Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.391 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
@ nudie

om gamecube spellen te spelen heb je een gamecube controller nodig
de draadloze variant is op het moment 20 euro bij de dixons
en als ik een spel mag aanraden voor de cube raad ik je zelda, tales of symphonia en re4 aan dat zijn mijn favoriete spellen maar smaken verschillen en ik ben niet echt een race/fps fan maar meer een rpg fan maar re4 is wel een hele goede shooter

[ Voor 15% gewijzigd door 4ourty2 op 29-11-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

dizzytal schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:58:
Twijfel, twijfel. Kreeg net dit mailtje van Bart S.

[...]

Heb al bij een lokale Bart S. gereserveerd en één bij Wehkamp besteld (met 10% korting), tevens zou er bij MM een klaar liggen (al ben ik daar niet meer 100% zeker van) Toch nog maar een bestellen via Internet bij Bart S. ? Na al die shortage verhalen begin zelfs ik (die altijd gezegt heeft dat er genoeg WII's zijn) te twijfelen...
Wanneer heb je die @ Wehkamp besteld? Die van mij op 16-11-2006 zo rond 10:30uur (ochtend) en staat op "mijn klantgegevens" nu netjes op Levertijd 2 weken. Ze geven aan (via wehkamp chat) dat ze de Wii's 08-12 verwachten en direct uit zullen leveren. Selektvracht werkt van di-za dus dan misschien 09-12 in huis. Hopelijk weet die chat-dame maar weinig en hoop ik persoonlijk op een verzenddatum van 06-12 of 07-12 zodat ik 'm op tijd in huis heb.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

voor de zekerheid een component kabel besteld bij betaald bij BS. Ook al een bestelling bij Play Asia. Dynabyte. Bol.com. Alle kabels die ik overhou gaan naar ebay of retour verzender als ik te laat ben met annuleren. Zouden er meer mensen ' dubbelbestellingen ' uit hebben staan voor de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:39:
voor de zekerheid een component kabel besteld bij betaald bij BS. Ook al een bestelling bij Play Asia. Dynabyte. Bol.com. Alle kabels die ik overhou gaan naar ebay of retour verzender als ik te laat ben met annuleren. Zouden er meer mensen ' dubbelbestellingen ' uit hebben staan voor de Wii?
Ja joh, zat! Dat krijg je wanneer iedereen gewoon kosteloos kan pre-orderen. Volgende keer gewoon lekker pre-order kits in de winkel droppen (zoveel als dat er consoles uitgeleverd gaan worden) en daar een presentje bij doen (Wii-shirt ofzo) en die verkopen voor E50 en bij afhalen de resterende E199 laten betalen. Nu heb je kans dat winkels een hoop pre-orders heeft staan die niet opgehaald worden. Of duidelijke regels stellen dat een pre-order voor 1700uur opgehaald moet zijn op 08-12 anders de verkoop in.

* Richard heeft netjes 1 pre-order uitstaan bij de Wehkamp. I.v.m. de E20 korting (na aftrek verzendkosten) mag hij wel een paar daagjes later komen; is toch mooi verdient :) Ik ben immers 1 van de eerste europeanen geweest die met de Wii mocht spelen op de Game Power Expo in Gent; dus de drang om de ervaring mee te maken is niet meer zo groot

[ Voor 16% gewijzigd door Richard op 29-11-2006 11:43 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Dubbel Fristie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:27:
[...]

Metroid prime is denk ik toch wel een grote FPS titel :9
!!
Ik dacht dat die ook pas veel later zou komen? Ik zit op kantoor dus kan niet opzoeken wanneer hij gelaunched wordt, laat staan dat ik reviews gelezen heb erover. Geld hier hetzelfde als Wii Play en krijgen wij als Europeanen hem eerder als de US? Die logica vond ik al raar daar wij normaal de lul zijn. Maar damn dat verandert het een en ander. Zelda,Sports,Play,Metroid Prima, I LIKE!
UlyssesNL schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:28:
@ nudie

om gamecube spellen te spelen heb je een gamecube controller nodig
de draadloze variant is op het moment 20 euro bij de dixons
en als ik een spel mag aanraden voor de cube raad ik je zelda, tales of symphonia en re4 aan dat zijn mijn favoriete spellen maar smaken verschillen en ik ben niet echt een race/fps fan maar meer een rpg fan maar re4 is wel een hele goede shooter
Ohh okee dan koop ik die classic controller niet nee. Wel een goeie tip van die draadloze controller, ben daar nu zo gewent aan ik kan niet meer zonder/met draadloos/draden :P
RE4 heb ik goede dingen over gelezen dus die haal ik er dan ook ff bij denk ik. Wordt een mooie decembermaand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

nudie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:44:
[...]
Ik dacht dat die ook pas veel later zou komen? Ik zit op kantoor dus kan niet opzoeken wanneer hij gelaunched wordt, laat staan dat ik reviews gelezen heb erover. Geld hier hetzelfde als Wii Play en krijgen wij als Europeanen hem eerder als de US? Die logica vond ik al raar daar wij normaal de lul zijn. Maar damn dat verandert het een en ander. Zelda,Sports,Play,Metroid Prima, I LIKE!
Metroid prime is al jaren uit. Metroid prime corruption komt volgend jaar ergens.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wanneer heb je die @ Wehkamp besteld? .
De eerste dag van die 10% kortings dagen, ook de 16de geloof ik. Bij mij staat ook netjes levertijd 2 weken. Ik zal eens kijken of ik het ding niet af kan halen, bij sommige producten is dat mogelijk en Zwolle is voor mij maar 15min rijden :)
Ik vind de launch van de Wii wel wat magertjes, ik denk dat de meeste mensen (zoals ik) voor Wii + Wii Sports + Wii Play (Remote <3) + Zelda gaan omdat de andere launch games het gewoon nét niet zijn
Ik ga voor Wii + extra remote&nunchuck, Zelda en Monkeyball. Daarmee kan ik me wel vermaken tot aan de jan/feb van volgend jaar. Bij mijn 360 ook maar 1 game gekocht tijdens launch.

Je kunt toch maar één game tegelijkspelen dus wat heb je aan 10 AAA+ titels, moet je ook nog moeilijke keuzes maken. Nu is 't lekker simpel Zelda + .... (vul game in)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05 22:04
k ben benieuwd, ik heb hem net besteld bij bartsmit.com .. ik heb geen pre-order ofzo dus ben benieuwd of ik hem wel ga krijgen op 8 dec.

Hoop niet dat ik te snel heb gehandeld want ik heb al betaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Zoveel zelfs dat ik denk dat daar die terkorten van komen. Shit ik ben 12e bij de inter laat ik er ook maar een bij de FRS bestellen. hmm nummer 6, hoe zit dat bij de bartsmit etc.

Zoals ik hier leest zijn de apparaten 3 dubbel besteld. En het lijkt me niet dat je er meer dan 1 daadwerkelijk koopt. Daarnaast zijn de Amerikaanse aantallen vermindert, iets van 600.000 met de launch en 1,2 miljoen voor einde van het jaar, vergeleken met de 2 miljoen die geplanned was. Waarschijnlijk krijgen we er in Europa nu meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
disjfa schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:45:
[...]

Metroid prime is al jaren uit. Metroid prime corruption komt volgend jaar ergens.
Oh doh, ik dacht door de reactie een paar posts erboven dat hij suggereerde dat Corruption ook bij de launch aanwezig is, maar dat leek me al enigszins twijfelachtig gezien de schaarste qua info.

Naja dan nog steeds maar Wii Sports + Wii Play + Zelda + GC Titels / Controller.
Ik ben echter doordat ik mn 360 via component aangesloten heb op mn Bravia LCD verplicht om een advanced scart kabel te halen, omdat het schakelen van component kabels niet echt iets is wat ik elke keer wil doen als ik van console wissel. Want de kabel die erbij is is gewoon RGB Tulpjes + Scartblok toch?
Ik ga voor Wii + extra remote&nunchuck, Zelda en Monkeyball. Daarmee kan ik me wel vermaken tot aan de jan/feb van volgend jaar. Bij mijn 360 ook maar 1 game gekocht tijdens launch.
Misschien een tip je krijgt bij Wii Play een gratis Wii mote, en dan is het spel zelf enorm goedkoop en interessant.

[ Voor 16% gewijzigd door nudie op 29-11-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52
Lees op Engelse fora dat bepaalde fillialen met 120 pre-orders zelfs al hun pre-orders kunnen uitleveren. Het lijkt er inderdaad op dat het meervoudig reserveren voor kunstmatige tekorten heeft gezorgd. Wacht ruuuustig af tot ik een telefoontje krijg van de lokale Bart Smit om mijn Wii op te halen. Ga er van uit dat ik als nummer 3 er wel 1 krijg... toch? ;)

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:51
Als ik het goed heb begrepen van m'n gameshop, dan heeft Nintendo in NL een beetje probleem met de distributie. Dus komt er één partij een paar dagen voor de launchdatum en één partij een paar dagen na de launchdatum. Dan komt er aan het einde van de week daarna, dus een aantal dagen voor kerstmis nog een lading.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:59
nudie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:53:
Want de kabel die erbij is is gewoon RGB Tulpjes + Scartblok toch?
Nee, composiet (geel tulpje) + stereo audio (rood+wit tulpjes) + scartblokje (waar ik er thuis al 2 van heb, pffff).

Overigens, ik heb net als Richard hierboven ook alleen bij de Wehkamp besteld. Dan wel op zondagochtend 19 november, dus hopelijk zit ik nog in de eerste leveringsbatch. Heb wel een bevestigingsmailtje met toen 3 weken levertijd, maar heb geen klantnummer o.i.d. dus kan ook geen "my wehkamp" account aanmaken om m'n bestelling online te volgen. Vaag wel... Misschien maar ff de klantenservice bellen hierover.

[ Voor 41% gewijzigd door Haay op 29-11-2006 12:07 . Reden: Wehkamp aanvulling. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
nudie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:53:
Misschien een tip je krijgt bij Wii Play een gratis Wii mote, en dan is het spel zelf enorm goedkoop en interessant.
Ja weet ik en dan ook nog eens mn PU pas (jaja) er tegen aangooien bij de FRS, scheelt nog eens 7,50 op Wii Play. Misschien dat ik dat wel doe, we zullen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
(jarig!)
Ik heb 2 Wii's in bestelling staan ok, 1 is er voor een vriend van me. :P

Telt dat ook? :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat inside info voor wie een Japanse Wii haalt bij Play-Asia: De Japanse Wii is vrijdag a.s op voorraad bij Play-Asia. Met express shipping (mischien zelfs met luchtpost) heb je hem dan nog vóór de Europese lanceerdatum.

[ Voor 15% gewijzigd door ari3 op 29-11-2006 12:09 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
nudie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:25:Edit1: Wat n atuurlijk ook een idee is, ik als non-GameCube eigenaar om een paar top GC titels te kopen. Deze kan je toch met de classic controller die ik erbij ga halen afspelen? Is wel het nut van mn Wii een beetje weg maargoed, er zijn genoeg leuke budget titels beschikbaar denk ik. Iemand nog tips?
Nee, je hebt een Gamecube controller voor Gamecube spellen nodig.
(Tip: Dixons heeft ze voor €18 en €20 op het moment (draad/draadloos).

Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/assets/resources/2006/11/WiiControllers.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 29-11-2006 12:10 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Haay schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:04:
[...]

Nee, composiet (geel tulpje) + stereo audio (rood+wit tulpjes) + scartblokje (waar ik er thuis al 2 van heb, pffff).

Overigens, ik heb net als Richard hierboven ook alleen bij de Wehkamp besteld. Dan wel op zondagochtend 19 november, dus hopelijk zit ik nog in de eerste leveringsbatch. Heb wel een bevestigingsmailtje met toen 3 weken levertijd, maar heb geen klantnummer o.i.d. dus kan ook geen "my wehkamp" account aanmaken om m'n bestelling online te volgen. Vaag wel... Misschien maar ff de klantenservice bellen hierover.
Wehkamp.nl even een chatsessie opzetten en dan dame je gegevens geven; uit veiligheidsoverwegingen krijg je de dag erna netjes je klantnummer per post toegestuurd. Dan kun je een pincode op de site aanmaken en je status van je bestelling volgen. Erg fijn dus.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ari3 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:08:
Wat inside info voor wie een Japanse Wii haalt bij Play-Asia: De Japanse Wii is vrijdag a.s op voorraad bij Play-Asia. Met express shipping (mischien zelfs met luchtpost) heb je hem dan nog vóór de Europese lanceerdatum.
Of je wacht gewoon een weekje, en haalt voor dezelfde prijs een Europese Wii met Zelda. En waar je bovendien geen moeite met garantie gaat krijgen

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Chester schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:12:
[...]

Of je wacht gewoon een weekje, en haalt voor dezelfde prijs een Europese Wii met Zelda. En waar je bovendien geen moeite met garantie gaat krijgen
Moeite met garantie; moeite met de taal zul je bedoelen :+

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Chester schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:12:Of je wacht gewoon een weekje, en haalt voor dezelfde prijs een Europese Wii met Zelda. En waar je bovendien geen moeite met garantie gaat krijgen
Op de lange termijn is het altijd goedkoper te investeren in een Japanse console. Spellen kosten in Japan, mede doordat alles na twee maanden wordt afgeprijst, altijd significant minder. Je bent gewoon een dief van je eigen portemonnee als je een Europees systeem koopt. Maar uiteindelijk moet iedereen het natuurlijk zelf weten.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Chester schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:12:Of je wacht gewoon een weekje, en haalt voor dezelfde prijs een Europese Wii met Zelda. En waar je bovendien geen moeite met garantie gaat krijgen
Play-Asia geeft gewoon garantie op de Wii hoor. En zoals ik ze ken sturen ze je gewoon een nieuwe als je de defecte opstuurt en niet zoals in Nederlandse winkels dat ze hem gaan repareren wat altijd veel langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, ik heb de tekorten nog maar eens opgehoogd door ook online bij Bart Smit te bestellen. Als het filiaal eerder is zeg ik die af en vice versa :P

Ze claimen 8 december in huis, nou, bring it.

Ze hadden overigens GEEN RGB kabel online zag ik.

Nu dus besteld:
  • Wii + Wii Sports & Controller
  • Red Steel (ik waag de gok gewoon... Mocht 'ie echt butt zijn dan ruil ik hem wel)
  • Zelda TP. Uiteraard.
De RGB kabel haal ik dan wel elders.

[ Voor 40% gewijzigd door Willybubba op 29-11-2006 12:48 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

bij playasia bestellen lijkt me niet echt slim...je hebt "hopelijk" je console voor de Europese launch, maar je krjigt er wel gegarandeerd importkosten bijgerekend (heb nogal slechte ervaringen met PA en de douane) EN je hangt vast aan JAPANSE importgames. US importgames is nog goed doenbaar, maar Japanse import is zeer duur en vele games vallen al direct uit de boot omdat je een degelijke kennis japans moet hebben (of wou je zelda in moonlanguage spele? :o)

*disclaimer* ik bestel regelmatig ds games uit Japan, dus ik heb er wel ervaring mee :p

[ Voor 46% gewijzigd door boe2 op 29-11-2006 12:46 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Ik hoop hem 8 december ook te hebben. Ik sta als 2de op een lijst bij de plaatselijke Intertoys.

Ik ben van plan om te kopen: Wii+Extra controler(misschien samen met WiiPlay)+extra nunchak+ Rayman raving rabbits (die wil mijn vriendin die de helft meebetaald) en dan nog een game die ik zelf moet kiezen. Zelda vind ik wel leuk alhoewel ik alleen links awakening en the wind waker heb gespeeld (bij die laatste kwam ik al vrij vroeg niet verder en de eerste vond ik mega goed).
Wat ik leuker vind en vooral met de Wii zijn shooters alleen alle die nu uitkomen hebben nog geen online mogelijkheden wat ik wel belangrijk vind van dit type games.
Excited truck leek me ook wel erg leuk, maar gaat dat niet snel vervelen?
Heeft iemand goede raad of misschien nog een andere leuke game die ik over het hoofd heb gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Om m nu nog vanuit Japan te halen lijkt me enigszins een verspilling daar je altijd duurder uit bent, daarnaast nog het ongemak van de garantie en support. Het is dan misschien wel mogelijk maar iets naar Japan versturen etc is iets waar ik niet echt behoefte aan heb. Dus een weekje wachten is nog wel te overleven en gezien het feit het buiten nog broeikasserig warm is kunnen we onszelf ook niet invriezen ala Cartman :(

Maar nog even terugkomend op mijn launch-game-zeurverhaal. Na de eerste lading games op 8dec, duurt het volgens mij tot Feb~2007 voordat er pas weer wat leuks gelaunched wordt, of mis ik nu een game die toevallig wel al snel uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

nudie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:02:
Maar nog even terugkomend op mijn launch-game-zeurverhaal. Na de eerste lading games op 8dec, duurt het volgens mij tot Feb~2007 voordat er pas weer wat leuks gelaunched wordt, of mis ik nu een game die toevallig wel al snel uitkomt?
Er komen van tijd tot tijd wel games. Maar niet echt veel. Maar als je dat erg vind wacht je toch tot februari :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Massive demand for Wii in Europe

29.11.06

November 29 2006 – A huge shipment of Nintendo's new system, Wii, has now arrived in Europe ahead of launch on December 8 and with an unprecedented number of pre-orders having been taken, it is likely that there will be exceptional demand for the system when it goes on sale in Europe.

Nintendo is doing their utmost to replenish stocks and ensure that as many people as possible who want to experience Wii, can do so in time for Christmas. But the message for shoppers is clear – to play with Wii, or just to get your hands on one, you need to get moving!

"We're launching a great product and we knew that demand would be high. Nintendo's expansion of the gaming market is paying dividends and Wii really is the 'must have' item for Christmas. Obviously, we're doing everything we can to make sure that everyone who wants one, gets one."
- Laurent Fischer, Marketing Director, Nintendo of Europe

Nintendo is shipping an exceptionally large number of consoles - 4 million globally by the end of 2006 - the largest ever for a Nintendo console launch. Wii launched in the US on November 19 and sold over 600,000 consoles in just one week. That’s a rate of nearly one per second continuously since the launch date. The European and Japanese launches follow close behind – Europe on December 8 and Japan on December 2.

The intuitive, motion sensitive control of Wii means that a much wider audience than traditional 'gamers' are interested in the console – hence the surge in demand as Nintendo continues to broaden the video games market. Across Europe this year, Nintendo has reached an installed base of 7 million with the handheld, touch-screen Nintendo DS console – success which Wii aims to replicate in the home.

Woohoo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Boeboe schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:35: ... je krjigt er wel gegarandeerd importkosten bijgerekend (heb nogal slechte ervaringen met PA en de douane) EN ..
Dan verstuur je waarschijnlijk met EMS/UPS/FedEx. Moet je nooit doen. Je kansen liggen veel beter met lucht- en bootpost. Uit Japan wordt bij mij maar 1 op 10 pakketten door de douane eruit gehaald. Met bootpost (duurt drie maanden maar goede prijs/kilo) heb ik zelfs nog nooit last van bijbetalen gehad. Uit Hongkong (Play-Asia) gaat luchtpost meestal goed als je elke bestelling los verstuurd. Dan blijf je veelal beneden de 22 euro en hoef je niet te betalen zelfs als de douane je pakket bekijkt.
je hangt vast aan JAPANSE importgames. US importgames is nog goed doenbaar, maar Japanse import is zeer duur
Ik bestrijd dat het duurder is. Het is alleen duurder als een spel op lanceerdatum koopt. Mijn ervaring is dat veel Japanse winkels flink afprijzen als het spel een aantal maanden oud is.
... en vele games vallen al direct uit de boot omdat je een degelijke kennis japans moet hebben (of wou je zelda in moonlanguage spele? :o)
Tja, als je echt geen Japans wilt zien... Voor veel aktie georiënteerde spellen maakt het geen bal uit. Voor sommige RPGs kan ik me wel voorstellen dat het een belemmering is. Voor Zelda is het juist fijn als je het niet kunt lezen. Dat haalt meteen het kiddie-niveau er af want dan wordt tenminste niet alles voorgekauwd door die irritante Navi.

[ Voor 6% gewijzigd door ari3 op 29-11-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ari3 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:18:
[...]
Op de lange termijn is het altijd goedkoper te investeren in een Japanse console. Spellen kosten in Japan, mede doordat alles na twee maanden wordt afgeprijst, altijd significant minder. Je bent gewoon een dief van je eigen portemonnee als je een Europees systeem koopt. Maar uiteindelijk moet iedereen het natuurlijk zelf weten.
Je vergist je met de USA, daar zijn spellen goedkoper. Japan is duur. En als er eenmaal een free-loader oid is, dan boeit dat allemaal toch niet meer. En hier hoef je niet moeilijk te doen met garantie.
ari3 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:22:
[...]

Play-Asia geeft gewoon garantie op de Wii hoor. En zoals ik ze ken sturen ze je gewoon een nieuwe als je de defecte opstuurt en niet zoals in Nederlandse winkels dat ze hem gaan repareren wat altijd veel langer duurt.
Natuurlijk hebben ze garantie, maar dan moet je het opsturen. En ik stuur liever geen hardware over de post.
En je vergist je met Sony ;) Nintendo doet hier niet moeilijk met garantie, als je met je kapotte hardware naar de winkel gaat krijg je gewoon een nieuwe mee. Een keer terug naar de winkel gegaan met een kapotte DS, zonder vragen een nieuwe meegekregen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Chester schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:12:
[...]
Je vergist je met de USA, daar zijn spellen goedkoper. Japan is duur. En als er eenmaal een free-loader oid is, dan boeit dat allemaal toch niet meer. En hier hoef je niet moeilijk te doen met garantie.
Japan is helemaal niet duur. Als ik even snel een spelletje aanklik voor de wii. Neem wario ware. Dan is hij op play-asia 46 euro. Dat is imho minder dan de adviesprijs hier a 60 euro.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 07:59
disjfa schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:14:
[...]

Japan is helemaal niet duur. Als ik even snel een spelletje aanklik voor de wii. Neem wario ware. Dan is hij op play-asia 46 euro. Dat is imho minder dan de adviesprijs hier a 60 euro.
Dan hoop ik maar dat dat €46 inclusief verzendskosten is. Wario Ware gaat hier namelijk €49,- kosten(volgens Bol.com).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:14:
[...]

De Yen is ten opzichte van de dollar duurder, de zwakke Amerikaanse dollar zorgt echt voor verrote prijzen wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik sta op 10e plek bij intertoys, maar aangezien het daar nogal vrijblijvend is ga ik gewoon er vrijdagochtend vroeg heen. Dan is de wii + extra controller + zelda+ dragonball Z + Traumacenter voor mij :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ari3 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:11:
[...]
Voor Zelda is het juist fijn als je het niet kunt lezen. Dat haalt meteen het kiddie-niveau er af want dan wordt tenminste niet alles voorgekauwd door die irritante Navi.
euh...storyline (niet te onderschatten in een zelda game), objectieven (wie moet ik nu spreken? waar moet ik naartoe? de nieuwe wereld is blijkbaar nogal groot :P)? Ik weet niet of je al ooit eerder een zelda game gespeeld hebt, maar als je niets begrijpt ga je -eens je buiten je dorp bent- niet ver geraken. (ik snap overigens niet goed WAAROM je dan dit spel zou willen spelen)

*edit*
vergeet niet dat je verzendingskosten nog moet meerekenen op playasia. Japan is de duurste manier om te importeren wereldwijd.

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 29-11-2006 13:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-05 08:52

aapelite

Do the kirby!

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:21:
Ik sta op 10e plek bij intertoys, maar aangezien het daar nogal vrijblijvend is ga ik gewoon er vrijdagochtend vroeg heen. Dan is de wii + extra controller + zelda+ dragonball Z + Traumacenter voor mij :)
Voor wat ik gehoord heb van een medewerker van Intertoys krijgen ze er gemiddeld 8 per shop. Aangezien bart smit bij dezelfde groep hoort zal het voor hen ook rond die koers liggen (wat vervelend is aangezien ik 9de ben bij BS en nr 8 net voor me stond :P ). Het zal mij benieuwen in ieder geval, ik heb hier ook nog een winkel in de buurt die zijn leveringen altijd op dinsdag krijgt en die vaak al voor launch data verkoopt. Alleen niemand verwacht dat hij dingen heeft liggen. Misschien rij ik daar komende dinsdag even langs en anders hoor ik het vanzelf wel van BS.
Ik heb toch geen tijd om meteen veel te spelen helaas, dus weekje meer of minder wachten is uiteindelijk helemaal geen drama. Het is meer om de coolheidsfactor van "ik heb er al een :P "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoedje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:59:
Als ik het goed heb begrepen van m'n gameshop, dan heeft Nintendo in NL een beetje probleem met de distributie. Dus komt er één partij een paar dagen voor de launchdatum en één partij een paar dagen na de launchdatum. Dan komt er aan het einde van de week daarna, dus een aantal dagen voor kerstmis nog een lading.
hopelijk heb ik een Wii te pakken voor de kerst. Want dan heb ik 2 weekjes vakantie... Dus 2 weekjes de tijd om te spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Here we go. Sorry for the bad pics. Foto's genomen met webcam....

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/3788/photo87sj6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/6748/photo125qo4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/8866/photo132kw6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/1892/photo137pr6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/1450/photo147ja9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/5157/photo157xr0.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 29-11-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Volgens mij staat je cam in spiegelbeeld :D

Jammer dat je doos zo crappy is, zou voor mij een domper zijn.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:47:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit.
Heb je Zelda geïmiteerd? Alle foto's zijn gespiegeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

wahahaha mooie foto's hoor, geeft een hele nieuwe betekenis aan de console die nintendo niet bedoelt denk ik: "iiw" EEEEEEW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 07:59
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:47:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Waarom zijn al je foto's in spiegelbeeld?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wat is dat gele ding 2e foto rechtsboven in die blauwe doos?

Edit: Dubbelzijdige plak voor de sensorbar?

Edit2: Zit Wii Sports nou in een gierig kartonnetje? Da's toch niet bij de EUR versie hoop ik. (Ik dacht dat er in dit topic al wat over gezegt was maar ken ik helaas niet terugvinden!

[ Voor 74% gewijzigd door Richard op 29-11-2006 14:00 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194622

Gefeliciteerd met je Wii.......
Ziet er vet uit... Veel plezier ermee...

P.s. volgens mij staat je camera in spiegel stand of niet... Er zijn meer mensen die het zien gelukkig....

Th3_BuuRMaN is jaloers...... :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 194622 op 29-11-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
ZOMG! GIIEEFF plz!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-05 10:27

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Wiiiiiiiiiiiiiii, die foto's maken me jaloers :P ik kan echt niet meer wachten! vanaf dinsdag elke middag even langsgaan om te vragen of ze de Wii al hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:55
ehm,, met een webcam komt het heel vaak voor dat het beeld spiegelt.

En boeiend, je ziet het teniminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-05 13:51

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Heb je nou project gotham racing 3 op staan daar achter je Wii? (retorische vraag :P ).

Zoals hierboven gezegd, jammer van die ingedeukte doos, maar verder veel spelplezier gewenst uiteraard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanks, de cam staat inderdaad standaard in spiegel, ben er nu pas achter hoe ik moet spiegelen :)
Ja, de doos is wat ingedeukt maar dat is niet erg, ik ga hem toch niet verkopen en ben blijer dat ie na 4 dagen(!) al vanuit de usa er was. Geen belastingen betaald. Verzendkosten waren $50, daar heeft de verkoper weer op moeten inleveren, we hadden $25 afgesproken.Totaal was ik $370 kwijt, dat is maar 40 euro meer dan de .nl versie.

Die sensor bar is erg klein, erg makkelijk om te plaatsen bij de tv.
Er zit een klein dingetje bij, dat is de standaard met twee stickers om erop te plakken.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 29-11-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Richard schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:58:Edit2: Zit Wii Sports nou in een gierig kartonnetje? Da's toch niet bij de EUR versie hoop ik. (Ik dacht dat er in dit topic al wat over gezegt was maar ken ik helaas niet terugvinden!
Europa krijgt een écht doosje ;)

Weet iemand hoe lang de kabel van de classic controller is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Icelus schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:14:
[...]
Europa krijgt een écht doosje ;)

Weet iemand hoe lang de kabel van de classic controller is?
Hoelang die kabel is maakt niet uit aangezien je die aan je WiiMote koppeld, en die het signaal naar de Wii stuurd. Je kunt de Wiimote bijvoorbeeld in je schoot leggen, en dan is 10CM al voldoende :P

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Richard schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:17:
[...]
Je kunt de Wiimote bijvoorbeeld in je schoot leggen, en dan is 10CM al voldoende :P
Ik heb niet genoeg aan 10 cm als ik hem in mijn schoot moet leggen.

Ik zat net ff te zoeken en zo te zien is het wel wat meer dan een metertje. Dus je zal er geen last van hebben idd.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-05 21:20
UlyssesNL schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:50:
:'( heb ik net na al die jaren eindelijk is al mijn codes voor starpoints ingevuld (20 minuten bezig geweest) blijkt dat ik 750 punten genaaid ben blijkbaar is me ds ingeruild geweest want die code is al gebruikt en re 4 kan ik de code niet goed van lezen :( weet iemand nog of ik met re4 nog wat kan regelen bij nintendo iemand ervaringen mee ofzo.
Ben een beetje laat met reply.. Heb ook eens voorgehad dat ik een code niet kon lezen van een game dat we gekocht hebben. Heb dan gewoon het stukje dat wel leesbaar was alsook de naam van het spel naar Nintendo Be gemaild (mail adres te vinden op Nintendo Vip) en ik kreeg gewoon zonder vragen de sterren toegekend. Ze doen er dus echt niet lastig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-04 12:17
Waah vet man dat je je Wii hebt! Ik wil wel uiteraard graag weten wat je ervaringen zijn met TP (die je er uiteraard bij besteld heb hoop ik voor je ;))

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
BorgMan schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:05:
Waah vet man dat je je Wii hebt! Ik wil wel uiteraard graag weten wat je ervaringen zijn met TP (die je er uiteraard bij besteld heb hoop ik voor je ;))
ja ik ben ook erg benieuwd naar de ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197939

Die zien we voorlopig niet meer op GoT, hij komt vast niet meer achter zn Wii vandaan de komende weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
zo ken ik er nog een...vrijdag 8 dec sinterklaas avond met vrienden :X en wat kwam er ook alweer 8 dec op de markt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05 22:04
T4F.nl_Muad schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:38:
zo ken ik er nog een...vrijdag 8 dec sinterklaas avond met vrienden :X en wat kwam er ook alweer 8 dec op de markt O-)
Ik merk helaas een griepje bij je op savonds 8 dec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Pixxa schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:47:
[...]

Ik merk helaas een griepje bij je op savonds 8 dec?
is een optie :P maar het zou bij mij gaan plaatsvinden....maar kan wel wat combineren denk ik. Na het sint spel nog even met zn alle golf spelen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

T4F.nl_Muad schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:38:
Wat ben jij nou voor gamer? Hup, meenemen die Wii, onder de arm op naar je vrienden! Of heb je nog nooit gehoord van "samen delen, vooral leuke Wii-spelen"? :+

Ik ben trouwens ook best benieuwd: mijn kwieke opa van 88 komt met kerst hier (ander wordt het z'n eerste kerst alleen), dus ik ga even testen hoe goed de Wii echt is. Als hij aan de Wii gaat, dan is een wonder geschied, hij is namelijk echt een buitenmens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Woei... Krijg net mail dat mijn 2x Jap classic controllers (met 2x 5000 Wii points) verstuurd zijn. Het ziet er naar uit dat ik deze eerder binnen heb dan mijn Wii. :o Ben toch wel erg benieuwd hoe het speelt. Ik ben alleen nog niet erg onder de indruk van de Japanse titels aangekondigd voor de Virtual Console. De helft van de spellen zijn eigenlijk conversies afkomstig uit de speelhal. Ze hadden beter de versie van de speelhal kunnen emuleren aangezien deze altijd superieur waren aan de console versies.

Vooralsnog zal ik niet veel aanschaffen in de VC. 28 van de aangekondigde spellen voor December heb ik al origineel. Als er niets aan is toegevoegd zie ik het nut er niet zo van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Anoniem: 197939 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:35:
Die zien we voorlopig niet meer op GoT, hij komt vast niet meer achter zn Wii vandaan de komende weken ;)
en ik kan em geen ongelijk geven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
ari3, woon jij eigenlijk in Japan, of in Nederland (als ik vragen mag)? Die VC is dacht ik ook regiogebonden namelijk, maar ik vroeg me af of je dan nog wel in Nederland Japanse games kan downloaden.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198606

Ik heb weer is geluk. Bij de Saturn ken ik iemand die hem nu ook voor mij apart houdt, dus zodra die binnen is kan ik hem gelijk meenemen :d weet alleen nog steeds niet welke 2 spellen ik naast supermonkeyball ga nemen. Carbon lijkt me leuk, maar is het verschil met de 360 nou echt zo groot. En komt DBZ nou wel of niet of de launch? nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Captain N schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:10:
ari3, woon jij eigenlijk in Japan, of in Nederland (als ik vragen mag)? Die VC is dacht ik ook regiogebonden namelijk, maar ik vroeg me af of je dan nog wel in Nederland Japanse games kan downloaden.
Ik woon (helaas) gewoon in Nederland. Ik krijg een Japanse Wii dus ik ga er vanuit dat ik met een Japanse pre-pay kaart Japanse VC-spellen kan kopen. Voor registratie moet ik vermoedelijk even een Japans adres 'lenen'. Het Nintendo hoofdkantoor in Osaka ofzo :P

E.e.a. wordt vanzelf duidelijk zodra de Japanse Wii uit is. Ik hoorde van de Japanse PS3 dat je niet kon betalen met creditcards die buiten Japan uitgegeven waren. Vandaar dat ik voor de pre-pay kaarten ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149371

ik heb een vraag over pre-oders. Ik wil graag zelda twilight pre-orderen voor mijn broertje, maar hoe zit dat met pre-orders. Wordt het spel gelijk die dag naar je opgestuurd?(na betaling natuurlijk) of krijg je gewoon een bewijs dat je er recht op hebt?

en waar kan ik dat doen, kan wel overal wii zelda preoderen of een mailtje krijgen wanneer ze een voorraad hebben, consoleshop.nl bijvoorbeeld. Weet iemand waar ik de gamecube versie kan pre-orderen?

Alvast bedankt!

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 149371 op 29-11-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Zym0tiC schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:29:
[...]

Maakt de afstand tot de tv eigenlijk wat uit? En dan bedoel ik niet of ik ver genoeg kan staan maar meer hoe dicht bij. Dit ivm een niet al te grote kamer.
Nja Ik weet niet hoe groot jouw kamer is, maar als je op zeg 1.5 - 2m kan gaan staan/ zitten zit je volgens mij zoiezo goed. Op gameplay wou iedereen echt in die tv kruipen en dus de Wii mote buiten het bereik van die sensorbalk houden.
stijnos1991 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:01:
Naast de afstand tot de TV, heb ik ook nog een vraagje:

Ik heb op mijn kamer een klein TV-tje van de Media Markt staan.
Gaat dit niet vreselijk in de weg zitten met het wijzen enzo? Heb je niet gewoon een 40" breedbeeld LCD nodig, om goed te kunnen gamen?
Om heel eerlijk te zijn, geen idee. Ik denk dat dat geen probleem is, omdat de sensorbalk de bewegingen registreerd niet de tv. in dat geval lijkt het me dat je bewegingen niet meer corresponderen met wat je ziet. Maar das dus mijn gok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-05 12:58
9. Sometime during the next month, I will be playing a Wii game from a major publisher that none of you have any idea exists.
Daar maakt Matt me toch wel nieuwsgierig mee :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
ari3 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:17:
Ik woon (helaas) gewoon in Nederland. Ik krijg een Japanse Wii dus ik ga er vanuit dat ik met een Japanse pre-pay kaart Japanse VC-spellen kan kopen. Voor registratie moet ik vermoedelijk even een Japans adres 'lenen'. Het Nintendo hoofdkantoor in Osaka ofzo :P

E.e.a. wordt vanzelf duidelijk zodra de Japanse Wii uit is. Ik hoorde van de Japanse PS3 dat je niet kon betalen met creditcards die buiten Japan uitgegeven waren. Vandaar dat ik voor de pre-pay kaarten ben gegaan.
Dat is met de Paypal-achtige service van Yahoo Japan ook zo idd, heel irritant. Maar van die pre-pay kaarten zijn ook prima natuurlijk. Hou me op de hoogte of VC games gewoon downloadbaar zijn in NL als je wil :) Woon momenteel in Japan, en ben van plan m'n Wii volgend jaar als ik terug naar NL kom gewoon mee te nemen. Dus hopelijk is het allemaal geen probleem. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
D3ft0n3 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:32:
[...]

waar trek je dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Uit z'n blog ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
[...]

NiaX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:39:
[...]

waar trek je dat vandaan?
Dat staat in z'n laatste blogpost. Overigens lijkt het me een spel van Ubisoft, die hebben immers nog niet alle spellen bekend gemaakt...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik gok op de Matt ign blog http://blogs.ign.com/Matt-IGN/

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

[...]

Als LucasArts als grote publisher bekend stond, dan had ik m'n centen gezet op een Star Wars lightsaber game voor de Wii.

Realistischer zou EA met Battlefield Wii zijn :+

Nieuwsgierig wordt ik er echter wel van ja. Over een week zal ik het echter vergeten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
[...]
Zou 't waar zijn... zijn ze aan Beyond Good & Evil 2 begonnen? :P

Die game moesten ze eens gaan maken. Deel 1 was echt te vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Rigi schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:31:
[...]

Nja Ik weet niet hoe groot jouw kamer is, maar als je op zeg 1.5 - 2m kan gaan staan/ zitten zit je volgens mij zoiezo goed. Op gameplay wou iedereen echt in die tv kruipen en dus de Wii mote buiten het bereik van die sensorbalk houden.

[...]

Om heel eerlijk te zijn, geen idee. Ik denk dat dat geen probleem is, omdat de sensorbalk de bewegingen registreerd niet de tv. in dat geval lijkt het me dat je bewegingen niet meer corresponderen met wat je ziet. Maar das dus mijn gok
Die sensorbalk registreerd helemaal niets de sensorbalk werkt alleen maar als baken zodat de Wiimote "weet" waar hij zich ergens bevind.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 09:33

Wiebbe

<none />

NEE!

heb ik mijn Wii verdomme bijna 6 maanden geleden gereserveerd screwed nintendo het HARD :(
Geachte heer/mevrouw,

Volgens onze administratie heeft u een Nintendo Wii-console, game of accessoire bij de Gameshop in Den Haag gereserveerd.

De Gameshop heeft het moeilijke besluit genomen de Nintendo Wii console, de games en accessoires niet in haar assortiment op te nemen. De reden is als volgt.

De afgelopen twee jaar hebben 401 enthousiaste klanten de Nintendo Wii bij de Gameshop gereserveerd. Om al deze klanten te kunnen voorzien van een Wii-console op de lanceerdag van 8 december hadden wij 600 Wii-consoles bij de leveranciers van Nintendo besteld. Vandaag hebben wij vernomen dat wij van de 600 slechts 10 stuks gegarandeerd geleverd zullen krijgen. Dit heeft tot gevolg dat wij zo’n 390 klanten moeten teleurstellen.

Wij hebben de grootste moeite gedaan om Nintendo Wii-consoles geleverd te kunnen krijgen, maar helaas stellen Nintendo en haar toeleveranciers ons enorm teleur. Hierdoor zijn wij in een ondeuglijke situatie terecht gekomen, waarin wij onze klanten moeten teleurstellen door het zeer gebrekkige verkoopbeleid van Nintendo. Wij hebben derhalve de beslissing genomen de Wii-console, games en accessoires niet in ons assortiment op te nemen.

Wij betreuren deze situatie ten zeerste. Wij hopen dat u begrip heeft voor onze zaak.

Van een aantal van onze klanten hebben wij vernomen dat collega-onderneming Bart Smit wel een garantie afgeeft, dat als klanten de Wii-console via de website van Bart Smit bestellen, deze ook daadwerkelijk zal ontvangen op 8 december. Dit zou het hoofdkantoor van Bart Smit zelf bevestigd hebben. Voor klanten die alsnog een Wii-console willen kopen, willen wij dan verzoeken naar de website van Bart Smit te gaan en daar een reservering voor de Wii-console te plaatsen. Let op dat wij hierover zelf geen contact hebben gehad met Bart Smit. Het verhaal wordt echter wel bevestigd door een aantal van onze vaste klanten.

Voor meer informatie hierover kunt u terecht op onze website.

Met vriendelijke groet,

Gameshop

info@gameshop.nl
www.gameshop.nl

-Weimarstraat 61
2562GR Denhaag
Tel:070-3623196

-Schoolstraat 31
2511 AW Denhaag
Tel:070-3656523

-Loosduinse Hoofdstraat 256
2552 AM Denhaag
Tel:070-3978030
waar moet ik nou me Wii vandaag gaan halen 2 weken van te voren :((

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer eventjes diverse winkels langsgerent, kon het niet laten om overal te vragen hoeveel ze er krijgen.

Intertoys: 15 a. 20 per filiaal.
Bartsmit: rond de 15(zal wel gelijk zijn aan intertoys)
Free Record shop : 5 a 10 per filiaal
Replay(Leiden): 16 op de lancering , 14 drie dagen erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Bartolomew85 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:48:
[...]

Zou 't waar zijn... zijn ze aan Beyond Good & Evil 2 begonnen? :P

Die game moesten ze eens gaan maken. Deel 1 was echt te vet!
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, Ancel heeft namelijk net Rayman Raving Rabbits gemaakt, maar misschien dat die daar nu mee gaat beginnen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 13-05 17:59

nFo

Wiebbe schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:54:
NEE!

heb ik mijn Wii verdomme bijna 6 maanden geleden gereserveerd screwed nintendo het HARD :(

[...]

Dynabyte ?
Vorige week gereseveerd plaats 7 ofzo in Emmen.
Maar Den Haag zal wel wat lastig worden.

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 29-11-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Laatst online: 12-05 22:33
Heb ook nog eens met Bart Smit online gebeld, ze blijven volharden dat de console op 8 Dec ook echt "in de bus valt". Als ik hoor dat lokale filialen zo weinig krijgen, vraag ik me af hoe Bart Smit dat zo zeker kan weten. Lijkt me niet dat ze er 2000 krijgen oid.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 149371 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:23:
Weet iemand waar ik de gamecube versie kan pre-orderen?

Alvast bedankt!
http://www.gcshop.nl/details.php?id=2075

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Laatst online: 09:40
Anoniem: 104593 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:55:
Weer eventjes diverse winkels langsgerent, kon het niet laten om overal te vragen hoeveel ze er krijgen.

Intertoys: 15 a. 20 per filiaal.
Het is niet waar, ik hoop het hier ook (Wierden). In dit gat was ik zelfs bij de DS nog om 17.00 uur de eerste, nu ben ik 9de. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Wiebbe schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:54:
NEE!

Welke winkel verwacht er nou daadwerkelijk 600 in één keer te krijgen. :X
Ze hebben 3 filialen. Misschien overwaarderen ze zichzelf een heel klein beetje?!

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Hoedje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:01:
[...]

Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, Ancel heeft namelijk net Rayman Raving Rabbits gemaakt, maar misschien dat die daar nu mee gaat beginnen :9~
Lijkt mij ook onwaarschijnlijk, maar ik moest er ineens aan denken. Rayman Raving Rabbids is af dus tijd om aan een nieuwe game te beginnen voor Michel Ancel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Laatst online: 09:40
Ik denk ereder aan een Prince of Persia game voor de Wii, die was toch al (min of meer) aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Finwe schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:06:
Heb ook nog eens met Bart Smit online gebeld, ze blijven volharden dat de console op 8 Dec ook echt "in de bus valt". Als ik hoor dat lokale filialen zo weinig krijgen, vraag ik me af hoe Bart Smit dat zo zeker kan weten. Lijkt me niet dat ze er 2000 krijgen oid.....
Dat komt omdat ze heel veel inkoopkracht hebben. Nintendo moet wel. Immers Intertoys, Bart Smit, E-Plaza zijn allemaal hetzelfde bedrijf en zijn zeer bepalend voor de gamesverkopen in Nederland :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over de bovenste Gameshop.

Nintendo doet alleen direct zaken met grote leverancier die er 1000en tegelijk afnemen. Als de Gameshop er 600 besteld en de bartsmit komt er 590 tekort dan gaan er zo 590 naar de bartsmit toe. Gameshops zijn altijd aan het klagen over de aantallen die Nintendo hen levert, terwijl het apparaat dan gewoon af te halen is bij de lokale speelgoedwinkel.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 29-11-2006 17:24 . Reden: elk woordje wat begint met de Z wil ik tegenwoordig zelda van maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:36
Vandaag ook maar eens Rotterdam ingedoken om een pre-order neer te zetten 8)
Eindstand ben ik in het Centrum, Bijerlandselaan en de Keijzerswaard geweest :o

Het leverde helaas niet veel op :'( Ik ben zo'n 10/15 winkels langs geweest. Alle winkels hadden een lijst van hier tot Tokio of ze namen niks meer aan |:(
Maar het beste kans is denk ik bij de FRS.
Daar hadden ze helemaal geen 'officiele' pre-order lijst :) Ze hadden wel al een notitieblaadje klaar liggen voor de pre-orders, dus een aardig mevrouw had me naam+tel genoteerd en zou mij direct bellen zodra ze meer weten , ik stond geloof ik 1e of 2e erop _/-\o_

Bij de Bart Smit sta ik zo rond de 15e :P

dus mocht er iemand zich geroepen voelen zijn pre-order in Rotterdam af te staan :P....

[ Voor 16% gewijzigd door Dubbel Fristie op 29-11-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Laatst online: 12-05 22:33
Hoedje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:12:
[...]

Dat komt omdat ze heel veel inkoopkracht hebben. Nintendo moet wel. Immers Intertoys, Bart Smit, E-Plaza zijn allemaal hetzelfde bedrijf en zijn zeer bepalend voor de gamesverkopen in Nederland :).
Hmmm ik wist niet dat ze ook bij Intertoys hoorden. Vervelend voor de consument is wel dat je schijnbaar nog steeds een grotere kans hebt als je 1 week voor launch online bestelt, dan als je in een winkel een half jaar tevoren pre-ordert (zelfs de BS winkels krijgen er maar 10 ofzo). Vanuit Bart Smit zelf begrijp ik dat wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Finwe schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:21:
[...]

Hmmm ik wist niet dat ze ook bij Intertoys hoorden. Vervelend voor de consument is wel dat je schijnbaar nog steeds een grotere kans hebt als je 1 week voor launch online bestelt, dan als je in een winkel een half jaar tevoren pre-ordert (zelfs de BS winkels krijgen er maar 10 ofzo). Vanuit Bart Smit zelf begrijp ik dat wel..
Laatst was het bericht dat "Gameworld" een grote leverancier er "maar" 3000 kreeg, er werd echter vergeten dat de intertoys/bartsmit/eplaza etc. ieder ook een eigen leverancier hebben en direct zaken doen met Nintendo naast Gameworld. Van nederlandse Wii's zal dus 90% bij die winkels liggen. De gameshop in den-haag overschat zichzelf inderdaad, ik weet nog goed dat ze de gameboy Micro niet verkochten omdat het niet vernieuwend genoeg was :P

Uiteraard is er ook nog de verzending, als je online bij bartsmit besteld, rijdt er linea-recta een vrachtwagentje van Nintendo naar het hoofdkantoor en wordt vanuit daar direct verstuurd, in plaats van dat er 30 vrachtwagentjes naar verschillende filialen gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 29-11-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 08-05 11:48
Anoniem: 104593 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:13:
Over de bovenste Gameshop.

Nintendo doet alleen direct zaken met grote leverancier die er 1000en tegelijk afnemen. Als de Gameshop er 600 besteld en de bartsmit komt er 590 tekort dan gaan er zo 590 naar de bartsmit toe. Gameshops zijn altijd aan het klagen over de aantallen die Nintendo hen levert, terwijl het apparaat dan gewoon af te halen is bij de lokale speelgoedwinkel.
Daarnaast heeft die Gameshop NUL gamecubes verkocht de afgelopen 2 jaar omdat ze die uit het assortiment hebben gehaald. Ze denken dat ze de enigen zijn die zo weinig Wii's krijgen dus gaan ze na de launch niks meer van de Wii inkopen.... Naja ze zullen de winst wel missen haha. :D
(Ik had em daar overigens ook gereserveerd maar veelste laat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even op de bartsmit site gekeken, juich niet te vroeg:
Bestel nu en de Wii wordt op de dag van release (8 dec) bij u thuis geleverd. Let op: de voorraad is beperkt!

Nu de bestellingen open zijn, zijn er gelukkig wel definitieve aantallen bekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hidde schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:30:
[...]

Daarnaast heeft die Gameshop NUL gamecubes verkocht de afgelopen 2 jaar omdat ze die uit het assortiment hebben gehaald. Ze denken dat ze de enigen zijn die zo weinig Wii's krijgen dus gaan ze na de launch niks meer van de Wii inkopen.... Naja ze zullen de winst wel missen haha. :D
(Ik had em daar overigens ook gereserveerd maar veelste laat :P)
Oh, wat een trieste zaak zeg; heb er spijt van dat ik daar afgelopen jaar nog eens een keer iets gekocht had toen ik in Den Haag was... Dat van die Micro's is namelijk ook waar:
Gameshop laat Gameboy Micro links liggen

De Gameshop zal de 'Gameboy Micro' niet in haar collectie opnemen. Wij zijn van mening dat de Gameboy Micro de zoveelste Gameboy variant in zo'n korte tijd is dat Gameboy Advance spellen kan afspelen.

Deze handheld, die een prijs van 100 euro zal hebben, biedt geen extra's boven de oude Gameboy. Derhalve zullen wij dit product van Nintendo niet ondersteunen.

Wij vinden het vervelend dat wij sommige klanten moeten teleurstellen, maar wij hopen dat er begrip is voor ons standpunt.
Duidelijk niet echt een stelletje Nintendo_fanboys

Edit: Ik moet natuurlijk eerlijk toegeven dat de verkoop van een Micro tegewoordig E49,00 is, en stel dat ze een zwik ingekocht hadden met de intentie die voor E99,00 te verkopen, dan zit je natuurlijk goed in zak en as.

[ Voor 8% gewijzigd door Richard op 29-11-2006 17:36 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Richard schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:34:
Edit: Ik moet natuurlijk eerlijk toegeven dat de verkoop van een Micro tegewoordig E49,00 is, en stel dat ze een zwik ingekocht hadden met de intentie die voor E99,00 te verkopen, dan zit je natuurlijk goed in zak en as.
Dat houd je natuurlijk altijd, risico van het ondernemen. Als je maar groot genoeg bent is er altijd nog zoiets als prijspotectie :)

Van die gameshop vindt ik het ook een beetje onzinnig om zoveel pre-orders aan te nemen. Ze hebben volgens mij al die bakken geld gezien, die ze dachten binnen te halen. (600 consoles + Zelda + extra wii-mote (WiiPlay), zal zo'n beetje standaard minimum pakket zijn) Een gameshop zonder Nintendo... :?

Ik snap niet waarom er nog steeds aan pre-orders gedaan wordt, je verkoopt die dingen toch wel. En zelfs een aanbetaling garandeerd het verkooppunt niet dat iemand z'n console daarhaalt... Dus ik zeg: geen pre-orders maar lekker campen op dag van release....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hehe, ik vind het al wel spannend worden hoor.

ik heb geen pre-order of reservering ergens staan, omdat ik denk dat het hier in groningen allemaal wel meevalt ;)

maar misschien dat ik morgen toch even langs een lokale intertoys ga om te vragen of je nog kan reserveren .. en anders de avond van te voren langs de media markt/free record shop/bart smit/dixons/v&d .. nou ja, het moet toch lukken om een Wii in handen te krijgen lijkt me ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yamAUchi schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:44:
hehe, ik vind het al wel spannend worden hoor.

ik heb geen pre-order of reservering ergens staan, omdat ik denk dat het hier in groningen allemaal wel meevalt ;)

maar misschien dat ik morgen toch even langs een lokale intertoys ga om te vragen of je nog kan reserveren .. en anders de avond van te voren langs de media markt/free record shop/bart smit/dixons/v&d .. nou ja, het moet toch lukken om een Wii in handen te krijgen lijkt me ;)
V&D wordt vaak door gamers over het hoofd gezien, meer zoiets als.. oh die kleding winkel heeft het toch niet, maar hun krijgen ze gewoon binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-05 16:09
Heb er ook maar eentje bij Bart Smit besteld. Voor 250 kan je hem niet laten liggen :).

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:01:
[...]

V&D wordt vaak door gamers over het hoofd gezien, meer zoiets als.. oh die kleding winkel heeft het toch niet, maar hun krijgen ze gewoon binnen :)
V&D =/= Dixons

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05 13:39

Snippertje

Light up your life

Hmm, is het echt nodig om te staan voor de TV? Aangezien mijn TV voor me bed staat. Ook heb ik maar halve meter afstand ofzo, is dat te weinig?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste