Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja en hij drop nog beter ook.
Maar om daar te komen ben je nog wel redelijke gear en lvl nodig.
En dat gear is nou nog het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:06:
[...]

Kan beter gelijk voor hell meph gaan. Is makkelijker dan andy op nightmare :X
Mja, dat betekent rushen over het algemeen voordat je er bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet verdomme een arreats hebben op scl, laatste wat ik nodig heb. Het is makkelijker om elite runewords te halen dan arreats 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:05:
Weer zoiets:

Ik wil stealth armor maken, tal + eth. Sharktooth armor, 2 socketed. Doet hij 't gewoon niet. Werkt dat runeword op ladder niet ofzo?
Magic item..
Zoiets als jeweler's sharktooth ??

Gewoon witte letters hebben, of grijze letters ;) geen rare magic dan werkt het niet nee..

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Derr_Hans schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:37:
[...]

Magic item..
Zoiets als jeweler's sharktooth ??

Gewoon witte letters hebben, of grijze letters ;) geen rare magic dan werkt het niet nee..
of misschien verkeerde volgorde?

@locutus
wacht ff, gaat er uberhaubt iets goed bij jouw? of was jij niet degene met vreemde merc met teweinig HP?

@Der_hans: ik weet, had verkeerde gequote en daarna nog iets eronder gezet 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door freggell op 16-01-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:52:
[...]

of misschien verkeerde volgorde?

wacht ff, gaat er uberhaubt iets goed bij jouw? of was jij niet degene met vreemde merc met teweinig HP?
Ik niet locutus wel :P

Tal Eth is stealt volgorde.
En bij mij werkt stealth goed, zolang het dus niet in een magic/rare item gestopt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo, mijn normal shit is bereikt en aangetrokken.
En Koei zit unstatted in hell, door zichzelf en een pc van mij :)

En de cursus die ik schrijf is op planning, het is bijna eng :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb denk ik 2 mensen heel blij gemaakt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

:P, nog bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

uhu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:39:
[...]

Hmmzz Kwakke... hoe doe je dat dan? Tis mij nog niet gelukt.... Vertel, dan kan ik ook mijn 2de key goed gebruiken!
XthinkZ schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:49:
[...]

Gewoon de dual login gebruiken die op de startpagina staat en twee keer inloggen op je eiegn account.
Je kan dan met een andere char van de zelfde account in je eigen game.
:?

zoals ik al in de op had aangegeven installeer ik gewoon 2 sessies; 1 met nocd en 1 gewoon...

zie hier in deze post

-edit- geloof ik een nieuw record gevestigd: 3 pagina's zonder post van mij :D

... en mn anni nog niet verkocht... degene die 120 fg had geboden wil nu weer eerst wachten op andere biedingen die hij heeft lopen :(

[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 16-01-2007 16:28 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Ik zei alleen dat het kan, ik wordt er zelf ook steeds uitgekicked.
kwakke01 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:25:
[...]

[...]

:?

zoals ik al in de op had aangegeven installeer ik gewoon 2 sessies; 1 met nocd en 1 gewoon...

zie hier in deze post

-edit- geloof ik een nieuw record gevestigd: 3 pagina's zonder post van mij :D

... en mn anni nog niet verkocht... degene die 120 fg had geboden wil nu weer eerst wachten op andere biedingen die hij heeft lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 22:58
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:05:
Weer zoiets:

Ik wil stealth armor maken, tal + eth. Sharktooth armor, 2 socketed. Doet hij 't gewoon niet. Werkt dat runeword op ladder niet ofzo?
Was het wel een normaal item, niet een magic?

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar resist all GC's en SC's op SCL. En ook resist charms met life. Ook singleresists met life (nn poison) zijn gezocht. Ik offer er iig forum gold voor.

Hell Izzy is down in ongeveer 7-8 seconden met mn baab. En dat is met maar 35% CB en 2 x botdz. Wil niet weten wat 55 + 101% CB doet met beast/lw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:06:
Ik ben op zoek naar resist all GC's en SC's op SCL. En ook resist charms met life. Ook singleresists met life (nn poison) zijn gezocht. Ik offer er iig forum gold voor.

Hell Izzy is down in ongeveer 7-8 seconden met mn baab. En dat is met maar 35% CB en 2 x botdz. Wil niet weten wat 55 + 101% CB doet met beast/lw :D
En toen plompte ik met mijn stomme kop 5 stat points in dex ipv vita :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je wel mooi wat meer attack rating:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat een 39% ed jewel tegenwoordig doet op de trademarkt qua runes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier een rare/crafted ring met mana + life leech en str/dex voor trade? offer paar HR's

en heb ook nog ama bow gloves nodig met op ze minst 20ias en knockback. ( en een beetje +str / dex zou perfect zijn.)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:12:
Krijg je wel mooi wat meer attack rating:)
Ja, een onmerkbare kleine hoeveelheid :(
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:20:
Tja en hij drop nog beter ook.
Maar om daar te komen ben je nog wel redelijke gear en lvl nodig.
En dat gear is nou nog het probleem.
Je kan meph hell naakt runnen. Beetje FHR en je bent weg. Als je lvl 3 binnenkomt via rechts tele, meph lokken, en links vastzetten. Hopen dat council niet midden staat anders moet je die eerst mollen.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:50:
Niet veel, 40/15 is massaal geduped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:37:
[...]
Niet veel, 40/15 is massaal geduped.
Hmm... helaas dan! Bedankt iig voor 't antwoord! :)

Wel raar, heb ff een half jaartje niet gespeeld en alles lijkt wel anders, vroeger heb ik nog wel eens een soj gekregen voor een 36% ed jewel... Daarnaast vragen ze tegenwoordig al Ist's voor Skullders. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs

gakkethijs

niks

nou reken er dan maar op dat die soj ook niet erg legaal was want een ed jewel zonder tweede mod is nog nooit zoveel waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XthinkZ schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:46:
Ik zei alleen dat het kan, ik wordt er zelf ook steeds uitgekicked.

[...]
Het truukje wat ik gebruik is de mule of de te rushen char op de normale sessie inloggen, de rushende char op de no cd. Alleen als je maar 10 sec op de gewone sessie zit word je er uit gekicked, heel irri.

Maar goed, net twee chars (broer en m'n barb) naar act 4 met alle quests gebracht met mijn necro, dus het werkt :)
Wat een kutdrops bij hf trouwens, echt huilen.
Maar goed, nog zo'n 10 drops nm en hell te gaan, dus misschien valt er nog wat beters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/w* got_keys please, heb mule nodig :(. Niemand is online/niet-afk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG, wil ik eindelijk ubers gaan down, switch ik naar barb: REALM FUCKING DOWN. :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:13
^argh, hoe frusterend is dat zeg :'(

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Boomblaster had je die druid torch nog teruggevonden op Dalyxia's account?

Zou ze graag trerughebben om te verkopen op D2jsp :X

PS: Er mag gebumped worden!

Hier,
deze ook,
deze
en deze!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Als noob zijnde kwam ik er vandaag pas achter hoe goed de "grief" is die ik van koei kreeg :D.
Wat ben ik blij met een zmiter zeg, Kan nu echt alle monsters killen en niet moeten wegrennen voor cold immunes. (mijn blizzard sorc).

Heb op lvl 66 geprobeerd een keyrun te doen bij de countess. Helaas op de 4e verdieping dood door een hoge lightning dmg boss. Nog ff wat levels halen en ik ga keys runnen met mn zmiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:06:

als ik ze niet weg heb gegeven heb ik wel wat voor je (ik hád iig een 14 resall, en een zooi sc's/lc's)

zal vanaaf wel eff kijken, en dan whisp ik je wel

goeie dag nacht gister: anni 14/12/8 geruild voor een 2/6/2 bo-stick, welke ik vervolgens heb getrade voor 173% gores en een zodded eth shako 195 def :D
daarna nog eff met iemand van de NG-clan wat getrade en gebabbeld, welke vervolgens een bod heeft gedaan op mn anni: 14/20/6 + 60 fg *O*

kwakke's back

nu de chars nog....

werd gister wéér gepk-ed door die lvl 46 sorc :(

pally dood, maar ik kon hem nu tenminste looten...

-edit- en ik had al een ormus dusk (4xxdef) 12%light 3 lightning getrade op bnet :)
ik heb nog een 4/-4 light facet liggen, dus dat gaat leuk worden :D

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 17-01-2007 09:38 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel doen upped gores op d2jsp. Ik heb 4 fg (dank koei). Guilleame of gores (beide zal wel te duur zijn) heb ik nodig, last wish ook, maar laten we even er van uit gaan dat die te duur is met alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:35:
[...]

als ik ze niet weg heb gegeven heb ik wel wat voor je (ik hád iig een 14 resall, en een zooi sc's/lc's)
Ik heb alles overgenomen van de geweldige pak van bnet forums _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:45:
Hoeveel doen upped gores op d2jsp. Ik heb 4 fg (dank koei). Guilleame of gores (beide zal wel te duur zijn) heb ik nodig, last wish ook, maar laten we even er van uit gaan dat die te duur is met alles :)
gores laag vanaf 5 fg (upped laag zijn ze goedkoper, vanwege de té hoge str req :X ) guillaume kan je voor 2 fg kopen (ik iig wel) last wish =6sox? ik heb nog een 6s pb liggen voor je...

@koeitje: grab from bnet forum???

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 17-01-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:04:
[...]

gores laag vanaf 5 fg (upped laag zijn ze goedkoper, vanwege de té hoge str req :X ) guillaume kan je voor 2 fg kopen (ik iig wel) last wish =6sox? ik heb nog een 6s pb liggen voor je...
Jah + Mal + Jah + Sur + Jah + Ber, dat is 6 ja :) Alleen dus te duur, ik kan die runes niet eens betalen :D En pb heeft een dex van 130 :? , dus dat duurt nog wel even. Gezien vita op hcl mijn voorkeur heeft als ik startende ben :)

Nog een fatsoenlijke assa torch zien te krijgen, ik heb mijn druid torch al te koop gezet. Alleen er zijn weer 5 views en ik zak al weer weg. Zucht, d2jsp mag me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, mn eerste trist gedaan met baab. Hij raakt niet genoeg :(. Heb ook maar 13k ar en ben pas lvl 83. Ik ga maar smiter bouwen 8)7 .

torch was 10/17 soso

Iemand 2xbotd ba + lw ba + beast ba kopen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:02:
Nou, mn eerste trist gedaan met baab. Hij raakt niet genoeg :(. Heb ook maar 13k ar en ben pas lvl 83. Ik ga maar smiter bouwen 8)7 .

torch was 10/17 soso

Waarom denk je dat iedereen hier een smiter bouwt? Die kan alleen maar de boel soloén.
Ik ga er ook maar eens aan beginnen, als mijn kicksin projectje af is. Eens kijken hoe die het houdt :)

Daarna maar torches zelf runnen met broer, dan weet ik iig dat er gerund wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:18:
[...]

Waarom denk je dat iedereen hier een smiter bouwt? Die kan alleen maar de boel soloén.
Ik ga er ook maar eens aan beginnen, als mijn kicksin projectje af is. Eens kijken hoe die het houdt :)

Daarna maar torches zelf runnen met broer, dan weet ik iig dat er gerund wordt :D
Hij solo-ed hem wel hoor. Duurt alleen te lang in mijn ogen. 7 minuten is toch echt teveel als het in 30 seconden kan.

Orginaliteit wordt weer afgestraft :( :D .

Misschien ga ik wel een kicksin maken voor tristram, dat werkt ook.

@ thinkz en thijs: ik verkoop deze torch als jullie het niet erg vinden. Van dat fg gaan we alvast beginnen met het kopen van smiter gear. Dan maken we op de algemene account een smiter die iedereen kan gebruiken :).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:21:
[...]

Hij solo-ed hem wel hoor. Duurt alleen te lang in mijn ogen. 7 minuten is toch echt teveel als het in 30 seconden kan.

Orginaliteit wordt weer afgestraft :( :D .

Misschien ga ik wel een kicksin maken voor tristram, dat werkt ook.

@ thinkz en thijs: ik verkoop deze torch als jullie het niet erg vinden. Van dat fg gaan we alvast beginnen met het kopen van smiter gear. Dan maken we op de algemene account een smiter die iedereen kan gebruiken :).
Orginaliteit, ik neem aan dat het een frenzybarb was? :P
Een kicksin schijnt het ook te kunnen, maar ik denk niet dat dat zo snel gaat als een smiter.
Ik maak de kicksin van mij voor andere doeleinden :) Al zal ik misschien eens een poging wagen als ik de juiste gear heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:31:
[...]

Orginaliteit, ik neem aan dat het een frenzybarb was? :P
Een kicksin schijnt het ook te kunnen, maar ik denk niet dat dat zo snel gaat als een smiter.
Ik maak de kicksin van mij voor andere doeleinden :) Al zal ik misschien eens een poging wagen als ik de juiste gear heb :)
Kicks raken 1 target itt zeal of frenzy. Kicks gaan sneller dan snelste zeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:36:
[...]

Kicks raken 1 target itt zeal of frenzy. Kicks gaan sneller dan snelste zeal.
Dat klopt. Met als max bp 7/3/3/3 en niet 7/2/2/2 als zoveel guides melden.
Alleen smite heeft een 95% kans op raken (zo goed als altijd dus) en de kicks niet, dus dan zit je weer met ar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:02:

torch was 10/17 soso

gebruik je ook battle cry, gooit de defence van het monster drastisch omlaag, schijnt erg goed te werken tegen bosses

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs

gakkethijs

niks

vind ik net even een combat pala skiller met 18 life :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:40:
[...]

gebruik je ook battle cry, gooit de defence van het monster drastisch omlaag, schijnt erg goed te werken tegen bosses
Nope, zal volgende keer doen. Denk dat het voornamelijk ook een lvl probleem is. Stond trouwens wel lekker te howlen tegen al die minions. Werkt taunt ook op bosses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, taunt werkt daar niet op. Gewoon howlen en daarna battlecry gebruiken op de boss. Je zou vrij spel moeten hebben met een beetje howl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Pheno79 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:39:
Nee, taunt werkt daar niet op. Gewoon howlen en daarna battlecry gebruiken op de boss. Je zou vrij spel moeten hebben met een beetje howl :)
idd, howl is echt een underrated skill, cker in uber trist. toch wel 1 van de meest handige skills die ik ken, samen met alle andere warcry's

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:41:
[...]

idd, howl is echt een underrated skill, cker in uber trist. toch wel 1 van de meest handige skills die ik ken, samen met alle andere warcry's
Een beserker zoals ik heb max howl, ik vind het superskill. je rent naar bosspack, je howled en in je fantasie zie je de boss al vertwijfeld om zich heen kijken, merkend dat het 1 tegen 1 is :D
met 700% magic damage (nog lang geen max beserk) is ie al het haasje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:44:
[...]

Een beserker zoals ik heb max howl, ik vind het superskill. je rent naar bosspack, je howled en in je fantasie zie je de boss al vertwijfeld om zich heen kijken, merkend dat het 1 tegen 1 is :D
met 700% magic damage (nog lang geen max beserk) is ie al het haasje :D
GG geen leech in ubertrist :P

Bump deze even voor thijs:
http://forums.d2jsp.org/i...hp?act=ST&f=170&t=5873765

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn beserker gaat de ubers dan ook niet doen :P
Hij kan alleen goed assisteren, er zal geen minion bij je in de buurt staan :)

Ik bump al.

Kan iemand deze even bumpen: http://forums.d2jsp.org/i...hp?act=ST&f=100&t=5873175 ?
Ik heb er zelf 3x gekeken, dus het loopt niet echt storm :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Frunz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:41:
[...]

als uberkilling smiter heb je geen howl nodig, alleen lifetap :D

krijg als het allemaal goed gaat gores voor je pheno :D 2fg dus da's nix te veel :)

shako 103 verkocht voor 15 fg; 13x unid teruggekocht voor 8 fg :9

nu hopen dat ze vanaaf niet hun verstand terug hebben :P

-edit- en gebumpt
Kan iemand deze even bumpen: http://forums.d2jsp.org/i...hp?act=ST&f=100&t=5873175 ?
Ik heb er zelf 3x gekeken, dus het loopt niet echt storm :')

[ Voor 14% gewijzigd door kwakke01 op 17-01-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat ik die druid torch kwijt kan voor een assa torch. ik wil een 20/1x hebben, die resist is niet het belangrijkst imho. Als het dood is dan kan het geen pijn doen zeg ik maar :)

Ik heb vanaf nu dus skillpoints over, dat al op level 25. Kan dus makkelijk max venom/fade doen, wat dan DR van 20 en een res van 64 all geeft. Met 3 anya quests zit ik dan al aan 94 res. Vandaar dat die torc niet zo belangrijk is, het zou alleen mooi zijn als die 20/16 is, dan kom ik op een mooi rond getal uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:21:
Tuurlijk niet. Gisteren mijn 1e countes run overleeft en een sol rune gevangen. Niet echt wow, maar voor mij wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:29:
Ik hoop ...die resist is niet het belangrijkst imho. ...
ehh pheno, ooit van gloams gehoord :X

[ Voor 51% gewijzigd door kwakke01 op 17-01-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey aangezien ik nog altijd suck :P

zou iemand mayby vanaaf ff kunnen helpen om .. durf het haast niet te vragen... een organ te halen :P

of is een keyset meer waard dan een organ 8)7 ?

owja probeer ook aan een beetje fg te komen maja loopt nie echt lekker dus free bumps zijn welkom

free bump plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:48:
[...]

ehh pheno, ooit van gloams gehoord :X
Best gezellige beestjes :) ooit van cloak gehoord? They'll never know what hit them :)
Cloak zorgt er voor dat ranged attackers niet veel meer doen ;)

Van BNet gehaald:
This skill is extremely useful. When cast, many skills of some monsters are blocked: archers cannot fire (except champion and unique ones), Sand maggots cannot lay eggs, Unravelers cannot use their poison breath, Venom lords cannot use their Inferno attack etc. Most monsters stop moving when you cast Cloak of shadows until you get close to them. Once you attack them, they can use their skills again.
Dus gloams zijn eigenlijk de vijanden waar ik het minst bang voor ben. Maar ik weet niet wat een assa torch 20/20 doet, iig stukke minder dan een sorc of pala torch :)

Hmmm, wat bedoelen ze met dit bij een shadow warrior:
Shadow Warriors have a base strength and dexterity equal to their level * 10. Also, the Shadow Warrior gains +4 resistance to all per level, to a max of level 75.
Mijn level of die van de skill van de warrior zelf? Shadowmaster is ook wel leuk, maar op deze manier heb ik meer controle. Ik twijfel nog, omdat zo'n idiote merc (AI van een shadow is nou niet echt grandioos) ook vrij veel gasten kan lokken. Die ik misschien helemaal niet meteen wil hebben. bv omdat ik er gecloaked langs wil.

[ Voor 23% gewijzigd door Pheno79 op 17-01-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06 16:35
hun level.

shadow master vind ik stukken beter en op hell overleeft die van mij tig keer langer als mijn merc. shadow master is trouwens niet gebonden aan die 75 cap op resistances, kunnen dus (met random goeie rare gear) immune worden :). en met shadow katars en shadow helm en amulet heb je +12 voor d'r level, best lekker.

*edit: ook, ik gebruik nooit traps, dus die daar houdt zij wel rekening mee :). ik leer er dikwijls van, ai is behoorlijk toppie voor een merc.

[ Voor 18% gewijzigd door piet konijn op 17-01-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piet konijn schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:13:
hun level.

shadow master vind ik stukken beter en op hell overleeft die van mij tig keer langer als mijn merc. shadow master is trouwens niet gebonden aan die 75 cap op resistances, kunnen dus (met random goeie rare gear) immune worden :). en met shadow katars en shadow helm en amulet heb je +12 voor d'r level, best lekker.

*edit: ook, ik gebruik nooit traps, dus die daar houdt zij wel rekening mee :). ik leer er dikwijls van, ai is behoorlijk toppie voor een merc.
K, heb nog nooit met een martial arts gespeeld, dus dan kan ik me voorstellen dat de shadow irritant kan zijn. Zeker met cloak, als zij opeens luitjes gaat aanvallen terwijl ik er tussendoor wil sneaken. Vallen ze dus niet aan als er gecloaked door me is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha nog geen 5 min na de free bump ( many thx ) en me eerste fg is binnen

me eerste fg moet er toch echt foto's van maken :)

wat voor polearm is goed voor infinity?
en shield voor exile? :)

ja ik weet het ik altijd met mijn vragen :9 8)7

many thx again voor bumps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:19:
[...]

K, heb nog nooit met een martial arts gespeeld, dus dan kan ik me voorstellen dat de shadow irritant kan zijn. Zeker met cloak, als zij opeens luitjes gaat aanvallen terwijl ik er tussendoor wil sneaken. Vallen ze dus niet aan als er gecloaked door me is?
yep, had een lvl 76 shadowwer op SCL (gedelete nu) met + 14 skills

die shadowwer is beter dan jijzelf :D
maare, zag een assa 10/20 voor 7 fg aangeboden worden; dus er is vast hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:22:

ja ik weet ik altijd met mijn vragen :9 8)7

wat voor polearm is goed voor infinity?--> Ethereal Collosus Voulge (Eth CV)
en shield voor exile? :) --> Ethereal Vortex Shield (+45 to all resistances, +15% enhanced defense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:22:

ja ik weet ik altijd met mijn vragen :9 8)7

eth tresher of bij genoeg str (200) een eth CV iets anders is onzin, tenzij je sorc hem zelf draagt (dan een 4sox voulge)

exile wil je in een eth 45@ sacred targe, of in een 65ED 11XAR eth sacred targe (een kurast of vortex mag evt ook)
GL

-damn- sneller typen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
de beestjes blijven gecloacked en je shadow doet wat jij zou doen: één voor één afmaken, samen met je merc (dikwijls elk één, dus per 2 :) ). toch zalig dat je zelf niet echt veel hoeft te doen: je merc en shadow killen gewoon rondom je heen tot buiten het scherm :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 probleem, geen hond wil die torch van me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:29:
1 probleem, geen hond wil die torch van me :D
komt vast wel; en anders wat van je pg's verkopen.

Als je er veel hebt kan ik je wel een naam geven :D ongeveer (8 pg per 1fg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik wil nu een summoner voor tristram maken :D. Tenminste ook nog een leuke char om normaal mee te spelen. En kom niet met verhaaltjes van dat lukt niet, dat lukt namelijk wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs

gakkethijs

niks

lol make up your mind :D, maak gewoon een smittende frezny necro weet je zeker dat je goed zit

grr weer tempban 2e vandaag

[ Voor 14% gewijzigd door gakkethijs op 17-01-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:35:
Ok, ik wil nu een summoner voor tristram maken :D. Tenminste ook nog een leuke char om normaal mee te spelen. En kom niet met verhaaltjes van dat lukt niet, dat lukt namelijk wel :).
Het kan, met goede items en urdars, maar een smiter is de snelste, no doubt.
Je kunt ook een furywolf maken, die kan het ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 pul!!!!! Whoei!!!!!!!!
Nu nog een legit flail :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:44:
[...]

Het kan, met goede items en urdars, maar een smiter is de snelste, no doubt.
Je kunt ook een furywolf maken, die kan het ook :P
Ja, smiter is boooooring in pvm. Frenzy is iets leuker. En summon is gewoon tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:51:
[...]

Ja, smiter is boooooring in pvm. Frenzy is iets leuker. En summon is gewoon tof.
Hmm dan toch maar fury druid. Want die halen insane AR als het goed is. ETH "ZOD" Ribcracker, hmmmm :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:51:
[...]

Summon kan ook boring zijn hoor, uit ervaring. Maar goed, het is mijn specialiteit van het huis, dus als ik begin , dan is het een summoner à la pheno. Solo hardcore, met alle wps is mogelijk 8)
Alleen die tering gloams toendertijd, 2x near death door die hoeren

Unlimited koeien nightmare nu iig, ik blijf ze rennen voor die flail. HydraBall sorc doet het op nm iig erg goed daar, 2 schoten en het is gedaan met die hamburgers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:06:
[...]

Summon kan ook boring zijn hoor, uit ervaring. Maar goed, het is mijn specialiteit van het huis, dus als ik begin , dan is het een summoner à la pheno. Solo hardcore, met alle wps is mogelijk 8)
Alleen die tering gloams toendertijd, 2x near death door die hoeren

Unlimited koeien nightmare nu iig, ik blijf ze rennen voor die flail. HydraBall sorc doet het op nm iig erg goed daar, 2 schoten en het is gedaan met die hamburgers.
Ik heb echt zowat elke char al weleens gemaakt. En leukste zjin javazon en summoner handsdown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:50:
Als het een echte legit is betalen sommige mensen wel meer (ik bijvoorbeeld :P), als het te vertrouwen is. Een gedupete 40/15 is nou ook niet echt spannend meer namelijk :S

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand weer even bumpen, het is echt te triest voor woorden dat niemand biedt op een fokking torch :'(

Heb ik weer

http://forums.d2jsp.org/i...hp?act=ST&f=100&t=5873175

[ Voor 19% gewijzigd door Pheno79 op 17-01-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs

gakkethijs

niks

Pheno79 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:44:
Kan iemand weer even bumpen, het is echt te triest voor woorden dat niemand biedt op een fokking torch :'(

Heb ik weer

http://forums.d2jsp.org/i...hp?act=ST&f=100&t=5873175
done wel jammer dat res perf is en stats zo laag van die torch.

hmmm weer soj count op hell game :D gaat nu vrij hard wie kan/wil er helpen mocht ie weer komen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs

gakkethijs

niks

gakkethijs schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:08:
[...]

hmmm weer soj count op hell game :D gaat nu vrij hard wie kan/wil er helpen mocht ie weer komen!!
HELP HELP DIABLO WALKS THE EARTH

wie kan me helpen :D whisper me *gakkethijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gakkethijs schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:08:
[...]

Scl? Ik kan evt wel helpen met mijn smiter *1604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie! we hadden em :D

het was een 20//17//7 ofzo gakkethijs?

toen mocht ik de zijne hebben ^^ erg tof van je gakke! _/-\o_ _/-\o_

Nu heb ik ook een anni :D nu nog een pala t :X

EDIT: oops dubbelpost :S mijn excuses

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs

gakkethijs

niks

geeen prob gast :D was 20/12/ niet overdrijven maar nog steeds nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel sox moet die flail hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godsamme lucky punk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Torch verkocht, een nette 15 fg. Op jacht naar de near perf assa torch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:58:
hoeveel sox moet die flail hebben??
4 Sockets = Heart of the Oak (hoto)
Clean(Niet store-bought) of 5 sockets = Call to Arms (cta)

altijd bewaren deze flails dus, zijn goed voor meer als een HR per stuk op d2jsp :) Makkelijk rijk worden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm oke heb nog wel een 5 socket liggen :)

gister avond nog eth titans gevonden 199% gaan gelijk op me java in the make :)

bumpje

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:39:
[...]

4 Sockets = Heart of the Oak (hoto)
Clean(Niet store-bought) of 5 sockets = Call to Arms (cta)

altijd bewaren deze flails dus, zijn goed voor meer als een HR per stuk op d2jsp :) Makkelijk rijk worden dus.
Mja, ik zoek me rot nu iig, die teringdingen vallen al nooit bij me....ik had er 1, maar die heb ik toendertijd voor 2 fg verkocht. Ik heb wel een 5s flail, dus die heb ik maar bewaard :D

Ben net wat aan het mulen, en huppa, omdat ik met 15 chars in een game steeds gejoint heb weer een tempban van nu al een half uur. Als ze dat rejoinen en mulen zo tegenwerken, waarom hebben ze dan geen stash transfer of zo gemaakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk niet dat ze er slim genoeg voor waren :P
thuis ligt mijn internet eruit iets met boom en omwaaien volgde het niet helemaal maar komt erop neer vanavond pas weer :S gelukkig heb ik op mijn stage nog wel internet :D
2 ber + 1 mal + 1 ist is toch 4 fg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:17:
denk niet dat ze er slim genoeg voor waren :P
thuis ligt mijn internet eruit iets met boom en omwaaien volgde het niet helemaal maar komt erop neer vanavond pas weer :S gelukkig heb ik op mijn stage nog wel internet :D
2 ber + 1 mal + 1 ist is toch 4 fg?
Op hc is een mal en ist meer waard dan de hrs vreemd genoeg, de dupers dupen die niet genoeg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie heb een 5s flail en een 3s bp:O
Nou nog iemand vinden die me er set delen tal rasha voor wil geven :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister ADSL probs :S
Naja, vanochtend deed het adsl wel weer dus ga en vanuit vanavond ook :P
Hopelijk kan ik wat traden op d2jsp. Zolang ik maar 2fg heb voor een JAH en LO voor een ICE BOW :D

Zat te denken aan FA zon, of een Ranger :D maxed fana + synergies voor de gratis lvl 18 freeze aura :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dilemma heb geen benul wat voor boots ik eens op me java zal gooien
heb wel van mee dingen geen idee maar heb de meeste uniek boots wel en voor dat ik er ga traden die eigenlijk goed zijn voor java zou beetje jammer zijn he |:( O-)

free bumps svp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
gisteren nog een chilling GC gevonden, 2 in totaal nu (1 zonder 2e mod, andere "of venom"). iemand ruilen? heb geen soso op deftig level...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:12:
[...]

Mja, ik zoek me rot nu iig, die teringdingen vallen al nooit bij me....ik had er 1, maar die heb ik toendertijd voor 2 fg verkocht. Ik heb wel een 5s flail, dus die heb ik maar bewaard :D
Volgens mij geven flails die vanaf act3 nm vallen bij larzuk altijd 5 socks, die daarvoor vallen 4. Dus zo lastig zijn ze in principe niet te vinden, alleen iedere keer die socket quest :P

eth ones daarentegen, daar ben ik al een week naar op zoek :S

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:02:
dilemma heb geen benul wat voor boots ik eens op me java zal gooien
heb wel van mee dingen geen idee maar heb de meeste uniek boots wel en voor dat ik er ga traden die eigenlijk goed zijn voor java zou beetje jammer zijn he |:( O-)

free bumps svp
Waterwalks ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Java zon's qua boots boeit het niet veel.
Zoek voor FRW en Resist boots ;)

Titans heeft 30% frw en leuke boots (natalya's, aldurs's) hebben 40% ;) en resists
Haast geen enigma meer nodig met zo snel rennen :P

Zolang je maar titan's god belt heb .

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 18-01-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm oke tja die belt zoek ik ook nog maar denk dat ik die nog wel vind met me hamerdin gwn weg paar bos runs doen lijkt me is niet zo rare geloof ik :)
gloves denk ik 20 ias gloves 2-3 java skills en nog wat leuke mods armor ook nog een goeie vraag dacht zelf aan eni of coh of fortitude het is ff sparen maja moet toch wel te krijgen zijn bedoel 3 fg is 3 hr dus daar moet ik toch wel aan kunnen komen voor lopig al 1 :p haha maar eerst nog altijd infinity wat ook zoon 4-5 fg gaat kosten denk ik :P
dus totaal ong 10 fg en ben blij
en als we dan echt toekomst praatjes houden nog java skillers en torch en ani maja dat wordt nog wat... of ik moet het geluk hebben dat ik hulp heb bij ubers runnen en dat de juiste torch valt

ff bump graag :) klik

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:49:
hmm oke tja die belt zoek ik ook nog maar denk dat ik die nog wel vind met me hamerdin gwn weg paar bos runs doen lijkt me is niet zo rare geloof ik :)
gloves denk ik 20 ias gloves 2-3 java skills en nog wat leuke mods armor ook nog een goeie vraag dacht zelf aan eni of coh of fortitude het is ff sparen maja moet toch wel te krijgen zijn bedoel 3 fg is 3 hr dus daar moet ik toch wel aan kunnen komen voor lopig al 1 :p haha maar eerst nog altijd infinity wat ook zoon 4-5 fg gaat kosten denk ik :P
dus totaal ong 10 fg en ben blij
en als we dan echt toekomst praatjes houden nog java skillers en torch en ani maja dat wordt nog wat... of ik moet het geluk hebben dat ik hulp heb bij ubers runnen en dat de juiste torch valt

ff bump graag :) klik
Craft gloves, en gamble gloves ?
Kans op 2 java / 2 pasive skills 20% ias en resist ;)

CoH zal beter zijn 65% all res en 2 skills.
Titan's heeft 30% Run , boots tot 40% run dus je gaat snel zat vooral als je nog FRW charms met wat extra mods heb, waarom dan nog teleporten :P

Shield Spirit +2skills helpen je enorm.
Block shield ? dan een stom of zo, als java zon kom je niet super dichtbij tenzij je bosses heb (charged strike).

je post is Bumped..

----Edit----

Hans heb jij die MAVINA's Gloves nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
DRINGEND 2e keyset nodig, niemand die eentje weg doet? desnoods enkel expansion (heb gewone 2x). net goed bezig spullen over te brengen naar mules en laatste keer ging het fout --> silkweave kwijt en paar mooie rare amu's :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piet konijn schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:31:
DRINGEND 2e keyset nodig, niemand die eentje weg doet? desnoods enkel expansion (heb gewone 2x). net goed bezig spullen over te brengen naar mules en laatste keer ging het fout --> silkweave kwijt en paar mooie rare amu's :( .
10.- per diablo titel bij FS, MM en dergelijke.
Laatst nog gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
mm zijnde mediamarkt? dan ga ik er morgen om :). thx. vandaag dus enkel wat chars rushen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joepi, een +3bo helmpje met 3 socks (hoeveel socketquests heb ik nog :') ) voor 10 fg verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piet konijn schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:51:
mm zijnde mediamarkt? dan ga ik er morgen om :). thx. vandaag dus enkel wat chars rushen...
Mm zal nog wel hebben en dynabyte zag ik ze ook liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:53:
Joepi, een +3bo helmpje met 3 socks (hoeveel socketquests heb ik nog :') ) voor 10 fg verkocht :D
heerlijk pheno.

Wellicht dat ik vanavond mijn 1ste 5 fg heb :D
dat wordt dus een ICE bow :D even een 4sox elite bow vinden :D
Amn Sheal Jah Lo komt er aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:09:
[...]

Craft gloves, en gamble gloves ?
Kans op 2 java / 2 pasive skills 20% ias en resist ;)

CoH zal beter zijn 65% all res en 2 skills.
Titan's heeft 30% Run , boots tot 40% run dus je gaat snel zat vooral als je nog FRW charms met wat extra mods heb, waarom dan nog teleporten :P

Shield Spirit +2skills helpen je enorm.
Block shield ? dan een stom of zo, als java zon kom je niet super dichtbij tenzij je bosses heb (charged strike).

je post is Bumped..

----Edit----

Hans heb jij die MAVINA's Gloves nog ?
oke dank u _/-\o_ denk dat ik dat advies dan maar volg :)
heeft iemand nog thunder gods?

thx voor bumps heb weer 2 trades bijna rond O-) _/-\o_
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.