Op vakantie zou ik toch een ander soort setje kiezen. Je wilt (lijkt mij) dan een simpele compacte set waar van alles een beetje inzit. Dit zijn voornamelijk heel veel bitsen en doppen (lange, korte, etc), en een paar steeksleuteltjes.
Ik heb zelf een meer generieke set met wat kleine en wat grote doppen, een bahco, maar bijv. ook een hamer en een stel tangen (knip, combi, waterpomp), schroevendraaiers.
Natuurlijk ook met onzinspul (accupoolreiniger), maar wel weer bougiedoppen
Was ook heel goedkoop, maar voldoet prima, ik pak 'm regelmatig en zit standaard in de kofferbak met een snelbinder vast aan een railtje.
Ik kan er geen plaatje van vinden helaas; het is een grijs plastic koffertje, waarin 2 losse schalen zitten waaronder weer gereedschap zit.
Je kan ook denken aan dat setje van kraftwerk, iemand had die laatst hier ook.
Deze:

Wel bijna 2x zo duur, maar goede kwaliteit.
Ik heb zelf een meer generieke set met wat kleine en wat grote doppen, een bahco, maar bijv. ook een hamer en een stel tangen (knip, combi, waterpomp), schroevendraaiers.
Natuurlijk ook met onzinspul (accupoolreiniger), maar wel weer bougiedoppen
Was ook heel goedkoop, maar voldoet prima, ik pak 'm regelmatig en zit standaard in de kofferbak met een snelbinder vast aan een railtje.
Ik kan er geen plaatje van vinden helaas; het is een grijs plastic koffertje, waarin 2 losse schalen zitten waaronder weer gereedschap zit.
Je kan ook denken aan dat setje van kraftwerk, iemand had die laatst hier ook.
Deze:

Wel bijna 2x zo duur, maar goede kwaliteit.
"man is not truly one, but truly two,"