Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste
Acties:
  • 33.137 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:40
Xiqum schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:52:
[...]

Dat vind ik nogal een vreemde uitspraak aangezien bij ons in de winkel gewoon is gezegd je krijgt er maximaal 3 via pre-order en alleen als deze aanbetaald zijn. Waar heb je deze informatie vandaan?
dus? kan de bovenstaande post nog waar zijn,
jij zou er maximaal 3 mogen bestellen, en dan krijg je er 3,

logisch zelfs, als je er 1000 zou bestellen kan sony moeilijker aan die order voldoen (voor 1 winkel is dat veel)
maar aanbetaling weet ik niet of dat moet ofzo

ben benieuwd wat sony gaat doen als er meer pre-orders zijn dan dat ze ps3's naar de benelux sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Iemand in de buurt van Adam al met een PS3? Erg nieuwsgierig naar graphics en gameplay in et echt. Zit nog erg te twijfelen of ik em al ga pre-orderen.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesh schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:49:
Iemand in de buurt van Adam al met een PS3? Erg nieuwsgierig naar graphics en gameplay in et echt. Zit nog erg te twijfelen of ik em al ga pre-orderen.
Een 40-tal ofzo, maar jammer genoeg kom je hier niet zo snel binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Dutchzilla schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:59:
sony geeft 100% garantie van levering aan alle preorders op 23 maart :)
Dat is gewoon weer zo'n halve leugen van Sony.

Je zal zien: "Oh nee, dachten jullie dat het om alle pre-orders ging? Nee, wij bedoelden alleen de pre-orders die via ons zijn gegaan. Dus alleen voor de mensen die op de presentatie aanwezig waren."

Je denkt toch niet dat Sony verantwoording zal nemen voor pre-orders die bij een winkel zijn geplaatst?

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:09:
[...]

Dat is gewoon weer zo'n halve leugen van Sony.

Je zal zien: "Oh nee, dachten jullie dat het om alle pre-orders ging? Nee, wij bedoelden alleen de pre-orders die via ons zijn gegaan. Dus alleen voor de mensen die op de presentatie aanwezig waren."

Je denkt toch niet dat Sony verantwoording zal nemen voor pre-orders die bij een winkel zijn geplaatst?
Cool! Ik wil ook zo'n glazen bol! ^^
(ik zeg trouwens niet dat je ongelijk hebt, ik bedoel gewoon dat we dat niet weten tot het zo ver is)

[edit] En sowieso geldt wat hier onder staat ook: als de winkels meer pre-orders aannemen dan dat ze zelf consoles via Sony-pre-order kunnen krijgen dan is dat een fout van de winkels.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Xiqum schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:52:
[...]

Dat vind ik nogal een vreemde uitspraak aangezien bij ons in de winkel gewoon is gezegd je krijgt er maximaal 3 via pre-order en alleen als deze aanbetaald zijn. Waar heb je deze informatie vandaan?
Levering van aantallen aan de winkels, lijkt mij. Niet aan de consument. De winkel weet dus hoeveel aantallen ze binnenkrijgen en hoeveel pre-orders ze kunnen voldoen. Kan me voorstellen dat winkeliers hier liever wat minder duidelijk over doen, zodat mensen bij hun een pre-order plaatsen, zonder dat ze deze op dag 1 kunnen voldoen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
pre-orders hoef je toch niet vantevoren te betalen?
zo zullen veel mensen zich bij verschillende winkels inschrijven, en kijken waar ze het 1st aan de beurt zijn,
en als ze later door een andere winkel gebelt worden annuleren, dus veel zullen ze er niet echt mee opschieten,
een winkel kan het beste zo veel mogelijk bestellen bij sony, op de hoop dat ze er net wat meer krijgen dan andere winkels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
vandevorst schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:39:
pre-orders hoef je toch niet vantevoren te betalen?
zo zullen veel mensen zich bij verschillende winkels inschrijven, en kijken waar ze het 1st aan de beurt zijn,
en als ze later door een andere winkel gebelt worden annuleren, dus veel zullen ze er niet echt mee opschieten,
een winkel kan het beste zo veel mogelijk bestellen bij sony, op de hoop dat ze er net wat meer krijgen dan andere winkels ;)
Is per winkel verschillend, bij de ene betaal je 50 euro van te voren, bij de andere 20 en bij weer andere is het zelfs gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
FerdiV schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:46:
[...]

Is per winkel verschillend, bij de ene betaal je 50 euro van te voren, bij de andere 20 en bij weer andere is het zelfs gratis...
maar, er zijn dus winkels waar het gratis is, doe dit bij meerdere en dan kun je dus kijken waar je het eerste bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Het is natuurlijk grote onzin dat Sony heeft gezegd alle pre-orders te kunnen uitleveren.
Dat hebben ze niet gezegd.

Sony stuurt 350.000 PS3's naar de Benelux, de rest mag je zelf invullen.

Dat kunnen ze ook niet waarmaken, slaat echt nergens op.

Ze zullen wel een groot aantal kunnen leveren maar niet alles.
Ik werk zelf bij de Dixons (Leidschendam) en wat ik te horen heb gekregen is dat wij er 4 a 5 zullen binnen krijgen. Maar ook dit is gebaseerd op een wilde gok van inkoop.

Over die bluetooth verbindingen.

Er kunnen 7 controllers worden verbonden met de PS3 en nog een achtste bluetooth apparaat zoals een headset.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
We hebben een eigen forum nu op GoT! *O* :P
PlayStation 3 'This is Living'

[ Voor 10% gewijzigd door EfBe op 16-02-2007 14:26 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

de eindeloze flamewars waaraan we allemaal graag ons steentje bijdragen zijn blijkbaar toch nog op hoger niveau dan op andere fora, sterk *O*

Nou ja, gefeliciteerd :) (hoewel het hele "this is lying living gedoe wel heel promo-achtig overkomt)

*edit* heb de 3 stickies eens doorlezen...dit is wel schaamteloze hype-creatie. tweakers.net wordt hier toch goed voor doorbetaald hoop ik?

[ Voor 40% gewijzigd door boe2 op 16-02-2007 14:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
OMD schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:43:
Het is natuurlijk grote onzin dat Sony heeft gezegd alle pre-orders te kunnen uitleveren.
Dat hebben ze niet gezegd.

Sony stuurt 350.000 PS3's naar de Benelux, de rest mag je zelf invullen.

Dat kunnen ze ook niet waarmaken, slaat echt nergens op.

Ze zullen wel een groot aantal kunnen leveren maar niet alles.
Ik werk zelf bij de Dixons (Leidschendam) en wat ik te horen heb gekregen is dat wij er 4 a 5 zullen binnen krijgen. Maar ook dit is gebaseerd op een wilde gok van inkoop.
Niet om het een of ander, maar volgens mij waren het toch echt maar 50.000 PS3's die naar de Benelux komen...
Verder heeft Sony alleen aan Play.com belooft al hun pre-orders te zullen leveren, dus niet aan alle leveranciers in Europa. Dat gaat gewoon absoluut niet. Want dan zou je voor elke winkel in Europa de pre-order lijsten moeten gaan bijhouden 8)7.
Waarschijnlijk kun je je nu alleen niet meer inschrijven voor een pre-order bij Play.com

Edit:
Overigens had bij uitkomst in de Benelux;
- de PS2 5.000 consoles
- de Xbox 360 15.000 consoles
- de Wii 10.000 consoles

[ Voor 5% gewijzigd door Sepiroth op 16-02-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mooi staaltje 'nieuwe media' van Sony.
Wel mooi bedacht. Mag alleen hopen dat straks niet het hele forum vol zit met dergelijke subfora.

Uit de policy:
"De reden dat wij voor Gathering of Tweakers kiezen is dat wij zien dat er op veel plekken online discussie plaatsvindt over de PS3. Nergens echter vinden we deze discussie echter op vergelijkbaar hoog niveau als op GoT. Jullie zijn een autoriteit op het gebied van techniek en kunnen dit vaak nog gedetailleerder uitleggen dan wij zelf kunnen."
Zozo, we (of jullie :P) discussieren op niveau!
Voor al die waardevolle discussies die we voeren mag best een login voor de dealerpage (met de aktie) mijn kant op komen. O-)

[ Voor 45% gewijzigd door Shiver23 op 16-02-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:30:
de eindeloze flamewars waaraan we allemaal graag ons steentje bijdragen zijn blijkbaar toch nog op hoger niveau dan op andere fora, sterk *O*

Nou ja, gefeliciteerd :) (hoewel het hele "this is lying living gedoe wel heel promo-achtig overkomt)

*edit* heb de 3 stickies eens doorlezen...dit is wel schaamteloze hype-creatie. tweakers.net wordt hier toch goed voor doorbetaald hoop ik?
Sterke post hoor :/

[edit] Jij mag me trouwens ook eens uitleggen waarom een openlijke samenwerking van Sony met T.net schaamte zou moeten opbrengen? Als het forum je niet interesseert dan kan je er toch ook gewoon niet komen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Sepiroth schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:41:
[...]

Niet om het een of ander, maar volgens mij waren het toch echt maar 50.000 PS3's die naar de Benelux komen...
Verder heeft Sony alleen aan Play.com belooft al hun pre-orders te zullen leveren, dus niet aan alle leveranciers in Europa. Dat gaat gewoon absoluut niet. Want dan zou je voor elke winkel in Europa de pre-order lijsten moeten gaan bijhouden 8)7.
Waarschijnlijk kun je je nu alleen niet meer inschrijven voor een pre-order bij Play.com

Edit:
Overigens had bij uitkomst in de Benelux;
- de PS2 5.000 consoles
- de Xbox 360 15.000 consoles
- de Wii 10.000 consoles
Ik denk zelf dat er meer dan 4 a 5 in een winkel komen. Ik denk rond de 15...

Aangezien er bij de Wii al 5 a 10 in een winkel waren...

BTW, moet deze topic niet naar dat playstation forum worden overgezet?

[ Voor 4% gewijzigd door FerdiV op 16-02-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
ik hoorde van een bepaalde mediamarkt dat ze er 50-100 zouden krijgen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Over het PS3 forum :Y)
(en nee dat heeft niets met mijn mening over de PS3 te maken)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Laatst online: 20-03-2021
-verplaatst naar het topic in LA-

[ Voor 89% gewijzigd door Equalized op 16-02-2007 15:26 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:06:
[...]

Sterke post hoor :/

[edit] Jij mag me trouwens ook eens uitleggen waarom een openlijke samenwerking van Sony met T.net schaamte zou moeten opbrengen? Als het forum je niet interesseert dan kan je er toch ook gewoon niet komen?
dus ieder bedrijf mag volgens jou hier zijn subforum komen openen gewoon omdat ze vinden dat onze posts "van inhoudelijk hoge kwaliteit" zijn? Straks dus een eigen subfora voor de xbox360, de wii, een nieuwe versie van oracle, nieuwe vista, volgende generatie processors van intel, nieuwe nokia gsm's en herbal essence shampoo? Allen met hun eigen reclameslogan in de sectietitel uiteraard. Hoe je dat NIET als schaamteloos kan zien ontgaat me toch echt hoor.

Daarom openlijk mijn vraag naar de GoT crew toe: op welke manier wordt GoT hiervoor vergoed? Ik wil er best mee leven dat Sony mee de site helpt sponsoren, maar dan zou ik graag weten hoe?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:44
Dit is niet de plaats voor de discussie over het subforum, dat gebeurt in Lieve Adjes: Over het PS3 forum.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:06
Topic aangemaakt... misschien helpt het! Update Maart 2007 --> Wat verwacht jij ervan?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:53
Hoedje schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 16:08:
Dit is niet de plaats voor de discussie over het subforum, dat gebeurt in Lieve Adjes: Over het PS3 forum.
Met ^^^ :) Discussie over het wel / niet goedkeuren van een apart PS3 sub-forum hoort niet in dit topic thuis. Iedere reactie vanaf dit punt zal getrashed worden indien het over bovenstaande gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

-

[ Voor 100% gewijzigd door boe2 op 17-02-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05
Deze kan dicht neem ik aan, of verplaats hem even naar het nieuwe forum met een shadow topic hier ofzo. Lijkt me lastig om op 2 plaatsen te discusseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:53
DarkShadow schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:47:
Deze kan dicht neem ik aan, of verplaats hem even naar het nieuwe forum met een shadow topic hier ofzo. Lijkt me lastig om op 2 plaatsen te discusseren.
Nee, dit topic blijft gewoon hier staan :)
Overigens kan je voor dergelijke suggesties beter de TR functie gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In het PS3-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Een algemeen of nieuws topic in het PS3 gedeelte zou wel fijn zijn :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:42
DarkShadow schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:47:
Ik vind het uitermate onhandig om eerst naar de forumlijst te moeten, en daarna naar het PS3 forum om wat gaming-nieuws vinden over de PS3. Dus wmb graag een stukje hier houden voor de highlights

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Laatst online: 08:48
Honestly, Boycott the PS3. Wij europeanen worden keihard genaaid. Less functions,more cash.
Ik heb een hekel aan Microsoft....Nu ook aan Sony, dit slaat nergens op. Ik blij dat ik lekker een Nintendo Wii ga kopen!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 17:26 . Reden: Het is gewoon Microsoft en Sony ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ibix schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:59:
Honestly, Boycott the PS3. Wij europeanen worden keihard genaaid. Less functions,more cash.
Ik heb een hekel aan Microsoft....Nu ook aan Sony, dit slaat nergens op. Ik blij dat ik lekker een Nintendo Wii ga kopen!
Oja? Wat doen ze dan mis volgens jou. Veel hebben we naar mijn idee niet gemist de laatste tijd op gamesgebied.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Want Nintendo is de enige die lekker aan het cashen is met een nieuwe console. Goede argumentatie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibix schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:59:
Op zich niet netjes dat ze software emulation gaan gebruiken, maar als ik naar mezelf kijk ga ik echt geen PS2 games spelen op een PS3, ik koop dan wel de PS3 games en die PS2 games kunnen de prullenbak in.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

ik hoop dat er veel vraag naar is ik heb er al 4 volledig vooruit betaald. en hoop niet met alles te blijven zitten.

|Misschien hou ik er wel 1 dan ;) ben bang dat ik de verleiding niet kan weerstaan.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op zondag 25 februari 2007 @ 20:36:
ik hoop dat er veel vraag naar is ik heb er al 4 volledig vooruit betaald. en hoop niet met alles te blijven zitten.

|Misschien hou ik er wel 1 dan ;) ben bang dat ik de verleiding niet kan weerstaan.
En aan wie denk je die te verkopen dan? Uit de manier waarop ik je post lees maak ik op dat het de bedoeling is hier wat winst uit te slaan?

En dat voor een console die al vier maand uit is in andere werelddelen. De echte diehards waaraan jij die dingen wil verkopen hebben er al lang één ge-importeerd. De rest wacht al zo lang, die kunnen dan best nog wel die paar weken extra wachten op de volgende batches. En de andere early adopters hebben al een pre-oreder staan.

Verder mag je wel verwachten dat je hier niet veel sympathie kan afdwingen met dergelijke handelswijze. Want elke console die in veelvoud door één koper gereserveerd is, is weer een pre-order mogelijkheid minder voor de echte liefhebber die een graag één wil aan normale winkelprijs.

Natuurlijk, wie ben ik op marktwerking tegen te houden :) en er zullen altijd wel mensen zijn aan wie je uw consoles zal verkocht krijgen, maar toch, spijtige zaak...

En ik vrees ook dat dit minder goed zal lukken dan bvb bij de xbox 360. Ten eerste is er de al aangehaalde launch in USA en japan. Ten tweede hebben ze echt wel veel meer consoles voor ons klaarstaan dan wat ms toen te bieden had. Met, als ik het goed begrepen had, goede voortdurende supply 'on the way'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:21:
Op zich niet netjes dat ze software emulation gaan gebruiken, maar als ik naar mezelf kijk ga ik echt geen PS2 games spelen op een PS3, ik koop dan wel de PS3 games en die PS2 games kunnen de prullenbak in.
Ik kan niet zeggen dat ik deze beslissing van Sony toejuich... Maar Sony heeft wel al gezegt dat de eerste batch PS3 PS2 hardware meekreeg omdat ze de software emulatie niet op tijd draaiende kregen. Nu ze dit probleem (blijkbaar) deels hebben opgelost gaan ze verder zoals ze al een tijdje gelden hebben gezegt.

Het is gewoon (weer) niet handig van Sony om dit te doen bij het volk dat al het langste moet wachten en wereldwijd gezien het meeste betaald. Hoe hadden ze nu in godsnaam verwacht dat dit nieuws zou worden ontvangen? Dat ze de PS2 chipset eruit halen, geen probleem, maar ze moeten dat natuurlijk wel alle BC functionaliteiten van de US en Japanse PS3 evenaren! Ik heb soms het idee dat mijn achterlijke krantenjongen hoofd van de Sony PR is.

Ik hoop (en ga er van uit) dat Sony dmv firmware updates de BC problemen naar gelang van tijd gaat oplossen want anders zijn we gewoon genaait. De US en Japanse PS3 was in den beginne ook geen BC-ster en werd hierop flink afgerekend door de toepassing van Firmware 1.50 zijn veel problemen opgelost. Heel fijn dacht ik nog: wij in europa hebben geen last van de BC kinderziektes die de VS en japan wel hebben.

Gelukkig is zijn nog wel een aantal puntjes licht aan de horizon op BC gebied:
  • Softwarematige BC leent zich beter voor geupscalede PS2 games. GOW2 in 720p anyone?
  • De lijst met niet- ondersteunde PS2 games is nog niet bekend gemaakt door Sony dus wellicht dat de lijst veel korter is dan we nu allemaal aan het schreeuwen zijn.
Desalnietemin: zelfs bij mij als Sony PlayStation aanhanger, heeft Sony even een flinke nosedive gemaakt in aanzien.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 20:59:
[...]

En aan wie denk je die te verkopen dan? Uit de manier waarop ik je post lees maak ik op dat het de bedoeling is hier wat winst uit te slaan?

En dat voor een console die al vier maand uit is in andere werelddelen. De echte diehards waaraan jij die dingen wil verkopen hebben er al lang één ge-importeerd. De rest wacht al zo lang, die kunnen dan best nog wel die paar weken extra wachten op de volgende batches. En de andere early adopters hebben al een pre-oreder staan.

Verder mag je wel verwachten dat je hier niet veel sympathie kan afdwingen met dergelijke handelswijze. Want elke console die in veelvoud door één koper gereserveerd is, is weer een pre-order mogelijkheid minder voor de echte liefhebber die een graag één wil aan normale winkelprijs.

Natuurlijk, wie ben ik op marktwerking tegen te houden :) en er zullen altijd wel mensen zijn aan wie je uw consoles zal verkocht krijgen, maar toch, spijtige zaak...

En ik vrees ook dat dit minder goed zal lukken dan bvb bij de xbox 360. Ten eerste is er de al aangehaalde launch in USA en japan. Ten tweede hebben ze echt wel veel meer consoles voor ons klaarstaan dan wat ms toen te bieden had. Met, als ik het goed begrepen had, goede voortdurende supply 'on the way'
ik kocht de nintendo Wii op launchdag voor 100 euro meer(marktplaats) dan in de winkel na een zeer teleurstellende ochtend bij de mediamarkt in rijswijk.
Waar diegene die het eerste waren door omver gelopen te worden laaste werden.

ik heb hem toen toch nog met 60 euro winst weten te verkopen.

heb nu meerdere verkocht met winst en het is gewoon handel.
Ik ben een groot fan van games en consoles en vond het in het begin ook zeer onaardig maar niemand dwingt je hem te kopen.

Ik begrijp je heel goed maar ik vind veel mensen hypocriet die zeggen dat het een schande is terwijl ze als ze de kans krijgen het ook zouden doen.

Niemand dwong mij 100 euro meer voor de Wii neer te leggen, maar toen ik hem toen nog eens met winst kon verkopen had ik me verlies eruit plus een extra.

ik loop ook een klein risico door er 2400 euro voor uit te trekken, maar ik zal ze denk ik best kwijt raken daar ben ik niet bang voor.

Ik hou er ook lekker 1 voor mezelf denk ik moet het toch eens geprobeerd hebben.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Nu online

OMD

Alleen Sony zegt dat ze alle reserveringen kunnen uitleveren...

Bij de WII wistten ze het van te voren dat er een slechte levering kwam.
Tot op heden zijn de helft van alle beschikbare PS3's pas gereserveerd. Dus ik ben benieuwd of jij ze voor meer kwijt kan op de dag van de release.

Bij ons in de winkel is reserveren gratis. Dat scheelt een hoop....

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Geen spam, maar gewoon een tip:

Bij TNT gameshop in Vlissingen kun je via onderstaande link een PS3 reserveren, en onder de reserveringen wordt bij de release een gratis PS3 verloot.

www.thisisliving.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handel is niet toegestaan op of via GoT. Handel in software op heel Tweakers.net niet.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Als ik een PS3 uit Japan zou bestellen, hoe zou het dan zitten met de stroom?

Heb begrepen dat de PS3 op 110v loopt, maar ik kan niet terugvinden of de voeding intern zit of aan de hand van een adapter? Die zou dan eventueel te vervangen zijn? Of bestaan hier speciale adapter / omvormers voor?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Een Japanse PS3 heeft volgens mij standaard al zo'n omvormer en zal dus gewoon in Europa te gebruiken zonder speciale converters en dergelijke.

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 01-03-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

SToRM666 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:34:
Een Japanse PS3 heeft volgens mij standaard al zo'n omvormer en zal dus gewoon in Europa te gebruiken zonder speciale converters en dergelijke.
Kwam deze opmerking ook net tegen ja:
Shiver23 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:45:
[...]

De PS3 heeft een universele voeding die zowel op 110v als 230v werkt. Het enige wat je nodig hebt is een geschikte stroomkabel of een convertor van Japanse stekker naar Europees.
_/-\o_

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet bedoeld als spam maar Dixons heeft zo te zien een aantal PS3+games+controller bundels gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/upload/images/Banners/Gaming/PS3/PS3_bundel.gif

Misschien handig als je bepaalde spellen echt sowieso aan wil schaffen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ik wil graag een ps3 bestellen.
Is het verstandig om ff te wachten of om gelijk te bestellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v189/mccloud/RatchetandClankPS32.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v189/mccloud/RatchetandClankPS3.jpg

Prachtig _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op schiphol kan je de PS3 ook kopen vanaf 23 mrt 00.01 tot 02.00 zolang hij op voorraad is. Standaard prijs 599, maar met 2 games als ik het goed had 699. Je moet alleen ff een mail sturen om toegang te krijgen omdat Schiphol Plaza sluit tussen 00.00 en 05.00.
Voor het email adress meer info moet je daar ff langs gaan, wou nog een foto nemen maar de batterij van mijn telefoon was leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamevideos.com/video/id/10000
HD trailer van de nieuwe ratchet and clank _O_

De GDC trailer van vorig jaar was dus ingame. Prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.cooltechzone.com/images/reviews/peripherals/mediaboard.PNG

http://www.cooltechzone.c...oard_Review_200702122806/

Schijnt dat Sony het alleenrecht heeft op een PS3 bluetooth keyboard? :)
Deze van Logitech is met een USB dongle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Mooi toetsenbord. Zoiets zou ik nog wel willen hebben voor bij de PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
PS3 is samen met motorstorm en Formule 1 te spelen bij de Mediamarkt in Enschede, wat ziet motorstorm er toch mooi uit man :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
Wie heeft hem nog meer uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:33:
PS3 is samen met motorstorm en Formule 1 te spelen bij de Mediamarkt in Enschede, wat ziet motorstorm er toch mooi uit man :9~
Moet je bij motorstorm eens inzoomen op je vehicle en dan het gras goet bekijken, dan zie je wat voor trucjes ze hebben uitgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Wat een prijzen :X Vind het beetje te gestoord voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoelt u precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,ben van plan een PS3 aan te schaffen binnenkort,en heb een Samsung TFT 22inch scherm op de kamer.Kan je een PS3 aansluiten op een TFT computer scherm,en hoe zal de kwaliteit zijn....heb namelijk geen lcd scherm in bezit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:31:
Hallo,ben van plan een PS3 aan te schaffen binnenkort,en heb een Samsung TFT 22inch scherm op de kamer.Kan je een PS3 aansluiten op een TFT computer scherm,en hoe zal de kwaliteit zijn....heb namelijk geen lcd scherm in bezit...
het schijnt dat het tussen een crt en lcdtv in zit wat betreft de kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:46
Kan je een PS3 dan aansluiten op een monitor? Ik dacht dat er geen vga kabel zou komen?
Of kan je met een HDMI kabel en een hdmi->dvi stukje je PS3 daar alsnog op aansluiten?
Ik heb in ieder geval besloten om nog een paar maanden te wachten met mijn PS3 aan te schaffen. Voorlopig nog eerst maar even afwachten of hij in prijs omlaag zal gaan of er betere spellen voor zijn, Motorstorm en Resistance vielen mij helaas nogal tegen :(.
Ik wacht wel op Final Fantasy XIII :), dan komt er vast wel een aantrekkelijk pakket (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:46:
[...]

het schijnt dat het tussen een crt en lcdtv in zit wat betreft de kwaliteit
8)7
TFT = LCD.
Als je monitor een DVI-D aansluiting heeft met HDCP dan kun je de PS3 hier prima op aansluiten. Je geluid zul je dan natuurlijk ergens anders uit moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:20:
[...]

8)7
TFT = LCD.
Als je monitor een DVI-D aansluiting heeft met HDCP dan kun je de PS3 hier prima op aansluiten. Je geluid zul je dan natuurlijk ergens anders uit moeten halen.
Dat komt goed uit,dan hoef ik niet een dure lcd scherm aan te schaffen.
Maar beeldkwaliteit is gewoon het zelfde aangezien ik niet wist dat een TFT een LCD scherm is.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Wat een stilte voor de storm hier. Wie gaat vandaag zn PS3 ophalen?

Ben eergisteren gebeld dat ik hem kon komen ophalen bij E-Plaza. Wist geeneens meer dat ik gepre-ordered had. Maar nu is de vraag of ik em nu haal of nog ff wacht...

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Mesh schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 08:51:

Ben eergisteren gebeld dat ik hem kon komen ophalen bij E-Plaza. Wist geeneens meer dat ik gepre-ordered had. Maar nu is de vraag of ik em nu haal of nog ff wacht...
Uhm wachten...? Hij ligt toch klaar voor je.

Gisteren bij de Mediamarkt in Maastricht stonden twee consoles om mee te spelen. Heb zelf een racegame met jeep's gedaan. Ben zelf eigenaar van een Xbox 360 en ik vond de graphics van hetzelfde niveau (beetje teleurstellend als de xbox 360 al zolang uit is). Maar dat is niks nieuws. Vond de console zelf wel mooi vanwege het glanzende zwart, was tevens ook wel jaloers op de HDMI aansluiting. Heb uit frustatie maar een xbox 360 HD-DVD speler gekocht :+

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was van plan er een te gaan halen, maar er kwam een probleem met m´n auto van 1300 euro tussendoor ;( moet nu andere bronnen proberen aan te boren. Klopt het trouwens dat'ie met firmware 1.50 geleverd wordt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52

Mocht je niet gereserveerd hebben, hier bij de MM in Groningen staan stapels en stapels onverkochte PS3's. Grijp je kans.... als je nog geen 360 hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

heren, ik heb me de laatste tijd niet op de hoogte gehouden over de ps3. Heb wel de xbox360 gehad welke een geweldige live ervaring heeft. Hoe zit het met de ps3. Als ik deze met call of duty 3 kopen, kan je hiermee ook goed multiplayer spelen? Hoe zit het met headset ? En doen de buzz spellen en joysticks het hier op?

[ Voor 8% gewijzigd door Ross op 23-03-2007 12:19 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

yah schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:19:
heren, ik heb me de laatste tijd niet op de hoogte gehouden over de ps3. Heb wel de xbox360 gehad welke een geweldige live ervaring heeft. Hoe zit het met de ps3. Als ik deze met call of duty 3 kopen, kan je hiermee ook goed multiplayer spelen? Hoe zit het met headset ? En doen de buzz spellen en joysticks het hier op?
Zou het voor CoD3 iig niet doen :)
Call Of Duty 3 - Het fenomeen ports roei je natuurlijk nooit uit, maar soms zoek je toch iets originelers. Zeker als de port zo pover is als in het geval van CoD3. De Xbox 360-versie is op bijna alle fronten beter, en de bewegingscontrols maken dat niet goed. Slechtere framerate, gelimiteerdere online-opties en dezelfde bugs die we al tegenkwamen in de Xbox 360-versie zorgen ervoor dat mensen met die ook over Microsoft's spelcomputer beschikken beter af zijn met die versie. Anderzijds, mensen die geen Xbox 360 hebben, halen met CoD3 wel een leuke shooter in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Het is nog stil hier vandaag, iedereen die er 1 heeft gekocht zit zeker te spelen :P
Ik heb zelf besloten nog geen ps3 te kopen aangezien er nog geen aansprekende titels uit zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Blaz0r op 25-03-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

8)7
TFT = LCD.
duh dat snap ik zelf ook wel daarom staat er ook tv achter lcd...
PWM schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:50:
[...]
[...]
is niet hetzelfde. Kwaliteit is minder door de resolutie die vaak niet overheen komt met het output signaal van de console. Denk aan 1440x900 of 1680x800, terwijl de console standaard 720p, 1080i of 1080p doet. Iig als je niet teveel geld wil uit geven aan je tft, dus zeg maar onder de 500 euro wilt blijven. Dan heb je de verkeerde resolutie te pakken en wordt het beeld blokkerig en uitgerekt.

En al zou je een 1080p 24 inch tft kopen, bijvoorbeeld een dell dan schijnt het alsnog slechter beeld te geven dan een lcdtv met dezelfde resolutie, wat hier de reden van is weet ik niet. Maar blijkbaar kan een lcdtv het mooier weergeven dan een monitor. Iig was iemands ervaring op tweakers.

Zou het voor CoD3 iig niet doen :)

[...]
idd cod 3 bied weinig vernieuwing tov cod 2. En die ben je aan het einde van het spel ook wel zat iig mijn mening. Als ik een ps3 zou halen zou ik het alleen voor motorstorm en formula 1 doen, maar om daar nou 600 euro voor uit te geven

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Ik heb dat ding net binnengekregen, er zit niet eens een hdmi kabel bij. Echt waardeloos. Niet eens componenet, geen headset of afstandsbedienning. Zeer slecht. Sony was vroeger lekker compleet met zijn spullen, maar tegenwoordig zijn ze enorm gierig. Dat ding is wel erg erg stil, helaas nog niet met een spel kunnen uitproberen. Heb ik een dure full hd tv moet ik m tijdelijk op scart aansluiten. Niet normaal.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
net effe bij Mediamarkt Rott binnengelopen en ze hebben nog stapels liggen,
en ook bergen spellen !!

rustig aan geen gehaast er is genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

yah schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:07:
Ik heb dat ding net binnengekregen, er zit niet eens een hdmi kabel bij. Echt waardeloos. Niet eens componenet, geen headset of afstandsbedienning. Zeer slecht. Sony was vroeger lekker compleet met zijn spullen, maar tegenwoordig zijn ze enorm gierig. Dat ding is wel erg erg stil, helaas nog niet met een spel kunnen uitproberen. Heb ik een dure full hd tv moet ik m tijdelijk op scart aansluiten. Niet normaal.
Ik ben met je eens dat de 60GB versie best een HDMI kabel had mogen hebben. Wel had je dit al lang kunnen weten :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

yah schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:07:
Sorry hoor maar de ps2 werd gelevert met 1 zo'n Rood-wit-geel kabel geval + scratblokje 1 controller en demo disk...
Je kan niet zomaar gaan verwachten dat ze er ook allemaal rotzooi bij gaan doen. En als je een headset nodig hebt ga je effe naar de media markt en koop je daar een bluethoot geval dat je ook voor je telefoon kan gebruiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ja maar om een state of the art apparaat wat 1080p moet zijn uit te brengen met scart kabels?????
Dat is toch echt niet normaal. De xbox werd vorig jaar al met component geleverd. Ik vind m softwarematig ook slecht in elkaar zitten. Steeds onnodig accoord geven gebruikersovereenkomst. De joystick die al 10 jaar oud is. Die van de xbox 360 zijn echt de fijnste die er zijn. Grafish ook geen verschil met xbox360. Hij is wel lekker stil, maar nog niet kunnen uitproberen met en spel op dvd. Online spelen zit zover ik heb kunnen zien ook bij lange na niet goed in elkaar als live. Ook is het irritant dat je eerst spellen moet downloaden en dan nog eens moet installeren. Dit gaat allemaal veel lekkerder bij de 360. Ik ben hier niet om de ps3 de grond in te stampen, maar ik ben echt totaal niet onder de indruk. Ik heb de voorgangers gehad, zeker geen 360 fanaat, maar die is echt fijner. Heb ook de wii, die echt ook geweldig is. Deze gaat gelijk in de verkoop helaas.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
[...]

8)7
TFT = LCD.
Niet helemaal, er is wel degelijk verschil tussen TFT en LCD. Al hoewel TFT onder LCD valt.

Link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Liquid_Crystal_Display
Link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thin_Film_Transistor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33

S2S

Hallo iedereen, hier een nieuwe PS3 bezitter, naast mijn X360 en mijn Wii, nu dus ook een PS3. :+

Ik heb net mijn PS3, ook geregistreerd via de Sony PS3 site met serial, ik zit ook al op PSN, maar nergens heb ik een melding gezien dat ik Casino Royale kreeg, is dat normaal? En wanneer heb je er eigenlijk recht op?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd beetje raar dat er geen HDMI kabel bij zit, ze hebben het heel de tijd over HD HD HD, maar als je het over zo een kabel heb dan "hebben de meeste mensen nog een normale tv". Als je HD er in wil knallen moet je, ook zo een kabeljte in de doos knallen imo.

Maar ik vraag me het volgende af:

Ik sluit een PS3 met HDMI dus op me LCD aan, en ook al heeft HDMI audio in zich er moet toch een kabeltje naar me versterker. Dat gaat dus met een opitcal kabeltje gebeuren, maar.. waar sluit ik die kabel aan? De PS3 zelf, of net als bij de 360 zit er een opt. uitgang op de HDMI kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 06-08 11:01
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 19:33:
Idd beetje raar dat er geen HDMI kabel bij zit, ze hebben het heel de tijd over HD HD HD, maar als je het over zo een kabel heb dan "hebben de meeste mensen nog een normale tv". Als je HD er in wil knallen moet je, ook zo een kabeljte in de doos knallen imo.

Maar ik vraag me het volgende af:

Ik sluit een PS3 met HDMI dus op me LCD aan, en ook al heeft HDMI audio in zich er moet toch een kabeltje naar me versterker. Dat gaat dus met een opitcal kabeltje gebeuren, maar.. waar sluit ik die kabel aan? De PS3 zelf, of net als bij de 360 zit er een opt. uitgang op de HDMI kabel?
Gewoon achter in je PS3. Ik heb het zelfde, HDMI direct naar TV, geluid naar reciever. Via opticallink.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m00n schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 19:35:
[...]

Gewoon achter in je PS3. Ik heb het zelfde, HDMI direct naar TV, geluid naar reciever. Via opticallink.
Heb je mischien ook al een Blue Ray film getest in 720p? :) Ben zo benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluray film ziet er echt super uit op 720p en 1080i op een samsung le32n71b tv.

Zou iemand me kunnen helpen met het afspelen van divx films op de ps3? ik heb net 2 divx films op een dvd-rw gebrand maar deze worden gezien als niet ondersteunende media.

Iemand misschien wat tips om deze films af te spelen op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff bij mijn zussje geweest, die haar vriend heeft em ook. Ff dat ding op het internet gehangen. Ik wou ff naar de ps3 store, moest eerst firmware updaten naar 1.60, ging prima. Hij leecht nu Gran Turismo Concept HD van de games sectie :p Iets van 700Mb. Morgen ff weer langs om te racen :+
Hij had trouwens Ridge Racer erbij genomen, maar die gaat ie gelukkig morgen ruilen...
Ik neem mijn psp ook ff mee, mischien is er wat leuks mee te doen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

haha, half marktplaats staat vol met ps3's die door mensen teveel zijn ingekocht om winst op te maken, maar de meesten kunnen nu niet eens meer vragen dan de originele vraagprijs. Alleen 1tje durft m zelfs voor 1899 te plaatsen. Die is niet goed bij zijn hoofd. Al helemaal belachelijk zijn de mensen die in hun advertenties durven te beweren dat ze allang op zijn en nergens meer verkrijgbaar. Smiechten. Ach ja. soms valt het tegen he. Er was er hier volgens mij 1 die er meer dan 5 of 6 had besteld en betaald. Oepss

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook nog ervaringen met de erbij gekochte games? O-)
Dat gezeik over de verkoop via Marktplaats komt tijdens elke release naar boven drijven, Sony heeft het qua aantallen gewoon goed voor elkaar.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 10:07:
Zijn er ook nog ervaringen met de erbij gekochte games? O-)
Dat gezeik over de verkoop via Marktplaats komt tijdens elke release naar boven drijven, Sony heeft het qua aantallen gewoon goed voor elkaar.
misschien omdat er veel minder vraag naar is dan de Wii? ik geloof imo nooit dat de PS3 goed gaat lopen.... ik heb er in mijn omgeving nog nooit iemand iets positiefs over horen zeggen.

maar goed.... misschien moet ik toch maar eens zelf gaan ervaren hoe het is.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypter schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:23:
[...]

misschien omdat er veel minder vraag naar is dan de Wii? ik geloof imo nooit dat de PS3 goed gaat lopen.... ik heb er in mijn omgeving nog nooit iemand iets positiefs over horen zeggen.

maar goed.... misschien moet ik toch maar eens zelf gaan ervaren hoe het is.
Er zijn wel heel veel ps3's over maar dat zegt niets over dat hij niet gaat lopen, ik heb zelf een xbox360 en heb er een ps3 bijgekocht en heb het gevoel dat de ps3 na een tijdje alle consoles eruit gaat smijten.

Ik heb er ook over nagedacht een wii bij te kopen maar wacht wel totdat ze een wii gaan uitbrengen welke minimaal 720p ondersteund want vind naast de ps3 en xbox360 de hoge resolutie textures enz toch heel erg belangrijk, dit zal voor iedereen natuurlijk anders zijn maar de wii voelt aan als een fiat panda tussen de bmw en mercedes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat usb kabeltje om je controller mee op te laden is wel erg kort (1 meter).
Tijdens het laden zit je dan echt te dicht op je beeldbuis.

Ik heb daarom een usb kabeltje van 3 meter gekocht, zit toch even wat prettiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik bv. wel 'Winning Eleven' voor de PS2 kopen via Lik-sang en geen games voor de PS3?
Nu is die PS3 regio vrij maar nu lijkt het er op dat je ze niet via play-asia kan kopen, wat een lol. :(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Even een korte revieuw/menig over de ps3

Ik heb de ps3 ook gekocht en vindt het een prachtig apparaat. Geen HDMI kabel is redelijk logisch, niet iedereen heeft een HDTV of een HDTV met HDMI (somiige hebben alleen component, en dan zou je die er ook bij moeten doen, daar wort ie alleen maar duurder van) Ik vind zelf de online mogelijk heden beter dan die van de 360 (online gamen niet meegeteld) zo kan je op de ps3 ook internetbrowsen, folding@home, de ps3 store is goed maar nu nog een beetje leegjes, (wel GT:HD!) maar dat komt wel goed denk ik. Later kunnen we ook Home verwachten. verder zitten alle standaard online dingen zoals buddies chat etc dr ook in.
Verder vind ik het menu er mooi uitzien (net als de ps3 zelf), en hij werkt ook heel handig imo.

Over de krietiek dat er weinig bij zit: er zit weinig bij omdat bijna alle dingen gewoon met de ps3 werken, usb/bluethooth toetsenborden, bt headsets, meeste memorystick (geen dure zoals bij 360), webcam externe en interne hd etc. Al deze dingen hoeven niet van sony zelf te zijn, en veel hebben de meeste mensen al thuis liggen dus om die er apart bij te doen is een beetje dubbelop.

De linux feature is natuurlijk mooi voor alle tweakers, en het wordt nog door sony ondersteund ook.

Dat er geen tekorten/wii taferelen zijn, komt gewoon omdat sony genoeg ps3 heeft geleverd, vandaar dat er geen tekorten zijn.

Tenslotte nog de games. Motorstorm ziet er echt geweldig uit, (mooier dan de 360games imo) vooral de modder, de details van de voertuigen en de mannetjes die een middelvinger opsteken zijn leuk gedaan. Imo de beste launchgame. Leverde bij mij een WOW op toen ik voor het eerst speelde.
Resistanse demo ziet er wel mooi uit, maar ik vond hem te moeilijk, verder niet echt mijn game.
F1:CE ziet er ook mooi uit de details zijn goed uitgewerkt (gras dat op banden blijft plakken, hitte effect, schade en de regen.
RR7, zag er niet echt spectaculair uit, gameplay niet mijn ding.
GT:HD concept ziet er goed uit vooral de auto's zijn heel gedetaileerd, de omgeving kon wel beter. Driften is nieuw en leuk, en de online ranking is ook goed. Verheug me al op GT5 die dit allemaal gaat overtreffen.

Al met al ben ik zeer blij met mijn ps3 en vind hem ook elke euro van de 600 waard, hij is niet duur hij is gewoon veel waard ;)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 10:07:
[...]
Dat kun je wel zeggen idd, hier zijn ze zelfs vrij verkrijgbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:46:
[...]

Dat kun je wel zeggen idd, hier zijn ze zelfs vrij verkrijgbaar :)
Of komt het misschien omdat de PS3 niet zo goed verkocht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 09:43:
Er was er hier volgens mij 1 die er meer dan 5 of 6 had besteld en betaald. Oepss
Yep, darkphoenix als ik mij niet vergis.

:) Leedvermaak... owned :)

Hij zal het zelfs nog moeilijk hebben om ze aan aankoopprijs kwijt te kunnen. (om alsnog geen verlies te maken). Want ik denk dat iedereen het wel een veel leuker gevoel vindt om in een echte shop (game-shop, multimediazaak) de doos uit de rekken te halen, sfeer opsnuiven, regulier betalen aan de kassa in de winkel. Niet alleen het gevoel is beter, ook is het zekerder. Geen gezeik, netjes in de winkel, garantie and all that...

Nu ja, spijtig genoeg zijn er altijd dumbo's die van niets weten en zich effectief laten inpakken en geloven dat hij nergens nog beschikbaar is.

Toch netjes van sony dat er genoeg beschikbaar zijn en dat we geen ebay taferelen hier moeten meemaken. Anderzijds is het animo nog wat laag, en zijn Europeanen denk ik gewoon nuchterder in dergelijke aankopen. In Nederland iets minder, maar in België durf ik wedden dat als je gelijk welke zaak binnenstapt die dergelijke dingen verkoopt er nog een paar in voorraad liggen. Dat met de launch van de 360 ook zo, en daar waren er veel minder van.

Anyway, diegenen die er meerderen hebben gekocht en gereserveerd kunnen nu thuis een klein lan netwerkje maken. Multiplay op evenveel consoles :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
Het is ook zo dat je een PS3 binnen 8 werkdagen weer kunt terugbrengen mits in een ongeopende originele verpakking en kassabon.

Ik denk niet dat de MEdiamarkt daar moeilijk over gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, best leuk welke excuses ze allemaal verzinnen, "wilde geen weekend wachten, dus kocht ik een tweede" :')

Als je nog even wacht kun je wellicht een mooie aanbieding op marktplaats vinden, want als je toch 600 moet betalen ga ik veel liever naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrijdag de ps3 gekocht, alles aangesloten, werkt perfect. Nu wilde ik www.conquest.com spelen via de ps3. heeft ie java nodig, maar kan hem niet downloaden via de console.
Heeft iemand een idee hoe is zo wel dat spel kan spelen op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 07:33

S2S

Zo net RR7 en een HDMI kabel gehaald bij de MM 20 euro, kan goedkoper, maar ik had geen zin om de winkels af te lopen. Een wereld van verschil, Motorstorm demo ziet er nu ook vet uit 8)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:19:
[...]
maar in België durf ik wedden dat als je gelijk welke zaak binnenstapt die dergelijke dingen verkoopt er nog een paar in voorraad liggen. Dat met de launch van de 360 ook zo, en daar waren er veel minder van.
heb vandaag het koopcentrum van sint-niklaas in Belgiê doorlopen en iedere winkel die iets met spelletjes verkoopt had wel een stapeltje ps3 consoles te koop staan. ja dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:51:
Haha, best leuk welke excuses ze allemaal verzinnen, "wilde geen weekend wachten, dus kocht ik een tweede" :')

Als je nog even wacht kun je wellicht een mooie aanbieding op marktplaats vinden, want als je toch 600 moet betalen ga ik veel liever naar de winkel.
Ja, die excuses zijn echt te simpel voor woorden....
'Ik had er 2 gereserveerd, nu heb ik er 1 over'. Tuurlijk je kunt dat ook niet anuleren he, dan vraagt die grapjas er ook nog 700 euro voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, je kan sowieso je orders annuleren (gewoon niet betalen, dan vervallen ze vanzelf). Dus als je een beetje slim bent en de huidige situatie bekijkt, dan doe je er goed aan om de overige x gereserveerde ps3's gewoon in de zaak te laten liggen :)

Indien je een voorschot hebt betaald zal het wel wat moeilijker worden.
Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.