Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.606 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik durf de uitspraak wel aan dat qua graphics Zelda TP en Smash brothers voor hun genres het niet mooier dat dat zal worden.
* Max|Burn is met Captain-N.

Zelda TP is een gamecube game en Smash brothers voor de Wii is een game die op de GC ook nog wel mogelijk is. Het spel ziet er amper beter uit dan de nu toch alweer behoorlijk oude GC versie. Ik ken zat GC games met betere graphics dan de Wii versie van Smash brothers.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Smoonshine schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 08:33:
Grafisch gezien was het idd niet best wat Far Cry presteerde. De graphics waren slechter dan een doorsnee GameCube of Xbox game. Dat was voornamelijk te danken aan het feit dat ze de view-distance flink hadden opgepompt. Dat is wel een jammere keus op zich. Een beetje mist tegenover meer detail had ik persoonlijk niet erg gevonden.
Dit idee krijg ik van meer van de Wii games met mindere graphics, wat naar mijn mening het verhaal van de GC devkits onderbouwd. De games zijn opgebouwd als GC game omdat er nog geen Wii devkits waren. Draait de game echter op een Wii wordt de extra power in de draw-distance gestopt. Op zich niet slecht maar vaak niet nodig.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Donnie Darko schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:02:
wat is het toch klote dat die Wii niet regiovrij is....... :P
Was leuker geweest als het wel zo was geweest idd, maar in Nederland kun je ook altijd nog Japanse games online kopen natuurlijk. En ik verwacht dat over een jaar of zo ook vast wel de mogelijkheid er is om US games erop te kunnen spelen dmv een Freeloader-achtig iets. Dus ik overleef het wel. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Ben ook erg benieuwd of de virtual console nu regiogebonden is of niet. Heb geen zin namelijk in 50Hz spellen met dikke balken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/9796/wiiben350db9.jpg
voor de liefhebbers :)

oh en dit ook nog
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/7770/wiirevolution350ff9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/2523/retroremoteso3.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=sHQEpNp2pIo
Blijkt dat ie vanaf 120 meter nog werkt, alhoewel ik me dat gewoon bijna niet kan voorstellen omdat ie de IR mist.. but I could be wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:27
Waarom zou je dat niet doen?
Je kan altijd zeggen dat je de console niet wilt hebben oid.
Boeboe schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:49:
en preorders in 2004? 8)7 . Wie bestelt er nu een console zonder te weten hoe ie er uit ziet, wat ie doet, welke games er beschikbaar zijn, hoeveel hij zal kosten en wanneer hij uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

skins zijn te koop op decalgirl. Heb jammergenoeg nog geen optie gezien om je eigen skins aan te vragen :(

[ Voor 86% gewijzigd door boe2 op 28-11-2006 13:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat dat filmpje betreft met die jongen die 120 meter verderop gaat staan bowlen; ff na gevraagd. Wii Sports werkt dus zonder de IR bar en gebruikt alleen de accelerators in de remote. Dus 't kan wel! Indrukwekkend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geen idee of ze al gepost zijn:
Franse Unicef reclames

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:43
Yes, gereserveerd, en ben 3de. Moet te doen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij komt er al bijna aan. ik ben toch bang om terug te gaan naar mindere graphics na het spelen van gears of war. wie gaat cod3 of far cry nog op de wii spelen na ze op de 360 gezien te hebben, andere controls of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:16:
hij komt er al bijna aan. ik ben toch bang om terug te gaan naar mindere graphics na het spelen van gears of war. wie gaat cod3 of far cry nog op de wii spelen na ze op de 360 gezien te hebben, andere controls of niet?
Ik heb zo'n vermoeden dat de meeste personen geen Wii kopen speciaal voor die games. Het is misschien leuk dat je de optie hebt, maar de meeste personen zullen een Wii aanschaffen voor de verslavende Nintendo games. Overigens vind ik de gamepads juist erg irritant bij shooters, dus voor shooters zou ik überhaupt nooit een console aanschaffen. Met name dan zou ik persoonlijk liever een shooter spelen met goeie besturing en mindere graphics dan andersom (en de Wiimote lijkt de potentie te hebben om lekkere shooter controls te bieden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dan speel je Cod3 en Far Cry op de 360 en later MP op de Wii, bij MP heb je er geen last van dat je een mooiere versie kent van een andere console en waarschijnlijk zullen ze op het moment dat dat spel uitkomt wel uitgevogeld hebben hoe een FPS ideaal te besturen is op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

hehe weer appels met peren. Gaat om de fun. En van wat jij zegt kunnen ook weer veel mensen op GoT zeggen wie speelt er op een xbox360 als ze al een goede pc hebben die nog betere graphics uitpoept? En welke nog geschikter is qua besturing voor fps games.

Meeste wii bezitters nemen hem voor 1 of meerdere van de volgende aspecten.
1. De controller
2. Zelda
3. VC (good old times)
4. De fun van de games met meerdere vrienden.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:36
Ik koop de wii om samen met familie en vrienden lol te hebben met games als mario football en mario kart, niet om 'ultrarealistische' spellen te spelen. Dat doe ik wel op m'n pc.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
4. is voor mij eigelijk de enige reden zo'n ding aan te schaffen. Maar hij is net zo duur als een xbox 360...dus dan wordt het weer lastig.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Postius schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:40:
4. is voor mij eigelijk de enige reden zo'n ding aan te schaffen. Maar hij is net zo duur als een xbox 360...dus dan wordt het weer lastig.
Bij mijn weten kun je nog nergens een Xbox360 krijgen met een spel voor 249,- Qua prijs/hardware verhouding is de 360 goedkoper, maar absoluut gezien is hij gewoon duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Oooh yeah die NES skin is echt super, maar ik wil idd mn eigen skin maken. Dat wordt dus nog ff wachten...

Hmm, dat wordt nog maar ff Randstad porren voor extra werk komende weken, zal mn vriendin niet leuk vinden maar goed, zij heeft dr niXbox en WoW :r nog, dus die vermaakt zich ook wel tijdelijk zonder mij. En als ie dr eindelijk is zorg ik er gewoon voor dat ze die niXbox straks niet meer ziet staan :+

Sinterklaasje leef je nog? <+:)

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 21:07
William/Ax3 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:31:
[...]
Meeste wii bezitters nemen hem voor 1 of meerdere van de volgende aspecten.
1. De controller
2. Zelda
3. VC (good old times)
4. De fun van de games met meerdere vrienden.
Reden 2 valt voor de Cube-bezitters al af, valt dan eigenlijk onder regel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:43:
[...]
Bij mijn weten kun je nog nergens een Xbox360 krijgen met een spel voor 249,- Qua prijs/hardware verhouding is de 360 goedkoper, maar absoluut gezien is hij gewoon duurder.
Wii sports is geen spel erbij maar meer een last erbij.

En nintendo heeft zelf al vaker aangegeven dat 250 te duur is. Maar analisten en marketingmensen pushte die prijs zodat mensen gemakkelijker het systeem zouden halen. Als het 200 zou worden zou het nog altijd kunnen. Alleen dat klonk als een te goedkoop systeem en zou minder aanslaan bij de mensen.

Dus een 360 voor 250 vs een wii voor 250 + gedwongen spel zou best een keuze kunnen zijn voor een grote groep mensen. Zeker nu microsoft een prijsverlaging heeft aangekondigd :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

disjfa schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:47:
Een last? Je hoeft het niet te spelen ;)
En nintendo heeft zelf al vaker aangegeven dat 250 te duur is. Maar analisten en marketingmensen pushte die prijs zodat mensen gemakkelijker het systeem zouden halen. Als het 200 zou worden zou het nog altijd kunnen. Alleen dat klonk als een te goedkoop systeem en zou minder aanslaan bij de mensen.
Dat verhaal zou best wel eens waar kunnen zijn ja.
Dus een 360 voor 250 vs een wii voor 250 + gedwongen spel zou best een keuze kunnen zijn voor een grote groep mensen. Zeker nu microsoft een prijsverlaging heeft aangekondigd :)
Maar waar koop je een 360 voor 250? Hij kost toch gewoon 299,- voor de kale versie? MS heeft volgens mij niet concreet een prijsverlaging aangekondigd. Ze hebben al ver voor de lancering gezegd dat ze dit keer alle rechten op de chips wilde hebben, zodat ze een betere controle konden hebben over de prijs (dus switchen van leverancier als die goedkoper is) en ze hebben recent gezegd dat ze hard bezig zijn om de prijs omlaag te krijgen om zo nog beter met de PS3 te kunnen concurreren. Ze zijn dus nog weinig concreter geworden, want dat ie ooit gaat zakken weten we wel en na ruim een jaar op de markt zijn is het niet zo gek. Ze zijn alleen nog niet concreet over hoeveel en wanneer. Dat ze nu het publiek al een beetje warm maken is natuurlijk gewoon om mensen ervan te weerhouden een Wii te kopen. Het is in feite een soort vooraankondiging, zodat mensen nog even wachten totdat je er wat over zegt.

[ Voor 6% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 28-11-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als microsoft een prijsverlaging aankondigt en Big N niet snel genoeg meegaat ga ik helaas voor MS vallen. Al schreeuwt het kind in mij dan moord en brand natuurlijk. Maar ik vind 250 euri gewoon te duur voor een party console en het gaat om de gameplay dat is zeker waar maar grafics kunnen in hoge mate bijdragen aan een goede gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Ik denk dat het aantal mensen dat übehaupt een Wii koopt vanwege Far Cry of COD3 verwaarloosbaar is.

Het maakt mij eerlijk gezegd niet uit welke van de twee consoles de beste graphics heeft, als een spel op het ene platform beter speelt dan koop ik het spel daar op. Als ik dus moet kiezen tussen de Wii en Xbox 360 versies van een spel, ga ik voor de versie die het beste speelt, ongeacht de graphics. Als graphics echt zo'n probleem zouden zijn, waarom is de DS dan zo succesvol?
Postius schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:52:
Als microsoft een prijsverlaging aankondigt en Big N niet snel genoeg meegaat ga ik helaas voor MS vallen. Al schreeuwt het kind in mij dan moord en brand natuurlijk. Maar ik vind 250 euri gewoon te duur voor een party console en het gaat om de gameplay dat is zeker waar maar grafics kunnen in hoge mate bijdragen aan een goede gameplay.
Als MS al de prijs verlaagt naar €250,- dan zal dat alleen voor de Core versie gelden. Vetrouw mij maar, die wil je niet. Als je een Xbox 360 koopt, dan moet je het meteen goed doen en een Premium halen, aan een Core heb je eigenlijk niets.

[ Voor 29% gewijzigd door MetroidPrime op 28-11-2006 15:02 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
disjfa schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:47:
[...]

wanneer heeft microsoft die aangekondigd?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Postius schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:52:
Hij was bij de Wehkamp €225,- of hoe goedkoop moet ie volgens jou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
ik heb een xbox 360 core (de duurdere premium versie was op) bij launch gehaald.
Nou heb je daar dus helemaal niks aan. Je kan niet eens een game saven. Ik ben toen meteen op zoek gegaan naar een HD voor de xbox, maar die waren gelukkig ook op. Levertijd 5 weken....90 euro.
Uit pure armoede heb ik toen een mem. card gekocht voor 35 euro en later nog eens een HD.

Prijs voor mijn core systeem? 299+90+35= 424,- net ff duurder dan een premium haha. En dan heb je ook nog eens geen draaloze controller, een tijd lang geen gratis xboxlive en ook vooral geen betere kabels.
Die prijs van 299,- is niet helemaal eerlijk hoor, iedereen wil toch kunnen saven?

[ Voor 10% gewijzigd door Jerox op 28-11-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

kunnen we niet gewoon op de TS een lijst zetten met links naar de pagina's die de discussies over de prijs bevatten? We krijgen hier nu WEER een herhaling van wat hier al tientallen keren beargumenteerd is :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
vind ik ook boeboe dat gezeik moet maar eens afgelopen zijn wil je een wii koop een wii
wil je een xbox koop een xbox maar ga dan hier niet klagen over de prijs wij kunnen er niet voor zorgen dat die lager wordt.

heb trouwens al meegekregen dat ik waarschijnlijk op woensag of donderdag volgende week mijn wii kan ophalen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

iemand trouwens enig idee wanneer we Zelda A link to the past kunnen verwachten in VC? Dat was de titel die ik totaal miste op de GC collectors edition.

Snif kan me nog zo goed herinneren op de snes de eerste keer dat regen geluid ;( .

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

UlyssesNL schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:18:
vind ik ook boeboe dat gezeik moet maar eens afgelopen zijn wil je een wii koop een wii
wil je een xbox koop een xbox maar ga dan hier niet klagen over de prijs wij kunnen er niet voor zorgen dat die lager wordt.

heb trouwens al meegekregen dat ik waarschijnlijk op woensag of donderdag volgende week mijn wii kan ophalen :9
Bij welke winkel had je hem besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:47
Iemand al van plan om voor de MediaMarkt in Eindhoven te gaan campen op 8 Dec? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
William/Ax3 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:19:
iemand trouwens enig idee wanneer we Zelda A link to the past kunnen verwachten in VC? Dat was de titel die ik totaal miste op de GC collectors edition.

Snif kan me nog zo goed herinneren op de snes de eerste keer dat regen geluid ;( .
Ik gok op januari want Zelda III komt deze week al uit voor de Virtual Console in Japan. Een westerse release kan dan volgens mij niet zo heel lang meer duren en de titels voor januari zijn nog niet aangekondigd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Cleetje schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:20:
Bij welke winkel had je hem besteld dan?
dixons :)
kon eigenlijk helemaal niet meer preorderen want ze hadden een mailtje gehad dat dixons te veel preorders had maar ik heb hun in de winkel ooit eens geholpen met een pc van een klant toen ik daar toevallig stond
sindsdien krijg ik wel eens leuke kortingen en tips enzo >:) en ze vermoedden dat hij op donderdag er wel zou zijn dan zouden ze me wel bellen :) probleem is alleen dat ik misschien niet op tijd vrij ben om hem op te halen donderdag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vond een mooi verhaal over de wii en de andere consoles als het aankomt op realistische grapchis e.d.

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Las net trouwens één grote lofzang over de Wii in de Veronicagids. Goede reclame voor Nintendo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
William/Ax3 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:19:

_/-\o_ Zelda a link to the past _/-\o_ Speel hem gewoon nog steeds op mijn snes. O-) Maar misschien als het er beter uit ziet op vc dat ik hem koop. Want als je emuleert op de pc kun je ook altijd leuke filters toepassen waardoor het er leuker uitziet. Weet iemand trouwens of dat ook gebeurt op de wii zo wel tof wezen

[ Voor 3% gewijzigd door 4ourty2 op 28-11-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gezeur over de prijs van dat ding, Nintendo is een bedrijf en de Wii is een product. Waarschijnlijk kost het apparaat in de zomer van 2007 of 199 or 249 met Mario Galaxy erbij gebundelt. Nintendo is zeker van een sell out op de eerste dag. Nintendo heeft gezegd:goedkoper te zijn als de concurrentie: 360-299, PS3-499, en dat klopt. De Wii is voor mij elke cent dubbel en dwars waard, de mensen die het apparaat voor "een potje Mario party" of "WiiSports" willen vinden het niet erg om nog een paar maandjes te wachten. Immers doen de GameCube, PS2, Xbox het ook nog prima. De hardcore-gamer's die het apparaat kopen om een week eerder Zelda te spelen, en echt niet kan wachten op het apparaat, hadden er ook 299,- voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:27

Snippertje

Light up your life

Finwe schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:21:
Iemand al van plan om voor de MediaMarkt in Eindhoven te gaan campen op 8 Dec? :)
Ik haat campers :+

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
299 voor een xbox 360? Normale prijs is 240(heb ze voor 225 gezien) voor core pack. En jaja dan moet je nog een HD erbij halen. Maar bij de Wii moet je ook weer 60 dingen erbij kopen als ik het overal zie. En zeker aangezien het een party console is. Ik vraag me af wat ze met de prijzen gaan doen. Wachten wordt meestal wel beloond :D. Het engie wat ik wil zeggen is dat ik de prijs van de Wii in verhouding van de 360 wat vind tegenvallen aangezien Nintendo lang geschreeuwt heeft dat de Wii goedkoper ging zijn :(

[ Voor 24% gewijzigd door Postius op 28-11-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraagje;

Om je progressie in het spel op te slaan, heb je daarvoor perse een sd-card nodig of zit er geheugen in die nintendo zelf? Ik kan daar maar weinig over terugvinden (wellicht heb ik er overheen gelezen, is niet de 1e keer dat dat gebeurd :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
UlyssesNL schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:27:
Weet iemand trouwens of dat ook gebeurt op de wii zo wel tof wezen
Dat gebeurt gelukkig niet. De enige toevoeging is dat alle Virtual Console spellen progressive scan ondersteunen. Er komen op een later tijdstip mogelijk gratis upgrades voor Virtual Console spellen, die je apart kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:27

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:36:
Nog even een vraagje;

Om je progressie in het spel op te slaan, heb je daarvoor perse een sd-card nodig of zit er geheugen in die nintendo zelf? Ik kan daar maar weinig over terugvinden (wellicht heb ik er overheen gelezen, is niet de 1e keer dat dat gebeurd :P).
Zou ik ook wel willen weten eigelijk... En zo nee welke SD kaartjes zijn geschikt?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Razor.Timo schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:42:
[...]

Zou ik ook wel willen weten eigelijk... En zo nee welke SD kaartjes zijn geschikt?
Het antwoord op je eerste vraag staat al (anderhalf jaar) in de startpost onder het kopje specs.

De Wii ondersteunt als het goed is alle SD-kaarten tot 2 gigabyte. De meeste SD-kaarten zullen dus waarschijnlijk geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Postius schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:35:
299 voor een xbox 360? Normale prijs is 240(heb ze voor 225 gezien) voor core pack. En jaja dan moet je nog een HD erbij halen. Maar bij de Wii moet je ook weer 60 dingen erbij kopen als ik het overal zie. En zeker aangezien het een party console is. Ik vraag me af wat ze met de prijzen gaan doen. Wachten wordt meestal wel beloond :D. Het engie wat ik wil zeggen is dat ik de prijs van de Wii in verhouding van de 360 wat vind tegenvallen aangezien Nintendo lang geschreeuwt heeft dat de Wii goedkoper ging zijn :(
http://tweakers.net/price...-Core-System-prijzen.html

in de pricewatch is de goedkoopste core pack 273 euro. Ik zou graag een bron van jouw willen zien waaruit blijkt dat hij 240 euro kost maar daar gaat het ook niet om.
Als je jij een xbox leuker vind koop lekker een xbox ga er fun mee hebben maar probeer ons er niet van te overtuigen om een xbox te kopen. Ook al zou de wii 500 euro kosten dan zou ik hem toch kopen en geen xbox dus genoeg gezeik over de prijs.
Dat gebeurt gelukkig niet. De enige toevoeging is dat alle Virtual Console spellen progressive scan ondersteunen. Er komen op een later tijdstip mogelijk gratis upgrades voor Virtual Console spellen, die je apart kunt downloaden.
waarom is dat gelukkig niet als ik vragen mag is dat slechter ????
en van die mogelijke gratis upgrades wist ik al :) ben wel benieuwd wat dat dan zal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:26
Razor.Timo schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:42:
[...]

Ik meen dat er 512MB geheugen inbouwd zit :)
Misschien iemand die dat nog even kan bevestigen ?

[ Voor 9% gewijzigd door Dubbel Fristie op 28-11-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Nog even een vraagje;

Verder is er bekend dat de console 512 megabyte aan flashgeheugen krijgt om dingen op op te slaan.

deze zin staat letterlijk in de TS dus ja je kan standaard op de wii al dingen opslaan maar ik vraag me wel af hoeveel. Aangezien dat volgens mij ook door games benaderd kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Maar bij de Wii moet je ook weer 60 dingen erbij kopen als ik het overal zie.
Juist niet: een Wii haal je voor 249 euro en klaar ben je. Als je met anderen wil gamen dan zul je inderdaad andere controllers moeten kopen, maar dat "probleem" hebben alle consoles. Of een Wii nu wel of niet meer partygames hebben/beter geschikt zijn voor multiplayer, dat doet er dan niet toe. Overigens geef ik wel toe dat je voor GameCube en VC games vaak niet uit de voeten kunt met je Wii-mote, maar het overgrote deel van de Wii-games gebruikt gewoon de Wii-mote (en daar gaat het om).

Overigens is het verhaal van de component-/scartkabels ook prima te vergelijken met een 360: wil je het beste beeld wat je console eruit kan persen, dan zul je gewoon een ander kabeltje moeten kopen.

Hoe dan ook, het is en blijft appels met peren vergelijken. Iedereen kan voor zichzelf beslissen of de prijs het wel of niet waard is.

Wat betreft savegames op de Wii: de Wii heeft standaard een stuk of wat MBs geheugen. Je kunt dus gewoon je savegames op de Wii zelf opslaan als je dat liever hebt. Voordeel van SD-kaartjes zijn echter een uitbreiding van de opslagruimte en je savegames zijn mobiel (ff snel in een andere Wii pluggen). Noodzakelijk zijn ze echter zeker niet.

Edit: er zijn verschillende soorten SD-kaartjes te verkrijgen, zoals mini-SD, micro-SD en gewone SD. Die laatste gebruikt de Wii, maar mini- en micro-SD leveren standaard een klein adaptertje mee die je gebruikt om het alsnog in een normale SD-slot te kunnen passen. Zo heeft mij smartphone b.v. een mini-SD kaartje incl. een kleine adapter, waarmee ik dus gewoon dat ding ook in de Wii kan stoppen. Het merk maakt verder helemaal niks uit, die Wii slikt alles wat volgens de SD-specificatie werkt.

[ Voor 15% gewijzigd door Cleetje op 28-11-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Dat gezeur over de prijs de hele tijd. Iedereen heeft het over wat de Xbox 360 NU kost, maar daar gaat het toch helemaal niet om? Dat ding was bij de launch ook stukken duurder, en schijnbaar vergeet iedereen dat. Over een jaar ofzo is de Wii ook weer goedkoper.

Je kunt die prijzen gewoon niet vergelijken omdat ze beide voor een ander moment in de levenscyclus van het product zijn.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah thanks, sorry :)

Wat ik me ook nog afvraag is of het straks mogelijk is om bijvoorbeeld je toetsenbord en muis aan te sluiten op die usbporten. Zou erg handig zijn tijdens het surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:53:

Wat ik me ook nog afvraag is of het straks mogelijk is om bijvoorbeeld je toetsenbord en muis aan te sluiten op die usbporten. Zou erg handig zijn tijdens het surfen.
Nu in ieder geval niet, dat hebben Amerikanen al geprobeerd. Het past wel, maar de Wii herkent de apparaten niet. Misschien met een update in de toekomst, maar voorlopig werkt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:25:
vond een mooi verhaal over de wii en de andere consoles als het aankomt op realistische grapchis e.d.

klik
mooi artikel. Zelf heb ik 1 keer in mijn leven gehuild om een spel, en dat was bij een welgekende scene in final fantasy 7, terwijl dit grafisch gezien toch HEEL gelimiteerd is (gemiddeld 20 polygonen per personage). Ik krijg nog altijd rillingen wanneer ik de bijhorende muziek te horen krijg. Er zijn nog wel een aantal (rpg) titels geweest die bij mij enorm veel emotie opriepen, maar het is een feit dat graphics hier geen zier mee te maken hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:54:
Was van het weekend op gameplay en begin nu toch te twijfelen over de besturing. Je zag bijna iedereen ermee klooien en de cursor over het beeld heen flitsen. Zelfs een knop indrukken ter grootte van een half scherm ging velen niet goed af. Dat in tegenstelling tot een aantal reviews waarin gezegd wordt dat het erg nauwkeurig speelt. Zou er wel van balen als het net niet lekker werkt, want het concept is echt super. Wie heeft er ervaring met de Wii en hoe soepel het nou echt speelt?
Tja, ik heb 4 dagen op gameplay gestaan. de laatste 3 (de consumenten dagen) heb ik bij Wii play gestaan. Dat is dus bijna 100% aanwijzen. Ik heb iedereen, letterlijk iedereen, achteruit laten stappen omdat je er idd dicht op stond. Het grootste deel van die mensen had toch echt geen problemen met het aanwijzen. Natuurlijk zijn er mensen die het nog niet helemaal begrepen/ aanvoelden maar het grootste deel had er geen last mee. En zeker als je even bezig bent (10-15 minuten) is het aanwijzen geen probleem meer.

Ik zelf kon met 2 remotes hogere scores (voor beide 'spelers') halen dan een kwart (oid) van de mensen die het voor de 1e keer speelden. Het is echt heel nauwkeurig, daar heb je in het begin erg moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Nog even een vraagje;

Er zit 512 MB intern flash-geheugen in

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:53:

Aangezien de Wii ook beschikt over USb poorten, zou dat in de toekomst mogelijk kunnen zijn ja. Alleen moet er een stkje software worden geschreven ter ondersteuning voor de hardware, en de software. Op zich is het geen enkel probleem, en moet het gewoon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
GFX +emotie staan redelijk los van elkaar.

De enige keer dat ik een traantje bij een spel heb moeten wegpinken was bij Double Dragon 2 op de NES! Meer precies: de allerlaatste scene waarin Billy Marion in zijn armen houdt.

The next best thing was de slotscene van Zelda OOT. Toen Link terug gestuurd werd naar het verleden, na alles wat ze in het spel hadden meegemaakt... Maar dan spreken we ook over het beste spel ooit!

GFX dus 3x 0. Muziek waren de bekende Nintendo midi songs. Maar toch emoties en traantjes. Ik heb nog geen enkel recent spel gehad waar ik die emoties bij ervaren heb.

Spelbeleving, dat is waar het om gaat! En laat dat nou net hetgene zijn waar Nintendo zo ongelooflijk sterk in is.

[ Voor 16% gewijzigd door Little Bear op 28-11-2006 16:06 ]

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:53:
Dat gezeur over de prijs de hele tijd. Iedereen heeft het over wat de Xbox 360 NU kost, maar daar gaat het toch helemaal niet om? Dat ding was bij de launch ook stukken duurder, en schijnbaar vergeet iedereen dat. Over een jaar ofzo is de Wii ook weer goedkoper.

Je kunt die prijzen gewoon niet vergelijken omdat ze beide voor een ander moment in de levenscyclus van het product zijn.
Is 'ie al afgeprijst dan? Ik dacht het toch van niet hoor. Er zijn alleen een stuk of wat verschillende packs uitgekomen. Omgerekend koop je dan gewoon een game er bij, voor €20 minder dan je het los bij elkaar zou kopen, thats all. Het heeft daarnaast ook niks met levenscyclus te maken, maar met 'waar voor je geld'. Het doet er niet toe hoe oud de Xbox 360 is, het is een feit dat er meer toeters en bellen op zitten qua specs, dan bij de Wii. Dat is uiteindelijk wat de Xbox 360 ook moet rechtvaardigen tegenover de Wii.

En het prijs verhaaltje hebben we hopelijk onder tussen toch wel gehad mag ik hopen... Nintendo bepaald de dienst, en niet wij. Persoonlijk vind ik het ook wat te duur, en als ik Wii Sports los zou moeten kopen, zou ik het niet doen. Ik had liever €50 korting gehad. Maar uiteindelijk heb ik nieks te kiezen... Helaas, maar zo is het. Er over zeuren kan tot in den treure, maar daar schiet je uiteindelijk totaal niks mee op.

En op zich mag je eigenlijk ook niet de vergelijking maken tussen een Core Xbox 360, en een Wii. Nee, dan moet je naar mijn mening ook de vergelijking maken tussen €249, en €399! En dan is het alweer een heel ander verhaal :Y) Zeker wanneer je bij de Wii ook nog eens een game er bij krijgt, en bij de Xbox 360 niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:04:
GFX +emotie staan redelijk los van elkaar.

De enige keer dat ik een traantje bij een spel heb moeten wegpinken was bij Double Dragon 2 op de NES! Meer precies: de allerlaatste scene waarin Billy Marion in zijn armen houdt.

The next best thing was de slotscene van Zelda OOT. Toen Link terug gestuurd werd naar het verleden, na alles wat ze in het spel hadden meegemaakt... Maar dan spreken we ook over het beste spel ooit!

GFX dus 3x 0. Muziek waren de bekende Nintendo midi songs. Maar toch emoties en traantjes. Ik heb nog geen enkel recent spel gehad waar ik die emoties bij ervaren heb.

Spelbeleving, dat is waar het om gaat! En laat dat nou net hetgene zijn waar Nintendo zo ongelooflijk sterk in is.
Ik vond het verhaal in MAFIA voor de pc ook steengoed.

Maar sowieso krijg ik van al die oude nes midi muziekjes nogsteeds kippenvel :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Wat het profijt van de winkel hieraan is ontgaat me nog even... 8)7 Misschien moet ik mijn Wii oppikken en gelijk maar weer inruilen? Neh... :P

http://barktwiggs.kotaku....anted-in-japan-217207.php

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

299 voor een xbox 360? Normale prijs is 240(heb ze voor 225 gezien) voor core pack.
Waar woon jij dan? Want de adviesprijs voor de 360 is gewoon 299,- en hij kost ook vrijwel overal 299,-. Alleen op megwebshop kun je hem kopen voor 273,- maar dan komen er nog verzendkosten bij. Je moet dus gewoon de adviesprijzen vergelijken en als je dat niet doet dan moet je voor de Wii 225,- rekenen omdat ie voor dat bedrag bij de Wehkamp te krijgen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 22-09 18:12

Smoonshine

Feyenoord!!

ElBarto schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:53:
Volgens mij is de X360 in de gewone winkel nog net zo duur als bij launch. Ik kan me de twijfels ook heel goed voorstellen. Voor 50 euro meer haal je wel heel wat meer power in huis.

Maar voor mij hebben de games gewoon de doorslag gegevens. De X360 heeft maar 2 of 3 titels die voor mij aansprekend zijn, verder is het allemaal maar een beetje meer van hetzelfde voor mijn gevoel. Van de Wii weet ik gewoon dat ik verrast ga worden met nieuwe, maar ook met klassieke games. En natuurlijk de Nintendo franchises die je niet op andere consoles tegenkomt. Dat maakt voor mij de (iets te dure) prijs meer dan goed.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:46
Ik wil nog één argument hierbij voegen. Ja, in het begin dacht ik ook duur en ik heb liever niet Wii Sports. Maar je krijgt ook de browser gratis, daarvoor moet je in Japan dacht ik extra voor bijbetalen. Daarnaast is Wii Sports enorm populair in Amerika, ik heb alleen maar superpositieve commentaren gelezen. Het is juist leuk om te zien dat (hardcore) gamers en niet gamers, zich zo kunnen vermaken met een spelletje _/-\o_ .

Verder Captain N kun je misschien iets meer duidelijkheid geven over wat je met je commentaar op Brawls bedoelt, dat ontging me namelijk. Doelde je er nou op dat het nauwelijks mooier is dan Melee of dat Brawls ook nog wel op de Gamecube had gekund? Ik vind sowieso dat we daar nog wel erg weinig van hebben gezien, om een goed oordeel te kunnen vormen...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 01:07

Zym0tiC

^_^

Rigi schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:58:
[...]

Tja, ik heb 4 dagen op gameplay gestaan. de laatste 3 (de consumenten dagen) heb ik bij Wii play gestaan. Dat is dus bijna 100% aanwijzen. Ik heb iedereen, letterlijk iedereen, achteruit laten stappen omdat je er idd dicht op stond. Het grootste deel van die mensen had toch echt geen problemen met het aanwijzen. Natuurlijk zijn er mensen die het nog niet helemaal begrepen/ aanvoelden maar het grootste deel had er geen last mee. En zeker als je even bezig bent (10-15 minuten) is het aanwijzen geen probleem meer.

Ik zelf kon met 2 remotes hogere scores (voor beide 'spelers') halen dan een kwart (oid) van de mensen die het voor de 1e keer speelden. Het is echt heel nauwkeurig, daar heb je in het begin erg moeite mee.
Maakt de afstand tot de tv eigenlijk wat uit? En dan bedoel ik niet of ik ver genoeg kan staan maar meer hoe dicht bij. Dit ivm een niet al te grote kamer.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:09:
Ik wil nog één argument hierbij voegen. Ja, in het begin dacht ik ook duur en ik heb liever niet Wii Sports. Maar je krijgt ook de browser gratis, daarvoor moet je in Japan dacht ik extra voor bijbetalen. Daarnaast is Wii Sports enorm populair in Amerika, ik heb alleen maar superpositieve commentaren gelezen. Het is juist leuk om te zien dat (hardcore) gamers en niet gamers, zich zo kunnen vermaken met een spelletje _/-\o_ .

Verder Captain N kun je misschien iets meer duidelijkheid geven over wat je met je commentaar op Brawls bedoelt, dat ontging me namelijk. Doelde je er nou op dat het nauwelijks mooier is dan Melee of dat Brawls ook nog wel op de Gamecube had gekund? Ik vind sowieso dat we daar nog wel erg weinig van hebben gezien, om een goed oordeel te kunnen vormen...
WOW een gratis browser :| Ik vind het schandalig dat ze uberhaubt geld durven te vragen voor die browser na een paar maanden. Ladingen goede gratis browsers voor de pc en dan gaan betalen voor iets wat waarschijnlijk een stuk minder practisch werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:18
Naast de afstand tot de TV, heb ik ook nog een vraagje:

Ik heb op mijn kamer een klein TV-tje van de Media Markt staan.
Gaat dit niet vreselijk in de weg zitten met het wijzen enzo? Heb je niet gewoon een 40" breedbeeld LCD nodig, om goed te kunnen gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:44:
[...]

WOW een gratis browser :| Ik vind het schandalig dat ze uberhaubt geld durven te vragen voor die browser na een paar maanden. Ladingen goede gratis browsers voor de pc en dan gaan betalen voor iets wat waarschijnlijk een stuk minder practisch werkt.
Opera voor de PC is toch ook gewoon gratis? Waarom dan betalen voor een Wii versie? Die andere versies worden ook gewoon ontwikkeld voor nop, waarom zou dat bij deze dan niet kunnen? :)

Zoiezo koop ik geen console voor al die extra prullaria. Voor alle extra's heeft men iets uitgevonden dat PC heet. Een menu om allerlei console settings in te regelen vind ik wel fijn, en handig. Maar dat hele foto, muziek, en zo dat hoeft voor mij allemaal niet zo zeer. De keren dat ik trouwens een DVD heb gekeken op mijn PS2 kan ik ook wel op één hand tellen denk ik. DVD's heb ik tot dusver altijd bekeken van achter mijn monitor. Browsen met de Wii is voor mij daarom ook niet interessant.

Een console koop ik voor de games. En eigenlijk vind ik het jammer dat er drie verschillende consoles op de markt zijn. Op zich had ik liever één console gezien waar alle ontwikkelaars op zouden kunnen werken. Kiezen tussen Metal Gear Solid 4, Super Mario Galaxy, en Project Gotham Racing 3 is echt niet makkelijk. Ik noem maar drie willekeurig goede titels eventjes. Er zijn er natuurlijk nog meer die mij aanspreken dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

stijnos1991 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:01:
Naast de afstand tot de TV, heb ik ook nog een vraagje:

Ik heb op mijn kamer een klein TV-tje van de Media Markt staan.
Gaat dit niet vreselijk in de weg zitten met het wijzen enzo? Heb je niet gewoon een 40" breedbeeld LCD nodig, om goed te kunnen gamen?
Jahoor, gewoon de gevoeligheid flink omlaag schroeven, dan zou het prima moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:11:
[...]
Opera voor de PC is toch ook gewoon gratis? Waarom dan betalen voor een Wii versie? Die andere versies worden ook gewoon ontwikkeld voor nop, waarom zou dat bij deze dan niet kunnen? :)
http://www.opera.com/buy/

Opera is alleen gratis als het voor een medium waar de markt overvloeit met programma`s zoals een pc. Anders mag je er echt voor betalen. En ik betaal dan ook liever voor goede software dan slechte software gebruiken.

Ach. Het is ieders keuze. Als ik opera zou zijn zou ik de wii userbase ook gratis ondersteunen. Wat voor reclame dat wel niet is. Veel beter dan een andere browser op dit moment kan doen kwa reclame :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, vorige week woensdag de Wii besteld op ebay voor 294 euro inclusief verzendkosten. Omdat het donderdag thanksgiving was is die pas vrijdag verstuurd via regular airmail as a gift valued $30.

Tot mijn verrassing lag er een briefje van TNT in de bus. Ze zijn langs geweest, niemand thuis. Morgen komen ze nog een keer langs. Ik ben vrij en zal wat foto's posten. Ik denk dat ik tot de eerste 20 gelukkigen in Nederland behoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 22-09 10:32
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:33:
wow, vorige week woensdag de Wii besteld op ebay voor 294 euro inclusief verzendkosten. Omdat het donderdag thanksgiving was is die pas vrijdag verstuurd via regular airmail as a gift valued $30.

Tot mijn verrassing lag er een briefje van TNT in de bus. Ze zijn langs geweest, niemand thuis. Morgen komen ze nog een keer langs. Ik ben vrij en zal wat foto's posten. Ik denk dat ik tot de eerste 20 gelukkigen in Nederland behoor.
ben benieuwd...

(tevens benieuwd wat je aan importheffing moet betalen... dat "gift" gedoe trappen ze tegenwoordig niet meer in... ik heb nog elke keer een dikke heffing gekregen op alles wat ik kocht)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Boeboe schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:57:
[...]
mooi artikel. Zelf heb ik 1 keer in mijn leven gehuild om een spel, en dat was bij een welgekende scene in final fantasy 7, terwijl dit grafisch gezien toch HEEL gelimiteerd is (gemiddeld 20 polygonen per personage). Ik krijg nog altijd rillingen wanneer ik de bijhorende muziek te horen krijg. Er zijn nog wel een aantal (rpg) titels geweest die bij mij enorm veel emotie opriepen, maar het is een feit dat graphics hier geen zier mee te maken hebben :)
:'( ken de welbekende scene is ook de enige scene waar ik ooit is een traantje om heb gelaten :'(

final fantasy zou voor mij ook de enige reden zijn om playstation te gaan
dus hopen maar dat er weer eens een fantsoenlijke ff game op een nintendo console komt (crystal chronicles was niks) ipv die ports op de gba :) ff3 ga ik denk wel halen voor de ds _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:10

S2S

Phusebox schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:42:
[...]

ben benieuwd...

(tevens benieuwd wat je aan importheffing moet betalen... dat "gift" gedoe trappen ze tegenwoordig niet meer in... ik heb nog elke keer een dikke heffing gekregen op alles wat ik kocht)
Lijkt me dat het dan wel langer bij de douane had gelegen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik heb net bericht dat mijn DVI/Component adapter is verzonden, dus die zal ik morgen of overmorgen hopelijk ontvangen. Nou maar hopen dat de Wii component kabels wel fatsoenlijk verkijgbaar zijn, anders heb ik er de komende tijd nog niks aan.

Hopelijk kan ik dan volgende week dankzij de pre-order gewoon een Wii halen, anders heb ik er natuurlijk nog niks aan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Cleetje op 28-11-2006 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 08:48
Zo, weet nog niet eens wanneer ik precies m'n bij Wehkamp bestelde Wii ga ontvangen, maar heb zojuist alvast bij ZuiderPark Wii-Play + ZeldaTP besteld. Komt inclusief verzendkosten (6,50) neer op 100,46 euro.

Dan heb ik dus binnenkort:
  • Wii
  • Wii Sports
  • Wii Play
  • Wii Zelda T.P.
En heb ik daar dan in totaal ruim 330 euro voor betaald wanneer ik alles binnen heb.

Heb besloten voor Rayman: Raving Rabbits en Super Monkey Ball Banana Blitz te wachten tot die beide games voor een vriendelijk (budget) prijsje te krijgen zijn.

Heeft iemand overigens als iets gelezen / gehoord (in de vorm van reviews/privews) over Gottlieb Pinball Classics ???

Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/2135/gottlieb20pinball20clasmd7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Haay schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:34:

Heeft iemand overigens als iets gelezen / gehoord (in de vorm van reviews/privews) over Gottlieb Pinball Classics ???

[afbeelding]
Ik kan er niet veel over vinden, hier staat iig nog een review ervan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...sinds vanmiddag mij eens verdiept in de wereld van Wii.... moet zeggen dat ik behoorlijk gegrepen ben door de verassende techniek en mogelijkheden. Lach mij suf bij het zien van de filmpjes van het vissen (tikkie suf en droog, maar lollig) en zit al te genieten bij golf en bowlen (om maar wat te noemen....).

Ga dit ding zeker in de gaten houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Een vraag voor die gene die een pre-order voor de Wii hebben staat:
Moesten jullie een aanbetaling doen ? en zo ja bij welke winkel en hoeveel :)

Ik wil hem misschien toch nog proberen te pre-orderen, maar het zou jammer zijn als ik bij 10 winkels allemaal 20,- of meer moest aanbetalen :9

[ Voor 33% gewijzigd door Dubbel Fristie op 28-11-2006 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 01:07

Zym0tiC

^_^

Dubbel Fristie schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:32:

Ik wil hem misschien toch nog proberen te pre-orderen, maar het zou jammer zijn als ik bij 10 winkels allemaal 20,- of meer moest aanbetalen :9
Voor zover ik weet hoef je bij geen enkele winkel aan te betalen bij een pre-order, misschien een uitzondering daargelaten. Die dingen komen ze echt wel kwijt.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Dubbel Fristie schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:32:

Dixons vraagt een aanbetaling van 10%; E-Plaza (en Bart Smit?) vragen niets en zijn vrijblijvend.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op woensdag 29 november 2006 @ 00:24:
[...]
Dixons vraagt een aanbetaling van 10%; E-Plaza (en Bart Smit?) vragen niets en zijn vrijblijvend.
v&d 25 euro, grote kans van slagen omdat weinig mensen bij de v&d bestellen.
dynabyte 0 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hoedje schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:09:
Huh? Mis ik iets? Als je m'n reactie op de post dat Zelda:TP en SSB:B al het mooiste zijn wat de Wii gaat genereren bedoelt, dan doelde ik alleen op Zelda:TP. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:46
Captain N schreef op woensdag 29 november 2006 @ 03:45:
[...]

Huh? Mis ik iets? Als je m'n reactie op de post dat Zelda:TP en SSB:B al het mooiste zijn wat de Wii gaat genereren bedoelt, dan doelde ik alleen op Zelda:TP. ;)
Owww :P

Edit: om er ook nog een nuttige post van te maken, Heroes komt in de zomer van 2007 al uit in Japan _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 29-11-2006 08:26 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:11:
[...]
de pc versie is de ENIGE versie van opera die gratis is, opera voor alle andere apparaten (en dat zijn er vrij veel) is betalend (zoals de pc versie vroeger was). Opera is trouwens een zeer bewuste keuze geweest aangezien het de enige browser is die complexe pagina's goed weet weer te geven op eender welk scherm.

Over "voorbetaling" : ikzelf geef de voorkeur aan winkels waar men voorbetaling vraagt: hier houdt men gegarandeerd je eigen exemplaar opzij (heb in het verleden al meegemaakt dat ze zich er met een telefoontje vanaf maakten en dat ik uiteindelijk noodgedwongen in een andere winkel ben moeten gaan shoppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zaterdag ben ik naar de gameplay geweest...
Ik had best wel hoge verwachtingen van de nintendo wii .... maar het viel me zwaar tegen kwa graphics.
Je kon gewoon de blokjes tellen :/

De gameplay van de wii was wel wennen, maar zeker leuk.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
hoe zit het eigenlijk met eventuele kinderziektes in de Wii? Heb ik tot nu toe nog weinig van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiaX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:03:
hoe zit het eigenlijk met eventuele kinderziektes in de Wii? Heb ik tot nu toe nog weinig van gehoord?
Nintendo bouwt goeie spullen, dus geen 3 red rings of death of lasers die niet meer werken.
Wel vliegen er een paar wii-motes door de kamer en ik zag een filmpje van een Wii die de DVD uit bleef spugen. Weinig schokkends dus, kwaliteit staat hoog in het vaandel bij the Big N! Chapeaux Nintendo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:06:
[...]
Nintendo bouwt goeie spullen, dus geen 3 red rings of death of lasers die niet meer werken.
Wel vliegen er een paar wii-motes door de kamer en ik zag een filmpje van een Wii die de DVD uit bleef spugen. Weinig schokkends dus, kwaliteit staat hoog in het vaandel bij the Big N! Chapeaux Nintendo!
En je vergeet de update van nintendo waardoor een aantal wii`s niet meer normaal konden werken :)

Waar blijven btw je pics :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:06:
[...]

ik hoop met je mee(ik ga ook een Wii kopen), maar juich je nu niet íets te vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik hoop niet dat ie al voorbij gekomen is. Romantisch met je vriendin wii-en bij kaarslicht:

http://www.engadget.com/2...d-the-wii-by-candlelight/

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 15:40

The_DoubleU

Tweaker in München

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Matt Casamasina's view op the hoge verkopen van de Wii..ik hoor iedereen roepen ja maar de gamecube verkocht ook zoveel in het begin..maar niet zoals Matt het ervaart t.o.v. de GC:
Wii sales are off to an amazing start. Nintendo blasted through 600,000 units in a week and would have sold more if there were more units in store shelves. As it stands, every new allocation of units that hits retail promptly sells out. Obviously, Sony cannot hope to compete with these numbers because it simply cannot muster up enough PS3s to match Nintendo's supply. But even if it could, for the first time ever, I'm convinced that Wii would still outsell PS3. The momentum has shifted, at least for the time being -- and Wii is the hot item. Sony can't seem to buy good press and Nintendo can't shed it. Meanwhile, everybody who plays Wii loves it and I'm noticing that a wave is building. I stopped by a GameStop the other day to see if they had Wii component cables, which they didn't. I asked how Wii and PS3 were selling and the manager said, "Well, we're sold out of both, but nowadays we get 20 people calling about Wii for every single call we get about PS3." I remember when GameCube launched and I think I would have fallen over if any store manager said something like that back then.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Voor de geïnteresseerden: BartSmit.com heeft inmiddels kennelijk de Wii op voorraad, want het is nu mogelijk de consoles, accessoires en spellen te bestellen.

[ Voor 28% gewijzigd door MetroidPrime op 29-11-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MetroidPrime schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:48:
Voor de geïnteresseerden: BartSmit.com heeft inmiddels kennelijk de Wii op voorraad, want het is nu mogelijk de consoles, accessoires en spellen te bestellen.
*mortal combat: the movie stem* IT HAS BEGUN

alle gangbare videokabels (inclusief de beruchte componentkabels) lijken aanwezig te zijn, in tegenstelling tot eerdere geruchten. Mooi zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Twijfel, twijfel. Kreeg net dit mailtje van Bart S.
Geachte internetklant,

Eindelijk is het zover: de langverwachte spelcomputer van Nintendo, de Wii staat op het punt gelanceerd te worden!

Aangezien u een van de eersten bent geweest die de console heeft gereserveerd, krijgt u de kans om nu al te bestellen bij www.bartsmit.com. De voorraad is heel schaars, dus reageer snel!

De spelcomputer wordt echter pas op de dag van release, 8 december bij u afgeleverd.

U heeft:

Nintendo Wii Sports + Controller

bij ons gereserveerd. Nu heeft u de mogelijkheid om het product dat u heeft gereserveerd (Nintendo Wii Sports + Controller) te bestellen.

Klik op bovenstaande link en bestel de console! Vergeet u niet direct iin van de topgames bij de console te bestellen, zoals o.a. Zelda: Twilight Princess, Red Steel, Need for Speed Carbon en Super Monkey Ball Banana Blitz. Ook extra controllers en andere toebehoren zijn direct verkrijgbaar.

De console wordt op de dag van release (8 dec.) bij u bezorgt, thuis of op het werk. Betalen gaat heel gemakkelijk, via creditcard, iDeal (telebankieren ABN AMRO, Rabobank en Postbank), onder rembours of achteraf via acceptgiro.

Bestel snel, want de voorraad is schaars en OP = voorlopig OP!

Wij hopen u als klant te mogen begroeten.
Heb al bij een lokale Bart S. gereserveerd en één bij Wehkamp besteld (met 10% korting), tevens zou er bij MM een klaar liggen (al ben ik daar niet meer 100% zeker van) Toch nog maar een bestellen via Internet bij Bart S. ? Na al die shortage verhalen begin zelfs ik (die altijd gezegt heeft dat er genoeg WII's zijn) te twijfelen...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat als je bij de lokale BS op de lijst staat (zoals ik) ze de console dan voor je vasthouden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Dimension Pplus hebben ze inmiddels zelfs Call of Duty 3 al in de verkoop, of zou daar iets mis gegaan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:10:
Bij Dimension Pplus hebben ze inmiddels zelfs Call of Duty 3 al in de verkoop, of zou daar iets mis gegaan zijn...
Bij de Gamecube launch waren sommige spellen ook al een tijdje van tevoren beschikbaar. Ik heb anderhalve week lang tegen het doosje van Sonic Adventure 2 aangekeken omdat het spel twee weken voor de launch al in de winkel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik vind de launch van de Wii wel wat magertjes, ik denk dat de meeste mensen (zoals ik) voor Wii + Wii Sports + Wii Play (Remote <3) + Zelda gaan omdat de andere launch games het gewoon nét niet zijn, of bv verkrijgbaar op de 360/PC (NFS:Carbon/CoD3 etc) en mensen (althans ik) vooral de Wii kopen voor de originele Nintendo spellen.

Ik vrees echter dat na het zien van alle release data dat het nog wel een hele tijd gaat duren (iig jan/feb 2007) voordat de 2e lading spellen binnenkomen waar wel wat Wii-waardige titels zijn. Of kennen jullie kandidaten die een paar weken na de launch uitkomen en wel het halen waard zijn?
Een vet race spel of FPS spel zit er namelijk volgens mij niet in, zeker niet als Red Steel zo slecht uit de reviews komt. En daar voelde ik zo ie zo al weinig voor.

Edit1: Wat n atuurlijk ook een idee is, ik als non-GameCube eigenaar om een paar top GC titels te kopen. Deze kan je toch met de classic controller die ik erbij ga halen afspelen? Is wel het nut van mn Wii een beetje weg maargoed, er zijn genoeg leuke budget titels beschikbaar denk ik. Iemand nog tips?

[ Voor 16% gewijzigd door nudie op 29-11-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
nudie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:25:

Ik vrees echter dat na het zien van alle release data dat het nog wel een hele tijd gaat duren (iig jan/feb 2007) voordat de 2e lading spellen binnenkomen waar wel wat Wii-waardige titels zijn. Of kennen jullie kandidaten die een paar weken na de launch uitkomen en wel het halen waard zijn?
Een vet race spel of FPS spel zit er namelijk volgens mij niet in, zeker niet als Red Steel zo slecht uit de reviews komt. En daar voelde ik zo ie zo al weinig voor.
Metroid prime is denk ik toch wel een grote FPS titel :9

[ Voor 33% gewijzigd door Dubbel Fristie op 29-11-2006 11:29 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste