVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:37:
[...]
Ok, hem geleerd meph te runnen. Eerste game die hij daarna maakt: SOJ SOLD. 5 minuten laten: HELPPPPP DIABLO WALKS THE EARTH xD.
Lucky basterd.
18/12/10 voor Gijs
Verwijderd
Verwijderd
ik wil best wel helpen met lvlen en rushen. alleen heb ik niet zo heel veel tijd komende weken. ook zal je dan zelf online moeten zijn om te spelen (heb geen 2e keyset)Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 01:16:
Iemand hier die:
A. Zin heeft om een level service to doen op SCL?
B. Te vertrouwen is?
Wil een unstatted/unskilled barb hebben met alle skill quests gedaan + anya's @ lvl 61 in A5 hell klaar voor baals. (Dus lvl 60 en dan Ancients hell doen.
Wil er geen fg voor geven daarom vraag ik het hier. Heb namelijk nog liggen:
Eth Infinity CV 320% ed -52
Grief PB's:
35/384/25
33/374/24
36/366/21
32/341/22
Iemand die bereid is om zoiets te doen mag even zeggen wat hij hiervan wil hebben.
Pracht build die kodiakVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:54:
[...]
Ahh, ik ben ook bezig met mijn kodiak bear, errug leuk om the spelen. (lvl 50 nu)
Ik ben hard bezig om magical Feral Axes te craften (blood). en dan maar hopen op Cruel, 2 sockets en 40% IAS. maar je moet magical feral axes hebben, en die kan je niet shoppen..erg lastig. je kan ze gamblen in A5 hell, maar dat is maar 1 op de 20 axes..oof..tot nu toe pas 5 x kunnen craften..
ik Hunger nu rond met een triple shaeled Aldurs Rithm.. gaat redelijk..
Ik kan niet wachten totdat ik hogere level ben, eerst met azurewrath, later hopenlijk met een dit:
Cruel Mechanist’s Feral Axe of Storms Of Quickness.
360% ED
40%IAS
2 Open sockets
4%LL
1-120 Lightning damage
+20 life.
dan een Shael en een 40/15 erin, en hup..4 frame attack
mijn uiteindelijke setup:
Helm: Guilliame´s met socket...??? ideeen??
Armor: Duress in Helforge plate
Weapon:Cruel Mechanist’s Feral Axe of Storms Of Quickness.
Gloves: Steelrends of Bloodcrafted met 10% CB.
Boots: Gore riders
Belt: Verdungo
Amulet: Angelic of Blood crafted
Ring: Raven 250/20
Ring:Angelic of blood crafted
Hopenlijk krijg ik het voor elkaar..ooit..
[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 15-01-2007 09:21 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Verwijderd
Ik wil dit best doen ben vaak online tussen 5 en 23.30 weet niet of dit uitkomt met jou tijden van spelen?Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 01:16:
Iemand hier die:
A. Zin heeft om een level service to doen op SCL?
B. Te vertrouwen is?
Wil een unstatted/unskilled barb hebben met alle skill quests gedaan + anya's @ lvl 61 in A5 hell klaar voor baals. (Dus lvl 60 en dan Ancients hell doen.
Wil er geen fg voor geven daarom vraag ik het hier. Heb namelijk nog liggen:
Eth Infinity CV 320% ed -52
Grief PB's:
35/384/25
33/374/24
36/366/21
32/341/22
Iemand die bereid is om zoiets te doen mag even zeggen wat hij hiervan wil hebben.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 09:36 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 15-01-2007 10:54 ]
Verwijderd
Ik kwak mijn hammerdin recht op zn bakkes, spam een paar hammers en ik winDerr_Hans schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:53:
voor de Key runners
http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=415467
goed uitgelegd hoe je nihiltak snel kan runnen.
guide is voor summoner maar de uitleg over lvl's endergelijk is voor alle chars goed
Pheno kan wat voor jouw summoner zijn
Als je maar Tele heb (ammy of enigma)
Frunz schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:36:
koei had je eigenlijk nog wensen ten aanzien van de naam van het acc en de barb zelf???
Degene moet te vertrouwen zijn omdat degene die het doet dus op mijn enige account mag, die met m'n pala. Daar is al een baba aangemaakt (Nubcake_GNL) en die is ondertussen al lvl 6Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:23:
[...]
Ik wil dit best doen ben vaak online tussen 5 en 23.30 weet niet of dit uitkomt met jou tijden van spelen?en weet niet of je nog steeds dat idee van keys runnen en fg splitten hebt maar daar ben ik ook best voor in
![]()
mijn acc: mystic-q
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 12:26 ]
Ik laat dat wel over aan de kicksin, wat ze niet zien, beschieten ze nietDerr_Hans schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:53:
voor de Key runners
http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=415467
goed uitgelegd hoe je nihiltak snel kan runnen.
guide is voor summoner maar de uitleg over lvl's endergelijk is voor alle chars goed
Pheno kan wat voor jouw summoner zijn
Als je maar Tele heb (ammy of enigma)
Dan had ik al mijn chars incl necro gedelete
[ Voor 4% gewijzigd door Down op 15-01-2007 12:45 ]
Verwijderd
Op diabloii.net staan de tabellen wat die mercs krijgen per level, ook qua skills en zo. Kijk onder het kopje mercenariesVerwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:45:
Nog zoiets. Ik ben nu lvl 27 en geboost tot ACT4 NM. Ik heb een normal ACT2 defensive merc, maar als ik een NM act2 merc probeer te huren van lvl 26, krijgt ie vet weinig (+- 140) HP's
Verwijderd
Mja nogal makkelijk met Slain monsters Rest in Peace verwacht ikVerwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:24:
[...]
Ik kwak mijn hammerdin recht op zn bakkes, spam een paar hammers en ik win.
Je kunt wel gewoon met 2 verschillende characters op een account in dezelfde game hoor.. doe ik ook constant om mijzelf te enchanten/boosten/baalen. Enige wat je niet moet doen is met beide tegelijkertijd in de chat/join interface zitten. Dan krijg je een realm down melding.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:24:
Bijkomend voordeel is dat je in die tijd van de lvl service dus ook gewoon mijn pala kan pakken. Je kan niet met dezelfde account in dezelfde game zitten; dus om te rushen kan je em niet gebruiken. Maar je kan hem wel gebruiken om mee te mf-en. Als die lvl 61 maar een beetje op tijd klaar is(woensdagavond? donderdagmiddag?)
Beetje weinig life voor HCL sorc. Ik zou zeker een CTA/Spirit Monarch op switch zetten. 900 life is namelijk zo weg, mijn druid heeft 7k life, 50% DR en zelfs dat kan in 2-3~ klappen weg zijn bij bv nihlatak of souls of Dolls/Witches (amplify caster) in de troon der destructie. Het ergste wat je kunt doen is dus overmoedig worden, dan ben je zo verrast.Imodium schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:44:
Mijn MF sorc is klaar!
Op HC ga ik altijd voor max block. Omdat dit mijn 2e char weer was (inmiddels nog enige) had ik niet echt de mogelijkheid om precies stats uit te rekenen en m.b.v. charms hier en daar wat punten te besparen maar vooralsnog doet ze haar werk prima.
Ze draagt nu:
Shako
Tal's armor
Tal's belt
Tal's amulet
2x dwarf star
Oculus
Stormshield
Magefist
Waterwalk
Merc draagt:
Eth cv. insight
Eth ap. fortitude
Andy's visage (over 2 levels)
Met z'n aura heeft hij 20k defense en ik bijna 8k![]()
Heb nu 947 life, 45% phys. reduction, max block, +353%MF en nagenoeg max resistances. Kan nu lekker hell baal + meph runnen.
Rushen kan ze ook goed![]()
Nu maar eens een zmiter maken
Gefeliciteerd...Pheno79 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:27:
[...]
Ik laat dat wel over aan de kicksin, wat ze niet zien, beschieten ze niet
En mijn examen gehaald, de reden dat ik wat vroeger uit een run met gotters ging was dus niet voor niets
alles waar kwak bij staat is goedVerwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:24:
[...]
Ik kwak mijn hammerdin recht op zn bakkes, spam een paar hammers en ik win.
waarom niet? ik speel al een jaar met 2 chars van 1 account in 1 game[...]
Je kan niet met dezelfde account in dezelfde game zitten; dus om te rushen kan je em niet gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 15-01-2007 13:25 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Verwijderd
Ja en op lvl 26 moet ze ongeveer 300 HP's hebben, niet 140Pheno79 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:55:
[...]
Op diabloii.net staan de tabellen wat die mercs krijgen per level, ook qua skills en zo. Kijk onder het kopje mercenariesIk kan er vanaf mijn werk niet bij
Om via firefox te diablo'enkwakke01 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:24:
-edit- oh, en feli he pheno. Heb je nu een java-plugin
Op hcl kan het wel, alleen de tombvipers poepen door die bug. Bliz zegt gewoon dat het geen bug is en dat ze zo horen te werken, maar ik vind het verschil met alle andere vijanden wel erg veel. Zelfs de ubers doen niet zoveel damage als die gasten....Derr_Hans schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:20:
[...]
Gefeliciteerd...
--
Jep zal idd scl zijn om op nihiltak te teleporten
HCL zou ik het niet graag doen.
RIP gear is dus wel aan te raden, summoner pas RIP nemen als je nihiltak naderd.
--
Verwijderd
Hmmzz Kwakke... hoe doe je dat dan? Tis mij nog niet gelukt.... Vertel, dan kan ik ook mijn 2de key goed gebruiken!kwakke01 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:24:
waarom niet? ik speel al een jaar met 2 chars van 1 account in 1 game
Gewoon de dual login gebruiken die op de startpagina staat en twee keer inloggen op je eiegn account.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:39:
[...]
Hmmzz Kwakke... hoe doe je dat dan? Tis mij nog niet gelukt.... Vertel, dan kan ik ook mijn 2de key goed gebruiken!
Verwijderd
Holy Freeze duurt idd even bij de merc.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:06:
okee, de holy freeze aura gaat ook gewoon niet aan, ook niet als de merc (zelfs met 140 HP's) een paar monsters gekilled heeft
Ik heb die geprobeerd, maar om de 2 minuten knalt mijn character die via de nocd patch is ingelogd uit het spel. De gotters van gistermiddag hebben dit gezienXthinkZ schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:49:
[...]
Gewoon de dual login gebruiken die op de startpagina staat en twee keer inloggen op je eiegn account.
Je kan dan met een andere char van de zelfde account in je eigen game.
Sterker nog, dat gebeurt pas als zij een paar keer gemept worden, net als de mightmerc btwDerr_Hans schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:08:
[...]
Holy Freeze duurt idd even bij de merc.
Prayer merc slaat ook pas laat aan.
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 16:29 ]
Verwijderd
Volgens mij moet je even proberen zn wapen te unequippen en dan weer equippen... 2 klikjes en t werkt bij mij altijdPheno79 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:10:
[...]
Sterker nog, dat gebeurt pas als zij een paar keer gemept worden, net als de mightmerc btw
Als ik op normal met mijn necro ren, dan slaat ie gewoonweg niet aan
Verwijderd
Dat is als tie dood gaat om aura van wapen aan te krijgen. niet zijn eigen aura.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:57:
[...]
Volgens mij moet je even proberen zn wapen te unequippen en dan weer equippen... 2 klikjes en t werkt bij mij altijd
Verwijderd
Ze wordt wel 10x gemept. Er is echt iets mis. Veel te lage max HP's en geen auraPheno79 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:10:
[...]
Sterker nog, dat gebeurt pas als zij een paar keer gemept worden, net als de mightmerc btw
Als ik op normal met mijn necro ren, dan slaat ie gewoonweg niet aan
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 17:18 ]
Pheno79 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:09:
[...]
Ik heb die geprobeerd, maar om de 2 minuten knalt mijn character die via de nocd patch is ingelogd uit het spel. De gotters van gistermiddag hebben dit gezien
Laptop is zeker niet brak, het is een Dell Latitude 810 met 2G aan RAM, dus niet echt een slappe bak of zoDus ik blijf maar bij twee pcs, daar heb ik dit probleem niet bij
[ Voor 80% gewijzigd door XthinkZ op 15-01-2007 20:37 ]
*Don_holio
Verwijderd
Ja, vast wel wat 5-10 fg zeg ik zo. Maar kan makkelijk teveel of te weinig zijn.. Is het een MB of GMB?
is dat een GMB?? zo ja, dan gaat ie een boel opleveren en anders gaat ie evengoed nog wel behoorlijk iets opleveren
[ Voor 9% gewijzigd door Frunz op 15-01-2007 21:37 ]
Happy Don!Frunz schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:36:
[...]
is dat een GMB?? zo ja, dan gaat ie een boel opleveren en anders gaat ie evengoed nog wel behoorlijk iets opleveren
[ Voor 5% gewijzigd door yago op 15-01-2007 21:51 ]
*Don_holio
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 22:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb gelukkig een CTA op switch. En ja, ik ben nogal snel overmoedig, totdat de dag komt dat ik het deeds scherm zieVerwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:12:
[...]
Mja nogal makkelijk met Slain monsters Rest in Peace verwacht ikEn ja.. scl
![]()
![]()
[...]
Je kunt wel gewoon met 2 verschillende characters op een account in dezelfde game hoor.. doe ik ook constant om mijzelf te enchanten/boosten/baalen. Enige wat je niet moet doen is met beide tegelijkertijd in de chat/join interface zitten. Dan krijg je een realm down melding.
[...]
Beetje weinig life voor HCL sorc. Ik zou zeker een CTA/Spirit Monarch op switch zetten. 900 life is namelijk zo weg, mijn druid heeft 7k life, 50% DR en zelfs dat kan in 2-3~ klappen weg zijn bij bv nihlatak of souls of Dolls/Witches (amplify caster) in de troon der destructie. Het ergste wat je kunt doen is dus overmoedig worden, dan ben je zo verrast.
ik zelf heb voor mun hammerdin en goldbarb ook holy freeze mercs en die doen het best goed.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:17:
Ik weet intussen alles wel (weer) van D2LoD 1.11, maar het is soms zo buggy dat ik voor sommige dingen geen verklaring kan vinden.
Ik huur dus een lvl 27 (ben zelf 29) act2 NM merc, maar die heeft "maar" 140-170 HP's en de holy freeze aura gaat nooit aan, ook niet na geraakt te worden of monsters killen.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Krijg je dan "connection interrupted" en staat er dan in de game "x dropped due to timeout"? Zo ja, dat is als de window die outtimed achter de andere draait maar geen focus heeft. Je moet ze dus handmatig minimaliseren.Pheno79 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:09:
[...]
Ik heb die geprobeerd, maar om de 2 minuten knalt mijn character die via de nocd patch is ingelogd uit het spel. De gotters van gistermiddag hebben dit gezien
Laptop is zeker niet brak, het is een Dell Latitude 810 met 2G aan RAM, dus niet echt een slappe bak of zoDus ik blijf maar bij twee pcs, daar heb ik dit probleem niet bij
Verwijderd
Verwijderd
Anders poofen zijn (mogelijk) gedupete items. Voorzorgsmaatregel. Niet beledigd zijn iigVerwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:05:
Wazig gedoe net.. Ik doe trade SCL. Ik trade wat ik wil traden, daarna vraagt ie: perm me pls. Hij klikt me aan om te traden, ik accept, hij vinkt alleen dat vinkje aan en quit gelijk. WTF was dat?
Uhm, ik heb geen optie daarvoor? Als ik met de rechtermuis klik, dan wordt ie wel geminimaliseerd, maar het probleem blijftImodium schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:30:
[...]
Krijg je dan "connection interrupted" en staat er dan in de game "x dropped due to timeout"? Zo ja, dat is als de window die outtimed achter de andere draait maar geen focus heeft. Je moet ze dus handmatig minimaliseren.
[ Voor 40% gewijzigd door Pheno79 op 16-01-2007 07:45 ]
ff gechecked is superior matriarchal bowFrunz schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:36:
[...]
*Don_holio
Verwijderd
Als je enchant nodig hebt dan laat je het maar weten he pheno, dat gaat naar mijn ervaring sneller als tristruns.Pheno79 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 05:29:
[...]
Uhm, ik heb geen optie daarvoor? Als ik met de rechtermuis klik, dan wordt ie wel geminimaliseerd, maar het probleem blijft
Een oplossing is iig dat ik met de no cd versie de high level char moet pakken, de "legale" versie heeft de mule. De mule timed niet uit, en zo kan ik enigszins rushen, zonder al te veel time outs. Maar net getest: 1x even focus laten verliezen en 10 sec later is het doei
Net even mijn kicksin aan alle quests tot ancients geholpen en alle mules gelijk getrokken qua socket quests en zo. Er zaten er nog 2 in act 3, dus even een rush gegeven, een andere mule (#8) moest het hele pakket nog. Eitje met mijn hydrasorc.
Dus mijn revamped kicksin is nu level 1Nou ja, wat tristruns en we zijn weer klaar om te slachten.
Pheno ? heb je geen game zien makenPheno79 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 08:53:
Ik voel me laag, heel laag.
Ik heb een NFreeSigon aangemaakt
Dat ik ooit zoooo laag zou zakken....De wanhoop nabij
Armor, helm en shield had ik nog ergens, nu al gratis boots
We zijn er bijna.... Ik heb nog 2 angelic ringen, nu nog een amu en sickle.
Ik vermoed nog meer free games....
[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 16-01-2007 09:13 ]
wie weetPheno79 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:09:
Bonesnap vind ik iets te groot voor mijn sm biatch
Jammer dat er geen zweep is als wapenIdee voor D3
[ Voor 38% gewijzigd door Derr_Hans op 16-01-2007 09:36 ]
Verwijderd
Ja alleen heb je niet echt veel kans op een sup. 3sox armorDerr_Hans schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:11:
[...]
wie weet
Oke dan hou ik de bonesnap voor een volgende barbals de mijne dood mocht gaan
--
Wisten jullie dat als je een LOW Quality elite armor heb en je gebruik de CUBE reciepy om er een Normal Quality armor van te maken, en dan naar Lazaruk gaat om te laten socketen altijd 1 sox minder geeft dan de maximum. DUS 3ipv 4
Werk dus alleen met armors, wellicht ook met weapons die max 4sox kunnen krijgen.
Dat vergemakkelijk mijn zoektoch naar een 3sox elite armor
Verwijderd
5fgVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 08:57:
welke rune is een java skiller waard op scl? en hoeveel kan ik er krijgen voor zod?
dat komt omdat het ilvl van het armor wel laag blijft (immers gevonden bij een laag monster). hoge armors worden bij hoge monsters gevonden, waardoor je dus wel 4 sox krijgt.Derr_Hans schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:11:
[...]
wie weet
Oke dan hou ik de bonesnap voor een volgende barbals de mijne dood mocht gaan
--
Wisten jullie dat als je een LOW Quality elite armor heb en je gebruik de CUBE reciepy om er een Normal Quality armor van te maken, en dan naar Lazaruk gaat om te laten socketen altijd 1 sox minder geeft dan de maximum. DUS 3ipv 4
Werk dus alleen met armors, wellicht ook met weapons die max 4sox kunnen krijgen.
Dat vergemakkelijk mijn zoektoch naar een 3sox elite armor
Verwijderd
damm hmm kan ik beter andere skillers ruilen voor java skillers
foutFrunz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:55:
[...]
dat komt omdat het ilvl van het armor wel laag blijft (immers gevonden bij een laag monster). hoge armors worden bij hoge monsters gevonden, waardoor je dus wel 4 sox krijgt.
correct me if im wrong
correctfreggell schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:21:
[...]
fout![]()
![]()
in dit geval heeft het te maken met het cube recipi.
een low quality armor kan bij een high lvl monster gevonden worden, alleen op moment dat jet het cubed om deze normal te krijgen dan wordt het ilvl op 1 gezet.
meer info op bnet forum, en topic over socketen. heb de link al eens eerder gepost. denk in 34, maar zou ook 33 kunnen zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 16-01-2007 12:33 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Pheno79 op 16-01-2007 12:35 ]
Verwijderd
hoe lang speel je al niet meer, weet je van ubers??Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:36:
Ik ben ook weer begonnen op ladder (ben lvl 18)
En aangezien ik een hele tijd niet meer heb gespeelt ben ik al mijn chars kwijt.
Ook merk ik dat de servers gewoon ruk zijn.
Zijn er nog meer dingen die zijn veranderd de laatste tijd?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 12:50 ]
Verwijderd
Hoelang? Tja moeilijke vraag.Frunz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:43:
[...]
hoe lang speel je al niet meer, weet je van ubers??
@der_hans: sup armor maak je toch met een ral, je wil er een runeword in (is meestal wel duur te repairen)
Ik heb een legit um, kom maar in pheno1//1Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:44:
Ok, wie heeft er een UM op SCL
Moet er een snel hebben, wil namelijk mijn Doom afmaken voordat mn Lo en Cham poofen
Je krijgt er iig FG voor.
Verwijderd
Mja ik liep cow portal in en ineens ligt er iemand dood.. snap niet hoe dat kan gebeuren, afken in cow lvl is natuurlijk niet heel slim.. sorry iigPheno79 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:10:
veel gotters richting 20+ geholpen met tombruns, helaas een kicksin dood (dat erg grappig bleek).
Renegade act 2 merc liet wat koeien komen, ik was even afk. Mijn act 1 merc van lvl 8 was ook geen partij. Weer pubby runs maar gaan doen, zucht, weer dezelfde pkers tegen komen.
Ik ga van het weekend voor het eerst na heel wat maanden een HCL character maken en ben ook benieuwd naar nieuwe dingen in het spel. Ik heb 1.10 wel meegemaakt, maar weet niet eens wat een FG isVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:36:
Ik ben ook weer begonnen op ladder (ben lvl 18)
En aangezien ik een hele tijd niet meer heb gespeelt ben ik al mijn chars kwijt.
Ook merk ik dat de servers gewoon ruk zijn.
Zijn er nog meer dingen die zijn veranderd de laatste tijd?
dan is er niet veel veranderd, (zal trouwens wel iets langer zijn dat je niet speelt, speel het zelf weer 3/4 jaar en heb je niet gezien)Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:50:
[...]
Hoelang? Tja moeilijke vraag.
Ubers heb ik meegemaakt.
Ik gok zo ongeveer half jaar.
Btw speel SCL
[ Voor 5% gewijzigd door Frunz op 16-01-2007 13:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kan beter gelijk voor hell meph gaan. Is makkelijker dan andy op nightmareVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:03:
Hehe mooi dan heb ik dus weinig gemist.
Hopelijk krijg ik vandaag mijn meteorb sorc naar nightmare.
Kan ik mooi andy nm gaan farmen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq