Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.602 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:43
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:51:
[...]

De Wii is niet regiovrij, dus je kunt geen spellen uit een andere regio spelen. Als je even googled dan had je het ook zo kunnen vinden:

http://www.gamersnet.nl/i...?display=newsitem&id=9834

[...]

Dat is inderdaad dan wel weer goed dat de Wiimote niet kapot is, maar dat is niet het eerste waar ik me druk om zou maken. Stel dat het net gebeurt voor je splinternieuwe LCD/Plasma, dan maak ik me in eerste instantie niet druk om een Wiimote van €35,- maar eerder om de tv.
Freeloader werkt op de Wii had ik gelezen! Alleen dan alleen met NGC games dacht ik, weet niet of de Wii games dan ook opeens gaan werken, wie weet.

[ Voor 7% gewijzigd door Hidde op 25-11-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk eens met de Wii kunnen spelen. En, de ervaring was echt beter dan ik had verwacht! Zo goed zelfs dat ik heb besloten om de console ergens te gaan pre-orderen.

Begin vorig jaar was ik eigenlijk wel behoorlijk enthousiast rondom de Wii. Later dit jaar werd dat weer een beetje minder, om diverse redenen. Maar nu ik zelf heb kunnen spelen met de console, weet ik gewoon dat het ding echt heel erg goed in elkaar steekt. De controller is echt fantastisch! Hij ligt perfect in de hand, heeft een goed gewicht, en de besturing in games is echt verbeterd ten opzichte van de normale standaard controller vind ik.

Gisteren tijdens Gameplay 2006 heb ik Monkey Ball, Wii Sports, Wario Ware, en een schiettent game getest. Alles was eigenlijk wel leuk om te doen, en de besturing was gewoon goed. Alhoewel de sensetivity bij die schiettent game niet helemaal optimaal was afgesteld, en ik bij het menu van Wario Ware toch wel een behoorlijke lag opmerkte. Die lag komt duidelijk niet omdat er zo'n grote lag zit tussen de verbinding van de controller en de console, dat weet ik gewoon zeker. Want bij andere games was dit duidelijk niet het geval. Dit was eerder dit jaar eigenlijk ook een grote vrees van mij. Met lag kan ik namelijk gewoon niet leven helaas. Gelukkig dat dit dus gewoon niet het geval is!

Wario Ware vond ik persoonlijk wel het leukste om te spelen. Ze hadden echt veel functies bedacht voor de nieuwe controller in deze game, en alles werkte op zich ook goed. Het is eigenlijk best raar om iets op het scherm precies zo te zien gaan, als je zelf met je controller aan het uitvoeren bent. Heb me echt kapot gelachen bij die stand!

Qua graphics kan ik vrij kort zijn. Sommige games zien er duidelijk een beetje armoedig uit, maar dat heeft volgens mij helemaal niks met de console zelf te maken. Er waren namelijk ook games aanwezig die er gewoon echt heel erg mooi uitzagen! Op grafisch gebied was ik eigenlijk wel een beetje verrast eerlijk gezegd. Door de wat mooiere games dan wel... :Y)

Maar goed, dat is niet zo belangrijk uiteindelijk. Het gaat voor het merendeel natuurlijk over de inhoud van een game. Alhoewel het wel een beetje een compleet pakketje moet worden uiteindelijk vind ik. Alles moet elkaar gewoon een beetje complimenteren. Alleen op die manier kan je uiteindelijk een pracht product als resultaat krijgen.

De console zelf ziet er ook erg vet uit vind ik. Alhoewel ik persoonlijk liever een zwarte Wii zou kopen tijdens de launch. Maar ja, ik ga echt geen jaar wachten omdat ik persé een zwarte versie wil hebben... Als 'ie weer zo mooi paars was (en alléén in het paars verkrijgbaar was), dan was dat weer een heel ander verhaal natuurlijk :Y) Wanneer je de console een keer in het echt gezien hebt, weet je ook pas hoe klein dat 'ie is!

Gameplay 2006 viel me op zich wel een beetje tegen qua geheel. Volgend jaar zal ik er dan ook niet meer bij zijn. En dit jaar ben ik trouwens ook alleen maar gegaan omdat ik nu een OV kaart heb, en de dure treinreis niet meer hoef te betalen, zoals voorgaande jaren.

Toch heb ik wel enkele goede ervaringen opgedaan gisteren. En dan voornamelijk rondom de Wii. Wat ik er van heb gezien, en zelf ervaren heb, is gewoon echt heel erg goed te noemen! Zo goed zelfs, dat ik gewoon helemaal ben over gehaald om er alsnog eentje te gaan kopen eerdaags.

Oja, daarnaast wil nog even kwijt dat de Xbox 360 me eigenlijk wel een beetje tegen viel gisteren. En bij de PlayStation 3 stand ben ik nog niet eens gaan ruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Marco, dat is een leuk verhaal! Grappig, dat het ook echt werkt. Nintendo roept de hele tijd: je moet erop spelen, je moet erop spelen.... dan snap je het pas. Blijkbaar is dat dus echt zo.

Ik ben alleen toch wel benieuwd welke games grafisch overtuigend waren?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
schnumi schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:17:
Nou joepie kom er net achter dat dat mens mijn Wii niet met UPS maar met USPS heeft verstuurd..... :/

Als ik die verhalen zo lees kan dat dus nog wel even duren voordat hij geleverd word. Word ik zo moe van.
Ligt eraan met welke methode van de USPS ze het verstuurd heeft. Ik hoop voor je dat het niet Economy Mail is, anders zijn we met z'n allen al een paar weken aan het gamen voordat jij kunt beginnen. ;) Global Express Guaranteed is echter even snel als via UPS, naar eigen zeggen tenminste. Ik hoop ook voor je dat je pakje niet bij de douane blijft steken, want dan kan je er nog wel een weekje (en 20 euro oid) bij op tellen.
darkphoenix schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 10:10:
Kan ik nou met een USA Wii europese spellen spelen?
Om je twijfel nog wat verder weg te nemen: nee, dat kan niet.
Smoonshine schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:18:
Via deze link kun je alle Wii TV reclames bekijken:
http://nl.wii.com/wii_tv/

Wel een beetje sneue en weinig overtuigende reclames. Die wijsneuzerige stem van die vrouw, maakt het ook niet veel beter.

Nu ik ook die Japanse commercials heb gezien, krijg ik het idee dat we in eerste instantie de huidige reclames te zien krijgen. Om mensen nieuwsgierig te maken. Dan zullen over een week de filmpjes met gameplay beelden wel komen ofzo.
Klopt, dat is precies dezelfde reclame als hier op TV is geweest, zo'n 2 a drie weken geleden. Alleen dan met een Japanse mannenstem, die een stuk minder corny is dan die Nederlandse vrouwenstem. Vanaf afgelopen week worden hier nu gameplay reclames uitgezonden. En veel ook! Op Youtube.com komen ook al een tijdje geregeld Wii banners voorbij overigens.

Voor degenen die zich afvroegen wanneer DBZ wordt gereleased... hier in Japan liggen de doosjes al in de winkel, waarop staat dat 'ie 14 December in de verkoop gaat, tegelijkertijd met Pokémon.

[ Voor 48% gewijzigd door Captain N op 25-11-2006 13:51 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:20
Hoop snel op een goede degelijke online fps shooter voor de wii, dan liefst nog in het huidige tijdperk.

En wat is er met ubisoft hun fps controls? Beter eens gaan lenen bij metroid dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Voor als je zweethandjes hebt tijdens het gamen:

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/wii_skid_proof_glove.jpg

:+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:40

The_DoubleU

Tweaker in München

Dan zijn de reklame filmpjes in Ierland/UK toch beter "What can Wii do?".
Zelfde filmpjes als in Nederland maar het woord grapje werkt wel op z'n Engels.

http://uk.wii.com/movies/wii_tv_13/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Marco1983: Hoe was die gameplay op de hcc dagen vergeleken met vorig(e) jaar?

Krijg je voor die 5 euro meer dan voorgaande jaren of betaal je meer voor hetzelfde?

Ik vraag me trouwens wel af hoe lang je een wii gaat spelen met grootste bewegingen zodra je merkt dat een klein tikje naar links of rechts al genoeg is voor een beweging activeren. Je moet dan als het ware jezelf voor de gek gaan houden. Bovendien kan het ook nog wel eens langzamer zijn een grote zwaai waaroor je misschien sneller verliest. jsut my thoughts. 8 december here i come 8)
Met zelda en red steel

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
De Amerikaanse Wii reclame vind ik wel cool opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
ErikRo schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:13:
Ik vraag me trouwens wel af hoe lang je een wii gaat spelen met grootste bewegingen zodra je merkt dat een klein tikje naar links of rechts al genoeg is voor een beweging activeren. Je moet dan als het ware jezelf voor de gek gaan houden. Bovendien kan het ook nog wel eens langzamer zijn een grote zwaai waaroor je misschien sneller verliest. jsut my thoughts. 8 december here i come 8)
Met zelda en red steel
Het lijkt me juist wel leuk om een beetje grote bewegingen te maken :P
Volgens mij geeft je dat nog meer het gevoel dat je echt "in het spel" zit.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:01:
Voor als je zweethandjes hebt tijdens het gamen:
Je kan beter gewoon een goedkoop golf-handschoentje kopen is precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou joepie kom er net achter dat dat mens mijn Wii niet met UPS maar met USPS heeft verstuurd..... :/

Als ik die verhalen zo lees kan dat dus nog wel even duren voordat hij geleverd word. Word ik zo moe van.
er zijn drie mensen die hier een Wii uit de usa hebben besteld, de mijne is gisteren via regular airmail verstuurd. Schumi: hoeveel heb je betaald voor de component cable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:13:
Marco1983: Hoe was die gameplay op de hcc dagen vergeleken met vorig(e) jaar?

Krijg je voor die 5 euro meer dan voorgaande jaren of betaal je meer voor hetzelfde?
Tja, op zich is het wel leuk om eens over heen te wandelen, en de boel eens te bekijken. Maar als je zoals mij helemaal vanuit Geleen naar Utrecht moet met de trein, €15 betaald voor een kaartje, dan zou ik zeggen van "nee, blijf maar lekker thuis".

Voorgaande jaren was eigenlijk meer van het zelfde. Alleen deze keer is wel de Wii voor het eerst aanwezig. De Wii is daarnaast de enige reden die ik kan bedenken waarvoor je zou moeten gaan. De rest is allemaal meer van het zelfde, inclusief knallerhits zoals Gears of War. Een game die eigenlijk gewoon een basic shooter is qua gameplay, met overweldigende grafische toestanden.

Die €5 is het wel waard, als je zoiezo al naar de HCC dagen gaat, maar meer ook niet.

De award show zelf was trouwens ook niet al te veel soeps dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja dat van die bewegingen moet je zelf maar weten. Nog ff over dat filmpje. Hoe ze dat zegt "Het is de afstandsbediening voor de WIE!" met zó'n 'Doh' toontje dr achter, klinkt niet erg enthousiast ook.

Red Steel had trouwens niet zulke goede reviews. De controls waren niet erg optimaal. Maar hier is in Twilight Princess blijkbaar niks van te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 21-09 21:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:28:
Ik lees hier en daar dat de USA Wii geen RGB signaal heeft ( dat heeft de USA Gamecube ook niet ). Dus voor de importeurs betekent dat geen RGB Scart kabel maar composiet spelen (of component op je LCD/Plasma).
Niet weer he.. De EU GC heeft geen S-Video maar wel RGB en bij de US GC is dat precies andersom. Ik zit nog wel eens te gamen via de tv kaart van m'n PC welke een s-video aansluiting heeft en baal er dus ook van dat de Eu GC geen s-video heeft (terwijl dat soort kabels dus wel te koop zijn :/ ). Ik zou het erg jammer vinden als de Wii ook geen s-video heeft.
Het lijkt me een maatregel om de kosten wat lager te houden. Een PS2 bijv. kan prima S-video en RGB aansturen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:41:
[...]

er zijn drie mensen die hier een Wii uit de usa hebben besteld, de mijne is gisteren via regular airmail verstuurd. Schumi: hoeveel heb je betaald voor de component cable?
60 euro met verzending. :)

Overigens ligt het pakje zoals verwacht bij de douane. :/ Op 23 november aangekomen het is met express verstuurd (gauranteed weet ik niet) dus hopelijk kan ik begin volgende week gamen dan.

Importkosten had ik al rekening mee gehouden dus. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Creepy schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:09:
[...]

Niet weer he.. De EU GC heeft geen S-Video maar wel RGB en bij de US GC is dat precies andersom. Ik zit nog wel eens te gamen via de tv kaart van m'n PC welke een s-video aansluiting heeft en baal er dus ook van dat de Eu GC geen s-video heeft (terwijl dat soort kabels dus wel te koop zijn :/ ). Ik zou het erg jammer vinden als de Wii ook geen s-video heeft.
Het lijkt me een maatregel om de kosten wat lager te houden. Een PS2 bijv. kan prima S-video en RGB aansturen.
Ehm, het lijkt me dat dat nogal moeilijk te controleren is aangezien er in Amerika geen RGB kabels te koop zijn. Het is eigenlijk hetzelfde verhaal met games en accessoires, het zal allemaal pas duidelijk worden na de launches in Japan en Europa...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Captain N schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:44:
[...]

Ligt eraan met welke methode van de USPS ze het verstuurd heeft. Ik hoop voor je dat het niet Economy Mail is, anders zijn we met z'n allen al een paar weken aan het gamen voordat jij kunt beginnen. ;) Global Express Guaranteed is echter even snel als via UPS, naar eigen zeggen tenminste. Ik hoop ook voor je dat je pakje niet bij de douane blijft steken, want dan kan je er nog wel een weekje (en 20 euro oid) bij op tellen.
Nee met express inderdaad, guaranteed weet ik niet maargoed zoals hierboven gemeld is ligt het dus wel bij de douane jammergenoeg, maargoed het positieve is dat het in iedergeval al in nederland is. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Je zou eigenlijk de compositekabel moeten openmaken en de zelf 3 tulpjes aan de juiste pinnentjes solderen, mits je weet welke het zijn, maar dat moet wel te meten zijn met speciale apparatuur. Die composite gebruik je toch nooit

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Hoedje schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:13:
[...]

Ehm, het lijkt me dat dat nogal moeilijk te controleren is aangezien er in Amerika geen RGB kabels te koop zijn. Het is eigenlijk hetzelfde verhaal met games en accessoires, het zal allemaal pas duidelijk worden na de launches in Japan en Europa...
Dus dat de europese wii rgb heeft, is niet zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
danielkraak schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:58:
[...]

Dus dat de europese wii rgb heeft, is niet zeker?
Nee, dat is wel zeker. Het is alleen niet zeker of de Europese Wii s-video heeft en de Amerikaanse Wii RGB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:12:
[...]

60 euro met verzending. :)

Overigens ligt het pakje zoals verwacht bij de douane. :/ Op 23 november aangekomen het is met express verstuurd (gauranteed weet ik niet) dus hopelijk kan ik begin volgende week gamen dan.

Importkosten had ik al rekening mee gehouden dus. :)
Dan heb je mazzel gehad want ik hield het ook in de gaten en zag er geen een. En toen was jouw berichtje dat je er een had gekocht en daarna zijn ze alleen maar omhoog gegaan, ik zag ze voor $180 weggaan. Nu is de prijs alweer gezakt naar $100 maximaal, voor $99 zie ik ze met Buy It Now. Dat is nog maar 72 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:14
Zo, ben ik even gelukkig, kwam gistermiddag dus even bij mijn gamesdealer.
Hij had 5 minuten ervoor te horen gekregen hoeveel Wii's hij binnen krijgt.
1e Lichting 18 stuks, 1 a 2 weken later nog eens 25 en hij heeft over de 100 pre-orders staan.
Ik heb gelukkig de 1e pre-order staan, al zeker iets van ruim 1 jaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

RollieBollie schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:00:
1e Lichting 18 stuks, 1 a 2 weken later nog eens 25 en hij heeft over de 100 pre-orders staan.
Zo was het ook bij mijn gamesdealer wat ik zag, 5 A4 helemaal vol met preorders :X
Ik hem me er geeneens op laten zetten :P

Wel goed nieuws voor Nintendo

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RollieBollie schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:00:
mag ik vragen waar jij je wii hebt gepreordered, want als ik hoor dat sommige retailers er 5 binnenkrijgen vind ik 18 best wel veel :D. (en met waar bedoel ik dus ook de stad :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 17:14
Amstelveen, winkel heet Games R Fun en de winkel is erg klein, iets van 5 bij 3 meter zodra er iets van 10 klanten in de winkel staan is die al vol.
Hier op het zelfde winkelcentrum zijn verder nog een Free Record Shop, van Leest, Bart Smit, Intertoys, Dixons, V&D en een Bijenkorf.
Alleen weet ik van hun dus geen pre-order aantallen en hoeveel ze binnen krijgen.

De verkoper van Games R Fun liet trouwens wel weten dat het "handig" kan zijn om toch de pre-order te laten staan, ondanks dat men niet echt kans maakt om op de release een Wii te kunnen kopen.

De eigenaar weet soms via verschillende bronnen extra spullen binnen te halen, zo heeft hij volgens mij bij de GameCube release ook een aantal Duitse Cubes verkocht.

[ Voor 13% gewijzigd door RollieBollie op 25-11-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik heb net ook bij Dynabyte een Wii reserveerd. Man daar leek er vrij zeker van dat ik er wel een zou krijgen op de launch. Ik hoop het! Anders ga ik eens in de Duitlsand kijken. Ik ben 7-9 December nl. skieen in Oostenrijk. Mocht ik in NL bot vangen dan kan ik hem altijd nog in Duitsland of Oostenrijk proberen te bemachtigen.

Wellicht al een bekend verhaal maar ik had het nog gehoord. Maar de vent bij de Dynabyte zei dat de Wii bedacht is als "Double you, Double I" (2x jij, 2x ik). Wel grappig naar mijn mening.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reply al achterhaald las ik ondertussen...ligt al bij de Douane.

Vreemd.. Heb er van de week in totaal 5 gehad en geen een bij de Douane.

Komplete vriendenkring is nu voorzien...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol wrijf het er nog even in. :P

Gewoon pech dus maargoed had er al rekening mee gehouden. Overigens om de dag nog erger te maken crashte net mijn pc ook nog eens flink, na 3x windows opnieuw installeren doet alles het weer.

Gewoon een kut dag dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 16:31:
[...]

Dan heb je mazzel gehad want ik hield het ook in de gaten en zag er geen een. En toen was jouw berichtje dat je er een had gekocht en daarna zijn ze alleen maar omhoog gegaan, ik zag ze voor $180 weggaan. Nu is de prijs alweer gezakt naar $100 maximaal, voor $99 zie ik ze met Buy It Now. Dat is nog maar 72 euro...
Klopt was de eerste die ik online zag staan via ebay. Daarna nog even gekeken maar toen stond er geen andere component kabel meer op.

Gewoon puur geluk dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
De eerste third party component kabels zijn er al, voor $6.71.

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/wii_component_3rd.jpg

En misschien leuk voor in de openingspost: een artikel over de verschillende audio/video mogelijkheden met de Wii: http://www.cubed3.com/new...Guide_to_the_Nintendo_Wii

[ Voor 30% gewijzigd door Captain N op 26-11-2006 07:34 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zondag 26 november 2006 @ 03:59:

[afbeelding]

En misschien leuk voor in de openingspost: een artikel over de verschillende audio/video mogelijkheden met de Wii: http://www.cubed3.com/new...Guide_to_the_Nintendo_Wii
Bedankt voor de link. _/-\o_

Kabel besteld....kijken hoe ze snel ze leveren.

Verzendkosten zijn wel erg hoog in vergelijking met de prijs van de kabel, maar goed je komt dan toch nog iets goedkoper uit als originele Nintendo kabel, nu maar hopen dat het beeld ermee perfect is. (Niet dat goedkoop is duurkoop..... ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:20
Als je nou een Amerikaanse Wii-S-video kabel op je Europese Wii zou aansluiten, zou je dan gewoon s-video uit krijgen ? Mijn breedbeeld-TV heeft 1 RGB-SCART poort achterop, waar m'n DVD speler al op zit. Zou ik de Wii op RGB-SCART willen aansluiten, dan moet ik er weer een SCART-verdeeldoos tussen zetten, wat kwaliteitsverlies kan betekenen.
M'n TV heeft aan de voorkant echter ook een s-video ingang voor m'n AV-3 aansluiting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Toch lullig als je er net €60,- of meer voor hebt betaald :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo

[afbeelding]

Zo dan weet je meteen hoe erg wii je naait.
Wat zou daar nog bijkomen aan verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Oscar Mopperkont schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:05:
[...]

Ach als het net zo'n kwaliteit verschil is als tussen RGB kabels he. ;)

Ik heb liever het echte spul maargoed als dit net zo goed is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Oscar Mopperkont schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:05:
[...]

Ach ja, ik heb even gekeken, maar als je hem binnen een week wilt hebben, dan zit je totaal aan 70 USD. 1-2 weken kost je nog zo'n 35 USD. Dan haal ik toch liever een officiële kabel voor 30 euro (als ze niet zijn uitverkocht :().

Ik moet alleen nog wel op zoek naar een adapter, zodat ik 480P via de DVI ingang kan voeren aan de TV. Gelukkig heeft Pixmania een dergelijke adapter voor 11 euro, dus die ga ik maar even bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Weet iemand waar ik nog een Wii kan reserveren en me kan garanderen dat ik hem 8 december hebt. Ik wil hem in een winkel ophalen, online reserveren (kopen) is geen optie.

Bij de Bart Smit kan je hem geloof ik alleen online reserveren en heb dan niet ophalen in de winkel. Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Gewoon alle winkels in de buurt langsbellen (mits ze consoles verkopen), dat is de beste optie. Telefonisch doet Bart Smit volgens mij juist wel weer aan reserveringen, maar dat hoor je wel als je ze belt :P

Als je belt krijg je vanzelf wel te horen of ze wel of geen reserveringen meer aannemen. zo ja, vraag dan direct even hoeveelste op de lijst je bent en hoeveel ze verwachten binnen te krijgen, dan heb je zelf een idee van je kansen. Ik verwacht echter dat je er een zware taak aan hebt om nog op een reserveringslijst te komen voor 8 december. Hier in het oosten (waar het normaal zo rustig is), zijn de winkels hier in de buurt (3 verschillende kleine steden) al helemaal voorzien. Ik had nog geluk dat 1 Intertoys nog 2 plekjes overhad (na mij dus nog 1), maar die zal ook al vergeven zijn verwacht ik.

P.S. Je zou wel een lokale FRS kunnen proberen, die werken niet echt met een resevering, maar bellen je wel op op 8 december, zodat je weet of ze er nog een voor je hebben liggen. Dat was in ieder geval bij een lokale FRS hier in de buurt het geval: ik sta 2e op die lijst, zonder garanties, maar krijg in ieder geval een belletje op 8 december. Verder adviseer ik je om gewoon op 8 december bij de winkels langs te gaan, een groot deel van gamers heeft zich bij meerdere winkels in laten schrijven, terwijl de kans groot is dat ze er maar 1 willen. Dan blijkt vanzelf op 8 december wie hem of niet komt ophalen. Kom dus niet te vroeg, want dan hebben ze vast nog geen definitief antwoord van de reserveerder. Ook kun je uiteraard vragen of ze je misschien willen bellen zodra iemand een Wii annuleert (zie het als een back-up reserveringslijst :P), maar of ze het doen hangt uiteraard van de winkel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
GekkeCoen schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:59:
Weet iemand waar ik nog een Wii kan reserveren en me kan garanderen dat ik hem 8 december hebt. Ik wil hem in een winkel ophalen, online reserveren (kopen) is geen optie.

Bij de Bart Smit kan je hem geloof ik alleen online reserveren en heb dan niet ophalen in de winkel. Of wel?
Als je de moeite neemt om dit topic een beetje door te lezen en zelf wat te zoeken kom je vanzelf de antwoorden tegen... Het is een kwestie van zoeken in jouw stad naar zaken die een korte pre-order list hebben, dat zul je zelf moeten doen. En bij Bart Smit kun je, net als velen voor jou, prima in de winkel reserveren. Online kun je alleen inschrijven op een soort van alert list, dan wordt er niets voor je achtergehouden.

edit: spuit 11 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 09:04:
[...]

Bedankt voor de link. _/-\o_

Kabel besteld....kijken hoe ze snel ze leveren.

Verzendkosten zijn wel erg hoog in vergelijking met de prijs van de kabel, maar goed je komt dan toch nog iets goedkoper uit als originele Nintendo kabel, nu maar hopen dat het beeld ermee perfect is. (Niet dat goedkoop is duurkoop..... ;( )
Hij staat daar nu op pre order, verzending per 30-11. Had jij dat ook al? Die verzendkosten zijn hoog ja, nu kost ie $29 , iets van 23 euro. Beter dan de 80-100 euro op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:20
Net de (in plastic verpakte) reclamebundels voor volgende week in de brievenbus gehad. Bij zowel de Bart Smit als de Dynabyte folders nu advertenties voor de Wii.

In de kleine lettertjes in de Dynabyte reclame staat overigens: Inclusief Wii, Wii remote, Nunchuck, Sensor Bar, S-videosnoer, voeding en het spel Wii Sports. Zouden ze nou de composiet kabel foutief "S-videosnoer" noemen, of zou er daadwerkelijk een S-video aansluiting meegeleverd worden ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik vraag me af of die 3rd party component kabel nog een beetje kwalitatief goed is. Als je zo kijkt naar de 3rd party kabels die voor de GC uitkomen dan zal het wel niks zijn...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Haay schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:50:
In de kleine lettertjes in de Dynabyte reclame staat overigens: Inclusief Wii, Wii remote, Nunchuck, Sensor Bar, S-videosnoer, voeding en het spel Wii Sports. Zouden ze nou de composiet kabel foutief "S-videosnoer" noemen, of zou er daadwerkelijk een S-video aansluiting meegeleverd worden ???
Het eerste natuurlijk :P
Vanitas schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:02:
Ik vraag me af of die 3rd party component kabel nog een beetje kwalitatief goed is. Als je zo kijkt naar de 3rd party kabels die voor de GC uitkomen dan zal het wel niks zijn...
Idd ik weet in ieder geval van de RGB kabels dat je met een third party RGB kabel net zo goed de bijgeleverde composiet kabel kunt gebruiken, aangezien de kwaliteit toch even goed (of slecht is) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Laatst online: 20:12

Smoke

Maverick Reploid

Haay schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:50:
Net de (in plastic verpakte) reclamebundels voor volgende week in de brievenbus gehad. Bij zowel de Bart Smit als de Dynabyte folders nu advertenties voor de Wii.

Lijkt mij dat dat gewoon een fout is, en ze van de US-specs zijn uitgegaan. Bij elk eerder Nintendo-systeem zaten ook composietkabels en een scartblokje, terwijl de US-versie een S-Video kabel had. S-Video wordt in Europa toch zeer weinig gebruikt, en de helft van de tijd werkt het niet al te best.

Leuk weetje: De third party SCARTkabels voor de GC waren vaak gewoon S-videokabels. Heb zelfs een verkoper gehad die mij er eentje wilde aansmeren ipv de officiele met de melding dat het beeld hiermee beter was... Dat ding kostte ook maar 1/3de van de prijs van de officiele.

[ Voor 13% gewijzigd door Smoke op 26-11-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

component kabels kunnen per definitie niet slecht zijn, vergeet niet dat het rechtstreeks het Yu Yb Yr signaal van je Wii pakt (hoe heet dat exact ook alweer) waarin de R G en B signalen zitten en deze gaan dan rechtstreeks naar je Plasma/LCD. Kan niet missen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:33:
component kabels kunnen per definitie niet slecht zijn, vergeet niet dat het rechtstreeks het Yu Yb Yr signaal van je Wii pakt (hoe heet dat exact ook alweer) waarin de R G en B signalen zitten en deze gaan dan rechtstreeks naar je Plasma/LCD. Kan niet missen.
Dat is niet waar, dat zie je aan de third party RGB kabels. Die zijn bij de GC vaak slecht afgeschermd, als ze dan langs veel andere kabels lopen dan krijg je snel storing. Dat kan bij component ook gebeuren. Als ze slecht zijn afgeschermd dan kan er storing op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De mijne is ook verstuurd met USPS Express, verstuurd in Honolulu vrijdag 16u00 lokale tijd. Natuurlijk weer net het verkeerde moment, aangezien die eikels niet werken tijdens weekends en mijn Wii meteen 3 dagen plat ligt in een of ander stoffig magazijn.

Die component cables ga ik rustig op wachten tot nintendo ze beter kan leveren. Nintendo + 3th party = BS imho. En om nu enkele weekjes met composiet te moeten spelen is ook geen ramp. Integendeel zelfs. Als je daarna overschakelt op component ga je het verschil des te meer waarderen!

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ok ik heb een standaard TV met aleen scart ingang. Dan begrijp ik dat ik deze
Afbeeldingslocatie: http://www.cubed3.com/media/2006/November/spydarlee/AVAUDIO/rgbscart.PNG
kabel moet hebben. Zit deze nou standaard bij de Wii of niet? Of kan ik deze in de winkel vinden na release? Ben beetje confused door al die verscihllende posts ;o

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 21-09 21:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Smoke schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:09:
[...]

Leuk weetje: De third party SCARTkabels voor de GC waren vaak gewoon S-videokabels. Heb zelfs een verkoper gehad die mij er eentje wilde aansmeren ipv de officiele met de melding dat het beeld hiermee beter was... Dat ding kostte ook maar 1/3de van de prijs van de officiele.
Eerder te wijten dan aan slechte shielding aangezien de EU GC niet eens s-video ondersteunt en alleen RGB of Composite signalen geeft ;)
Heb overigens twee s-video kabels aangeschaft voor de GC (dacht dat de eerste kapot was). Beide winkels waar ik de kabels heb gehaald wisten blijkbaar niet dat de EU GC geen s-video ondersteunt....
RealCato schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:51:
Ok ik heb een standaard TV met aleen scart ingang. Dan begrijp ik dat ik [img=http://www.cubed3.com/media/2006/November/spydarlee/AVAUDIO/rgbscart.PNG]deze[/img kabel moet hebben. Zit deze nou standaard bij de Wii of niet? Of kan ik deze in de winkel vinden na release? Ben beetje confused door al die verscihllende posts ;o
Deze zit niet standaard bij de Wii. Zeer waarschijnlijk zit er een composite kabel bij (3 kabeltjes, geel, rood en wit) inclusief een scart blokje waar je deze kabels ook in kan stoppen. De Scart-RGB kabel zal een beter beerld geven dan de standaard meegeleverde kabel.

[ Voor 46% gewijzigd door Creepy op 26-11-2006 13:56 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

RealCato schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:51:
Ok ik heb een standaard TV met aleen scart ingang. Dan begrijp ik dat ik Afbeeldingslocatie: http://www.cubed3.com/media/2006/November/spydarlee/AVAUDIO/rgbscart.PNG kabel moet hebben. Zit deze nou standaard bij de Wii of niet? Of kan ik deze in de winkel vinden na release? Ben beetje confused door al die verscihllende posts ;o
Het is naar mijn weten niet officieel bevestigd, maar de Europese Wii's krijgen een composite kabel+Scart adapter. Oftewel, de kabel geeft composite signaal, maar je kunt hem via dat verloopstukje keurig op je scart ingang aansluiten. Wil je echter ook wat beter beeld (zoals aangevens is composite het slechste beeld), koop dan direct een Wii Scart kabel (oftewel, 1 AV->Scart kabel zoals je plaatje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha ha ha, dat wordt echt lachen met de Mii characters

http://www.youtube.com/watch?v=Lm4NYxafmX8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bewijst niks. Dit is heel makkelijk te faken door twee Wii's te nemen. Ze zeggen ook verder niet wat ze gedaan zouden hebben.

[ Voor 41% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 26-11-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:05

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Cleetje schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:57:
[...]

Het is naar mijn weten niet officieel bevestigd, maar de Europese Wii's krijgen een composite kabel+Scart adapter. Oftewel, de kabel geeft composite signaal, maar je kunt hem via dat verloopstukje keurig op je scart ingang aansluiten. Wil je echter ook wat beter beeld (zoals aangevens is composite het slechste beeld), koop dan direct een Wii Scart kabel (oftewel, 1 AV->Scart kabel zoals je plaatje).
Zit op de Wii nou een zelfde soort A/V-Out poort op als bij de gamecube?... want ik heb nu een originele RGB-Scart kabel voor de GameCube (stuk beter beeld) en die past ook nog in mn Super Nintendo (en geeft zelfs RGB beeld door :P, dus dat stuk scherper, wat niet persé positief met die lage resolutie maargoed :P)

Dus gaat mijn oude GC kabel passen op de Wii?...

Ik wacht overigens zoiezo op de zwarte versie... want vind die witte maar niks... en past totaal niet bij de rest van mn apperatuur...
Iemand een idee wanneer de zwarte uitkomt?

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
BiG-GuY schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:09:
[...]

Zit op de Wii nou een zelfde soort A/V-Out poort op als bij de gamecube?... want ik heb nu een originele RGB-Scart kabel voor de GameCube (stuk beter beeld) en die past ook nog in mn Super Nintendo (en geeft zelfs RGB beeld door :P, dus dat stuk scherper, wat niet persé positief met die lage resolutie maargoed :P)

Nee :)
Ik wacht overigens zoiezo op de zwarte versie... want vind die witte maar niks... en past totaal niet bij de rest van mn apperatuur...
Ik heb geen idee, niemand weet het nog. Maar Nintendo heeft tot nu toe alleen maar uitspraken gedaan dat het nog wel even kan gaan duren. Dus het zal minstens duren tot na maart, maar waarschijnlijk wel langer :)

Ik ben nu trouwens de GoNintendo podcast aan 't luisteren en ze zijn unaniem zeer enthousiast over Red Steel!

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 26-11-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Laatst online: 09-09 15:28
BiG-GuY schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:09:
[...]

misschien is DIT iets voor je?
dan links in het menu kijken voor wii skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:14:

Ik ben nu trouwens de GoNintendo podcast aan 't luisteren en ze zijn unaniem zeer enthousiast over Red Steel!
ik ga hem dan even bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik weet het echt niet meer wat Red Steel betreft. De meningen liggen zo ver uiteen voor dat spel dat ik het denk ik bij de launch nog even laat liggen en nederlandstalige reviews afwacht. Dan ga ik me maar met Zelda, Wii Sports en Wii Play vermaken.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel_habets
  • Laatst online: 28-04-2021

michel_habets

For we are many

kan ik europese spellen op een usa wii spelen ?

For we are many

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
michel_habets schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:36:
kan ik europese spellen op een usa wii spelen ?
Nee, maar de Europese Wii ligt hier volgende week al in de winkel. Als je een beetje rond zoekt kun je misschien nog een winkel vinden waar je hem voor de launch kan reserveren. Dan kun je de console goedkoper en misschien ook sneller krijgen dan wanneer je een bestelling in de VS plaatst.

[ Voor 32% gewijzigd door MetroidPrime op 26-11-2006 14:43 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel_habets

michel_habets

For we are many

klopt maar als ik de pal games niet op een ntfs wii kan spelen heeft het geen yin kon namelijk hier in mijn stad een wii kopen uit amerika, iemand had er 2 daarom

thx

For we are many

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
michel_habets schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:45:
klopt maar als ik de pal games niet op een ntfs wii kan spelen heeft het geen yin kon namelijk hier in mijn stad een wii kopen uit amerika, iemand had er 2 daarom

thx
Je kunt vrij eenvoudig via het internet Amerikaanse spellen bestellen, dus dat is niet een onoverkomelijk probleem. Het zou mij ook niet verbazen als bijvoorbeeld Datel momenteel aan een manier werkt om de regiocodering op Wii spellen te omzeilen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Importeren is een optie natuurlijk, maar ik sta volgende week vrijdag gewoon voor de media markt bij
openingstijd. Hebben ze naar niks, dan ligt er nog een hele stad voor me neus om te zoeken.
Ik denk niet dat ik bij e-plaza nog een wii krijg op 8dec. aangezien ik 19e sta op de lijst:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel_habets

michel_habets

For we are many

heb gelukkig eentje gereserveerd dus ik heb niet echt die problemen dat ik er geen kan krijgen

maar bedankt voor de feedback

For we are many

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
http://www.ninsheetmusic.net/wordpress/?p=14

Aantal nummers van TP's soundtrack :)
Zit wat briljants tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Iemand nog ervaringen opgedaan na het Gameplay event? Indrukken?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Laatst online: 21-09 20:49
Ik stond er vrijdag en zaterdag.

Vrijdag moest ik Far Cry demonstreren; omggg die controls werken voor geen meter! en grafisch was het ook "not done".
Zaterdag Excite Truck gedemonstreerd en daar werd ik een stuk vrolijker van.
Grafisch zit het goed met deze game en de besturing is 10x beter als bij Carbon imo, al is dat een kwestie van gewenning.
Vantevoren had ik niet veel verwacht van Excite Truck maar die game staat nu zeer hoog op mijn verlanglijstje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha-PC-Legend schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:50:
Vantevoren had ik niet veel verwacht van Excite Truck maar die game staat nu zeer hoog op mijn verlanglijstje!
Dat is interessant, ik wilde voor carbon gaan omdat excite truck me echt heel saai leek en ik leuke tijden heb gehad met nfsu op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Carbon lijkt me niets, excite truck lijkt beter maar ik denk niet dat het me uren zal kunnen boeien. Trouwens is het waar dat je bij elke race weer moet selecteren in het menu dat je naar sdkaart wil luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:12

Smoonshine

Feyenoord!!

Tha-PC-Legend schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:50:
Zaterdag Excite Truck gedemonstreerd en daar werd ik een stuk vrolijker van.
Grafisch zit het goed met deze game en de besturing is 10x beter als bij Carbon imo, al is dat een kwestie van gewenning.
Kun je vertellen wat er precies "mis" is met de besturing van NFS. Ik wil graag een racegame bij mijn Wii, maar als NFS niet zo goed is als dat ik er van had verwacht, kan ik misschien beter die 60 euro in de portemonnee houden.
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:01:
[...]
Dat is interessant, ik wilde voor carbon gaan omdat excite truck me echt heel saai leek en ik leuke tijden heb gehad met nfsu op de pc
ExciteTrucks komt hier pas in februari uit, dus tot die tijd kun je prima NFS spelen :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens heb ik momenteel al deze Wii games in mijn bezit:

Red Steel
Rayman: Raving Rabbits
COD 3
Excite Truck

Maarja daar heb je weinig aan als je Wii bij de douane ligt. Hoop dat ik rond woensdag ergens de Wii in huis heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta 25ste op de lijst, en ik wil hem 15 december pas binnenhalen ivm proefwerkweek (als ik dan de wii heb dan is dat best wel een probleem). Komt best goed uit dat ik vrij laat ben dus. Ik koop de wii bij nedgame, een authentieke gamewinkel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is ook een verhaal van 'ik heb van een vriend gehoord', maar goed: een vriend van me die zit dus ook in datnintendo promoteam en vond excite trucks ook 10keer beter rijden dan de wagens uit carbon. Zou dus ook kunnen dat als je excite trucks niet heb gespeeld het allemaal wel meevalt, maar misschien is het ook gewoon een persoonlijke voorkeur. Ik haal in ieder geval excite trucks, omdat die trailers er zo vet uitzien met al die superhoge sprongen en boosts:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Als ik dat allemaal zo hoor lijkt de Wii launch veel drukker te verlopen als die van de GC. Daar kan ik me tenminste geen rijen preorders van herrineren.

Ik stapte gewoon de plaatselijke intertoys binnen en daar stond alles toen gewoon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:14:
[...]

Kun je vertellen wat er precies "mis" is met de besturing van NFS. Ik wil graag een racegame bij mijn Wii, maar als NFS niet zo goed is als dat ik er van had verwacht, kan ik misschien beter die 60 euro in de portemonnee houden.
Ik heb de Wii versie nog niet gespeeld, maar in de Xbox 360 demo was er ook behoorlijk wat mis met de controls. Driftracen, wat erg leuk was in NFSU, stelt bijna niets voor in Carbon. Als je normaal een bocht probeert te nemen begin je al te driften als een gek.

Wat ik nog erger vond dan de controls, is het feit dat je een race kunt winnen alsof je de eerste plek gehaald hebt, terwijl je als laatste gefinished bent. Als één van je teamleden een race wint, win jij automatisch ook. Ik vind dat een redelijk domme toevoeging en eerlijk gezegd vind ik zelfs dat zoiets het spel verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb toch maar besloten om gewoon niet te reserveren, en rond de 8e december gewoon bij een paar winkels naar binnen te hoppen hier in de stad, en wanneer ze daar niets hebben da ga ik eventjes in Sittard of Beek een kijkje nemen. Winkels genoeg bij elkaar! En ik acht de kans toch best groot dat ik in ieder geval in één winkel het volgende zaakje kan gaan kopen rond de launch:
  • Wii console met Wii Sports.
  • RGB scart kabel.
  • The Legend of Zelda: Twilight Princess.
  • Rayman Raving Rabbits.
  • Wii Play bundel, in plaats van een losse Wiimote.
Aangezien ik graag Rayman Raving Rabbits met twee spelers wil spelen, zou ik graag willen weten of ik nog een extra Nunchuck nodig heb voor het spelen van deze game. Misschien dat iemand daar een passend antwoord op weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag op de Gameplay Zelda gespeeld, 3,5 uur gewacht maar het was het waard!
Het boks spellen was ook erg leuk om te spelen, tevens al excite truck tegen me verwachting in werkte de besturing echt perfect. Het enige waar ik moeite mee had was het wijzen naar het scherm toe, dat stond iets te gevoelig afgesteld.

Nog meer goed nieuws, de intertoys hier heeft zeker meer als 10 Wii's ik ben nummer 12 dus er is een grote kans dat ik het apparaatje op 8 december in huis krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

schnumi schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:16:
Overigens heb ik momenteel al deze Wii games in mijn bezit:

Red Steel
Rayman: Raving Rabbits
COD 3
Excite Truck

Maarja daar heb je weinig aan als je Wii bij de douane ligt. Hoop dat ik rond woensdag ergens de Wii in huis heb. :)
Jij hebt ook knaken teveel he? Wat heb jij voor baan man ?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

3,5u gewacht voor een spel dat je over anderhalve week ook gewoon thuis op de bank kan spelen? Gekkenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ja die Wii Play bundel is echt een winner. Ik wou een wiimote erbij nemen maar dit is natuurlijk 10x interessanter, dat samen met wii sports en Zelda lijkt me wel een leuke combo van wat tech demo's met zn 2en voor fun, en zelda voor t echte werk. De rest van de launch games vind ik nou niet echt zo bijzonder.

Overigens op heel veel amerikaanse gamesites (ign,gamespot bv) staat Wii play voor februari 2007? Terwijl in alle NL gameshops hij voor 8dec staat, apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:09:
Ja die Wii Play bundel is echt een winner. Ik wou een wiimote erbij nemen maar dit is natuurlijk 10x interessanter, dat samen met wii sports en Zelda lijkt me wel een leuke combo van wat tech demo's met zn 2en voor fun, en zelda voor t echte werk. De rest van de launch games vind ik nou niet echt zo bijzonder.

Overigens op heel veel amerikaanse gamesites (ign,gamespot bv) staat Wii play voor februari 2007? Terwijl in alle NL gameshops hij voor 8dec staat, apart.
In Amerika komt het spel later, terwijl wij Excite truck later krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Smoonshine schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:14:
[...]

Ehm nee niet echt :P
Het stuurt op zich wel als een echte NFS Game maar de controls van Excite Truck waren gewoon 10x beter imo.
Grafisch vind ik Carbon ook ondermaats, als je 'm naast Excite Truck zet dan zie je hoe 't ook kan getuige bv. het "Fiji level".
Mocht je Carbon nog niet hebben op een ander systeem en als GT Pro Legends slechter bevonden word dan Carbon dan is het misschien de aanschaf waard.
Far Cry is sowieso een rukgame geworden, kan me naast 1 jongetje dat op vrijdag constant Far Cry bij mij kwam spelen niemand bedenken die deze game ook maar zou overwegen.
Met alle respect voor diegenen die dat wel deden :D ;)

Ik heb wellicht pas 9 of 11 december tijd om een Wii te shoppen, of er dan nog te koop zijn betwijfel ik echter :/
Weet iemand hoe het zit met de voorraad Wii's die na de launch verscheept worden?
Komen er binnen een week al weer nieuwe bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Tha-PC-Legend schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:30:
[...]

Ehm nee niet echt :P
Het stuurt op zich wel als een echte NFS Game maar de controls van Excite Truck waren gewoon 10x beter imo.
Grafisch vind ik Carbon ook ondermaats, als je 'm naast Excite Truck zet dan zie je hoe 't ook kan getuige bv. het "Fiji level".
Mocht je Carbon nog niet hebben op een ander systeem en als GT Pro Legends slechter bevonden word dan Carbon dan is het misschien de aanschaf waard.
Far Cry is sowieso een rukgame geworden, kan me naast 1 jongetje dat op vrijdag constant Far Cry bij mij kwam spelen niemand bedenken die deze game ook maar zou overwegen.
Met alle respect voor diegenen die dat wel deden :D ;)

Ik heb wellicht pas 9 of 11 december tijd om een Wii te shoppen, of er dan nog te koop zijn betwijfel ik echter :/
Weet iemand hoe het zit met de voorraad Wii's die na de launch verscheept worden?
Komen er binnen een week al weer nieuwe bijvoorbeeld?
Naar mijn weten komt er elke week een nieuwe lading. Als 8 december dus niks wordt, zou je waarschijnlijk een week later wel een goeie kans hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Cleetje schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:45:
[...]

Naar mijn weten komt er elke week een nieuwe lading. Als 8 december dus niks wordt, zou je waarschijnlijk een week later wel een goeie kans hebben.
Ah ok thnx dat valt wel te overbruggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een Red Steel poll omdat er zoveel verschillende meningen over zijn:

Poll: Ga jij Red Steel kopen?
Ja, lijkt me vet!
Nee, het lijkt me niks.
Misschien, eerst kijken
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=153805&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

-Sander schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:06:
3,5u gewacht voor een spel dat je over anderhalve week ook gewoon thuis op de bank kan spelen? Gekkenwerk.
ja ik heb dus ook geen zelda gespeeld en ook geen red steel :(
ik heb wel excite truck :9~ (vette game) en rayman raving rabbids (ook vette game erg grappig en ff dik de highscore verbroken) en nog carbon (saai) en nog wat meer games
maar ik heb vooral gefilmd

edit: en ik ben de enige tot nu toe die ja lijkt me vet stemt :|

[ Voor 6% gewijzigd door Alien B.O.B. op 26-11-2006 19:23 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:38
Ik weet nog niet welke game ik naast Zelda ga kopen. Misschien Red Steel, misschien Pangya.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
RayNbow schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:24:
[...]

Ik weet nog niet welke game ik naast Zelda ga kopen. Misschien Red Steel, misschien Pangya.
Gewoon beide kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:56:
Heb toch maar besloten om gewoon niet te reserveren, en rond de 8e december gewoon bij een paar winkels naar binnen te hoppen hier in de stad, en wanneer ze daar niets hebben da ga ik eventjes in Sittard of Beek een kijkje nemen. Winkels genoeg bij elkaar! En ik acht de kans toch best groot dat ik in ieder geval in één winkel het volgende zaakje kan gaan kopen rond de launch:
  • Wii console met Wii Sports.
  • RGB scart kabel.
  • The Legend of Zelda: Twilight Princess.
  • Rayman Raving Rabbits.
  • Wii Play bundel, in plaats van een losse Wiimote.
Aangezien ik graag Rayman Raving Rabbits met twee spelers wil spelen, zou ik graag willen weten of ik nog een extra Nunchuck nodig heb voor het spelen van deze game. Misschien dat iemand daar een passend antwoord op weet? :)
Ik ga precies hetzelfde kopen :D. En ja, je hebt nog een extra Nunchuck nodig voor Rayman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Hoedje schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:37:
[...]

Ik ga precies hetzelfde kopen :D. En ja, je hebt nog een extra Nunchuck nodig voor Rayman.
Toch al nodig voor boxing en dat zou ik voor geen geld op de wereld willen missen. Hilarisch gewoon op beurzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indien je eigenlijk met meerdere spelers wil spelen, heb je dan eigenlijk altijd een wiimote + Nunchuck nodig? Of is dat alleen voor bepaalde spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Alleen voor bepaalde spellen is de nunchuck nodig.
Trouwens, in Rayman is de multiplayer niet vanaf het begin beschikbaar, maar slechts een extra unlockable en niet alle minigames zijn multiplayer compatible. Ik zou er dus niet een al te groot deel van de game achterzoeken. Dat neemt niet weg dat het me een geweldige game lijkt!
It's good, then, that the game supports the ability to go back to individual games you are rather fond of, as well as multiplayer. To be clear, not every minigame in Raving Rabbids can be played in simultaneous multiplayer. Many of the games are sequenced multiplayer, where players take turns and try to get the highest score, and others are exclusively for two players. However, the good news is that the ones that do work simultaneously are quite fun when played with friends. Sometimes the directions for the games aren't clear, specifically in explaining how a game differs in multiplayer versus single-player, but this is one of those games where fumbling around like an idiot often leads to inadvertent fun. And it's not like anything this game does is complicated.
hmm als ik het zo lees valt het eigenlijk wel mee :)

[ Voor 81% gewijzigd door Collaborator op 26-11-2006 20:26 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 13:55

Snippertje

Light up your life

Bepaalde spellen alleen, wel veel denk ik.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had al gelezen dat je met de browser van de Wii flash filmpjes kan kijken, vallen Youtube filmpjes hier ook onder? zou wel gaaf zijn als dat kan :)
verder een vraagje aan de hoofdorpers hier (als die hier zijn), heeft het nog zin om een pre-order te plaatsen bij de bartsmit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat hij 250 euro kosten?, vind ik nog wel behoorlijk duur vergeleken met de prijs in Japan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:41:
Gaat hij 250 euro kosten?, vind ik nog wel behoorlijk duur vergeleken met de prijs in Japan?
welkom, het was vast koud zeker onder die steen? :)

Over red steel...absoluut geen idee wat ik ervan moet denken. Als ik een shooter zou kopen zou ik eerder voor CoD gaan. Ik hoop dat een van men vrienden red steel in huis haalt zodat ik het zelfs eens kan proberen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 21-09 16:12
Boeboe schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:50:
[...]

welkom, het was vast koud zeker onder die steen? :)

Over red steel...absoluut geen idee wat ik ervan moet denken. Als ik een shooter zou kopen zou ik eerder voor CoD gaan. Ik hoop dat een van men vrienden red steel in huis haalt zodat ik het zelfs eens kan proberen.
Ik heb op de gameplay CoD gespeelt en wat ik er heel kort over zijn:

Het is lelijk! RedSteel en Exitetruck en vele anderen zijn veel mooier.
De controlls zijn tergend, als je dat ding 5 centimeter naar rechts beweegt draait je camera erg langzaam, maar als je meer draait flipt de cursor hem alle kanten op (echt: recht,links,boven,onder) en dan kost het heel wat moeite tot hij weer normaal doet. En dit lag niet aan mij want iedereen had het.
Als je wilt zoomen moet je dat ding zegmaar naar voren stabben maar dat paktie de helft van de tijd niet.
En hij zat constant te klagen dat speler 1 te dicht bij het scherm stond terwijl je er iets van 3 meter vanaf stond :S
Tevens had de CoD wii best de award voor de meeste crashes kunnen krijgen. 8)7

edit:
Aan de andere kant had Red Steel dit veel minder, controlls waren soepel en het zag er vet strak uit. Zo af en toe raakte hij nog wel de weg kwijt maar dat was veel minder vaak als bij cod3.

[ Voor 7% gewijzigd door martijnve op 26-11-2006 20:59 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Hier krijgen wij er 'Wii Sports' bij TWV 50 euro. Dat missen ze daar weer. Daarnaast is het hele btw gedoe wereldwijd anders en is Japan inderdaad een stukje goedkoper.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:27
Klopt ja, volgens wikipedia kost de wii omgerekent in europa 319 dollar. Maar op dezelfde link kan je ook zien dat hij in brazilie bijvoorbeeld omgerekend 1124 dollar gaat kosten. Maar los daarvan vind ik 249,- euro niet duur voor wat je ervoor krijgt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste