swopdark schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:26:
[...]
Ik kan jou nu op een briefje geven dat jij motorstorm tegen vind vallen en dat je hem weer verkoopt...
Ik vind het gehoorlijk raar dat je 600euro uitgeeft voor 1 spel. Voor 600 euri kan een spel niet anders dan tegenvallen. Daarnaast ben jij behoorlijk kritisch op de PS3 dat jij toch niet van plan bent om hem te houden, je wilt hem gewoon doorverkopen met winst.
Een console koop je voor het totale pakket dat het je zijn levensduur kan bieden, niet voor 1 spel... Zeker niet consoles die tussen de 400,- en de 600,- kosten. (ik dan)
Kritsch is wat anders dan negatief, maar dat onderscheid kan niet iedereen maken hier.
Ik heb inderdaad kritiek op de PS3. Het voldoet niet aan een hele hoop verwachtingen. Het grafisch van de kaart vegen van de 360 bij launch, is een lachertje gebleken.
Verder heeft Sony veel beloften gebroken.
En ja, daar heb ik kritiek op. Ik zeg daarmee niet dat Sony ruk is, of dat de PS3 het niet gaat redden.
Ik zou niet weten waarom ik Motorstorm niet goed zou vinden. Ik verheug me heel erg op het spel. En ja, dat is een van de weinige games waar ik me nu op verheug. MGS boeit me niet zo, en andere Sony Exlusives ook niet heel erg. Sommige weer wel, zoals GT5, die ik graag wil hebben.
Ik koop de PS3 om hem te proberen. Kijken wat die kan. Puur offline gamen (online doe ik 360), en de demo's, en ik zie wel of het bevalt.
Ondanks mijn kritische houding (die ik ook wel eens heb gehad t.o.v. de 360 in dat topic, en zeker ook heb t.o.v. de Wii), geef ik het apparaat in ieder geval een kans.
Bevalt die niet, dan maak ik in ieder geval iemand anders blij in NL, omdat ik, als hij niet bevalt, het ding gewoon verkoop voor de kosten die ik er voor gemaakt heb (omgerekend 496 euro voor PS3 60GB, Controller en Component. Lang leve de dollar

). Ik ben niet iemand die een ander persoon een poot gaat uitdraaien, zo zit ik niet in elkaar.
Ik koop de PS3 omdat ik benieuwd ben naar zijn kunnen.
P.s. De Wii weet ik ook niet zeker, maar die staat ook in de bestelling. Proberen kan geen kwaad. Ik heb alle consoles ongeveer gehad, waaronder de PS1 en PS2.
Een console koop je voor het totale pakket dat het je zijn levensduur kan bieden, niet voor 1 spel... Zeker niet consoles die tussen de 400,- en de 600,- kosten. (ik dan)
Ik vind het weer onbegrijpelijk dat mensen (zeker met een HDtv) 1 1/2 jaar wachten met het kopen van een "next-gen" console, terwijl ze de pracht en praal al lang kunnen gebruiken. Als je een 360 had gekocht in november, had je 15 maanden HD kunnen gamen (en er zijn hele goede 360 games), en had je de 360 nu nog voor een mooi bedrag kwijt gekund als je perse de PS3 zou willen.
[
Voor 14% gewijzigd door
PWM op 21-12-2006 22:17
]