Klein vraagje, ik heb nu een gewone desktop lcd. Samsung 19" 1440*900.
Ik weet dat het maar klein is, maar als student ga je nu eenmaal geen grote lcd tv's gaan kopen. Als (wanneer) ik ooit een ps3 haal, kan ik die dan daarop aansluiten? (ik zit dan gewoon op bureauafstand, dus qua fysieke grootte maak ik er niet echt een probleem van)
Feit is het volgende. Stel, ik sluit het aan via hdmi (dvi dus). Maaaaar. De ps3 geeft ofwel een 1280*720p beeld ofwel een 1920*1080p beeld. Welke geen van beide overeenkomt met de native res.
(en niet alleen ik maar bvb ook 20" 1680*1050 eigenaars kunnen zich deze vraag stellen).
Wat gaat er gebeuren met het beeld? Is het mogelijk op het op te rekken tot full screen (wat mijn voorkeur heeft)? Want in mijn ervaring is het zo dat alleen vga automatisch full screen wordt afgeveeld, maar als je een dvi signaal aanbiedt aan het scherm wordt het één op één afgebeeld. (met zwarte randen dus). Met een pc kan je evenwel een kleinere res kiezen, en deze toch fullscreen afbeelden via dvi door de gepaste settings in de drivers. Maar wat denken jullie dat de mogelijkheden zijn met de ps3?
Verder kan ik niet wachten om EINDELIJK is op een demopod te kunnen spelen. Ik weet dat velen onder jullie dat wel al eens gedaan hebben, maar ik heb nog nergens de kans gekregen een ps3 irl te zien, laat staan erop te spelen. Wordt een emotioneel moment denk ik
Hopelijk maken ze een beetje haast met dat 20Gb model... En nu alleen nog maar wachten, zeven weken is nog te overzien