Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.544 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:06
Niet dus!

Maxeda is de moeder van V&D, Bijenkorf etc.

Dexcom is de moeder van Dynabyte, Dixons en bijv. ook T for Telecom

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198606

staan is echt niet nodig, maar een 0,5 meter afstand is wel overdreven weinig. Vergeet niet dat als je bed zo'n 2 meter lang is je makkelijk spellen kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:28
Anoniem: 104593 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:01:
[...]

V&D wordt vaak door gamers over het hoofd gezien, meer zoiets als.. oh die kleding winkel heeft het toch niet, maar hun krijgen ze gewoon binnen :)
Ik ben zelf ook bij de V&D geweest maar daar namen ze al geen pre-orders meer aan om telleur stelling te voorkomen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Razor.Timo schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:19:
Hmm, is het echt nodig om te staan voor de TV? Aangezien mijn TV voor me bed staat. Ook heb ik maar halve meter afstand ofzo, is dat te weinig?
Nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-07 14:36

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 198606 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:22:
staan is echt niet nodig, maar een 0,5 meter afstand is wel overdreven weinig. Vergeet niet dat als je bed zo'n 2 meter lang is je makkelijk spellen kan spelen.
Bedden zijn langer dan je denkt idd, dan wordt het idd 1.5 meter oid. Nooit goed geweest in schatten |:(

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 10:15
Het blijkt dat Bart Smit hoofdkantoor dus flink aantal Wii's krijgt en pas vanaf vanochtend kon je ze bestellen! Heb er dus eentje besteld, als ik em niet 8 dec krijg annuleer ik em gewoon want het is acceptgiro bij ontvangst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hoedje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:19:
[...]

Niet dus!

Maxeda is de moeder van V&D, Bijenkorf etc.

Dexcom is de moeder van Dynabyte, Dixons en bijv. ook T for Telecom
Als een spel in de dump is @ dixons voor een raar bedrag (bijvoorbeeld E12,90) dan is ie bij Electric City ook E12,90 en viceversa.

Verder zijn er al een paar Electric City's omgebouwd tot Dixons. Misschien is het niet Dixons = Electric City maar Dixons ~ Electric City. Het zijn iig wel dochters.

Edit: Misschien bedoel jij echt de speelgoedafdeling van V&D de Wii's verkoopt :) Maar ik bedoelde dus Electric City

[ Voor 9% gewijzigd door Richard op 29-11-2006 18:29 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wordt Dragonball Z nou eigenlijk wel of niet een launchtitel? Lees de ene keer van wel, maar ben ook wel is tegengekomen dat die zou zijn uitgesteld tot Q1 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Richard schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:28:
[...]

Als een spel in de dump is @ dixons voor een raar bedrag (bijvoorbeeld E12,90) dan is ie bij Electric City ook E12,90 en viceversa.

Verder zijn er al een paar Electric City's omgebouwd tot Dixons. Misschien is het niet Dixons = Electric City maar Dixons ~ Electric City. Het zijn iig wel dochters.

Edit: Misschien bedoel jij echt de speelgoedafdeling van V&D de Wii's verkoopt :) Maar ik bedoelde dus Electric City
Toch is het echt niet zo :> : nieuws: Dixons en Dynabyte worden overgenomen door Dexcom.

Nogmaals: Maxeda is de moeder van V&D en Bijenkorf & Dexcom is de moeder van Dynabyte en Dixons.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Hahaha, die Gameshop zijn me toch een stelletje rare zeg! Het is hun een beetje hoog in de bol geslagen geloof ik...

Trouwens, iemand zei het al eerder dat Intertoys, Bart Smit, en nog een paar andere winkelketens allemaal één pot nat is, en ik geef hierbij mijn bevestiging dat dit ook daadwerkelijk waar is. Heb namelijk zo'n anderhalf jaar bij de Toy 'R' Us gewerkt in Beek, en die kregen alles uit precies het zelfde magazijn als de Bart Smit. Al die winkels bij elkaar getelt kom je echt op een behoorlijk groot aantal. En wat dat betreft heb je ook een goede kans om via die winkelketens de 8e december een Wii in huis te halen. Toys 'R' Us zal wel weer een mega dikke lading krijgen denk ik. Vroeger was dat ook altijd wel zo wanneer er een nieuwe console uit kwam.

Ik weet trouwens nog dat de PlayStation 2 uit kwam toen ik daar werkte, en de Dreamcast natuurlijk niet te vergeten! PlayStation 2 waren maar een viertal mensen die zich daarvoor hadden ingeschreven geloof ik. Maar naderhand hebben we daar wel echt bakken van die console verkocht.

De Dreamcast viel jammer genoeg wel tegen qua verkoop. Ik had er zelf eentje gekocht, toen 'ie na een x aantal weekjes al in de aanbieding ging voor 400 gulden (+10% korting). In totaal hadden we maar 6 consoles verkocht... En er zijn naderhand ook nooit meer nieuwe besteld.

Wat je nu bij de Wii ziet is echt gekkenwerk! Zoiets heb ik echt nog nooit gezien hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hoedje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:35:
[...]

Toch is het echt niet zo :> : nieuws: Dixons en Dynabyte worden overgenomen door Dexcom.

Nogmaals: Maxeda is de moeder van V&D en Bijenkorf & Dexcom is de moeder van Dynabyte en Dixons.
Je hebt gelijk _/-\o_ , maardat is nog niet heel gek lang nee. Je komt eind 2005 en begin 2006 nog een hoop items tegen als deze:
• De Dixons Groep maakt onderdeel uit van Vendex KBB, waartoe onder meer ook V&D, de Bijenkorf, Hema, Praxis, Brico en Hunkemüller behoren.

• Tot de Dixons Groep behoren alle 133 Dixons filialen in Nederland plus acht filialen van franchisenemers en vijf filialen in België. Onder de Groep vallen ook de Electric City shop-in-a-shops van V&D, die door Dixons beleverd worden. Ook Dynabyte, dat een zelfstandige organisatie kent met een eigen logistiek proces, valt onder de Dixons Groep.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is alleen maar een goed teken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

zo in 9 dagen tijd moet er al weer een nieuw deeltje komen :)

en ik herhaal de vraag die hier een paar posts boven me is gestelds :
Wordt Dragonball Z nou eigenlijk wel of niet een launchtitel?

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Alien B.O.B. schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:41:
zo in 9 dagen tijd moet er al weer een nieuw deeltje komen :)

en ik herhaal de vraag die hier een paar posts boven me is gestelds :
Wordt Dragonball Z nou eigenlijk wel of niet een launchtitel?
Ik ben aan 't zoeken, maar ik kan op de officiele Nintendo pagina's niets vinden. Ook bij IGN staat die niet bij de launchgames. Volgens mij wordt het spel in delen van Europa pas in januari verspreid door Atari, maar Nederland staat niet op die lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik had Atari gemailed:
Geachte meneer/mevrouw,

Is er al een releasedatum voor de Wii versie van Dragon Ball Z: Budokai
Tenkaichi 2? Gegevens over de Europese versie zijn zeer schaars en een datum
nog schaarser.
Op uw eigen site voor de Benelux staat geen eens een Wii versie vermeld.
Als wij in Europa nog een geruime tijd zouden moeten wachten, zou het dan
mogelijk zijn de Amerikaanse versie te spelen op een Europese console of is
de game regio locked?

Bij voorbaat dank,

Vincent Weiss
Een week later:
Hoi,

De game is regiolocked, en kome volgend jaar pas in Europa uit.

Met vriendelijke groet,
Met zo'n geweldige reactie hoef ik de game al bijna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
KUT KUT KUT

Vandaag is onverwachts mijn Wii toegekomen. Mooi en perfect, ik al helemaal in extase. Zelfs de Wiimote even vasthouden voelt al aan als goud in mijn handen.

Hop mijn oude step down converter ertussen, blijkt dat ding kapot te zijn!!! Dit is paniek! Weet iemand waar ik ASAP zo snel mogelijk zoon ding kan scoren. Ik wil nu wel binnen de 24 uur aan het Wii'en zijn natuurlijk!

Liefst in de buurt van eindhoven trouwens.

Dacht zelf aan conrad, maar hebben hun ook filialen?

Edit: als iemand er een heeft liggen waar hij/zij vanaf wil, natuurlijk altijd handig!

[ Voor 8% gewijzigd door Little Bear op 29-11-2006 18:57 ]

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

ja daar word je niet vrolijk van ...

(van dat dbz gebeuren dus, die stepdown of wtf het ook is word je ook niet happy van :( )

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 109386 op 29-11-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 10:55
nog ff over de gameshop ;) ik geef ze enigzins wel gelijk ik kom daar vaak en ze hebben altijd van Nintendo te horen gekregen dat ze genoeg Wii's binnen gingen krijgen toen ik laatst ging vragen hoeveelste ik op de lijst sta kwamen ze op nummer 100 bleek dus dat ze al 2 jaar pre-orders aan het aannemen waren (ik had een half jaar geleden besteld) toen hadden ze al de pest erin dat ze inmiddels 400 pre-orders hadden en Nintendo maar rond de 40 zou gaan leveren dat blijkt nu dus 10 te zijn.......

misschien is de actie wat overdreven maar ook Nintendo zit fout in deze, dan hadden ze veel eerder aan moeten geven tekorten te verwachten en niet grote praatjes hadden moeten houden dat ze er genoeg hadden voor de Nederlanse launch

ik heb de eigenaar van de gameshop ook gesproken en hij heeft gewoon oprecht moeite mee dat ie zoveel mensen moet teleurstellen dit ook omdat er heel veel vaste klanten zijn vanaf dag 1 dat ze de deuren opende in de weimarstraat die nu dus ergens anders een Wii vandaan moeten toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Little Bear schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:52:
KUT KUT KUT

Vandaag is onverwachts mijn Wii toegekomen. Mooi en perfect, ik al helemaal in extase. Zelfs de Wiimote even vasthouden voelt al aan als goud in mijn handen.

Hop mijn oude step down converter ertussen, blijkt dat ding kapot te zijn!!! Dit is paniek! Weet iemand waar ik ASAP zo snel mogelijk zoon ding kan scoren. Ik wil nu wel binnen de 24 uur aan het Wii'en zijn natuurlijk!

www.omvormer.net ? Wel 2 dagen levertijd. Echt balen voor je.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Mooie site, maar wil het wel iets sneller hebben dan dat.

Ben hier in de buurt al alle elektro winkels afgelopen, maar ze hebben enkel european-american plugs, geen american-european...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-07 14:36

Snippertje

Light up your life

Little Bear schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:01:
Mooie site, maar wil het wel iets sneller hebben dan dat.

Ben hier in de buurt al alle elektro winkels afgelopen, maar ze hebben enkel european-american plugs, geen american-european...
In pijnacker zit wel een conrad, alleen niet echt in de buurt.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Donnie Darko schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:54:
nog ff over de gameshop ;) ik geef ze enigzins wel gelijk ik kom daar vaak en ze hebben altijd van Nintendo te horen gekregen dat ze genoeg Wii's binnen gingen krijgen toen ik laatst ging vragen hoeveelste ik op de lijst sta kwamen ze op nummer 100 bleek dus dat ze al 2 jaar pre-orders aan het aannemen waren (ik had een half jaar geleden besteld) toen hadden ze al de pest erin dat ze inmiddels 400 pre-orders hadden en Nintendo maar rond de 40 zou gaan leveren dat blijkt nu dus 10 te zijn.......

misschien is de actie wat overdreven maar ook Nintendo zit fout in deze, dan hadden ze veel eerder aan moeten geven tekorten te verwachten en niet grote praatjes hadden moeten houden dat ze er genoeg hadden voor de Nederlanse launch

ik heb de eigenaar van de gameshop ook gesproken en hij heeft gewoon oprecht moeite mee dat ie zoveel mensen moet teleurstellen dit ook omdat er heel veel vaste klanten zijn vanaf dag 1 dat ze de deuren opende in de weimarstraat die nu dus ergens anders een Wii vandaan moeten toveren.
Ik snap niet dat zij in hemelsnaam kunnen verwachten dat ze ~500+ consoles binnen krijgen als een "klein" concern. Die garantie kan je ook nooit aan andere mensen geven, en om mensen al te laten pre-orderen 2 jaar van tevoren is ook debiel zo vraag je ook om dit soort problemen, vooral als het pre-orders betreffen zonder aanbetaling wat wel logisch lijkt gezien het feit de prijs pas onlangs bekend gemaakt is. Om dan alle schuld bij Nintendo te leggen en zelf helemaal geen Wii's meer verkopen is des te zieliger, en dan kan je er nog zo rot om voelen maar als je loze beloftes maakt aan klanten dan vraag je erom. En het lijkt me zeer sterk dat Nintendo concrete getallen constant naar hun geworpen heeft van "je krijgt er zus en zo ~500". Vast wel gewoon slimme marketting ala "je krijgt er zoveel als wij er kunnen leveren".

Maargoed, waar maak ik me druk om. Ik sta op nr2 op de lijst :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Wiebbe schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:54:
NEE!

heb ik mijn Wii verdomme bijna 6 maanden geleden gereserveerd screwed nintendo het HARD :(

[...]

waar moet ik nou me Wii vandaag gaan halen 2 weken van te voren :((
Hahaha, sorry hoor, maar hier moet ik toch wel om lachen hoor. Wat denkt die winkel wel niet, 600 Wii's _O- Natuurlijk krijgen ze geen 600 Wii's, dat snapt toch iedereen. Ze overschatten zichzelf nogal, volgens mij denken ze dat ze vergelijkbaar zijn met Bart Smit ofzo.

En zoals ze het artikel opstellen schuiven ze de schuld naar Nintendo. Als ze nou een klein beetje inzicht hedden, dan weten ze dat ze NOOIT 600 Wii's kunnen krijgen. En dan hadden ze ook geen klanten teleur gesteld. En dan hoefden ze ook de Wii niet uit hun assortiment te halen. Ik vraag me af hoe hard ze gaan gillen als ze erachter komen dat de Wii toch wel goed verkoopt, en dat ze dus een boel inkomsten mislopen.

Overigens is het maar een lekker vreemd zaakje, ze hebben de GC ook al 2 jaar geleden uit het assortiment gehaald...

En hoe gaat het dan met de PS3, daar bestellen ze er zeker 1000 van en krijgen en 5. Dan zijn ze dus een XBox speciaalzaak geworden :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Little Bear schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:52:
KUT KUT KUT

Edit: als iemand er een heeft liggen waar hij/zij vanaf wil, natuurlijk altijd handig!
http://www.handyman.nl/main_locator.htm

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vanitas schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:07:
[...]

En hoe gaat het dan met de PS3, daar bestellen ze er zeker 1000 van en krijgen en 5. Dan zijn ze dus een XBox speciaalzaak geworden :P
Succesformule!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Omdat ik geen component kabel heb en mijn plasma monitor geen composite aansluiting heeft (is inmiddels besteld, inplugcartridge) even een oude tv van kast gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/5914/photo98dd4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img385.imageshack.us/img385/9385/photo91li2.jpg

Het is echt iets aparts met de wiimote te spelen. Je gaat ervan lachen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ziet er erg interessant uit, maar ik vind geen productcataloog op hun site. Ben je zeker dat zij deze converters verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15
Dat gaat snel, ik zal maar weer een nieuw deel openen.

Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 69

[ Voor 40% gewijzigd door MetroidPrime op 29-11-2006 19:28 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste