Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn volgende trade moet deze worden :

http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=5885575&f=100

Niet veel gewild volgens mij, maar ach, al pak ik er 5 fg mee, dat zou toch moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil op den duur een BotD maken, nu die runes toch geen zak meer kosten, maar ik vraag me af welk wapen het beste is. Ik denk aan een barb met shield. Tenzij 2h ook goed te doen is op hell, maar moet ik dan 1 2handed weapon nemen of 2x 1handed weapon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:11:
Ik wil op den duur een BotD maken, nu die runes toch geen zak meer kosten, maar ik vraag me af welk wapen het beste is. Ik denk aan een barb met shield. Tenzij 2h ook goed te doen is op hell, maar moet ik dan 1 2handed weapon nemen of 2x 1handed weapon?
beserker axe hoor je veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Derr_Hans schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:04:
[...]

heerlijk pheno.

Wellicht dat ik vanavond mijn 1ste 5 fg heb :D
dat wordt dus een ICE bow :D even een 4sox elite bow vinden :D
Amn Sheal Jah Lo komt er aan :P
^^ kwakke heelf aldur boots aan :P

^^ heeft mavina gloves nog (staan op mn trade-topic)
^^ heeft een 12-54 4s boog (5%ed)

ps. CTA kan ook in een 5s sword...

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 18-01-2007 13:19 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo, 2 angelic rings voor 1 fg, ik heb er toch nog 3 of 4 liggen :D
Eindelijk weer wat fg binnen, zo komt die torch in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:17:
[...]

^^ kwakke heelf aldur boots aan :P

^^ heeft mavina gloves nog (staan op mn trade-topic)
^^ heeft een 12-54 4s boog (5%ed)

ps. CTA kan ook in een 5s sword...
12-54 4 socks great bow ?? Geloof het wel aan de damage te zien.
Bow is :D
Mav Gloves is :D

Als ik het van je overneem dan is ik :D

Heb tollo,mystic,pheno,kwakke,koei,gakkethijs,don holio als friend ge add maar hoe krijg ik jullie als mutial friend :S

[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 18-01-2007 13:42 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:39:
[...]

12-54 4 socks great bow ?? Geloof het wel aan de damage te zien.
Bow is :D
Mav Gloves is :D

Als ik het van je overneem dan is ik :D

Heb tollo,mystic,pheno,kwakke,koei,gakkethijs als friend ge add maar hoe krijg ik jullie als mutial friend :S
Iets zegt me dat we je dan ook moeten toevoegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:41:
[...]

Iets zegt me dat we je dan ook moeten toevoegen :D
dacht ik al :P
Want d2jsp begon al te zeggen stuur ze een PM..
LOL waar staat dat ik een PM kan sturen :D

d2jsp is maar een raar opgezette forum :S

BTW bow is een elite -10base speed bow dus hans ;) wacht met verkopen van dat ding :D
Zoek ondertussen een Sheal, vanavond wellicht 5fg ;) dan kan ik de jah lo halen en ik heb een Bowie :D

[ Voor 29% gewijzigd door Derr_Hans op 18-01-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 beserker axe botd. Beste single handed wapen wat er is. (CB doet net zoveel dmg in 1 hand, maa rkan je bijv niet met pala gebruiken). Voor PvM zou ik dual botd ba gaan. 2 wapens doen meer dmg dan 1 grote.

Maar als je fg hebt wil ik de mijne wel aan je verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dan moet je op de "2 poppetjes" icoontje bij diegene klikken, ik moest ook de eesrte keer zoeken. Ik ben maar wat gotters aan het toevoegen, niet dat het nut heeft, maar misschien geeft het ze wat meer vertrouwen bij het traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:46:
dan moet je op de "2 poppetjes" icoontje bij diegene klikken, ik moest ook de eesrte keer zoeken. Ik ben maar wat gotters aan het toevoegen, niet dat het nut heeft, maar misschien geeft het ze wat meer vertrouwen bij het traden
Aaaah oke dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joepi, ik heb 1 iemand in mijn friendlist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:56:
Joepi, ik heb 1 iemand in mijn friendlist :D
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, weer zo'n pgem topic dat niet loopt. 40 pgems, die ik niet voor 4 fg kwijt wil maar 4.4, wat een normale koers is :')

Nou ja, ik bump hem straks wel weer wanneer het druk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak daar 2 friends van haha :)
weer fg verdiend met me sc 100 psn + 1 dex :)

vanmiddag al me trades maar ff afronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
ik gebruik op m'n barb een cb, maar het is vooral voorkeur. ben namelijk helemaal gek van sword barbs en dan cker 1 zonder shield. het voordeel van een cb is dat je hem 2handed kan dragen en dan dikke dmg doet (cb 2handed doet meer dmg/s doen dan 2 ba)

en ik kan bevestigen dat het op hell ook goed te doen is 2handed ;)

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:27:
[...]

ik gebruik op m'n barb een cb, maar het is vooral voorkeur. ben namelijk helemaal gek van sword barbs en dan cker 1 zonder shield. het voordeel van een cb is dat je hem 2handed kan dragen en dan dikke dmg doet (cb 2handed doet meer dmg/s doen dan 2 ba)

en ik kan bevestigen dat het op hell ook goed te doen is 2handed ;)
Is hij range 5 double handed? Voor dual handers zou ik voor GPA of als je niet laatste breakpoint wil WP gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:21:
zo, 2 angelic rings voor 1 fg, ik heb er toch nog 3 of 4 liggen :D
Eindelijk weer wat fg binnen, zo komt die torch in zicht.
Begin je het door te krijgen Pheno :D
Nu niet te zuinig zijn, he. Dus gewoon 4fg voor 40 Pgems. Zijn ze zo weg.
@KWakke: mijn eerste post in 4 pagina's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:17:
[...]

Begin je het door te krijgen Pheno :D
Nu niet te zuinig zijn, he. Dus gewoon 4fg voor 40 Pgems. Zijn ze zo weg.
@KWakke: mijn eerste post in 4 pagina's :)
Koers is 1.1, dus ik ga er niet onder zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:23:
[...]

lol kan je wat kopen voor die extra 0.4 fg ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:23:
[...]

Koers is 0.0 als niemand met je wil traden, ik zou zelf gewoon zeggen 4fg niet zeuren achter de komma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een paar delen tal rasha voor me?
Ik kan je er alleen niets voor geven behalve 4 pgems een 3s bp en een 5s flail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:31:
[...]

Koers is 0.0 als niemand met je wil traden, ik zou zelf gewoon zeggen 4fg niet zeuren achter de komma :)
Waarom zou de rest wel 1.1 krijgen en ik niet?
Jij gaat je runewords etc toch ook niet wegdoen voor 1 fg?
Maar goed, ben nu alweer bijna bij de 80, dus dan laat ik deze schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:40:
[...]

Waarom zou de rest wel 1.1 krijgen en ik niet?
Jij gaat je runewords etc toch ook niet wegdoen voor 1 fg?
Maar goed, ben nu alweer bijna bij de 80, dus dan laat ik deze schieten :P
Het is natuurlijk nogal een verschil tussen 4fg --> 4,40fg en bijvoorbeeld 20fg --> 1fg :)
Ik wil alleen zeggen.. als niemand je item wil dan kan de koers zijn wat je wilt, maar dan koop je dr niks voor. Zo bied een kerel al meer dan een maand CoA aan die ik wil hebben, hij zegt dat de CoA (bijna perf 2x bered) zowieso 40fg op moet brengen maar ik bied niet meer dan 20fg... en verder wil niemand hem :) Dan is hij volgens mij gewoon 20fg waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:16:
[...]

Is hij range 5 double handed? Voor dual handers zou ik voor GPA of als je niet laatste breakpoint wil WP gaan :P
nee is ook gwoon range 3, maar ik hou gwoon van een sword barb en daarom dus geen ander wapen

het hangt dus echt van je eigen voorkeur en een beetje speelstijl af. wel/geen shield, wel 2handed (kan je zo een shield bijplakken) of 1handed, 1 of 2 wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:46:
[...]

Het is natuurlijk nogal een verschil tussen 4fg --> 4,40fg en bijvoorbeeld 20fg --> 1fg :)
Ik wil alleen zeggen.. als niemand je item wil dan kan de koers zijn wat je wilt, maar dan koop je dr niks voor. Zo bied een kerel al meer dan een maand CoA aan die ik wil hebben, hij zegt dat de CoA (bijna perf 2x bered) zowieso 40fg op moet brengen maar ik bied niet meer dan 20fg... en verder wil niemand hem :) Dan is hij volgens mij gewoon 20fg waard :+
de koers is die je zelf vaststeld, nu zijn er natuurlijk veel getrade items waar inmiddels wel een beetje een standaard voor is, ga je daar teveel boven zitten trade het niet.
nu is het aan pheno of hij wil kiezen voor 9% onder de koers of dat ie 100% van de waarde wil hebben

net als bij die CoA zal diegene een minimum gold willen hebben, waar jij dus niet aan komt met je 20 fg. dit is dus een simpel spelletje van vraag en aanbod (wat een spel dat d2, een economie opzich 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:46:
[...]

1 verschil extra bij jou: coa is zeldzaam, pgems zie je constant voor 1.1 gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jesus, bnet is weer geheel onder invloed, onspeelbare jankzooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff heb ik eindelijk me eerste deel van de tal rasha set krijg ik een rollback en ben ik hem weer kwijt.
Gaat echt lekker met b.net.

Mijn eerste post op d2jsp

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waterwalks bij baal normal O+
En Trang ouls hoofdje bij eldricth nightmare. Ook lief O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Pheno79 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:38:
Waterwalks bij baal normal O+
En Trang ouls hoofdje bij eldricth nightmare. Ook lief O+
Wat is er zo goed aan die waterwalk?
ik heb hem namelijk dirrect in de shop verkocht voor geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06 16:35
de meeste uniques gaan niet echt voor vet geld over de toonbank, dus verkopen doe ik zelden: ik gooi ze nog liever weg, heb ik tenminste nog genieten van een klote unique :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XthinkZ schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:46:
[...]

+65 (in mijn geval 64) life, 15 dex, en weinig req. Voor een caster erg leuk, scheelt je 15 punten in dex om max block te krijgen. En op hcl zijn punten in vita het verschil tussen leven en dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zonde, stel je voor dat je perfect had. Had je nu enigma kunnen kopen (no joke).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe vind net sup bp 3s 15ed.
En heb nou wel eindelijk 1 deel tal rasha namelijk dat gekke mutsje.
Weet iemand zo de waarde van zo'n bp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:24:
Geen idee, maar ik wil hem! Betaal in fg of items. Wat jij wilt. Prefereer items.

3-5 fg volgens oude priceguide (2 maanden oud) schat dus nu ongeveer de helft. Ik wil hem iig :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:34:
[...]

Zonde, stel je voor dat je perfect had. Had je nu enigma kunnen kopen (no joke).
Enigma is 4 fg, tenminste, de runes er voor. Ik zou die kunnen kopen. Maar dan moet ik eerst een build maken die ook baat heeft bij enigma, een kicksin heeft al dragon flight, ik zou dan liever voor CoH gaan.

Plus dat dat mens nu eens een serieuze levelboost nodig heeft, ig straks eens kijken hoe ze het doet met goblin toe en baal. Dan run ik d'r zelf wel.

Gisteren mijn eerste hoto gemaakt, met dank aan derr hans voor de flail. En hij was perfect!
Dus barb heeft al +40 all res :)

Ik heb nu een unsocketed eth superior (15%) crystal sword. Als ik die aan larzuk geef, hoeveel sockets krijg ik? Ik wil er 6, gaat dat goed komen? Daarna wil ik hem uppen, om last wish in dat ding te bakken. Voor de damage hoef ik het niet te doen, kicks pakken geen damage van wapen zoals bekend. Daarom twijfel ik nog, is er een 6 socketed runeword dat in een eth 15% edam pb veel oplevert? Andre swordt het die maken, verkopen en een simpel standaard eth crystal of dimensional ombouwen tot last wish :)

[ Voor 9% gewijzigd door Pheno79 op 19-01-2007 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Volgen Arreat summit krijg je in een crystel sword, idd 6 sockets :)

Lijkt alsof het beter gaat pheno, ik zie je de laatste tijd helemaal niet meer mopperern :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 06:52:
[...]

Enigma is 4 fg, tenminste, de runes er voor. Ik zou die kunnen kopen. Maar dan moet ik eerst een build maken die ook baat heeft bij enigma, een kicksin heeft al dragon flight, ik zou dan liever voor CoH gaan.

Plus dat dat mens nu eens een serieuze levelboost nodig heeft, ig straks eens kijken hoe ze het doet met goblin toe en baal. Dan run ik d'r zelf wel.

Gisteren mijn eerste hoto gemaakt, met dank aan derr hans voor de flail. En hij was perfect!

Ik heb nu een unsocketed eth superior (15%) crystal sword. Als ik die aan larzuk geef, hoeveel sockets krijg ik? Ik wil er 6, gaat dat goed komen? Daarna wil ik hem uppen, om last wish in dat ding te bakken. Voor de damage hoef ik het niet te doen, kicks pakken geen damage van wapen zoals bekend. Daarom twijfel ik nog, is er een 6 socketed runeword dat in een eth 15% edam pb veel oplevert? Andre swordt het die maken, verkopen en een simpel standaard eth crystal of dimensional ombouwen tot last wish :)
als je een 6s PB wilt; ik heb er 1 voor je klaarliggen hé; scheelt je weer een sox quest

gister nog eth bartucs gevonden (152%); zijn die nog iets waard??

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 08:55:
[...]

als je een 6s PB wilt; ik heb er 1 voor je klaarliggen hé; scheelt je weer een sox quest

gister nog eth bartucs gevonden (152%); zijn die nog iets waard??
Eth niet, maar zod's zijn opzich niet duur dus ;)
Scheel geloof ik wel wat damage :P + het is +3 skills naar martial arts met minder req ;)
Weet niet of pheno er baat bij heeft..

PS normal items zijn niet te uppen helaas.
Dus geen CS naar PB uppen.

--
Heb nu 5fg :P
En een 4sox bow :D

Nu even lvl'en en zodra ik geen betere bow heb dan een great bow 4sox gaat daar de ICE runes in :D
Liefst een matriachal bow 4sox met +3skills :) hoeveel fg zijn die @ HC ?

[ Voor 19% gewijzigd door Derr_Hans op 19-01-2007 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou lekker was die storm 10 min lang geen stroom :P maja de rest van de avond om de 15 min internet weg... schiet weer eens lekker op

maar goed heb intussen eindelijk thundergods voor me java O+
en ze zit op nm :P lv 40 en kan dia aan stel nie heel veel voor maar ben er blij mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gisteren waanzinnig gebaald (niet ge-Baal-ed).
Had eergisteren voor meer dan 50 fg mijn Zmiter-gear (@HC) compleet gemaakt met Torch, Anni, HoZ en Gores. Log ik gisteren in: bijna alles weg. Grief, Gores, CoH, Anni, Torch, Seraph amu en HoZ, allemaal foetsie.
Weet niet of het ge-poofed is (heb CoH zelf gemaakt in gevonden Dusk) of dat het gejat is (maar nooit password verteld aan iemand --> keylogger?). Rare is dat al mijn andere chars intact zijn met daarop ook "dubieuze" runes. Ook de CtA (ook verdacht) en mooie Spirit op switch zijn er nog. Ook key of Terror in stash is er nog (maar anni en Torch die in stash waren niet). Erg klote, al mijn fg dus naar de maan. Duurt wel weer een poos voordat ik richting Ubers kan.
Klote-zooi.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is wel heel erg klote :S

kan iemand me a.u.b. a.s.a.p. vertellen wat een off sk waard is met 8 life?? in fg

thx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:28:
Had eergisteren voor meer dan 50 fg mijn Zmiter-gear (@HC) compleet gemaakt met Torch, Anni, HoZ en Gores. Log ik gisteren in: bijna alles weg. Grief, Gores, CoH, Anni, Torch, Seraph amu en HoZ, allemaal foetsie.
Weet niet of het ge-poofed is (heb CoH zelf gemaakt in gevonden Dusk) of dat het gejat is (maar nooit password verteld aan iemand --> keylogger?). Rare is dat al mijn andere chars intact zijn met daarop ook "dubieuze" runes. Ook de CtA (ook verdacht) en mooie Spirit op switch zijn er nog. Ook key of Terror in stash is er nog (maar anni en Torch die in stash waren niet). Erg klote, al mijn fg dus naar de maan. Duurt wel weer een poos voordat ik richting Ubers kan.
Aj dat is heeeeel erg flippe :( maar zijn alleen de dingen weg die je als laatste hebt getrade in 1 game? dan zou het namelijk ook een rollback kunnen zijn. Al lijkt het me stug, maja in theorie mogelijk.. last van een ci interrupted aan het eind van je laatste game? of onwijs veel lag? (<-- dat altijd natuurlijk, maar er zijn pieken en dalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
ook al meegemaakt dat ik zeg van "shit, geen plaats meer". paar dingen herschikken en het grootste aan de cursor en exiten, boel niet gesaved, toch alle laatste items uit laatste game weg. komt alleszins door die lag: alles duurt te lang, reageert nauwelijks, merc kan niet mee en dan spring je ook constant terug, je wordt geraakt door monsters die een half scherm van je verwijderd staan, ... meestal portal ik mezelf dan naar town, wacht een tijdje en exit dan pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

piet konijn schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:18:
ook al meegemaakt dat ik zeg van "shit, geen plaats meer". paar dingen herschikken en het grootste aan de cursor en exiten, boel niet gesaved, toch alle laatste items uit laatste game weg. komt alleszins door die lag: alles duurt te lang, reageert nauwelijks, merc kan niet mee en dan spring je ook constant terug, je wordt geraakt door monsters die een half scherm van je verwijderd staan, ... meestal portal ik mezelf dan naar town, wacht een tijdje en exit dan pas.
:o kan jij nog door tps dan? als ik dat heb ( heel vaak ) zie ik me tp nie meer staan als ik hem cast want dat is dan 2 schermen verder en als ik hem zie kan ik er nooit door :S

wat is een off pala skiller + 8 life waard ladder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb nu een unsocketed eth superior (15%) crystal sword. Als ik die aan larzuk geef, hoeveel sockets krijg ik? Ik wil er 6, gaat dat goed komen? Daarna wil ik hem uppen, om last wish in dat ding te bakken.
Zoals gezegd kun je geen normal/socketed items upgraden :( grats met je 40hoto ;)
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:24:
Je kunt 15%ed 3s armors kopen bij act2 normal... snap niet waarom mensen er zoveel voor betalen, ik kreeg er iig 5fg voor (HCL).
[...]

Er zitten zo'n beetje alle stats op die je zou willen hebben, life, dex, frw.. als je geen res nodig hebt zijn dus duidelijk de boots voor zowat elke char (er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals kicksin etc)
tollo71 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:28:
Shiiiiiit.. dit soort poofs kan ik ook echt niet verklaren, zelfde als bij pheno's poofed selfmade enigma.. keine ahnung echt. Zwaar kut voor je iig. :X

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me vind b.net weer heel aardig.
Tijdens het mulen lag en daarna rollback. :(
Schade:
3s 15ed sup bp
10 pgems
2x io
1x hel
1x 4s polearm
en een 13 life sc.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 02:09:
[...]

Geen idee, maar ik wil hem! Betaal in fg of items. Wat jij wilt. Prefereer items.

3-5 fg volgens oude priceguide (2 maanden oud) schat dus nu ongeveer de helft. Ik wil hem iig :)
Heb hem jammer genoeg niet meer.
Als ik er weer 1 heb ben je de eerste die het te horen krijgt.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:58:
/me vind b.net weer heel aardig.
Tijdens het mulen lag en daarna rollback. :(
Schade:
3s 15ed sup bp
10 pgems
2x io
1x hel
1x 4s polearm
en een 13 life sc.
Zit het spul dan niet gewoon weer op je originele char waar het van te voren op zat? Als je met 2 cdkeys muled iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:26::o kan jij nog door tps dan? als ik dat heb ( heel vaak ) zie ik me tp nie meer staan als ik hem cast want dat is dan 2 schermen verder en als ik hem zie kan ik er nooit door :S
soms :) . het suckt gewoon, zoveel is zeker. vanmiddag hopelijk m'n 2e key :) zal ik eindelijk eens deftig m'n items kunnen inventariseren en gebruiken zodat ik toch een beetje van een char heb die in hell bezig kan zijn (level 76 barb nu en geraak quasi niet vooruit in act 5... :/ ).
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:58:Zit het spul dan niet gewoon weer op je originele char waar het van te voren op zat? Als je met 2 cdkeys muled iig wel.
te zien van wanneer de rollback is: kan zijn dat je eerste char gesaved is nadat je de items gedropt/getrade hebt en je mule van ervoor, dan is het verdwenen.

[ Voor 25% gewijzigd door piet konijn op 19-01-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 07:47:
Volgen Arreat summit krijg je in een crystel sword, idd 6 sockets :)

Lijkt alsof het beter gaat pheno, ik zie je de laatste tijd helemaal niet meer mopperern :)
Sorry, ik gooi mijn spullen wel weer weg :P
Pheno en elite gosu items hebben kan natuurlijk niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope was echt weg.
Ingame droppen en dan met andere char joinen terwijl er iemand anders bij is.
Rollback tot net nadat ik had gedropt.
Maar ik heb nou net wel een nieuwe sup bp gevonden!
Geen 15 ed jammer genoeg maar deze is 13ed en ook 3s. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:04:
[...]

PS normal items zijn niet te uppen helaas.
Dus geen CS naar PB uppen.
Tss, kutbliz, werkt zeker weer alleen met rares. Ok, ik ga weer mopperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:11:
[...]

Tss, kutbliz, werkt zeker weer alleen met rares. Ok, ik ga weer mopperen :)
En uniques!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, ik ga even uitzoeken of de dura van een wapen of van de laarzen naar de kloten gaan als ik kick.
Anders boeit het dus nog niet :)

Edit
Your weapons will not lose durability unless you use a regular attack (or whirlwind).
Mooi, een super wapen met ultra lage req :)
Alleen die base speed zuigt.....weggooien dus :)
Misschien dat LLD er nog wat mee willen, die kunnen ze met gosu lvl 9 jewels socketen.

[ Voor 35% gewijzigd door Pheno79 op 19-01-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo eindelijk een 4 sox cv niet eth maar het zei dan maar zo nu runes nog }:O wat is een offensive pala sk waard met 8 life??
heb geen idee en iemand vraag om prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:39:
zo eindelijk een 4 sox cv niet eth maar het zei dan maar zo nu runes nog }:O wat is een offensive pala sk waard met 8 life??
Hoe vaak ga je dit nog vragen? Als niemand reageert wil dat zeggen dat wij het ook niet weten....... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pala offensive is geen drol waard.
Bah ik moest ook nog een 4s cv alleen ik heb de runes al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:39:
Op d2jsp is er ook een pricecheck forum, daar kun je het ook vragen. Dat doe ik ook :)
Lees net dat die wws van me 15~20 fg doen, dus not too shabby als ik ze zou verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm naja dan ruil ik hem toch maar voor 2 fg :P
mensen zijn best gek hier ruil mijn dracul's voor 10 fg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op scl denk ik? Op hcl kun je ze krijgen voor 1~2 fg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:46:
[...]

Op d2jsp is er ook een pricecheck forum, daar kun je het ook vragen. Dat doe ik ook :)
Lees net dat die wws van me 15~20 fg doen, dus not too shabby als ik ze zou verkopen :)
Das wel eeeerg veel voor ww's maarja.. des te beter voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Pheno79 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:05:
[...]

Sorry, ik gooi mijn spullen wel weer weg :P
Pheno en elite gosu items hebben kan natuurlijk niet :o
Tja begin het eigenlijk wel te missen.

Of het dood gaan van kwakke, dat werd op een gegeven moment ook minder.
Ben wel blij dat je niet gestopt bent (heb ik wat aan, gezien ik nooit op Bnet zit)

Is voor mij heerlijke ontspanning om jullie gemopper te lezen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:15:
[...]

Tja begin het eigenlijk wel te missen.

Of het dood gaan van kwakke, dat werd op een gegeven moment ook minder.
Ben wel blij dat je niet gestopt bent (heb ik wat aan, gezien ik nooit op Bnet zit)

Is voor mij heerlijke ontspanning om jullie gemopper te lezen :o
LOL

Idd pheno lijkt wel meer mazzel tekrijgen, zie HoTo 40 ;) of kom dat door de flail die ik je gaf :S
Alleen op b.net nog mopperen vanwege de lag, geen "ik vind niets blabla" meer :P

Kwakke gaat nog steeds dood hoor ;)
Hans en paladins zijn niet oke :D maar zijn druid doet het goed lvl 84 nu dacht ik zo.

Zelf maar 2 death's. lvl 36 necro (2ste HC) en een lvl 9 spearazon bij een rush :P
Bijde zijn gerivived lvl 38 necro en lvl 31/32 Butt Uglyzon (spear)

[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 19-01-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daarna wil ik hem uppen, om last wish in dat ding te bakken.
1. Ik heb alleen Hammerdin en nu ook en summoner. Dus baat is er wel :).

En mensen als jullie belangrijke dingen mule, dan droppen jullie het toch niet op grond :O. ALTIJD trade scren gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:24:
[...]

LOL

Idd pheno lijkt wel meer mazzel tekrijgen, zie HoTo 40 ;) of kom dat door de flail die ik je gaf :S
Alleen op b.net nog mopperen vanwege de lag, geen "ik vind niets blabla" meer :P

Kwakke gaat nog steeds dood hoor ;)
Hans en paladins zijn niet oke :D maar zijn druid doet het goed lvl 84 nu dacht ik zo.

Zelf maar 2 death's. lvl 36 necro (2ste HC) en een lvl 9 spearazon bij een rush :P
Bijde zijn gerivived lvl 38 necro en lvl 31/32 Butt Uglyzon (spear)
pheno een WWS???

die heb ík net gevonden :P
met 2sox. dus die gaan voor 15-20 fg :9 mooi!

alleen, ik heb nu een lvl 24 ama, dus mss dat ik hem zelf dan moet gebruiken? wil eigenlijk een charger, maar wws is ook wel lekker natuurlijk :D

dedl, king of ama's, wat is beter: charger of een bowa??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:29:
[...]

pheno een WWS???

alleen, ik heb nu een lvl 24 ama, dus mss dat ik hem zelf dan moet gebruiken? wil eigenlijk een charger, maar wws is ook wel lekker natuurlijk :D

Hij bedoeld volgens mij waterwalks niet WWS (geen id wat het uberhaupt is maar heb het vaker gehoord.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

pheno een WWS???

Depends :)
Charger is pala ??
Zijn super, zorg voor CBF anders ren je achteruit.
Charge geen block
2handed stick range 3-5 weaps.

Mooie guide is hierover te vinden.. (link)
Fana aura/Might aura heeft ook geen zin om te gebruiken.

Amazon..
upped WWS met een Forti is :P
Zorg voor 20ias ama gloves (+2/3 passive gloves)
Stafe maxen zodat je altijd 10 arrows schiet.
Mulit voor chaos sanct (15 arrows voldoende met +skills)
Guided voor bosses (1 point wonder)

Penetrate maxen voor Strafe/Multi
RazorTail gebruiken voor 35% pierce en pierce op 63% zodat je samen 98%~10x% pierce heb.
Decoy + Valk (valk lvl 17 met +skills genoeg) decoy is goed bij baal runs cast decoy voor baal en je decoy krijgt de decrypt.

Ga je voor Freeze Arrow (cold + freeze arrow maxen geen ICE maxen) neem een ICE bow met wat frost small charms voor freeze lengt te verhogen. lvl 6 strafe (10 arrow) vanwege de ITD mod op ice en de 25% ctc lvl 22 FrostNova 10 arrows en overal nova's

Deze build is in de maak lvl 6 nu :P
Neem Titans + sigon shield op switch voor physical/cold immuns + 1pt in light bolt java skill
Titans is +4 java +1 van sigon is dus lvl 6 light bolt op switch.

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 19-01-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) voor mijn java ga ik voor:
helm: shako
armor: coh
amu: mara's
belt: thundergods
rings: 2 rare's met ll/ml/life/mana/rest of in die richting
wapen: titans
schield spirit monarch
boots: waterwalks
gloves: 20 ias 2 java skill + mods

merc:
wapen: infinity (eth?) cv
armor: ??
helm: ??

heeft iemand suggesties over de ?? items :P of zou je een ander item ergens plaatsen zo ja waarom? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:50:
:) voor mijn java ga ik voor:
helm: shako
armor: coh
amu: mara's
belt: thundergods
rings: 2 rare's met ll/ml/life/mana/rest of in die richting
wapen: titans
schield spirit monarch
boots: waterwalks
gloves: 20 ias 2 java skill + mods

merc:
wapen: infinity (eth?) cv
armor: ??
helm: ??

heeft iemand suggesties over de ?? items :P of zou je een ander item ergens plaatsen zo ja waarom? :)
Thijs gaat met zijn java ook mf-en. Dus die heeft als armor enigma. Enige verschil met CoH is dat CoH veel resists geeft. Maar Eni bied wel veel andere echt goede dingen (45frw, str) die het toch de moeite waard maken. Hij gaat trouwens voor stormshield. Zou ik zelf ook voor gaan, dat of phoenix. Spirit vind ik niet de moeite, zeker met infinity zal je weinig merken van de +2. Kan je beter voor maxblock met storm gaan, kan je nog voor deathlords staan om zn neer te striken met die melee attack. Voor de rest moet je even 40 ias halen, geloof dat Thijs dat had opgezocht. Dan haal je volgende breakpoint van attack speed.

EN NEEM ALS RING IIG 1 RAVENFROST. (of cham je shako)

Zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:42:
[...]

Hij bedoeld volgens mij waterwalks niet WWS (geen id wat het uberhaupt is maar heb het vaker gehoord.)
witch wild string (unique boogje met veel deadly strike en ctc amplify dmg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

pheno een WWS???

Waterwalks heb ik het over, niet witch wild string hans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:59:
[...]

Thijs gaat met zijn java ook mf-en. Dus die heeft als armor enigma. Enige verschil met CoH is dat CoH veel resists geeft. Maar Eni bied wel veel andere echt goede dingen (45frw, str) die het toch de moeite waard maken. Hij gaat trouwens voor stormshield. Zou ik zelf ook voor gaan, dat of phoenix. Spirit vind ik niet de moeite, zeker met infinity zal je weinig merken van de +2. Kan je beter voor maxblock met storm gaan, kan je nog voor deathlords staan om zn neer te striken met die melee attack. Voor de rest moet je even 40 ias halen, geloof dat Thijs dat had opgezocht. Dan haal je volgende breakpoint van attack speed.

EN NEEM ALS RING IIG 1 RAVENFROST. (of cham je shako)

Zo.
hmm oke :)
hoopte al op een mooi antwoord
want was niet helemaal zeker van al mijn items
volg je advies dan ook gedeeltelijk op neem een storm, ravenfrost en die 40 ias gaat wel lukken
maar ga toch voorlopig toch eerst met Coh rond lopen, moet even zien wat me resist doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:00:
[...]

witch wild string (unique boogje met veel deadly strike en ctc amplify dmg)
WWS is lief :P

-java-
hij heeft titans en water walks (zorg voor wat meer FRW Set item boots zoals aldurs of natalya) nu al 50frw met aldurs/natalya is dat 70% frw is snel zat. geen enigma nodig in mijn ogen (al vind ik enigma zowiezo niet echt nodig voor een normale char ;) )

Merc zou ik tal mask doen 10% LL is genoeg met infinity.
Inf heeft 40% CB je kan er een Duress of Forti geven.

Duress Cold damage (leuk met Conv aura) 15% all res en 15%CB (55CB in totaal) kan net zoveel def halen als forti als je perf heb ;)

Forti 300% enDamage meer resist als duress en meer defensive mods alleen duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:34:
[...]

lol was volgens mij inderdaad ongeveer 64 life, maar vond de rest van de stats zo waardeloos (voor mn pala en mn sorc, geen MF ofzo). En niet gedacht aan max block. (Weer iets geleerd als noob).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:05:
[...]

Waterwalks heb ik het over, niet witch wild string hans :P
WWdus :o

maar bedankt dedl, en ik bedoelde eigenlijk charge strike (java) met die bolts :P

kan nog neit kiezen...

eerst maar eens baalies dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo dankje ''Derr_Hans '' nu heb ik weer wat om naar te streven voor me merc.
die boots zijn niet echt duur dus kan het wel ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, Charged strik werkt super, heb een spearazon en charged killed goed.
Bosses is heerlijk met charged, 1 van de beste boss killers :)

Java of spear ?

Zelf een lvl 31/32 spearazon met lvl 6 charged of zo :D en die Udars in act 4 liggen zo ;)
Grote monsters vangen veel wind ;) 2 a 3 bolts ofzo ;)

Java zou ik dus LF / CS gaan + LS voor synergie en als er verspreide groepen lopen.
Pierce geld dus ook voor LF zons :) razortail maar thunder belt geval geeft +3 LF ;)

geen Powerstrike voor een java zon, Nutteloze skill voor java.
Spear wel nuttig omdat Lbolt en LF nutteloos zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:32:
[...]

full rejuvs voor .01 fg of zo, daar maken we een klapper mee :')
Dan heb ik 4000 pots nodig om een fatsoenlijke hoz bv te kopen :)

of

22 # Necro 20-15 -> 45 FG FT Special Price -> 35 FG FT
dan maar 3500 :D En eigenlijk wil ik een betere nec torch, bah :)
die overigens bij elke unique uit de lucht komen vallen ;) ik verkoop ze telkens per 100 voor 2,5 fg
dus 2 keer verkopen en ik heb al een eni :D
zelfde voor pg's als je er een zooi hebt zeg doorspren tot de 100, dan zijn er gekken (kijk maar naar de topics die gemaakt worden voor pg's ;) ) die daar rustig 20 fg voor neerleggen.

valt allemaal wel mee hoor, als je maar een beetje geduld hebt ;)

-edit-

thx dedl, ben nog niet uit over java of spear... liever java, maar die doen nu nog te weinig dam, dus net geswiched naar een spear.

power strike doe ik maxen voor de syn, en CS als main; wws op de switch :D

ga nu baalen, zit op lvl 26 nu

ps. dudu gister naar 85 gebracht :D kloterige is alleen dat ik geen koeien hell meer kan maken :?

en een mule naar hell brengen... da's nog teveel van het goeie...

oh, btw, heb een bramble op mn merc bij mn dudu, en hij is nog nooit zo weinig dood gegaan...

(dudu ook niet btw ;) )

[ Voor 26% gewijzigd door kwakke01 op 19-01-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, pgems spaar ik wel, maar om nu een mule te gaan maken voor rejuvs.... ;)

Ik kom er ook wel, om een goede last wish te maken heb ik een pb clean nodig, liever zelfs geen superior. Low quality dan weer niet, want volgens mij doet dat niets voor de requirements, alleen de durability is lager. Dan 6 sockets er in slaan en 3 jahs , 1 sur en 1 ber (geloof ik) kopen om last wish te maken. Ik heb 3x8 socketquesten van mules, dus die quest boeit niet meer. En anders heb ik die in een half uur gehaald, gezien een mule naar act 5 brengen in normal nou niet echt lang zou moeten duren :D Ik ren wel rond op hell, dan valt ie vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik ben een DII speler van voor de nieuwe updates nog.

Ik ga weer spelen, het zou fijn zijn als er meer mensen waren waarmee ik zou kunnen spelen.

M'n eerste char word een bowazon denk ik. Is denk ik ook het makkelijkste om mee te beginnen.

Heb nieuwe D2 CD's besteld, ben de mijne kwijtgeraakt :( Maargoed, dat komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke als ze binnen zijn en je hebt een rush nodig zeg je het maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Heb je op MSN toegoevoegd. :) Heb nog een klein verzoekje mbt mijn oude accounts :)

Nog enkele vragen:

Boosten (iemand b.v. act1 naar 5 boosten) kan dat nog met nieuwe patch?
Ik vond maphack altijd erg handig, zodat je de hele map kon zien. Dat is er nu niet meer bij?
SOJs zijn niets meer waard hoorde ik al (logisch).

Wat is er nog meer zoal veranderd? :)

[ Voor 63% gewijzigd door RedHat op 19-01-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
RedHat schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:04:
Ik ben een DII speler van voor de nieuwe updates nog.

Ik ga weer spelen, het zou fijn zijn als er meer mensen waren waarmee ik zou kunnen spelen.

M'n eerste char word een bowazon denk ik. Is denk ik ook het makkelijkste om mee te beginnen.

Heb nieuwe D2 CD's besteld, ben de mijne kwijtgeraakt :( Maargoed, dat komt wel goed :)
ben niet vaak meer online (komt wel weer, als m'n tentamens klaar zijn), maar als je hulp nodig hebt roep je maar.

misschien heb ik ook nog wel een bow voor je (Witch Wild String, sommige mensen zijn lyrisch over dit ding :P )
ik hoor het wel

wat er zoal veranderd is: torches (large charm met +3 to char skills, 10-20 resist, 10-20 stats)
anni (small charm met +1 to all skills, 10-20 resist, 10-20 stats en meer xp)
paar runewords meer
HEEL VEEL LAG
EN NOG MEER LAG

en rushen kan nog steeds, al moet je of aan de lvl requirements van ancients (lvl 20 normal, lvl 40 nightmare, lvl 60 hell) voldoen of je moet een bugged rush krijgen

[ Voor 28% gewijzigd door Frunz op 19-01-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach WWS heb ik ook op scl, dat ding is als het geupped is een leuke damage dealer. Amp en Deadly strike. En all res van 40 geloof ik, al weet ik dat niet meer zeker. 2 sockets op dat ding om nog meer damage of ias te geven :)
Leuk boogje, icm laying of hands en forti ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Volgens mij is het bij Bow zo dat snelheid meer telt als damage

Als je 1x200 dmg doet, of 2x150 :)

Vroeger speelde ik met een WindForce kan dat? Was de über boog. (waren wel betere uniques socketed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:02:

Vroeger speelde ik met een WindForce kan dat? Was de über boog. (waren wel betere uniques socketed)
Wf is wat overschaduwed door andere bogen, voor weinig heb je de faith runeword boog. Als je die in een Grand matron bow doet met +2 skills, dan heb je en + skills, en een lvl 15 fanatisme aura en nog meer gedoe. Pijnlijker dan wf, imho. Wat je ook kan doen is de windforce zelf dragen en faith aan een act1 merc geven, heb je best of both worlds :)

Snelheid is met veel chars belangrijk, met de bowama zeker. Iets met knockback is dan ook belangrijk, ze kunnen dan niet eens in je buurt komen :D Mijn ama op scl heeft base vita en die ragt door hell chaos als een ...uh...... bowazon. Al die gasten vliegen terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, eerst was het Windforce, toen blauwe boog met ED, IAS en +3 skills en nu is het faith (runeword) denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bowazon is hopeloos als eerste char :). Je kan het wel halen, maar dan moet je eht veel luck hebben met drops.

Ik heb wel een goldstrike voor je als je toch bowazon gaat doen. Of witchwild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, een uitdaging koeitje, soms is dat ook leuk hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:32:
Ach, een uitdaging koeitje, soms is dat ook leuk hoor ;)
Bowazon is geen uitdaging, een melee necro met poison dagger wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WWS is net niet beter als WF qua damage (mijn mening ;) )
Maar de 40% All res maak daarvan hoop goed, evenals de 1% Deadly Strike per lvl.
Dus lvl 75 heb je 75% Deadly Strike (Double Damage) met lvl 1 CS (skill) doe je al snel 8x% Dubbele Damage. Gebruik deze bow met strafe omdat strafe op alle 10 de pijlen Mods af kan laten gaan zoals AmpDamage die ook op deze bow zit. Dus bij een perfecte shot kan je 3x je damage doen. Oja standaard 2sox ;)

Bij normal attack shiet je meteen gratis lvl 20 magic arrows af dus zowiezo geen problemen met physical immunes

Dus Uppen die WWS :D
105% IAS voor 8frame (2x sheal (40) ,LOH gloves (20), Cat's Eye/Highlord (20), Andy Face + jewel (35) of Mavina's helm (30)

@ Scl had ik Treachery (45) Lavagout (voor AR)(20) Highlord (20) 1x sheal + 3x enDamage jewel.

WF met Atma's Scarab amulet is beter want dan heb je ook AmpDamage alleen je moet meer items/skill op offeren voor je CS/DS combi en je mis Resist :P hogere IAS breakpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:57:
[...]

Bowazon is geen uitdaging, een melee necro met poison dagger wel!
Deze char had ik op 1.09
1 keer een duel gedaan en die barb schrok van de poison damage :)
Wel leuk allen het is hit en ruuuuuuun forest ruuuuun

Ging wel vaak dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:10:
[...]

Deze char had ik op 1.09
Ging wel vaak dood
Typische HCL uitdaging dus :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dimension Plus heeft D2+lod verzonden.

Hoor ik net van een oude klasgenoot die ik al tijden niet gesproken had dat m'n CD's daar liggen.

Maar goed, morgen zijn m'n nieuwe CD's binnen (had hiervoor battlechest met hele dikke manual enzo), en dan aan de gang :)

M'n oude bowazon voor MF runs had de volgende Items die ik me nog kan herinneren, Shako, 25 mf boots ofzo, goldstrike crossbow oid, 2xsoj voor MF.

Daarna Sorc gehad voor MF met best leuke equip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op Soj zat toch ook MF?
iig wel MF ringen :)

Waren Nagelringen :D

[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 19-01-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
RedHat schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:01:
[...]

Op Soj zat toch ook MF?
iig wel MF ringen :)

Waren Nagelringen :D
of waren het toevallig constricting rings :P :P
@ hieronder: dacht dat ie massaal geduped was net als buriza armor enzo

[ Voor 13% gewijzigd door Frunz op 19-01-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Frunz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:19:
[...]

of waren het toevallig constricting rings :P :P
Die is na mijn weten altijd "non-actief" geweest. Sommige singleplayers hadden wel "hacks" zodat ze hem kregen.

Hij zit er dus wel in maar op battle.net zowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
RedHat schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:42:
[...]

Die is na mijn weten altijd "non-actief" geweest. Sommige singleplayers hadden wel "hacks" zodat ze hem kregen.

Hij zit er dus wel in maar op battle.net zowieso niet.
^^

ik heb iig sheals in mijn wil-wel-string gedaan, en ik moet zeggen; valt niet tegen...

heb in de pijl-opties 1 puntje in cold/multi/freeze gedaan, en dat bevalt heel erg goed. Samen met sanders gloves (20% ias 40 life +[psndam) kom ik iig al op 60% ias
alleen vreet dat wel MANA...

merc heeft al een insight pole, maar een lvl 12 aura houdt de consumptie iig nog niet bij

main attack blijft echter charge, want we willen nu eenmaal melee :D

baalies is tegewoordig wel gewoon k#t trouwens, in 20 baalies tijd een keer of 4 gehostiled.

zolang je de baalies niet draagt, maar keurig in een hoekje gaat staan is er niet zoveel aan de hand, maar irri is het wel...

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.