Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.562 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
En nintendo verkoopt ook zo'n kabel bij de launch? en is dat ook nuttig om te kopen of is het maar minimaal beter?
Ik heb onlangs een RGB kabel voor de gamecube gekcoht en het resultaat is fenomenaal. Ik heb echt spijt dat ik die kabel nooit eerder heb gekocht. Het resultaat zal uiteraard afhankelijk zijn van je tv, maar iedereen zal hiervan profiteren. Dat nintendo nu nog steeds in dit tijdperk composite meelevert is echt heel vreemd.
Wat je van zo een kabel kan verwachten is een zeer zeer scherp beeld echt een wereld van verschil. Teksten zijn eindelijk eens duidelijk leesbaar en kleuren worden weergeven zoals het hoort. Het is zonde om niet zo een kabel te kopen want het verschil is enorm of het om een gamecube gaat of een Wii.

Verwijderd

@ Marco1983:

Ik had werkelijk geen idee dat er zoveel MGS's uit waren, ik dacht dat er slechts 3 versies uitgebracht zijn. Thanks for the info.. Als m'n bankrekening het toelaat ga er er zeker nog een aantal aanschaffen. Zelden zo'n meeslepend spel gespeeld als MGS solid snake op de PSX. Het verhaal, de gameplay. Ik heb er alle vertrouwen in dat de versie voor de wii briljant wordt :)

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:38
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:22:
[...]

Nee, je kan alleen gebruik maken van 480p als je een component ingang hebt.
Hoeft dus niet (zie mijn eerdere commentaar). Een HDready TV zonder component aansluitingen moet dus ook component kunnen ontvangen via een HDMI ingang dmv verloopstukken.

• Anne
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-07 20:48
MetroidPrime schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:21:
[...]

Dat is niet waar, volgens het VC menu zelf kun je de GC controller gebruiken voor sommige VC spellen.
Niet dat ik het verbazend vindt dat een helpdeskmedewerker geen allesweter is, maar dat is wat ik te horen kreeg.

Ik denk toch dat ik van alle controllers maar een (paar) in huis moet halen =)

We all make choices, but in the end our choices make us! - Andrew Ryan

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-07 13:58

Snippertje

Light up your life

Je krijgt toch geen classic controller bij de Wii zelf?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Anne
Razor.Timo schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:12:
Je krijgt toch geen classic controller bij de Wii zelf?
Niet bij mijn weten. Alleen een Remote + Nunchuk.

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Overigens nog even een opmerking m.b.t. de pre-orders/beschikbaarheid van de Wii. Hoewel op veel plaatsen de pre-orderlijsten bomvol zitten, zitten hier ook voor een groot deel mensen tussen die zich ook elders hebben ingeschreven als ze geen zekerheid krijgen. En laat nu net veel winkels aangeven niet precies te kunnen vertellen hoeveel ze er krijgen ;)

Oftewel, waarschijnlijk liggen er nog aardig wat Wii's op 8 december in de winkels die niet opgehaald worden. Ik zou dan ook gewoon op 8 en 9 december een rondje maken om te vragen/kijken waar je alsnog een Wii kan bemachtigen. Verder volgt er een 2e lading in de week erop, maar goed, daar wil niemand op wachten natuurlijk :+

Verwijderd

Schweino schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:58:
[...]

Hoeft dus niet (zie mijn eerdere commentaar). Een HDready TV zonder component aansluitingen moet dus ook component kunnen ontvangen via een HDMI ingang dmv verloopstukken.
Excuses, dit wist ik niet.

En nog iets anders:
Afbeeldingslocatie: http://www.wickable.com/Wii_ControllerChart.png

• Anne
Kijk, dat maakt het duidelijk!

Bedankt Gulpen Revenge!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Weet iemand of een Classic Wii controller ook op de gamecube nog zal werken?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:08

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:12:
[...]

OHHHHHHHHHH briljant!!! Deze game wordt dus echt een must-have. DIT is nog eens goed nieuws :)
Wordt? De game is allang uit.. voor de GC wel te verstaan ;) Voor zover ik weer komt er geen speciale Wii versie.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Cartman! schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:56:
Je sluit de Classic Wii controller aan op de Wiimote, dus het lijkt me dat de Classic controller niet op de GC zal werken.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Cartman! schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:56:
Als je op de GC ook de wii controller kan laten werken wel. 8)7 Maar dat gaan niet hé.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-07 18:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:35:
[...]

Excuses, dit wist ik niet.

En nog iets anders:
[afbeelding]
Mooie voor in de OP lijkt me?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03:11
wingsofgold schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:25:
[...]

Ik heb onlangs een RGB kabel voor de gamecube gekcoht en het resultaat is fenomenaal. Ik heb echt spijt dat ik die kabel nooit eerder heb gekocht. Het resultaat zal uiteraard afhankelijk zijn van je tv, maar iedereen zal hiervan profiteren. Dat nintendo nu nog steeds in dit tijdperk composite meelevert is echt heel vreemd.
Wat je van zo een kabel kan verwachten is een zeer zeer scherp beeld echt een wereld van verschil. Teksten zijn eindelijk eens duidelijk leesbaar en kleuren worden weergeven zoals het hoort. Het is zonde om niet zo een kabel te kopen want het verschil is enorm of het om een gamecube gaat of een Wii.
Damn wordt wel een beetje tijd dat de console bouwers dit nu eens goed bekend gaan maken (terwijl hd tv's al heel sterk in opmars zijn en normale tv's op hun eind raken). Ik gebruik al RGB kabels sinds m'n PS1. Een jaartje geleden kwam ik in een gameshop en zelfs daar wisten ze niet wat voor verschil het maakt, heb het ze maar ff uitgelegd. 8)7

• Freich
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Vandaag ook een kleine pre-order jacht gedaan in mijn Amersfoort.

- Intertoys wist niet echt veel te vertellen (incompetent volk) >:) , heb me ingeschreven en erg kleine kans dat ik er 1 krijg op de launch..

- Eplaza had al teveel pre-orders, dus het had geen zin meer.

- Toen naar de free-recordshop, waar pre-orderen idd niet mogelijk was. Er was ook geen officiële lijst, echter hadden ze wel een inschrijflijst, die geen rechten ontleende, wel zeggen ze dat ze me zullen bellen, ben daar #2. Anders 8 december om 8:30 bij de deur en ik heb er zeker 1.

- Ook nog Next-Level geprobeerd, die zat ook al tjokvol.

Stomme ik, stomme uitstelgedrag...

Maarja godzijdank maak ik een grote kans bij de free record shop.

Oja nog leuke tip voor PU lezers!- Heb je je VIP card nog? koop dan Wii Play bij free recordshop, 49,95 - 7,50 korting = bijna gratis Wii play :9. Toch nog ergens goed voor, dat Vrije Plaatwinkel

3 Inches of Bloodsport!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 13:11
Ben gebeld door de Intertoys. Ga hem niet tijdens de launch krijgen. Ze kregen er maar 4 :-(

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Verwijderd

LB06 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:41:
Ben gebeld door de Intertoys. Ga hem niet tijdens de launch krijgen. Ze kregen er maar 4 :-(
.

En dat weten ze nu al?? terwijl geen andere zaak het al weet? nou werk ik ook bij een gameshop, en wij weten nog niets.. pas een week voor de launch...

Verwijderd

Blijkt straks dat de winkels overspoeld zijn met gigantische stapels Wii consoles, al die ophef om niets ;)

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Official Nintendo Magazine UK Wii Scores

Zelda (Wii) - 97%
Wii Sports - 90%
Red Steel - 91%
Madden NFL 07 - 86%
NFS:Carbon - 59% ( they said the “horrendous controls” let it down)
Wii Play - 91%
Call Of Duty 3 - 86%
Super Monkey Ball : Banana Blitz - 81%
Rayman:RR - 78%
Tony Hawk’s Downhill Jam - 85%

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-07 09:44
psychoclown schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:20:

NFS: Carbon heeft op de Xbox 360 al dramatisch slechte controls. Ik vraag me dus af hoe de Wii controls zich verhouden ten opzichte van de Xbox 360 controls.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

Zelda (Wii) - 97%
Wii Sports - 90%
Red Steel - 91%
Madden NFL 07 - 86%
Wii Play - 91%
Call Of Duty 3 - 86%
Best hoge scores allemaal wel.

Red Steel score is erg afwisselend tussen de verschillende reviewers, dus dat zal nog afwachten worden.

Geen dragonball review? :<

Verwijderd

Wiiconnect al "gekraakt"

http://mozy.org/wii/

Wii channels etc. gewoon vanaf je PC te benaderen :) (door het aanpassen van je User Agent string van je webbrowser).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 20:49 ]

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:49:
Wiiconnect al "gekraakt"

Wii channels etc. gewoon vanaf je PC te benaderen :) (door het aanpassen van je User Agent string van je webbrowser).
Als ik dat goed lees, dan maakt de Opera engine al onderdeel uit van de firmware van de Wii! Het kan volgens mij dan niet zo lang meer duren voordat de browser zelf uitkomt.

Ik vermoedde ook al een tijdje (op basis van een vacature op Nintendo.com: Java EE programmeur voor de Virtual Console) dat de Wii Shop een gewone website zou zijn. Toch wel grappig dat dat ook echt zo is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 14:52

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Jongens ik weet het niet meer. Ik kan twee dingen doen, een Wii uit Canada halen of eentje hier bij de Gameshop.

Importeren scheelt op de bundel die ik wil ongeveer 40 euro. Nadeel is dat dvdBoxOffice geen Component Video kabel heeft. Maar 40 euro is toch weer een game (of een week of twee eten ). Nadeel is dat ik zelf een voeding moet klussen, ik denk dat ik de GameCube voeding ombouw of dat ik een verhuistrafo doe. Misschien is de nieuwe voeding wel geschikt voor zowel 110volt als 220volt, dat weet ik nog niet.

Groot voordeel is wel dat ik voortaan al mn games daar kan bestellen zonder gezeik. Scheelt dikke munten de komende paar jaren. Tja en een nadeel weet ik nog niet echt. Misschien dat ik de console niet overal mee naartoe kan nemen omdat niet iedereen NTSC ondersteunt.

Mijn TV kan alle formaten aan, mn Xbox zend nu ook NTSC uit. Dat is het probleem niet. Ik weet ook niet waar ik mee zit. Heeft er iemand ervaring met een Wii bij DVDboxoffice of een vergelijkbare tent te bestellen? Iets van wijsheid, waar ik op moet letten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:14:
Blijkt straks dat de winkels overspoeld zijn met gigantische stapels Wii consoles, al die ophef om niets ;)
Het kan natuurlijk een marketings truuk zijn, aan de andere kant klinken dezelfde geluiden uit andere Europese landen.

De Intertoys hier heeft 30! bestellingen, dat is ontzettend veel voor een plaatsje als Noordwijk. Ik ben 12e op de lijst dus mocht het daar niet lukken race ik naar de FRS een paar meter verderop, mochten ook die niks meer hebben is er altijd nog de bus naar Leiden waar hopelijk de Bartsmit,Eplaza,Intertoys,FreeRecordShop en Replay nog een console hebben liggen. In ieder geval zorg ik dat ik vroeg bij de intertoys aanwezig ben, de koopavond voor de launch al. Het maakt men hier namelijk niet uit hoeveel of aan wie ze verkopen als ze maar verkopen.

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:45:
[...]

Het kan natuurlijk een marketings truuk zijn, aan de andere kant klinken dezelfde geluiden uit andere Europese landen.

De Intertoys hier heeft 30! bestellingen, dat is ontzettend veel voor een plaatsje als Noordwijk. Ik ben 12e op de lijst dus mocht het daar niet lukken race ik naar de FRS een paar meter verderop, mochten ook die niks meer hebben is er altijd nog de bus naar Leiden waar hopelijk de Bartsmit,Eplaza,Intertoys,FreeRecordShop en Replay nog een console hebben liggen. In ieder geval zorg ik dat ik vroeg bij de intertoys aanwezig ben, de koopavond voor de launch al. Het maakt men hier namelijk niet uit hoeveel of aan wie ze verkopen als ze maar verkopen.
Mja dat verbaasde mij ook nogal, dat de Intertoys in noordwijk zoveel preorders had. De Bartsmit in lisse is ook nog een optie...
Ik denk dat ik aankopen van een Wii even moet gaan uitstellen... heb geen geld... :(
Naja denk dat ik hem eind december wel kan kopen.. Hopelijk krijg ik betaald voor kerst.. Heb ik alvast een leuk kerstcadeau voor mezelf :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Verwijderd

Ik ben vanavond bij de Intertoys in Deventer geweest en ik was de tweede. Sterker nog ze hadden geen eens reserveerlijsten en ze hebben mij opgeschreven op een notitieblaadje waar de eerste ook op stond. En nu maar afwachten of dat goed gaat....... Ik ga er iig 8 december vroeg even heen.

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Nou ben ik toch benieuwd wanneer iedereen gereserveerd heeft en hoeveelste ze op de lijst staan?

Ik heb op 31 Augustus gereserveerd bij de Intertoys in Venlo en ik heb geen idee hoeveelste ik op de lijst sta, ze schrijven dat altijd in een klapper op daar.

Then again, ik had mijn DS ook gereserveerd en toen ik dat ding kwam ophalen hadden ze er nog zeker 10 in het schap liggen. Maargoed, een DS is wat anders dan een thuisconsole natuurlijk ;)

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44

Zelda (Wii) - 97%
Wii Sports - 90%
Red Steel - 91%
Madden NFL 07 - 86%
Wii Play - 91%
Call Of Duty 3 - 86%
Official Nintendo Magazine <-- Bij al die officiele magazines krijg ik het gevoel dat ze soms niet echt eerlijk zijn met de scores. Dat ze sommige games die eigenlijk niet zo goed zijn, toch maar wat meer punten geven. En dat is niet alleen bij nintendo.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Verwijderd

Vanitas schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:17:
[...]

Official Nintendo Magazine <-- Bij al die officiele magazines krijg ik het gevoel dat ze soms niet echt eerlijk zijn met de scores. Dat ze sommige games die eigenlijk niet zo goed zijn, toch maar wat meer punten geven. En dat is niet alleen bij nintendo.
Klopt, maar niet alleen bij de officieele. Als zo een magazine/website betaald word voor een grote Red Steel advertentie dan zullen ze het spel niet zo snel een 4 or 5 geven zoals andere "grotere" bladen dat doen.
Daarnaast blijft het een mening van de redacteur, de algemene impressie van Red Steel is dat het niet lekker bestuurd maar wel een leuk is om te spelen. Omdat voor dat laatste geen cijfers worden gegeven als men een gemiddelde van graphics/sound etc. maakt dan vallen veel scores vaak laag uit. Bladen die zonder onderverdeling of gemiddeldes een cijfer uitdelen kunnen de graphics in de beoordeling dus minder mee laten tellen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 22:40 ]

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-07 19:35

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik vind het vreemd dat NFS:Carbon zo'n laag cijfer krijgt. IGN was toch zeer enthousiast over de controls, net als andere gamesites die het spel al gespeeld hebben. In dat official magazine staat dan ineens dat de controls horrendous zijn. Dat strookt niet echt met de previews die je van het spel leest.

Net als Red Steel. Ik kan me best voorstellen dat de één het spel een 5 geeft en de ander een 6,5. Maar het verschil tussen een 5.5 en een 9.1 is toch wel erg groot. Bij cijfers boven de 9 denk ik aan een echte topper of klassieker. Dan kan het best zijn dat er een keer een 7 tussen de review cijfers zit, maar een spel zou toch over het algemeen niet lager moeten scoren. Zelda TP zie ik ook nergens lager dan een 8 krijgen tussen de 9s en 10en door. Terwijl dit een 9.1 is tussen de 5en en 6en door.

uhm...

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-07 09:13
hmm ik krijg me wii wel via dimplus.nl alleen ze hebben nog steeds de betalings mail niet de deur uit gedaan , iemand die via hun een pre-order heeft staan via internet en al wel betaald heeft?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Njay schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:48:
hmm ik krijg me wii wel via dimplus.nl alleen ze hebben nog steeds de betalings mail niet de deur uit gedaan , iemand die via hun een pre-order heeft staan via internet en al wel betaald heeft?
ik heb me betalings mail ook nog niet binnnen (en ja ik heb mailtje gehad dat ik eerste dag een wii zal krijgen >:)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Max Drive Pro disc schijnt wel te laden als je eerst een Freeloader gebruikt. Dus DOL's laden vanuit MDP software zal vast ook mogelijk zijn. GCos draait wel maar omdat ie de drive niet kan identificeren stuurt ie je terug naar Wii bootscherm. Komt vast wel goed :)

Verwijderd

sebastius schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:24:
Jongens ik weet het niet meer. Ik kan twee dingen doen, een Wii uit Canada halen of eentje hier bij de Gameshop.

Importeren scheelt op de bundel die ik wil ongeveer 40 euro. Nadeel is dat dvdBoxOffice geen Component Video kabel heeft. Maar 40 euro is toch weer een game (of een week of twee eten ). Nadeel is dat ik zelf een voeding moet klussen, ik denk dat ik de GameCube voeding ombouw of dat ik een verhuistrafo doe. Misschien is de nieuwe voeding wel geschikt voor zowel 110volt als 220volt, dat weet ik nog niet.

Groot voordeel is wel dat ik voortaan al mn games daar kan bestellen zonder gezeik. Scheelt dikke munten de komende paar jaren. Tja en een nadeel weet ik nog niet echt. Misschien dat ik de console niet overal mee naartoe kan nemen omdat niet iedereen NTSC ondersteunt.

Mijn TV kan alle formaten aan, mn Xbox zend nu ook NTSC uit. Dat is het probleem niet. Ik weet ook niet waar ik mee zit. Heeft er iemand ervaring met een Wii bij DVDboxoffice of een vergelijkbare tent te bestellen? Iets van wijsheid, waar ik op moet letten?
Ik weet niet of je importkosten bij zoiets moet betalen bij DBO. DBO heeft een wachtlijst van hier tot Tokyo, dus de kans dat je 'em voor de kerst hebt is klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoe krijgen sommigen dit voor elkaar :? 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v445/ananag12/picture002az0.jpg
Bron

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Die zijn gewoon lomp :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Of nam de titel van het spel wat te letterlijk ;)
En hoe is die foto gemaakt? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Icelus op 24-11-2006 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:49:
Wiiconnect al "gekraakt"

Ik geloof dat ze er al achter zijn, want ik word gewoon doorgelust naar us.Wii.com.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 00:30:
[...]

Ik geloof dat ze er al achter zijn, want ik word gewoon doorgelust naar us.Wii.com.
Het is mij een uur geleden nog gelukt. Als je Firefox gebruikt moet je in about:config je useragent aanpassen naar die van de Wii. Dan wordt je niet meer door gestuurd naar Wii.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 00:28:
[...]
Of nam de titel van het spel wat te letterlijk ;)
En hoe is die foto gemaakt? ;)
ehm, door iemand anders? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MetroidPrime schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 00:32:
Het is mij een uur geleden nog gelukt. Als je Firefox gebruikt moet je in about:config je useragent aanpassen naar die van de Wii. Dan wordt je niet meer door gestuurd naar Wii.com.
general.useragent.firefox.extra naar Opera/9.00 bedoel je? Geeft hier nog steeds het resultaat dat ik op Wii.com uitkom.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 00:55:
[...]

general.useragent.firefox.extra naar Opera/9.00 bedoel je? Geeft hier nog steeds het resultaat dat ik op Wii.com uitkom.
Nee, die moet je juist op FireFox/2.0(of een ander versienummer) laten staan. Je moet general.useragent.override veranderen in "Opera/9.00 (Nintendo Wii; U; ; 1038-58; Wii Shop Channel/1.0; en)"(uiteraard zonder quotes).

Ik moest alleen general.useragent.override zelfs aanmaken met: rechtermuisknop > New > String. Dan moet je general.useragent.override invullen bij de preference name en de alternatieve useragent bij preference value.

Het is ook belangrijk om achteraf het veld van general.useragent.override weer terug te zetten op de default(lege) waarde. Anders kun je weleens problemen krijgen met websites die Firefox als Opera herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ah, thanks, dat werkt. :) Valt verder niet heel veel boeiends te zien, maar het is op zich wel grappig :) Ook wel goed om te weten dat als er iets veranderd moet worden die shop (bugs, gare interface, whatever), het gewoon een kwestie is van die pagina's even editten. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 07:15
Engadget Wii FAQ
Niet heel veel nieuwe dingen, voor mij althans ;)
Maar ik wist bijvoorbeeld niet dat je de console kon uitzetten door op een knop op de Wiimote te drukken.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:45:
[...]

Noordwijk aan Zee? Daar woon ik ook :) Ik heb m'n Wii besteld bij Bol.com, denk niet dat ik em op 8 december al binnen krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:22:
[...]

Nee, je kan alleen gebruik maken van 480p als je een component ingang hebt.

[...]

Je hebt niks aan component, omdat je zelf zegt dat je daar geen ingang voor hebt. Je moet een verloop stukje hebben van composite (standaard) naar scart, hoogstwaarschijnlijk zit deze er gewoon bij.
Als je TV ook RGB via Scart ondersteund, dán pas heb je wat aan een RGB-SCART kabel.

[...]

[...]

Nee, want via de RGB-SCART kabel komt (bij de gamecube iig) alleen maar RGB signaal, als je tv dit dus niet ondersteund, dan heb je hier niks aan, en krijg je alleen maar geluid.
Er komt over de RGB-SCART kabel (bij de gamecube iig) géén composite/s-video signaal !!!
toon volledige bericht
Volgens mij klopt het niet wat ik hier beweerde, als ik namelijk de RGB-Scart kabel in een andere ingang doe dan de RGB ingang, komt er wel beeld!
Ik heb even de connectortjes nagekeken, en hij maakt gebruik van de volgende:

Audio-Left
Audio-Right
Vid-Input
Red
Green
Blue

Switching-Voltage
Vid-Ground
Ground

Dus ik denk dat Vid-Input gewoon composite is! Maak je geen zorgen dat als je een RGB-SCART kabel koopt, deze het niet meer op non-RGB ingangen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
MetroidPrime schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:56:
[...]

Als ik dat goed lees, dan maakt de Opera engine al onderdeel uit van de firmware van de Wii! Het kan volgens mij dan niet zo lang meer duren voordat de browser zelf uitkomt.

Ik vermoedde ook al een tijdje (op basis van een vacature op Nintendo.com: Java EE programmeur voor de Virtual Console) dat de Wii Shop een gewone website zou zijn. Toch wel grappig dat dat ook echt zo is.
Opera browser komt op de 20e "uit". Hij is dan iig te downen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Nou ja, de browser staat op dit moment niet echt hoog op mijn feature verlanglijstje :)

Ik heb nu bevestigd gekregen dat game mania (of toch op zijn minst het GM filiaal in Sint-Niklaas) een middernachtactie gaat houden om de Wii te lanceren. Dit gaat gezellig worden :) (en vooral omdat ik de dag daarna vroeg uit bed moet 8)7 )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik woon in Heemstede (vlakbij noordwijk) gistere maar een zaakje in haarlem gebeld, ik was nummer 3, ze leggen zelda ook meteen apart. Maar hij zei dat hij er waarschijnlijk maar 2 krijgt maar ging er nu toch maar meer bestellen...
Lijkt me sterk dat een winkel er maar 2 binnenkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Heeft iemand een idee of het mogelijk is dat de winkels de Wii al een dag eerder uitgeven tegen de regels? Of krijgen de winkels de Wii pas echt op 8 december binnen? Dan neem ik aan dat je rond openingstijd nog kunt wachten tot de Wii geleverd is..

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Wii launch begint een beetje Sony vormen aan te nemen als ik die getallen zo hoor die winkels bij de launch krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De winkels zullen ze wel eerder binnenkrijgen maar of ze eerder gaan verkopen weet ik niet. De DSL verkoop begon wel 1 dag eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-07 13:27
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:23:
Die Wii launch begint een beetje Sony vormen aan te nemen als ik die getallen zo hoor die winkels bij de launch krijgen...
tja snap Nintendo ook niet in deze eerst een grote bek dat ze genoeg aantallen zouden hebben bij launch dus niemand die zich zorgen maakt en nou opeens zo weinig leveren......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Noordwijk aan zee idd..

Gaan er nog mensen naar de PU gameplay, ga zelf zondag met een stuk of 5 man. Kan niet wachten om eindelijk Zelda te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-07 16:32

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:33:
offtopic:
Noordwijk aan zee idd..

Gaan er nog mensen naar de PU gameplay, ga zelf zondag met een stuk of 5 man. Kan niet wachten om eindelijk Zelda te spelen!
Nee, dat is een van de (vele) redenen dat ik niet ga. Ik wil mn eerste Zelda TP ervaringen gewoon thuis op de bank doorbrengen. Ook heb ik geen zin in de drukte en irritante koters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:41:
[...]

Nee, dat is een van de (vele) redenen dat ik niet ga. Ik wil mn eerste Zelda TP ervaringen gewoon thuis op de bank doorbrengen. Ook heb ik geen zin in de drukte en irritante koters.
Jammer, een midagje vissen zal geen "spoilers" ofzo opleveren toch?,Het is ook een perfect evenement voor twijfelaars om te zien of ze de Wii echt wel willen of toch liever voor het grafische geweld gaan. ik ga zeker nog even kijken bij de PS3 en 360!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

mja ik kom ook met een paar vrienden langs, we zouden toch naar de HCC gaan dus voor 5 euro pakken we Gameplay toch nog een jaartje mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mijn god, Nintendo maakt gewoon reclame voor de Wii op Nederlandse tv! Of was dit al gemeld? Vond het trouwens een vrij suffe reclame, maar misschien worden ze nog wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

-Sander schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:41:
[...]

bwa, in Belgie was het vrij sfeervol eigenlijk. Volwassenen EN koters die samen aan het spelen waren en het nog leuk vonden ook :). Als ze in Nederland een even uitgebreide stand hebben als in Belgie moet het nog enorm meevallen kwa drukte bij de Nintendo stand ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:33:

yup, ik ga ook zondag met een paar vrienden. Het zelda tentje zal ik iig flink omzeilen. en nu word er wel gezegd: "vissen is geen spoilen", nee voor het verhaal niet, maar voor de "zelda experience" wel :).
Hopelijk wat red steel kunnen testen, want na al die verschillende reviews weet ik het niet meer, bepaal het zelf wel gewoon :). Ik ga natuurlijk niet alleen voor de wii, ook kijken of ik gears of war kan doen :) (zal wel massssive line staan). Maar 't is gewoon een dag voor de gezelligheid, ga niet 2 uur in de rij staan voor 5 minuutjes :p

edit:
btw, heeft iemand enig idee wanneer DBZ: Budokai Tenkaichi 2 uitkomt, Vincentio vroeg vorige pagina ook, maar geen reply....dus...iemand? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik ga ook zondag naar de gameplay :)
en ga zeker ff zelda proberen en ook red steel en vele andere games :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:18:
btw, heeft iemand enig idee wanneer DBZ: Budokai Tenkaichi 2 uitkomt, Vincentio vroeg vorige pagina ook, maar geen reply....dus...iemand? :)
In Japan iig in Januari.

[ Voor 69% gewijzigd door Captain N op 24-11-2006 13:26 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Op Gameplay staat de E3 demo van Zelda, dus gespoilered wordt je sowieso niet :)

Ik mocht de demo een paar weken geleden bij Nintendo spelen en ik raad zeker aan dit ook te doen! Het bestuurd gewoon heerlijk, krijg je de feel even te pakken :) Het wachten wordt daar ook makkelijker door imo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
edit:
De enige Europese release datum die ik voor het spel kan vinden is 31 december 2007(IGN). Ik denk dat dat een foutje is, want het spel komt in Australië eind januari al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Nu ik er over nadenk... volgens mij heb ik het doosje al in de winkel zien liggen hier. Weet het even niet meer helemaal zeker though. In de US is 'ie ook al uit. Dus het lijkt me dat het iig wel relatief snel uit zal komen in Nederland. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-07 09:18
[...]
edit:
In een heleboel Europese landen wordt Atari de distributeur en wordt het ook in januari uitgekracht. De Benelux (en Nederland) stonden helaas niet in het lijstje. Maar het lijkt me dat ie rond die tijd toch ook hier uitkomt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 22:10

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik was dus gisteren op de Gameplay (en ga vandaag weer), en ik heb met de meeste Wii spellen kunnen spelen (behalve Zelda en Rayman, die komen vandaag :) ), en ik moet zeggen "wow _o_ ", het is echt gaaf gewoon :) . De stand was btw best groot, zo'n 40 Wii's ofzo stonden er, waarvan 3 van die zuilen met die devsystems (die je kunt laten crashen, been there, done that enzo :+ maar ook ik mocht geen foto ervan maken... ) en een hoop retail Wii's :) . Ze hadden ook veel games: Zelda, Wii Play, Wii Sports, Excite Truck, Red Steel, Super Monkey Ball, NFS:Carbon, Rayman: Raving Rabbids, en nog wel wat dingen volgens mij :) . Mensen die nog twijfelen raad ik zeker aan naar de Gameplay te gaan (doe dat dan wel morgen :P , want vandaag wordt t al druk....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:48

S2S

Ik ga niet naar gameplay, wii is bijna uit en GEARS OF WAR heb ik al :o Vorig jaar ben ik wel geweest.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 08:04

Richard

Kuru Kuru Kururin

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:49:
Mijn god, Nintendo maakt gewoon reclame voor de Wii op Nederlandse tv! Of was dit al gemeld? Vond het trouwens een vrij suffe reclame, maar misschien worden ze nog wel beter.
Nope, je bent de eerste die het hier vermeldt. Was het toevallig een reclame waar aan het eind de controller een poos in beeld blijft? Ik zat zo rond 21:30 gisterenavond (ik denk) TMF te kijken en tegelijk met Oma (jaja) te bellen. Toen ik mijn blik op de TV worp dacht ik nog 3 seconde Wiimote in beeld te zien; maar ik ben al zo gebrainwashed voor de release dat ik niet meer weet of ik me verbeeld :+

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-07 17:18
Misschien was het al eerder gevraagd, dan heb ik er over heen gekeken. maar ik heb nog een een scartkabel (een echte) van de gamecube. Zou die op de wii passen dat scheelt weer 30 euro.

Ben rouwens nummer 9 geworden van eea filiaal vanm groot speelgoedketen,d us ik acht de kans aanwezig maar niet groot dat ik in aanrmerking kom voor een wii over 2 weken.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren zelda gekocht op ebay voor $58 inc verzendkosten.
Nintendo USA krijgt geen component kabels meer tot 18 december.
Ik heb voor de zekerheid maar een component kabel besteld bij Play-Asia, Bol.com, Dynabyte en Bart Smit. Zodra er een verstuurd is cancel ik de rest.

Ik lees hier en daar dat de USA Wii geen RGB signaal heeft ( dat heeft de USA Gamecube ook niet ). Dus voor de importeurs betekent dat geen RGB Scart kabel maar composiet spelen (of component op je LCD/Plasma).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 18-07 11:35
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:28:
Gisteren zelda gekocht op ebay voor $58 inc verzendkosten.
Nintendo USA krijgt geen component kabels meer tot 18 december.
Ik heb voor de zekerheid maar een component kabel besteld bij Play-Asia, Bol.com, Dynabyte en Bart Smit. Zodra er een verstuurd is cancel ik de rest.

Ik lees hier en daar dat de USA Wii geen RGB signaal heeft ( dat heeft de USA Gamecube ook niet ). Dus voor de importeurs betekent dat geen RGB Scart kabel maar composiet spelen (of component op je LCD/Plasma).
Komt dit dan wel bij de Europese, anders moet ik een converter gaan kopen :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
ErikRo schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:13:
Misschien was het al eerder gevraagd, dan heb ik er over heen gekeken. maar ik heb nog een een scartkabel (een echte) van de gamecube. Zou die op de wii passen dat scheelt weer 30 euro.
Die past niet. De aansluiting is namelijk anders.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-07 17:18
RayNbow schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:38:
[...]
Die past niet. De aansluiting is namelijk anders.
Balen zeg, vroeger betaalde je 30 gulden wat ik al te duur vond en nu 30 euro voor een kabel die niet hoeft te kosten dan 2 euro. Over uitmelken gesproken.... :X

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:37:
[...]

Komt dit dan wel bij de Europese, anders moet ik een converter gaan kopen :( .
de nl versie is wel RGB compatible, net als de nl Gamecube
ErikRo schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:43:
[...]

Balen zeg, vroeger betaalde je 30 gulden wat ik al te duur vond en nu 30 euro voor een kabel die niet hoeft te kosten dan 2 euro. Over uitmelken gesproken.... :X
Ja, en ze hadden hem makkelijk compatible kunnen laten maar het zijn geldwolven bij Nintendo. Ze maken al winst op de console en alle spellen en op die kabels willen ze ook al 29 euro winst (kostprijs < 1 euro in china). Gewoon even wachten op een Third Party kabel, die gaan 3 euro 95 kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Kan ik nou met een USA Wii europese spellen spelen?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 10:10:
ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nee, hij is regiogebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Om de keuze voor Red Steel nog even moeilijker te maken heeft IGN nu een nieuwe review online en deze keer is de score 8/10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Bartolomew85 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:14:
Om de keuze voor Red Steel nog even moeilijker te maken heeft IGN nu een nieuwe review online en deze keer is de score 8/10...
Dit is de review van IGN UK, de andere review was van Matt dus IGN USA.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Die verschillen in scores voor Red Steel zijn echt groot...
En het zijn dan vooral de amerikanen die rond de 5-6 geven en de europeanen rond de 8-9..

Ik had trouwens ook gister nog filmpje gezien van iemand die dit keer 2 kaarsen gebruikt als "sensorbar", voor de video Klik! hier. De kwaliteit van de video is bar slecht maar goed genoeg om het te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:19
Misschien een domme vraag, maar is er ook een mogelijkheid om je Wii op een computermonitor aan te sluiten? (als ik me goed herinner kon dat bijv met een 360 wel) Ik heb namelijk hier op mijn eigen kamer geen tv staan maar nog wel een monitor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zie ik daar bij de softwarelijst op Wii.com gewoon SSX staan. Dat wist ik nog niet, maar dat lijkt me toch wel erg goed nieuws. SSX moet nog voor de lente van 2007 gereleased zijn.

Ook staat er "Konami's first Wii title" tussen. Zou dit misschien PES zijn? Als ik me niet vergis stond PES 2007 voor januari of februari gepland toch?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Dat zal zeker kunnen met aankomende 3rd party accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 19-07 15:36
psychoclown schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:52:
Die verschillen in scores voor Red Steel zijn echt groot...
En het zijn dan vooral de amerikanen die rond de 5-6 geven en de europeanen rond de 8-9..

Ik had trouwens ook gister nog filmpje gezien van iemand die dit keer 2 kaarsen gebruikt als "sensorbar", voor de video Klik! hier. De kwaliteit van de video is bar slecht maar goed genoeg om het te kunnen zien.
Ik heb redsteel gisteren gespeelt op de gameplay, en het is echt geweldig. Zeer aardege graphics supper goede controlls mooi level design. Echt een toppertje. _/-\o_

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:03:
Zie ik daar bij de softwarelijst op Wii.com gewoon SSX staan. Dat wist ik nog niet, maar dat lijkt me toch wel erg goed nieuws. SSX moet nog voor de lente van 2007 gereleased zijn.

Ook staat er "Konami's first Wii title" tussen. Zou dit misschien PES zijn? Als ik me niet vergis stond PES 2007 voor januari of februari gepland toch?
Idd. SSX is al een tijdje bekend. Dat is ook één van de redenen waarom Tony Hawk Downhill Jam zulke slechte reviews krijgt. Het idee en de uitwerking is immers 100% gejat van SSX, alleen dan op een hele slechte manier.

De titel van Konami lijkt me eerder Elebits, maar ik heb de lijst hier niet voor me :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou joepie kom er net achter dat dat mens mijn Wii niet met UPS maar met USPS heeft verstuurd..... :/

Als ik die verhalen zo lees kan dat dus nog wel even duren voordat hij geleverd word. Word ik zo moe van.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

van ownage.nl
# Vanaf 2007 zullen de EA titels op de Wii ook online functionaliteiten gaan bevatten. Omdat De Sims pas volgend jaar uitkomt, kunnen we er zo goed als zeker van uit gaan dat deze game ook online te spelen zal zijn.
Dan lijkt me de Sims toch ook wel een redelijke must-have te worden. Dat spel heeft enorm veel potentie op deze manier. Je kunt je gewoon vestigen in 1 van de dorpjes, waar dan echte mensen "wonen" in plaats van sims. Volgens mij kun je op die manier echt een leuke community bouwen.

Via deze link kun je alle Wii TV reclames bekijken:
http://nl.wii.com/wii_tv/

Wel een beetje sneue en weinig overtuigende reclames. Die wijsneuzerige stem van die vrouw, maakt het ook niet veel beter.

Nu ik ook die Japanse commercials heb gezien, krijg ik het idee dat we in eerste instantie de huidige reclames te zien krijgen. Om mensen nieuwsgierig te maken. Dan zullen over een week de filmpjes met gameplay beelden wel komen ofzo.

[ Voor 29% gewijzigd door Smoonshine op 25-11-2006 12:26 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Die pols-strap blijkt niet zo sterk te zijn. Ik twijfelde daar altijd aan maar in dit filmpje zie je het gebeuren. Klik! hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

psychoclown schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:18:
Die pols-strap blijkt niet zo sterk te zijn. Ik twijfelde daar altijd aan maar in dit filmpje zie je het gebeuren. Klik! hier.
Die gast maakt ook wel hele extreme en agressieve bewegingen met die Wii-mote. De pols-strap zou natuurlijk niet zomaar moeten knappen, maar ik neem aan dat als je normaal met dat ding omgaat er niet zoveel aan de hand is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Tja, als je zo`n overdreven beweging maakt moet je de Wiimote maar beter in je handjes klemmen. Overigens is de Wiimote niet kapot na die knal :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ja tuurlijk, als ik straks de Wii heb ben ik ook niet van plan zo overdreven te doen.
Maar hetkan natuurlijk gebeuren dat je iets te hard "slaat" en de wiimote glijdt uit je handen, als die strap dan knapt dan voel je je echt niet blij :o.
Ik snap ook niet waarom dat draadje zo klein is, waarom niet iets dikker lijkt me niet zo'n probleem voor Nintendo omdat te maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:18:
van ownage.nl

[...]

Dan lijkt me de Sims toch ook wel een redelijke must-have te worden. Dat spel heeft enorm veel potentie op deze manier. Je kunt je gewoon vestigen in 1 van de dorpjes, waar dan echte mensen "wonen" in plaats van sims. Volgens mij kun je op die manier echt een leuke community bouwen.
Inderdaad dan krijg je hele leuke mogelijkheden.
Via deze link kun je alle Wii TV reclames bekijken:
http://nl.wii.com/wii_tv/

Wel een beetje sneue en weinig overtuigende reclames. Die wijsneuzerige stem van die vrouw, maakt het ook niet veel beter.
Inderdaad, het lijkt wel één of ander educatief apparaat. Ze hadden toch wel een iets leukere stem kunnen vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Hoedje schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:29:
Inderdaad, het lijkt wel één of ander educatief apparaat. Ze hadden toch wel een iets leukere stem kunnen vinden :/
Ja idd, wat een stem... dit lijkt echt ongelooflijk nep. Als zo'n reclame mij over zou moeten halen zou ik echt hard afknappen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

uhh bedankt voor de repley maar ik weet het nu nog niet

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Zag net in een folder dat Zelda een PEGI-rating van 16 heeft gekregen. Da's wel erg hoog voor een Zelda spel...! zie dat het 12 moet zijn
Een tijdje terug berichtten we al over mogelijke Wii tekorten in NL en vandaag hebben we te horen gekregen dat er mogelijk maar 10.000 units voor Nederland beschikbaar komen.

Als je dan kijkt naar de hoeveelheid winkels die de Wii gaan verkopen (denk aan alle fillialen van Bart Smit, Intertoys, Media Markt en de gewone gameshops) en je komt op enkele units per filliaal. Erg weinig dus, zeker omdat de vraag naar de Wii met de dag groter wordt.
Bron: Fok! games

[ Voor 11% gewijzigd door Icelus op 25-11-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

darkphoenix schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:41:
uhh bedankt voor de repley maar ik weet het nu nog niet
De Wii is niet regiovrij, dus je kunt geen spellen uit een andere regio spelen. Als je even googled dan had je het ook zo kunnen vinden:

http://www.gamersnet.nl/i...?display=newsitem&id=9834
Twee Dee schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:26:
Tja, als je zo`n overdreven beweging maakt moet je de Wiimote maar beter in je handjes klemmen. Overigens is de Wiimote niet kapot na die knal :)
Dat is inderdaad dan wel weer goed dat de Wiimote niet kapot is, maar dat is niet het eerste waar ik me druk om zou maken. Stel dat het net gebeurt voor je splinternieuwe LCD/Plasma, dan maak ik me in eerste instantie niet druk om een Wiimote van €35,- maar eerder om de tv.

[ Voor 41% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 25-11-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke online zaken in nederland kun je component kabels bestellen?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2006 12:57 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste