Eh, Apple heeft mij het idee gegeven dat dit een mediaplayer is, eigenlijk.
Dit is hoe het werkt volgens Apple:
1. Download movies, TV shows and more from iTunes.
2. Sync wirelessly from your Mac or PC.
3. Watch everything on your widescreen TV.
..zoals ik al eerder postte. Leuk! Echter... die beperkingen zijn gewoon ontzettend jammer. Voor mij persoonlijk dan. Het had zoveel meer potentie gehad als je wat meer keuzevrijheid had. Dus, in codecs, USB aansluitmogelijkheden en geen verplichtingen tot iTunes.
Als je het ding vergelijkt met peren zul je natuurlijk nooit tevreden zijn.
Ik ben niet tevreden als ik iTunes _moet_ draaien en mijn 200GB Xvid/Divx files moet hercoderen, mag ik?
En bij mij in huis past 'ie heel mooi.
Bij mij ook.
Niks zeuren over wat er allemaal gekund zou hebben maar niet kan, niks zeuren over hoe dom Apple wel niet is want $Peer is veel beter. Het ding heeft 1 doel, als je daar wat mee kunt koop je 'm, en anders koop je wat anders. Niemand dwingt je bij Apple te kopen, en nergens is een wet die stelt dat Apple aan jouw eisen moet voldoen.
Doe es rustig? Mag ik het misschien jammer vinden dat Apple dit niet doet? In potentie is het idee namelijk geweldig. Ik kan erg goed een dergelijk apparaat gebruiken. En hij is nog mooi en betaalbaar ook. Echter onbruikbaar voor mij. En inderdaad, dan koop je wat anders. Maar daarom blijft het jammer.
Hier valt het nog wel mee, maar het iPhone-topic is onleesbaar vanwege alle klagers. Ik snap dat niet. Het is een vrije-markt economie, ondernemers mogen doen wat ze goeddunkt, en klanten mogen dat wel of niet overtuigend vinden. Apple heeft je nog nooit beloofd iets met DiVX te zullen gaan doen, dus waarom dat verdomde ge-

over de dingen die je jezelf aangepraat hebt? Het ding *is* geen PVR, geen HTPC, geen concurrent voor de macmini.
Waarom? Omdat ik eerst zelf eisen op stel, en niet achter een fabrikant aanloop van "wat zij me voorschotelen zal ik gebruiken". Daarom vind ik het jammer dat ze niet mijn eisen geïmplementeerd hebben. Mag ik?
En voorspellen dat Apple dankzij dit ding het hoofd niet boven water kan houden is al helemaal te absurd voor woorden.
Dat wel ja. Gelukkig zei ik dat ook niet.
Laten we het vooral een beetje in perspectief houden.
Lijkt me een goed plan.
Maargoed, lijkt me zo nu ook wel duidelijk wat de voor en nadelen zijn.

In ieder geval is het goed dat Apple met een dergelijk product gekomen is. Apple zet door hun populariteit altijd wel een trend dus wellicht dat er straks meerdere van dit soort apparaten komen of dat Apple zelf een verbeterde versie uitbrengt.