Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.606 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:41
Captain N schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:46:
[...]
Ook gezien de vele games die je eventjes kunt spelen en het feit dat er waarschijnlijk door meerdere mensen mee gespeeld wordt in huishoudens groter dan een persoon, denk ik dat je toch wel snel dat ene uurtje per dag zal halen.
Daar heb je gelijk in en mijn familie kennende hebben die ook wel een keer zin om lekker gek te doen voor de tv ;)

Alleen dat ene urrtje per dag wordt al snel meer en ik zal niet snel dat ene uurtje halen op een dag, in het weekend daar entegen weer wel, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:46:
@Oscar: Ik denk niet dat je heel erg representatief bent dan voor de gemiddelde console eigenaar met 1 a 2 uur per week.
Ben ik ook zeker niet! En mijn huisgenoot speelt er trouwens ook nog op, dus hij staat per week denk ik gemiddeld 3 uur aan. Voor de meeste gamers zal zeker gelden dat de Wii (veel) minder stroom gebruikt dan bv de Xbox360 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

thijsc schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:18:
Aardige video's van iemand die zijn schoonouders liet bowlen:

http://www.vgblogger.com/?p=350
leuk leuk leuk! zo zie je hoe de Wii een nieuwe doelgroep aanpakt.. marketingtechnisch echt superslim dit van Nintendo :)
Hoop dat producers net zo innovatief blijven als met de DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het viel me erg op hoe snel je de Wii bewegingen bij bijvoorbeeld het boksen doorkrijgt. De eerste paar seconden heb je zoiets van... ok ik sta hier tussen 100 man geen rare dingen doen. Maar automatisch ga je naar links en rechts bewegen om stoten te ontwijken, echt geweldig om te zien dat het figuurtje op het scherm hetzelfde doet. En bij dat spel was zelfs de reactiesnelheid niet optimaal, met iets als Zelda werkte het echt 1:1, een tikje naar links en hup Link sloeg met zijn zwaard, tikje omhoog tikje naar boven, uiteraard steeds grotere bewegingen. Shjaaahh!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:07
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:28:
[...]

Ik denk nog niet eens de helft ;)
In 2005 waren de prijzen gemiddeld € 19,60 per 100 kWh.
Meer dus, aangezien ik uitging van 16 cent. :P

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Vandaag toch maar een Wii gereserveerd. Eerst was ik niet van plan om het te doen, maar vandaag kwam het gesprek op school er zo op. Een vriend van me kom de Wii namelijk niet meer reserveren bij hem in de stad, dus zei ik dat ik wel es in Deventer zou willen navragen. Ik ben toen maar naar de Dynabyte gegaan. En daar sta ik nu als nr 4 en 5 op de lijst. Ook maar gelijk een RGB kabel erbij gereserveerd, die composiet kabels moet ik niet hebben. Ik hoefde overigens niet aan te betalen, dus dat is ook weer mooi. Dan zit je er tenminste niet zo vast aan als ze het toch niet na kunnen komen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Joepie zojuist zijn mijn component kabels door de douane vrijgegeven. :)

De Wii was er dezelfde dag dus hopelijk is die vanmiddag nog vrijgegeven of anders morgen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:11
martijnve schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:56:
[...]

Ik heb op de gameplay CoD gespeelt en wat ik er heel kort over zijn:

Het is lelijk! RedSteel en Exitetruck en vele anderen zijn veel mooier.
De controlls zijn tergend, als je dat ding 5 centimeter naar rechts beweegt draait je camera erg langzaam, maar als je meer draait flipt de cursor hem alle kanten op (echt: recht,links,boven,onder) en dan kost het heel wat moeite tot hij weer normaal doet. En dit lag niet aan mij want iedereen had het.
Als je wilt zoomen moet je dat ding zegmaar naar voren stabben maar dat paktie de helft van de tijd niet.
En hij zat constant te klagen dat speler 1 te dicht bij het scherm stond terwijl je er iets van 3 meter vanaf stond :S
Tevens had de CoD wii best de award voor de meeste crashes kunnen krijgen. 8)7

edit:
Aan de andere kant had Red Steel dit veel minder, controlls waren soepel en het zag er vet strak uit. Zo af en toe raakte hij nog wel de weg kwijt maar dat was veel minder vaak als bij cod3.
Ben ik het niet mee eens. Heb zaterdag met Wii Sports - Tennis, Rayman en CoD3 gespeeld. Ik heb er 10 minuten voor moeten wachten, maar dat was in ieder geval beter dan wat ik gezien heb van Far Cry. De mensen voor mij hadden dus nog nooit eerder gespeeld met de Wii en dat was te zien. Die zwaaiden als gekken met de Wiimote, onnodig. Toen ik aan de beurt kwam, klinkt arrogant maar is nu eenmaal zo, had ik het wel door. Minieme bewegingen werkten perfect en ik kon dus een groot aantal van die Duitse gozers neerschieten. Heb in de 15 minuten dat ik dus bij die game heb gestaan trouwens geen crash mee gemaakt, maar die Nintendo-mensen zaten wel telkens te pielen met de Sensor Bar.

Maar nu vraag ik me wat af. Je ziet bij Zelda mensen spelen en als ze dan de Catapult of de Hookshot gebruiken, dan vraagt de Wii, of ze willen richten op het beeld. Treed dan de Sensor Bar al in werking, want je zag ze met de rug naar het beeld toe spelen om aan te tonen dat er ook zonder de Sensor Bar gegamed kan worden. Maar wordt voor CoD3 constant de Sensor Bar gebruikt, of enkel met inzoom/binoculars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 22:50
me_mrtn schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:42:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Heb zaterdag met Wii Sports - Tennis, Rayman en CoD3 gespeeld. Ik heb er 10 minuten voor moeten wachten, maar dat was in ieder geval beter dan wat ik gezien heb van Far Cry. De mensen voor mij hadden dus nog nooit eerder gespeeld met de Wii en dat was te zien. Die zwaaiden als gekken met de Wiimote, onnodig. Toen ik aan de beurt kwam, klinkt arrogant maar is nu eenmaal zo, had ik het wel door. Minieme bewegingen werkten perfect en ik kon dus een groot aantal van die Duitse gozers neerschieten. Heb in de 15 minuten dat ik dus bij die game heb gestaan trouwens geen crash mee gemaakt, maar die Nintendo-mensen zaten wel telkens te pielen met de Sensor Bar.

Maar nu vraag ik me wat af. Je ziet bij Zelda mensen spelen en als ze dan de Catapult of de Hookshot gebruiken, dan vraagt de Wii, of ze willen richten op het beeld. Treed dan de Sensor Bar al in werking, want je zag ze met de rug naar het beeld toe spelen om aan te tonen dat er ook zonder de Sensor Bar gegamed kan worden. Maar wordt voor CoD3 constant de Sensor Bar gebruikt, of enkel met inzoom/binoculars?
Ja die sensor bar flikkerde er bij mij ook telkens af.
Imo hadden ze die beter bovenop de TV kunnen zetten want er zaten wel iets van magneetjes ofzo onder?
Ik moest bij Excite Truck constant hele stukken menu skippen en dan kon ik ook gewoon de andere kant op mikken en hij registreerde het alsnog...
Maar het is inderdaad zo dat heel veel mensen te veel bewogen, een minieme beweging is genoeg om je cursor op 't scherm te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sensorbar is laatst uit elkaar geshroeft het is een rechthoekig stukje plastic met aan beide eindes een infarood lampje die de Wii remote kan "zien" zo wordt de positie bepaald. Ik had het idee dat de apparaten op de Gameplay veel te gevoelig waren afgesteld, je stond er bij WiiPlay echt heel dicht op en dan zorgde een klein tikje ervoor dat je cursor over het scherm heen schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
me_mrtn schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:42:

Volgens mij pakt de Wii relatief aan de sensorbar/TV (je hebt een calibratie mogelijkheid in Twilight Princess geloof ik) waar je mikt. Dus als je onder je TV mikt, en navi verdwijnt er dus ook af, vraagt de game bij schieten of je op het scherm wilt mikken. Dit kun je, lijkt mij, ook niet achterstevoren doen :P
Sword slashen enzo dan natuurlijk weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Die sensor bar he, hoe moet je die vast maken? zit er een clip bij? tape?
En is er al nieuws over Wii play? Kan er te weinig over vinden op de echt grote sites, er zijn hier en daar wel wat ervaringen en previes op kleine sites... maar niks groots... (ook niet over rayman)

Het nieuws gaat voor een groot gedeelte langs me heen omdat ik pas over ~3 a 4 maanden eentje koop... Wil wel een Wii game geven aan mn meisje met kerst ;) (vandaar de vragen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop zo ernstig dat ik nog een Wii kan krijgen bij de launch.. maar ik denk dat het wel lukt.. gewoon VS nadoen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurios schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:28:
Toch twijfel ik nog steeds of ik een Wii ga kopen.

De gamecube viel mij qua spellen zo enorm tegen.
- Luigi's mansion .
- Starfox Adventures
- Mario Sunshine
- Metroid
- Paper Mario 2
Achteraf dus spijt van de aankoop.
Maar om nu straks een Wii te kopen, puur voor Zelda: Ik denk van niet. De andere Wii spellen kunnen mij nog niet echt warm krijgen!
de 2 beste spellen aller tijden ontbreken in je rijtje: Super Monkey Ball en Resident Evil 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
ixl85 schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:12:
Die sensor bar he, hoe moet je die vast maken? zit er een clip bij? tape?
En is er al nieuws over Wii play? Kan er te weinig over vinden op de echt grote sites, er zijn hier en daar wel wat ervaringen en previes op kleine sites... maar niks groots... (ook niet over rayman)

Het nieuws gaat voor een groot gedeelte langs me heen omdat ik pas over ~3 a 4 maanden eentje koop... Wil wel een Wii game geven aan mn meisje met kerst ;) (vandaar de vragen :p)
WiiPlay komt ook voorlopig nog niet uit in de VS :P
Maarja, voor 50 euro (controller incluis) is dat eigenlijk wel een erg leuk spelletje, denk ik.
Niet te veel diepgang, maar ach, meer in de WiiSports trant.

Sensor bar heeft een stand en een plakkend gebeuren dacht ik :+

[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 27-11-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:03
whaaa waar blijft dimplus.nl nu met die betalings mails :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Tha-PC-Legend schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:00:
[...]

Ja die sensor bar flikkerde er bij mij ook telkens af.
Imo hadden ze die beter bovenop de TV kunnen zetten want er zaten wel iets van magneetjes ofzo onder?
Ik moest bij Excite Truck constant hele stukken menu skippen en dan kon ik ook gewoon de andere kant op mikken en hij registreerde het alsnog...
Maar het is inderdaad zo dat heel veel mensen te veel bewogen, een minieme beweging is genoeg om je cursor op 't scherm te bewegen.
stond jij dan bij de excite truck stand? want daar heb ik namelijk ook nog gespeeld :P miss heb je me gezien ik had een videocamera bij me waar ik stukjes mee filmde :P

edit: ja idd wr blijven die betaalmailtjes van dimplus.nl :P

[ Voor 4% gewijzigd door Alien B.O.B. op 27-11-2006 18:44 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:51:
[...]
Rythm
* Donkey Konga - Ik ben een sucker voor dit soort accessoires, en het spel is nog leuk ook. Wel een nadeel natuurlijk dat als je het met meerdere mensen wilt spelen je gelijk een vermogen kwijt bent aan trommeltjes... maar ja, kan niet alles hebben. :+
gelukkig nog een extra setje konga's voor 9 euro bij de MM gekocht vorige maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Xrenity schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:05:
[...]
Volgens mij pakt de Wii relatief aan de sensorbar/TV (je hebt een calibratie mogelijkheid in Twilight Princess geloof ik) waar je mikt. Dus als je onder je TV mikt, en navi verdwijnt er dus ook af, vraagt de game bij schieten of je op het scherm wilt mikken. Dit kun je, lijkt mij, ook niet achterstevoren doen :P
Sword slashen enzo dan natuurlijk weer wel.
Ja, ik had het over gewoon over slashen, rondkijken, dat soort dingen. Maar niet over zoom-mogelijkheden, dan vraagt ed Wii, wil je 'pointen'. Maar tijdens het 'normaal' spelen, zaten ze omgedraaid. Nu weet ik niet of Navi werkte, ach, zal wel, ik zit nauwelijks omgedraaid te gamen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 22:50
Alien B.O.B. schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:40:
[...]

stond jij dan bij de excite truck stand? want daar heb ik namelijk ook nog gespeeld :P miss heb je me gezien ik had een videocamera bij me waar ik stukjes mee filmde :P

edit: ja idd wr blijven die betaalmailtjes van dimplus.nl :P
Zaterdag stond ik bij 1 van de 2 excite truck stands.
Vrijdag bij Far Cry :X en zondag was ik er niet :+
Wanneer was jij er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Tha-PC-Legend schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:59:
[...]

Wanneer was jij er dan?
oh laat maar dan :P
ik was er namelijk alleen zondag...

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:06

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wat een opmerking al niet te weeg brengt :P.

Even ter 'verdediging':

Ik ben absoluut niet graphics geil. Ergo ik speel zelfs nog Starcraft 2--> niet echt een grafisch toppunt. Kan ik enorm veel plezier aan beleven. Echter, mijn eigen mening is dat de graphics eerder een stap terug waren dan vooruit. En voor een nieuwe console vind ik dat niet echt denderend te noemen.
Daarbij de combinatie dat de controller gewoon teveel geklooi was. Hij was of te gevoelig of te sloom. Kwestie van instellen: kan best, maar feit blijft dat het meerdendeel (5 a 6 mensen het zien doen en ik er zelf dan bij) gewoon speelde (na een half uur nog steeds) alsof ze stom dronken waren. Vaak werkte dingen ook verkeerd of juist niet.

Ik zou de Wii dan alleen kopen voor Zelda. Nieuwe deel komt ook op de cube uit en die heb ik al in huis. Dus dan koop ik het daarvoor.

conclusie: De beurs heeft mij helemaal niet enthousiast gemaakt en juist doen inzien dat er voor MIJ PERSOONLIJK een betere optie is.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 11:03
Notna schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:01:

Ergo ik speel zelfs nog Starcraft 2--> niet echt een grafisch toppunt.
starcraft 2? sweet :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
omg, wanneer is die uitgekomen? :+

/edit
je verhaal over de graphics:
Een console heeft tijd nodig.
Over 2 jaar zien de games er veeeeeeel beter uit. Kijk voor de grap eens naar de N64....
Mario64 en Concer
Golden eye en Perfect Dark....

[ Voor 75% gewijzigd door ixl85 op 27-11-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

zo ik heb alvast 8 dec vrij genomen! >:) ik ga hem echt vinden! al hangt me leven ervan af!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:54
Tha-PC-Legend schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:59:
[...]

Wanneer was jij er dan?
He dan heb ik farcry bij je gespeelt :-) wat een k*t spel trouwens 8)7

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:37

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb ook vrij genomen...

Staat "Frii" in m'n agenda gepland :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Da's triest :P.

Jammer genoeg heb ik toetsweek en moet ik, in verband met mijn website, veel aan mijn voorbij laten gaan. Ik moet'm maar eens gaan reserveren, want van een paar vrienden heb ik al gehoord dat ze hebben gereserveerd bij de lokale Intertoys. Ach, vorig jaar was ik daar ook de eerste met de DS. Ze hadden ze zelfs al een dag eerder in de verkoop en nog waren er om 5 uur geen enkele verkopen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Notna schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:01:
Echter, mijn eigen mening is dat de graphics eerder een stap terug waren dan vooruit. En voor een nieuwe console vind ik dat niet echt denderend te noemen.
Dat is inderdaad jammer. Het is prima dat Nintendo niet op graphics heeft ingezet, maar ze hadden hem best wel wat meer power mogen geven of ervoor moeten zorgen dat er bij launch spellen waren die lieten zien dat er al veel mogelijk is met deze hardware. De architectuur was al bekend, het is immers een opgevoerde GC, dus dat had best gekund.
Daarbij de combinatie dat de controller gewoon teveel geklooi was. Hij was of te gevoelig of te sloom. Kwestie van instellen: kan best, maar feit blijft dat het meerdendeel (5 a 6 mensen het zien doen en ik er zelf dan bij) gewoon speelde (na een half uur nog steeds) alsof ze stom dronken waren. Vaak werkte dingen ook verkeerd of juist niet.
Dat is wel jammer. Gelukkig lees je dit verhalen niet heel erg veel, dus ik heb nog hoop dat de besturing wel fijn werkt :)
conclusie: De beurs heeft mij helemaal niet enthousiast gemaakt en juist doen inzien dat er voor MIJ PERSOONLIJK een betere optie is.
Dat is toch prima? Je hoeft je niet te verdedigen dat je geen Wii koopt. Het is jammer voor Nintendo, maar als je niet aangesproken wordt door de Wii dan zou ik hem ook niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ook ik heb maar even vrij genomen van het werk. Bij mij staat er echter gewoon "VRIJ" (jaja, wel grote letters), anders heeft straks iedereen het door en nemen ze ook vrij :+

Zal voor die tijd nog even kijken of ze woensdag of donderdag al e.e.a. in de verkoop hebben in de winkels (met name de games). Wachten tot de 8e duurt toch lang voor het gevoel, maar zolang ik maar naar huis kan gaan met een Wii, extra controller en Zelda+MUA, dan ben ik tevree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 18:12

Smoonshine

Feyenoord!!

Oscar Mopperkont schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:07:
[...]

Dat is inderdaad jammer. Het is prima dat Nintendo niet op graphics heeft ingezet, maar ze hadden hem best wel wat meer power mogen geven of ervoor moeten zorgen dat er bij launch spellen waren die lieten zien dat er al veel mogelijk is met deze hardware. De architectuur was al bekend, het is immers een opgevoerde GC, dus dat had best gekund.
Red Steel is toch zeker wel een aardige poging om te laten zien dat het wel kan. Maar eigenlijk moeten developers voor de Wii een andere grafische stijl gaan bedenken. Realistische games zullen volgens mij nooit echt heel mooi gaan worden op de Wii.

Als ik dan naar Monkey Ball en nu ook de Sims voor de Wii kijk, dan wordt ik daar wel blij van. Die spellen zijn grafisch erg toegankelijk, maar ook mooi. Puur alleen door de stijl eigenlijk al. Met dit soort spellen hoeft de Wii volgens mij niet echt veel onder te doen voor de X360 en PS3.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

De screens van Hajime no Ippo (jaaa!! Boxing+Ippo!) en die nieuwe DBZ Budokai Tenkaichi 2 zien er anders ook erg mooi uit. Ook Bleach ziet er prima uit (de scratches horen bij de stijl). Ben alleen wel weer bang dat Hajime no Ippo een Japanse game blijft :( Ik hoop toch echt dat ze die ook voor Europa releasen, de anime was prima en boxing games kunnen leuk gaan worden met de Wiimote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:43:
Ik heb ook vrij genomen...

Staat "Frii" in m'n agenda gepland :P
Bij mij Wiikend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik vind die rayman game ook echt geweldig er uit zien... ik kan er niks aa doen maar ik vind die bunnys echt super cool!

En exite truck is ook best aardig qua looks... redelijk "rond" alles en grote vlaktes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
damn, ik was niet erg te spreken over de Wii door de.. niet zo heel er goeie graphics...
maar nu heb ik net een aantal gameplay filmpjes zitten kijken op youtube en damn wat lijkt me dit leuk om te doen.
Met deze controller is volgens mij zelfs iets doms als Bowling leuk om te doen :-)
Ik ga de Wii zeker binnenkort ergens uitproberen en het zit er dik in dat er hier over een tijdje ook een staat 8-)

Edit
Al wordt ik toch wel weer een beetje aan het twijfelen gebracht door dit soort verschillen:
x360
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2006/311/928655_20061108_thumb006.jpg

Wii
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2006/321/reviews/932963_111806_thumb003.jpg
Aan de andere kant is Call of duty ook weer niet iets wat ik op de Wii zal spelen. Voor FPS'en heb ik een pc :)

[ Voor 42% gewijzigd door NiaX op 27-11-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens mensen let wel draaiden de games wel met een RGB kabel of met een component kabel?

Want als ze daar composiet kabels gebruikten tsja dan is het natuurlijk een stuk minder he.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

WOOOTT!!

Mijn Wii is vandaag ook vrijgegeven door de douane!! Dus hopelijk krijg ik hem dan morgen of woensdag al!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 13:20
Proficiat

Tja iedereen weet dat cod3 echt lelijk is maar de gameplay is er dus ja de nintendo slogan is van toepassing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
CoD3 zag er overigens niet zó lelijk uit op bovenstaande screenshot hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:19
Mensen die twijfelen of hun TV RGB aankan, vraag aan de verkoper of je de RGB kabel mag uitproberen en als het beeld niet beter wordt dan ruilen natuurlijk.
Als dit niet kan, vraag je het bij een andere winkel.
9 Van de 10 winkels hebben hier volgens mij geen moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik vindt CoD3 overigens bar slecht spelen,
Heb het afgelopen vrijdag eens 10 minuten geprobeert maar het ging voor geen meter,
De besturing is soms super gevoelig en soms werkt het voor geen meter, tevens draait de camera automatisch goed naar waar je moet richten waar ik absoluut niet van gediend ben (misschien dat dit het makkelijkheidsniveau was). Nee, dit is geen game die ik voor de wii zal halen, Wii sports daarentegen is super en werkt erg leuk, simpele en toch doeltreffende besturing, CoD3 is gewoon "te moeilijk" voor de Wii imho...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Denk dat je toch snel verkeerd oordeelt op zo'n beurs iets.

Tuurlijk moet het goed spelen maar had je wel de kans om dingen in te stellen etc? Gevoeligheid enz? COD 3 heeft namelijk 2 besturings optie's. 1 waarbij het net als een FPS op een PC bestuurd en 1 waarbij je meer vrijheid hebt.

Kortom denk dat je snel een verkeerd beeld kan krijgen (van graphics en gameplay) als je niet echt de vrijheid hebt om alles lekker zelf in te stellen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Cleetje schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:18:
De screens van Hajime no Ippo (jaaa!! Boxing+Ippo!) en die nieuwe DBZ Budokai Tenkaichi 2 zien er anders ook erg mooi uit. Ook Bleach ziet er prima uit (de scratches horen bij de stijl). Ben alleen wel weer bang dat Hajime no Ippo een Japanse game blijft :( Ik hoop toch echt dat ze die ook voor Europa releasen, de anime was prima en boxing games kunnen leuk gaan worden met de Wiimote.
DBZ ziet er op de Wii toch exact hetzelfde uit als op de PS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
zezke schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:50:
Proficiat

Tja iedereen weet dat cod3 echt lelijk is maar de gameplay is er dus ja de nintendo slogan is van toepassing
mja zoals ik al zei, ik ga toch CoD3 niet spelen op de Wii.
maar bijvoorbeeld Wii sports lijkt me ontzettend leuk om te doen.

Ik ben intussen wel bijna overtuigd, over een tijdje staat hier een Wii(als ze tenministe niet overal uitverkocht zijn :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ach ik zal wel een impressie posten zodra ik mijn Wii binnenheb over COD 3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
schnumi schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:18:
Denk dat je toch snel verkeerd oordeelt op zo'n beurs iets.

Tuurlijk moet het goed spelen maar had je wel de kans om dingen in te stellen etc? Gevoeligheid enz? COD 3 heeft namelijk 2 besturings optie's. 1 waarbij het net als een FPS op een PC bestuurd en 1 waarbij je meer vrijheid hebt.

Kortom denk dat je snel een verkeerd beeld kan krijgen (van graphics en gameplay) als je niet echt de vrijheid hebt om alles lekker zelf in te stellen etc.
Ja dat ben ik ook helemaal met je eens, 10 minuten is bij lange na niet genoeg om hier een goed oordeel over te krijgen, zeker niet de eerste 10 minuten die je ooit op de Wii speelt, je zal er toch aan moeten wennen. Al vond ik het niet natuurlijk overkomen bij CoD wat bij de andere games wel het geval was. Maargoed, dit is ook geen game waar ik de Wii voor koop, daar heb ik mn ouwe trouwe 360 voor (en daar zit ik voorlopig nog wel even goed mee, heerlijk dat GoW!). Doe mij maar 1e Wii sports en Excite Truck! :D

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat is het voordeel van een multi console owner he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:46:
WOOOTT!!

Mijn Wii is vandaag ook vrijgegeven door de douane!! Dus hopelijk krijg ik hem dan morgen of woensdag al!! :P
heb je een trackingnumber, nice. de mijne is vrijdag verstuurd via normal airmail vanuit de USA, ik hoop hem vrijdag of zaterdag te ontvangen. Als die niet gejat wordt door de doewane jongens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was van het weekend op gameplay en begin nu toch te twijfelen over de besturing. Je zag bijna iedereen ermee klooien en de cursor over het beeld heen flitsen. Zelfs een knop indrukken ter grootte van een half scherm ging velen niet goed af. Dat in tegenstelling tot een aantal reviews waarin gezegd wordt dat het erg nauwkeurig speelt. Zou er wel van balen als het net niet lekker werkt, want het concept is echt super. Wie heeft er ervaring met de Wii en hoe soepel het nou echt speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ga dus maar uit van de reviews en niet van wat je meemaakte.

Zoals ik al zei kan er enorm veel foutgaan kwa instellingen en is de thuissituatie nu eemaal veel geschikter om het echt te testen, bovendien denken velen echt dat je als een gek moet zwaaien terwijl kleine bewegingen genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:52:
[...]

heb je een trackingnumber, nice. de mijne is vrijdag verstuurd via normal airmail vanuit de USA, ik hoop hem vrijdag of zaterdag te ontvangen. Als die niet gejat wordt door de doewane jongens...
Ja die van mij is express gestuurd dus met een trackingnummer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:54:
Was van het weekend op gameplay en begin nu toch te twijfelen over de besturing. Je zag bijna iedereen ermee klooien en de cursor over het beeld heen flitsen. Zelfs een knop indrukken ter grootte van een half scherm ging velen niet goed af. Dat in tegenstelling tot een aantal reviews waarin gezegd wordt dat het erg nauwkeurig speelt. Zou er wel van balen als het net niet lekker werkt, want het concept is echt super. Wie heeft er ervaring met de Wii en hoe soepel het nou echt speelt?
Soepel is het zeker!, maar het is wel wennen. Het is iets kompleet nieuws zo heb je games nog nooit gespeeld. Maar ik weet zeker dat het een hit gaat worden, er zullen altijd een aantal zijn die het niets vinden, maar ik vond het een hele belevenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:58:
[...]

Soepel is het zeker!, maar het is wel wennen. Het is iets kompleet nieuws zo heb je games nog nooit gespeeld. Maar ik weet zeker dat het een hit gaat worden, er zullen altijd een aantal zijn die het niets vinden, maar ik vond het een hele belevenis.
idd, spellen als Golf, of Tennis zou ik op de pc nooit spelen. Maar met die controller lijkt het me wel leuk!

Ohja, en om nog weer ff te zeuren over de graphics... Ik zag een preview video van Medal of Honor en die ziet er volgens mij behoorlijk goed uit!

omg, tot 2 dagen geleden had ik eigenlijk nog nooit echt gekeken naar de Wii en dacht ik dat het een kutconsole was, maar nu kan ik bijna niet wachten totdattie beschikbaar is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:33:
zo ik heb alvast 8 dec vrij genomen! >:) ik ga hem echt vinden! al hangt me leven ervan af!
precies hetzelfde hierzo, en dan om half10 in de stad. Mocht er niks te vinden zijn bij media markt of e-plaza dan gelijk naar de 2 FRS's of winkels als V&D vooral niet vergeten, of zelfs de plaatselijke videotheek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Hah mijn vriendin vind het helemaal niks. hah! wacht maar tot ze mij ziet bowlen, wil ze meteen mee doen, zeker weten :) Owja en het gaat ook mijn missie worden om mijn Oma van 81 aan de Wii te krijgen, die MSN'ed ook wel dus moet lukken.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
NiaX schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:38:

Al wordt ik toch wel weer een beetje aan het twijfelen gebracht door dit soort verschillen:
x360
[afbeelding]

Wii
[afbeelding]
Aan de andere kant is Call of duty ook weer niet iets wat ik op de Wii zal spelen. Voor FPS'en heb ik een pc :)
Je maakt nu alleen wel een kromme vergelijking. COD3 is een spel waarvan de Wii versie er slechter uitziet dan de meeste Gamecube spellen, terwijl de Wii 2-3 keer zo krachtig is als de Gamecube. COD3 is dus niet een spel dat een goed beeld geeft van wat de Wii grafisch kan. Helaas zijn er voorlopig nog geen spellen die het uiterste vergen van de Wii, dus zo'n vergelijking kan nog niet gemaakt worden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:05:
[...]

Je maakt nu alleen wel een kromme vergelijking. COD3 is een spel waarvan de Wii versie er slechter uitziet dan de meeste Gamecube spellen, terwijl de Wii 2-3 keer zo krachtig is als de Gamecube. COD3 is dus niet een spel dat een goed beeld geeft van wat de Wii grafisch kan. Helaas zijn er voorlopig nog geen spellen die het uiterste vergen van de Wii, dus zo'n vergelijking kan nog niet gemaakt worden.
Het wordt steeds meer, we begonnen nog met GC1,5 :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:49

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
schnumi schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:46:
WOOOTT!!

Waar zie jij of hij al dan niet bij de douane ligt en wanneer ze hem vrijgeven?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

NiaX schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:02:
Ik zag een preview video van Medal of Honor en die ziet er volgens mij behoorlijk goed uit!
Waar zag je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet veel van de architectuur van de wii noch van die van de gamecube, maar weet wel heel zeker dat de wii veel meer kracht zal hebben dan een gamecube uiteraard. De stempel 'lelijk' vind ik bij spellen als cod3 en farcry terecht, want die laten totaal niet zien waar de Wii wel goed in is. Verder speel ik eigenlijk voornamelijk counterstrike dus ik vind alles best:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Whahaha, ik moest lachen. :9 De game is niet aangekondigd voor de Wii, misschien dat de search op Gamespot.com de letters Wii als WII zag, als in Tweede Wereldoorlog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Waarom staat het dan in de Wii sectie op Gamespot? En waarom staat hij dan ook op IGN aangekondigd met screens die overeenkomen met beelden uit het filmpje dat net gepost werd?

Overigens plaatst IGN nog wel een goede opmerking:
Below are a few new pieces of media that you won't want to miss. While these aren't from the Wii version specifically, they're still a great way to introduce yourself to the world of Medal of Honor: Airborne, and a sign of things to come. Again, please note that these shots are concept only, and are general media for the series, not Wii specific.

[ Voor 86% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-11-2006 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
me_mrtn schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:37:
[...]

Whahaha, ik moest lachen. :9 De game is niet aangekondigd voor de Wii, misschien dat de search op Gamespot.com de letters Wii als WII zag, als in Tweede Wereldoorlog. ;)
:) zie reactie hier boven

[edit]
:( zie edit hier boven
Hij is dus wel echt aangekondigd voor de Wii, maar er is nog geen footage beschikbaar

[ Voor 16% gewijzigd door NiaX op 27-11-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:54:
Op de gameplay kon je niks instellen en je stond erg dicht op de TV wat denk ik ook wel een invloed heeft.

Ook kon je niet ff lekker de ruimte nemen, wat naar achter gaan en was het vaak dringen dus werd je weer ff aangestoten zodat je hem weer een zwiep gaf.

Ook verwachten veel volgens mij dat het als een lightgun is, maar omdat je moet lopen en draaien en dergelijke is het meer als een muis in bijv cod3 in ieder geval (ligt aan de game ook, duckhunt achtige wii play game is het wel weer meer een lightgun). Alleen dan zonder de draad, ondergrond en ipv naar voor / acter doe je boven / beneden.

Als je rustig thuis op de bank zit, de tijd kan nemen, alles naar wens kan afstellen, degelijke afstand hebt enzo gaat het denk ik stukken makkelijker. Zal wel even wennen zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Mogelijk zijn er geen component kabels beschikbaar @ launch voor Europa en Australië (weet niet voor Japan). Stukje op GoNintendo, hier!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Je ziet in dat filmpje ook dat er met 2 analoge sticks wordt gericht (telkens zijwaarts lopen en naar boven of beneden richten), dus geen wii versie (was het maar zo ;)). Ik ben ook naar de gameplay geweest, en ik kon daarvoor al niet wachten, maar nu al helemaal niet meer. Wiiiiiiiiiiiiii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
psychoclown schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:48:
Mogelijk zijn er geen component kabels beschikbaar @ launch voor Europa en Australië (weet niet voor Japan). Stukje op GoNintendo, hier!
En omdat 1 zaak het zegt is het gelijk waar...

* Vanitas gelooft er niet veel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Oscar Mopperkont schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:21:
[...]

DBZ ziet er op de Wii toch exact hetzelfde uit als op de PS2?
Jazeker. Het was echter een illustratie dat ook graphics zwaar afhangen van de stijl die gebruikt wordt. Zo oogt een goeie cellshaded look al snel stukken beter. Overigens heb ik er alle vertrouwen in dat de 2e generatie Wii games stukken beter gebruik gaan maken van de Wii. Tot nu toe heb ik een beetje het idee dat het als een GameCube is behandeld door de meeste developers.

Hoe dan ook, als ik geile graphics wou, dan ging ik wel voor een 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nintendo zelf (Nintendo Benelux) heeft ze bevestigd @ launch. Tijd terug een persbericht over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Cleetje schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:55:
Jazeker. Het was echter een illustratie dat ook graphics zwaar afhangen van de stijl die gebruikt
Dat is zeker waar, het hoeft ook niet altijd realistischer te zijn om mooi te zijn, maar bij een spel als COD is het wel leuk als het er en beetje realistisch uitziet. Dat draagt echt wel bij aan de sfeer van het spel en de Wii kan zeker wel beter dan dat (hoop ik dan maar :P). Maar goed COD3 is duidelijk een haastklus geweest een opvolger zal er ongetwijfeld beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:05:
[...]
Je maakt nu alleen wel een kromme vergelijking. COD3 is een spel waarvan de Wii versie er slechter uitziet dan de meeste Gamecube spellen, terwijl de Wii 2-3 keer zo krachtig is als de Gamecube.
Dat geld trouwens ook voor Far Cry en daar begrijp ik vooral helemaal niets van. De GC kan al bloedmooie games uitpoeoen, waarom de Wii dan ineens niet? Dat is eigenlijk het enige waar ik me aan erger met de wii.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 22-09 20:40

S2S

Als het waar is lach ik me kapot.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik durf de uitspraak wel aan dat qua graphics Zelda TP en Smash brothers voor hun genres het niet mooier dat dat zal worden. Dat hoeft ook niet want het gaat mij iig om de gameplay en om de replay value.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 07:24:
[...]

Als het waar is lach ik me kapot.
Ik heb even bij Play Asia geinformeerd en die konden niet garanderen dat ze alle pre-orders konden ' fulfillen '.
De 3d party cables van Blaze zijn ook al uitverkocht, maar dat komt omdat de handelaren ze opkopen en ze voor $60 op ebay zetten.
Ja, zo creeer je schaarste. Het produceren van zo een kabel kost nog geen 5 minuten , is niet anders dan een paar dingetjes in elkaar pluggen. Een miljard chinezen zijn er toch? Dan kunnen ze binnen een dag de schaarste oplossen....

Ik lees op het avforum dat DVDBoxoffice de tweede batch Wii's aan het versturen is, iemand hier daar een besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hmm dit soort dingen zijn wel erg fijn om te lezen: "Arrived Abroad, November 27, 2006, 1:04 pm, BELGIUM"

Tracking status van mijn Wii. Hij is in Belgie!!!

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 07:50:
Hmm dit soort dingen zijn wel erg fijn om te lezen: "Arrived Abroad, November 27, 2006, 1:04 pm, BELGIUM"

Tracking status van mijn Wii. Hij is in Belgie!!!
netjes, jij had hem toch ook van ebay?

over de component cables, op avforums wordt gemeld dat in de UK geen component cables available zullen zijn voor 22 december....
Ziet er slecht uit voor Europa dan denk ik.
Gelukkig kun je zelf ook een kabel maken van de kabel die Nintendo erbij levert.
http://pages.justinjas.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:12
Ik heb de Wii gezien op de HCC en weet het nog niet. Het ziet er allemaal leuk uit met zo'n controller, maar ik vraag me af of dat kan blijven boeien. Ik zie mezelf toch echt niet de hele tijd voor me TV staan zwaaien als ik een spel speelt.
Verder vond ik de graphics van bepaalde spellen erg tegenvallen (bv NFS:Carbon) terwijl andere me wel weer meevielen (COD3).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii Graphics en Wiimote 8)

k hoor veel mensen klagen over de Wii graphics, maar vergeet niet dat toen ontwerpers bezig waren met het voorbereiden van deze games voor de Wii beschikking hadden over de een omgebouwde gamecube met een Wiimote controller. Dus de basis van al deze spelletjes zijn dus allemaal Gamecube en zijn later iets opgepoetst voor de lancering.

In de toekomst zullen meer spellen komen met een beter wenselijke graphics die in verhouding staan met de Xbox of zelf iets beter. De Hardware is voldoende om mooie games te maken.

De Wiimote is in het begin moeilijk ,probeer maar eens met een laser lampje een paar punten te raken op de muur in een recordsnelheid, hierbij zul je ook merken dat je te veel zwaait en de nauwkeurigheid ontbreekt.
Na een half uurtje met Red Steel zul je merken dat het allemaal wat makkelijker gaat en
dat je na een tijdje niet zonder kan. Het is zelf zo dat IGN spreekt dat er geen enkel consol zo nauwkeurig is in shooters dan de Wii en dat bespreken ze nu ook in de game Fear Cry dat het nooit zo makkelijk was om een headshot te krijgen ,maar de Wii is daar dus super in.

Nu is het gewoon wachten dat Nintendo genoeg support kirjgt van ontwikkelaars en dat men ook goede games maakt en niet zoals bijv. Ghost Recon 3 op de xbox die redelijk goed was en vervolgens op de Gamecube niet goed speelt en zwaar bagger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 18:12

Smoonshine

Feyenoord!!

Bij IGN zijn ze wel erg enthousiast over Far Cry. Kwa gameplay schijnt het echt de beste FPS te zijn bij launch. Wat ik er van begrepen heb kun je door middel van het indrukken van de A knop je gun vrij bewegen door je gezichtsveld, dus als het ware zonder hoofd bewegen. Dat bleek erg fijn te werken in veel situaties.

Grafisch gezien was het idd niet best wat Far Cry presteerde. De graphics waren slechter dan een doorsnee GameCube of Xbox game. Dat was voornamelijk te danken aan het feit dat ze de view-distance flink hadden opgepompt. Dat is wel een jammere keus op zich. Een beetje mist tegenover meer detail had ik persoonlijk niet erg gevonden.

Maar als ik de hands-on zo lees, dan begin ik eigenlijk wel enthousiast te worden voor Far Cry. Dat het niet zo mooi is zal me een worst wezen. Het is in ieder geval niet foeilelijk wat ik uit de screens op kan maken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

M@cer schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 08:08:
Ik heb de Wii gezien op de HCC en weet het nog niet. Het ziet er allemaal leuk uit met zo'n controller, maar ik vraag me af of dat kan blijven boeien. Ik zie mezelf toch echt niet de hele tijd voor me TV staan zwaaien als ik een spel speelt.
Ligt helemaal aan de spellen die je koopt of je moet staan zwaaien voor de TV. Bij Wii Sports is er geen hol aan om te gaan zitten op de bank en met kleine bewegingen te spelen, maar bij Zelda en COD3 kun je gewoon met lichte polsbewegingen spelen.
Verder vond ik de graphics van bepaalde spellen erg tegenvallen (bv NFS:Carbon) terwijl andere me wel weer meevielen (COD3).
Grappig dat je COD3 mooi vond, je bent volgens mij één van de enigen en de meesten vonden NFS er op het eerste gezicht juist wel aardig uitzien.

Lees dit trouwens net op insidegamer
Nintendo verkoopt 600.000 Wii‘s en 450.000 Zelda
Nieuws | 28 november 2006 - Nintendo heeft tegenover de pers gecorrespondeerd dat men in acht dagen in Amerika al 600.000 Wii's heeft weten te verkopen. Daarvan heeft meer dan de helft The Legend of Zelda: Twilight Princess in zijn bezit. Dit spel is namelijk zo'n 454.000 maal over de toonbank gevlogen.

Nintendo heeft in deze acht dagen 190 miljoen dollar (144.5 miljoen euro) omzet gemaakt op de Wii's, randaccessoires en first-party games. Nintendo heeft aangeven dat deze cijfers Nintendo's verwachtingen hebben overtroffen.
Dit keer is hun bron Bloomberg, dus het zal wel goede info zijn. Het is een hoop, maar ik vraag me af of het nu veel of niet is. Dat had ik volgens mij al eerder gevraagd, maar als Nintendo nu gewoon zelf zegt dat dit bv de meest succesvolle consolelaunch ooit is dan is het in perspectief te zien.

[ Voor 34% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 28-11-2006 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
seamus21 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 07:32:
Ik durf de uitspraak wel aan dat qua graphics Zelda TP en Smash brothers voor hun genres het niet mooier dat dat zal worden. Dat hoeft ook niet want het gaat mij iig om de gameplay en om de replay value.
Gezien het feit dat Zelda TP naast breedbeeld totaal geen verdere oppoetsing heeft gehad tov de graphics in de Gamecube versie wil ik wat betreft dit spel die uitspraak best uit te dagen. ;) Ben overigens ook meer dan tevreden met hoe Zelda TP eruit ziet, maar dat terzijde.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 07:34:
De 3d party cables van Blaze zijn ook al uitverkocht, maar dat komt omdat de handelaren ze opkopen en ze voor $60 op ebay zetten.
Ja, zo creeer je schaarste. Het produceren van zo een kabel kost nog geen 5 minuten , is niet anders dan een paar dingetjes in elkaar pluggen.
Naja, ze zijn nog steeds beschikbaar, alleen via een ander kanaal. Mensen zouden ook even kunnen wachten op een nieuwe lading, zodat de handelaren blijven zitten met hun mooie kabeltjes. :)

Nog 4 dagen btw, argh! Mijn lijstje wat ik ga halen bij de launch:

* Wii console
* Wii Sports (hier niet bij de console inbegrepen)
* Hajimete no Wii (Wii Play)
* Zelda: TP
(?) * Extra nun-chuck
(?) * Red Steel / Wario Ware / Rayman / Excite Truck / CoD3 (argh, welke?)

[ Voor 43% gewijzigd door Captain N op 28-11-2006 09:31 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:12
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 08:55:

[...]

Grappig dat je COD3 mooi vond, je bent volgens mij één van de enigen en de meesten vonden NFS er op het eerste gezicht juist wel aardig uitzien.
Ik moet zeggen dat het ook niet helemaal eerlijk is aangezien ik NFS:Carbon zelf op de 360 heb en ik vond het verschil echt heel groot. Ik weet dat ik niet moet vergelijken wat betreft graphics, maar toch doe je dat.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Captain N schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:25:
[...]

Gezien het feit dat Zelda TP naast breedbeeld totaal geen verdere oppoetsing heeft gehad tov de graphics in de Gamecube versie wil ik wat betreft dit spel die uitspraak best uit te dagen. ;) Ben overigens ook meer dan tevreden met hoe Zelda TP eruit ziet, maar dat terzijde.

[...]

Naja, ze zijn nog steeds beschikbaar, alleen via een ander kanaal. Mensen zouden ook even kunnen wachten op een nieuwe lading, zodat de handelaren blijven zitten met hun mooie kabeltjes. :)

* Wii console
(?) * Extra nun-chuck
Wario Ware is toch geen launch titel? of zit ik nou helemaal mis?
Overigens sta ik nu toch nog nr1 op een pre-order lijst dus ben zo goed als verzekerd van mn Wii :)
Ik zelf ga voor Wii Play, Zelda, en de Wii zelf uiteraard. tevens kijk ik of ik aan een component kabel kan komen..... maar dat zal wel niet lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1164671507.1948.gif&w=&h=&wmf=watermark.gif
Poll van de Playboy, lijkt me duidelijk wie er gaat winnen! Stemmen doe je hierrr

[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 28-11-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Donnie Darko schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:48:
Wario Ware is toch geen launch titel? of zit ik nou helemaal mis?
Wel in Japan. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Nu online
wat is het toch klote dat die Wii niet regiovrij is....... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:25:
[...]

[...]

* Wii console
(?) * Extra nun-chuck
Nog 4??? dagen? Hij komt toch 8 december pas uit in NL of heb ik al die tijd onder een steen gezeten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:07:
Nog 4??? dagen? Hij komt toch 8 december pas uit in NL of heb ik al die tijd onder een steen gezeten? :?
Een klein beetje, want je hebt gemist dat Captain N in Japan zit te stinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:11:
[...]

Een klein beetje, want je hebt gemist dat Captain N in Japan zit te stinken ;)
Verdorie, word ik weer blij gemaakt met een dode mus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

geen probleem. Minder dan een week later zijn wij aan de beurt :)
Hier in sint-niklaas wordt het alvast een nachtelijk feestje: Er gaat veel gamersvolk aan de game mania staan s'nachts wanneer ik zo rondvraag in men vriendenkring, dus men DS meenemen is zowiso een noodzaak. De winkelier verzekerde me componentkabels opzij te kunnen leggen, dus ik hoop dat dit effectief zo het geval is, anders ga ik toch moeten wachten met Zelda te spelen (zo'n ervaring wil je toch niet met brakke kabels spelen? :))

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Het aantal componentkabels dat verkocht wordt geeft toch wel aan dat Nintendo zich lichtelijk vergist heeft in het aantal mensen dat een HDTV heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Boeboe schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:30:
Hier in sint-niklaas wordt het alvast een nachtelijk feestje: Er gaat veel gamersvolk aan de game mania staan s'nachts wanneer ik zo rondvraag in men vriendenkring, dus men DS meenemen is zowiso een noodzaak. De winkelier verzekerde me componentkabels opzij te kunnen leggen, dus ik hoop dat dit effectief zo het geval is, anders ga ik toch moeten wachten met Zelda te spelen (zo'n ervaring wil je toch niet met brakke kabels spelen? :))
Zo'n ervaring ga je toch niet langer uitstellen als nodig is ik zou gewoon lekker beginnen met spelen.
Zodra ik mijn wii binnen heb gaat zelda erin en die gaat er niet uit totdat ik hem uitgespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 16:22
Was vanmiddag in Den Haag Centrum langs gegaan bij de Gameshop om me Wii reservering te checken (kreeg geen bevestiging via mail en was toch in de buurt). Blijkt bij hun de reservering hiervan in 2004, ja je leest het goed 2004 te zijn begonnen 8)7 .

Als ik me in 2005 had gereserveerd dan had ik nog een kans op 8 december. Aangezien ik dit pas 3 weken geleden had gedaan was ik een beetje teleurgesteld.

Ik bellen naar Bart Smit (zo slim geweest om niet een grote vestiging te kiezen in een druk winkelcentrum) en jawel hoor ik was pas de 3de die reserveerde!!!!! WOEHOE :) .

Goed zoeken is het advies als je nog geen reservering hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Boeboe schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:30:
anderhalve week tot de 8e, of heb jij zo'n stiekeme verkoper in je vriendenkring? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

apNia schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:43:
[...]

anderhalve week tot de 8e, of heb jij zo'n stiekeme verkoper in je vriendenkring? :(
minder dan een week na de japanse launch op 2 december komt inderdaad neer op anderhalve week ja :p

en preorders in 2004? 8)7 . Wie bestelt er nu een console zonder te weten hoe ie er uit ziet, wat ie doet, welke games er beschikbaar zijn, hoeveel hij zal kosten en wanneer hij uitkomt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
apNia schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:43:
[...]

De meeste winkels krijgen de consoles al dinsdag of woensdag binnen, geloof ik. Sommige winkels beginnen dan meteen met de verkoop aan mensen die gereserveerd hebben, dus ik verwacht zelf de Wii uiterlijk volgende week woensdag te hebben.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Oh zo bedoel je Boeboe :)
Ik ga het voortaan gewoon doen; zodra er ook maar een beetje potentie is voor een console preorder ik 'm. Sta nu alweer veels te hoog op de wachtlijst... Ik heb net gebeld voor de Playstation 4 t/m 6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Nu online
Erik070 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:43:
Was vanmiddag in Den Haag Centrum langs gegaan bij de Gameshop om me Wii reservering te checken (kreeg geen bevestiging via mail en was toch in de buurt). Blijkt bij hun de reservering hiervan in 2004, ja je leest het goed 2004 te zijn begonnen 8)7 .

Als ik me in 2005 had gereserveerd dan had ik nog een kans op 8 december. Aangezien ik dit pas 3 weken geleden had gedaan was ik een beetje teleurgesteld.

Ik bellen naar Bart Smit (zo slim geweest om niet een grote vestiging te kiezen in een druk winkelcentrum) en jawel hoor ik was pas de 3de die reserveerde!!!!! WOEHOE :) .

Goed zoeken is het advies als je nog geen reservering hebt.
haha ik sta rond de 100 op de lijst daar en heb dik een half jaar geleden gereserveerd (ik hoorde dat ze 600 pre-orders hadden....) ze krijgen 40 wii's binnen voor 3 vestigingen :P gelukkig heb ik kunnen regelen dat ik naar nr1 gezet werd qua pre-orders bij een winkel waar mn maat shopmanager is ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste