Ik heb vandaag ook maar eens de Itho CVE ECO-fan geplaatst in de plaats van onze oude mechanische ventilatie van Stork. Ik denk dat die ouwe rammelbak toch al gauw 100W continu trok omdat ie het alleen nog maar in de hoogste stand deed. Deze Itho doet in de hoogstand maximaal 28W wat al gauw een besparing van meer dan 100,- euro per jaar oplevert. Niet gek voor een investering van 200,- euro.

Foto geleend van Home Power in Holland.
Ik ga er nog wel de draadloze bediening bij bestellen. Effectief hebben we hem nu altijd in de middenstand staan, maar dan hoor je hem nog wel. In de laagstand en dan even hoog zetten wanneer nodig is dan wel zo makkelijk met die draadloze bediening!
Foto geleend van Home Power in Holland.
Ik ga er nog wel de draadloze bediening bij bestellen. Effectief hebben we hem nu altijd in de middenstand staan, maar dan hoor je hem nog wel. In de laagstand en dan even hoog zetten wanneer nodig is dan wel zo makkelijk met die draadloze bediening!
[ Voor 22% gewijzigd door mvdklip op 16-03-2007 22:53 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2