Affijn, ik gisteren de doos met waterkoelspul voor de 8800gtx binnen uit de States. MCW60+ G80 adaptor en Swiftech koperen ramblokjes. Paar uur lekker geknutselt, ramblokjes staan verzagen. Had T412 tape mee laten komen om die verzaagde blokjes op de voltage regulators te kunnen plakken, plakte voor geen meter.
Had gelukkig ook 3 el cheapo koelblokjes mee besteld en heb daar de thernal tape maar vanaf gepeutert en gebruikt, plakken als de beste. Affijn, slangen aangesloten, ingebouwd, systeem met koelvloeistof gevuld, alle kabels aangesloten...klaar. Dus ik zet het systeem aan, start op, had ik de bios meteen beeld dus ik liep al een beetje te

.
In Windows ook beeld, super, temp gechecked, 42 graden, helemaal super. Start NFSC op en dat draait allemaal als een zonnetje, 46 graden stressed. Eindelijk klaar, na al dat ge-oh met dat EK8800 fullblock viel er een hoop stress van me af... Had problemen gehad met digitale tv kanalen, zit naar nieuwe zenders te zoeken....systeem slaat vast...
Nou was ik net klaar met de gaten vullen die ik uit frustratie wel eens in m'n deuren mepte dus ik heb me in kunnen houden maar de tranen stonden te dringen in m'n kop... Ti's toch een kaart van 500+ euro + al die shit die ik gekocht had om het te waterkoelen. Frustratie alom. Weer dots in de bios, random letters in dos en strepen in Windows... Kaart was weer verdwenen uit de device manager. Dus ik begin de koelblokjes op de kaart te checken, of ze wel warm worden en goed vastzitten. Alles zat goed en voelde warm tot ik bij het blokje van de "ramdac" kwam...

.
Gloeiend heet, mooi afdruk van de ribben op m'n vinger in blaarvorm.

Naja, warmtegeleiding is iig optimaal.

Heb nu een 80mm fan gericht op dat koelblokje en nu draait het als een tierelier, van het weekend ff kijken hoe ver we nu kunnen overklokken.