Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik ga n's builds vergelijken op diabloii.net
heb al een redelijke uiteindelijke build voor ogen, kwa gear:

Mavina's Diadem
Buriza met Shael
Grisworld's armor
2x Raven Frost ring
Lava Gout gauntlets
War Traveler Boots
Snowclash belt

wil de bowazone gebruiken voor guided arror + multi arrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

als je een griswold armor moe hebben moet je me maar ff pmen vind er net 1
*gakkethijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:11:
[...]

Wf is wat overschaduwed door andere bogen, voor weinig heb je de faith runeword boog. Als je die in een Grand matron bow doet met +2 skills, dan heb je en + skills, en een lvl 15 fanatisme aura en nog meer gedoe. Pijnlijker dan wf, imho. Wat je ook kan doen is de windforce zelf dragen en faith aan een act1 merc geven, heb je best of both worlds :)

Snelheid is met veel chars belangrijk, met de bowama zeker. Iets met knockback is dan ook belangrijk, ze kunnen dan niet eens in je buurt komen :D Mijn ama op scl heeft base vita en die ragt door hell chaos als een ...uh...... bowazon. Al die gasten vliegen terug :)
Een wf zelf dragen en een faith aan je merc geven is wel erg komisch :) Er is zelfs nog een build voor die zich hierop richt. Moet je wel geluk hebben met je faith, want je hebt minimaal lvl 13 fana nodig en je moet 'm maken in een non-ama bow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Overheen gelezen bij startpost

Sorry :X

[ Voor 81% gewijzigd door RedHat op 19-01-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
m'n smiter is af :D
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/smiter.jpg

nu alleen nog een char die de spullen aankan...

pala torch 17/10
guillaume's face
eni cuirass
grief dimblade
draculs
exile sacred targe
dungo 39/13
gores

...dus die pala moet en zal er komen :9~

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:10:
[...]

Deze char had ik op 1.09
1 keer een duel gedaan en die barb schrok van de poison damage :)
Wel leuk allen het is hit en ruuuuuuun forest ruuuuun

Ging wel vaak dood
Ik had die in 1.09 single player, ben geloof ik uit verveling gestopt in act 4 nightmare :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Derr_Hans schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:10:
[...]

Deze char had ik op 1.09
1 keer een duel gedaan en die barb schrok van de poison damage :)
Wel leuk allen het is hit en ruuuuuuun forest ruuuuun

Ging wel vaak dood
Dan heb je 1 pt bone armor nodig met synergies.
6xx physical absord.
Met BA max is dat iets minder dan 1000..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
iemand een id wat een 4/4 cold facet die waard is??

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:57:
[...]

Bowazon is geen uitdaging, een melee necro met poison dagger wel!
Met kutgear is een bowa een uitdaging, zoals elke char (op summy en meteorb na) ;)

Gisteren weer lekker zelda gedaan, machtig spel, moest er even een paar uur voor gaan zitten ipv een korte sessie. Goed voor de conditie :)

Met het levelen wilt het toch niet vlotten, al mijn chars hangen in de mid 20's die ik wil levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 22:35:
[...]

Ik had die in 1.09 single player, ben geloof ik uit verveling gestopt in act 4 nightmare :D.
Mja, moet je nu eens doen met al die poiosn immunes ;) Dat kan niet vervelend zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Klopt het dat guided arrows @ amazone niet meer piercen ook al als je pierce upgrade?

Dat las ik op arreat summit 1.10 changelog. Dat zou wel een domper zijn, dit was namelijk voor mij "de kracht" om veel dmg te doen met guided tegen bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 10:42:
Klopt het dat guided arrows @ amazone niet meer piercen ook al als je pierce upgrade?

Dat las ik op arreat summit 1.10 changelog. Dat zou wel een domper zijn, dit was namelijk voor mij "de kracht" om veel dmg te doen met guided tegen bosses.
Dat was ook dé bug die amas overpowered maakte ;)
1 shot kills all, niet echt spannend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=71828

Nou, in elk geval staat starcraft op de planning en diablo 3 ook

"Don't forget that we have two more franchises that we love - Diablo and Starcraft," Bassat had declared.

"We haven't forgotten that we have these two franchises, and what I can tell you is that I look forward to stand here in a few years, or whenever it's going to be, and celebrate with you the launch of the next Starcraft or the next Diablo."

Whether all that means Bassat knows something that we don't though, or whether he's just teasing or speculating, is impossible to say - but Blizzard is notoriously secret and perfectionist about its work, and it wouldn't be a massive surprise to discover a sequel lurking in development somewhere.

Ik citeer even van een andere site:

The team behind Diablo I and II is looking for a skilled Senior 3D Character Animator. The ideal candidate has experience animating both human and non-humanoid characters. A solid grasp of the principles of body movement, anticipation, overshoot, follow-through, squash and stretch, forward and inverse kinematics and other facets of both 2D and 3D animation is essential. The ideal candidate works well in an environment of peers who are passionate about making great games.

Dus niet deze jaar wordt diablo 3 uitgebracht, maar ik denk hoop binnen 2 jaar _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
dit klinkt erg goed, hoop dat ze het niveau van D2 kunnen halen.
heb na D2 namelijk geen goede RPG kunnen vinden. TQ haalde
het op de een of andere manier gewoon niet bij D2, terwijl de
graphics wel goed waren.

we zullen zien en tot dan blijft het speculeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht zelf veel van hellgate londen.
Maar diablo 3 zou ook wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Yippie heb een ormus armor gevonden, weet alleen totaal niet wat het waard is behalve dat ik meer dmg doe dan mn +skill armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die please mij wil toevoegen op zijn FL (*Locutusofborg) die wat free MF items heeft voor mijn sorc? Zo duurt het nog wel een paar weken voordat ik ook maar iets van waarde kan vinden. Ik kan nu met mijn lvl 78 sorc nog niet eens fatsoenlijk-countess runes doen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:33:
Is er iemand die please mij wil toevoegen op zijn FL (*Locutusofborg) die wat free MF items heeft voor mijn sorc? Zo duurt het nog wel een paar weken voordat ik ook maar iets van waarde kan vinden. Ik kan nu met mijn lvl 78 sorc nog niet eens fatsoenlijk-countess runes doen ;(
heb nog wel wat voor je, nagelringen afzo, wisp maar eens
in signature

krijg momenteel wel geen enkeel game open...

[ Voor 4% gewijzigd door yago op 20-01-2007 16:43 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet fatsoenlijk runs kunt doen ben je geen mf gear nodig maar kill gear.
Aan mf heb je niets als je het niet killt.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Wat voor sorc heb je eigenlijk? Die gekke countess bij mij is constant Cold Immune Dus ik denk er aan om een Lightning sorc te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
XthinkZ schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:56:
[...]

Wat voor sorc heb je eigenlijk? Die gekke countess bij mij is constant Cold Immune Dus ik denk er aan om een Lightning sorc te bouwen.
countess is altijd fire en cold immume, dus lightning is idd de sorc om countess en summoner te runnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm ik maak een Fire/FO-sorc

Alleen dus echt zonder ook maar iets van gear. Ik heb geloof ik alleen al een nagelring. Voor de rest alleen rare MF gear (pauper).

Nou je het zegt zie ik in deze guide ook geen countess besproken worden, dus dan is dat ook geen goed idee. Ik ga eens pindle proberen, al is die natuurlijk ook niet echt een goudmijn op korte termijn. Het liefst doe ik gewoon mephruns, maar met negatieve res is dat niet te doen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een meteorb sorc en ben ook zonder gear begonnen.
Countess is redelijk te doen alleen je moet een goede merc hebben (ik heb een act 2 defiance merc)
Geef je merc voldoende ll en hij kan countess makkelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn merc is nog maar lvl 55, dus moet hem nog lvlen. Daarnaast is hem gear geven net zo lastig als jezelf gear geven als niet hebt natuurlijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja je kunt beter baalruns gaan doen tot lvl 75 - 80 en dan pas een merc huren.
Probeer tals mask te krijgen voor hem. Is niet duur en heeft 10%ll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een merc level je NOOIT. Je kunt gewoon de merc kopen als je een hoger level bent. Het verschil in stats zit 'm alleen in welk niveau je hem/haar haalt. Dus alle act 1, 3 en 5 mercs in normal halen, act 2 mercs in normal of nightmare (naar gelang de gewenste aura). Simpel :)

Dus als je merc bagger blijkt te zijn omdat ie level 0 is en jij 50, gewoon opnieuw kopen, scheelt je levelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
Hey luitjes, hier een vraagje. Ik heb een tijd (tot aan level 76 oid) een Sorc met Meteor en Blizzard gespeeld. Dat ging wel goed en me merc tankte lekker en pitruns op hell werden langzaamaan een eitje maar ik vind skills zoals firewall en hydra eigenlijk veel gaver om wat mee te doen. Probleem is alleen dat die skills nergens mee synergizen.

Mijn vraag is dus: wat is een goede sorc om te bouwen met firewall en/of hydra? Hydra op zich lijkt me niet genoeg te killen en firewall lijkt me, als puntje bij paaltje komt, ook niet echt geschikt om de stevigere creatures mee neer te halen.

Ik zat zelf te denken aan een tri-elementalist, maar ik heb het gevoel dat dat zo'n 'spread too thin' verhaal zal worden.. Bovendien heb je aan level 1 static field in principe genoeg om het cold/fire-immune gebeuren op te lossen....

Ideeën?

[ Voor 3% gewijzigd door morew0rk op 20-01-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hydra en een lightning sorc.
Hydra voor de lightning immunes en lightning tree om de rest te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
morew0rk schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:22:
Hey luitjes, hier een vraagje. Ik heb een tijd (tot aan level 76 oid) een Sorc met Meteor en Blizzard gespeeld. Dat ging wel goed en me merc tankte lekker en pitruns op hell werden langzaamaan een eitje maar ik vind skills zoals firewall en hydra eigenlijk veel gaver om wat mee te doen. Probleem is alleen dat die skills nergens mee synergizen.

Mijn vraag is dus: wat is een goede sorc om te bouwen met firewall en/of hydra? Hydra op zich lijkt me niet genoeg te killen en firewall lijkt me, als puntje bij paaltje komt, ook niet echt geschikt om de stevigere creatures mee neer te halen.

Ik zat zelf te denken aan een tri-elementalist, maar ik heb het gevoel dat dat zo'n 'spread too thin' verhaal zal worden.. Bovendien heb je aan level 1 static field in principe genoeg om het cold/fire-immune gebeuren op te lossen....

Ideeën?
warcheress, is een sorc die zoals de naam al doet vermoeden melee doet, daarbij zijn skills als enchant, hydra, static field, energy shield veel gebruikte skills. cker de hydra is makkelijk, jij staat namelijk lkkr te hakken en je hydra doet gezellig mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Hmmm, ben net begonnen.
Act 1 al 4 quests gedaan.

Word nu toch al wel zwaar, omdat ik nog geen skills+punten heb verdeeld. Speel met amazone, nu nog met speer omdat ik geen goede bow kan vinden :( Als ik eindelijk m'n bow heb kan ik investeren in skills die handig zijn (multi+guided, is dat een goede basis voor een amazone? allebij maxxen)

Voor de rest heb ik allemaal cheap kleding aan enzo. M'n account was al verwijderd door B.Net ivm 90 dagen inactiviteit :)

Echt Tof om na 2 jaar weer teug te zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door RedHat op 20-01-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Oh yeah, dacht toch echt dat ik mn waterwalks had verkocht, maar ik zie net dat ze bij mn pala in de kist liggen. Ze zijn trouwens 63 life.

PS. Ik heb Koeitje nog niet bedankt voor alle hulp die hij me hier bied in dit spel. Ik ben helaas nog te noob om iets terug te doen. Maar bij deze: bedankt voor alle hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou strafe gaan. Zeker als je untwinked speelt.

Denk trouwens dat mij necro wel lekker gaat walsen in hell. 17 skeletons, 17 mages, 28 revives. Lvl 47 Skeltons/mages en 49 mastery :D. En dan kan ik nog voor arm of king leoric gaan waardoor ik nog meer krijg (ben nu van plan hoto te gebruiken)

@ xthinkz: np, gaat er om dat we allemaal plezier hebben :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:52:
Ik zou strafe gaan. Zeker als je untwinked speelt.

Denk trouwens dat mij necro wel lekker gaat walsen in hell. 17 skeletons, 17 mages, 28 revives. Lvl 47 Skeltons/mages en 49 mastery :D. En dan kan ik nog voor arm of king leoric gaan waardoor ik nog meer krijg (ben nu van plan hoto te gebruiken)

@ xthinkz: np, gaat er om dat we allemaal plezier hebben :)
Strafe pierced?

Guided Arrow niet meer? Guided is lekker makkelijk om hoekjes schieten enzo :) Alleen las dat 1.10 ga niet meer liet piercen? zelfs als je pierce maxxed? (pierce moet je zowieso bij bowzone maxen toch?)

Als iemand leuke items voor beginner heeft (war travs hadden mana leech?) dan houd ik me aanbevolen. Is echt super tof na 2 jaar terug te zijn :)

Ben nog wel op zoek naar een goede bow :) lowlvl

[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 20-01-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:52:
Ik zou voor beast gaan.
Fana pwnt leoric en hoto.
Vooral in duels >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:55:
[...]

Strafe pierced?

Guided Arrow niet meer? Guided is lekker makkelijk om hoekjes schieten enzo :) Alleen las dat 1.10 ga niet meer liet piercen? zelfs als je pierce maxxed? (pierce moet je zowieso bij bowzone maxen toch?)

Als iemand leuke items voor beginner heeft (war travs hadden mana leech?) dan houd ik me aanbevolen. Is echt super tof na 2 jaar terug te zijn :)

Kijk eens naar de uniques, razortail belt bv. Pierce hoef je niet te maxxen, hoger dan 95% kan het toch niet, dus als je zorgt dat je met items en skill 95% hebt, dan heb je weer skillpoints voor andere dingen. De guided pierce bug is er uit gehaald, omdat het gewoonweg een onvoorziene feature was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yago schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:34:
[...]

heb nog wel wat voor je, nagelringen afzo, wisp maar eens
in signature

krijg momenteel wel geen enkeel game open...
Ik heb je al 2 weken terug ge-add. Ik zie je helaas nooit online (in b.net)

ps. *don_holio toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morew0rk schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:22:

Ideeën?
Ik heb een puur vuur build, die niet solo door hell gaat komen. Het is ook niet de bedoeling.
Nu al max firebolt, fireball, mastery
Nu nog meteor en hydra :) De rest in inferno denk ik, om het vuur van meteor wat aan te wakkeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Als er mensen zijn die wat vaker willen D2én:

account: *RedHat.nl
msn: gashendel@hotmail.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:55:
[...]

Ik zou voor beast gaan.
Fana pwnt leoric en hoto.
Vooral in duels >:)
Misschien voor normaal pvm. Moet even kijken wat mn fcr brakepoints zijn.

Duels zal hij niet doen. Daarnaast ga ik waarschijnlijk compleet hell solo clearen incl uber trist.
RedHat schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:55:
[...]

Strafe pierced?

Wisp me zo maar even op *koeitje.

Voor de rest 1 punt in passives pleuren, vind het nooit erg interessant er meer in te pleuren als je toch al anni/torch/faith hebt .

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook in pvm ownt het.
Die ene skel extra maakt de meer dan dubbele damage van fana niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:58:
Ook in pvm ownt het.
Die ene skel extra maakt de meer dan dubbele damage van fana niet goed.
Niet meer dan double. Merc aura ;). party dmg is erg laag. Alleen attackspeed is goed van beast, en de ar maar die boeit niet omdat merc infinty heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
RedHat schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:23:

ik wil best wat vaker D2en, maar kan JIJ dan tijd voor MIJ vrijmaken (zit in tentamenperiode :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

RedHat schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:23:

Ik heb je toegevoegd.

Mijn 1e account is xthinkz
Mijn 2e account is vondutchx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ga toch op javazone ipv bowazone. Als ik de changelist kijk van 1.10/1.11 , om te huilen :/

Dan maar een cow/baalminions killer :) (Bestaan cowgames nog steeds zoals vroeger? Of kun je nu maar echt één keer een cowgame doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
lol eindelijk na zoveel maanden heb ik alle set items bij elkaar gesprokkeld * mrboomblaster voelt zich blij als een kind ^^. het was wat maar dan heb je ook wat.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 20:54:
Ga toch op javazone ipv bowazone. Als ik de changelist kijk van 1.10/1.11 , om te huilen :/

Dan maar een cow/baalminions killer :) (Bestaan cowgames nog steeds zoals vroeger? Of kun je nu maar echt één keer een cowgame doen.
Zolang je de king niet killt kun je blijven cowen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

vroegah waren cows games om te levelen :D nu werkt dat niet meer helaas ook gaan ze niet meer makkelijk dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dus in CowGames kun je niet levellen? Dat is wel jammer, was wel ultiem :)

Zijn er nog andere manieren om snel te levellen? (relatief: snel).

Baalrun Javazone gaat het dan toch worden :) (mijn 1e char)

[ Voor 47% gewijzigd door RedHat op 20-01-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:54:
Dus in CowGames kun je niet levellen? Dat is wel jammer, was wel ultiem :)

Zijn er nog andere manieren om snel te levellen? (relatief: snel).

Baalrun Javazone gaat het dan toch worden :) (mijn 1e char)
Chaos Sanc, leuker dan baalgames imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo:
Tot lvl 14 tristruns
van 14 tot 20 tombruns
Van 20 tot 24 cow
24 ancients
vanaf 25 tot 40 baalruns
dan op 40 ancients nm
van 41 tot 60 nm baalruns
op 60 ancients hell
vanaf 61 hell baalruns.

Als je een sterk iemand je helpt kun je zo in een dag op lvl 80 zitten.

Of zo:
Baalquest leechen tot aan hell
Dan in hell chaos runs doen tot je daar weinig exp krijgt en dan baalruns doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt die baalbug nou precies. Ik snap het nog steeds niet helemaal. Dan moet iemand die wel ancients (maar niet baal) gehaald heeft een game openen en jij als low-lvl in party, maar wel in town blijven, terwijl de rest (van de party) baal sloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb vroeger ook In act5 de stad uitgelopen,daar heb je zo'n stukje met vet veel beestjes.
Dat deed levelen ook goed, het had ook een naam.

:)
Thijs: ik kan je steeds niet pakken op bnet maar als je die grisworld van de hand wilt doen graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 02:17:
Hoe werkt die baalbug nou precies. Ik snap het nog steeds niet helemaal. Dan moet iemand die wel ancients (maar niet baal) gehaald heeft een game openen en jij als low-lvl in party, maar wel in town blijven, terwijl de rest (van de party) baal sloopt?
Precies, als er iemand bij baal staat die de quest haalt en jij staat in town bij een tp (!) dan haal jij als lvl 1 bijv. ook de quest. Het is alleen af en toe een crime om iemand te vinden die de quest kan en wil halen..
RedHat schreef op zondag 21 januari 2007 @ 05:45:
Ik heb vroeger ook In act5 de stad uitgelopen,daar heb je zo'n stukje met vet veel beestjes.
Dat deed levelen ook goed, het had ook een naam.

:)
Thijs: ik kan je steeds niet pakken op bnet maar als je die grisworld van de hand wilt doen graag :)
Dat waren Bloodruns, maar die doen ze nu zelden. Je ziet iig niet meer games als bloodrun-07 ofzo.. op sc dan, misschien gebeurt het nog wel op hc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
heb karken shell gevonden eth en zo'n 760 def, kan ik hier nog op een of andere manier een bug inkrijgen?
Wou graag een 1000+ armour voor forti voor merc...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yago schreef op zondag 21 januari 2007 @ 10:26:
heb karken shell gevonden eth en zo'n 760 def, kan ik hier nog op een of andere manier een bug inkrijgen?
Wou graag een 1000+ armour voor forti voor merc...
Als hij niet superior is kan het. Moet je hem socketend mbv je cube. staat op www.battle.net/diablo2exp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 11:09:
[...]

Als hij niet superior is kan het. Moet je hem socketend mbv je cube. staat op www.battle.net/diablo2exp ;)
thx, ga ik ff checken!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 10:12:

Dat waren Bloodruns, maar die doen ze nu zelden. Je ziet iig niet meer games als bloodrun-07 ofzo.. op sc dan, misschien gebeurt het nog wel op hc?
Ik zou niet weten wat het verschil in exp moet zijn op hc, er zijn dus ook alleen maar tristruns, tombruns en baalruns. Alleen in normal trouwens, een baalrun op hc in hell betekent dat je 100% gegarandeerd een pkér in da house hebt. Op normal ook trouwens, maar goed, met level 15 is het alleen irritant dat je doodgaat, op level 90 is het ronduit kut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is waterwalkers (eth) nog wat waard in SC ladder?

En waar is die "failed to join game-bug" nou precies ineens (in 1.09 kan ik me dat niet herinneren) vandaan gekomen? Echt heel vervelend dat je 50% van de tijd 10s moet wachten om het weer opnieuw te kunnen proberen... (nog tips daarvoor?)

Nog een vraag. MapHack werd in 1.09 redelijk getolereerd om te gebruiken. Is dat nu in 1.11 niet meer zo?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:17:
Is waterwalkers (eth) nog wat waard in SC ladder?

En waar is die "failed to join game-bug" nou precies ineens (in 1.09 kan ik me dat niet herinneren) vandaan gekomen? Echt heel vervelend dat je 50% van de tijd 10s moet wachten om het weer opnieuw te kunnen proberen... (nog tips daarvoor?)

Nog een vraag. MapHack werd in 1.09 redelijk getolereerd om te gebruiken. Is dat nu in 1.11 niet meer zo?
MH = instant ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:17:

dat FTJ komt omdat er zoveel lag is op de servers, ligt dus aan de dupers, soms heb je er geen last van , maar als je naar een server connect waar ze aan het dupen zijn heb je meestal een FTJ, of het duurt lang voordat je in-game bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:23:
[...]

dat FTJ komt omdat er zoveel lag is op de servers, ligt dus aan de dupers, soms heb je er geen last van , maar als je naar een server connect waar ze aan het dupen zijn heb je meestal een FTJ, of het duurt lang voordat je in-game bent
Ik heb het bij het joinen van een game (die al aangemaakt is) ongeveer bij 5%, maar bij het zelf aanmaken van games, wel 50%

Ik blijf heel veel moeite hebben om met me fire/orb-sorc te MFen (zonder gear dus). Zelfs Meph op NM ga ik nog dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:30:
[...]

Ik heb het bij het joinen van een game (die al aangemaakt is) ongeveer bij 5%, maar bij het zelf aanmaken van games, wel 50%

Ik blijf heel veel moeite hebben om met me fire/orb-sorc te MFen (zonder gear dus). Zelfs Meph op NM ga ik nog dood :(
ooit gehoort van de moat hack??
dan zorg je dat mephi uit het zicht is en jij lkkr blizzard's of meteor's spammed op een plek net in beeld, maar doordat de attack iets groter is zal mephi wel geraakt worden, zo kan je zelf zonder enige gear mephi hell aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Ben je helemaal naakt?

Ik heb nog wel wat non magic gear liggen voor je.
Als je bij mephisto dood gaat doe je iets niet goed. Als er teveel mobs zijn dan lok je ze naar de ingang, en dan teleport ja naar mephisto om hem te lokken en dan ga je aan de overkant staan net dat je hem kan zien linksboven van je scherm en dan erop los schieten zonder dat ie wat doet.

Dat is juist de manier dat ik MF gear bij elkaar heb geraapt.
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:30:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet helemaal naakt. Veel magic/rare gear met low defense, maar in totaal al wel rond 130% MF Ik zal eens wat met meph gaan "spelen". Helaas alleen nog FB & FM gemaxed. Meteor moet nog wel 6 puntjes in voor max, maar dat duurt me te lang boven lvl 80.

Misschien heeft iemand hier wat runes voor wealth runeword liggen? (lem of ko)

ps. *locutusofborg

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk jongen...

ik gebruik mh nog zonder problemen... inmiddels 7 maanden al...

al vanaf 1.09 maargoed.. speel zelf ook vanaf 1.08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil geen discussie beginnen over of MH een "echte" cheat is of niet, maar het maak het MFen toch een stuk minder saai en frustrerend als je 't mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:03:
ik wil geen discussie beginnen over of MH een "echte" cheat is of niet, maar het maak het MFen toch een stuk minder saai en frustrerend als je 't mij vraagt
Precies. Vroeger was ik altijd tegen MH, omdat je er ook meer mee kan als alleen de map tonen en dat hoeft voor mij niet.
Maar als je voor de 300000ste keer moet zoeken naar een ingang is het niet leuk meer en daarom heb ik ook MH, wel een lite die dus puur en alleen de map toont...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor dingen kun je ermee dan tonen? Ik vind het ook wel erg fijn om te kunnen zien welk "nr" een rune heeft, welk TClvl een monster heeft of hoeveel sockets een item heeft (zonder hem op te rapen). Had allemaal prima in de game gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word een beetje moe van D2. Mijn soj is gepoofed, maar dat boeit me eigenlijk niet. Erger is dat niet een *&^*^&* arachnid heeft voor fg. Zonder dat is mijn necro niet af. En een Cta4-6 krijgen voor Last Wish in een 15/14 BA (376/66) is al helemaal onmogelijk. Traden :r

EN FAILED TO JOIN IS AL HELEMAAL &*^&*^&*^ :r :r :r

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:59:
[...]

tuurlijk jongen...

ik gebruik mh nog zonder problemen... inmiddels 7 maanden al...

al vanaf 1.09 maargoed.. speel zelf ook vanaf 1.08
Vaag, ik kreeg istant ban op een account waar ik mh had gebruikt, was begin 1.11...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat het wel MH afhankelijk is, maar we houden er nu maar over op, nogal grijs gebied.

"Failed to join game" is echt idd het vervelendst. Als ze daar nou 1 mannetje een paar uur op zetten, is er zoveel meer speelplezier voor iedereen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil waiting lines weer terug, wist je tenminste zeker dat je aan de beurt kwam :X

grafbnet ik wil vandaag nog lvl 70 zijn :S. Probeer al 20 minuten van 62 -> 63 te komen maar alleen maar ftj.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
gakkethijs schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:41:
als je een griswold armor moe hebben moet je me maar ff pmen vind er net 1
*gakkethijs
Als je hem nog hebt kun je dan ff msnén? gashendel@hotmail.com

Ik zoek nog boots met + skills, een ring met +skills of mana leech
Gloves/Belt.

En als iemand nog een titans te leen heeft totdat ik zelf titans heb héél graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 22:58
Mensen mensen wat een geklaag hier over D2. Ik ben het wel eens over de technische zaken (lag, FTJ...).

Maar al dat gedoe over de UBER uber items..pff. Probeer het eens met een full IK barb, een Mavina zon of gewoon eens een setje equip die niet UBER/cookie cutter is. Probeer anders ook eens hardcore als je SC speelt. Deze game is echt nog wel boeiend, voor mij althans. Ik vind het zelf ook leuk uber items te vinden maar ik wissel het wel af. :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK barb is het easy mee. Met mavina is het ook goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Ja, inderdaad, dus het is al helemaal niet nodig om het leetste uber itam der uber itamz te hebben, dat was mijn punt ;)

In dat opzicht is het wel jammer dat LoD niet meer als classic was, waar rares nog echt goed konden zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imodium schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:41:
Mensen mensen wat een geklaag hier over D2. Ik ben het wel eens over de technische zaken (lag, FTJ...).

Maar al dat gedoe over de UBER uber items..pff. Probeer het eens met een full IK barb, een Mavina zon of gewoon eens een setje equip die niet UBER/cookie cutter is. Probeer anders ook eens hardcore als je SC speelt. Deze game is echt nog wel boeiend, voor mij althans. Ik vind het zelf ook leuk uber items te vinden maar ik wissel het wel af. :)
Ik doe al hc, en nu? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imodium schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:55:
Ja, inderdaad, dus het is al helemaal niet nodig om het leetste uber itam der uber itamz te hebben, dat was mijn punt ;)

In dat opzicht is het wel jammer dat LoD niet meer als classic was, waar rares nog echt goed konden zijn..
Op hc wil je dat wel graag, gezien je niet dood MAG gaan. Dat mensen op scl zo elite geneuzel willen hebben snap ik niet, mijn crappy ama en sorc op scl slaan hell baal ook neer indien nodig.
En na ubertrist is ook niet echt spannend, gezien je bij doodgaan gewoon je body terug pakt en weer opnieuw gaat slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Dat is wel zo, maar ook op HC heb je heus niet het uberste van het uberste nodig. Ik had liever gezien dat runewords in relatie tot uniques niet zo uber waren, maar goed..

Untwinked spelen is ook erg lollig. Heb een poos geleden wel eens met een full untwinked groep gespeeld. Zeer vermakelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een beetje na te denken over de beste barb gear voor pvm.
Ik kom uit op:
BotD eth CB
Stormshield
Arreats
Fortitude
Gore riders
Steelrend/Draculs
Verdungo's
Ravenfrost
Soj/bul kathos
Highlords/Crescent moon

Eth CB kan je zowel 1h als 2h mee, dus das wel handig. Verder is dit zo ongeveer het beste wat ik kon bedenken. Iemand nog alternatieven/aanvullingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:26:
Ik zit een beetje na te denken over de beste barb gear voor pvm.
Ik kom uit op:
BotD eth CB
Stormshield
Arreats
Fortitude
Gore riders
Steelrend/Draculs
Verdungo's
Ravenfrost
Soj/bul kathos
Highlords/Crescent moon

Eth CB kan je zowel 1h als 2h mee, dus das wel handig. Verder is dit zo ongeveer het beste wat ik kon bedenken. Iemand nog alternatieven/aanvullingen?
2 maal botd ba, doet meer dmg dan CB dual wield. Geen soj, dat zuigt op barb. Zelfde geld voor bk, je hebt zat life en leech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die botd x2 ba is leuk, maar ik neem aan dat je ss dan niet nodig hebt in hell? Wat voor ring kan ik dan beter nemen, een goeie rare ofoz? want volgens mij heb je met 2x botd genoeg res en leech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:37:
Ja, die botd x2 ba is leuk, maar ik neem aan dat je ss dan niet nodig hebt in hell? Wat voor ring kan ik dan beter nemen, een goeie rare ofoz? want volgens mij heb je met 2x botd genoeg res en leech.
2 raven's is wel relaxed, haal je iig meer AR mee, wat je bij een barb nog wel is mist als je geen angelic gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:34:
[...]

2 maal botd ba, doet meer dmg dan CB dual wield. Geen soj, dat zuigt op barb. Zelfde geld voor bk, je hebt zat life en leech.
ik heb het uitgerekend en ik geloof dat een cb meer dmg doet dan 2 ba's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Hoi Mannen,

ik ga voor m'n javazon min of meer uit van deze built:
http://www.baronsbazaar.i...om/index.php?showtopic=40

D'r staat super veel informatie voor deze buillt. Baal slopen moet easy worden. Alleen Mephisto is voor mij een "ander" verhaal.

Mephisto wil nog wel n's Lightning Immune zijn. Dan kan ik wel een Valkyrie casten oid, maar "werkt dat". Plus het feit dat ik m'n skillpoints niet wil verkwanselen dus een bow/jav amma is zowieso geenoptie. Word dus Java only.

Iemand tips om hem "allround" pvm te maken. Het stukje op de link hierboven geeft eigenlijk 3 punten: Stabben... hmmm... Lijkt me niet echt een héél goed idee. Valkyrie + Merc < beide tijdrovend denk ik.

Iemand dus tips om Mephisto toch "snel" te kunnen slopen, en een "allround" pvm char in wording te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meph ligthning immune?
Kan je niet bow op switch doen of merc icm valk gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
@ koei, srry dat ik daarstraks wegviel.
Internet crashte...

Happy, happy, joy, joy !!!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:20:
Meph ligthning immune?
Kan je niet bow op switch doen of merc icm valk gebruiken?
nee. Zoals je kan lezen wil ik absoluut geen bow skills upgraden.
Ik zit wel te denken aan een "tank merc" die ook redelijk wat dmg kan doen. Maar goed, dan ben je wel "iets verder" ivm gear verzamelen enzo.

Lijstje van uiteindelijke gear die ik wil, kan iemand die verstand heeft van items erbij zetten of dit haalbaar is (duur ja of nee, veel waarde) en eventueel een goed vervangbare item kunnen "aanprijzen"?
shield : My favourite Shield for this build is a Sanctuary runeword.
weapon : Titans, no question bout it :)
armor : The Gloom runeword is my choice.
Hat : begin: valkyry wing, later shako :)
Belt: Razortail no question bout it :)
Ring: Raven Frost + Bul Kathos / Soj / Rare(mana+life leech)
Ammu: Mara's / Highlords
Gloves: Alles met +javelin skills. Als iemand nog over heeft, graag :)
Boots: Silkweaves, en als ik geen mana probleem heb, Waterwalks
Iemand tips/opmerkingen? iig bedankt
Boots:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mara is erggg duur, de rest is wel te doen zo te zien.. Eth titans zijn geloof ik ook nog wel prijzig, normale zal wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
RedHat schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:54:
[...]

nee. Zoals je kan lezen wil ik absoluut geen bow skills upgraden.
Ik zit wel te denken aan een "tank merc" die ook redelijk wat dmg kan doen. Maar goed, dan ben je wel "iets verder" ivm gear verzamelen enzo.

Lijstje van uiteindelijke gear die ik wil, kan iemand die verstand heeft van items erbij zetten of dit haalbaar is (duur ja of nee, veel waarde) en eventueel een goed vervangbare item kunnen "aanprijzen"?

[...]

Iemand tips/opmerkingen? iig bedankt
Boots:
die guide heb ik ook gebruikt voor mijn javazon. goeie build.

javazon lvl 85.

mijn gear setup is:

shield: sancturary met 69 rer in een troll nest. mss dat er een phoenix komt vanwegen de redemption aura om zo een beetje mun mana verbruik te verhelpen want deze zuipt mana :P
weapon: eth titans 161% upped
weapon2: cta met lidless (geen zin om str te verspillen voor spirit)
armor: CoH in een wyrmhide (+2 skills, 65 res, 8% ll, +20 str, 8% DR)
hat: valkyrie wing
belt: razortail (100% pierce is echt top)
rings: raven 217ar-18 dex/rare met 60 mana 3% ml
amu: the cats eye (25 dex, 20% ias) erg handig als je makkelijk aan de 30% ias BP wil komen.
gloves: rare met +2 java. 20% ias
boots: sandstorms (15 str, 14 vit)

inv: 8x java sk, anni, ama torch en een paar sc met wat res
merc gear:

weapon: crypt axe met infinity (-53%. 267% ED)
armor:eth forty (3246 def, 30 res, +1 life per level)
helm: crown of thieves

mijn skill layout:

in passive: op valkyrie na alle een punt 1 in doen. valkyrie heb ik zon 6 a 7 in gedaan.

jav: li fury max, charged strike max, power strike max, li bolt 17 punten tot nu toe.

stats:

str: 133
dex: 161
vit: 420
enr: eeeuuh

en nog 49 punten over.

li fury doet nu 1-2606 schade en charged strike 1-6016

volgens de arreat summit staat dat meph nergens immune voor is maar wel voor alle 4 75% resist heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Okej, dit is nog eens handig...

Titans waren vroeger 1-2 sojs. (soj tijdperk ja ;) )
goed, een javazone moet baal makkelijk kunnen handlen op hell. Dan heb je een leuke gear zo voor elkaar denk ik.

En hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat je mana niet/nauwelijks opgaat? :)

[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 22-01-2007 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
RedHat schreef op maandag 22 januari 2007 @ 00:33:
Okej, dit is nog eens handig...

Titans waren vroeger 1-2 sojs. (soj tijdperk ja ;) )
goed, een javazone moet baal makkelijk kunnen handlen op hell. Dan heb je een leuke gear zo voor elkaar denk ik.

En hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat je mana niet/nauwelijks opgaat? :)
tja 3% ml helpt maar een heel klein beetje maar voor de rest mana/revy pots drinken. onderweg vind je ze genoeg anders ff naar town om ze te kopen.

edit: net ff meph hell solo gedaan en die gaat met charged strike toch redelijk snel neer ^^. alleen naar meph toe geen is zo lang ( enigma FTW!)

[ Voor 12% gewijzigd door mrboomblaster op 22-01-2007 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had bij mijn javazon geen valk. Ik tankte gewoon zelf :/. Stormshield+shako = 45% DR + maxblock + life. Mn holy freeze merc hield ze wel bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
mrboomblaster schreef op maandag 22 januari 2007 @ 00:22:
[...]

die guide heb ik ook gebruikt voor mijn javazon. goeie build.

javazon lvl 85.

mijn gear setup is:
...
ben nu ook met een ama bezig; HCL that is... lvl 61 nu, en ik neem wel beide skilltabs mee..

freeze arrow voor als er li's zijn (heb wws op de swich)
titans voor gewoon

schild heb ik nu een radament, maar daar wil ik een storm op
forti armor 15xx def, maar wordt over 4 lvls eni cuirass
raven + dwarf
t-god belt
rare booties met dual res en FRW
sanders gloves
amu wordt over 4 lvls highlords
helm ? maar moet shako worden (liever griffon, maar onbetaalbaar..)

merc heeft nu een lvlv 17 insight partizan, maar moet een infi worden (ligt in de stash)
armor ummed shaft (nog niet upped)
Helm, of peasant, of tal

main attack natuurlijk met titan, LF, en anders charged

bevalt tot nu toe goed, nog nooit op lvl 5x naar hell gegaan :o en ik leef nog steeds :P

koeien NM is echt lachen, ware het niet dat het te weinig XP oplevert.. 3 worpen en er liggen weer 20 koeien :D alleen die mana hé :|

dus voorlopig nog eff een zooi balies NM, zodat ik m'n gear aankan. Daarna full speed door hell, en levellen :D

[ Voor 35% gewijzigd door kwakke01 op 22-01-2007 09:55 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg wel sloppy speelstijl met mn necro op dit moment. Oe een fanatism mana burn boss -> decryp -> tele op zn hoofd. :D. Nu nog ff 3 levels halen zodat ik ook max resists haal op hell (als ik anya ook nog heb dan). Dan nog gelijk even +3 van torch en +2 skelly mastery van marrows. En op 80 als icing op de cake nog even arachnid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren niets kunnen doen met enig lowlevel char. Ik vertik het om solo te spelen, dat heb ik al genoeg gedaan. Er waren geen reacties op mijn whisper om wat te gaan levelen, dus ik ben maar weer gaan Wiién. Weer eens een 6 uur durende zelda confrontatie :)
Ik schiet dan opeens ook een stuk meer op, ipv steeds een uurtje 's ochtends :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:00:
[...]

countess is altijd fire en cold immume, dus lightning is idd de sorc om countess en summoner te runnen
Mijn Hydra/Orb sorc deed countess zo :D
1 punt in static en een merc pakte ik countess zo.
Imodium schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:41:

Jep, sinds ik op HCL zit vind ik D2 weer uitdagender.
Probeer ook van alles build :D

Zoals "kodiak" beer 1xx% Dual Leech weinig damage veel CB :)
Een Fearazon "spear" genaamd B_uglyzon HCMTF mod 90% nu Rattle en Face of Horror
Een Beserker/Leaper Barb.

standaard build voor safty
Wind Druid
Summoner
Bowazon (freeze arrow + java (1 punt in lightbolt voor cold/physical immunes) )

En dit voornamelijk zonder elite runeword enzo.
1nigste RW dat ik wil is ICE :)
kwakke01 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:54:
[...]

ben nu ook met een ama bezig; HCL that is... lvl 61 nu, en ik neem wel beide skilltabs mee..

freeze arrow voor als er li's zijn (heb wws op de swich)
titans voor gewoon

schild heb ik nu een radament, maar daar wil ik een storm op
forti armor 15xx def, maar wordt over 4 lvls eni cuirass
raven + dwarf
t-god belt
rare booties met dual res en FRW
sanders gloves
amu wordt over 4 lvls highlords
helm ? maar moet shako worden (liever griffon, maar onbetaalbaar..)

merc heeft nu een lvlv 17 insight partizan, maar moet een infi worden (ligt in de stash)
armor ummed shaft (nog niet upped)
Helm, of peasant, of tal

main attack natuurlijk met titan, LF, en anders charged

bevalt tot nu toe goed, nog nooit op lvl 5x naar hell gegaan :o en ik leef nog steeds :P

koeien NM is echt lachen, ware het niet dat het te weinig XP oplevert.. 3 worpen en er liggen weer 20 koeien :D alleen die mana hé :|

dus voorlopig nog eff een zooi balies NM, zodat ik m'n gear aankan. Daarna full speed door hell, en levellen :D
Zou voor spirit shield gaan.
Als LF zon sta je niet vaak close, en DEX is physical damage voor jav's en bow's.
Veel dex is ook veel block en ama's halen veel dex :P

Mijn bowie staat wel bij de standaard build :D maar wordt meer een low vita build op HC ;)
100 vita zit ik aan te denken, str rond de 90 a 100 rest in dex. Hopelijk help freeze arrow me, clue is veel cold damage te krijgen op charms per mod op een cold charm is 1sec freeze "normal" Mav gloves is 6 sec en eye of the etlich is hidden 2-10 sec (varieert) FA is al 2 sec. Met 1 charm is dat al 11sec /3 = 3.6 sec freeze op hell. Als bow neem ik ICE runeword.

Op switch Titan's + sigon ofzo met lvl 1 lightbolt voor cold/physical immunes.
Switch geeft me dan +3 skills en + 2 jav skills = lvl 6 lightbolt en + 3 valk ;) netzo veel als een harmony bow op switch.

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 22-01-2007 10:59 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:31:
[...]

Mijn Hydra/Orb sorc deed countess zo :D
1 punt in static en een merc pakte ik countess zo.

[...]

Jep, sinds ik op HCL zit vind ik D2 weer uitdagender.
Probeer ook van alles build :D

Zoals "kodiak" beer 1xx% Dual Leech weinig damage veel CB :)
Een Fearazon "spear" genaamd B_uglyzon HCMTF mod 90% nu Rattle en Face of Horror
Een Beserker/Leaper Barb.

standaard build voor safty
Wind Druid
Summoner
Bowazon (freeze arrow + java (1 punt in lightbolt voor cold/physical immunes) )

En dit voornamelijk zonder elite runeword enzo.
1nigste RW dat ik wil is ICE :)

[...]
hmm, ik ga meer voor de vitazon ;)

dex en str zo min mogelijk boosten (heb nu dex charms gebruikt, of dex items)

valkyrie kan ik pre-buffen, want ik heb 2 magic/passive gloves, en een 3 m/p amu

komt ie op dit mom op vll 10 uit, en is ie levensvatbaar @ NM

hoe los je het mana probleem op als je gee insight merc hebt?!? (ik geef hem als ie hem eenmaal aankan infi) en ik wil niet na 10 worpen meteen weer een potion hoeven drinken...

[ Voor 26% gewijzigd door kwakke01 op 22-01-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm, mana problemen met een javazon? Hoe doe je dat? +xx mana after kill etc etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:46:
[...]

hmm, ik ga meer voor de vitazon ;)

dex en str zo min mogelijk boosten (heb nu dex charms gebruikt, of dex items)

valkyrie kan ik pre-buffen, want ik heb 2 magic/passive gloves, en een 3 m/p amu

komt ie op dit mom op vll 10 uit, en is ie levensvatbaar @ NM

hoe los je het mana probleem op als je gee insight merc hebt?!? (ik geef hem als ie hem eenmaal aankan infi) en ik wil niet na 10 worpen meteen weer een potion hoeven drinken...
Mana after Kill items :D LF kan al killen met 1 worp en genoeg pierce ;)
SilkWeave boots (5 mana), Crafted Caster gloves met +2 java/passive skills (1-3 mana).
Lidless Wall (3-5 mana) minimum 9 max 13 mana after each kill ;)

Griswold armor met 3 tir's :P 6 mana after kill ;)

enz, enz.

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 22-01-2007 10:55 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.