[Apple TV] Discussietopic deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.906 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:09
pling schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:04:
VisuallHub is ook aangepast voor AC3 support. Meer informatie hier.
Leuk. Maar een dvd omzetten duurt 2x zo lang als met handbrake. Er rolt trouwens een .mov uit. Het wachten is op een antwoord van handbrake.

.mov kan weer niks met meta data. Voorlopig even geen eigengebakken 5.1 dan maar ;)

[ Voor 10% gewijzigd door lowfi op 14-02-2008 00:24 ]

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 17:39
Exirion schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:44:
[...]

Je zegt het goed: streamen. Maar probeer niet een film terug of vooruit te spoelen want dat werkt niet. Waardeloos dus IMO. Bovendien is een Apple TV voor dit doel sowieso een stuk gebruiksvriendelijker dan een PS3.

En nee, ik ben geen Apple-fanboy of PS3-basher want ik heb ze allebei thuis staan.
Wat me tegenhoud om er een te kopen is dat ik een full hd 1080p tv ga kopen en de apple tv doet maar tot 720p. Misschien kan ik gewoon beter men macmini (is nu een server) aan de tv koppelen en dan heb ik bijna hetzelfde effect....

de ps3 kan namelijk wel door en terugspoelen, al is dat vaak zonder preview. Met de xbox360 gaat dat idd niet.

It's dark but I don't want to find the light

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 14:11
Ik zit er ook over te denken om nu dan toch maar een AppleTV te kopen, maar hoe zit het met de prijs verlaging die in de US is doorgevoerd? gaat deze nog komen in europa denken jullie?

@iMartien

Anoniem: 169877

Martien schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:13:
Ik zit er ook over te denken om nu dan toch maar een AppleTV te kopen, maar hoe zit het met de prijs verlaging die in de US is doorgevoerd? gaat deze nog komen in europa denken jullie?
Neuh, ik denk het niet.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Martien schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:13:
Die prijsverlaging is er in de VS omdat Apple het verwacht te compenseren met de inkomsten van de filmverhuur. Hier in Europa is er geen filmverhuur, dus ook geen 'subsidie'.

Dreamvoid schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:26:
[...]

Die prijsverlaging is er in de VS omdat Apple het verwacht te compenseren met de inkomsten van de filmverhuur. Hier in Europa is er geen filmverhuur, dus ook geen 'subsidie'.
...ik denk dat de prijs net zo hoog blijft wanneer er wel een mogelijkheid is tot filmverhuur is in Europa. Ach, wie wil wachten kan wachten toch? :)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Anoniem: 50159 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:50:
[...]

Ik heb begrepen dat AppleTV zichzelf ook update na een tijdje. Hij zou 1x per week checken voor een update.
Ik heb uiteraard de hostsfile van m'n ATV aangepast zodat hij lekker in het luchtledige voor updates gaat checken :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Anoniem: 50159

anyonas schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:07:
[...]

Wat me tegenhoud om er een te kopen is dat ik een full hd 1080p tv ga kopen en de apple tv doet maar tot 720p. Misschien kan ik gewoon beter men macmini (is nu een server) aan de tv koppelen en dan heb ik bijna hetzelfde effect....

de ps3 kan namelijk wel door en terugspoelen, al is dat vaak zonder preview. Met de xbox360 gaat dat idd niet.
Fout. Sinds de update van gisteren klopte je statement. Nu kan hij 1080p weergeven. Zie de verschillende fora's maar eens na op screenshots. het is een van de nieuwe features nl.

• anyonas
Anoniem: 50159 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 17:12:
[...]

Fout. Sinds de update van gisteren klopte je statement. Nu kan hij 1080p weergeven. Zie de verschillende fora's maar eens na op screenshots. het is een van de nieuwe features nl.
Ik zie het nu ook bij de specs op de apple site staan.
Maar speelt hij ook 1080p materiaal af ... nee :(

Niet dat ik dat al heb. Buiten men bluray schijfjes.. Maar dat speel ik dan toch af met de ps3.

Anoniem: 228004

klein vraagje, kun je ook naar radiostations luisteren via je appletv zoals met itunes op je mac?

• pling
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 18:35

pling

Lekker Kepjoeteren

Anoniem: 228004 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 17:47:
klein vraagje, kun je ook naar radiostations luisteren via je appletv zoals met itunes op je mac?
Je kan een radiostation in een muzieklijst slepen en afluisteren op je ATV, net gechecked.

Anoniem: 228004

mooi!.. nog een rede om een appletv te bestellen..

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 23:28
Weekje nu bezitter ATV, nieuwe update installed, Airtunes is ideaal, 3 kamers zelfde geluid, niet helemaal sync, swa.

Alleen mis ik SNMP op deze doos.. :|

-

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

lowfi schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:30:
[...]
Leuk. Maar een dvd omzetten duurt 2x zo lang als met handbrake. Er rolt trouwens een .mov uit. Het wachten is op een antwoord van handbrake.

.mov kan weer niks met meta data. Voorlopig even geen eigengebakken 5.1 dan maar ;)
De changeset voor DD 5.1 ondersteuning in handbrake is een paar dagen terug in de subversion repository beland. De volgende versie zal dus volledig compatible zijn met AppleTV 2.0 :) (de echte daredevils kunnen het nu al proberen door een svn build te bouwen met jam en de developer tools; overigens dan wel zonder enige ondersteuning en kans op crashes ;) )
anyonas schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 17:16:
Maar speelt hij ook 1080p materiaal af ... nee
Dat komt met name door de hardware die erin zit. 1080p HD content decoderen op een Pentium-M @ 1Ghz is vrij lastig ;) Wellicht dat Apple dat via wat betere hardware specs wel als feature in een toekomstige AppleTV hardware update gaat stoppen... 't begint er namelijk aardig op te lijken dat AppleTV zeker in de US niet echt meer een "hobbyprojectje" is voor Apple.

[ Voor 27% gewijzigd door mindcrash op 14-02-2008 20:24 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twee dagen terug mijn Apple TV gekocht (160GB), en gisteren een giftcard voor de iTunes Store via eBay. Ik ga dit weekend een US account aanmaken voor de iTunes Store, iemand hier ervaringen mee? Tips? Aanbevelingen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComaKip
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-05 08:42
Ik heb nog een iTunes Music Store Gift Certificate met een waarde van 80 US $. Cadeautje van mijn US collega's. Deze kan ik dus gewoon besteden met iTunes icm Apple TV? Films bestellen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComaKip
Industrial_Life schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 20:04:
Weekje nu bezitter ATV, nieuwe update installed, Airtunes is ideaal, 3 kamers zelfde geluid, niet helemaal sync, swa.
Heb je al geprobeerd te patchen met de patchstick? Zijn er al plugins werkend voor de ATV2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ComaKip schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:07:
Ik heb nog een iTunes Music Store Gift Certificate met een waarde van 80 US $. Cadeautje van mijn US collega's. Deze kan ik dus gewoon besteden met iTunes icm Apple TV? Films bestellen dus?
Yep. Wel eerst even een US account aanmaken in je iTunes, anders werkt het uiteraard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus als ik een US account heb, heb ik alle features (movie renting) die in Amerika ook beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50159 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:37:
Dus als ik een US account heb, heb ik alle features (movie renting) die in Amerika ook beschikbaar zijn?
Dat klopt. Ik heb zojuist een US account aangemaakt, en m'n redeem code gebruikt die ik via eBay gekocht heb, en alles werkt perfect. Heb dus inmiddels een US account met $50 tegoed. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137471

Ik weet niet of dit onderwerp nog toegestaan is maar toch ff een poging wagen. Ik heb een aantal DVD's die ik in mijn iTunes lib wil hebben (persoonlijk gebruik dus). Nu begreep ik al dat dit met Handbrake kon maar Handbrake blijkt niet te werken (wil geen commerciele DVD's rippen). Is er een manier om dit wel werkend te krijgen? Of moet ik dan toch een ander pakket (windows of mac) zoeken om dit voor elkaar te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Anoniem: 137471 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:31:
Ik weet niet of dit onderwerp nog toegestaan is maar toch ff een poging wagen. Ik heb een aantal DVD's die ik in mijn iTunes lib wil hebben (persoonlijk gebruik dus). Nu begreep ik al dat dit met Handbrake kon maar Handbrake blijkt niet te werken (wil geen commerciele DVD's rippen). Is er een manier om dit wel werkend te krijgen? Of moet ik dan toch een ander pakket (windows of mac) zoeken om dit voor elkaar te krijgen
Het programma mac the ripper ... en dan met handbrake...
omslachtig

Maar verder. Ik ga denk een apple tv kopen morgen. Men ps3 heeft problemen met men m4v's af te spelen. En de mac zonder codecs speelt hem zonder problemen af, dus ik veronderstel dat die op de apple tv ook gaan werken. Met die x264 encoder zonder extra opties.
2 van de 6 films spelen maar af op de ps3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Net de nieuwe SW er op gezet - ben niet kapot van de nieuwe interface met z'n nieuwe startscherm.

Vond de oude beter - een soort menu, nu zijn het er twee......

Wel maar eens proberen een flikr accountje op te zetten... dat is dan wel weer leuk

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spyro_the_Dragon schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:45:
Net de nieuwe SW er op gezet - ben niet kapot van de nieuwe interface met z'n nieuwe startscherm.

Vond de oude beter - een soort menu, nu zijn het er twee......

Wel maar eens proberen een flikr accountje op te zetten... dat is dan wel weer leuk
ik ben wel te spreken van het nieuwe menu. Puur persoonlijk natuurlijk. ik ben ook te spreken van de nieuwe content. ONgeloofelijk leuk om al die Podcasts te bekijken en muziek van de iTunes Store te beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
uitverkocht :(
heb hem pas volgende week.

Heb in de store een film afgespeeld op een groot scherm en de kwaliteit was zeer goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anyonas schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:01:
[...]

Het programma mac the ripper ... en dan met handbrake...
omslachtig
Ik gebruik momenteel VisualHub om mijn films te converteren naar MP4 voor mijn Apple TV. Zeer gebruiksvriendelijk programma moet ik zeggen. Het converteren duurt alleen vrij lang, hoewel ik de kwaliteit op "Go Nuts" heb ingesteld. Heeft iemand ervaring met dit programma, en duurt converteren altijd zo lang (tussen de 90 en de 120 minuten per film)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Anoniem: 169877 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:19:
Heeft iemand ervaring met dit programma, en duurt converteren altijd zo lang (tussen de 90 en de 120 minuten per film)?
Ja en ja. Het hangt een beetje af van je instellingen (en 'go nuts' doet weinig zichtbaars voor de kwaliteit) maar decoderen en coderen kost nu eenmaal tijd. 'Simpele' operaties als het aanpassen van de container zonder de video opnieuw te encoden kun je in een fractie van de tijd met VLC's streaming/export wizzard.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81539

[...]

Ik gebruik momenteel VisualHub om mijn films te converteren naar MP4 voor mijn Apple TV. Zeer gebruiksvriendelijk programma moet ik zeggen. Het converteren duurt alleen vrij lang, hoewel ik de kwaliteit op "Go Nuts" heb ingesteld. Heeft iemand ervaring met dit programma, en duurt converteren altijd zo lang (tussen de 90 en de 120 minuten per film)?
Bij mij MacBook (Intel Core Duo) doet een film van 1.5 uur er een uurtje over om te converteren. Je kan de settings gewoon op average zetten hoor, dan heb je ook fantastisch goed beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik momenteel VisualHub om mijn films te converteren naar MP4 voor mijn Apple TV.
Dan ga ik dat proggie ook maar eens proberen. Ik heb een aantal films met handbrake geprobeert te rippen maar ik krijg er geen ondertiteling in. En soms lijkt hij ook vast te lopen als hij op 99,9% komt :( Nog maar ff wat testen want ik zal wel iets niet goed doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Anoniem: 137471 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:27:
[...]

Dan ga ik dat proggie ook maar eens proberen. Ik heb een aantal films met handbrake geprobeert te rippen maar ik krijg er geen ondertiteling in. En soms lijkt hij ook vast te lopen als hij op 99,9% komt :( Nog maar ff wat testen want ik zal wel iets niet goed doen ;)
Die subtitles in handbrake werken uitstekend. Ik plaats ze er ook alleen maar in omdat mijn bezoek dat het liefste heeft. En het stoort me niet dat ik het niet kan afzetten.
[...]
Met handbrake en een stage 1 duurt het bij mij zelfs 3h per film. Maar ik laat het gewoon tijdens de nacht draaien en als ik werken ben. Zo kan ik toch wel 5+ films verwerken ... en zoveel kan ik er nu ook niet op een avond kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81539 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:29:
[...]

Bij mij MacBook (Intel Core Duo) doet een film van 1.5 uur er een uurtje over om te converteren. Je kan de settings gewoon op average zetten hoor, dan heb je ook fantastisch goed beeld.
Prima, weet ik weer voldoende. Iedereen bedankt voor zijn / haar reactie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
hoe kan je ondertiteling dan gelijk in je video laten inbranden voor je ATV en iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Anoniem: 137471 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:27:
[...]

Ik heb net hetzelfde voor met een film. op 99% crasht de applicatie :(
Waarschijnlijk een waarschuwing dat het een slechte film is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe yep het proggie vind et vast een slechte film maar ik in dit geval niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
Niet echt een direct appletv related vraagje:

Ik heb via ene Dhr B. tor Rent een aantal tv episodes gekregen, maar deze staan in iTunes onder Films en niet onder TV-programma's, is er een mogelijk om deze onder TV-programma's gesorteerd te krijgen?

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pling

pling

Lekker Kepjoeteren

Martien schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:08:
is er een mogelijk om deze onder TV-programma's gesorteerd te krijgen?
Properties --> Video --> soort video --> Tv-programma --> ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

Martien schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:08:
Niet echt een direct appletv related vraagje:

Ik heb via ene Dhr B. tor Rent een aantal tv episodes gekregen, maar deze staan in iTunes onder Films en niet onder TV-programma's, is er een mogelijk om deze onder TV-programma's gesorteerd te krijgen?
Dat kan, maar alleen in het window wat je krijgt als je de files *individueel* aanklikt. Als je meerdere filmpjes selecteert en info opvraagt, krijg je niet de mogelijkheid om het type filmpje (film, tv-serie, music video) te kiezen. :(

Er is wel een scriptje voor die dat alsnog doet voor een groep. Werkt perfect. Kan het even zo snel niet terugvinden op internet, maar als je me een mailtje stuurt dan stuur ik het je wel op.

edit: ah, ik heb het alsnog gevonden op Doug's Applescripts site. Zie http://dougscripts.com/it...sp=setvideokindofselected .

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 19339 op 20-02-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Voor de mensen die speciaal een MC willen hebben en de Mac Mini ontweken vanwege de slechte MC software: er is nu OSXBMC, de XBox Media Center voor OS X. Maakt van je Mac Mini een perfect Media Center. En het proggie is nog gratis ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben op zoek naar een goede HDMI-switcher. Heb deze gevonden, die qua design erg veel op m'n ATV lijkt (groot pluspunt).

http://www.xtrememac.com/xtremehd/switcher/index.php

Iemand enige ervaringen hiermee, of tips of andere producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben wel happy met de nieuwe software. Staat er sinds gisteravond op. De HD trailers zijn wel een grappige feature. Jammer dat movie-rentals nog niet rond is.
Kopen van muziek e.a. is wel makkelijker geworden nu je dat direct op je AppleTV kunt doen. Zoeken is ook grappig maar ik heb nog niet kunnen aangeven dat ik dat alleen in m'n eigen collectie wil.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
Anoniem: 169877 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:21:
Ik ben op zoek naar een goede HDMI-switcher. Heb deze gevonden, die qua design erg veel op m'n ATV lijkt (groot pluspunt).

http://www.xtrememac.com/xtremehd/switcher/index.php

Iemand enige ervaringen hiermee, of tips of andere producten?
Werkt heel goed...zie de review hieronder van AppleInsider:

Review XtremeMac HDMI Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flatwhite schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:40:
[...]

Werkt heel goed...zie de review hieronder van AppleInsider:

Review XtremeMac HDMI Switch
Thanks voor die review, ziet er inderdaad erg goed uit! :)

Heb trouwens nog een vraag: ik heb een Xbox 360, PS3, ATV en 2.1 Home Cinema Set van Panasonic. Allen sluit ik ze aan op een Full HD televisie. Hoe kan ik nu de audio het beste aansluiten? Het is mij niet helemaal duidelijk of ik nu elk apparaat met een aparte optische audiokabel op de televisie aansluit, of dat ik alle apparaten met een optische kabel op de Home Cinema Set aansluit, of dat de audio via de diverse HDMI kabels naar de televisie gaat en vervolgens via een optische audiokabel naar de Home Cinema Set gaat. Wie o wie helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:00:
Voor de mensen die speciaal een MC willen hebben en de Mac Mini ontweken vanwege de slechte MC software: er is nu OSXBMC, de XBox Media Center voor OS X. Maakt van je Mac Mini een perfect Media Center. En het proggie is nog gratis ook :)
1080p op een mini is nu toch ook nie optimaal te behalen denk ik. Ik wou de mini ook wel als MC gebruiken maar ik heb liever out of the box oplossingen. En er komt heus nog wel een ATV die 1080p materiaal kan afspelen ooit. Tegen dan is het aanbod ook weeral groter en kunnen we upgraden. In belgie kun je toch bijna geen 1080p materiaal downlaoden want dan zit je bijna over je limiet en voorlopig kan ik van men full hd tv genieten met enkele bluray disks die ik heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pling

pling

Lekker Kepjoeteren

HandBrake 0.9.2: Released!
HandBrake 0.9.2 incorporates many major and exciting changes—including full support for the AppleTV Take 2 and the latest iPhone/iPod Touch firmware. Mac users take note: this release is only compatible with Mac OS X Leopard, 10.5.

Heb zojuist geprobeerd die XtremeMac HDMI Switch te kopen via de site van XtremeMac en via Amazon, maar ik krijg dat ding Nederland niet in schijnbaar. :?

Iemand enig idee hoe ik hier aan kan komen??? Het liefst moet het thuis bezorgd worden, en weinig tijd om naar de winkel te gaan.

EDIT:

Laat maar, kan gewoon via de Apple Store. Wat kan het leven soms toch simpel zijn. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 169877 op 21-02-2008 12:55 ]

• ComaKip
Anoniem: 169877 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:49:Dat klopt. Ik heb zojuist een US account aangemaakt, en m'n redeem code gebruikt die ik via eBay gekocht heb, en alles werkt perfect. Heb dus inmiddels een US account met $50 tegoed. 8)
Dat heb ik net geprobeerd maar iTunes Store checked je CreditCard nummer en ziet dat deze niet uit de US komt. Ik mag dus geen US kiezen. Kan je uitleggen hoe je een US account kan opzetten? Of kan het ookzonder creditcard?

[edit]
Even gegoogled en het volgende gevonden.
Your itunes gift card code is in a separate email.
Account set up is pretty easy to do, I recommend this way.
#1 Make sure you use an EMAIL address that has never been used for any other itunes
before. Yahoo.com allows you to sign up for a free email account.

#2 Install the latest version of iTunes. You can download it (it's
free) from the Download iTunes webpage. If iTunes is already installed on
your computer, check your version and update if necessary. Here is a link http://www.apple.com/itunes/

#3 Open iTunes.

#4 In the Source list (to the left side of the iTunes window), under the catagory STORE, click on "iTunes Store".

#5 In the upper-right corner of the iTunes Store window, verify that
the button next to Account says Sign In. If this button displays an email
address instead, click the button and then click Sign Out.

#6 In the "QUICK LINKS" window (to the right of the itunes window), click on "REDEEM".

#7 In the resulting screen, enter the 16-digit code (it will start with an XXSP), then click Redeem. THIS IS THE CODE(S) THAT I'LL EMAIL TO YOU.

#8 In the resulting screen, create your new iTunes Store account. You
can put in any street address as long as the zip code is an actual city in the US
(55419 is Minneapolis, MN).

#9 You will have the option to enter credit card
information; click the NONE button on the Payment screen.

#10 Once you've redeemed your code, the credit amount will appear next to the Account details in the upper-right corner. Each time you purchase music, iTunes will deduct from the credit until it's gone. If any purchase exceeds your account credit amount, iTunes will
ask you to enter a credit card number. At that point you should buy and enter more cards to increase your credit balance before continuing.

[ Voor 65% gewijzigd door ComaKip op 21-02-2008 11:49 ]

Anoniem: 44189

Mensen, Hebben jullie echt zin om al je gedownloade films om te zetten tot een ATV formaat?
Wat is er handiger om gewoon een kabeltje van je imac naar de tv aan te sluiten en dan met vlc bekijken. Vind ATV namelijk een mooi apparaat maar het is uiterst nutteloos zonder divx of xvid ondersteuning. DVD rentals US zijn leuk maar in 30 min tijd heb ik een dvd gedownload. Wil iemand mij dit uitleggen?

ComaKip schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:30:
[...]

Dat heb ik net geprobeerd maar iTunes Store checked je CreditCard nummer en ziet dat deze niet uit de US komt. Ik mag dus geen US kiezen. Kan je uitleggen hoe je een US account kan opzetten? Of kan het ookzonder creditcard?

[edit]
Even gegoogled en het volgende gevonden.

[...]
;)

Gewoon doen wat hier staat, en via eBay een iTunes giftcard aanschaffen. Heb ik ook gedaan, en werkt perfect. Heb nu gewoon $50 tegoed in m'n account. 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 169877 op 21-02-2008 11:55 ]

• anyonas
Anoniem: 44189 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:45:
Mensen, Hebben jullie echt zin om al je gedownloade films om te zetten tot een ATV formaat?
Wat is er handiger om gewoon een kabeltje van je imac naar de tv aan te sluiten en dan met vlc bekijken. Vind ATV namelijk een mooi apparaat maar het is uiterst nutteloos zonder divx of xvid ondersteuning. DVD rentals US zijn leuk maar in 30 min tijd heb ik een dvd gedownload. Wil iemand mij dit uitleggen?
Voor mij gaat het om het gemak van de bediening. Ik download en convert alleen snachts ddus last heb ik er niet van. Met een kabeltje heb je zo'n stomme kabel ligge, niet iedereen heeft de pc in dezelfde ruimte staan. Ik convert ze omdat ze mooi in men itunes staan en ook mooi op de atv komen. Ik haat het om een library bij te houden als ik ze op dvd brand en tjah divx of gewoon dvd iso's zou makkelijker zijn maar dan heb je geen mooie meta data tenzei je met xbox media center werkt ofzo.

Mijn ps3 speelt het meestal ook gewoon af dus waarom zou ik een atv kopen? Awel omdat ik het wil :P

anyonas schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:42:
[...]

Voor mij gaat het om het gemak van de bediening. Ik download en convert alleen snachts ddus last heb ik er niet van. Met een kabeltje heb je zo'n stomme kabel ligge, niet iedereen heeft de pc in dezelfde ruimte staan. Ik convert ze omdat ze mooi in men itunes staan en ook mooi op de atv komen. Ik haat het om een library bij te houden als ik ze op dvd brand en tjah divx of gewoon dvd iso's zou makkelijker zijn maar dan heb je geen mooie meta data tenzei je met xbox media center werkt ofzo.

Mijn ps3 speelt het meestal ook gewoon af dus waarom zou ik een atv kopen? Awel omdat ik het wil :P
Kan me hier volledig in vinden; gewoon omdat het goed en fijn werkt, omdat het er allemaal "slick" uitziet en omdat ik simpelweg een zeer groot Apple-fan ben. :o

• ComaKip
[b]Neovo schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:54
Gewoon doen wat hier staat, en via eBay een iTunes giftcard aanschaffen. Heb ik ook gedaan, en werkt perfect. Heb nu gewoon $50 tegoed in m'n account. 8)
Ik krijg telkens maar weer de melding dat mijn iTunes Store "Dutch" is en mijn Gift Certificate "US". Dat gaat dus niet samen. Ik heb al mijn iTunesPrefs file verwijdert maar ik blijf steeds dezelfde melding krijgen.

• anyonas
Anoniem: 169877 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:50:
[...]

Kan me hier volledig in vinden; gewoon omdat het goed en fijn werkt, omdat het er allemaal "slick" uitziet en omdat ik simpelweg een zeer groot Apple-fan ben. :o
Ja en ook omdat ik een apple fan ben ;)

ComaKip schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:10:
[...]

Ik krijg telkens maar weer de melding dat mijn iTunes Store "Dutch" is en mijn Gift Certificate "US". Dat gaat dus niet samen. Ik heb al mijn iTunesPrefs file verwijdert maar ik blijf steeds dezelfde melding krijgen.
Gebruik je wel een "schoon" emailaccount? Het moet namelijk met een account gebeuren die je nog niet eerder hebt gebruikt. Ik heb hiervoor een Yahoo! account aangemaakt. Hou me op de hoogte! ;)

• Martien
pling schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:27:
[...]

Properties --> Video --> soort video --> Tv-programma --> ok
Ok, gevonden, thanks! 8)

@iMartien

• LocoShady
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 19:31

LocoShady

blaap..

Anoniem: 169877 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:34:
[...]

Gebruik je wel een "schoon" emailaccount? Het moet namelijk met een account gebeuren die je nog niet eerder hebt gebruikt. Ik heb hiervoor een Yahoo! account aangemaakt. Hou me op de hoogte! ;)
waarom een mail account dat je nog nooit hebt gebruikt? checken ze op je verzonden mailtjes in samenwerking met google oid? :')

• Martien
LocoShady schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:01:
[...]

waarom een mail account dat je nog nooit hebt gebruikt? checken ze op je verzonden mailtjes in samenwerking met google oid? :')
>:)

@iMartien

[...]

|:(

Ik bedoel een emailaccount dat je nooit eerder gebruikt hebt in combinatie met iTunes. ;)

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
[...]

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-04-2021
Is het met ATV2.0 mogelijk om een patchstick met leopard te maken? Zo ja, is er al een handleiding hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:50:
[...]

Hier nog één. Ik converteer ook de films 's nachts. Vul Handbrake of whatever tooltje met te converteren films. Zet de subs erbij en converteren maar... ze worden meteen in iTunes gezet en daardoor ook meteen 's nachts gesynced naar ATV. En zo lang duurt dat syncen nu ook weer niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Anoniem: 50159 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:05:
[...]

Hier nog één. Ik converteer ook de films 's nachts. Vul Handbrake of whatever tooltje met te converteren films. Zet de subs erbij en converteren maar... ze worden meteen in iTunes gezet en daardoor ook meteen 's nachts gesynced naar ATV. En zo lang duurt dat syncen nu ook weer niet hoor.
Maar dan zijn ze niet perfect getagged. Alleja ik behandel ze nog in metax na handbrake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anyonas schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:07:
[...]

Maar dan zijn ze niet perfect getagged. Alleja ik behandel ze nog in metax na handbrake
Ik begrijp het niet helemaal denk ik, wat doet Metax precies dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Anoniem: 169877 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:30:
[...]

Ik begrijp het niet helemaal denk ik, wat doet Metax precies dan als ik vragen mag?
Met metax kun je een cover toevoegen, een titel, de cast, producer, description, ....
Dat komt dan ook netjes in itunes en op je atv. Op die manier als je een grote collectie hebt zie je meteen over wat die ene film nu weer ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anyonas schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:16:
[...]

Met metax kun je een cover toevoegen, een titel, de cast, producer, description, ....
Dat komt dan ook netjes in itunes en op je atv. Op die manier als je een grote collectie hebt zie je meteen over wat die ene film nu weer ging...
Ow, dat is inderdaad erg cool zeg. Meteen ff binnenhalen dan maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComaKip
Anoniem: 169877 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:34:Gebruik je wel een "schoon" emailaccount? Het moet namelijk met een account gebeuren die je nog niet eerder hebt gebruikt. Ik heb hiervoor een Yahoo! account aangemaakt. Hou me op de hoogte! ;)
Het zat 'm in het feit dat ie mij automatisch op de NL store abonneerde. Ik heb nu met een andere e-mail adres expliciet de US store aangewezen, nu werkt het.
Nu wil ik mijn 2e e-mail adres vervangen door het 1e. Kan dat? Kan ik het eerste account deleten? Ik heb gekeken bij https://myinfo.apple.com maar ik geloof niet dat dat kan. Wel?

[edit]
Ik heb het al gevonden. De interface van myinfo.apple.com is wat onduidelijk. Ik heb uiteindelijk mijn e-mail adres succesvol kunnen wijzigen.

[ Voor 10% gewijzigd door ComaKip op 22-02-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ComaKip schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:39:
[...]

Het zat 'm in het feit dat ie mij automatisch op de NL store abonneerde. Ik heb nu met een andere e-mail adres expliciet de US store aangewezen, nu werkt het.
Nu wil ik mijn 2e e-mail adres vervangen door het 1e. Kan dat? Kan ik het eerste account deleten? Ik heb gekeken bij https://myinfo.apple.com maar ik geloof niet dat dat kan. Wel?

[edit]
Ik heb het al gevonden. De interface van myinfo.apple.com is wat onduidelijk. Ik heb uiteindelijk mijn e-mail adres succesvol kunnen wijzigen.
Mooi zo! Veel plezier in de iTunes Store! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-06 21:08
Zo kon toch niet wachten tot de pricedrop dus maar een ATV aangeschaft. Mooi ding zeg. Synchroniseren via de Airport gaat niet snel genoeg dus toen maar even een ethernet kabel aan mijn Mac gehangen. Dan gaat het wél rap. Overigens wel een gemis dat je het volume niet aan kan passen. Maar voor de rest , top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik momenteel VisualHub om mijn films te converteren. Welke instellingen moet ik nou allemaal gebruiken voor het beste resultaat? Ik heb hem sowieso op "Go nuts" en "H.264 Encoding". Moet ik de opties "320 pixels wide" em "Hint for streaming" ook nog aanvinken? En wat betreft het eindresultaat; converteer ik naar "iTunes" of naar "MP4"? Heb nu 5 films naar MP4 geconverteerd, maar twijfel of dat het beste is (en wat is het verschil uberhaupt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-06 21:08
Waarom niet gewoon de vooringestelde optie kiezen ?
Afbeeldingslocatie: http://xs124.xs.to/xs124/08086/hub221.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

carfreak02 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 12:09:
Waarom niet gewoon de vooringestelde optie kiezen ?
[afbeelding]
...dat kan inderdaad ook, zie ik nu pas. :o

Ik heb inmiddels vijf films geconverteerd naar MP4, zit daar dan nog verschil in?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 169877 op 23-02-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBa
Ik heb geupdate naar 2.0 maar heb geen 1080p resolutie! Ik dacht toch dat met de update mogelijk zou moeten zijn? Hebben jullie wel 1080p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
DaBa schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:02:
Ik heb geupdate naar 2.0 maar heb geen 1080p resolutie! Ik dacht toch dat met de update mogelijk zou moeten zijn? Hebben jullie wel 1080p?
Het staat niet op de officiële pagina, dus ik gok dat de hardware 1080p wel niet zal aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:58

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

In het settings menu kan ik de ATV wel op 1080p zetten. Is dat wat je bedoeld?

Afbeeldingslocatie: http://212.238.216.189/Computer/IMG_9194.jpg

/edit: ik heb de ATV idd via HDMI aangesloten.

[ Voor 14% gewijzigd door zonoskar op 24-02-2008 22:15 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
DaBa schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:02:
ik geloof dat je via hdmi moet aansluiten om deze optie te zien te krijgen? :)
via component komt hij er ook niet op bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBa
Ik heb hem via HDMI op mijn Full HD Plasma aangesloten maar ik krijg alleen:
  • 720p HD
  • 1080i HD
  • 720p HD 50Hz
  • 1080i HD 50Hz
  • nog wat lagere resoluties
edit: ik had deze al gezien op internet maar dat staat er bij mij dus niet bij:
Afbeeldingslocatie: http://www.engadget.com/photos/apple-tv-take-2-take-two/637604/

[ Voor 30% gewijzigd door DaBa op 25-02-2008 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Even hardop gedacht: waarom zou je 1080p gebruiken? De Apple TV kan dat materiaal toch niet weergeven?

Ik heb wel wat HD movie previews gezien maar ik weet niet in welke resolutie dat native is (720p of 1080i).

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:16

Exirion

Gadgetfetisjist

twixx schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:10:
Even hardop gedacht: waarom zou je 1080p gebruiken? De Apple TV kan dat materiaal toch niet weergeven?
Ik denk dat mensen met een full HD TV gewoon de user interface in volle glorie op het scherm willen zien, dus in de native panel resolutie van 1080 lijnen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBa
Exirion schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:17:
[...]
Ik denk dat mensen met een full HD TV gewoon de user interface in volle glorie op het scherm willen zien, dus in de native panel resolutie van 1080 lijnen.
Precies. Laat mij nou even genieten van het idee dat het full HD is. Maar heeft iemand een idee hoe het komt dat die optie bij mij niet ebschikbaar is of wat ik er aan kan doen om het beschikbaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComaKip
DaBa schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:29:Maar heeft iemand een idee hoe het komt dat die optie bij mij niet ebschikbaar is of wat ik er aan kan doen om het beschikbaar te krijgen?
Toen ik om een HDMI kabel ging kijken (en een veel te dure mee naar huis heb genomen) zag ik verschillende kabels. Wel en niet geschikt voor het weergeven van 1080p. Kan dat het zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door ComaKip op 25-02-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:58

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb een el-cheapo HDMI kabel en een Panasonic HD-ready TV en ik heb de 1080p resolutie wel zoals je ziet. Dus mij lijkt niet dat het aan de kabel of aan de TV zal liggen. Of het moet aan de versie van de HDMI interface in de TV liggen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBa
Maar die ATV gaat toch niet kijken wat voor kabel er aan vastzit voordat hij een optie wel of niet beschikbaar maakt? Of zit er nog feedback in het HDMI protocol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nogmaals; wat is nu precies het verschil tussen de convert to iTunes optie en de convert to MP4 optie in VisualHub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ligt het aan mij of kan je vanaf de computer die gesynct is niet meer streamen? Ik heb nu alles vanaf mijn Mac moeten syncen naar de Apple TV (En dat duurde láng)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
TwyLight schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:27:
Ligt het aan mij of kan je vanaf de computer die gesynct is niet meer streamen? Ik heb nu alles vanaf mijn Mac moeten syncen naar de Apple TV (En dat duurde láng)
Normaal werkt dat wel.. Hier in ieder geval toch. Al merk ik dat hij soms random dingen ligt te syncen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk erover om een XS4ALL Basic abonnement af te sluiten. Heeft zo'n abonnement genoeg capaciteit om probleemloos films van mijn iMac naar mijn Apple TV te streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-06 08:51
Je streamt toch intern? Waar komt het netwerk van XS4ALL dan om de hoek kijken?
Misschien begrijp ik je vraag niet goed, maar ik denk eerder dat jij de werking niet goed begrijpt.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

battler schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:28:
Je streamt toch intern? Waar komt het netwerk van XS4ALL dan om de hoek kijken?
Misschien begrijp ik je vraag niet goed, maar ik denk eerder dat jij de werking niet goed begrijpt.
Ik denk inderdaad dat ik de werking niet goed begrijp. Dus rest mij een andere vraag: hoe werkt dat streamen precies, en hoe zet ik zo'n intern netwerk op voor mijn Apple TV?

Edit: beetje triviale vraag, ben er al uit. Haalde even twee zaken door elkaar. Tis nog vroeg... O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 169877 op 26-02-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

offtopic:
nvm :z

[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 26-02-2008 09:37 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zonoskar schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:09:
Ik heb een el-cheapo HDMI kabel en een Panasonic HD-ready TV en ik heb de 1080p resolutie wel zoals je ziet. Dus mij lijkt niet dat het aan de kabel of aan de TV zal liggen. Of het moet aan de versie van de HDMI interface in de TV liggen.
Ik heb zelfs een tv die niet 1080p aankan (alleen 1080i) en daarin zie ik de optie ook. Ik heb er wel nooit andere software op geïnstalleerd dan die van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Laatst online: 09:02
Gebruikt iemand een programma om de apple tv op afstand te bedienen? Ik heb gelezen dat het via een Iphone kan, maar gewoon via een mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 13:09
als je hem hacked kan je vnc erop draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

DoctorV64

Cosmopoliet

Jammer dat de prijs van de apple-TV niet aangepast is met de introductie van de vernieuwde MB en MBP :P

Ik sta al een aantal weken te popelen om hem te halen, maar niet alleen de prijs houdt me tegen ook het feit dat ik HD films gewoon kan streamen van mijn imac naar mijn xbox360 is op dit moment de grootste reden om hem (nog) niet te kopen.

Daarnaast heb ik geen HDMI aansluiting meer over op mijn Full-HD scherm :P

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
DoctorV64 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:51:
Jammer dat de prijs van de apple-TV niet aangepast is met de introductie van de vernieuwde MB en MBP :P

Ik sta al een aantal weken te popelen om hem te halen, maar niet alleen de prijs houdt me tegen ook het feit dat ik HD films gewoon kan streamen van mijn imac naar mijn xbox360 is op dit moment de grootste reden om hem (nog) niet te kopen.

Daarnaast heb ik geen HDMI aansluiting meer over op mijn Full-HD scherm :P
hdmi switch he?

Ik wou hem absoluut hebben en kan hem morgen pas testen op een groot scherm ... Morgen leveren ze men nieuwe tvtje

EDIT: Hmms die apple tv gebruikt toch 17 watt ofzo als hij gewoon in zit ... is al zo'n nutteloze verbuikte energie als die telenet digicorder die ook zoveel verbruikt ongeveer

en dan verschiet ik van men hoge meterstand :P
Moja pc staat ook altijd aan

[ Voor 16% gewijzigd door anyonas op 26-02-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

DoctorV64

Cosmopoliet

Mijn ratio wint het op dit moment nog steeds van mijn emotie :9
HDMI switch is een optie, maar mijzelf kennende wordt het dan een nieuwe versterker met HDMI 3xin en 1x out naar scherm. Maar het grootste gevaar is dat ik dan meteen een nieuw scherm ga halen :P

@zertox, 40 of 160 gig versie gehaald?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251219

sander_dr schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:28:
Gebruikt iemand een programma om de apple tv op afstand te bedienen? Ik heb gelezen dat het via een Iphone kan, maar gewoon via een mac?
Een genot met je iPhone, echt een aanrader voor iPhone bezitters.

Geloof niet dat het al met een ander programma kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Anoniem: 251219 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 02:14:
[...]
Een genot met je iPhone, echt een aanrader voor iPhone bezitters.

Geloof niet dat het al met een ander programma kan
Kun je hier eens wat meer over vertellen? Of een bron geven? Hoe werkt het? Hoe maakt je iphone contact met de appleTV?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:16

Exirion

Gadgetfetisjist

DoctorV64 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:51:
Pas in de zomer gaat Apple in Europa de movie rental aanbieden, dus dan kun je nog wel even wachten. Tot die tijd is het niet rendabel voor ze om de prijs op het Amerikaanse niveau te brengen dus dat gaat ook niet gebeuren. Gewoon kopen als je 'm zo graag wil.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
DoctorV64 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:45:
Mijn ratio wint het op dit moment nog steeds van mijn emotie :9
HDMI switch is een optie, maar mijzelf kennende wordt het dan een nieuwe versterker met HDMI 3xin en 1x out naar scherm. Maar het grootste gevaar is dat ik dan meteen een nieuw scherm ga halen :P

@zertox, 40 of 160 gig versie gehaald?
160 gb omdat ik veel content heb en wireless werk.
Vanavond kan ik testen met de nieuwe tv. Alles ligt al klaar inclusief de hdmi kabeltjes :) Kwestie van plug and play :D

[ Voor 9% gewijzigd door anyonas op 27-02-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
Spyro_the_Dragon schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 07:37:
[...]

Kun je hier eens wat meer over vertellen? Of een bron geven? Hoe werkt het? Hoe maakt je iphone contact met de appleTV?
Dat had ik al gevonden via deze link:

http://www.iphoneclub.nl/...pple-tv-20-met-je-iphone/

Jammer dat dit niet op een (niet gejailbreakte) Touch werkt.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.